Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-12-2012

Nou budda ik hoop maar dat jij gelijk hebt en ik tegen die tijd weer in bikini durf...

Sam, tis zo leuk bv geven!!! Ik wilde het doen omdat het in mijn ogen het beste is, maar had niet het idee dat het echt iets voor mij is. Maar ik vind het zo super! En helemaal s nachts! Heerlijk! Soms kan ik hem wel wakker kijken hahaha.

Hier bericht gekregen van de arts... Beetje een domper want ik ging er helemaal vanuit dat de medicatie afgebouwd zou mogen... In die 24 uur dat hij het kastje opgehad heeft, heeft hij toch een periode gehad waarbij zijn ritme niet goed was. Dus de medicatie is verdubbeld. Tis geen verslechtering maar het duurt alleen wat langer, aldus de arts.
we moeten erg laagdrempelig zijn met paracetamol, eigenlijk zelfs zien te voorkomen dat hij koorts krijgt want dat lokt een hoog ritme uit. Dus denk dat ik het cb toch maar ff bel om de afspraak voor de eerste inenting toch maar gewoon met 8 weken te doen ipv 6 weken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 07-12-2012

haha bloempje, je bent al zoveel kwijt joh in korte tijd daar mag je best wel een beetje trots op zijn!!!!! je lichaam is uiteraard veranderd en zal misschien nooit meer hetzelfde worden(heupen buik ed) maar hey daar is wel iets onwijs moois uit voort gekomen(en is gelijk een mooie reden om straks flink te gaan shoppen voor leuke nieuwe kleren) nu nog niet teveel kopen want je zal zien dat je lichaam echt nog veel veranderd, ik hoop echt dat die acceptatie en positieve draai eraan geven ook werkt bij jou!!!!!!

sam, we hebben er idd wel van genoten, t was gezellig maar had liever thuis gebleven dan hoor

buddha, haha een goede nacht te pakken en dan zo vroeg in de veren, zo kun je wel alvast wennen haha t wordt nog wat als jullie frummel ene uitslapertje wordtWink

hier kleding dillemma argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik was zo blij dat ik een skipakje gevonden had een paar weken terug, wil ik hem vanmiddag aan doen om mooie foto`s van c in de sneeuw te maken, past het niet meer Sad boehoehoe kan wel janken!!!
zo hebben we ook al problemen met zijn winterjas, tis een maatje 80 en valt vrij groot maar meneer is zo grof gebouwd dat het hem bijna onmogelijk(soms een ware marteling) is om het aan te trekkenSad eenmaal aan kun je het wel redelijk fatsoeneren en zie je ook wel dat ie `te` groot is maar hij heeft het gewoon nodig op de schouders........begint die ellende nu al *zucht*!!!!

dit gaat het laatste weekend zijn voor meneertje in de kinderwagenbak dus hij zal toch echt regelmatig zijn jas aan moeten als hij volgende week in de buggy moet(heb hem nu nog heel vaak in een superwarme soort van wikkeldoek zodat die marteling hem zoveel mogelijk bespaard blijft) HELP ik geloof dat ik gek ga wordenSadSad

ook nog aan het wachten op ongi dus lekker chago hier(kon er ook nog wel bij) en flink last van rug-buikpijn, dit gaat me een weekend worden.....grrr!!! en we gaan nog wel een paar dagen weg met zijn drietjes?!

sorry moest ff spuien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 07-12-2012

he bloempje das zeker een domper en er is niks mis mee om de eerste enting ff op te schorten hoor dat doen er wel meer!

joh die bikini, dat komt helemaal goed, als jij nu eenmaal maar je lichaam weer geaccepteerd hebt en er de mooie kanten van in kan gaan zien komt het goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

he shit bloempje dat was toch niet wat je wilde horen he.
nu dus verdubbelen.. wann weer kastje?

muts oh jeej dat wordt gezellig dan Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-12-2012

Ik had dit bericht ook helemaal niet verwacht, was er helemaal vanuit gegaan dat de medicijnen afgebouwd konden worden. Helaas... Januari weer heen voor een holter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-12-2012

nee snap ik. hij doet t verder ook zo super goed, echt balen zeg!
hopelijk in januari n betere uitslag!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-12-2012

Meiden even ego..... Net bij mn opa geweest, gaat heel de week al slecht, net afscheid genomen, hij krijgt vanavond een prik en wordt hopelijk morgen niet meer wakker en anders morgen een infuus waarop hij inslaapt!! J was erbij, vond mn oma heel fijn!! Ik ben denk ik komende week (zo goed als) niet online


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 07-12-2012

@Marloes heel veel sterkte komende week!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-12-2012

Marloes sterkte!! En hoop dat hij niet te veel pijn heeft...!!

En bloempje dat is niet het nieuws wat je verwachte maar gelukkig houden ze m dan nog wel in de gaten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-12-2012

Bloempje balen van dat nieuws zeg... Zeker als je het niet verwacht...

Marloes heel veel sterkte meissie!

Hier gaat alles nog steeds helemaal top! Op de stuwing na en tess krijgt behoorlijk last van krampjes het arme ding.. Exht ontroostbaar soms.. Zo zielig! Maar voor de rest zijn we het gelukkigste gezin op aarde Hihi! Wat een rijkdom zeg...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 07-12-2012

bloempje, dat is niet t nieuws wat je had verwacht en op hoopte. balen zeg! wel fijn dat ze hem goed in de gaten houden maar snap dat je van die medicijnen af wilt.
hopelijk is in januari alles goed. en idd dan de prikjes maar even verzetten.

marloes, sterkte meid. heel begrijpelijk dat je hier niet veel of even helemaal niet bent.
neem de tijd. Hoop voor je opa dat hij geen pijn hoeft te hebben.

