Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-07-2014

Cindy succes morgen!! Denk aan je. Laat zsm iets weten he??

Meisje hoe gaat t met jou? En met jou en manlief?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 08-07-2014

Het is al afgelopen buddha! Vandaag al bloed mogen prikken.
Hcg is te weinig. Moet gaan rekenen op een vmk.
Het mag gewoon niet lukken lijkt het wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-07-2014

Zo verdrietig weer... vind het echt niet te bevatten...
Ik denk de hele avond al aan je...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 09-07-2014

Neeee! Dit kan niet waar zijn!!!!!
Een hele dikke knuffel voor jou
Meis wat heb ik respect voor je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-07-2014

Nee cindy dat meen je Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad wat een teleurstelling......

Veel sterkte mop..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 10-07-2014

Ohh nee toch cindy... geef de moed niet op hoor... jullie krijgen ook een kindje... echt waar.. misschien niet nu, al.hoop ik dat de artsen het mis hebben, maar t komt echt voor jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-07-2014

Stomme vraag natuurlijk cindy maar hoe gaat t nu met je???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-07-2014

Shady hoe gaat t met tess dr armpje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-07-2014

Lief dat je het vraagt! Gaat erg goed met der. De arts zei gister dat het zelfs al geheeld is maar wij wilden voor de zekerheid nog een weekje gips erom. Semmy gooit der nogal vaak omver dus we willen daar geen risico mee lopen.
Hoe is het met jullie dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-07-2014

Oh wat goed nieuws!!! En idd een weekje laten zitten kan geen kwaad in haar geval haha

Hier gaat t super goed! Mannetje is beetje verkouden en koortsig maar lijkt er weinig last van te hebben. Morgen dagje dierentuin als t droog blijft.
En leuk nieuws... we gaan voor een brusje Big Grin Big Grin vanaf volgende maand gaan we er voor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 12-07-2014

Shady: gelukkig gaat het beter met tess!

Buddha: wauw wat gaaf meid! Hopelijk gaat het snel lukken Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-07-2014

Cindy vanaf augustus gaan we ervoor Smile

Hoe voel jij je? En J? Wanneer komt jullie nieuwe kans weer? Ik weet zeker dat er een ukkepuk bij jullie komt!!!! Alleen pff wat een geduld moeten jullie hebben bah Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-07-2014

Cin komt er al wat op gang bij je? Heb zo met je te doen...

Buddha aaahhh wat leuk! ! Hoop dat er snel mooi nieuws mag komen!!

Hier is het nog steeds een gek idee dat Jari onze laatste is...dan hoor ik van mensen om me heen dat ze zwanger zijn en denk ik aaahhh zoooo leuk!! Maar tegelijk denk ik tja dat ga ik nooit meer mee maken...echt bizar hoor...maar ja ik moet niet zeuren. ..Neem bijv een Cin als voorbeeld...die zit nog steeds met lege handen...dan mag ik in mijn handen knijpen met mijn 3 gezonde kanjers!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-07-2014

Shady jazeker mag je in je handjes knijpen. Dat mag je al met 1 gezond kindje vind ik..
Ben ook benieuwd hoe snel ik met nieuws kom Big Grin ik ben nu in ieder geval weer regelmatig ongesteld en dat was in t verleden wel anders Wink dat maakt t wel spannend, weet nu iedere x mn nod.

Denk ook veel aan cindy..oneerlijk hoor Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 13-07-2014

Dank je lieverds.

Sinds gisteren ben ik al flink aan het bloeden. Gelukkig op wat erge krampen na is het te doen! Laat het maar ook flink zijn. Dan is straks ook alles weer mooi schoon voor onze nieuwe kans.

22aug hebben we al een gesprek met de professor. Kijken of we zo de cryo gaan gebruiken of dat we toch eerst meer onderzoeken gaan doen.
Van mij hoeft het niet echt. Ik kan zwanger worden dus het moet gewoon lukken. Misschien wat medicatie extra zoals bloedverdunners ofzo. We wachten maar af. Na dat gesprek zal ik waarschijnlijk wel opnieuw ongi zijn geworden. En dan mogen we ook weer beginnen.
Gelukkig is een cryo veel makkelijker en hoef ik gelukkig niet weer me eigen vol te spuiten.
Ik geloof er ook in dat het moet lukken. Ons wachten moet een keer beloond worden.

