Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-10-2013

@Cindy dikke knuf meis. Wat onrechtvaardig. Ik hoop dat de volgende poging wel een succes is.

@Shady jeetje ik duim voor je. Je kon het niet late he Smile. Spannend!

Buddha lief dat je het vraagt. De ha dacht ´toch aan een schimmel´ en hoewel ik ervan overtuigd ben dat het dat niet is maar gewoon hardnekkige luieruitslag, ga ik toch voor de zekerheid het cremepje smeren dat hij heeft aangeraden en dat verder geen kwaad kan als het geen schimmel is. Verder veel sudocreme smeren, zei hij.

Q is trouwens echt een onuitstaanbaar mannetje vandaag. Wat een draakje. Zou het de 14 maandensprong kunnen zijn?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2013

Nee haha erg ben ik he!! Haha

Dus toch maar smeren... Hoop dat et werkt meis!
En Q onuitstaanbaar dus vandaag... Dolle boel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-10-2013

Meisje oh in dat geval met t crempje, baad t niet dan schaad t niet. Hopelijk is t iig snel over. Heft ie er ook last van?

Shady omg een streepje!!!! Dan ben je nu toch al beetje zwanger, anders maakt je lichaam geen hcg aan. Hopen dat ie blijft plakken en mag uitgroeien tot jullie wondertje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2013

Ja dat zou je idd denken maar ik durf er nog niet in te geloven hoor. Morgen ochtend hoop ik dat hij donkerder is en als dat zo is durf ik er al meer in te geloven! (Al denk ik zelf wel dat ie donkerder zal zijn...heb al een aantal dagen het gevoel dat het raak is namelijk)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 21-10-2013

Ohh shady mafkees.... Veel te vroeg.. Ik hoop maar dat je jezelf niet gek maakt en dat t echt raak is!!!!!!

Mijn duimen draaien..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2013

Tja dat zal over een aantal dagen moeten blijken,. Ik heb alle drie de zwangerschappen al heel vroeg posi getest dus ik ben benieuwd of dat nu ook weer zo zal zijn... Ik hoop het natuurlijk wel heel erg maar kan het ook goed accepteren als het niets blijkt te zijn uiteindelijk (denk ik). Ik sta nog redelijk met beide benen op de grond hoor, maak me niet helemaal gek gelukkig


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-10-2013

[Afbeelding: zlp3xi.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 22-10-2013

whaaaaaaaaaaaaaa shady!! dit kan toch niet missen!!! ik ga je feliciteren!!!! GEFELICITEERD


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2013

@Shady, yeah meis, ik zeg het nog een keer GEFELICITEERD!!!
@Meisje, hopelijk mag het aanslaan! Want is zo niets! Merk je nu al iets van verschil, bij hoeveel dagen moet je verschil gaan zien/merken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-10-2013

Omg shady gewoon nu al zwanger!!! Jeetje gefeliciteerd meid.
Je nod is 26 okt dan klopt dat niet toch als je nu al overduidelijk test!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2013

het zal wel iets schelen, maar ik had dat bij J. ook en toen scheelde het niet veel. Over paar weekjes weet ze het!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-10-2013

Nou bij shady zou t redelijk moeten kloppen omdat zij steeds follikelmetingen had, vandaar mn vraag! Echt super shady eerst meten ze je eitje en NU is ie bevrucht aaahhh wow zo blij voor je


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-10-2013

Shady WOW. Er staat gewoon: "zwanger". Dus. Jeetje. Gefeliciteerd! (ik ga je ook gewoon feliciteren). Waarom heb je 'al een paar dagen het gevoel dat het raak was nl"?
Omdat je misselijk begint te worden etc?

Druifje "binnen 2 weken" zou ik resultaat moeten zien. Maar dan nog kan het ook aan de enorme hoeveelheden sudocreme in combi met goed schoonhouden/vaak verschonen liggen ipv aan de schimmelcreme.

Druifje ben je nog steeds misselijk?

Rian K mag ik vragen: hoe gaat het met jou en je ex? Heeft hij de nieuwe situatie geaccepteerd en gaat het goed met de omgangsregeling?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2013

@Shady, dat bedoelde ik ook, het zal iets schelen, maar echt niet heel veel dagen ofzo. ik had het ook met J. Had ook veel eerder een positieve test.

