Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2013

Ja druifje war buddha zegt heb ik ook al vaker aan zitten denken... Dat zou toch een stunt wezen!!

Hier dacht ik dus een paar dagen terug ongi te worden maar gister en vandaag helemaal niets gespot en de ovu test vandaag was ook duidelijk donkerder dan eergisteren dus denk dat er toch echt een ei aan komt!! Spannend!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-06-2013

@Shady spannend!!

Ik heb al 2x getest en was toen nega. Dezelfde dag als toen me ovutest en 1,5 geleden nog. Dus nee eigenlijk weet ik wel dat ik niet zwanger ben.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-06-2013

hmm.. dan is je hormoonhuishouding nog goed in de war denk ik..

Shady hoppaa dat wordt weinig slapen vannacht Wink Klus ze !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-06-2013

Ja dat denk ik ook. Ik denk dat me lichaam graag ongi wilt worden, maar het ook weer tegenhoudt zeg maar. We moeten gewoon geduld hebben. De ongi hoeft voor mij opzich niet te komen, maar de klachten baal ik wel van. Maar aan de andere kant zou ongi ook wel fijn zijn, zodat me lichaam ook rustig de normale cyclussen kan gaan opbouwen, want die had ik voor J. ook niet natuurlijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2013

Haha hij was nog niet posi te noemen hoor maar klussen kan geen kwaad nee hihi! Hoe vet zou het zijn zeg?! Kan er voor nu alleen maar van dromen maar dat geeft niet, dat is ook mooi!

Druifje nee dan is je lijf idd gewoon nog helemaal van slag... watirritant zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-06-2013

Shady, heb je vandaag nog een ovu test gedaan? Leuke nieuwe ticker heb je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-06-2013

o en voordat ik het vergeet door de warmte van morgen.... alvast een HEEL LEUKE DAG gewenst op je mannetjes verjaardag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-06-2013

Buddha tnx meis!
Nee vandaag geen test, morgen weer! Om kosten te drukken doe ik om de dag hihi. Doe ze toch voornamelijk om mijn cyclus een beetje te volgen, klussen met regelmaat probeer ik in deze periodes toch wel..
Ja leuke ticker he? Zag hem bij een ander meisje en ben toen meteen gaan zoeken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-06-2013

@Shady, ja id. Alvast een hele fijne verjaardag morgen!! Wat een heerlijk weertje erbij!!
@Buddha, hoe bevalt het werkleventje nu weer?
@Hier, waarschijnlijk deze week toch maar weer keertje testen, al weet ik wel beter, maar goed dit is ook niets zo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-06-2013

Druifje, wann ga je testen? erg vaag hoor je klachten... en je zou tuurlijk makkelijk zwanger kunnen zijn!!

Shady, leuke dag gehad? aan de foto's op fb te zien wel Big Grin en wat zag tess er mooi uit!!
Heb je vandaag nog een ovu test gedaan?

Sam, hoe gaat t met jouw tess? en die plekjes zijn die al minder? mss tandjes ??

beetje jammer dat ik nu net met de warmste dagen ooit moet werken..... maar vanavond lekker die kleine in een badje gedaan hij vond t heerlinjk lekker trappelen met zn voetjes en op t water slaan met zn handen haha.

wat werken betreft.. DUBBEL!! Sommige dagen heb ik t lekker naar mn zin, even 'wat voor mezelf' doen en je handen vrij hebben best lekker.. Bovendien heb ik fijne gezellige collega;s en de grootste lol en is het echt leuk om te werken weer op kantoor. Andere kant mis ik m wel heel vaak en denk ik hele tijd 'wat zou ie nu aan t doen zijn' enz... maargoed, hij is in goeie handen, het is maar 20 uur dus ik ben meer thuis dan dat ik werken ben.

wil jij blijven werken ook?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-06-2013

Cindy, wat is t stil rondom jou? vind je ;t niet meeeeeeeeeega spannend hahaha er zit nu een klein bevrucht embriootje in jouw buik!!! 'enige' wat ie moet doen is innestelen aaaaaahh dat MOET toch gewoon lukken zul je denken he! toi toi toi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 18-06-2013

Buddha: het is juist rete spannend ja.25% kans dat het maar lukt. Dus dag en nacht ben ik er mee bezig!! Slaap ook heel slecht. ik voel continu dingen in mijn lichaam en weet gewoon niet of het positief of negatief is. dus het is echt killing!! Maar lief dat jullie zo met me meeleven!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-06-2013

@Buddha, ja ken het dubbele gevoel ook hoor. Ik vind het erg jammer nu maar 2 dagen te werken, maar aan de andere kant, ook wel heel fijn!! Ik weet ff niet of ik wel ga testen, vandaag zijn de klachten nauwelijks aanwezig. Het hoort gewoon bij bv eigenlijk, maar ja wat als.......Morgen ga ik toch even naar het dorp, dus ga denk even langs de kv. Me man zei het ook al.

@Cindy, ja deze dagen zijn slopend voor je. Ik blijf duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-06-2013

Cin jeeeeeetje meid wat duim ik dat puk blijft plakken!!! Echt hoor!! Nog maar 12 dagen... Zucht...

Buddha ja natuurlijk heb ik getest!! Hij wordt steeds donkerder en was al bijna posi te noemen!! Hopelijk overmorgen een knaller!! Morgen voor de zekerheid maar weer aan de klus...

Semmy heeft echt een super dag gehad! Ongelooflijk verwend... En ja Tess was echt een mooie prinses... Wat kun je trots zijn op je kindjes zeg! Oh en semmy heeft vandaag ook voor het eerst op de wc gepoept!! Echt mega goed van hem!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 19-06-2013

cindy we blijven heel hard mee duimen dat het jullie gegund is dat deze blijft plakken!!!!!! ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 19-06-2013

[Afbeelding: 941114_119449098265464_93643363_n.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-06-2013

@Shadylady, wat fijn dat z'n verjaardag zo geslaagd is, op naar de volgende van TessConfusedmile: Al komt er eerst de dag van Sonny natuurlijk!!
@Cindy, apart om te zien hoor!! Gaaf dat je dat zo op foto hebt eigenlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 19-06-2013

Wauw het is gelukt. Sorry dat ie zo groot is. Maar dit is kleine puk op het moment net voordat ie mijn buik in ging!!
Nu zien jullie waar je zo hard voor aan het duimen bent.

Muts; Dank je meis!! Wat ga jij alweer super hard met jullie Brusje.

Shady: Super super super dat je bijna een knaller hebt. Ga maar heerlijk klussen. Ik hoop dat het snel raak is.
En wat is Semmy een grote jongen zeg. Ik zou ook mega trots op hem zijn.
Ja die foto van je prinsesje was echt super mooi. Ze begint al echt een grote meid te worden.

Druifje: een testje kan nooit kwaad meis. Ik zou er ook eentje tegenaan gooien als ik jou was.

Buddha: Ik snap wel dat het niet altijd makkelijk is om je kleine man te verlaten omdat je moet werken. Maar 20 uur is wel heel erg lekker. Ik ben bang dat ik er toch echt wel minstens 24 uur moet gaan werken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-06-2013

Cin wat gaaaaaf!!! Hoop echt heel hard dat het gewoon meteen lukt!!

