Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-10-2012

hahaha ja dank je! Hoopte al dat men t wel ging zien hihi!!! Vond t wel leuk om nu echt af te tellen ipv tellen hoelang ik zwanger ben Big Grin

Gaat goed hier, baby is lekker druk vandaag en kan daar zo van genieten, tegelijkertijd hunker ik ernaar om de kleine vast te houden en de ruiken, kussen en knuffelen... En verder gaat t zn gangetje! Nergens écht last van eigenlijk.. slapen gaat weer lekker (wel heel licht en kom na t plassen moeilijk weer in slaap) maar al met al mag ik niet klagen!
Begin wel vocht vast te houden, das ff minder. Heb af en toe echt worstenvingers!!

Hoe vinden je ouders t dat hun dochter moeder is? waren zij al opa en oma?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-10-2012

Dat vocht is echt irritant!! Ben er bijna vanaf, m'n trouuwring past bijna weer hahahah.
M'n (schoon)ouders vinden het erg leuk, ze hadden beide al 2 kleindochters. M'n moedr belt bijna dagelijks hoe het gaat en ze komen wel 3x per week langs hahahaha. Wel heel fijn, m'n moeder geeft ook goed advies en veel rust....
Oh j ligt nu op bed, ben benieuwd hoelang hij slaapt.... Net voor het eerst een echte golf overgegeven (hij geeft bijna nooit melk terug) heel z'n kleding nat en meneer gaf geen kik!! Denk dat hij voelt dat ik me niet fijn voel.... M'n broertje belde net dat hij en z'n vriendin uit edlkaar zijn en de inboedel nu verdeeld moeet worden (gelukkig geen kinderen)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-10-2012

jeetje das ook vervelend zeg, hebben ze een koophuis? Gelukkig idd geen kinderen in t spel, die zijn daar altijd de dupe van Sad
Waren ze lang bij elkaar? hopelijk lukt t zonder al te veel gedoe..

mss voelde j jouw negatieve spanning, germ die kleine!
Fijn dat je veel advies en hulp enz van je moeder krijgt!
Nee dat vocht is niet fijn nee, ben al blij dat t nu koud is buiten want met warmte is t nog erger!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-10-2012

Ze waren een jaar of 3 samen geloof ik, en het huis is huur m'n broer blijft er wonen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-10-2012

Hier is hij dan, beetje laat BUB!!

Donderdag is om 13.33 uur onze kleine man geboren. Naam zet ik hier gelieve niet neer, maar op facebook komt het nog wel. Kleine woog bij geboorte 2640 gram en 48 cm. Het is een heftige bevalling geweest, met als afloop spoed keizersnede. Ik zal het allemaal nog een keer per pb sturen, vind het teveel voor hier. Maar laat ik het nu even zo zeggen, we waren onze mannetje bijna kwijt geraakt. Ik ben emotioneel ook niet geheel nog ok daardoor. sinds vanmiddag zijn we thuis en het gaat aardig goed. Hopen dat het mannetje niet teveel gewicht verliest anders terug en nog kinderarts bezoeken.

sorry rest niet gelezen en zal er denk even wat minder zijn. Ben op.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-10-2012

Jeetje druifje n heftige bevalling dus.. Maar nu weer lekker thuis dan?
Naam had ik al op je fb gelezen Wink
Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal..


Jammer dat je minder komt nu Sad nog niet iedereen is bub Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-10-2012

@Buddha ik ben niet helemaal weg ;-) maar nu effe rust hebben. Heftige keizersnede gehad en herstel erna


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-10-2012

Logisch meid!!!! Neem je rust, en mocht je erover willen praten, je weet ons te vinden! (of in pb!!)
En voor nu geniet van je mooie mannetje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-10-2012

Druifje we horen het wel als je er wel klaar voor ben! Rust maar goed uit en geniet van jullie mooie wondertje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-10-2012

Druifje gefeliciteerd! En jemig heftig meid! Rust goed uit en geniet van je gezin.

Buddha ik blijf je wel volgen hoor! Ik lees meestal wel maar reageer niet zo veel.
Vanaf morgen ga ikweer aant werk dus zal idd niet zoveel reageren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-10-2012

Marloes wat erg van je broer. Ik hoop dat ze er samen goed uit komen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 28-10-2012

@ druifje gefeliciteerd meid ! Ga lekker genieten van je mannetje !

@ Marloes wat erg van je broer !

Dames ik lees wel mee meestal maar van reageren komt meestal niks !

O,ja bloempje ik denk elke dag aan je meid !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-10-2012

Druifje poeh dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.. Doe rustig aan meissie en geniet van je mooie mannetje!! We horen tzt je verhaal wel als jij daar aan toe bent!

Marloes vervelend van je broertje.. Zijn jullie close met mekaar? En hoe was je band met haar?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-10-2012

Bepje bij jou zeker ook? Heb je net gelezen wil je gaan reageren wordt je al weer geroepen door je ukkie?!
En tja na een tijdje moet je weer bijlezen en krijg je weer het zelfde.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 28-10-2012

zo toch maar even snel de laptop gepakt en het lijstje aangepast ! nog maar een paar te gaan en iedereen is bevallen !!!

o,ja ik wil echt wel vaker reageren maar krijg er vaak de kans niet voor, a.iden slaapt zo goed als niet overdag en vraagt daarom veel aandacht, heb zelfs een draagzak aangeschaft ( is helemaal niks voor mij ) want anders krijg ik het huishouden niet eens gedaan ! en krijgen we nu ineens allemaal verlaat kraambezoek!
[TABLE="class: cms_table_Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]nod

