Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-04-2013

Ben idd ook nieuwsgierig welk stukje dat is! Weet alleen dat Lenny dat kan. Hoe gaat het snachts? En hoe is het met fruit en groente?

Muts, ik wil ook op vakantie!!!! Ik snap er ook niksvan waarom m ineens niet bij me wil drinken. Alleen de eerste voeding inbed wil hij wel. Daarna hele dag niet. Vanaf morgen is m'n vriend weer aan het werk, dus dan zelf kolven en zelf de fles geven... Bah.

Productie trekt gelukkig weer beetje bij, heb 2 dagen lang elke 2 uur gekolft en vanochtend voelde het weer goed aan! En kolf ik ook weer een redelijke hoeveelheid. Maar met een kindje dat 180 cc per keer drinkt en ik maar net 35 cc per 2 uur kolfde wordt je niet vrolijk...

Bubble, hoe gaat het bij jullie? Leuk dat je weer ff langs komt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-04-2013

pff bloempje das zeker niet veel cc en daar doe je dan zoveel moeite voor Sad wat raar toch he, druif ik hoop dat het snel weer over is en je hem gewoon weer kan voeden

marloes, oeps das niet fijn als je google baar bent maar je bent ook altijd zo voorzichtig hoe kan dat dan??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 01-04-2013

Muts, gelukkig gaat het kolven nu wel beter, maar lukt me niet om zoveel te kolven als dat m drinkt. Morgen toch maar ff ha bellen voor een oren check, want dit hou ik niet zo heel lang vol.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 02-04-2013

Sorry dames, ik stap hier weer even in. Nogal druk gehad.
Hier is het even wat minder. Q krijgt nu echt zijn eerste tandje en heeft daar behoorlijk last van. En hij zit misschien wel in het begin van zijn 8 1/2 maand sprong, die kan al met week 37 beginnen las ik. Vannacht een Marloesnacht gehad en Q is behoorlijk chagrijnig. Gelukkig is het vandaag mijn mamadag, kan ik lekker thuis keutelen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 02-04-2013

Hej meiden,

Hoe gaat het?

Muts,lkkr vooruitzicht zeg,vakantie

Bubble,leuk dat je ook langs wasit :-)

Marloes,fijn heh die sprongetjes... Blegh

Bloempje,klote die slechte nachten...

@hier,vannacht was het hier ook bout! Kleintje was vannacht heel veel wkkr,werdt er koekoek van


Hij is behoorlijk verkouden met lichte verhoging en kwijl komt met bakken uit zijn mond. Wil alleen maar op schoot zitten.mijn grote griet is ook snotverkouden maar wel naar school dus gsst lkkr hier hahagr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-04-2013

Muts oooojawel ik vouw me wel drie keer dubbel hoor. Heb daar toch tijd zat om weer bij te komen van de reis Wink
Vrijdag vertrek je he? Hoe krijg je t in hemelsnaam allemaal mee? Neem je ook n buggy oid mee? En luiers en oefff das t enige nadeel denk ik he alles inpakken bah. Hoelang gaan jullie?

Bloempje je oren checken??
Hier alles zn gangetje. Laatste vrije maand us aangebroken. Tis snel grgaan maar heb ook wel weer zin in t 'normale' leven dus vind t niet erg. Nu hopelijk de hele maand mooi weer dan sluit ik t yoch.nog af met zon want heb vanaf november sneeuw gehad Sad

Sam hoe us t met tess dr berg?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-04-2013

Oo wert niet meer of ik t nu al had gezegd.. Maar overdags wordt er hier op de buik geslapen. Ik hou m dan goed in de gaten met babyfoon met camera. Hij slaapt super goed op zn buik inneens en t is ook goed voor zn afplatting dus super blij mee. Snachts slaapt ie wel nog op.zn achterhoofd want dan ligt ie ingebakerd. Hij slaapt zon 12 uurtjes savonds en snachts met n onderbreking rond 2200 voor laatste fles.vanichtend werden we om 9.00 uur wakker oooo zalig!! Ikke blij dat ik vakantie eraam vastgeplakt had, anders was ie net gaan doorslapen als ik ging werken. Nu kan kk mooi wat slaap inhalen want heb n jaar slaaptekort volgens mij..

Cindy wanneer ga jij ook alweer op vakantie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-04-2013

Meisje arme q. Zijn zn billetjes ook rood en veel poepluiers? Vaak gaat dat gepaard met doorkomende tandjes.

Ja natuuurlijk net schone luier om. Flesje erin. Volle poepluier.. Kan ik m gelijk weer plat leggen en das niet zon goeie hpuding voor n spuugbaby :oops:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-04-2013

@buddha, als de kleine toch op z'n buik beter slaapt, gewoon lekker op de buik laten slapen!! Hoe gaat het verder met r??

@bloempje, so das niet viel meis!! Gelukkig heb/had je een flinke voorraad in de vriezer!!

@meisje, niet fijn zulke nachten!! Hopelijk is q snel door de sprong heen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-04-2013

Buddha ja handig he als je een spuugbaby hebt. L is naar mijn idee geboren met een slabber om. Hebben zelde fotos zonder slabber. Gaat nu een heel stuk beter nu ze meer vast voedsel krijgt. Ze heeft wel nog vaak de slab om, maar meer omdat ik hem vergeet af te doen. Zit er gewoon nog in. Ik hoop dat het snel beter gaat met r , maar heeft hier zeker tot 7-8 maanden geduurd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - me_5 - 02-04-2013

@muts, lekker hoor om bijna op vakantie te gaan!! Ga je daar luiers ed kopen of neem je alles mee? Lijkt me een hele volksverhuizing!!

@Buddha, wat heerlijk dat r zo goed slaapt!!

@sam, wat vervelend dat je niet kon slapen!! Hopelijk vannacht een betere nacht!!

@druifje, hoe is het? volgens mij ben je al een tijd niet meer geweest!!

@bloempje, hoe is het nu met het werk van je vriend?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - me_5 - 02-04-2013

@ikke, wat vervelend dat l zoveel heeft gespuugd!! en handig zo'n spuugdoek, hier blijft ie ook regelmatig om, maar das meer omdat de kleine zo lekker spettert


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-04-2013

Me ja ook,lekker dat gespetter haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-04-2013

Hier ook de hele dag zowat een slab om want ze kwijlt zo lekker veel! Alleen voor een foto even af haha!
Verder ben ik het even kwijt...
Sil der kids zijn niet lekker... Beterschap!

