Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Marloes... Dat is mij ook een raadsel... Geen idee!

Hier echt een slaapkopje hoor... Na de fles van 7 uur ligt ze alweer ruim twee en half uur te slapen nu... Ik laat der lekker liggen en gooi de flessen gewoon weer om van nu nog 5 x 120 naar 4 x 150

Oh meiden!!! Hier zijn de ovu testen weer besteld hoor!! Ben ook gewoon zo benieuwd naar mijn cyclussen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

@shady, wat heerlijk dat tess zo goed slaapt!! En alweer aan de ovutesten?? Hier nog geen ongi te bekennen, dacht 1,5 week geleden een eisprong te voelen maar we zien wel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-01-2013

Sam, wat fijn dat je van de jeuk af bent! En tja ik kan me voorstellen dat een eerste baby met dit gewicht niet heel makkelijk naar buiten komt Wink Geniet lekker meid en rust goed uit!

Shady, lekker hoor dat Tess zo goed slaapt! En ben toch wel benieuwd waarom je weer aan het werk wilt?

Marloes, ik wou dat ik antwoord had voor je, maar ik zal het echt niet weten...

Hier had ik gister M na de voeding van 21 uur naar bed gedaan, dacht zal eens kijken wanneer hij dan wakker wordt. 5:15 uur was de eerste keer en daarna pas weer om 9 uur.
Nu maar eens ff wat was opvouwen en opruimen en dan vanmiddag ff stuk wandelen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Ja ik wil graag ovu testen gebruiken omdat ik van die waardeloze cyclussen heb elke keer dus wil gewoon weten wat mijn lijf doet! En daarnaast natuurlijk proberen de kans te benutten als die zich voordoet.
Ik hoef niet per se aan het werk maar zei wel altijd dat als er iets langs komt wat me leuk lijkt dat ik het gewoon ga proberen om de baan te krijgen. Maar ik vind het ook echt wel prima zo thuis hoor. Nou is het zo dat wij nog heel erg veel verbouw plannen hebbe thuis dus het spaargeld kan wel ff een boost gebruiken. Dat is de hoofd reden om toch te kijken voor een baan.

Bloempje jeetje dat mannetje van jou kan er ook wat van he? Lekker hoor van die heerlijke slapertjes!! Sorry Marloes...
Tess slaapt nog steeds... Ik maak der om half 12 maar wakker. Dan mag ze om de 3 en half uur een fles van 150 en komen we mooi weer om 22 uur uit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

marloes geen idee.. als t je echt gaat opbreken ivm werken kun je mss proberen als laatste voeding een kunstvoeding geven of zeg ik nu iets heel erg sorrie pro bv dames hihi

sam wat een joeeeeekel is jouw tess'je toch.. ons manneke is nu al zooo groot haha en weegt nu rond de 4 kg hehe

hier vannacht 7 uur tussen de voedingen voor 2e keer jeeej!! wel sliep ie pas 2 uur na zn fles gisterav dus moeders heeft niet 7 uur kunnen slapen maar ben al zo trots op mn menneke.

ik wandel graag maar is t ook nog wel toegestaan met n baby van 5weken bij min 9.... uiteraard pak ik m zo in en deken over deken in n voetenzak... maar mss dat andere mensen wel zullen zeggen oh kijk daar dan............


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

shady waaaaaat haha zo serieus al voor n nieuw wondertje hahaha je ben gek!!!
hoop voor je dat je cyclus snel weer op de rit is!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

@Budha, ga lekker wandelen meis!! Gewoon goed inpakken, maar wet niet waar je woont, hier in west brabant sneeuwt het namelijk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

zuid brabant dus stuur maar deze kant op die sneeuw Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-01-2013

Hier sneeuwt het ook.... En ff een vraagje dames gisteren werd mij de vraag gesteld door de vk welke anticonceptie ik wilde gebruiken.... Wat doen jullie...

En Shady je gebruikt nu toch ovutesten omdat je alleen wil weten hoe je cyclus is? Of wil je echt nu al zwanger worden?? Begrijp me niet verkeerd hoor.... Het is je eigen ding.. Maar was gewoon ff een vraagje..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

@Buddha, nog wezen lopen?? Hier sneeuwt het nog steeds

@sam, hier gebruiken we condooms, ik wil geen rotzooi meer in m'n lijf en hoop in 2014 een 2e kindje te mogen krijgen. Hoe gaat het met jou en je dochter??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Tuurlijk mag je lekker met je baby wandelen! Zolang hij het niet koud heeft is er niks aan de hand. Gister heb ik voor de ergste wind gewoon de regenhoes erover heen gedaan! Heerlijk hoor.
En ja de ovu testen zijn in principe bedoeld om mijn cyclussen in de gaten te houden maar ik ken mezelf... Als ik weet dat er een eisprong nadert... Dan wil ik er voor gaan ook! Dus ja het kan zomaar zo zijn dat ik al snel weer zwanger ben! Ik hoop het maar vind het ook prima als het nog even zou duren hoor. Er zit geen druk op nu!

Sam ik noemde het van de week al, lijkt inplanon ofzo je niets? Dezelfde werking als een spiraal alleen dan in je boven arm onder de huid geplaatst. Mijn nichtje laat dit binnenkort doen. Het lijkt mij ook wel wat maar nu zeker nog niet!! Eerst nog verder uitbreiden als de natuur het ook wil!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Meiden die verstand hebben van de zogenoemde sprongen.. Is de eerste soms met zes weken?
Tess heeft een beetje een klaag en huil dagje vandaag..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-01-2013

hallo ladies ben ik ook weer even !


@ marloes wat vervelend dat j s'nachts zo snel alweer een voeding wil, misschien wat rijstebloem alvast door de bv doen ?? en wat leuk dus in 2014 voor een brusje hihi dat is ook wel de tijd dat wij ongeveer voor een brusje willen gaan !

@ shady dat implanon dinges wou ik in eerste instantie ook doen na de bevalling maar mijn vk zei dat ze wel is had gehoord dat die dingen nog wel is willen gaan dwalen in je lichaam en hij werkt in principe 3 jaar maar kan langer en als je hem dan kwijt ben in je lichaam is wat vervelend hihi

en shady jij bevalt in 2013 gewoon weer hihi

@ bloempje wat lekker dat je zo goed weet waarom je mannetje huilt en hij slaapt ook lekker door al s'nachts !

