Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-12-2012

hey rian wat leuk dat je hier ook weer eens bent!!! goed te lezen dat het goed met je gaat


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-12-2012

haha ja das waar rian ik geloof je op je woord, al moet ik er echt nog niet aan denken dat ie alweer 2 jaar isSad je meisje weg met papa mee, hmm dat lijkt me idd vreselijk al zitten er nog zoveel voordeeltjes aan

yeah buddha is alive hihihi wat een klein wurmpie is het tochSmile ga er idd maar lekker van genieten meis, nog ff en hij is sterk en groot genoeg om goed bij je te kunnen drinken zonder kolven en wat bloempje zegt dan heb je ineens zeeen van tijd over hehehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 15-12-2012

Wat een rust hier! Dat kan toch niet de hele dag geen berichten hier!!!
Dus bij deze:

Goed weekend allemaal!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-12-2012

Idd rustig hier!

Ik ben afwezig omdat mijn mannetje zijn laatste vrije dagen ingegaan zijn.. Maandag weer werken..
Plus dat semmy ziek is en tess er echt een potje van maakt snachts... Ze heeft vannacht voor het eerst in der eigen kamer geslapen want ik vond het echt vreselijk dat ze bij ons sliep:. Maar madame was het er niet mee eens maar goed we zetten nu wel echt door. Ze ligt er nu ook weer en vooralsnog is ze stil maar goed we zijn pas een kwartier verder haha!
Hoop echt dat ze een beetje fatsoenlijk slaapt want wij zijn ook best gaar aan het raken.. En erg gezellig is het ook niet als je om en om beneden zit en de ander naar bed gaat..
Verder is het echt een heel tevreden lief meisje hoor! Ben echt stapeldol op mijn gezin zo!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-12-2012

shady hoezo vond je t vrrselijk dat tess bij jullie sliep?! in bed of in dr eigen wieg?
hier gaan de nachten ook niet zo lekker.. menerr wil als ie wakker wordt niet meer terug in zn wieg.
gisterav om 22.00u voeding heeft ie gehuild tot 1 uur hij was echt ontroostbaar zo sneu Sad hij hlgns mij geen krampjes..
daarna om 1 uur gevoed en toen pss viel die in slaap en werd om half zes pas wakker... dus dat was wel lekker allern slaaptie dus in ons bef en idd daar wordt je wep gaar van hsha
maar ik ben bang m in zn ledikabt te leggen dat ie helemaaal niet skaapt..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-12-2012

wat een typefouten sorrie sorrie!!

sam jij mag vanaf nu bibben/bubben joepieee

wat n rust hier id!

muts ik kolf al niet neer hoor, heb melk voor t hele dorp! ik kolfde om de productie sneller op gang te brengen. en dat heeft gewerrkt want meneer verskikt zich nu zelfs weleens oh germ!

heb m nu in zn wieg gelegd en hij ligt heerkijk te maffen! hij kan zich trwns al dagen prima op temperatuur houden zekfs zonder mutsje en kruikjes! vanaf wanneer deden jullie de muts af?

en muts hoelang is t slim om je kleintje bij je te laten drinkeb? meneer deed t vannacht en net in 15 min en valt dan in slaap. maar gister was n half uur nog niet genoegterwijl ik m wel flink hoor slikkeb!

pff jee ik moet echt snel mn bevallingsverhaal typen, morgen alweer n week oud joepieeee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-12-2012

Hier het mutsje vanaf dag 2 af en kruikje vanaf dag4 weg.
En ik vond het vreselijk bij ons opde kamer omdat ik overal wakker van word, elk smakje en elk zuchtje hoor je natuurlijk. Plus dat we de kachel aan hadden voor tess en wij houden helemaal niet van een warme kamer.. Gatver!! Liepen beide met koppijn rond en ik denk dat dat dior de warmte kwam icm de korte nachtjes.. Dus nu al lekker twee nachtjes in der eigen kamer! En ze heeft het vannacht best heel goedgedaan! Fles om 1:30 en toen sliep ze tot 5.. 30 cc gegeven in het donker en na een paar keer heen en weer voor der speen sliep ze tot 6:30. Fles gegeven en weer naar bed en nu is ze wakker. Tenminste, net lag ze te huilen maar inmiddels is ze weer stil.. Dus best trots op der want ze vond het echt niks in der eigen kamer..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 16-12-2012

Druifje, als je borstintsteking hebt dan zie je rode plekken, met spruw voel je dat je tepels gevoelig zijn en inderdaad last van speldenprikken....tepels kunnen ook rood geïrriteerd zijn (tenminste dat heb ik). Hou het in de gaten want als het wel spruw is ben je er op tijd bij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-12-2012

Shady geniet maar lekker van de laatste dag dat je man vrij is.

Budda, muts en kruik durfde ik hier niet zo snel weg te doen. Hij heeft op dag 7 hier een enorme dip gehad in zijn temp waarbij je niets aan hem merkte. Dus uiteindelijk heb tot ongeveer 2 en halve week elke morgen en avond getempt, mutsje op alleen s nachts en kruik ik bed voor de nacht. Temp bleef prima en toen langzaam aan alles afgebouwd. Na drie weken ongeveer geen kruik en muts. Bij shady is het gewicht natuurlijk heel anders.

En over die tijd dat ze drinken, ik stelde hier toen dezelfde vraag hahaha. M drinkt soms ook maar 10 - 15 min en andere keer half uur. Met name s nachts houd ik het echt kort. Drinken, mond afvegen en de wieg weer in. Werkt prima en vaak slaapt hij dan ook direct. Ben dan met 15 min helemaal klaar.
Zo lang je hem laat aangeven wanneer hij de buik vol heeft, is het volgens mij prima. Of het nou 15 min of 30 min is.

Hier slaapt meneer wel bij ons. Ik vind het heerlijk, kan hem zo uit.de wieg pakken en ik hoor hem goed. Als hij wat ligt te mopperen dan slaap ik daar makkelijk door heen maar als het echt menes is wordt ik wakker. Hier ook bijna geen verwarming meer aan op de slaapkamer en was ook altijd gewend om haast met ijspegels aan de neus te slapen. Maar dit gaat ook prima.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-12-2012

Bubble, hoe is het bij jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-12-2012

Gelukkig dat jij er gewoon doorheen slaapt. Ik slaap normaal mega vast maar elk geluidje van de kids hoor ik...
Dus voor mij geen optie. Vond het toen bij semmy ook drama en die ging vanaf dag drie naar zijn eigen kamer. Wat een verademing!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-12-2012

Oh en trouwens! Vorige week woog ik 71,1 en vandaag 68,9!! Elke zondag weeg ik en als het zo doorgaat gaat het goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-12-2012

Hier dan eindelijk mijn bevallingsverhaal!

Afgelopen maandag ben ik bevallen van ons zoontje! Naam zet ik hier liever niet neer!
Ik wist vorige week al dat ik maandag hoogstwaarschijnlijk zou gaan bevallen Big Grin maar wilde jullie verassen Wink

Vorige week had ik controle in t ziekenhuis en bloeddruk was netjes (door de medicatie) maar ze wilde wel een inleiding inplannen zodat we niet gingen afwachten of mn bloeddruk niet alsnog zou gaan stijgen met alle gevaren voor mij (de kleine heeft er geen last van, of gehad). Enfijn, ze plande ons in voor een inleiding op maandag de tiende.
Sochtends moesten we om 7.15 uur het ziekenhuis bellen om te vragen hoelaat we mochten komen. Ik had mezelf erop ingesteld dat t nog weleens tegen kon vallen en dat we pas smiddags terecht konden.
Maandagochtend 7.15 uur direct gebeld, kreeg te horen dat we om 8.00 verwacht werden! YESS!! let the party begin!

