Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-11-2013

Och Shady vergeet ik jou helemaal. Ik vind het erg fijn voor je dat je de 14e al terecht kan. Da's al bijna en klinkt een stuk dichterbij dan 20 november. Zoals je het beschrijft kan het bloedverlies door het sporten komen. Maar het is fijn om straks zekerheid te hebben. Ik duim voor je! Had je ook bloedverlies in het begin bij je eerdere zwangerschappen? Ik zag trouwens berichtjes van je voorbijkomen op facebook. Wat sneu voor je dat je zo verschrikkelijk moe bent. Ik hoop dat dat over een tijdje over is. Met 13 weken zouden die kwaaltjes minder moeten zijn, toch? En ik zag een tijdje geleden ook foto's van je kindjes voorbijkomen op fb. Wat wordt jullie T toch alweer een grote meid. Ze gaat hard, he, in haar ontwikkeling? Goed, hoor. Veel sterkte de komende week en wij denken aan je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-11-2013

Meisje helemaal mee eens!! We zijn volwassen meiden dus dit moet gewoon zonder problemen kunnen!

Ja ik heb zelf ook het idee dat het door sporten komt hoor maar ja je weet maar nooit... En voel me idd wel moe maar niet het extreme wat ik gewend ben haha! Bij de voorgaande zwangerschappen had ik alleen bruin verlies maar nu echt rood maar goed ik ga me er niet ernstig zorgen om maken, ik zie het donderdag wel! Nog zes nachtjes!!! Ben ook idd erg blij dst ik de 14e al kan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-11-2013

Rian drie kids onder de vijf voor jullie straks dus!! Pittig hoor...
Hier ook, semmy is dan net 4 als de baby komt... En Tess anderhalf.. Zal wel ff zwaar zijn maar na een maandje gaat semmy dan naar de basis school dus dat gaat wel schelen denk ik
Hoe voel je je? Hoest met je bekken?

Druifje omg een tweeling!! Het zal je gebeuren zeg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-11-2013

Am succes vandaag!! Hoelaat komen de kijkers en de aankoop makelaar?
En een optie op een mooie woning dus, lijkt me een spannende fase! Wanneer zou de. Bouw klaar moeten zijn dan?
En wat voor tattoo heb je laten zetten?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-11-2013

Meisje hoe gaat et verder met Q en zijn ontwikkeling? Jij ging naar de fysio toch? Ben je daar inmiddels al geweest?

En ja Tess wordt echt al een hele dame die heel goed weet wat ze wil en hoe het voor mekaar te krijgen!!
Semmy gaat ook als een dolle! Hij heeft van de week mama geschreven!! Mijn moeder had het op een blaadje gezet en hij heeft het na gedaan! Hij is echt toe aan de basis school!

Zo ik heb mijn best weer gedaan geloof ik!
Semmy heeft de tafel gedekt en roept: "aan tafel!!!" Dus wij gaan ontbijten hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-11-2013

Ik blijf toch maar kletsen hoor hahaha wat Meisje79 zegt.. we babbelen al twee jaar!

AM jij bentook amper actief geweest afgelopen twee jaar en later dit nieuwe account aangenaakt. En dat was ook niet zonder reden he Wink ook relletjes geschopt toen dus ga nu svp niet weer tzelfde doen he hihi. Ik snap je overigens wel hoor. Met weer zwangeren hier gaat t natuurlijk weer over kwaaltjes etc etc.. en aangezien wij niet bezig zijn om zwanger te worden trekt ons dat wat minder..

Maar ik ben wel super blij voor druifje rian en shady en hoop cindy straks ook en vind t kei leuk om hun ook nu weer te volgen :oops:

Wat voor tattoo heb je gezet? En waar? Ik heb er vorige maand ook 1 bij gezet voor mn zoontje. Op de binnenkant van mn pols. Heeeel blij mee hihi

Meisje hoe ging t bij de fysio?? Wat is je gevoel erbij? En moet je thuos er ook iets mee doen?

Ishady fijn dat je iets eerder echo hebt. Nog zes nachtjes meid!!

Druifje jij nog zo misselijk?

Iik moet de badkamer nog poetsen maar geen zin meer.. mja... mannetje slaaot lekker dus eigenlijk moet ik de tijd goed besteden he.
(Nu al respect voor jou shady poeh met drie kleine kids straks whaaaaa haha)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 08-11-2013

Hihihi

Ja alles gaat wel goed.. Tob wel met een blaasontsteking die niet weg wil... Maar heb er vrij weinig last van moet ik zeggen... Vandaag een lange druke dag gehad op t werk.. Dat soort diensten beginnen er wel in te hakken nu... Morgen 25 weken alweer! Tijd gaat zo snel!! Word wel heeeeel nieuwschierig naar de kleine hoor...

En idd drie kleintjes straks waarvan de oudste 3,5 is als de jongste word geboren... Dat zal een flinke logistieke puzzel worden op sonmige dagen aangezien ik ook nog eens erg onregelmatig werk.. Maar komt wel goed hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 08-11-2013

Hmm...... die zin heb ik niet gelezen geloof ik..

kort gevat;
huis is zo goed als verkocht
tatto van maybritt haar naam

druifje, wanneer echo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 08-11-2013

rian idd snel 25 weken alweer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 09-11-2013

Heb je een foto van je tattoo? Ik heb Hailey ook op mijn onderarm staan... Volgend jaar de volgende laten zetten op de andere arm..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-11-2013

Ja heb ik maar ik kon hem niet uploaden, zal nog eens proberen[ATTACH=CONFIG]12059[/ATTACH]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-11-2013

Kan hem niet zien...

