Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-01-2013

bloempje, ik zat ff naar je ticker te kijken maar echt respect hoor dat je al zoveel bent afgevallen maar je gaat me toch niet vertellen dat je 35 kilo bent aangekomen deze zwangerschap?? 23 kilo eraf is echt al een hele prestatie en ook dat verdiend een gebakje hehe, laat het je lekker smaken!!!

buddha, als ie zoveel last heeft van harde ontlasting en jbpm geen optie is waarom dan geen andere flesvoeding speciaal voor spugertjes en met harde ontlasting??

hier kan c kleertjes vaak 2 dagen aan hihi en hoeft er nauwelijks verschoond te worden, geloof dat er tot nu toe 1 romper is gesneuveld heel in het begin met de spuitluiers en die ik dus echt niet meer schoon kreeg maar verder gelukkig nergens last van Wink

marloes, c zit nu echt kei lang al in maatje 74, echt die kleertjes hebben hun geld echt wel opgebracht, ik verwacht ook dat ie lang in maatje 80 zal zitten, zal ze zo eens gaan strijken en een plekje geven in de kast Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Muts, ja helaas mn ticker is waarheid... De laatste 4 weken in het ziekenhuis zijn niet goed geweest voor mn gewicht. Maar er zat ook héél veel vocht bij hoor, dus niet alleen maar vet. Daarom ben ik nu ook al zo veel kwijt. Maar nu gaat het zo vreselijk langzaam. Nog niet eens een halve kilo per week. En nee ik hoef echt niet direct weer op mn begin gewicht te zitten, maar als ik maar onder die 90 zit. Het gebak zei ik eigenlijk met de gedachte dat ik dat toch niet ga doen, maar ik heb me bedacht ik moet zo nog ff boodschappen doen en dan komt er echt wel gebak hahaha

Hier ook een kereltje wat zijn kleren vaak zeker 2 dagen aan heeft, en als hij een keer minder vaak in bad gaat dan moet ik echt uitkijken dat ik hem niet een halve week in dezelfde kleren laat liggen hihi

Het lijkt mij wel lekker hoor wanneer meneer eens wat langer in dezelfde maat past. Dit is ook leuk want ik moet elke keer weer shoppen al begrijpt vriendlief daar niets van want M zijn kast zit toch al tot de nok toe vol... Maar tis wel een dure hobby.

M heeft ook altijd hele dunne poep, de eerste paar keer met een spuitluier knalde het er echt bij langs. Maar nu met een beetje extra aandacht om de pamper echt goed voor te doen, gaat dat super!
Meisje, is het een idee om Q een maat grotere pamper te geven? Misschien dat dat meer tegenhoud en je niet elke keer alles hoeft te verschonen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-01-2013

@bloempje, goed nieuws zeg!!

@shady, de kinders groeien goed zo te lezen!!

@hier ook vaak meerdere dagen dezelfde kleertjes. Als het misgaat met de luiers is het meestal als de luier open is!! Oh ventje heeft zaterdag voor het laatst gepoept, benieuwd wanneer het weer komt . En bv gaat weer beter kolf nu elke 3 uur om de dip door te komen en maandag pas 80cc totaal per keer nu alweer 150cc en pas 360cc uit de vriezer hoeven halen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-01-2013

Bloempje jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed niduws wijffie

shady alsof ik nu kies voor n geiirteerde slokdarm? Nee natuurlijk liever niet maar acht diaree luiers en n baby dat crepeert van de kramp? Nee dat wil ik ook niet. Bovendien komt ie dan ook niet aan in gewicht dus t geen optie helaas hier.

Muts in die speciale voeding voor spugertjes en kramp zít jbpm toegevoegd Wink

Vandaag n normale poepluier joepiee, nwe methode drinken werkt nu al goed tegen spugen én lkkr poepen Big Grin

Ikke waar blijf je??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Marloes, wat fijn en knap dat je productie weer toe neemt! Merk je het overdag ook aan J, komt hij niet meer om de 1,5/2 uur?

Budda, ik ben wel erg benieuwd wat voor techniek dat dan is? Fijn hoor dat je nu al verbetering merkt! Drinkt hij nu ook rustiger?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-01-2013

Bloempje ik stuur je ff n foto op de app Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

buddha schreef:Bloempje ik stuur je ff n foto op de app Wink

Oh haha ik heb hem inmiddels gezien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-01-2013

marloes, wat fijn dat kolven zijn vruchten alweer afwerpt, en echt deze dip kom je weer te boven, tis mij ook gelukt moet het jouw ook lukken! enuh blijven drinken he!?

bloempje, oh ja was je vakantie centerparcs met al dat lekkers ff vergeten hahaha, ach een halve kilo per week is ook afvallen toch, je kan beter iets langzamer afvallen dat het blijvend is dan te rap en snel weer terug aankomen!!!! zolang je blijft afvallen is het goed toch en in dit tempo kun je deze zomer zeker weten die bikini wel aan Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-01-2013

oh ja ff nog hihi,
dat vele shoppen omdat de maatjes heel snel elkaar opvolgen en geen begrip van manlief krijgen dat ken ik! hier begon ik over schoentjes(hij heeft twee paar staan, 19 en 20) maar toen ik zei dat er echt nog wel een paar sloffen en schoenen bij moest komen binnenkort snapte hij er maar geen snars van : hij heeft 2 paar daar kan ie toch wel een half jaar mee doen???? hahaha mannen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Hihi muts, heel herkenbaar!!! En dan krijg ik ook nog te horen van hem dat m geen etalage pop is, haha.
Is p ook voor zichzelf zo? Mijn kerel wel, dan heb ik nieuwe schoenen voor hem gekocht en dan krijg ik als reactie dat zijn ouden nog lang niet af zijn haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-01-2013

@Muts, ja ja ik kolf en drink me suf en blijf dus ook naar de wc lopen, maar ben best trots op mezelf dat ik op werkdagen m'n productie krijg op gehoogd!! Vanavond heeft hij de borst gedronken en is zonder extra flesje tevreden in slaap gevallen en heeft 2 uur geslapen, werd wakker omdat ik iets uit m'n handen liet vallen voor z'n kamer duur. Nu weer papflesje erin (180cc met 1,5 schep pap) klaar wakker in bed gelegd en zondr huilen in slaap gevallen.... Benieuwd tot hoelaat ik kan slapen.... Ga nu m'n oogjes dichtdoen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-01-2013

daar mag je ook trots op zijn marloes, slaap lekker!!!!

bloempje haha, je moet toch zeker niet denken dat ik iets voor meneer kan kopen, dan kan ik het zo terug brengen!!!!! hij roept ook iedere keer dat ik zo toch wel een keer genoeg heb hahaha maar wel zeuren als ik c iets te vaak hetzelfde shirtje aan trek zo van:hij heeft toch genoeg andere kleertjes???? uhm schat niet die warm/koud/lang of kort genoeg zijn of bij elkaar passen hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-01-2013

Buddha... Neeeee!!!! Zo bedoelde ik het niet!! Ik betrok het meer op mezelf met tess!! Ik weet uit ervaring hoe zielig die zwaar geïrriteerde slokdarm is en dat wil ik bij tess voorkomen dus daarom mijn uitspraak!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-01-2013

Vannacht heeft de kleine man gezellig gegeten om 1.30 en 4.45 helaas werd hij ook om 3.00 wakker, maar toen gelukkig weer in slaap gevallen.... Nu op het werk, nog even bikkelen en volgende week maar 1 daagje want dan krijgt j z'n voorlopig laatste prikjes!!

@druifje hoe gaat het bj jou op het werk??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

Ik stap er hier eventjes in, lang niet ingelogd omdat ik geen tijd had.

