Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-12-2012

13:30 vliezen gebroken en veeeeeel vruchtwater verloren! 4 cm nu...

Sterkte buddha... Gelukkig heeft pukkie er geen last van gehad!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-12-2012

Succes! Zet m op shady!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-12-2012

Buddha, jee meid wat een hoge bloeddruk. Goed dat je bent opgenomen en fijn dat de kleine er geen last van heeft gehad en je bloeddruk nu weer normaal is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 02-12-2012

2-12-12 is een mooie datum meis!! Zet hem op wijfie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-12-2012

Shady succes!
Buddha jemig meid das niet fijn. Nu gelukkig wel weer lekker thuis.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-12-2012

15:41 is onze kleine tess geboren!!! Spoedje weer dus!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 02-12-2012

Ook hier van harte gefeliciteerd met jullie dochter tess!! Schitterende naam! Weet zeker dat ook Sonny* super trots is op zijn zusje!! Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 02-12-2012

Jaaaa Shady gefeliciteerd!!!! (kon het toch niet nalaten ff te kijken...)
Toch Tess geworden dus? Heel veel geluk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-12-2012

@Shady, yeah meis eindelijk. Van harte gefeliciteerd. Nu heerlijk genieten van jullie meisje. HOpelijk is alles goed gegaan.

@Buddha, ah gadver meis. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan! Gelukkig slaan de medicijnen wel aan en heeft ukkie er geen last van.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-12-2012

Shady gefeliciteerd! Geniet ervan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-12-2012

Shady gefeliciteerd wat n knap,meisje heb je op de werekd gezet!
Enneh wat een razend snelle bevalling! Is dat omdat je bent ingeid ofzo dat t dan zo snel gaat?
Pff ik teken ervoor Smile

Bepje lijsths lijstje lijstje Big Grin ik mag bibben sinds vandaag maar verwacht kleine pas na kerst hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-12-2012

Shady, van harte gefeliciteerd!!! Idd lekker snel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-12-2012

Shady, gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje Tess!
Nu lekker gaan genieten meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-12-2012

@Shady, gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje!!

@buddha, he bah!! Gelukkig dat alles nu goed gaat!! Hoplijk mag je tot de bevalling gewoon lekker thuis blijven.....

@hier, vandaag sint gevierd bij mn ouders J heeft het behoorlijk goed gedaan!! Hij wordt alleen zo groot, hij staat veel en als hij op z'n rug ligt en mn handen vast heeft kan hij zelf gaan zitten en z'n kinderwagenbak wordtf wel klein om in te slapen, dus ga het campiingbedje maar opzoeken...... Oh wat gaat het toch hard!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 02-12-2012

@ shady gefeeliciteerd met je mooie meisje ![TABLE="class: Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]nod

[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[TD]opmerkingen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]vk bezoek / echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]buddha[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]23-12-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]04-01-2013[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]10-02-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]bevallen op[/TD]
[TD]naam[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w[/TD]
[TD]jay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w[/TD]
[TD]r.oan[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]c.olin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]06-06-2012[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w[/TD]
[TD]f.inne[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.a.m[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.z.e[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-07-2012[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]l.ana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]s.amuel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]q.uinten[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w[/TD]
[TD]a.iden[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-08-2012[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]j.inthe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]sil1975[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]27-09-2012[/TD]
[TD]18-09-2012 / 38.6 w[/TD]
[TD]j.ay-lee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]marloes_85[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-10-2012[/TD]
[TD]10-10-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]j.oppe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bubble93[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]12-10-2012[/TD]
[TD]13-10-2012 / 40.1 w[/TD]
[TD]a.nnaley[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-10-2012[/TD]
[TD]25-10-2012
/ 39.3 w[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]06-11-2012
/ 37.2 w[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]02-12-2012[/TD]
[TD]T.ess[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 02-12-2012

Gefeliciteerd Shady!! Wat een leuke naam Wink haha

Buddah ik had je al wat gestuurd via whatsapp!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-12-2012

shady, van harte gefeliciteerd meis, toch Tess geworden hihi(vind ik stiekum ook iets mooier) ik ben benieuwd naar je verhaal van weer een turbo bevallingWink enuh vind je het gek met zo`n toeter om veel vw te verliezen hehehe

buddha????wat maak je ons nou?? niet zo laten schrikken hoor weiffie gelukkig slaan de med aan en kun je nog ff thuis genieten van de laatste weekjes met zijn tweetjes, laat frummel idd maar lekker na de kerst komen

sam, hihi gelukkig kun je nu dan weer lekker alles eten, geniet ervan!!! ga je in vl eten?? of in mburg? vond die in mburg vroeger altijd lekkerder

ikke, wat fijn weer ff wat van je te horen!!! het gaat dus de goede kant op met L en tussen jullie?? geweldig om te lezen meid echt waar!!!! je meisje had gewoon de tijd nodig om zichzelf te kunnen vermaken
tja wat kan c al met een half jaar(tis een luie he grote kans dat l sneller is hihi) hij kan zitten met rechte rug op de bank en in de box en op de grond met voedingskussen erachter(hij kapseist dan op een gegeven moment dus tja wil geen blauwe plekken en bulten voorlopig hehe) hij probeerd vanuit ligstand op de rug te gaan zitten(lekker de moeilijke manier) want meneer kan wel rollen maar is hier te lui voor haha, merk wel dat ie kei sterk al is
hij kletst je de oren van je kop af en gilt regelmatig als een gillende keukenmeid hahaha dit gewoon voor de lol als ie plezier aan het maken is, je merkt nu echt dat hij enorm gefocust is op dingen dus de kinderboerderij en de eentjes voeren is hier wekelijkse bezigheid gewordenWink geloof dat dit het is in vogelvlucht, ik zat me dit weekend echt met weemoed te bedenken dat hij echt al groot is nu, hij gaat nu zo hard in zijn ontwikkeling en je ziet ook aan zijn ogen dat hij weer een stap verder is, iedere keer dat hij iets gedaan heeft dan zie je hem ook echt kijken van goed he mama?!