Fijn dat het huis zo goed als verkocht is zeg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-11-2013

dan kan het niet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-11-2013

Via tinypic.com lukt het wel..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-11-2013

Wat is dat, heen idee hoe dat moet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-11-2013

@Buddha jaaaaa wat leuk dat je blijft. Ik begon je al te missen Smile. Hoest met jou? Leuk dat je die tatoo hebt gezet. Ik probeer tegenwooridg zoveel mogelijk huishoudelijke dingen te doen met Q erbij (in de box), zodat ik iets voor mezelf kan doen als hij slaapt. Is hij niet altijd mee eens, hoor...

@Rian K wat deed jij ook alweer voor werk? Respect dat je het nog volhoudt. Balen van die blaasontsteking.

@AM Wat goed dat je huis is verkocht. Ik hoop dat je er een mooi bedrag voor hebt gehad. Leuk die tattoo. Ik kan de foto hier ook niet openen.

@ Shady hoe is het nu? Heb je sinds het weekend weer bloedverlies? Nog maar een paar daagjes...

Hier: ben dus naar de fysio geweest. Het ging zoals ik dacht ("leg je hem wel genoeg op je buik..."). Maar er is niets mis met het mannetje, hij is sterk genoeg maar nogal lui. Ik moet hem meer zelf laten doen en niet alles voor hem doen en de fysio heeft een paar oefeningen laten zien. Volgende week woensdag komt ze aan huis om te kijken wat we kunnen aanpassen/kunnen doen. Maar nou komt het, ik ben de terugweg geweigerd in de bus met Q en de wandelwagen. Ik stond al in de bus, er was ondanks dat er al 2 wagens stonden plek zat, maar ik mocht niet mee. MOest ik met de doodvermoede Q in de regen 25 min door de doorgaande weg naar huis lopen. Ik was BOOS. En heb meteen een klacht in gediend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-11-2013

Druifje sorry, misschien heb ik eroverheen gelezen, maar heb jij al een echo-afspraak staan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-11-2013

Meisje wat is dat nou??? Geweigerd in de bus?!?! My god!! Wat erg! Ik zie je al gaan, plompverloren door de regen...
Ben benieuwd wat de fysio te melden heeft als ze thuis langs komen. En ach hij is gewoon wat lui haha! Gelukkig is er niks mis met hem! Maar dat dacht je toch ook niet?

Ja ik heb gister weer bruin verlies gehad... En de hele dsg een hele rare buik gehad. Lag om 18:30 al in bed! Nog maar drie nachtjes!! Hoop echt op goed nieuws maar omdat ik me eigenlijk helemaal niet zo zwanger voel heb ik er een beetje een hard hoofd in... Pffff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 11-11-2013

Shady wat naar van dat gevoel zeg!! Hopelijk krijg je over drie dsgen toch goed nieuws...

@meisje79, wat raar zeg geweigerd bij de bus... Wat een bullshit...

Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg... Op een woongroep met jong volwassenen die lichamelijk geheel zelfstandig zijn... T gaat puut om t begeleiden vanwege gedragsproblemen en de nodige stoornissen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-11-2013

@Meisje79, je hebt helemaal gelijk, we houden het hiergewoon lekker gezellig!! Niet zomaar over je heen laten lopen door de fysiohoor! Je hebt toch al van alles geprobeerd, zelf laten doen, iets doen voorhem. Sjonge, hopelijk gaan ze dat ook inzien. Oh wat erg zeg! Goed dat je eenklacht hebt ingediend, dat slaat toch geheel nergens op!! Hopelijk hoor je ernog wat van!
We hebben de 26
[SUP]ste[/SUP] pas de echo, ben dan rond de 10 weken zwanger(denk ik)

@Rian-kippie, hoe is het nu met je blaasontsteking?
@Buddha, de badkamer nog afgekregen? Leuk weekend gehad?

@AM2012, fijn dat je huis is verkocht.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 12-11-2013

@ druifje, lang duurd dat wachten op die eerste echo he... bij hailey en bij deze had ik hem ook tussen de 10e en de 11e week in...

blaasontsteking is op zijn retour blijkt uit de korte kweek van afgelopen week... moet wel echt zeggen dat ik zelf ook beter moet drinken... ben in me normale doen al geen drinker... vind t nu helemaal moeilijk! maar ja.. alles voor t goeie doel he...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-11-2013

Shady, hoe is het met je?
Binnenkort de echo toch?

Druifje. Je voelt je dus minder goed dan met j?
Misschien ook nu wel omdat je j hebt, kan je minder rustem enzo.

Rian. Wanneer heb jij weer eem echo?

Budha. Allea goed bij jou?

Meisje: moet je onder controle blijvenbij de fysio nadat zd bij joi zijn geweest?
Voor welke leeftijd moet hij meer kunnen dan?


Ons huis is niet verkocht hoor, ziet er goed uit maar nog niet verkocht
Wachten op reactie van ons tegenbod


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-11-2013

Budha heb jij ook een tattoo laten zetten laatst?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-11-2013

Am wanneer moeten jullie die reactie ongeveer krijgen? Spannend hoor!

Jaaa morgen mijn echo!!! Oh wat vind ik het spannend zeg!!! Mag on 11:30 en moet tot 11 werken dus lekkere afleiding!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-11-2013

Shady. En????????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2013

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Een kloppend hartje gezien!!!! 6w5d en over 13 dagen weer gluren!!! Ben zooooo opgelucht!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 14-11-2013

Ik zag t net p facebook!!! Gefeliciteerd!!!