shady, heerlijk je berichtjes. echt op een grote roze wolk zit je!
balen van de krampjes en de stuwing. witte koolbladeren waren hier echt een verademing!
krampjes zijn zielig he. L heeft ze tot zeker 12 weken gehad. en nu volgens mij nog weleens.
gebruik er niets meer voor, maar toen ze klein was gebruikte we cinababy (infacol werd het alleen maar erger)

hier gaat het nogsteeds niet lekker. ik ben echt mega verkouden. 20x niesen op een dag is niets.
neus zit vaak dicht en dat vreet al energie. Dan nog een meisje wat echt heel veel huilt. breekt nu echt echt echt op!
gister gestopt met de nexium. zagen t niet meer zitten en weer bij de huisarts geweest.
advies van hem was stoppen. buikpijn is een bijwerking en die had ze overduidelijk en al 1.5 week. inmiddels sliep ze dus overdag nog maar krap een uurtje en dan in dat uurtje ook een keer huilen zodat we naar haar toe moesten voor speentje. en dan in de box niet meer lekker kunnen spelen maar ook veel huilen. steeds bij je willen zijn enz. s middags weer maar een krap uurtje slapen en ook s avonds tot de laatste fles was drama! kon dan rustig in 2 uur tijd een keer of 4 naar boven. na de laatste fles huilend naar bed (om 23.00 uur) en dan tot 00.00 uur konden we weer zeker 4x naar haar toe. en dan de nachten dat we tig keer eruit konden en om half 5 / 5 uur was er geen houden meer aan en dan maar een fles geven. geen extreme honger want van de 200 laat ze dan 30 staan. en dan slaapt ze wel een paar uurtjes en dan begint t feest weer.
vanavond voor t eerst een avond dat we 'maar' 3x naar boven hoefde en ze ligt nu in bed en is gelijk gaan slapen zonder huilen!! heb haar net zetpil gegeven. was advies van de ha. kijken of ze dan wel doorslaapt (evt 2 nachten proberen) zo ja, dan heeft ze pijn. zo nee dan denkt hij aan een patroon. dus ben benieuwd wat ze vannacht doet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-12-2012

Jemig natas dat klinkt heftig!!! Hoop dat er snel een goede oplossing komt voor je meisje want dat hou je niet vol!!
Ben benieuwd hoe de nacht gaat...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 08-12-2012

Marloes, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Wel fijn dat je met J afscheid hebt kunnen nemen. Denk aan jullie.

Natas, hoe is het vannacht gegaan?

Hier net wakker geschrokken! Meneer sliep nog en.had de laatste voeding om kwart over 12 gehad. Ruim 7 uur geleden hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-12-2012

marloes wat akelig zeg dat je nu.gewoon weet dat hij dit weekend overlijdt Sad wel is t fijn dat je heel bewust afscheid hebt kunnen nemen. sterkte !! hopelijk slaapt hij snel in en heeft hij rust..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-12-2012

natas jeetje dat gaat nog nirt lekker zeg, hoe ging vannacgt?
en beterschap!!!

blompje hahaha je kleine heeft dus ook de hele nacht doorgeslapen!! werd je dan niet op de tijd wakker dat ie normaal km voeding vroeg?

ikke waar hang jij eigenlijk uit?? hoe bevalt t werken als moeder nou? kun je je weg erin vinden? en hoe is t thuis met p en l?

meisje79 je laatste weekend en dan maandag aan de bak!!!! heb je er zin in of kijk je er tegen op?

hier gruwelijke honger aeg, hoort dat in de laatste periode?? heb al vier beschuiten op en drie negerzoenen haha. de doos stond nog op tafel van gusteravond (toen had ik er ook al 6 op ) hahaha

vandaag lekker rustig dagje , een van onze laatste weekend saampjes, misschien wel hét laatste weekend Wink
zo ff boodschappen doen en we gaan t geboortebord daarna ophalen ( hebben we zelf bedacht en laten maken)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-12-2012

oja vergeet telkens te beginnen met BIB haha
dus bij deze
bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 08-12-2012

Marloes sterkte! Hou oud is/ was je opa.
Bloempje o dat had ik ook niet verwacht. Weer ff afwachten dus.

Buddha tja waar ik uithang. Nou op me werk of bezig met l. Ik hoop dat ik morgen ff de tijd heb om alles terug te lezen en te rwageren. Vandaag ook geen tijd. Straks l in bad, naar de kapper en dan naar mijn vriendin en daarna eten, lana eten en hopen op een lekker rustig avondje.
En hoe mijn dag er doordeweeks uitziet.
6 uur me bed uit, eten en me klaar maken om weg te gaan. 7.15 lana uit bed en verschonen. P geeft de fles en ik sjees naar school. Om 16.30 naar huis. Lana ff vermaken, eten, lana eten en naar bed, douche, ff tv kijken, brood klaar maken voor de volgende dag en naar bed nog ff tv kijken.
Zo gaan mijn dagen dus een beetje. Nou ben ik op woensdag wel vrij, maar hebben we ook altijd wel wat.
Met p en l gaat het wel goed. Gelukkig!!!
En buddha ik had op het laatst ook wat meer honger vooral snachts. Hehe!

Sorry voor de typ foutjes zit via mijn telefoon.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 08-12-2012

sterkte marloes, gelukkig nog wel bewust afscheid kunnen nemen, dat is altijd fijn

natas, dat klinkt idd erg heftig ik hoop dat het met de zetpilletjes werktWink

bloempje haha dan stond je echt op ontploffen vanmorgen hehe lekker hoor doe mij ook nog maar eens zo`n nacht hehe, daar kan ik nu alleen nog maar met weemoed aan terug denken(al gaan ze hier ook wel beter hoor)

buddha hihi vreetmonstertjeWink wel zou ik straks helemaal op het eind oppassen met wat je eet, het komt er hoogstwss ook nog een keer via de verkeerde kant uit, bleh!!!! negerflatsen Sad

shady lekker genieten daar dus, je meisje toch ook gevoelig op de darmpjes?? misschien eens overleggen om omneo te gebruiken(omdat broerlief ook al zo gevoelig was) veel baby`s hebben daar echt baat bij

ikke, logisch hoor dat je hier minder bent, je hebt een mega zware baan en dan is je gezin veel belangrijker op de momenten dat je thuis bent(en jezelf uiteraard ook) dan wij dat zijn hoor!!!

hier gister een slapende c gehad, echt hij heeft bekant de hele dag geslapen, als hij wakker was dan was het ff spelen met daaropvolgend weer jengelen en oogjes wrijven dus heeft ie erg veel in bed gelegen, gisteravond om 6 uur na de warme hap was hij ook helemaal kapot(waarvan joost mag het weten) en heb hem dus extra vroeg naar bed toe gedaan(normaal gaat hij nu rond 7 uur naar bed) om half 1 heb ik hem nog ff wakker gemaakt om te drinken en dat wij ook lekker konden gaan slapen(hem zelf laten komen heeft geen zin, dan slaap ik net lekker kan ik dan mijn bed uit) en om half 6 vanmorgen melde hij zich weer voor een paar slokken Wink daarna meteen weer verder slapen en om half tien was ie `echt` wakker en heb ik hem fruit kunnen geven met een slokje bv en heb ik hem gewassen en alweer in bed gelegd................en ik wilde nog wel een paar mooie sneeuw foto`s maken, als dit zo door gaat ligt hij vandaag weer een hele dag in bed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 08-12-2012

