Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Oeps, mn verhaal is een beetje lang geworden... hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Budda, hoeveel mg zit er bij jullie in 1 ml?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Ik ga er ff vanuit r 4 kilo weegt, dan zou hij max 24 mg per 24 uur mogen hebben en dit verdeelt over 1 a 2 giften.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Sorry, ik bedoel 32 mg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-02-2013

@meisje, wat fijn dat q zo goed eet!! Weet je al of hij op het kdv blijft of naar een gastouder gaat??

@muts, ga toch eens kijken voor opperdepop, klinkt goed!!

@bloempje, fijn dat m weer goed slaapt

@shady, vervelend van je cyclus

@buddha, zo dat is wel flink schrikken, snap dat je boos bent!! Zou denk ik bloempje d'r tip opvolgen!! Succes meis, hopelijk gaat het met de nexium snel beter met r!! Ennuh ik zou zelf met zo'n kleintje niet naar de optocht of kindercarnaval toegaan, de muziek vind ik veelste hard...

@druifje, hoe is het met j, knapt hij al wat op??

@sam, hoe gaat het met de kleine meid??

@hier, j is donderdag bij m'n ouders wezen slapen en vannacht kwam hij om 2.15 en 4.30 en toen pas weer om 7.30 dus hoop dat het nu beter zal gaan!! En onze kleine man zit in de wandelwagen, de bak werd erg krap en hij wilde graag rond kijkn, dus nu weer helemaal vrolijk tijdens het wandelen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-02-2013

Marloes, fijn dat hij een betere nacht heeft gemaakt. Ik hoop ook dat J daar een gewoonte van maakt of nog minder komt. Heb je zelf kunnen slapen toen J bij je ouders sliep? Q zit ook al vanaf 4 maanden niet meer in de wandelwagenbak, hij paste er niet lekker meer in en wilde ook rechtop zitten. Wat worden ze ineens groot dan he?
Knap van je dat je hebt onthouden dat ik twijfelde tussen de gastouder en het kdv. Het is het kdv geworden; Q heeft het naar zijn zin en het kdv is dichtbij. De gastouder in kwestie zou bij een collega van mij aan huis komen, die nogal onhandig woont en bovendien zou het dan niet om alle dagen gaan, zodat Q zowel naar het kdv als naar die gastouder zou moeten.
Ga je zelf nog carnaval vieren? Heb je vrij deze week ivm carnaval?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-02-2013

ff snel bloempje bedankt!

wat onjuiste diagnose betreft dat kan gebeuren en is gewoon vervelend. meer niet meer.
t gaat me puur om de onjuiste doserin gZantac en hier is de apotheek voor aansprakelijk (huisarts had nexium voorgeschreven, toen ik dat kwam ophalen gaven ze t niet mee want dat "mocht" niet en besloten zij om zantac te geveb en bepaalde zelf de dosering. ik heb ze nog zien staan rekenen, met twee man!!
heb t uitgerekend ik heb r meer dan 5x de maximale dosering gegeven. dat is echt n fout en datar ga ik iets mee doen t gaat wel om t leven van mijn 8weken oude baby.
morgen ga ik naar mn huisarts om dit te vertellen die weet hier nl.wss niks van.
lijken wat zij zegt en daarna loop ik nar de apotheek en wil ik praten met de "baas" .
afhankelijk van dat gesprek bepaal ik of ik nog nklacht indien.

r mocht maximaal 2,25 ml per dag (verdeeld over 2 giften).
ik moest m 3 tot 4 x per dag 3ml geven dus 12ml per dag.

donderdag ben ik ermee begonnen, vrijdag en zaerdag heeft hij 12ml gehad en hij sliep erg veel en was suffig. snachts heeftie twee keer in zn slaap heel hard gehuild (was nog nooit gebeurd). ik schrok me rot en voelde al dat er iets niet goed was met m..wat ben ik blij dat ik mn gevoel gevolgd heb en dat we aan de bel getrokken bebben. ondanks t zondag was en t best nog n dagje kon wachten..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-02-2013

o en marloes de optocht wordt live uitgezonden op omroep brababt dus krikg visite en gaan we m.zo maar kijlen haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Vind het echt super slecht van de apotheek en al helemaal omdat ze zelf het middel ook nog eens veranderd hebben!

Ben wel erg nieuwsgierig hoeveel mg zantac in 1 ml vloeistof bij jullie zit?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-02-2013

@buddha, ideaal omroep brabant!! Hier zaterdagavond de lichtjesoptocht gekeken, ander sfeertje maar net zo mooi!!

@meisje, dan zou ik ook kdv houden!! En ik ben niet wezen carnavallen, volgend jaar weer. En ik werk in zuid holland dus wij zijn gewoon geopend!!

Vraagje, ons j geef 2 a 3 uur na z'n eten een flinke slok melk terug, lijkt mij beetje laat na de voeding.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Lijkt me idd een beetje laat marloes.

Hier een brullend kereltje, lang leve de vaccinaties...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-02-2013

@bloempje, lekker met je stoere mannetje kroelen!! Ja vond het ook laat en hij jammert ook voor het "overgeven"" n bij een mondje terug na het eten nooit.... Strange


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Hmm idd vreemd!
Ik heb een lekkere rollade gehaald voor vandaag, maar krijg niet de kans om hem klaar te maken. Ik mag m absoluut niet weg leggen. En spuugt nu mijn nek vol!!! AAAAhhhh!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-02-2013

@Bloempje, heb je geen draagzak oid?? En hmmmm warm overgeefsel in je nek..... Zaterdagavond spuugde j heel m'n shirt en bh vol... Snap hoe je je nu voelt, bahbah!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Hij is nu rustig... Heb hem in het voedingkussen gezet zodat hij niet zo schopt met zn benen. Beentjes ff gemasseerd en 60 mg paracetamol. Kijken hoe lang hij rustig blijft. Ik heb alleen zon buikdrager en dan hangen zijn benen zo naar beneden, lijkt me niet fijn nu.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-02-2013

Marloes idd wat laat om dan nog te spugen. Heeft hij koorts? Is hij verder wel "in orde" (levendig, etc)? Mijn Q spuugde nooit zoveel dat m'n hele shirt onder zat. Misschien toch beginnend griepje oid?

Bloempje he bah. Bij mij hielp pcm ook; Q wou daarna alleen maar slapen (hopelijk jouw M straks ook). Q vond de draagzak heerlijk na de prikjes, kon hij lekker dicht bij mij zijn. Misschien toch ff proberen? Als hij het niets vindt kan je altijd nog verder zien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-02-2013

@Meisjex, hij spuugt bijna nooit.... Ook geen mondje terug. Hij is wat pieperig en wil niet slapen.... Dacht aan tandjes, want hangerig, rode wangetjes, veel kwijlen, onrustig eten, maar geen bobbeltjes ofzo....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-02-2013

Mmm Marloes, tja. Konden ze maar praten he...
Q kwijlt ook veel, heeft vaak rode wangetjes en piept/jengelt vaak en ik denk dus ook al minstens 2 maanden dat er tandjes doorkomen maar die komen dan maar niet. Dus als je geen bobbeltjes voelt lijkt mij niet dat het de tandjes zijn.
Toen Q ziekjes werd had hij ook geen koorts maar wel dezelfde symptomen als J op het spugen na dan (hij had dan weer diarree). Dus ik denk nog steeds aan een griepje voor jou J maar ik ben geen doktert en ik ken jouw kindje natuurlijk verder niet.
Als je het idee hebt dat hij pijn heeft zou ik er een baby pcm in doen, ook al heeft hij geen koorts, nog een keer proberen te voeden (?) en weer in bed leggen, misschien dat dat helpt.
En goed in de gaten houden of hij koorts krijgt, goed blijft plassen en drinken etc. Maar dat had je zelf denk ik ook al wel bedacht. Sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-02-2013

Heb eens flink zitten rekenen..
In de bijsluiter staat 4mg per kilo lichaamsgewicht = totaal mg per dag dosering.
R weegt 4500 dus 4 x 4,5 = 18 mg per dag (1ml = 15mg dus ong 1 ml per dag ipv 4 x 3 ml=12ml)
Wat hebben ze nou verkeerd gedaan? Ze zijn de komma vergeten, en hebben de dosering berekend op 45 kg ipv 4,5
(4mg x 45kg = 180mg)

Heb wat dingen op papier gezet, ook of t schade aangericht kan hebben. En hoe suffig hij vant weekend was, zo erg zekfs dat we naar de hap zijn geweest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Ben wel erg benieuwd of men de fout direct erkend! Zo niet, dan vind ik dat heel slecht! Succes morgen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-02-2013

Oh meneertje is hier weer rustig! De oplossing gevonden hihi. Hij is onder de douche in slaap gevallen haha. Samen met zijn papa ongeveer 20 min onder de douche geweest, tijdens het douchen in slaap gevallen en nadat hij de kleren aan had in een diepe slaap gevallen. Eindelijk rust!
En zo blij met de nieuwe tas, alles past er makkelijk in voor het baby zwemmen voor morgen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 12-02-2013

@Bloempje, hoe is het vannacht met de kleine man gegaan??

Hier j om 18.30 gegeten om 20 op bed, wakker om 23.45 gegeten en daarna geslapen tot 4


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-02-2013

Marloes en na 4 uur? Heeft ie weer lopen spoken tot 5 uur?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 12-02-2013

Eerst liggen lachen in z'n bedje, geslapen tot 5.30, daarna in mijn bed geslapen tot 7.05 en toen maar bij de oppas gebracht


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-02-2013

Pfff Marloes... Wat zul jij gesloopt zijn zo zeg... En nu weer hard aan het werk? Respect hoor!

Bloempje jij dus vandaag weer lekker zwemmen met je mannetje! Veel plezier! Of ben je alweer terug?