Hier ongi... Cyclus van 18 dagen... Bah bah!
En de ovu test van gister was bijna posi te noemen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-06-2013

Haha cin tegelijk gepost... Hier nu echt sprake van een ongi helaas


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-06-2013

@Shady balen meis, sjonge raar van die ovutest!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 19-06-2013

druifje: Ik vind het echt super gaaf dat ze er een foto van maken. Symbolisch zegt heel veel voor ons. Het is toch een deel van vriendlief en mij wat samengevoegd is en wat ook nog eens is gaan delen ook.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 19-06-2013

Shady: F*ck wat kl*te lieverd. Ik was al zo hard aan het hopen voor je dat je mooi die eisprong zou krijgen. Dikke dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-06-2013

Balen shady ik had ook steeds positieve ovu testen maar geen ei dus als je n vage cyckus hebt heb je vlgns mij geen reet aan die testen Sad
En joepie knap van semmy hoor haha

cindy leuk die foto!! Deze dagen zijn zenuwslopend idd. Hoe lastig t ook.is probeer der maar niet te veel op te letten want t zegt echt niks! Juist als je je focus op je buik legt dan voel je daar van alles! Denk niet aan een rose olifant?! Wink lukt niet he hahaha
25% kans is hartstikke veel vind ik. T is n gemiddelde he. Mn duimen draaien voor je. Is ereigenlijk 1 of 2 teruggeplaatst?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 19-06-2013

Eentje meis!! Anders was het jip en Janneke geweest Smile en had ik 2 mooie foto's gehad.
De 1e en 2e poging mogen er nog maar 1 terug geplaatst worden. Vanaf poging 3 mogen er 2 terug geplaatst worden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-06-2013

O dat is dan zeker veranderd? Werden teveel meerlingen geboren wss haha.

Mn ventje kan niet slapen, t is 25 gr op zn kamer Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-06-2013

@Buddha, bij J. is het ook al zo warm op z'n kamertje. Gelukkig slaapt hij best goed! Hopelijk bij je mannetje ook snel slapen!

Zo he he. Maanden geleden begonnen met het foto album van J. Mega veel foto's besteld en steeds wel wat gedaan, maar nooit meer verder gedaan. Vanavond alle foto's die besteld waren ingeplakt. Vind dat leuk om te doen, in de toekomst zullen er vast wel digitale albums komen. Maar zo voor zijn 1e album vind ik dit erg leuk. Heb nu al 36 pagina's dubbel beplakt en ben pas met de foto's eind januari. Moet de rest nog gaan bestellen, wat erg!!! Net ook de tekstjes gemaakt die ik erbij ga plakken. Zodat het nog persoonlijker wordt. Wil voor zijn 1e verjaardag echt tot sept/okt alles erin hebben zitten. Wel leuk om op zijn verjaardag dan terug te kunnen kijken.

Zo ga maar gauw naar bed, want vaak meld J. zich tussen 05.30 en 06.30 uur, gaap!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-06-2013

Druifje ben jij ff goed bezig geweest!! Leuk hoor!!
Hier van Sonny* en Semmy een mooi digitaal album maar van Tess is er nog niets van terecht gekomen... Slechte zaak!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-06-2013

Druifje wat is J een vroege vogel zeg haha gelukkig slaapt mijn kleine man meestal uit tot 8.00/8.30!

Herkenbaar die foto´s haha! Ik heb ook een album en tm zijn zesde week ingeplakt en tekst enz erbij... daarna niets meer aangedaan. Wel iedere keer foto´s over op de computer gezet dus t is een kwestie van laten afdrukken en dan op mn gemakje een keer inplakken. Inderdaad leuk werkje als je ermee bezig bent, maar alleen al de foto´s af laten drukken duurt super lang en waar haal ik de tijd vandaan.

mss morgen eens een gaatje voor zien te vinden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-06-2013

Tot vandaag weer een selectie van de foto's gemaakt en klaar om te bestellen. Heb ook nog een fotolijst liggen voor elke maand zeg maar, ook maar eens doen.

J. is dan wel rond half 6/half7 wakker, maar dan is het eten, nog effe spelen bij me in bed en hup weer bedje in tot 10 uur. Als hij eerder wakker is, is hij echt chagi. Gisteren bijv 21.45 uur laatste voeding gehad, normaal 20.00 uur. En hij werd nog om 06.15 uur wakker, dus gewoon zijn biologische klokje. Vandaag heeft hij voor het eerst uit een tuitbeker gedronken, best grappig en sinds eergisteren pakt hij de diksap. Best blij mee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-06-2013

Gadsie wat is het weer stil hier ;-)

Ik moet echt gaan leren op tijd naar bed te gaan. Lig er volgens mij al de hele week rond half 12 en als ik er wel eerder in lig, dan is me man er ook bij en sjah, hihi. Maar ja J. meld zich wel elke morgen rond 6 uur en heeft dan volop praatjes. Al vinden we het wel gezellig zo met z'n 3tjes in bed. Vanmorgen maar om 06.15 uur uit bed gegaan, normaal blijf ik met J. in bed en breng hem daarna na zijn eigen bedje, maar nu in de box laten spelen en rond 7 uur naar bedje toe. Ik ben om 07.45 uur gaan hardlopen, heerlijk met dit weer en wat een rust!!

J. is echt papa verslaafd!! Hij lacht echt zo hard als hij papa ziet. In de "huiluurtjes" huilt hij meer bij mama dan bij papa en om eerlijk te zijn, steekt me dat wel, wie zorgt nu het meest voor hem, maar ja.

J. heeft weer een nieuw maniertje om te praten, hij maakt hoestgeluidjes en gaat daarna erom lachen, gekkie. Hij kan ook gewoon niet meer stil liggen, zo gauw je hem op bed leg of op de grond, blijft hij rollen, rollen, rollen, totdat hij niet meer verder kan. Ok op bed moeten we hem tegenhouden, anders rolt hij gewoon zo de grond op. Ben benieuwd wanneer hij gaat tijgeren/kruipen. Wordt voor hem denk weleens tijd.

Naja dit zou een kort berichtje worden, maar is een lang berichtje geworden, sorry.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-06-2013

Druifje dus jij ligt lekker veel te viezeriken hahaha nou het is je eigen man dus volledig legaal hihi.
Ik herken t probleem van te laat naar bed gaan idd ook.. probeer iedere avond weer optijd te gaan slapen maar t is meestal al gauw 23.30 als ik mn kussen aanraak, moet wel 3 dagen in de week werken dus heb mn energie hard zat nodig eigenlijk. Maar ik heb vaak aan 6 uur slaap wel genoeg en sweekends tank ik wat langer bij.

als ik snachts wakker wordt om ff naar wc te gaan spiek ik altijd even op zn kamertje en dan ligt ie andersom en omgedraaid in bed dus op zn buik, met zn hoofd bij t voeteneind haha. en als mn wekker gaat ligt ie vaak weer goed!! Echte draaikont dus.

Cindy, hoe gaat t met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 24-06-2013

Buddha: Eerlijk waar ik verga bijna van de zenuwen. Borsten blijven nog steeds pijn doen. Regelmatig eetkicks van alles door elkaar heen. Af en toe maagzuur(moest me moeder vragen wat dat rare zure gedoe in mijn keel was), veel steekjes, vreselijk vermoeid, last van onderrug, steekjes bij schaambot, hoofdpijn met vlagen. Noem het allemaal maar op. En toch hoeft het niets te zeggen. Dus ik wordt langzaam gek. En het enige wat ik kan blijven doen is hopen. Dus dat is ook de reden waarom ik zo stil ben. Sorry


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-06-2013

@Cindy niet zo gek toch meis. We blijven duimen, hopelijk vliegen aankomende dagen snel voorbij.
@Buddha, heerlijk toch dat je in het weekend kan bij tanken, vaak kan ik dat ook niet hoor. Ik werk helaas maar 2 dagen, maar rest van de dagen, ben ik er eigenlijk ook altijd vroeg uit. Me schoonmaakgekte van de zwangerschap is blijven hangen :-P.
Wat een heerlijke draaikont zeg!! Ik vind J. nu wel vaak spelend op z'n buik in bed als hij wakker is geworden. Maar merk wel als hij met slaapzakje ligt hij gewoon minder kan en hij heeft die s' nachts altijd aan.
Oh yeah nog maar 4 weekjes, hihi. Alles al geregeld?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-06-2013

cin het is volledig logisch dat je langzaam gek wordt!! zou ik ook worden. laten we hopen dat die kwaaltjes allemaal duiden op een zwangerschap meid!!