Nacht is best goed gegaan. 22.15 laatste fles en toen de zetpil gegeven. Ging gelijk na de fles slapen, zonder te huilen. Vannacht om half 5 werd ik wakker van een erg dichte neus. Ben ik gewoon een halfuur wakker van geweest voordat die weer beetje open ging en ik kon slapen. In die tijd 2x naar L voor speentje. Sliep daarna gelijk weer verder. Toen rond half 6 nog een x en om 6 uur was ze wakker. (Ze huilt met d'r ogen dicht s nachts en als ze honger heeft is ze echt wakker)
Fles liet ze 40 ml van staan (zat 165 ml in) en toen weer gaan slapen tot kwart over 9. Speentje gegeven en toen wakker om 10.00 uur. Heel netjes dus. Vanmorgen toen ze moe was naar bed gebracht en toen was t weer huilen. Een laten huilen en toen hoorde ik al snel haar 'in slaap val' kreuntje en toen is ze gaan slapen. Na een uur huilen, speen weer gegeven en weer verder geslapen. Net nog 2x speen gegeven want ze huilde Nogsteeds met ogen dicht. En tot nu toe slaapt ze nog! Bijna 2 uur straks.
Vannacht nog een x met zetpil proberen. Ze had namelijk wel af en toe zo'n nacht, denk door uitputting. Als ze nou vannacht weer goed slaapt, dan heeft ze denk echt wel pijn s nachts.

Bloempje, oh wat lekker dat hij heeft doorgeslapen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 08-12-2012

Natas beetje dubbel ik hoop voor je dat l vanacht weer zo een nacht heeft met de zetpil, maaar aan de andere kant als ze weer goed slaapt heeft ze dus ergens pijn en pijn is ook weer zo zielig. Pfff maarja dan weet je wel de oorzaak vant huilen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-12-2012

Vandaag heerlijk naar buiten geweest met het gezinnetje! Wat een heerlijkheid en wat een rijkdom!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-12-2012

Natas wat vervelend dat ze nog zo vaak wakker word....

Shady erop uit geweest gisteren zo te lezen...

Hier feestje gehad gisteren me vader is 50 geworde!.... Dus waren om 2uur pas thuis.. Beetje laat en zo komt er een vriendin langs om 50 tinten grijs te brengen...ben benieuwd Hahaha ik wil welis weten waar iedereen het over heeft...
En vanmiddag nog naar me nichtje op verjaardag... Die word 4 dus druk druk druk en c moet werken om 12 uur dus.... Wss om 18.00 gewoon thuis! Vandaag alweer 36 weken joh!! En Buddah 38 woooow


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-12-2012

Bib

Jaaa Samantha whoehoee 36 weekjes Big Grin nog n week en je mag thuis bevallen Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-12-2012

Whoehoe over max 6 weken zijn jullie allebei bevallen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-12-2012

nou ehh ik hoop toch wel wat eerder bloempje hehe

Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-12-2012

@Marloes, heel veel sterkte meis!! Knuf!
@Buddha en samantha, ja ja het gaat echt opschieten bij jullie. Leuk leuk leuk!!
@Shady, wat een heerlijk meisje hebbben jullie toch!

@Hier, gisteren heerlijk met ons mannetje weer wezen lopen, oh zo genieten. Hij slaapt sinds deze week ook echt door. Hier voor al 4,5 uur en nu echt al vaak 7 uur. Vanmorgen om 5 uur gevoed, melde hij zich iets na 8 uur. Ik dacht oh hij heeft honger. Maar nee hoor, meneer was gewoon wakker en wou babbelen en spelen. Dus goedemorgen, hihi, heerlijk met hem getutteld totdat hij om kwart over 9 in slaap viel en ben gauw zelf ook nog uurtje terug gekropen in bed. Hij zit nu op 6, soms gewoon 5 voedingen per dag. Wat een verschil met vorige week 8! Meneer begint ook steeds meer te brabbelen, zo leuk! Wel jammer dat hij de box niet echt leuk vind, maar dat komt vast nog wel. Woensdag na de kinderarts ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-12-2012

Druifje hier vond l de box ook niks. Ze is hem pas leuk gaan vinden toen ze dingen vast kon houden en haar eigen stem ECHT ondekt had. Ze kan nu zo een uur in de box liggen. Eerder was het na 10 min echt gillen. Dus gaat goed komen druif!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-12-2012

Bedankt meiden!! Opa is zaterdagmiddag overleden.... Donderdag uitvaart, het is alleen 5 kwartier rijden en kan J niet meenemen (vind het niets voor het mannetje) dus moet hem voor bijna de hele dag wegbrengen, zie er echt tegen op!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 09-12-2012

Marloes, gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.
Snap dat je er tegenop ziet om J een hele dag weg te brengen, maar meegaan is voor hem ook niets idd.

Druifje, wat goed dat je mannetje al zo lekker lang slaapt. Zou willen.
En dat brabbelen is geweldig he!

Buddha en Samantha, nog een paar weken en dan zijn jullie allebij mama!!

Samantha, gefeliciteerd met je vaders 50e verjaardag!

Hier zelfde nacht als gister. Kwart over 4 1e x wakker en toen nog 1 à 2x en kwart over 5 wilde ze eten. Gister avond na de fles enorm veel gespuugd. Echt 3 grote golven kwamen omhoog. Na 15 min 100 ml voeding gegeven en die dronk ze op. Maar denk dat ze toch meer gespuugd had dan die 100 ml. Dronk vanmorgen zo 200 ml op.
Verder kan ik eindelijk zeggen dat we ons vrolijke, gezellige meisje weer terug hebben! Als we nu terug kijken op die 2 weken met medicijnen, dan is ze echt ver afgetakeld geweest. Wat heeft ze vandaag toch heerlijk gespeeld en gebrabbeld en heel veel gelachen. Hebben echt van haar genoten vanmorgen en begin van de middag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-12-2012

Marloes gecondoleerd!
Natas je ouwe meisje dus weer terug. Heerlijk!

