Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 02-01-2013

Ik ben doorgestuurd naar de gyn.. En jullie horen er nog van Wink ik wil niet dat andere lezen hoe en wat....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-01-2013

Succes sam!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2013

Succes Sam!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2013

Marloes hoe is de eerste dag gegaan? En met de kleine?

Buddha wow nu al 10 kwijt?! Ik heb er nog ruim 8 te gaan... Pfff
Maar ik ben ook weer heel veel aan de wandel dus komt wel. Volgende week woensdag begin ik weer met dansen! Streetdance en hiphop! En misschien toch ook nog een uurtje jazz... Heb er weer zin in!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-01-2013

Hier inmiddels er weer 2 kilo bij aan door alle feestdagen en verjaardagen. Vanaf nu is het afgelopen met al het gevreet en wil ik 1 kilo per week kwijt raken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-01-2013

ik doe nog niet aan lijnen hoor! vind t nog te vroeg ik wil mn lijf eerst ff laten rusten en bijkomen van alles en niet nu al in de spaarstand qua energie! Denk ook niet dat dat goed is zo kort na de bevalling al..
Ik let maar iets beter op en probeer weer wat te bewegen.. t echte afvallen gaat pas over een paar weken beginnen.. iig eerst de 6 weken voorbij laten gaan zo.

Shady ja 10 al maar ik moet er ook nog zo´n 10 haha ik was 20 kg aangekomen.. pff
wow wat een sporten, al die dansen in 1 les of heb je dan 2-3 avonden per week les want ik zou niet weten war ik de tijd vandaag moet halen straks... mijn vriend is chauffeur en ik kan savonds niet zomaar iets afspreken want ik weet nooit precies hoelaat hij thuis is.

OOOO zwijmel zwijmel ik zit lekker naar ALADIN te kijken,,,,.. grappig want alles zag er in mijn kinderinbeelding anders uit dan hoe ik de film nu bekijk.. toch blijft ie geweldig haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-01-2013

Haha hier staat aladin ook aan. Zoontje zit te kijken.
Neem de rest op voor morgen. Hele film is nog te lang

Sam....spannend meid! Ben benieuwd. Heb t idee dat er snel een bub komt bij jou....

Shady, pff klinkt behoorlijk pittig, al dat dansen. Maar wel leuk! Wil ook wel iets van dansen doen of zumba maar zumba bij de sportschool vind ik niets (vorig jaar gedaan, slechte instructrice vonden we) en verder zit er niets in de buurt. Ten inste, krijg t via Google niet gevonden.

Je meisje is goed gegroeid hoor!
Ik mag met beide kindjes 14 januari weer.

Buddha, groot gelijk dat je nog niet gaat lijnen/sporten. Kan je lichaam even herstellen. Advies is dacht ik zo ie zo om minimaal 6 weken te wachten.

Gewicht:de kilo's van L zijn eraf. Van m'n zoontje zitten er nog 2.5 aa. Maar weeg nu 54.5 en vind t eigenlijk wel prima. Alleen m'n buikje mag nog wel wat strakker.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-01-2013

@Marloes, goh alweer aan het werk. Gelukkig is het goed gegaan. Met je mannetje ook?

@Sam, succes, spannend!!

me schoonzusje is nu 41 weken en 2 dagen, ook zo spannend. Al 1 x gestript, maar heeft niet geholpen, morgen weer, ohhhh uk kom nu maar, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 02-01-2013

Succes sam!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-01-2013

Succes sam!!

Ja. Druifje ik mag de kwartaal maand weer mee doen Hahaha..... wanneer mag jij weer?? J heeft het heel goed gedaan bij onze gastouder, hij is er van half acht tot half vijf geweest


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-01-2013

Oh dat is helemaal goed voor je gevoel!!

Ik mag officieel volgende week weer, maar begin denk de 23ste en anders de 28ste weer. Neem nog effe paar daagjes vakantie, had nog heel veel dagen staan. Heb nu beetje dubbel gevoel. Ik geniet super van J. dus zal moeite hebben om weer te gaan werken, maar aan de andere kant, gewoon weer beetje werkritme, sociale contacten ook wel weer leuk. Vind het ook beetje jammer net deze maand te missen, omdat het nu giga druk is, maar om nu gelijk zo te starten, is niet goed voor mij whaha. Laat mij maar lekker rustig eind jan/begin febr starten, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2013

Mijn dansen is verdeeld over twee avonden.
Op woensdag twee uurtjes en op vrijdag een uurtje.
Dit is goed te combineren hoor. Manlief is er op donderdag svond niet en die heeft op zondag een wedstrijd en verder zijn we thuis dus op ma en di avond.
Maar ik doe deze dansen ook echt puur voor mijn plezier en zeker niet om af te vallen. Maar het werkt natuurlijk wel in mijn voordeel haha!
Ik heb vanmiddag mooi ff voor 133 euro geshopt! 6 shirts en een broek gekocht. Shirts die losjes bij je buik zitten en dit soort shirts droeg ik altijd al dus ik voel me weer helemaal op mijn gemak in mijn nieuwe kleertjes! Jeeejjj!!

Sam ik denk aan je! Heb ook het idee dat er snel een bub komt!

Oh en ik was ook zeker 20 kilo aangekomen... Pfff! Maar had wel veel vruchtwater dus was direct na de bevalling alweer 8 kilo minstens kwijt! En ik ga zeker niet lijnen. Gewoon veel bewegen en wat minder snoepen. Duurde bij semmy een jaar voordat ik weer 58 kilo woog. Zit nu nog op de 68,6... Pfff. Mijn eerste streven is 60 kilo! Die andere twee kilootjes komen hopelijk daarna wel weer en anders maar niet. Als ik die 8,6 er maar af krijg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 02-01-2013

Als jullie meer willen weten moet je even pben...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-01-2013

@shady, knap hoor dat je zoveel danst!! Ik ga snel weer zwemmen, maar eerst in mn nieuwe ritme komen!! Oh hier nog 6 kilo van de 28 te gaan!!

@druifje, ik vind het leuk om weer te werken maar had het ook niet erg gevonden om nog 2 maandjes (zoveel vakantiedagen had ik nog) thuis te blijven


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2013

Marloes is niks knaps aan hoor... Ik doe het met heel erg veel plezier!

Sam Kheb je een pb gestuurd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-01-2013

@Marloes, jij ook al zoveel dagen staan, ik dus ook. Voor 7,5 week. Maar verkoop er een paar, neem er paar mee en neem er dus paar op. Als ik weer aant werk ga, denk ik ook wel weer plezier te hebben hoor. Is altijd gezellig op het werk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-01-2013

@shady, ik zou ook meer moeten/willen doen en heb er respect voor als andere het wel doen!! Ik heb altijd gekorfbalt maar helaas door de reuma kan ik nog maar weinig sporten doen, want als ik iets doe ben ik erg fanatiek.... Stomme reuma, heb mn sax al aan de wilgen moeten hangen en mn sport op moeten geven


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-01-2013

Zo ff mn ticker veranderd, extra stimulans voor mij hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-01-2013

Go bloempje!! Maaruh.... Niet dieëten he zolang je bv geeft!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2013

Marloes dat lijkt me echt vreselijk!!! De dingen die je graag doet, niet meer kunnen doen... Welke dingen zou je wel kunnen of willen doen?