Am, in principe heb ik geen echo meer....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-11-2013

Shady wat fijn!!!! Ben blij voor je. Gefeliciteerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-11-2013

Jiehoeeee!!!!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 15-11-2013

rian, pas weer aan het einde dan toch? De liggingsecho


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 16-11-2013

Liggingsecho!? Dat word hier alleen gedaan bij twijfel... Of wanneer t kindje niet vastligt in t bekken... Heb ik bij hailey ook niet gehad... Bij hailey hebben we nog wel een pretecho gedaan met 25 weken.. Maar omdat al mijn echos eigenlijk tegenvielen qua beeld.. Zowel bij hailey als bij deze spruit... Vandaar dat we nu gekozen hebben om geen 100 euro uit te geven aan een pretecho....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-11-2013

Die beslissing snap ik wel.
ik weet niet eens meer of ik een liggingsecho had. geloof wel dat ik met 33 weken nog eens had, of later..
pfff die tijd hahah ik kan me weinig herinneren eigenlijk.. en maar goed ook Smile... De mooie momenten zitten er echt wel..

Maandag als het goed is het koopcontract ondertekenen WANT!!!!!!!!!!!!!!! Gisteren nieuws gehad dat hij idd verkocht is.
maandag natuurlijk nog ff afwachten maar ziet er goed uit.
ALs het mee zit kunnen we juni 2014 in ons nieuwe huis.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-11-2013

Rian das idd erg duur ja. Zonde! Hebben wij ook niet gedaan. Al had ik wel een liggingsecho /groei echo met 30 weken. Was hier ook standaard.
Maar ook nooit echt n duidelijke foto gehad. Soms zie je die echte mooie, hier niet gelukt. Ook omdat wij t geslacht niet wilde weten. Ikhad altijd zoiets van gewoon "rustig" wachten en dan zie je je kindje in het echt. T schiet al lekker op bij jou!

Am wat goed nieuws !!!!!
Ja vorige maand heb ik een tattoo gezet voor mn kleine vent op mn pols./onderarm. Heel blij mee Smile

Meisje wanneer moet je weer naar de kinderfysio?
Ga je er wel mee door?

Shady had je al gefeliciteerd maar hier ook nog maar even haha. Gefeliciteerd met dit prachtige wondertje. Je verlangde er zo naar, wat een geluk dat het jullie weer is gegund.

Druifje hoe gaat het met je? Al minder misselijk?
Hier alles goed. Volgende week vrijdag terug voor zn hartruisje, hopelijk is ie dan weg.. zoniet dan in t zkh voor n hartfilmpje. Wel fijn zulke goeie controle, boffen maar dat we in nederland wonen!

Nu intocht kijken op tv. Als mannetje wakker wordt straks gaan we vanmiddag naar een intocht hier in de buurt. Hij zal zn ogen uitkijken met al die kindjes.
Vanavond schoen zette haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 16-11-2013

am, gefeliciteerd!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-11-2013

@AM2012, ik voel me niet slechter door J. Misselijkheid ishet ergste, maar is de afgelopen dagen iets verminderd.
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huisje, wat fijn zeg.

@Buddha, misselijkheid is afgelopen dagen iets mindergeworden, hopelijk blijft dit zo. Id. is het hartruisje weg! Ja je hebthelemaal gelijk, allemaal zeuren, maar wij kunnen tenminste naar het ziekenhuisen onze kids laten checken etc.
@Hier, bij J. geen liggingsecho gehad, maar een groeiecho, 2x. en dat zul nu weer gebeuren en vaker aan het einde.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2013

Am gefeliciteerd!! Geweldig!

Buddha laten we idd hopen dat het weg is!!

Verder ff geen fut want ik log al sinds gisteravond 19 uur doodziek op bed... Pfffff!!!!

Druifje beter dat je minder misselijk bent... Lijkt me zooooo irri!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-11-2013

@Shady, beterschap meid.
@MSB, succes, hopelijk mag het bij jou ook snel raak zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 18-11-2013

100% zeker ons huis verkocht
Ook niet onder voorbehoud, gelijk verkocht.
Morgen koopcontract en vrijdag komen de nieuwe bewoners even langs.
Zo spannend allemaal! Erg leuk
M. straks een mega grote slaapkamer!
Ons huis is bijna 6 meter breed en 9 meter lang.
Tuin van 15 meter diep en 9 meter breed!
Onze wens eindelijk in vervulling!


Alles goed met de dames hier?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2013

Heerlijk nieuws am!!! Gefeliciteerd!!! Nu uitkijken naar jullie nieuwe huis!! Fantastisch!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 18-11-2013

Shady hoe voel je je nu? Alweer wat beter


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2013

Ja stukken beter!! Straks nog wel lekker op tijd naar bed maar voel me weer helemaal toppie


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 19-11-2013

Klinkt goed Am!! ik zit voorlopig nog op 2 hoog in me huurflatje Tongue maar heej ik ben wel happy!

@Shady, gelukkig knap je weer een beetje op...

hier.... ik rijs de pan uit! meeennnn wat groei ik hard! sta er soms zelf van te kijken... nu 9,5 kilo aangekomen.... #datwordplus20vreesik


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-11-2013

Hahaha rian, waarom zou je moeten verhuizen als je je happy voelt? Tenzij het te klein is natuurlijk.
Wij hebben altijd de wens gehad om een eigen huis te laten bouwen, 2 onder 1 kap omdat we allebei van huis uit de oprit gewend waren.
Als starter is dat gewoon lastig om zoveel te lenen, nu wij ons eigen huis verkocht hebben kunnen we deze stap wel maken!
Gisteren wezen kijken naar keukens etc.... my god wat mooi maar ook duur..

hahahah... ik was ook zo "dik", net een walrus... als ik foto's terug zie denk ik: jezus dat ik dat zelf niet zag toen die tijd hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-11-2013

Ach rian ik was ook ruim 20 kilo aangekomen met beide voldragen zwangerschappen hoor! En vrees dat ik dat nu wederom ga redden haha! En ik had er nog 8 zeker van de zwangerschap van Tess aan hangen dus ik kan mijn lol op na deze bevalling... Pfff zie er nu al tegenop haha!

