Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Druifje, ik heb ook zeker wel aan de baby gedacht maar omdat puck zo hard aan het schoppen was dacht ik dat het aan mezelf lag en heb ik nooit gedacht dat er iets niet goed kon zijn met de kleine. Heb net weer een mislukte ctg achter de rug. Opnieuw geen hartslag te registreren. Dus zal straks wel weer een echo worden. tot nu toe geen uitslagen gehoord, enige wat ik weet is dat men de oorzaak niet kan vinden. Ze hebben het hartje voor zover als mogelijk bekeken, en daar geen afwijkingen aan gezien. Maar puck is heel vervelend en ligt heel ver in mijn buik waardoor niet alles goed zichtbaar is op de echo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@druifje. Heb je een beetje geslapen vannacht??

@bloempje, ben benieuwd wat de echo aangeeft.... Hebben ze enig idee hoelang het duurt voordat de medicatie aanslaat


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

Even ego..... Vannacht me helemaal leeg gep**pt, nu veel afscheiding met een beetje bloed er doorheen.... Zal het dan toch gaan gebeuren??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 09-10-2012

hej meiden,

marloes,je zou het bijna wel denken heh meid...ga heel hard voor je dumen dat dit het begin is ;-)

alles goed met de rest?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@sil, dank je!! Hoe gaat het met jou en de kleine man??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 09-10-2012

bloempje,jeetje meid,lees nu pas je verhaal...doe je rustig aan meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-10-2012

Bloempje ik hoop toch dat ze goed kijken en je goed behandelen!

Marloes ik denk dat je morgen of donderdag bevalt Smile

Hier net 2e x suiker geprikt was 6,4 is goed zei ze dus daar gaan we vanuit! Die van 8 uur hebben ze gelijk met me bloed geprikt! Dus die weet ik niet. Nu nog een x om 3 uur en dan zijn we er weer vanaf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@Samantha, mooi dat het nu goed is!! Hopelijk die van 3 uur ook.... Heb je al mogen eten??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-10-2012

Ja na die van 8 uur al Smile heb ik ook gelijk gedaan had zo'n honger!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Bloempje ik ben wel blij dat ie gewoon veilig in het ziekenhuis ligt!! Bestaat er dan ook kans dat ze halsoverkop de kleine gaan halen? Sterkte meis!!

Marloes jaaaaa het lijkt er op dat het gaat beginnen!! Zal het dan toch 10-10 in deel 10 worden en niet 12-10-12 in deel 10?!
Zet hem op meis als het echt door gaat zetten, maar ik denk het zomaar wel!!

Sam jij dus lekker aan het prikken... Pfff wat een gedoe de hele tijd!! Als he uiteindelijk allemaal maar goed is!

Natas ik zou nu stoppen met de pil en pas weer op dag 8 beginnen, zoals het normaal ook zou moeten.. Anders blijft her misschien klooien.. Denk ik hoor. En anders ff een belletje naar de huisarts wagen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-10-2012

Marloes klinkt goed. Enne zet er ff tempo achter anders heb ik geen gelijk dat je vandaag bevalt. Hihi

damantha hopen dat ze allemaal goed zijn!

Bloempje nou wel heftig hoor. En al een gtote beeb!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 09-10-2012

Bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 09-10-2012

Samantha, wat goed dat je suiker in orde is! Hoe voel je je verder?

Marloes, spannend!! Zou het vandaag beginnen? Heb je nog last van wat afscheiding met wat bloed? Wat voel je verder?

Bloempje, gelukkig dat ze in ieder geval geen afwijkingen vinden op het hartje van de kleine!
Wel frustrerend dat er niets bekend is...gelukkig zit je nu op de juiste plek!
Denk goed om je zelf en de kleine hè! Successen alles!! Hopen op een goede uitslag!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@bubble, m'n doos is gevoelig, maar weet niet of dat wat zegt...... Hoe gaat het met jou?? Bij jou komt de 40 ook dichtbij.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Whoehoehoe marloes jij gaat donderdag bevallen! Dan eet ik gebak!!! ;-) mn suiker is goed, dus eet een hele taart op.donderdag.
Net echo gehad, geen verandering. Vanmiddag opnieuw echo. Zal nu straks ook wel longrijpingsprikken krijgen en shady jij vroeg of het ook plotseling gehaald kan worden. Wat ik begreep is dat ze de medicijnen nog ff de tijd geven, schat een dag of 2 nog, mocht dit niets doen dan zit er idd grote kans in dat ik al snel mama wordt.
Maar eerst marloes en dan Bubble! Weet niet zeker of ik wel wacht op.druifje...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@bloempje, fijn dat je suiker goed is!! Ennuh de gezondheid van je uk gaat voor, dus als het nodig is mag je voor van me!! Dan wacht ik wel wat langer, als julliee ukje maar gezond ter wereld komt!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-10-2012

Nee marloes bevalt van woensdag op donderdagnacht Smile goeie deal!? Wat goed dat je suiker goed is meis! Hoop voor je dat de medicijnen hun werk doen en dat de kleine ukkepuk nog even kan blijven zitten!