[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[TD]opmerkingen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]vk bezoek / echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]buddha[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]23-12-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]04-01-2013[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]10-02-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]bevallen op[/TD]
[TD]naam[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w[/TD]
[TD]jay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w[/TD]
[TD]r.oan[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]c.olin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]06-06-2012[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w[/TD]
[TD]f.inne[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.a.m[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.z.e[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-07-2012[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]l.ana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]s.amuel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]q.uinten[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w[/TD]
[TD]A.iden[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-08-2012[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]J.inthe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil1975[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]27-09-2012[/TD]
[TD]18-09-2012[/TD]
[TD]J.ay-Lee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-10-2012[/TD]
[TD]10-10-2012[/TD]
[TD]J.oppe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Bubble93[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]1 ste [/TD]
[TD]12-10-2012[/TD]
[TD]13-10-2012[/TD]
[TD]Annaley[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-10-2012[/TD]
[TD]25-10-2012[/TD]
[TD]Zoon[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-10-2012

En heb je veel baat bij de draagzak?? Het is namelijk ook echt niks voor mij maar om praktische redenen toch maar via marktplaats aangeschaft...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 28-10-2012

Jaaa shady ik hang hem nu gewoon op me buik en kan stofzuigen! Ik heb een marsu pi echt een fijn ding en ze kunnen er heel lang in ! Die jij hebt hangen ze toch anders en dan word stofzuigen denk wel lastig hihi

O,ja shady wat ik nog steeds tegen jou wou zeggrn, neem je meisje straks lekker bij je in bed, a slaapt ook gewoon in z'n eigen bedje maar vind het ook heerlijk net als z'n moeder om in het grote bed te knuffelen !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-10-2012

Oei, ik sta boven aan in het lijstje!!! Dat is toch wel heel vreemd! Haha

Ikke, succes morgen met je eerste werkdag. Ben benieuwd of het je bevalt!

Druifje, fijn dat je thuis bent. En ook ik ben benieuwd naar je verhaal. De naam van jullie zoontje was iedereen inmiddels al achter haha.

Marloes, hopelijk gaat het vannacht goed met J!

Verder weet ik het niet meer, sorry. Ga nu slapen, ben inmiddels aardig gewend aan mn logeeradres/bed en slaap nu zelfs zo verder na mn medicijn en ontbijt 's morgens. Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-10-2012

@druifje, gefeliciteerd en.genieten meid!! Doe rustig aan en neem de tijd voor je herstel. Je mag gerust je verhaal pben!!

@ Ikke, Werkse morgen!!

@ bepje, jij hebt je handen dus goed vol, fijn dat die draagzak werkt!!

@ hier, j schrikt net wakker om te eten, heeft hij heel zn dekens weggeschopt, ventje helemaal koud. Gelukkig hangt er op zoldeer een slaapzakje te drogen, die gaat morgen dus aan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-10-2012

Bloempje, jij dus helemaal gewend aan je logeerplaats! Hoelang lig je er nu al, week of 3??

Bepje haaaa daar is ze eindelijk Wink

Ikke je verlof is gewoon voorbij wijffie, aan de bak nu.. Je vriend er opklaar voor? Ben benieuwd hoe t je zal vergaan.. Lijkt me best zwaar zon eerste werkdag! Al scheelt t dat je vd wk al wat voorbereidend werk hebt gedaan denk ik!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 29-10-2012

Ikke succes vandaag! Maar denk dat het wel zou lukken!

Marloes ja mss moet je toch maar een slaapzakje proberen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-10-2012

Marloes, misschien is een slaapzakje idd wel een goed idee! Heeft J de rest van de nacht wel goed geslapen?

Budda, vandaag start de 4e week hier... Hoogste tijd om de tassen weer in te pakken en naar huis te gaan!

Ikke, je hebt wel mooi weer om te beginnen met werken.

Werkze allemaal vandaag of geniet van je vrije dag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 29-10-2012

Bloempje ik begrijp echt dat je daar weg wil!maar meis het is voor je beebje hey... Het komt goed! Wij duimen allemaal heel hard dat het toch nog goedkomt allemaal!!!! Dikke knuffel van hier! Hoe is het met je bekken??

Marloes ik hoop dat J toch nog lekker geslapen heeft!

Bier de baby heeft vannacht echt lang de hik gehad en net weer 5 min..is dat normaal??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-10-2012

@Druifje gefeliciteerd!!! Sterkte met het verwerken van de bevalling... Bij mij duurde het enige weekjes voordat ik het ´paniekerige gevoel´ een beetje kwijtraakte (ook bij ons was het spannend of Q er goed uit zou komen).
Geniet van je kraamweken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-10-2012

Buddha jij ook alweer 32 weken. En ja, in het begin voelde ik me erg onzeker maar nu ik Q steeds meer ´door´ krijg, gaat het ook gemakkelijker en voel ik me steeds meer moeder! Jij succes met de laatste weken werken. En geniet van die kleine uk in je buik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-10-2012

Marloes vraagje: heb je een verband ontdekt tussen hetgeen jij hebt gegeten en J zijn ontlasting? Ik heb het gevoel dat het helemaal niet uitmaakt wat ik heb gegeten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-10-2012

@meisje, ik heb nog geen verband kunnen ontdekken, zelfs op prei reageert hij niet dus dat is fijn!!
Echt sneu, hij heeft de halv nacht liggen kreunen en persen en nog zat er niets in z'n luier, na een thermometer flink gepoept, dus nu cb maar even gemaild of dat normaal is of dat er misschien na moet worden gekeken.....
Oh en hoe erg ik er ook tegen ben..... J zit aan de speen, hij was elke ochtend en avond onrustig, hij heeft vanochtend de speen geaccepteerd en is nnu diep in slaap ipv dat hij elk driekwartier/uur wil tutten bij mama


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-10-2012

sommige kindjes zijn nou eenmaal speen kindjes.. ik was er ook echt op tegen en nog steeds.. wat wij bij semmy een tijd gedaan hebben is de pink gegeven. en uiteindelijk is het nu een duimelotje. maar ja ik vind het wel weer schattig ook..

bloempje jaaaa wij zijn de volgende twee!! bizar he? maar toch denk ik wel de hele tijd al dat ik eerder zal bevallen dan jij! het lijstje is nog wel erg blauw hoor! gelukkig komen er nog minstens twee meiden bij maar ik denk zomaar dat er nog vier meiden volgen!