Am het lijkt mij ook fantastisch om je eigen huis te laten bouwen!! Helaas zal dit voor ons denk nooit haalbaar gaan wordn maar ach ik moet zeggen dat wij ook heel erg op ons plek zitten in ons jaren 60 rijtjes huis! Plek voor drie kindjes op een eigen slaapkamer, een badkamer die klein is maar waar toch een ligbad in geknald is, een leuk knus huis maar evengoed ruim genoeg voor straks met Zijn vijfjes... Tuin op het zuiden dus in de zomer lekker het zwembad neer knallen en gaan! Alles op loopafstand om ons heen en de psz en basisschool zit letterlijk om de hoek! Qua locatie zou ik dus ook zeker niet meer willen ruilen, wel hebben wij nog verbouw en uitbouw plannen maar das coor over heeeeeel veeeeeel jaren pas haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-11-2013

shady, weetje: materiaal is maar materiaal, en waarom verhuizen?
Groot gelijK!.. Als wij hier op onze plek zouden zitten, gingen we ook niet weg voorlopig.
Het is gewoon puur dat ik graag hier weg wil, heb niks in de buurt. Ook rijtjeshuis nu.
Maar onze wens was altijd 2 onder 1 kap en nu die kans er ligt grijpen we hem met beide handen, en ik ben er super trots op dat we
het kunnen doen in deze rot tijd.
M. heeft nu echt een kleine kamer, is 2.50 bij 2 ofzo.
Staan wel grote meubels is maar het houd echt niet over.. en dat vind ik ook wel belangrijk.
Wij moeten ook echt wel keuze's maken wat we willen, ik wil grag keuken met eiland, maar ook tuindeuren, en badkamer mooi
tja... dan moet je keuze maken, want het is ASOCIAAL duur allemaal... even vloerbedekking en pvc vloeren kosten alleen al dik 8000 euro.
En dan moet je alle wanden etc nog... pffff.. maar ja heb je wel wat..

ik was overigens ook 22 kilo aangekomen hoor..
Woog 84 kilo op het einde. begon met 62 ofzo..
Weeg nu 61 dus prima!..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 19-11-2013

ohh nou vergeleken bij jullie ben ik al een slagschip van mezelf dan hahahhaa...

bij Hailey begon ik op 96 kilo viel.er eerst 11 af en kwam er daarna genoeg bij... woog op t einde 105...
nu was mijn start 83,5... en ben nu 93 :-X

Am, ben vooral erg happy met me gezinnetje.. maar ik mis wel ruimte! kan momenteel eigenlijk niet verhuizen door schulden... met dank aan de scheiding... maar ach.. wat niet is kan nog komen he!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-11-2013

Ik was voor Tess weer netjes terug op de 58! Wat was ik blij!! Heb daar maar kort van mogen genieten want toen raakte ik weer zwanger... Hoppa, 80 kilo ruim! Bevallen en toen was ik 72 kilo. Ben nooit meer verder afgevallen dan de 68 kilo en dat is nu dan ook mijn start gewicht... Zal dus dit keer de 90 wel gaan halen vrees ik... Maar ik doe mijn best om dat te vermijden want na deze zwangerschap wil ik toch echt weer zorgen dat die knop om gaat en ik weer richting de 60 kilo ga... Dat hoop ik echt!!!
Rian op de foto's lijk jij absoluut geen 93 kilo!! Ben je vrij lang ook zeker?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 20-11-2013

@AM: Gefeliciteerd met de verkoop/koop! Als ik je een tip mag geven: doe het gelijk goed , ook al heb je misschien net het geld er niet voor (over). Wij hebben sommige dingen wat goedkoper uit laten voeren, zoals de wanden van de wc en badkamer, de vloer beneden en we hebben daar nu wel spijt van.
@Gewicht: ik ben niet zoveel aangekomen (zo'n 14 kg) maar ik woog al te veel. Ik ben nu bezig met afvallen en moet nog 5 kg om tot een goed BMI te komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 20-11-2013

@Shady fijn dat je weer wat beter bent. Ziek zijn is niks, he... Heb je trouwens nog weer bloedverlies gehad?
@Rian lijkt me zwaar werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Vind je het leuk werk? En is de blaasontsteking nu echt weg?
@Druifje nog maar 6 dagen tot de echo! Lijkt me raar om alles weer opnieuw mee te maken. Hoe ervaar je je zwangerschap in combi met J? Ben je nu relaxter omdat het je tweede zwangerschap is en gaat de tijd sneller, of is dat niet zo?
@Buddha hoe was het bij de intocht?

Hier: Q is een week flink ziek geweest. Ik denk dat hij hetzelfde had als Shady en nog veel meer mensen: een virusje. Maar Q is zelden (echt) ziek dus ik schrok toch wel. Hij heeft dagen niet gegeten en wilde alleen maar slapen of tegen mij aanhangen. Nu lijkt hij weer beter. Gelukkig.
De fysio gaat hier nog even door. De fysio is vanochtend bij mij thuis geweest en we hebben allerlei oefeningen gedaan, die ik nu zelf ook moet gaan doen. Quinten vond het maar niets, ten eerste omdat hij haar niets vond (eenkennig mannetje) en dan is het voordoen voor de fysio van zo'n oefening een hele kunst. Ten tweede vindt hij oefeningen doen vervelend (ik eigenlijk ook wel een beetje). Maar goed, we gaan ermee aan de slag, wie weet levert het wel wat op. De fysio komt over 2 weken weer om te kijken en dan zien we wel weer verder. Ik verwacht eigenlijk dat ze de 8 (gratis) sessies volmaakt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

@meisje79, wat vervelend dat Q zo ziek was... hailey is ook nooit ziek... maar als ze dan is wat heeft is t dubbel zielig haha...

werken in de gehandicaptenzorg kan zwaar zijn.. maar tis echt mijn roeping dus voor mij valt t mee... t zou voor mij veel.zwaarder zijn om hele dagen op een kantoor te moeten zitten...