Bloempje ik geef je groot gelijk meis! Stimuleer jezelf en go for it! You can do it!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-01-2013

Marloes_85 schreef:@shady, ik zou ook meer moeten/willen doen en heb er respect voor als andere het wel doen!! Ik heb altijd gekorfbalt maar helaas door de reuma kan ik nog maar weinig sporten doen, want als ik iets doe ben ik erg fanatiek.... Stomme reuma, heb mn sax al aan de wilgen moeten hangen en mn sport op moeten geven

Dat lijkt me idd vreselijk als je door zo iets je hobby's moet beëindigen.
Ga je nog naar babyzwemmen? Dat is denk ik wel lekker, dat warme water.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-01-2013

Ik heb me abonn op de sportschool opgezegd, whaha, wat erg. Vind het wel jammer hoor. Alleen met J. en een man die in ploegendienst werkt, is het gewoon niet makkelijk meer. Aangezien onze sportschool alleen de maandag en vrijdag de middag open is. De rest alleen s'ochtens en s'avonds. Wie weet nog naar andere sportschool. Maar ga sowieso weer hardlopen. Ben alweer 3x weggeweest 3,5 km. Me wond doet wel weer pijn, dus ik stop er weer even mee. Eerst maar volgende week weer richting ziekenhuis voor controle en dan hoor ik wel of het mag of niet. Rest wou ik thuis ook gaan spring touwen en buikspier oefeningen doen. Krijg de laatste 2/2,5 kg er nog niet af, maar ja zijn pas 10 weken op weg en eigenlijk wil ik er nog 5 kg meer. Ooit is het me ook gelukt om 30 kg kwijt te raken, dus nu moet het me gewoon weer lukken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-01-2013

Heb je ook pb gestuurd Sam!

Marloes, t is niet leuk om voor zo'n reden te moeten stoppen met dingen die je leuk vind. Ik ben na de geboorte van m'n zoontje gestopt met trompet spelen. Wilde niet meer zoveel van huis. Zat bij een showkorps die hoog staan in Nederland en inmiddels sinds 2012 wereld kampioen op 1 van de onderdelen, erg veel repetities en optredens. Niet handig met m'n werk, weekend diensten, werk van m'n man en t hebben van een klein kind. Maar als ik een trompet hoor denk ik er zeker nog aan terug.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-01-2013

Marloes pff alle dingen waar je zo van kan genieten moeten aan de kant. Voor reuma moeten ze ook eens een wondermiddeltje vinden.

Ik denk dat we morgen of overmorgen gewoon een bubje van sam hebben. Of niet Sam? Wel te hopen voor jou!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-01-2013

EVen ego.... Wat een k-nacht..... J is vanaf 2 uur aan het spoken en ik moet zo gewoon weer 9 uur werken.... Ben benieuwd of dit goed gaat komen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-01-2013

Oh nee Marloes!!! Dat is echt slopend... Succes!
Heb je geen vitamine bruis tabletten?? Daar krijg je altijd weer ff een energie boost van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-01-2013

Marloes ik hoop voor je dat het snel weekend is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-01-2013

@bloempje, vanmiddag om half 6 is het weekend..... Hoop echt dat hij komende nacht wel slaapt want ik ben kapot


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 03-01-2013

Marloes, balen zeg dat j slecht heeft geslapen vannacht. Weet hoe je je voelt meid.
Had hij ergens last van? Honger, krampjes, koud?
Succes vandaag op je werk. Hopelijk slaapt j vannacht weer Goed.

Hier gelukkig weer een goede nacht, 3e op een rij..zal ze t nu door hebben?
Mag wel na bijna een half jaar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-01-2013

Bib...

Wat vervelend dat J zoveel wakker was!! Ik weet hoe je je voelt hoor ik was ook elk uur wakker.... Maar ik weet zeker dat je deze dag wel doorkomt... Wink je ben een sterke vrouw!!

Shady Tess is goed aangekomen zag ik!! Super joh...

Thnx voor al jullie berichtjes Smile doet me goed.. Wel meer last gekregen na onderzoek maar zal er wel bij horen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-01-2013

Thanks meiden!! Er was niets,met hem behalve dat hij bij ons wilde zijn, zal mss wel reactie zijn op eerste dag bij gastouder


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-01-2013

nee soms hebben ze idd nieuwe indrukken die ze even moeten verwerken... maar waarom dan zo nodig snachts hihi!

sam nog bib dus! ik hoop voor je dat de beeb snel komt!!

natas jemig... jij heb het ook zwaar volgens mij hoor. nu pas dat ze de nachten door gaat hebben?? dan staat mij nog heel wat te wachten... semmy ging na vijf weken doorslapen maar dat zie ik onze tess niet doen... helaas... dan moet ze wel opschieten als ze dat wel van plan was hihi
ben ook echt heel erg moe.. ik ben iemand die zijn nachtrust hard nodig heeft en die feestdagen met lange avonden icm gebroken nachten... nee die zijn niet voor mij bestemd.. maar ik moet er toch echt aan geloven..
en dan zegt iedereen wel, ja maar ja, manlief moet werken dus die heeft zijn nachtrust harder nodig. maar dat vind ik dus echt onzin... net of ik de hele dag kan slapen na een beroerde nacht. wij huisvrouwen doen ook de hele dag door hun taken.. zo, ik heb ff geklaagd. nu maar ontbijtje maken. hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 03-01-2013

@Marloes: hoe vind je het om te werken in combi met J? Kan je 's ochtends makkelijk opstaan en hem achterlaten? Etc?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-01-2013

@shady, ja ze vergeten weleens dat je thuis ook van alles moet doen..

@sam, he bah weer zo'n nacht!!

@meisje, werk bevalt weer goed, het opstaan valt niet tegen

@thuis, j heeft net weer prikjes
gehad en is weer goed gekeurd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-01-2013

@meisje, hoe bevalt het werken bij jou en de opvang bij q??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-01-2013

@Natas, gelukkig een goede nacht voor jou. Kom je ook eens toe aan je rust. Voor de rest alles goed met jullie
@Marloes, wat balen van zo'n nacht! Gelukkig straks weekend. Hopelijk kom je de werkdag goed door. Wat fijn dat J. weer is goedgekeurd.
@Shady, ja idd de vrouwen hebben ook genoeg te doen. Je kleine meid alweer beter?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-01-2013

Morgen om 8 uur moet ik...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 03-01-2013

Shady, ja nu 3 nachten door geslapen. Ben pas echt blij wanneer ze dit tm het weekend vol houd. Dan pas durf ik echt hardop te zeggen dat ze t door heeft en nu doorslaapt. Ben Nogsteeds bang dat ze straks weer komt s nachts.
Hoop voor je dat tess eerder door heeft dat s nachts is om te slapen.

Mr,ons, fijn dat J weer goed gekeurd is. Kan idd goed dat hij de indrukken moest verwerken. Hopelijk vannacht weer goed.

Sam, morgen weer controle.. Hopelijk alles weer goed met jou en de kleine meid.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 03-01-2013

@Aaaah Natas wat zou het fijn zijn als je dochter idd het doorslapen door gaat hebben! Heb je ook wel verdiend na die ellende qua slapen en ontlasting etc van het afgelopen half jaar! En nog gefeliciteerd met je zoontje, 3 jaar alweer (toch?). Wat een groot ventje...gaat het snel he.