Hier was tess om 7:30 wakker en semmy om 8 uur. Beide een uur eerder dan normaal maar jemig het blijft luxe hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-02-2013

Net terug van zwemmen, was weer heerlijk!
Hij heeft gister avond om half 7 voor het laatst gedronken en is na het douchen in slaap gevallen, vanmorgen om half 7 toch maar wakker gemaakt. Nu weer super vrolijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-02-2013

Wat lekker he van die goede slapers?! En heerlijk gezwommen dus! Daar worden ze ook lekker rustig van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-02-2013

Er zit toch al wel wat verbetering in, Marloes. Niet meer om de 1,5/2 uur wakker. Hopelijk wordt het snel nog wat beter!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 12-02-2013

ach arme buddha, je mannetje zo overstuur (en mama dan ook) en dan ook nog zo`n hufter van een ha en tja er zijn geen woorden voor je apotheker, ik zou een persoonlijk gesprek aangaan met je ha en aan de hand van dat gesprek overwegen om naar een andere praktijk te gaan, dit is niet de eerste keer dat je je niet gehoord voeld bij hem/haar en als er iemand een vertrouwens persoon is waar jij je goed bij voeld en op je gemak moet voelen is het de ha wel, kijk wat bloempje zegt is waar het zijn ook maar mensen en moeten het een naar het andere afstrepen maar ze moeten altijd een luisterend oor zijn voor jullie en ik heb niet het idee dat ze dat voor je zijn, ik ben erg benieuwd wat er uit komt

marloes, wat fijn dat j ff uit logeren is geweest en jij ff hebt kunnen opladen, de nachten lijken idd wel iets beter te gaan of niet?? wel raar van het spugen, vooral omdat hij dat anders nooit doet, maar was het echt melk melk of onwijs zuur???

meisje, kijk nu geef je fles en weet je wat je mannetje drinkt en dat is dus blijkbaar de ene periode meer dan de andere maar bij de borst heb je dat nooit kunnen controleren en zou ik er niet bezorgd om zijn hoor, hij pakt wat ie pakken wil Wink

en jemig wat liggen jullie mannetjes al vroeg in de buggy(geen verwijt hoor) hier was ik maar wat blij dat c 6 maand in de wandelwagenbak heeft gelegen hihihi

bloempje hihi helemaal in je sas met je tasSmile? wel al je spullen nu terug kunnen vinden hehehe???

shady haha, ik kook juist wel apart vaak voor c omdat ik niet wil dat hij veel suiker en zout en zo binnen krijgt vandaar aparte prakjes maar dat is niet dagelijks hoor, sta gem 1 middag in de week te koken en vries dan alles in, of net als gister en eergister, toen aten we zelf chinees en omdat ik dan toch niet voor ons hoef te koken, kook ik ff snel een prakje voor colin maar das echt niet veel werk hoor ff een hamlapje bakken en wat aard koken met wat witlof hihi (en buitenom dat, ik lust NIKS en tja c mag toch echt niet op mama gaan lijken hehehe)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 12-02-2013

oh meiden echt bah bah bah,
c vind mama nu wel genoeg geweest Sad hij drinkt nu alleen nog maar s`nachts bij me, aan de ene kant super fijn dat hij het besluit maakt en ik het niet hoef te doen maar snif snif toch vind ik het wel moeilijk om deze periode nu zo af te sluiten Sad en man wat gaat je productie snel achteruit zeg!!!!!! niet meer normaal, geloof dat ik zolangzamerhand de stand op kan gaan nemen, de voedingsbh`s weer aan de wilgen kan gaan hangen en mijn mooie setjes weer tevoorschijn kan toveren, ben benieuwd of ik er nu wel in pas of dat ik toch echt voor nieuwe(grotere) moet gaan shoppen Wink

ik kan als ik wil wel gaan kolven en de 2x pap dat hij krijgt mengen met bv maar dat kolven, daar ben ik toch wel beetje klaar mee en daar heb ik nu echt de puf niet voor dus laat ik het zo.............SNIF


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-02-2013

Muts tjeempie 8 maanden bv...Goed hoor! Kan me voorstellen dat je ff een traantje moet wegpinken, het is toch het einde van een periode weer. Voelt denk ik een klein beetje hetzelfde als weer naar een nieuwe maat kleertjes gaan, afscheid nemen van de wagenbak, de eerste tandjes etc...
Fijn dat C beter eet dan zijn mama ... Smile. Ik probeer ook alles vers te maken voor mijn ventje maar vooral het fruithapje schiet er nog wel eens bij in. En lui als wij zijn eet Q eerst, gaat naar bed en dan pas eten manlief en ik. Tenzij ik weg moet, zoals vanavond, of als Q wat later naar bed gaat, dan eten manlief en ik als Q wakker is en als hij lief aan het spelen is. Maar het kan zijn dat dat gaat veranderen want we hebben een meegroeistoel gekocht en gaan die ff oplappen en dan gaat Q in de kinderstoel... (weer een nieuwe periode).

Bloempje fijn dat jullie het babyzwemmen zo leuk vinden! Ik wil ook met Q gaan babyzwemmen (komt er steeds niet van) maar Q houdt zijn hoofdje zo slecht omhoog. Denk je dat dat een probleem zou zijn bij babyzwemmen?

Marloes pff gelukkig dacht J niet weer dat het om half 4 dag was... Klopt het wat bloempje zegt? Dat de nachten weer ietsje beter lijken te gaan? Heb je het trouwens nog steeds zo aso druk op je werk of valt het wel mee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-02-2013

Ff snel hoor, hele dag niet thuis geweest en wil nu slapen.
Muts, bah stoppen met bv... Brrr moet er nog niet aan denken, maar eens zal de tijd komen... Idd wel fijn dat C zelf het moment bepaald en dat jij dat niet hoeft te doen. En stiekem zou ik ook wel een beetje blij zijn als ik weer een 'normale' bh aan kan. Hihi Maar ik vind het een knappe prestatie 8,5 maand bv!

Meisje, zeker kun je wel babyzwemmen ook al houd q zijn hoofd niet omhoog. M doet dat ook absoluut niet! Tis makkelijker als hij het wel kan, maar als hij het niet doet maakt dat niets uit. En M is inmiddels gewend aan het onder water gaan, ik doe hem elke les minstens 1 keer koppie onder, en hij vind het nu allemaal prima. Vandaag lag hij op zo'n drijvende mat, hij gierde het uit van het lachen. Zo leuk!

Hier een klein probleem in een luxe situatie... Meneer heeft bedacht dat hij zo rond een uurtje of 7 's avonds het wel prima vind om voor de laatste keer te drinken en daarna in een enorm diepe slaap te vallen en gewoon niet wakker wordt.... Nou klinkt dat heerlijk want vanmorgen was het ook pas half 7, dus klokje rond, maar hij moet de medicijnen hebben 's avonds... Voel me nu heel slecht want hij heeft gisteravond niets gehad en nu ook niet. Ik neem voor de zekerheid een gift mee naar bed voor het geval hij straks wakker wordt maar het lijkt er niet op... Stomme k*t medicijnen!!!

Nog ff snel een peukkie roken en dan lekker slapen!

Oh en Budda, ik ben heel benieuwd hoe het vandaag is afgelopen!

En als laatst, mn kolf begint te haperen!!! Net een paar dagen voordat ik weer aan het werk moet!!! AAAAHHHH!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-02-2013

@muts, wat super dat je c zolang bv hebt kunnen geven, lijkt me moeilijk het afscheid van die periode!!

@bloempje, ruilen hihihi?? Vannacht weer een horrornacht, heb toch het idee dat hij niet helemaal lekker in z'n velletje zit.....

Zo j maar eens uit bed vissen, aankleden en bij de gastouder brengen, voor het eerst in de wandelwagen naar de gastouder, oh wat wordt hij groot


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-02-2013

@Bloempjex, welke kolf heb je en zit er geen servicepunt in de buurt??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-02-2013

Muts petje af hoor zolang bv!! En fijn dat c t min of meer zelf besluit, aan jou de er om dat te accepteten Smile

Bloempje mag je m zn medicijnen niet smiddags geven?

Gister bij de ha en apotheek geweest. Ha schrok zich rot toen ik vertelde over de véél te hoge voorgeschreven dosering. Ben daarna naar de apotheek geweest, in n aparte ruimte gesproken met de Apothekeresse. Zij was er die bewuste dag niet. Bood wel vier x dr excuses aan.(heb ik niks aan, kwaad is al geschiedt). Zij gaan n onderzoek instellen hoé t heeft kunnen gebeuren. (duh dat heb ik zelf al uitgezocht ze hebben 4mgx 45kilo gedaan ipv 4,5).
Ze gaan me erover terug bellen. Ze was er heel erg van geschokken en begreep dat ik.t ze heel kwalijk neem..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-02-2013

Marloes, prima! Breng J maar hier dan blijft hij hier vannacht slapen! Ik heb M al verteld dat hij een beetje slaap aan J moet geven, denk dat het vandaag via de post aan komt! Tja en mijn kolf.. Hihi ik denk niet dat marktplaats een service punt heeft voor zo iets Wink Nu deed hij het net weer zonder problemen, gister viel hij zo ineens uit, dus kijk het nog ff aan en anders koop ik een nieuwe. Moet zaterdag weer werken en wil dan niet geklier hebben met mn kolf.

Budda, wat jammer dat de gene die de fout heeft gemaakt er niet was! Wel vind ik het goed dat ze een onderzoek inzetten, dan wordt er ook naar gekeken waarom men de komma heeft verschoven en hoe het heeft kunnen gebeuren dat niemand dat heeft gezien. Jij hebt er nu niks aan, maar voor de toekomst is dan het risico op zulke fouten wel kleiner. Hoe gaat het nu met R?

