Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-07-2013

Gefeliciteerd shady! Is daar veel werk in bij jou in de buurt?
Hier niet, heb wel de papieren maar geen kindjes eevoor, ik wil het ook niet.

Natas, sprong kan heel veel doen, helaas zie ik dat hier bij maybritt ook.
Zij zat in de sprong maar eet nu nog slecht, zij neemt 3 stukjes brood tussen de middag
En savonds 3 a 4 happen groente en thats it.


Willen jullie je mening geven:
Maybritt heeft al 1.5 week mega wallen, helemaal rood, blauw en donkerbruin.
Ziet er heel eng en ziek uit.
Ook zit ze onder de kleine bultjes en eet ze rot.
Heel veel jengelen, en ze slaapt echt TEveel.
Als ik haar rond 20.00 naar bed doe slaapt ze om 09.00 nogmsteeds
Vervolgens gaat ze om 10.30 weer erin omdat ze omvalt van de vermoeidheid en slaap ze tot 13.45' dat was vandaag
Wat zeggen jullie?
Ik heb een foto van haar ogen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-07-2013

Kan een allergie zijn?? Wel zielig voor dat arme meisje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-07-2013

Am wat sneu voor je dochter meis!! Ik durf er echt geen uitspraak over te doen...

Ik mag hier helaas weer een kort rondje van 15 dagen aan mijn lijstje toevoegen... Ik word hier echt helemaal gestoord van!! Was net een week van de ongi af en nu dus alweer!!! Schijt zooi!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 25-07-2013

Budha. Zou kunnen misschien?? Maar wat dan? Ze heeft ook mega eczeem, zo de dokter bellen


Shady, dat schiet niet op he op deze manier;-( balen!!! Vooral als je dan met dit mooie weer ongi bent... Hopelijk komt er snel eens regelmaat in!
Hoeveel kindjes wil je gaan opvangen?
Ken je al veel gezinnen of moet je nog kennismaken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-07-2013

@Buddha, wat een leuke foto zag ik! Nog gefeliciteerd met je mannetje! Morgen een feestje, yeah, have fun!
@Shady, goed gedaan meid, van harte gefeliciteerd! Wat kl*te van je cyclussen zeg, dit is gewoon echt niet tof! Wanneer mocht je weer naar het ziekenhuis? Ik zit nu op dag 29, ben benieuwd hoelang ik moet wachten!
@Natas, hoe is het drinken gisteren gegaan, is ze nog goed gemutst? Al iets over kiesjes kunnen vinden? Je hebt nu vakantie toch? Nog plannen?
@AM2012, gisteren nog verder gezocht op internet? Vannacht weer zoveel geslapen? Oogjes erger of hetzelfde gebleven? Je hebt wel gebeld he?! Succes!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-07-2013

Oh ja. onze J. is vandaag alweer 9 maandjes oud. Zondag is hij net zolang is ons leventje als dat hij bij mij in de buik heeft gezeten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-07-2013

@AM wat zei de dokter?
@Buddha onwijs gefeliciteerd!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-07-2013

jeetje shady wat balen!

@am.. hmm dat slapen deed hailey ook altijd.. en soms nog steeds... maar die wallen, kan ik niks van zeggen vrees ik...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Am ik mag er max zes hebben incl eigen kids.
Ken verder nog niemand maar ben daar ook nog niet mee bezig omdat ik eerst dit papier moest hebben. Ga me als ik de kinder EHBO heb inschrijven bij een gastouder bureau en dan regelen hun de vraag en aanbod zeg maar. Dus ik zie het wel, ik heb het geld niet nodig dus elke cent die ik zou verdienen is mee genomen!

Druifje tnx meis! Ben ook echt heel blij!
En ja die cyclussen zijn echt mega kut!! Ik moet eigenlijk wachten tot sept maar ga daar niet op wachten. Ik denk dat ik deze week de huisarts ff bel voor een verwijzing naar de gyn


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Druifje grappig he dat hij dan net zo lang bij jullie is als in de buik gezeten heeft! 9 maandjes alweer! Wat gaat het snel!!