Muts bijna op vakantie!! Voor ons gaat het ook opschieten!! Nog vijf en halve week!! Maar eerst deze vrijdag nog een weekendje weg met vrienden plus kids!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - me_5 - 02-04-2013

@Ikke, het gespetter gaat hier heel de dag door hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-04-2013

Oh trouwens, de eerste strip van de pil is alweer bijna op!! Nog maar drie te gaan!! Die eerste is dan toch wel mega snel gegaan zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-04-2013

@shady, lekker hoor een weekendje weg, waar gaan jullie heen?? En over 5,5 week al naar Italie (toch!?) schiet al op zeg!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-04-2013

Dit weekend gaan we naar hoogerheide in Brabant! Heb er zoooooo veel zin in!! Is het vierde jaar nu dat we dit met vrienden doen en het huisje wordt steeds voller met al die kids al in ons leven en op komst!

Mijn eerste strip van de pil is over drie dagen ook alweer klaar! Wat gaat dat snel zeg!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-04-2013

Whahahahahha!!! Ik dacht dat ik dat van de pil in een ander topic had geschreven!! Sorry!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-04-2013

Ik stap er ook weer hier in.

@Buddha, kl*te is dat he. Hier dus ook, kan J. pas na 30 minuutjes in de box leggen bijv. anders gaat het echt wel mis.
@Shady, ja tijd vliegt zo voorbij joh. Leuk is anders natuurlijk. Maar de 1e is weer voorbij, yeah!
@me_5, ja idd tijdje niet geweest. Aardig druk met van alles. Maar hier gaat het wel goed hoor. Gisteren lekker wezen baby zwemmen. J. vond het niet altijd grappig, maar hij ging niet extreem huilen. dus we gaan dit vaker doen. Ook 2 heerlijke paasdagen gehad. Bij familie geweest en J. heeft daar ook heerlijk liggen pitten in het campingbedje, zo fijn!
Ook hebben we al paar keer hapjes geprobeerd, maar hij moet er nog vrij weinig van weten. Hij vind het veel te leuk en lekker bij mama. BV loopt echt nog super, zo blij mee! Af en toe iets minder, maar niets tekort en hij duikt er nog naar toe, heerlijk!!
Hoe is het met jou en je mannetje? Gaat de BV ook nog steeds goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-04-2013

haha buddha, vouw maar hoor, kom maar passen Wink we vertrekken van zaterdag op zondag!
hele volksverhuizing dat valt mee hoor, heb een klein koffertje voor c waar alles in zit behalve zijn luiers en de potjes die ik mee wilde nemen (zo`n 8 kilo weegt dat ding nu) we hebben een stadsbuggy geleend die niet zo veel weegt en die zorgt voor de overige 2 kilo en zo kom je toch al snel aan 10 kilo, ik heb het geluk dat c geen `vies` kind is en kleertjes vaak nog wel een dagje aan kan dus neem gewoon niet zo belachelijk veel mee Wink
ik zou wel luiers en eten daar kunnen kopen maar dan zul je net zien dat het luiers zijn waar hij uitslag van krijgt of potjes die hij niet te (vr)eten vind dus tja dan maar alles mee slepen, de overige dingen verdelen we wel over onze eigen koffers, zoals het er naar uit ziet trek ik gewoon veel kleren over elkaar heen aan want het kon nog wel eens een herhaling gaan worden van twee jaar geleden, ze geven nu alleen maar regen, wind en grijze wolken op Sad

bloempje, ben benieuwd of dat de oorzaak is, zal wel fijn zijn dat er iets gevonden wordt waar een oplossing voor is want kan me voorstellen dat je dit idd niet lang vol kan houden

sil, haha lekker dan zo`n nacht bleh!

meisje, hoe was je mama dag gister??? ik lees zoveel herkenbare dingen bij jullie dat ik denk hehe dat heb ik al achter de rug hehehe
al vrees ik dat er hier ook weer een sprong aan begint te komen want mijn vreetmonster begint al te bleren bij het zien van zijn avondeten haha!

shady, das idd snel voorbij gevlogen nog maar ff weiffie
en super joh lekker zo`n weekend weg, hoogerheide is super!

zo nu ga ik er dan maar eens eentje uit bed plukken, als c dit volgende week ook doet dan kunnen we in ieder geval lekker uitslapen en zitten we niet belachelijk vroeg(voor vakantiebegrippen dan he) aan het ontbijt Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-04-2013

Shady, heerlijk een weekendje weg! Wij gaan in juni een wwkendje naar cp en in septemer weekendje londen.

Muts, knap hoor dat alles past! Al denk ik dat je op het laatste moment nog wel ruimte te kort komt. hihi

Meisje, hoe gaat het nu?

Hier gister naar ha geweest, oren en keel zijn schoon, ook longen beluisterd niets aan de hand, alleen hij wil dus niet meer bij mij drinken.... De eerste voeding lukt op bed en daarna dus de hele dag de fles. Krijg je allemaal van die goed bedoelde adviezen/meningen, hij zal de melk wel zat zijn, of hij is uitgekeken op de borst. Mn nekharen gaan dan omhoog staan! GRRRRR
Gister avond heb ik gewerkt en heeft m heel veel gehuild, zelfs zoveel dat vl een fopspeen heeft gepakt... Ik denk nu dat het tandjes zijn, weet het anders ook niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-04-2013

@shady, zo das snel gegaan en nu volgende week pilstop of doorgaan?*

@bloempje, wat balen zeg!! Hopelijk is het een fase


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-04-2013

Ja ik hoop ook dat het een fase is, want dit kost wel erg veel energie en tijd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-04-2013

@Bloempje, he gadver trouwens! Hopelijk is het snel weer beter met de voeding en ook gewoon met je mannetje.

Oh ja J. heeft ook zijn 1e tandje, zo grappig om te zien. Ok als hij nu op je vinger gaat sabbelen kan het aardig pijn doen, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-04-2013

Ik heb vandaag en morgen nog een pil en dan idd volgende week de stop week!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 03-04-2013

Buddha: Wij gaan 21 mei voor 2 weken naar Turkije. Dan is het vaak ook mooi weer. Heb er onwijs veel zin in.
Ga je zelf nog op vakantie?? Je hebt wel geluk met zo'n slaapkopje!

Shady: Meis ik ken je gevoel met de strippen tellen. Mijn 1e is op. Mag vanavond beginnen met de 2e. En daarna de 3e en dan mag ik 4 dagen later beginnen met de hormonen :-D!
Het lijkt me zo heerlijk als we straks tegelijk kunnen gaan beginnen met een wondertje. Hopelijk word je dit keer een stuk sneller zwanger.