Oh en de medicijnen, 's middags krijgt hij al... HIj heeft ze 3 x per dag, met het liefst 8 uur tussen elke gift... Tja dat lukt niet als meneer 12 - 13 uur achter elkaar slaapt en gewoon niet wakker is te krijgen. Vanmorgen om half 8 was hij eindelijk een beetje wakker, dus teon ook meteen verder wakker gemaakt en medicijnen gegeven, maar ik kom zo echt flink in de knoop. Voelt wel slecht, want is wel heel 'hartmedicatie', maar aan de andere kant de laatste controle was goed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-02-2013

Buddha goed dat je de ha en de apotheker erop hebt aangesproken. Ik zou te kwaad zijn geweest en bloed willen zien vloeien... Ik hoop dat de apotheker ervan leert. Maar ik hoop vooral dat het goede medicijn aanslaat bij je ventje en dat hij weer je vrolijke mannetje wordt.

Bloempje lekker geslapen? Ik ga ook maar s babyzwemmen met Q. Je bent zo enthousiast...

Marloes balen weer een horrornacht...Houd het dan nooit op voor jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-02-2013

Meisje, ja heerlijk geslapen! hihi. Het is echt leuk babyzwemmen. Binnenkort komt de 'onderwater fotograaf', ben erg benieuwd en lijkt me heel leuk om zo'n foto te hebben. Jij vandaag lekker vrij?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-02-2013

Bloempje: had ook een kolf geregeld via een vriendin die ook haar kolf via mp had geregeld (gelukkig had zij nog wel het bonnetje). Ben naar de thuiszorgwinkel geweest en die heeft me gewoon verder geholpen. Mijn schoonzusje had ook via via een kolf geregeld zonder bon en die is ook via de thuiszorgwinkel in haar woonplaats zonder problemen verder geholpen. Bij haar kon worden volstaan met het doorspoelen van het aparaat met alcohol en bij ons moest er helaas een heel nieuw voorkantje door de fabriek erop worden gezet. Ons koste dat 35 euro en mijn schoonzusje hoefde heel weinig te betalen (onder de 5 euro).

leuk de onderwaterfotograaf! Gezellig al die spartelende beentjes...

Nee ben helaas niet vrij (tot half juli de dinsdag vrij en daarna pas de woensdag).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-02-2013

Ik denk dat ik de kolf zo ook maar eens schoon ga maken van binnen, heb een site gevonden waar op staat hoe dat moet. Helpt dat niet, dan koop ik een nieuwe.
Net heerlijk ruim 10 km gewandeld, wat kun je je dan lekker voldaan voelen. En nu een dikke kitkat eten hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-02-2013

@buddha, goed je een gesprek bent aangegaan en ze zo zijn geschrokken (en terecht) ben benieuwd wat eruuit de terugkoppeling komt!!

@bloempje, is het gelukt met je kolf??

@hier, cb heeft gebeld om te vragen hoe het emt de nachten van j gaat. In overleg met cb naar ha om eventuele voedselgevoeligheid en verborgen reflux uit te sluiten. Dus voor volgende week donderdag even een afspraak maken, want dan zijn m en ik beide vrij


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-02-2013

Marloes, ik kreeg visite dus ben nog niet bezig geweest. En wil nu zo ff haken, heb mn deken bijna klaar. Dus geen tijd voor mn kolf. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Wat netjes dat het cb belde! Ben wel benieuwd of er een oorzaak gevonden wordt! Heeft hij nog weer gespuugd?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-02-2013

@bloempje, nee vandaag gelukkig niet gespuugd en ja ben super blij met ons cb!! Hoop dat als je de kolf goed schoonmaakt hij weer goed functioneert!! Hier een handkolf dus weinig schoonmaakwerk, maar ben er super blij mee!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-02-2013

Marloes, hoe ging het vannacht?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-02-2013

wat netjes marloes dat ze je belden van het cb en zo met je meedenken, toppie!!!! en de wandelwagen alweer??? pff niet leuk he dat het zo snel gaat, j vond het vast geweldig erin haha

bloempje, misschien ff overleggen over m zijn medicijnen of je ze niet in 2x mag geven of mindere tijd ertussen?? een belletje is zo gepleegd Wink oh en dat zwemmen, ben echt jaloers Sad ik wil ook boehoe

buddha, jij hebt er misschien niks meer aan maar wel goed dat ze zo reageerden, heb je er zelf een voldaan gevoel bij??

meisje, dat fruit wil hier er ook wel eens bij in schieten om vers te maken, nu eet hij gelukkig steeds meer stukken dus nu pak je sneller een banaan en eet hij hem zo uit de schil hihi, en nu pas in de kinderstoel haha, hier ging c gewapend met deken en al in dat ding, anders zou het een te grote kliederbende geworden zijn

ik ben toch wel een beetje trots op mezelf(en ook nog wel blij dat hij in ieder geval s`nachts nog komt drinken hihi tis nog niet helemaal voorbij Wink) ik eet heel ongezond, ik rook, ik drink heel weinig tenmiste wel te weinig voor bv en toch is het me gelukt om zolang mijn knulletje de borst te geven Smile echt als ik het kan hihi dan kan iedereen het Wink!

hier komen er volgens mij weer tanden aan Sad vorige keer waren ze er in eens maar hier heeft ie toch wel moeite mee, hij poept zich een gat in de dag, zo veel en zo erg dat ie gister tot zijn nek toe vol zat Wink en dat zijn billen flink rood zijn Sad hij merkt het zelf ook dat het niet fijn is, dan wil ie echt niet meer zitten, echt je had hem gister in de kinderstoel moeten zien gek doen haha, gek kind, nu ruik ik ook weer een volle luier dus ga hem snel uit zijn lijden verlossen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-02-2013

Het was vannacht weer gezellig bloempje, hoe ging het bij jullie, nog gelukt met de medicijnen??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-02-2013

@muts, arm mannetje, hopelijk komen zn tandjes snel door!! Echt knap dat je zolang bv hebt gegeven!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-02-2013

tja als je het zo ziet staan lijkt 8,5 maand lang maar het is voorbij gevlogen en heb geen moment gehad dat ik het niet meer zag zitten om te voeden en heb het altijd met veel plezier gedaan(daarom geniet ik er nog maar ff van s`nachts, echt het besef dat het nog maar heel kort gaat duren komt steeds meer binnen Sad)

dus j was weer aan het spoken vannacht??

hier was het 3 uur en dacht daar gaan we weer, maar daarna was het keurig 8 uur dat ie pas weer kwam Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-02-2013

Muts, daar mag je ook zeker trots op zijn! Wel zielig dat hij nu zo'n last heeft van tandjes en de billen daardoor rood heeft! Vreemd iets, tanden krijgen en zoveel poepen daardoor!
Belletje is niet zo gepiept, heb het eerder moeten doen en dat was ook drama om de arts te spreken... Dus heb besloten dat ik het om de 6 uur geef. In 2x vind ik beetje link om dat zelf te beslissen, tis wel iets wat invloed heeft op zn hart. Maar zo gaat het goed!

Marloes, wat balen, had gehoopt dat het goede patroon zich door ging zetten...

Oh en meisje, de onderwaterfotograaf zet niet alleen spartelende beentje op de foto hihi. Meneer gaat koppie onder en wordt dan op de foto gezet!

Gister heb ik me toch maar ff ingeschreven bij het gastouderbureau, dacht moet dat nu toch maar ff doen, wat denk je... binnen nu en een uur staan ze al op de stoep hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-02-2013

Mijn kolf doet het weer super! En een stuk minder geluid hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-02-2013

bloempje hoe was het met de gastouder? wat snel al he? maar ja de kinderopvang loopt natuurlijk hard achteruit op het moment...

muts knap hoor die tijd bv geven! en hij krijgt dus weer tandjes.. daar kunnen ze echt last van hebben he? arm kind!

marloes jij dus weer feest vannacht... hoop voor je dat ie het snel goed gaat doen! (ik zal maar niet noemen hoe goed tess weer geslapen heb...)

verder ff alles kwijt, mijn hoofd zit een beetje vol... spreek jullie snel weer meiden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-02-2013

Help!!! Ik heb geen melk meer en meneer is niet tevreden...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-02-2013

@bloempje, snel wat uit de vriezer halen.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-02-2013

@Marloes hoe is het met je meis?
@Bloempje, hoe is het nu met je voeding? Was de dip eenmalig, of vandaag nog steeds? Je had genoeg in de vriezer toch? Maar niet tof net voordat je gaat werken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-02-2013

@Druifje, vannacht was niet echt leuk, ons j hoest heel erg en hoestte vannacht heel erg slijm op en stikte bijna, hij heeft zittend in mijn armen van 2 tot 5 geslapen (ik dus niet echt geslapen, maar voel me best goed) vanochtend bij de ha geweest, nu neusdruppels gekregen, ze wilde eerst iets voorschrijven voor kindjes vanaf 6 mnden en verder moet ik het aankijken. Als het vannacht weer zo is of slechter ga ik morgen wel naar de hap.
Hoe is het met je kleine en grote zieke man? Redt je hetzelf nog een beetje!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-02-2013

@Marloes, he wat naar zeg! Sjonge iets voor schrijven vanaf 6 maanden, uhm zo oud is hij nog niet. Foutje of wou ze dat echt dan doen, dat het wel kon?? hopelijk slaan de neusdruppels goed aan en idd anders hap bellen hoor!!!
Hier gaat het redelijk. Hij is nog wel benauwd en hoest nog. Dacht dat het de betere kant op ging, maar sinds gisteren gaat het weer slechter, kijk het dus weer even aan, anders weer bellen. Het hoort er wel bij en het kan nog wel effies duren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-02-2013

Sterkte druifje ennuh beter een keer teveel dan te weinig gebeld!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-02-2013

bloempje, huh geen melk?? hoezo wat gebeurd??? mocht je nu echt in een dip zitten, kruip een weekend samen met m in bed, drink drink drink drink drink en leg hem zo vaak als je kan(en hij wil) m aan dan komt het goed !!!!!!! mocht hij niet zo vaak willen, dan ff een paar keer extra kolven
wat fijn dat de gastouder zo snel reactie gaf, hoe was het gesprek??

marloes, wat sneu dat j er maar niet doorheen lijkt te komen Sad

shady, hou je niet in hoor, als je meisje het goed doet, doet ze het gewoon lekker goed toch?? posi dingen mogen hier ook geschreven worden hoor (graag zelfs)

pff tanden, de eerste keer had ie ze zo ineens maar dit keer Sad man wat een stinkende en vele poepbroeken heb ik hier op een dag zeg, gelukkig vandaag de billen minder rood (thank god bestaat er maizena)
hij is er gelukkig niet eens vervelend van of zo, tja vandaag echt voor zijn doen minder goed eten maar ach dat ken gebeuren maar niet jengelig of zo en vannacht zelfs een hele nacht YEAH doorgeslapen hehe
hopelijk nu weer zo`n nacht en komen ze snel door, heb alleen het idee dat er 3-4 tegelijk door gaan komen.........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-02-2013

Oeh muts das vervelend!! Ze kunnen er echt behoorlijk last van hebben...
(Gelukkig bij semmy viel het mee en als hij niet lekker is dan slaapt hij veel, das een groot voordeel)
Sterkte met hem!