@Bloempje, zag iets fantastisch op facebook voorbij komen. Wat super fijn meis. Dat was zeker gebak waard!
@Marloes, sjonge kom jij nog wel aan rust toe. Gelukkig laatste dagje btw vandaag. De rust komt denk wel volgende maand beetje terug voor jou of niet? Mijn werk is ook giga gekkenwerk. Ook omdat ik nu maar 2 dagen werk ipv 3. Maar ze wel verwachten het werk te kunnen doen voor 3 dagen en mag niet overwerken. Ja zucht! Heb ik wel gedaan, want ik werd beetje gestoord en onrustig ervan. Spits zal voorlopig voor mij ook wel blijven, maar vind spits niet erg tot op zekere hoogte. Werken bevalt me ook weer echt super, had het niet verwacht eigenlijk. Opa en oma hebben nu 2x opgepast en ging zo goed. Zelfs bij hun thuis. Slapen in ledikant en bij opa en oma in bed, dikke lol, haha. Helaas is hij wel snotje verkouden en benauwd sinds maandag, zo zielig. Me man ook al en ik begin nu ook, bah!

Hoeveel kolf jij nu op het werk? hoevaak en krijg je dan gelijk echt 1 voeding per keer zeg maar? Ik kolf eigenlijk nog te weinig op het werk. Maar 2 keer en stop ook gewoon als ik dan 200cc heb per x. Terwijl productie veel hoger is, gisteren had ik dus ook spijt. Volgende week meer potjes mee en langer kolven, wil geen zere volle borsten haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 31-01-2013

Marloes, geweldig hoe je het beschrijft, 'gezellig gegeten', hihi En nog ff dan heb je lekker weekend!

Druifje, fijn dat het werken weer goed bevalt! En dat het zo goed gaat bij opa en oma! Ik vind het prima als je hier inspringt, maar ben wel nog erg benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom een meeting niet meer hoeft van jou.

Officieel is dit mn laatste dag verlof hahaha. Heb nog 2 weekjes vakantie erbij achter aan dus mag nog ff thuis blijven, maar ik word zo langzamerhand gek hier! Wat een belachelijk stom weer! Kan niet eens wandelen!

Oh en mijn kereltje heeft weer bedacht dat 's nachts drinken toch wel heel lekker is... Al 3 nachten achter elkaar dat hij tussen 4 en 5 wakker wordt. Bah... Het wend zo snel als hij door slaapt. Ik ben gewoon te veel verwend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-01-2013

Slapende kindjes daar wen je ook gewoon te snel aan hoor... Hier ook!

Tess heeft gister erg veel geslapen door de prikjes en vannacht gewoon de hele nacht door getukt en ligt nu ook alweer 4 uur te slapen ofzo.. Nou laat maar lekker slapen hoor.

Marloes wat een gebroken vermoeiende nachten heb jij zeg! Zou niet met je willen ruilen...

Druifje hoest met jou meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 31-01-2013

hihi bloempje, m gaat wel erg veel op c lijken, eerst heerlijk snel doorslapen om vervolgens tussen 4 en 5 nu te komen spoken alweer maanden Wink ach hier is het ff snel aanleggen en binnen kwartier weer terug in eigen bedje maar doorslapen is veel fijner! Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 31-01-2013

Muts, ik vind het ook wel wwer wat hebben. Ik ben ook met een kwartiertje klaar (als ik zelf niet in slaap val) en m komt dan vaak pas rond 9 uur weer. Als ik m dan rond 5 uur weer in bed leg, vind ik het wel een hele fijne gedachte dat ik dan nog zo lang kan slapen!
Hoe oud was c toen hij begon te rollen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

@Bloempje, oei jou verlof ook weer voorbij. Wel lekker nog even vakantie te hebben, maar dan moet het weer ook wel beter zijn idd. Met dit weer wil je echt geen stap buiten doen.

Voor mij hoefde het niet meer meer, vanwege dat ik de sfeer hier echt veranderd vond. Niet meer op elkaar reageren. Ik weet dat we het allemaal super druk hebben en lekker genieten van onze uks. Alleen als er vaste mensen zijn die steeds niet reageren op bepaalde mensen, sjah vind ik sfeer bepalend. Maar zie dat het de afgelopen dagen dat ik er niet was lekker gezellig druk was.

@Shady, ja laat idd je meisje maar lekker slapen. Gelukkig heeft ze er voor de rest weinig last van. Hier gaat het wel goed hoor. Wel 2 mannen die lekker ziekjes zijn en ik voel me ook niet echt lekker, hoop niet dat het doorzet. Voor J. vind ik het zo sneu. Helemaal vol snot en zo benauwd. HIj heeft het al snel benauwd, ze weten nog steeds niet of het komt doordat longetjes niet volgroeit zijn of hij astmapatientje wordt. Maar nu dus echt een hijglijn in huis. Gelukkig krijg ik nog wel een glimlach van hem. Hopelijk knapt hij weer snel op.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-01-2013

@druifje, ik kolf normaal elke 4 uur, maar nu elke 3 uur en ik kolf tot de borsten leeg zijn .

M liet net weten j heeft van 5.50 tot 10.00 geslapen, eindelijk weer gepoept en weegt 5930, vorige week maandag nog 5615


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

@Marloes, oh dat doe je goed. Fijn hoor dat je bv weer echt goed terug komt! Zo te horen lekker gepit en goed aangekomen! Vind het nog steeds zo apart. Onze ukkies schelen zoveel in gewicht en lengte. Jou uk komt vaker om voeding dan bij mij. Borstvoedingsamenstelling is zo anders per mama en kindjes reageren er ook weer zo anders op. Zo bijzonder en mooi he!
Hier zou ik ook op het werk vaker moeten kolven en langer. Ik pak dan maar 1 potje van 240, gooi er 220 in met 1 borst, terwijl ik meer per borst heb en kap er dan mee en dat dan 2x per dag. Terwijl we eigenlijk genoeg tijd krijgen om te kolven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-01-2013

Pitamersib, staat hieronder als lid die hierin meeleest, naam is donkerder van kleur. Als ik erop klik krijg ik melding dat ik onvoldoende rechten heb..
Is iemand deze naam ook opgevallen en wie is dezegene?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-01-2013

Nu.is de naam weer weg.. Alszijnde niet meer meelezen nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-01-2013

@druifje zoveel voeding heb ik ook niet, dat is echt veel joh!! Ik kolf 200cc uit 2 borsten. J begint nu pas 2 borsten te vragen en meer te drinken dan 120cc per keer. En neem je tijd om te kolven, je mag een kwart van je werktijd gebruiken he...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-01-2013

Anyway !!!

Haaa druifje daar ben je weer!! Wat sneu dat j zo benauwd is! Moet je ervoor nog naar t zkh ofzo voor controles?
Hoe bevalt de combi moeder/werken je? en zijn jullie al op huizenjacht?

Shady a zo. T kwam op bij over alsof ik t r aandoe doordat ik geen jbpm door zn fles doe Wink
Hoe ist met tess nu? Heeft ze geen koorts gekregen ervan? R krijgt di zn prikjes en heb er géén zin in mja..

Muts gewoon pas vertellen als je al geshopt hebt en.dus niet.vooraf!! Bonnetjes weggooien hihi
maar nu.geen job daar.dus ook geen smartphone kunnen scoren?!
Kga n stichting opzetten en van dat geld kopen we n mutsensmartphone!