Buddha geniet je van je getrouwde leventje? Haha! Dit weekend feest toch? Wat gaan jullie doen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-07-2013

@Shady groot gelijk, wat willen ze nu met 1 maand extra, dan zal die ronde ook wel bagger zijn! Ik heb weer steeds krampen, vind het wel beetje eng, wat als ik weer giga ga vloeien, zit er niet op te wachten om dan de deur uit te zijn :razz:. Vorige keer was het een bloedbad in bed, toen ik wakker werd, whaha.
Ja heel apart, die 9 maanden zijn echt voorbij gevlogen! Sneller dan de zwangerschap. Ik denk dat ik na onze vakantie enorm ga aftellen na z'n verjaardag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Wat irritant dat je weer zo n last heb van krampen meid! Hoop dat het snel maar door zet dan...
Ja je gaat echt langzaam alweer richting zijn eerste verjaardag! Wow!!

Ja die ene maand zal idd niet veel uit maken denk ik,ik zal in die periode alleen wel minstens twee keer weer ongi worden.. Ik heb vanmorgen de huisarts al gebeld maar die zijn tot 5 aug op vakantie dus ik moet geduld hebben.., nou dat kan er ook nog wel bij.. Maar in die zomer periode baal ik extra van al die ongi's elke keer... Heb ook echt een mega opgezette buik... Kutzooi!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-07-2013

Irritant hoor shady... Dit had je voor dat je zwanger raakte van tess ook toch??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Ja klopt alleen toen zaten er ook nog lange rondes tussen maar eb nu al drie korte achter mekaar... Elke keer hoop je dat de volgende ronde lang zal zijn, maar helaas... Vooralsnog niet dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-07-2013

Dikke knuffel moppie!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Tnx lieverd!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-07-2013

Waardeloos..
en weten ze niet waar het aan ligt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 25-07-2013

Druifje, aftellen doe jevast hihihi
Mooi dat je daaraan dacht, net zo oud als dat hij in je buik zat

Shady hoelang duurt de ehbo? Bij mij toen 1 ochtend

Rian, hoe is het met jou???

Dokter gebeld, langs geweest
Dikke amandelen verder niks
Wel zonneallergie en eczeem maar das geen nieuws
Morgen bloedprikken, arme wijffie zie er zoooo tegrnop
Puur om alles uit te sluiten, lyme bloedarmoede etc


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-07-2013

Sterkte voor morgen met het bloed prikken!!! Niks aan!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-07-2013

@Rian, hoe is het met jou? Wanneer ging je nu op vakantie?
@Shady, ja ben niet blij met de buikkrampen, omdat ik dit niet had toen ik gestopt was met de pil. Naja alleen met eisprong ofzo en niet zoveel. Ik snap heus wel dat ik nu geen nette ronde ga krijgen van 30. Was in 2011 ook niet. Maar heb geen zin om tot dag 60 buikkrampen te hebben. Maar goed we wachten maar weer af, het is niet anders he.
Ik zag gisteren fotootjes op FB, wat lijken jou kids op elkaar zeg, sjonge, haha
@AM2012, hoe is het prikken gegaan? Hoelang wachten op de uitslag? Hopelijk is het over 3 weekjes echt helemaal voorbij! Hoe gaan jullie haar verjaardag vieren?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 26-07-2013

Met mij gaat t wel oke hoor... Veel misselijk, moe, en last van me lage bloeddruk... Maar verder msg ik bie klagen.. Ben nu 10 weken... Volgende week de echo... Ben zooo benieuwd... Vind t nu wel moeilijk om nog te wachten....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-07-2013

Spannend hoor de echo! Het weer is nu ook niet fijn dan met een lage bloeddruk, was het bij de 1e zwangerschap ook al?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-07-2013

Rian, ooo herkenbaar weer he die echo"s... Zo spannend maar ook leuk
Getver, lage bloeddruk, ben je ook duizelig?
Veel dingen met ijzer eten? Helpt dat daar niet tegen. Of is dat alleen met bloedverlies....

Bloedprikken was een hel... Ik kon het niet aanzien, mn moeder is erbij gebleven
Ik stond buiten te janken pfff... Lekker zon mama die wegloopt,, arm kind
Bloed word opgestuurd naar umcg groningen ivm ziekte van lyme testen.
Volgende week is de uitslag er hopelijk.
Verjaardag viern we thuis, met familie
Kaartjes voor uitnodigingen gekocht van woezel en pip
En net bij de babyzaak knuffel gekochtvoor haar van pip, als troost

Vanmorgen is ze ook gevallen, dikke vette blauwe plek op haar voorhoofd, arm schaapje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 26-07-2013

He am wat naar!!! Bloedprikken bij mezelf vind ik al niet leuk... Laat staan bij een kind..