Ja tess slaapt echt ontzettend goed, vooral de nachten dan! Overdag heb ik er een hele kluif aan... Ze huilt gewoon best heel erg veel en niks is dan goed.. Echt niks... En semmy heeft natuurlijk ook zijn sterke karakter dus soms is het hier echt feest.. Pfff!!! Maar goed, met de nachtrust zit het hier iig wel heel erg goed en dat maakt het overdag ook een stuk draaglijker..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-02-2013

dames ik spring even vanaf hier in hoor als jullie het niet erg vinden...

ik had het zo druk met tess en gewoon met het huishouden en wassen enzo..ik moet gewoon me draai nog een beetje vinden in hoe en wat!

hier aan het afbouwen van bv want Tess was in 16 dagen maar 150 gram aangekomen en 1.5 cm gegroeid dus dat was niet genoeg. geef nu 6x op een dag 135cc en dat gaat meestal goed op en soms laat ze een klein bodempje staan.. en''s avonds wil ze nog welis 30cc extra drinken maar agh volgende week vrijdag wegen op het cb en dan kijken hoeveel ze aangekomen is.. geef friso! maar ik vind wel dat er af en toe wel gespuugd word zeg maar... dat had ik bij de bv niet.. morgen weer beginnen met de pil.. toch want dat andere vind ik allemaal maar beetje eng... en dan hebben we er nog over gepraat of we nog een 2e willen en mss in de toekomst over 2a3 jaar als we verhuisd zijn wel..

hoe is het met jullie allemaal???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 16-02-2013

He meiden, ben ik ook weer eens een keer. Wel tussendoor steeds geprobeerd te lezen maar geen tijd om te reageren. Drukke week op mn werk en de overige tijd nodig gehad voor de kindjes, t huis en de bruiloft van mn zusje en zwager.
Probeer te reageren op zoveel mogelijk meiden van de laatste 2 pagina’s.

Buddha, goed dat je in gesprek bent gegaan met de ha en de apotheek, ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. Fijn dat het in ieder geval serieus opnamen!

Marloes, super dat het cb belde om te vragen hoe het met J gaat nu. komende week dus een afspraak bij de ha. Hoop dat er iets uitkomt zodat je weet wat er aan de hand is met hem en je er iets aan kan doen dat het voor jou en J fijner word.

Bloempje, je kolf kapot, bah! En dan net voordat je moet gaan werken. Lekker tijdstip..!
Fijn dat hij het nu weer doet. Wel zo handig voor je werk.

Marloes, J al weer in de wandelwagen? T gaat hard he! Hier ook een quinny wagen maar heb L nog in de bak liggen. T past nog net haha. Weet niet hoe groot J nu is? L is geloof ik net wat kleiner als gemiddeld. Was dr broer toen ook. Is nu nog een ukkie.

Bloempje, hmm beetje jammer dat je hem wakker moet maken voor de medicijnen. Zou er idd ff over bellen om te overleggen of het ook anders kan. Zullen wel meer moeders mee zitten lijkt me, dat ze hun kindje er voor wakker moeten maken om de medicijnen te geven. Hopelijk is hij er gewoon snel vanaf! Nog een afspraak binnen kort? Gezien de 24 uurs meting?

Mutsie, netjes hoor… zo lang je mannetje bv gegeven.
Zielig die tandjes, je hebt er evt spul voor wat je bij de drogist kunt halen. Verzacht het tandvlees zodat ze daar in ieder geval niet zoveel last van hebben. En verder maar hopen dat ze snel door zijn en die vieze volle luiers over zijn.

L heeft ook weer vuur rode wangetjes. Komt ook weer een tandje aan denk ik.

Bloempje, oh leuk! Onderwater fotograaf. Worden vast mooie/ leuke fotos!

Marloes, jee wat een nacht zeg. Zielig dat hij zoveel moeite had met het slijm. En dan alleen neus druppeltjes… hmm… heeft t gewerkt? Of word het toch een ritje naar de hap vandaag?
En hoe verzinnen ze het toch om iets voor te willen schrijven vanaf 6 maanden? Hij is zo oud helemaal nog niet. Kunnen toch wel beetje nadenken toch? Die ha van tegenwoordig

Druifje, jullie mannetje dus ook weer wat minder goed dan dat het gegaan is. balen zeg! Rs virus is echt een rot virus voor die kleintjes! Hopelijk toch snel verbetering hoor.

Shady, wat ‘raar’ dat tess s nachts juist zo goed slaapt en er overdag een potje van maakt. Waar zou dat dan door komen… te nieuwsgierig wat er overdag gebeurd?
Zijn wel pittige dagen voor je dan… wel fijn dat dan in elk geval de nachten goed zijn. Kun je bijkomen van de dag en nieuwe energie op doen voor de volgende dag.

Mutsie, jee 4 tanden te gelijk. T mannetje! Daar zal hij best wel last van hebben dan zeg…

Samantha, voel je niet rot dat je een poosje niet bent geweest. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Wat jammer van de bv meid. maar alle voeding die je je meisje hebt gegeven is goed voor haar geweest en daar mag je trots op zijn!
Misschien spuugt ze omdat de flesvoeding wat zwaarder is dan de bv? Dat haar maagje hier aan moet wennen? En ze krijgt wat meer lucht binnen dan met de bv (tenzij je die al uit een flesje gaf) dus met een boertje kan er ook melk mee omhoog komen. Een mondje voeding kan geen kwaad. Doet L ook nog weleens. En soms een hele boog (van de week nog, dag papfles!)

Nou ga mn meisje uit dr bedje halen en aan kleden, ze is het zat! Vannacht gelukkig weer doorgeslapen! Rest van de week weer 2x er uit gekund. Weten ongeveer nu hoe ze door kan slapen. Warme kruik naast haar in bed en een klein beetje luuf op haar borstje. Ze was verkouden en toen we die combi deden sliep ze door. Verkoudheid was nagenoeg over en toen gestopt met luuf en toen sliep ze door of kwam 1x en langzaam aan kwam ze weer 2x. vannacht weer een heel klein beetje luuf gesmeerd en ze heeft weer doorgeslapen. Dus denk dat de verkoudheid toch nog niet helemaal over is en ze er voornamelijk s nachts last van heeft. maar weer ff paar dagen dat beetje smeren en dan weer eens stoppen. Kijken of ze dan ook door slaapt.
Verder kan ze zitten (nog niet zelf gaan zitten, maar wel best stevig blijven zitten) en ze zit regelmatig op handen en knieën en ze tijgert. Ook kan ze zwaaien (al heeft ze dat nu paar dagen niet meer gedaan, was vorige week erg favoriet)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-02-2013

@natas, wat fijn dat l met de combi van luuf en een kruik doorslaapt!! Ja zag je foto op fb, heb je dezelde wagen weer gekocht?? J is 67 cm en super nieuwsgierig, dus zitten in de wagen vind hij geweldig!! Die neusspray is denk ik niets, vannacht heeft hij in ons bed geslapen omdat hij bijna stikte in het slijm in z'n deigen bedje, m was net op tijd!! De neusspray werkt denk ik niet, want hij ademt door z'n mondje dus haalt de neussoray niet verder naar binnen dan dat het met de verstuiver komt.....

@muts, arm mannetje, hopelijk zijn z'n tandjes er snel en kan de maizena weer in het eten ipv in z'n luier!!

@sam, oh meis wat vervelend dat t het zo slecht deed op de bv, goed dat je kv geeft, hopelijk gaat ze nu beter groeien!! Hoe doet ze het voor de rest en hoe gaat het met jou??

@shady, heerlijk toch dat je kindjes zo goed slapen!! Hoe doet tess het verder??

@bloempje, je hebt er nu al een halve dag opzitten, maar toch nog werkse!! En succes op je eerste dag!! Hopelijk kan je eeen beetje wennen en lukt het kolven ook goeed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-02-2013

Ff snel hoor, heb zo heerlijk gewerkt! Echt super om weer terug te zijn! Kolven ging ook prima. Dus helemaal blij. Melk is er ook weer ruim voldoende, gelukkig.