marloes, hihihi hoe groot is j dat ie nu al niet meer in de bak past???(of je hebt een wel erg kleine bak) hier ligt c gelukkig nog steeds in de bak(met zijn 70 cm) al gaan we na ons weekendje weg(dit weekend) wel de buggy delen van zolder halen zodat hij als we weg zijn nog lekker veel in de wagen kunnen laten slapen
ok hij ligt wel met opgetrokken beentjes maar c lijtk er niks geen moeite mee te hebben want meestal nog voordat ik hem erin gelegd hebt dan slaapt ie al bijna hehehe
weet wel dat ik nog steeds super blij ben met mijn wagen, als je ziet wat voor afstanden we nu al gelopen hebben echt heerlijk!!!

zo nu snel weer slapen(eerst c nog ff verschonen en voeden) we zijn er weer klaar mee voor vandaag


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-12-2012

Dank jullie wel meiden!!!

Hier in het kort het verhaal:

Om 12:30 in het Amc
Om 13:30 vliezen gebroken
Om 14:30 infuus aangelegd
Om 14:45 hormoon erbij.. Ik merkte na een kwartier al dat de weeën wel heel heftig werden en toen stond ie nog maar op 2, daar beginnen ze mee.. Na 20 minuten ofzo zette ze hem op 4 en dacht bij mezelf hoezo ophogen?! Het gaat al zo snel!! En het deed al aardig zeer maar goed..
Om 15:35 pers drang terwijl er niemand bij ons was, dus raakte licht in paniek want ik kon het echt echt echt niet meer tegenhouden.. Dus zelf al begonnen te persen, mijn man gauw op het knopje gedrukt, alles klaar gezet voor de bevalling en ze zei meteen bij binnenkomst al dat ik mee mocht persen want ze zag aan me dat het niet meer tegen te houden was.. Ondertussen toch ff voelen en net geen 10 cm, stond nog een randje maar was te verwaarlozen dus hup zes keer persen en daar was ze!! Uitdrijving van 5 minuten gehad! Wat een dag! Maar wat is ze mooi!!! Wel een bulletje hoor! 4140 gram!! Semmy was 4045 gram haha!!
Om 20:30 waren we weer thuis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-12-2012

Muts o wat leuk! Ben benieuwd wanneer l wil gaan zitten. Ben ook bang dat ze dan niet meer wil liggen. Hehe!
Shady turbobevalling! Was je ookzo snrl bij sonny en semmy?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-12-2012

O en muts het gaat ook goed tussen ons en L kan ook wel zo zitten als c, maar heeft wel steuntje in der rug nodig. Alleen in de box dus nog niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-12-2012

Sonny is lastig te zeggen omdat ze dat geprobeerd hebben te remmen maar toen het eenmaal doorzette is het vrij snel gegaan ja..
Semmy was er met net geen twee uurtjes
Eb deze kleine dame heeft mama maar 3 kwartier echt pijn bezorgd! Jeetje wat ging dit ongelooflijk snel zeg... Kan er nog niet helemaal bij! Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2012

BIB

shady wauw dat klinkt echt als een droombevalling, fijn voor je. Nu heb je einfekijk je meisje!.hoe ging de eerste nacht?

Hier redelijk goed geslapen,valt wel ff tegen hoor moet nu zelf mn ontbijt msken Wink
Mannetje is vandaag thuis gebleven, das wel fijn. Gistersv ging doe ff niet lekker dus zkh gebeld, moet bij.3x daags houden, vandaag weer bellen voor n.controle afspraak eind van de week.
Vind t wel jammer van mn vk, was zon lieve vrouw!! In t zkh zie je steeds andere gezichten. Maarja ik kom straks zeker met de kleine n x bij dr langs Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-12-2012

Shady dat ging snel joh! Geniet er maar lekker van met z'n 4tjes...

Buddah lekker joh dat je mannetje thuis is..!!!! Ik hoop dat je medicijnen zijn werk goed doen en dat je nog lekker de laatste loodjes leuk mee mag maken!

Muts we zijn in Middelburg naar de Griek geweest een nieuwe.. Met kerst gaan we ook Grieken maar dan in Vlissingen Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-12-2012

Even ego.... J heeft laatste voeding gehad om 21.15, werd wakker om 2 uur omdat ik moest kolven, zat zo vol en om 3.05 werd meneer wakker!! Hoera bijna 6 uur, helaas kwam hij om 5.30 weer, maar ja kan niet alles hebben


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 03-12-2012

Jeeeej daar is ze! Gefeliciteerd!n!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-12-2012

Budda, geeft die kerel van je eens een schop onder zn kont! Wink Hij moet ontbijt voor je maken hoor!!! Smile

Marloes, zo lekker he 6 uurtjes door slapen! Kan een mens echt goed doen! Ben jezelf ook optijd naar bed gegaan dan? Anders heb je er nog niet zo veel aan...
Ik zit elke keer met de laatste voeding rond half 11/11 uur, dan maak ik hem wakker. Maar voor dat je dan klaar bent en hem in bed hebt en alles opgeruimd, sigaret gerookt, is het ook zo half 12/12 uur. Denk dat ik deze week mn vriend maar eens ff een laatste voeding laat geven. Kan ik een keer lekker op tijd onder de wol.

Sneeuwt het bij jullie ook? Hier vieze natte sneeuw, laat er maar een dik pak sneeuw vallen wat blijft liggen, heerlijk!