Om 8.00 uur aangekomen op onze eigen kraamsuite! Werd aangesloten aan ctg. De kleine deed t goed. Om 9.00u werd de eerste keer gel aangebracht. (gel mogen ze 3 x op 1 dag aanbrengen met tussenpauzes van 3 uur als het niet werkt maar wij waren positief! Dit gaat werken!).
Ik had 1 cm ontsluiting al voordat de gel ingebracht werd maar de baarmoedermond was nog niet verstreken. Een uur na de gel kreeg ik was menstruatiekrampen en zeurderend gevoel. Het deed dus iets. Wij blij! Om 12.0uur kwam de verloskundige weer en helaas had de gel nog niets gedaan, dus voor 2e keer gel erin (2e gel doen ze altijd dubbele dosering). en om 15.00 uur weer controle of het iets had gedaan.
Ik kreeg een uur na de tweede gel (13.00 u) harde buiken, en na verloop van tijd gingen ze flink pijn doen. Om 14.00 uur ben ik onder een warme douche gaan zitten en daar begonnen de weeën. Na een half uur riep ik mn vriend om te clocken en ik had een uur lang iedere 2 minuten weeën. Om 15.00 uur zouden ze weer komen maar t duurde maar en t duurde maar. Om 15.30 kwam een verpleegkundige zich verontschuldigen maar er was een bevalling en ik moest nog even wachten... om 16.00 uur kwam er maar een vervangend verloskundige. Inmiddels waren de weeën alweer weg. En helaas, kregen weer te horen dat de gel niets gedaan had. Ik was best teleurgesteld omdat t toch al flink aan 't rommelen was geweest maar t dus niets deed! Ze mochten nog 1 keer gel inbrengen maar nu weer een lagere dosering dus onze verwachtingen waren niet hoog. Maar we hadden 't mis. Om 16.15 uur begonnen de weeën.
Ze kwamen regelmatig om de 2 minuten of zelfs korter. Gingen steeds meer pijn doen maar kon ze goed wegpuffen.
Rond 17.30 u kwam ik in een weeënstorm terecht en dat was geen pretje. Ondertussen lag ik aangesloten aan ctg en je zag constant de contracties. Om 18.00 u had ik 3 cm ontsluiting. Ik was blij maar aan de andere kant zag ik t nog zwaar in, ik had zo veel pijn en kon niet ontspannen tussen de weeën want ze volgde elkaar nonstop op. Geen rust tussen de weeën. Om 20.00 uur vroeg de verloskundige of ik pijnstilling wilde. JAAA! Ik kon niet meer en raakte uitgeput, wilde een ruggeprik. infuus moest geprikt worden en ik had niet eens kracht meer om een vuist te maken. ik had inmiddels 5 cm ontsluiting en mm vliezen werden doorgeprikt! WOW wat een plens warm water! haha!
Na lang wachten omdat de anathesist net een operatie inging.. om 21.00 uur kreeg ik m dan eindelijk. Ik voelde hoe de weeenstorm ging liggen en de weeen iedere minuut kwamen en heel pijnlijk waren en bleven maar de scherpe randjes waren er af. ik kon weer ontspannen tussen de weeën. HEERLIJK! Ik werd weer naar onze verloskamer gereden en in de lift zei ik tegen de verpleegkundige dat ik t gevoel had dat ik moest persen. Dus zij mij aanmoedigen deze weg te puffen.. viel niet mee! Eenmaal op de kamer kreeg ik na 5 minuten veel sterkere persdrang maar weer moest ik deze wegpuffen.. ik werd gek!! Ik KON het niet tegenhouden! Maarja 1,5u terug had ik 5 cm ontsluiting dus t kon toch nog niet zover al zijn? De verpleegkundige bleef me maar aanmoedigen hoe ik ze moest wegzuchten nou ik kon ze wel in d'r gezicht slaan op dat moment ik KOOOON het niet tegenhouden en wegzuchten.. ik probeerde ze weg te zuchten maar door de druk van onder kun je niet doorademen en stokt je adem automatisch. met toch ademen ging ik zowat hyperventileren. Ook had de kleine t op dat moment zwaar, hartslag ging omlaag en ik moest op mn zij gaan liggen. Er werd een gyn. bijgeroepen om te voelen en wat bleek? ik had volledige ontsluiting en mocht gaat persen! Hup gelijk benen opgetrokken en persen met die handel! 3 x geperst en ons kindje was er!! Nog geen 2 minuten later.. het ging allemaal zo vreselijk snel ik kon het niét geloven. Dat warme lijfje op mn buik en hij begon geijk te huilen! (en wij ook) heerlijk moment. We hadden t geslacht nog niet gezien dus de verpleegster tilde onze frummel op, navelstreng werd opzij gehouden en toen zagen we 't en ik riep jaaa een jongetje!! hihihi

Al met al kijk ik terug op een hele fijne mooie bevalling. Het moment van persen heb ik zo bewust meegemaakt, ik voelde zo'n ontzettende druk dat ik precies voelde waar ik heen moest persen, ik voelde heel duidelijk hoe het hoofdje erdoorheen ging. En dan heb je je kleintje op je buik en wat er dan door je heen gaat is echt onbeschrijvelijk!
o enneh ik had geleerd op de zwangerschapsgym dat je bij persen geen geluid mocht maken.. nou shame on me! Er kwam een oergeluid uit hahaha heerlijk wat een kracht je blijkt te hebben!

Ons mannetje is 49 cm en weegt 2735! Woensdagochtend mochten we lekker naar huis. Het gaat hartstikke goed, hele fijne kraamvrouw in huis.
Woensdag was hij afgevallen tot 2550 en omdat ze niet wilde dat hij 10% zou gaan afvallen ben ik gaan kolven om de bv sneller op gang te krijgen. Dat is gelukt! Vanochtend woog ie 2600 dus hij is weer aan t spekken! YES!

Hij slaapt wel iedere nacht in ons bed omdat hij na zijn nachtvoeding niet meer in zn wiegje wil maar sterke behoefte heeft om vastgehouden te worden. We knuffelen dus maar extra veel Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 16-12-2012

Buddha hihi ik dacht al dat je was ingeleid toen ik hoorde dat je bevallen was.
Het duurde eerst ff maar toen ging het ineens snel. Jemig in 3x persen! Lekker hoor!
Ook o een kleintje dus, nouze groeien het er zo bij hoor!
Lekker genieten van je gezinnetje!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-12-2012

@buddha, ook hier gefeliciteerd en een goede bevalling zo te lezen!! En jij ook maar 3x hoeven persen!! Top hoor!! Ons J. Drinkt meestal maar 6 minuten en zit dan echt vol en sommige andere zijn echt een half uur bezig, scheelt per kind!

@shady, goed bezig, je bent al weer lekker aan het afvallen!!

Sorry dat ik op de rest niet reageer, stap hier weer in ok??

@hier, donderdag ons opa begraven (bedankt voor de condoleances!!) J is heel de dag bij z'n oma geweest en heeft het heel goed gedaan!! Vrijdag was hij helemaal uit z'n doen en bleef maar huilen, echt zo sneu!! Zondag is hij gedoopt en heeft hij heel de creche bij elkaar geschreeuwd omdat hij vond dat het te lang duurde tot zn flesje warm was en in de kerk was hij super lief!! Vannacht na de voeding van 3 uur (voeding ervoor was om 8.30) heb ik hem in z'n ledikant in zn eigen kamertje (ipv de wieg op onze kamer) gelegd en heeeft hij geslapen tot half 6. En wij ook heerlijk geslapen, meestal is hij na die voeding heel onrustig en laat hij veel windjes in z'n slaap en liggen wij dus wakker. Vandaag weer een gezellige dag, hij slaapt alleen in ons bed ipv in zn eigen bed, eigen bedje is vandaag huilen en ons bed (alleen) is slapen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-12-2012

Marloes jullie mannetje doet het dus ook goed!
Lekker als je toch wat uurtjes in de nacht kunt pakken he? Hier om 22:45 tess op bed. Geslapen tot 3 uur en toen om 6:15 weer wakker. Manlief voordat ie naar zijn werk ging de fles gegeven en vervolgens werd ze pas om 9:45 wakker! Toppertje!
Na de fles wilde ze alleen niet slapen dus zowat de hele tijd wakker geweest tot de fles van 13 uur en halverwege in een diepe coma! Sindsdien ligt ze lekker boven in der bedje te slapen! Ben blij dat dit nu wel goed gaat. Sinds twee nachten gaat dit goed!

Buddha klinkt als een goede bevalling alleen die eerste paar cm schoten dus niet echt op..
Zou je het nog een keertje doen?

Hier echt serieus aan het overwegen om gewoon er straks weer lekker voor te gaan... Echt erg..
Morgen krijg ik een recept want ik ontdekte gister dat ik een aambei heb... En die doet verdomd zeer...
Hoop dat het snel over is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-12-2012

@Shady, he getver een aambei, hopelijk is i snel weer weg!! Jullie Tess is dus net zoveel wakker als J hahaha vandaag geslapen van 7.00 tot ongeveer 9.00 en van 11.30 tot 12.30 en vanaf 14.30 tot heden, alleen laatste slaap is in ons bed ipv z'n eigen bedje (beetje jammer) en zodra ik hem overleg is het brullen..... Iemand tips om hem overdag ook in z'n bedje te krijgen?? De nacht is geen probleem tenzij ik overdag te veel heb gepusht om in z'n bedje te slapen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-12-2012

Gewoon blijven proberen... Hier is het de eerste anderhalve week ook echt niet gelukt om der in haar eigen bed te krijgen maar we bleven het proberen en nu sinds twee nachten en dagen gaat het echt goed!
Bij ons is het denk in eerste instantie mislukt omdat de kraamhulp haar constant beneden in de box liet slapen en dus overdag nooit boven lag. Toen wilde ze de nachten natuurlijk ook gewoon lekker bij ons zijn..
Dus ik denk dat dit de enige tip is.. Blijven proberen en de aanhouder wint uiteindelijk! Hier iig wel... Thank god!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-12-2012

@Shady, oh wij gaan er vanf de zomer (mei of juni) weer voor!! Ondanks dat J het me vaak moeilijk maakt, veel huilen, willen we graag nog minimaal een 2e en hij wordt steeda vrolijker en slaapt overdag al iets beter dan de eerste 8 weken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-12-2012

[Afbeelding: 1zv75mg.jpg]


Oh Marloes wat spannend en gaaf!!! Ja ik wil zelf eigenlijk nu wel alweer maar verstandelijk gezien is het beter om ook rond mei of juni pas op zijn vroegst weer te proberen... Maar ja het gevoel is er ook nog he?!... Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-12-2012

ff snel hoor

buddha, weiffie stiekumerd en mazzelpik!!!!!! ok een inleiding duurt wat langer maar oh oh wat heb je toch een droombevalling gehad, had ik ook wel gewild hoor maar 3 min persen das wat anders dan 4 uur hahahaha
omdat het zo`n klein frummeltje is zou ik zeggen kruikje pas weg als hij meer dan 24 uur zijn temp constant houdt, mutsje alleen op als je naar beneden gaat(koude luchtstroom) en als hij s`nachts in zijn bedje ligt(maar bij papa en mama is lekkerder heb ik begrepen?? hihihi je kunt ze niet verwennen maar wel gewennen he?!) omdat het zo`n klein ukje is, is het niet te vergelijken met kindjes boven de 3000 gram en zul je ook met naar buiten gaan moeten wachten tot je daar boven zit
en voeding voor het hele dorp??? hehehe lekker gevoeletje he??? heb ie ook al lek tieten dat je s`nachts een spoor trekt naar de wc toe?? hehehhe

over de duur van voeden, als jij erin staat als ik en voedt op verzoek(zoals ik het ook deed) dan zal de ene voeding maar 15 min duren en de ander wellicht anderhalf uur, ondanks dat ze slikken drinken ze wat ze willen en de ene keer zal dat idd meer zijn dan de andere keer maar over de dag gezien pakken ze dus zo wat ze nodig hebben, ik zat hier iedere avond te clusteren en had ik c ook uren aan de borst(wel lekker tegen die kannonnen te laten slinken hehe) en wauw wat een mooie nacht maakt ie al(al zijn de uren waarin hij ze pakt wat minder hihi) let wel dat hij wss nog niet al te lange nachten mag maken ivm zijn lage gewicht en dus gevaarlijk dalende suikers maar dat zal je kraam je ook wel verteld hebben, eenmaal weer boven die 3000 gram mag je de teugels qua tijden weer een beetje laten vieren naar zijn ritmeWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-12-2012

hier weer een mijlpaal echt ons mannetje maakt hele grote sprongen
hij zit in de buggy!!! en leuk dat ie het vind hihi, echt grote ogen van wat gebeurd er hier nou?? en kraaien naar de eendjesSmile

vandaag alleen een minder dagje, mijn ventje kan niet poepenSad echt zo sneu de traantjes springen hem in de ogen en hij loopt echt voor minuten lang rood aan maar helaas geen resultaat echt nog niet eerder gehad, normaal echt vlaaien in zijn luier dus hier regelmatig een jengelende c omdat het hem onwijs dwars zit, als het morgen nog niet lukt dan laat ik hem met hulp laxeren want dit is zieligSad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-12-2012