Ff gauw mn mannetje troosten die ligt boven te huilen in zn bedje..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

@Marloes, wow nog maar 120cc, dat is weinig. Naja of J. drinkt gewoon super veel, haha. Hij varieert hier van 130-200, kom ik nu achter met flesjes. Hij zit nu op 5 voedingen per dag. Ik bied altijd beide borsten aan kwa voeding. Na 10 minuutjes over na de andere borst en bij 16/17 minuutjes haal ik hem eraf. Ja moet idd meer tijd nemen. Gisteren maar 2 bakkies meegenomen, dus die zaten vol en had nog zulke volle/pijnlijke borsten. Kwa tijd moet ik ook gewoon meer tijd ervoor nemen. Mag 2 uur per dag, maar kom vaak maar op 45 minuutjes. Doordat ik nu kolf, deed ik al 1x per dag voor de diepvries, maar nu dus meer. Heb ik dus ook overproductie, lekkende tieten,huisfijn.

@Buddha, die naam zegt me niets, was denk te laat om even te kijken. J. staat nog wel onder controle van het ziekenhuis, maar niet echt bepaald voor de benauwdheid. Meer voor om te kijken hoe hij zich ontwikkeld na de bevalling.
De combi bevalt me eigenlijk wel. Op me werk gewoon lekker mezelf zijn, over andere dingen kunnen praten dan poepluiers en voeding. S'avonds thuis komen en dan heerlijk knuffelen met J.
Jij hoefde pas in maart/april te beginnen toch?
Huizenjacht zijn we nog niet. Eerst kijken kwa hypotheek. Nu ik 1 dag minder werk dan de bedoeling was, moeten we dus eerst echt kijken wat we over houden. Maar binnenkort gaan we dus wel kijken kwa geld en dan langzaam lekker snuffelen naar huisjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 31-01-2013

hahaha buddha dat hoeft niet hoor, mag in maart geloof ik gaan kijken naar tel, dan laat ik pat er een uitzoeken en neem ik die van pat(kan mij zo`n nieuw ding nou toch schelen haha) maar dan kan ik wel eindelijk whats appen geloof dat ik dat toch wel kan haha
hebben we een stiekumme meelezer hier??

bloempje haha qua ontwikkeling hoef je niet naar c te kijken, hij kon het al wel bij 4 maand maar was er gewoon te lui voor hehe, nu pas begint hij het te begrijpen en rolt hij regelmatig om, eerder was het zeldenWink hier hetzelfde hoor, vind het heerlijk om zo stilletjes te voeden s`nachts en draai me dan nog eens heerlijk om en bedenk me dan hoeveel uurtjes ik nog slapen mag, maar doorslapen tot 8 uur zou ook wel lekker zijn hehe

marloes, het lijkt erop dat je dip door bent gekomen, jemig wat is j lekker gegroeid in een week! echt respect hoor weiffie! enuh ik kolfde op een gegeven moment ook nog maar 80 en later moest ik ook blij zijn met 200 cc van 2 borsten hoor!

hier plannen gewijzigd, pat is dit weekend een weekendje weg met de jongens, ik zou een paar dagen naar zeeland gaan, maar helaas gooit de griep roet in het eten en moeten ze allebei werken dit weekend Sad nu dus home alone met c dit weekend en moet ik nog maar eens gaan denken wat ik ga doen met dit zeik weer Sad net nog naar het bos gewandeld met noa(gewapend met regenpak en al) noa en c vonden het geweldig maar of ik het nu zo leuk vond? hopen op lekker weer dan maar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 31-01-2013

sam, hoe is je uitje naar de stad nog gegaan???? en hoe gaat het nu met je meisje??

ikke waar zit je????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 31-01-2013

@Muts bij jullie dus ook alweer griep. Hier ook. Q heeft zijn buikvirusje lekker overgedragen op mij en op manlief. Ik voel me nog wel te goed om thuis te blijven maar soepel is anders. Balen dat je weekend door de neus wordt geboord! Het wordt echt k-weer het weekend (vandaag viel het hier in het westen wel mee). Balen!

@Bepje hoe is het eigenlijk met jou? En Ikke?

@Druifje leuk om weer van jou te horen. Respect dat je nog bv geeft tijdens werk en dat je zoveel productie hebt (*meisje79 is toch een beetje jaloers*). Moeilijk is dat he, om de balans te vinden tussen de druk om zoveel mogelijk werk in zo kort mogelijke tijd te proppen maar ook de rust te vinden om te kolven. Balen dat jouw mannen zich ook niet helemaal lekker voelen (hier dus ook niet, moest zelfs Q ophalen van het kdv). Vind het jammer dat je je af en toe niet begrepen voelt op het forum (als ik het zo goed samenvat). Ik hoop dat dat niet door mij komt want ik bedoel het altijd goed en probeer op je te reageren. Had zo met je te doen een paar weken geleden, toen jouw mannetje zo moest huilen steeds en je aan reflux dacht.. Ik hoop dat dat al iets beter is.

@Marloes respect dat je ondanks je slaaptekort nog zo goed bezig bent met de bv en met kolven en met werken (wow, 33 uur gewerkt in 3 dagen, hoe houd je het vol). Morgen weer vrij, toch? Ik hoop dat je kan bijkomen.

@Aaach Buddha R alweer zijn prikjes...Zielig is dat he? Ik hoop voor je dat R niet zo de tent bij elkaar krijst als Q destijds.

@Bloempje hoe ging het vandaag met je zoontje? Heb je nog gebak gegeten om de uitslag te vieren?

@Shady fijne dag gehad? Semmy weer naar de psz?

Hier: nou het gaat dus ff wat minder. Q heeft duidelijk een virusje (geen tandjes dus...denk ik) want ik en manlief hebben hetzelfde virusje. Misselijk, diarree en buikpijn, slecht eten en drinken binnen kunnen houden.
Vandaag van werk naar het kdv geracet om op tijd bij de ha te zijn (kon gelukkig nog tussendoor worden geplaatst). De ha kon in zijn keeltje en buikje niets vinden. Hebben een middeltje om in water op te lossen (sorry ff naam kwijt) om de vochtbalans op peil te houden aangeraden gekregen (die Q natuurlijk meteen weigerde, eigenwijs mannetje als het is), moeten zijn plasluiers in de gaten te houden etc en hij kwam nog met wat dooddoeners (dat wat ik zelf ook wel had kunnen verzinnen) en meisje79 stond weer buiten met Q.
Ha wil wel Q zijn poep laten onderzoeken in het lab dus we gaan morgen 3 buisjes met kak inleveren. Eens kijken of daar iets uitkomt (al zei de ha dat voordat de uitslag binnen was het meestal wel weer over was met de diarree). Vind het zo zielig voor het mannetje dat hij steeds zo'n last van zijn buikje heeft...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 31-01-2013

Dames wat lief dat jullie me missen.
Heb al een aantal dagen niks gelezen hier.
Ben zo verrot! Zo moe. De kids opschool zuigen mijn energiecuit me. Als ik thuis ben heb ik nog weinigvpuf.
Alles moet op school en doe alles half omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg. Ben bang dat de moeiheid niet snel zal verdwijnen. Heb het al een tijdje, maar is alleen maar erger geworden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-01-2013

ikke, hoe komt die moeheid dan? maakt je meisje je het lastig? of is het de combi werken en thuis?
of heeft de moeheid een andere oorzaak??? hihi!

meisje, oh je kon vandaag terecht bij de ha. ben benieuwd wat er uit zijn poep onderzoek komt. en wat vervelend.. jullie dus allemaal niet fit.. heel naar!
nee semmy is vandaag niet naar psz geweest, morgenochtend mag ie weer. is ook wel weer lekker hoor. pff wat een energie vreet die gozer van me zeg.
wij zijn vandaag naar de hypotheekshop geweest. we moesten iets om laten zetten ofzo. weet het ook niet helemaal hoor maar het was beter van wel zei de adviseur. dus dan doen we dat maar. verder niet veel gedaan vandaag. ben een beetje gaar. tess krijgt om 21:15 der laatste flesje en dan gaat deze dame gelijk met haar mee naar bed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-01-2013

Ikke oh vervelend! Heb je geen ijzertekort? Begrijp me niet verkeerd hoor want ik snap heel goed dat je energie einde vd dag op is na n dag werken en dan thuis ook nog baby hebben !!