Sorry heb een druk maar leuk weekend gehad dus nog steeds niet op jullie kunnen reageren


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-12-2012

Marloes gecondoleerd meissie...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-12-2012

bib

marloes gecondoleerd en sterkte gewenst.

druifje wat gaat de tijd toch hard he?!

natas wat fijn dat je meisjezo vrolijk was zeg!! hebben jullie allemaal wel verdient !!

hier gister n te gekke babyshower als verassing gekregen van mn allerliefste tante bep wat n schat he?! ben goed verwent en wauw die taart was zooooo zonde om op te eten!

ik kan niet meer slapen... kleine is ook nog eens heel druk dus dat zal ook meespelen Wink

ga nu toch nog ff mn ogen dichtdoen en wat slaap pakken hopelijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-12-2012

Buddha, zag de foto op je fb. Echt mooie taart.
Hopelijk heb je nog kunnen slapen.

Hier dus geen zetpil voor vannacht en 1x heb ik de tijd verkeerd gezien.dacht 5.10 uur, maar toen ik weer wakker werd an haar was t 3.15 uur. Dus zal de 1e x wel 1.50 uur zijn geweest?
Toen rond 3.15, 3.24 en 3.45 uur. Toen even stil tot 4.15
Maar een flesje gemaaktbwant dan gaat ze toch niet slapen. Ging dus beter met zetpil dan zonder.
Nu ook 1 schepje voeding tegen krampjes gegeven. Gaan t proberen. Zit ook verknipt koemelk eiwit in. Dus wie weet wat dat gaat doen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-12-2012

Buddha leuk zeg!!!!!
Natas lijktze dus toch ergens pijn te hebben. Wanneer ga je weer naar de dokter?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-12-2012

Natas jeetje meis wat een gedoe met je meisje... Wanneer fa je weer naar de arts?

Buddha wat een mega gave taart was dat zeg!! Echt super!!

Hier vanaf vandaag zonder kraamhulp... Snik snik ze was zoooo leuk en lief! Ik heb echt weer een top kraam week gehad!
Tess heeft helaas regelmatig last van krampjes.. Infacol vraag ik me af of die helpt bij der.. Bij semmy toen wel.
Ze heeft om 2 uur een flesje gehad en toen vanmorgen om 7 uur weer. Wij liggen nu weer in bed en semmy is net pas wakker dus de mannen gaan er nu uit samen. De dames moeten ff een schoonheidsslaapje doen he Hihi

Werden jullie trouwens ook gek van de opmerkingen over je buik zo kort na de bevalling?
Ik werd gister nog weer hangbuikzwijntje genoemd... Echt zo frusti!! En dat was natuurlijk al de zoveelste opmerking... Was het gister ff zat en werd er erg verdrietig van.. Stomme buik ook!!
Zo, dat moest ik ff kwijt hoor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 10-12-2012

Marloes sterkte en gecondoleerd meis!

Buddah echt een super gave taart joh! Smile

Shady: wat willen die mensen met dat soort opmerkingen bewijzen.... Laat ze gewoon lullen!! Je ben een week geleden bevallen... Snap dat niet waar andere mensen zich mee bemoeien ! Wat vervelend dat ze krampjes heeft!

Hier gisteren verjaardag geweest en iedereen natuurlijk en hoe lang moet je nog en de bevallingsverhalen kwamen op tafel haha! Ben d'r echt niet bang voor... Vannacht best vaak wakker om te plassen.. En erge last van me heupen en me bekken....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-12-2012

@Ikke, thanks voor bemoediging, denk ook echt wel dat het goed gaat komen. Hij verveelt zich gewoon, zou ik ook hebben denk ik, hihi.
@Marloes, gecondoleerd en sterkte!

Vanmorgen voor de laatste keer bij de vk geweest. Was eigenlijk niet nodig, vanwege het ziekenhuis, maar we hebben het toch maar gedaan, om nog een keer te praten over de bevalling en hoe het nu ging. Vond het toch wel fijn. Wel raar hoor, om het nu echt afgesloten te hebben. Sinds dit weekend mis ik het zwanger zijn ook pas. Maar me zwangerschap is toch ook rommelig geweest. Wie weet over tijdje dat we er weer voor gaan en er meer van mogen genieten. Eerst lekker genieten van J. :-D


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-12-2012

Marloes, gecondoleerd en heel veel sterkte deze periode! Fijn dat je toch afscheid hebt kunnen nemen van je opa. Is alles 'rustig' verlopen? Niet veel pijn? Leeft je oma nog?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-12-2012

Shady, lekker laten lullen meid! Elke vrouw die een week geleden pas bevallen is heeft nog geen mooi plat buikje. Kom op zeg. En je had een grote buik, die is niet in een weekje helemaal weg. Snap die opmerkingen ook niet. Komt ook lekker bot aan met al ie hormonen nog in je lichaam.
Is bijna t zelfde als wanneer iemand een maag verkleining heeft gehad en ze binnen een week ook een slank persoon verwachten. Onmogelijk.
Lekker laten lullen hoor! Komt echt weer goed met je buik maar geef het de tijd.

We mogen de 21e weer naar de kinderarts, dus nog 1,5 week. In die tijd probeer ik de omneo voeding. Heb ik dat in ieder geval ook nog geprobeerd. Donderdag ook nog een x naar de osteopaat. Gister bezoek en die meid haar zus heeft een dochtertje en die had ongeveer t zelfde als L. Ook s nachts er onrustig, geen echt exceem (wel droge plekken onderaan de wangetjes) en die had dus koemelk allergie. Ben benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen de 21e. Ook omdat we gestopt zijn met de nexium. Maar iedereen, ik,m'n man, m'n moeder, m'n zusje en m'n schoonmoeder zien dat ze nu weer veel beter in d'r vel zit dan met de medicijnen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-12-2012

BUB

morgen meer Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-12-2012

Jaaa.... Wat een verrassing joh! Ben benieuwd naar je verhaal!! Meis en geniet ervan!!!

Oeps nou sta ik ineens bovenaan... Slik


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 11-12-2012

Zag t op fb!wat leuk! Gefeliciteerd!!
Lekker gaan genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-12-2012

Hihi sam, succes met boven aan staan! Wel eenzaam nu denk ik... Dus hup opschieten en ook met 38 weken bevallen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-12-2012

Ja bloempje... Nou houd ben ik de enige (die hier vaak is) die bovenaan staat.... Maar ben benieuwd wanneer ik beval... Ik hoop wel voor kerst en anders na al die feestdagen... Maar je heb het niet voor het zeggen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-12-2012

Sam, zeker heb je daar wel wat over te zeggen, zo lang jij je benen bij elkaar houd komt er geen baby!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-12-2012

Buddha ik zag het idd ook op fb! Wat een onverwachts leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd!!
We horen je verhaal snel hoop ik! Ben zeer benieuwd!

Sam ja daar sta je dan... Eenzaam en alleen bovenaan Hihi!