Oh leuk leuk, zullen we maar er weer met z'n alle voor gaan, hihi. We gaan eerst verhuizen hoor. Maar we zaten naar de zorgverzekering voor aankomend jaar te kijken. Kraamzorg wel of niet extra etc, hihi. Scheelt ziekenhuis moet ik toch al, hihi. Maar wij willen er ook sneller weer voor gaan dan gedacht.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-12-2012

Marloes, fijn dat J het zo goed heeft gedaan bij oma! Wel naar dat je nu net voor de kerstdagen je opa hebt moeten begraven. Tis altijd vreselijk, maar nu zo dubbel vreselijk...

Budda, ik lees mijn eigen verhaal volgens mij... Alleen was er bij mij geen tijd meer voor pijnstilling. Maar verder echt tis net of ik mezelf lees. hihihi

Muts, wat zielig voor C!!! Hopelijk komt er straks met donder en geweld van alles los en is het dan weer normaal. Kan dat aan de voeding liggen? Of mag je dat niet meer verwachten als ze ruim een half jaar oud zijn? Geen idee hoe dat werkt, die tijd krijgen wij nog Wink

Shady, hmm klinkt niet prettig zo'n bult aan je kont.

Een tweede? Klinkt heel leuk en lijkt mij geweldig om opnieuw zwanger te zijn en dan een leuke zwangerschap te hebben Wink, maar helaas ruimte gebrek hier in huis. En laat de woningmarkt nou niet echt aantrekkelijk zijn om iets te verkopen. Dus hier wordt het nog wel een jaartje later. Binnenkort eerst maar weer eens aan de pil. En vanaf morgen gaat het hek van de dam hier, dan zijn de 6 weken om en gaat hier flink gesport worden! Heb er nu al zin in!!!

Verder gaat de bv zo SUPER hier! Kan hele dagen winkelen en neem dan afgekolfde melk mee en niks geen last van lekkende tieten. Bij thuiskomst ff kolven en hoppakee, dikke 400cc melk lichter. Ook neemt mn productie niet af als ik M zo'n 6 a 7 uur niet aanleg en niet kolf. Ook geen vervelende tieten, dus ik zeg ideaal! Vrijdag ga ik hem maar ff wegen, ben benieuwd wat zn gewicht dan is. Maar ik zie hem elke dag groeien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-12-2012

Marloes bij 4 maanden heb je een ander kindje! Hoe L nu is wil ik er wel 10;-)

Muts wat leuk. Hij kijkt zijn ogen echt uit!!
Vanaf hoe oud mogen ze eigenlijk in een buggy?

Hier eigenlijk ook eerst een ander huisje als mijn ouders beetje mee willen werken. :-)
En tja wanneer dat is ligt aan hen en hoe snel we iets vinden.
Al kriebelt en zwanger zijn wel hor. Nu mijn vriendin 13 weken is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-12-2012

Hier ook kriebels hoor... Had ze natuurlijk al van mezelf maar eb ook een zwangere vriendin van 19 weken en eentje die net weet dat ze zwanger is... Super leuk voor hun! Ben ook echt blij voor ze!!
Maar ik kan er niks aan doen... Ik wil ook weer...

Muts wat zit c al snel in de buggy zeg! De tijd gaat ook veel te snel hoor...

En wie zei er dat een inleiding langer duurt?! Hier een mega spoed lancering met inleiding...
Ik wil niet arrogant zijn maar ik vind mijn eigen bevalling echt de meest ideale bevalling die er kan zijn haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-12-2012

Shady nee dat was de mijne al hoor;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-12-2012

Nee hoor de mijne was het meest ideaal! :mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-12-2012

Whahahahaha!!! Hilarisch!! Gelukkig kijken we dan alle drie iig goed terug op onze bevalling!

Nu ff flesje gegeven en hopelijk zo weer lekker slapen. Het ziet er posi uit want tess ligt al in coma op mijn schouder..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-12-2012

mijn bevalling was ook super en ha hoor shady zou t zo weer doen. vind t reuze meevallen en de pijn, zo cliche maar vergeet je!!

muts hij kan zich al vanaf dag twee prima zelf op temp houden. snachts nog wel kruikje er bij en af en toe zn mutsj
en ik geef nu alleen nog maar gekolfde melk met fkes,, hij drinkt gelukkig en uit de borst enuit de fles. maar uit de borst drinken lujt m nog niet volledig dus nu volle fles hoppa gooit ie zo achterover en jaaaaa hij heeft vannacht vor de eerste keer in zn wieg feslapn!! zooo trots op mn mannetje Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

@buddha,super fijn dat het zo goed gaat!! Lekker genieten meis!!

Hier, m'n oppaskindje komt zo, ben benieuwd, zal wel druk worden vandaag!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-12-2012

Ja het is soms best ff managen met twee kindjes maar mijn tweede dag alleen begon ook weer relaxed! Tess alleen vanaf 5:15 aan het spoken, 6:15 heeft mijn man weer fles gegeven maar daarna wilde ze niet meer slapen in der bed. Toen maar bij mij genomen en geslapen tot 9 uur! Toen riep semmy pas! Nu tess de fles en zo ontbijten met semmy!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

Lekker hoor shady!! Hier slaapt J en mn oppaskind ligt op bed te duimen en te kroelen met dr knuffel en ik zit evenop de bank met een bakje koffie en de wasmachine doet de was


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

Meiden wordt een beetje hopeloos..... J slaapt overdag alleen in ons bed en valt in slaap als ik bij hem lig.... Laten huilen in zn bedje heeft geen nut want raakt compleet overstuur en gaat dan spugen/overgeven!! Maar dit kan niet lang meer zo, ik moet in januari weer werken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-12-2012

Wat vervelend Marloes... Helpt het om een doekje waar jouw geur aan zit ook niet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 18-12-2012

@Buddha wat heerlijk om je verhalen te lezen! Je bevalling kwam voor mij wel als een verrassing... heel veel geluk gewenst!

@Marloes wat naar van je opa...Ik had je nog niet gecondoleerd maar bij deze alsnog. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

@Ikke fijn om te lezen dat je ´er zo nog wel 4 wilt´. Ik merk ook hier dat Q een heel ander kind is dan een maandje terug. Ze moeten ook ff ´landen´ he... Hoe gaat de combinatie met je werk? Vind je het te doen?

@Muts jouw mannetje alweer in de buggy!!! Jeetje dat gaat snel!!! Wel zielig dat hij niet kan poepen. Mijn Q heeft ook alweer 2 dagen niet gepoept. Hij lijkt er nog geen last van te hebben maar ik hoop toch dat het er snel uit komt. Ik heb geen andere tips voor je dan C veel vezels te laten eten en goed te laten drinken maar dat wist je vast zelf al wel. Ik hoop dat het er snel uit is bij C.

@Shady ook leuk om jouw verhalen te lezen! Hoe is de rest van je dag gegaan? Net zo relaxed als het begin?

@Natas hoe is het bij jou?En bij Bubble?

@Druifje ik zag foto´s van jouw kindje op fb etc. Wat een lekker ding!!! Hoe gaat het eigenlijk nu met je schoonouders en de andere personen die steeds dat commentaar hadden op jou?

@Bloempje wat fijn dat het steeds zo goed gaat. En dat jouw vent de borst en de fles pakt. En dat de bv goed gaat en je er ook van geniet. Super!!! Goed dat je alweer aan sporten denkt. Ga je fitnessen of iets anders doen? Ben benieuwd wat je kleintje weegt!

Hier: met Q en met ons drietjes alles goed. Het werken valt me mee al zie ik er wel tegen op om Q morgen voor het eerst volledig naar de creche te brengen. Vorige week heeft hij nl alleen maar 2x 2 uurtjes gewend (toen was manlief thuis) en ik ben benieuwd hoe volledige dagen gaan. Gelukkig pakt hij nu de fles ook goed; al dat geoefen met de afgekolfde melk in een fles is dus niet voor niets geweest.
Q wordt al echt een grote jongen!! Op mijn fb staan wat filmpjes en fotootjes (ook op de site van mijn man) voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar Q. Het lijkt wel alsof ik sinds een maandje echt op mijn eigen blauwe wolkje zit! Ben helemaal happy...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 18-12-2012

Oja was ik ff vergeten: Q krijgt sinds kort bijvoeding. Er was nl geen houden meer aan... hij kwam steeds vaker, werd steeds vroeger wakker van de honger, zat te sabbelen op zijn handjes en wilde het liefst ons eten in zijn mondje proppen.. We zijn gestart met wat rijstebloem in de avondfles en ´s ochtends een fruithapje. Hij vond het eerst maar raar maar hij lijkt nu te wennen aan fruit en een lepel. Verder ben ik de bv langzaam aan het afbouwen want de combi met werken en kolven vond ik echt te irritant en mijn productie liep schrikbarend achteruit. Q krijgt nu 3x bv en 2x fv. Dat hoop ik nog 2 weken vol te houden en dan na de kerstvakantie kijk ik of ik nog verder ga afbouwen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-12-2012

@Marloes, is dit altijd al zo geweest dan? Sjonge dat is idd niet fijn, zacht uitgedrukt!! Wanneer moet je precies gaan werken? En bij hem blijven zitten als hij in zijn eigen bedje ligt dan? Zodat hij jou ziet/ruikt en dan in slaap valt?