@Meisje, naja als het maar helpt! Gelukkig is het geen 30 graden meer!! mijn lichaam is lekker rommelig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2013

Uhm buddha bedoel ik natuurlijk hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 22-10-2013

Wouw!!!!!! Shady!!!!!!!! Gefeliciteeeeerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 23-10-2013

@meisje.. Tuurlijk mag je dat vragen.. Momenteel verloopt het contact wel.soepel! We zijn beide redelijk flexibel en vooral met ons eigen leven bezig.. Dus ik mag niet klagen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

@Rian-Kippie, oh wat fijn zeg! Eigenlijk hoe het ook zou moeten gaan. Wel fijn voor Hailey hoor, een relaxte papa en mama! Hoe is het verder met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 24-10-2013

;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

:razz::wink: Dikke LOL


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 24-10-2013

ja gaat wel oke... bekken zijn weer iets rustiger.. Hailey's nieuwe kamer is nu helemaal klaar... dus project babykamer kan starten... beetje pimpen her en der...

bloeddruk heeeel laag... maar verder weinig klachten..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2013

Rian lekker dat je weinig klachten heb meis!
En hailey der kamer klaar dus. Leuk!!

Meisje ik weet niet het leek of ik het gewoon voelde dat het raak was. Moest al twee nachten er een keertje uit om te plassen terwijl ik dat nooit heb normaal gesproken.. En het voelde gewoon zo.. Kan het niet uitleggen... Was ook echt niet verbaasd eigenlijk toen ik het woord zwanger zag staan...en toch voelt het nog heel gek dat ik gewoon weer zwanger ben!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

oh fijn dat je bekken iets de betere kant op gaan, je moet nog z'n eind. Had er met me zoontje ook zo'n last van. Lage bloeddruk, jak hopelijk mag dat weer snel de lucht in, ook al kan het bij de zwangerschap horen, leuk is anders!

@Shady, gave tickers!!!Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2013

Tnx meis!! Jouwe trouwens ook!!! :wink:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-10-2013

Shady hoe reageerde je man? Heb je samen met hem de test gedaan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2013

Die is ook heel blij natuurlijk! Dat ik de digitale test deed was hij er niet bij nee maar wel toen ik sochtends die lichte streep kreeg op de test.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2013

Druifje....vergeet je ons niet iets te vertellen ?????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

@Buddha, haha ja eigenlijk wel. Ik ben id. weer zwanger van ons 2e wondertje!! Zo geweldig!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2013

Hihi!! Ook hier gefeliciteerd lieverd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

Dankjewel meis. Weer samen zwanger, hoe leuk is dat!! En nu schelen ze nog minder met elkaar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2013

Gefeliciteerd meid!!

Jij maar denken dat je misselijk werd door je eisprong gekkie. Deden jullie het dan zonder voorbehoedsmiddelen? Stiekemerd hahaha

Spannende tijden breken weer aan... op naar een goeie echo!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

@Buddha, haha ja id. dacht echt dat het me eisprong was, waar ik zo misselijk van was, door de ervaring van voorgaande rondes. Ik wist ook ovulatietesten en ik gaan niet samen, maar goed die van vorige week sjah ik dacht echt misselijk en positieve ovulatietest, jep eisprong :-P Niet dus. Haha voorbehoedsmiddelen wat zijn dat ;-). We hadden zoiets, we stoppen ermee en we zien wel. Nou het resultaat is er!! Alleen nu is dus de vraag hoever ik echt precies ben, CB gaf wel 2-3 aan, maar weet echt me eisprong nu niet. Dus wel spannend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

Oh ja natuurlijk bedankt voor je felicitatie!! Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2013

Hahaha nou lekker snel raak dan!! Scheelt n hoop teleurstellingen iig. Alleen heb je ons nu de kans gegeven met je mee te duimen Wink

Grapje Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

Ja zeker snel raak, net zoals bij J. 3 rondes alleen nu vele kortere! Zo blij!! haha ja id. dat is eigenlijk wel zo fijn ja!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 24-10-2013

Ook hier van harte gefeliciteerd lieverds. Leuk 2 zwangere zo dicht bij elkaar om te volgen!
Ga jij nu extra veel volgen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 24-10-2013

Jullie


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 24-10-2013

Whaaaaat druifje.. Stiekemerd... Gefeliciteerd!!!!!!! Cool!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2013

@Cindy, super lief dat je ons extra gaat volgen!! Leuk leuk.
@Rian-Kippie, hihi, dankjewel!!Dacht doe het dit keer even iets anders ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-10-2013

Cindy vertel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 24-10-2013

Ooo sorrry rot mobiel

Druifje gefeliciteerd
Leuk man!!! Wel zeer kort op elkaarWink geniet ervan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2013

Tess en deze uk komen ook best dicht op mekaar...anderhalf jaar zal zij pas zijn haha!