Helaas kan ik nog niet mee praten over sprongetjes of spuugjes. Maar dat komt nog wel!! De rest van de dames ik weet dat ik beloof heb om op jullie allemaal een keer te reageren. Maar helaas kom ik er niet aan toe. Want als ik het doe, wil ik het goed doen. Over 12 dagen sleutel huis. En moeten echt langzaam gaan inpakken en dingen regelen. En mijn oma is ook nog vorig weekend overleden. Maar beloof echt snel te reageren op jullie. Dikke kus en knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-04-2013

Wij gaan echt behoorlijk gelijk op cin dus ik hoop idd ook dat we tegelijk zwanger zullen zijn maar gun het jou echt tien keer harder hoor!! Maar we gaan gewoon heel hard duimen!
Ja ik las het van je oma! Was de begrafenis een beetje mooi?
Jeetje nog maar 12 dagen!!! Dat gaat snel!!! Spannend zeg!!
Leuk dat je af en toe een update komt doen!

Ik begin 28 mei trouwens met cursus gastouder! 26 mei kom ik thuis van vakantie Hihi!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 03-04-2013

Hej meiden,

Alles goed?

Ff ego, iemand tip voor ontstoken ogen? Behalve afgekoeld gekookt water

Gr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 03-04-2013

Shady: ik gun het jou net zo hard als de rest! Mijn schoonzus is ook 5 dagen overtijd voor een 2e en ik spring een gat in de lucht als ze zwanger is. Horen we vrijdag misschien na haar bloedtest. Als de wens er is dan hoor je het iedereen te gunnen vind ik.

De begrafenis is pas vrijdag gelukkig. Want moeten dan weer op en neer naar den helder. En het is gewoon 430 km voor ons heen en weer. Maar hoorde van mijn moeder dat de muziek die ze hebben uitgezocht prachtig is! Dus laat het je nog wel weten.

Sil: kan je helaas niet helpen. Weet alleen gekookt water. Sterkte ermee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 03-04-2013

Shady: vergeet ik het nog. Wat super leuk dat je die cursus gaat doen. Lijkt me zelf ook onwijs leuk. En heb mijn diploma kinderopvang al. Hoe lang gaat het duren?? Jammer dat je niet bij mij woont. Had je zo toevertrouwd aan mijn kleintjes als ik die krijg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-04-2013

Bloempje fijn dat soort ongevraagde adviezen Sad
Was m zo verkouden dat zn oren enz nagkemen enz zijn?
Leuke vakantieplannen!

Druifje ja j n tandje! Super!heft ie er last van gehad?

Muts dat meen je niet dat de weersverwachting niet al te best is..

Cindy gecondoleerd met je oma Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-04-2013

Budda, nee m wil niet meer bij mij drinken aan de borst, daarom ff de ha naar zn oren laten kijken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-04-2013

@Buddha, uhm nee opzich eigenlijk vrij weinig. Hij had al vanaf zijn geboorte vaker rode wangen, waardoor iedereen al zei, hij krijgt een tandje. 1x koorts gehad. Het gillen wat hij deed en allang deed, wordt met de dag minder en hij is juist vrolijker geworden en wilt nu veel meer. Ligt bijv. zo nu wel 1 uur in de box zelf te spelen. Hij begint te draaien, wordt boos als het hem niet lukt. Dit dus allemaal nadat de tand er was. Al is het nog maar stompie in z'n bekkie, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-04-2013

cin, 12 dgn nog maar, de tijd gaat hard, gecondoleerd met je oma, hopelijk is het afscheid mooi

shady dat heb je goed gepland zo na je vakantie hihi

bloempje, de koffer van c en p zijn al gepakt nu die van mij nog, overal kan nog wel wat bij maar meer sleep ik gewoon niet mee! heb het wel afgeleerd teveel mee te nemen hoor hehehe

buddha, tja als ik de weersverwachtingen zie dan is het allemaal wel erg deprimerend en heb ik de neiging om te zeggen ik blijf wel thuis! Sad maar goed we gaan er maar het beste van maken al heb ik wel tegen p gezegd dat wanneer het echt zulk slecht weer is als ze opgeven dat dit echt (betaald of niet) de LAATSTE vakantie is die ik doe zonder echt voor 100% zeker te weten dat het mooi weer is


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-04-2013

oh ja hihi zal het helemaal vergeten

mijn luie varkentje loopt!!!!!!! Smile hij stapt echt de tafel rond tussen je handen en niet meer wiebelig en onhandig maar echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is hahahah, ook stapt hij enkele stapjes nu langs de tafel en staat hij vrij Smile


*super trotse mama*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-04-2013

sil, mocht je het wonder middel weten dan hoor ik het graag, hier c ook al ruim 2 weken de ogen dicht zitten en het wil maar niet helemaal weg trekken, al is het wel al veel erger geweest maar helemaal weg krijgen lukt me ook niet Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 04-04-2013

Muts waar ga je naar toe op vakantie??

Tip voor ontstoken ogen.

Als ik ontstoken ogen heb of jeuk kook ik een heel
klein beetje water leg er een theezakje in het gaat er om dat het thee zakje
doordrenkt is even uitknijpen en haal dat langs me oog en wacht een paar seconde
en evt herhalen en kort daarna geen jeuk of zere ogen meer ook heel geschikt bij
babys en kleine kinderen voor iedereen dus.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 04-04-2013

Muts heb druppels van ha gehad,moest toch met j-l naar hem toe voor koorts en alle ellende die daarbij komen

Gr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-04-2013

Muts c is geen lui varkentje, maar een slim varkentje. Waarom zou je gaan kruipen als je ook gewoon meteen kan gaan lopen. Slim!!!!
Zou l dat ook gaan doen!?!?
Ze zeggen dat een kind die niet heeft gekropen dyslexie kan krijgen. Nou ik geloof daar geen reed van. Maar ooit zullen we het merken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-04-2013

t kruipen overslaan zou ik best jammer vinden, lijkt me zo leuk als ze dat eenmaal doen :oops:

goeie tip cindy.. ik heb oogdruppels tegen hooikoorts. die druppelde ik ook in mn ogen als ze ontstoken waren. vaak is t kou op de ogen waar ze van gaan pruttelen.. niks gek met deze rotwind van de afgelopen tijd...

sterkte morgen cindy


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 05-04-2013

@Buddha wat goed dat je hebt uitgevonden dat R een buikslapertje is! Mijn schoonzusje en broer hebben 4 maanden lang iedere nacht 10x hun bed uitgemoeten totdat ze er pas achterkwamen dat hun dochter ook een buikslaper is. Toen sliep ze in 1x 12 uur achter elkaar...Geniet van je laatste vrije maand! Ik hoop op veel zonneschijn voor je.