Hier een beetje moe... Tess houdt er niet zo n lekker ritme op na... Maar ja het is allemaal tijdelijk houd ik me zelf maar voor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-12-2012

@Buddha gefeliciteerd!! Wat leuk!! Helemaal leuk dat me schoonzusje dus tegelijk met jou uitgerekend is en haar oudste zoon dezelfde naam heeft ;-). Geniet ervan meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-12-2012

@Bepje hoe is het met jou gezinnetje?
@Marloes, hoe gaat het met je meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 11-12-2012

Buddha: ook hier van harte gefeliciteerd!! Ga heerlijk van elkaar genieten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-12-2012

Ff gauw, want zit thuis met buikgriep.

Buddha van harte met jullie zoon. Kon ook niet anders aangezien bepje en muts ook een zoon hebben.;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-12-2012

Beterschap ikke!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-12-2012

Ikke bleehh buikgriep... Beterschap meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 11-12-2012

hoi dames even snel !

@ marloes gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd !!

@ shady wat fijn dat je zo geniet, jammer dat tess toch zoveel last heeft van krampjes !

@ ikke beterschap!

@ buddha gefeliciteerd meis ( ook hier ff hihi) echt een prachtig mannetje !!

@ sam nu is het aan jou de beurt hihi

@ hier, gaat het goe d, druk met alle feestjes, verjaardagen, werken en ons boefje hihi! hij slaapt sinds 2 weken op z'n eigen kamer en word iedere keer rond 5 uur wakker begint ff te brullen en gaat dan weer slapen maarja dan ben ik alweer wakker en duurt het even voor ik weer in slaap valt ! daarnaast slaapt ie ook niet voor 23.00 uur s'avonds dus ik kan ook niet ff vroeg naar bed gaan !
[TABLE="class: Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]nod

[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[TD]opmerkingen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]vk bezoek / echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]04-01-2013[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]10-02-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]bevallen op[/TD]
[TD]naam[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w[/TD]
[TD]jay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w[/TD]
[TD]r.oan[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]c.olin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]06-06-2012[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w[/TD]
[TD]f.inne[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.a.m[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.z.e[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-07-2012[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]l.ana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]s.amuel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]q.uinten[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w[/TD]
[TD]a.iden[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-08-2012[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]j.inthe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]sil1975[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]27-09-2012[/TD]
[TD]18-09-2012 / 38.6 w[/TD]
[TD]j.ay-lee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]marloes_85[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-10-2012[/TD]
[TD]10-10-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]j.oppe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bubble93[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]12-10-2012[/TD]
[TD]13-10-2012 / 40.1 w[/TD]
[TD]a.nnaley[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-10-2012[/TD]
[TD]25-10-2012
/ 39.3 w[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]06-11-2012
/ 37.2 w[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]02-12-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]T.ess[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Buddha[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]23-12-2012[/TD]
[TD]10-12-2012 / 38.1 w[/TD]
[TD]Zoon[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-12-2012

Rhanks dames?
Jemig bepje wat blijftie lang wakker zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-12-2012

hier zo n gezelligheidsdier wat gewoon niet voor 1 uur snachts gaat slapen... heel vermoeiend... en ik merk nu al dat het er best in hakt, dat wordt wat als mijn mannetje vanaf volgende week weer aan het werk gaat...

jemig meiden wat zijn er in dit topic toch een hoop jongens geboren!! had toch wel iets meer meiden verwacht hoor..
en dan nog wat... hoe normaal is het dat ik nu alweer denk aan een volgend kindje??? ik zit echt zwaar in dubio of ik nog wel aan de pil ga of dat ik alles gewoon op zijn beloop laat gaan en maar zie wat er gebeurd.. met die rare cyclussen van mij zal het ook nog wel weer een tijd duren denk ik dan... wat erg he dat ik gewoon echt alweer toe ben aan nog een spruitje...en het is echt menens hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 11-12-2012

Hihi shady ik had het na 2 dagen ook al over een 2de hihi, duurt nog wel even hier maar denk er al wel aan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-12-2012

Ik weet bij semmy nog dat ik na vier dagen de vraag kreeg wanneer de volgende kwam en toen zei ik heel resoluut: voorlopig niet!! Maar nu heb ik echt nog geen moment gedacht dat ik voorlopig niet wil...
Kheb wel mijn moment gehad waarin ik mezelf af vraag of ik niet gewoon tevreden moet zijn met 1 gezonde zoon en 1 gezonde dochter, dat wel.. Maar jemig ik zou echt wel alweer willen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-12-2012

Shady hahaha!
Heb ik toen ook na een paar dagen gedacht. Tot het moment dat ze een draak werd. Hehe. Nu is het weer een mega gezellig poppetje wat niet meer zo veel huilt en zich goed kan vermaken dus ja ik denk er ook weer aan, maar weet ook dat er nog zware periodes aankomen. Tandjes krijgen enzo, dus nee we wachten toch. Hoop ook eerst een ander huis te hebben.

Buddha ben zeeeeer nieuwsgierig naar je verhaal meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2012

Tandjes hoeven geen drama te zijn. Semmy had er nauwelijks last van...
En ik denk ook gewoon bij mezelf; alles is tijdelijk dus we komen het wel door. Zoals dat ze er nu standaard van 22 uur tot 1 uir een potje van maakt, het is dodelijk vermoeiend en zeker als manlief straks weer naar zijn week gaat maar ik denk steeds, het komt wel goed, het duurt alleen ff voordat ze het door heeft...
Ook heeft ze steeds meer last van krampjes en ik ben zomaar bang dat ook tess gevoelig is voor verborgen reflux.. Ik hoor steeds dat er war omhoog komt en ze het weg slikt,. Ik laat het bij haar echt niet zo ver komen als bij semmy toen. Vanmiddag komt er iemand van het CB langs dus ik ga het meteen aankaarten.. Weet niet of ze er wat mee doen hoor maar ik ga mijn gevoel wel uiten.
Nu ga ik ff lekker douchen. Prinses ligt te slapen in de box en papa en semmy zijn aan het bouwen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-12-2012

@Ikke, hoe gaat het nu met je meis? Beterschap!
@Shady, dat is wel heel snel. Ik zou gewoon de pil even niet gaan slikken hoor. Condooms vind niet iedereen zo prettig, maar sjah wel makkelijker dan de pil zeg maar en voor je keuze. Kan je lichaam zich nu alvast beetje herstellen zeg maar zonder de pil.