Cin lief van je kanjer!! Je bent echt een toppertje hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2013

Druifje ook hier gefeliciteerd met je mannetje!! 1 jaar alweer!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-10-2013

Druifje! Whaaaaaa! Gefeliciteerd! Superkool. Ben erg blij voor je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-10-2013

@Am2012, dankjewel!! ja leuk he
@Meisje79, dankjewel!! haha ja super cool he!! Ben helemaal happy!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-10-2013

Leuk hoor zo dicht op elkaar... Was mijn idee oorspronkelijk ook whaha maar dat liep iets anders.... Maar al met al is dit natuurlijk nog supersnel als je nagaat dat ik intussentijd gescheiden ben en helemaal. Opnieuw ben begonnen met alles...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-10-2013

Am: Ik heb niet veel te vertellen na een mislukte poging. Maar ben wel super blij dat mijn 2 beste forumvriendinnetjes allebei zwanger zijn. Dus ik zal nu nog meer komen kijken en kletsen.

Druifje: Van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!! Smile

De rest van de dames. Alles goed met jullie??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2013

Cin jeetje meis.... Je bent zo lief voor ons!!! Ik gun jullie ook zo hard een wondertje!!! Zucht....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-10-2013

Dat komt goed lieverd!!! Weet het zeker!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2013

Het moet gewoon!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-10-2013

Cindy mag ik vragen: wanneer is je volgende poging? Rond de kerst? (zoiets las ik, dacht ik). Dan weet ik wanneer ik weer voor je kan duimen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-10-2013

@Cindy thanks meis!! Oh van jou berichtje kreeg ik wel brok in me keel hoor!! Meis je bent echt zo'n schatje en ben zo blij dat ik jou hem mogen leren kennen!! Knuf!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-10-2013

Dank je druifje en shady. Jullie zijn ook echt schatten.

Meisje79: Lief dat je het vraagt. Ik denk rond jan/febr. Lekker rustig nog met de feestdagen. Daarna zal ik wel moeten beginnen weer. Het is nu weer eerst afwachten wanneer ik ongi wordt. Dan maandje de pil en dan weer spuiten. Maar aangezien ik hier vanaf vandaag bijna elke dag weer zal zijn. Zal je het denk ik wel kunnen volgen.
Hoe gaat ie met jou??

Rian: Wat ga je snel meissie. Echt super gaaf dat je zwanger bent Smile. Kan je echt genieten van je zwangerschap??

Hoe gaat het eigenlijk met onze zwangere dames?? Nog erg misselijk?? Veel plassen?? enz.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-10-2013

Ik denk dat ik er maar ff uitstap hier.. zal jullie heus nog wel volgen.

Het barst nu weer van de zwangeren hier en logisch dat jullie daar helemaal hoteldebotel mee zijn, maar ik zit nu helemaal nietmeer in die fase dus valt weinig mee te kletsen voor mij. Heb n clubje december mamaas en dat sluit meer aan op mijn fase Wink ventje wordt over twee maanden gewoon al 1 !! Time flies!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-10-2013

Cindy gister op cb geweest. Meneer groeit goed. Alleen wel n hartruisje geconstateerd Sad dus vanochtend huisarts latenbeoordelen. Moet over n maandje terug, als t dan nog steeds is dan ff naar t zkh voor n fipje. Vaak is t onschuldig maar tich, je schrikt wel want daqr reken je niet op.

Wens jou veel succes met je behandelingen maar we hebben elkaar op fb en zou t leuk vinden om je daar nog wel te sprekeb?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-10-2013

Jammer buddha...