@Meisje79, ik word nog steeds moedeloos van het gecommentaar van iedereen. Echt 9 van de 10 zeggen steeds dikkertje, vet/spek, komt niets tekort, is het wel jou kind vanuit het ziekenhuis. Ik weet ze bedoelen het niet l*llig, maar oh ik kan er soms echt wel om janken! Ik wil ook wel eens iets anders horen. Me borstvoeding is gewoon enorm goed en hij drinkt gewoon goed, maar niet abnormaal veel. Meestal 15 minuutjes en ook nog minder. 5/6 voedingen per dag. Ben ook benieuwd hoeveel hij morgen weer weegt. Ik ben er gewoon zenuwachtig van!! Durf het ook gewoon niet met trots meer te zeggen, door stomme reacties

Je hebt je bv toch aardig lang volgehouden, elke dag is mooi meegenomen toch. Je mag er trots op zijn!! Nu dus de fruithap, wow gaat ook al snel bij jou zeg!! Hoe zwaar en hoelang is hij bij jou nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

@meisje, wat fijn dat het zo goed gaat en het werken ook niet tegen valt!!

@druifje, niets van aantrekken joh!! Super fijn dat je bv zo goed gaat en de kleine zo goed groeit!! Gewoon trots op zijn!! Bij hem blijven zitten werkt niet, hij wil echt tegen me aan liggen, kan gerust een uur naast z'n bedje zitten, of een shirt/doekje dat na mij ruikt in z"n bedje leggen, maar daar trapt ie niet in, dat is niet warm en heeft geen hartslag....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-12-2012

Dames missen jullie me al???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

@samantha, ja, wat ben je aan het doen?? Stiekem aan het bevallen?? Zijn de laatste daagjes nog een beetje vol te houden??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-12-2012

Ja hoor gaat op zich wel.. Vind het alleen niet zo heel leuk dat ik er nou in me eentje voor sta zeg maar... Als jullie begrijpen wat ik bedoel... Ik was er ook voor jullie allemaal en nu mag ik eindelijk bevallen (bijna) en dan word er niks gevraagd... Ik snap het aan de ene kant ook wel maar vind het niet leuk... Voel me een beetje alleen zo!! Is niet lullig bedoeld maar dat is me gevoel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-12-2012

@SAm, meis is echt niet zo bedoeld!! Vind het super spannend voor je!! Is c al vrij of moet hij nog werken tot de kerst?? Sorry ben erzelf een week niet geweest


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-12-2012

marloes en snachts wel in zn.eigen bed?? en als je n doek in zn bed legt die naar jou ruikt??

samabtha ik snap wat je bedoelt meis, jij bent de hekkesluiter hier! iedereen is druk met.zn kindjes terwijl jij hoogzwanger rondloopt nu. denk echt aan je hoor toi toi toi mrt de laatste loodjed. nog heeeeel even wachten en je hebt eindelijk je meissie!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-12-2012

Oh lieve Sam!!! Je heb helemaal gelijk!! We hebben totaal niet naar je gevraagd... Namens ons allen sorry!!!
Hou je het nog vol meis? Of ben je het al zat? Je mag vanaf nu officieel thuis bevallen! Jeeejjj!!! Of wil je naar het ziekenhuis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 18-12-2012

@Och Sam sorry!!! Natuurlijk zijn we je niet vergeten!!! De laatste weekjes voor jou... spannend he!!! Hoe is het met je heupen en je andere kwaaltjes (maagzuur etc)?

@Marloes wat vervelend!!! Ik heb verder ook geen tips. Ik weet nog wel dat ik de eerste 2 maanden het soms ook niet meer wist. Bij ons helpt ff laten huilen wel en dan na een paar minuutjes een speentje geven maar als ik jou goed begrijp dan wordt hij er alleen maar overstuur van. Van veel internetfora weet ik dat ze vaak hun kindje de hele dag bij hun nemen in een draagdoek en ´s nachts bij hun laten slapen... Misschien dat die draagdoek bij jou helpt? Wanneer moet je precies weer werken? Januari is nog ver weg, misschien dat het over een tijdje beter gaat. Houd moed!

@Druifje wat vervelend zeg. Hier vinden ze Q ook een spekkie... maar hij is al veel meer een gemiddeld kindje geworden dan in het begin (bv kindjes groeien eerst heel hard en daarna juist minder dan gemiddeld). Hij is nu 4 maanden en woog op 13 dec 7400 gr en was 67,5 cm. Probeer je niets van het commentaar van anderen aan te trekken...Het is een prachtig kindje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-12-2012

Marloes pff lastig hoor. Ik begrijp wat je bedoeld. Het slapen van l was toen ook een drama en ja ik liet haar ook niet overstuur raken anders ook spugen. En tja watvik daar aan deed. Alles geprobeerd niks werkte! En in eens werd ze rustig.

Meisje ja werken gaat prima. Blij dat ik de woensdag vrij ben anders zou ik het denk ook niet trekken. Ik zit ook sinds een maand op een roze wolk. Is de magische grens 4 mmaanden ofzo.

Samantha weet niet waarom maar ik denk dat jij een dag voor de uitgerekende datum bevalt of wordt jij gewoon de eerste die op de uitgerekende datum bevalt. Zou wel leuk zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-12-2012

Sorry hoor ik moest het gewoon ff kwijt..mss zijn het me hormonen ofzo Maarja ben het in ieder geval kwijt.....

Bib

Ik ben blij dat het bij de meeste kleintjes van jullie goed gaat! Ik zal nu elke dag een bibje of bubje geven Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-12-2012

och arme sam, ik snap je wel hoor, wij zitten hier gezellig te kletsen over onze ukkies, onze bevallingen en onze wensen voor nog eentje erbij en jij hangt er wellicht voor je gevoel een beetje bij??? dat is absoluut niet zo hoor weiffie, ik vond je al wel stil de laatste dagen en onbedoeld hebben we je het gevoel gegeven dat jij er niet mag zijn sorry!!!!!!

ik hoop zo van harte dat jij ook snel van je ukje genieten kunt en ik leef echt wel met je mee en ben ook erg benieuwd wanneer jullie meisje zich aankondigd en hoe het gaat lopen bij jullie

marloes, oh jee dat is wel balen als je idd binnenkort weer werken moet en j niet in bed wil slapen, dit wilde c overdag ook niet en wakker in bed leggen werkte in het begin echt niet, tot ik in de gaten kreeg dat hij zichzelf in slaap moet jengelen/huilen soms zelfs ff krijsen maar dit is voor ieder kindje anders, wel is het de aanhouder wint wat shady al zei, jullie volgend jaar dus ook voor de 2e hihi leuk!!!!!!! hier eerst maar eens een cyclus zien te krijgen ik ben er nu wel achter dat ik wel zou willen plannen maar dat er helemaal niks te plannen valt..........

bloempje, wat fijn dat je zo van het voeden geniet en dat het zo goed gaat!!! enuh waarom 6 weken wachten met sporten hehehe???????

shady, haha gewoon er voor gaan joh! ik ben echt reuze benieuwd hoe snel je lichaam het nu oppakt, misschien omdat je nu minder lang wacht dat je ineens pats boel zwanger bent hihi
oh enuh dat was ik die zei dat een inleiding vaak langzaam gaat (vooral zo vroeg en met gel) maar haha jij hebt dat als laatste zetje nodig om een kindje te kunnen torpederenSmile

buddha, wat top dat je mannetje het zo goed doet, en hihi tis wel een voordeel dat hij nu zowel fles als borst pakt, straks blijven oefenen he? want als je weken dalijk geen fles geeft kan hij het zo weer verleren hihihi

meisje, wat fijn dat je nu voeld dat je op een blauwe wolk zit en meer en meer geniet, ik heb die foto`s en filmpjes denk gemist ik ga zo eens op zoek

hier geen idee waarom c niet poepen kon maar gelukkig had ie vanmorgen een mega harde keutel(dat dat eruit kon??) en daarna een goeie vlaaiSmile vanmiddag nog 3 flinke stink diaree luiers en nu lijkt het weer rustig in zijn buikje........ik hoop geen gekke dingen nu meer
en weet niet meer wie het vroeg maar wanneer in de buggy?? ligt eraan wat voor buggy maar mijn mening is dat ze pas in de buggy horen als ze goed kunnen zitten, je hebt wel buggy`s die helemaal plat kunnen maar waarom daarin doen als ze nog lekker onder een dekentje in de wagenbak kunnen??? maar ok dat ben ik haha
c die is al lang toe aan de buggy(hij is zo`n 10 cm te lang hahahaha) maar ach met een handdoek heb ik het nog lekker lang kunnen rekken om hem in de wagenbak te kunnen houden maar nu zat hij zelfs met opgetrokken benen helemaal klem in de bak en merkte ik ook dat hij het zelf niet meer zo leuk vond dus na ja vooruit dan maar(ik had mijn mannetje nog wel maanden in de bak willen houden, nu is hij zo groot......snif snif.......weer een afsluiting van de baby fase echt boehoehoe mijn baby is geen baby meer SadSadSad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-12-2012

Muts dat vroeg ik. Nou l dan nog maar lang in de maxicosie. Ze wil sinds begin okt al niet meer in de wagenbak, omdat mevrouw dan niks kan zien en gaat gillen. De draak!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 18-12-2012

Ohhh sam, sorry meid!!! Denk juist vaak aan je juist omdat jij de laatste bent van ons groepje! Had je idd al wel gemist hier een aantal dagen. Tis dus echt niet verkeerd bedoeld!