Hier komt het gevoel pas sinds dit weekend. Begin nu pas echt meer "emotionele" rust te krijgen. Al kan ik nu nog steeds na 6,5 week nog janken erom. Bij mij is het nu denk ook meer, dat ik het zwanger zijn mis en het nog een x wil mee maken en hopen dat het dan beter mag gaan. Ook de bevalling mag mee maken, zoals het hoort. Het 1e jaar mag ik toch niet zwanger raken. We willen ook eerst verhuizen. Dus bij ons zal het sowieso nog even duren. Ook ben ik benieuwd na de uitslag van de placenta onderzoek, al denk ik toch dat er niets uitkomt. Maar ook ik ga niet aan de pil. Vind het sowieso rotzooi. We gebruiken wel condooms, dus sjah mocht het mis gaan, dan moet het gewoon zo zijn. Nu eerst heerlijk genieten van ons mooie mannetje met zijn mooie en moeilijke momentjes die erbij horen <3


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 12-12-2012

Shady, probeer anders eens te stoppen met infacol (gebruikte je toch?)
En dan evt Cinababy gebruiken. L kreeg juist krampjes van de infacol en huilde er erg op. En zoontje van m'n vriendin kreeg ook infacol, tot 2 weken terug en die bleef ook krampjes houden, zijn gestopt met infacol en gaat nu een stuk beter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-12-2012

Druifje ja gaat weer iets beter, maar nog niet super.
Druifje zijn jullie al op zoek naar een woning en wat voor?
Natas vaag spul dat infacol dan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-12-2012

Q reageerde ook niet goed op Infacol; leek wel of hij meer last kreeg van dat spul...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-12-2012

@Ikke, we zijn niet echt actief nog eigenlijk. We beetje aan het snuffelen. We willen naar een 1 gezinswoning. Maar rijtjes/2 onder 1 kap weten we nog niet. Mijn werk zit ook beetje tegen. Me contract loopt af, krijg wel vaste aanstelling, maar voor een dag minder, dus vind dat wel erg jammer. Scheelt wel weer met oppas regelen en kan ik meer genieten van uk. maar ja we zullen zien aankomend jaar.
Jullie al druk op zoek?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-12-2012

Druifje lang verhaal, maar int kort. Ik heb te weing voor een leuk huisje en hoop op het bijsprinfen van mijn ouders. Als ze dat willen kunnen we naar eensgezinswoning met tuntje kijken. Soms kijk ik wel eens wat rond. Kijken is altijd leuk.
Voor hoeveel dagen krijg je een contract dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2012

Wat is cinababy?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 12-12-2012

Cinabay is van VSM. Is ook voor krampjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2012

En dat werkt beter dan infacol?
Bij semmy hielp infacol toen wel maar heb het idee bij tess van niet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-12-2012

Pff hier echt een slaapkop. L is de laatste tijd maar 6 uur op een dag wakker.waar kan ze nou moe van zijn! Weet megod niet hoe ik dat moet doen met groente geven. Se slaapt de hele dag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-12-2012

Even snel een update.... De kleine meid ligt al helemaal goed.. Klaar voor de start!! En bloeddruk was 110/65 dus heel mooi zei ze veel zwangere vrouwen zouden daar jaloers op zijn hoorde ik vandaag?? Ik moet volgende week dinsdag weer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-12-2012

@Ikke, oh dat is idd dan wel te hopen voor je zeg!
Ik had een contract voor 3 dagen. Wou toen graag verhuizen, graag een andere baan en vond toen dit. Met het oog, goh hopelijk ooit meer, of van goh eerst mama baan en daarna uk. Dus zwanger en ik blij yeah heb 3 daagjes werk, rest lekker thuis met humpie. Nu krijg ik dus een contract voor 2 dagen, in de toekomst misschien weer meer. Het gaat slecht. Baal er toch wel beetje van. Niet dat we mijn salaris nu geheel meenemen, met het oog, 2e kindje en wie weet stoppen met werken. Dus sjah voor en nadelen kwa minder dagen. We gaan zo gauw ik weet hoeveel ik ga verdienen richting de bank om te kijken hoeveel we kunnen lenen en dan gaan we langzaam hier rond kijken.

@Samantha idd mooie bloeddruk hoor, dat zei ze ook altijd tegen mij. Laatste week ging hij iets omhoog, maar niet extreem.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2012

Sam idd mooie bloeddruk! Ik had ook elke keer zo n bloeddruk of lager.
En wat fijn dat Ze klaar voor lancering is!! Kom maar op met die meid Hihi! Nee laat der nog maar heel ff zitten hoor!
Ben je het al zat of nog niet?

Druifje twee dagen werken is wel heerlijk toch of niet? Ik vond het ideaal! Maar nu lekker thuis zal me ook prima bevallen gok ik zo. Maar snap wel dat je er een beetje van baalt hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-12-2012

Soms ben ik het wel zat alleen dat gedraai ben ik nog niet beu hoor.. Alleen niet kunnen slapen van last van je heupen enzo schoenen. Aandoen enz enz dag zou ik echt niet misse. Hihi !!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Anne90 - 12-12-2012

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier maar ook gestopt in augustus/september met de pil.. helaas nog geen zwangerschap! (heb me eigen in het topic even voorstellen, voorgesteld!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Anne90 - 12-12-2012

oeps sorry ik moet in 2012 zijn... sorry!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-12-2012

Haha Anne succes met zwanger raken meid!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-12-2012

Samantha ready for take off dus!
Druifje ik zou niet naar de bank gaan. Die zijn niet zo happig en zeggen dat je veel minder kan lenen dan werkelijk is. Ik ben naar de hypothejer gegaan.
Wel jammer maar gelukkig wel vast contract. Dat gebeurt niet vaak meer.

Gaat hier lekker. Uk weer beetje op de been is p kotsziek.
Het leuke is ook dat als hij ziek is ik geen vrije dag krijg, dus ik blijf morge ook nog thuis onder het mom van: ik ben nog ziek.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 12-12-2012

Samantha, fijn dat de controle goed was. Ze ligt er dus klaar voor.
Hier ook beide zwangerschappen een mooie bloeddruk.

Sady, had bij L wel t idee dat de Cinababy iets deed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-12-2012

Sam, nog even en dan mag het! Dus houd je dame nog ff binnen! Fijn dat controle goed was! En zo'n bloeddruk heb ik nooit gehad haha. Record was 170/100.. Oeps.

Shady, ik gebruikte ook de infacol en heb het idee dat dat het probleem hier ook erger maakt. Dus ben gestopt en gaat veel beter nu.