@Marloes de reden waarom ik vroeg hoe het gaat de combi met werken omdat je het een tijdje geleden niet zag zitten... Ben blij voor je dat je op zich de combi wel als positief ervaart. Jammer wel dat J vannacht heeft lopen spoken. Naar is het dan he om op te staan in het aardedonker en wakker wordt van de wekker terwijl je pas net weer bent ingedut.
Lief dat je mij vraagt hoe het gaat. Nou heel goed! Q slaapt ook niet altijd even goed (hij is meestal wel 1,2 of 3 x per nacht wakker) maar ik kan het nog steeds best aan. Q slaapt gelukkig meestal wel goed in en ligt meestal zo rond 19.30 wel te maffen zodat manlief en ik de avonden tenminste nog voor onszelf hebben. In het uiterste geval ga ik gewoon heel vroeg naar bed zodat ik nog in de vroege avond wat uurtjes kan pakken. Op de creche gaat het supergoed! Q drinkt goed uit de fles en heeft alle leidsters ingepakt. Echt zo trots op mijn mannetje! Dat had ik anderhalve maand geleden niet verwacht!

@Shady dat ben ik met je eens: een dag met je kindje is net zo zwaar als werken (zo niet zwaarder) laat staan als je 2 kindjes hebt. (lijkt mij persoonlijk superzwaar). De mensen die het tegendeel beweren en denken dat je op zo´n dag kan bijkomen die hebben zelf geen kleine kinderen... Balen dat Tess niet zo goed slaapt als Semmy (zou wel fijn zijn geweest). Ik hoop dat Tess het allemaal binnenkort wel doorheeft zodat je ff kan bijkomen. Ik zag trouwens dat Tess alweer 1 maandje oud is! Zie je al verschil met de geboorte? Ik vond zelf het verschil na 4 weken echt ongelooflijk (Q ging toen voor het eerst lachen en hij toonde ineens interesse in zijn omgeving). Fijn dat je binnenkort weer gaat dansen! Ik hoop dat je zo snel je kilootjes kwijt bent.

@Bloempje goed bezig met afvallen! Heb bewondering voor je dat je er zo mee bezig bent. Ik begin pas nu de moed te vatten om weer wat gezonder te gaan leven. Veel succes met lijnen! Dat je je doel maar mag bereiken in 2013.

@Druifje hoe is het nu met je schoonzus? Als ik je een tip mag geven: ga zo laat mogelijk weer beginnen met werken... Ik was achteraf zooo blij dat ik nog een paar weken extra verlof had! Ik vond iedere dag extra met Q alleen een cadeautje... Bij Q zat er zo´n groot verschil tussen 3 en 4 maanden en hij ontdekte iedere dag wel iets nieuws. Echt zo´n supertijd gehad toen! Je zit zo weer in een ritme (alsof je nooit bent weggeweest).

@Buddha vertel eens wat meer over je nieuwe leven met zijn drietjes? Hoe is je ventje? hoe vind je het moederschap? Ben zooo benieuwd!

@Kitty gefeliciteerd! Super! Ben heel blij voor je.

@Cindy dat 2013 maar jouw jaar mag worden!

@Muts hoe voel je je nu?

@Bubble leuk om jou hier weer eens te zien! Vertel eens hoe het met jou en je gezinnetje gaat?

@Ikke is L nog steeds zo´n druif?

Hier: ik zit nog steeds op mijn blauwe wolk. Het gaat supergoed met Q en met zijn drietjes. De combi met werk is pittig maar best te doen (hoe doen mensen dat met 2 kinderen???). 4 dagen werk is prima te doen en ben supertevreden over onze creche. Ben ook blij dat manlief helemaal is bijgedraaid en dat we nu echt een gezinnetje zijn.
Bv is wel bijna helemaal over (als je eenmaal beslist om te minderen dan is het echt zo voorbij). Ik geef nu nog 1 voeding per dag bv, maar Q wil die zelfs niet meer (hij had vandaag het flesje bv bij de creche geweigerd en ze hebben hem toen zelfs fv gegeven). Zo raar, eind november dacht ik nog dat het nooit goed ging komen met Q zijn fles en nu is het andersom.
De fruithapjes en de rijstebloem in de fles gaan ook heel erg goed. Hij schranst zo een hele peer weg, geen probleem. Ook meloen, appel en banaan vindt hij heel erg lekker.
Q wil alleen zijn groentehap niet. Hebben al worteltjes vers en uit een potje, verse sperziebonen en doperwtjes uit een potje geprobeerd maar hij moet het allemaal niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 03-01-2013

Meisje, m'n zoontje is idd al weer 3 jaar! T gaat zo hard! Is echt een lekker mannetje. Lekker eigenwijs op z'n tijd maar ook wel momenten dat hij echt een kroel kontje is.
Hij kan t ook allemaal zo lekker vertellen haha. Was helemaal door t dolle heen met z'n cadeautjes. Is hij dol op haha. Volgende week trakteren op de peuter speelzaal.

Fijn dat Q t goed doet. Jammer van de bv. Maar elke voeding die hij heeft gehad is meegenomen en heb je hem iets goede mee gegeven.
En ook al lekker aan de groente en t fruit dus. Wist niet dat ze met 4 maanden al meloen mochten.... L krijgt nog de 4 maanden potjes omdat ze nog maar 2 weekjes fruit krijgt. Kan k ook weleens gaar proberen. Vers fruit nog niet gegeven. Groente alleen de worteltjes. Die vind ze erg lekker. Verder potjes. Broccolie heb ik vers in de vriezer, 2x gegeven en beide keren met de eerste hap kokhalzen en flink spugen. Geen succes dus. Groente blijven proberen. Aantal dagen dezelfde smaak geven zodat ze kunnen Wennen . Komt vanzelf goed.

Vandaag vacature gezien voor nieuw verpleeghuis hier in t dorp. Zet me wel aan t denken. Heb t naar m'n zin op m'n werk maar wel 2x half uur reistijd, en dus reiskosten. En grote kans dat ze de werktijden gaan aanpassen en dat is ongunstig voor mijn reistijd, meer kans op file.
Morgen denk even informeren over de mogelijke afdelingen en de dag indelingen die de afdelingen hebben en hoeveel bewoners enz, en salaris. Kom nu met m'n verzorgende IG in schaal 40 ivm de beademing. Maar wel ziekenhuis cao en die is 'slechter' dan verpleeghuis cao (gezien salaris....zeggen ze)
En kan dan lopend naar m'n werk. Mar vind t wel moeilijk. Hier nu waarschijnlijk vast contract en dan zou ik weer met een jaar contract starten....eerst maar eens meer info krijgen en kijken of k dan nachtdienst vrij zou kunnen werken. (Vind nachtdienst verschrikkelijk!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-01-2013

Meisje ja ze is nog steeds een druif hehe!
Blijven proberen met de hapjes. Hier eerst ook niet, maar nu wel.
Super dat je op ee blauwe wolk zit. Ik ook op mijn rose wolk hoor! Super dat je een echt gezin bent.
Natas wat fijn die nachten. Hoop dat ze het nu door heeft. En tja kwa werk lijkt me idd lastig. Ik zou je ook niet kunnen adviseren.

O enne ik hoop niet dat ik nu iemand boos maakt en met twee kids zal het idd zwaarder zijn. Maar het ligt er met 1 kindje ook wel aan wat voor werk je doet. Eerlijk gezegd zorg ik liever voor l dan datcik voor de klas sta. Ik kan op mijn werk niet ff rustig zitten of mijn aandavht laten verslappen, maar als ik thuis ben en l slaapt dan kan ik ook ff rustig zitten( niet dat ik dat kan maargoed). Dus ik vind dat dit per werk verschilt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-01-2013

Sam succes morgen meissie!!!

