Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Marloes jouw mannetje ontwikkelt dan ook lekker zeg! Heerlijk hoor!! Ik vind vooral dat lachen en die geluidjes zo leuk!
En idd tess is belachelijk snel. Ze houdt ook continu der hoofd omhoog... Heb ik wel een baby van 5 weken?! Haha!

Natas balen dat je er Vannaxht weer een paar keer uit moest... Ik hoop voor jou heel hard dat ze het toch echt heel snel gaat doen!!
En ja hier hoop ik ook heel erg dat ze het er nu in gaat houden! Dan zou ze echt ongeveer gelijk opgaan met semmy! Die was ook vijf weken toen ie helemaal door sliep! En bij hem begon toen de reflux ook rond die tijd! Gek he?! Alleen hij rolde niet zo snel al om Hihi!
Nog ff en tess loopt met 7 maanden! Zie je het voor je?! Hihi

Meisje Q slaapt dus niet door. Maar hij krijgt bv toch? Want dat hoor je dus vaker he met bv dat ze langer wachten met doorslapen.. Gaat uiteraard ook niet altijd op maar goed..

Hier zojuist de nutriton gehaald en grotere speentjes. Dus om 13 uur de eerste dikkere fles! Zal mij benieuwen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 09-01-2013

haha dat zou wat zijn als ze al loopt met 7 maand maar als ze in dit tempo door gaat shady hihi dan vrees ik het ergste voor je, heerlijk hoor zo`n vlotte tante! Smile

marloes, het liefst blijf ik thuis met c, ik heb het veels te veel naar mijn zin met mijn mannetje en geniet nog iedere dag van ons samen zijn en de dagen vliegen ook echt voorbij maar ik zal wel `moeten` werken. wat fijn dat j het ook zo goed doet, en ook dat zitten joh, ook al zo`n vlugge hihi

natas, pff weer een zware nacht dus.....gaap
ik mag idd niet weigeren want dan ben ik mijn uitkering kwijt, ik had ook nooit gedacht dat ze mijn als potentieel kandidaat zouden zien haha en nu echt zo`n gesprek verkl*ten ben ik ook niet het type naar, ach we zullen wel zien waar het schip strand...........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Hmmzz... Met de grotere speen had ze de fles met tien min leeg... Is een beetje te vlug... Maar dat kleinere speentje zal de voeding denk niet doorheen komen... Krijgen we dat weer haha!!ze ligt nu wel direct na der fles in coma bij me..

Muts wanneer hoor je meer? Ik vind het wel een stunt hoor Hihi!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 09-01-2013

oef das lastig dan met die spenen nu, maar bleef het er wel allemaal netjes in?? fijn dat ze daarna in coma lag haha das toch ook wel ff lekker
ik weet niet wat voor termijn ik wat hoor, ga uit van max 2 weken gezien er 3 kandidaten zijn en hij alles snel wilde afhandelen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Nou... Ze lag in coma totdat ik der in bed legde...
Na een vijf minuten brullen toch maar gaan kijken en toen had ze dus gepoept.
Schone luier, schone kleertjes aan want dat moest toch gebeuren, ff getroost en op der buik terug gelegd in bed.
Tien minuten huilen maar niet brullen en nu slaapt ze heerlijk op der buik! Net ff wezen kijken.

Toen ze wakker was hoorde ik ook die voeding weer heel erg omhoog komen en het weg slikken.. Ze had er echt last van en op der buik heeft ze daar stukken minder last van!

Hou ons op de hoogte van de ontwikkeling he muts!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Oh en muts, tess spuugde sowieso al niks uit.. Ze slikt juist alles weer terug..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-01-2013

Shady Q slaapt niet door nee... Nou ja, soms slaapt hij beter dan anders, maar hij wil tegenwoordig én een late avondfles (van ongeveer 23.00 uur) én een vroege ochtendfles (van ongeveer 4 uur). Hij drinkt van die ochtendfles hooguit 100 ml maar gaat er ook niet mee akkoord dat we hem alleen zijn speentje teruggeven of hem troosten. Ik hoop dat hij die voeding schrapt want hij heeft het niet echt meer nodig en het is echt een k-tijd omdat om 6.45 uur mijn wekker alweer gaat...

Ben sinds deze week gestopt met bv. Toen ik eenmaal besloot om 1 voeding te vervangen ging mijn productie nog verder achteruit. Had het met veel moeite wel weer in orde kunnen krijgen maar was er zelf ook gewoon klaar mee (zeg ik eerlijk). Heb de bv ook puur voor Q gedaan en voor hem volgehouden tm 4 1/2 maand, zelf vond ik er gewoon niet zoveel aan (zoals bv wel bij Bloempje, Marloes, Druifje (?) en Muts het geval is).

Goed dat je hebt uitgevonden dat Tess een buikslapertje/liggertje is! Ik hoop echt voor je dat ze niet meer zo'n last heeft van reflux. Toen jullie daar bij Semmy achter waren en eindelijk medicijnen hadden ging het ook snel beter, toch? Ik hoop voor je dat er bij Tess dan ook snel verbetering zichtbaar is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Oh ja er gaat weer een lichtje bij me branden.. De bv verhalen bleven bij mij niet zo hangen omdat ik het zelf nooit gegeven he .. Maar wat knap van je dat je het eigenlijk puur voor Q deed en volgehouden heb zo n tijd!! Respect hoor!

Ja bij semmy zijn we pas na zes weken non stop gillen erachter gekomen wat het probleem was dus die moest direct aan de medicijnen. Bij tess hopen we dat het indikken van de voeding in dit stadium genoeg is en het dus snel beter gaat.
Ze is af en toe wel een beetje aan het huilen of jammeren in bed hoor maar het is geen gillen meer! Wat ben ik toch blij als dit echt werkt!! En idd het is fijn (vooral voor haar) dat we ontdekt hebben dat het een buik slaper is. Al zou het zomaar kunnen dat ze straks gewoon weer op der rug ligt haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 09-01-2013

meisje, voel je niet schuldig dat jij er zelf nooit zo van genoten hebt als sommige van ons dat wel hebben, ik vind het al super knap van je dat je het puur voor q`tje hebt gedaan en daar kan ik ook alleen maar respect voor hebben!!!

shady, sorry das waar ook dat ze het weg slikt, geef je ook al omneo voeding? dat werkt bij reflux ook altijd goed, en herkenbaar dat de buikligging beter bevalt dan de rugligging, wat is een 2e kindje dan toch echt makkelijker dan je eerste he??

enuh ik hou jullie op de hoogte over de vorderingen, jullie zullen 1 van de eersten zijn die het horen haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-01-2013

Meisje ik vind het knap dat je het puur voor hem hebt gedaan. Zelfs sat kon ik niet dus hier gewoon meteen fv.
Shadyhoop dar de voeding verdikken voldoende is. Als ze op de buik ligt spuugt ze dan niet meer?

Muts zijn de plannen nou weer gewijzigd of niet? Snap er niks meer van. Had toch echt het idee dat ik shady goed in de gaten moest houden voor een volgende zwangerschap of heb je het nu over je sollicitatie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-01-2013

Haha ja hou mij maar in de garen hoor ikke!! Ik ben nu bijna ongi af en zwaaaaar benieuwd wat mijn lijf gaat doen verder maar ik zal zeker mijn best doen om zwanger te raken Hihi!!
En nee tess spuugt niet maar slikt juist alles weg... Maar vandaag is erg goed gegaan! Ze heeft meer geslapen dan anders!

Muts nee geen omneo... Gewoon de standaard.. Zal als dit niet helpt eens proberen idd! Semmy heeft het volgens mij wel gehad als ik ff goed graaf...

Jeetje meiden!! Ik heb vanaaf weer een uurtje Streetdance en een uurtje hiphop gedaan! Heerlijk om weer te dansen zeg! Maar voelde mijn rug en bekken wel hoor.. Als ik morgen gevloerd ben dan weet ik dat het echt te snel was maar anders sta ik vrijdag avond mooi jazz ballet te doen!! Hoppa!! Weg met die kilo's zsm! Nee hoor ik doe het echt voor de lol en die kilo's.. Ach die gaan heus wel weer een keer weg..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-01-2013

Helaas... Tess was vanaf 4 uur in de weer en klaar wakker! Speentje accepteerde ze niet, op de buik liggen niet.. Dus om 4:45 toch maar naar beneden gegaan en om 5 uur de fles gegeven. Is nog niet heel slecht natuurlijk vanaf 22 uur maar het went zo snel als ze ineens de nacht door slapen Hihi!
En ik lag er gister te laat in maar ja dat heb ik altijd als ik gedanst heb.
Nu ligt ze weer in bed op der buik want ze was nog steeds klaar wakker toen we naar boven gingen maar ze is nog steeds stil dus die zal denk slapen en anders ligt ze te chillen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-01-2013

Muts ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen met die nieuwe baan... Lijkt me heel raar voor je als die baan doorgaat... Je bent er nu al best lang weer uit, toch? Misschien vind je het wel leuk om te werken...