@ sam wat fijn dat je vandaag nog kraamzorg had ! en nu alleen maar ook dat gaat je lukken hor !

@ bubble hoe gaat het met jullie ? alles weer een beetje uitgepraat ??

@ buddha haha is het min 9 bij jullie of is dat de gevoelstemp hihi ??

@ hier gaat alles goed, de kleine man groeit hard, het gaat allemaal zo snel aan de ene kant zou ik nu alweer zwanger willen zijn maar laten we maar eerst is gaan verhuizen !a is echt een lachebekkie en huilt de laatste tijd alleen maar als er iets is, soms denk ik dat er een tandje komt maar er komt nog steeds niks hihi bij de oppas vind ie het ook altijd leuk, ach hij vind alles goed zolang hij maar aandacht krijgt en dan maakt het niet uit van wie het is haah


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-01-2013

o,ja shady rond 6 weken zit inderdaad een sprong maar de meningen zijn nogal verdeeld de een zeg uitgerekende datum en de andere geboortedatum! bij aiden klopt geboortedatum altijd wel !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-01-2013

Budda, hier ook heerlijk gewandeld! Gewoon lekker inpakken en wat ik doe is een mutsje met daar overheen een capuchon. Meeste warmte verliezen ze via het hoofd. Kijk jou kereltje begint ook te snappen dat hij s nachts lekker moet door slapen!

Shady, ik stel de vraag toch, ben je niet bang voor lichamelijke klachten als je zo snel weer zwanger bent? Ieder zijn eigen keus, maar ik krijg dan meteen van die horror beelden voor me... En met 6 weken is idd de eerste sprong.

Bepje, wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! En al watverkocht op mp? Wink

Sam, hier de meest ouderwetse manier van anticonceptie, voor het zingen de kerk uit. Fijn dat de bv zo goed gaat meid! Voel je je al helemaal mama? En C?

Marloes, is M al weg? Of was dat morgen?

Oh en vliegende staafjes in je lichaam... brrr moet er niet aan denken. Inplanon is er al een aantal jaren, maar ik hoor weinig mensen die het echt plaatsen, zegt mij genoeg Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

@bepje, wat fijn dat a het zo goed doet!! Zijn jullie al aan het kijken voor een ander huis of nog niet??

@bloempje, m is gisternavond vertrokken..... Vandaag mn oppaskindje gehad en dat ging goed, morgen hoop ik om 7 uur bij mn schoonouders te staan om j te brengen en dan daar even kolven en snel naar mn werk, ik kan gelukkig morgenavond daar mee eten!! Dan woensdag j naarde gastouder brengen en na m'n werk weer ophslen en dan door naar mijn ouders, daar slapen we woensdagavond en dan ga ik donderdag werken en blijft j daar en daar eet ik donderdagavond, breng m'n broertje thuis en ga dan met j naar huis, waar hopelijk papa dan ook weer is.... Vrijdag lekker met z'n drieetjes thuis en dan komen ze ons nieuwe bed, een boxspring, leveren...... Druk weekje hihihi dus een heerlijk rustig weekend houden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

Oh en ik hoop j snel een brusje te mogen geven, maar wil wel minimaal 9 maanden wachten zodat m'n lichaam herstelt is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-01-2013

@ bloempje hihi niet echt de veiligste manier he van anticonceptie hihi meisje werd zo zwanger weet je nog......

en ja heb al wat verkocht, we willen van de zomer naar een ander huis gaan kijken, al kijk ik nu ook af en toe al is hihi en ben dus maar alles meteen aan het wegdoen, scheelt straks weer met verhuizen hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

Volgens t ´oei ik groei boek´ is de eerste sprong met 5 weken.. geen idee of het in de praktijk ook zo nauw komt! wat bepje ook zegt, geboortedatum of uitgerekende datum?

oké ja lijkt me logisch als je weet dat je ovuleert dat je er dan ook voor gaat die periode... dat jij t graag wil kan ik me wel indenken haha maar dat je man t ook toestaat!! is ie niet dolblij dat je eeeindelijk niet meer zwanger bent hahaha en tot de hoeveel kindjes wil je doorgaan?

Marloes wat zul je blij zijn als m weer terug is Big Grin

Sorry to correct you bloempje maar ehh voor t zingen de kerk uitgaan is GEEN anti conceptie.. ff voor de zekerheid mocht je nu jonge tieners op een briljant idee brengen die geen condooms durven te kopen en dit hier lezen. Wink

Ik ben nog ff een blokje gaan wandelen ja, kleine ligt in de koeka zak (met capuchon) en een mutsje op! en t begint hier nu ook te sneewen.. o nu al niet meer? nou dat was t dan dus haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

bloempje ja tuurlijk ben ik weleens bang voor eventuele klachten maar ik ga er ook echt niet vanuit dat het al snel weer raak zal zijn met die cyclussen van mij. en ik denk altijd maar zo, als de natuur vind dat mijn lijf er klaar voor is dan lukt het en anders niet. ik wil gewoon geen eventuele kansen voorbij laten gaan...

oh dat implanon... ik had er zelf nog nooit van gehoord, het klonk mij wel goed in de oren. ach, ik wil voorlopig helemaal niets wat een kindje in de weg zou staan dus voor mij is het niet van toepassing.