Sam dat is idd weinig aankomen... Verstandig om dan over te stappen op kv. Vind je het jammer?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-02-2013

fijn dat de boel weer op rit is bloempje en dat het werken zo goed beviel Smile

sam, je hebt je best gedaan en als je het niet trok om de boel weer op gang te krijgen dan is het toch ook goed zo? enuh mondjes terug geven dat mag heWink hihi jij dus nu proberen ritme aan te wennen, tess zal nu meer en meer van je vergen wss hihi en dan is het idd ff puzzelen om je dagen in te schikken dat je ook nog eens ergens aan toe komt haha, komt vast ook allemaal goed

natas, wauw je meisje doet het goed Smile lekker tijgeren en ook al zwaaien hihi leuk hoor Smile dentinox heb ik hier staan, werkt prima behalve tegen die stink luiers haha

ga er hier ook maar eens even eentje uit bed plukken hij kan nu de slaap maar niet pakken Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-02-2013

Marloes, hoe is afgelopen nacht gegaan? Ohh ik lees net dat het weer k*t met peren was... Heeft J overdag ook last van het slijm? Of echt alleen 's nachts? Helpen de neusdruppels?

Sam, heel begrijpelijk hoor dat je geen tijd hebt/had! Tis ff wennen om alles voor elkaar te krijgen met een kleintje erbij, maar geloof me het komt helemaal goed!

Muts, is er inmiddels al een hele rij tanden door gekomen? Arme C...

Hier zo heerlijk gewerkt, en met kolven zelfs meer opgevangen dan dat m heeft gedronken, dus ik zeg: goed bezig!

Natas, wat heerlijk om je verhaal te lezen over wat ze al allemaal kan! Klinkt echt niet meer als een baby hihi En fijn dat de nachten steeds beter gaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 17-02-2013

Mutsie, ja die bedoelde ik. Dentinox. Wist niet meer hoe t heette. Doet idd niets tegen die lekkere luiers. Hopelijk snel door en dan even rust voor je mannetje.

Marloes, Ahh weer stikken van t slijm dus. Dat t maar snel donderdag is en je Langs de arts kunt, dit kan zo ook niet langer!

We hebben idd (toch) weer een quinny. Maar nu de buzz. Bak kon ik lenen en het onderstel met zitting was showmodel. Dus had nu blauwe bak en straks zandkleurige zitting en voetenzak.
J is een lange jongen dan. Is L al voorbij gegroeid! (Jullie zijn zelf ook vrij lang, wat ik me kan herinneren, dus niet gek dat J dat ook is)
De bakken van quinny zijn 70 cm dus had J nu ook aardig krab gelegen in de bak. Ik hoop dat L erin kan blijven tot maart (liefste eind maart maar dat zal m niet worden denk ik) kan nog niet echt afscheid nemen van dat tijdperk en vind t voor de winter wel lekker dat ze er nog in ligt, maar als t niet meer gaat...dan gaat t niet meer.

Bloempje, helemaal gemist dat t je eerste werkdag was vandaag! Fijn dat het je goed bevallen is. En dus goede productie...ook fijn! Moet je nu morgen ook weer werken of had je een half weekend?

L heeft in korte tijd veel gedaan, is idd echt geen baby meer. Gaat zo snel! Opeens zat ze op handen en knieën en vanmiddag deed ze 1 (soort van) kruip beweging. Maar je voort trekken met je handjes en spartelen met je beentjes gaat nu nog sneller dus zo ging ze achter de kat aan vanmiddag haha. Denk wel dat ze voor de 8 maanden (5 maart) kruipt. Zou raar opkijken als t niet zo is.

Ga nu lekker slapen. Had avonddienst en lig al in bed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-02-2013

hihi natas, had gezien dat je l toch al in de buggy had, ze was echt aan het glunderen Wink vlotte tante, ik zie colin over een maand nog niet kruipen hoor hahaha luie donder Wink

bloempje, wauw super joh dat je lekker veel kolft Smile en zo fijn dat het werken zo goed beviel

marloes hoe is het met je mannetje????

hier is er boven een hoektandje door, nu zit ik nog op een tandje onderin te wachten, vanmorgen ook c maar naar oma gebracht want zo kan ik echt niet werken gelukkig was ie daar goed rustig en heeft ie lief gespeeld en lekker gegeten en mama kon ff een uurtje langer gaan werken Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-02-2013

@Muts, fijn dat de hoektand door is!! En lekker dat je even rustig kon werken!!

@bloempje, fijn dat het werken en het kolven zo goed ging!!

@natas, hahaha grappig dat ons j al groter is dan l!! En l toch maar in de wandelwagen gezet... Leuk hoor!! Ons j vind het geweldig

@hier, j is nog ziek, zaterdagavond naar hap gebeld en ze wilde hem toch zien.... Longen zijn schoon maar wel puffer/verstuiver gekregen voor als hij het benauwt krijgt. Ritme is nu eten, slapen, kwartier/half uur wakker, slapen en weer eten..... Morgen moet ik weer werken en zie er wel tegen op om te gaan weerken als hij zo is..... Heb veel afspraken morgen, maar als hij zo blijft toch maar proberen wat af te zeggen om eerder naar m'n kleine ventje te


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 18-02-2013

Ja, toch maar de wandelwagen inzet gepakt. Was er opeens klaar voor vanmorgen.
Was naar de ha geweest (ze heeft beetje exceem) en toen ik terug kwam lag ze heel blij in de kinderwagen te spartelen en ze lag toen bijna met d'r hoofd tegen de bovenkant en met d'r voetjes trapte ze tegen de onderkant, en toen ging er een knopje om en heb ik de wandelwagen inzet gepakt van zolder. Idd ff passen en ze was helemaal blij haha.was echt leuk om te zien.

Mutsie, fijn dat 1 van de tandjes door is!

Marloes, toch nog naar de hap geweest dus. Hooelijk doet die verstuiver iets voor hem zodat hij t niet meer zo benauwd heeft! Snap dat je morgen liever niet gaat werken nu. Hoop voor je dat je wat afspraken kan verzetten.

Bij L is van t 2e tandje een puntje door!
Vandaag ook tandenborstel gekocht, vind ze nog maar een raar ding haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 19-02-2013

Hej meiden,

Ik schaam me dood dat ik zo lang hier niet ben geweest.
Hoe gaat het met jullie en de kleintjes?

Ik heb al heel lang niets meer gelezen omdat het met mij
Niet zo goed ging en Jay-lee ook niet lekker in zijn vel zat.

Kleine binkie is gister 5mnd geworden... Gaat zo snel!

Ik hoop weer vaker langs te komen en jullie een btje
Te volgen

Gr sil


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-02-2013

Hi sil, wat was er aan de hand?? Nu alles weer wat beter??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 19-02-2013

Hoi marloes,

Om een lang verhaal kort te maken ben ik al 2,5jaar
Vreselijk moe. Niet gewoon moe van ff paar uurtjes slapen
En dan is het over. Ik wordt moe wakker en heb de hele dag
Een lamlendig gevoel,pijnlijke gewrichten,hoofdpijn. Dit is gekomen
Nadat ik longontsteking,ziekte van pfeiffer en ontstoken nierbekken
Tegelijk heb gehad.
En daarbij een baby die de hele dag jammerde was geen prettige
Combi.

Ik heb nu eindelijk een diagnose van de HA gehad. Ik heb het chronische
Vermoeidheids syndroom.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 19-02-2013

hey sil, pff cvs is niet niks, das erg pittig Sad wel fijn te lezen dat je met je mannetje nu in een rustiger vaarwater terecht bent gekomen, en logisch dat je voor jezelf en je gezinnetje hebt gekozen, dan zijn wij maar bij zaak hoor! hoop dat je voor jezelf dit een plekje kunt geven en een manier kunt vinden om hier mee om te kunnen gaan want pff cvs en jonge kinderen dat is echt niet niks Sad

marloes, hopelijk werkt pufje goed, j slaapt nu wel beter dan toch??? hmm het liefst ben je ook zoveel mogelijk bij je mannetje nu das logisch, hoop dat je nog wat om kunt gooien in je agenda


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-02-2013

Sorry meiden maar ik ben ff helemaal gaar en op...
Ben vandaag weer met tess naar de dokter geweest omdat ze echt dagen lang blijft gillen.. Echt gillen van de pijn. Nu een medicijn voorgeschreven gekregen om het maagzuur te remmen. Kan het morgen pas halen en dus ongeveer over een week zullen we resultaat moeten zien als het idd de verborgen reflux nog steeds is, wat ik wel denk.. Maar daarom mijn afwezigheid.. Loop de hele dag te hobbelen met tess, net zoals toen let semmy en merk gewoon dat het een behoorlijke impact heeft gehad toen en nu dus opnieuw..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 19-02-2013

Sad zo niet leuk shady, dan maar ff lekker er zijn voor je meissie en hier wat minder, das alleen maar logisch hopelijk werken de nieuwe medicijnen snel.........

ik heb hier een uitgekookt mannetje Wink hij klapt in zijn handjes maar doet dit dus ook als meneer denkt klaar te zijn met eten, dat doe ik altijd als ie `echt` klaar is en zeg dan klaar klaar grote jongen hihi maar nu is hij zo uitgekookt dat hij dit ook tussentijds doet zo van ik ben er klaar mee haha, als ik dan zeg nee je bent nog niet klaar zit ie je echt aan te kijken van wat nou??? hehe en krijg hem dan meestal wel zover dat ie nog door eet want als ie er echt klaar mee is dan gaat ie bij de tweede keer toch echt wel huilen maar ik moet er stiekum zo om lachen dat ie het doet Smile

ook zwaaid hij dag, maar nu niet alleen meer als symbolisch gezien bij het naar bed gaan maar ook als ik zonder gebaren zeg doe maar zwaaien of doe maar handjes klappen dan weet ie donders wat je bedoeld, je ziet hem dan ook steeds vaker nadenken en is op het moment giga sprongen aan het maken naar mijn idee echt te leuk om mee bezig te zijn Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 21-02-2013

Zo daar zijn we eindelijk weer! hahaha

Shady, heb je het nieuwe medicijn al binnen? Hopelijk werkt het goed!

Marloes, hoe gaat het bij jullie? Is J al koorts vrij? En wordt het slijm al minder? Hoe gaat het 's nachts? Was je nog op advies van CB naar de huisarts geweest? Of is dat nu ff op een laag pitje gezet?