@Bloempje hoe is het nu met de melkproductie? Had je nog een voorraadje in de vriezer? Hoe gaat het nu met de bv?

@Muts ben waarschijnlijk te laat, maar heel veel plezier!
Komt er idd weer een sprong aan voor C? Ik hoop dat hij zich gedraagt op je vakantie.

@Shady ook jij veel plezier in Brabant! Gaat de tijd snel he, dat je alweer 1 strip hebt geslikt.

@Druifje fijn dat je fijne paasdagen hebt gehad. Ook fijn dat de bv zo goed loopt. Hoe is het met de benauwdheid van je mannetje? Fijn dat hij wat vrolijker is en niet zoveel meer krijst.

@Cindy veel sterkte.

@Ikke dus jouw L kruipt ook nog niet? Ze rolt al wel goed, toch? Zit ze al zelfstandig?

@Hoe is het met de rest?

Hier: Tandje lijkt door te zijn maar Q blijft van slag. Ik denk aan een sprongetje. Woensdag was hij ook op het kdv niet te genieten. Gelukkig gaat het in fases, hij is ook periodes wel gezellig. En (ff afkloppen) brakke nachten hebben we sinds maandagnacht niet meer gehad.
Ff vraagje: Q grijpt steeds naar zijn oortjes. WIj denken dat hij die aan het 'ontdekken' is en er graag aan zit als hij moet is; het kdv dacht aan een ooronsteking. Zou dat kunnen? Er is niets te zien en hij slaapt 's nachts goed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-04-2013

@Meisje79, kun je wel aan z'n oortje komen dan? Want hier hebben ze het bij J. ook weleens gecheckt vanwege het huilgedrag. Was niets aan de hand, maar ze zeiden gelijk, als het er wat was geweest had je niet aan het oortje mogen komen, want dat doet gelijk pijn. Maar wie weet beginnende oorontsteking? Hij kan er wel gewoon op liggen? Anders kijk je het dit weekend even aan en ga je volgende week even langs de ha. Hopelijk is het sprongetje ook snel voorbij.

Benauwdheid heeft hij nog als hij op z'n buik ligt. Dit komt nu echt doordat hij al vanaf dag 1 benauwd is. Het is nu afwachten of hij dit altijd blijft houden, of dat dit stopt bij volgroeide longetjes. Ik heb astma, dus hij kan het van mij krijgen. Maar hij is er niet minder vrolijk door hoor. Hij wilt ook meer op z'n buik liggen, wou hij eerst nooit. Hij ligt zo heerlijk paar keer per dag in de box te spelen, wilt alles grijpen waar hij niet bij kan, hihi. Krijsen is nu vaak rond 6 uur dat het begint, maar de voeding is vaak tussen 7 en 8 uur. Hij wilt niet eerder eten ofzo. Dat laat hij ook wel weten. Dit jankuurtje vind ik niet erg. Want dat is het enige momentje vaak dat hij nog "echt" huilt. Rest is het moeheid/honger huiltje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 05-04-2013

als q`tje niet hard huilt van pijn is er vaak niets ana de hand c begon ook ineens te grijpen naar zijn oortje en doet dit nu nog als hij moe is

ikke, haha dat wil ik idd dan nog wel eens zien!

buddha, vind het ook jammer hoor, zo`n lekker pamper kontje wat achter je aan wiebeld vind ik ook super schattig Smile ach wie weet strakjes nog maar van mij had ik wel mogen beginnen met kruipen

sil, helpt het al????

hier ook al theezakjes geprobeerd maar hielp geen zier! en omdat het al stukken minder is als eerst toch maar niet naar ha, mocht het na de vakantie nog zo zijn dan huppel ik ff langs de ha

denk dat ik het morgen niet voor elkaar krijg om nog online te komen, ben nog druk met van alles (noa wegbrengen, daar weer veeeelsssssssssssss te lang knuffelen met andere berners, huis schoonmaken en laatste dingen in pakken en vooral..............................................slapen!) om half 1 s`nachts vertrekken we richting schiphol en hopen om 11 uur in het hotel te zijn (kemer turkije) het weer slaat nog iedere keer alle kanten op en ook is het maandverband Sad al gepakt maar ondanks alles hoop ik toch echt een leuke vakantie te hebben, er zitten genoeg warme kleren in mijn koffer dus koud zal ik het in ieder geval niet krijgen en voor noodgevallen een boek en badolie en dan trek ik me mooi terug!

dus luitjes, tot later!!!!!

(en als jullie de zon `wel` zien hou hem dan hier he!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - pinkie - 05-04-2013

@meisje79, als hij oorontsteking zou hebben dan zou hij ook heel erg en hard huilen en in de meeste gevallen verhoging of koorts hebben. Zolang hij dat niet doet en er alleen naar grijpt zal hij gewoon moe zijn. L grijpt ook naar zijn oor als hij moe is namelijk. Maar mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen......dan kan je altijd even langs een dokter om het helemaal uit te sluiten natuurlijk :-).

Moeder zijn is soms ook zo zwaar. Je bent in deze periode best onzeker....althans ik wel hoor. Wat bedoelen ze nou, ze kunnen nog niets zeggen.
Dus het is alleen maar fijn om raad en advies te krijgen. Al wordt je soms juist daardoor onzeker gemaakt ;-).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-04-2013

Muts hoop dat je t nog leest! Heel erg veel plezier daar i nTurkije! Ondanks t niet zo geweldig warm weer kisschoen toch lekker genieten met p en c en je sch.fam natuurlijk. Maar dat komt vast goed.

Meisje ik denk idd ook dat q zn oortjes aan t ontdekken is. R zit hier ook steefs met zn vuist in zn mond en kijkt nasr zn handjes en stopt ze dan t liefst allebei in zn mondje.