Ik denk dat me suiker ook gewoon goed is hoor! Maar we zullen het straks weer zien om 15.00

Bubble ja voel me goed alleen me bekken doen af en toe nog pijn als ik weer is te veel heb gedaan zoals gisteren...! Dacht zet ff het ledikant in elkaar ..... Nou niet dus! De lattebodem past er niet in snap d'r geen reet van haha ze gaan zaterdag derest in elkaar zetten Big Grin Hoe is het met jou??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2012

@Bloempje, ohmeis ja sorry ik bedoelde het niet rot. Natuurlijk denk jij al vanaf het beginaan de kleine en idd als je de kleine dan zo goed voelt ga je nergens vanuit endan omdat het al steeds al met jou niet ok ging, leg je het bij jezelf neer.
Ben ook welbeetje blij dat je toch nog beetje loopt te dollen hier over gebak. Al zal jegevoel niet altijd zo rustig zijn nu denk ik. Je gevoel blijven zeggen nu he.Het is niet niks nu voor jou/man en ukkie.
Echo dus weeropnieuw, ben benieuwd. Ook wanneer de kleineidd gaat komen. Ik sta gewoon onderaan de lijst nu met bib/bub. Maar ja allesvoor jou kleine hoor!!
@Marloes, ohdat is wel heel spannend opeens,het zou idd nu toch zomaar wel kunnen.
@Samantha, hejij hebt goed nieuws gelukkig.
@Bubble, bijjou blijft het dus ook wel erg rustig in je buik, uhm ben benieuwd wie komt erals eerste met bub nieuws!
@Hier, ietsbeter geslapen. Maar ging ook te laat naar bed. Heb wel even een mindere dagkwa gevoel. Vandaag weer vele harde buiken (meer spanning denk), me heup dieerg pijnlijk is. Kan janken om de stomste dingen. Nachtkastje lampje van me mankapot laten vallen, was gelijk over de zeik. Ik mag echt niet klagen vergeleken met andere.Bloempje/me schoonzusje. Maar gisteraaf kreeg ik het ook vaak te horen, dat meschoonzusje het toch zo zwaar heeft. Ik durf gewoon niet meer te “klagen”. Dusga het maar voor lief nemen.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 09-10-2012

Marloes, spannend meid! Zo begon het bij mij, bij L ook. Niet met t leeg poepen maar wel met roze afscheiding. Ben erg benieuwd of je vandaag weeën gaat krijgen.
Alvast: zet m op meid!

Bloempje, voor jou blijft het spannend zeg. Fijn dat de echo goed was. Alleen de hartslag wil dus nog niet zakken. Hoopecht voor je dat de kleine nog even kan blijven zitten. Alles voor de kleine.
En dus toch nog even kort geslapen. Gaat t nu beetje met je bekken?
En de enige patiënt op de afdeling? Zo dat is luxe! Als je belt gelijk iemand aan je bed want ze hebben toch niks te doen.

Gister bij de ha niet veel wijzer geworden. Spugen hoort bij kindjes en sommige spugen meer dan andere. Jbpm, tja kan je doen, maar heeft ook veel negatieve dingen dus was niet echt t advies om te gebruiken.
Zolang ze niet direct na de fles t op een brullen zet, vind ze t wel meevallen. Mocht t erger worden of ze gaat wel gelijk na de fles huilen dan kan ik terug komen.

Vanmorgen cb geweest. Ze is nu 5650 gram en 58.5 cm. Lengte net onder gemiddeld en gewicht is gemiddeld. Ze is in vergelijking dus net wat zwaarder dan dat ze voor haar lengte zou 'moeten' zijn. Maar ja, hebben ook nog nachtvoeding dus niet zo gek ook.
Ook weer prikjes gehad. Prulletje.
Hopelijk niet veel last van


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Druifje ik had het ook niet verkeerd opgevat hoor! :-D

Sam, misschien kun je gewoon stuk van de lattenbodem afzagen, dan past ie vast wel!

Marloes, mag van woensdag op donderdag nacht bevallen, maar wel na 0 uur, dus 11-10-2012.

En dan Bubble dit weekend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2012

@Bloempje, oh gelukkig maar meis!! Want heb echt diep respect voor jou hoe jij met alles omgaat! Maar uhm volgens mij wonen wij niet echt geheel ver van elkaar vandaan. Lig je nu in het ziekenhuis Groningen, mag je daarna naar plaats Zw zeg maar.

Nou nu dus voor 3 in spanning, Marloes, Bubble en Bloempje, spannend!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Jklopt idd gister lag ik nog in zw. Woon er zelf iets boven. Maar groningen is beter al zou ik in zw nu ook al kunnen bevallen. Maar groningen weet toch net wat meer. Tis alleen vervelend voor bezoek en heb het gevoel dat ik heel ver weg lig van iedereen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2012

@Bloempje, ja idd groningen is erg ver weg. Paar maandjes geleden lag er een bekende van me man daar ook, kindje was niet helemaal ok en moest ook eerder gehaald worden. Kleine kondigde zich zelf nog eerder aan. Met spoed erheen. Moest daar ook tijdje blijven, lastig voor pap en mam en verdere familie en bezoek. Hopelijk mag je dan idd snel richting je eigen ziekenhuis, zodat alles/iedereen meer in de buurt is bij je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-10-2012

Bloempje dat van een stuk van de lattebodem afzagen is geen optie hahahaha de gaatjes komen niet overeen dus dan zullen er of nieuwe gaatjes geboord moeten worden of het bedje uit elkaar lattebodem aan het hoofding vast maken en het achtershot en dan de zijkanten Hahaha snap je het nog ?

Druifje jij hoort ook bij degene die mogen bibben dus het zijn er 4 Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2012

@Samantha als het echt niet past, ga je toch gewoon bellen neem ik aan. Moeten hun maar het goede leveren.

Ja ik mag wel bibben, alleen bij mij zal het echt nog wel 3 weekjes duren. Eerst maar Marloes, Bubble en wie weet Bloempje afwachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@druifje, het kan ineens snel gaan hoor meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-10-2012

misschien wel, maar ga er effe niet vanuit. Opzich hoeft het ook nog niet, mag nog wel 1/1,5 week wachten. Kan de kleine nog effe lekker verder aansterken. al baal ik van me eigen lichaam.
Dus eerst lekker jullie. Bloempje en haar baby even in goede vaarwateren en dan kom ik er wel lekker achteraan dobberen. Al begin ik opeens wel erg nieuwsgierig te worden wat er nu in Bloempjes buikkie zit. Al mag de kleine echt nog wel wachten, maar door dit, sjah hihi. Wie weet gaan we het eerder weten dan we dachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Ik heb puck net goed toe gesproken en gezegd dat hij/zij zich moet gedragen en lekker moet blijven zitten tot 38 weken. Dus druifje jij staat weer op plaats nummer 3!

