Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

Ik wist wel dat er zo over mij gedacht werd. Maar heb ook vrij weinig tijd om hier altijd te reageren of te komen kijken en doordat ik door heb hoe sommige mensen hier over me denken, kom ik minder. Heb vaker ook leukere dingen verteld, maar wordt toch niet altijd op gereageerd en als mensen vragen hoe het met me gaat, ga ik gewoon eerlijk zijn. Zie het niet als "problemen" met J. Het is niet leuk nee, maar ik zeg ook ik geniet vollop van ons mannetje. Ik kan er ook nog niets aan doen dat J. nog vrij weinig doet in zijn ontwikkeling, dus kan niet zeggen goh hij rolt al om ofzo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 27-02-2013

@Ikke, fijn dat het weer goed gaat tussen Jou en p. En nu lekker vakantie, genieten hoor!!! En ik zag dat de kleine meid al 2 boventandjes heeft! Heeft ze ook al ondertandjes??

@bloempje, is het nog gelukt met je skibroek?? Hoe gaan jullie het doen met m? Gaan er meer mensen mee zodat jullie zelf ook samen kunnen skien??

@muts, lijkt me heel raar, de kleine man al bijna 9 maanden...... Gaat echt zo snel!! Heerlijk genieten en wat fijn dat c toch weer meer de borst wil!! Maak jij pap trouwens aan met bv of kv??

@shady, fijn dat de medicijnen beginnen te werken!!

@buddha, hoe gaat het met r??

@druifje, hopelijk vind j snel rust en huilt hij minder!! Wat zegt de ka??

@bepje, hoe is het meis?? Had jij toevallig al van iedereen een mailadres gekregen voor en meeting??

@natas, fijn dat l zo goed gaat, lekkerding hoor!!

@hier, j is zich heerlijk aan het ontwikkelen, brabbelen, lachen, proberen tee buikschuiven, staan en hij zit al los!! En hij poept super gped ,zo goed zelfs dat mama elke ochtend een extra was heeft!! Zondag poepte hij zn eigen bed vol, gisteren de onze en vandaag zn slaapzakje, merk wel dat hij een volle luierr echt vies vind, zodra hij veel geplast heeft of iets gepoept gaat hij huilen.
Maandag bij cb arts geweest en die wil toch dat de ka j nakijkt ivm het slecht slapen, zn hoest en gerommel in zn longen, morgen naar de ha n dan hopen dat we een verwijzing krijgen!! M. Is er klaar mee en als we geen verwijzing krijgen wil hij naar een andere ha, vind ik opzich niet erg want heb niet voor deze ha gekozen, maar voor de vorige en die is nu met pensioen, we hebben nu een huisarts uit irak ofzo en soms versta ik hem niet eens


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Marloes, yeah wat ontwikkelt hij zich goed zeg. J tijgert in de box/op het aankleedkussen ook naar voren, alleen met zijn beentjes, hij vergeet zijn armpjes, haha.
Joehoe dubbele wasjes, naja beter zo toch! Leuk die bv, hihi.
Idd om een verwijzing vragen en erop staan dat je hem krijgt hoor. KA zijn daar zoveel beter in kwa kids, merk dat ook met J. hoor. Waarschijnlijk kun je dan daar ook wel snel terecht en kunnen ze je daar hopelijk verder helpen. Ik zou toch zeggen dat er reden voor is, al is het iets kleins. Je hebt zelf al zoveel geprobeerd.

Hopelijk met J. idd snel rustiger worden, hij zit zichzelf zo in de weg ermee. Hij doet zo zijn best, maar voor mijn gevoel is er zoveel meer uit ons mannetje te halen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 27-02-2013

Druifje, nu dus weer tobben met z'n darmpjes (vermoedelijk) t zit hem niet mee zeg. Je staat ook zo lekker machteloos he. Kan t me nog goed herinneren van L. Maar nu een heerlijk tevreden meisje. Hopelijk is J er snel doorheen. Hier krampjes/ last van de darmpjes tot een maand of 5.
En idd z'n balletje ff in de gaten houden wat dat doet als hij aan het gillen is. Misschien dus wel veel pijn daar aan?
En de ontwikkeling gaat ook goed komen. Sommige kindjes zijn snel en andere wat later. Nog niet druk om maken. Hij is 'pas' 4 maanden. T proberen te draaien hoeft hij nog niet te kunnen. Hier draait L constant. Ook met een poep broek. Erg fijn.... Niet dus. Echt afleiding nodig anders blijft ze niet liggen.

Marloes, fijnst t cb in ieder geval achter jullie staat en wil dat je naar de ka gaat. Hopelijk gaat t de ha nu eens meewerken en anders idd een andere ha zoeken. T kan zo niet langer hoor. Die nachten zijn niet tof en t gehoest kan ook niet goed zijn voor t mannetje. Werkte de puffer? (Die had je gehad toch? Of gooi ik dingen door elkaar?)
En J dus ook al zitten! Die is vroeg! (Dacht dat L vroeg was)

L doet t prima. Ging vanmorgen en gister op handjes en voetjes staan in de box! Is maandag avond gaan zitten in bad. Daarna niet meer gezien. T was ook de meest onhandige en oncharmante manier haha. Maar ze zat! En was erg trots op zichzelf. Ben benieuwd wanneer ze t met kleding aan gaat doen. Ook t kruipen zit er bijna in voor m'n gevoel.
Vieze luierheeft ze ook een hekel aan! Hoeft maar een klein poepje in te zitten en ze moppert al.
Zelf ben ik mega mega mega verkouden. Vannacht elke x wakker van een verstopte neus of juist een loop neus. Bah bah bah! Al de zoveelste x deze winter. Kom maar op met t voorjaar en de zomer!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Natas, oh geweldig dat ze dat deed, foto's gemaakt of was je net te laat? Whaha, dat badmomentje zal wel een lach in me broek moment zijn geweest en trots natuurlijk. Alweer snotje verkouden, he bah! Hup kom maar op met de betere temperaturen voor jou!

Oh kwa ontwikkeling maak ik me niet zo druk hoor. Ik zie hem al meer dingen doen en gaat dan opeens zo snel. Hij speelt nu graag vliegtuigje ipv van echt te leunen op zijn armpjes met nekje trainen, lig dan echt in een deuk en als ik moet lachen, gaat hij net zo hard mee lachen. Hij pakt al van alles beet en bestudeerd het grondig en stopt het dan in zijn mond, zo grappig.
Buikkrampjes merkte ik gisteren dan echt tijdens de bv, hij gilde het toen wel uit, maar hij had toen ook giga harde buik en dan ken ik dan weer van toen hij net geboren was tot 1 maand. Nu had hij er geen last meer van. Kwa balletjes gaan we idd nu meer in de gaten houden. Denk niet dat het dat is, maar je weet maar nooit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 27-02-2013

jemig marloes das veel str*nt hehe zou het misschien een tandje kunnen zijn??? en pff jemig wat gaat J hard zeg Smile! wat trots moet je zijn dat hij nu al los kan zitten, haha c deed daar 4 maanden langer over hehehe ik zou er ook op hameren hoor voor verwijzing, je tobt nu al lang genoeg met je mannetje en nu moet het wel een keer klaar zijn dit is voor jullie echt niet leuk meer aan het worden Sad
ik gebruik de papjes van bambix nu nog en daar zit kv in, je gooit er een beetje water bij schudden en je bent klaar, maar ben nu al begonnen c te laten wennen aan gewone melk en ga binnenkort overstappen op gewone granenpap (gewoon voor volwassenen, niks geen speciale oid) en dan met gewone melk en evt s`morgens stukje fruit erdoor

bloempje haha hoe krijg je dat voor elkaar??? dus de lola`s doen weer goed mee?? enuh pas je wel op met een evt valpartij???? ze zullen niet meegeven die kanonnen van jou hahaha
ik snap helemaal wat je bedoeld, het lijkt soms wel of er hier alleen maar negatief gesproken kan worden, dat er geen normale kindjes zijn en er altijd wel iets aan de hand moet zijn en dat voert hier best vaak de boventoon, jammer want zo blijven er velen weg die ik graag hier meer zou zien............ het was zo gezellig altijd

natas, wat doet l het toch super goed Smile echt zo`n vlotte tante! leuk al die mijlpaaltjes zo te lezen bij jullie

en bepje als je dit leest?????? marloes was me voor hehe maar ik zie die meeting nog wel zitten Smile wil je diegene wat sturen die je een mail gestuurd hebben? als ze niks gestuurd hebben zullen ze ook wel geen interesse hebben lijkt me??

meisje79, hoe is het daar met jullie???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-02-2013

Had ik verdorie (illegaal want ben op mijn werk) een hele lap tekst getikt en op iedereen gereageerd is mijn tekst weg.... Nou dan maar hier de samenvatting:

@Bloempje beetje (te) laat maar veel plezier.

@Marloes balen dat J nog steeds zulke nachten draait. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet zeggen... behalve: veel sterkte en ik hoop dat het beter gaat.

@Druifje ik vind dat je niet klaagt. Als je zoontje 8 van de 11 uur krijst vind ik het knap dat je hier uberhaupt nog bent. Kan me voorstellen dat je erg weinig energie hebt op dit moment. Ik vind het altijd fijn om je verhalen te lezen, positief of negatief, maakt me niet uit.

@Muts whaa jouw mannetje wordt groot!!! Zag een mooie fotoreportage op fb. Jammer dat hij in de gigasprong zit, ik hoop dat hij er snel uit is. Wel fijn dat hij koortsvrij is. Hoe is het trouwens met de sollicitaties?