Shady fijn weer dansen! Leuk he, om even wat voor jezelf te doen. Ik zit op een zangkoor en ik vind het ook altijd heerlijk om een paar uurtjes per week zonder man en kind door te brengen. Ik hoop dat het dansen ook helpt met de strijd tegen de kilo's. Balen dat Tess vannacht niet heeft doorgeslapen en heeft lopen spoken. Q heeft juist weer doorgeslapen, dus er valt ws geen peil op te trekken. Hopelijk krijgt Tess vanaf vanacht de smaak weer te pakken!

Ikke hoe is het eigenlijk met jou? Nog steeds hetzelfde? Jij hebt zeker 2 weekjes vrij gehad...Fijne dagen gehad?

Marloes, Natas, Buddha en druifje hoe is het nu?

Samantha ben heel benieuwd hoe het met jou is! Lig je nog in het ziekenhuis? Hoe is het met de jeuk? Gaat het goed met zijn drietjes? Hoe is het met je kleine meisje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-01-2013

@Shady, zo Tess was vroeg vanochend!! Hoe is hett nu met haar?? En met jouw spierpijn??

@meisje, wat lief dat je vraagt hoe het gaat!! Hir gaat het goed, heb weer 3 dagen gwwerkt. J was dinsdagnacht behoorlijk actief en gisteren kwam hij om 1.15 en 4.45 en viel na het eten weer goed in slaap dus mag niet klagen! Hoe is het met jou?? Knap dat je zolang q bv hebt gegeven terwijl je er zelf weinig aan vond!!

Wat is het stil!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-01-2013

Jeej...... Mn mannetje is 3 maanden, 63 cm en 5450 gram


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-01-2013

Sorry dames, wel gelezen maar weinig onthouden. Druk hier met van alles en nog wat.

Wat me wel is bijgebleven is dat ik het héél knap vind dat meisje zo lang bv heeft gegeven alleen omdat dat het beste is voor q! Petje af!!!

Tess die super snel is! Kan m een voorbeeld aan nemen. Hij tilt zn hoofd niet eens op als hij op de buik ligt, doet niet eens moeite haha

Marloes, pittig hoor 2x per nacht eruit! Hoop voor je dat j snel bedenkt dat hij 's nachts prima zonder voeding kan!
Wat ik al lange tijd wilde vragen, beetje prive, maar hoe is het met je 'onderkant'? Is het inmiddels volledig hersteld? Of blijf je problemen houden?

Muts, ik vind het toch wel geniaal dat ze juist jou uitzoeken om op sollicitatie gesprek te komen. Je had gewoon ff je oude mobiel moeten pakken tijdens het gesprek en moeten zeggen sorry maar ik heb geen idee hoe ik mn geluid hiervan uit zet.

Druifje, wanneer moet je weer beginnen met werken?

Sam, hoe gaat het thuis? Lekker aan het genieten? Ben je zelf alweer een beetje bijgekomen?

Hier gaat het super! M. is inmiddels 2 kilo dan bij de geboorte en weegt nu 5280. Gister de eerste inentingen gehad en het is dat ik heb gezien dat de spuiten erin gingen, maar anders had ik het niet gelooft. Heb helemaal niets aan hem gemerkt! Van te voren wel paracetamol gegeven op advies van Groningen, maar niks geen verhoging of koorts. Morgen moeten we weer naar Groningen, hopelijk is het nu eens een keer positief en komen we een stap dichter bij het afsluiten van dit alles. Ben er helemaal klaar mee.
Vriendlief zit in Oostenrijk, dus heerlijk een tijd alleen met M en lekker 'alles kan niets moet'. haha. Geen druk dat ik het eten optijd klaar moet hebben etc. Heerlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-01-2013

Bloempje fijn dat je niks aan hem heb gemerkt. Ook lekker ff lekker alles in je eigen tempo. Ik hoop ook dat je het allemaal lekker kan afsluiten.
Shady das balen weer snachts wakker.
Meisje erg druk hier had vandaag een lange werkdag tot 19.30. Pff hadden na een werkdag ook nog een teamvergadering. En ja heb vakantie gehad, maar merk er nu al weer weinig van. Citotoetsen komen er ook weer aan dus lekker druk weeer. Ben in de vakantie met kerst een weekje bij mijn ouders geweest. Me zus was er ook met kids en ergerde me een beetje aan mijn zus. Zei niks als kids iets deden. Weet niet wat er is maar zo was ze nooit. Niet echt vakantie gevoel gehad dus daaro.
Hoop dat het een niet teveel door elkaar geschreven verhaal is dit. Ik wilde ff gauw reageren want ben doet moe!

Ben benieuwd hie het met sam is?!

O en marloes je mannetje groeit goed dus!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-01-2013

Ikke, jammer dat je niet echt genoten hebt bij je ouders. Hopelijk is het een tijdelijk iets bij je zus en zat ze gewoon ff niet lekker in haar vel. Vind je het moeilijk om zo'n lange dag L niet te zien?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-01-2013

Ja vind het wel jammer, maar komt gelukkig zelden voor zo een lange dag. Ik heb wel en foto gekregen van wat ze aant doen was overdag en toen ik thuis was lag ze lekker te slapen en ben ik ff naar haar gaan kijken.

O jongengs ben nog zo moe! Hadik nu maar een kantoor baan! Dan kon ik zelf het tempo bepalen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-01-2013

Cindy, hoe was het gister bij de gyn?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

@Shady gaafhoor dat je meisje het zo goed en snel doet! Vannacht door geslapen? Wauw nualweer aan het dansen, goed zeg. Hopelijk zijn je cyclussen dit keer beetjenormaal!
@Marloes, wowje mannetje alweer 3 maandjes, wat gaat het snel! Fijn dat hij het zo goeddoet, na een onrustige periode. Ok de nachtvoedingen zijn minder, maar dat komtook wel goed! Lukt het werken een beetje?
@Meisje, datzijn wel irritante voedingsstijden ja. Net in diepe slaap en dan kun je voedenen weer vroeg eruit, niet fijn. Welsuper dat je het voor Q heb gedaan hoor, petje af!
@Bloempje, jemannetje groeit goed zeg, wat fijn. Super dat je niets van de prikjes hebtgemerkt bij hem. Hopelijk kunnen jullie Groningen snel gaan afsluiten, want datheen en weer gereis is al niets en er steeds mee bezig zijn ook niet. Datmerken wij hier ook met J. en mij, steeds naar het ziekenhuis elke maand, wezijn blij als we er klaar mee zijn.
@Ikke, wowdat is idd. een lange dag dan. Maar eenkantoorbaan kan ook giga hectisch zijn hoor! Dan kunnen er ook lange dagentussen zitten, waarbij je moet rennen en vliegen, omdat iedereen wel wat van jeverwacht en allemaal tegelijk. Daarom heb ik nu nog vakantie, want deze maandis zo’n gekkenhuis op het werk.
@Hier, benblij dat ik dus nog vakantie heb, begin de 23ste. Het gaat niet echt ok met ons mannetje. Hij giltecht alles bij elkaar. Zo de hele dag en dan is het alleen s’morgens en s’avonds.Gisteren ook bij het bureau geweest en daar begon hij ook al te gillen, moestook de huisarts bellen, want ze zei ook er is iets aan de hand. Moet er dezeochtend ook zijn. Er zijn een aantaldingen waar we naar gaan vragen en waar naar gekeken moet worden en rest mag dehuisarts zelf gaan bekijken wat het kan zijn, hij is tenminste huisarts. Alsdit niet werkt, gaan we kinderfysio erbij halen, vanwege de bevalling, dat hetaan zijn nekje en houding kan liggen. Heb het echt te doen met J. en voel me zomachteloos als hij aan het krijsen is en hem niet kan helpen.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Och Druifje wat schrik ik van je berichtje! Wat zul jij je zorgen maken om je kleine mannetje...Hoe laat heb je de afspraak bij de ha? Ik hoop dat hij raad weet...Als hij ook niets kan vinden, moet je misschien aandringen om een doorverwijzing naar de kinderarts (?). Nou in ieder geval veel sterkte! Ik vind het echt heel erg sneu voor jou, je man en jullie zoontje. Is niets zo he...