Marloes hoe is het bij je schoonzus? Is ze vorige week nog gestript?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@bloempje, hahaha toch tot week 38?? Ik dacht dat jij voor week 37 ging..... Ze hebben m'n schoonzus niet gestript want d'r bloeddruk was normaal. Dus ik heb weer hoop dat onze uk eerder komt (mag ook wel, ik ben al de 40 weken voorbij en zij is net 37 weken)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Alles nog rustig bij je Marloes?

En bloempje gaat het een beetje met je? En hoe is je vriend eronder?

Hier het lijf naar de klote... Ik dacht dat et wel ging dus lekker de wc boven gedaan en de badkamer gepoetst en een mega stapel was gevouwen en opgeruimd, toen nog een stukje gelopen want ik moest wat halen bij de marskramer en nu is mijn lijf echt niet blij meer... Mega pijn in mijn rug en buik.. Maar ja ik wil ook weer niet zo klagen want dan lees je dat van bloempje en denk je tja zeur maar niet!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@shady, ik heb wel wat krampen, nu nog hopen dat het doorzet..... Zo eerst maar lekker eten maken, gehaktballen, bietjes en aardappels.... Wat eten jullie??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 09-10-2012

Marloes, t klinkt allemaal erg bekend. Hoop dat t doorzet meid!

Wij eten vanavond Hollands pannetje prei champignon met rijst.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

Thanks natas, en dat eten klinkt ook lekker!! Ben je morgen nog vrij??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Marloes het kan idd een mooi begin wezen! Er is volgens mij wel wat gaande van binnen bij je!! Spannend hoor!

Wij eten aardappel anders, sla en lekkerbek! Jummie!

Hier toch maar eens de klachten van bekkeninstabiliteit opgezocht en helaas... Ik kan bij alles ja invullen... Misschien toch maar aan de fysio gaan geloven...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

shadylady313 schreef:Alles nog rustig bij je Marloes?

En bloempje gaat het een beetje met je? En hoe is je vriend eronder?

Hier het lijf naar de klote... Ik dacht dat et wel ging dus lekker de wc boven gedaan en de badkamer gepoetst en een mega stapel was gevouwen en opgeruimd, toen nog een stukje gelopen want ik moest wat halen bij de marskramer en nu is mijn lijf echt niet blij meer... Mega pijn in mijn rug en buik.. Maar ja ik wil ook weer niet zo klagen want dan lees je dat van bloempje en denk je tja zeur maar niet!!

Ff 1 heel belangrijke afspraak, men gaat zich niet inhouden om mij! Zeg gewoon wat je wilt zeggen hier en houd ajb geen rekening met mij daarin. Tis een kut situatie waarin ik nu zit, maar daar veranderd niemand wat aan door niet te zeggen wat je dwars zit. Dus knoop dat in jullie oren! :-P. :-D


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Marloes, dan ga je vast en zeker voor je schoonzus bevallen maar nog niet morgen doen hoor!!! Donderdag!!! En idd ik ga nu voor 38 weken, lijkt me een grotere uitdaging nu ;-) 37 voelt toch te vroeg.

Natas, hollands pannetje had ik ook willen maken vandaag! Jammie! Kun je hier niet wat heen brengen? Hihi

Shady, verstandig meid ga ff naar de fysio en vraag om paar tips en misschien kun je dan de boel nog beetje onder controle houden. Op zich heeft iedere vrouw bekkeninstabiliteit en vooral rond deze periode, maar de 1 heeft er meer last van dan de ander. Fysio kan nooit kwaad!

Oh en natas, jammer dat je gister geen oplossing hebt gekregen voor jullie dochter. Hopelijk wordt het toch snel beter!

Hier eindelijk een ctg gehad die ook wat kon registreren. Al was de hartslag te hoog om op papier te noteren haha. Gemiddeld nog steeds 220-230. Maar een enkele keer valt hij weg onder de 200.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Boodschap duidelijk bloempje! Haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Hmmzz dus die hartslag zakt nog niet echt... Of is iig nog steeds veel te hoog.. Ik hoop dat de medicijnen toch nog aan gaan slaan meis!

Oh en natas wat vervelend dat je niet echt een antwoord gekregen heb... Hoe gaat het nu met je meisje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@Bloempje, fijn dat de ctg nu wel is gelukt!! Maar hartslag nog wel hoog dus.... Hopelijk bij de volgende ctg weer wat lager.... En leuke foto + tekst op fb!!

@shady, ja het rommelt hier echt..... Nu om de 12 tot 10 minuten en verlies wat bloed, het voelt echt of ik ongi moet worden met om de zoveel tijd pijnlijke krampen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 09-10-2012

bloempje, ook ff hier, heel veel sterkte weiffie, hou je taai!!! en wat een goede moeder ben je nu al door je onderbuik gevoel te laten spreken weiffie!!!! een hele dikke knuffel

verder ff ego, ik zit niet lekker in mijn velletjeSad

vanmiddag naar de kaakchirurg geweest(helemaal in mij uppie) er zijn weer 3 kiezen getrokken(brr) en moet binnenkort weer terug voor nog een
(verstandskiezen en achterste kiezen en nog 2 halverwege die schuin mijn mond in groeien en ik dus niks aan heb)
nu aan de pcm ipv ibu maar dat ging in de zwangerschap ook prima dus hoop het nu ook hierop op uit te kunnen houden........