Nu ga ik dit ff snel verzenden want moet verder op werk, misschien dat ik straks nog ff op de rest reageer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Meisje79, thanks meis, doe me best, met zo'n heerlijk ventje kun je ook niet anders. Hij kan er zo weinig aan doen. Gelukkig zie ik van sommige meiden van hier ook dingen op facebook voorbij komen en dan kom ik hier ook minder. En ach ik weet met wie ik nu op dit moment wel wat heb en niet.
Succes met werken. Hier loopt systeem al hele morgen vast dus kan niets, baal baal!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-02-2013

Jeetje meiden... Hier mag je toch gewoon zowel de leuke als de niet leuke dingen kwijt? Daar is een forum toch voor??
Ik kom later weer ff uitgebreid reageren hoor... Tess heb vandaag weer prikjes gehad en het arme ding slaapt alleen maar... Straks ff wakker maken voor de fles. Eens zien hoe het gaat met der. Ze is goed gegroeid dus helemaal toppie! Alleen weer commentaar gehad op der buikslapen. BOEIE!!! CB lap ik echt aan mijn laars!
Tot snel meiden! Nu ff geen tijd om op iedereen te reageren


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 27-02-2013

Ja dat cb heeft t niet oo buikslapen. M'n zoontje sliep ook op z'n buik en daar deden ze in t begin ook moeilijk over maar ja, anders sliep hij niet. Nog even en dan kan ze draaien in bed en kan ze zo ie zo op de buik slapen. Verwacht t bij L ook elke x maar tot nu toe altijd nog op de rug. Terwijl zo erg graag draait.

Tess weer prikjes. Hopelijk verder weinig last van. L krijgt ze 11 maart weer. Is ze al weer 8 maanden. Moet dan ook terug met m'n zoontje voor de ogen test. Was de vorige x niet goed. Hopelijk dan wel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-02-2013

Zo ben ik dan eindelijk ff op decomputer. Normaal zooo weinig tijd. Ik mag alle afwas van L laten staan dus heb ff tijd voor jullie. Normaal nadat L op bed ligt ff gauw spullen afwassen en dan is het al weer tijd voor gtst. Dan meestal douche en brood klaarmaken en dan is het al weer bed tijd. Daarom als ik aan het werk ben zooooo weinig tijd voor jullie.


Marloes ja ze heeft ook al twee ondertandjes. Snelle dame dus, gelukkig erg weinig last van haar tandjes. Maar zitten doet ze nog niet en kruipen ook ver te zoeken. Soms gaat ze wel eens liggen en gooit ze haar kont in de lucht, maar nu de voorkant nog. Ach komt vanzelf wel. Als ik haar rechtop zet blijft ze wel een beetje zitten als ze naar voren hangt, maar ze valt dan vaak naar de zijkant of ineens naar achter.
Marloes beter dat hij zo goed poept dan heelmaal niet. Ben benieuwd of hij jullie door gaat sturen. Ik zou sowieso een andere arts zoeken als jullie dit allebei geen fijne man vinden.


Natas die kruipt volgende week dus wel!Voor jou ook maar wat luuuf smeren dan he! Ik ben ook zo klaar met de winter. Geef me lekker dat zonnetje. Heerlijk! En enne 11 maart weer prikjes. Hier pas weer met 11 maanden. Is dan haar 4[SUP]e[/SUP] prikjes.


Druifje leuk he dat vliegtuigje spelen. Doet L ook steeds. Best knap eigenlijk!


Muts WOOOOW C al bijna 9 maanden!


Shady zeiden ze dat T niet op haar buik mocht slapen? Jij weet toch hoe ze het beste slaapt!!!

P heeft vandaga zijn rijexamen gehaald. Whoehoe! Volgens mij niet eens vertel dat hij bezig was. Hihi


Ik weet niet of ik het nou gezegd had, maar op mijn school zijn er echt vage dingen aan de gang. Ik had al een tijd een ‘gevoel’ er hing een soort sfeertje op school die ik niet kon plaatsen. Toen we ineens een email kregen met de mededeling dat mijn school en twee partners ervan samen een bestuur gaan vormen kon ik dat gevoel min of meer plaatsen. Mijn school valt ondr een grote stichting. Nu ben ik bang dat als ze eenmaal een bestuur vormen langzaam aan uit het grote bestuur(stichting) stappen. Dat zou betekenen dat ik niet meer kan switchen naar een andere school binnen de stichting. Nu doet mijn school alles ineens via een mededeling, dus ik ben langzaamaan aan het kijken of er nergens anders een vacature is. Als ze ineens uit het grote bestuur stappen zal de halve school weg willen gaan en aangezien ik 1 van de laatste ben zullen de andere voorrang krijgen om naar een andere school te gaan. Ik zie het al voor me dat iedereen een plekje heeft en dat ze bij mij zeggen: sorry maar de vacatures zijn op. Dat wil ik dus wel voor zijn! Ik voel me net een detective op school. Wil tot op de bodem uitzoeken wat ze op school aan het doen zijn zonder dat de directie er van weet. Als zij weten dat ik weg wil dan krijg ik volgend jaar geen klas en mag ik allen k.. klusje doen en inval werk in k.. klassen. Ben dus een beetje bij collega’s aan het peilen wat zei weten/horen.
Heb wel een gesprekje gehad met de directeur en natuurlijk niet alles gezegd(lees: dom gehouden), maar hij zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Ik heb geleerd altijd naar mijn gevoel te luisteren. Nou dat doe ik dus ook!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Shady, verstandig om volgende week ff bij de huisarts lang te gaan, ik zou echt gek worden als ik zo vaak ongesteld zou zijn. Snap dat je daar helemaal klaar mee bent! En leuk gastouder! Ben benieuwd of het wat wordt!

Hahaha Muts, elke keer denk ik nu stopt ze helemaal met de bv en paar dagen later lees ik dat het toch weer niet gebeurd! Je maakt het 1e jaar nog wel vol!

Druifje, doe er mee wat je wilt, maar je vraagt min of meer naar een reactie. Dus ik geef mijn mening.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Marloes, dat is wel heel handig als je je eigen huisarts niet altijd kunt verstaan... Ik zou als ik jou was gewoon heel duidelijk zijn en je vooral niet afwachtend opstellen naar de huisarts, maar het verhaal uitleggen, advies van de cb arts vertellen en zeggen wat je wilt. Kan het ook zijn dat hij bijv. allergisch is voor koemelk ofzo iets?
Wat snel dat hij nu al alleen kan zitten! Wauw!!
Trek je het nog een beetje met werken en gebroken nachten? En met je oppas kindje erbij? Hebben jullie nog steeds het plan om rond mei te beginnen aan een tweede project?

Ik heb een andere skibroek gekocht! haha, ff een maatje groter... Scheelt hij was flink afgeprijsd. Wij gaan met mijn ouders en broers met aanhang. Dus we zullen soms ook samen kunnen skieen, maar ik wil absoluut niet dat men rekening moet houden met ons. Wij nemen m mee, dus wij zijn verantwoordelijk daar voor en ik wil niet een ander 'opzadelen' met hem. Dus het wordt geen grote tochten samen skieen, maar dat wisten we van te voren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

F*ck mn tekst is weg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Natas, jou kleine meid heeft gewoon nu al smetvrees! Wink Heerlijk om te lezen hoe goed ze zich ontwikkeld! En zo snel! Gaan de nachten nu goed? Of was het tijdelijk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Muts, ja ik begrijp ook niet waarom lola 1 nu lola 2 is geworden, ach maakt ook niets uit, als ze allebei hun werk maar blijven doen! En op vakantie worden ze goed ingepakt, zodat ze tegen een stootje kunnen!
Ik mis idd het geklets van een jaartje terug hier... Was altijd zo gezellig en mis nu soms gewoon de leuke verhalen. Tis toch heerlijk om te lezen hoe de kindjes zich ontwikkelen en om daar ervaring van op te doen?!

Tante Bep, schiet eens op met je date regelen!!! Wink

Meisje, tja dat krijg je ervan als je het illegaal doet Big Grin En je bent niet te laat hoor, we gaan pas in de nacht van vrijdag op zaterdag weg.
Ben je al naar babyzwemmen geweest? j

Shady, dat heb ik ook zeker niet gezegd dat dat niet mag en ik ben ook niet de gene om daar over te oordelen, het enige wat ik heb gedaan is een reactie geven op iets wat uitgelokt wordt. En ik heb aangegeven graag ook de leuke verhalen te lezen. Bijvoorbeeld zoals de verhalen over het boek van de AH, heerlijk om te lezen en ik leer er iets van. Dat vind ik het mooie aan dit forum.

Ikke, heb je nu vakantie? Of heb je net vakantie gehad? Vreemd daar op school... Ik wist het dan ook wel, als ik wat anders tegen kwam, was ik ook weg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Shady hoe is het nu met je meisje? Nog veel aan het slapen? Geen koorts gekregen van de prikjes? Haar lekker op haar buik laten slapen hoor! Sjonge jou cyclussen zijn ook gewoon echt bagger zeg! Even mee naar de HA idd, al zou je niet zwanger willen worden het is sowieso gewoon niet fijn!
@Natas, uhm hopelijk was het moment opname van de ogentest en is hij nu wel goed. Maar ach anders op tijd erbij toch. Is het dan meer lui oog, uhm zo noemen ze dat toch, als ze dan 1 oogje afplakken bij kids? Of echt dat hij minder ziet en dan echt bril nodig heeft? Naja we gaan duimen dat gewoon alles goed is!
@Ikke, oh dan idd maar op tijd erbij zijn en goed rondkijken. Meestal als laatste erbij is er als eerste uit ja. Nu lekker doen alsof je neus bloed en doen alsof je van niets weet en je je geen zorgen maakt, maar ondertussen ;-)
Uhm vliegtuigje spelen knap? uhm hoezo dat, hihi. HIj ligt toch dan gewoon op zijn buikje, zijn armpjes onder zijn lichaam om zijn nekje te trainen, maar die laat hij dan gewoon lekker onderuit liggen, omdat hij geen zin meer heeft in trainen en gaat dan zo vliegen met zijn armpjes in de lucht. Of versta jij iets anders onder vliegtuigje spelen :-P. Anders moet ik toch meer verdiepen in die termen, hihi.
@


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Hier heb ik morgen een dagje vrij genomen, we hadden bijna geen patienten en dus geen werk. Komt me wel goed uit zo voor de vakantie. Wil morgen vroeg ff naar een borstvoedingscentrum hier dichtbij om mn kolf te laten door meten, krijg een beetje twijfels over mn vriendje.