Bloempje al vooruitgang met drinken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-04-2013

Muts veel plezier!
Meisje nou ze rolt va. Rug naar buik, maar vaak dezelfde kant. Terug rolle. Kanze maar doet ze zelde. Als ik haar neerzet blijft ze zitten maar het blijft oppassen. In de box nog gewoon lekker liggen.
Hier ook duidelijk een sprong en tanden. Gooie combi ook.
Hoeveel tanden heeft hij nu?
Wat doet q wel en niet. Zo te lezen kruipt hij niet.
Druifje gelukkig is het een vrolijk ukje ondanks de benauwdheid.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-04-2013

Druifje arme j zo benauwd.. Wann weren ze if t astma oid is? Geluklig verder wel n vrolijk mannetje! Hoe gaat t met je neefje (of was t n meisje?)

Ikke ah gezellig in huize Ikke dus, sprong en tandje..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-04-2013

Buddha ja al een weekje reuze gezellig.
Enne aa. De oortjes zitten is hier een teken van moe zijn. Misschien bij jullie ook?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 06-04-2013

Gm meiden,

Hoe is het?

Muts fijne vakantie

Oortjes,j-l grijpt ook naar zijn oortjes regelmatig. Wss is het oorsmeer wat jeukt,op cb zeiden ze het te laten zitten omdat het bescherming is,alleen wat aan de buitenkant zit weg halen.

Oogcreme die ik heb gehad,gebruik ik nie. Vind het doodeng! Je moet zijn ooglid btje naar voren halen en dan erin doen. J-l vind het al super vervelen om zijn oogjes met gekookt water te laten schoonmaken.

J-l heeft het goed te pakken,al 4dgn koorts,ontstoken ogen,is helemaal schor en kan ook niet meer huilen,alleen piepen zo zielig

Gr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-04-2013

@Ikke, ook al bezig met tandjes, gezellig! Hopelijk snel minder last van. En voor de rest gewoon lekker bezig op haar eigen tempootje, heerlijk toch. Wordt ze ook zo lekker boos als er iets niet lukt, hihi.
@Ja best sneu eigenlijk, omdat hij eerst niet op de buik wou en nu dus wel, maar dan is hij gelijk de hijglijn. Maar hij blijft het proberen, maar is wel sneller er klaar mee, niet zo gek. Maar hij heeft ook genoeg oefening op me buik, want meneertje wilt echt niet liggen en alles zien.
Met ons neefje gaat het harstikke goed. Een heerlijk rustig mannetje wat al heerlijk mee gaat in het gezinnetje, maar moet ook wel met 2 oudere broers. Het is zo leuk om de 2 boys van ons naast elkaar in de box te zien liggen. Vaak gaan ze elkaars handje vasthouden of elkaar zo aankijken van huh wat doe jij nu hier dan. hihi.
@Sil, he van zielig,hopelijk is hij weer snel beter hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 06-04-2013

Druifje wat schattig zeg. Hand in hand kamaraden!!
Haha onze madame wilde ook alles zien en nu nog!
De eerste vier tandjes had ze niet zo last van, maar nu de hoektanden boven....
Ze wordt meer boos als je iets afpakt of ze het voor haar nietzelf mag doen. Als ik haar tanden wil poetsen houd ze haar mond echt dicht. Geef ik haar zelf ook een tandenborstel dan doet ze hem wel open en kan ik poetsen. Hoe bedoel je een draak!
Gisteravond goede avond en nacht gehad. Ik merk dat druif al heel anders is. Zalze dan uit haar sprong zijn!?!?
Ze eet de afgelopen dagen ook minder goed. Fruit en brood wil ze niet veel van. Benieuwd of dat ook weer beter gaat worden.

O dames heb reactie op mijn sollicitatie gehad. Ze hebben helaas voor komend school jaar nieand nodig. Ik ga mijn brief ff aanpassen en naar een andere school sturen.

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Buddha succes vandaag Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-04-2013

Wat gaat het snel dan met de tandjes he, sjonge. Maar wel een heerlijke tante zo te horen, hihi, geweldig! Ach een dagje minder fruit/brood geeft niet toch. Zolang ze maar lekker vrolijk blijft. Die sprongetjes, zijn af en toe zo bagger!
Wat jammer dat ze niemand nodig hebben. Hup naar de volgende school sturen, succes!
Ja zo leuk ze schelen maar 10 weekjes. Je ziet natuurlijk wel verschil in ontwikkeling, maar dat is nu eventjes en hij haalt z'n "grote" neefje zo in! Ze gaan straks naar dezelfde peuterspeelzaal en basisschool.
Ben benieuwd bij onze 2e zwangerschap, mocht dat gaan lukken. Ik ben beetje bang dat we misschien weer samen zwanger zijn. Omdat ze nu alweer grapjes erover maken over een 4e uk en ze zeggen dat wij eerst aan de beurt zijn, omdat hun de laatste hebben gekregen, whaha. Het zou wat zijn!

@Marloes hoe was het trouwens bij de KA? Sorry als je het al een keer hebt verteld! Hoe is het nu op het werk? Niet extreem druk en stressig zijn he deze maand! Gewoon rustig je ding doen en meer kun je niet! (Ok ook tip voor mezelf!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-04-2013

Ehm.. Waarmee succes? :oops:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 06-04-2013

Buddha je huisje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-04-2013

Oooooooo dat Wink Is niet van mij maar van mn zus Smile beetje promoten, wie weet bevind zuch er n potentiele koper onder mijn fb vrienden.

Goed weekend iedereen !!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 06-04-2013

Ozo buddha! Ik hoop het voor je zus!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 06-04-2013

toch nog ff

ikke, pff die hoektanden die zijn niet leuk nee! Sad succes hoop dat je toch wat slaap krijgt dit weekend

sil, och arm ding zo last ervan??? hopelijk snel beter

buddha, thanks (en de rest natuurlijk ook) we gaan ons best doen!

zo nu snel het huis schoonmaken, laatste dingen pakken en daarna hopelijk nog ff slapen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-04-2013

Ff snel, muts fijne vakantie meid!!!

Voeden lukt nog steeds niet, maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om te stoppen met bv...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-04-2013

Bloempje joepie m 5 maanden!!!

Knap dat je t toch door wilt zetten ondanks de dip.. Zo raar ineens he?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 06-04-2013

kon het toch niet laten ( lees ik kon niet slapen door een onrustig mannetje)

bloempje RESPECT!!!!!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 08-04-2013

Goedemorgen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-04-2013

Goedemorgen ladies! Ik ben ook weer terug van weg geweest!!

Muts geniet lekker in Turkije!

Alle zieke en benauwde kindjes beterschap!! Weet ff niet meer wie precies sorry!

Ikke balen van je sollicitatie!! Succes met andere scholen aanschrijven... Echt klote joh!