bepje fijn dat het zo n lachebekkie is! hier is tess ook echt een heerlijk tevreden meisje. en lacht ook erg veel! hoop dat dit zo blijft maar vandaag viel gewoon echt op dat ze veel huilt en naar mijn idee om niks.. ze kon geen honger hebben, ze had gewoon een schone bips, ze zat gewoon lekker op schoot en evengoed was het niet goed. ze ligt nu gelukkig wel weer lekker in der bed te slapen. wel grappig om te horen dat er dan rond deze tijd een sprong zou zijn. ik heb er geen verstand van want heb me er nooit mee bezig gehouden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

buddha heerlijk dat je er lekker uit geweest ben hoor. ik heb ook heerlijk gewandeld! tussendoor bij oma op bezoek, tess de fles gegevenen toen weer lekker terug gelopen.
en wij zouden nu nog graag twee kindjes erbij willen (niet tegelijkertijd). mijn man is het ermee eens gelukkig en heeft zelf ook de wens voor nog twee kindjes. alleen van hem hoeft het niet per se nu meteen alweer en dat hoeft van mij ook zeker niet meteen. maar als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn denk ik dan. ik ga ook geen verplichte sex hebben ofzo. gewoon lekker ontspannen en relaxed. de ovu testen hou ik er alleen bij om inzicht in mijn cyclus te krijgen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

o en vraagje.. ik ben laatste maand overgedragen aan de gyn.. nu heeft de verlosk. ook nacontroles gedaan na de bevalling.. en met 6 weken moet ik op nacontrole bij de gyn én verlosk. komen.. ik vind dit ZON onzin alsof ik niks beters te doen heb met een baby..... is dat normaal of gaat er iets verkeerd nu en hoef ik niet naar de verlosk?? toch onzin 2 x een inwendig onderzoek en praatje enz... ik zou zeggen de gyn want ik ben ook in t zkh bevallen en niet met de verlosk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

ik heb nog nooit een inwendig onderzoek gehad bij de nacontrole. gewoon alleen een praatje.. en ik zou het niet weten of het normaal is dat je bij beide langs moet komen. lijkt mij ook een beetje onzinnig. wat je zegt, alsof je niks beters te doen heb!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

oh.. verloskundige gaf aan dat ze dan altijd inwendig even voelen naar bekkenbodemspieren enz.. dus dacht dat de gyn dat ook altijd standaard doen op een nacontrole maar niet dus? hoe dan ook ik vind twee nacontroles bij twee verschillende gewoon RAAR!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Idd raar!! En zeker als ze beide zouden gaan voelen. Maar dat heb ik zelf echt nog niet mee gemaakt. Maar das alleen bij de gyn waar ik ervaring mee heb..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-01-2013

Hahahaha Budda, ik zal opletten wat ik neerzet Wink En bij muts gaat het ook al ruim een half jaar goed, dus zal vast mee vallen bij onsWink

Nacontrole???? Niet in het ziekenhuis en ook niet bij de vk. Gewoon geen enkele controle!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-01-2013

Oh er gaat mij weer een lampje branden! Tis idd aangeboden hier, maar ik heb het zelf afgeslagen. Heb geen behoefte aan een praatje over hoe alles is verlopen. Stel dat mijn eigen vk de bevalling had gedaan en mij de hele tijd onder controle had gehad was mijn mening misschien anders.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 14-01-2013

Dames, wat is het toch heerlijk om jullie verhalen te lezen! Je kan duidelijk zien dat elk kindje toch echt anders is! En dat jullie toch ook andere methodes en alles hebben voor het voeden. Ik blijf vooral lekker lezen hier. Kan ik zelf een beetje kijken hoe het straks,moet haha! Als ik straks zwanger mag zijn heb ik hier genoeg ervaringen deskundigen voor vragen! Lieverds geniet echt van jullie wondertjes!

Shady: wie weet mogen we over een paar,maanden samen zwanger zijn! Zou ik heel gaaf vinden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

Raaaar dat jij t niet gehad hebt! Meer dames hier?

Ben he al wel n keer ingesteld geworden bloempje of nog niet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-01-2013

buddha schreef:Raaaar dat jij t niet gehad hebt! Meer dames hier?

Ben he al wel n keer ingesteld geworden bloempje of nog niet?

Hihi ja ik ben al wel een keer 'ingesteld', maar nog niet ongesteld hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2013

Shady wat leuk dat je weer zin in werken hebt.
Haha ovu testen weer besteld. Je gaat er wel weer meteen echt werk van maken.
Stond je man eigenlijk ook meteen te juichen om weer meteen voor een kleien te gaan? O ik lees n nu net verder en daar heb je hem al beantwoord.

Bloempje: lekker he zo een slaapkopje. Kan je ff wat meer doen.

Buddha je pakt hem goed in en frisse lucht is juist goed.

Marloes geen idee waarom je ukje dat doet.

Samantha wij gebruiken alleen rubbers!

Shady ja volgens mij is de eerste sprong rond zes weken.

Hier heeft het flink gesneeuwd. Ik heb al lekker geglibberd toen ik wilde inparkeren, maar is goed gegaan. Neregns tegen aan geknald.

Marleos een nieuw bed Wink *gniffel gniffel*

Buddha ik kan je niet helpen wat de reen er achter is dat je na 6 weken weer op controle meot.

Cindy wat gezellig dat je mee blijft lezen! En ik hoop idd dat jullie(shady en jij) tegelijk zwanger mogen zijn, zo niet dan jij wel eerder hoor!(sorry shady) Ik gun het je zo!!!!!

Vanmiddag bij cb geweest. L weegt nu 7200 en is 65 cm. Wordt een goeie vetklep dus. Whahah! Maar alles gemiddeld , dus prima.
We moeten tot 7 maanden nog 4 flessen geven of als L het anders aangeeft 3 flessen en meer hapjes. We gaan beginnen met een broodkorst en na het fruithapje wat water. Ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Cindy ja dat zou ik ook heeeeeel gaaf vinden!!! Laten we daar gewoon voor duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2013

Haha ikke ik snap je hoor! Ik gun het ook zeer zeker Cindy eerder dan mezelf!! Ik heb er gewoon ook echt geen haast mee!
Fijn dat je meisje zo lekker groeit! Jemig zes maanden alweer zeg... Wat gaat dar toch snel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-01-2013

@ Ikke, waarom moet je lachen om ons nieuwe bed?? Ik hoop op een betere nachtrust hihihi en zo he l groeit goed... Ons j is 2 cm kleiner en 2 kilo lichter hihihi
@cindy, succes morgen ......je krijgt toch te horen wanneer jullie kunnen starten of nog meer??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-01-2013

Sorry ff snel want ben beetje moe

Sam er bestaat een lichte pil die je mag gebruiken tijdens bv (daar heeft de vk het als het goed is met je over gehad). Ben vergeten hoe die heet, hij onderdrukt alleen de eisprong dus zal qua ´rotzooi´ wel meevallen. Ik ga straks de nuvaring gebruiken. De meningen zijn verdeeld of je die tijdens bv mag gebruiken.