Hier heeft vanmorgen mn kereltje de hele voeding uitgespuugd. Hij zat er helemaal onder! Bah vieze zure melk. Zat zelfs nog in zn oor. Woensdag weer naar cb, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is, zie hem elke dag langer worden... Deze week ook uitslag van zn hartritme.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-12-2012

@bloempje, spannende week meis!! En wat sneu voor het ventje!!
Ik geef J meestal rond 9 uur/half 10 eten, dan schone luier, pyamaatje aan, even kroelen/spelen (boven op ons bed) dan gaat hij zn wieg in en feest daar nog even verder (hij valt de laatste dagen lachend en brabbelend in slaap) en als hij in zn wieg ligt gaan wij ons ook klaar maken voor bed. Meestal liggen we rpnd half 11 allemaal op bed. Wel jammer dat ik om 2 uur wakker werd van de melkfabriekjes, dus om half 3 zat ik beneden te kolven......
Oh hier heeft het ook gesneeuwt, maar nu regent het


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2012

Bloempje oh gossie alle melk eruit!

spannend deze week de uitslag, moet je naar t zkh of word je gebeld?

Hier gaat t goed, lang geleden dat ik me zo als nu gevoelt heb.. Weer mezelf! Afgelopen weken hooguit n paar uur, nu is dit al dag 2...
Hoop dat t aanblijft zo, wil me nooit meer zo k#t voelen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2012

Oja hier ook sneeuw!

En bepje thanks voor t lijstje ik sta bovenaan aaaaaaaaaahhh

Vind t vandaag n mooie bevaldag trouwems, ben goed uitgerust, ik zeg laat maar komen Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-12-2012

Heerlijk Marloes, zo'n schema! Denk dat ik over een tijdje de boel ook een beetje ga proberen te verschuiven hahaha. Ff woensdag afwachten wat bureau zegt en anders geef ik 's avonds een voeding minder. Moet hem nu vaak wakker maken voor de laatste 2 voedingen, en volgens mij kan hij best met 1tje minder! haha
Wat grappig om te lezen wat voor schema jullie hebben, hier dus echt anders haha, en ook geen pyama, gewoon in de kleren die hij overdag aan heeft gehad. Schone pamper na de voeding? Hier gebeurd dat juist voor de voeding.

Budda, ummmhhh de kerstdagen duurt nog even hoor Wink Lag mij iets van bij dat je na de kerstdagen ging bevallen? hihihi Maar mag vandaag ook hoor! Ik geef je toestemming en al helemaal als je je eindelijk weer eens zo goed voelt!
De uitslag krijg ik telefonisch, hopelijk voor woensdag, want moet nog ff vragen of hij mee mag in het 'gewone' schema van de inentingen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-12-2012

Waarom krijg ik allemaal reclame in beeld van geweldig leuke baby kleding????!!!!! Is echt niet goed voor je bankrekening een baby...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-12-2012

@bloempje, bij ons was het eerst ook verschonen voor de voeding, maar meestal duwt hij zn luier vol tijdens het eten, dus eten, schone luier, toetje hahahaha!! En J heeft overdag spijkerbroekjes aan, die zijn niet echt lekker voor de nacht..... En had 2 pyama's gekregen en vind het wel fijn om ecfht een slaap ritueeltje te hebben, merk dat J daar goed op reageert....

@buddha, mooie dag om te bevallen, maar jij wilde toch voorbij de kerst??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-12-2012

hier ook luierverschonen na de voeding en daarna een toetje, enuh bloempje ik zou hem niet wakker maken voor een voeding hoor, m meld zich vanzelf wel weer dan kun jij ook lekker bijtijds naar bed en hihihi toch ook nog dat peukie erbij Wink

marloes, tja das nu jammer dat je wakker werd en moest gaan kolven

buddha, haha toch eerder bevallen?? fijn dat je je nu weer goed voeld en zijn die paar dgaen hotel toch nog ergens goed voor geweest, nu goed voor jezelf LATEN zorgen he Wink neem het ervan nu!!!

sam, ik krijg al honger als ik het lees hmm lekker grieken

shady, weer een turbo`tje maar dat zat erin, en geen hechtingen???? lekker moppie hoor met zo`n gewicht Smile

ikke, hihi je zal merken dat l steeds beter en langer kan zitten dat gaat heel geleidelijk en ineens kijk je naar dr en denk je wat wordt je toch groot! Sad

hier ligt c weer op 1 oor dus ga zo even snel stofzuigen en dweilen en hopelijk ook nog ff bankzaken doen.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-12-2012

oh ja hier had ik ook eerst de kleertjes van de dag aan maar idd spijkerbroeken(die ik in het begin niet gebruikte) gaan nu ook uit en krijgt meneer een zachte broek aan, een vast avond ritueel wordt hier ook meer en meer op prijs gesteld en dat bestaat tegenwoordig uit boekje voorlezen hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 03-12-2012

@verschonen en voeden hier ook eerst voeden en dan verschonen. Anders mag ik na het voeden weer opnieuw beginnen...Vaak geef ik hem een toetje na het verschonen en dan presteert mijnheertje het om weer zijn luier vol te poepen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2012

Neeeee dames ik wil niet voorbij de kerst, ik denk dat ik pas na de kerst beval Wink maar ik hoop eerder Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-12-2012

@Shady mooie meid hoor!!
@Buddha, ik ben zo benieuwd wie er eerder gaat bevallen jij of me schoonzusje, hihi.

@Hier, 1e controle bureau gehad. En ja hoor, ons mannetje is aan de dikke kant en bedankt! 4890 gram, 53 cm. Hij moet minder voeding krijgen. HOe ga ik dat doen, zucht! BV is op verzoek. Als hij dan om de 2 uur komt, kan ik er niets aan doen. Waarom heb ik het idee dat het bij andere hier zo goed gaat en bij mij gewoon niet, bah.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-12-2012

Druifje volgens mij mogen ze daar niet over zeuren!! Want wat je al zegt bv is op verzoek! Bij me nicht in de straat woont een kindje is net zo oud als me nicht d'r kindje en die krijgt bv en die vrouw van bureautje vroeg wat voor voeding die kreeg en die vrouw zei toen bv en toen zei die vrouw van het bureautje ow dan is het goed.... Dus.. Zou me niet teveel zorgen maken hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2012