Ben nu weer weg want ik ga nu echt slapen!!! Ben te moe om mijn ogen nog langer open te houden..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 03-01-2013

Meisje79, ja gaat redelijk, Annaley groeit goed gelukkig! Vandaag weer haar 2e inentingen gehad en ze was vandaag en vanavond wat huilerig en ze wou niet slapen, nu eindelijk wel! Verder is mijn man snel gestrest...waardoor ik weer gestrest raak door hem. Hij wil dan wel eens wat bot tegen Annaley reageren wat ik totaal niet tolereer....ik heb hem daaroor gewaarschuwd en ik ben op dit moment op het punt dat ik me afvraag of ik verder wil...er is zoveel stress en ik wil niet dat Annaley daar iets van meekrijgt....sorry dat ik het hier zo neer zet, ik weet niet meer wat ik moet doen... Beschouw dit maar gewoon als even een uitlating...op dit moment ook weer ruzie en dan laat hij me weer zitten met een e
Huilende baby en dan gaat hij gewoon lekker zijn eigen zin doen, hopeloos...ik zit momenteel ook in een emotie vandaar dat het er even uit komt... Ik zit sterk te denken aan professioneel hulp erbij te halen met name voor hem! Het belangrijkste is dat Annaley het goed doet! Helaas lijkt de bv wel wat terug te lopen..dus ben als een gek ieder uur zo'n beetje aan het kolven! Ik wil zo graag nog door blijven gaan met bv! Ze zeggen wel dat zo rond de 3 maanden de bv een beetje terug kan lopen en dan komt de stress erbij en ik denk dat ik ga menstrueren helaas....
Heb ik iedereen op FB?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 03-01-2013

Dames ik meld me hier af, ik weet dat ik hier weinig ben en dat is geen opzet maar er reageert gewoon bijna niemand behalve meisje op mij...ik heb hier de laatste 3x hier iets geplaatst zonder dat er ook maar iemand reageerde...ik voelde me al schuldig dat ik hier weinig was maar nu voel ik me ook nog iets van "verstoten" zwaar woord maar het verwoord even hoe ik het ervaar.
Er werd steeds gezegd dat het niets erg was dat ik er weinig was maar dat gevoel heb ik nu niet... Ik heb altijd belangstelling getoond in iedereen dus daar kan het niet aan liggen...Wou ik even kwijt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-01-2013

Ik snap best dat je je zo voelt maar meis komt het ook niet een beetje door wat je nu meemaakt dat dit gevoel versterkt word??

Ik heb je wel op fb! Maar ik ga nu slapen... Want anders heb ik morgen een probleem denk ik...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-01-2013

Bubble ik weet precies hoe je je voelt. Hier ging het een tijd geleden ook niet goed. Ga hulp zoeken als je dat nodig vindt! Ik heb p toen een paar keer gezegd dat het zo echt niet meer ging en dat als hij of ik er een punt achter zou zetten ik het niet wist of ik het erg zou vinden. Ik zat zo vol stress dat het me misscjien alleen maar opluchtte. Dit opende zijn ogen wel want ik meende het ook wel. Toen het met ons beter ging ging het ook met l beter, of misschien was het andersom, maar het ging beter. Wij hadden afgesproken om elk dingetje hoe llein ook te bespreken. Zo waren kleine ergenissen ook klein en werd het niet mega groot. Ook hadden we afgesproken naar elkaar te luisteren en normaal te reageren en niet te schreeuwen enzo.. Ik wilde geen hulp omdat ze toch gaan zeggen je moet praten en dat gebeurde juist niet. Dus hebben we gezorgd dat we gingen praten. We begonnen vaak met: ik zou het fijn vinden als og ik vind het niet zo leuk dat enz. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Je kan me altijd een pb sturen ofaanspreken op fb.
sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-01-2013

@Sam, succes morgen,denk aan je!!

@meisje, wat heerlijk om jou verhaal zo te lezen, dat je zo geniet van je blauwe wolk, super! Wat fijn dat hij het zo goed doet bij de opvang, alleen nog maar meer genieten voor jou. Jammer dat de bv dan wel zo stopt.
Me schoonzusje is vanavond bevallen van een prachtig mannetje! Eindelijk!! Al heb ik nu beetje "minder" gevoel, omdat mijn gevoel van mijn bevalling me weer bespringt en dat wil ik niet!

@Ikke, zo fijn om bij jou te lezen dat de roze wolk is gebleven!!

@Bubble, oh meis, ik reageer op fb he. Vergeet je niet, zit hier niet elke dag. Blijf praten hoor!! Anders idd hulp erbij halen. Kun je altijd stalken via pb hoor als je je hart wilt luchten!! Dikke knuf


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-01-2013

Bubble, wat een vreselijke situatie meid! Heb je het gevoel er helemaal alleen voor te staan? Heb je enig idee waarom je man zo reageerd? Tijdje terug hadden jullie nog plannen om naar het buitenland te gaan, hoe is dat nu?
Dat ik weinig reageer, is niet bewust of omdat ik geen interesse in je heb. Ik ben hier de laatste tijd niet veel en lees vaak alleen ff snel. Doordat ik je op fb heb ben ik toch een beetje op de hoogte van jullie prachtige dochter. Ik zou het jammer vinden als je hier niet meer komt, vooral ook omdat ik denk dat het je best wel kan opluchten als je je gevoelens en frustraties hier van je afschrijft. Maar wat je ook besluit en welke keuze je ook maakt, ik hoop voor je dat jullie problemen snel opgelost zijn en jullie alsnog lekker kunnen genieten met jullie drietjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-01-2013

Bubble jeetje wat een nare situatie zeg.. Ik denk best dat juklie er uit komen maar er moet wel iets veranderen want zo gaat het niet goed. Als jij behoefte hebt aan prof.hulp moet je gelijk gaan regelen, waar wacht je nog op?
En anders wat ikke al zegt, samen afspraken maken over t praten enz.
En dan kan hij jou misschien uitleggen waarom hij zo reageerd als annaley huilt en dan kun jij zijn reactie proberen te begrijpen. En daar een verandering in gaan aanbrengen.
Veel succes en sterkte want je hebt een mooi gezin met 3en verdient!

En dat je t gevoel hebt dat je word verstoten is absoluut niet bewust ik heb je ook op fb en daar zet je vaak.oets neer dus ik blijf op die manier op de hoogte. En ik had je berichtjes hier wel gelezen maar ik heb er niet bewust niet op gereageerd, dus veeg dat gevoel bij je van tafel !! Das weer een emotie minder en blijf vooral je hart luchtenhier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-01-2013

Bubble meid! Wat vervelend!!
En ik heb je ook op fb!
Het is bij mij ongemerkt gegaan denk ik dat ik niet gereageerd heb op je berichten...
Hoop dat jullie er samen uit komen meissie!! Sterkte

Sam!!! Spannend!!!!! Ik denk aan je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

@Lieve Bubble meis ik hoop dat je snel uit deze klotesituatie komt! Dat is ook niet fijn! Opvallend dat ook jij door die fase heen gaat, net als Ikke en ikzelf. Bij manlief en mijzelf had het ook te maken met het feit dat mijn man Quinten al vanaf de conceptie niet accepteerde en dat Quinten in het begin een pittig mannetje was. Hij moest echt inzien wat een leuk mannetje het was en Q moest nog even een druif worden (net als L van Ikke). Bij mij kwam het met drie maanden vanzelf goed.
Meis ik hoop dat jullie eruit komen want dit is ook niets.