Lage bloeddruk is helaas weinig tegen te doen.. Had t bij hailey ook ja, veel duizelig, slap en moe... Veel zout ten wil nog welleens helpen.... Maar scheelt niet veel...

Echo is idd spannend en leuk... Heb ook al een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingsecho hihi ben zooo benieiwd... Die hebben we 21 sept.. Na onze vakantie... Ben dan 18 weken... We gaan trouwens 24 aug weg en komen 15 sept terug... Zalig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 27-07-2013

Lekker lang vakantie rian
Heeerlijk!

Snel ook hoor de geslachtsbepaling
Alhoewel ik had hem bij 16 weken hahah op de beurs

Hier mn kleine meissie gisteren[ATTACH=CONFIG]11986[/ATTACH]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 27-07-2013

Ik zou ook t liefst bij 16 wk gaan.. Maar dan zitten we in italie haha..
Bij hailey gingen we ook met 16 wk...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 27-07-2013

Ik kan de foto helaas nie zien op me telefoon :-(


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-07-2013

@AM2012, het zit haar ook niet mee he. Zag net mooie foto op fb!
@Buddha, leuk feestje gisteren gehad? Volgens mij ben je erg druk of niet ;-) hopelijk kom je snel alles vertellen over de bijzondere dag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 28-07-2013

[ATTACH=CONFIG]11993[/ATTACH]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 28-07-2013

Wat gek, mijn fotos doen het niet, zal dat komen door apple?

Geen idee..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 28-07-2013

Mooie foto he druifje... Ben zo trotsop haar


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-07-2013

Meiden het is hier erg rustig geworden. Zit erover na te denken om me hier uit te schrijven, maar niet als jullie hier blijven hoor. Ga me denk wel uit de groep van facebook gooien, wordt eigenlijk niet tot nauwelijks nog tegen me gepraat, of iets op mijn dingen gereageerd en ze hebben nu toch via de telefoon groep whats up volgens mij en ik heb lekker ouderwets geen internet op me foon. Hoor het wel meiden, niet dat ik hier elke dag ben ofzo, maar ben er eigenlijk alleen nog voor jullie. Heb jullie volgens mij ook op facebook, dus ach.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-07-2013

Druifje: ik kan me je gevoel wel voorstellen. Ik heb ook geen whatsup (of zo'n moderne phone) en ik weet van een andere fb-groep, waarbij ook zo'n groep op de telefoon werd gestart, dat je er dan al snel buiten valt.
Maar ik zou het wel jammer vinden als ik je niet zou kunnen volgen...Vind je het goed als ik je als persoonlijke facebookvriend zou toevoegen?
Zo ja: stuur me dan ff een pb-tje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-07-2013

Ik zit ook niet op de Whatsapp groep bij ze hoor, hoeft van mij ook niet. Zou gek worden van zoveel berichten dus dat laat ik ook zo. En ik heb je idd ook op fb. Ik blijf nog wel gewoon op de fb groep, dat wel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-07-2013

Meisje en druifje heb ik jullie als persoonlijke vrienden? Of alleen op de groep?
Want dat vind ik ook wel een goed idee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-07-2013

@Meisje79, ja gezellig! Ik ga je even berichten, gezellig!
@Shady, gelukkig hebben wij elkaar al op facebook Smile! Heerlijk om steeds fotootjes van je 2 kids te zien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 29-07-2013

Druifje: Ik heb jou ook meis.

Sorry dat ik zo egoïstisch ben. Maar zit gewoon in een onzekere tijd nu!

Dikke knuffel meiden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-07-2013

@Cindy geeft niet! knuf


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-07-2013

Cin ook van mij weer even een dikke knuffel!!!

Meisje hebben wij mekaar persoonlijk? Of wil je dat niet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-07-2013

druifje gewoon lekker hier blijven meid. ik vind t fijne van hier juist dat je zo kan inspringen en t niet gelijk wijzen enz. soms schiet reageren er bij mij nl ook bij in.
de fb groep kon ik niet bijhouden. laat staan zon groeos whatsapp. bovendien zit je dan de hele dag met je telefoon in je handen. besteed mn tijd liever aan mn gezin. en als ik tijd heb kom ik hier ff lezen en schrijven.
door t huwelijk ff n weekje niet geweest maar ik be. er weer hoooor.

hoe gaat t met jouw kleine man?

ff verder bijlezen nu...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-07-2013

Buddha hoe is de dag zelf geweest? En het feest van de week?? Jullie hadden mooi weer maandag! Ja het forum heeft ook mijn voorkeur hoor! Idd je hoeft niet meteen te reageren en ik hoef ook om dezelfde reden niet in de groeps app..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-07-2013

Shady ik heb je toegevoegd! En Druifje had ik al...Sorry! Als er nog meer mensen mijn fb willen (Cindy, AM...) dan hoor ik het wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-07-2013

cindy denk veel aan je meis !!!! dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-07-2013

@Buddha, een heerlijke week gehad meis? Wat was je toch een plaatje!