druifje wat een heerlijke draaikont is jouw ventje zeg! leuk hoor
hier is tess ook altijd aan het draaien en dan ligt ze weer op der rug en dan gaat ze gillen haha. die ligt echt altijd op der buik natuurlijk.

buddha wow nog maar vier weken meid!! onwijs leuk! duimen dat jullie mooi weer gaan hebben!!

hier nog steeds druk met de studie. de laatste vier weken zijn in gegaan. gister of vandaag over vier weken heb ik mijn proeve van bekwaamheid. afgelopen vrijdag nederlands en reken toets gehad. deze vrijdag een ouderen zorg toets. zal mij toch allemaal benieuwen.. zie wel een beetje op tegen de proeve hoor... die duurt fucking vier uur!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2013

[Afbeelding: w7j3pv.jpg]
Ovu test op dag 8! Lijkt mij posi!!! In het echt is ie nog donkerder dan op de foto!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 26-06-2013

Ik zal hier ook even een berichtje neer zetten. Sinds vanmiddag begin ik ineens bloed te verliezen. Het is dus duidelijk dat de 1e poging bij deze niet gelukt is. Ik zal hier voorlopig even niet zijn. Ik ben echt super verdrietig!! Morgen ziekenhuis bellen en dan maar afwachten wanneer we mogen beginnen met poging 2!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2013

Maar lieve cin dat zegt toch nog niks?? Of is het echt al heel erg veel?! Lieverd toch... Ik heb met je te doen en snap dat je heel verdrietig ben! Dikke knuffel meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-06-2013

@Cindy, ik blijf hopen dat dit nog niets betekend, al snap ik je wel. Sjonge het is jullie zo gegund. Morgen id. gelijk bellen hoor!! Hele dikke knuffel en je weet ons te vinden.
@Shady, wow nu alweer een positieve test, hij is zeker positief ja. Wat gaat je studie snel zeg, krijg je gelijk de uitslagen? 4 uur zou ik ook lang vinden hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2013

Ben blij dat jullie hem ook als posi beschouwen!! Ben ook zeer benieuwd of ie morgen alweer lichter gaat worden of dat ie morgen ook nog knalt...
Ja de studie gaat idd snel! Was ook maar acht weken natuurlijk..
Ik weet eigenlijk niet of ik meteen de uitslag krijg... Hoor ik denk nog wel voordat ik mijn proeve heb..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-06-2013

Cin kop op niet direct van t ergste uit gaan... hopelijk zet t bloeden niet door?

Shady die ziet er erg positief uit!! ik zeg AAN DE GANG!!

druifje jammer dat je maar 2 dagen kunt werken, wat was ook alweer de reden daarvan?
Bij ons op t werk gaat t helaas niet goed en zou zomaar kunnen dat ik eruit vlieg en als dat zo is dan is t maar zo.. bevalt me goed t werken en ik vind t heerlijk. maar eerste 4 jaar fulltime voor mn kleine man zorgen lijkt me ook fijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2013

Buddha kunnen jullie het ook af zonder jouw inkomen?
Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vind om volledig voor de kids te zorgen maar toch af en toe wat kunnen werken is ook wel erg lekker hoor!

Ja idd vandaag zeker aan de slag!! En hopelijk morgen dus ook nog een dikke streep op de test! Ben zeer benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-06-2013

@Buddha, het gaat niet zo heel lekker bij de baas, ik was de enige nog die wel een vast contract kon krijgen, maar dan wel een dag minder. Rest met losse contracten op andere vestigingen, kregen nog half jaar en kunnen dus deze maand eruit. Dus had wel geluk. Vind het ook wel lekker hoor en kwa oppas is het wel zo fijn, we redden het kei vaak zelf. Maar me eigen ding hebben vind ik ook wel fijn. In de toekomst als onze kids groter zijn, zal ik wel weer meer gaan werken.
Wanneer hoor jij het dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 26-06-2013

Heel lief allemaal meiden. Maar ik bloed serieus en je mag niet bloeden bij een ivf/icsi behandeling. Het is echt afgelopen.

shady: wauw dat is een knaller!!

Buddha: fulltime moeder zou gaaf zijn ja. Helaas zal dat hier niet lukken.

druifje: dan heb je zeker geluk gehad ja!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-06-2013

@Cindy. hele dikke knuffel meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 26-06-2013

he meiden, even kort reageren. heb niet alles kunnen lezen. behoorlijk moe na de avonddienst van gister avond dus je kan me weer opvegen nu. hoop echt vaker te kunnen komen maar nu ff drukke tijd weer. (zelf jarig, schoonmoeder jarig, bruiloft en L volgende week 1 jaar. en druk bezig om zoontje zindelijk te maken. is al bijna heel de dag droog!)

cindy,meid wat enorm Kut dat deze poging is mislukt!!! had het je zo gegund!!
maar kop op he! vol goede moed de volgende poging in meid...
het is heel vervelend dat je gelijk vanaf het begin weer moet beginnen en je geen cryo hebt... maar ga kei en kei hard voor je duimen dat de volgende punctie weer veel eitjes op mag leveren, springen zaad van je man en hopelijk een super topper die ze terug kunnen plaatsen.
neem even je rust om het een plekje te geven, het is niet niks... je was gewoon even zwanger.
denk aan je... en mn duimen blijven draaien voor je!

shady, je ovu test zag er goed uit meid! hopelijk dit keer een normale ronde met een super ei die je nog gaat vangen ook!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-06-2013

Oh jemig cin... Het was jullie zo gegund!!! Hele hele hele dikke knuffel van mij en sterkte meid!

Natas ja daar duim ik voor! Vanaaf en voor de zekerheid morgen maar aan de klus! En dan afwachten of het eitje idd gevangen is haha! Grappig hoe je dat zegt!
Wat goed dat je zoontje bijna de hele dag droog is!! En jeetje je meisje alweer bijna 1!! Wat is dat jaar voorbij gevlogen zeg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-06-2013

@Natas, meid leuk jou ook weer eens hier te zien! Zo te lezen erg druk ja. Moet je nog veel werken deze week? Wat goed van je zoontje dat hij zindelijk begint te worden, is toch weer een mijlpaal toch! Oh sjonge jullie prinses alweer bijna 1 jaar, wow, wat gaat de tijd toch snel he. Wat zijn de plannen voor haar verjaardag?
Nou hopelijk kom je snel weer, maar als het niet lukt, snappen wij dat helemaal!! Hug

@Hier, vanaaf J. weer lekker in badje gedaan. Had hem even lekker laten zitten, moet hem wel ondersteunen, want anders is de kans dat hij natuurlijk onderuit glijd. Hij had me toch een lol. Normaal is alles al nat, maar nu echt heel de muur, grond en commode zeikes nat. Wat een drummer was het toch.
Hij probeert ook al iets van te tijgeren/kruipen. Maar als hij op zijn buikje zit, kontje omhoog doet, kruist hij zijn voetjes/beentjes over elkaar en valt hij om, zo grappig. Dus sjah dan lukt het natuurlijk niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-06-2013

Sorry dames, ik had niet door dat dit forum nog werd gebruikt...
@Cindy wat vreselijk. Ik vind het echt zo naar voor jullie... Mijn duimen draaien ook voor jullie.
@Natas goed bezig die zoon van jou! Lijkt me heel fijn, een zindelijk kind... Ik hoop dat hij het vol blijft houden. En jeetje je dochter alweer een jaar. Wat is het jaar omgevlogen idd!
@Druifje leuk he in badje. Ik gebruik zo'n badstoeltje in bad. Gaat super! Geeft mij toch iets meer zekerheid dan als Q zelf in badje zit. Ons Q heeft de neiging om lui te zijn en lekker onderuit te zakken...
@Shady is het gelukt met klussen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-06-2013

[Afbeelding: mm453.jpg]
Dit was de test van vandaag!! Die is dus nog donkerder!!
En ja het klussen gister is gelukt! Nu in dubio, vanaaf nog een keer of morgen... Of beide hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-06-2013

@Cindy, hele dikke knuffel meid, zucht!!
@Shady, hihi ik zou er gewoon voor gaan :wink:'
@Hier, ja hoor de ongi is er. Hopelijk nu van alle klachten af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 27-06-2013

@Shady ik zou voor de kwantiteit gaan en gewoon en vanavond en morgen proberen.
@Druifje heb je geen last van de ongi zelf? En - als ik mag vragen - denken jullie al aan een tweede brusje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-06-2013

Ja manlief was iig al voorstander van vanavond dus dan morgen zien we wel weer verder!