Meisje, tijdje terug vroeg je jezelf nog af wat je moest doen, bv door of fles erbij als je weer aan het werk ging. Maar dat hoef je dus niet meer te kiezen. Vind het wel bijzonder dat de productie dan zo hard achteruit kan gaan als men weer aan het werk gaat. Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren tegen die tijd. Op zich mag het wel een beetje terug lopen hier, had vanmorgen voor het eerst dat ik dacht ik knap uit elkaar, dus hup kolven... Ruim 350 cc...
Hoe gaat het nu 's nachts? Is q nu minder vaak wakker?

Marloes, ik heb helaas geen tips voor je... Ik ben wat dat betreft te makkelijk en heb M heel vaak in de box te slapen. Of ik ben op stap en slaapt hij in de kinder wagen bak. Zijn weinig momenten dat hij echt in de wieg kan slapen. 's avonds wel, maar dat vind ik zelf zo ongezellig.. Dus misschien komt hier dat probleem ook nog. Heb je al wel weer zin om te werken?

Hihi 4 maand een magische grens voor een wolk... Mn wolk is nu al zo groot!

Ikke fijn dat het werken goed gaat! Hoe is het met je vriend? Heeft hij zijn draai een beetje gevonden met de kleine meid thuis?

Muts, ik heb 6 weken gewacht omdat je vaak hoort/leest dat dat wordt geadviseerd en vanwege mn bekken leek het mij verstandiger om me daar ook maar ff aan te houden. Vandaag ruim ander half uur gewandeld. En dan straks ff sporten, tis wel luie vrouwen sport hoor! hahaha. Steppen voor de tv. Maar weet uit ervaring dat het goed werkt! Zo ff wat goede buikspieroefeningen opzoeken en dan gaan we maar ff aan de slag! Denk dat ik morgen al een strakke buik heb Wink
Fijn dat C eindelijk weer heeft kunnen poepen! Hij had dus ook een zware bevalling Wink ?

Hier sinds zondag een 'vervelend' kereltje. Hahaha ik mag niet klagen, want volgens mij is dit nog steeds erg luxe... Meneer heeft bedacht dat hij niet meer hoeft te slapen en het liefst de hele dag bij mama op schoot zit en om de 2 uur ongeveer wil drinken. Ben dat helemaal niet van hem gewend. Hij had meestal altijd wel 4 uur tussen elke voeding en ik kon hem altijd weg leggen zonder gekrijs. Maar nu dus niet. 's nachts doet hij het wel super, rond 22:30 uur laatste voeding en slaapt dan door tot half 6 ongeveer. Maar overdag is het een zooitje. Ben me dus maar ff gaan verdiepen in de sprongen bij een baby. En ik gooi het op de 5 weken sprong, in de hoop dat het snel weer beter is!
Heeft iemand hier iets van de 5 weken sprong gemerkt bij jullie kleintje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-12-2012

Bloempje ja hier wel iets van een sprong, maar ik weet het al niet meer. Hahaha hoe erg!
Ja P heeft zijn draai wel gevonden. Hij kan meerdere dingen tegelijk ;-) . Zo is hij al een tijdje aant oefenen voor zijn autotheorie en vrijdagmiddag gaat hij op. Dat wordt dus duimen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-12-2012

hehe bloempje bereid je maar voor de sprongen worden steeds gekker, t zal idd de 6 weken sprong zijn, al snap ik het bij jou niet ivm je mega productie haha zoveel kreeg ik er nooit uit hoor hehehe, ach lekker aan toegeven, wel lekker dat je zo makkelijk bent, ik hoop dat m er later geen last van krijgt maar ik heb er hier ook nooit een punt van gemaakt dat hij in de box ging slapen(of ergens anders) maar heb wel gemerkt dat je langzamerhand toch meer regels in gaat stellen in voordeel van je kleine hihi (ach zo stel je steeds je voorstellingen bij hehe)

ikke, haha heb jij zo`n draakje Smile ook wat dat betreft is c een luie, als hij zijn zin niet krijgt geeft hij zijn protest snel op en geeft zich gewonnen hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-12-2012

oh ja vergeten
bloempje, met 4 maand heb je vaak een giga dip in de productie(al zet ik me bij jou ook vraagtekens bij haha, je hebt genoeg voor een heel weeshuis hehehe), dit gaat helaas ook vaak samen met net weer beginnen met werken(wat vaak veel stress opleverd met kolven en gewoon het werken alleen al) waardoor ik echt mega respect heb voor werkende moeders die het lang voeden echt volhouden

zelf ook met 4 maand een giga dip gehad(c groeide nog maar 30 gram per week) en echt theezakjes maar door door te zetten weer de productie terug op gang gekregen maar ik werk dan ook nauwelijks op het moment, de maand erna meteen resultaat, hij was giga gegroeidSmile

ik denk ook dat deze dip ervoor gezorgd heeft dat ik ongi werd, nu de bv weer volledig op peil is blijft de cyclus ook weer uitSad wel balen want hoopte echt binnenkort te kunnen starten voor een brusje.......nu zet ik mijn gevoel maar opzij want ik geniet echt nog iedere voeding en wil er nog niet mee stoppen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-12-2012

Ikke ik hoop dat P slaagt voor zijn theorie! Ik zal voor m duimen! En wat jammer dat L niet meer in de bak wil!!!

Bloempje jij heb dus even een kereltje wat even wat anders wil dan anders... Maar dat gaat toch ook weer voorbij.. Ik heb trouwens ook die filmpjes gemist..

Muts wat lijkt me dat vreemd als je kindje ineens in een buggy zit... Maar zoals je al zegt hij heeft het wel leuk.. Kan die lekker kijken Smile

Uuhhm me hoofd is een beetje vergeetachtig....

Hier gaat het wel alleen echt de laatste loodjes.. Ik ging vanmiddag alleen boodschappen doen maar dat gaat m niet meer worden de volgende x... Me bekken laten me echt in de steek! En dan denk ik Ooow dat kan ik wel tillen .. Niet dus..2weken geleden had ik erge druk bij me vagina (was indalen) maar daf had ik gisteren dus weer.. Was echt niet fijn!!! Nu heb ik dus soms last van ongipijn en van me rug.. Doe maar gewoon rustig aan!! En morgen uitslag GBS kweek... Hou jullie op de hoogte

Geniet van jullie kindjes Smile en mijn kindje komt er ook aan!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 18-12-2012

Even kijken wat ik onthouden heb. Sorry als ik iemand vergeet.

Samantha, meid ik weet wat je bedoeld. Heb dat bij m'n clubje bij m'n zoontje ook gehad z(voor m'n gevoel dan). Waren ook de meeste al bevallen. Maar ook ik denk aan je hoor meid! Kom tussendoor vaak kijken of er nieuws is, ook al zou t best vroeg zijn.
Balen dat je bekken t niet meer toestaat om boodschappen alleen te doen.

Meisje, Q is een flinke jongen. En ook al weer 4 maanden! T gaat echt hard! En dus bezig met de bijvoeding. Vind hij t wat?

Ikke, oh balen zeg dat L niet meer in de kinderwagenbak wil. Hier dat probleem gelukkig nog niet. 'Zit' ze nu al in t zit gedeelte of dat nog niet?

Bloempje, jij nog op een grote wolk dus. Heerlijk hoor! Lekker van genieten.

Mutsie, fijn dat C gepoept heeft maar wel zielig dat hij er zoveel last van heeft gehad.

Hier gaat t Nogsteeds t zelfde eigenlijk. Hadden nexium gekregen van de kinderarts. Daar heeft ze na 3 dagen veel buikpijn van gekregen. Ze kon alleen nog maar huilen. Overdag en s nachts. Kon geen lachje meer vanaf en lieve geluidjes maken ook niet. We zijn er na 2 weken mee gestopt. Moesten t van de kinderarts 2 weken de tijd geven maar we konden echt niet meer. Wilde ons lieve vrolijke meisje terug. En je mag toch verwachten dat je wel verbetering ziet als je richting die 2 weken gaat en t ging steeds slechter. Na t stoppen hadden we na 2 dagen weer een paar lachjes en de dag erna heeft ze gelachen, geluidjes gemaakt en liggen kirren van plezier. Ons meisje was terug!!! Vrijdag weer naar de kindérarts. Ben benieuwd die zal niet blij zijn dat we gestopt zijn denk ik. Maar wij wel! Begin er niet meer mee ook! De laatste nachten komt ze 'pas' rond 5 uur. E dan evt rond 6 uur nog een x en dan rond 7 uur voor de fles. Maar soms ook echt nog mindere nachten en dan uit ellende rond 5 uur al de fles.
Bijvoeding moesten we van de kinderarts mee wachten tot t volgende bezoek. Ivm de nexium. Ze heeft tussendoor wel een x aan een wortel gehapt en dat vond ze best lekker en paar hapjes peer op. En ook dat ging goed. Straks gaan we echt beginnen met de hapjes.ze heeft ook al veel interesse in ons eten dus is er denk ik ook echt al wel aan toe (hopelijk d'r darmpjes ook)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-12-2012

Hier toen met semmy na zes dagen nexium verschil! Dus dan zou je idd na twee weken zeker verschil moeten zien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-12-2012

pff zwaar hoor natas, ik hoop op toch nog tips van ka

sam, laat dat boodschapjes dan ook aan ah.nl over of aan lieve vrienden of familie, je mag het er nu van nemen even niet te veel te doen(wandelingetje boule dat kan nog net haha, maar dan wel genieten ook voor mij, ff je neus in de wind steken en op het eerste bankje gaan zitten, wel kussen meenemen dan haha)
hier herken ik je gevoel ook hoor in het mei topic was ik ook een van de laatste die beviel en was het daar uitgestorven of het ging over hun ukkies en dat terwijl ik nog moest wachten.........nog heel fftjes weiffie maar wel bib en bub hier he?!

zojuist weer wat sollicitaties de deur uitgedaan, had ook reactie op eentje dat ik door mag naar de volgende selectie(yeah........not! had het ook niet verwacht hahaha)
wel een hele leuke de deur uitgedaan, er zit hier in de hoofdstraat een jongeren opvang(wist ik niet eens) en daar bieden ze 24 uurs zorg aan ik ben benieuwd of ik daar voor in aanmerking kom maar zou het wel heel tof vinden om zoiets te doen

(geen konten wassen, wel zorg, ideaal!!!!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Sam verveel je je al stiekem een beetje? Waar vul jij je dagen mee? Heb je nog een leuke serie om te kijken, of boeken om te lezen of iets anders om de tijd mee te vullen? En idd wat Muts zegt, voorzichtig aan he...