Ikke bah zoveel werken is niets he... Jammer dat je niet ff bij hebt kunnen komen in de vakantie. Was je met L bij je ouders? Ik merk dat ik de dagen bij mijn ouders sowieso drukker vindt met Q dan anders (mijn ouders zitten er heel erg bovenop en dat kan ik niet altijd even goed hebben), laat staan als er nog meer mensen bij zouden zijn... Ik hoop ook (net als Bloempje) dat het een fase was van je zus en dat ze de volgende keer weer opvoedt. Sterkte met de komende (citotoets)tijd!

Bloempje sorry ik vergat aan jou te vragen hoe het gaat... Ben heel blij voor je dat het zo goed gaat met M. Q vond die prikjes maar niets, fijn dat je bij M niets hebt gemerkt. Knap van je dat je het zo goed in je eentje 'rooit' nu vriendlief in Oostenrijk zit. Ik vond het maar pittig toen manlief in Dresden zat.

Marloes dat mannetje van jou heeft nog steeds niet altijd door dat de nacht er is om te slapen, he? Ik hoop voor je dat hij met 4 maanden 1 voeding laat vallen net als Q en dat hij na het eten gewoon weer verder slaapt. Die nachten zijn zo niets aan he?
Q heeft vannacht ook weer lopen 'spoken' tussen 4:00 en 5:00 en dat is ech funnest voor mijn (werk)prestaties overdag. vind het knap van je dat je het tot nu toe gewoon volhoudt.
Hoe vindt J het eigenlijk bij de gastouder? Bevalt het? Ben benieuwd naar je ervaringen, omdat een collega van mij ws een gastouder aan huis gaat regelen en mij vroeg of ik ook interesse had. Ben op zich heel blij met de creche maar een gastouder is mss ook wel een goed idee.

Shady hoe ging het vannacht?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

@Meisje, oh tussen 4 en 5 bah, lig je net weer te slapen, gaat die stomme wekker. We moeten erom 09.45 uur zijn. Ik ben ook gewoon jaloers op iedereen die vertelt dat ze het zo makkelijk hebben en alles goed gaat. Het ging hier eigenlijk ook gewoon goed, ja jengel momentjes, maar die horen erbij en waren nog lachwekkend soms ook. Nu dat krijsen, oh gaat door merg en been heen. Manlief kan aardig rustig blijven, maar ik oh kan wel mee janken, want niet goed is, want voelt hij ook, maar.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Druifje ik voel met je mee! Ik hoop dat de ha kan vinden wat er aan de hand is en dat er actie kan worden ondernomen... Zou het (nog steeds) reflux kunnen zijn?
Hoe laat ga je naar de ha?
Krijst hij ook 's nachts? Slaapt hij goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

Druifje wat naar meis! Wat heeft de ha gezegd? Niet fijn als die kleintjes zo gigantisch krijsen... Sterkte meis en ik hoop dat er een oorzaak gevonden wordt waar snel en simpel wat aan valt te doen!

Kom later terug.. Nu ff druk en geen tijd om op iedereen te kunnen reageren..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

De nachten gaan echt super, al is hij de laatste 2 nachten wel onrustig kwa z'n slaap en 1 nacht daarvoor was hij wel vaker wakker. Maar eigenlijk slaapt hij minimaal nu wel 9 uurtjes.
De ha, vond het heel lullig, maar omdat J. nu zo rustig was kon hij niet echt zeggen wat het nu zo kon zijn. Hij gaat uit van combi buikkrampjes en maagzuur. Over een week terug komen, nu doet hij er even niets aan. Moet wel langs de apotheek om iets van thee te halen, wat dan weer door werkt in de bv. Maar ja kwe nou niet of dat echt wat is, maar ja. Als erger wordt, mag ik eerder terug komen en anders over 1 week sowieso terug.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

Oh ja, wel 1 lachwekkend iets, J. ging net plassen toen de luier af was, dokter moest wegspringen, whahahah.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

@druifje, wat sneu meis!! Hopelijk doet die thee wat (wat voor thee is het??) En grappig dat j de ha bijna onder plaste hahaha

@shady, hoe heeft Tess het deze nacht gedaan?? Ga je vanavond nog dansen??

@meisje, hoe vind q het op het kindrdagverblijf?? Voor ons j is de gastouder geweldig, er zijn minde kindjes en het is gewoon in een gezinssituatie.... J is redelijk gevoelig voor prikkels en. Denk dat een kinderdagverblijf te druk voor hem zou zijn. Ander voordeel van gastouder is dat het goedkoper is en ik niet per dagdeel maar per kwartier betaal en ze heel flexibel is, stel dat ik een keer moet overwerken kan j daar gewoon blijven, ze sluiten niet om 18.00

@sam, hoe is het jou en de kleine meid?

@bubble, weet niet of je nog meeleest, maar als je nog meeleest: hoe is het nu?? Heb je nog met je partnr gepraat en hulp gezocht??

@muts, mocht je worden aangenomen hoeveek ga je dan werken en hoe ga je het met c doen?? Mag je dan ook nog kolven tijdens het werk??

@bloempje, succes vandaag!! En thanks for asking, de onderkant is nog het zelfde.... Het ene moment heb ik nergens last van en de andere keer wel.... Hebben pas 1 sex gehad want dat was niet fijn en we zijn vaak heel moe.... Ik wil wel weer maar durf niet echt.... Hoe is dat bij andere??

@buddha, hoe gaat het?? Krijgt de kleine nog bv of ben je toch helemaal overgestapt??

@hier, zie best op tegen volgende week, hopelijk kan ik er volgende week vrijdag met een goed gevoel op terugkijken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

@Marloes hopelijk kun je idd positief terug kijken op aankomende week. Thee weet ik niet, ha wist ook niet meer precies hoe het heette, dus moet zelf op onderzoek uit, zucht! Maar ik lees nu gewoon dat het dus echt reflux is. Waarom schrijft hij dan niets voor, zucht! Iemand tips wat ik er dan wel tegen kan doen! Aangezien J. sowieso nu graag alle aandacht wilt van papa/mama, is het nu extra met dat gekrijs erbij. Kan echt niets, dus please help!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

@druifje, misschien werkt het om nitriton te geven, dat zorgt dat de voeding wat dikker wordt en minder omhoog komt, kan je gewoon bij de da/apotheek halen enkan je ook met bv gebruiken!! Succes meis!! J heeft het 2 dagen gedaan en dat kwam bij hem door krmapen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

@Marloes, wat is dat dan precies? Kom alleen dan nutrilon tegen, uhm maar even verder zoeken. Vele zeggen ook gaviscon, maar vind dat wel raar eigenlijk om dan zelf te gaan stunten met dingen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

Nutriton!!! Ook wel johannesbroodpitmeel genaamd!wij hebben dit nu sinds woensdag bij tess in der flessen zitten en merk mega groot verschil!! Hier dan ook 100% zeker van reflux maar dan de verborgen variant! Er komt nauwelijks meer voeding omhoog en tess slikt nauwelijks meer wat weg. Gilt niet meer en is een heerlijk kind!!
Maar als je bv geeft dan weet ik niet hoe je hem dit moet geven... Staat vast op de verpakking maar die heb ik niet meer.. Moet je maar ff kijken bij de drogist! Echt een aanrader hoor meid!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

En ik weet niet hoe je daar over denkt maar misschien op zijn buik laten slapen (desnoods alleen in de box als je erbij ben)
En een tijdje rechtop houden na de voeding. Maar eerlijk waar ik heb hier weer mijn tevreden meisje terug! Merkte na de tweede fles al verschil!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

Buikje wilt hij absoluut dus niet. Box heeft hij al vaak niets mee, anders maar half uurtje. Maar als het goed gaat en ik leg hem op de buik, is het gelijk huilen en dan kan ik hem terug leggen op de rug, maar dan wilt hij dat dus ook niet.
Snap eigenlijk niet, waarom ik een week moet aankijken en dan terug moet komen.Ha zegt ja het zijn periodes, zo veel en dan weinig, sjah.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Druifje ms beetje advocaat van de duivel maar ik snap die huisarts van jou niet...Die zit niet met een krijsend kind een week lang! Vind het zelf een beetje makkelijk... Over dat johannesbroodpit hoor ik wisselende verhalen; mag je dat je kindje wel geven voor de vier maanden? Nou ja ik hoop dat het helpt voor je kindje. En ik hoop ook dat de ha gelijk krijgt en dat het idd een periode is geweest en dat het volgende week over is. Sterkte!