Meisje ah alledrie geveld met n buikvirusje. Toch verstandig dat ze de ontlasting gaan onderzoeken maar t is tehopen dat t vamzelf al sbel over gaat. Zielig he die diaree Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 31-01-2013

Shady nee de moeiheid komt niet doorciets anders hehe!
Buddha ik moet eigenlijk voor de zekerheid ook vitamine slikken, maar vergeet het telkens.
De kids op school zijn stront vervelend. Heb alle truccendozen al opengetrokken, maar ik weet het niet meer. Deze week echt super streng, maar ilook dat kost heel veel energie. Ben dezexweek mevrouw bullstronk. Heb nog net geen kinderen laten vliegen, maar ze zijn ook nog geen matildas. De kids hebben ook totaal geen respect voor andere juffen op scjool. Niet normaal meer tegenwoordig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

@Meisje, ach gussie jou mannetje dus ook al ziekjes. Zo sneu om ze zo te zien dan he. Je grotere man ook zielig (in manier van doen) of valt het mee? Zelf nog nergens last van? Want ik begin ook wel beetje, maar hoop niet dat het doorzet.
Opzich vind ik het niet erg dat het zo druk is. Liever te druk, dan niets te doen te hebben. Alleen ze hebben 1 dag van me afgepakt en verwachten wel het werk te doen in die 2 dagen. Ik ben ook niet zo iemand die me collega's ermee wil opzadelen, maar ja kan nu zo weinig ermee, overwerken willen ze ook niet. Lekker dubbel van ze! Het kolven vond ik de 1e dag nog het kutst. Had gezegd ja ga even naar achter voor te kolven, ja is goed. Stond er opeens 1tje aan de deur, ik nog nee ik ben hier en alsnog die deur open willen maken, al had ik hem op slot gedaan, zucht! Maar nu houden ze er echt rekening mee, ze moesten er gewoon effies aan wennen. Kwa hoeveelheid heb ik het echt mee getroffen idd!! Ben daar zo blij mee. Alleen denk ik wel dat J. niet zoveel drinkt dan, dat ik kolf. Naja soms kwa flesje wel dan hoor ik. Maar me borsten zijn nu zo pijnlijk en beginnen weer giga te lekken en meneertje krijgt ze ook niet rustig met drinken. Maar ja kolven moet ik dan vooral ook niet doen, want dan word het ook erger. Diepvries zit ook aardig vol, omdat ik juist van vele begreep kwa terug loop, hield er beetje rekening mee. Vind het echt jammer dat het bij jou niet is gelukt zoals je wou meid!
Oh nee ik bedoelde jou zeer zeker niet!! Jij reageert altijd op iedereen, zeker toppie!! Kijk dat kan ook gewoon niet altijd, maar altijd doelbewust niet reageren op iemand, sjah dat gebeurd hier wel.
Ja J. heeft mindere weken gehad, maar gelukkig gaat het steeds iets beter. Het is ook een weg met hem erin vinden. Het gillen doet hij niet meer. Morgen ga ik wel de huisarts voor hem bellen, want benauwdheid is de afgelopen uren flink toegenomen. Dacht eerst ziek maar uit, maar durf het niet aan.

@Ikke, leuk je weer even te treffen hier meid. Verrot moe dus, hopelijk wordt dat toch snel minder. Dat het rustiger op het werk voor je word.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-01-2013

Druifje ff bellen morgen idd want anders zit je er van t weekend mee te kikken.ik ga morgenochtend mss ook ff naar de huisarts.. Held dag is de fles al drama.. Na 40cc begint t.. Hoor m gewoon klokken en borrelen zo onrustog denk ik drinktie dan. Hij heeft echt pijn dat merk ik maar ik betwikfel steeds meer of t nu wel kramp is aangezien zn ontlasting weer goed is. I zie nog geen vlekjes maar vraag me nu toch af of t geen spruw kan zijn. Zo zielog hij heeft hartstikke honger maar na n paar slokken begintie weer te huilen... Hij heeft dus te weinig gedtonlen vamdaag en ben benieuwd hoe.zn volgende fles zal gaan... Iemand hier bekend met spruw en herkent mijn verhaal?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 31-01-2013

@Buddha, ah gussie ook al zo weinig gedronken. Kijk vannacht idd even aan en anders bellen hoor. Spruw kan ik je niet mee helpen meis, sorry!
Onze knul heeft net dus ook niet gedronken, hij wil wel, maar het lukt niet. Hij heeft niet genoeg lucht ervoor. Wordt een onrustige nacht denk ik, al slaapt hij nu wel. Hopelijk pakt hij even een paar uurtjes voor zichzelf.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-02-2013

Hoe ging jpuw nacht druifje?

Hier goed, hij sliep al redelijk.door maar nu toch maar ff wakker gemaakt om 3 en 6 voor n flesje, die van 3 ging er goed in zondrr strubbeling. Had 80 gedronken. En die van 6 ging ook goed hij had 90.op en toen begon ie weer tehuilen. Bood ik de fles aan dat pribeerde hij wel maar direct weer kreunen/huilen.
.. Zucht, is t nou kramp of iets andrs??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-02-2013

Druifje laat je niet gek maken, je kan niet dezelfde hoeveelheid werk verzetten in minder uur!!

@meisje, he bah, beterschap!! Benieuwd wat er uit het poep onderzoek komt!!

@buddha, ah arm ventje!! Ging je vandaag naar de huisarts? Want dit is echt zielig!!

@hier, gisteren om 9 uur naar bed gegaan, voelde me wel schuldig want m kwam pas om 11 uur omdat j nog een maaltijd moest!! Om 2.15 werd ik wakker omdat j moest eten.... Echt fijn!! Helaas heeft hij de laatste 2 dagen een wakker uur tussen 3 en 4


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-02-2013

Druifje ik ben ook benieuwd hoe je nacht gegaan is! Hoop een beetje lekker kunnen slapen voor je!

Buddha ach arm ventje... Tja het is zo lastig inschatten waar ze last van hebben... Konden ze het maar ff vertellen he?... Hoe gaat het nu met hem?

Marloes Oeh wat een feest.. Een wakker uur tussen 3 en 4... Pfff!! Lijkt me slopend!! Ik mag ook echt in mijn handen knijpen met twee super slapers hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

Mijn nacht was gewoon bout!! Eerst me kleine man moeilijk in slaap te krijgen, wou niets drinken en oh zo moe, toen gelukkig toch in slaap gekregen. Maar me grote man is ook verkouden en die is de hele nacht bezig geweest, zucht. Die was eindelijk rustig, kwam me kleine man. Geprobeerd te troosten, voeding te geven, maar hou wou niets. Samen met hem op de bank gaan liggen. HIj viel vaak wel in slaap, maar na 5/10 minuutjes weer wakker van zijn eigen gehoest en benauwdheid. Nu als hij wakker is huilt hij alleen maar, hij zit zichzelf enorm in de weg. Heb de huisarts gebeld en langsgeweest. Moet het vandaag nog aankijken. Een ziek kindje huilt niet, want heeft daar de kracht niet voor volgens hem. Borstvoedingskindjes worden ook nooit zo snel ziek, dus dit was apart volgens hem. Oh ik heb zo'n bout huisarts. Zitten er 3 en tref net de verkeerde! Als het niet ging, moest ik naar de huisartsenpost in het weekend. Ja hallo we komen juist vandaag, om niet naar de huisartsenpost te moeten. Maar goed, misschien ben ik wel te overbezorgd, weet het ook niet meer. Hoop maar dat me kleine mannetje vandaag wel keertje wil drinken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-02-2013