M is weer heerlijk uit logeren geweest, oma zou vandaag oppassen en bood aan dat hij dinsdag avond al wel mocht komen. Is voor haar ook makkelijker want dan hoeft ze niet zo vroeg haar bed uit. M slaapt normaal gesproken nog op het tijdstip dat ik naar het werk ga, is ook vroeg, 6:15 uur zit ik in de auto. Hij heeft daar nu 3 keer geslapen in 1 week tijd :oops:, oma bood het elke keer zelf aan, dus ik moet me niet schuldig voelen. De gastouder is uitgesteld tot na de vakantie.
Ondertussen druk de koffer aan het inpakken, jeetje wat moet je veel mee nemen als zo'n kleintje mee gaat... Voel me heel degelijk nu, hebben een DAKKOFFER!!!! VRESELIJK!!! Maar goed we komen er niet onderuit. Heb ook maar ff een koelbox op stroom geregeld. Neem op advies van Marloes, maar ff wat extra voedingen mee en tja de temperatuur in Oostenrijk is in de week dat wij er zijn ongeveer 10 graden boven nul dus dat wordt de voeding niet op het balkon bewaren. Dat was mijn plan namelijk...
Vorige week bij zo'n 'supermarktfotograaf' geweest, kan ik de foto's uitzoeken in de week dat we op vakantie zijn... Grrrrr... Beetje jammer, maar dan bestel ik ze wel als we weer thuis zijn, al betaal je dan wel de hoofdprijs.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 27-02-2013

Sorry, ik zie net dat ik bijna de hele eerste blz heb vol gelult, maar anders had ik geen overzicht meer hihihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-02-2013

Bloempje ja heb nu vakantie. Heerlijk!!!
Hihi leuk he zo een dakkoffer! Wij hebben er ook 1.
O heerlijk onverwachts een dagje vrij. Geniet ervan!
Druifje misschien bedoelen we toch allebei iets anders. Haha ik weet ook niet hoe het genoemd wordt, maar als ik l bezig zie dan denk ik wel een beetje aan een vliegtuig. Al vraag ik L steeds of ze een visje is. Lijkteen beetje gespartel op hetdroge. Ophaar buikje en dan armpjes en beentjes in de lucht. Vind het wel knap! Ik zou het niet voor mekaar krijgen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-02-2013

@Ikke, uhm nee volgens mij bedoelen we toch hetzelfde, hihi. Maar als ik er zo over nadenk, sjah kwe ook niet of het mij zou lukken eigenlijk, hihi. Ziet er best klungelig uit eigenlijk, maar ik lig altijd in een deuk ervan en dan moet J. ook weer lachen en dan gaat hij het nog meer doen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-02-2013

Nou druifje probeer het eens! Wel ff filmen. Wil je graag zien 'vliegen'. Hehe!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 28-02-2013

Ikke/ druifje, dat 'vliegen of visje' spelen dat doet L ook, nu niet meer zo heel vaak maar zie t nog elke dag. Ziet er idd grappig uit.

Bloempje, lekker onverwachts een dagje vrij. Hopelijk alles goed met je kolf.

Druifje, bij de ogen test mogen ze eerst in t boekje kijken en opnoemen wat ze zien (recht onder hun neus) zo kijken ze wat voor benaming de kinderen geven aan een voorwerp. Bij een pot (thee pot) zei m'n zoontje koffie. Dus accepteren ze dat dat voor hem koffie is (ziet hij bij m'n schoonouders als ik ben werken) en dan moeten ze op afstand de plaatjes in verschillende grootte opnoemen en ze worden dus steeds kleiner. Eerst met beide ogen en dan elk oog apart. En hij moet zeker 1 lijntje lager komen. Maar dan begon hij te raden. Kon zijn dt hij er nog te jong voor was en t niet helemaal snapte en er dus een spelletje van ging maken, maar t kan ook zijn dat hij t echt niet goed zag. Daarom nu 11 maart weer opnieuw, is hij weer 2 maanden ouder. Denk dat als t dan weer niet goed is het een afspraak bij de oogarts word om te laten kijken. M'n Neefje was altijd erg goed met kleine dingen en die bleek erg slecht te zien, je snapt t niet, maar de kleinste dingen zag hij zonder bril liggen, en toch maar zicht voor 20%. Nu met bril ziet hij goed. Ook tijdelijk oog afgeplakt gehad.
Gaan er idd maar t beste van hopen

Mutsie, toch nog aan de bv dus. Wie weet ga je idd het haar toch nog vol maken!

Bloempje (dacht ik) L slaapt gelukkig door!!!! Moeten wel een warm water kruik naast haar leggen en beetje luuf op haar borstje en nu ze weer wat verkouden is een ui onder haar bedje, maar dan slaapt ze door tot 6 uur en dan de laatste nachten ff wakker en dan speentje geven en dan ging ze door tot ongeveer 8 uur. Maar de laatste 2 dagen hoor ik haar om half 8 al. Soms mopperen en soms kletsen en zoemen met de tut in d'r mond. Dus mag niet klagen. Erg blij dat ze in ieder geval door gaat tot 6 uur minimaal. Maar ze heeft tijden gehad dat we d'r echt pas om 8 uur hoorde. Nog net wat lekkerder. Maar ben hier al erg blij mee!

Ga nu echt slapen, is weer veel te laat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 28-02-2013

Ikke, vergeet jou (krijg je op dit tijdstip)
Balen dat je iets merkt op school. T samen voegen is dus niet echt bevorderlijk zo te lezen. Wil je nu kijken voor en andere school binnen de organisatie of naar een school die er helemaal buiten valt? Hopelijk ga je iets vinden, en t idd niet melden want die k*t klusjes of klassen zit je niet op te wachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-02-2013

Dames ik denk aan jullie hoor! Reageer later ff me de pc! En ik leef ook nog Wink zoals degene die ik op fb hebben gelezen is Tess verkouden dus vraagt veel aandacht.. Net fles op dus ga weer ff slapen.. Zodat ik uitgerust de volgende kan geven.. Owja Tess is echt zo sterk in d'r nek ze kan gewoon al1,5 min gewoon rond zitten kijken als ze op d'r buik ligt.. Maar zoals ik zei ik reageer later ff via de pc

Tot later lieve forumvriendinnetjes Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-02-2013

Hier ook #schaamschaam# moet nodig vanaf pc want type. Op tel kost nog meer tijd..
Ff kort....

Sam hoe gaat t met tess nu?

Shady werkt de zantac al goed? Hier is de motilium en nexium goed gaan werken Big Grin

druifje puff 8 uur huilen, hoe hou je dat vol? Hoe gaat t nu?

Marloes wat n nachten zeg ooo ik hoop toch dat ons mannetje tegen die tijd wel doorslaapt..
Loopt de bv nog wel goed?

Bloempje bah n dakkoffer Wink


Hier alls goed, mannetje maandag alweer 12 weken Smile hij wordt echt al n wijs ventje, kan zn hoofd al redelijk recht op.zn nek houden en lacht heek vaak . Wel is zn hoofdje best afgeplat hij ligt nl t liefst op zn rug en dan gewoon plat op zn achterhoofd. Ik leg m overdags altijd van zn achterhoofd af, hoop dat dat voldoennde is.. Want hij slaapt nirt zo vast tenzij ik op de bank lig en zijn buik tegen mijn buik. Dan tukt ie lekker n paar uur en heb ik verplichte rust Wink
Vriendje en ik beginnen te snotteren en zere keel, hoop niet dat we m aan steken....
Verder geen nieuws eigenlijk Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 28-02-2013

Natas w binnen destichting. Zo hou ik mijn vastcontract.
Buddha ook een lichte slaper dus en tja van het hoofdje. Je kan niet veel meer doen dan proberen te draaien. Had l ook.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 28-02-2013

Buddha, fijn dat de motilium en de nexium werken.
Draait hij z'n hoofdje wel makkelijk? Of draait hij m, als je m overdag draait, snel terug?
Anders misschien een x naar een osteopaat gaan? Kan iets in z'n nekje vast zitten.
Had L ook. Nu slaapt ze zowel links als rechts maar ook ook d'r achterhoofd.

M'n zoontje had ook wat verplat achterhoofd en hebben hem heel veel op z'n buik gelegd. Sliep ook vanaf een week of 8 op z'n buik dus scheelde ook al.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 28-02-2013

hihihi hier eindelijk weer eens een paar pagina`s terug lezen Wink

bloempje, whaha een dakkoffer Smile het moet niet gekker worden met jullie hehehe, en wat raar dat je de foto`s later voor meer geld af kan nemen? ik zou ze eens bellen hoor ik heb ook de hele serie bijna afgenomen, tis zo leuk! Smile en lekker een dagje eerder vrij je hebt groot gelijk hoor Smile enuh mocht het nu toch kouder weer worden dan wil ik wel een foto van al die voeding op het balkon hehehe

buddha, wat fijn dat het werkt! en je mannetje weer terug vrolijker is, tja over dat hoofdje dat is lastig te beoordelen, ik zou zeggen als je twijfeld overleg anders eens met het cb en bezoek eens een osteo, nu is het zo dat baby`s al snel een afgeplat hoofdje hebben en is het maar net in hoe erge mate het is

ikke, hmm das naar om zo op je werk te zitten in onzekerheid, hoop dat je snel meer weet, speurneus jij nog maar ff raak Wink

verder ben ik het ff kwijt hoor
wel weet ik nog over mijn bv hihi tja ik laat het van c afhangen en op het moment heeft ie weer meer behoefte aan mama dan een paar weken terug, wel grappig hoor dat het net zo hard af- als toe neemt

ik zit hier nu naar een tevreden spelende c te kijken in de box, hij zit met een mini rijstewafeltje noa uit te dagen haha stiekum die vingertjes door de spijlen heen halen om vervolgens weer snel terug te trekken hihi draakje!

zo meteen naar het cb(weet niet meer wie het schreef maar hier ook pas met 11 maand voor de 4e keer prikjes) ben benieuwd hoe hard c nu weer gegroeid is Wink
en ja pff 9 MAAND alweer Sad hij is nu langer op de wereld dan dat hij in mijn buik heeft gezeten, echt waar blijft de tijd????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-02-2013

@budha, alweer 12 weken zeg!! En hoofdje goed in de gaten houden bij twijfel cb even laten kijken!!

@muts, raar hè, de tijd ging altijd al snel, maar met zo'n kleintje nog sneller

@shady,is er al bekebd wanneer het gastouderbureau komt kennismaken??

@sam, hoe gaat het met t? Verkoudheid al iets minder??

@Ikke, spannende tijd meis, hopelijk snel meer duidelijkheid!!