Buddha ik mocht kiezen tussen nacontrole bij de gyn of vk. Heb gekozen voor de vk en dat was in principe ook alleen een praatje (heb zelf gevraagd of ze ff naar hechtingen kan kijken). Ik zou als ik jou was ff het zh bellen en vragen naar de procedure. Vind 2x ook wel veel ja.

Marloes sorry da´s waar ook helemaal vergeten, jij staat er natuurlijk alleen voor deze werkweek. Had nog willen vragen of je het een beetje trekt zo maar da´s me ontschoten. Als een echte sterkte meid sleep jij je er weer goed doorheen, respect hoor! Is wel aanpoten he, zo alleen met J.

Sorry de rest ben ik ff vergeten.

Hier: maak me nog steeds zorgen om Q, vandaag heeft hij weer steeds met moeite de helft van de flessen op. Jullie vinden me waarschijnlijk overbezorgd en dat ben ik misschien ook wel maar het valt wel op, als je kindje een hongerlapje was en ineens niet meer... Hij plast op zichzelf nog wel maar logischerwijs niet zoveel als eerst. Ik heb al online Q zijn situatie aan het cb voorgelegd, eens kijken wat die zeggen. Bah, geef mij mijn veelvraatje maar terug!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-01-2013

@ meisje a drinkt de laatste dagen ook niet zoveel daar in tegen eet hij wel 1 potje fruit en een half potje groente ongeveer op en zijn plasluiers zijn nog wel genoeg en vol...... misschien dat ze weer in een sprongetje zitten en dat ze daarom niet zoveel drinken want ze schelen niet zo veel qua leeftijd !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

Meisje ik vind je niet overbezorgd! Als ie maar de helft drinkt van wat ie normaal drinkt dan valt dat wel op ja!!
Ik.zou vd week anders op n inloopspreekuur ff binnen wippen van t cb. Hier is t 1 avond in de week dacht ik..

Bloempje whaaaa ingesteld hahahaha rottelefoon ook schandaaalig veel typefouten Confused

ikke wooow wat n gewicht al jeeetje ook zwaar om ze vast tte houden zeker al?? Hoe gaat t met p en jullie?

Cindy ja morgen toch?! Spannendddd 2013 wordt jij zwanger aaaahh ik voel t!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

Bubble gaat al wat beter thuis en of heb je al hulp.ingeschakeld?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2013

Marloes jecweet maar nooit wat er allemaal in zo een nieuw bed gebeurt toch. Hehe!
Buddha ja ze weegt aardig wat om te tillen. Ach doe ik toch nog een beetje aan sport toch ;-)
Ja met p gaat het goed en verder met ons ook. En met jullie? Heeft jou man al een aardig ritme met de kleine man? Werkt hij 5 dagen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2013

Meisje ikzou me ook zorgen maken alstie van een vreetzakje naar dit is gegaan. Geef je ook bijvoeding? Want datckan een verklaring zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2013

Fijn ikke dat t goed gaat!! Hier ook!! Hij is echt heel betroken, ook al ie huilt weet ie goed net m om te gaan. Snachts maajt hij de flesjes en ik geef ze..
Ja hij werkt 5 dg in de week maar is vrachtwagenchauffeur dus ong 60u per week..ben super trots op m!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 14-01-2013

Heb niet alles terug gelezen meiden, sorry alvast!
Probeer op zoveel mogelijk te reageren.

Buddha, hier ook na controle door de vk. Maar niet verplicht. Mocht zelf kiezen of ik een afspraak maakte. Ze vinden t leuk om je kindje nog eens te zien en als je een heftige, snelle, gecompliceerde of nare bevalling hebt gehad kan het fijn zijn deze nog eens na te bespreken. Ook kunnen ze, als je wilt en/of als je klachten hebt, kijken naar je hechtingen.
De gyn zal denk ik het zelfde doen. Dus is dan net waar jij je beter/ fijner bij voelt.

Ikke, hier ook beetje sneeuw gevallen eind van de middag. Maar heb nog geen auto moeilijk zien doen.
L is goed gegroeid!

Shady, leuke foto op fb.
Jullie zouden dus nog wel 2 kindjes willen. Duim voor jullie dat er nog 2 mooie wondertjes bij mogen komen.

Marloes, lekker..een nieuw bed! Hopelijk veel goede nachten erin.

Bubble, hoe gaat t meid?

Bepje, A dus ook al lekker aan t fruit en de groente. Vind hij t wat?

Meisje, als Q groente en/of fruit krijgt zou t kunnen dat hij daardoor tijdelijk minder zin heeft in z'n flessen. Als hij maar Alert blijft en voldoen plast. Vertrouw je t niet dan zou je naar het inloop spreekuur van het cb kunnen gaan en het daar voor kunnen leggen. Misschien sprongetje? L heeft ook momenten dat ze van elke fles laat staan. Bij elkaar laat ze dan op een dag een volle fles staan.

Cindy, heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Hopelijk snel mooie eitjes zodat de super zwemmers van je mannetje gebruikt kunnen worden.

Vanmorgen met beide kindjes naar cb geweest. L (zoontje) weegt 12.4 kg en is 90 cm (3 jaar). En L weegt 7600 gram en is 64 cm

Ga nu m'n bedje opzoeken. Sorry als ik iets vergeten ben


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-01-2013

Hier flink pak sneeuw gevallen!!

Iedereen die de weg op moet, veilige reis!

Ik trek maar n schone pyjama aan.. Laat ie n boer, komt er n hele golf mee bleghhhh


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-01-2013

Buddha wat super dat je zo trots bent en dat hij zo goed helpt.
Natas nou jou kleintjes groeien ook lekker!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

Buddha wees idd maar trots op je mannetje dan!! Wat heerlijk dat julie alles wel een beetje samen doen zo!

Marloes lukt het zo in je uppie?? Je zit nu op de helft! Succes!