En wat schrikken als ze dat dan constateren... Laat
Je ons weten hoe het over een maandje gegaan is?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 25-10-2013

Buddha; jammer dat je gaat meis. Maar ik snap het wel hoor.
Ik laat je zeker via fb weten hoe het gaat. Zal je daar zeker blijven spreken.
Jeetje wat schrikken zo van je kleine mannetje. Ik hoop echt dat het zo onschuldig is en blijft. Dikke knuffel meis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-10-2013

Je kunt altijd weer instappen buddha.. Ik heb dat ook gedaan...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 25-10-2013

Prima


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 25-10-2013

Budha, ik begrijp je heel goed
Heb ik ook wel namelijk. Weinig gespreksstof
Maar wat een rot nieuws!!! Bah, wat zul jij geschrokken zijn meid!
Yeahhh bijna 1 Smile
Zal ik je opzoelen op fb? Doe maar priveberichtje anders


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-10-2013

@Cindy, ben helaas 24 uur per dag misselijk en ben erg moe, maar komt vast wel goed binnenkort.

@Buddha, jammer dat je ons nu gaat verlaten, kun je ook niet duimen ;-) Had het misschien daarom ook beter niet kunnen zeggen! Ik heb ook een groepje van okt/nov ook perfecte aansluiting id.! Maar schrikken hoor van je mannetje, hopelijk is het niets ernstigs!! Dikke knuf! Laat je het ons wel weten?!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 26-10-2013

@ cindy,

hey meis, lief dat je t vraagt.. ja kan wel genieten hoor deze zwangerschap, meer dan de vorige keer toen voelde ik me zo beroerd! maar ook toen heb ik enorm genoten hoor... begin flink te groeien.. merk nu echt dat ik in een groeispurt ben beland.. banden staan enorm op rek... en de beeb beweegt flink, mijn bekken zijn wel wat gevoelig, maar tis allemaal nog te overzien... ben nog steeds aan het werk!

hoe is het met jou??? trek je het allemaal nog wel een beetje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-11-2013

@Buddha, jammer dat je ons hebt verlaten, maar ik begrijp je wel. Jij bent ws niet meer zo bezig met zwanger worden, nu je voorlopig voor 1 kindje hebt gekozen. Het ga je goed en hoop via fb contact met je te houden. Ik hoop dat het in orde komt met die hartruis.

@Druifje en Shady hoe gaat het nu?

@AM hoe is het met jouw kindje? Heeft zij de BMR prik al gehad?

@Cindy echt meis ik ga tzt voor je duimen. Sterkte met de komende tijd.

@Rian K respect dat je nog werkt. Tot hoe lang wil je doorgaan? Ik ben zelf doorgegaan tm 36 wkn en dat ging prima, maar het was dan ook mijn eerste kindje en ik had bijna geen klachten. Je zit in de goede periode nu toch? Ik dacht dat het tweede trimester (16 tm 32 wkn) over het algemeen als de beste periode werd ervaren.

Hier: maandag naar het cb geweest. Q is goed gegroeid en weegt nu 11.8 kg (zwaar mannetje) en is 80,5 cm lang. Hij zit op de +1 lijn qua gewicht en tussen de 0 en 1lijn qua lengte. Het cb was tevreden, al moet ik wel de fles gaan afbouwen, het avondeten minder fijn pureren en raadde ze mij aan om naar de kinderfysio te gaan ivm zijn eenzijdige ontwikkeling (hij gaat niet zelf zitten, hij trekt zich niet op, hij rolt nauwelijks en hij kruipt niet maar schuift bil). Woensdag heb ik de eerste afspraak. Ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-11-2013

@Meisje79, gewicht valt dan toch wel mee. Tenminste vind ik hoor!! Misschien is fysio niet eens zo gek idee. J. heeft hier ook gehad, vanwege zijn voorkeurshouding en ze doen leuke dingen met de kids hoor. Kunt altijd kijken hoe het gaat. En anders bepaalt jullie mannetje lekker zelf, wanneer hij wat gaat doen. Al is het misschien ook wel leuk en fijner voor jullie als hij iets meer gaat doen. Hij zelf zal er niet chagi/frussie om zijn toch? Hoe is het met jou zelf?

Hier gaat alles wel ok. Ben doodop en giga misselijk en moet aardig wat spugen, maar ja hopelijk mag dit minderen als we bij de 12 weken zijn. Mits de echo natuurlijk goed is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-11-2013

Meisje ik blijf toch spieken hoor.. Wink

En nee ik ben idd niet bezig met weer zwanger te raken. Maar heb vd week die live operatie keizersnede gezien....... hmmmm daar gaat t toch weer van kriebelen haha dus wie weet Wink

Jij met Q dus naar de kinderfysio, ben ook erg benieuwd. Hij is idd wel wat traag maarja, hoe kun je dat motiveren? Hopelijk heb je der iets aan.Bij ons ventje ging tvweer allemaal wat te vlug, en hij stapt nu al aan 1hand dus met zn eerste verjaardag loopt ie al denk ik. Das dan weer t uiterste haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-11-2013

Druifjebalen dat je zo misselijk bent. Wanneer is je eerste echo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-11-2013

Oh moet nog lang geduld hebben. 26 november pas.