Lastig druifje.. Je kunt m toch niet laten brullen als hij voeding wil?!
Ik zeg, schakel onze mutsiemuts hulpline in Wink

En te dik, vlgns mij echt onzin, bv is toch licht verteebaar en jouw kindje vraagt omdat hij behoefte heeft!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 03-12-2012

Druifje, laat maar praten daar op t cb. M'n nicht haar zoontje woog met met max 6 maanden gewoon al 10 kg! Mijn zoontje van bijna 3 zit nu pas rond de 12 kg. Het is bv en dat mag je geven als hij daar om vraagt. M'n nicht heeft meerder keren de vraag gekregen op t cb wat voor voeding hij kreeg. E als ze dan zei, bv dan zeiden ze:oh dan mogen we er niets over zeggen.
T mannetje is echt net zo'n michellin mannetje.
Dus jou kleine is echt niet de enige die het gewoon erg goed doet op de bv. Wees er trots op! Het trekt vast weer bij als hij straks wat actiever word.

Shady, lekker aan t genieten?

Buddha, je bent op dezelfde dag uitgerekend als ik bij m'n zoontje, hij kwam de 27e. Ben benieuwd wanneer jullie kleine komt.

Bloempje, kleding reclames zijn idd erg slecht voor je portemonnee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-12-2012

Ff ego hoor meiden...
Het gaat erg goed hier! Kleine tess is nog wel wat misselijk en spuugt nog wat door de snelle bevalling.. Maar verder is ze super lief en schattig en mooi en alles!!
Semmy lijkt een trotse grote broer! Komt veel bij der kijken enzo! Wil alleen nog geen kusje geven haha! Maar dat komt wel..
Ik heb erg last van naweeën en mijn bekken maar verder voel ik me alleen maar trots en zit heerlijk op mijn wolkje te genieten!
Om 22 uur keijgt ze der laatste flesje en dan afwachten wanneer ze vannacht komt. We hebben een mooi schema gecreëerd!
7 uur, 10 uur, 13 uur, 16 uur, 19 uur en eindigen om 22 uur! Plus dan als het goed is 1 nacht voeding. Maar das ff afwachten. Maar ik vind het een heerlijk schema! Kan me er helemaal in vinden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-12-2012

haha shady dat zou zeker een mooi fv schema zijn, ik ben benieuwd of jullie moppie zich er goed aan houdtWink heeft ze nog steeds zo`n honger??

buddha, hahaha omdat je zo goed in wachten bent(uhum) mag je van ons bevallen op 27 dec hehehe

druifje, ik wil er niet teveel over zeggen maar een bv kindje kan NIET te dik zijn, waar je deze info vandaan hebt moet je eens om zijn diploma`s vragen*zucht*

bloempje hehe leuk he zo`n baby maar ik weet zeker dat vriendlief het nu niet erg vind dat je de bankrekening plunderd nu m er is en je had toch niet veel kleertjes toch??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-12-2012

BIB

Haha 27 december.. Vind t n mooie datum hoor Big Grin we wachten (on)geduldig af!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-12-2012

Nou budda dat vind ik echt te lang duren! Ik wil weten of het een meisje of jongen is en wat de naam is en daarmee kan ik niet wachten tot eind december!!! :-P


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-12-2012

HahahahHa

Ik heb al n ananas gegeten.. Doe mn best Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-12-2012

@Druifje het cb begon bij mij ook te miepen ('je moet echt ernaar streven min om de 3 uur te voeden...') maar heb me daar niets van aangetrokken... Het cb zit niet met een krijsend kind en ik wel. Nu groeit Q gewoon via zijn eigen groeicurve en zeuren ze niet meer. En Q komt nu strak om de 4 uur, ik denk dat bij jouw kindje er ook vanzelf regelmaat in komt en hij minder vaak komt als zijn maagje groter is.
Bv kindjes groeien ook de eerste maanden heel hard en daarna veel minder. Dus ws komt jouw mannetje nu heel hard aan maar stabiliseerd dat over een paar maandjes vanzelf.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-12-2012

Eet er dan nog ff 1! Ben nieuwsgierig!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-12-2012

Meisje, hoe is het met jou voeding? Geef je nog steeds 1 x kv? Gaat dat goed? Wanneer moet je weer werken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-12-2012

M is vandaag precies 4 weken! En heeft zn eerste verkoudheid te pakken... Voordeel is wel dat er dan minder geluid in zit als hij huilt.. hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-12-2012

Heb gisteren ook me kennis geraadpleegd die lact.kundige is. Even me gal spugen bij haar en ze zei al gelijk, maak je niet druk, jullie doen het super goed! Dus we gaan gewoon zo door. Dan doen wij maar 8 voedingen per dag en andere 6. me mannetje is een heerlijk kindje, wat met de dag steeds meer gaat lachen. Krampjes zijn gewoon minder, maar hoort erbij. Dat zou volgens cb komen doordat hij teveel voeding krijgt. Naja we zien wel, darmpjes zijn niet volgroeid, dus kan daardoor ook!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 04-12-2012

Buddha, de 27e is mooie datum. Ben ook wel benieuwd wat t word en wat de naam is.

Druifje, krampjes kan idd van teveel voeding, maar ook zeker doordat hij nog zo jong is. En daar zou ik eerder vanuit gaan nu.

Bloempje, zielig he, die verkoudheid bij die kleintjes. Komt er idd wel minder geluid uit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-12-2012

Buddah ben wel benieuwd wanneer je bevalt en of wij ver uit elkaar liggen....kwa bevaldatum.... Gaat het wel goed met je?

Druifje maak je geen zorgen het komt goed!

Muts hoorde dat ik 2e kerst weer naar de Griek gaan hahahahaha.... Maar we moeten even zien of ik dan niet aan het bevallen en hahahahaha.... Maarjaa eerst wilde Ze gaan wokken.. Maar dat is niks dan want moet dan te lang staan in de rij denk ik...