Ik hoop dat je hier op dit forum blijft want ik zal je erg missen als je besluit niet meer te komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

@Sam veel succes vandaag bij de gyn! We denken aan je!
@Ikke ja die combi met werken en hoe zwaar dat is hangt idd van je werk af. Ik zit de hele dag met mijn luie reet achter mijn bureau en kan soms stiekem even op internet (en het forum). Ik hoef me niet de hele dag te focussen en kindjes in het gareel te houden. Een dag met Q is over het algemeen net zo zwaar of licht als een werkdag; behalve dan dat ik op mijn vrije dag een klein beetje langer kan blijven liggen en soms ff overdag een tukje kan doen.
Ik kan me alleen wel zo voorstellen dat met 2 kleine kindjes het lastig is om op tijd op je werk te komen, je moet dan 2 kindjes verzorgen en wegbrengen voordat je zelf weg kan. Heb daar nu al wel moeite mee om het allemaal op tijd voor elkaar te krijgen (kom dan ook chronisch te laat op werk) en Q is nu nog maar een baby, laat staan als hij wat groter is en je er een baby bij hebt.
Dat jij het fijner vindt om voor L te zorgen, betekent dat dat je er stiekem over denkt minder te gaan werken? Zit dat er bij jullie in als je vriend een (bij)baantje vindt of zit dat er echt niet meer in nu hij al zo lang in de WAO zit?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Meisje nee dat zit er helaas niet in om minder te werken, omdat hij niet kan werken. Al zou er een wonder gebeuren en hij wel weerzou kunnen werken dan is het kwa inkomen ook niet handig omdat de kans groot is dat ik ietsje pietje meer dan hem verdien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Meisje wat ik nog vergat. Was het bij jullie niet de bedoeling zwanger te worden dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

Ow Ikke balen... Ook jammer voor je vent dat hij niet kan werken! En jammer dat je familie te ver weg woont zodat je niet gemakkelijk (structurele) oppas hebt.

Natas o dus jij ook volop in de bijvoedingsfase! Fijn dat je meisje tenminste 1 groente opeet, dat is al heel wat. Wat je zegt: ik ga gewoon door. Komt ws vanzelf goed (Q is nog niet eens 4 1/2 maand dus hij heeft nog ff).
Ik snap dat je het lastig vindt wat je qua werk moet kiezen. Ik zou denk ik zelf eerst eens (vrijblijvend) informeren naar die baan vlakbij je huis. Wat is de inhoud van dat werk, zijn het leuke collega's, hoe zijn de patiënten etc. Verder zou ik willen weten wat mijn doorgroeimogelijkheden zijn en of ik mij verder zou kunnen ontwikkelen in mijn werk (misschien in de managementtak?). Pas als je dat allemaal weet kan je dat en de voordelen van het werk vlakbij huis afzetten tegen de voordelen van de huidige baan (met vast contract) en of je de overstap zou wagen in deze onzekere tijden...Succes!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

Mmm ja ikke da's een moeilijke vraag. Ik wilde destijds heel graag stoppen met de pil en ik dacht dat manlief dat ook wilde. Maar later bleek dat hij zich had laten overhalen, helemaal er nog niet zeker van was en had gehoopt dat het nog wel 'ff zou duren'. Hij reageerde dan ook helemaal niet zo enthousiast toen het vrijwel meteen raak was en heeft eigenlijk mijn hele zwangerschap verpest. Dat neem ik hem nog steeds kwalijk. Gelukkig is hij nu helemaal bijgedraaid en doet hij heel erg zijn best om de schade in te halen. Mocht er ooit een tweede komen dan wil ik ook dat hij er 100% voor gaat want ik heb geen zin in een herhaling.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Meisje o ojeedat wist ik helemaal niet! Ded hij tijdens de zwangerschap niks voor je en deed hij onaardig door te zeggen dat je 'vet' werd ofzo? Mannen he die zijn ook niet duidelijk. En komen altijd achteraf met: ja maar...... Balen zeg, maar wel super dat hij de svhade aan het inhalen is en jullie het nu zo fijn hebben.
X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 04-01-2013

Ikke, het soort werk wat je doet vind ik ook wel verschil maken. Op mijn werk loop je Constant! Je kan soms pas om kwart voor 2 eten, en dan thuis ook gelijk weer vol aan de gang met de kinderen en t eten enz. Vind t ook best pittig op dagen dat ik werk en ben blij als ze dan in bed liggen.

Bubble, heb je ook op fb.
Heb ook echt niet bewust, niet op je gereageerd. Ben hier zelf maar met fases een paar x te vinden en heb dan niet de tijd om alles terug te lezen.
Balen zeg dat t niet lekker loopt tussen jou en je man. Zou idd ook eens proberen of jullie hulp kunnen krijgen om de situatie voor jullie en voor jullie meisje fijner te maken. Dat je er vaak alleen voor staat met de kleine is niet fijn!
Ook jammer dat je bv lijkt terug te lopen. Hopelijk heeft t extra vaak kolven snel effect en kun je nog even blijven voeden.

Meisje, wist ook niet dat je man niet zo stond te springen om je zwangerschap.....echt K dat je zwangerschap daardoor wat verpest is. Hoort juist een mooie tijd te zijn


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

Ikke gelukkig heeft hij geen nare opmerkingen gemaakt over mij tijdens mijn zwangerschap, maar hij was er gewoon niet voor mij. Je hoopt toch dat je de zwangerschap samen beleeft en samen uitkijkt naar een kindje maar dat was duidelijk niet zo niet zo bij hem. Ik had gewoon zo graag eens gehad dat hij niet alleen de beperkingen had gezien maar er gewoon blij om kon zijn. Hij liet duidelijk merken dat hij graag had gewild dat ik niet zwanger was geworden. Ik was dan ook erg bang dat het mis zou gaan tussen ons. Dat vond ik niet eerlijk van hem want hij was het ermee eens dat ik de pil weggooide. Dus ben ik best boos op hem geweest. Aan de andere kant heb ik wel erg lopen 'pushen' dus helemaal alleen manlief zijn schuld was het ook weer niet.
Gelukkig heeft hij mij wel gesteund tijdens de bevalling en in de kraamperiode, dat dan weer wel. Vlak na de geboorte van Q hadden we beiden een dipje en hadden we vaak zoiets van "waar zijn we aan begonnen". Gelukkig keerde dat rond drie maanden en zijn we nu alle twee superblij met Q en elkaar.
Maar bij een eventuele volgende zwangerschap wil ik dat hij erbij betrokken is en (wel) blij is met de zwangerschap. Ik ga ook niets meer forceren en wil dat het echt een besluit van ons samen is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-01-2013

Jeetje meisje, wat akelig dat je merkt dat je man er eerst niet achter stond! Dat pushen herken ik wel een beetje hier, maar mijn vriend was wel de eerste die er over begon en ik wilde eerst nog niet. Dus dat begint dan al anders. Toen ik uiteindelijk wel wilde, had hij nog zo iets van ach dat duurt toch een hele tijd voordat het raak is.
Speelt dit ook mee in je keuze voor de toekomst? Je gaf een tijdje terug aan waarschijnlijk maar 1 kindje te willen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-01-2013

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de periode na de eerste 3 maand, als ik dat allemaal zo lees bij jullie wordt het dan een heel stuk makkelijker. Maar ik vind het nu al zo makkelijk! hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

Bloempje nee dat speelt niet meer zo mee; het is meer dat ik het niet zo voor me zie 2 kinderen, om zowel praktische redenen als puur gevoelsmatige redenen die vanuit mezelf komen (en niet vanuit manlief). Maar misschien verandert dat wel.