@shady, ik ben idd wel vrij lang... 1.78m


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-11-2013

@AM2012, super zeg, van harte gefeliciteerd, nu naar het volgende project!! Smile
@Meisje79, ah wat sneu zeg, gelukkig gaat het nu weer beter met hem! Hopelijk mag de fysio gaan werken, ik zag het eerst ook niet bij J. maar laatste sessies zag ik toch verandering! J. vond het ook niet zo grappig allemaal. De tijd vliegt hier wel voorbij, maar ben blij als de echo is geweest. Nu zit je toch nog in soort van onzekerheid en wat als het fout is.....
J. vraagt natuurlijk aandacht, dus je bent veel minder bezig met het zwanger zijn, ja misselijkheid, vermoeidheid en groeiende buik, maakt je wel duidelijk van goh je bent zwanger maar anders. Gisteren intake gesprek gehad en ook over de bevalling van J. gehad. moet een test doen, om te kijken hoe me angst is. Er wordt sowieso extra aandacht aan besteed bij elke controle, maar als uit de test blijkt dat me angst echt groot is, dan zou ik therapie kunnen krijgen. Maar goed denk niet dat het nodig is, heb nu wel kriebels, maar hoort er wel bij denk ik. Moet binnenkort al naar de gyn voor gesprek, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Vanaf week 36 sowieso dus ziekenhuis en vanaf week 28 groei echo's.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-11-2013

Oh ja gewicht, ik was volgens mij 8/9 kg aangekomen, denk dat het nu meer wordt, omdat ik onder me startgewicht zit dan bij j. toen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

8/9 kilo totaal druifje?! phoe... ik zit daar nu al overheen.. en moet nog 3 maanden... hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-11-2013

haha, ja in totaal, starten met 64/65 kg en eindigde met 74 kg. Nu gestart met 61/62 kg, schommelde steeds, dus ben benieuwd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

mijn god... wat heerlijk... gewicht is hier al me levenlang een strijd... op me top was ik 100 kilo (3 maanden na hailey's geboorte) ben toen 20 kilo afgevallen, maar tis me nooit gelukt om onder die 80 te komen... daarna wel weer een beetje geschommeld en was nu dus 83,5 toen ik weer zwanger raakte...
ik hoef er maar naar te kijken en de kilo's blijven al plakken... erg irritant!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2013

Ach rian zolang je gelukkig bent zou ik me er niet zo druk om maken! Mijn vent neemt me gelukkig ook gewoon zoals ik ben, extra kilo's of niet...

Meisje fijn dat de fysio aan huis komt zeg! En kan me voorstellen dst je mannetje er niets aan vindt haha! Maar als hey maar helpt toch?

Druifje ja die echo mag nu wel komen he meid? Nog maar zes dagen ... Ik nog zeven voor de tweede alweer haha

Hier vanmorgen oorbelletjes laten schieten bij Tess! Alvast voor der verjaardag! Het staat zoooo schattig!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2013

Is je angst zo groot druifje? Ik moet zeggen dat ik nu ook echt nog niet aan bevallen moet denken hoor! Gelukkig groeien we daar weer lekker naar toe in de loop der tijd! Wat voor test is dat precies of weet je dst niet?
Ben benieuwd hoor meis! Is de misselijkheid een beetje te doen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

ja mijn vent doet er ook niet moeilijk over (in tegenstelling tot mijn ex) maar ik vind het zelf wel vervelend, want toen ik heel zwaar was zat ik ook veel minder goed in mijn vel... ik voelde me gewoon zowel emotioneel als lichamelijk stukken beter toen ik op 80 kilo zat... dat is dan ook zeker mijn streven voor volgend jaar zomer...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

en die oorbelletjes bij tess!! echt super schattig joh.. ik wil het voor Hailey ook eigenlijk, maar iets houd me tegen haha... vind dat ze zelf die keus moet hebben ofzo..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2013

Niet teveel in 1 keer van je lijf verlangen he?! Ga je bv geven?
Ik ga gelukkig in de zomer bevallen dus mijn doel is pas voor het jaar erna weer op de 60 kilo te komen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2013

Haha nou als Tess ze niet meer wil heeft ze ook die keuze om ze er uit te halen lol
Ik vind het echt mega schattig bij een meisje maar ja het is nogal een discussie gevoelig onderwerp


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-11-2013

@Rian, ik heb ooit ook 95 kg gewogen en ik was toen puber ;-). In 2003/2004 ben ik gaan afvallen, te extreem, want ik woog in 1 jaar tijd opeens nog maar 55 kg. Dat kon ik natuurlijk niet vasthouden en ging tussen de 60/65 wegen.
@Shady, ja nog maar 6 nachtjes slapen. Ja leuk hoor je 2e echo. Leuk ook de oorbelletjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-11-2013

Shady, lief hoor oorbellen
Idd een discussie punt voof anderen
Ik ben er zelf ook op tegen. Vind het zielig


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2013

Zielig, tja, het is sneller voorbij dan de vaccinaties en die gaan ook nog eens om de beurt dus het was echt zo over maar goed dat zeg ik het blijft een discussie punt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 20-11-2013

ik moet t eigenlijk ook gewoon doen bij Hailey haha!

ja t doel is wel borstvoeding, dat scheelt ook bij de kilo's toch?! hihihi
nee daar doe ik t niet voor hoor... maar t zou wel leuk meegenomen zijn...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-11-2013