en als je denkt dat je ventje je dan lekker gaat vertroetelen, gaat ie er vandoor??? hij dacht (heel lief maar snap de logica nog steeds niet) ik ga wel bij mijn maat gamen ipv thuis zo heeft ze nog wat rust??? en c dan?? soms kan ik hem gewoon echt niet begrijpen

gelukkig is c vanavond heel lief en ligt ie nu al een tijdje te slapen dus is het vol te houden maar het liefst had ik nu al op bed gelegenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@muts, arme meis!! 3 kiezen verwijderen is niet fijn!! Hopelijk is het met pcm goed te doen en blijft c lief en rustig vanavond en vannacht!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-10-2012

hey marloes, ga is jij is bevallen joh :mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@Rian, ik doe m'n best!! Hoe is het met jou, je dochter en je lief??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Marloes knijp die benen bij elkaar! Nog 26 uur wachten hoor!!!!

Muts ah bah 3 kiezen.... Brrrrrr krijg al kippenvel als ik er aan denk. Sterkte meid.

Hier weinig verandering.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-10-2012

@Bloempje, vk komt zo kijken of er al wat gebeurt..... Hopelijk slaap je vannacht beter meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2012

Samanfha hoe ging je glucose test? Wann krijg je uitslag?


bloempje, weinig verandering dus, kan de dosis medicijn opgehoogd worden? En hoe voel jij je lichamelijk? Merk je ergens aan dat je bloeddruk zo hoog is? Hartbonzen ofzo? Hopelijk kun je toch wat tukken vannacht, hoe is t met je bi nu? Leef erg met je mee al weet ik dat je daar geen z#k aan hebt!

Marloes jaaaaaaaa er is iets aan t rommelen dus.. Spannend!! Moest je de grtjs doen en succes wensen namens Faye dis bij deze Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2012

Muts,.bahhhhhhh vreselijk de kaakchirurg.. krijg van t woord alleen al rillingen..
Grrrr mannenlogica!! Probeer t niet te begrijpen,.datukt je toch niet.Wink fijn dat c zn mama met rust laat! Hopelijk slaap ne goed op de pcm, beterschap!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Marloes en en?! Is er al ontsluiting???

Muts he bah!! Dat zijn rot dingen!! En dan gaat je vent ook nog weg!! Ik zou hem vervloekt hebben!

Hier eindelijk het bed op kratten! Wat een verademing! Wilde dit weken geleden al maar kwam er steeds niet van..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 09-10-2012

@ marloes jaaaaa ga maar bevallen ik zei het toch 10-10 komt je ukkie !

@ bloempje ik hoop dat je snel weer naar het andere ziekenhuis mag en dat de hartslag snel naar beneden gaat, ik denk aan je !

@ sam kreeg je de uitslag meteen vandaag ??

@ muts he bah 3 kiezen trekken pfff sterkte wijffie en mannen zijn niet te begrijpen !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 09-10-2012

Oh marloes, spannend! Is echt wel een begonnen bij je!
Zet m op meid! Denk aan je!

Bloempje, als je dichterbij lag had ik een bordje gebracht. Had nog wat over dus kon makkelijk. Maar t is voor mij dik 2 uur rijden naar Groningen dus niet echt een optie.
Fijn dat de dag het dit x deed.maar nog wel steeds te hoog dus. Hoop echt dat de hartslag nog gaat zakken. Duimen draaien voor jou en de kleine!

Shady, oh balen zeg dat je waarschijnlijk last hebt van je bekken. Idd toch de fysio maar even bellen.

Mutsie, klinkt pijnlijk, je verhaal. En dan dus nog een x terug. Brr.
Beterschap ermee. Ook erg fijn dat manlief je alleen laat.

Met L gaat het best goed eigenlijk. Vandaag. Minder gespuugd dan de afgelopen dagen. En als ze spuugt is t kort na de fles en niet 2.5 uur later alsnog.
Op de prikjes gelukkig nog weinig reactie. Iets verhoging (37.6) dus ze doet het keurig. Heeft veel geslapen vandaag. Hangt nu ook bij me te slapen, ga d'r zo in bed leggen, snel douchen en naar e.
Vandaag ook op 5 flessen ipv 6. Beetje gerekt want ze sliep toch. Hopelijk slapt ze vannacht ook goed en door? Zou lekker wezen en dan hopelijk uit t cirkeltje van de nachtvoeding.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-10-2012

En marloes????

Natas goed om te lezen dat je n goeie dag had, of beter gezegd, je kleine meid Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

buddha schreef:Samanfha hoe ging je glucose test? Wann krijg je uitslag?


bloempje, weinig verandering dus, kan de dosis medicijn opgehoogd worden? En hoe voel jij je lichamelijk? Merk je ergens aan dat je bloeddruk zo hoog is? Hartbonzen ofzo? Hopelijk kun je toch wat tukken vannacht, hoe is t met je bi nu? Leef erg met je mee al weet ik dat je daar geen z#k aan hebt!

Marloes jaaaaaaaa er is iets aan t rommelen dus.. Spannend!! Moest je de grtjs doen en succes wensen namens Faye dis bij deze Big Grin

De dosering is al vrij hoog, dus zal waarschijnlijk niet opgehoogd worden. Laatste meting was net, heel kort met doptone en leek toch héél ietsje rustiger. Maar kon ook doordat puck slaapt of door het hele korte moment dat men het meet. Mijn bloeddruk is inmiddels weer helemaal prima, dus daar heb ik geen last van. Helaas inmiddels wel zelf last van de medicatie. Ben misselijk en lig veel plat, als ik overeind kom wordt ik draaierig en licht in mn hoofd. Voel me dan helemaal niet goed, maar door te liggen zakt dat snel weer weg. Helaas is mn bekken niet zo blij met dit alles, maar dat vind ik nu echt bijzaak. Die pijn kan me de rug op momenteel en die klachten van medicijnen neem ik ook voor lief, als de hartslag morgen maar rustig is bij de kleine!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 09-10-2012

Natas, ik hoop voor je dat het lukt zonder nachtvoeding, zal wel heerlijk voor jullie zijn!