@Me_5, jammer dat je wel inlogd en komt spieken, maar niets zegt. Al mag je me niet meer, hopelijk mag alles bij jullie goed gaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 01-11-2013

Druifje: Wat vervelend van je misselijkheid. Misschien is het dit keer wel een meisje Smile! hoop voor jou ook dat het minder gaat worden met de 12 weken.

Rian: Wordt dit je laastste zwangerschap meis? Want dan zou ik er extra van genieten. Ik ben zo benieuwd naar de naam en het geslacht. Ik vind H al zo n mooie naam hebben.

Meisje79: Is dat echt zo zwaar?? Ik heb er totaal geen verstand van namelijk. Hopelijk werkt de fysio voor Q.

Buddha: Wat leuk dat het toch kriebelt bij je Wink! Wie weet komt er dus toch nog een keer een kleintje erbij bij jullie.
Jullie kleine mannetje gaat dus weer super snel. Zo zie je echt dat elk kind verschillend is.

Wie is Me_5??

Hier: Nog steeds alles prima hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-11-2013

Geen idee wie me_5 is...

Meisje ik hoop ook dat de fysio goed zal zijn voor Q! Lijkt me idd voor allemaal leuker als ie wat meer kan rn doet

Druifje echt irri voor je zeg!! Pfff wat moeten we lang wachten op die eerste echo he?! En dan moet jij nog zes dagen langer wachten dan ik!!

Buddha wat grappig dat je de kriebels kreeg bij het zien van de live keizersnede! Lijkt mij niks om te zien eigenlijk! Zou wel leuk zijn als er nog een guppie zou komen!

Hier, ik ben gewoon in slaap gevallen op de bank! Heb dikke koppijn en mega moe... Vanmorgen dacht ik nog: waar blijft die vermoeidheid maar ik denk dat die in opmars is haha
Eergister had ik bloed verlies en gister nog wat bruin verlies dus ik kan echt niet wachten tot het 20 november is... Wil zien of ukkie er echt zit en of alles goed gaat... Ben nog niet eerder zo ongeduldig en onzeker geweest voor die eerste echo... Pffff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-11-2013

Nog even wachten dan dames echo's... hopelijk gaat komende tijd snek voor jullie beide !! Shady zolang bloedverlies niet gepaard gaat met krampen geen zorgen gaan maken meis. Komt goed!!

Ks op tv was best eng idd maar ookbwerr heel bijzonder om te zien hoe dat moppie uit de buik gehaald werd en begon te huilen.. blijft bijzonder.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 01-11-2013

me_5 is een bekende van deze groep, had/heeft ook nog andere naam, maar deze had ze toen aangemaakt, vanwege dat ze dacht dat er bekende hier waren.

@Shady, haha ik hoor het je vanmorgen nog zeggen!! Hopelijk blijft die hoofdpijn nu wel weg hoor, slapen op de bank is lekker, maar dan wel zonder de hoofdpijn!!
@Buddha, ik heb ook gekeken, al gaf het mij wel een enorm dubbel gevoel. Vond dit erg mooi om te zien hoor, het kan zo anders gaan natuurlijk. Ik hoop als ik weer een keizersnede krijg, ik het dan zo mag meemaken.
@Cindy, fijn om te horen dat het ok met jou gaat. Gisteren je lange werkdag overleefd? Echt 22 uur geworden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-11-2013

@cindy... Laatste zwangerschap..? Phoe eerlijk gezegd geen flauw idee... Zowel vriend als ik zouden er nog wel 1 of 2 bij willen..... Maar of dat finacieel haalbaar is? En qua ruimte.... Lastig... We hebben er straks opgeteld al 3 bij elkaar... Maar genieten doen we sowieso...