Bij de Griek zaterdag had ik een zwart jurkje aan.. En er gingen mensen achter ons zitten en die man zuchten en steunen omdat hij de tafel naar achter moest doen... En toen ging ik een uurtje later naar de wc en toen zag hij waarom ik niet verder naar voren kon... Mensen trekken te snel conclusies over hoe en wat zeg maar snappen jullie wat ik bedoel.....

Hier gaat het goed word wel steeds zwaarder.. Gisteravond dacht ik echt ik ga bevallen had zo'n pijn van onderen.. Dat ik het weg moest puffen.. Zullen wel oefenweeen zijn ofzo????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 04-12-2012

@druifje, niets van aantrekken hoor!! J die kwam op een gegeven ogenblik elke driekwartier en werd zlfs van eten niet meer stil, dan zijn ze overvoed, maar niet op 8 voedingen joh!! Gewoon geven wanneer de kleine komt!!

@bloempje, jeej 4 weken al, gaat hard zeg!! Knort m ook zo met het slapen nu hij verkouden is??

@sam, irritant he zulke mensen!! En grieks is heerlijk, wat heb je gegeten??

@natas, hoe bevalt de vakantie??

@meisje, is dit nu je laatste vrije week?? Lekker genieten hoor!! Hoe is het nu met Q??

@muts, hoe gaat het met c?? En doet het uwv nog moeilijk of laten ze je een beetje met rust??

@bepje, hoe gaat het met werken?? Tijdje niet meer gesproken

@buddha, van de ananas moet je wel het hart eten he en niet de vrucht!? Het gaat om bittere dingen ennuh sex kan je ook proberen ook al zeidden ze pas weer dat die theorie is ontkracht, proberen kan nooit kwaad!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-12-2012

haha sam kon je mooi die man zijn ogen dr uit prikken met je dikke toeter hehe, en jammie jammie weer griek al had die wok ook wel wat(die in oude alhambra??) want dan laat je je gewoon bedienen hehehe hoef je niet in de rij te staanSmile enuh dit zijn je indalingsweeen hehe ik moet zeggen dat ik die pijnlijker vond dat mijn eigen echte weeenWink leuk dat koppetje zo lekker in je kruis en bij iedere beweging die je maakt voel je dat daar behoorlijk hehe

buddha, hihi net als bloempje ook onwijs benieuwd naar geslacht en de naam uiteraard maar vond 27 dec gewoon een mooie datum hehe

bloempje 4 weken alweer, de tijd vliegt he!?

marloes, hier gaat het wel redelijk met c neusje zit nog wel vol(hij snurkt haha) maar verder gaat het wel, hij is vrolijk en eet nog als een bootwerker dus valt mee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-12-2012

oh ja ik wist dat ik wat vergat.....uwv doet niet moeilijk gewoon 4x per maand solliciteren en over 2 maanden weer op gesprek dus valt meeWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-12-2012

@Buddha jeej jij mag ook bibben en bubben! Ik denk dat je een kerstkindje krijgt en dat het een meisje wordt. Maar tot nu toe zat ik er iedere keer naast... Waar vul jij je dagen mee? Lezen, series kijken....?

@Natas hoe is je vakantie? Hoe gaat het nu?

@Muts valt idd mee van het UWV... ben je al iets gemotiveerder om weer te gaan werken of vind je het wel best zo?

@Sam jij moet nog ff wachten hoor! Niet zulke enge dingen op het forum zeggen zoals oefenweeën wegpuffen enzo... Lekker grieks! Irritant he, zulke mensen...Eerst zuchten en oordelen en dan pas kijken... Niets van aantrekken, hoor!

@Marloes lief dat je hebt onthouden dat dit mijn laatste vrije week is...Raar hoor! Mijn verlof en vakantie zijn echt omgevlogen! Ik geniet met volle teugen en ben een beetje bang dat het werken me zwaar gaat tegenvallen... Vooral nu Q nog minstens 1x per nacht voor voeding komt en soms ook nog een paar keer zomaar.
Hoe is het nu met jullie?

@Shady ik wens jullie een heel goede kraamtijd toe. Ik hoop dat die naweeën snel ophouden en dat je snel herstelt. Heel veel geluk met jullie meisje! Geniet ervan.

@Bubble en Bepje tijdje niet gesproken. Hoe is het?

@Bloempje jouw ventje alweer 4 weken oud! Spannende dag morgen... (Wegen op het cb toch?) Ik hoop ook voor je dat hij is gegroeid en dat je 1 voeding 's avonds mag skippen...
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de krampjes en de uitgespuugde vieze zure melk? Is het bij die ene spuugsessie gebleven of is hij blijven spugen? Enig idee wanneer je de uitslag van de hartritme kan verwachten? (je schrijft 'deze week', vind ik nogal een ruime termijn...). Zielig he, die verkoudheid bij de kleintjes...Q is ook verkouden (al best wel een tijdje). Ik gebruik een onschuldige zoutoplossing om zijn neusje vrij te maken zodat hij weer kan ademen... Hij snurkt en hij roggelt als een oude vent. Vooral 's ochtends vroeg is het heel erg.
Q krijgt nog steeds 's avonds 100 ml kunstvoeding en de rest bv. Hij slaapt er heerlijk op (is tenminste voldaan) en hij lijkt er geen extra krampjes van te hebben... Ondertussen is mijn melkproductie weer aardig op orde en heb ik een klein voorraadje bv in de vriezer liggen. Over een week, als ik aan het werk ben, ga ik even kijken wat ik ga doen: 1. het zo laten, 2. weer terug naar volledige bv of 3. de avondvoeding volledig vervangen voor kv. Vanaf aanstaande maandag ga ik beginnen met werken. 4 dagen per week, maar gelukkig heb ik de eerste week nog een dag extra vrij en tussen kerst en oud en nieuw ook vrijgenomen...
Ga jij eigenlijk weer werken en zo ja hoeveel dagen?