bepje nee ik was ook niet van plan te gaan stofzuigen met de beeb in die zak die ik heb.. heb hem puur voor als ik semmy naar psz ga brengen, ik heb geen zin in gedoe daar met die deuren en de smalle gangetjes en dan met die duo wagen.. dus dat is de voornaamste reden.

en ja ik ga die kleine meid straks ook lekker bij me in bed nemen op de momenten dat dat kan. het ligt er maar net aan hoe het in combi met semmy loopt ook natuurlijk. maar de avond en nacht voedingen ga ik sowieso lekker op bed doen. heb ik met semmy ook gedaan. en als het lukt de eerste ochtend voeding ook maar ja dat wordt wel lastig als semmy ook wakker is want die springt het hele bed over..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-10-2012

@shady, ik wilde ook geen speen voor hem, maar hij was te onrustig en kreeg z'n eigen vingers niet in z'n mond. nu wordt hij rustig van de tut en valt dan in slaap en spuugt de tut (gelukkig) weer uit!!
Hoop dat als hij wat meer rust heeft z'n vingertje weer pakt, want als hij de rust had zoog hij op z'n wijsvingertje, echt zo schattig......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-10-2012

Het blijkt dat een speen juist de kans op wiegendood verminderd, dus ik zou er juist helemaal niet zo op tegen zijn!

Sam, mooi buikje hoor! En mijn bekken gaat best redelijk, doe niet zo veel overdag af en toe klein stukje lopen om beetje in beweging te blijven. En doordat ik dus veel meer rust heb dan thuis gaat het met mijn bekken ook beter. Of 5 min de hik normaal is weet ik echt niet. Hier voel ik het heel soms maar meer ook niet.

Shady, ik weet niet meer of ik het lijstje blauw of roze ga maken. Was eerst overtuigd dat het een ......... zou zijn, maar inmiddels weet ik het echt niet meer. Dus gelukkig blijft het een verrassing! Hoop alleen wel dat de kleine zich binnen nu en korte tijd al aankondigt want ben dr helemaal klaar mee. Dus als je het goed vind ga ik wel ff voor je bevallen hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-10-2012

@samantha, sorry vergeten te reageren, j had ook vaak de hik en dat duurde meestal wel 5 miniten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 29-10-2012

Heb even snel alleen de bub van druifje gelezen. Moet nu zoonlief weer van de Psz halen.

Meid gefeliciteerd met jullie mannetje! T klinkt erg heftig zeg! Neem de tijd die je nodig hebt en de rust en wanneer het voor jou goed voelt en je de tijd er voor hebt, dan horen we graag je bevallingsverhaal. Maar nu eerst even bijkomen en genieten van jullie mannetje.

Probeer straks of vanavond beter te reageren. Moet nu opschieten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-10-2012

Samantha, kleine heeft hier gemiddeld 2 x per dag de hik en duurt ong 5 minuutjes!

@meisje dank je wel Big Grin en wat fijn dat je zo in t moederschap groeit he!

@marloes ik ben ook niet van de speentje maarja als ze er behoefte aan hebben.. En t voordeel van n speen die kun je afpakken straks, n duim niet Wink

@natas hoe gaat t met l? En de nachten? Al verbetering? En hoe gaat t werken nu en de.zorg over twee kids?

Hier de eerste dag vd werkweek erop.zitten, nog 15 werkdagen te gaan... Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-10-2012

Samantha ik bedoel 2 minuutjes haha geen 5 minuutjes maar lijkt me redelijk.normaal hoor, gulzige drinkers Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 29-10-2012

Buddha, L slaapt Nogsteeds niet geweldig s nachts. Vannacht 6x eruit. Vorige week 2 nachten waarbij ik er maar 1x uit hoefde. L spuugde best veel dus heb nu een pak hypo allergeen voeding. Spugen is minder maar t slapen s nachts is daar dus ook slechter van geworden. Sinds ze die voeding volledig krijgt komt ze dus kei veel s nachts. Gaat m dus niet worden. Terug naar de standaard voeding. Heb nu vakantie ( afgelopen week en deze week) dus kan lekker rustig aan doen. Al was ik van plan om t hele huis eens goed te poetsen. Heb er de energie niet voor. Dus maar weer verder met 'bijhouden' ipv goed poetsen. Komt wel weer een x. Met t werken en 2 kids valt t me niet eens tegen moet ik Zeggen. T is wel pittig, maar te doen. Vind het opzich toch ook wel lekker om even wat anders te doen. Al ben ik ook weer blij wanneer t einde werkdag is. Lekker naar huis en naar de kindjes. Heb nog niet gelezen. Hoop t vanavond ff te doen en op meerdere te reageren. Nu komt net de oranje vereniging binnen stappen. Zit m'n man bij. Dus even gaan helpen met koffie en beschuit (komen gelijk op kraambezoek) en dan zo gtst en greys anatomy.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-10-2012

Pfff, Natas, 6x eruit in 1 nacht... Petje af voor jou! Ik zou gillend gek worden!

Budda, als ik je tickers moet geloven beval je dus 1 dag voor de uitgerekende datum? hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-10-2012

Hahahahahaha grrrr hij verspringt n paar uur te vroeg maar nee uitgaande van 40 weken Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-10-2012

We zullen zien of je ticker gelijk heeft! hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 29-10-2012

geweldig bloempje dat je ook daar goed de slaap nog kan pakken, dan is de dag alleen maar korter, balen dat er nog steeds geen resultaat is enuh ik vind het ook hoor, eerst een bub van jou!!!!

bepje, toch maar een draagzak ja?? hihi tja nood breekt wetten he?

marloes, niet druk maken om wat je eet, pas achteraf kijken hoe of wat, wel lastig dat j zo slecht poepen kan, dat zie je bij bv toch niet zo vaak.......misschien ff tips vragen bij cb??