Marloes ik vind het sneu voor je dat je nog voor het weekend is begonnen alweer opziet tegen komende week! Ik hoop voor je dat je het weekend kan uitrusten en dat je daardoor vol goede moet de nieuwe werkweek ingaat.
Q gaat nu idd naar een kdv; drie dagen achter elkaar (in de toekomst zit er gelukkig 1 dag tussen). Q lijkt het daar naar zijn zin te hebben; hij is ook daar vrolijk, eet goed en doet ook daar 3 slaapjes per dag (langer of korter). Hij is wel heel moe als ik hem ophaal rond 18.00 uur maar dat is hij thuis op dat tijdstip ook. Ik ben heel tevreden over onze creche, maar vanwege de hele hoge kosten en vanwege het feit dat de beoogde gastouder dan maar op 2 kindjes past (op Q en een ander kindje) twijfel ik toch. Fijn dat jouw J het naar zijn zin heeft bij de gastouder!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-01-2013

Om eerlijk te zijn, ik snap er dus ook eigenlijk weer niets van. Ben ook boos op mezelf, dat ik me weer zo heb laten wegsturen. Als het reflux is, had hij toch wat voor kunnen schrijven. Of doet alleen de kinderarts dat. Hij heeft het woord reflux niet eens gezegd, alleen maagzuur en darmklachten. Maar paar weken geleden was ik er ook met veel gespuug etc. Heb echt het idee dat het met elkaar te maken heeft.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

Wat een K-dag!! Drie dagen gewerkt en nu een kind dat alleen maar bij mama wil zijn, in bed, in de wipper en in de box is het brullen!! Wat moet ik hier nou mee?? Kan niet eens eten zo!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

En hij heeft sinds half acht vanochtend pas driekwartier geslapen (op mijn schoot)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

Oh en meisje ik zie niet op tegen het werk maar mn man is van zondag tot en met donderdag weg en sta er dus alleen voor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

meisje ja het is idd heerlijk om dat moment voor jezelf te hebben! en of dat nou zingen is of dansen of schaken of weet ik veel, het is ff zonder je dagelijkse rompslomp van het runnen van een gezin! heerlijk!!
ik lees nu dat Q er vannacht weer een potje van maakte.. wat vervelend zeg!! snap heel goed dat dit je prestaties overdag beinvloedt.. hier ook chronish slaaptekort.. zeker na een avond dansen.. dan lig ik te stuiteren in mijn bed haha
je vraagt hoe het vannacht met tess ging. nou, erg goed! ze werd om 5:30 wakker! ff speentje erin en mijn man heeft haar om 6 uur de fles gegeven. ik kon blijven liggen tot 7 uur maar was wel al vanaf 5:30 dus wakker. semmy moest vanmorgen weer naar psz. das wel een gedoe hoor.
semmy klaar maken, als wij helemaal klaar zijn haal ik tess op het laatste moment uit bed, jas aan, in de kinderwagen, wandelen naar psz, weer terug naar huis, tess weer terug in bed leggen... en dat daarna nog een keer als ik hem weer moet halen.. gelukkig accepteert ze het wel dat ze weer terug in bed gelegd wordt!

marloes het gaat echt stukken beter met tess! sinds die dikkere voeding merk ik zo duidelijk verschil, echt niet normaal!
mijn spierpijn... tja die is er flink! zeker vandaag!! jemig haha! maar die dans ik er gelukkig vanavond weer uit! heerlijk om weer lekker te stretchen en die spieren aan het werk te zetten. en heerlijk om weer die dansjes te kunnen doen! ben blij dat ik weer begonnen ben!
jouw mannetje groeit lekker hoor meid! en gister dus alweer drie maanden oud! gaat hard he?
uhm...vergeef me als ik nu een hele stomme vraag stel... maar wat is er volgende week?...oh wacht ik lees het nu.. je ziet nu alweer op tegen je nieuwe werkweek.. wat naar meis!
en ik lees dus heel veel herkenbare dingen in het brullen en het alleen maar slapen bij je op schoot.. ik zou echt kiezen voor de johannesbrood..ik zou niet weten waarom je het niet mag geven voor de 4 maanden.. hier werkt het als een malle! en ja alleen een kinderarts mag eventueel medicijnen voorschrijven.

bloempje wat super dat je kleintje zo goed gegroeid is!! en wat fijn dat je niet eens gemerkt heb aan hem dat ie die prikken gehad heeft! gaat het nog steeds goed met hem?
en ik kan me voorstellen dat je het hele gedoe met zijn hartje nou wel af wil sluiten.. ik hoop dat dat snel kan!

ikke vervelend dat je je zo irriteerde aan je zus! kan me er wel iets bij voorstellen hoor. het is idd vervelend als er nooit iets gezegd wordt tegen kindjes die niet luisteren ofzo. en je heb het dus druk met je werk... tja.. het voordeel daaraan is wel dat je dagen lekker snel voorbij gaan. maar te druk is ook niet goed he?

druifje ja ik ga ook duimen dat mijn cyclussen nu eens normaal gaan doen.. vandaag nog een laatste restje van de ongi en daarna heel benieuwd of er een eisprong komt of dat ik een hele korte of een hele lange cyclus ga hebben.. zou wel fijn zijn als mijn lijf het opeens door heeft...

hier, semmy heeft gister voor het eerst op het potje geplast!! waar hij er maandag nog niks van moest hebben ging ie nu zonder moeite zitten en wilde elke druppel eruit persen haha!! verder ben ik best wel moe want mijn nachtjes zijn een beetje kort de laatste dagen.. niet zozeer alleen door tess hoor, want die doet het echt heel goed. ze heeft al verschillende dagen met nog maar 5 flessen achter de rug en vandaag krijgt ze er ook nog maar 5. ik heb echt weer zo n heerlijk tevreden kind terug! ben echt blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb.

zo, ik heb geloof ik echt op iedereen kunnen reageren nu. had maar ff de laptop erbij gepakt want anders was het geen doen meer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

oh ik lees nu dat het meer het feit is dat je er alleen voor staat de komende dagen.. ja dat lijkt me pittig meissie! maar je slaat je er wel doorheen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Marloes toch! Die k dagen had ik ook met Q in mijn verlof... Ik heb medelijden met je! Volhouden en hopen dat je man snel thuis is! Misschien een eindje gaan wandelen met hem? Of een eindje rijden in de auto? En dan maar hopen dat hij slaapt...

Misschien moet je als je man weg is ff hulptroepen inschakelen. Wil je moeder of een vriendin niet bij je komen om bv voor je te koken of een eindje te wandelen met J zodat jij ff kan rusten?

Maar dat had je ws allemaal ook zelf al bedacht (ik probeer je te helpen maar weet het ook niet zo goed). Iig veel sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

oh ik heb een stuk tekst bij de verkeerde persoon gezet... een stukje wat bij marloes staat was dus bedoeld voor druifje... sorry!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

@meisje, thanks!! Hij slaapt nu op m'n schoot, wandelen wil hij niet, want wil bij mama zijn en ik vind het te koud voor de draagzak (heb niet zo'n hoes) en ik ga het wel redden volgende week, maar zie vooral op tegen het opstaan en j klaar maken voor de opvang 3 dagen, want ik moet natuurlijk op tijd op m'n werk zijn en nu doen we dat samen zeker na een zware nacht......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

komt wel goed schatje! ik moest daar ook echt mijn draai in vinden toen. maar echt, het komt goed! als het nodig is sta je daar!! hoe moe je ook bent!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

@Druifje lieverd ga je jezelf nou geen verwijten maken... Kan me voorstellen dat je op het oordeel van de ha vertrouwt. Ik hoop voor je dat het johannesbroodetc helpt (zie reactie Shady, je mag dat kennelijk toch ook al wel aan kindjes jonger dan 4 maanden geven). Sterkte! Mocht je volgende week teruggaan naar de ha, dring dan idd aan op een doorverwijzing naar de kinderarts.