@druifje wat een eikel!! Heb je al zwitsal bad gebruikt met eucalyptus en munt?? Hielp hier goed tegen de benauwdheid en ik gaf j de fles toen hij zo verkouden was. Dat ging bij hem beter.... Hoop dat het snel beter gaat en anders vanavond of morgen naar hap gaan hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

Gisteren al badje gedaan, juist idd om te kijken of het ging helpen. Alles lekker los kwam. Heb vanmorgen ook gekolfd, flesje geprobeerd maar hij weigert. Hij zet het dan op het gillen. Misschien straks iets met lepeltje proberen, dat hij toch iets krijgt.
Heb het net met me man erover, de ha heeft gewoon rare theorieen over bv en ziek zijn. Toen J. zo spuugde 2 maand geleden moest ik het drinken in de gaten houden, nu maakt het niet uit of hij wel of niet drinkt. Uhm snap er niets van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-02-2013

@Ikke balen dat je zo weinig energie hebt door die kids van je school! Eerst je meissie die een energievretertje was en nu de kids...Neem maar alle tijd die je nodig hebt, hoor, wij wachten hier wel op je Smile. Gelukkig is het vandaag weer vrijdag, bijna weekend! Ik hoop dat je een beetje bij kan komen.

@Shady sorry ik dacht gister dat het al vrijdag was of zo (krijg je met een vrije dag midden in de week, haal je alle dagen door elkaar Smile. Fijn dat Semmy vandaag weer kan.

@Buddha lastig te zeggen, kramp, reflux, moeilijke stoelgang of gewoon een griepje. Ik weet wel dat het meestal na een paar maandjes minder wordt. Hier ook. Dus nog ff doorzetten, misschien komt het vanzelf goed.

@Druifje mijn collega's moesten ook wennen. Ik moest met de kolf in een rugzak het halve gebouw door (kolfkamer trouwens wel goed geregeld), dacht iedereen dat ik naar huis ging Smile. Fijn dat je zoon minder gilt en dat het overall wel beter gaat. Ik schrik wel van je verhaal van de ha. Wat een lul, zeg...Kan je niet vragen of je voortaan die andere ha hebt? Of een andere ha-praktijk zoeken? Heb al vaker het gevoel gehad bij jou dat je ha je niet serieus neemt. Blijft wel lastig, he, die grens tussen overbezorgd zijn en toch aan de bel trekken. Mijn ha gaf me gelukkig gister niet het gevoel dat ik overbezorgd ben.

@Marloes J een wakker uur tussen 3 en 4, da's balen! Echt een k-tijdstip!

Hier: ben een dagje thuisgebleven van werk. En Q ook van het kdv. Moet echt iedere 5 min naar de wc (gaat gelukkig beter). Maar geen koorts of zo. Hopelijk is het morgen over! Met Q gaat het vandaag al veel beter. Hij poept normale poep, is gezellig maar slaapt nog wel veel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

Whaha, naar huis, das een goede grap idd! Fijn dat het met Q beter gaat, hopelijk zet het zo door. Nu jij niet ziek worden he!
Uhm ja ik baal flink van deze ha. Er zitten nu 2 nieuwe bij, maar die krijg ik dus niet, maar vraag er de volgende keer wel om.De ha vond het wel goed dat ik kwam, maar sjah nu heb ik er dus niets aan. Heb nu thuis een klein mannetje wat maar niet kan slapen, alleen maar huilt, ook in de armen, niet wilt drinken. Hij ligt nu in bed te huilen, want sjah als hij in me armen ook huilt, hoop ik maar zo dat hij toch zo nu en dan slaap pakt. Want hij dommelt wel in, maar na paar minuutjes is hij weer wakker. Het is zo dubbel, als wij verkouden zijn, voelen wij ons ook kl*te, maar kunnen het zeggen. Onze ukkies natuurlijk niet. Maar ja ik kijk het wel aan, maar als hij zo blijft huilen en niets wilt eten ga ik denk bellen naar de ha post in het weekend. Kijken wat hun ervan vinden, kan altijd info winnen toch.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-02-2013

Druifje, zo was Q dinsdag ook en het bleek een buikgriepje te zijn. Misschien is het dat bij jouw mannetje ook? Het heerst nl nogal op dit moment. Ja ik zou ook wel willen dat Q kon praten, maakt het toch wel makkelijker denk ik (op sommige vlakken dan weer niet...).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-02-2013

Oja heb begrepen dat kindjes van Q zijn grootte min 500-600 cc binnen moeten krijgen. Ik dacht dat 400-500 cc noodzakelijk was om niet uit te drogen (zeker als ze spugen of diarree hebben) en 600 cc om te groeien. Mij werd geadviseerd om goed de tekenen van uitdroging in de gaten te houden (ingevallen oogjes, droge huid, voldoende plasluiers etc). Wat ik met Q heb gedaan toen hij zo ziekjes was is toch telkens maar drinken aanbieden. Ik heb hem in bedje laten huilen en in slaap laten vallen, ook al vond ik hem erg zielig. Duurde soms wel een tijdje (lees: een half uur) maar dan sliep hij daarna toch wel langer en kon hij daarna beter drinken. En gewoon pcm geven, ook al had hij geen koorts (heb daar wel erg mee opgepast). Heeft jouw zoontje ook koorts?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

Vanmorgen dus idd pcm gegeven, maar merkte er nog niets aan, maar moet niet gelijk teveel verwachten natuurlijk. Net heeft hij iets gedronken, maar niet veel. Die 500-600 ga ik zo niet halen. Plasluiers natuurlijk dus nog niet gehad, maar daarintegen wel 1x poepluier, naja halve. Hij heeft geen koorts. Daarom dacht ik gisteren eigenlijk nog, ziek maar uit. Maar toen lachte hij nog. Benauwdheid is enorm toegenomen sinds gisteraaf 11 uur. Sinds vannacht huilt hij dus constant als hij wakker is, niet zo gek natuurlijk. Heb hem maar weer in bed gelegd, slaapt en huilt half. Oh konden we het maar overnemen he. Als het me niet bevalt, vooral kwa drinken/uitdrogen, dan trek ik weer aan de bel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-02-2013

Ff kort

toch langs ha geweest want krijg er met zoveel drama alleen n fles in t doet overduidekijk.zeer t drinken.

De ha denkt aan spruw aan de hand van de klachten. Ze zag wel wat wittigs op zn geheemelte maar niet overduidelijk. Kan natuurlijk wel in zn slokdarm zitten. Dus nu n schimmelbestrijder hihi en dan weekje aankijken. Anders terugkomen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-02-2013

Hij is trwns verder niet ziek, is heel vrolijk enhelder. Lacht hele tijd hihi zon scheetje Wink
maar wel heel sneu want hij heeft echt honger maar na n paar slokken doet t m gewoon zeer Sad

Druifje j dus steeds zieker ah worden? Germ.. Zielig hoor.hopelijk gaat t snel beter. Mss lekker de douche warm zetten en tijdje met m op de badkamer gaan zitten?

Meisje aan de poeperij dus allemaal. Beterschap!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-02-2013

Qua min.vocht per dag kon je als vuistregel 100 x aantal kg in gewicht dus als q 6 kg weegt moet ie min 600 per dag drinken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-02-2013

Zo nu ben ik weer klaar hihi
kleine man heeft nu 100 gedronken dus ben tevreden. Hij is als n blok in slaap gevallen dus ga m boven in bed leggen en de kapster komt zn haren verven Big Grin

mocht t me niet meer luklen hier te komen druifje en meisje succes met jullie patientjes en alle dames goed weekend gewenst !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-02-2013

@Buddha hopelijk helpt die schimmelbestrijdert en drinkt R snel weer normaal.