Fijn dat je de eerste periode met je kindje als gemakkelijk ervaart. Ieder kindje is natuurlijk anders maar die van ons moest echt eerst ff 'landen'. Ik hoor wel van meer moeders dat ze het als gemakkelijker ervaren dan ze hadden verwacht of hadden gehoord van anderen...ben echt blij voor je dat je het zo fijn vind met je kindje en dat het je goed afgaat. Vooral zo houden!
Hoe gaat het eigenlijk nu met je bv? Je hoeft toch niet meer extra te kolven? Hebben vraag en aanbod zich al iets meer op elkaar afgestemd? Wanneer moet je eigenlijk weer beginnen met werken? (sorry ben ik vergeten).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 04-01-2013

@bubble, het is niet bewust gegaan dat ik niet reageerde!! Wat moeilijk meis!! Ik zou denk ik hulp zoeken!!

@meisje, zo dat was wel moeilijk voor je denk ik!! Snap dat je boos was!! Hoe ging het nu met de bv??

@hier, volgens mij is de 3 maanden sprong voorbij.... Ik heb een ander kind terug!! Een lief ventje dat zonder veel problemen overdag 1,5 uur slaapt ipv hazenslaapjes...... Vannacht geslapen van 21.30 - 1.15 vab 2.00 - 6.00 en van 6.30-8.00 en elke keer slapen zonder hysterisch te huilen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-01-2013

He Marloes da's super van je kleintje! Ik hoop dat hij dit nog ff volhoudt dan kan je weer een beetje bijkomen in het weekend. Had zo'n medelijden met je deze week toen J zo heeft lopen spoken...

Hier: Q is voor het eerst echt ziekjes...Manlief heeft hem van de creche opgehaald en hij heeft vette koorts...Zo zielig! Hij heeft de hele dag geslapen en hij slaapt nu weer (thuis). Ik maak me een beetje zorgen al weet ik dat kindjes wel vaker koorts hebben, vooral als ze naar de creche gaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 04-01-2013

@meisje, ach arme q!! Heb je hem een zetpil gegeven?? De koorts kan zo hard oplopen he bij die kleintjes!! Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-01-2013

@Ikke, wat naar idd dat je man niet kan werken. Mannen zijn juist van het werken etc. Heeft hij het een beetje geaccepteert, naja uhm je snapt me wel, want lijkt me enorm frussie zeg maar.
@Meisje, sjonge wat schrik ik van je verhaal zeg. Lijkt me idd een rotperiode dan zeg. Gelukkig gaat het dan nu wel weer goed. Ah Q ziek, wat zielig, nu maar extra knuffelen en hopelijk is hij toch snel weer beter! Kleintjes ziek zien, vind ik altijd zo sneu.
@Marloes, wat fijn dat je zo'n heerlijk mannetje terug hebt!! Voedt je hem s'nachts dan ook nog? Hoeveel voedingen zit hij nu dan? NIet dat het uitmaakt, want bv is op verzoek natuurlijk, maar is voor jou misschien kwa rust fijner als het minder is.
@Bloempje, fijn dat je zo geniet van de 1e periode! hopelijk mag dit zo blijven, met sommige kleine dipjes natuurlijk die er bij horen.

@Hier, met J. kunnen we op dit moment dus ook totaal niets! Hij huilt de hele dag wel door. Wilt niet in de box/bed/draagdoek. In de armen vind hij ook niet altijd leuk, dus sjah wat moet je dan??? Hij kan dan echt ook nog rood aanlopen van het schreeuwen en rustig krijgen lukt echt niet. Hij zal wel in een "sprongetje" zitten, aangezien hij 10 weken is en hij al een paar dagen zo is, maar leuk is anders. Hij zit zichzelf natuurlijk ook enorm in de weg. Hij slaapt de nachten nog steeds super zo 10 tot 12 uur. Maar we gaan hem maar eerder wakker maken, kijken of dat gaat helpen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Druifje fijn he zo een sprong
marloes merk je echt he als ze uit de sprong zijn.
Meisje fijn dat hij er tijdens de bevalling en kraamperiode wel was alleen jammer van ervoor. Ach gut een ziek ventje. Lijkt me zo zielig.
Bloempje jij wil er dusxwel 10 op deze manier!
Natas ja jij heb ook zwaar werk. Heb ook een tijdje tijdens mijn studie in de zorg gewerkt. Had een 0 uren contract en verdiende lekker.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-01-2013

Sam???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-01-2013

Ff snel nog bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Sam de volgende moet een bub zijn hoor! ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-01-2013

hihi ff snel nog bib zegt ze, moet jij niet ergens anders mee bezig zijn?? bevallen of zo hehe zet hem op weiffie!!!!

meisje, pff wat heftig om te lezen hoe jij/jullie de zwangerschap beleeft hebben zo niet leuk!!! ik vroeg me hetzelfde af als bloempje hihi omdat je eerst heel stellig schreef het er bij 1 te houden en het nu mooi in het midden laat hihi ik hoop het ook super voor je dat dat jullie gegund is(als jullie het willen) en er dan wel voor de volle honderd procent van mogen genieten!!! fijn dat q het zo goed doet op de creche, wel jammer dat idd alle ziektes ook mee komen en er heerst nog al wat op het momentSad beterschap voor je mannetje heb je nog bv in de vriezer(wat erg lijkt me dat als het zo snel afneemt) je kunt de groente hapjes lekkerder maken door ze te mengen met bv of evt opvolgmelk met rijstebloemWink

natas, ik zou gewoon een vrijblijvend gesprek aan gaan, daarna kun je kijken wat het beste bij je past enuh in de zorg is een contract geen probleem daar zit je altijd gebakkenWink als l worteltjes zo lekker vind waarom de broccoli niet mengen met wortels?? en dan steeds meer weg laten??

bubble weiffie wat k*t dat je in deze situatie zit thuis, ik meen me te herrineren dat er eerder ook al het eea speelde en hoop echt van ganse harte dat jullie eruit komen, ik ben al een paar dagen niet geweest en heb je berichten helemaal gemist maar zou het echt k*t vinden als je ons niet meer als steun kan zien terwijl we er echt wel voor je willen zijn!!!!!
je bv zal idd flink te lijden hebben door deze stress het komt vaak pas met 4 maand voor dat je in een dip komt maar stress blijft altijd een killerSad ik hoop dat je er met kolven, drinken en genoeg eten komt, anders ff fenegriek halen bij de reformwinkel dat wil het ook nog wel eens een boost geven

ikke, haha ik kan me zo voorstellen met jouw baan dat je soms liever thuis bent dan daar, vooral nu l zo makkelijk wordtWink

marloes, pff wat een nacht, en dan ook nog werken en meteen zo druk? respect!!! hopelijk een goed weekend

verder duim ik uiteraard heel hard voor sammetje dat ze haar lieve meisje snel in dr handen(die hopelijk neit meer pijn doen) mag vasthouden Smile

hier aan de beterende hand, pff echt niet grappig meer maar ja shit happens zullen we maar zeggen

enuh bloempje haha wij zijn gezegend met makkelijke kindjes en echt daar mogen we zoveel mazzel mee hebben, ze worden vanzelf een keer moeilijk(wanneer weet ik nog niet hehe) maar er komt ons ook vanzelf van alles op ons pad hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-01-2013

oh ja echt een mega tip voor de mama`s die graag koken voor hun kids Smile opperdepop is een boek van de ah(ook goedkoper via mp te krijgen heb er zelf maar 2.50 voor betaald) echt zo`n leuk boek met gelijk tips voor jezelf erbij als je een keer ergens iets minder van nodig hebt en het zo niet weg hoeft te gooien, hier gaat echt (bijna) alles met smaak in dat mondje van hem en puilt de vriezer inmiddels aardig uit van al die (makkelijk) zelf gemaakte hapjes Smile

c is op dit moment al culinairder aangelegd dan mama hahaha
hier een greep uit wat dagelijkse kost van mijn (vr)etertje Smile

zalm met pompoen en risotto
doperwtjes met munt
avocado en appel
witlof met koolvis en aard
gekookte peertjes met abrikoos

echt bijna te gek om op te noemen of meneer eet het tot op heden gaat de spinazie en de rijst iets minder maar hij eet het welWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-01-2013

oh nog ff hoor, voor diegene die er geld op gezet hebben.........voorlopig geen zwangerschap hier (of ik moet iets missen Sad)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-01-2013