Druifje ik las het idd al van je ongi. Hoop idd voor je dat de klachten snel verdwijnen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-06-2013

Zo dan.. Helema tevreden over mijn tickers!! Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-06-2013

@Meisje79, ik kan me elk uur wel verschonen, het stroomt er echt uit. Handig als je net een etentje heb van het werk, gadsie! Rest wel buikkrampen, maar vallen mee in vergelijking van de afgelopen 2 maanden. Wij zouden wel een 2e erbij willen ja, maar dat kan nu nog niet. We moeten eerst verhuizen. Mocht het nu gebeuren is het zeker welkom en dan heb je ook snel een huisje. Maar we willen het liefst iets kopen echt naar ons zin, waar we heel lang kunnen wonen. Daar dan voor nummer 2 gaan. Emotioneel heb ik zelf ook nog niet alles ok, dat is ook prio nu!

@Shady, mooie tickers hoor. Hij hoort er zeker bij!!

Oh net me knul weggebracht, krijg ik sms, dat ik later wordt opgehaald, huh had ik me knul langer bij me kunnen hebben. Ging bijna huilend weg hoor, ohhh ik mis hem nu al. Terwijl het maar voor 1 avondje is. Naja hopelijk is het gezellig bij mij en bij me knul, haha. Hij wordt daar wel goed verwend met knuffels en aandacht, daar ligt het niet aan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-06-2013

@Meisje79,huh zie nu pas reactie van daarvoor nog, sorry! Ja zeker leuk het badje. Ik ga hem nu ook op de badkamer gebruiken, zodat hij gewoon lekker zijn gang kan gaan. Zelf hebben we geen bad, dus hij moet voorlopig nog even in zijn eigen badje. Het is dat hij onderuit glijd, maar zitten kan hij wel.

Maar hoe is het met jou en je mannen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-06-2013

@Druifje hoezo "heb ik zelf ook nog niet alles oke"? Zit je niet lekker in je vel?

Hier gaat alles goed. Q doet het goed en wordt met de dag steeds meer peutertje ipv baby. Hij zit lekker rechtop de wereld te observeren en babbelt wat af. Met mijn man Mark gaat het ook goed, al zit hij behoorlijk in de stress omdat hij sinds kort 2 banen heeft en die combi nog niet zo lekker gaat. Met mij gaat het op zich ook goed, al vind ik de combi werk, kind, huishouden af en toe wat veel. Als de financiën het ooit toelaten wil ik wel graag hulp in de huishouding, want ik kom nauwelijks aan dingen toe en het huis verslonsd. En ik vind het op werk momenteel niet leuk, maar dat komt wel weer goed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-06-2013

Meisje het is ook een hele opgave hoor al die taken! Maar hulp in huis is echt vet duur toch? Nou hier verslonsd het ook regelmatig maar ik denk dan ach er wordt geleefd dus boeie!!
Gister weer geklust! Nu misschien vanaaf nog... Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-06-2013

[Afbeelding: 2n7qj6d.jpg]
Zouden jullie deze ook nog als posi beschouwen? Naar mijn idee is ie lichter dan gister maar manlief vond van niet...
Ik ga dan altijd weer zo twijfelen he?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-06-2013

Natas; Beetje laat maar van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Jou kleine meid is ook alweer bijna een jaar. Wow wat gaat het toch super snel zeg. Heel lief dat je zo voor ons duimt.

Druifje: Heerlijk zo'n spetterkontje haha. Wel super knap dat hij wel al probeert te kruipen/tijgeren. Het is in ieder geval een begin naar iets moois!!

Meisje79: Leuk om je hier ook te zien. Ja hier wordt weer opnieuw gekletst. Hoe gaat het verder met jou kleine mannetje?

Shady: Jaaaa een geweldige mooie test. Heb je nog van je mannetje kunnen genieten?? We gaan kei hard voor je duimen op een nog mooiere andere test.

Druifje: Wauw je 1e echte ongi weer. Dat is lang geleden voor je. Hopelijk ben je zeker snel van je klachten af. Want dat is ook helemaal niets.

Meisje79: Willen jullie zelf al een 2e erbij meis?? Lijkt me wel leuk om nu straks met jullie zwanger te zijn. Maakt niet uit voor hoeveelste kindje het is. Ik gun het iedereen die met liefde voor hun kinderen zorgt.

Shady: Dat zijn echt mooie tickers ja. Daar mag je trots op zijn!!

Druifje: Heel goed dat je eerst alles op een rijtje wilt hebben voordat je een 2e wilt. Lijkt me dan ook echt ineens een stuk zwaarder.


Hier: Nou gisteren het ziekenhuis gebeld. Ik moet nu een maand rusten. (niet zo erg, kan ik eindelijk weer vrijen met me schatje) Als ik ongi wordt moet ik me aanmelden voor poging 2 en mag ik aan de pil en als ik bij de laatste 3 pillen ben mag ik waarschijnlijk alweer beginnen met spuiten. Dus dat betekend dat we rond midden aug weer beginnen. Dus in mijn ogen super snel.
Goed gesprek gehad met vriendlief en we gaan er gewoon weer tegen aan. Aangezien ik van even getallen hou, hoop ik dat de nieuwe poging gaat lukken en dat we dan wel mooie cryo's eraan overhouden.
Als het gaat lukken wordt het een Juli baby!! Dat wilde vriendlief zo graag omdat ie zelf in de winter jarig is.
O en kreeg gisteren de schrik dat als we zwanger mogen worden, dat vriendlief snel weer opnieuw door wilt voor een 2e. Hoe krijg ik hem zover dat dat mij niet zo slim lijkt hahaha??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-06-2013

Shady: Hij is nog positief genoeg meid. Dus gewoon heerlijk je gang gaan met je mannetje!!

Meisje: Wat Shady al aangeeft, huishoudelijk hulp kost echt giga veel geld meis. Dat zou zonde zijn van je geld dat je verdient. Ook bij ons wordt af en toe het huis een beetje verslonst. En wij hebben nog niet eens een kind maar wel beide een 40 uurige baan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-06-2013

cin wow half augustus! vind je dat echt al snel? ja op zich valt het ook wel mee, nog zes weekjes ofzo.. maar wat een spannend proces zeg. lijkt me wel heel slopend en zwaar hoor.. en je mannetje zou er dus snel een tweede achter aan willen. haha. nou dat geeft iig aan dat ie net zo lang door wil gaan tot er in ieder geval eentje is!! ik ben trots op jullie. samen staan jullie sterk meid!

ja we gaan vanaaf voor de zekerheid nog maar een keertje aan de klus hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-06-2013

cindy lekker de schade inhalen aankomende maand haha vind t knap dat je.zo positief er in staat. top!! en respect. en n tweede hahaha laat m er gewoon bij zijn bij de bevalling haha dan is ie zo genezen Wink dat wil n vent zn vrouw niet aandoen :p

shady oeh ik ga voor je duimen!

r zit aan boterham met leverworat dat gaat erin als zoete koek


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-06-2013

@Buddha wat lees ik nou? Ga je trouwen wijffie..Had ik totaal gemist! Spannend!!!! Hoe ga je het vieren? Groot, klein, met feest, zonder feest...Boterham met leverworst is hier ook een succes. Leverworst is (met mate) goed voor je kindje! Krijgt hij goede hersens van enzo.
@Cindy ik vind het moedig van je dat je het 'in mijn ogen is augustus al snel' vindt... Ik ga voor je duimen dat die poging wel slaagt en jullie idd een juli kindje krijgen. Ik denk dat je vriend pas kan beoordelen of hij een tweede wil als je een eerste krijgt. Maar goed, veel stellen weten al meteen dat ze er 2 of meer willen, dat hadden wij niet.
@Shady ik hoop dat je raak schiet, meis. Ik vind de test ook nog wel donker, dus ik snap je vriend/man wel. Gewoon vanavond lekker weer aan de klusserdeklus.