Verder hier erg druk. Vandaag dagje wezen shoppen, nog kraamvisite. Morgen ook en veel gezeik en gezeur weer eens over medicijnen, dus veel geregel. Dus volgende keer reageer ik meer!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 12-12-2012

tja ikke, dan komt het `mooi` uit en zou ik ook nog ff een dag of wat thuisblijven hoor!!! hihi en l minder draakje nu?? zij nog niet ziek??

shady, ik hoor idd ook veel negatiefs over infacol en zo raar vind ik het niet dat je al zo over een volgend kindje denkt hoor, je wilde graag een groot gezin en waarom zou je ook niet alles op beloop laten??? je weet idd niet hoe je cyclus gaat doen(misschien nu wel ineens goed?) maar ik geloof er heilig in dat jullie dat gegund is!!!

bepje, hehe ben je dr ook weer is Wink hihi nee hoor meis t zal vast druk zijn maar we missen je wel hier!!!!!

verder weet ik het niet meer zo goed, ben een zeef op moment, zijn een paar dagen heerlijk weg geweest naar zuid limburg en hebben ons kostelijk vermaakt maar oh wat is dat ook altijd weer vermoeiend haha, ook colin heeft zijn ogen uitgekeken en wat is dat toch heerlijk om met zo`n humpie erop uit te kunnen gaan, van het weekend gaat onze knul in de buggy ipv in de kinderwagen en zal er weer een nieuw tijdperk aanbreken SadSad

oh ja ook nog geen ongi te bespeuren hier dus een fatsoenlijke cyclus zit er hier voorlopig ook nog niet inSad maar heb wel een boel `klachten` dat ik steeds denk nu heb ik ei, dan ongi maar ik heb het vooralsnog steeds misSad en nee ook niet zw want de test vanmorgen was negatiever dan negatiefSad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-12-2012

Muts haha alweer getesr!
Ja minder draak. Nu meer een druif!
Nou canochtend had ze een goeie luier. Kwam er helemaal uit. Me hand zat helemaal onder.

Bloempje reageer wanneer je wil.

Shady wat jij over semmy verteld dan lijkt l daar erg op. Dan hoop ik dat ze net als hij niet zoveel last van haar tandjes krijgt.
Semmy slaapt ook veel toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-12-2012

hihi lekker en dat vooral zo op de vroege morgen Wink enuh tja toch maar ff test gedaan ding ging zowiezo binnenkort over datum en ik snap echt niks meer van mijn lijf, ik denk dat de boel nog ontregeld is door bv(dat hoop ik dan maar) maar had stiekum gehoopt op gelijk weer een regelmatige cyclus.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-12-2012

weer een mijlpaal c drinkt uit een beker!!!!!
vanmiddag toen hij net zijn dutje gedaan had restant fruit gegeven wat hij vanmorgen had laten staan en daarbij een beker met water aangeboden, nou dat ging er maar wat snel in haha, we slaan de tuit beker gewoon over en we blijven bij de gewone beker hij snapt het prima!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-12-2012

Muts whaaaaa wat leuk!
Wat zijn czijn slaaptijden nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-12-2012

c wordt tegenwoordig tussen 8 en 9 wakker(en slaapt nu ook de nachten weer door, leuk zo sprong.........haha die krijg je dalijk ook weer hehe) dan rond tien uur fruitje en gaat daarna naar bed toe voor ong een uurtje, anderhalf
tussen de middag krijgt hij broodkorst(als hij het niet uitkotst want brood vind ie nog maar niks) en nog wat bv
rond half 2-2 gaat ie dan weer slapen voor ong half uurtje, drie kwartier en krijgt hij daarna restant fruit(ik ben niet van de koek tussendoortjes tis allemaal suiker en fruit is lekker gezond) en dan nu water uit een beker, dalijk zal dat iets van lauwe thee worden en wellicht later roosvicee
dan ligt het eraan hoe lang hij geslapen heeft of hij later op de middag ook nog een hazenslaapje doet maar meestal blijft hij wakker tot 6 half 7 en dan gaat hij dus na de avond hap en toet naar bed toe
rond half 11, elf uur wordt hij nu zelf weer wakker(hebben hem een tijdje wakker gemaakt als wij naar bed gingen zodat hij de nachten weer beter doortrok en dit werkte) en dan krijgt hij de laatste bv

als we alle toetjes niet mee denken dan krijgt hij op een goede dag 4x bv maar meestal zit ik nog op 5(stiekum vind ik het niet erg, tot voor kort zat ik nog op 6-7)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-12-2012

Wat goed van c dat ie een beker door heeft!!
Wij hebben met semmy ook de tuit overgeslagen en zijn meteen een beker gaan aanbieden. Oefening baart kunst. Semmy had het niet meteen door maar het is snel goed gekomen.
Wat zul je trots zijn op je mannetje!

Hier gaat verder alles helemaal top! Tess is echt een schatje! Gister de hele avond bij de dansschool geweest en ze heeft de hele tijd geslapen! Het is echt een lieverdje! Nou nog der rare gewoonte eruit krijgendat ze van 22 tot 1 gewoon niet slaapt haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-12-2012

@Ikke, ok dan gaan we ook maar bij de hypotheker kijken. Thanks voor de tip!
@mutsiemuts, wat gaat het snel zeg bij jou! Zag leuke foto's voorbij komen op fb, heerlijk mannetje om te zien.

@Hier, vandaag bij de kinderarts geweest. J. is weer goed gegroeid, maar kinderarts vond het gelukkig niet zo erg als het bureau. J.is vaak kortademig en piept erbij. Ik had het vaker aangegeven, maar niemand wou erna luisteren. Vandaag hoorde de kinderarts het ook, zonder dat ik het hoefde te zeggen. Nu in de gaten houden. Kan zijn dat de longetjes gewoon nog goed moeten groeien, maar kan ook zijn dat hij dus astma heeft. Ook omdat ik het dus heb/had. Even in de gaten houden en anders terug bij hem komen, geen gezeur met de huisarts, wel zo fijn!

Dames die borstvoeding geven. Ik heb last van steken in me borst. Niet de hele dag door, maar als het is, dan doet het wel pijn. Zie niets aan me tepels, dus denk geen spruw. Kan dit voorteken zijn op borstontsteking ofzo? Dit hoort niet toch? Tijdstip maakt dus niet uit, of nu voor/na voeding is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-12-2012

Jeetje muts, al een echte kerel!! Wat gaat dat snel... Vind je dat leuk, of gaat het te snel?

Ikke, hoe is het met je vriend? Al weer een beetje opgeknapt?