@Druifje die benauwdheid had Q een beetje maar niet zo erg als jouw zoontje. Las op het andere forum/fb van de mama´s van augustus/september, dat haar zoontje bronchitis heeft en dat ze daarvoor een antibioticakuurtje heeft gekregen. Als je zoontje nog zo is, misschien dan toch morgen naar de hapost? Misschien dat die je wel verder helpen (in tegenstelling tot jouw ha). Die moeder is ook naar de ha post gegaan en ze werd daar dus wel geholpen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

@Buddha, hopelijk mag de kuur aanslaan. Gelukkig wel een vrolijk mannetje, dat is ook wel erg belangrijk! Een heel fijn weekend meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

@Meisje, in het ziekenhuis zegt de kinderarts, misschien is hij astma patientje, maar weten we niet zeker, omdat longetjes nog niet volgroeit zijn. J. is vaker kortademig, niet dat hij er super last van heeft hoor, maar je hoort het bij hem. Nu dus extreem, heb dat ook aangegeven bij de ha, maar die doet er niets mee. Het is nu ook zeker wel verkoudheid zoals hij zegt, hij is ook hoesterig en snotterig, maar vind dit gewoon niet beetje erg zeg maar.
Oh ja kwa drinken zei me ha, geef hem maar paar keer t lepeltje, niet drinken geeft niet. Zo gek toch dat dokters daar verschillend over denken. Hij had zoiets hij ziet er goed gezond uit kwa gewicht dus maakt niet uit. Ok hij heeft idd lekker gewicht, kan wat hebben als hij wat afvalt, maar dan nog, hij heeft toch vocht nodig. Als het me niet bevalt vanaaf/morgen bel ik zeer zeker. Al is het alleen een belletje voor overleg, kunnen hun verder beslissen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-02-2013

Ben ik ff snel! Allemaal zieke kindjes, bah... Hopelijk zijn ze allemaal snel beter! En meisje jij ook!

Druifje, als J nu nog niet heeft geplast de hele dag, zou ik het advies absoluut niet pikken van je huisarts en zou ik als ik jou was hem nogmaals bellen. En heel goed opletten of hij 'met tranen' blijft huilen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 01-02-2013

Ff snel op druifje reageren je hebt een speciaal spulletje om uitdroging tegen te gaan, weet ff niet hoe het heet kan je gewoon bij drogist kopen en probeer anders flesje water te geven, als je verkouden en benauwd ben is melk vaak vervelend omdat je dan veel slijm krijgt en dan met water heb je dat niet en zo krijgt ie toch vocht binnen! En wat (eh weet niet meer wie ) zei in de badkamer stomen is ook ff goed , succes het is niets als je mannetje zo benauwd is


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-02-2013

Bepje volgens mij bedoel je ORS? Mijn Q moest het niet maar misschien jullie kindjes wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 01-02-2013

Dat bedoel ik ja hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-02-2013

Thanks dames voor de tips! Dat met tranen huilen is ook een hele goede, want daar is hij altijd kei in.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-02-2013

ff snel hoor

buddha haha wat voor kleur laat je r zijn haartjes verven???? hehehe

ikke, ik dacht ook meteen door maar dat is het dus niet?? dan idd maar eens goed jezelf op de vit zetten en evt roosvicee ferro drinken?? succes met die bengeltjes op school het klinkt alsof je het er heel zwaar mee hebt, misschien storm op komst??

meisje, ach nee nu jullie allemaal in de ziekenboeg? beterschap voro het mannetje en voor jullie

shady, wij moesten ook hypotheek om laten zetten weer een regeltje die door kabinet verzonnen was, maar uiteindelijk wordt je er beter vanWink

voor alle zieken, beterschap!

hier er snel weer vandoor, t mannetje wil weer eens niks maar ook weer van alles...........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-02-2013

boehoe wat is het hier stil Sad

zit hier helemaal in mijn up, c slaapt al lekker en die k*t tv doet ook weer eens niets.........waarom moest p ook alweer zo nodig met de jongens de bloemetjes buiten zetten???????grrr!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-02-2013

Dat is ontspanning voor de papa`s muts! Dat hebben ze af en toe nodig! Dat snap je toch wel??? :mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-02-2013

vind het helemaal super hoor dat ie weg is(voor hem dan haha) normaal ga ik ook de bloemetjes buiten zetten dan maar ik kan er zo slecht tegen dat dat k*t kastje van upc dan weer eens moeilijk doet op het moment dat hij er dan net niet is, grr!!!
ben om 7 uur naar bed gegaan haha en heb heerlijk vroeg liggen tukken, nu zo c voeden en dan weer verder slapen...........................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz dit wordt een super lui weekend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 01-02-2013

Sorry, ook ik even snel..hoop van t weekend echt eens even goed te kunnen reageren..

Druifje, bij verstopt neusje en slijm zou je van otrivin baby de monodose kunnen proberen. Zijn kleine pipetjes met zoutoplossing. Lost het slijm open en neusje gaat er van open (vind t fijner werken dan neusspray) en een gesneden ui onder z'n bedje en t hoofdeinde omhoog zetten. Evt een klein beetje luuf baby (is voor kinderen van 6 tot 3 jaar) boven z'n hoofdje op t laken smeren. Zo is het niet op z'n huidje en dicht bij z'n ademhaling maar kan hij er wel net wat profijt van hebben.

Buddha, hopelijk slaat dat schimmel spul snel aan en gaat hij weer lekker drinken.
Voor t geval dat t spruw is...elke dag alle flessen en spenen uitkoken die je die dag gebruikt hebt!!!
Daar zit die schimmel dan ook op en dan blijf je het in stand houden.

Ga m'n bed opzoeken. Vandaag geen geweldige dag op t werk. 2 invallers die niets konden.. Erg pittig.
Leuke bijkomstigheid....L heeft 4 nachten doorgeslapen! Roep nog niet te hard want ben Nogsteeds bang dat t straks over is


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 02-02-2013

Dames daar ben ik ook weer even... Sjonge jonge hahahaha

Buddah ik las over spruw?? Ik hoop dat het middeltje snel werk voor de kleine man !!

Druifje ik hoop dat hij snel van zijn verkoudheid af is!! En van die ui werkt echt!

Muts en heeft P het gezellig gehad?? En wat kut he dat die tv het dan weer niet doet!! Maar lekker optijd slapen kan ook geen kwaad?!

Hier Tess had gisteravond is geen huilavond! Ik wist niet wat me overkwam?! Ze kwam om 19.30 en toen om 20.45 naar bed (ze was bij mij in slaag gevallen) na de 2e borst.. En toen kwam ze om 00.45 en nu slaapt ze nog... 07.50..

Muts is het wel goed als ik 2 borsten geef??? (Derest mag ook antwoorden hoor die bv geven) ik geef eerst de ene tot ze loslaat en daarna boeren en dan merk ik dat ze nog wil dan geef ik de andere.. Ik word er w onzeker van..

Owja en moeten vanmiddag op verjaardag en nou heb ik al gegoogeld over hoe het imuumsysteem is van een baby van 4 weken maar kan er niet zoveel wijs uit! Heb geen zin dat ze straks ziek word ofzo!! Hoe zit dat dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-02-2013

Muts das vroeg naar bed. Haha!
Natas nee niet te hard juichen, maar ik maak een klein vreugde springetje voor je.