@bloempje, hihihi zie je al gaan met je flesjes melk en de dakkoffer hihihi ennuh, we willen vanaf mei/juni wel gaan proberen een brusje te maken, maar ik heb nog geen cyclus dus ben benieuwd......
Ow we kunnen 21 maart bij de ka terecht!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-02-2013

buddah jeetje gaat hard he! ben blij voor je dat de medicijnen aanslaan. hier hetzelfde verhaal hoor als ik op me telefoon zit dan typ ik veel minder! tess is ookal weer bijna 8 weken... gaat echt te hard

druifje wat vervelend zeg!

natas wat is je meisje al groot zeg!!

muts: C al 9 maanden sjonge jonge! en wat goed dat je nog bv geeft joh!! en dat C er zelf om vraagt....

uhm jaaaa nou zit ik op de pc en dan schrijf ik nog bijna niks..

bloempje hoe is het met je kolf en dakkoffer whahahah.. ik wens je alvast veel plezier meis!! geniet ervan.

hier: Tess is gewoon verkouden word alleen wel elke dag erger.. is nu nog maar 2 dagen zo hoop dat ze er snel vanaf is! een ui naast dr bed gelegt stinkt lekker hier hahaha maar alles voor me dotje Smile tess houd ook al dr hoofd echt 1,5 min goed omhoog.. echt een beetje te snel hoor hahaha ze krijgt ook tussen 20.00 en 21.30 de laatste fles en slaapt dan echt tot 04.00-05.30... echt heel goed! maar ik weet ook dat dat zo weer anders kan zijn.... ze doet ook lekker lachen en pruillipjes trekken......met de flesvoeding gaat het goed! maandag moet tess dr prikjes...

hoe gaat het met Marloes?

ikke wat een raar verhaal van je school..


shady wat k*t zeg die cyclussen blegh!! en goed dat je naar de gyn gaat!! meis doen waar jij je goed bij voelt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 28-02-2013

Samantha, m'n meisje is idd al groot. T gaat echt veel te snel, ging vanavond in bad weer zelf zitten! Zonder kleding lukt t haar. Met kleding nog niet. Probeerd ze wel. Kleding maat 62 is bijna helemaal uit de kast. Morgen nog een x een setje aan maar zal denk 1 van de laatste keren zijn. Is van lief! dus valt ook wat groter. Van prenatal past ze 62 ook nog. Andere dingen al 68. Prenatal en lief 68 kan ze ook al aan.

Groeit tess nu goed met de fv?

Haha zie idd de bv flesjes al op t balkon staan. Maar als t kan met de temp, waarom niet toch?

Ik zei t over de prikjes heb nog ff in m'n boekje gekeken maar is idd pas bij 11 maanden weer. Snap niet waarom ze de vorige x heeft gezegd dat ze bij t volgende bezoek prikjes zou krijgen. Is helemaal nog niet zo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 01-03-2013

hej meiden,

hoe gaat het?

ik heb een klein btje teruggelezen...zo te lezen zijn er wat zieke kindjes...zo zielig als die kleintje ziek zijn!
leuk te lezen dat de kindjes zich goed ontwikkelen...gaat zoooo snel!

hier gaat het ok.jay-lee is alweer 5mnd geweest...het is een flinke brutus hahaha.hij past niet meer in de wieg
van de kinderwagen...draait zich zelf om alleen teruggaan is nog niet uitgevonden hahahaha.babbelt flink wat af en als je goed je best doet krijg je een echte
babylach van hem...zo vertederend!

op iedereen reageren lukt me niet maar vind het leuk om af en toe ff te lezen hoe het gaat.(van sommige lees ik ook op fb,erg leuk om de fototjes te zien)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-03-2013

Natas past jouw meisje nog steeds maat 62???? Tess zit nu ook al een tijdje in 62 en sommige dingen zijn echt al aan de kleine kant... Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat ik er niet van hou als dingen maar net aan over het randje van de broek vallen hoor. Maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet meer en dat heeft ze dan pas 1 keer aangehad...

Sam jouw tess gaat ook alweer hard zeg! Acht weken!! Wow!! Hier heeft tess woensdag weer prikjes gehad. Nu nog met vier maanden en dan voorlopig niet meer toch? Ik weet het miet meer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-03-2013

@Natas fijn dat je meissie iets beter slaapt en dat jullie nu haar 'slaapgebruiksaanwijzing' door hebben. Super dat ze zelf gaat zitten in bad! Dat zie ik mijn Q de eerstkomende 10 weken niet doen Smile. Jouw meissie is een vlotte, zeg... Grappig dat je maat 62 en 68 al groot vindt, Q heeft alweer maatje 74 (buikje past goed maar armpjes en beentjes zijn nog wat kort, zodat ik die moet 'omslaan').

@Sam vervelend dat jouw Tess zo verkouden is. Voor ik het vergeet: succes met de prikjes.

@Shady vandaag Semmy weer naar de psz, toch? Was het leuk? Balen van die k cycly van jou. LIjkt me echt helemaal niets om steeds weer zo snel ongi te zijn.

@Bloempje moehahaha burgerlijke bak met dakkoffert! Moet niet gekker worden bij jou...Veel plezier (ik hoop dat je dit nog leest)! Lief dat je eraan hebt gedacht dat ik ook wilde gaan babyzwemmen met Q...Dat wil ik nog steeds maar is er nog niet van gekomen. Ik vind het denk ik beetje teveel gedoe. Q zijn schema is onvoorspelbaar en ik vind het moeilijk plannen.

@Jeetje Marloes lees ik nu dat jullie in juni voor een tweede brusje willen gaan??? Wat super!!!!! Die cyclus kwam bij mij ongeveer 6 wkn na de laatste borstvoeding op gang. Maja, iedere vrouw is anders. Geef jij nog steeds bv? Ik hoop dat de ka jullie verder kan helpen.

@Muts C alweer 9 maanden, gaat snel he? Idd raar dat hij langer op de wereld is dan in je buik.

@Ikke idd raar verhaal van je school. Goed dat je op je gevoel afgaat en 'detective' speelt. Ik vind je de laatste tijd sowieso wat minder enthousiast over je werk (druk, allemaal ettertjes etc), misschien dat een andere baan sowieso wel beter zou zijn (?).

@Sil sterkte met alles.

Hier: nou heb mijn cyclus weer terug. Ben begonnen met de Nuvaring en heb die - conform gebruiksaanwijzing - meteen ingedaan toen ik weer ongi werd. Alleen vloei ik dus nu alweer 2 weken aan 1 stuk (da's echt veel te lang voor mij). Is dat wel goed? Ik voel me verder oke. Geen last van stemmingen (had ik bij de pil wel) of zo.

Verder: Q doet het goed. Hij is echt megavrolijk de laatste tijd; we genieten volop van hem. Hij kan zich nu superlang zelf vermaken. Hij is alleen wat traag in zijn grove motoriek maar ach da's ook wel weer lekker rustig. Het eten van vaste voeding gaat steeds beter alleen het brood vind ik erg eng (hij heeft nog geen tandjes en slikt te grote stukken door waardoor hij bijna stikt soms). Het drinken van melk wisselt erg. Slapen wisselt ook enorm. Vannacht sliep hij 12 uur achter elkaar en hebben we hem niet wakker gemaakt voor de fles, maar hij komt ook rustig nog ff paar keer per nacht.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-03-2013

@Meisje, wow draagt q alweer maatje 74!? Grote man hoor!! En wat heerlijk dat hij vannacht heeft doorgeslapen!! En ja we willen graag een brusje voor j en het lijkt me super als ze redelijk dicht bij elkaar zitten qua leeftijd en we zitten nu nog in het ritme van gebroken nachten dus daar kunnen we het beste maar mee doorgaan hahahaha, eenmaal gewend aan doorslapen wil ik vast niet meer terug hihihi!!
Volgende week gaan we echt beginnen met zwemmen, ben af en toe al wel geweest, maar ga nu elke week, heb er echt zin in!! Straks eens kijken of zn zwembroekje nog past en anders een nieuwe bestellen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-03-2013

Oh en meisje ik geef nog volledig borstvoeding, j krijgt nog geen groente/fruit oid


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-03-2013

Help!!! Mijn auto is te klein!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-03-2013

@bloempje, hahahah dat wordt toch een station met dakkoffer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-03-2013

Bloempje of een aanhangert er nog achter...:-D


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-03-2013

Tis echt vreselijk hoeveel bagage je mee moet nemen voor 1 week! Komt ook door de kinderwagen en maxicosi, neemt zoveel ruimte in beslag. Heb de skikleding al in van die vacuumzakken gedaan... whahahaha Je moet wat... Snap echt waarom mensen een station kopen, maar ik blijf weigeren! Vind een dakkoffer al erg genoeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-03-2013

Meisje, je moet gewoon gaan zwemmen hoor! Met of zonder ritme, maakt niets uit! Als ze in het water zijn hebben ze wel zoveel afleiding! Ik heb weleens gehad dat m gewoon doorsliep met het aantrekken van zijn zwembroek en dat hij wakker werd omdat hij ineens in het water zat. Gewoon proberen! Ik keek er eerst erg tegenop omdat je zo'n gedoe hebt met aankleden van hem en jezelf, nou dat stelt echt niets voor! Gewoon zo'n groter kleedhokje nemen, meneer in de maxicosi houden, zelf omkleden, naar het zwembad lopen en daar kun je Q de zwemkleding aan trekken. Ben je klaar met zwemmen ga je eerst Q de kleding aan doen, in de maxi cosi en kleed je jezelf aan. Stelt niets voor. Dus gewoon DOEN!!! Tis echt zo heerlijk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-03-2013

Marloes, wacht jij tot 6 maanden met bijvoeden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-03-2013

@bloempje, ja ik wil , als het lukt, tot 6 maanden te wachten en sowieso tot we bij de ka zijn geweest en dan is hij 5,5 maand


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-03-2013

Ben wel héél benieuwd wat de kinderarts zegt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 01-03-2013

Bloempje ja je moet een hoop zooi mee nemen. haha
Meisje ik had het idd al beetje gehad met die kinderen(is een zwarte school), maar nu ik dit weet wil i zeker weg.
Natas hier veel dingen maat 68 al klein dus toch binnenkort op 74 denk ik. Ze werkt ook totaal niet mee en aankleden is niet haar ding, dus moet goed ruim zitten zodat ik minder gevechten heb.
Sil wat fijn dat het zo super gaat. Lekker genieten dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 01-03-2013

Bloempje, haha erg he! Je moet echt veel mee nemen als je op vakantie gaat. Maar hier 2 kindjes en afgelopen zomer op vakantie geweest (gewoon Nederland gebleven) en geen station en geen dak koffer (is wel anders met skiën natuurlijk)

Shady, ze past alleen nog maat 62 van lief! en van prenatal. Noppies enz is te klein. Maar zijn echt de laatste keren hoor. Hierna is t ook uit de kast en helemaal in maat 68. Ze was met 6 maanden 64 cm. Mag 11 maart weer. Ben benieuwd!