Hier heeft tess het weer super gedaan vannacht! Pas om 7:10 wakker!!
Zo hebben we echt een mooi schema met der flesjes!
7:30
11:00
14:30
18:00
21:30

En dan weer lekker de nacht in! Goed bezig!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

Natas jouw zoontje is echt een ukkie!! Semmy was in aug, dus nog geen 2 en half, 92 cm en bijna 15 kilo!
Eind deze maand weer heen, ben benieuwd! Moet dan voor beide kids heen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-01-2013

shady pardon 21.30u laatste fles en dan om 7.00u pas weer?? hahaha je bent gezegend met zon doorslaper zeg!!!!
hier was t 22.00u laatste fles, 01:45, 05.30, 9.00 hihi

geef jij.er n.slaappil in ofzo hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

buddha, haha!! dit was afgelopen nacht zo. hiervoor werd ze rond 5:30 a 6:00 wakker. is nog een luxe natuurlijk. en de eerste vijf weken was het 1 x per nacht rond 3 uur, soms eerder, soms later. maar hier kan ik wel aan wennen wat ze vannacht gedaan heb haha! semmy was ook al zo n goede slaper. ik hoop ook echt dat ze dit patroon door gaat zetten. verwend ben ik he?
maar je zou haast denken idd dat ik er wat doorheen gooi haha! maar zou het ook kunnen dat ze een gevuldere maag heeft door de verdikte voeding? al zitten er geen extra voedingsstoffen in ofzo, toch heb ik het idee dat dit wel helpt met de nachten door trekken. ze slaapt overdag ook nog eens heel erg veel.. semmy toen ook.. nou hou ik zelf ook enorm van slapen dus ja, ik denk dat ik gewoon mijn genen goed door heb gegeven!

hier zojuist de eerste ovu test er ff tegenaan geknald. zit nu op dag 11 maar streepje was nog best licht. nou moet ik zeggen dat ik ze op dag 11 lichter gehad heb dan deze dus het zou zomaar kunnen dat er over een paar dagen toch ineens een heel donker streepje is. ach, ik hou het gewoon bij en ik zie het wel.

wat is het hier weer rustig zeg... zijn jullie allemaal met de sneeuw aan het spelen ofzo??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

[Afbeelding: eulchk.jpg]
hier is ie dan. weet alleen niet of jullie het een beetje goed kunnen zien..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

ja je ziet hem duidelijk. zo licht is het streepje trouwens niet eens... zou mijn lijf het dan toch ineens gaan snappen en rond dag 14 een posi ovu test aan gaan geven?? echt wel bizar om hier weer mee bezig te zijn hoor. maar nog steeds zonder druk ofzo dus dat is goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-01-2013

hahaha hier ook geen inwendig onderzoek hoor en ik had 3!!! afspraken 2 bij gyn(om over mijn trauma te kunnen praten hihi) en 1 bij vk, uiteindelijk 1 bij gyn afgezegd omdat ik er niet op terug kijk als zijnde trauma dus als jij het niet nodig vindt dan zou ik er 1 afbellen

ik wil wel verder reageren maar ik heb hier een ziek spookje wat contant aandacht vraagt van mama en nu dus alweer aan het huilen is, ga hem maar snel weer troosten............
buddha schreef:oh.. verloskundige gaf aan dat ze dan altijd inwendig even voelen naar bekkenbodemspieren enz.. dus dacht dat de gyn dat ook altijd standaard doen op een nacontrole maar niet dus? hoe dan ook ik vind twee nacontroles bij twee verschillende gewoon RAAR!!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

beterschap voor het zieke mannetje! wat een mooierd is het trouwens! zag de foto's op fb voorbij komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-01-2013

thanks shady hij is snip en snip verkouden en is er niet de gezelligste op maar verder gaat het wel

meisje79, hoe ging het vandaag met q zijn vocht inname, ik zou me er nog geen zorgen over maken het is vrij normaal dat ze minder gaan drinken naar mate je ook de bijvoeding steeds meer en meer opschroeft en als ik het vergelijk met vele uit het mei topic dan drinkt q`tje nog veel, hier denk ik eerlijk gezegd ook niet dat c heel veel meer drinkt hoor en zeker allang geen 1000 meer

marloes, ik snap dat je het graag s`nachts anders ziet, maar het kan zoveel oorzaken hebben, denk aan aandacht, gewenning maar ook is het zo dat sommige kindjes het gewoon nodig hebben, wat doet j als je hem laat liggen?? gaat ie keihard huilen of duikeld hij een half uur later toch weer zelf in slaap?? wel wil ik erbij zeggen(maar dat zal je zelf ook wel weten) dat eenmaal begonnen aan fv het einde zoek is...... ik zou eerder een flesje bv uitproberen met rijstebloem erin(sommige kindjes slapen hier beter op maar er zijn er zeker ook die er `actiever` van worden dus uitproberen)

shady, wat super lief is semmy voor zijn kleine zus! en wat doet ze het al goed joh!! en hihi dat lijkt me ook wel raar als je nu weer met de testen in de weer bent en ook weer extra spannend, ach als jij er niet onrustig van wordt om nu met testen in de weer te zijn dan is het toch goed? ik hoop dat je je ei snel benutten kan en dat je niet weer terug van die gekke(korte) cyclussen krijgt.......

bepje, wat super fijn dat a zo makkelijk is!!! echt genieten zo Smile ga maar snel verhuizen hoor hihi zou leuk zijn volgend jaar weer samen naar de negen maanden beurs te kunnen gaan hihihi

oh ja dat wilde ik hier ook eens een keer opgooien, als dalijk de ukjes van sam en buddha wat groter zijn, voelen jullie dan wat voor een meeting????
lijkt me zo leuk iedereen eens te ontmoeten en onze ukkies bij elkaar te zetten Smile

hier is de vakantie geboekt hoe zit het met jullie vakantie plannen??? c zijn id kaart is binnen hihi hij ging er helemaal voor zitten die druif!! nu alleen nog nadenken wat ik doe met extra inentingen voor hem, voor mezelf vind ik het onzin maar ga daar nog eens over brainstormen.........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-01-2013

oh ja nog vergeten

sam, wat fijn dat je kraamtijd zo goed verder verloopt en druk?? hihi het is ook wel weer lekker om zelf de regie te hebben en niks te moeten en alles te mogen, als je merkt dat het te druk is gooi de visite de deur uit, de telefoon onder een kussen en blijf lekker in je badjas bankhangen(of bed nog lekkerder vooral met dit weer) met je meissie hihi nu kan het nog dus neem het er lekker van!!

buddha, het maakt niet uit hoe koud het is, je kleed je mannetje net zoals je zelf gekleed bent en ga lekker genieten van dit mooie weer zodra ukkies op geboortegewicht zijn mag je met ze naar buiten ongeacht de temperaturen en boeie wat anderen van je vinden, als jij maar geniet toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-01-2013

@muts, arm ventje!! En wow al een id?? Waar gaat de vakantie heen??
Meeting lijkt me gezellig!!
En ik denk dat j de gezelligheid zoekt en echt honger heeft.... Als ik hem laat liggen blijft hij brullen en vanacht sliep hij in m'n bed (was panisch wakker geworden en zodra hij z'n bedje zag was het al brullen) en dan kom hij ook 's nachts om te eten, maar dan na 4,5 uur


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2013

Sorry meiden ff ego...