Muts, hihi geweldig! Slim kereltje! Heeft hij inmiddels al een hele rij tanden?

Natas, leuke foto's op fb!

Meisje, hoe gaat het bij jullie?

Hier moet straks weer gewerkt worden tot vanavond half 12. Heerlijk. Gister ook gewerkt en na vandaag weer 5 dagen vrij, hahaha. En eind volgende week heerlijk op vakantie! Zo'n zin in!
Met M gaat het super! Ik heb iets geweldigs uit gevonden, ik heb sinds kort een iphone en heb daar zo'n app op geinstalleerd waarmee je je hartslag kunt meten door de vinger voor de lens te houden van de camera. En hij meet hem ook bij M!! Keurig hartslag tussen de 110 en 120! Waar tegenwoordig die telefoons toch niet goed voor zijn... HIhihi
Verder vind hij het prima dat hij overal en nergens wordt gedumpt als ik moet werken en is deze week een nachtje uit logeren geweest omdat mama uit eten wilde en de volgende dag om 6:15 uur de deur uit moest om te werken. Dus ik dacht dan zal hij vast wel wakker worden 's nachts, maar nee hoor, meneer heeft keurig 10 uur lang geslapen bij oma.
Het kolven op het werk gaat ook prima, ik blijf meer kolven dan dat m drinkt. Nu zul je denken dan drinkt m zeker heel weinig... Hij drinkt zo'n 1200 cc per dag! Hahaha. Nog niks uit de vriezer hoeven halen. Als dit zo door gaat, blijven we de borstvoeding nog lang volhouden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 21-02-2013

wat is het stil hier Sad

wat fijn bloempje dat het kolven zo super gaat en je zo`n mega productie hebt Smile zo is het idd makkelijk vol te houden, je zult die flessen binnen no time vol hebben haha

en wat goed dat je nu idd thuis de hartslag van m een beetje in de gaten kunt houden Wink een gerustgestelde mama telt voor 2 Wink en echt weiffie je boft maar met zo`n makkelijk mannetje, en wat zal oma blij zijn geweest dat ze heerlijk op mocht passen op zo`n droppie

hier is c flink ziek, hij heeft al 2 dagen nu koorts(nog niet onder de 39.0 geweest) en ben dan ook maar vanmorgen ff naar de ha geweest, ik dacht nog van ach zal vast van zijn tanden zijn maar daar hebben ze geen koorts van zei hij hooguit iets verhoging(ff) en verder was alles mooi schoon(was ff bang voor zijn oren maar dat was het ook niet) dus moet het haast wel de griep zijn, echt we hebben hier nachten van amper 3 uur slaap dus je raad al waar mijn wallen hangen.............Sad
ga hem nu ook maar weer ff sussen, had gehoopt dat ie ff middagdutje zou doen maar hij ligt nu alweer te krijsen in bed, echt zo zielig Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-02-2013

zo dan! gister ochtend snel voordat ik naar de dierentuin ging het medicijn gehaald zodat ik er gister middag mee kon beginnen. we hebben zantaq gekregen. merk tot nu toe niet echt heel veel verschil maar dat zegt nog niets. ik moet haar 3 keer per dag 1 ml geven. ik heb het zelf even geproefd en ik vind het helemaal niks maar zij zit er van te smullen, niet normaal. zantaq is hetgeen waar 8 procent alcohol in zit. haha dus we verdoven der gewoon lol. moest deze fles gewoon zelf betalen, 31 euro!!! halleluja!!

marloes hoe gaat met met je mannetje?

muts oh meis wat heb ik gelachen om dat ventje van je! het is zo herkenbaar maar het blijft leuk!!

bloempje dat klinkt allemaal heerlijk bij jullie! je geniet weer lekker van het werken ook lees ik! wat fijn zeg! en die hartslag app haha! nou dan kan je het mooi in de gaten houden met hem! super.

muts ik lees nu dat c ziek is. wat naar voor hem. en ook voor jou want je nachtrust is nu ver te zoeken... bleeehh.. hopelijk knapt hij snel weer op! beterschap!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-02-2013

Shady pff heb met je te doen.. Ik heb er 3 zware weken opzitten... Gaat sinds deze week pas langzaamaan beter en drinkt zn flessen weer leeg zonder guilen gillen brullen jeetje wat n verademing!! Zag zo op tegen de flesjes geven..

Tess dus 3ml per dag, hebben ze t bij.jpu wel goed gedaan. R kreeg 12ml binnen per dag, twee gesprekken met de apotheek.inmiddels verder, ze hebben t protocool gewijzigd bij dranken waardoor dit niet meer kan gebeuren.
Heb gesproken met de vrouw die t "gedaan' heeft, ze was zich rot geschrokken en lag er wakker van (terecht).
Ben vooral nog boos op de hoofdapotheker, n zgn. drs. Die einde vd dag alle uitgedchreven recepten controleerd zeler narekend bij babies/kindermedicijnen.. Die l#l.had zn paraaf.gezet npu.sorrie maar wát stelt.die controle dan voor.. 3 man die t niet zagen tenlostte van mijn zoontje.
Deze man belt mij volgende week als t goed is. Zoniet.sta ik voor zn neus ineems!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-02-2013

Buddha helpt het medicijn bij jullie wel of niet?
Wat een toestand toch he? Vind het echt een kwalijke zaak hoor!! Ze hadden dat zeker op moeten merken!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-02-2013

hey dames wat is het stil hier...

buddah wat fijn dat je nu eindelijk een beetje verschil merkt!en ook fijn dat hij er geen last meer van heeft!! en ik zou ook zeker voor die vent zijn neus staan wat een stomme mensen en die hebben dan zo lang op school gezeten!!!! stelletje domme koeien!!

muts is c alweer beter??

shady hoe is het met tess??

bloemje hoe gaat het met kolven?en je werk? en met je vriend?

hier gisteren naar het cb geweest Tess weegt nu 4895 ben super blij dat ik over gestapt ben op de fles! ze woog 10 dagen geleden 4495..dus gaat goed!ze zeiden ook op het cb dat Tess een tempramentvolle dame is hahaha vertel mij wat hahahahahahaha

hoe is het met derrest van de dames??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-02-2013

Fijn dat je een goed gevoel heb nu met de fv!! En ze is lekker gegroeid dus!!
Jouw tess ook al een sterk eigen willetje dus?! Mijn tess ook hoor! Jeutje!!! Maar goed liever zo dan dat er niks in zit hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 23-02-2013

Muts, hoe is het met C? Knapt hij al weer wat op? Worden de nachten al weer wat beter? Er heerst zoveel griep op moment... Brrrr... Sla mijn deur alsjeblieft over!

Budda, ik ben het volkomen met je eens! Wanneer iets door 3 man sterk wordt gecontroleerd dan kan zoiets niet gebeuren! Ik zou me dan ook afvragen wat zo'n controle dan inhoud. Ben benieuwd of hij belt, zo niet, dan is het een waardeloze zak!

Shady, was het leuk in de dierentuin? Gaat het al wat beter met Tess?

Wauw Sam, de groei zit er nu goed in dus! Snap dat je dan helemaal blij bent dat je die keuze hebt gemaakt om over te gaan op kv.

Nou Shady, ik heb hier een kereltje waar niks in zit en ik vind het HEERLIJK! Tis zo'n schatje wat naar alles en iedereen lacht en het zal hem niks interesseren wie hem op de arm heeft of waar hij ook is, zolang hij optijd zijn drinken krijgt vind hij alles prima. Ik vind het ideaal zo'n sulletje!

Hier vanmiddag naar zo'n supermarkt fotograaf geweest, geweldig! Hij was druk aan het lachen en ik weet zeker dat de foto's super gelukt zijn! Alleen jammer dat ik ze uit kan zoeken terwijl we op vakantie zijn... Hmmmm beetje jammer.

Marloes, je bent te rustig... Hoe gaat het bij jullie? Weinig verbetering 's nachts? Denk aan je meid en ik blijf duimen dat je snel met het bericht komt dat hij nog maar 1 of zelfs geen voeding meer nodig heeft 's nachts!!!!

Meisje79, waar ben je???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-02-2013

@Buddha dat jij nog functioneert na drie weken brullen bij iedere fles (en misschien ook wel daarbuiten). Ik hoop dat het medicijn snel werkt. En ik heb ook respect voor je hoe je het gesprek bent aangegaan. Ik zou te boos zijn geweest.

@Shady en Samanta twee pittige Tessen dus! Misschien ligt het wel aan de naam... grapje hoor.

@Sam fijn dat je meissie het goed doet op flesvoeding. Niet schuldig voelen hoor! Ook handig dat vriendlief nu ook de flesjes kan geven... en jij er niet altijd uit hoeft!

@Shady merk je nu wel verschil bij Tess? Hoe was de dierentuin?

@Marloes hoe is het nu???

@Ikke leef jij nog? Heb je vakantie (gehad)?

@Sil leuk om weer wat van je te horen. Naar te lezen dat je het vermoeidheidssyndroom hebt. Ik wens je heel veel sterkte toe.

@Natas ook fijn om weer van jou te horen! Zag een leuke foto op fb van je kindje zittend in de wandelwagen (niet de wagenbak). Wat wordt ze groot zeg.

@Muts C ziek dus weer? Jullie gaan ook van ziekte naar ziekte..Ben jij niet ziek dan C wel weer. Heb het boek opperdepop in huis (toevallig in hetzelfde weekend geleend van een vriendin en gekregen nog voor mijn verjaardag een maandje of 2 geleden). De witlof met appeltjes was een succes! Dus dank voor je tip.

@Druifje hoe is het bij jullie???

@Bloempje ik geniet altijd van je positieve verhalen. Ben echt oprecht blij voor jullie dat het zo goed gaat. Ben je er trouwens al uit hoe je dat doet met M als hij slaapt terwijl jij hem de prikjes of medicijnen (sorry vergeten hoe dat ook alweer ging) wilde geven?