Nou ik schrijf me niet uit dan hoor!! kunnen we als we tijd en zin hebben gewoon hier kletsen. alles op z'n tijd, maar dan weet ik wel dat er hier nog dames komen kletsen/spieken hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 29-07-2013

Druifje: ik kijk hier elke dag en praat ook in het icsi forum.
Buddha: je zag er echt prachtig uit meis. En dan ook zo'n mooi weer. Helemaal toppie!!
Meisje: Ik denk dat ik weet wie jij dan bent. Zal je even aanmelden. Mijn naam lijkt op deze maar is het niet!
Shady: lieverd Hoe gaat het nu?? Erg last van je ongi? ? Dikke knuffel

Dus blijf gezellig hier.
Bedankt lieverds voor jullie knuffels.
Ik zal vanaf morgen weer wat meer kletsen hier. Wil geen medelijden of iets. Het komt goed hier. Alleen duurt het wat langer.
Na veel dubben en alles denk ik dat ik een late eisprong uiteindelijk heb gehad. En dat ik dus over een dag of 10 mijn ongi krijg. Dan kunnen we eindelijk door.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-07-2013

Jeetje cin je moet wel erg veel geduld hebben zeg.... Respect hoor!

Nee heb niet veel last van de ongi, denk dat ie eindelijk weer bijna voorbij is... Dag 6 vandaag... Ik ga denk overmorgen gelijk weer ff een ovu test doen en eigenlijk hoop ik dan dat ie weer wat gaat kleuren. Dan weet ik iig dat er weer een ei aan komt, anders heb ik er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-07-2013

Cindy hopelijk heb je je eisprong dus nu gehad. Wat shady zegt t vreet geduld en energie. Gelukkig zit je relatie helemaal goed. Kan me nl voorstellen dat je relatie goed onder druk komt te staan door deze onzekerheid en spanning Sad

Druifje goed zo! Smile ik lees sowieso elke dag wel ff snel maar reageren lukt niet altijd direct.
Ben blij dat je blijft Smile

Bedankt voor jullie leuke reacties Smile We hebben onze trouwdag heel intens mooi beleefd! T feest zaterdag was ook top! Hadden beide dagen warm weer en maandag zelfs 35 gr pfff was best warm in zon jurk haha.
De kleine man heeft het super goed gedaan. Tijdens de ceremonie was ie super braaf en zat ie gewoon te duimen. En na afloop liepen we met zn 3en t stadhuis uit! Was erg bijzonder. Mooie foto's kunnen maken ondanks de felle zon, Was warm maar ideaal voor t juiste licht. Verder zatderdag een leuk feest gehad. Hadden t in onze eigen tuin, lekker gebbqed en muziekje aan, gedanst enz! Was erg geslaagd. Vandaag alweer een week getrouwd haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-07-2013

pfff iemand tips voor verjaardagscadeau voor mn vent??? hij was jarig maar door alle druktes en kleine man was ziek heb ik niks voor m kunnen kopen.... iemand een idee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 29-07-2013

Buddha: gelukkig dat je het zo super hebt gehad beide dagen!
Ik weet niet waar je man van houdt. Mijn laatste kado aan j was een dag op het circuit. ( mochten ze rally rijden, driften, en nog veel meer) hij heeft de dag van zijn leven beleefd.

Onze relatie is gelukkig super ja. We reageren het ook totaal niet op elkaar af.

Shady: geduld is een schone zaak. Haha Het komt allemaal goed.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-07-2013

@Cindy, ja id. laat de ongi maar komen dan, kunnen jullie tenminste ook verder, zo wachten is niets.
@Buddha, dat klinkt id. als heerlijke dagen, die je nooit meer gaat vergeten, super!! Is je mannetje gek van een muziekgroep ofzo, etentje/concertje plannen, effe lekker samen erop uit?