Druifje, hier ook steken in mn borst, maar volgens mij betekend het niets. Soms van die gemene felle steken. Maakt inderdaad niet uit of het voor of na de voeding is. Maar ik trek me er niets van aan. Zo lang ik geen 'klonten' voel, doe ik er ook niks mee.

Shady, lekker aan het genieten dus?! Fijn! En idd die tijd dat ze wakker is, is niet de meest ideale tijd...

Hier doe ik nu afgekolfde melk in een flesje, zo'n 20cc en doe daar de medicijnen door heen. Ben dr helemaal klaar mee met die spuitjes. Arme kind moet elke dag 3x zo'n enorme spuit leeg drinken. En het komt toch allebei in de maag terecht, alleen meng ik het iets eerder. Maar gelukkig krijg ik morgen een andere concentratie en kan hij 3 x daags een klein lepeltje slikken.
Verder zijn zn lachjes nu overduidelijk aanwezig, zo leuk! En het is en blijft een ontzettend makkelijk kereltje. Niks geen huiluurtjes, heerlijk! Soms een schreeuw omdat de darmen een beetje vervelend zijn, maar ook geen gekrijs of gehuil meer. Infacol is de deur uit en volgens mij wordt het daar weer een stuk rustiger van. Was dr ook helemaal klaar mee, elke voeding moest hij wel iets van drankjes, druppeltjes of medicijnen hebben.
Maat 50 is bijna de deur uit, alleen zijn alle broekjes van boven veel te wijd... Heb het idee dat hij alleen in de lengte groeit haha. Dat wordt nog wat voor de toekomst.
Morgen krijg ik als het goed is zijn skipakje binnen, zo stoer! Dan is hij klaar voor de wintersport! Heerlijk, heb er nu al zin in.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-12-2012

@Bloempje, oh wat fijn dat het zo heerlijk gaat met het mannetje. Idd dan maar zo met de spuitjes, is wel sneu voor het ventje.

Net de boel maar afgekolft, even de druk eraf en in de diepvries gegooid. Voelt nu wel beter aan, straks J.maar weer lekker laten drinken, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-12-2012

haha bloempje en dr skivakantie hehehe fijn dat je nu alles op een lepeltje kan geven, dat scheeld idd weer een hoop gedoe, ik vind het VRESELIJK dat het zo hard gaat, tuurlijk ben je trots als je weer eens een mijlpaaltje voorbij ziet komen maar oh oh oh wat huil ik van binnen dat mijn mannetje zo mega snel zo groot wordt Sad dat kleding probleem ken ik hihi wss blijft dat nog wel een poosje

shady wat fijn dat het allemaal zo goed gaat daar, lekker oprecht genieten daar Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-12-2012

Druifje ff in de gaten houden dus en gelijk naar de ka. Beter dan weer e ha.
Bloempje o wat heerlijk zo een rustig mannetje. En wat groeien ze snel he!
Met p gaat het weer goed. Had een verkorte versie van de buikgriep. Ik ga vandaag weer werken maar voel me nog een beetje bleghhh.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-12-2012

hoi dames ik beloof jullie echt snel bij te houden hoor maar de dagen zijn zo voorbij hier en leg mn tekefoon vaak beneden zodat ik rust heb want de telefoon blijft rinkelen Big Grin

hier gaat t super!! genieten zo van ons kereltje! bv gaat goed sinds gister stroomt t Big Grin heb zon twee cupmaten erbij haha. wel kolf ik vtv zodat productie gestimuleerd wordt omdat hij niet kon wachten tt t door zijn aanhappen zou gaan stromen hij weegt.nl 2735 gr bij geboorte haha. nu eerst kolven, dan aanleggen en als hij nog honger heeft grkolfde melk met n.fles en hij doet t echt super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-12-2012

Ikke, succes vandaag! Nog even en dan heb je weekend!

Muts, het klinkt allemaal idd heel leuk als hij weer wat nieuws kan, maar dat kleine hulpeloze komt niet meer terug bij hem... Snap je volledig! Ik ben hier ook als de dood dat ik iets mis of vergeet of niet voldoende van geniet.

Budda, whoehoe daar is een teken van leven ;-) en een gewicht! Nu nog een lengte hihi. Geniet lekker meid en straks als het kolven niet meer standaard moet, ben je helemaal gelukkig want dan heb je ineens het gevoel dat je héél veel tijd over hebt. Lekker genieten!!!!f


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-12-2012

Wat een mini gewichtjes lees ik hier toch... Kom ik aan met die homp van me haha!!
Al zie je het er niet aan af hoor, op de foto's lijkt ze groter dan dat ze is hoor..

Buddha geen punt toch dat je er minder bent hier! Ik geef je groot gelijk!!
Merk het aan mezelf ook hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-12-2012

hahaha hij is 49 cm!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 14-12-2012

mutsiemuts schreef:ik vind het VRESELIJK dat het zo hard gaat, tuurlijk ben je trots als je weer eens een mijlpaaltje voorbij ziet komen maar oh oh oh wat huil ik van binnen dat mijn mannetje zo mega snel zo groot wordt Sad dat kleding probleem ken ik hihi wss blijft dat nog wel een poosje

wacht maar muts... voor je t weet vier je zijn 2e verjaardag en zegt ie mama poepinees hihihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-12-2012

Hey Rian!
Hoe is het met jou? Alles al weer beetje op orde? Hoest met je meissie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 14-12-2012

hey ikke! ja hier alles rustig aan weer op orde godzijdank, oude huis is verkocht jammer genoeg met een vet verlies, maar ach... geld maakt niet gelukkig!!

verder met me meissie alles goed! kletst de oren van je kop Big Grin zooo leuk!!! echt waar 2 is zo'n leuke leeftijd!! helaas is ze nu met haar vader mee op vakantie naar mexico... niet leuk voor mij, grootste nadeel van de scheiding wat mij betreft.. maar Hailey heeft t leuk, en das wat telt voor een moeder he.... maar toch, als mama ben je niet compleet zonder je kroost!

verder met mijn vriend alles goed, heerlijk.. nog steeds very in love en happy!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-12-2012

Wat fijn dat het zo goed gaain de liefde!
Lijkt me idd moeilijk sls je meissie ff weg is, maar alles voor haar ja!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 14-12-2012

ik moet zeggen, ik vermaak me toch best goed hoor... kom ook echt ff helemaal aan mezelf toe.. en dat is heel heeeel erg lang geleden!!!
lekker boeken lezen, flim kijken, uitgebreid op pad met me honden enzo... ook wel lekker!! al heb natuurlijk het allerliefste me kind bij me!!