Mmm ja een huishoudelijke hulp kost veel geld maar levert veel qualitytime op. Dus met de eerstvolgende loonsverhoging hopelijk ergens binnen nu en een jaar, komt de hulp er zeker. Ben er zo klaar mee dat ik in de slaapjes van Q, als ik eindelijk tijd heb voor iets voor mezelf, de badkamer etc moet gaan schoonmaken... Maar ik ben dan ook wel een perfectioniste wat dat betreft. Ik vind het gewoon zonde dat ons mooie nieuwe huis verslonst. Ieder zijn prioriteiten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 28-06-2013

Zo.. weereven tijd.
Druifje, hebhet idd aardig druk en soms ook echt alleen maar zin om ff rustig op de bank tezitten en nergens aan te denken. Gister was ik zelf jarig, vandaag mn schoonmoederen een bruiloft. Dus nog steeds lekker druk. Zijn aan t kijken voor andere autodus ook dat kost tijd en dan maandag weer werken (en woensdag, en misschiendinsdag… weet t niet eens meer haha) en dan alles volgende week weer gereedmaken voor de verjaardag van L. dus voorlopig nog wel druk ben ik bang.

J gaat ooklekker geloof ik. En dat in bad zitten vinden ze echt leuk he! Anders evt eenbadstoeltje kopen? Is zo’n ring waar ze in zitten en dus niet zomaar om kunnenvallen. Weet alleen niet of die ook in een baby badje past. Hier gaat lize alheel lang in t grote bad of in de douchebak met een plons water. Vind zehelemaal geweldig. Babybadje is hier echt maar amper gebruikt.

Mn zoontje isnu overdag helemaal zindelijk! Ging opeenserg snel moet ik zeggen. Gisteren cadeautje met hem wezen kopen. Geen luier aangedaan (wel potje in de auto gezet haha) en we liepen in de stad en hij moestplassen. Hup naar de hema en op de wc, maar hij deed niets. Lopen we naar deauto, zegt hij weer dat hij moet plassen. Dus potje uit de auto en zitten maar.Weer niks. Toen besloten hem op t potje in de auto te zetten en ja hoor. Keurigop t potje geplast. Had hij het dus vanaf t moment van de hema nog zeker eenhalf uur opgehouden! Echt knap! Gister avond had hij veel gedronken dusvanmorgen 1 plasje in zn luier. Heeft nu alleen s nachts nog een luier om enverder niet meer.

L wordvolgende week idd al weer een jaar!!! Man wat is dat jaar snel gegaan zeg! Mn kleinemeisje is niet meer zo klein. Weet me nog zoveel zo goed te herinneren van eenjaar geleden! En nu is het gewoon al voorbij!
We vierenhet vrijdag, op de dag zelf met slingers en taart! Wil zelf een taart maken(roze met paars en wit, van nijntje die een ballon vast houd met een 1 er in ennog haar naam er op) en verder nog wat taart kopen. En natuurlijk metcadeautjes! Voor wat ik nu weet word ze al goed verwend. Krijgt een stoeltje,een houten poppenwagen en een pop. Dus genoeg te spelen weer na vrijdag.

Shady, jetesten knallen lekker meid!!

Druifje,fijn dat de ongi er is. Als je er last van hebt omdat het niet door wil zettenis ook zo vervelend.

Ik ben aan het denken over de anticonceptie. Ben die ongi’szat haha. Dus maar eens een x gaanbabbelen met de huisarts
Meisje, voel je niet schuldig dat je huishouden er onderlijd.. hier nog 1! Moet me s morgens echt aan mn afgesproken dingen houden endie ook doen want anders komt het er gewoon niet van hoor! En wil ook tijd metde kinderen hebben maar ook ff mn rust momentje als L ligt te slapen. Dus iselke ochtend plannen hier. En zoveel mogelijk proberen te doen.
Cindy, wat fijn dat je niet zo hee lang hoeft te wachtenvoor de 2[SUP]e[/SUP] poging. En ik ben ook iemand die meer van de even cijfershoud haha. Juli is mooie maand hoor. Bij L was het lekker warm (niet fijn om tebevallen maar wel als ze geboren zijn en je de rest van juli en augustus noghebt om te wandelen. Zoontje was in de winter (dag na kerst) en daar kon ik inhet begin minder mee wandelen want was gewoon te koud.
Meisje, snap je wel dat je een nieuw huis niet wilt latenverslonzen. Zie dat bij mn zusje en nichtjes ook. De 2 nichtjes hebben huishelemaal gestript en opnieuw gedaan zeg maar. En mn zusje heeft nieuwbouw huisen die zijn alle 3 echt van de poets. Mn vriendin ook nieuwbouwhuis en ook ergvan de poets. Wie weet krijg ik dat ook wel als ik ooit in een nieuw huis zouwonen.
Mn neef en zn vriendin zijn gister (op mijn verjaardag) papaen mama geworden van een zoontje. Zij dacht dat t een meisje zou zijn maarnee.. t is een jongen. Was een pittige bevalling wat ik begreep en nog naar deok ivm blijven vloeien. Wel mooi mannetje! Kreeg net een appje met foto enkennismaking haha. Leuk gedaan! Dus voortaan niet meer alleen jarig. Had t algezegd toen ze over tijd ging.. t word geboren op mijn verjaardag, en ja hoor…haha. Ze zou vandaag 42 weken zijn dus t mocht ook echt wel komen.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-06-2013

@Meisje79, haha heerlijk een peuter, watgaat het toch snel. Of vind je het toch ook wel weer beetje jammer?
Waarom heeft hij 2 banen dan? Moet dat financieel zeg maar? Combiwerk/huishouden en een dreumes is pittig hoor. Dan komt vaak het huishoudentoch op de laatste plek. Vooral niet te druk om maken! Al snap ik je gevoel wel hoor, vooral als jeeen mooi huisje heb. Al heb ik me schoonmaakgedrag nog van toen ik zwanger was;-). Ik heb dus ook id. dat als J. op bed lig, ik in huis bezig ben.

Uhm, ik zit zelf niet zo lekker in me vel. Me zwangerschap, J. z’n start enzijn gedrag erna. Het is nu rustiger aan het worden met hem, maar steeds denkik van, goh hoelang blijft dit goed gaan, omdat we vaker rust hadden. Terwijlhet nu al een tijdje beter gaat. Ik loop op me tenen en dat is niet goednatuurlijk. In familie sferen loopt het ook niet lekker en dat trek ik mezelfook aan, ook voor J. Ik voel me schuldig ten opzichte van hem. Heb het gevoelgeen goede mama te zijn, terwijl ik wel me best doe en ik eigenlijk wel weetdat ik een goede mama ben, maar sjah me gevoel is anders.
Ik moet nu meer ook voor mezelf kiezen, zodat ik minder stressig richting J.ben. Afgelopen week ging het al veel beter en het verschil merk ik ook in huis.