@Shady fijn dat het goed ging met Tess vannacht! Hopelijk zit er een stijgende lijn in de nachten. Lijkt me idd een gedoe om met 2 kindjes de deur uit te moeten om je mannetje op tijd bij de psz te krijgen... Maar dan heb je ook nog ff kwality time met je prinsesje...en ff tijd voor jezelf als ze idd wil slapen dan! Vind het sterk van je dat je ondanks die k-nachten toch gaat dansen terwijl je weet dat je die nacht slecht slaapt. Ik zit ook altijd te stuiteren op de dinsdagavond na mijn zangkoor. Ik kom dan weliswaar voor 23:00 uur terug maar voordat ik dan slaap...Gelukkig ga ik over een tijdje van vrije dag wisselen en heb dan de woensdag vrij ipv de dinsdag zodat ik dan de woensdag niet naar mijn werk hoef en thuis een beetje kan keutelen met Q.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-01-2013

Sorry dames voor de verwaarlozing maar ons prinsesje draait heel het dag en nacht ritme om.... Dus het spijt me dat ik hier niet zo vaak ben!! Bv gaat goed! Ze is sinds gisteren 100gram aangekomen... Maar wat hebben we de pittig dametje!! Ik ga nu weer slapen want ben echt te moe en over 2 uur komt ze wss alweer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

meisje, ja weet je, ik vind het dansen gewoon te leuk om onnodig over te slaan. het is dat ik het tijdens de zwangerschap op een gegeven moment gewoon lichamelijk niet meer kon maar anders... wel ging ik nog alle keren heen om te kijken! ben er niet weg te slaan haha!
slim dat je ruilt van vrije dag. hier werk ik natuurlijk helemaal niet dus ik kan elke dag gewoon inplannen zoals ik wil. de enige verplichting die wij hier hebben is di middag psz en vrij ocht psz. thats it!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

hee sam wat leuk dat je ff snel kwam buurten. gaat het wel allemaal goed met jullie? ja het is ff wennen zo he een kleintje in huis. en een pittig ding dus.. oh jee.. hou je hart maar vast dan! geniet van die kleine mooie meid met die hele mooie naam hihi!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Mmmja Marloes, op een gegeven moment ging ik gewoon eten met Q op schoot. Hij hing dan in "kangoeroehouding" op mij en dan had ik 1 hand om het eten naar binnen te schuiven... Dan zaten hij en het bankstel maar onder de kruimels...(eten moet je toch). Ik weet nog wel dat vooral douchen en naar de wc bijna niet te doen waren (en ik het maar ophouden totdat manlief thuis was...). Bij mij hielp de draagdoek (draagzak) heel erg om toch mijn ding te kunnen doen, ook binnenshuis (enige nadeel is dat ik niet kon zitten met Q erin). Ik deed alles staand, van eten (jawel) tot de was ophangen, tot zelfs stofzuigen en de vaatwasser inruimen. Hij viel dan na een half uur of zo in de draagzak in slaap en dan kon ik hem heel voorzichtig wegleggen. Maar ik begrijp van jou dat jouw J daar niet in trapt (slim menneke...). Die dagen duurden trouwens eindeloos en ik hoop voor je dat jouw dag snel voorbij is (of dat J gaat slapen).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

hier als ik echt iets moet doen dan leg ik der gewoon neer in de box of in bed hoor. dan brult ze maar heel ff. heb het dan over taken als een was in de machine doen of plassen. ik ga toch niet mijn plas ophouden?? meisje, je lijkt wel gek haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

@Sam wat leuk van je te horen! Jij dus ook al een pittig kind (lijkt wel mode te zijn hiero op dit forum). Dat omdraaien van het dag en nachtritme is herkenbaar (bij ons was dat na een week of 6 over). Tip: probeer sterk te zijn en niet bij ieder huiltje in te grijpen. Laat je pittige kindje (als voor alles, zoals eten en een schone luier) is gezorgd, ook ff een paar minuutjes de kans krijgen om in slaap te vallen. Nog een tip: zorg ervoor dat je kindje snel het verschil tussen dag en nacht leert kennen. Dus: overdag gordijnen open, gezellig kletsen, zingen etc en 's nachts gordijnen dicht en zo stil mogelijk zijn. Niet gaan verschonen 's nachts tenzij echt noodzakelijk (met poepluier).
Nog hele fijne kraamweken toegewenst!

@Shady wist niet dat je ook de dinsdagmiddag psz had! Zou je wel weer willen werken of vind je het wel best zo? Volgens mij had je daar wel eens iets over gezegd maar ben het vergeten. Persoonlijk zou ik mijn werk niet willen missen (maar Q ook niet). Maar dat is voor iedereen anders.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-01-2013

Shady ik moet zeggen dat naarmate Q ouder is en ik hem beter heb leren kennen ik hem ook gerust 5 min laat huilen in bed of in de box. Hij was in het begin zooo driftig dat ik bang was dat hij erin zou blijven 'hangen' (hij hield gewoon zijn adem in). Vreselijk. Dat doet hij nu niet meer zo snel. Dus het is nu gelukkig niet meer aan de orde.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

Er zijn in 2012 totaal 23 kindjes geborn met de naam J.oppe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

Das niet veel toch? En hoeveel tess? Of kan je dat niet zien?
Grappig is dat Emma en Daan de populairste namen zijn en ik een stel ken met een zoon en dochter Emma en Daan! Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

@shady, ik hb alleen de jongensnamenlijst volgens mij kan j het zien op de site van svb. En nee 23 is niet veel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-01-2013

566 keer Whahahaha!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-01-2013

Ben ik ookweer eens via de comp.
Zo grappigik had net L de fles gegeven houd ze hem met 1 hand vast. Ik dacht ik doe dieandere hand er ff zelf bij en ja hoor madame hield haar fles vast. Echt zograppig hahah.

Muts ookdaar is je mannetje zeker te ‘lui’ voor of doetie dat wel? Hehe sorry!

O druifjehet klinkt echt heel lullig van mij, maar zo bedoel ik het niet over diekantoorbaan.
Ik doel meerop de directie bij ons. Die zeggen dat ze het ook druk hebben en dan zie ik fbop een tablat naast het werkbestand staan. Nou sorry maar daar heb ik geen tijdvoor. Ik begrijp best dat andere een ander soort kantoorbaan hebben en dat echtwel druk kan zijn.

Jemig meis.Toen ik het las dacht ik meteen weer aan het huilen vanL. Hier had ze toen iddlast van maagzuur en ook nog wel wat buikkrampen. Misschien de osteopaat ietsvoor je. Hier werd ze er wel wat anders door. Echt dat je er niet tegen kanherken ik zo erg!!!!

Meisje jawaren met l bij mijn ouders. Ik voel me daar verder gelukkig niet opgelaten. Meouders ‘bemoeien’ zich er niet mee zeg maar. Wel balen dat jij je bij je oudersnie echt op je gemak voelt.

Shady watfijn dat je met de nutriton meteen verschil merkt!

Druifje danga je morgen toch naar de huisartsenpost en zeggen dat dit niet te doen is totaan maandag?!

Marloes jouverhaal ook zo herkenbaar. Je kan niet eens naar de wc gaan enzo. Constant gehuilenzo. Ik heb er geen tip voor. Ik werd er soms zo moedeloos van en iedereen hadhet maar over die wolk nou hij was bij mij donkergrijs. Na vier maanden werd ze ineens anders enbegonnen de donkere wolken langzaam plaats te maken voor roze. Een andere tipheb ik helaas niet.

Shady watsuper dat hij op het potje heeft geplast. Grote vent dan alweer he!
De dagengaan wel snel, maar ben dan echt op. Als ik thuis kom is het ook meteenspitsuur. L haar hapje dan wij snel eten dan alweer verschonene en haar fles.En tja nu ff via de computer reageren. Das ook al lang gelden. Normaal via mijntel en dan is het gewoon echt niet handig dat type en alle verhalen onthouden.
Whaha leesnu net jou laatset zin: dat je ook de laptop ff had gepakt anders was het niette doen.

Marleos iser niemand bij je in de buurt die het ff kan overnemen?

Sam jemigzeg. Handig wat julllie druifje! Komt vast snel goed!