Marloes, spannend!!!! Succes meid!!! Zet hem op vannacht!

Budda, ben je naar gym geweest vanavond? Of was dat gister? Nog wat bij geleerd?

Hier heb ik de proefdruk van de kaartjes, zo leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-10-2012

Bloempje dat klinkt positief dat je bloeddruk weer goed is en de hartslag ietsje lager leek!
Neem de bijwerkingen idd maar voor lief! Heb je nog longrijping gehad of niet?
Ik vond dat toen echt een gemene prik..

Natas ik duim voor jou dat je meisje lekker door gaat slapen!! Zou toch heerlijk wezen!
Semmy was er toen met vijf weken vanaf dus heb toen echt mazzel gehad!

Spannend zeg zo met Marloes!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-10-2012

Marloes youvgo girl!!!!!

Bloempje ik begrijpcdat je dat ni allemaal voor lief neemt.

Natas klinkt als een.top dag. Hopen op een topnacht!

Shady hier slaapt ukje vanaf zes weken al 8 uur door. Daar ben ik echt erg blij mee. Dan weet ik gewoon dat ik rust heb. Het kan overdag nog wel eens een flinke draak zijn! Heel duidelijkvin wat ze wel en niet wil!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 10-10-2012

Ff snel Marloes zet m op!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Ze is niet meer online geweest he?? Spannend hoor!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Hier WEER een k.t nacht, ben er echt klaar mee en heb t idee er toch wel beetje doorheen te zitten nu. Ze is gaa huilen, leek op krampjes en wilde alleen nog maar een fles. Ben er ZO klaar mee hè! Die stomme rot nachtvoedingen. Ze komt gewoon op 5 flessen vandaag, maar wel 1 s nachts. Hoe moet ik die er nou toch weer af krijgen?! Ik heb die stomme nachtrust inmiddels toch echt nodig hoor. Merk t aan alles. Kan een stuk minder hebben, ben snel sjappie en stoot m'n armen/ ellebogen echt meerde keren per dag.

Marloes, hopelijk ben je mama of bijna mama. Zet m op meid!

Ga nog ff boertje laten doen en dan hopelijk nog ff slapen. Hoop dat m'n zoontje ook ff wat langer slaapt en L nu ook, kan ik beetje bijslapen. Maar ja, 10 uur visite dus kan niet te lang blijven liggen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 10-10-2012

Natas wat vervelend joh! Hoelaat krijgt ze d'r laatste fles dan? ( sorry als je het al een x gezegt had) en snap helema dat je sjaggie ben zou ik ook hebben! Hoop dat le een beetje uit slaapt!

Shady nee ik heb d'r ook niet meer gezien dus denk zomaar dat ze al mama is of dat ze bezig is!

Muts ik las iets over kiezen vannacht wat vervelend!

Hier; ik heb de uitslag al een beetje Hahaha die van 8uur gisterochtend weet ik niet want die is tegelijk met me bloed geprikt uit me arm. En die andere 2,om 11 uur was 6,4 en die van 3 uur 5,3 dus dat is goed... Gelukkig maar Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 10-10-2012

Ik denk kom ff snel spieken of er al baby nieuws is maar ze is verdacht stil he hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Natas jeetje meid!! Wat vervelend... Is het een idee om s avonds de fles wat later te geven? Je zal waarschijnlijk alles wel al geprobeerd hebben denk... Kan me voorstellen dat je je nachten nu zelf goed nodig heb!! Pfff!

Sam oh dat klinkt goed met die uitslagen!

En Marloes is idd verdacht stil! Spannend!!! Denk dus toch 10-10-12!! Net als mijn papa, die is jarig vandaag!

Hier zitten we al beneden, semmy was om 7:00 gewoon al wakker en vertikte het om nog te slapen... Word een lange dag want we gaan al op tijd op verjaardag en hij dal aan het eind van de middag wel bekaf zijn... Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Half 8 en nog geen BIB van Marloes, ik denk dat het nu een BIB/BUB is! Ben benieuwd wanneer er nieuws is.

Sam, dat zijn idd mooie getallen! En je gewicht moet je niet over inzitten. Mijn vk heeft me maandag nog verteld dat een zwangerschap automatisch toestemming geeft om aan te komen en ook al kwam ik elke week een kilo aan ze vond het helemaal prima. Hier in ziekenhuis vinden ze het ook helemaal prima. Dus jij hebt gewoon de verkeerde vk!

Muts, heb je een beetje geslapen?

Och natas wat kloten meid! Ik heb geen idee hoe je van een nachtvoeding af komt. Maar ik zou denken zo laat mogelijk de laatste fles en als ze dan wakker is s nachts dan niet een hele fles geven maar net een beetje waardoor ze toch tevreden is? Weet het ook niet....

Hier best goed geslapen! Ben benieuwd wat er deze dag uit komt. Krijg vandaag bezoek van de kinder cardioloog en zo als gister werd gezegd is hij ook de gene die beslist of ik hier moet bevallen of in ziekenhuis bij huis.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Bloempje fijn dat je een best goede nacht gehad heb!
Krijg je wel regelmatig bezoek?

Jeetje ik heb gewoon al ontbeten en wel met semmy... Is echt ff wennen voor me hoor...
Maken jullie weleens gebruik van die vitamine bruis tabletten? Ik heb ze gister gehaald en denk dat ik er vandaag eentje neem om een beetje een oppepper te krijgen straks! Nu nog niet hoor, maar later op de ochtend of begin van de middag..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Marloes is idd verdacht stil..