@Shady, nou ik vind deze ook positief hoor. Zou vanaaf er weer voor gaan ;-)

@Cindy, augustus klinkt nog zo ver weg!Maar goed jullie staan zo positief erin, sjonge, goed hoor. Aan de ene kant moeten jullie ook wel, maaris makkelijker gezegd dan gedaan! Petje af! Knuf!

@Buddha, haha een heerlijk smikkelkontje dus. J. krijgt hem droog of met boter,haha.

@Natas, nog gefeliciteerd, al had ik dat ook al op facebook gezegd ;-). Leukeverjaardag gehad? Gefeliciteerd metjullie neefje! Niet meer alleen jarig, yeah!
Auto kijken kost id, veel tijd, zijn wijook mee bezig. Je moet wel veel werken zeg.
Wij hebben geen bed of douchecabine. Volgens mij past zo’n zitje niet in hetbadje. Maar wou gaan kijken of we iets anders konden verzinnen voor in onzedouche, dat hij toch soort van groter bad heeft.
Wat super van je zoontje!! Gaat zekersnel! In de auto op het potje, lachen, hopelijk fotootjes ervan gemaakt,hihi.
Ben jij zo creabea met taarten maken, wat cool!! Ze wordt goed verwent metleuke cadeautjes.






Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 29-06-2013

druifje, oh wat stom van me!! heb er dus geen foto van gemaakt.. oh balen zeg! ach t potje gaat voor alle zekerheid nog mee dus hopelijk komt er nog een keer dat hij op t potje in de auto zit. balen.. echt niet aan gedacht! kan niet meer enteren dus moet alles achter elkaar typen... raar. dan maar ff zo. taarten bakken vind ik echt leuk om te doen. doe t alleen met een verjaardag en niet tussendoor. ja als iemand t me zou vragen zou ik t doen hoor. gister nog wat spullen er voor gekregen van mn zusje. die doet meer cupcakes maar heeft echt kei veel spul en ik zocht iets wat zij had. nou prima. balen dat je niet helemaal lekker in je vel zit meid. die start met J heeft er niet aan geholpen en zn gedrag na de geboorte ook niet dus (weet ff niet meer wat er was) voor in een douche zijn er ook opklap badjes. toevallig van de week nog zien staan bij babydump. deze bijvoorbeeld: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=24771&groep_id=429 of deze: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=23733&groep_id=429&merk=1644 we hebben een auto gezien. staat alleen helemaal in almere! is voor ons best een eind rijden. vandaag nog in de juni actie dus zouden t beste vandaag nog kunnen gaan kijken. helaas net een drukke dag van mn man. dus ben bang dat m dat niet gaat worden. vanaf maandag is die duurder. hij is nog niet thuis (had m ff gebeld) dus ben benieuwd wat hij kiest. werkt voor zich zelf dus als hij vanmiddag niet werkt moet hij vanavond. zaterdag avond is hij liever thuis. werkt door de weeks ook elke avond al en is helaas 2 avonden kwijt geweest deze week ivm mijn verjaardag en die van zn moeder (was gister jarig) + een bruiloft gister


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 29-06-2013

hey meiden! kennen jullie me nog...??? pssssst... ik ben zwanger Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 29-06-2013

Gefeliciteerd rian-kippie, geniet van je zwangerschap!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-06-2013

RIAN! Wat superrrrrrr gefeliciteerd! Ik heb je op fb maar zal der nog maar niks over zeggen Wink Is het t eerste kindje van je vent?

Natas, volgens mij ben ik jou helemaal vergeten te feliciteren! Sorry. Alsnog van hart gefeliciteerd!

Shady, je hebt je kansen goed benut zo te lezen, goed bezig!!

Meisje, Ja wij gaan trouwen. Hebben wel meer mensen volgens mij gemist Wink zit niet meer in de fb groep en uit het oog uit het hart he
ik zou zeker een hulp in huishouding nemen als ik jou was. Ik werk maar 2,5 dag en kan t werk goed verdelen en ook nog tijd voor mezelf overhouden maar als ik jou zo lees ben je idd altijd in de uurtjes dat q slaapt aan t huishouden en dat is niet leuk. Als je t kan permitteren lekker doen. Als je later terug denkt dan wil je denken aan hoe heerlijk je hebt zitten keutelen met Q en nu over oh wat was dat toch een karwei die was enz..

nou ik kan as week naar t cb voor entingen BMR... uitbraak mazelen en de kids van collega zitten ziek thuis en uit zijn regio zijn inmiddels ook kids in t zkh opgenomen en daarom moet mijn ventje nu eerder geënt worden, áls ie al niet besmet is inmiddels want hij is sinds gister ineens verkouden dus goed in de gaten houden. Ik wil absoluut geen discussie aansnijden maar ik vind dat respect wederzijds dient te zijn. En hoe erg is het voor de kids die in t zkh liggen met een hersenvliesontsteking en longontstekingen... ik kan daar niet over uit.. Hopelijk wordt mijn kleine jongen er niet al te ziek van de enting Sad kan er ook nog een vrije dag voor opnemen, fijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-06-2013

@Rian, gefeliciteerd.
@Am2012, hoe is het met jou? Lang niet meer gezien hier en gesproken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-06-2013

rian van harte gefeliciteerd meid!!! super leuk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 29-06-2013

Ook hier van harte gefeliciteerd Rian!!
Dames nog geen tijd gehad om te lezen. Doe het morgen even op de ipad!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-06-2013

Ik heb sinds vanmiddag mijn eigen iPad! Heb al een iPhone hoor en we hadden de iPad 1 al in huis een aantal jaar maar ik wilde heel graag een eigen iPad en heb hem vanmiddag maar vast gehaald voor mijn verjaardag haha! Die duurt nog 10 weken ofzo... Maar kon niet meer wachten... Mien ongeduld ben ik..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-06-2013

Cin gaat het een beetje met je? Moet echt veel aan je denken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 30-06-2013

Thanx meiden!! T word voor mjn vriend ook de tweede... Alleen heeft ie van zijn oudste niks meegemaakt mbt zwangerschap en bevalling want daar mocht ie niks mee te maken hebben.... Zodra zij wist dat ze zwanger was is ze vertrokken.... En nog steeds is het drama met contact!

Enne shady druk aan de klus weer zie ik! Spannend...

Cindy.... Moeilijke tijd meid.... Denk aan je...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-06-2013

@Rian, oh dat is zwaar voor hem zeg. gadsie! Heeft hij een zoontje/dochtertje? Hoe oud is hij/zij nu? Aanvechten heeft geen zin? Naja je wilt het ook leuk houden voor het kindje, maar als papa heb je ook rechten toch. Of is het nooit zwart op wit komen te staan dat hij de papa is, omdat ze al zo moeilijk deed bij haar zwangerschap/bevalling.

Dus je bent nu een weekje of 5 zwanger? Al je echo gepland staan? Leuk hoor je plannen van toen aan de kant geschoven en mogen nu weer werkelijkheid worden, maar wel met iemand waarvan je echt houdt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 30-06-2013

Rian, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Buddha, erg he die uitbraak. Hier in t dorp zit een basisschool waar de uitbraak is begonnen (voor hier in de buurt dan) is een kwart van de leerlingen al ziek. Vind t ook echt erg, L is nu ook verkouden geworden dus ook goed in de gaten houden. Zoontje gaat naar psz en weet niet of daar kinderen zitten die niet gevaccineerd zijn. L mag m als ze 14 maanden is, dus nog 2 maanden. Mogen evt wel eerder maar krijgen geen oproep. In onze gemeente is meer dan 90% wel ingeënt en dat vinden ze voldoende. Maar willen mensen de prik wel, dan mag dat. Moet ff kijken wanneer we met l kunnen. Morgen werken en vrijdag word ze 1. Liever niet dat ze dan ziek is.