Shady hethuilen van de kleine van marloes is waarschijnlijk geen huilen maar echtkrijsen. Mensen zeiden mij ook: nou ik leg mijn kleine gewoon in de box want ermoet toch worden schoongemaakt. Nou dat ging hier dus ook niet toen. Ze wasecht zo aant krijsen dat ze alles onder spuugde, rood aan liep en soms bijnastikte. Dus ja dan is de keuze snel gemaakt dan maar vast houden.
Dit bedoelik niet aanvallend hoor tegen je!

Heb ook ff zittenkijken L. ana komt 282 keer voor. Valt mee toch?!

Ben blij dathet weekend is, maar aan de andere kant ook niet. De buurman gaat morgen zijnmuur eruit slopen en wordt dus een pokke herrie waardoor l niet kan slapen.Wordt dus een zware dag. Als hij al vroeg begint ga ik naar me oma en neem ikhet camping bedje mee. Daarna door naar me zus want me nichtje wordt 3.

O en dat over me zus. Laten we hopen dat


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 11-01-2013

Ook voor jullie even klein berichtje! Helaas is er toch gebleken dat ik een vorm van pcos heb! Vandaar de lange cyclussen en gekke ovulatietesten. Nijmegen is dus duidelijk beter dan ziekenhuis hier! Dinsdag krijgen we laatste uitslagen van bloed en gaan dan nieuwe afspraak plannen. En op die afspraak gaan ze me leren om de hormonen in mijn eigen buik te spuiten en dan gaan we toch echt langzaam beginnen aan de icsi!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-01-2013

Ik kan t ff niet meer bijhouden ladies.. Mannetje heeft vannacht heeel veel en lang geslapen en was vsn 9.00 tot 16.00 u wakker.. Morgen probeer ik met laptop wabt zit nu mrt telefoon en dat typt niet zo fijn.

Marloes wat vervelend zeg... En inbakeren?
Driifje Sad je had je idd niet moeten laten wegsturen... Lastig dat j zo is Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-01-2013

Cindy dus toch pcos.. Sad

Ik ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen

oh dames vraagke gebruilen jullie al.anticonceptie? en wat?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-01-2013

Cindy oke, maar wel weer stukje meer duidelijkheid. Wel spannend dat het begin in zicht is.

Buddha pfff das wel heftig zo een dag. Of wastie wel gezellig wakker?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-01-2013

@cindy, heftig hoor!!

@ikke, ja j huilt bijna nooit zachtjes, altijd hard en is dan snel over zn toeren

@buddha, wij gebruiken condooms n niets anders, ik wil geen rotzooi meer in mn lichaam!! En wat een dag!! Een goede nacht is fijn maar een dag ook!! Ik baker niet echt in, maar leg hem wel goed. Vast onder de dekentjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-01-2013

Marloes gebruik je een slaapzak? L slaapt er heerlijk in. Zonder slaaptze erg onrustig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-01-2013

Ff snel antwoord geven op 2 vragen!

Hier geen anticonceptie, maar voor het zingen de kerk uit. En Marloes, hier geen problemen van onder tijdens seks.

Drukke dag gehad en nu moe en lekker slapen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-01-2013

Ik moet nog steeds beslissen welke vorm van anticonceptie ik ga gebruiken. Ik slikte de (lichte) pil maar pas toen ik daarvan af was merkte ik dat die toch wel impact had (zowel psychisch als lichamelijk). Ik denk nu aan de nuvaring.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-01-2013

Ikke wat wilde je zeggen over je zus? In je eennalaatste berichtje schrijf je in kleine letters: "over je zus laten we hopen dat"... Ben wel benieuwd naar de rest van je zin...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-01-2013

Meisje o hahaha. Ik wilde we zeggen. Laten we hopen dat het eenmalig was en ze gewoon ff niet zo lekker in haar vel zit enn gewoonweer gaat opvoeden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-01-2013

Er is ook iets als inplanon ofzo... Dat laat mijn nichtje over twee weken doen als anti conceptie. Is hetzelfde als spiraal maar wordt in je boven arm onder de huid geplaatst ofzo. Had er nog nooit van gehoord..

Cin Hmmzz pcos dus... Maar jullie kunnen toch evengoed aan de slag nu? Of niet?

Oh en over het neerleggen terwijl ze huilen of idd krijsen... Hier ook een krijsende tess gewoon neergelegd want anders kon ik idd niks meer doen maar ja leuk is anders.. Gelukkig slaat de dikkere voeding in als een bom!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-01-2013

Wat is Tante Bep van plan? Wil ze op vakantie? Wink Heel marktplaats staat vol met haar advertenties hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-01-2013

Hmmm bloempje wel tricky toch, voor t zingen de kerk uit?
Aangezien jij telkens snel zwanger was... Bent goed vruchtbaar!
Hier condooms maar om dat nou mn leven lang te gebruiken.. De pilkpmt er niet meer in! Troeo!

Wel heel blij want geen pijn van onderen Big Grin

Ikke nee hij was wel lang wakker gister maar.wel gezellig, niet huilen ofzo. Heel even en ik heb m op bed boven gelegd want moes wat in.huis nog doen en m maar even laten huilen.. Echt brullen? Dan haal ik m eruit..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-01-2013

Marktplaats?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-01-2013

buddha schreef:Hmmm bloempje wel tricky toch, voor t zingen de kerk uit?
Aangezien jij telkens snel zwanger was... Bent goed vruchtbaar!
Hier condooms maar om dat nou mn leven lang te gebruiken.. De pilkpmt er niet meer in! Troeo!

Yep, maar ik wil tzt weer aan de pil, maar liever niet zolang ik bv geef. Ach we letten op en als het wel gebeurd dan zien we dan wel weer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 12-01-2013

hihi hier hetzelfde bloempje ook voor zingen de kerk uit, en in het begin nog wel last gehad(nu af en toe nog) maar dat komt ook door de bv (droger) en de knip die ik toch echt ff masseren moet om het op te rekken hahaha

shady, dat sporten is heerlijk he, ik mis het ook nog steeds en snap dat je daarna niet meteen slapen kunt maar super energiek bent! wat super dat het werkt bij je meissie, en haha verwend ding als ze ineens doorslapen en dan weer komen valt tegen he?! Smile

sam, wat super dat je geniet en een pittig dametje? komt wel goed nu lekker genieten van je gezin en zien dat je je dametje leert `lezen` maar regelmaat de eerste 4 maand is volgens mij een unicum haha

marloes, pff je hebt het er maar zwaar mee Sad ik hoop dat j het snel door heeft dat vrolijk zijn veel leuker is, ik zou ook in huis dan draagzak gebruiken want een krijsend kind weg leggen is geen makkelijke opgave

meisje, haha het zou wat zijn als ik de baan kreeg en aan zich vind ik werken wel leuk maar thuis zijn bij c gewoon leuker, ik ben wel blij dat ik al die tijd 2x pw een morgen werk en niet alleen maar deze vier muren zie, het zouden de koopavond, zaterdag en koopzondag uren zijn dus heb dan geen opvang voor c nodig
wel tof dat je de luxe hebt om q straks naar een gastouder te doen waar er maar 2 kindjes zijn, meer aandacht, minder ziektekiemen en 1 op 1 contact is ook wel erg fijn(plus goedkoper wat ook meetelt) ik zou zeggen doen!

bloempje haha wat is bepje aan het doen dan?? ga ook eens neuzen hihihi, en jij bent een fraaie haha ze hebben me alleen de vraag gesteld waarom telecom? mijn antwoord: waarom niet? hahaha als ik ze mijn tel had laten zien dan was ik zeker afgewezen hehehe
wat fijn dat m niet reageerde op de prikken dat was hier wel anders pffff als ik er nu nog aan terug denk dan mag je echt in je handen klappen, hoe was het in groningen???????????????

ikke, ja jij hebt het niet makkelijk en snap je wel hoor dat je een veel drukkere baan hebt dan een kantoorbaan, misschien lullig voor diegene die af en toe ook een drukke baan eraan hebben maar jij hebt het altijd druk en altijd jengelende kids aan je hoofd en geen moment rust das wat anders dan een opdracht diezelfde dag afhebben en toch ook nog kunnen fb-en

en toen was ik het weer kwijt.....snel weer terug naar de bank en eens neuzen wat bepje aan het doen is hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 12-01-2013

echt slecht, ik was een peuk aan het roken en bedacht me ineens dat ik niet op je gereageerd had cindy Sad
wat fijn dat je zo goed op je plek bent in het radboud!!!!! en je nu weet dat je pcos hebt en dat je daar alle hulp krijgt die je nodig hebt weiffie, we duimen voor een voorspoedige behandeling met het mooiste resultaat wat er is Smile dikke knuffel!