Heb al zoveel geprobeerd met die nachtvoeding. Eerst kreeg ze die om 23.00 uur, kwam ze elke nacht 4 à 4.5 uur later weer. Dus nu om 22.00 uur de laatste fles en meestal komt ze dan om 3 uur maar kan ik speentje geven, 4 uur weer maar ook weer speentje en dan 5 uur wil ze echt eten. Maar vannacht was er om 3 uur al niks meer goed. Ook t flesje s nachts afbouwen heb ik geprobeerd. Maar hoe minder ik geef, des te beroerder is de rest van de nacht. Ze moet minimaal 135 ml drinken want anders slaapt ze maar een uur, maximaal 2 en dan wil ze weer eten. En zit nu, met de nachtvoeding op 5 flessen dus moet die wel volledig geven anders krijgt ze te weinig voeding. Mag van cb al rijstebloem geven maar op t pak staat dat t is vanaf 4 maanden en ze heeft in t begin al veel last van de darmpjes gehad en moeite met poepen. Nu doet ze dat elke dag en daar ben ik erg blij mee, wil dat niet evt verpesten met rijstebloem. Vrijdag naar de osteopaat en dan daar ook eens over heb en. Kijken of hij er iets mee kan, zo niet dan kan ik altijd nog kiezen voor de rijstebloem. Ds tot vrijdag maar even uitzingen. De laatste fles krijgt ze ook al 200 ml en die gaat niet altijd op.

Shady, bij jou ook vroeg ochtend zo te lezen.,
En hij ging s middags ook niet meer naar bed toch?

Bloempje, hoe gaat het bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-10-2012

@Natas jeetje balen van die k*t-nachten. *hele dikke knuf voor jou*. Hoe ging de rest van afgelopen nacht?
@Marloes spannend.....!!!!
@Bloempje hoe laat heb je die meting vandaag? Weet je dat? Fijn dat je bloeddruk weer goed is, wel weer balen dat je klachten hebt van de medicijnen. Ik ga voor je duimen dat de hartslag van de kleine weer omlaag is!
@Shady sterkte met Semmy vandaag. Q is aan het einde van de dag ook meestal niet te pruimen, laat staan als er veel prikkels zijn zoals die verjaardag van jou.

Hier: gister een k-dag gehad met Q. Was echt doodop. Hopelijk gaat vandaag beter!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-10-2012

Oh Natas ik zie dat je al hebt gereageerd. Je moet er dus meestal sowieso 3x uit ´s nachts en dat om het uur?! En daarnaast dan nog werken?? Kan me voorstellen dat je zwaar sjaggie bent.

Muts gebruikt ook rijstebloem in haar voeding, misschien kan zij je tips geven over of het effect heeft op de stoelgang en zo ja welke.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Meisje hoezo een k-dag? Veel huilen? Helaas zitten die dagen er ook tussen... Valt niet altijd mee.. Gelukkig wordt dat beter naarmate ze ouder worden!

Natas ja ik dscht al dat je echt van alles uitgeprobeerd had.. Misschien is die rijstebloem wel de oplossing hoor! Wij hebben daar toen ook echt verschil in gemerkt! Semmy was veel meer verzadigd.
En idd vroeg dag vandaag en nee hij slaapt niet meer overdag... Maar laatst viel hij om 17 uur op de bank in slaap zo moe was hij. Dat is echt uniek gedrag voor hem.. Ik kan nu wel alweer slapen... Pfff!! Weet nog dat jij toen vertelde dat je zoontje niet meer wilde slapen overdag terwijl je zwanger was.. Nu ervaar ik het zelf..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Shady, ik slik standaard vit pil nu en heb nu dus ook niet de behoefte aan een bruistablet. Maar voor mn zwangerschap nam ik het wel eens als ik een griep of verkoudheid aan voelde komen. Zit heel veel vit c in. Aan de andere kant als je te veel vit c binnen krijgt plas je het weer uit. Dus misschien zit het ook wel tussen mn oren dat het werkt hahaha.

Ben heel benieuwd naar nieuws van marloes!

Hier net weer hartslag gemeten, helaas waar ik gister nog heel veel hoop had is nu weer weg. Hartslag is gewoon nog torenhoog. Daarnaast stijgt mijn eigen bloeddruk ook weer en is die ook te hoog.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Meisje, jij gister dus ook geen fijne dag. Hopelijk doet Q het vandaag beter.
Hier meestal idd bij een betere nacht 3x eruit waarvan 1x voor flesje. Vannacht ook nog 2x voor m'n zoontje eruit geweest. 1x knuffel kwijt en 1x z'n speen. En voor L na de fles van half 4 ook nog 2x voor speentje. Hoop echt dat komt door de prikjes van gister, dat ze zo slecht heeft geslapen. Al heeft ze gister en nu echt nergens last van gehad.
Tip van cb: overdag een flesje wat ophogen, heeft geen zin. Gaf net 200 ml en ze laat er 40 van staan. En zit 5 uur tussen deze en de vorige fles. Straks nog eens 200 aan ideeën, kijken wat ze dan doet.

Mutsie kan denk ik niet helpen met de poepjes met rijstebloem. Ze geeft bv en dat is ook met de ontlasting anders dan bij fv.


Bloempje, had net hè stukje blijkbaar gemist, vandaag hoor je dus of je evt terug mag dichter bij huis, of da je daar moet bevallen. Best wel spannend dus. Hopelijk lekker dichter bij huis.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Shady, is pittig hè, zwanger zijn en dan een peuter die niet meer wil slapen. Echt jammer dat hij niet meer wil. Kun je zo op t eind best wel goed gebruiken, dat middag slaapje.