Marloes, ben ook erg benieuwd wat de ka zegt!

Sil, fijn dat jay-lee het zo goed doet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-03-2013

@Natas, ok spannend. Wanneer krijgt hij de oogtestprecies? Wel apart zeg de kleinste dingen met zo weinig zicht te zien.
@Samantha,beterschap met Tess.
@Buddha,alweer 12 weekjes, waar blijft de tijd hè. Heerlijk mannetje om te zien hoor!
@Marloes,ohook nog geen cyclus dus,hier ook niet. Opzich wel lekker, maar aan de anderekant mag het van mij ook wel weer komen hoor. Dan weet ik tenminste wat mecyclussen zijn en kan ik daar voor in de toekomst rekening mee houden. Leuk datjullie er weer bijna voor gaan hoor,hopelijk mogen jou cyclussen snel op gangkomen.
Heerlijk hè die volledige bv nog. Hier ook nog hoor. Fijn dat de afspraak isgemaakt met de ka.

@Sil, leuk dat je er weer even bent. Wat een verhaalzeg. Heel begrijpelijk dat je nu hier minder bent hoor. Ik heb jou nog niet opfacebook. Stuur je even mailtje, ben wel benieuwd naar je mannetje hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 01-03-2013

Druifje, m'n zoontje krijgt de 11e dan ook de ogentest op nieuw. Bewust tegelijk gedaan zodat ik er maar 1x naar toe hoef. L voor controle en hij voor z'n ogen. Ben wel heel benieuwd. En dan na de test gelijk maar de peuterspeelzaal. Druk ochtendje voor hem dan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-03-2013

Hier tochaar weet vamaf telefoon hihi geen tijd!!

Meisje komt q mog steeds soms paar x per nacht? Pfff had gehoopt dat ze dan altijd wel doorsliepen haha
gewoon gaan zwemmen zoals bloempje al zegt!! Na twee keer doen heb je er al handigheid in.

Natas ah l kan al btje zitten las ik op fb wat lijkt me dat leuk !! Gaan de nachten nog wat beter?

Sam hoe is t met dr verkoudheid? Hier allebei ziek geweest dus hoop niet dat we m aan hebben gestoken. Mn keel is nog pijnlijk dus hoop t niet.

Marloes petje af dat je zo snel al voor n tweede wil/durft te gaan terwijl je met j nog totaal geen goeie nschten hebt!
Hier gaat r zo hard... Hijag van mij wel ff n tijdje zo blijven als nu haha maatje 56, hele tijd lachen en kieren. Snachts slaaptie ook heel goed, ff flesje en 20min later slapen we alweer. Overdags is ie heel veel wakker dus heb er mn handen (gelukkig) vol aan !!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-03-2013

@Buddha heerlijk zulke nachten he.Dat gelach en gekier,heerlijk! Hier ligt ons mannetje ook dikke lol te hebben in de box, oh wat kun je genieten van dat gebrabbel dan he! Gisteren laatste voeding lag hij heel snel te slapen, kon hem net zo goed overslaan, maar ja. Toen twijfel lekker bij me houden, want papa had nachtdienst, of terug eigen bedje.Toch maar eigen bedje, oh maar wat lag hij er heerlijk bij. Kun je dan toch de hele nacht van genieten, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-03-2013

Oh ja ons mannetje had alweer paar dagen niet gepoept, sjonge hij ging net tekeer mama en hij helemaal onder, heerlijk zulke luiers, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 02-03-2013

ff kijken of ik het nog weet hoor........ben gesloopt .......

bloempje, haha veel plezier met je veels te kleine burgelijke auto hehehe, volgend jaar toch maar een stationWink

meisje, oh echt als ik vrij zou zijn, en ik had de auto dan was ik echt vaak in het zwembad te vinden geweest, baal er zo van dat dat hier geen optie is Sad

marloes, knap van je dat je zolang zonder bijvoeden wilt doen, hier ook hoor met 5.5 maand was het niet meer te houden maar had liever nog wat langer gewacht Wink ik hoop zo dat een brusje jullie kort op elkaar gegeven is en wat je zegt is misschien ook wel zo, nu ben je idd gewend aan gebroken nachten en ach het duurd allemaal dan nog zo lang voordat de 2e er is, grote kans dat we dan (hoop ik) samen weer zwanger zijn hihi

natas, knap dat ze nog in 62 past hihi, heb jij bij lief niet dat het zo slecht over het hoofdje gaat?? vind het echt een nadeel van dat merk Sad hier net als bij ikke, pak ik een ruime maat zodat er geen gevechten onstaan op het aankleedkussen, ik hou het graag gezellig haha

sil, wat fijn dat het met j goed gaat, en meelezen is ook goed toch?? en jouw `elvis` hihi ook alweer 5 maand Smile gaat hard!!!!

hier een lange drukke dag achter de rug, ik heb een hele dag grote schoonmaak gehouden bij de jongste (gezonde) zoon van mijn poetsadresje, hij en zijn vriendin zijn uit elkaar en hun huis is nooit echt bijgehouden zeg maar dus een flinke kluif maar heb de grootste dingen kunnen doen vandaag en misschien binnenkort nog een keer een dag bikkelen, c voor het eerst een hele lange dag alleen met papa haha de mannen hadden een echte mannendag Smile c heeft papa het leven goed zuur gemaakt door niks te willen en vooral niet gaan slapen haha, hij is misschien nog wel gesloopter dan ik en niet dat er ooit commentaar of discussie over is maar vind het fijn dat hij nu ook eens ervaart hoe het voor mij is en hoe weinig je aan dingen toe komt met zo`n draakje! Smile

en wonder boven wonder heb ik een baan(tje) gevonden Smile ik had woensdagavond gesolliciteerd, donderdag belde ze me al op en vrijdag ben ik ff langs gewipt en kon ik meteen mijn contract tekenen! Smile ik ga maandag beginnen met 5 dagen in de week (schrik niet) van 6.00 tot 8.00 schoonmaken pff als ik er nu aan denk moet ik gapen maar dit is de consessie die ik graag maak om c niet naar de opvang te hoeven doenSmile ik ben nu lekker alle avonden thuis, de weekenden en de feestdagen vrij dus kan er echt zijn voor mijn gezinnetje en dat vind ik echt fijn
nu alleen nog een (zwart) poetsadresje erbij zien te vinden want het is `maar` 10 uur en eigenlijk 6 te weinig dus er moet echt nog wel wat bijgevonden worden wil het hier financieel ook weer wat beter gaan zodat ik ook eens leuke dingen kan doen( langs tante bepje gaan bijv, of gewoon eens wat leuks voor mezelf kopen want dat is echt allemaal al veels te lang geleden dat ik dat heb kunnen doen Sad)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 02-03-2013

wow mutsie, een baan(tje)!!!!
wat goed! je hebt in ieder geval 10 uur te pakken. nu die andere 6 nog. eigenlijk zou dat zwart moeten kunnen, hou je er het meeste aan over.
misschien de krant goed inde gaten houden of mensen vragen om iemand voor t poetsen?

hier maatje 62 nu afscheid van genomen hoor. ligt nog wel in de was maar ga het niet meer aan doen. moet zeggen dat L geen probleem maakt van aankleden. ja t niet meer willen liggen dus gelijk op de buik draaien of jengelen omdat ze wil zitten. maar verder mag ik niet klagen. had t setje van lief in maat 62 met 2 drukknoopjes aan beide kanten. dus kon m best wijd maken. en ze heeft ook echt nog een klein hoofdje vind ik zelf. dr grote broer was met 6 maanden kleiner dan zij, en lichter dan zij maar had wel net een wat groter hoofd. dus misschien daarom niet zoveel last ervan?

buddha, fijn dat de nachten goed gaan met r. is genieten he!

mijn nachten gaan nog steeds goed!! nu erg verkouden dus ipv alleen kruik, luuf en ui nu ook die otrivin baby pipet in dr neusje. is even kei hard huilen maar daarna snel weer stil en merk echt dat ze minder last heeft van de snotjes dan.
heb t mn zoontje ook aangeboden net, is ook mega verkouden maar die wilde niet. nou prima.
gister avond 2 bedden kunnen verschonen. had L dr bedje verschoond s middags en ik leg ze in bed (had daarvoor al een mondje gespuugd en op de grond beneden gespuugd) en ze spuugt zo in dr bedje. best netjes want alleen t hoeslaken en de achterkant van de slaapzak waren nat. maar ja, weer bed verschonen. kind in bed, ik douchen. draai ik de kraan uit hoor ik mn zoontje huilen. ik stampen in de douchebak maar mn mannetje hoorde t niet dus die kwam niet naar boven. ff snel afdrogen en hup naar m toe. huilend in zn bed, helemaal aan het bibberen. had door t hoesten gespuugd. kussen er onder, hoeslaken en dekbed en hij zelf. dus via de babyfoon papa naar boven geroepen en die heeft m in bad gedaan (wilde hij zelf haha. hij voelde zich te vies om zo beetje te wassen..lekker ding) en ik zn bed verschoond. kussen zelf ook vies dus die moest ook in de was. was hij helemaal verdrietig want hij had geen kussen meer. dus papa offerde zn kussen op voor hem. je had m moeten zien toen hij t kussen kwam brengen. helemaal blij haha. heeft hij nog even liggen kletsen en is weer lekker gaan slapen. wilde nog wel vroeg naar bed gister maar werd dus weer kwart voor 12 voor ik lag Sad
vanavond probeer en hoop ik vroeg naar bed te gaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-03-2013

@Muts, dat klinkt goed, samen zwanger zijn!! Oh en heerlijk dat je een baantje hebt!! Wel vroege tijden hoor!!

@natas, ach arme kinders!! Hopelijk knappen ze snel op!!