oh en ikke(grapjas) haha c houdt wel zijn flesje beet!!! dit deed ie al redelijk snel maar das meer om er mee te kunnen spelen dan eruit te drinken hahaha

en vergat ik ook nog te vertellen over c zijn eet avonturen Wink van de week had ik lekkere verse pastasaus voor hem gemaakt(welk kind lust er nu geen pasta dacht ik) haha nou het ging erin maar ook niet echt van harte! de 2e dag ging het er al iets makkelijker in(das wel handig c blijft gewoon zijn mond open doen ook al lust hij het niet haha) en vandaag had ik goulash gemaakt, niet echt voor hem maar dacht ik heb zoveel waarom zou ik het niet proberen(maar er zat wel flink ui en knoflook in en echt zoutloos was het ook niet) maar goed ik dacht ik gooi er een blikje mais doorheen om het wat zoeter te maken en ik zie wel hoe hij het vindt........nou het bakje was in no time leeg hahaha ik weet wel wat hij morgen weer eet Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-01-2013

@Cindy ach meis, sjonge, wat is dit gewoon kl*te! hopelijk mogen jullie snel starten en gaat het wel lukken! Gun het jullie zeer zeker!
@Ikke, oh geeft niet hoor meis! Weet dat je het niet zo bedoelt! Sommige denken dat we alleen om de luie reet zitten, maar zo denk jij gelukkig niet, I know!! Hopelijk heb je het snel iets relaxter op het werk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-01-2013

Hihi muts geweldig antwoord, waarom niet! Haha.

Ik had vanmiddag een heel verhaal getypt, toen kwam er visite en was ik vergeten op de knop te drukken dat het ook geplaatst werd en tja daarna drukte ik de pc uit... Dus alles weg.

Meisje, voor mij is een gastouder ideaal ivm vroege tijden dat wij uit huis gaan hier. Maar persoonlijk vind ik het ook fijner omdat het daar veel huiselijker is en de kinderen lekker kind kunnen zijn ipv dat ze van alles moeten.

Sam, lekker genieten meid!

Marloes, wat k*t dat je nog last van hebt. Is de pijn wel acceptabel of laat je er tzt wat aan doen?

Ikke, hoe gaat het nu tussen jou en je vriend en heeft hij zijn rijbewijs al gehaald?

Druifje, is het geen idee om een dagboek bij te houden en dit bij de ha onder de neus te drukken? En dan de momenten van huilen een cijfer geven, een 10 voor allerhardst huilen en een 1 voor jengelen? Houd dat een paar dagen 24 uur bij en dan heb je een goed beeld voor je ha.

Cindy, hopelijk kun je snel beginnen met spuiten en daadwerkelijk voor een kindje aan de slag gaan!

Groningen stelde niet veel voor. Ze hebben ter plekke een hartfilmpje gemaakt en een 24 uurs kastje opgeplakt. Deze vanmiddag weer afgedaan en maandag via de post terug sturen. Ik heb de arts gevraagd of het zo kon zijn dat ik 2 keer een hoog ritme heb gevoeld bij hem. Dit kon zeker en was een belangrijk iets om aan te denken als m vervelend is. Hij kan er nl op reageren door te huilen en vervelend te zijn. De laatste keer dat ik het voelde was ook op een moment dat hij huilde en ik niet begreep waarom. Nou zul je denken, maar je weet toch heel vaak niet waarom hij huilt. Hier heb ik de luxe dat ik inmiddels bijna precies weet waarom hij huilt. Sorry kan me voorstellen dat dit heel luxe klinkt... En tis nog luxer want meneer slaapt al 5 dagen lang van een uur of 23 tot half 8/8 uur, zonder wakker te worden!!! Over 2 weken krijgen we de uitslag van het kastje, ben benieuwd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 12-01-2013

@bloempje, wat heerlijk dat m zo slaapt!! En fijn dat je hm zo goed begrijpt!! Ik weet meestal wel wat j wil behalve z'n sprongen.... En vrijdag was zwaar, maar nu slaapt hij weer veel beter, kan zichzelf vermaken, wordt niet meer huilend/jammerend maar vrolijk wakker dus denk dat hij vrijdag nodig had voor z'n ontwikkeling!! EN vanavond voor het slapen 170cc bv gedronken ipv 120/130 dus hopelijk slaapt hij vannacht goed.
En m'n onderkant.... Ach fijn is anders maar gelukkig niet altijd last.... Ik wil het niet laten fixen tenzij het erger wordt, maar wil wel vragen om het bij en volgende bevalling te herstellen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 12-01-2013

@Muts, wel fijn dat als di het wordt je geen opvang nodig hebt, maar zie je je man dan niet heel weinig??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-01-2013

Onvoorstelbaar rond negen uur echt veel gegeten en dan gewoon om 0.15 en 2.45 weer komen...... Ons hongerlapje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-01-2013

O hihihi de sex ging alweer veel beter!! I love it......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-01-2013

Hihi!
Hier ook!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-01-2013

Muts haha c blijft gewoon zijn mond open doenalstie het niet lust gekke druif!
Bloempje super zeg dat je al weet welk huiltje wat is en jemig fijn hoor dat lange slapen. Kan jezelf ook tot rust komen en de volgende dag weer goed aan.
P is nog bezig metziijn rijlessen maar gaat wel goed geloof ik. En hoe het tussen ons gaat? Over het algemeen wel goed slleen gister ff bonje omdat hijj wat op l haar gezicht liet vallen en ze echt snikkend ging juilen. Ze was erg overstuur.

Shadu ohhh nu moet ik je toch wel in de gaten gaan houden hoor. Volgende maand dus een zwangerschapstest;-)

Verder weet ik het niet meer. Zit zo als gewoonlijk op mijn tel, dus terug kijken is lastig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-01-2013

Haha nu nog niet in de vruchtbare dagen hoor.. Was net ongi af dus... Hihi! Maar goed het zou van de week dus zomaar eens kunnen! Big sister is watching me!!!
Fijn dat het tussen jullie stuk beter gaat! Maar dat ie iets op der gezicht liet vallen... Dat ging per ongeluk neem ik aan.. Maar snap jouw reactie ook wel weer hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-01-2013

Shady ja ik hou je in de gaten. Hahaha! Ha ging per ongeluk! Maar hebben het er later nog over gehad en hij vond dat ik hemeen schuld gevoel had aangepraat. Nou ik weet niet maar hij liet het toch vallen. Ik had het idee dat hij mijn een schuld gevoel aan praatte wantvik had de flesjesafgewassen en weg gezet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-01-2013

haha shady, we houden je in de gaten en het zou zo super tof voor jullie zijn als het `snel`raak is hihi

marloes, fijn dat het goed bevallen is, heb er denk overheen gelezen maar is de boel van onder niet helemaal goed gefixed?? hier ook het idee iets te nauw zijn dichtgenaaid Sad

bloempje, 2 weken wachten? pff das best lang Sad wel fijn dat je zo`n makkelijk mannetje hebt en precies weet hoe of wat, hier weet ik ook meestal wel waarom c huild(doet ie ook haast nooit tenzij er iets is) en hihihi tja wat voor antwoord moest ik dan geven?? uhm ik MOEST solliciteren en dacht jullie nemen me toch niet aan?? hihihi vond deze wel goed passen hehehe zo ging dus het hele gesprek, stond er dus ook in van kom maar op hehe

ikke, hihi soms heb je wel eens van die lompe dingen waar je tegenaan loopt, gewoon ff uitpraten en dan is het weer over, wel fijn te lezen dat het weer goed gaat. ja c is een druif hoor, hij blijft zijn mond maar open doen en in het begin valt hij echt ieder hapje aan, op een gegeven moment gaat ie huilen(na een hap of 15) en dan weet ik inmiddels dat ie het niet lekker vind haha, maar een vies gezicht trekken??? nope niks van dat alles haha, vanmiddag had ik appelstroop op brood gedaan en toen deed ie voor de eerste keer(na een halve boterham inmiddels op te hebben) mijn hand weg duwen dat ie niet meer wou haha, toen maar een andere boterham gepakt met alleen boter en die ging weer schoon op

ik ga hier maar eens een mannetje wakker maken, hij slaapt weer een gat in de dag en we moeten nog ff op visite, we gaan lekker fietsen met hem(weer een mijlpaal pff) wordt ie vanzelf wel wakker van haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-01-2013

Sorry dames ff ego: Q drinkt al vanaf woensdag véél minder dan eerst (zo´n 550 ml ipv ongeveer 1000). Waar is mijn hongerlapje gebleven? Hij is niet meer ziek, het kan niet aan de kv liggen want die krijgt hij alweer een maand weer, ook niet aan de bijvoeding liggen want hij krijgt nu ook alweer bijna een maand bijvoeding... Iemand ideeën? Ook nog steeds geen tandjes te zien. Hij is wel een beetje uit zijn hum. Help!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-01-2013

Meisje, ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn. Denk dat belangrijkste is dat hij goed blijft plassen. Als hij dat doet zou ik het ff aankijken.