Wij hebben echt een fantastisch leuk weekend met onze vrienden achter de rug! Zo jammer dat het dan zo snel weer voorbij is... We hebben echt gelachen en genoten... Nu weer een jaar wachten! Duurt lang!! Dit was het vierde jaar alweer dat we dat deden... Het was een mooi ruim huisje en die twee kleine mannetjes, semmy en zoontje van mijn vriendin, sliepen bij mekaar op de kamer. Alleen waren ze zo moe dat ze miet aan keten toe kwamen haha!
Tess heeft het op zich ook best goed gedaan alleen huilt ze gewoon veel als ze dan ff geen aandacht krijgt of gewoon ff niet naar der zin heb.. Maar ach dat gaat ook wel weer over!
Ik droomde vannacht dat ik weer zwanger was en ging bevallen bij 35 weken! Zo gek!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 08-04-2013

Goedemorgen!

Shady lekker genoten dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 08-04-2013

@shady. Heerlijk weekendje weg dus....... En wat een droom zeg!! Hopelijk ben je snel zwanger!!

@bloempje, gaat het al wat beter??

@hier, ons monstertje eet alles wat los en vast zit hihihi echt super leuk gezicht


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-04-2013

Vandaag ongi geworden dus dat is volgens schema! Heerlijk zeg zo n cyclus van 31 dagen!!

Marloes wat leuk dat j zo lekker aan het kanen is! Das echt genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-04-2013

@Shady wat heerlijk zo'n weekend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-04-2013

Sjonge de site doet bij mij raar, kan niet eens meer zinnen erin knallen, met spaties dan. Zo achter elkaar gaat wel goed, wat stom. Marloes, wat leuk zeg dat het zo'n hapjesmonster is. Is hij de nachten nu nog steeds rustig. Was je al bij de KA geweest? Al druk op het werk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-04-2013

[Afbeelding: s1qcns.jpg]
Vier maanden (en een week haha) alweer!! Mijn mooie poppetje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-04-2013

@dames dank voor jullie reacties over de oortjes van Q. Is hier denk ik idd een combi van moeheidssignaal en het ontdekken. Ik mag er gewoon aankomen, er komt geen pus uit of zo en hij ligt er gewoon op.

@Pinkie lief dat je reageert. Onzeker ben ik nog steeds wel eens als mama, vooral als mensen die meer kindjes zien, zoals medewerksters van kdv etc, bepaalde beweringen doen, terwijl ik zelf het tegenovergestelde voel of denk. Merk wel dat het beter wordt naarmate Q ouder wordt en minder breekbaar. Hoe gaat het met jou?

@Ikke leuk dat L steeds beter kan zitten in de box. Ik zag een mooie foto op fb voorbij komen. Knap hoor! Q rolt, maar met tegenzin (vooral als hij op zijn buik moet en dat niet wil, dan rolt hij wel terug). Hij zit steeds beter maar nog niet zelfstandig. Hij moet ondersteund worden. In de box en op het kleed ligt hij op zijn rug en dat vind hij prima. Dus ik laat hem nog ff zo. Q praat wel heel veel en is heel goed bezig met zijn handjes en zijn voetjes. Hij kan dingen tussen duim en wijsvinger pakken en objecten doorgeven van hand naar hand, alle objecten, ook ballen, ronddraaien en van alle kanten bekijken (alles gaat naar zijn mond).
Jammer dat het niets is geworden met je sollicitatie... Volgende keer beter.

@Shady fijn dat je weekend leuk was! En mooi dat je eerste cyclus van 31 dagen een feit is. Ik hoop dat de aanpak gaat werken en je straks uit jezelf mooie cycli hebt. En wat een mooi meisje heb je! Mooie foto hoor. Grappig die droom. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn, maar niet dat je met 35 wkn bevalt. Is te vroeg, hoor!

@Buddha hoe is het met jou en je gezinnetje?

@Marloes fijn dat je mannetje zo lekker eet. Hoe is het verder (slapen, je werk, etc...?)

@Druifje hoe is het nu met jou?

@Bloempje balen zeg van je productie. Had je de vriezert nog steeds vol? Moedig dat je doorgaat en het niet opgeeft. Ik hoop het beste.

Hier: Alles gaat zijn gangetje. Q zijn tandjes lijken door (gelijk 2 tegelijk) en misschien was het toch geen sprongetje want hij is alweer een weekje vrolijk. Denk dat het sprongetje nog komt. Nachten gaan prima. Vaak wil hij toch nog een klein flesje s´nachts en soms ook een speentje oid maar dat vind ik goed te doen (toen ik weer zo´n nare nacht had van 5x eruit wist ik weer hoe blij je mag zijn als je kindje (bijna) doorslaapt).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-04-2013

Meisje hoelaat krijgt q zn laatste flesje? En eet ie al n boterhammetje enz?
Lief dat je t vraagt. Hier gaat alles goed, over 3 weken ben ik nu.aan t werk. Ook wel weer zin in hoor, even met wat abders bezig zijn.
Vandaag is meneertje alweer 4 maanden. Ben dr wel hrrl blij mee wat minder kwetsbaar enz kynt m gewoon oppakken zonder zn hoofdje te ondersteunen enz. Hij kijkt je aan en kiert en lacht.

Me85 leuk dat je je weer hebt aangemeld is lang geleden!

Hoe zou muts t hebben in Turkey Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-04-2013

@Buddha fijn dat alles goed gaat. Op een gegeven moment ben je wel weer toe aan iets anders he, dan thuiszitten (tenminste dat had ik). Ik vond het ook prettig toen Q minder kwetsbaar was en er meer interactie met hem was. Geniet nog van je laatste 3 weken thuis!
Hoe laat Q zijn laatste flesje krijgt wisselt per dag/week. Nu krijgt hij vlak voor bedtijd (meestal 19.00-19.30) een miniflesje van max 100 ml want meer wil hij niet. Vaak drinkt hij daarvan maar 60 ml op. Een tijdje geleden maakten we hem dan rond 23.00 uur wakker, maar toen hij een keer heftig protesteerde omdat hij wakker werd gemaakt, de melk weigerde en toen een halve nacht heeft gespookt, hebben we besloten om hem niet langer wakker te maken en te kijken of hij komt en zijn behoeftes te volgen ipv hem een ritme op te leggen. Een tijd lang sliep hij gewoon door, maar de laatste tijd wordt hij rond 4:00 uur wakker voor een flesje. Eigenlijk vind ik dat niet erg want anders drinkt hij te weinig (vocht).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-04-2013

Oja Buddha een boterhammetje gaat hier steeds beter. Hij eet nu gemiddeld een halve boterham zonder korst op en sabbelt wat aan de korstjes. Laatst had hij op het kdv een hele boterham verorberd (ik helemaal trots). Wanneer ga jij met bijvoeding beginnen? Of ben je al begonnen...Hoe is het met zijn gespuug?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-04-2013

Buddha bijna weer aant werk dus. Hoeveel dagen ging je ook al weer werken.?