@Ikke ik was dit weekend bij mijn ouders in het verre Oosten. Erg gezellig! Ook nuttig want zij gaan eens in de 2 weken op Q passen en dan is het goed als ze Q een beetje leren kennen! Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt (vooral omdat Q de driftigheid van mij heeft en mijn ouders dus wel wat gewend zijn).
Hoe is het nu met jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-12-2012

Sam, we op je beurt wachten hoor! Eerst is Budda Wink

Marloes, tis idd een snurkende kerel nu hihi. Ook met drinken, maar hij lijkt er verder weinig last van te hebben.

Muts, fijn dat het uwv niet moeilijk doet! Op naar je volgende zwangerschapsuitkering :mrgreen:
En ja de tijd vliegt inderdaad voorbij! Ben bezig met een foto boek te maken van de eerste week en als ik de foto's dan terug zie lijkt het al heel lang geleden...

Meisje, wat lekker dat de productie weer toe neemt! En dat je zelfs een voorraad aan kunt leggen! Wel pittig straks weer 4 dagen werken... Maar wel lekker dat je de eerste week 3 dagen moet, kun je er ff aan wennen. Ik ga straks zeker weer werken, verlang er stiekem nu al weer een beetje naar, maar goed zit ook al lange tijd thuis. Ik ga 3 dagen werken per week, waarvan 2 doordeweeks en 1 x in de 14 dagen een weekend. Lekker makkelijk met oppas!
Het spugen was 1 malig, ach moet een keer kunnen Wink Het hartritme, tja de artsen zijn daar erg vaag. De arts vertelde mij dat ik met ongeveer ander halve week telefonisch uitslag zou krijgen. Tis nu precies ander halve week geleden... Ik wacht tot vrijdag af en bel dan zelf. Heb sterk het gevoel dat ook dit mis loopt namelijk. Verder zijn de krampjes redelijk onder controle, blijf nog wel de infacol gebruiken en als hij veel last heeft drukken we zijn voeten bijna in zijn nek en dan buldert het onweer door de hele kamer Wink Ben toch wel heel benieuwd of de medicijnen die hij gebruikt voor zn hart hier ook invloed op hebben.

Hoe is het met onze tante Bep??? Zag op facebook wel een prachtig mooi kereltje! Echt al een hele vent!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-12-2012

meisje wat lief dat je ouders op willen gaan passen hoe gaan ze dat doen dan heen en weer pendelen??? jemig je verlof idd ook alweer om de tijd gaat verschrikkelijk hard maar gelukkig heb je nog wat vrije dagen in het verschietSmile wat fijn dat je bv weer goed loopt, gewoon de normale 4 maanden dip dus
wbt werk, het liefst zou ik wel fulltime huismoeder willen zijn ja hihi maar helaas laten de financieen dat niet toe dus zal wel een keer moeten gaan werken maar ach daar maak ik me nog niet druk om als er niets komt dan kan ik altijd nog een beroep doen op mijn opleiding(niet dat ik dat wil mara ja ach soms moet je iets he)

bloempje hehehe, dat zou het mooiste zijnWink
goed dat je zelf uiterlijk vrijdag beld na alles wat ze je(vooral niet) verteld hebben of dubbel of langs mekaar heen zou ik er ook geen vertrouwen meer in hebben en aan de bel trekken
hoe was het op het cb dan???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-12-2012

meisje jeetje verlof nu.al om... Gaat zoooo snel he!!

Hier bib!!

Samantha oh is ff nog niet bevallen hoor Wink ff binnenhouden nog en dan mag je meisje komen Big Grin

Ben benieuwd wann mijn bub komt....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-12-2012

Dames jullie zeggen allemaal dat ik moet wachten maar ik heb d'r niks over te zeggen.... Ze komt wanneer ze wil....

Meisje jeetje gaat wel snel joh!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-12-2012

Sam weet je zeker dat je je meisje tess wil gaan noemen?! Die laten behoorlijk op zich wachten hoor Hihi!
Oh meiden... Ik ben zooooooo verliefd op mijn kleine schattebout!!! Het is echt een lieverdje alleen snachts is het een spook haha! Ze doet het echt zo super goed!! Der gewicht is nu 3940 gram dus netjes binnen de norm. En ze is zo mooi!!! Hihi
Sorry ben weer ff ego...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-12-2012

[Afbeelding: icqslg.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-12-2012

Shady, geniet lekker meid!

Hier voor het eerst naar cb geweest, hij is ruim een pond gegroeid in 2 weken tijd en komt overal door te keuring! Mama trots en blij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 05-12-2012

hoi meiden,

hoe gaat het met jullie???

tjee,ik ben echt lang hier niet meer geweest...

ik weet via fb dat shady haar kleine grietje heeft maar zijn er inmiddels al meer babys bijgekomen?

uiteraard gaat het me niet lukken om al die weken terug te lezen maar uteraard hoop ik dat alles goed gaat met iedereen.

gr.cil


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 05-12-2012

Shady, mooie foto! En wat een leuke kleding heeft ze aan!
Lekker ego doen en vooral heerlijk genieten van je meisje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-12-2012

Ja Shady weet het zeker!! Was voor de zwangerschap al onze keus dus die blijft zo!! Smile
Wat een mooi meisje heb je toch...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 05-12-2012

bloempje, hihi mama weer super trotsSmile hoeveel weegt je mannetje nu enuh je slagroom loopt goed dus hehehe

shady je mag nu nog ff ego zijn hoor hihi vind het zowiezo knap dat je nog zoveel online bent

buddha, hahaha mevrouwtje ongeduld, nog ff drie weekjes wachtenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-12-2012

Muts ja das voordeel van forummen via tel maar als er mega veel gekletst is kan ik het moeilijk bijbenen hoor..

Hier begint de stuwing echt heel irritant te worden.. Morgen is echt ff die lamlendige dag waar je doorheen moet. Morgen komt er ook echt geen visite.. Ff een rust dag.. Mag ook wel na twee dagen vol bezoek en twee avonden Sint vieren..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-12-2012

Muts hij weegt nu 4080, dus eindelijk die 8 ponder haha. Alleen zijn huidskleur is af en toe iets te rood maar men vermoed dat dit een bijwerking is van de medicijnen.