Hier altijd tegelijk! Erg fijn


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-11-2013

Haha, ik ben bijna 4 kg extra kwijt geraakt en heb bv gegeven, dus wie weet ;-). Ik hoop dat ik nu bij nummer 2 ook lang bv mag geven. Bij J. ben ik na 1 jaar zelf gestopt, had gezegd wanneer J. er klaar mee is stoppen we, maar ik vond wel goed zo en wou eigenlijk weer rust. Hij accepteerde de fles toch al en fv daarna ook.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-11-2013

Wow druifje nooit gedacht dat jij ooit 95kg hebt gewogen! Knap hoor, dat je nu een gezond gewicht hebt (en houdt). Ik ben vrij snel mijn zwangerschapskilo's kwijtgeraakt, maar ben na de borstvoeding doorgegaan met teveel eten en toen weer aangekomen. Die kilos zijn er nu af maar ik wil nu wel eens eindelijk een BMI van 25 of minder. Daarvoor moet er nog 5 kg af maar die gaan veel minder makkelijk dan de eerste 6.

Rian je ex moet zich schamen. Hij heeft je - met terugwerkende kracht - maar te accepteren zoals je bent, met of zonder kilo's. Ik hoop dat het je lukt om de schade te beperken deze zwangerschap en dat, met of zonder bv, de kilo's er straks afvliegen.

Druifje misschien is die therapie een goede stap. Ik heb het idee dat je schuldgevoelens wel zijn verminderd maar nog niet weg zijn. Misschien helpt het als je daaraan werkt voor de volgende bevalling. Dat het een stuk rust geeft of zo.

Oorbellen: ik zag hele schattige foto's van T op je fb profiel, Shadylady. Ook die foto dat T jullie S wakker maakte. Wat een poppie is het toch. Wat is ze snel trouwens, dat ze nu al gewoon loopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-11-2013

@Meisje79, haha je wilt me oude foto's echt niet zien, wat afschuwelijk en dat als klein meisje/puber etc. Maar moet wel zeggen het is echt niet gezond gegaan, spugen, veel eten, niets eten, echt alles deed ik door elkaar heen en niemand had het eerst door!! Ik ben ook echt blij dat ik het heb mogen vasthouden, maar heb ook daarna veel gesport! Nu sport ik nauwelijks en sta versteld ervan dat ik het nog mag vasthouden, komt echt door het eten, ik snoep echt wel, maar anders dan toen.
Ik heb de test ingevuld en heb de score gezien, uhm ik denk dat ik wel genoeg weet. Ik zal hem over 3 weken weer opnieuw doen, zijn hier nu weer even stressige dingen gaande met familie en werk, misschien zorgt dat voor extra spanning, maar ik denk id. wel dat ik me nog wel schuldig voel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 21-11-2013

@meisje79, ach ja, ik loop niet te schransen ofzo... maar ik kom in normale toestand al snel aan... en nu helemaal lijkt wel... ik werk nog gewoon 24 uur per week, loop nog regelmatig flinke stukken met de hond, en heb Hailey en t huishouden, dus tis niet zo dat ik op me reet te vreten haha... maar ja ik verander er toch niks aan.... straks lekker alles op alles zetten met afvallen.. dan komt t vast goed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-11-2013

Ff kort:

Meisje haha ze loopt nog niet hoor. Maar ze staat er wel bij alsof ze dat doet idd maar voorlopig vind ze het nog veel te eng om los te laten haha! Maar echt schattig he?? Oh zo dol op ze!!

Druifje jeetje meis wat knap dat je het dan vast weet te houden zeg!! Trots op je kanjer!!
En die test gedaan dus... Hmmzz... Kan de uitslag over drie weken weer anders zijn? Is het een moment opname zo n test?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-11-2013

Haha, uhm nou de test kan ik zo vaak doen als ik wil, maar denk niet dat het veranderd hoor, ja iets maar zal niet met 30 gaan schelen ofzo. Heb nu uitslag 85, maar staat niet bij wat dat nu inhoudt. Mijn mening is dan dat 85 wel hoog is, wetende wat ik voor antwoorden ik heb gegeven ;-)

J. staat heel vaak los, eerst had hij het totaal niet door, nu wel, maar soms een stapje erbij, maar lopen nog niet, maar vind dit al zo tof!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 25-11-2013

ow my god! me tieten lekken al! :-?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-11-2013

zo dat is snel!

Even snel, echo was goed, helemaal bij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 26-11-2013

goed dat de echo goed was druifje... lekker gennieten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-11-2013

Gefeliciteerd druifje?!,, 1 kindje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 26-11-2013

Dank jullie wel. Haha ja 1 kindje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-11-2013

Druifje gefeliciteerd met de goeie echo!! Heerlijk goed nieuws, nu kun je lekker gaan genieten! word je langzaamaan al wat minder misselijk en vermoeid?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 30-11-2013

Sinds deze week deels in de ziektewet wegens bekkenklachten... Baal ervan.. Maar tis niet anders... Klachten zijn ineens zo snel achteruit gegaan... Ben weer begonnen met fysio en heb me ook aangemeld voor een cursus zwanger fit... Die word geleid door mijn eigen gespec. Bekkenfysiotherapeut... Dus das mooi....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-11-2013

@Buddha, ja id. heerlijk genieten! Misselijkheid en vermoeidheid zijn minder, wel met vlage opeens veel, maar niet hele dagen. Alleen ik lust sommige dingen echt niet meer, alleen het idee al word ik misselijk whaha.
Hoe was het hartfilmpje van jullie mannetje? Hopelijk was alles goed!!!