Bloempje, Ah nee de hartslag weer te hoog en jou bloeddruk nu ook. Ben echt benieuwd wat ze er nog aan kunnen doen. Dit is niet t nieuws waar je op hoopt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Vergat weer wat.
Shady, hoe oud was semi toen hij rijstebloem kreeg? En bleef hij goed poepen daarna?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

He bah bloempje... Lijkt het er dan toch op dat de beeb al snel geboren wordt?... Hier hadden we idd niet op gehoopt!

Natas nee valt soms zeker niet mee... Probeer nu ook echt gebruik te maken van de momenten dat semmy op psz zit hoor, al zijn die ook wel lekker om wat in huis te kunnen doen zonder hem om
Me heen.. Maar ja het zijn maar een paar uurtjes.. En eerder naar bed gaan heeft ook weinig zin want ik slaap toch niet zo vroeg.
Maar voor jou is dit nu ook echt slopend! Twee kindjes die s nachts wakker worden, al is het maar alleen voor een speentje en dan ook nog gewoon aan het werk moeten.. Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Semmy was nog jong hoor... Drie maandjes volgens mij. Wij hebben het ook eerder gedaan dan dat op het pak stond. Zijn eerste groente hapje heeft ie ook al met drie en halve maand gehad. (Was nog geen succes hoor maar dat terzijde haha)
En semmy heeft nooit echt last gehad met ontlasting dus ja ik weet niet wat het effect daar op kan zijn..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Marloes en hoe is het nu? Hopelijk heb je je kleine al lekker in je armen!
@Bloempje, uhm dus gaat weer niet ok. Zeggen ze al wat ze nu willen gaan doen?
@Natas, wat balen van de nacht met je meisje. Sorry kan geen tips geven, had het natuurlijk graag gedaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Druifje hoest met jou meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Shady, uhm sjah kwe effe niet. Heb emotioneel gewoon ook effe dipdaagjes (gister/vandaag). Kleine is weer super rustig, voel het wel, maar genoot zo dat ik het bijna elk uur wel voelde sinds ik thuis was. Morgen weer controle. Ga er effe alles uitgooien waar ik mee zit, meeste dingen zijn onzin, maar moet gevoel rustig daarin krijgen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Shady en druifje, de medicijnen mogen nog ff tijd hebben. Ze gaan vandaag de hoeveelheid van het medicijn beoordelen in mijn bloed om te kijken of het voldoende is. Lig nu aan ctg, maar weinig verandering. Straks weer echo. Weet inmiddels ook wat men bedoeld met sterretjes zien, heb ze net letterlijk gezien. Bah wat een eng gevoel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Bloempje, ik denk aan je meis. Zelfs s'nachts als ik wakker lig. Ook aan Marloes trouwens. Wel grappig wat zo'n forum met je kan doen, kwa gevoel voor andere. Het is zo jammer dat Groningen zover weg is, dat je niet zo makkelijk bezoek kan krijgen, nu lig je daar maar beetje alleen en zal de dag lang duren. KNUF!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Druifje als je er geen rustig gevoel bij heb moet je gewoon vandaag aan de bel trekken hoor! Anders krijg je morgen op je kop van de vk... Wat vervelend dat je van die dip momenten heb.. Weet je ook waarom? Of ben je het gewoon zat nu?

Bloempje er lijkt dus weinig vooruitgang te zijn.. En je ziet sterretjes... Bleehh lijkt me maar niks!! Echt klote dat je zo n last van de bijwerkingen hebt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Shady, de kleine is natuurlijk bij mij al vaker te stil geweest. Had gewoon ritme gekregen en daar vertrouwde ik op. VK vertrouwde op mij, maar ze hield me wel in de gaten. Toen ik thuis kwam te zitten, ging uk echt super veel bewegen, er ging een wereld voor me open. Nu wordt het dus minder, voel het echt nog wel, alleen zoveel minder dan de afgelopen 2 weken, maar wel iets meer dan het oude ritme. Heb dit gevoel al vaker gehad, door dromen, maar het gevoel was weer weg en nu is het er weer. Dat ik uk kwijt raak zeg maar, weet dat het niet gebeurd, het is zo dubbel. Het hoort er denk ook weer bij, meerdere zwangere zullen hier last van hebben.
Ook ben ik bang aan het worden voor de bevalling, terwijl wij vrouwen ervoor gemaakt zijn. Zeg dat zo vaak tegen mezelf.
Me neefje moet ook geopereerd worden binnen nu en 2,5 week, geeft ook weer extra spanning. Wat als hij net geopereerd is en ik ga bevallen, dan kunnen ze niet komen.
Voor me lichaam is het beter niet tot week 42 te moeten doorgaan zeg maar. Maar het zwanger zijn ben ik weer niet geheel zat. Ja als uk stil is, dan krijg ik dat stomme gevoel van, nou en dat is dan zwanger zijn, leuk het einde zo. Morgen heb ik dus controle en ga er effe alles uitsmijten. Heb me favo vk en meestal kan ik toch wel goed met haar praten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Marloes, je bent online, laat ons niet langer in spanning zitten, hihi, vertel vertel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-10-2012

Even snel, naar een relatief zware bevalling is om 9.18 onze zoon J.oppe geboren, hij weegt 3300 gram en is 51 cm en doet het heel goed.... Van mij hebben ze met hechten een heel kunstwerk gemaakt.... Nu even eten, drinken en plassen en dan mogen we naar huis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 10-10-2012

Jaaaaaa gefeliciteerd Marloes !!! Leuke naam ook ! En nu lekker van je mannetjes genieten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Marloes gefeliciteerd!! Wat een super leuke naam. Geniet er maar van meis.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

JAA marloes daar is hij dan!!!! Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!
Ga heerlijk van hem genieten meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Hier ook zo, t is dat Groningen echt te ver is maar anders had ik ook wel even langs willen komen. Vind t echt zo rot voor je meid!
Maar wat als t medicijn in je bloed te laag is? Kunnen ze dan nog ophogen of is er dan geen andere mogelijkheid dan de kleine te halen? Of heb je zover nog geen uitleg gekregen?
Vind t echt spannend en duimen draaien voor je!