Natas ik hoop dat de ka jullie vrijdag verder kan helpen en jullie niet alleen maar verwijten maken dat je met dat medicijn bent gestopt. Wel fijn dat jullie meisje je meer laat slapen dan voorheen...scheelt wel he... een nacht slapen maakt echt zo'n verschil! Ben je deze week weer aan het werk? Heb je nog vrij rond de kerst? Ik hoop dat die fruit en groentehapjes een succes worden bij je meissie. Ik las op internetfora dat het juiste fruit (geen banaan) en de groente juist ervoor kunnen zorgen dat het met de ontlasting beter gaat omdat daar vezels in zitten. Ik hoop zo dat dat ook voor jullie meisje geldt! Dat je dan van die harde keutels af bent...
De fruit- en groentehap is bij Q nog niet heel erg een succes. Q speelt met zijn eten en krijgt nog niet zoveel binnen. Hij moet zowel wennen aan eten van een lepeltje als aan de smaken en structuur van de bijvoeding. De banaan gaat nu oke maar de peer en wortel nog niet. De rijstebloem gaat erg goed. Hij krijgt nu 2 eetlepels in zijn avondfles en dat vindt hij prima. Gelukkig verstopt de rijstebloem de boel niet (was daar heel erg bang voor). De banaan lijkt ook goed te gaan qua darmen maar ik merk wel dat hij iets minder vaak poept maar dan wel heel veel in 1x (geen harde keutels maar wel wat dikkere poep dan met bv). Niet gedacht dat ik het grappig zou vinden om de banaan terug te zien in de luier...

Druifje jouw mannetje alweer 1 maand... het gaat snel! Toen wij de 6 weken grens waren gepasseerd kwam er bij ons meer ritme in en vond ik het daardoor iets gemakkelijker gaan. Merk je dat ook bij jouw mannetje? Hoe gaan jouw nachten nu?
Hier komt Q weer een paar x per nacht. Meestal ergens rond 2 uur en dan 's morgens vroeg om 5.30. Vooral om 5.30 is echt een k*t-tijd want al een uurtje later gaat onze wekker. Maar goed ik klaag niet want als we vroeg gaan slapen kan ik het prima aan. Ik probeer hem maximaal 1x per nacht te voeden want anders krijgt hij echt teveel binnen met die kv erbij en vanochtend om 5.30 uur trapte hij daar gelukkig in en sliep hij na het speentje en 2 minuutjes jengelen weer in tot 6.45 uur.

Marloes hoe ging jouw nacht?

Muts ik hoop dat je sollicitatie voor die opvang wat wordt! Jij werkte voorheen bij beterb*d, toch? Of verwar ik je nu met een ander? Ik hoop dat je werk vindt waar je blij van wordt.

Bloempje echt heerlijk dat je bv zo goed loopt. Als ik je een tip mag geven: vries nu al alles in wat je niet gebruikt; wacht daar niet mee tot je bijna weer aan het werk moet (moet met jouw productie geen probleem zijn, toch?). Er komt misschien een tijd dat er minder uit komt en dan heb je een voorraadje... (al heb je wel heel erg veel nu...).
Ik dacht in het begin dat ik melk genoeg zou hebben voor het hele dorp maar ik ben zo rond 3-4 maanden echt leeggelopen (net als muts). Nu ik weer aan het werk ben heb ik geen energie meer om de productie weer op peil te brengen en heb nog maar voeding voor 3x per 24 uur. Respect voor muts dat zij dat wel voor elkaar heeft gekregen!

Shady dus jij gaat niet meer aan de pil/condooms? Lijkt me wel heftig hoor, als je meteen weer zwanger zou raken...Ik zie het aan een vriendin van mij die zwanger is geworden toen haar meissie een half jaartje was en die heeft het best zwaar nu met haar bekken en banden. Maar goed jij kent je eigen lichaam het beste. Ik hoop dat je niet meer van die rare cyclussen krijgt...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-12-2012

Meisje ik verveel me niet hoor.. Lekker een beetje niksen en bij de buurvrouw op de koffie en bij me schoonouders en beetje keutelen.. Lekker hoor... Ik denk dat het mss anders zou zijn als je in de zomer zwanger ben... Nu is het lekker binnenzit weer hihi! En ga 's avonds optijd naar bed en dan kijk ik programma's terug die ik die avond heb gemist...


Muts ik hoop dat dat wat word je sollicitatie.. Zou wel mooi zijn!

Shady wil je echt nu al beginnen aan nog een baby??? Ik snap het wel hoor! Maar zo snel al....het is jou leven natuurlijk Smile hihi zou wel grappig zijn zitten ze lekker dicht op elkaar hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Ikke: ja met 4 maanden zijn ze echt zooo anders he...! Zoveel wijzer en geïnteresseerder... ik hoop dat die positieve tendens voortzet! Ben ook blij voor je dat je je draakje nu in een druif ziet veranderen en dat je vent het nu beter accepteert.

Bepje hoest met jou?????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

@Sam,natuurlijk zijn we je niet vergeten!! Wel blijven bibben en straks bubben hoor!! Nog effies meis. Geniet noglekker van het getrappel. Geen boodschapjes meer doen hoor!!
@Meisje, J.blijft beetje achter kwa lengte, dat is het hem ook gewoon. Ben benieuwd straksbij het bureau hoeveel hij dan weegt. J.heeft nog niet echt een ritme eigenlijk. Hij komt wanneer hij zin heeft haha.Maar hij zit op 6 voedingen per dag en steeds vaker ook maar 5. Hij laat eraltijd 3 uur tussen, maar kan dus ook 3,5/4 zijn, waar hij maar zin in heeft. Denachten gaan eigenlijk best super! De laatste 3 nachten heeft hij 7 uur/8 uuren vannacht dus 10 uur liggen pitten, oh wat heerlijk!! Vanmorgen stonden meboobies ook op knappen en ook maar gekolft. Handig voor morgen, want dan ben iks’avonds weg. Maar kan dus ook al beter gaan invriezen begrijp ik. Vind het zolastig om te bepalen hoeveel ik dan moet invriezen. Heb van die potjes vanflessenmerk. Vind ijsblokzakjes geen doen eigenlijk. Vanmorgen hem gevoed enhad daarna nog 300 cc gekolft, ben maar gestopt.
@Mutsiemuts,lijkt me echt even flink balen idd als die periode echt voorbij is. Het gaat zohard. Wat fijn dat hij nu wel effe heeft kunnen poepen!! Balen dat je ongi er nog niet is, vooral omdatje het nu wel 1x hebt gehad, dan hoop je toch beetje dat het weer op gang komt. Uhm op gesprek bij werk wat niet echtleuk is, wat is het dan, hihi.
@Natas, grootgelijk dat je ermee gekapt bent!! Dat istoch super sneu voor jullie meisje. Laat de kinderarts maar kletsen, julliekennen haar beter! Hopelijk mag het toch wel beter blijven gaan hoor, zucht.Jullie ook al aan de hapjes, wat gaat het toch snel!!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

Oh ja, J. is morgen alweer 8 weekjes, dus bijna 2 maandjes, wow gaat snel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Druifje: Av*nt heeft een heel handig systeem qua invriezen. Je kan bewaarbakjes kopen en daarop kan je dan een soort verloopje plaatsen en daar kan gewoon de speen + speenhouder op van av*nt die ook op de normale flessen van av*nt passen. Gewoon ontdooien, opwarmen in de magnetron of au bain marie, verloopje erop, speentje erop en geven maar. Echt ideaal! Geen gedoe met zakjes maar gewoon bakjes die je na gebruik weer kan hergebruiken. Heb jij die ook? (je schrijft: flessenmerk).
Ik vul die bakjes altijd tot de rand want meestal drinkt hij wel 180 ml, zeker de laatste tijd, maar je kan er ook voor kiezen om alle kleine beetjes ook in te vriezen. Altijd handig als hij meer gaat drinken. Of om per keer kleine beetjes te kolven die je 'over' hebt en die aan het einde van de dag in te vriezen.
6 voedingen per dag vind ik ook al ritme! Goed hoor, van je kleine man. Ook goed en fijn dat hij 10 uur per nacht slaapt...!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-12-2012

Sinds gister aaf begonnen met cinababy. Vanaf wanneer zou dit moeten werken?

Oh en we gaan zeker niet gericht aan de klus hoor maar mocht het gebeuren dan is het prima. Maar het is ook prima als het een jaar zou duren. Zo sta ik er nu in gelukkig. Maar her blijft kriebelen, dat zeker!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Sam, dat is zeker een voordeel van de winter! Vind altijd in de zomer dat je meer de deur uit moet ofzo. Met dit vieze weer is het meer vanzelf sprekend dat je 's avonds lekker op de bank hangt en optijd onder de wol gaat. Dus je hebt gewoon een prima periode uitgekozen voor het eind van je zwangerschap Wink

Meisje, een tip en invriezen??? Hahahahahahahahahahahahahaha als ik alles ga gebruiken wat ik in de vriezer heb liggen, is mijn kereltje straks een puber en zit hij nog aan de bv!

Ikke, ik zal duimen dat hij zn theorie gaat halen!

Natas, veel succes al vast bij de kinderarts!

Hier ook eindelijk de afspraak staan, 2e week januari weer voor controle.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Shady, ik heb dat spul nooit gebruikt, misschien ff in de bijsluiter kijken of op internet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Druifje sorry ik schreef 1 maand maar bedoelde natuurlijk dat je kleine man alweer bijna 2 maanden is. Wat gaat de tijd hard he?