@Hier, weer ongi geworden, een hele nette ronde van 33 dagen Smile Nooit verwacht, hopelijk mag dit zo blijven! Ok nu dus wel ongi tijdens de vakantie in september, maar goed, vette pech, red me dan ook wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-07-2013

Druifje dat is zeker een hele mooie nette ronde!! Super joh!!

Buddha die dagen klinken heerlijk!! Nu nog lekker nagenieten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-07-2013

@shady, ook nooit verwacht, had wel klachten maar ja vorige ronde ook. Met de pilstop rondes van in de 60, dus dacht na de lange ronde van hiervoor dat ik ook langzaam zou gaan afbouwen. Dus helemaal happy! Hopelijk mag dit zo blijven!

J. gaat denk ik binnenkort echt kruipen. Hij zit nog meer in de kruiphouding en doet echte pogingen! Ben zo benieuwd wanneer het hem gaat lukken. Hij is zo frussie als het hem niet lukt! In z'n badje doet hij al poging om te gaan staan Confusedhock: en in de woonkamer doet hij daar niets mee, de lolbroek.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-07-2013

Oh wat gaaf dat hij bijna gaat kruipen zeg!!! Dan is niets veilig meer haha! Leuk hoor!
En wat super van die betere mooie rondes. Rondes van 60 dagen heb je ook niks aan!
En gaan jullie alweer voor een kleintje of nog niet? Je heb het al eens genoemd volgens mij maar weet het niet meer... Sorry!!

Ik hoop dat mijn cyclussen ook eens een keer mooier gaan worden maar heb er een hard hoofd in...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-07-2013

@Shady, nee eigenlijk nog niet, maar zeggen wel, gebeurd het, dan is het altijd welkom! We willen eerst verhuizen. Ja id. jou rondes mogen ook wel netter worden. Ga je nog de inval bellen of wacht je op je eigen ha?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-07-2013

Oh ja liever eerst verhuizen! Dacht ik al maar wist het niet zeker meer...
Nee ik bel de inval niet, ik kijk eerst eens aan hoe het loopt tot 5 aug, misschien heb ik voor die tijd nog wel een posi ovu test in handen, dan wil ik eerst eens zien hoe dat zal lopen. Daarna zie ik wel wanneer ik weer ongi word enzo en als dat weer een korte ronde is, dan bel ik meteen mijn eigen ha... Maar gok dat dat ook zal gebeuren hoor want heb nou alweer drie waardeloze rondes gehad sinds ik vanaf begin juni stopte met de pil... Heb dus gewoon al vier ongi's gehad in nog geen twee maanden tijd...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 30-07-2013

druifje, gewoon lekker hier blijven meis..
Mooie ronde hoor met je cyclus..

Shady.. hopelijk word het bij jouw ook snel beter.

cindy. vind het knap dat jullie relatie er niet onder lijdt!!
Respect hoor. ik zou dat niet kunnen.. hier is het af en toe met kindje al een waardeloze boel! gets

Verder geen nieuws geloof ik.

budha, geen idee wat je kunt kopen, misschien een armband ofzo?
Stoere armband, of foto van de kleine? uhhhh geurtje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 01-08-2013

Rian-kippie!!!! Wat een leuke verrassing!!! Gefeliciteerd!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 02-08-2013

Thanxxx helemaal blij na de goede echo!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-08-2013

Gefeliciteerd met de goede echo meis!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 02-08-2013

Gefeliciteerd!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-08-2013

@Rian, wat een super nieuws, gefeliciteerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-08-2013

@AM2012, hoe is het nu met je prinsesje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-08-2013

gefeliciteerd rian met de goede echo!! Smile erg fijn bericht!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 03-08-2013

Gefeliciteerd rian-kippie met je goede echo! Geniet er lekker van meis!
Hoe gaat het met de rest van de dames?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-08-2013

Hier alles top! Zijn nu lekker het zwembad in de tuin gereed aan het maken voor de komende dagen dus ik hoop dat het warm wordt! Heb niet op de voorspellingen gekeken haha!!