Whahahaha muts, ik kan me nog vaag iets herinneren van zo'n jaartje terug dat je een strak dicht genaaide doos wilde hahahaha. Nu heb je hem en is het weer niet goed :-P

Shady zet hem op!!!
Sam hoe is het eigenlijk met je jeuk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-01-2013

@meisje, sorry kan je niet helpen!! Maar zolang hij goed plast lijkt het me geen giga probleem en anders het cb bellen??

@muts, oef te strak is ook niets.... Hier is een hechting te snel opgelost en die plek blijf irriteren


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-01-2013

Meisje ik heb gee. Idee waarom hijineens zo weinigdrinkt. Ikzou morgen ff het cb bellen voor advies.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 13-01-2013

hallo dames,

ik heb ook eindelijk even een laptop kunnen lenen zodat ik is even mijn verhaal kan doen: want zo,n lang verhaal op je telefoon typen is niet te doen...

zoals jullie weten had ik erge last van jeuk.. ik zou daarom ook 4 januari ingeleid worden... maar donderdag op vrijdagnacht (3 op 4 januari) brak me vruchtwater om 1.50 dus ik bellen naar het ziekenhuis wat ik moest doen en ze zei probeer nog maar te slapen en dan meld je je gewoon om 08.00 dus zo gezegd zo gedaan... kom ik in het ziekenhuis willen ze me lichaam het eerst zelf laten doen! dus ik moest 's nachts blijven! okej zo gezegd zo gedaan werd een bedje voor me gezocht en daar lag ik dan in het ziekenhuis! de volgende ochtend, me lichaam had helemaal niks zelf gedaan... dus werden er zaterdag om half 9 een pil in gebracht, waarna er weer niks gebeurd was dus 4 uur later weer een pil erin en deze deed ook niks dus om half 5 laatste pil erin toen zou ze om 22.00 nog even naar me kamer komen want het zou zaterdagnacht toch niet gebeuren. vanaf 19.30 had ik om de 5a6 min weeen.... ik heb dus heel de zaterdag op zondagnacht niet geslapen...(en donderdag op vrijdagnacht ook weer niet veel en vrijdag op zaterdag ook niet dus was echt kapot zondag) rond 3 uur vertrouwde ik het niet en heb ik nog een ctg gehad...ik had ineens heel veel vruchtwater in me bed leek echt wel alsof ik dus gewoon een emmer water in me bed had gegooid! nou alles was goed... zondag om half 9 waren we weer op de verloskamer en toen had ik 4a5 cm ontsluiting...jeeej dacht ik dan gaat het nu gebeuren eindelijk van de jeuk af en eindelijk ons meisje zien....toen werden de weeenopwekkers aangesloten en elk half uur werd hij 1 omhoog gedaan... rond 11 uur kreeg ik een prik in me been en toen viel ik af en toe een beetje weg (door de vermoeidheid) rond 15.30 mocht ik zachtjes meepersen en om 16.15 had ik persweeen.. en ondertussen stond de weeenopwekker op 8... ik werd toen elke x wakker als de wee kwam en als die op zijn hoogtepunt was... toen werd er gezegd dat ik toch een knip nodig had want het zou niet lukken zonder knip... dus in een wee werd ik verdoofd en toen heeft ze me nog 1 x de mogelijkheid gegeven om het zelf te doen maar het lukte niet.. dus de knip kwam en de verpleegster die erbij was die heeft op me buik staan duwen en daan was onze kleine meid... ik snap nou ook waarom ik dr dr niet zelf uit kreeg ze was gewoon ipv 6.5 pond 8 pond......nou dan denk je jeeeej ze is eruit.....uitslag was bijna gelijk weg!! zo blij dat ik geen jeuk meer had,maar Tess moest naar de kinderafdeling omdat ze koorts had! ik had ook koorst dus we moesten allebei blijven.. ben tot woensdagochtend in het ziekenhuis geweest en was het op den duur zo beu!! en iedereen zegt iets anders in het ziekenhuis over borstvoeding!

met de borstvoeding gaat alles goed, Tess groeit goed zit nu al boven dr geboortegewicht (200 gram ze woog 4.135 toen ze geboren was) ik ben zo verliefd op me meisje..

dames sorry dat ik er niet zoveel ben maar ik kan het ff nog niet opbrengen om zoveel te reageren ik moet nu ook eigenlijk al op me bed liggen en dat ga ik nu ook doen ben kapot....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 13-01-2013

ff checken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-01-2013

Ik.zie niks sam...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 13-01-2013

nu wel Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-01-2013

hij doet het sam, nu lekker slapen en wij komen wel weer hoor, eerst volop genieten en pff dat valt niet mee zo weinig slaap en daarna dan ook nog moeten bevallen, gelukkig is de jeuk wel weg en doet je `grote` meisje het goedSmile fijn dat het goed gaat met de bv, heb je thuis ook nog kz nu of waren ze vandaag alweer voor het laatst??

bloempje ik heb altijd gezegd dat ik er bang voor was, helaas is het dus werkelijkheid geworden

marloes, das ook een probleempje lijkt me als dat nu nog steeds opspeeld?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-01-2013

Muts ze komen morgen nog van half 9 tot half 2 en dan moeten we het helemaal zelf doen Smile is ook leuk Maarja nog drukker...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2013

Sam wat een verhaal zeg van je big girl! Fijn dat je zo goed als meteen van de jeuk af was! En rust lekker uit en geniet van je meisj!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Sam haha ook al zo n flinke meid he? Maar is dat echt de reden dat het zelf niet lukte? Want tess was 4140 gram.. Onze tess dan haha!!
Maar ik ben blij dat het allemaal goed gaat met jullie en vanaf vanmiddag alles zelf doen, meis dat komt echt goed!!hier dacht ik het lastig te krijgen met twee maar ook dat is zo goed te doen!

Sorry... Moet nu snel weg.: tess is ontroostbaar..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Ben ik weer ff...
Tess ligt weer lekker in der bed te slapen en semmy is ook nog niet wakker dus ik heb mooi mezelf ff rustig om kunnen kleden enzo en alvast een zooi was opgevouwen en opgeruimd! Zometeen vast lekker mijn suddervlees opzetten en dan zal semmy wel roepen.

Tess werd gewoon pas om 6:50 wakker na der fles van 22:30!! Wauwie!! Normaal was dit 5:30 ongeveer maar ze heeft het steeds beter door dat slapen snachts!en echt wat een verschil in huilen met deze voeding nu zeg! Ben blij dat ik aan de bel getrokken heb en ook dat ze niet meteen met medicijnen aan kwam zetten! Ze is zo onwijs zoet en tevreden! Alleen net ff flink brullen dan maar zullen wel krampjes geweest zijn. Nu ligt ze dan ook weer lekker op der buik te slapen, de lieve schat!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan van het weekend?
Ik heb gister avond gesolliciteerd op een kassa medewerker functie. Heb stiekem opeens echt zin in deze baan! En dit is volgens mij geen vacature voor die hele jonge meiden van 16 jaar want er staat bij dat ze in de toekomst verantwoordelijkheid zal dragen voor de hele kassa afdeling.
Nu dus maar hopen dat ik op gesprek mag komen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

Even ego.... Waarom laat mn mannetje overdag 4 uur tussen de maaltijden en 's nachts meestal 2,5 / 3 uur!?