Meisje, het extra kolven was ik na een paar dagen al vanaf. Bv loopt super al blijf ik heel veel extra melk houden. Maar ik heb er geen last van, kan rustig een uurtje of 8 zonder kolven. Heb dan ook geen toeschietreflex en ook geen lekkage. Wel inmiddels 5 liter voorraad in de vriezer.
Hoe is het nu met Q, zakt de koorts al wat door de paracetamol?

Marloes, wat fijn dat J weer zo makkelijk is! Lekker genieten! Ga je nog naar babyzwemmen? Hoe vind J dat?

Natas, ik zou idd als ik jou was ook ff informeren naar die baan!

Ikke, pfff de zorg lekker verdienen??? Dan mis ik iets haha

Muts, ik denk dat wij hele vervelende kleuters krijgen ;-) en van waar ineens zo'n duidelijk bericht over voorlopig geen zw? Wat vond p van het idee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 04-01-2013

Mutsie, oh ja...dat kan k ook doen idd. Mengen.
Vandaag wortel, bloemkool en rijst (wel potje) en dat vond ze geweldig!
Halve potje op. En vanmorgen half potje fruit en vannacht 60 ml melk (50 water en maar 1 schepje voeding)
Verder alle flessen leeg. Kleine hongerlap.

C eet ook dingen die ik zelfs nog nooit gegeten heb...

Bloempje, 5 liter in de vriezer? Netjes!

Vandaag met m'n zoontje een nieuw speentje gekocht, hij heeft m zelf uitgezocht.
Ander merk dan wat hij altijd heeft (was ook de bedoeling)
Uitgekookt....zelf z'n oude speen weg laten gooien.... Vind hij de nieuwe maar niks... Goh, had niet anders verwacht! Haha
Als t goed is..... Ligt ie nu nog in bed.. Maar ben tot 22.00 uur bezig geweest met hem steeds terug leggen, dan weer een boterham willen eten, dan weer wat drinken enz enz enz, gooide ook z'n favo knuffel uit bed. Dus gezegd dat de knuffel verdrietig was en bij hem wilde slapen enz... En toen mocht die toch terug. Zou t zielig vinden als hij ook nog z'n knuffel 'kwijt raakt'
Ben benieuwd of we t vol kunnen houden, hoop t wel. Hij is 3. Moet prima zonder speen kunnen..... Toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-01-2013

Hihi natas ja dat kan moeders wel denken dat hij zonder speen kan, maar nu moet hij dat zelf nog inzien! Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-01-2013

Natas wat een uitsaging van die speen.
Muts jij en bloempje krijgen van die rampzalige pubers hehe! ;-)
Wow muts hij eet echt culinair. Zou ik zelf nooit maken. Het merendeel lijkt me niet te haggelen. Hehe!
Bloempje ik kreeg toen 12 euro per uur op zaterdag en ik werkte van 8-14. In een super markt had ik voor het zelfde geld de hele dag moeten werken. Ik was toen 20.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-01-2013

@Ikke, ja zeker fijn zo'n sprong, neem aan dat het wel een sprong is, anders zou ik het niet weten. De 7,5-9,5 week sprong ofzo, kwe ook anders niet. Al kreeg ik vanaaf weer een paar glimlachjes van hem, heerlijk!!

@Sam je houdt het wel spannend meis!

En de rest, goh vergeten..........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Jaaaaaaa!!!!! Tess heeft vannacht doorgeslapen!!!!
Ik weet het, het zegt nog niks maar voor nu vind ik het super!!!
Gisteravond ipv 21:30 a 22:00 uur de laatste fles was het nu 22:30. Maar zal dat nou echt het grote verschil maken?! Vanaaf maar nog een keer uitproberen! Hihi

Sorry moest dit ff kwijt hoor!

Muts hoezo voorlopig nog niet??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-01-2013

Sorry dames even snel nog 1x een bib wss.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 05-01-2013

Shady, wat super dat tess heeft doorgeslapen. Weet uit ervaring dat t niets wik zeggen, maar hoop voor je dat tess het helemaal doorheeft en nu lekker slaapt s nachts.

Hier vannacht weer drama, gister alle 4 de flessen leeg, en een extra flesje van 60 ml s nachts en half potje groente enk fruit,,,en vannacht om kwart voor 3 kon ik eruit en daarna nog wel een x of 4, binnen een uur, geloof ik. Vooral tussen 4 en 5 was t gezellig. Bah! T ging zo goed! 3 nachten doorgeslapen....en nu al weer 2 nachten bagger. Snap t niet.

En...vandaag is m'n kleine meisje al weer een half jaar!
6 maanden geleden kon ik hier posten dat ik een bub had.
Wat is die tijd snel gegaan zeg.

Ga d'r nu terug in bed leggen zodat ik ook nog wat kan slapen.
Fles niet helemaal op (waarom huil je dan s nachts...)
(Momenteel kijkt ze me erg lief aan en is aan t kletsen tegen me.... Smelt..)

Mn zoontje hebben we na 22.00 uur niet meer gehoord. Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 05-01-2013

Sam, kwam er net achter dat ik je vergeten was...nog steeds bib dus..
Je houd t spannend meid!
Succes voor als het zover is! Hopelijk kun je je meisje snel in je armen sluiten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-01-2013

oei sam wat spannend..... zet m op he!! jik kunt t wijffie

shady oh heeerlijk ik hoop dat r t binnekort ook door gaat hrbben.. vooralsnog niet haha.. sinds hij.boven de 3kg zit mochten we m laten liggen snachts ipv wakker maken en he raad t al, sinds die tijd roept ie dus iedere 3 uur grrrr

natas joepie alweer n half jaar !! gaat zeker snel.

muts, watsgebeurd dat n 2e er voorlopig niet komt dan?! ziet p er ff van af?
of jij? al kan ik me dat niet voorstellen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Buddha ik hoop ook dat jouw uk het snel door zal hebben maar ik juich hier nog niet te vroeg hoor.. Zie natuurlijk hoe het bij natas gaat...

Wat ontzettend klote natas... Denk je er te zijn met der... Maar gelukkig geeft ze je nog wel dikke glimlachen waardoor je der ook wel weer vergeeft Hihi!

Sam zet hem op meissie!! Ben benieuwd wanneer we een bub krijgen! Spannend!!!