Samantha ik dacht dat je kindje tot 3 maanden hetimmuunsysteem van jou nog heeft. Dus alst goed is heel wat afweer!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-02-2013

@Samantha je mag gewoon 2 borsten geven hoor. Soms zie je wel verschil als je bijv 1 borst geeft, dat ze dan voldaner zijn of langer slapen. De achtermelk is dan meer gedronken dan de voormelk. Maar het is anders per mama en kindje en hoeveel bv je per borst heb. Probeer het eens uit. Maar beide opties kunnen hoor. Ik geef 2 borsten, maar als me productie te hoog is, geef ik maar 1 borst, zodat mijn lichaam ook tot rust komt. Nu J. ziek is, geef ik ook maar 1 borst.

Kwa immuumsysteem, sjah mijn ha zegt bv kindjes kunnen niet ziek worden, want ze krijgen antistoffen met de voeding mee. Maar J. is nu ziek, maar Juda is wel ouder dan 3 maandjes. Maar als ze niet ziekjes is, zou ik gewoon lekker gaan hoor. Ben ook vaker naar verjaardag geweest of buiten en niets aan de hand. J. is nu toevalstreffer denk kwa verjaardagen. Wij zijn nu ook ziekjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-02-2013

sam ik denk dat je het prima doet zo!!!! ze laat zelf de ene borst los en is dus al lekker voldaan, nog ff toetje na aan andere borst is prima, hier tot voor kort altijd 2 borsten gegeven, nu geef ik sinds een paar weken nog maar 1 borst en weiffie vergeet niet he JIJ bent degene die het het beste weet wat goed voor dr is, jij kent dr als geen ander, laat dat je steunen in je zelfvertrouwen!!!!!
helaas is pat heel weekend weg haha, ach ik vermaak me verder wel maar dat klote kastje doet sinds gistermiddag 5 uur helemaal niets meer, is een beetje saai zo zonder tv

nu snel verder met stofzuigen sm belde net en die komt om de koffie Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-02-2013

Sam, klinkt goed hoor! En je klinkt ook een stuk rustiger! Voelt het ook beter nu? En lekker naar verjaardag gaan hoor! Kleintjes kunnen zeker wel ziek worden, maar overal vliegt van alles rond, dat kun je niet altijd ontlopen. En gewoon lekker bij jezelf op schoot houden en niet de hele kring rond.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Jerari - 02-02-2013

Breekt in*
Bloempje zie aan je ticker dat je al veel bent afgevallen.
Ik ben jaloers op je. Hoe doe je dat?
Ik heb ook nog 20kilo te gaan........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-02-2013

Ff snel bv kindjes worden wel degelijk strontverkouden bij veel decemberbabies van bv mamaas zijn de ukkies al verkouden en sommige al voor tweede keer nu dus dat zegt echt niks!!

Gewoon lkkr meenemen en bij jou op schoot houden!

Druifje drinkt j al beter
Meisje nog aan de poeperij allemaal?

Wij gaan zo blok wandelen want eeeeindelijk schijnt de zon weer joepieee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-02-2013

Gezellig muts je sm! Hoe heeft p t? Vermaakt zich wel zeker haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-02-2013

@Buddha ja mijn ha moet denk gewoon met vroegpensioen. Hij spoort echt niet. Elk kindje kan gewoon ziek worden. Ons neefje van 1 maand is dus ook al flink ziek, precies hetzelfde al J. alleen hij drinkt wel, maar heeft dus koorts. Sjonge zo sneu.
J. heeft vanmorgen iets gedronken. ik ga het zo weer proberen, anders gaan we dus bellen. Of hij slaapt en dan slaapt hij onrustig en wordt bijv wakker en gilt. Of hij is sowieso wakker en gilt dan ook weer.

Heerlijk effe wandelen, veel plezier, geniet ervan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-02-2013

Hahaha Jerari, wat grappig dat je dat opvalt!
Ik heb helaas geen echt 'wondermiddel'. Ik hield veel vocht aan het eind van de zwangerschap en daardoor ook nu veel gewicht kwijt. Verder elke dag sporten en 3 x per dag goed eten en zo min mogelijk tussendoortjes. Maar ik moet zeggen het gaat nu echt heel langzaam... (te langzaam...)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-02-2013

nee bloempje das jusit goed, nogmaals beter wat langzamer maar blijvend afvallen dan te snel, zolang de weegschaal steeds minder aan geeft is het goed!!!!

uhm pat(en de anderen) hebben een vreselijke boottocht gehad, zo erg dat er wc`s te weinig waren en ze met bosjes over de railing hingen om alles eruit te gooien, de boot heeft er ook anderhalf uur langer overgedaan omdat er zoveel harde wind stond Sad al met al hebben ze amper 2 uurtjes geslapen en dat was dit keer niet van de drank haha er zal weinig bier gevloeid zijn daaro
nu gaan ze ff bijkomen aan wal, hapje eten en dan naar de voetbal wedstrijd maar pat zei al dat die vanavond maar eens vroeg ging slapen, t arme schaap hij ging al niet helemaal lekker weg(diarree en toch ook wel beetje witjes) en dan nu dit ook nog, t zal me het weekendje wel worden Sad vind het wel sneu want dit uitje zien ze altijd zo naar uit met zijn allen(zijn met 10 man)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-02-2013

Haha muts moet wel lachen. Ik zie ze allemaal al hangen whaha. Nee sorry is eigenlijk niet leuk alstie er zo naar uit keek!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-02-2013

haha ik moet er stiekum ook wel om lachen, maar leuk is natuurlijk voor hun anders, het ergste is nog dat ze ook nog terug moeten haha, ze waren er allemaal goed ziek van
dit jaarlijkse uitje is echt toppie altijd, vroeger gingen ze 2x pj maar dat hebben ze terug gebracht naar 1x pj en is echt heilig voor ze, geloof nooit dat ze volgend jaar nog een keer naar engeland gaan haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-02-2013

Muts, ik dacht dat hij op Texel zat! whahaha Ik vond het al zo knap dat de boot er 1,5 uur langer over gedaan had! Hihihi. Maar wel sneu dat hij niet fit is net op dat moment. Hopelijk doet een goede nachtrust hem goed!

Hier zit ik volgens mij in een extreme regeldag! Ik heb een stel slappe hangtieten! Afschuwelijk! En meneertje de hele tijd maar willen drinken en bar onrustig drinken, ik word er gewoon spuug chagerijnig van. Heb het gevoel geen voeding te hebben voor hem, maar blijkbaar tovert hij toch ergens melk vandaan want uiteindelijk is hij tevreden. Bah niks aan, hopelijk is het snel voorbij. Met kolven tussen de voedingen door krijg ik ook maar net 50 cc uit beide borsten samen, zegt wel genoeg wat voor theezakjes hier op mn knieën hangen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-02-2013

Bloempje hahaha ik zie ze al hangen! Sorry, want voor jou is dit natuurlijk niet leuk, maar je verteld he zo grappig.
Hoop dat er snel weet normale dagen komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-02-2013

Ikke 24 schreef:Bloempje hahaha ik zie ze al hangen! Sorry, want voor jou is dit natuurlijk niet leuk, maar je verteld he zo grappig.
Hoop dat er snel weet normale dagen komen.