Hoe is het met jou Bubble?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-08-2013

shady het wordt/blijft lekker zomer aankomende dagen dus lekker genieten van je zwembad!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 03-08-2013

Ja goed Shadylady! Druk bezig met het huis! En woonboulevards afsneupen voor huisraad enz, even wat oriënteren! Volgend jaar kunnen we ook eindelijk een zwembad in de tuin neerzetten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-08-2013

Bubble das leuk om te doen!!! En een heerlijk vooruitzicht dat jullie volgend jaar ook een zwembad in de tuin kunnen knallen!! Dat is echt ultiem genieten vind ik zelf hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-08-2013

@Shady met het weer komt het wel goed. Zo te lezen heb je genoeg fotootjes besteld! Van allebei of van maar 1tje? Ik had tot januari af, nu wel t/m nu besteld.
@Bubble, heerlijk hoor ander huisje, met tuintje! Maar hoe is het jou persoonlijk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-08-2013

Druif haha ja opeens kreeg ik de kolder in mijn kop en dacht laat ik eens wat foto's uit zoeken!
Heb van beide nu besteld maar van semmy heb ik ze lang niet allemaal gedaan hoor... Dan had ik aan dik 2000 foto's gezeten lol


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 04-08-2013

Druifje, ja gaat zijn gangetje wat, van alle kanten hulpmiddelen hopen dat het beter gaat!
Ik heb ook goede hoop op die Neurofeedback therapie die ik volg!
Hoe gaat het met jou? Lekker genoten van jullie vakantie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-08-2013

@Shady, haha ja dat zijn er wel veel dan. Daarom probeer ik het nu zoveel mogelijk bij te houden. Nu bij de 2e bestelronde ook iets meer selectief geweest :-p
@Bubble fijn om te horen. Vakantie, uhm ik denk dat je door de waar haalt met iemand anders. Ik moet nog 4 weken geduld hebben, we gaan in sept pas.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-08-2013

Wat een klusje shady en plak je de foto´s allemaal in of heb je zo´n klapper waar je vanalles in doet. Hoe gaat t met jouw tessje? Hier gaat ons mannetje zó snel, trekt zich sinds n week of twee op aan alles waar t maar enigszins mogelijk is. Met als gevolg dat ie best vaak nu valt Sad gelukkig heeft ie nog geen tanden anders was ie die nu al kwijt haha

Druifje jij ook nog ff dus doorbikkelen tot de vakantie. wij ook in september vakantie, eerste 3! Eerste week naar centerparcs en de derde week naar een roompot bungelowpark. en jullie?

Bubble, jij al op vakantie geweest? en zijn jullie een huis aan het bouwen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-08-2013

@Buddha, oh dat klinkt heerlijk zeg!! Wij ook de 1e 3 weken. Als goed is gaan we naar Frankrijk. Wat zag ik een mooie foto voorbij komen zeg!! Super!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-08-2013

O nou weet ik het idd weer, Frankrijk!!


Jaaa hilarisch he ik kwam ineens op t idee vanochtend. Voor in zn geboortealbum. Normaal schrijf je het er altijd bij maar leek me leuk om dus hem n briefje op te plakken haha. Kon t niet laten om m te delen op fb Wink

weekend alweer voorbij Sad gaat altijd te snel..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-08-2013

@Buddha, tof hoor! Ze hebben er speciale kaartjes voor he, zie ze vaker voorbij komen, erg leuk om te zien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-08-2013

@Maar Bubble je bent nog steeds samen met de vader van je kindje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-08-2013

@Meisje79, nog maar een paar weekjes, hihi. Al plannen voor z'n verjaardag?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-08-2013

Jaaaaaa meisje!!! Hij is al bijna 1 jaar!!! Wat vliegt die tijd voorbij he?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 05-08-2013

Budha, waar ga jeheen op vakantie? Wij gaan ook september naar center parcs
Oef, nog 1,5 week en ze word 1


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 05-08-2013

Budha, waar ga jeheen op vakantie? Wij gaan ook september naar center parcs
Oef, nog 1,5 week en ze word 1


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 05-08-2013

Wat lief dames dat het jullie opvalt... Q is idd over 12 daagjes alweer 1 jaar. Net als M van AM. We hebben een uitnodiging gestuurd met 2 fotos van de geboorte en nu, ik ga zo'n marsepeinentaart zelf maken (heb het dit weekend geprobeerd, het ging best aardig) en er komen denk ik ongeveer 20 mensen langs. Ik hoop dat Q het ook leuk vindt...

Iedereen dus toe aan vakantie. Wij gaan 3 daagjes samen naar Londen na Q zijn verjaardag, mijn ouders passen op.