@Rian, oh wat balen meid!! Had ik dus ook bij J. oh wat was dat kl*te zeg!! Hoop zo dat het nu niet gebeurd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-12-2013

Druifje, vrijdag op controle bij de huisarts hoorde ze helaas nog steeds een hartruisje Sad dus nu moeten we as dinsdagochtend naar t zkh en dan gaan ze een echo van zn hart maken om te kijken of het een "gewoon functioneel" ruisje is of komt door een gaatje oid.. we staan er heel positief in en gaan er vanuit dat t een onschuldige ruis is en we dinsdag eindelijk kunnen uitsluiten dat r iets mis zou zijn..

Er is ook leuker nieuws........ meneertje zetten gisteravond "ineens" paar passen los!!! Kei leuk. Zo trots! Hij was helemaal hyper de pieper en werd steeds enthousiaster haha.

Hoe is t hier met iederen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-12-2013

Rian balen joh !!!

Druifje had je dezelfde dingen die je bij j ook niet lekker vond nu weerM
?
Hebben jlie t leuke nieuws al verteld aan vrienden en familie?

Shady wat ben je stil?

Meisje hoe ist met q? Ben je nog bij de fysio geweest afgelopen week?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-12-2013

@ buddha, aj balen van die hartruis, maar gewon positief blijven hoor...

@druifje, ja ik had bij hailey ook bekkeninstabiliteit.. alleen toen al vanaf t begin en zat met 16 weken al thuis... ik ben nu nog wel aan t werk... welliswaar gedeeltelijk, maar ik doe nog wel wat haha... ben nu 28 weken, laatste trimester begint alweer... men wat gaat de tijd snel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 01-12-2013

Sorry ben het hele weekend druk... Morgen is onze kleine meid jarig dus we hebben genoeg te doen! Kom later weer lezen en kletsen hoor!

Buddha vervelend dat ze nog steeds een ruis hoorden! Hopelijk niks ergs!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 01-12-2013

Fijne dag morgen shady!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-12-2013

@Shady gefeliciteerd met jullie meisje!! Een hele fijne dag!!
@Buddha, ah nee meid, wat goed dat jullie er wel positief in staan! Denk aan je meis!! Las id. het super leuke berichtje al op fb, wat gaaf zeg!! Gaat dan zo snel he!! De kadootjes al binnen voor zijn verjaardag? Ga je echt feestje geven, of houdt je het klein?
hier ben ik toch wel blij dat J. nog niet los loopt hoor. Hij stapt wel aan onze handen, ook zo leuk, maar hij staat nog zo onstabiel op z'n beentje, dus het loslopen mag van mij nog wel effe wachten haha. Al is hij donderssnel aan alles waar hij aan vast houdt met lopen!
Bij J. kon ik volgens mij bijna alles wel eten, als ik nu alleen al aan iets bepaalds denk, dat word ik al giga misselijk. Chocolade, oh gadverdamme en normaal ben ik er gek op. Wordt leuk met de sint, haha.
het vertellen, sjah wat zal ik zeggen, me schoonfamilie weet het wel, maar rest dus niet, ook me eigen familie niet door gedonder. Ik wacht nog even met beslissing vrienden, fb etc., we zijn ook nog niet super lang op weg, al vind ik het wel jammer zo. Maar zit nu gewoon in dubio.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 02-12-2013

Fijn dag shady


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 02-12-2013

@Druifje gefeliciteerd met je goede echo. En toch maar 1 kindje he... Hoop je stiekem op een zusje, zodat je er van allebei 1 hebt, of op een broertje voor J? Of heb je oprecht geen voorkeur? Knap hoor, dat hij al kan staan en stapjes kan zetten aan je hand.

@Buddha he bah nog steeds een hartruis. Ik ga voor je duimen dat het geen gaatje is. Sterkte! En wat ontzettend gaaf dat R nu losloopt. Wat een mannetje alweer.

@Rian balen dat je in de ziektewet zit. Maar je mag trots op jezelf zijn dat je het zolang hebt volgehouden. Ik hoop dat je klachten niet verergeren en dat je toch nog een fijne tijd thuis mag hebben voordat je tweede er komt.

@Shady ik had je ook op fb gefeliciteerd maar bij deze dus nogmaals: GEFELICITEERD met deze mijlpaal. Gaaf is dat he. Ik heb echt een paar traantjes gelaten op Q zijn verjaardag. Fijne dag en geniet van die fantastische taart.

@AM hoe is het? Weet je al meer over je nieuwe huis? Over wanneer ze starten met bouwen etc? Ben je er al mee bezig qua inrichting, meerwerk etc of nog niet?

@Fysio: woensdag komt de fysio weer aan huis. 2 weken geleden is ze ook geweest maar toen was het niet zo'n succes. Q vindt de fysio stom (zowel de oefeningen als de persoon zelf) en was erg moe en ik heb door zijn ziekte (hij is flink ziek geweest van een virus) niet kunnen oefenen. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. De oefeningen gaan eigenlijk best goed; Q snapt nu steeds meer de bedoeling en lijkt plezier te hebben in het staan, maar ik weet niet of dit nu bijdraagt aan een snellere motorische ontwikkeling. Wij hebben recht op 8 gratis sessies; hij krijgt om de 2 weken fysio. Als die 8 sessies voorbij zijn, dan is het alweer maart en dan denk ik dat hij ook wel uit zichzelf stappen heeft gezet. Ik ga niet verder dan 8 sessies want ik ga er niet voor betalen.
Ondertussen ontwikkelt Q zich op andere terreinen wel. Hij brabbelt erop los en zegt de hele dag 'papa', 'jaja' en 'ata' (wij denken dat hij eten bedoelt). Verder kan hij zich steeds beter concentreren en is soms echt een uur alleen aan het spelen met een paar speeltjes. En zijn fijne motoriek is enorm vooruit gegaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-12-2013

druifje och wat vervelend dat je (weer) gedoe hebt met je eigen familie.. :-| wel fijn dat je t iig met je fijne schoonfamilie hebt kunnen delen en ach je hebt nog eventjes voor de boeg dus neem lekker de tijd. Nu is het nog lekker jullie nieuws en de hele wereld komt er vanzelf wel achter Confusedhock: .
Vind je de tijd nu snel gaan of langzaam?
en heeft J al iets meegekregen van sinterklaar?

meisje ik zou dan ook idd die 8 gratis sesiies gewoon gebruiken. Jammer dat q die vrouw niet zo leuk vind, dan wordt t voor hem ook een stuk leuker om te oefenen.