Meisje geef je hem als laatste fles geen papfles? Misschien een idee. Dan drinkt hij misschien nog maar 60 ,maar kan hij er langer op slapen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-04-2013

@Shady mooimeisje hoor
@Meisje79,gelukkig dat het gewoon lekker ontdekken is en dat hij zo aangeeft dat hij moeis. Hoor dat idd wel vaker. Zijn het z’n1[SUP]e[/SUP] tandjes? Fijn dat hij toch weer vrolijk is. Hopelijk mag je desprong gewoon lekker overslaan, niet ieder kindje hoeft er last van te krijgennatuurlijk.
Hier gaat hetgoed. J. is een heerlijk mannetje. Wordt een meer actief mannetje,zelfsvanmorgen om half 8 in de box bij oma, terwijl slapen de planning was. Was welgrappig om te zien.
@Buddha, ohhet werken komt ook alweer in zicht. Ja is wel lekker hoor even je eigendingetje. Alweer 4 maand,gaat hard he. Zag al hele leuke fotootjes voorbij komen. Echt heerlijkmannetje.
@Ikke, hoe ishet met jou?



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-04-2013

Hooi dames,

Daar ben ik ook weer even... Ik heb werk op maandag en vrijdag.. Maar is via uitzendbureau en verdient dus niet zo heel veel.. Iets van 9,80 bruto ofzo en geen reiskosten vergoeding.. En moet toch 17 km heen en 17 km terug.. Het is schoonmaakwerk.. Nou kan ik wss ook in kamperland werken krijg je wel reiskosten en is maar 6 mij langer in de auto... Wss ga ik dat doen is 31,1 km... Maarja genoeg over mij.. Tess was afgelopen zaterdag 3 maanden.. Gaat echt zo hard!

Buddah geniet van je 3 weken nog! Gaat snel genoeg!

Uuhhm ik heb wel gelezen maar blijft niet veel hangen zit ook op me telefoon.

Bloempje hoe is het met de bv!?

Meisje het gaat dus beter met q zijn oortjes?

Ikke blijven solliciteren meid... Er zegt er echt wel 1 ja Smile

Shady wat een mooi groot meisje alweer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-04-2013

Druifje ukje slaapt goed,maar ik wordt vaak wakker. Pff ben nog zo moe. Ik ga wel optijd naar bed, maar in slaap vallen kost zoveel moeite.

Samantha ik kan niet op zo veel scholen solliciteren binnen de stichtingen. Zijn veel zwarte scholen en dat wil ik juist niet.

Nou weekse voor degene die móeten werken en anders geniet van je vrije dag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - me_5 - 11-04-2013

Goedemorgen dames!!

Ikke, wat vervelend dat je zo slecht slaapt!! Hopelijk vind je toch nog een "witte" school waar ze mensen nodig hebben!!

Sam, je hebt werk wat goed!! Is dat andere ook schoonmaakwerk?? 31km is wel ver hoor!!

Buddha, jaja daar was ik weer!! Wat heeft jullie mannetje een heerlijk koppie zeg!!

Druifje, gaat hard he, fijn dat j zo vrolijk en actief is

Bloempje, hoe ishet meis? Moet je veel werken deze week??

Meisj, hoe is het met q?? Heerlijk aan het ontwikkelen zeker!?

Hierr gaat he goed, de kleine doet het super goed, gezellig kletsen, rollen, eten enfanatiek aan het proberen te gaan kruipen en optrekken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-04-2013

Ligt het aanmijn pc of hebben jullie dit ook. Ik kan hier niet door enteren. Ik gebruik al vaak word, maar niet altijd.Sjonge wat bout is dit zeg.
@ikke, hesjonge wat rot dat jezelf dan weer zo slecht slaapt, gadsie. Oh ja jou fotootjesop fb, heerlijk hoor. Vind die altijd tof als ik ze voorbij zie komen. Wat eenstappen hebben jullie toch gemaakt de afgelopen maanden! Heerlijk.
@Me_5,gisteren nog een klein feestje gehouden? Sjonge alweer een half jaar, gaatsnel. Wat super dat hij al poging doet tot kruipen. Hij was natuurlijk al metalles vrij vlot. Naja maakte het wel goed dat hij van die rot nachten had.Overdag heerlijk van zijn activiteiten genieten.
Wat je nu albij de KA geweest dan? Is het al druk op je werk? Tot wanneer werk je daar nu?Nog geen verandering denk ik of wel?



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-04-2013

Meisje wat goed van q!!! Hij doet t heel goed zo te lezen!

Ikke bij de drogist hebben ze melatonine dat bevoerd t sneller in slaap vallen. T helpt echt ik neem ze ook weleens. Geen medicijnen hoor tis gewoon n hormoon wat je hersens aanmaken om moe te worden.
Ik ga straks 20 uur werken. Mooi verdeeld vond ik!

Druifje ik kan gewoon enteren volgens mij..

Hier vandaag laatste prikjes voorlopig! Gelulkig wamt vind t zo zielig vor m..

Wat is t stil rondom bloempje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-04-2013

Volgende week heb ik meer tijd! Zat deze week in nachtdienst en nu ook aan werk. Bv blijft nog steeds k@t.... Heel af en toe drinkt hij bij mij. Duurt nu al 2 weken... Kost veel energie en zit daardoor niet lekker in m'n vel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 11-04-2013

bloempje, balen dat de bv zo k*t gaat zeg. snap dat het veel energie kost. niet fijn!
hopelijk komt het nog goed. drinkt hij wel uit een flesje of weigert hij zo ie zo bv? (niet alles terug gelezen dus vandaar de vraag)

buddha, 20 uur is zeker mooi. ik werk 24 uur en vind het met 2 kindjes meer dan genoeg. toen ik alleen mn zoontje had werkte ik ook 20 uur.
maar bij nieuwe baan 4 uur meer gaan werken toen.