hier ook geen spenen kind, ook geen vingers trouwens en daar ben ik erg blij mee hihi, maar goed als het nodig is dan snap ik het, ik heb heel wat avonden met c zitten clusteren maar dat is voor de bv alleen maar goed

meisje, hihi let op tegen de tijd dat je denkt je ukkie door te hebben komt er wel weer iets op je pad wat je daar dan weer van af brengt haha

hier weinig puf en weinig tijd, c is echt uit zijn doen en heb meerdere keren gewenst dat ie aan kon geven wat er aan de hand was? maar helaas staat er nog steeds niks op zijn bolletje geschreven en gooi ik het nog steeds op die verd**de tandenSad
koorts, gillen/krijsen, niet stil te krijgen, hangerig en dan meer als een doodvogeltje tegen je aan hangen etc tis echt zielig! vandaag ging al beter dan gister(geen koorts en iets meer leven) maar het is nog niet je van hetSad
werden ze maar met tanden geboren zou bloempie zeggen hihihi maar het is echt zo! en dan te bedenken dat dit de makkelijkste zijn.....pfff heb ik gewoon een aanstellertje of hoe zit dat?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Ik hoop dat m'n ticker er n week naast zit... N bub terwijl ik nOg n weekje "tegoed" had Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Ik hoop zelf twee dagen op mijn ticker open te hebben staan en dan ga bevallen! Heb nog net niet de kleine der naam al op de verjaardags kalender staan op 23 nov! Heb het zo in mijn systeem zitten haha

En ja ik hoop voor bloempje ook dat ze eerder bevalt dan ik maar et is wel al mijn derde zwangerschap... En dat tegenover de eerste van haar.. Gok ik zomaar dat ik toch echt eerder ga..Ach we wachten geduldig af!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Haha shady grappig dat je.zon datum in je hoofd kan hebben he. 23.nov is mn eerste dag van mn verlof dus vind t idd n mooie dag voor jou om tebevallen Big Grin

Ik denk dat ik net na kerst ga bevallen, of tweede kerstdag.. Denk met 40,2 of 40,3.. Al lijkt me 12 december ook heeel leuk (12/12/2012) !!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Ja bij semmy had ik 17 juni helemaal in mijn systeem zitten en dat werd de 18e!
Ach we zien het allemaal wel.
En 12-12-12 is idd een mooie maar ik geloof echt niet dat je dan gaat bevallen.. Ik zeg voor jou 29 dec!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-10-2012

Shady ik hoop voor je dat je gelijk heb de 23e! Maar dat het je derde is wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk eerder bevalt meis... Heb het gezien bij me nicht Hahaha.. De 1e kwam 2 weken te vroeg, de tweede moest opgewekt worden en de derde met 40w1d dus dat zegt niets Wink maar blijf toch hopen voor je 23 november. En je heb al een was gevouwen goed bezig zeg ik zo Smile

Buddah ik ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen ik de m ook zoiets als Shady zet 29e of iets in die getallen...
Wanneer ga je nou me ticker doen Wink

Bloempje mag echt van mij als eerste bevallen!! Ze heb het verdiend! Al zoveel shit enzo..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Hihi is men massaal aan het gokken hier wanneer iedereen gaat bevallen? Haha. Sommige data's klinken nou eenmaal veel leuker dan andere data's.
Waarschijnlijk krijg ik vandaag bericht of ik voor Shady beval! De kans is nu weer heel groot dat men een datum gaat prikken want de medicatie is ondanks de max dosering niet aangeslagen en ik ben er zelf inmiddels helemaal klaar mee. Dus erg spannend vandaag!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-10-2012

Ooooow bloempje...dat van die medicatie is kut zeg!! Alleen ben nu erg benieuwd of je dan toch een datum krijgt Smile ga je het hier dan wel vertellen of hou je het voor jezelf...

Ik ga vandaag toch nog even me pies wegbrengen en dan mogen ze het van mij is op kweek gaan zetten want ben nou toch welis klaar ermee!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Als ik een datum heb mogen jullie die wel weten, maar dan via pb. Als er mensen zijn die mij kennen en hier mee lezen, zou ik dat nl niet leuk vinden als.zij de datum ook weten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-10-2012

Okej dat snap ik wel hoor! Dan horen we het wel als je het weet Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-10-2012

bloempje, meid wat enorm k*t dat de maximale dosis niet aanslaat zeg. snap dat je er helemaal klaar mee bent. ben benieuwd of je vandaag een datum gaat krijgen. je hebt t toch nog tot 36.4 volgehouden met de medicatie dus dat is al super. al die tijd heeft jullie kleine nog mooi in je buik gezeten. zolang je die 37 weken maar haalt zonder dat er ingegrepen moet worden omdat het niet goed gaat. dat is dan al weer een mijlpaal! nogmaals sterkte meid. snap dat je het daar echt zat bent.

buddha, jij bent op dezelfde datum uitgerekend als ik was bij mn zoontje. was toen ook de 23e uitgerekend en hij kwam de 27e. 4 dagen over tijd.

shady, haha je kan maar een datum in gedachten hebben he. had met L 4 juli in gedachten. is 5 juli geworden (begon wel nog net op 4 juli)

samantha, jij dus nog niet van je blaasontsteking af. balen zeg! weet wel dat ze aardig hardnekkig kunnen zijn tijdens zwangerschap. ikke had er toen ook weken last van.
beterschap meid
ow en heb op fb nogsteeds je pb niet binnen :-S

vannacht weer een baal nacht. vanaf 2 uur kon ik er elk uur wel een keer uit. soms zelfs 2x in t uur.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Bloempje spannend hoor meis... Nogmaals ik hoop echt dat je eerder aan de beurt ben!
Als je een dstum weet ontvang ik graag een pb van je!

Nee het hoeft ook idd niks te betekenen dat het de derde is maar ik heb gewoon nie het gevoel dat ik voorbij de 25e ga..
Oh ik schrik elke keer weer als ik mijn ticker zie... Eerst reken je in maanden.. Dan in weken... En nu nog maar in dagen!! Whaaaa!!!

Sam kan me voorstellen dat je wil dat ze het nu eens op kweek zetten! Lijkt me ook echt heel vervelend!

Natas jeetje meis het lijkt me echt zwaar dat je er zo vaak uit moet!! Pfff petje af voor jou hoor!