Ik verlies alweer roze afscheiding... Vandaag is pas dag 11!! Maar het lijkt alweer drama hier met die cyclussen... Pfff word je toch gek van?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-01-2013

@shady, bagger!! Maar verlang ook niet teveel van je lijf he!? Het moet ook de tijd krijgen om te hetstellen van die 9 maanden zwangerschap (niet lullig bedoeld)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-01-2013

Ik wou t net zeggen shady je beny pas zes weken terug bevallen je lichaam moet de hornoonhuishouding weer op orde krijgen.. Geef t wel eerst ff de tijd he Wink niet te hard van stapel lopen hoor hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-01-2013

Nee ik loop zeker niet te hard van stapel maar deze hoop heb ik al twee keer eerder na een bevalling gehad en nu de derde keer ben ik de hoop en het vertrouwen daarin een beetje kwijt geraakt... Dus het gaat gewoon weer een tijd duren voordat wij misschien weer een ukkie mogen krijgen.. Geeft ook niet maar dit soort cyclussen is gewoon ruk.. Nooit weten wanneer je je ongi kunt verwachten enzo...

Marloes red je het een beetje meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-01-2013

@Shady, thanks for asking!! Het gaat wel goed... Wel druk!! Respect voor alleenstaande ouders!! Gisterennacht was het dikke paniek en sliep hij dus bij mij. Vannacht heeft hij van 11 tot 2 in z'n bedje geslapen, daarvoor een uur gefeest.... Om 2 uur bij mij gegeten en toen zijn we beide in slaap gevallen. Nu is hij bij de gastouder


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

Jeetje marloes pittige nachten!!! Ook al zou je man wel thuis zijn, dan nog vind ik denachten erg heftig. Trek je dat nog een beetje?

Shady, ik weet niet of je het waardeert, maar volgens mij kun je beter eerst al die ovutesten de deur uit gooien en nergens op letten. Je lichaam is waarschijnlijk nog aan het herstellen en dan ga je je druk maken over dingen wat misschien wel helemaal niet de moeite waard is om je druk over te maken. Ik zou als ik jou was ook niet eerder ovu testen gebruiken dan dat ik een keer of 3 'normaal' ongesteld was geweest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

OOHHHH Muts! Ja goed idee een meting! Mits het een beetje centraal in NL is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-01-2013

Muts wat een leuke foto's op fb...

Ik heb het vannacht ook 'alleen' gedaan want c is alweer een dagje werken.. Dus dan hoeft hij er niet uit van mij.. Dus vandaag ben ik alleen met me princess Smile ze is vannacht netjes om de 3,5 uur gekomen en 2 x had ze d'r duimpje gevonden zo schattig! Ik merk ook wel weer dat ik eigenlijk te veel doe!

Over anticonceptie ben ik nog niet over uit.. Ik heb ook nog 4,5 week... Als het goed is.. Raar ook dat je zoveel van iets kan jouden...


Marloes je had het zwaar dus vannacht! Zal je altijd zien dat dat gebeurd als je alleen ben!

Sorry dames ben derest alweer kwijt... Owja meeting lijkt me wel leuk maar wat bloempje zegt het moet wel centraal liggen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-01-2013

Bloempje uiteraard waardeer ik je antwoord. Alleen gebruik ik juist die testen nu wel omdat ik gewoon inzicht in mijn lijf wil hebben. Na mijn andere bevallingen is het ook niet meer "normaal" gaan lopen dus wil gewoon nu meteen zien wanneer er zich eventueel een kans voor doet en die niet zomaar voorbij laten gaan. Dat is alles. Maak me er verder niet druk om want ik heb allang al in mijn systeem zitten dat het nog wel een hele tijd duurt voordat ik hopelijk weer zwanger mag zijn..

Marloes jeetje meis.. Respect voor jou hoor! Maar ja je zal wel moeten.. Nog twee dagen!

Sam ja ik ging er ook steeds snachts uit toen mijn man weer ging werken. Bevalt het wel zo als mama? Volgens mij wel he?
En gaat het goed met jou en tess en je mannetje?

Oh en meiden, ik heb al meerdere voorstellen in andere topics gehad voor een meeting maar ik doe daar niet aan mee hoor.. Maar uiteraard wens ik jullie ontzettend veel plezier tegen die tijd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-01-2013

Weet er alles van shady hopeloze cyclussen en niet wete. Wanneer je ongi wordt.. Ik vraag me ook wel beetje af wanner ik weer ongi ga worden en hoe t dan zal gaan.. Maar bij mij is de wens er nu ook niet dus maakt t bij niks uiy..