@sam, hoe waren de cupcakes geworden??

@hier, gisteren heerlijk geshopt, leuke nieuwe kleding gescoord!! Voelde me weer helemaal vrouw den niet meer alleen moeder!! Zag wel dat ik toch echt naar mn buikspieren moet gaan zoeken.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-03-2013

@Natas,ah gussie 2 zieke kids tegelijk, naja misschien net zo handig, maar wel extra druk. Heerlijk zelf in bad willen,hihi. En papa nu wel goed geslapen zonder kussen, hihi. HOpelijk kun je vandaag beetje relaxe voordat je morgen weer moet werken. Beterschap met je 2 kids.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-03-2013

ff snel hoor meiden...

natas beterschap voor je kindjes. grappig dat ie zelf in bad wilde haha!

marloes oh wat fijn is dat he? lekker nieuwe kleding geshopt! ik heb laatst ook wat dingen gekocht, helaas nog wel in een maat groter dan dat ik normaal heb maar ja, voorlopig krijg ik die laatste 9 kilo er gewoon nog niet af... snap er niks van want ik dans drie uur per week en daarnaast loop ik bijna alle dagen wel minstens een uur... daarentegen kan ik ook echt nog te veel snaaien.. daar gaat het mis bij mij..

muts jeetje je heb een baantje!! lekker hoor. de eerste 10 uur heb je iig binnen. en je bent lekker een grote schoonmaak wezen houden lees ik. waar je zin in heb haha. maar knap van je hoor. en lekker hoor als je weer wat voor jezelf kan kopen he? ik moet er ook best wel op letten hoor sinds ik niet meer werk.. twee kleintjes kost best een hoop maar ach, de betere tijden zullen vast wel weer komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-03-2013

@Shady mocht ik je niet meer spreken van de week.Succes bij de huisarts


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-03-2013

Wauw muts een baan! En tis idd vroeg, maar als je geen kinderopvang wilt is dit super ja!Natas, beterschap met je kindjes!Budda, fijn dat het weer zo goed gaat met r! Ga jij ook zwemmen met hem?Shady, dat wordt dan toch echt minder snaaien hihiMarloes, hier zijn de buikspieren ook goed verstopt, maar heerlijk dat je zo genoten hebt! Ben blij dat te lezen, tis je gegund!Hier een horror rit gehad... Auto kapot terwijl we nog 250 km moesten... Heen reis 15 uur over gedaan. Hebben de auto laten staan, kunnen we zaterdag ophalen. Alle bagage ook laten staan en alleen met een pak pampers, medicijnen en kolf bij pa en ma in de auto gestapt. Mn vriend is vanmorgen om 6 uur naar de auto gereden om de bagage op te halen. Gelukkig nix gestolen, hij stond gewoon op een niet afgesloten terrein voor een garage. M heeft het super gedaan, max 45 min gehuild. Hij is super vrolijk en lijkt geen last te hebben van de hoogte. Nu wachten op de bagage, heb ook geen jas of iets en dan lekker naar buiten. Volop zon en strak blauwe lucht, i love it!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-03-2013

Wel grappig, vorig jaar rond deze datum is m gemaakt hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-03-2013

jeetje wat naar dat de auto stuk ging bloempje, maar geloof dat het bij jullie de pret niet heeft mogen drukken Smile veel plezier daar!!!!

marloes, haha dat zoeken naar je buikspieren kun je beter nog ff 2 jaar mee wachten hehe komt wel weer Wink wel goed geslaagd dus?? das fijn shoppen voor jezelf, das hier al veels te lang geleden(het laatste wat ik kocht was zwangerschapskleding)

shady, ach zolang je weet dat het door je snaaien komt en er niks bij komt, dan zal het langzaam maar zeker wel een keer weg gaan door al die beweging Wink

natas, ah gut allebei ziekjes en dan lekker douchen geef hem groot gelijk hihi en dan dat kussen van papa, kan me zijn snuutje zo voorstellen Wink toch wel lief van papa!
grappig dat ze dan zo`n klein koppie heeft vergeleken met broerlief
enuh ik ben al ruim 3 jaar op zoek naar poetsadresjes erbij das hier bijna onmogelijk Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-03-2013

@shady, hahaha misschien dan toch maar wat minder snaaien!!

@muts, nou dan hoop ik over 4 jaar te gaan zoeken hihihi!! Ben wel voornemens om wat buikspieroefeningen te gaan doen......

@bloempje, balen zeg van die autopech, gelukkig waren je ouders er ook!! Hopelijk kunnen jullie toch lekker van de vakantie genieten!!

@hier, de kleding is weer in m'n oude maat!! Moet nog 3 kilo tot start gewicht en wil eigenlijk nog 6 afvallen dan weeg ik 69 en dat klinkt leuker dan 72


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-03-2013

@Shady met al die bewegingen van jou per week komen die kg's echt wel goed hoor.
@Marloes, oh heerlijk wezen shoppen. Je bent kwa kg's toch al super op weg. Je bent ook vrij lang toch, dus die 72kg is dan netjes toch?

HIer zit ik 0,5kg onder het startgewicht, heerlijk, maar wil er nog wel 3,5 kg extra af hebben. Me man is nu vette snack voor zichzelf halen en ik zit netjes aan een boterham en een appeltje, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-03-2013

@druifje, ik ben 1.80 en draag maat 38 en broeken 31/34


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-03-2013

Mooi maatje toch.Al snap ik je wel, want ik wil ook extra afvallen haha. Heb nu zelf weer maatje 38. Begin weer langzaam met buikspieroefeningen, paar weken geleden te snel en te fanatiek mee begonnen. Weeg nu 65,5 kg, wil ook iets meer kwijt, mooi voor de zomer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 03-03-2013

hej meiden,

natas,beterschap met de kindjes meid!

muts,top een nieuwe baan,gefeliciteerd!

whaaaaa,de rest ben ik alweer vergeten...hoop dazt alles lkkr gaat met iedereen:-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-03-2013

Vandaag weer werken. Wat heb ik er zin in. NOT!!!! Bah! Van mij hadde vakantie wel veel langer mogen duren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-03-2013

Hoooooi

Cupcackes waren goed gelukt Smile high tea was ook erg gezellig maar ook erg veel! Haha

Natas wat zielig 2 zieke kindjes.. Zijn ze al wat opgeknapt?

Shady die kilo's komen wel goed hoor!!

Bloempje whahahahaha jij ziet ook overal het leuke van in Smilemaar veel plezier nog meis!!!

Druifje dat is toch een mooi gewichtje wat je heb???

Hier Tess krijgt vandaag d'r prikjes Sad we zullen zien hoe ze erop reageert ... Ze heeft vannacht van 20.00 tot 06.00 geslapen ik heb d'r om 06.00 maar wakker gemaakt... Of was dit stom?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-03-2013

Samantha wat jou gevoel zegd moet je doen.
Ik maakte L ook nog wakker met die leeftijd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-03-2013

Sam, idd doen waar jij je goed bij voelt!

Ikke, succes meid, en hopelijk kom je snel een leuke andere baan tegen.

Muts, zeker verpest het de vakantie niet! Tis nou eenmaal zo en je kunt er wel chagerijnig van worden, maar dat veranderd niets aan de situatie. Tis alleen beetje zuur dat we zaterdag zo'n 500 a 600 euro moet lappen aan de garage.

Gister avond een gala diner gehad bijna 4 uur lang aan tafel moeten zitten. Meneer heeft al die tijd heerlijk liggen slapen op de kamer en de babyfoon heeft niet 1 x gepiept. Hij is zo super vrolijk en zo makkelijk. Huilt max 5 min per dag en lacht naar alle gasten in het hotel. Papa is nu aan het skiën en dan mag ik vanmiddag rond half 2, morgen net andersom. De zon schijnt weer volop, dus ik ga zo heerlijk op stap met de kinderwagen.

Werkze allemaal en voor de gene die niet hoeft te werken, geniet van je vrije dag!
Marloes, veel plezier met je oppaskindje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-03-2013

Bloempje geniet ervan meid!

Sam je moet idd doen wat voor jou goed voelt. Ik heb die van mij nooit wakker gemaakt voor de eerste fles. Ik keek gewoon hel laat ze wakker werden en daar vandaan ging ik verder rekenen om weer op een mooie tijd uit te komen savonds.
Hier gaat het al weken zo:
Fles 1: wanneer ze wakker wordt (variërend van 7 uur tot 9 uur)
Fles 2: 12 uur
Fles 3: 15:30
Fles 4: 19 uur
Op dit schema doet zij het exht super goed!!

Ikke succes meis! Hoop idd ook voor je dat je snel wat leuks tegen komt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-03-2013

@Sam, opzich is het een mooi gewicht, maar wil nog wel iets extra's kwijt. Maar gewoon doen wat jij goed vind als mama en hoe zij erop reageert. Als dat jullie ritme is, gewoon vaker doen! Hier met J. ook, merk gewoon dat hij dat ook nodig heeft. Hij is daardoor zo anders geworden met zijn voeding, veel relaxter. Laat hem de rest van de dag komen wanneer hij wilt.

J. slaat al paar avonden de laatste voedingen over van 11 uur. Wel wennen hoor, ben benieuwd of hij dit vasthoudt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 04-03-2013

Hehe eindelijk lekker weer!! Dit mag van mij blijven. Vanochtend met j in de draagzak en oppaskind in de wandelwagen wezen lopen en vanmiddag samen met moeder van oppaskind, 2 kinderwagens en een hond wezen wandelen, heerlijk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-03-2013

@Marloes goed bezig met wandelen! Lekker weer he... Ik heb morgen mijn mamadag en dan wordt het ook fantastisch weer...Wat ben jij trouwens mooi slank met je maatje 38! *meisje79 is een beetje jaloers*. Mijn buik was altijd mijn trots maar ook die is niet meer strak. Komt wel weer.
@Druifje fijn dat jouw kereltje de avondvoeding overslaat! Hoe gaat het met zijn benauwdheid etc?
@Bloempje onwijs balen dat je auto het heeft begeven en dat je zoveel geld kwijt bent. Goede houding van je dat je niet chagrijnig gaat zitten wezen. Fijn dat jullie M het zo goed doet in het hotel. Fijn is dat he, als ze zo meegaand zijn. Hier ook nog zo´n druif. Ik hoop dat het de rest van de week mooi weer blijft. Veel plezier!
@Shady wow wat een droomschema van Tess! Dat ze nu al 4 flessen drinkt....Goed bezig! Fijn slapertje is dat zeg.
@Sam hoe ging het met de prikjes?
@Muts feli met je baantje! Respect hoor, werken van 6 tot 8 uur...Als Q weer eens om 6 uur wakker is moet ik ff slikken... Jammer dat de poetsadresjes niet voor het oprapen liggen, hopelijk lukt het je toch alsnog. Ik snap dat je liever vaker de auto had gehad om naar het zwembad te kunnen. Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon anders hadden we samen kunnen gaan Smile. Ik vind het gewoon veel gedoe in mijn eentje en zolang Q alleen maar kan liggen in het water kan ik net zo goed met hem in bad gaan. Vind ik veel relaxter.
@Ikke hoe ging het vandaag op je werk?
@Natas hoe is het nu?