Buddha leuk dat je mannetje zich optrekt! Wordt het gelijk een dreumes van ipv een baby, he.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-08-2013

Meisje, hij is nog een baby maar gedraagt zich inderdaad als een dreumes. Iedereen lacht zich rot zodra ze m zien staan, zo wijs! Leuk dat je de taart zelf maakt, en die 2 foto's, leuk! Wat een verschil dan hè? Een jaar tijd...
Leuk dat jullie samen naar Londen gaan. Q vermaakt zich vast en jullie ff tijd samen. Héél belangrijk!

AM, leuk dat jullie ook naar CP gaan. Ook al heb je slecht weer, daar is het altijd goed vertoeven, alles overdekt.
Wij gaan een midweekje, eerste week van september (dacht 2 sept?) en jullie? En naar welk park? Misschien zien we elkaar daar nog wel hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 06-08-2013

Wat geinig meisje dat was ook mijn idee maar kreeg het kaartje niet goed voor elkaat. Dus maar kant en klare van woezel en ppip. Ook leukWink
Knap hoor dat je die taart zelf maakt, wat komt erop?
Ik laat eentje van woezel en pip maken..
Volgende week zaterdag;-)

Budha. Cp is idd altijd leuk!!!
Wij ook 1e week september.. Midweek
Brabant, heijderbos, en jij??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-08-2013

Wat spannend die eerste verjaardagen!! Gelukkig duurt het hier nog 'even'.. tijd mag van mij even stoppen. Dit is zooo leuk. Altijd vrolijk mannetje. Ben er zo dol op.

Am ooh dat park ken ik vlgns mij wel. Wij gaan naar Drenthe, eemshof! Dus geen ontmoeting haha
ben erg benieuwd. Hij heeft nog nooit n nacht ergens anders geslapen.. En maybritt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 06-08-2013

Eemhof? Dat is bij zeewolde
Huttenheugte is drenthe Smile
Ja maybritt wel. Heel vaak al bij mn moeder gelogeerd, en 2 keer op vakantie gehad.. Maar die schelen ook veel qua leeftijdnatuurlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 06-08-2013

Meisje79, ja we zijn nog altijd samen, we zitten wel in relatietherapie dus hopen dat het verbetert!
Wow gaat zo snel hè, de 1e verjaardag! Wat leuk dat je de taart zelf gaat maken!

En budha lekker op vakantie! Wij gaan misschien nog een midweek/weekje weg...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-08-2013

@Meisje79, ik probeer wel beetje in de gaten te houden wanneer onze uks jarig zijn hoor!! Zo leuk dat ze allemaal zo snel achter elkaar jarig zijn! En wat wordt de creatie op de marsepeinen taart? Ik ga ook een marsepeinen taart maken, zaterdag nog een workshop gehad, handig!!

@Bubble, goed om te horen dat jullie in relatie therapie zijn!! Heel veel mensen geven het altijd zo snel op. Nog is het zwaar natuurlijk, dus petje af hoor!! Dikke knuf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 08-08-2013

Meisje79, wanneer is jou "kleintje"ook alweer jarig?
Ik weet het van bijna niemand meer...
Misschien leuk om een overzichtje te maken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 11-08-2013

Gezellige boel hier


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-08-2013

Haha, ja heerlijk stil hier. Was effe lekker druk de afgelopen dagen en ach heb jullie toch ook op fb.

Hoe is het hier met jullie dames?

@AM2012 en meisje79, ja nog maar een paar daagjes, hihi, leuk leuk!!

Hier gaat alles goed. We hebben heerlijke dagen met ons mannetje, tijd vliegt echt voorbij. Meneertje wordt een lekker eigenwijs mannetje, waar we nu echt ook nee tegen moeten gaan zeggen, want anders :-P. En zo schattig hij zegt gewoon mama <3! Oh smelt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-08-2013

Am wat je zegt, zeewolde Wink haha oeps!

Druifje leuk dat de kleine man zn eerste echte woordje zei. Lijkt me inderdaad super schattig.

Zitten jullie kids al in een autostoeltje? Hier nog maxicos, qua hoofdje heeft ie nog zat ruimte maar loodzwaar geworden met sjouwen. Hoe doe je dat Druifje in jullie flat zonder lift? Petje af hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-08-2013

Druifje ja leuk hè nu begint het echte opvoeden een beetje! Ik vind het vanaf nu ook echt leuker worden hoor.