Nou volgens mij heeft mn zoontje vandaag zn vijfwekensprong... Huilt echt heeel erg veel en is ontroostbaar.. Heb van half drie totzes u met m opgezeten.. Ff inslaap gevallen.. Weer wakker, huilen enz..
Nu ligtie ook eindelijk te slapen op mn buik dus verplichte rust voor mij ook maar das niet erg want ben moeeeee

meeting, leuk!!! Hopelijk komen we uit op n datum en centrale plaats.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-01-2013

shady zolang jij je koppie niet op hol laat brengen moet je vooral doorgaan met ovu testen, wel is het zo dat het eerste jaar na bevalling het normaal is dat je cyclussen geen regelmaat hebben en is geduld een schone zaak maar ik snap je wel dat je het doet omdat je ook langer op tess heb moeten wachten dan je zelf gewilt hebt.....

marloes, pff dat is zeker pittig dan, gelukkig hebben jullie saampjes lekker verder geslapen, hier sliep c ook redelijk snel door maar is het na de sprong van 4 maand normaal geworden dat hij minstens 1x per nacht komt hoor dus je bent echt niet de enige. haha ik was al redelijk laat met id te halen want we gaan regelmatig duitsland in en dan ben ik al verplicht om er eentje op zak te hebben voor c....we gaan in april naar turkije met heel mijn schoonfamilie

sam, lekker alleen met je princesje en apart he hoeveel je idd van zo`n klein wezentje houden kunt Smile geniet van jullie samen zijn en neem voor jezelf echt pas op de plaats he?

bloempje haha wat is centraal? ik dacht zelf dat utrecht of zo wel redelijk centraal was, al moeten er hier wel veel uit uithoeken komen Sad maar dacht is wel leuk idee van het voorjaar misschien?

hier vanmorgen wezen sleeen met c nou ik weet niet wie het leuker vond........hij, ikzelf of de hond ????? hihi c vond er namelijk geen zak aan, ik rende de longen uit mijn lijf om het leuk te maken en noa? noa die vond het geweldig hihihi en wilde zelf steeds het touw in dr bek nemen en zo c verder trekken hehe

verder weet ik zeker dat c in een spong zit Sad pff deze is echt niet leuk en ze zeggen dat die van 11 maand nog weer gekker wordt haha, hij slaapt nog maar heel weinig(en komt eerst ook moeilijk in slaap) niks is goed en na een half uurtje is meneer alweer klaar wakker, is dan ff vrolijk maar na een uur begint het weer van voor af aan *zucht* eten ho maar, hij heeft ontdekt dat die handjes van hem prima kunnen dienen om die van mij weg te duwen dus klaar dan zetten we het weg en dan maar niet eten
ik hoop dat deze sprong ook weer snel voorbij is en we weer gezellig aan tafel kunnen zitten en dat hij lekker uitrust in zijn bedje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

Muts, zwolle lijkt me wel lekker centraal Wink Nee ik denk idd dat je dan al snel op utrecht uit komt. Waarom woont ook iedereen zo ver van mij vandaan?! Sad
Erg leuke foto's heb je gemaakt!

Budda, lekker op de bank blijven zitten dan en je rust nemen! Trek je het een beetje nu je kerel weer aan het werk is?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 16-01-2013

Bloempje of waarom woon jij zo ver van iedereen ;-) . Ik weet niet waar iedereen woont eigenlijk.
Muts ik zie je al gaan. Haha!
Buddha verplichte rust is nog zo gek nog niet voor jou denk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-01-2013

Utrecht jaaa! 30minuutjes rijden voor mij Big Grin in mei zoiets?

Hoelang duurt n sprong?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

Dames ff een vraag, welke kinderziektes kun je het snelst verwachten bij een jonge baby? M heeft of gespeeld met een rode stift op zijn buik of er is iets anders aan de hand...

Utrecht is voor mij zeker een uur rijden. Maar dat komt ook wel weer goed. En anders verhuizen jullie toch gewoon ff richting mij :mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

buddha schreef:Utrecht jaaa! 30minuutjes rijden voor mij Big Grin in mei zoiets?

Hoelang duurt n sprong?

de eerste heel kort, dag of paar dagen, daarna duren ze langer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

Ff snel reactie op Buddha (heb ff weinig tijd): 5 weken sprong was hier ook een drama. Was eigenlijk de ergste sprong, heb toen ook 3 uur lang 's nachts met een wakker kind gezeten. Bij ons duurde die sprong een halve week en was met stip de ergste. Hoop voor je dat hij er snel weer uit is.

En oja meeting hier ook wel voor... Utrecht lijkt me prima!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

Ook ff snel reactie op Bloempje: de waterpokken heerst weer. Misschien die ziekte? Had C van Muts die niet heel snel na de geboorte gehad?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-01-2013

Oefff dan hou ik mn hart vast... Hij liht nu nog steeds op mn buik te skapen, arme kind is doodop....

Bloempje zitten de rode vlekjes alleen op zn buik?
Mss uitslag van de warmte? Geen idee anders..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 16-01-2013

bloempje a had laatst ook over z'n hele lichaam kleine rode bultjes en dat bleek warmte uitslag te zijn nu we hem dus minder warm aankleden gaat het goed !

ja meeting leuk ! als iedereen die mee wil zijn email naar mij wil pb'en en wat de woonplaats is zal ik is even kijken wat het meest centraal is ! heb ik ook bij de aug mama's gedaan ! en met de email kan ik een datumprikker invullen zodat iedereen z'n dagen in kan vullen dat ze wel of niet kunnen en dan komt daar een datum uitrollen als het goed is !

@ marloes respect hor zo alleen met je mannetje thuis pff ik doe het je niet na hor hihi terwijl a heel goed doorslaapt !

@ muts c is dus gestopt met eten hihi wel zielig dat ie zo ziekjes is nog enne jij dus lekker aan je conditie gewerkt haha maare had noa dan die slee laten voortrekken, is ze wel geschikt voor dacht ik zo !

@ sam eerste dagje alleen dus , succes en komt vast goed !

@ buddha ah arme r ! lekker bij mama laten slapen enne lekker toch zo'n relaxt dagje hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-01-2013

Utrecht is voor mij prima!!

@ muts, sterkte met de sprong van c!! En hihihi je bent dus voor jezelf en de hond buiten geweest

Vanaf wanneer mag je van de late voeding een papfles makeb??