Druifje, idd wel optijd aan de bel rekken hoor meid! Beter een x teveel dan te weinig. Vind je dat hè de kleine vandaag te weinig hebt gevoeld, dan gewoon bellen. Niet afwachten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Natas, ja ga ik zeker doen. Gelukkig morgen wel al vroeg controle bij de vk. Om eerlijk te zijn ben echt al aan het aftellen wanneer ik mag. Kleine wel al gevoeld, wat pijnlijk was, maar was er wel blij mee.
het is meer geestelijke strijd nu, ook wel lichamelijk, maar vind dat nu effe minder belangrijk zeg maar.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-10-2012

Marloes; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Hele fijne kraamtijd gewenst. Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-10-2012

P.s. Super leuke naam meis!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Jaaaaaaa Marloes!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Stoere naam! Hollands en 2 lettergrepen, voldoet helemaal aan mijn eis hahaha. Enne dat kunstwerk trekt wel weer bij, zoals ik ooit heb gehoord: je hebt het niet nodig om je geld mee te verdienen! Geniet lekker van je gezinnetje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 10-10-2012

@ natas aiden poepte ook heel moeilijk maar nu voeding voor krampjes en moeilijke ontlasting met een beetje jbpm werkt heel goed hier, heb ook geen infacol meer en door de jbpm is het ook wat dikker dus misschien vult het dan ook beter bij L !

@ druifje meisje niet zo bang zijn voor de bevalling, als ik het kon doen ( ben zo kleinzerig hihi ) , kan jij het ook !

@ bloempje ik hoop zo dat de hartslag van je ukkie naar beneden gaat ! als dat nou niet gebeurt word je beeb dan gehaald ??



[TABLE="class: cms_table_Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]nod

[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[TD]opmerkingen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]vk bezoek / echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bubble93[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]12-10-2012[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-10-2012[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]buddha[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]23-12-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD] 26 okt 30wk echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]04-01-2013[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]10-02-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]bevallen op[/TD]
[TD]naam[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w[/TD]
[TD]jay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w[/TD]
[TD]r.oan[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]c.olin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]06-06-2012[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w[/TD]
[TD]f.inne[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.a.m[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.z.e[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-07-2012[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]l.ana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]s.amuel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]q.uinten[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w[/TD]
[TD]A.iden[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-08-2012[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]J.inthe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil1975[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]27-09-2012[/TD]
[TD]18-09-2012[/TD]
[TD]J.ay-Lee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-10-2012[/TD]
[TD]10-10-2012[/TD]
[TD]J.oppe[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Bepje ik heb net weer een grote echo gehad en die liet zien dat er nog geen problemen zijn bij de kleine. Dus zolang het zo doorgaat zal men de kleine er niet zomaar uithalen. Vanmiddag krijg ik de kinder cardio, hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen. Hoe is het met jou kereltje? Al helemaal 'baby af'?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 10-10-2012

Bepje, hier werkte barleduc ipv kraanwater goed tegen krampjes en t poepen (was erg hard in t begin) en dankzij de osteopaat poept ze elke dag. Jbpm heb k ook al gebruikt en daar slaapt ze ook niet langer op. Ook al voeding voor hongerige baby's in de laatste fles, maar nee. Ze komt gewoon. Bied nu 3x daags 200 ml voeding aan. De 1e heeft ze niet leeg gedronken. Ben benieuwd of die nu leeg gaat, vermoed van niet. Zat 4.5 uur tussen de voedingen en die van vannacht en vanmorgen zat 5 uur tussen, maar toch voeding laten staan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kyra1987 - 10-10-2012

@ Marloes: super gefeliciteerd en wat een leuke naam!!
Een fijne kraamtijd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-10-2012

Bubble: Je bent ook al even niet meer geweest. Meer dan 24 uur. Bij jou ook al een kleintje onderwerg?!! Alvast succes meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 10-10-2012

Marloes, van harte gefeliciteerden jullie zoon!! Ik had net op FB een bericht gepost of er al iets was...haha. Wat een stoere naam!! Geniet van jullie mannetje en doe rustig aan! Ojee ikben de eerst vogende hier......oeps.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-10-2012

Bubble93 schreef:Marloes, van harte gefeliciteerden jullie zoon!! Ik had net op FB een bericht gepost of er al iets was...haha. Wat een stoere naam!! Geniet van jullie mannetje en doe rustig aan! Ojee ikben de eerst vogende hier......oeps.....

Bubble, het stokje ligt nu bij jou! Succes meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-10-2012

@Bloempje, vanmiddag dus kinder cardio. Ook gelijk uitslag/bevinding, dat is wel fijn, weet je gelijk waar je aan toe bent. Je foto op FB spreekt ook boekdelen hoor,bah. Je mannetje nu steeds dus op en neer aant rijden. Trekt hij het een beetje?
@Bepje, thanks meis, weet het ook. Ik probeer de knop ook om te zetten, word ook boos als ik het denk, maar het wint soms toch zeg maar.
@Bubble, haha, ja meid nu mag jij ook he. Ben benieuwd! Je zag maar bij Marloes, eerst niets en zo kan het gaan beginnen.

Bah, koppijn/misselijk, slapen lukt niet. Hopelijk snel toch weer leukere dagen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-10-2012

Marloes van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! Ga nu maar lekker genieten meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-10-2012

Marloes super gefeliciteerd!
Bubble its your turn now!