En krijgt Q al iets mee van sinterklaar of slaan jullie dit jaartje nog over?

Oh dames hij kan stapjes los zetten, dan betekend niet dat ie nu zelf zn drinken gaat halen in de keuken :-P hij kan nu 3 stapjes los zetten end aar heeft ie de grootste lol in, zo schattig! Met veel oefenen en doen zal dat steeds meer worden. Leuk iig nog voor zn eerste verjaardag.

Morgen deze tijd weten we meer. Probeer er heel positief in te blijven staan maar zal er niet om liegen dat ik hartstikke bang en bezorg ben... Confusedad:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-12-2013

en ik weet wel dat t niet sinterklaar is maar sinterklaas hahahah heel toeval twee keer verkeerd getypt hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 02-12-2013

@Buddha, nou ja zeg, ik dacht dat hij al de marathon zou lopen hoor ;-) haha nee logisch toch dat het enkele stapjes zijn, ze gaan al "te snel" dus laat hem maar eerst lekker rustig wennen met stappen hoor!! Maar wel gaaf hoor!! Natuurlijk ben je bezorgd en bang, niet zo gek toch meis, het gaat om je zoontje, je alles!! hele dikke knuf en we denken aan je!!
Ja echt baal ervan hoor, vind het respectloos dat ze het van andere eerder horen, maar aan de andere kant, sjah eigen schuld. me buik groeit ook goed, dus straks kunnen we het ook niet zo geheim meer houden. En wil het ook liever gewoon vertellen, we krijgen een nieuw wondertje, hoe gaaf is dat!! Tijd gaat opzich niet langzaam, maar ook niet snel ofzo, haha. Maar met J. in huis, zorgt er wel voor dat je er geen 24 uur per dag mee bezig bent, wat eigenlijk ook wel weer fijn is. Klinkt raar, maar het gaat nog zolang duren. Nu nog lekker genieten van J. want oh die ontwikkelt zich zo snel en heeft streken oh oh, maar ook gewoon zo'n lekker ventje die van alles onderneemt en je de oren van de kop afkletst.
Sinterklaas krijgt hij niet zoveel van mee, besteden we eigenlijk ook weinig tijd aan. Donderdag vieren we het wel "klein" met familie, maar rest ach komt ooit wel.

@meisje79, kan fysio niet vaker dan? Maart klinkt id. nog wel ver weg hoor. Zou ook de 8 gratis sessies pakken, daarna even aankijken, de klik moet er wel zijn, dat werkt meestal wel het beste!! Wel leuk dat hij al hele brabbels heeft hoor!! J. zegt nu papa/mama, iets van die en ja.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-12-2013

@Meisje79, oh ja over voorkeur, het allerbelangrijkste is bij ons id. als het maar gezond is! Ook door de start van J. hebben we echt zoiets, als we dat soort dingen maar mogen voorkomen!! Natuurlijk zou een meisje erbij leuk zijn, maar wie weet ben ik gewoon een jongensmama, hihi.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2013

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest ivm zn hartruisje. Kindercardioloog heeft m onderzocht en gelukkig kunnen vaststellen dat alles in orde is.
Het komt door trillingen in de vaten door het rondpompen van bloed (die trillingen veroorzaken dat lichte ruisje) omdat bij jonge kinderen de vaten nog zo flexibel zijn en dus niet door een gaatje of een hartafwijking.
Met de loop van de jaren worden de vaten steviger en zal deze dus niet meer gaan trillen, ruisje zal dus verdwijnen later. Hoef er verder niet meer extra op controle mee te gaan, het is gewoon hiermee af!! ZOOOOO BLIJ

Verder is ie gewogen en gemeten, 75 cm en 9445 gram! Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-12-2013

Wat ontzettend fijn buddha!! Heerlijk nieuws dit! Ga het maar ff lekker vieren!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 03-12-2013

goed nieuws buddha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-12-2013

@Buddha, wat een super goed nieuws!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-12-2013

Sorry ik reageer alleen ff snel op Buddha: Wat fijn zeg... Supernieuws! Wat zal jij opgelucht zijn (al stond je er tamelijk nuchter in)...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-12-2013

Bedankt meiden !!

Ben idd erg opgelucht..

En wordt er nog gesinterklaasd (leuk woord) bij jullie?
Wij vanavond wel, we geven m wel wat cadeautjes maar nog niet alles.. as dinsdag is ie jarig nl.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 05-12-2013

budha, wat een fijn nieuws man! super! daar doe je het voor toch.
shady leuke verjaardag gehad van de kleine meid?
druifje, voel je je nog oke? wanneer ga je het de rest vertellen?
misschien leuk om met kerst te doen? deden wij toen wel... jeetje alweer 2 jaar geleden dat we het gemeld hebben..... poeh tijd vliegt.
meisje hoe is het met julie? las iets over fysio?

hier alles goed, mega druk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 11-12-2013

ff een buikfoto'tje... ik maak me ernstige zorgen over waar dit eindigd over een week of 10 Tongue

[Afbeelding: buikfoto_zps2f461791.jpg]