Hier: sorry ik lees wel mee had ff geen tijd om te reageren. Druk op werk, druk met afspraken. Q heeft duidelijk een sprongetje gehad want hij is weer meer `mannetje´ geworden en minder baby (kan het ook niet anders uitleggen). Hij ziet veel meer, is alerter en reageert meer op zijn omgeving. En hij is weer echt een druif.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 23-02-2013

Hoi meiden, hier leven we nog hoor!!

@bloempje, wat heerlijk dat m het overal zo goed doet!! Ik wou af en toe dat j ook zo'n "sulletje" was hahahaha. Wwanneer ging je nou op vakantie? Volgend weekend toch??

@meisje, super dat q zo lekker eet!! Hoe gaat het slapen nu??

@sam, fijn dat de overstap naar kv zo goed uitpakt!! Lekker genieten meis!!

@shady, zo al naar de dierentuin geweest, leuk hoor!! Wat vervelend dat de medicijnen niet echt aanslaan bij tess, hopelijk gaat het snel beter!!

@budha, arm meisje en arme r!! Gaat het nu beter?? Voel echt met je mee, zo moeilijk als je kind het zo moeilijk heeft!!

@druifje, hoe is het bij jou??

@ikke, nu lekker vakantie toch?? Ga. Je nog wat leuks doen?? En hoe gaat het nu in de relatie??

@natas, wat en lekkere blije foto's komen er voorbij op fb!! Slaapt l nu door? Hoop het echt zo voor je!!

@muts, wat sneu dat c ziek is.... Gaat het nu beter?? Geef je nog bv of heeft c besloten er echt afscheid van te nemen??

@hier, pffff hele heftige tijd achter de rug..... Ons J slaapt zoals jullie allemaal wel weten niet door.... Nu is hij begonnen met hoesten en slijm opgeven, vrijdag bij ha geweest, daar een neusspray gehad, zaterdagavond naar hap geweest, verstuiver gekregen voor als hij het echt benauwt kreeg (gelukkig niet hoeven gebruiken) sinds dinsdag is hij gelukkig koorts vrij maar hoest nog heel veel en veel slijm.... 'S nachts is het gezellig, of hij komt eten, hoesten en huilen of spuugt me helemaal onder door het hoesten, we hopen dat het snel beter gaat.
Dan had het cb nog het idee dat hij misschien een voedselintollerantie heeft omdat hij zo slecht reageerde op de pap (nog slechter slapen, rare poep en ruwe wangetjes) maar ha vond het niet nodig om er iets mee te doen, dus vandaag cb weer gemaild over hoe nu verder....
Echt we hebben een heel lief, blij mannetje, maar ik kan niet meer, ik weet niet meer wat te doen en hoe m'n mannetje te kunnen helpen bij doorslapen....
Ik lees wel mee, maar heb vaak de energie niet om te reageren en wil ook niet alleen maar klagen hier, want ben echt dol op ons ventje en hij ontwikkelt zich verder heel goed, hij babbelt en lacht bijna de hele dag en we hebben lekker een vakantie geboekt voor eind mei (we gaan heel burgerlijk naar een landal parks)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 23-02-2013

Zo mijn drukke dagen zitten er op dus heb hopelijk weer een beetje tijd om hier mee te lezen en te reageren.
Erg veel gewerkt, zusje jarig, 9 maanden/ huishoudbeurs en shoppen voor de bruiloft van mn zusje en mn zwager. Nu aantal dagen vrij!

Sil, CVS heeft een collega van mij ook. Lijkt me best pittig zeg. Helemaal met een kleine!

Shady, t gaat dus nog niet lekker met tess. Balen zeg! Hopelijk ga je snel iets merken van de zantaq en krijg je de lieve, tevreden tess weer terug.

Mutsie, haha lekker uitgekookt idd. Geweldig!
En je mannetje dus ziek. Zo zielig vind ik dat, die kleintjes met hoge koorts! Hopelijk is hij snel weer beter.

Bloempje, t werken bevalt je goed zo te lezen. Mooi! Beter dan dat je er elke keer enorm tegen op ziet. en je productie blijft ook goed zeg! Kolf je dus elke dag meer dan 1200 ml. Netjes!
Grappig van de app. Gelijk handige controle voor je.

Buddha, goed dat je meerdere gesprekken inmiddels hebt gehad. Ze laten t er in ieder geval niet zomaar bij. En dat die muts wakker heeft gelegen van haar fout… meer dan terecht! Nu alleen die zak van een man nog even te spreken krijgen dus. Wel fijn dat er in ieder geval word aangegeven wie het gedaan heeft en wie de eind controle heeft. ze hadden ook kunnen zeggen dat dat vertrouwelijk is.
Hoop dat je m snel te spreken krijgt en ook hij zn fout in ieder geval toegeeft.
Fijn dat het met de nexium een stuk beter gaat met R. zo worden flesjes geven tenminste weer leuke momenten en niet iets waar je tegen op ziet.

Samantha, zo jullie tess is goed gegroeid zeg, super! Is een goede keus geweest om over te stappen op de flesvoeding. En meid, elke dag die ze bv heeft gekregen is mooi! Voel je er zeker niet schuldig om!

Meisje, Q is dus lekker aan het ontwikkelen. Leuk hoor!

Marloes, t klinkt nog niet lekker bij jullie zeg! Vind t wel beetje jammer van je ha dat ze niet even die voedselintollerantie willen uitsluiten. Alsof jullie t zo nog lang vol gaan houden met die vreselijke nachten! Ik weet hoe t voelt om langdurig onderbroken nachten te hebben. Maar geloof echt dat jullie nachten nog beroerder zijn dan de nachten die wij met L hebben gehad.
Weet niet of jullie t al gebruiken maar van otrivin hebben ze otrivin baby en dan pipetjes met zoutoplossing. Die kreeg mn nicht als advies van t ziekenhuis om te proberen toen haar zoontje t rs virus had. Had toen ook zo veel slijm en veel hoesten. Mag je 3x daags/ 4x daags? In t neusje druppelen en bij hem hielp het goed tegen het slijm en het hoesten. En wat ik bij L doe is elke avond beetje luuf op haar borstje en nu inmiddels weer een ui open gesneden onder haar bed en het hoofdeinde wat omhoog.
Hoop echt voor jullie dat er snel iets gevonden word waardoor hij minder last heeft van het slijm en jullie nachten toch eens beter worden. Heb t idee dat hij echt wakker word van t hoesten en t slijm en niet altijd perse om te eten.

Thnx voor de reacties op de foto’s meiden. Mn meisje word idd groot!! Ze zit sinds deze week in de wandelwagen en vind t wandelen gelijk een stuk leuker. Ze kan dr broer zien en andere dingen om haar heen. Was een goede keus om de wagenbak naar boven te doen en de zitting te pakken. In de duo wagen wil ze ook niet meer willen, moet de zitting ook al 1 standje omhoog. Lekker ding haha.
Ook hebben we sinds een paar weken eindelijk door hoe ze door slaapt!!! Elke avond een beetje luuf op haar borstje en een warm water kruik naast haar in bed (geen gekookt water, is te warm vind ik) en dan ligt ze dus in een pyjama, romper lange mouw, winterslaapzak en 2 dekens. Pffff.
We horen haar dan pas rond 8 uur s morgens!!!! En als ze nachten heeft dat ze om 6 uur wakker is, dan zit er weer wat te broeden, iets meer luuf smeren en een ui open gesneden onder haar bedje en dan slaapt ze weer tot ongeveer 8 uur. Eindelijk hebben we nachten waarin we door kunnen slapen en er niet tig x uit hoeven voor haar! Breekt nog behoorlijk op want heb t idee dat alle vermoeidheid er nu lekker uit komt. Dat in combi met een erg drukke werkweek en een dag naar de 9 maanden/ huishoudbeurs resulteerde in: op donderdag bij een scholing op mn werk mn ogen bijna niet open kunnen houden, s nachts als een blok slapen, moe wakker worden, door de lange dag bij de beurzen pijn in knieen en in mn beide heupen en vanmorgen toen L in slaap moest vallen en ik even boven bleef en dus ff op bed ging liggen, viel ik zo zonder pardon in slaap. Om na een klein uurtje wakker te schrikken en me enorm duf te voelen met hoofdpijn en alles. Tijd voor een douche! Wil vanavond ook niet te laat naar bed want voel dat ik echt slaap in moet gaan halen.

Verder doet L het goed. Heeft vaak t grootste woord hier in huis. Brabbelt en gilt er op los. Is dol op de kat, kan los zitten (nog niet zelf gaan zitten maar probeert ze al wel) en ze doet steeds aanstalten om te gaan kruipen maar heeft t nog net niet helemaal door. En ze heeft inmiddels 2 tandjes. Die ze erg graag laat voelen…au!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-02-2013

Inmiddels lijkt het toch wel iets beter te gaan met tess hoor! Maar juich nog niet te vroeg...
Ja dit was al de tweede keer dierentuin!! Zooo leuk! Tess heeft er nog geen zak aan natuurlijk maar semmy vindt het echt super!!