Weet niet wie het vroeg maar die Sprongen duren bij de ene 1 dag en de ander een week


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 16-01-2013

@ marloes op de verpakking van de rijstebloem staat 4 maanden, maar dat zit natuurlijk niet op 1 dag vast hha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-01-2013

@bepje thanks!! J is pas 3 maanden Hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-01-2013

Ik vraag me af in welke sprong tess zit... Die van 5 weken of die van 8 weken... Volgens uitgerekende datum zou ze nu dus ruim 7 weken oud moeten zijn dus ik neig naar die van 8 weken. Ze is sowieso in ontwikkeling verder dan zou moeten dus ja... Maar ik heb al drie dagen een klagertje.. Nu slaapt ze gelukkig weer ff en heb net koekjes gebakken met semmy!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-01-2013

hihi bloempje, zwolle zou mij ook beter uit komen maar ach uurtje is te doen toch??

bepje, haha bij deze ben jij van de planning Wink en waarom noa niet nou omdat c al bijna gelanceerd werd omdat ze zo enthousiast was, ze sjeeste er zo vandoor met touw in dr bek haha, gelukkig luisterd ze goed en kon ik net voorkomen dat c van de slee geslingerd werd Smile

marloes, ja das lastig normaal idd vanaf 4 maand rb en 6 maand echt pap met granen
ieder kindje is anders en zo is ook iedere sprong weer anders, sommige merken helemaal niks van sprongen terwijl de ander en in blijft zitten lijkt soms wel

bloempje, het kan idd van de warmte zijn, er heerst idd veel waterpokken en ook wel mazelen wat ik zo gehoord hebt maar dat krijgen ze normaal gesproken niet zo jong
ook de 5e en 6e ziekte heersen over het land maar of die zo jong voorkomen durf ik je niet te zeggen(geven ook rode vlekken) google anders ff op 5e en 6e ziekte


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

Marloes wilde je die rijstebloem door je gekolfde melk doen? Hoorde van mijn schoonzusje dat dat niet mengt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

Shady behalve de sprong van 5 weken (die was wel heel duidelijk) was Q ook tussendoor wel eens een paar dagen chagie (hij had zijn eigen sprongen, zeg maar). Dus misschien geen sprong?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 16-01-2013

@ marloes een meisje van het aug uitgerekend topic doet al rijstebloem in de fles sinds der dochter 6 weken was vanwege het spugen ( jbpm werkte niet) en dat gaat ook goed dus ik zou zeggen probeer het is !

@ meisje79 op de verpakking staat wel dat het door de bv kan ? wat gek dat het niet mengt !

@ muts haha noa ook aan de lijn dus om er een beetje in toom te houden hihi !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-01-2013

meisje, ja gewoon een beetje sjaggie kan uiteraard ook. ik zelf heb totaal geen verstand van die sprongen dus vandaar mijn vraag wanneer ze voor kwamen. daarna heb ik eens ff op internet opgezocht hoe en wat en als ze al last heeft van een sprong dan is het denk niet die van 5 weken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-01-2013

Dankje voor de reacties, ik denk dat het warmte pukkeltjes zijn geweest want het trekt alweer weg! Ideaal zo'n forum!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-01-2013

Fijn bloempje dat de vlekjes wegzijn!

Marloes wann komt m terug?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-01-2013

haha bepje noa niet aan de lijn gewoon lekker los maar ze wilde het touw van de slee meenemen om mee te spelen en dat gaat natuurlijk niet goed met zo`n kalf die daar als een gek mee gaat lopen rennen hihihi, nee in het park en zeker met dit weer loopt noa eigenlijk altijd wel los, die heeft zo de kolder in dr koppie daar is nu geen houden meer aan(en dat terwijl ze anders nooit trekt maar heb geen zin met dit weer om haar op dr kop te geven omdat ze het zo leuk vind hihi)

bloempje wat fijn dat ze alweer weg trekken idd fijn he zo`n forum

rb mengt wel met bv misschien iets minder dan met fv dat weet ik niet maar ook hier ging het erin als koek hoor Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-01-2013

weer een culinair succesje, de afgelopen dagen heeft mijn smurf amper gegeten(fruit en toet wel maar das ook super lekker hihi) dus ik maar weer iets verzonnen om hem te laten eten vanavond

witlof met aard is nu niet lekker genoeg dus heb het lekker gemaakt met gewelde gedroogde pruimen, gekookt samen met een appeltje en er een stukje zalm in gedaan nou het was binnen no time op hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-01-2013

Dames even snel hoe zit het met regeldagen??? Volgens mij is het begonnen 6 uur aan de borst en nu 7 uur weer????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-01-2013

@Samantha, het klinkt alsof t aan het clusteren is... Dat mag gewoon en heeft ws niets met regelen te maken!!

Oh m komt morgenavond weer thuis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-01-2013

Gelukkig is m morgen weer thuis!!! Heb respect voor je hoor.. Wat is het verschil tussen clusterdagen en regeldagen??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

@Sam clusteren is dat kindjes vaak komen omdat ze dan een voorraadje willen hebben voor de nacht (meestal is clusteren ´s avonds) of omdat ze gewoon troost zoeken bij mama. Regeldagen zijn dagen om de melkproductie op te schroeven. Kan me voorstellen dat je in de war gaat want soms lijkt het op elkaar of gaat het samen.
Q clusterde tot en met week 7 bijna elke dag. Gek werd ik ervan, kwam hij tussen 19.00 uur en 22.00 uur bijna ieder uur. Regeldagen heb ik niet echt gehad.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-01-2013

Ok dus het kan zijn dat ze nu gewoon een voorraadje aanlegt voor de nacht dan? Wel blij dat ik jullie heb hoor! En dit is de eerste dag dat ze zo doet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-01-2013

Sam bij Q was dat wel zo. Die kwam echt vaak ´s avonds, ik kreeg hem alleen stil met de borst. Misschien moet je ff googlen op ´clusteren´, dan vind je meer uitleg daarover, kan je ook beter beoordelen of het bij jou regelen of clusteren is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-01-2013

sam das de ellende hihi zodra de kraamzorg de kont heeft gekeerd besluiten ze ineens anders te doen dan ze de hele week al gedaan hebben Smile dit is idd clusteren, hier zat ik met colin vaak wel drie uur achter elkaar aan de borst gewoon aan toe geven gaat vanzelf weer over Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-01-2013

Moest d'r net gewoon wakker maken ....

Thnx muts..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 17-01-2013

En nu krijg ik d'r niet meer in slaap gvd sorry hoor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 17-01-2013

Sorry voor me taalgebruik... Was even radeloos.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-01-2013

@sam, waarom maakte je ze wakker?? Je kan ze of laten slapen tot ze zelf komt of haar slapend bij je laten drinken . Hoelang slaapt ze nu aan een stuk??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 17-01-2013

Marloes daar is dus nog geen pijl op te trekken.. Overdag in ieder geval beter dan 's nachts.. Want nu ligt ze weer aan de borst... Dus das 2,5 uur...