Tess slaapt nu alweer 2 en half uur dus die zal zo wel wakker worden, semmy is ook net wakker dus wij gaan nu lekker met zijn drietjes ontbijten!
Nu mist ze natuurlijk wel een volledige voeding... Kan dat geen kwaad? Moet ik die nu overdag gaan compenseren? Maar straks komt ze vannacht wel weer... En dan heeft ze een extra fles... Hmmzz.. Hoe deden we dit met semmy ook alweer? Haha! Ik weet het echt niet meer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-01-2013

Natas jemig zeg. Ik dacht dat het de goede kant op ging.
Shady jeej eerste nacht is een feit. Weet niet waarom, maar ik denk dat het wel zo blijft.
Buddha haha ja dat is altijd zo. Hopen datie snel door heeft datie lekker mag blijven liggen.
Muts ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig.

Sam wel vandaag bubben hoor dan heb ik gelijk dat je 1 dag voor de uitgerekende datum zou bevallen. Hehe!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 05-01-2013

Shady, hoeveel flessen krijgt ze dan vandaag? Nu ze de nacht voeding mist?
L zat in de kraam week al op 6 flessen. Was geen probleem volgens de kv. Zolang ze er tevreden mee was en goed groeide was t goed. En ze was bij de geboorte maar net 3 kg.

Ga vandaag fijne granen kopen. Mag vanaf 6 maanden. Die in de avond fles doen ipv rijstebloem. Kijken of dat werkt.
Zo nee, dan weet ik t echt niet meer hoor!

Ben benieuwd naar Sam!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Natas ze was na twee weken al over op zes keer 120 ipv zeven keer 90 dus ze heeft er nu eigenlijk maar 5 maar we geven der gewoon iets sneller een flesje elke keer zodat ze evengoed op die zes flessen uit komt.
We rekenden de nacht fles toch altijd als nummer 1 dus als ze die overslaat compenseren we het in de dag erna gewoon.
Komt dus wel goed haha maar moest ff goed nadenken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Natas ik hoop ook voor je dat die granen gaan werken! Je zou toch denken van wel... Wat een hel lijkt het me als je ook gewoon nog moet werken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-01-2013

@Natas wat balen van je nachten zo zeg. Gelukkig was je zoontje wel lekker rustig. Hoe laat heeft hij zich gemeld? Hopelijk gaan de granen zijn werk doen! Wat zegt het cb ervan? Je zou toch zeggen met 6 maanden dat het goed zou moeten gaan. Dikke knuf!!

@Sam je houdt het spannend meis. Denk aan je, kom maar op met je bub


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-01-2013

Natas ik weet niet of ik hetal ens gezegd heb, maar mijn collega heeftdrie kids die allemaal niet voor 1 jaardoorsliepen. Ik hoop dat dat bij jou anders is maar je weet maaar nooit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Ikke Thanks voor je positiviteit!! Ik hoop heel hard dat ze nu opeens door gaat slapen maar ik ben toch bang voor een eenmalige actie... Ach we gaan het zien! Ze krijgt vanaaf wel om 23 uur pas de laatste fles ipv om 22 uur want we moeten nu een fles extra op deze dag proppen haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-01-2013

Shady moet je haar voor de laatste fles altijf wakker maken of niet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 05-01-2013

sam dus nog steeds bib, ik ben nu wel erg benieuwd wat ze allemaal met je aan het doen zijn........

oeh shady lekker dorogeslapen hihi ik hoop dat ze het volhoudtWink

natas en een keer geen rb of granen geven sommige kindjes worden er actief van?? kan ook sprong zijn die had c ook met 6 maand en gewoonte ik hoop dat ze jullie (nu ja jou dan) snel door laat slapen want dit is slopend, wel super dat je zoontje goed geslapen heeft ben benieuwd hoe hij het vannacht doet, en 3 tja dan mogen ze wel van speen af zijn maar maak dat de kat maar eens wijs!!! hihi ik ben blij dat er hier geen speen gebruikt wordt, hoeven we het ook niet af te leren Smile

buddha, gna gna zul je altijd zien je mannetje heeft een ander program s`nachts na het horen van jullie plannen hihihi

hier voorlopig geen uk? tja papa wil liever nog wachten, we hebben in juni een bruiloft van zijn broer waar hij ceremoniemeester is en hij wil graag er 2 jaar tussen laten, ik hoop dan toch rond mei te kunnen starten weer maar dat is nog zo ver weg dat ik daar voorlopig nog maar niet over na ga denken.............Sad

c culinair??? haha ikke ik hoef het ook niet lekker te vinden(dan eet hij niks haha) en de meeste dingen vind ik dan ook echt niet te nachellen maar hij vind het super hihi en daar geniet ik dan weer super van Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 05-01-2013

hihihi bloempje ik hou mijn hart vast hoe c nog moet gaan worden hehe ik zie al visioenen dat het er eentje wordt die ik de hele tijd achter de vodden aan moet zitten om eens iets voor elkaar te krijgen en me op zo`n manier tot wanhoop drijft hehe maar dat is nog ver van mijn bed show en geniet ik nog van deze (luie) tevreden uk
alle kindjes uit het mei topic die kruipen, schuifelen of tijgeren al iets en zijn kei actief hihi die druif van mij kan ja alleen maar aankijken van wat mot je nou?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-01-2013

mutsiemuts schreef:hihihi bloempje ik hou mijn hart vast hoe c nog moet gaan worden hehe ik zie al visioenen dat het er eentje wordt die ik de hele tijd achter de vodden aan moet zitten om eens iets voor elkaar te krijgen en me op zo`n manier tot wanhoop drijft hehe maar dat is nog ver van mijn bed show en geniet ik nog van deze (luie) tevreden uk
alle kindjes uit het mei topic die kruipen, schuifelen of tijgeren al iets en zijn kei actief hihi die druif van mij kan ja alleen maar aankijken van wat mot je nou?!

Hij verklaard jou waarschijnlijk voor gek en denkt mama tilt mij wel op als ik naar een andere plek moet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Muts zo n donder heb ik dus... Eentje waar je tien keer iets aan moet vragen en het dan ng niet doet... Die alles uit de kast trekt om mij maar te dwarsbomen... Pfff hij maakt het me echt niet makkelijk... Luistert zelfs niet naar anderen terwijl vreemde ogen meestal dwingen. Straffen interesseren hem niet en hij lacht je nog recht in je gezicht uit ook...
Oké dit klinkt wel heel negatief.. Het kan ook echt een super schat zijn hoor maar helaas overheerst hier al een tijd de peuter pubertijd.. Mijn god!!

Haha die c van jou is gewoon nog lekker lui! En jammer dat manlief nog even wil wachten... Maar ja je moet er samen over eens zijn he?

Weet niet meer wie het vroeg maar nee we hoeven tess niet wakker te maken voor de laatste fles. Meestal is ze savonds gewoon wakker. Ze slaapt sowieso niet veel overdag. Tenzij we aan de wandel zijn, dan wel. En als ze op je arm ligt, dan ook. Maar leg der neer en hup, binnen twee minuten is het weer brullen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 05-01-2013

Weet eerlijk gezegd niet hoe laat m'n zoontje wakker was. Voelde hem opeens tussen ons in. Dacht rond kart voor 8 ofzo maar weet t niet zeker.

Vanmiddag 1x om z'n speen gevraagd. Ven benieuwd hoe t straks gaat.

Samantha, ben ook erg benieuwd hoe t gaat meid en wat er gaande is.

Gekozen voor avondpapje voor L. Ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-01-2013

Ben ook benieuwd natas! We horen het morgen wel van je!

Sam nog geen bub??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-01-2013

Sam maakt het wel erg spannend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-01-2013

Sam je hebt nog iets minder dan 4 uur om te bevallen ;-)