Enne thanx voor t compliment over hailey's naam..! Kus


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-11-2013

@ meisje 79, ja t werken gaat nog redelijk... Ik ga door tot 32 weken dan vind ik t mooi geweest... Tweede kerstdag is mijn laatste werkdag en begin dan pas weer 1 juli... Pbl verlof uren opgespaard!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-11-2013

Tegen de tijd dat jij dan weer begint moet ik ongeveer bevallen als het goed is hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 02-11-2013

Gek idee he shady! Heb je al.kwaaltjes??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-11-2013

Vrij weinig... Merk dat de vermoeidheid in opmars is maar verder niets.. Ja mijn darmen zijn ontzettend onrustig waardoor ik nog weleens twijfel aan het soort krampen wat ik voel... Zeker toen ik dinsdag avond ook bloed verloor... Dus van mij mag het snel 20 nov zijn...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 02-11-2013

Zoals ik lees gaat alles naar wens met de zwangeren onder ons.
Wat fijn om te lezen...
Shady, dat is wel spannend hoor
Had je veel bloedverlies??
ik snap dat het heel snel 20 nov mag zijn, maar kan je niet ff bellen en je verhaal uitleggen dat je nu best onzeker bent?
misschien kan je wel eerderSmile...

Druifje, met jou ook alles goed? weten mensen in je omgeving het al? zoals je ouders enzo.

Meisje: ja M heeft de BMW al 2 weken geleden ofzo gehad, of 3 weken geleden.
IN ieder geval al tijdje terug.. Geen last van gehad.. beide armen tegelijk geprikt, ideaal!
Hoe gaat het met je kleine boef... nog steeds niet echt verbetering? Qua lopen etc?

Budha: hoe is het met je uk? En de hartruis? Dat was jij toch?
sorry ik kan niet alles onhouden, soms word er veel geklets en dan ineens niet meer
kijk wel elke dag maar dan zo ineensstaat er veel tekst haha sorry als i het mis had..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 02-11-2013

o en wie is dan Me_5?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 03-11-2013

Kennen jullie die reclame van het wereld natuur fonds?

... Whe walking in the .... En dan verder

M. Gaat vreselijk huilen als ze die hoort.. Zo zielig! Wat is dit?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-11-2013

Ik zou niet weten meis... Wat apart zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-11-2013

@AM2012, met mij gaat het redelijk, aardig wat klachtjes en heb daar behoorlijk last van. Me schoonouders en zwager/schoonzusje weten het, rest niet. Na de echo denk ik dat ik het ga vertellen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-11-2013

@Druifje balen van je kwaaltjes! Had je daar bij J destijds ook last van? (sorry, weet ik niet meer). Spannende tijden, hoor! Ga je nog een combinatietest doen of niet? Quinten is objectief gezien niet zo zwaar, maar 12 kg iedere dag tillen omdat hij niet staat of loopt vind ik voor mij en mijn man wel zwaar. Ik heb vaak rugpijn van het mannetje.
@AM Geen idee waarom M zo op dat muziekje reageert... Nou krijg ik zelf ook kippenvel, misschien dat het voor een babyoortje nog veel aangrijpender klinkt. Fijn dat de BMRprik goed ging.
@Rian K goed dat je geniet van de kindjes. 3 kindjes lijkt me straks soms erg druk! Hoe oud is het kindje van je vriend/man?
@Buddha leuk als je hier toch af en toe meeleest! We hebben zo lang met elkaar gechat... Ik zal je missen, hoor.
@Shady jeetje bah wat een onzekerheid weer. Ik ben het met AM eens, misschien moet je aangeven dat je je onzeker voelt? Misschien mag je dan eerder? Sterkte iig.

Hier: Met Q gaat het goed. Hij ontwikkelt zich goed, op het fysiek/grove motorische deel na. Daarvoor gaan we woensdag naar de kinderfysio. Eens kijken of zij ons kan helpen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-11-2013

Meisje succes bij de fysio! Fijn dat ie daarnaast wel gewoon heel goed ontwikkelt!

Tja ik twijfel heel erg of ik eerder een echo wil... Begin nu de vermoeidheid toch wel aardig te voelen... Maar ik weet niet het duurt gewoon zo lang haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 04-11-2013

@meisje79, zijn dochter word in feb 2... Dus nog lekker jong ook :-) ach.. De oudste twee zijn deeltijdkinderen... T zal niet vaak voorkomen dat ze er alle drie zijn...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 05-11-2013

wihoeeee mijn tattoo staat!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-11-2013