Buddha tess zit gelukkig nog steeds in de maxicosi en daar laat ik der ook nog zo lang mogelijk in zitten, hoe zwaar het ook wordt hihi! Achterwaarts in de auto vervoerd worden is veiliger dan voorwaarts dus vandaar!
Jullie mannetje is echt razendsnel hoor met zijn ontwikkeling!! Leuk joh!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-08-2013

@Buddha, haha ja hier dus ook nog maxicosi en dat blijft nog wel een aantal maandjes denk ik. Dus we moeten tillen, je went eraan hoor. Heb best gespierde armen nu :-P. Al laten we ook nog weleens de maxicosi in de auto staan en tillen we hem naar boven. Ligt eraan hoe het zit met werken, wie Juda die dag heeft en welke auto er dan gepakt wordt, we hebben 2 auto's.
Ja echt super schattig als hij zo kletst, hij zegt het nog niet heel veel hoor, maar oh als hij het zegt, smelt!
@Shadylady, ja deze leeftijd is zo gaaf!! Al mis ik het baby'tje ook wel hoor, het lekker knuffelen, slapen in je armen etc. maar J. was daar te onrustig voor en is nu het tegenoverstelde daarvan, heerlijk! Al knuffelt hij nu wel enorm!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-08-2013

Heerlijk dat hij zo wil knuffelen meid!! Tess duwt nu juist steeds meer weg, het is een dame met een sterke eigen wil... Poeh!! Het is een pittig ding hihi maar ik geniet er volop van hoor.
Jullie ook twee auto's dus. Wij ook maar wij kozen voor de luiheid en hebben twee auto stoeltjes voor semmy en straks ook weer twee voor tess... Elke auto een van elk. Maxicosi wel gewoon maar eentje hoor, dat slaat nergens op om dubbel te hebben.
En ja het baby heeft ook zeker zijn charmes maar ik merkte bij semmy al dat ik het na de eerste zes maanden leuker vond worden en merk dat nu opnieuw bij tess weer. Mijn man begint nu ook steeds meer met tess te ondernemen. Hij zorgde wel altijd al heel goed voor der hoor en was al veel met der bezig maar nu krijgt ie natuurlijk steeds meer reacties van der terug en we liggen soms echt in een deuk om die gekke meid.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 12-08-2013

Hier vanaf 9 maanden in autostoel
Ze kwam met hoofd erboven
Ze is mega lang


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-08-2013

Sorry, dames, ff weinig tijd... Over een paar dagen is Q idd jarig (17 augustus), gaan wij daarna een paar dagen naar Londen moet nog van alles regelen en ook nog werken (pff).

Hier ging Q ook ongeveer met 9 maanden in een normale autostoel. Geen seconde spijt van gehad. Hij zit er echt veel beter in want niet alleen stak zijn hoofdje boven de stoel uit, maar ook had ons kleine dikkertje te weinig ruimte bij zijn schouders en lijfje.

Shady ik ben ook veel minder een babymoeder, hoe meer interactie hoe leuker ik het vind.

Druifje ik weet het nog niet qua taart, ik denk aan alleen zijn naam erop en wat uitgesneden dierenfiguurtjes. Ik wil liever een simpele, maar gelukte taart dan een moeilijke taart die net niet klopt. Is jouw workshop goed verlopen?

Bubble fijn dat je nog samen bent. Ik hoop dat jullie beter uit de therapie komen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-08-2013

@Meisje79, mocht ik je niet meer spreken, alvast een hele fijne verjaardag! Wordt vast een bijzondere dag, waarop je vast ook veel terug denkt aan vorig jaar. Wat is het jaar toch snel gegaan! Hele fijne dag en daarna ook have fun in Londen!!

De workshop is bij mij goed gegaan, was al de 2e, dus wist al wel wat. Heb nu de dingetjes voor thuis in huis gehaald en ga eerst nog oefenen, zodat ik weet wat ik nog mis in huis en wat anders moet/kan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-08-2013

Hele fijne verjaardag meisje!!
Zelfde dag als MSmile veel plezier


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-08-2013

Meisje doe je wel ff rustig aan meid??!! En wel volop genieten van Q zijn eerste verjaardag hoor!! Wat krijgt hij van jullie?

Am wat krijgt jullie dochter voor der eerste verjaardag?

Wij gaan oorbelletjes laten schieten voor der verjaardag! Maar dat duurt nog ff hihi