Shady, ei nog benut?

Am, idd lang geleden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-06-2013

Natas gedsie dat zijn er ook veel Sad ik heb t cb en de huisarts gebeld en die zei dat qij opgeroepen worden voor half juli maar aangezien ie nu al risico loopt aankomende week al enten maar nu is ie ineens mega verkouden dus ik ook goed in de gaten houden bah.. En zo mag ie ook geen prikken krijgen.
Hopelijk met L alles goed. Goed opletten zrker nu ze ook verkouden is.
En is je zus nou zwanger of heb ik t verkeerd gelezebn op fb?

Cin, is je ongi nu erger dan anders?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-06-2013

Fijn.. Heeft nu 39 gr koorts Sad kan niet slapen en huilt vind t zo sneu.... Zo bang dat t ie mss al iets heeft opgelopen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-06-2013

Oh nee toch buddha... Hopelijk niet maar vrees dat de kans groot is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-06-2013

het kan hele vette toeval zijn natuurlijk dat ie nu grieperig is.. tis lastig te zeggen maar ik ben hartstikke bezorgd nu natuurlijk. en onrzettend boos maar dat was ik sowieso al!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-07-2013

@Buddha jeetje ik hoop dat alles goed is gegaan vannacht. En dat het alleen een griepje is of een milde reactie op de prik. Sterkte!
@Rian gefeliciteerd! Ik heb je denk ik minstens een half jaar niet gesproken; hoe gaat het nu met je? Zie je je ex nog wel eens of is dat een gevoelig onderwerp? (sorry dan).
@Shady fijn een ipad. Ik wil ook wel een ipad (dure shit...). Hoe zien je ovutestjes er nu uit?
@Druifje jammer dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je steeds iets beter voelt. Is denk ik ook een kwestie van tijd; je hebt zoveel meegemaakt in een jaar. Eerst die onzekerheid over het zwanger worden, toen last van je lichaam en je hormonen en vervolgens een hel van een bevalling met bijbehorende angsten (sorry als ik nu iets oproep/terughaal). En daarna nog eens een lastige start met je zoontje. Hier merk ik dat het een tijdje heel goed ging (zo tussen 4-9 maanden) maar ik heb nu zelf een terugslag. Dat ligt niet aan Q, maar gewoon aan het feit dat ik nu de rust krijg om terug te kijken. Ik ben heel moe en dat terwijl Q nu meestal doortukt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-07-2013

Druifje schreef:@Rian, oh dat is zwaar voor hem zeg. gadsie! Heeft hij een zoontje/dochtertje? Hoe oud is hij/zij nu? Aanvechten heeft geen zin? Naja je wilt het ook leuk houden voor het kindje, maar als papa heb je ook rechten toch. Of is het nooit zwart op wit komen te staan dat hij de papa is, omdat ze al zo moeilijk deed bij haar zwangerschap/bevalling.

Dus je bent nu een weekje of 5 zwanger? Al je echo gepland staan? Leuk hoor je plannen van toen aan de kant geschoven en mogen nu weer werkelijkheid worden, maar wel met iemand waarvan je echt houdt!

het kind is geboren uit wat scharrelen.... eigenlijk was het overduidelijk dat ze express zwanger is geraakt... toen ze zwanger was is ze vertrokken en hij mocht er niks mee te maken hebben.... dus ook niet erkent.... ze is nu 1,5 en er is een hoop gesteggel... zodra hij begint over erkenning, of dat hij haar meer wil zien houd zij de boot af.... drama!!! staan nu wel op t punt om het via de rechter uit te vechten ja..... maar ja dat word ook een drama, dus we hoopten het 'normaal' op te kunnen lossen.....

ja ben nu volgens mijn cyclus 6 weken en 4 dagen ofzo... maar denk dat ik dus met de echo iets zal worden terug gezet... omdat ik pas 6 dagen na mijn nod positief testte... daarvoor steeds negatief..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-07-2013

meisje hij heeft nog geen prik gehad.. helaas is niet iedereen eerlijk over t feit of ze hun kinderen enten en nog erger,.niet ff melden als de kinderen n erg besmettelijke ziekte als de mazelen hebben bah schijnheilig gedoe! als ik t eerder had geweten had ik direct kunnen handelen en iig uit zijn buurt blijven. vind t zooo schijnheilig t is dat n andere collega t in vertrouwen tegen me zei anders zou ik t nu nog niet weten. dat is toch toppunt van egoisme?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-07-2013

ff hoor ik zag iets heel erg supers voorbij komen!!!! rian van harte weiffie!!!!! Smile woehoe gewoon zwanger hoe is dat???

is het eerder dan je verwacht had??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-07-2013

mutsiemuts schreef:ff hoor ik zag iets heel erg supers voorbij komen!!!! rian van harte weiffie!!!!! Smile woehoe gewoon zwanger hoe is dat???

is het eerder dan je verwacht had??

Heey muts!! Ja haha zeker eerder dan verwacht... Meteen raak... Maar ow zo welkom... Geniet er volop van hoor..!! Enne jij ook zwanger zie ik... Leuk!!! Gefeliciteerd... Lekker snel op je oudste!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-07-2013

@meisje79 ja zie mijn ex nog regelmatif vanwege Hailey natuurlijk.... Op wat kuren af en toe na, gaat t contact redelijk... Gelukkig issie niet meer zo geobsedeerd!! Verder alles goed.. Erg happy nog steeds! Nu weer lekker zwangee... Wat wil je nog meer!!!

@buddha... Jeetje meid wat een gedoe!!! Succes ermee..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 01-07-2013

Zo dames. Het zijn mijn laatste 3 dagen op werk voordat ik 6 vakantie heb en het is heerlijk rustig. Dus nu kan ik even lekker stiekem en uitgebreid op jullie reageren.

Shady: Het is zeker een rot en klote proces meis. Maar we hebben geen keus. En dan gaat het toch net allemaal iets makkelijker.

Buddha: Als we straks zwanger mogen worden, gaan we toch echt voor de volle 100% proberen om nog een kindje te kunnen krijgen. Ik zie hoe verschrikkelijk mijn vader het vind om als enige te zijn. Helemaal toen zijn moeder (onze oma) een paar maanden geleden is overleden. Hij stond er helemaal alleen voor. En zelf kom ik ook uit een groter gezin en J ook. Dus we zullen er echt alles aan doen om er het liefst 2 te kunnen krijgen.

Meisje79: Ja ik vind aug echt al super snel hoor meis. Als ik nu ongi wordt mag ik al aan de pil en voordat de pil klaar is mag ik alweer beginnen met spuiten. We wachten al zolang en zoveel meis. Dat die 6 weken voor ons niet meer zoveel is.

Je hebt helemaal gelijk dat de tijd met Q juist heel erg belangrijk is. Hij groeit natuurlijk ook super snel en alles. Ik hoop dat je een goede hulp kan vinden meis!!

Natas: Super knap dat je kleine mannetje nu helemaal zindelijk is Smile!! Die taart klinkt wel heel erg mooi voor jullie kleine meis.

O en het wordt juni/juli kindje als de nieuwe poging lukt. Ben zelf van aug en vind het heerlijk om iets warmer weer te hebben. Maar eerst maar eens weer alle stappen afwachten of het gaat lukken.

Druifje: Alles op zn tijd meis. Als je er nog niet klaar voor bent moet je het ook echt niet gaan doen. Ik weet wel zeker dat je echt wel een goede moeder voor J bent. Dikke knuffel

Shady: Haha je hebt je dus verwend met een Ipad. Geef je groot gelijk meis. Het is goed om je zelf een cadeau te geven.