prikjes, hier bij 11 maanden weer. dus nog 2 maanden te gaan. bedenk me net dat ik de afspraak nog moet verzetten op t cb. moet werken die dag en wil zelf naar cb toe en niet dat oma gaat. en al helemaal niet als ze prikjes krijgt.

hoop vanaf hier weer beetje mee te kunnen lezen en te reageren. laptop is paar weken weg geweest en de drukte van de bruiloft van mn zusje is ook nog aanwezig. nog een weekje en dan is het zover.

melatonine is idd onschuldig medicijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - me_5 - 11-04-2013

Zielig he buddha, gelukkig voorlopig geen prikjes meer

Druifje, nachten zijn nog steeds bout, maar geeft niet. Eind van de maand terug naar ka, ben benieuwd, heb niet echt het idee dat de pyffer wat doet

Bloempje, mss even contacten met lactatiekundige voor tips....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-04-2013

Aaaaaal mn tekst weg na n telefoontje aaaaaaaa


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-04-2013

Ik ben zo happy!!! M drinkt sinds vandaag ineens weer bij mij! Net zo makkelijk als 2 weken terug!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-04-2013

@Bloempje, wat fijn, dat doet een moedershart goed! Geniet er maar weer van! Hopelijk blijft hij lekker lang dit doen. Wanneer ga je hapjes proberen? Bij 6 mnd?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-04-2013

Way n stilte nu hier.. Ook wel weer beetje jammer das t nadeel van fb..

Mannetje is wat ziekjes Sad kuchen en niest hele dag.. Nu in slaapzak dus ben benieuwd hoe die dan slaapt..

Volgen jullir ook allemaal nieuwe seizoen babyboom? Ik heb t nog geen een aflrvering droog gehouden volgens mij hahaha. Nu ik zelf moeder ben kijk je heel anders tegen de dingern aan.. Vooral dat stel dat hun kindje verloor met 20wk wat nog even leefde, verschrikkelijk, maar toch ook wel weer mooi.om t te vokgen.. Realiseer je je destemeer hoeveel geluk wij allemaal hrbbrn met onze gezonde kindjes!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-04-2013

Nou ja... Ik voel me idd gelukkig met mijn gezonde kindjes maar mis mijn eerste zoontje nog elke dag... Voor mij is dit heel dubbel...
En ja ik vind het ook erg jammer dat hier niet meer geschreven word...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-04-2013

sorry shady! jij hebt natuurlijk ook zoiers vreselijks meegemaakt voir semmy en tess.
ik snap dat je hem iedere dag mist..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-05-2013

Jammer dat we hier niet meer schrijven Sad vond dit toch leuker, fb vind ik zo druk met die meldingen want ik heb n gedeelde fb account dus mn vriend krijgt steeds die meldingen dus ik stap er ff uit Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-05-2013

Ik vind het forum ook veel leuker hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-05-2013

Buddha: forum is ook veel makkelijker. Alleen niet in het delen van foto's enz.. En het is minder privé! Daar tegen zie je wel de tickets en zie je hoe hard het gaat. Je kleine man is alweer 5 maanden. Wat gaat het toch snel!

Shady: jij dus ook al!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-05-2013

Jaaa joepie alweer vijf maanden!

Ga zo naar een vriendin dr zoontje is twee maanden. Super leuk kunnen ze lekker spelen.
Kom bijna langs jouw huis dan hihi t is net voor ehv.

Cindy nee idd fotoos weer handiger nja af en toe plaats ik toch wel n foto van de kleine op mn eigen n fb pagina.
Jij laatste week werken voor je vakantie if heb je al vrij?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-05-2013

Buddha: moet alleen volgende week nog 5 dagen werken. We kijken echt uit naar de vakantie! Mijn schoonouders passen op het huis en de katten. Dus,kunnen even lekker bijkomen. Want na de vakantie is het meteen ziekenhuis in en uit!
Heel veel plezier bij je vriendin. En ja dan kom je dicht bij mij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 10-05-2013

Ik vind het forum ook wel leuk maar fb is voor mij makkelijker.. Ik heb geen laptop dus kan niet op iedereen reageren dan en dat vind ik jammer.. Maarja het is niet anders...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-05-2013

Cindy nog maar 5 dagen dus lekker zeg!! En wonen je schoonouders dichtbij?

Sam hier ook meestal op telefoon ff gauw checken. Maar zo druk nu met werk en heb ook nog soort van sociaal leven hahaha dus dit check ik wann t uitkomt Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-05-2013

Ik vind het hier ook veel leuker. Zo wisten we van elkaar wat we die dag deden. Op fb gebeurd dat veel minder. Al heb ik ook een ander groepje op fb, waar we gewoon een dag bericht plaatsen met zaterdag 11 mei en dan hup, alles wat we doen, denken etc. Fotootjes of extra verhalen/vragen komen weer los daarvan. Vind dat ook gezelliger.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-05-2013

En me enter toets doet het hier nog steeds niet, heel erg vaag!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-05-2013

Vaag druifje van je entertoets hihi.
Ja hier klets je echt. Op facebook zijn t korte statusupdaten vind t lastig bijhouden op mn telefoon.
Wel jammer want ben nu niet op de hoogte.

Hoe gaat t met j? En zn benauwdheid?

En hoe gaat t met mutsies beeb? Muts is wel actief op forum zag ik dus als ze zich hier ff zou melden Wink

En alle andere beebs? Leuke van de tickers is ook dat je ziet hoe oud alle kindjes zijn. Ons ventje alweer.5 maanden en n week Big Grin en hij is zooo wijs hihi echt hilarisch soms. Gister de reiswieg vaarwel gezegd en tot buggy
Omgebouwd. Hij vind t leuk kan rond te kijken en dan kijkt ie mij steeds ondeugend aan. Vakqntie is ook geboekt, centerparcs haha toppunt van burgerlijk met onze stationwagen daarheen he. Opa en oma komen ook n nachtje dus top!

Iemand nog pinksterplannen? Hier komen zo vrienden, dan naar n rommelmarkt met kids en morgen primarken yesss nu al zin in!! Lekker voor kleine frummel shoppen en moeders natuurlijk ook niet vergeten Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-05-2013

@Buddha, me enter toets doet het weer. Naja moet ik steeds aanzetten met dat a/a knopje links boven.

Wanneer gaan jullie weg dan? Welke centerparks gaan jullie?
Leuk he de buggy, J. kijkt hier ook echt om zich heen. Zo leuk.

Benauwd gaat best goed, soms nog dagen er tussen dat hij benauwd is, maar hij doet dan ook nog van alles, erg fijn!