Hier dus al de woonkamer gezogen, de was opgevouwen, de boodschappen gedaan en opgeruimd en tussendoor ook nog bijna twee uurtjes op het zoontje van mijn vriendin gepast! Nu ff broodje eten, dan semmy een schone luier geven en dan gaat meneertje naar psz! Dan is voor mij de Chill tijd aangebroken! Ga denk lekker ff een uurtje slapen! Heerlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-10-2012

goed vooruitzicht shady hihihi lekker chillen, dan mag ook wel na al je inspanning! en hihi heel herkenbaar van dat aftellenSmile

bloempje, nou je mag me gelijk een pb sturen als je een datum hebt hoor, ik leef graag met je mee naar die dag! wel spannend lijkt me om een datum te krijgen zo van dan gaat het gebeuren........

sam wat balen dat je zo kampt met blaasont. zo niet leukSad

buddha hihihi kon je het maar zeggen he wat voor datumSmile

natas, die nachten van jou zijn niet grappig meer, hoe hou je dat vol??

hier ook weer slechte nacht gehad, ik moest er 2x uit echt geen idee wat c heeft maar we houden het op tandjes icm sprongetje want daar zou hij nu ook midden in moeten zitten, overdag slaapt ie ook ineens keiveel dus tja.......wie zal het zeggen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-10-2012

hoe ik het vol houd? tja dat vraag ik mezelf ook af eigenlijk. krijg van iedereen te horen dat ik er niet moe uit zie (snap t niet haha ben op aan t eind van de dag)
heb 1 voordeel en dat is dat mn zoontje me s morgens laat liggen en lekker gaat spelen op zn kamer. dus na de ochtendfles (vanmorgen half 7 omdat ze opeens van kwart over 5 tot half 7 sliep) kon ik weer heerlijk liggen en werd om 9 uur door mn zoontje wakker gemaakt dat hij naar beneden wilde voor een broodje. de schat. dus die 2 uurtjes heb ik s morgens nog als 'extra'. maar geeft niet heel veel extra energie. doe in huis een stuk minder, zit vaker. die 1.5 uur poetsen die ik voorheen 'moest' van mezelf, daar kom ik nu echt niet aan. vandaag alleen maar 2 wasjes gedaan en er 1 opgevouwen. en meer niet. morgen wil ik beneden stoffen en stofzuigen en boven ook als t lukt. moet ik me dan echt toe zetten maar t moet wel gebeuren. donderdag wil ik de keuken doen (moet ik de keuken doen) en dan vrijdag zie ik t wel weer. doe ik iets wat toch niet gelukt is op de woensdag of donderdag denk ik. en volgende week weer werken. pff maar t zijn maar 3 weken. dan weer 2 weken vakantie (toch fijn als je 4 weken op moet maken en t niet aan je verlof mag)

ben ook erg benieuwd naar bloempje haar datum. leef ook echt met haar mee.

mutsie, jij dus ook geen geweldige nachten. is toch jammer dat er geen gebruiksaanwijzing word geleverd he. zou soms wel erg makkelijk zijn.

shady, groot gelijk dat je even gaat liggen als semmy op de psz is. ik zou dat op donderdag ochtend wel kunnen maar helaas slaapt L dan juist niet of erg weinig haha. heb t al 3x geprobeerd en was 3x een drama en niet geslapen. dus ga wel gewoon poetsen in huis of rustig op de bank zitten/liggen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Haha ik ga ook weleens op de bank hangen/liggen als semmy aan het spelen is maar zodra hij het ziet is het: mama klaar slapen! Komt ie naar me toe en doet mijn benen van de bank af en wil me aan mijn schouders omhoog trekken zodat ik weer zit haha! Dus das ook niet echt een optie hier..

En ook hier krijg ik weleens de opmerking hoe ik sommige dingen volhou zo tijdens het zwanger zijn ook vooral en af en toe kijk ik terug op een dag vol inspanning en slechte nacht ervoor en denk dan ook weleens pfff dat ik dat allemaal gedaan heb haha!

Muts c is duidelijk niet in zijn hum he? Hoop dat ie snel weer je oude mannetje wordt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Natas, wel jammer van je vakantie zo als je zo vaak uit bed moet 's nachts, kun je nog niet echt bij tanken.

Sam, is de urine nog niet eerder op kweek gezet dan? Lijkt me dan wel de hoogste tijd als je al lang klachten hebt.

Shady, geniet lekker van je vrije middag

Muts, he bah die C toch, nog steeds niet de oude... Hoe gaat het nu met eten/gewicht? Heb je het idee dat hij nu wel weer aankomt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Oh vergeet ik helemaal: BIB


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Huh bloempje... Je heb een andere ticker en ineens ben je ook een week verder ofzo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

En zo lijkt het er ook sterk op dat je weet dat jullie een boy krijgen...
Snap er ff niks meer van nu...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-10-2012

Dames ik heb toch weer een blaasontsteking!!! Balen! Ik heb weer antibiotica gehad en weer dus dezelfde als 4 maanden geleden dus is te hopen dat ik nu geen schimmelinfectie krijg! Morgen weer naar de vk voor de leuke prik Wink resus... En maar is zeggen over de blaasontsteking! Ik ben bang dat het toch een zkh bevalling gaat worde bij mij Sad ik weet niet waarom! Maar ik weet nu in ieder geval waar mijn menstuatiepijn vandaan komt... En harde buiken als ik sta... Zo me broertje en zusje uit school halen..... Sta alleen nu al voor hun school hahahaha en ze zijn pas 15.15 uit ik was bang dat ik ze ging vergeten..