J en ik delen er ook eentje samen. Ook al zit ik er vaker op. Maar dat komt vooral door Hay day. Heb namelijk geen Iphone dus kan het alleen op Ipad spelen.

Lief dat je vraagt hoe het gaat. Het gaat hier wel goed hoor. Ben alleen wat aan de misselijke kant. Ben bang dat er een buikgriepje aankomt. Gelukkig bijna vakantie.

Heb jij nog een paar keer geklust lieverd??

Rian: Wat heftig dat hij zo'n ex heeft. Het dus nu extra bijzonder deze zwangerschap. Ga er heerlijk van genieten en hopelijk zonder teveel klachten.

Hier komt het wel goed!!

Buddha; Nee deze ongi is echt totaal anders meis. Ik had helemaal tot bijna niks aan krampen. En heb maar 3 dagen echt heftig gevloeid en ineens was alles helemaal over. Terwijl ik normaal een paar dagen loop te klieren met af en toe nog een druppel. Ach ik ben er alleen maar blij mee.

Als ik jou was zou ik ook razend zijn. Door dat andere zo onverantwoordelijk zijn zal misschien jou kind nu ziek worden door hun. Ik hoop echt dat het een gewoon griepje is meis. Ben namelijk zelf ook niet zo lekker nu. Dus wie weet hangt er zelf nog meer in de lucht.

Hier: Zoals ik zei voel me niet zo heel erg lekker. Af en toe last van misselijkheid. Denk dat het gewoon even teveel is geweest de combi icsi 1 en het hele huis verven en opknappen. Maar straks lekker vakantie en dan ga ik ook heerlijk genieten ook. En heb gelukkig voor het eerst weer kunnen knuffelen met vriendlief. Wat heb ik dat gemist zeg :-) :roll:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-07-2013

Heftig rian maar wel super dqt ie t nu allemaal voor t eerst mee mag maken!! Geniet ervan hopelijk n top zwangerschap.

Cindy neeeee alweer op vakantie??!! Waar doen jullie t van haha je hebt net n huis gekocht hihi
groot gelijk meid herrlijk genieten vh leven!
Wij gaan in september n weekje naar centerp. Nu al zin in!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 01-07-2013

Buddha: haha ik heb 6 weken vakantie meis. Ik werk op een school he. Maar we gaan niet meer op vakantie hoor. Volgend jaar weer een keertje.

Heerlijk een weekje centerparcs!! Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-07-2013

Cin het is toch logisch dat ik vraag hoe het met je gaat?? Ik vind je een leuke meid en heb respect voor je!
Vervelend van de misselijkheid meid.. Kan dat ook door de hele kuur komen?

Uiteraard hebben we hier nog goed geklust! Gister en eergisteren echt mega knallende ovu testen gehad! Vandaag was ie nog steeds onwijs donker maar niet meer donkerder dan de controle streep dus hij lijkt nu af te gaan nemen... Afwachten vanaf nu dus.. Als ik in de tussentijd niet weer opeens ongi word (veegde net heel licht rood af maar daarna niet meer) dan heb ik mijn nod ergens rond de 14e... Spannend dus wel weer!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-07-2013

@Buddha sorry ik dacht dat die prik al was geweest, heb niet goed gelezen. Desalniettemin hoop ik dat je zoontje er snel weer bovenop is.

@Shady ff tip: Klus vooral vanavond ook nog ff. Ik weet bijna zeker dat Q op de day after mijn positieve ovtest (dus toen de test net zo was als jij nu beschrijft) is verwekt. Ik bedoel, niet geschoten... Daarna ga ik keihard duimen dat jij over een tijdje een positieve zw-test in je handen hebt.

@Cindy lekker 6 weekjes vrij!!! Het wordt mooi weer volgend weekend, kan je mooi in je nieuwe tuin zitten. Ga je nog veel aan het huis doen in je vakantie? Hopelijk voel je je snel weer beter.

@Rian balen dat die ex-partner jouw partner weghoudt van zijn eigen kind.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-07-2013

Dan is het bij jou precies tegenovergesteld van hier meisje. Bij onze kids hebben we volgens mij geen een keer na de posi test nog geklust haha! Weet nog niet of we vanaaf nog aan de klus gaan.. Nu vier keer in vijf dagen tijd... Pffff vond het wel weer genoeg haha! Maar wie weet denk ik daar vanaaf weer heel anders over hoor. Ben zo wispelturig als de pest dus ja we zien wel. Evengoed tnx voor je tip!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 01-07-2013

Het is inderdaad heel lang geleden.
Hier gaat alles goed.
Kleine meid word snel groot.

Druifje, ik las zo tussen de verhalen door dathetmbij jou niet zo lekker loopt?
En met jou natas? Alles goed?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 02-07-2013

Shady: Ik denk dat het komt omdat me lichaam gewoon een beetje van slag is meis. Vandaag gelukkig niet meer misselijk geweest. Dus het komt allemaal wel goed.

Wauw je hebt er echt alles aan gedaan meis. Ik hoop zo dat je nu gewoon een mooie ronde hebt. En het liefst dat je het eitje hebt kunnen bevruchten. En dat het een eisprongbloeding is geweest meis. Ik duim me rot voor je.

Meisje: Er valt nog wel wat dingen te doen in huis ja. We moeten nog de vloer leggen op de 1e verdieping en onze nieuwe klerenkast in elkaar zetten. Maar ook een aantal ramen moet vervangen worden omdat het enkel glas is en we gaan de dakkapel helemaal opknappen en mooi maken. Er is wel al een hele hoop gedaan in huis. We voelen er ons echt in thuis en het is echt een paradijsje voor ons vergeleken met het appartement. Als alles helemaal af is zal ik wel wat foto's laten zien hier.
Maar ga zeker ook genieten van het weer met een mooi boek in het zonnetje. En zorgen dat het huis schoon blijft zodat vriendlief niks hoeft te doen als ie uit zijn werk komt. (en dat is aardig wat werk).

Je hebt helemaal gelijk over die ovutesten. Ze hadden ons ook verteld dat de 5 dagen voor en 2 dagen na de positieve ovutest het beste was om zwanger te worden. Helaas heeft het nooit voor ons uitgemaakt. Maar toch vrijen wij even extra als ik mijn eisprong voel. Heel stom eigenlijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-07-2013

@AM2012, ja rot start gehad en daarna was ons zoontje ook erg onrustig. Is nu de laatste weken stukken verbetert, met nog dipjes erin. Heeft er behoorlijk in gehakt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 03-07-2013

Druifje, ik weet natuurlijk niet je verhaal maar ik kan uit ervaring melden dat het beter word.
M. Is nu bijna 11 maanden en tuur,ijk is het nog wel eens moeilijk, ze is absoluut geen makkelijk meisje en gewoonnsoms irritant slim, maar zo genieten!
Gisterenavond viel ze na de fles in mijn armen in slaap, en nu de 2e x sinds ze geboren is,mvoor anderen heel normaal maar voor m en mij niet.
In ieder geval heb ik respect voor je!,,


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-07-2013

@AM2012, thanks meis. Ik merk gewoon dat als je het vertelt, mensen gelijk gaan denken, oh dan kan jij het gewoon niet aan als mama. Of gaan ze juist zeggen, oh maar die van mij is zo geweldig lief. Merk ook gewoon, ik heb het in het begin verteld, toen werd er nog gevraagd naar me en nu, er is nog maar weinig belangstelling hoor. Vind het wel best. Ik weet beter. Ik ben dol op me zoontje, zou geen ander kind ervoor willen. Hij is ook al zo wijs/serieus, haha, zo'n lekker mannetje.
Hoe gaat het nu met jou dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-07-2013

Druifje het is ook echt bloed irritant als anderen dan gaan zeggen hoe leuk en lief hun kind is!! Daar heb je werkelijk niets aan!!!
Maar nu gaat het toch wel een heel stuk beter of niet dan?