Hier: morgen mamadag en het wordt de mooiste dag in tijden! Heb er nu al zin in. Misschien ga ik wel met Q naar het strand.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-03-2013

Oh buddha sorry vergeet ik jou weer! Hoe is het nu, werkt het medicijn nu wel? Je schrijft dat R slecht slaapt overdag; denk je dat het tijdelijk is vw een sprongetje oid of heeft hij daar al sinds de geboorte last van? Maak je geen zorgen, Q komt echt substantieel minder dan toen hij 2 of 3 maanden was. Toen kwam hij 2x per nacht en als Q nu 1x per nacht komt is het veel. Meestal wil hij rond 22.30 een laatste fles en komt dan om 6.00 u of 7.00 weer (maar is dan wel klaarwakker). Veel beter dan eerst dus, toen wou hij om 00.30 zijn eerste fles en de tweede om 4.30 uur.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 04-03-2013

even snel. 4 dagen gewerkt en ben kapot! weer bewoner gehad die bijna overleden was.dit keer een 'pluim' gehad van de dokter.
zonder ons snelle handelen was hij overleden. goh... eindelijk eens waardering van onze verpleeghuis arts. andere inval artsen die vinden dat wij als afdeling veel te ver gaan. zijn nog net geen ic zeggen ze. zien ze nergens en in de ogen van onze eigen arts is t nooit goed. kregen van iemand van thuisbeademing al te horen dat we eigenlijk medium care zijn... nou pas t salaris daar maar naar aan. vinden wij niet erg haha.

geniet van je mama dag morgen met het mooie weer!

meisje, t gaat hier redelijk. beide kindjes veel hoesten. L vandaag heel de middag niet geslapen dus die was niet erg gezellig vanavond. nu liggen ze beide lekker te slapen. allebei nog goed verkouden. gebruik zelf ook nog neusspray maar t komt inmiddels goed los.

mutsie, oh dat is jammer zeg dat het bij jullie niet zo makkelijk is om een extra poets adresje te vinden. moet zeggen dat er hier regelmatig in t krantje advertenties staan dat ze iemand zoeken om te poetsen.

ik ben nog niet alle zwangerschaps kilo's kwijt. zou er nog iets van 3 moeten ofzo. ben nu wel druk bezig met mn buikje. wil die strak(ker) hebben wanneer mn zusje gaat trouwen. dus bijna elke avond buikspier oefeningen in de hoop dat ik nog genoeg tijd heb haha. ben al een maand bezig (of iets langer) en heb tot half april.
ben dol gelukkig met mn jurk voor die dag en wil liever niet op een evt buikje hoeven letten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-03-2013

Bloempje klinkt als een heerlijke vakantie!

Druifje hoop idd dat het zo blijft. Weet niet meer of je nou bv of fv gaf, maar geef je al pap bij de laatste voeding?

Marloes genieten h! Leuk hoor! Hiwer beetje gekloi met wandelwagen en alles. Hoop dat l snel echt zelf kan zitten dan kan ik haar ff neerzetten op de grond voor ik de wagen pak uitde kelder.
Meisjeveel plezier morgen.
En het waren k.. Kinderen vandaag. Vanaf morgen wwer minimaalanderhalve week juf bullstronk spelen. Na de vakantie zijn ze ineens weer alles vergeten. Leuk! Na drie weken hebben we weer een paar vrije dagen ivm pasen. Pfffff dan kunnen jullie wel raden wat ik daarna weer moet gaan doen. Grr!

Natas fijn eens een compliment. Ik ken het idee nooit waardering te krijgen!
O enne hoe en wat voor buikspieren doe je. Echt iedere dag een half uur ofzo?


Thanks voor jullie bemoedigingen. Enne ben weer detective aant spelen. Heb de bond even ingelicht en gevraagd of ze deze veranderingen zomaar kunnen doen. Ze nemen het erg serieus moest de mails met mededelingen naar ze toe dturen. Ben benieuwd!
Ik ga gauw slapen. Om 6 uur weer de wekker!
X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 07-03-2013

Hej meiden

Hoe gaat het met jullie?

Ff vraagje,wat zijn jullie voedingschema voor babys 5-6mnd?
Jay-lee zit nu nog op 5 flessen met af en toe wat fruit of groente
Hapje,maar denk te merken dat dit nu voldoende is voor onze
Brutus hahaha

Alvast thx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 07-03-2013

Hej meiden

Hoe gaat het met jullie?

Ff vraagje,wat zijn jullie voedingschema voor babys 5-6mnd?
Jay-lee zit nu nog op 5 flessen met af en toe wat fruit of groente
Hapje,maar denk te merken dat dit nu voldoende is voor onze
Brutus hahaha

Alvast thx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-03-2013

Jeej, het forum is weer online!! Ik begon al afkick verschijnselen te krijgen......

@sil, ons j krijgt alleen bv en verder nog niets, hij zit nu op 6 voedingen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 08-03-2013

@shady, wat zei je huisarts van je cyclussen??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-03-2013

@Meisje79, benauwdheid is bijna weg. Maar hij had voor het rs virus natuurlijk ook al last van benauwdheid en denk eerder dat het dat weer is. Hoesten is er nog wel.
Ben je nog naar het strand geweest?
@Ikke, ik geef nog steeds volledige bv en ook nog geen papfles als laatste voeding. Wil binnenkort wel kijken of ik dat dus wel ga doen. Dit vanwege dat J. dus nog steeds erg overstuur is en dan vaak zo moe is en dan de laatste voeding overslaat. Dit gaat vaak wel goed dan, maar soms wilt hij dan s'nachts wel een voeding en eigenlijk wil ik dat niet, omdat hij dat al zolang niet meer nodig heeft. Eens kijken of dan bijv een papfles gaat helpen.
@Shady idd hoe is het met jou? Op facebook ben je ook al zo rustig?
@Marloes hoe is het met jou? En je nachten en natuurlijk je heerlijke knul?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-03-2013

Oh ja J. heeft iets nieuws ontdekt. Misschien bij jullie allemaal al oud bij jullie kids.Maar J. doet nu zijn lippen op elkaar en gaat kei hard blazen,lekker met veel kwijl erbij natuurlijk. Dus ben blij dat er nog geen groente/fruithap wordt gegeven,whaha.
Sinds gisteren ziet hij opeens ook zijn voetjes en denkt, huh wat is dat nu weer, whahahaa.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-03-2013

Sil, met 5-6 maanden kreeg Q ook 5 flessen met iedere dag een groente en fruithapje. Groente ging toen nog niet zo goed (nu wel). Nu met ruim 6 maanden krijgt Q 4 flessen, waarvan 1 met ontbijtgranen en 1 met rijstebloem.

Druifje leuk is dat he, dat met die lipjes. Deed Q ook rond 4 maanden (nu zegt hij vaak bababababa of gaat hij hard gillen voor de leut). En die voetjes heeft Q ook ontdekt, hij ging een periode lang iedere keer tijdens het aankleden aan zijn voetjes zitten. Echt heel grappig.

Ikke goed dat je de bond hebt ingeschakeld en fijn dat ze het serieus nemen. Desondanks hoop ik dat je snel een nieuwe baan vindt.

Marloes hoe gaat het met J zijn nachten?

Natas jeetje zeg wat heb jij fysiek en emotioneel zwaar werk. Jullie worden zwaar onderbetaald, vind ik. Leuk dat dat huwelijk snel dichterbij komt. Ik hoop op een mooie dag met veel mooi weer en dat alles goed loopt dan.

Hier: Maandag naar het cb geweest en Q volgt strak zijn +1 lijn. Hij is nu 72 cm en weegt 9,2 kg, ons michelinmannetje. Omdat hij zijn eigen groeicurve volgt, stelde het cb geen lastige vragen. Het cb raadde ons aan om door te gaan met brood geven (daar 'stikt' hij nu nog vaak in) en om wel de melkflessen overdag, die hij vaak niet helemaal opdrinkt, te blijven aanbieden maar juist de fles van 'savonds laat te laten schieten. Dat doen we nu ook en hij komt soms wel 's avonds/ s' nachts en soms niet. Q weigert nog steeds om om te rollen en om op zijn buik te liggen. Maar omdat hij goed praat, heel veel om zich heenkijkt en goed met zijn handjes bezig is maak ik me niet zo'n zorgen. Hij is gewoon niet zo'n snelle.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-03-2013

Oja vergeten te vertellen: Q krijgt nog steeds geen tandjes. Ook geen knobbeltje te bekennen. Ik denk al minstens 3 maanden dat hij tandjes krijgt, omdat hij toen diarree had en veel kwijlt, maar ik had het dus mis. Volgens mij is hij vrij laat met z'n eerste tnadje. Hoe laat kregen jullie babies hun eerste tandjes?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-03-2013

Sorry dat ik afwezig ben (ook op fb) ben erg moe en Bleehh...
Dokter heeft onderzoeken gedaan en alles voelde goed, heb geen bloedarmoede en moest meteen door naar de gyn dezelfde ochtend nog... Die heeft ook weer onderzoeken gedaan en een inwendige echo en niks raars te vinden.. Moest een zw test laten doen maar heb niet eens gebeld voor de uitslag want weet toch al dat ik echt niet zwanger ben. Moest ook weer bloed laten prikken en er is een uitstrijkje genomen, uitslag over twee weken... De gyn deed vrij ruw en zakelijk en vond het dus niet zo fijn.. Ook zag ze dat ik symptomen heb van pcos en adviseerde nu toch 3 maanden pil en dan 4 maanden aankijken wat mijn cyclussen dan doen! Dus behalve dat ik weet dat er echt niks achter gebleven is in de baarmoeder zijn we geen steek verder...
Gister ook alweer ongi geworden dus weer een cyclus van 13 dagen kan ik bijschrijven... Voel me een beetje down door dit hele gedoe... Dus nogmaals sorry voor stilte hier...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-03-2013

Jemig shady! Das echt balen. Hopen dat het na die drie maanden toch weer 'normaal' loopt.
Hoe gaat het met je kindjes?