Shady, hahaha in je kraamtijd 2 keer sinterklaas vieren wie had dat gedacht. Doe maar lekker rustig aan en geniet maar lekker van je mooie meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-12-2012

Bloempje haha en dan te bedenken dat tess bij de geboorte al 4140 was!!! Wow!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-12-2012

Jeegje shady wat n joekel is jouw dochter toch!!
Hier werd de kleine ook niet heel zwaar geschat.. Vandaag controle bij gyn, mss n echo?? Das t voordeel van t zkh hehe mss kan ie n schatting maken hoeveel kleine nu weegt.

In dec topic is de tweede baby geboren, ingeleid met 37 wk, kleintje weegt.2500 gr!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-12-2012

Oja en BIB hier..

Heb al vijf u geslapen dis prima nachtje voor mijn doen, zo denkt de kleine er ook over want die is druk aan t schoppen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 06-12-2012

Succes Buddah!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 06-12-2012

Buddha jij alweer 37,4 weken en Sam jij ook alweer 35 weken...Gaat snel zeg!
Sam heb ik ff gemist maar was jij eigenlijk al met verlof? Of werk je niet... (weet het ff niet meer). En ga je na de bevalling weer werken? Hoeveel dagen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 06-12-2012

Meisje: ik had ontslag genomen voordat ik wist dat ik zwanger was.. Had eind maart me ontslag ingediend en 1 mei teste ik positief....( had 2 maanden opzegtermijn) En 1 juni had ik dus geen werk meer... Dus ben al een poosje met verlof hihi... Maar ben wel van plan om weer te gaan werken moet alleen nog even kijken straks als wat precies....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-12-2012

Controle was goed!!! Medicatie doet netjes zn werk Big Grin

Weer even mogen blieken hoe t met ons kleintje gaat, wordt geschat op 3200gr dus netjes, geen grote.dikkerd zoals ik.was haha.
Super aardige gyn. Dus t boeit me nu niet meer dat ik zonder mn verlosk ben nu, heb volle vertrouwen in dit team .


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 06-12-2012

Mooi Buddah! Dus je krijg ook geen overdreven dikkerd Smile ik ben blij dat de medicijnen hun werk goed doen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-12-2012

Buikfoto van vandaag!! Zijn één van de laatste foto´s snik snikkkk

http://tinypic.com/r/24oygy8/6

hoop dat formaat goed is.. echt geeen idee waar ik op heb gedrukt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-12-2012

hmmm.. das niet goed

nog een keer
[Afbeelding: 24oygy8.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 06-12-2012

Mooi hoor... Buddah!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-12-2012

Idd erg mooie buik! En een fijne schatting lijkt mij zo! Niet te klein, niet te groot.

Ff voor de dames die bv geven... hoe kan ik verantwoord gewicht kwijt raken???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-12-2012

Buddha idd mooie buik! Hangt ook al lekker laag he?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-12-2012

@bloempje, door bv te blijven geven, kost je ongeveer 500 kcal per dag en veel bewegen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-12-2012

Sorry bedoel calorieen

@buddha, mooi buikje hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-12-2012

Dus de aanhouder wint... Probeer elke dag te wandelen, vandaag ruim een uur gewandeld en probeer niets te snoepen. Heel soms een koekje bij de koffie, maar verder niet. Alleen het weekend mag ik wat chips of chocola. Maar ik moet nog 15 kilo voordat ik op mn begin gewicht zit en eigenlijk dan nog 10 kilo, wat ik er door de miskraam en vakantie etc er al bij aan had zitten voor mn zwangerschap. Dus dat wordt een lange weg. Bah!
Zit jij al weer bijna op je begin gewicht?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-12-2012

@bloempje, ik heb nog 7 van de 28 kilo te gaan hahaha, de aanhouder wint!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-12-2012

@Buddha, mooie buik hoor!
@Bloempje, afvallen met bv is de borstvoeding en bewegen en idd gewoon niet teveel snoepen en volgens mij doe je dat al netjes. Alles laten staan is ook niet gezond, dan komt het er straks dubbel zo hard aan als je wel een keer snoept.

Hier van de 11 er 8,5 inmiddels kwijt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-12-2012

Nou dan bekijk ik het maar positief: ben bijna 20 kilo kwijt!!! ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-12-2012

Hier van de 20 sowieso al 8 kwijt maar heb niet meer gewogen na zondag avond haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 07-12-2012

wow buddha mooi buukske hoor enuh we willen met kerst ook nog een mooie foto zien hehehe en een mooi gem gewicht dat hoop ik voor je hehe, hier zaten ze er bij de schatting flink naastWink

jemig bloempje wat (zeur) je nou hehe al 20 kilo is mega veel hoor, gooi die weegschaal nog ff een half jaar aan de kant en ga dan eens kijken, eet je suf aan fruit en groente en bewegen idd en zoals gezegd blijf nog ff lekker bv geven dan komt het zekers goedWink
en je mannetje nu eindelijk die 8 ponder hehe, die hadden ze al bij geboorte geschat toch anders??

oh meiden tis echt te laat hoor, heb verder niet zoveel onthouden.......

oh ja wacht ff haha shady speelt voor pamela anderson hehehe groot gelijk dat je ff rust houdt nu weiffie je moet echt genieten in alle rust van alle hulp die je nu nog hebt en straks heb je je energie veel harder nodig, nu jezelf lekker in de watten laten leggen hoor!!!

zo nu ga ik lekker slapen, zijn vanavond uit eten geweest met het werk van pat, vind het niet erg om c weg te brengen maar als ik dan hoor dat alles anders is gelopen dan anders en mijn mannetje overstuur was en niet wilde slapen dan denk ik grr was ik maar lekker thuis gebleven(en het eten was nog niet eens lekker ook nog niet bleh,heb honger.....Sad)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

wow bloempje 20 kg al!!!!!!!!! Das keeeeeeei veel man!!
Ik blijf exact steken op 20 kg. Al 1,5mnd niks meer aangekomen..