@AM2012, mooie tattoo hoor.
@Meisje79, bij J. had ik niet zo extreem last ervan, zoals ik het nu heb. De combinatietest doen wij niet, bij J. ook niet gedaan. Voor jullie is id. de 12 kg wel zwaar, vind J. ook al erg zwaar en die zit nu ergens tussen de 9 en 10 kg. Ben blij als we huisje hebben en we de trappen niet meer zo vaak op en af moeten! Succes met de fysio morgen, ben benieuwd! Even laten weten hoor, wat ze ervan vinden en hoe jij het vond.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 05-11-2013

Druifje, misschien wordt het, gelet op je kwaaltjes, wel een tweeling...Smile.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-11-2013

@Meisje79, het zou nog ook kunnen ook. Ik weet nog bij de echo van J. dat me man echt zat te kijken, goh er zit er 1tje en ik was allang blij dat ik een kloppend hartje zag. In zijn familie zitten een paar 2lingen. We zullen zien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 06-11-2013

Dank je wel druifje ben er ook heel trots op!
Er komt schot in de zaak met ons huis
Hebben een optie voor een 2 onder 1 kap huis
Maart 2014 begint de bouw hopelijk.
As vrijdag aankoopmakelaar en kijkers. Spannend!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-11-2013

spannend AM!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-11-2013

Vandaag gebeld om mijn echo eerder te krijgen. Mag nu 14 nov ipv 20 nov. Had gister wederom bloed verlies. Wel opnieuw weer na een uur intensief dansen dus dst is wel opvallend maar wil gewoon duidelijkeid hebben... Goed of fout liever 14 dan 20 duidelijkheid


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-11-2013

Nog maar een weekje geduld dan shady... Komt vast goed...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 07-11-2013

shady,goed van je! ik hoop dat het goed nieuws is.
ik denk zelf dat het door het sporten komt.
zou dat misschien wat rustiger aan doen totdat je de echo hebt gehad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 07-11-2013

rian, echt heel spannend!
Hopelijk komt onze droom uit..

Dames, ik vind het wel jammer dat er weinig gereageerd word op de anderen ...... gaat veel over de zwangeren...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-11-2013

@AM2012, ik reageer wel vaker op andere hoor. Maar vaak geen echte reactie terug.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-11-2013

Ik reageer altijd uitgebreid op meisje79 en zij is niet zwanger. Heb jou laten weten dat ik de tattoo mooi vind. Het forum is sowieso rustiger en ik zit er echt niet meer dagelijks op ofzo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-11-2013

Maar goed fijn dat jullie een optie hebben op een huis, worden weer spannende tijden! Hier ook bezig met huisje, vandaag bezichtigd en het ziet er goed uit. Dus we gaan er waarschijnlijk nog wel een keer bezichtigen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 07-11-2013

sorry ik ben erg lomp aangelegd denk ik... ik reageer lang niet altijd op iedereen :oops:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-11-2013

Sorry ik ben vaak ook een beetje ego..

Ik heb jou tattoo niet gezien dus kan daar geen reactie op geven...
Verder ben ik een beetje moe dus probeer af en toe een moment te pakken om terug te lezen en te reageren


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-11-2013

Lieverds, zullen we niet gaan kibbelen? Al sinds dat we nu meer dan twee jaar geleden met elkaar zijn gaan babbelen is er om de zoveel tijd een dame die vindt dat er niet genoeg op haar wordt gereageerd. Ik ben er nooit wat van gezegd maar doe dat nu wel. Ik ben er namelijk wel klaar mee eigenlijk. Ik dacht dat we nu een leuk groepje hadden die het goed met elkaar kon vinden en waarbij iedere dame meeleeft met de ander. Laten we dat zo houden. Alstjeblieft. We zijn geen kleuters meer!

AM, ik probeer altijd op iedereen te reageren, maar soms lukt dat gewoon niet of lees ik te snel en mis ik dingen. Sorry dan. Spannend van dat huis! Wij hebben drie jaar geleden een nieuwbouwhuis gekocht en het is heel leuk om je huis zo from scratch opgebouwd te zien worden. Ons huis bevalt ons erg goed, ik hoop dat jullie tzt hetzelfde over jullie huis kunnen zeggen.

Druifje zou je een tweeling zien zitten? Smile. Ook spannend van jullie huis. Tip: regel een bouwkundig rapport.

Rian-K samen dus 3 kindjes van onder de 5! Ook al heb je die van je vriend in deeltijd, toch lijkt het me best pittig straks. Maar goed, jij hebt natuurlijk al de nodige ervaring met Hailey...