Meisje l had haar eerste tandje met 6 maanden halve maand. De tweede wad er praktische gelijk.
Haar boven tandjes kwam met 7 en halve maand.
Ze heeft nu dus vier tanden. Kindje die 6 weken ouder is dan L heeft er nog geen een. Dus iederzijn eigen snelheid!
Ook heeft de 1 er meer last van dan de ander.l had ook poepluiers, maar de boventandjes waren er ineens. Wel 1 dagje wat gemiep maar niet veel. Savonds en snachts sliep ze er gewoon door.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-03-2013

Meisje wat is q groot zeg!!
Ik denk dat L nu ongeveer 70 cm is misschien net 8 kilo.
Hoe vind hij het brod?

Druifje haha dan heb je echt mazzel dat er geen fruit of groente inzit. Hier dus wel een keer. Nou met fruit plakt daarna hel de grond en een lol dat ze had.
Verder alles oke?

De laatste tijd laat l smorgen veel van haar fles staan. Gemiddeld zo een 60ml. Ik ga morgen maar eens kijken of ze smorgens misschien wel een boterham wil.
Gisteravond voor het eerst in 8 maanden dat ze savonds ineens wakker werd en ging huilen.uiteindelijk maar half flesje gemaakt en toen is ze weer gaan slapen. Haar snachts wel paar keer gehoord, maar gelukkig niet zo erg dat ik er uit moest.
We gaan vanmiddag ff kijken voor een buggy. Wel handig!

Fijn weekend allemaal!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-03-2013

@Meisje79, oh goed toch dat hij lekker zijn eigen lijn volgt. Het is wel fijn om niet steeds commentaar te krijgen, al moet je je daar toch niets van aan trekken, maar toch. Nog leuke weekend plannen?
@Shady, ok dat is idd balen.Succes.
@Ikke, whaha, ik blij dat ik dan laminaat heb. Hopelijk is dat eenmalig van zo wakker worden in de avond. Oei wie weet al boterham, ook weer iets nieuws, ben benieuwd!
Het gaat redelijk hier. Geniet van al het nieuws wat hij heeft ontdekt. Zo wilt hij nu opeens zitten, terwijl hij het niet eens goed kan, maar goed. Voor de rest blijft het nog hetzelfde en dat is soms best zwaar,vooral op de dagen dat je er alleen voor staat en boutweer zoals vandaag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-03-2013

Meisje, Q is idd al een flinke jongen. L mag morgen weer dus dan weet ik wat ze met 8 maanden is.
Maar zo lang hij zijn eigen lijn volgt is het goed hoor! T ene kindje groeit sneller dan t andere.

L had haar eerste tandje met 6.5 maand geloof ik en de 2e kwam 2 a 4 weken later. Boven voel ik nog geen bultjes van de tandjes maar voelde die toen beneden ook niet. Dus zegt bij L niets haha. M'n zoontje kreeg pas rond 9 maanden z'n eerste tandje. Toen wel 4 tandjes in 1.5 maand tijd geloof ik. Ds die was ook laat. Gemiddelde leeftijd is 6 maanden voor t eerste tandje dacht ik.

Druifje, leuk he dat gespetter. L heeft t ook veel gedaan. Niet fijn met groenten haha.al heeft ze er nog nooit een potje van gemaakt met t eten.

Weet niet meer wie t zei maar m'n werk is idd best pittig. Word ook erg veel verwacht op onze afdeling. Steeds meer eigenlijk, en steeds meer lijstjes die bijgehouden moeten worden enz enz. Ds we krijgen t steeds drukker met dezelfde hoeveelheid personeel. Nu we door een hoge arts al medium care worden genoemd omdat ze bij ons wel erg ver gaan voor bewoners worden ingestuurd naar de ic hebben we idd wel zo iets van..dan zijn we toch wel onderbetaald inmiddels. T komt ook steeds vaker voor . In 1.5 jaar tijd nu 3x gehad dat wij vonden dat iemand gewoon ingestuurd moes worden maar ze bij ons aan t infuus kwamen en de flinke zorg ie daar bij komt kijken en dan die man die we die dag gewoon in leven hebben gehouden omdat ze eerst alle onderzoeken bij ons nog wilde doen voor ze m in wilde sturen. Collega ook bijna heel de dag mee bezig geweest. (Komt trouwens als het goed is dinsdag terug naar onze afdeling dus t is gedaan met t beetje rust en liggen we weer vol)

Ikke, ik doe niet zo lang buigspier oefeningen.. Denk misschien wel te kort voor echt resultaat. Ga op de grond liggen. Armen achter m'n nek (anders zet k daar teveel kracht mee en krijg ik dus last van m'n nek) en mn benen opgetrokken. en dan eerst 20x. Dan heel ff rust want voel t dan al goed en dan nog een x 15x. Weer ff rust. Dan 10x en ff rust en dan nog 5x en dan klaar. Soms red ik t 2x tot de 15 en dan pas naar de 10 maar merk wel dat ik dan steeds sneller soort 'pijn' in m'n buik voel door de oefeningen.

Shady, niet echt een fijne gyn als ik t zo lees? Beetje zachtjes doen mag wel hoor. Maar dus nog geen steek wijzer. Dacht dat bij pcos je juist lange cyclussen had ipv korte. Hopelijk werkt het om 3 maanden de pil te gebruiken, dat t dan weer normaal gaat worden want zo is t echt niet leuk meer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-03-2013

Ff snel, ben weer back in town maar zit met een vreselijke kiespijn...

Marloes hoe gaat het bij jullie en met jou?

Shady, bah.... Nu wel aan de pil?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-03-2013

@bloempje, he balen zeg!! Wel een goede vakantie gehad?? Hoe vond m het?? Hier gaat het goed j zit nu op 5 a 6 voedingen, de nacht proberen we over te slaan, vannach werd hij om 3 uur wakker en om 4 uur hadden we hem in zn eigen bedje weer in slaap, toen heeft hij geslapen tot 5.30even gegeten en toen om 8.30 wer wakker......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-03-2013

Oh er staat een nieuwe foto van ons j op fb!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-03-2013

@shady, wat vervelend van je cyclussen hopelijk gaat het beter na 3 maanden pil!!

@sam, hoe is ht met t?? Nog steeds verkouden?

@natas, wat een blij meisje heb je zeg!! En hopelijk krijgen jullie meer waardering voor je werk!!

Zie net dat ons j vandaag 5 maanden is!! Nog 1 maandje en dan is hij al weer een half jaar!! Nog een maand volledig bv en dan eens kijken om te gaan beginnen met hapjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-03-2013

Hey mama's

Marloes ze is nog een beetje snotterig maar niet meer zo erg! Tess had vorige week d'r prikjes gehad en wel gehuild (ik ook Sad ) maar dat schijnt te mogen Hahaha.. Ze heeft veel geslapen vorige week maandag en ze had 38.1 dus... Dat verklaard waarom ze zoveel sliep!
En al 5 maanden sjonge jonge! Vind het hier ook hard gaan... Ze is niet echt een baby baby meer Sad maar gaat nu wel steeds meer lachen en geluidjes maken!

Ik zit weer op me telefoon en heb niet zoveel gelezen eigenlijk! En gelukkig is de site weer online Smile miste m wel!

Shady je ben nu dus aan de pil en dan na 3 maanden weer stoppen te kijken of je lichaam het zelf weer oppakt? Heb ik het goed begrepen?

Bloempje is back in town Smile heb je het leuk gehad?

Sorry ik weet het allemaal niet meer zo goed....

En op fb staat ook een foto van Tess en mij hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-03-2013

Hallo allemaal,

ik heb wel mee gelezen, maar weinig onthouden. Dus ik spring hier ff weer in.

Marloes, ik zie geen foto van j op fb... Kijk ik verkeerd?

Sam, T lijkt op jou!!! Leuke foto!

Hier een heerlijke vakantie gehad, M vond het super en vond alles prima zolang hij maar lekker in zijn bedje op de hotelkamer lag of in de kinderwagen buiten. Op schoot buiten vond hij minder, te veel geluid van alle kanten. De zonnebril was geen succes hahaha. hij werd echt woest als hij hem op had. hihihi.
Helaas zit de vakantie er al weer op... Gaat altijd zo snel voorbij... Maar op vakantie hoorden we dat mn broer gaat trouwen. Hij woont in Engeland, dus in september een weekendje Engeland. Niet verkeerd hihi.

Mn kiespijn (eigenlijk tandpijn, tis mn hoektand) zakt een beetje weg. Heb gister een ab kuur gekregen. Er zit een flinke ontsteking naast en aan de wortel doordat een zenuwbehandeling niet goed is uitgevoerd. Helaas is er niets meer aan te doen en zal de tand er uit moeten. Vrijdag moet ik naar mn eigen tandarts en gaan we kijken wat er mogelijk is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-03-2013

Oh en muts, hoe bevalt het vroege werken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-03-2013

[Afbeelding: 5v92it.jpg]

[Afbeelding: 2mwtquq.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 11-03-2013

Bloempje, balen van je hoektand zeg!
Vakanties gaan altijd zo snel voorbij.

Foto's op fb moet ik nog ff opzoeken. Nog geen tijd voor gehad.

Cb was weer goed vandaag. Alleen was t met onze afspraak niet goed gegaan. Maar werd er ff tussen gezet. L is nu 67.5 cm en woog met romper en luier met een plasje er in 8300 gram. Mooi op d'r eigen lijntjes.
M'n zoontje is geslaagd voor de ogen test. Dus ook helemaal blij mee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-03-2013

@natas, super dat je zoon nu wel geslaagd is voor de ogen test!! en wegen ze bij jullie altijd met luier en romper?? Hier wordt bloot gewogen