Sorry dames dat ik even ego ben spijt me


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Sam jeetje meis, balen!! Weer een blaasontsteking! En ik duim uiteraard dat je niet weer een schimmel infectie krijgt nu! Dat zou nog meer balen zijn!
Geef niet dat je ego bent! Je moet soms ook gewoon alleen ff je ei kwijt kunnen vind ik hoor! Daar zijn we forum vriendjes voor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-10-2012

snap bloempje haar banner ook niet helemaal haha. opeens een week verder.

samantha, balen zeg van die blaasontsteking. hopelijk gaat het nu wel echt weg met het kuurtje en blijft een schimmel infectie je bespaard.
anders proberen granberry sap te drinken en evt granberry tabletten slikken? blijken goed te werken tegen blaasontstekingen en het voorkomen daarvan.
haha een half uur eerder bij school dan nodig is. ach je kan ze zo in ieder geval niet vergeten! en dat is toch het belangrijkste he.

ga even snel 2 pakketjes wegbrengen (heerlijk, marktplaats) en even extra rompertjes lange mouw voor L kopen.

voor de zwangere die een meid krijgen. heb evt nog meiden kleding maat 50 en 56 liggen ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-10-2012

@samantha, he balen zeg, weer blaasontsteking!! Hopelijk ben je er nu snel vanaf en zonder schimmel!!

@muts, wat sneu dat c zo uit z'n doen is!! Hoe gaat het met de persoon van je poetsadres?? Die was toch ziek??

@shady, lekker rustig aangedaan??

@hier, evn een uurtje op de bank geslapen, heerlijk!! Zo controle bij de vk, heb denk ik irritaties van de oplosbare hechtingen, dus die gaat ze even losknippen (in m'n mond lossen ze ook nooit goed op) en morgen wegen en meten bij het cb.... Ben benieuwd wat J past nu al sommige kleertjes niet meer (rompers worden te kort en een broekje knelt om z'n buikje)
Oh vandaag gelukkig wel goed gepoept, maar hij is wel flink aan het kreunen voor het eruit komt, volgens cb kan het geen kwaad en moet hij hetzelf oplossen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Sam, he bah wat vervelend! Maar helaas blijkt het een typisch zwangere vrouwen kwaal te zijn.

Mijn ticker... hihihihi. Tja er zijn geen tickers die tot 39 weken tellen, dus kijk maar alleen naar het aantal dagen dat de ticker aangeeft dat ik nog moet wachten. Hihihi Oh en Shady, dat blauwe is niet vanwege een jongen, vond hem gewoon leuk omdat het nu kouder wordt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Ja maar uit het eitje komt ook een jochie!! Haha
Oh je heb hem gewoon voor de dagen zo ingesteld dus whaha malle meid!
Weet je nog geen dstum?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

shadylady313 schreef:Weet je nog geen dstum?

Beetje minder naar de kleur/poppetje kijken en dan snap je de datum! hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-10-2012

Pfff net bij de vk geweest, want bleef last houden van m'n onderkant, blijkt dat een hechting niet goed heeft gepakt en er dus een klein gaatje binnen in m'n vagina zit, als ik last blijf houden kan ik langs een arts voor een reconstructie......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-10-2012

Marloes, wat naar voor je!!! Dat verwacht je niet zo'n bericht! Hopelijk hersteld het uit zich zelf en hoef je geen rare handelingen te ondergaan om het als nog goed te krijgen. Hoe lang mag je het de tijd geven om te herstellen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-10-2012

Ooooohhhh zit het zo!!!! Haha gekke bloempje!!

Marloes neeeee!!!! Dat is dus echt mooi klote!! Hoop dat je niet voor een reconstructie moet...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Samantha jaaaa ik moet je ticker nog veranderen hihi sorrieeee zit ook meestal alleen op mn tel en niet op laptop en nu weer geen tijd! Kom nu net thuis van t werk, eten koken, eten omkleden en naar zwangerschapsgym Big Grin

Kleine probeert hier.soms halve slag te draaien, oeiiiiii wat n apart gevoel zeg, krijg dan aan 1 ;kant hele verdikking van boven tot beneden en voelt alsof mn huid scheurt.. En na n tel komt die draaikont weer in "normale" positie en duwt weer lekker tegen t beurse plekje. En ff n trapje er tegenaan nu we er toch.zijn Wink volgens mij is mn buik echt te klein en wil ie mn ribben weghebben haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Ga twijfelen of t wel beurse plek is.. Herkent iemand dit? Bovenin de buik, stekerige pijn. Verder voel ik me goed, bloeddruk net ff opgemeten en is prima...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Heb trwns wel heel veel maagzuur al de hele middag en nu brand mn keel ook... Zit de kleine dan toch tegen mn maag?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-10-2012

Bloempje, oh moeten we m zo zien. Goed bedacht haha. Ben benieuwd of je die datum gaat halen of dat de kleine uit zichzelf eerder komt.

Marloes, oh dat is niet t bericht waar je op zit te wachten zeg. Hopelijk geneest het toch nog van zelfs want een reco structie daar beneden zit je niet op de wachten, bah.

Buddha, ik had bij beide zwangerschappen ook een pijnlijke plek op de buik bovenaan. Kreeg vaak 1x op een dag een pijn aanval en daarna zakte t weg en was t alleen gevoelig bij aanraking van die plek. Die plek voelt nu nog doof aan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 30-10-2012

marloes, hoe gaat het inmiddels met de kleine?
Gaan de nachten al wat beter???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-10-2012

Natas thnx t was echt de beurse plek want de bewegingen waren ectt onprettig! Dus bij jou voelt t daar nog doof aan? T doet nu helemaal geen pijn meer.. T kwam opzetten toen uk bedacht halve slag te draaien hihi

Marloes srry vergat op jouw bericht te reageren. Wat balen Sad heb je er veel ,last van? En n reconstructie, pff.zit je ook niet op te wachten! Hopen dat t toch nog mooi geneesd..

Sam blegh weeer nblaasontstekimg!! Grr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-10-2012

@buddha, hmmm klinkt niet lekker zo'n zere plek!! Hopelijk is het nu helemaal over!!

@hierx, ik wil liever geen reconstructie, zie op tegen zoiets, dus hoop dat het gevoel minder wordt en ik er pas bij een volgende bevalling weer aan denk het ze het dan kunnen fiksen hihihi

@bloempje, spannend hoor!! Hopelijk komt de kleine vanzelf en hoeve ze je niet in te leiden...