:evil::evil::evil:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-02-2013

Grapje hoor Ikke, mij mag je altijd uit lachen, ik kan héél veel hebben!! En tja ik zou zelf ook gaan lachen bij het beeld van iemand met tepels die op de knieen hangen en waar geen drup melk uit komt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-02-2013

whahaha die bloempje, je lola`s hebben hun kop dus laten hangen???? hehehehe
:mrgreen::-o:mrgreen:
hoe raar ook, m is een kunstenaar in melk tevoorschijn toveren en zolang jij maar blijft drinken blijft de fabriek wel draaien hoor! Smile geef er ff dit weekend aan toe en je zult maandag echt verbetering zien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-02-2013

hier het idee dat ik vanavond vierkant ben uitgelachen door dat monstertje van mij Wink

tijdens het avondeten was het al dikke pret, echt schaterlachen tot en met, ik lag er zelf ook gewoon van in een deuk! Smile maar goed na dien moest ie slapen en doordat hij zo moe was, was ie denk al redelijk over de slaap heen, hij bleef maar keten en zijn charmes in de strijd gooien om met mama te kunnen knuffen (lees hij gooid zijn hoofd naar voren als teken van knuffelen en doet zijn mondje open dat ie me een kusje wilt geven hihi) echt dan kan je hem wel opvreten!
maar slapen ho maar!!! na het tandjes poetsen en boekje lezen heeft ie echt een uur lang nog liggen keten en brabbelen in bed, ik nog maar een keer naar boven om hem in te stoppen maar ja dan weg lopen dat kan natuurlijk niet, weer moest er geknuffeld worden(lees er worden twee armpjes de lucht in gestoken en hij probeerd mama te brabbelen) tja wat moet je dan??? dan kan ik de charmes ook niet weerstaan dus hop ff knuffel met mama, ff toetje na en nu echt gaan slapen..............hij ligt inmiddels net amper een kwartier te slapen, hij bleef maar kletsen echt ik heb een clown eerste klas!

*nu duimen op een goede nacht*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-02-2013

Haha muts. Hij weet nu al hoe die mama moet inpakken! En mama trapt erin.
Hier ook zo een druif. Als je haar in bed legt maar blijven lachen en bij het kusjes geven houd ze gauw je hoofd vast en laat ze niet meer los. De druif!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-02-2013

hehe ook al zo`n slimmerikje Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-02-2013

Pffffff alles bij gelezen, twas zo veel dat ik alles vergeten ben en dus niet kan reageren...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-02-2013

haha dat viel wel mee toch??
hoe is het met je lola`s? hangen de knoppen nog?? hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-02-2013

zo weer net een sollicitatie de deur uit gedaan, dit keer wel weer in een beddenzaak en dan wel degene tegenover de oude haha, ik hoop dat ik het word, kan ik ze mooi de ogen uitsteken daaro! Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-02-2013

Goed bezig muts!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-02-2013

Haha muts dat zou wel lachen zijn! Wil je wel weer in een beddenzaak werken? Hoevaak moet je solliciteren? En de lola's zijn weer in topvorm hoor hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-02-2013

haha fijn dat je lola`s weer pront naar voren staan bloempje hehehe

tja wil ik weer in een beddenzaak werken? ik heb het wel altijd naar mijn zin gehad, het werk is leuk en afwisselend, ok tis misschien wat zwaar af en toe qua bouw en sjouw werk maar het is wel iets waar ik goed in ben(verkopen) ik denk dat ik blij mag zijn als ik aangenomen word, maar dan hoop ik wel dat het niet 3 dagen doordeweeks is want dat ga ik met opvang niet redden en moet ik me er weer uit zien te lullen zonder uitkering kwijt te raken......

ik moet 4 taken in de maand doen, maar dat kan dus ook gewoon een mailtje lezen/sturen zijn of een cv ergens plaatsen op een site nog niet eens een concrete sollicitatie, dus echt das een wassenneus hoor zo gepiept Smile

wat is het toch stil hier ineens???

de mannen zijn overigens weer thuis Smile ze gaan nooit meer naar engeland met de boot haha, er waren zelfs veel passagiers die voor de terugreis mooi een vliegtuig gepakt hebben omdat ze echt nOOIT meer met de boot gaan
ben nog flink verwend, vorig jaar al mooie oorbellen gekregen van swarovski, dit jaar een bijpassende ketting, echt te lief gewoon!
c was ook weer erg blij om papa te zien, en wat denk je????????? zegt ie ineens heel duidelijk PAPA Smile (beetje jammer geen mama haha maar goed wel trots!!) hadden van het weekend al flink zitten oefenen en kreeg ik er steeds wel wat uit gebrabbeld maar nu was het echt super duidelijk Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-02-2013

[Afbeelding: 2057a4y.jpg]
Even een foto van me prinsesje Smile

Ik moet ook echt gaan werken financieel word het niet beter zeg mr... Dus ga Vanavond maar is op internet snuffelen.. En muts jij heb tenminste je uitkering nog.. Ik heb niks Sad Maarja ben wel gelukkig Smile das het belangrijkste

Ik vind het hier ook stil maar iedereen geeft het druk denk ik... En muts echt te lief van P! En dat C ineens PAPA zegt vond hij ook wel tof zeker Smile Hahaha Maar is beter dat hij papa roept kan hij er uit hahahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-02-2013

Jaaaaaaaaa muts dus zn eerste échte woordje was papa!! Hahaha kei leuk joh!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-02-2013

muts onwijs leuk dat c papa zegt!!! hier was semmy zijn eerste woordje ook papa! had ik hem expres geleerd als eerste. en wat lief dat je nu een bijpassende ketting gekregen heb meid! en fijn dat ie weer thuis is.

sam oh wat een schatje!!! lekker bol koppie hoor. leuk om je meisje weer eens voorbij te zien komen. hoe gaat het met jou?
je gaat solliciteren lees ik. ja het is financieel best pittig af en toe he? dat heb ik nu ook met twee kindjes hoor. zit ook elke keer te kijken voor baantjes die me echt heel leuk lijken. maar ik heb nu ook gesolliciteerd bij sandd.. twee dagen per week post bezorgen. maar das wel heel goed te combineren met die kindjes. ik kan semmy tussen door dan eventueel van de psz ophalen en vervolgens naar de gastouder brengen. het is wel een heel gedoe maar ach, het is dan wel iets meer inkomen dan nu. het is gewoon een hele goede combinatie op die manier. maar of ik dat ook ga volhouden... tja, dat zullen we moeten zien.. kan dan altijd nog weer verder kijken. gelukkig is het geen must hier voor mij om te werken, maar een extraatje is toch altijd fijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-02-2013

Zo de eerste prikjes zijn n feit!! Hij moest ff heel hard huilen maar t was vrij snel weer goed. Even over t drinken gehad, hij blijft zo huilen tijdens t drinken. Hun denken ook aan n geirriteerde slokdarm tgv de reflux. Vanm dus maar weer naar de huisarts want vind t onnodig om hem medicijnen tegen spruw te geven terwijl (mijn gevoel zegt dat) hij t helemaal niet heeft. Cb zei dat hij wss veel baat zou hebben bij nexium alleen geven de huisartsen dat niet.zomaar dus mss eerst naar t zkh als ze zeker willen weten dat ie reflux heeft. Maar ik neemgewoon n.voeding mee, zal n demonstratie geven daar 


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-02-2013

Hier had semmy ook nexium en eerlijk waar na vijf a zes dagen had ik een totaal ander kind!!!
Zielig he die prikjes.. Gelukkig heeft ie ze voor nu gehad.. Dan mag ie over vier weken weer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-02-2013

ja,.ik ben erg benieuwd... al is t maar ff voor twee weekjes dat zn keeltje wat tot rust t kan komen he. zo sneu want hij heeft echt honger maarja Sad overigens gaan niet álle flessen zo. dat vind ik dan wel weer gek. hoe was dat bij Semmy?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-02-2013

Semmy was juist alleen maar stil als hij de fles kreeg en direct erna was het non stop gillen tot aan de volgende fles... Brrr als ik er weer aan denk... Heftige tijd was dat..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-02-2013

Semmy heeft overigens dik vijf maanden nexium gebruikt. Toen we er tussentijds mee stopten om te kijken hoe het dan ging begon de ellende direct weer opnieuw!