Bloempje whahahaha goed bezig!!!!! Fijn dat de bv zo goed gaat en je nu al een voorraadje in de vriezert hebt. Nou beschouw mijn tip dan maar als niet gegeven... Desalniettemin schrok ik ervan dat mijn productie met 3-4 maanden zo omlaag kelderde, ik hoop dat dat jou bespaard blijft. Sowieso heb ik het gevoel dat ik je steeds tips geef waaar je niets aan hebt....sorry daarvoor! Ik hoop niet dat ik te negatief ben overgekomen op jou want ik bedoel het goed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Sam klinkt goed. Fijn dat je je nog niet verveelt (deed ik op het laatst wel...). Oja: ik volg Buddha: ik denk ook dat je op de dag zelf bevalt of de dag ervoor (geen idee waarom en ik heb het tot nu toe altijd mis gehad...).
Shady kan me voorstellen dat het alweer gaat kriebelen. Ik zou op zichzelf nog wel weer zwanger willen zijn (vond dat echt heerlijk!) maar ik wil denk ik geen 2e kindje. Maar wie weet denk ik daar straks anders over.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

meisje79 schreef:Bloempje whahahaha goed bezig!!!!! Fijn dat de bv zo goed gaat en je nu al een voorraadje in de vriezert hebt. Nou beschouw mijn tip dan maar als niet gegeven... Desalniettemin schrok ik ervan dat mijn productie met 3-4 maanden zo omlaag kelderde, ik hoop dat dat jou bespaard blijft. Sowieso heb ik het gevoel dat ik je steeds tips geef waaar je niets aan hebt....sorry daarvoor! Ik hoop niet dat ik te negatief ben overgekomen op jou want ik bedoel het goed.

Hahahahahha helemaal niet hoor!!! Maak je daar geen zorgen om! Vind het juist leuk dat iedereen elkaar tips geeft, of je er nu wel of niet wat aan hebt, het is altijd goed bedoeld!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 19-12-2012

Meisje dat was ik, maar geeft niet hor. Maar dat betekend dat ik het ook fout heb omdat jij tot nu toe alles fout hebt. Hehe!
Hihi wel zwanger maar geen 2e kindje. Nou misschin kan je iemand helpen ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-12-2012

Nou dames ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen...ze zeggen als je de uitgerekende datum bevalt (uit jezelf) dat je de geboortekaartjes gratis krijgt Hahaha..( ik hoop niet dat ik 6 januari beval hoor want dan is c zijn nichtje jarig)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Niks aan zo'n dubbele verjaardag sam. Ik ben helaas ook bevallen op de verjaardag van mn schoonzusje... Is dan straks zo'n geklier met wie wanneer de verjaardag houd. Dus dan de kaartjes maar zelf betalen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-12-2012

Bloempje ja Hahaha dat dan weer wel... Iedereen in me omgeving zegt dat ik eerder beval... We zullen zien


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

@Shady alles op z'n tijd. Wie weet gebeurt het snel en anders over tijdje. Ondertussen heerlijk genieten van je kids.
@Meisje, ja idd dat merk heb ik idd gekocht. Lekker makkelijk kwa speentje. Ga vanaf nu elke morgen dan sowieso kolven. Haal makkelijk 180 eruit, kan ik maar mooi voorraadje hebben. Want straks mag ik dat ook gewoon geven, dan is hij over de 6 kg heen. Hij woog vanmorgen 5555 gram en was 55 cm. Ze gingen niet zeuren, hihi. Nu wel over zijn voorkeurshouding en dat hij niet meewerkte. Ja hallo dat doe jij toch ook niet als je geen zin hebt, hihi. Voorkeurshouding zijn we zelf wel mee bezig, maar lukt nog niet echt. Voor de rest is hij thuis altijd fanatiek met bewegen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

Marloes vanaf wanneer mag jij weer gaan werken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-12-2012

Zo wat is er veel gekletst!! ik kan het gewoon niet bijhouden!!

J. is net in z'n ledikant in slaap gevallen!! Ben zo gelukkig!!

@meisje, balen dat je bv zo afneem!! Hoe was de eerste dag kdv voor de kleine (en voor moeders)?

@bloempje, hahaha bv voor het hele dorp!! Hier ook al dik 2 liter in de vriezer!! Geen betere raad dan voorraad!! Jij hebt het maar druk zo lees ik, lekker hoor!!

@druifje, ben je al wezen wegen?? En het is juist super fijn dat jullie J. het zo goed doet op de bv!! en lekker hoor zulke nachten!!

@sam, lekker dat je je nog zo goed kan vermaken!! Ik denk dat de kleine 10 januari komt!!

@muts, zo C. wordt echt al groot!! Hier een buggy waar J. al in zou kunnen, maar vind de kinderwagenbak nog fijner voor hem, maar al wel een buggy omdat ik 1 dag in de week een oppaskind krijg, dan kan zij in de buggy en J. in de draagzak.

@shady, jij bent heerlijk aan het zweven! super hoor!! Mooie foto's van jullie meisje!!

@ikke, goed om te horen dat het zo goed gaat met L en P. Hoe gaat het met jezelf?? Bijna vakantie zeker??

@Hier, vanochtend J. wezen meten en wegen, hij is nu 62cm en weegt 5100 gram!!

[Afbeelding: 29woh9k.png] Fijne kerstdagen meiden!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-12-2012

@druifje, lekker gewicht toch!! Welke maat kleding draagt J nu?? ennuh ik moet 2 januari weer gaan werken. Blijf wel heel januari fulltime in dienst en werk dan 27 uur per week, had te veel vakantiedagen en mag ze niet meenemen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Marloes wat een gezellige foto van J in kerstoutfit! Net een minikerstmannetje zo...!
Ik heb ook een schattige foto van Q in sinterklaasoutfit. S kijken of ik die eens kan posten hier (als ik weer thuis ben van werk). Wat is J trouwens mooi gegroeid!!! Hij doet het dus goed op je bv...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 19-12-2012

he wat jammer dat je je vakantie uren niet mee kan nemen marloes, wanneer had je ze dan op moeten nemen?? wel balen! en een oppaskindje?? hihi hoe ga je dat combineren met werken dan???
ik vond j op de foto er al zo groot uit zien hihi dat verklaard het ook al als hij alweer de 5 kilo gepasseerd isWink oh enuh 2 liter is nog niks, c dronk makkelijk 250 weg dus dan ben je er nog zo doorheen, als ik het over kon doen had ik voor minstens 6 liter gezorgd, hier inmiddels al ruim een maand door voorraad heen(en kolf ook niet meer) mocht c een keer ergens voeding nodig hebben en ik ben er niet dan krijgt hij lepeltjes pap

meisje hihi we geven toch altijd goed bedoelde adviezen?? hier ook nooit gedacht dat productie zo heftig af kon nemen, gelukkig viel het bij mij samen met sprongetje dus hop paar dagen in bed gedoken met c en voeden, voeden, voeden maar

haha ik mocht door naar de vervolg ronde voor een telecombedrijf hihi zie je het voor je, ik kan nog niet eens whats app(dat zit niet op mien telefoontje hehe) en dan zou ik met smart phones moeten gaan werken en mensen moeten voorlichten hehe nou dat gaat hem geloof ik niet worden hoor

hier was ik zo klaar met het gekokhals bij de korsten dat ik overgestapt ben op boterham zonder korsten(je start met korstjes en als dat goed gaat ga je ook het zachtere geven) echt dat had ik een week geleden al moeten doen, hij (vr) at een hele boterham zo achter mekaar weg, en de boter die erop zat kon hij ook erg waarderen!!!!!

nu ligt hij alweer voor de tweede keer vandaag op bed(das normaal) dus ga zo nog ff snel wat rommelen in huis voordat hij weer wakker wordt en we alweer aan de fruit moeten

oh ja lychees vindt hij ook erg lekker haha, dat mannetje van me vindt de raarste dingen lekker Wink ik heb al abbo genomen bij de groenteboer want het fruit is niet aan te slepen, er gaan hier 3 stukken fruit per dag in dat kleine lijfje van hem, tel daar nog 3-4x bv bij op, een hele boterham, een hele aard en 3 eetlepels groente en soms een heel klein stukje vlees,ei of vis
en dan zeggen dat we het gek vinden dat ze zo snel groot worden???? pff ze moeten wat weg werken op een dag hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 19-12-2012

Mutsie, C eet goed zeg. Wel lekker dat hij zo dol is op fruit. Hopelijk blijft dat zo, m'n zoontje wil alleen nog maar af en toe een banaan.

Druifje, voor de voorkeurshouding zou je eventueel naar de osteopaat kunnen (mocht t zelf niet echt lukken) heeft bij ons heel goed geholpen. Ze slaapt nu op beide kanten goed en L huilde ook best veel en ook dat is minder geworden daarna. Ze had verschoven nekwerveltje. Daarom de voorkeurshouding.

Alle bv, kan ik niet over mee praten helaas. Maar genoeg tips zo te lezen haha.

Meisje, ik moet morgen weer werken. Dan 2.5 week vrij geweest. Kerstdagen weer vrij en de dag erna verjaardag van m'n zoontje. Word hij al weer 3! En dan oud en nieuw werken en daarna weer 5 dagen vrij en eind januari hebben ze me een week vrij gepland. Ook erg lekker!