Oh J heeft nu een ontstoken oogje, arm ventje, hij heeft wel pech de laatste dagen......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-10-2012

dat zou idd het mooiste zijn. dat je er nu geen last van hebt en dat bij een volgende bevalling je het aan kan geven en dat ze er dan misschien nog iets aan kunnen doen. de 'ellende' van hechten heb je dan misschien toch al, dus dan gelijk in 1x meenemen.

ah arme J. t zit m idd niet mee.
voor harde ontlasting kun je misschien een paar x per dag wat water tussendoor geven. heeft hij extra vocht. maakt het poepen misschien wat makkelijker. van een theelepeltje laten happen (of een ander, klein lepeltje)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 30-10-2012

@ marloes het zit J zeker niet mee, je geeft toch ook vitamine druppels op een lepeltje? omdat a zo moeilijk poepte deden wij paar druppels olijfolie in zn fles maar met borstvoeding gaat dat wat lastig dus anders kan je eerst lepeltje met beetje olijfolie geven en dan daarna de vitamine om het weg te spoelen ?!? en op het cb kunnen ze lekker lullen hor, tegen mij zeiden ze dat ik a geen zetpil moest geven want zij vinden dat het lichaampje van baby's het zelf op kunnen lossen, nou ik ga me kind niet laten kramperen als het niet hoeft !

@ natas meid dat je nog niet omgevallen ben zeg pff ik zou me bed niet uit kunnen komen hor met zulke nachten en dan nog werken ook ! respect ! hoop dat L het snel gaat begrijpen !

@ bloempje meid wat spannend !!! ik hoop dat je ukkie zich toch uit zichzelf gaat aandienen hor !

@ druifje hoe is het bij jou ??

@ samantha jeetje weer een blaasontsteking pff je blijft lekker bezig zo he ! nu maar hopen dat je niet ook weer een schimmel krijgt !

@ buddha vervelend die plek op je buik ! en je buik te klein hihi je beebje is te groot hahahah er komt me straks toch een 9 ponder uit :mrgreen:

@ shady ga je wel ff wat rustiger aan doen ?? je bent hoogzwanger he !

@ muts jeetje c houd je dus lekker bezig, slaapt ie overdag slaapt ie s'nachts weer niet goed bale meis !
o,ja ik ga je morgen ff bellen hihi !

@ hier alles gaat goed a slaapt van 22:00 tot 08:00 uur ! dus ik heb niks te klagen, doet ie sinds we hem elke avond in bad doen en daarna een massage geven, heb zo'n cursus babymassage gedaan/mee bezig en hij word er lekker rustig van hihi hij slaapt zelfs wat meer overdag ook nog dus kan zelfs wat in huis doen !
afgelopen maandag naar de kno arts geweest omdat z'n tongriempje veel te kort was ( had z'n moeder ook hahah) dus dat is ff doorgeknipt, het was zo gepiept en hij werd beetje verdoofd met suikerwater ( schijnt baby's beetje te verdoven zodat de scherpe kantjes er vanaf zijn) maar toch was het flink brullen, c had hem vast en ik heb niet eens gekeken, kon het niet aan,toen het klaar was en hij zo aan het brullen was heb ik hem snel van c overgepakt en getroost ! stond die ochtend zelfs nog even te denken dat ik de afspraak af zou zeggen omdat ie er verder geen last van had maar omdat ze zeiden hoe eerder hoe beter maar voelde me zo schuldig dat ik het hem aandeed ! ik heb het zelf laten doen toen ik 14 was maar ik ging onder narcose dus heb er zelf niks van gevoeld ! moet hem nu wel 3 nachten 2 keer wakker maken om hem iets te laten drinken zodat z'n tong wel beweegt anders kan het weer een beetje vastgroeien maar afgelopen nacht dus 2 keer de wekker uitgezet in plaats van op snooze oeps !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-10-2012

Bepje echt n aanrader dus zon babymassage.. Wat wil je, eerst lekker in bad en daarns ook nog n massage, daar zou ik zelfs de hele nacht van doorslapen Wink hahaha

Echt sneu.van zn tongriempje Sad maar wel goed dat je hebt doorgezet!

Natas ja idd respect dat je.nog overeind blijft bij.zulke nachten, werken en nog n.zoontje die om aandacht vraagt!
Mss ook savonds badderen plus massage?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-10-2012

Bepje goed van je dat je door gezet heb met zijn tongriempje! Lijkt me echt zoooo sneu maar ach hij is het nu alweer vergeten! En wat heerlijk dat ie zo goed slaapt nu!

Oh semmy wakker.. Kom later terug meiden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 31-10-2012

Thnx dames! Gelukkig vannacht best een goede nacht! Geslapen tot half 5, toen speentje, toen weer x wakker maar geen idee hoe laat. Was aan t dromen dus m'n man is gegaan want ik had iets vast...?? Geen idee haha. En toen 5 voor 6, dus ik er naar toe voor fles. Sliep ze maar huilde in de slaap. Speen erin en weer m'n bed in. Toen 10 voor 7 en toen wel fles. Lag tegen half 8 in m'n bed en kwart over 9 wakker van m'n zoontje. Dus mag over vannacht niet klagen.

Bedje, ik kom m'n bed uit omdat m'n zoontje eten wil, anders ook niet hoor haha. Ligt veeeeel te lekker s morgens. Opstaan doet pijn.

Zielig van t tongriempje, maar wel slim denk ik om het nu te doen. Onder narcose is veel ingrijpender dan zoals t nu is gedaan. E hij heeft er geen weet meer van.