Hier weer lekker geslapeb, 7uurtjes en voor t eerst sinds laaaange tijd niet wakker gelegen, piesen, en weer
slaoen ooooh wat zalig zeg!!!! Speel ff n spelletje op mn tel en dan ga ik nog ff mn ogen dichtdoen, nog ff van profitetrn he!
Gisterav hele avond flink gerommel van onder, menstruatiekrampen rn steken en wat rugpijn , maaasr nog BIB hier Big Grin


Manlief gaat nu de deur uit , ze voorspellen dik pak sneeuw vsndaag, hoop t niet want dan loopt.allrs muurvast op de wegen Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-12-2012

Bloempje 20 kilo wat goed!!!!

En Shady al 8 kilo.. Gaat goed hier dames!!!

Buddah je moet maar denken die mannen van ons die zijn wel wat gewend denk ik.. Maar ik begrijp je helemaal hoor!! Vind het ook helemaal niks!!!!

Muts is er ff uit geweest en het gaat zo te lezen niet zoals je gewild had.... Vervelend is dat joh! Als je het maar wel gezellig heb gehad....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

Sam ja absoluut, hij vind dat altijd juist n uitdaging maar ik heb t er nirt op ! Hoor ju net dat vrachtwagens fky overs al nuet neer iver kunnen ivm gladheid... Rijdt manlief ook nog fijn met trekker oplegger!! vangt ook veel wind grr maar ik vertrouw erop dat ie weer heelhuids thuiskomt vandaag. Zit jouw trucker ook hele dag op de weg of heeft hij nu vorstverlet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-12-2012

Ik snap dat hij het een uitdaging vind hier nog zo een... C rijd nu op een vrachtauto met aanhanger ik weet niet hoe dat precies heet maar das ook gevaarlijk nu... C is thuis want er kan geen asfalt gelegd worden met dit weer.. En hij was woensdag op donderdagnacht om 01.30 thuis en om 04.00 ging de wekker weer.. Dus hij heeft zijn weekend wel verdiend toch Wink maar toch vind ik het ook niks al die sneeuw.. We moeten vandaag onze Beebs maar binnen houden...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

o wel fijn dat c thuis is!! hij rijdt op n combinatie bedoel je Wink

vah ik zag bet n foto op tv van de grensgrechter die op de grond ligt, zijn zoon schijnt er ook op te staab
n.. hormonen ofniet maar de tranen rolde hier rijkelijk. stelletje klotejong wat iemands zn vader en man hebben afgepakt en nooit meer terugkomt. onvoorstelbaar het is gebeurd voor de ogen van zn zoon. hoe moet dat te verteren zijn dat je vader voor je op de grind doodgeschopt wordt! ben zelf ook twee dierbaren verloren door zinloos geweld in 1 nacht.. die daders mogen nooit meer terugkeren in de maatschappij. dat zijn beesten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-12-2012

Nou budda volgens mij hoef je daar niet zwanger voor te zijn en al helemaal niet als in het verleden ook al twee dierbaren zijn omgekomen door zo iets soorts gelijk! Te afschuwelijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-12-2012

Ja Buddah zoiets rijd hij op... Met allemaal machines op de achterste..

Ja echt verschrikkelijk van die grensrechter en vooral dat die zoon dat heeft moeten zien gebeuren je staat gewoon machteloos!!en Buddah ik denk aan je hey...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-12-2012

Muts, ik zou met alle liefde de weegschaal de deur uit willen doen, maar het is en blijft een heel trouw huisdier.... Zal eerlijk bekennen, ik sta er elke morgen op... Ja ik weet het het is heel verkeerd, maar ik heb zo'n gruwelijkse hekel aan dit gewicht en dit lichaam. Ik moest nieuwe kleren kopen, ik moet broeken gewoon kopen bij de grote maten winkel!!! Tis toch vreselijk! Bah!

Jammer dat C onrustig was en je eten ook nog eens niet lekker was. Gelukkig kun je dat niet allemaal van te voren weten en heb je waarschijnlijk tijdens het etentje daar wel rustig aan tafel gezeten! Tis bijna kerstdagen!!! Ben heel benieuwd wat P van je voorstel vind hihihihi

Sam en Budda, gevaarlijk werk voor julllie mannen nu! Gelukkig heeft de mijne nu binnenwerk en hoeft hij niet buiten aan de slag. Nog eenpaar weekjes en dan zijn jullie aan de beurt!!!! Hihihi spannnend! Sam ging jij fv of bv geven? Bedenk me hier tijdens het melken, dat ik dat eigenlijk ben vergeten en ben beetje nieuwsgierig.

Muts, de artsen hadden M nooit geschat, ik had zelf van af de bevruchting hem al geschat op 8 - 9 pond Wink

Hoe is het met Pamela Anderson? Ga je Lola inhalen? Wink

Oh en Budda, wat heerlijk dat je gewicht blijft steken! De hele zw maakte het mij niets uit hoeveel ik aan kwam (begin wel, later niet) maar nu baal ik er echt van. Pas helemaal niets geen kleding meer. Zelfs leuke jasjes in de winkel maat XL, ik krijg de knopen niet dicht... Dus wees er nog ff zuinig op!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

bloempje ik ken t ik haat mezelf ook met ie dikke benen en kont.. war is mn figuur?! maar je bent kei goed op weg, 20 kg al terwijl je mannetje pas n maand is! doorzetten je kunt t echt wel. deze zomer loop jij weer lekker slank achter de kinderwagen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-12-2012

Bloempje ik ga me uiterste best doen om bv te geven.... En hallo je ben een maand geleden bevallen joh!!!! Kijk straks maar is als je 2 maanden verder ben komt wel oef schatje Wink hihi