Muts hier vindt tess het ook prima om bij iedereen op schoot te zitten en ze is echt heel makkelijk in omgang hoor maar als ze het eenmaal op der heupen krijgt nou nou!! Maar denk ook echt dat het huilen stukken minder is nu met het medicijn!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 24-02-2013

haha shady denk dat je bloempje bedoelde maar geeft niet hoor hehe

meisje, wat gaat het hard he vooral op de momenten dat je ze ziet groeien en ze ineens een giga sprong hebben gemaakt Smile

bloempje, ik ben ook erg blij met mijn sulletje hoor hehehe heerlijk ze lekker lui en lekker makkelijk Smile

sam, wat fijn dat tess het nu zo goed doet op de kv t zal jouw een rustigere relaxtere mama maken

natas, hihi jij zo`n wierig meisje met het hoogste woord dus?? hehe ze gaat hard Smile

marloes, ik vind het zo sneu voor jou en j, t arme mannetje kan er idd niks aan doen en doet zijn best maar oh oh ik snap je frustratie en je slaapgebrek, ik hoop dat je eruit komt met cb wat nu te doen want dit is idd ook niks zo!

hier is c koortsvrij Smile wel zit ie in een giga sprong(lekker vervelend niet normaal) wil niks, niet eten, niet drinken niet aankleden(nee vooral niet aankleden!) slaapt onrustig en is daarbij ook snot en snot verkouden maar goed komen we ook wel weer doorheen ik was gewaarschuwd voor deze sprong(en de volgende met 11 maand schijnt nog erger te zijn) dus tel heel vaak tot tien en hou het gewoon gezellig, dan maar niet eten komt vanzelf wel weer, en aankleden gaat nu juist een stuk sneller nu ik geen liedjes hoef te zingen(of andere leuke dingen want schreeuwen doet ie nu toch wel haha, dan maar hop snel doorpakken en jammer meneer!)

ook probeerd c nu te kruipen, hij gaat steeds vaker op handen en knieeen zitten(werd ook wel een keer tijd haha) en gaat dan in zijn achteruit of heen en weer zitten wiebelen met kontje hoog, zo geinig om te zien Smile
gister zijn we naar de kapper geweest voor het eerst, en oh oh wat was dat mega interessant zelfs de hoes mocht om en werd ie vakkundig door papa afgeleid met een koekje zodat ie een beetje stil bleef zitten hehehe

zo naar verjaardag, eens zien met welk been hij nu op staat anders ben ik weer snel terug thuis met hem Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 24-02-2013

oh ja zo raar om te beseffen, nog maar heel ff en dan is c langer bij ons dan dat ie in de buik heeft gezeten, als je mij zegt dat ie nog maar 3 maand oud is dan geloof ik het zo, pff echt wat gaat de tijd hard Sad papa hier vind het super mama daarintegen huild stiekum van binnen Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-02-2013

Haha ja bedoelde idd bloempje...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 24-02-2013

Meisje, wauw q is al een half jaar! Vind je de tijd snel gaan? Is hij lastig geweest tijdens de sprong? Dat boek klinkt erg leuk en ik wil hem tzt ook kopen. Is Q een makkelijke eter?
De medicijnen geef ik nu met tussen tijd van 5 a 6 uur. En dan de eerste gift meteen als hij wakker is en de laatste net voor dat hij naar bed gaat.

Marloes, heb zo met je te doen... Wat zal dit een energie van je vreten... Kan me voorstellen dat je er zelf aan onder door gaat, gaat al zo'n lange tijd aan. Red je het nog wel om te werken? Heb je een beetje begrip van je collega's? En houd je vooral niet in hier meid! Hele dikke knuffel voor jou!!! En ik blijf door gaan met duimen voor jullie!
Wij vertrekken idd aankomend weekend. Pas alleen mn skibroek niet, kwam ik vandaag achter! Dus drukke week... Morgen nieuwe skibroek kopen. Dinsdag babyzwemmen, woe en dond werken en vrijdag nacht weg. Oh en tussendoor alles inpakken en hele huis poetsen. Is een vreemde tik, maar wil alles schoon hebben voordat we weg gaan.

Oh meneer is wakker, dus reageer de volgende keer op de rest!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 25-02-2013

oh lekker bloempje, nou voordat ik je niet meer spreek door al dat drukke gedoe hahahaha alvast heeel veel plezier gewenst, geniet er maar lekker van Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-02-2013

@Meisje79, geeft toch niet dat je niet kan reageren. Wij zijn bijzaak! Jullie mannetje gaat het lekker snel mee dus. Ook wel weer jammer denk ik, dat het echte baby er nu af is of niet? Nu gaat het drinken etc wel weer goed toch. Was echt buikgriepje toch? Bij de opvang nog steeds alles goed? Hoe is het met jou persoonlijk verder?

@Marloes, oh meis, een hele dikke knuffel voor jou. Hopelijk mag het toch snel beter gaan met jullie mannetje! Natuurlijk geniet je echt wel van hem en houdt je van hem. Maar dan is zo'n periode nog steeds erg zwaar voor je. Hoe zijn de afgelopen nachten gegaan? Hoe is het met het snotter/slijm/hoesten? Straks heerlijk dus op vakantie, groot gelijk hebben jullie!

@Natas, idd super fotootjes van jullie meid zeg. Wat fijn dat het slapen zoveel beter gaat. Goed ook voor jou zelf! Hopelijk heb je de afgelopen dagen goed geslapen en ben je iets minder vermoeid. Het hakt er zo idd wel in.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-02-2013

Druifje hoest met jou meis?

Meiden ik ben wen beetje shaggie... Heb nou al de vierde cyclus van maar 12 (of 13) dagen!!! Word er echt gek van! 7 dagen ongi, 5 niet en hup het liedje weer opnieuw... Volgende week dinsdag een afspraak bij de dokter en hoop op een verwijzing naar de gyn want dit moet echt stoppen... Verlies echt veel bloed en heb ook vaak hoofdpijn en last van moeheid... Bleehh!!!
Verder met tess gaat het echt een stuk beter! Geef der ipv 3 x 1 ml per dag soms nog maar 2 x 1 ml dus gaat gelukkig wat dat betreft goed hier!
Ook heb ik me aangemeld als gastouder dus ben benieuwd wanneer ik daar wat van hoor want ik moet eerst een telefoontje afwachten van hun en dan nog een heel traject volgen om de juiste papieren te halen maar spannend dus wel!

Sorry dat ik zomaar weer ff in val hier maar had ff de fut niet maar denk zeker aan jullie hoor!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 26-02-2013

Dames ik leefnog hoor!
Wel lekkerweekje vakantie al hebben we nig wel wat kleine klusjes in huis te doen enzijnwe druk met l. Fijn slaapjes van maar 45 min. Alslaapt ze nu toevallig1.5 uur.
Het gaat goed tussen mij en p. Gisteravond erg gezellig gehad.

Shady balen zeg!
O ik ga weer. Ze is weer wakker!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 26-02-2013

wat fijn ikke dat het bij jullie weer goed gaat Smile en l houdt je dus nog lekker bezig?? hihi geniet van je vakantie!!!!

shady, ik zou er ook chagie van worden ben benieuwd wat je arts zegt want je klachten zijn niet niks dan en straks zit je met bloedarmoede Sad ben benieuwd of er bij jullie zoveel vraag naar gastouders zijn, hier hoefde ik het niet eens te proberen, heb je geen papieren?? nu ja jammer dan er zijn er genoeg die zonder werk zitten werd me hier verteld Sad

marloes, gek genoeg sinds dat c ziekjes is geweest heeft ie ineens weer meer behoefte aan mama dus drinkt ook weer wat vaker bij me, nu laat hij standaard zijn papflessen staan en wil MAMA Smile hij zit nu ook echt aan mijn trui te trekken en naar mijn tieten te staren met open mondje hahaha (mama blij Smile)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Ikke, wat fijn dat het goed gaat tussen jullie! Hopelijk waren er ook wel leuke klusjes in huis, hihi.

@Shady, hier gaat het wel ok hoor. Wel druk met J. hij krijst op dit moment weer aardig vaak. Hij was in totaal 11 uur wakker, waarvan hij er 8 heeft gehuild/gekrijst en niets hielp. We zijn nu weer een zoekweg aan het nemen wat het kan zijn. Zijn darmpjes werken nu ook effe tegen, dus we denken dat, dus zijn daar even mee bezig. |Even kijken wat hem daarmee helpt, van alles aan het proberen kijken wat het beste aanslaat.
Maar vanaf zijn geboorte is zijn rechterbal ook groter door vocht wat erin zit. Dit verdwijnt als goed is binnen 1 jaar. Maar per dag verschilt het dus kwa grote, zo is het bijna weg en zo staat hij op ploffen. Nu even goed in de gaten houden, zo gauw hij krijst, kijken of het dan extra groot is, dan kan het een ontsteking zijn.
Jullie denken hier vast nou ze geniet totaal niet, want ik "klaag" zo vaak over J. Maar het is geen geklaag, ja het is jammer, meer voor het mannetje, want hij heeft er het meest last van. Hij kan er zo weinig aan doen en ik probeer zo me best te doen om hem te helpen. Ik geniet zoveel van hem, het is een super heerlijk mannetje, met sterk karaktertje! Zou echt niet meer zonder hem kunnen hoor!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-02-2013

Jeetje wat vervelend voor hem zeg! En idd even kijken of er een verband is met zijn balletje en het gillen... Ik snap echt wel dat je dol gelukkig met hem bent hoor!
Alleen wat je zegt, het is zo jammer voor die kleintjes zelf... Sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-02-2013

Druifje ja ook leuke klusjes. Hehe!
Ik vind het geen klagen hooren wat fijn dat je ookzo geniet van hem!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Druifje, het valt mij inderdaad op dat je hier bijna alleen bent wanneer er iets aan de hand is met J. Vervolgens wordt er van alle kanten op gereageerd en dan ben je weer weg. Wanneer er weer problemen zijn, kom je weer terug. Dus ja ik zie het wel zo zoals je beschrijft.

Begrijp me niet verkeerd meiden, maar dit is toch hopelijk geen plek waar alleen geklaagd kan worden? Tuurlijk kan dat soms ook, maar waar zijn de leuke berichten?? Zoals de kleine meid van natas die gaat zitten? C die naar de kapper gaat? Ik vind dat heerlijk om te lezen!!!!!

Hier trouwens heerlijk aan het kolven! Haha. Wel grappig want sinds ongeveer 2 weken is de borst die altijd de minste productie had, veranderd in een enorme koploper!