Buddha, ze gaat al bewust s avonds in bad. Gelijk na de kraam week al mee begonnen. Alleen t masseren doe ik niet, geen cursus voor gedaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 31-10-2012

Natas ik kan je wel de mail sturen net oefeningen die ik heb gehad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 31-10-2012

O graag, vind t wel leuk om eens te proberen. Zit hier niet echt zo'n cursus in de buurt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 31-10-2012

Heb alleen je mail niet meer dus als je die ff wil pben


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 31-10-2012

De cursus stelt ook niet veel voor hor, want zij leest gewoon de oefeningen voor haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 31-10-2012

ow haha ik dacht dat t heel wat was.
stuur je ff een pb


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-10-2012

Even snel, er komt zo weer visite.... Net bij cb geweest, J is nu 3 weken oud, bij geboorte was hij 51cm en 3300 gram, vandaag is hij 56 cm en weegt hij 3995 gram


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 31-10-2012

@ Marloes jeetje die groeit als kool !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-10-2012

@bepje, thanks hij doet het super!! Hoe is het met a?? Echt irritant, zit te wachten op visite, ze zouden om half 2 komen, belde vanochtend dat ze iets later zouden zijn en nu is er nog niemand...... Ik had liever lekker buiten gelopen met J


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-10-2012

marloes wauwie hij is lekker gegroeid dat mannetje van je!
en wat super irritant van die visite!! ik zou er dan al weer helemaal klaar mee zijn he. zie ook wel weer een beetje op tegen al die visites hoor... pfff.. maar wij houden wel net als bij semmy twee hele dagen per week gewoon vrij voor onszelf en 1 dag in het weekend ook. en max twee dagdelen visites. dus als we sochtends en smiddags al visite gehad hebben, dan savonds niet meer.. ideaal geregeld vond ik zelf toen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-10-2012

@shady, je hebt groot gelijk, wij doen het ook, meestal 1 of 2 dageen visite en dan 1 dag niet en maximaal 2x per dag visite. Wil ook tijd hebben voor j en niet constant met visite bezig zijn


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 31-10-2012

J is goed gegroeid zeg! Der t super op jou voeding.
E erg vervelend dat ze zeggen 'iets' later te zijn en dan is dat dik 1.5 uur.

Vanmiddag lekker gewandeld. Best ver en m'n zoontje heeft t hele stuk netjes meegelopen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 31-10-2012

Wauw Marloes, jij hebt dus ook al slagroom! Hahaha Is de visite uiteindelijk nog geweest?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-10-2012

@natas, wat lekker dat je zon eind hebt gelopen en je zoontje mee liep

@bloempje, ja geloof dat ook ik slagroom geef Hahaha!! En ja visite was er om 3 uur echt irritant


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-10-2012

@marloes wat irritant van je visite! Zonde je had idd lekker kuinnen gaan wandelen t was heerlijk weer!
Wow je mannetje groeit echt heel hard!!! Jij ook al slagroom hahHa


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 31-10-2012

Marloes wat vervelend dat je visite laat was!! Ik zou dan toch een sms sturen ofzo... Meeste mensen denken dat je in je kraamtijd niks anders te doen heb dan op visite wachten ..! En jeetje J is echt goed gegroeid!

Uuuh ik weet het ff niet meer... Sorry dames

Vandaag prik gehad bij de vk... Ik voelde m wel hoor..! En na de bevalling moet ik er nog 1... Ze lag ook nogsteeds met d'r hoofd naar beneden.. De vk denkt dat ze ook niet meer uit die positie gaat komen! Maar alleen nog maar rond d'r as gaat draaien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 31-10-2012

@ Marloes wat vervelend van die visite, ik had na een uur wachten gewoon een rondje gaan lopen, dan bellen ze me maar als ze voor de deur staan en dan loop ik wel terug !

Met a gaat het goed hor ! Is vrij makkelijk kindje ! Dus mag niet klagen, 21.00 uur laatste fles en s' ochtend om 8.00 de eerste weer!

@ natas wat goed van je zoontje ! En massage aan L gegeven vanavond ? Hier wel weer en sliep 10 min later al haha

@ sam dat snap ik dat je die prik voelde ! Wel lekker dat je meisje met der hoofd Naar beneden ligt !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-10-2012

Jeetje bepje wat een luxe!! Zo n ukkie wil ik ook!!

Sam vervelend die prik! Kreeg je hem in je boven been? Want dat vind ik zelf echt een rot plek!! Au au!!

Hier merk ik dat mijn lijf het echt zat begint te raken.. Alles doet zeer enzo.. Maar ik zelf ben het echt totaal nog niet zat!! Raar eigenlijk he?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 01-11-2012

Shady je ben het geestelijk nog niet beu zeg maar maar je lichaam wel... Zoiets haha... Ik heb m in me bil gehad ze zei dat dat beter was..

Bepje wat goed dat A heel de nacht doorslaapt (want dan doe jij dat ook Wink )

Dames is slaap echt weer bagger! Word er gewoon zelf moe van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 01-11-2012

Bedje, heb de massage nog niet geprobeerd. Gister met m'n nichtje zitten brainstormen voor de bruiloft van m'n zusje en zwager. Zijn ceremoniemeester. (Mn zusje gaat trouwen met de broer van mn man) En toen was t zo tijd voor de fles. Maar ze heeft goed geslapen! Half 6 hoorde ik haar voor de 1e x en toen 6 uur. Dus nu de fles. Kan daarna nog even terug. Niet lang helaas. Zoontje heeft Psz om half 9

Shady, je lichaam is er dus klaar mee zo te lezen. Wel fijn dat je t zelf nog niet zat bent. Nog een paar weekjes.

Samantha, klinkt als een gemene prik zeg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 01-11-2012

Bedje moet zijn bepje. Erg fijn die correctie....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-11-2012

Ja idd geestelijk nog niet klaar maar lichamelijk dus schijnbaar wel... Alles blijft ook echt zeer doen..

Oh in je bil! Ja is idd beter, veel minder pijnlijk! Ik kreeg die 17 injecties ook in mijn bil. Ene week links andere week rechts!
Wat balen dat je weer zo slecht slaapt... Herkenbaar hoor, hier ook weer een bagger nacht achter de rug.. 1 voordeel, semmy gaat vanmiddag weer naar mijn tante en nichtjes dus de hele middag slapen als ik wil!! Heerlijk!!

Natas fijn dat ze goed geslapen heeft vannacht! En je zoontje? Word je er niet moeier van als je nu dan nog terug gaat naar bed? Lijkt me echt pittig hoor zo met twee kids en dan ergens om een bepaalde tijd moeten zijn...