Shady, Cinababy heeft dacht ik wel even nodig maar hoelang weet ik niet precies. In het begin mag je, als t echt nodig is, ook elk uur druppels geven dacht ik. (Staat op de verpakking)

Samantha, lekker hoor in de winter op t eind lopen. Had ik bij m'n zoontje ook. Lekker riet de kou in hoeven als je niet wilt en thuis met de feestdagen. Heerlijk! Hopelijk dan maar niet op de uitgerekende datum bevallen. Op dezelfde dag een verjaardag is niet leuk lijkt me.
Ik ken mensen en die moeder is getrouwd op haar verjaardag, haar dochter is geboren op haar verjaardag/trouwdag en haar kleinzoon is de dag na haar verjaardag/trouwdag geboren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

@Marloes, oh wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch! Wat groeit hij al hard, ook de lengte in!! Leuk pakje, hier heb ik dat ook gekregen van me zus. Dus 1e kerstdag krijgt hij dat aan, hihi.
Oh jammer dat je dat niet mee mag nemen. Helemaal niets ervan dan? Ook wel zonde om dat zo op te moeten maken. Hier heb ik nog 15 dagen staan. Laat er 5 uit betalen. 5 neem ik op in januari en 5 neem ik dan extra mee.
Ja idd het is wel fijn eignelijk dat hij het zo goed doet, het is meer de reacties om me heen en moet dat los laten. Ik ben ook super trots op me mannetje! Mocht hij ziek worden, dan kan hij tenminste wel tegen een stootje! Hij draagt nog maatje 56, maar heb bijv net gister maatje 62 shirt aangetrokken, die is te groot. Maar ja ligt dus aan het kleding merk. Ga ook gewoon afwisselen kwa maatjes, zodat ik weet wat nu wel past en niet. Anders gewoon omslaan.
Uhm, volgens mij moet ik ook maar beginnen met voorraad maken zo te lezen, uhm stom stom dat ik dat niet eerder heb gedaan. Maar ja heb wel geluk, ik hoef maar voor 2 dagen voorraad echt te hebben zeg maar. Rest ben ik thuis. Maar wou vanaf nu wel elke ochten gaan kolven. Kwam er vanochtend dus achter hoeveel ik dus heb, schrok me rot. Maar wel mooi, om de diepvries te gaan vullen!

@Mutsiemuts, wow whaha ja jullie mannetje eet lekker veel weg, heerlijk toch!! (Ok gaat wel snel, voor gevoel weer jammer). whaha telecombedrijf, uhm vind het ook niets voor jou nee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-12-2012

Sorry meiden ff ego...
Na drie dagen een hele dag met een huilend meisje op de arm(echt letterlijk de hele dag) heb ik zojuist ontdekt dat tess ook een echte buikslaper is! Ze ligt nu heerlijk in de box te slapen op der buik! Heerlijk ff mijn handen vrij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-12-2012

Jemig ze slaapt al anderhalf uur zo... Het is nu fles tijd en ik moet der zo gewoon wakker maken... Bizar!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-12-2012

Gadver Shady 3 dgn achter elkaar huilen...ik zou gek worden! Ik hoop voor je dat het buikslapen de oplossing is! Moeilijk he, slapende kindjes wakker maken...De hele dag wil je dat ze gaan slapen en dan slapen ze eindelijk... omdat Q vrij zwaar was bij de geboorte en goed groeide mochten wij een marge van een uur aanhouden...misschien dat je dat bij Tess ook kan doen? En die fles gewoon iets later geven?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-12-2012

Ze heeft hem om half vijf gehad maar kreeg der niet wakker... Ze sliep door tijdens de fles en ligt nu weer verder te slapen op mijn borst...
Ja ze heeft de afgelopen drie dagen behoorlijk veel gehuild.. Ze was alleen stil als we gingen wandelen of als ze in mijn armen lag.. Gister dus ook echt de hele dag met der lopen zeulen en kwam niet eens aan eten koken toe..
Nu heb ik mijn eten vanmorgen gemaakt en haar maar laten gillen maar ja das ook niks... Zo zielig! Dus ik hoop idd dat dit een oplossing is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-12-2012

@shady, heerlijk zeg!!

Wat zal ik doen..... J slaapt al vanaf zeven uur. Meestal is hij de avond wakker, krijgt tussen 9 en 10 eten en slaapt dan tot ongeveer 3 uur. Gewoon laten slapen of toch maar wakker maken??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Marloes dat vind ik nou ook zo lastig!! Hier eigenlijk elke avond zo'n dilemma. M komt vaak rond 20 uur en als ik hem dan volledig voed wordt het rond 12 uur dat hij wakker wordt heb daar dus geen zin in. Dus vaak laat ik hem rond 20 uur even drinken zodat hij rond 22 - 23 uur wakker wordt en wil drinken. Maar vanavond heeft papa de fles gegeven omdat ik niet thuis was en hij heeft dus 125 cc gedronken... Dus je raad het al, die slaapt voorlopig nog wel. Ik denk dat ik hem straks toch maar wakker maak. Maar ik vraag me eigenlijk elke avond af of dit nog verstandig is. Dus dames help!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Pfff shady, pittig hoor als ze zoveel huilt! En idd lekker op de buik laten slapen als je er bij bent! Een echte buikslaper dus.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-12-2012

@Marloes, hier hetzelfde probleem. J. heeft om 18.20 uur nog gekregen. Normaal heb ik hem s'avonds altijd wakker. Nu lag hij te slapen in de box, voor het eerst op zijn buik. Dacht ik leg hem andersom, dan wordt hij wel wakker, niet dus. Kriebelen hielp ook niet. Zelfs naar zijn bed verhuisd, dacht dan wordt hij sowieso wel wakker. niet dus!! Nu ook in dubio, wakker maken of niet. Als hij 7/8 uurtjes gaat pitten, zit ik er vannacht weer mee en dan wie weet is hij klaar wakker. Wil ritme niet verstoren, zucht!! oh oh lastig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-12-2012

Ik zou ze wakker maken... Straks zit je er idd vannacht mee..

Hier, ik weet niet wat me overkomt!!tess is om half 7 wakker gemaakt en in bad geweest, om 7 uur de fles gehad en vervolgens weer op der buik in de box geslapen! Toen om 10 uur maar weer wakker genaakt en de fles gegeven en nu ligt ze op der zij in bed gewoon weer verder te slapen!! Wat een wereld van verschil zeg!! We hadden beide weer onze handen vrij en lagen languit te chillen op de bank! Wauw!!! Nu hopen dat dit idd de oplossing is tegen haar huilen/gillen en duimen dat het niet eenmalig is.. Al gok ik van niet want semmy en ikzelf zijn ook echte buik slapers!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-12-2012

Shady, ik hoop met je mee! Want zoveel gehuil wordt je snel zat van!

Hier meneer toch maar weer wakker gemaakt, hij moest ook de medicijnen hebben. En slaapt nu al weer verder!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-12-2012

Wat goed bloempje!! Ze kunnen zo lekker en zo makkelijk slapen die ukkies!
En ja ik weet er alles van dat je een krijsertje snel zat kunt worden! Bij semmy echt zes weken lang gehad hoor dat ie alleen maar kon gillen overdag...
Dus ik kreeg alweer helemaal een flashback naar toen.. Dus ja flink duimen!!
Net hoorde ik der huilen dus ik zat al helemaal klaar in badjas om naar beneden te gaan met der en ineens was ze stil... Ben naar weer terug mijn bed in gedoken.. Wacht wel af wat er verder gebeurt.. Of dit slim is weet ik nu nog niet Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-12-2012

Half uurtje later werd ze als of wakker. Nu de fles gehad en als het goed is kunnen we weer heel ff verder pitten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 20-12-2012

Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.......

@hier J werd om 10 uur wakker, dus even eten ipv 1 borst dronk hij ze beide (geen probleem) terug naar bed..... Om half 2 kwam hij weer, half 5 weer en bij ons in bed gebleven en nu weer drinken....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 20-12-2012

Hier hebben we ervoor gekozen om Q juist niet wakker te maken. Het bleek nl niet uit te maken of we hem voor onze nacht nog wakker maakten of niet, hij kwam toch wel 's nachts nog een of twee keer; alsof hij dan niet extra had gedronken. Hij volgt zijn eigen schema. Alleen als we uit zijn geweest of toch heel laat naar bed gaan willen we hem nog wel eens een fles extra geven rond middernacht maar ook dat is geen garantie op een ongestoorde nachtrust. Meneertje komt als het hem belieft en laat zich niets opdringen. Maar van mijn schoonzusje heb ik gehoord dat het bij haar dochtertje van nu 6 maanden wel hielp en dat zij al vanaf week 6 slapen tussen 23.00 uur en 8:00 uur.

Q zijn eerste crechedag ging megagoed! Alle leidsters zijn fan van mijn mooie mannetje. Hij was gister echt kapot en viel na zijn papflesje meteen in coma. Vandaag dag 2 en ik hoop dat het net zo goed gaat als gister.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 20-12-2012

@Shady heb je idd nog kunnen pitten?
@Marloes dus redelijke nacht? Ik hoop dat J binnenkort in plaats van 2x ervoor kiest om 1x te komen. Bij mij gebeurde dat zo rond week 12. Maar ieder kindje is natuurlijk anders. Heb je nog plannen voor vandaag?
@Sam jij lekker geslapen? Of zat je heup je dwars? Nog plannen voor vandaag? (bevallen he he...).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 20-12-2012

@meisje, wat fijn dat het zo goed ging!! Hopelijk vandaag weer!! Hier sliep J de afgelopen 2 weken van 21 tot ongeveer 3 en na die voeding tot 6 (dus heerlijk) heb hem gisteren ook niet wakker gemaakt hij kwam zelf (ons hongermonster)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-12-2012

Meisje wat fijn dat het goed ging met Q en dat iedereen zo dol op hem was!!

Hier dus vannacht fles gegeven en vervolgens werd ze alweer om half zes wakker en daarna wilde ze niet meer slapen... Semmy ook wakker dus mijn man tegen hem gezegd dat ie nog moest gaan slapen. Ik zat om half zeven beneden met tess en die heb ik in de box op der buik geleged en mevrouw slaapt nu nog steeds!! Semmy ook net pas wakker! Ik heb tot 9 uur nog een beetje kunnen slapen op de bank! Terwijl tess dus op der buik sliep maar ze is zo sterk in der nek dat ze zelf al van der ene oor naar der andere draait dus eigenlijk maak ik me niet echt zorgen om der maar de nacht durf ik niet aan hoor. Nog niet iig


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-12-2012

Sam nog geen BIB of BUB?! Sam kom je eens even melden!!!

Marloes j kwam dus uit zichzelf al! Ja als ze honger hebben dan hoor je ze wel haha!