Shady: ja ik snap dat het voor jullie heel raar moet zijn. Je bent tenslotte 4 keer zwanger geweest. En damn wat heb je leuke, lieve, stoere en schattige kindjes. Daar mag je zeker trots op zijn!

Buddha: wat super fijn dat je nu gewoon elke maand een kans hebt. Jij hebt vreselijk zat gehad voor jullie knappe knulletje! Hopelijk mag het nu een stuk sneller gaan.
En wie weet mogen we straks samen zwanger zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-07-2014

Respect wijffie!! Nooit zeuren of mopperen. Je bent zo positief en dat wordt absoluut beloont.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-07-2014

En idd..je weet nu al een beetje dat t wel kan Smile nu nog lekker blijven plakken !!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-07-2014

Ook van mij een dikke respect voor cin hoor!! Altijd maar optimistisch blijven! ! Knap hoor meis.
En het bloeden is dus begonnen...ook hier haal je weer het positieve eruit!! Ik denk aan je hoor!
En 22 augustus dus weer verder. Je heb iig weer een datum waar je naartoe kan..ik hoop voor je dat alles straks idd mooi schoon is en jullie opnieuw een poging kunnen wagen. Ik hou ook goede hoop voor je!! Het moet ook gewoon!!

Buddha fijn dat je regelmatige cyclussen heb nu! Das echt beter! Weet zelf alles van zeer onregelmatige cyclussen! Das dan weer een voordeel van niet meer zwanger gaan raken, ik kan gewoon aan de pil en weet dus precies waar ik aan toe ben!

Ja 1 gezond kindje is al iets om super dankbaar voor te mogen zijn. Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik vond het zo geweldig om zwanger te zijn en net bevallen te zijn...maar ja volgens mij blijf ik dat zo voelen, al zou ik er 10 gekregen hebben!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-07-2014

Shady ja dat gevoel zal jij je hele vruchtbare leven hebben denk ik. En als je de overgang bereikt word je mss oma en kun je weer babyknuffelen hahaha

Cindy laat t maar mooi schoon worden en vol goeie hoop naar 22 augustus!!!
Ben je al bezig met huwelijkvoorbereidingen? En is er al en datum?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-07-2014

Whahaha oma worden...hoop het ooit te worden ja maar voor nu geniet ik lekker van mijn kleine kindjes!!
Vandaag mijn 1e dag alleen met de kids en tot nu toe maken ze het me best makkelijk!!
7 uur jari een fles en toen weer naar bed. Ik mezelf omgekleed enzo.
En om 8.50 meldde semmy zich pas en jari en tess slapen beide nog!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-07-2014

Oh dat gaat goed zeg!! En hoe gaat t savonds met jari? En ligt ie op jullie kamer?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-07-2014

Het gaat heel goed met Jari. Sinds eind vorige week verdikken we zijn voeding en dat lijkt echt goed te werken.
Hij slaapt gewoon in zijn eigen bed alleen een enkele keer na zijn nacht voeding slaapt ie bij ons omdat ie dan echt niet gaat slapen in eigen bed...afgelopen nacht ben ik eerst vanaf 1.45 tot 2.30 met semmy in de weer geweest want die wou opeens niet meer slapen. Toen om 3 uur werd jari wakker voor zijb fles en die wilde daarna dus niet meer slapen...tot 5 uur geprobeerd maar toen dus toch maar bij me in bed genomen en hebben we nog geslapen tot 7 uur...dus ik heb een heel kort nachtje achter de rug...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-07-2014

Oef das ff een pittig nachtje zeg! En slapen tess en semmy nu samen of heb je vier slaapkamers?
Mijn mannetje is net wakker. Ff uitgeslapen en koorts is nu weg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-07-2014

@Buddha wat lees ik nu?! Ga je toch voor een brusje erbij? Ik dacht dat je zoon enigskind zou blijven... Mag ik vragen waarom je er nu anders over denkt? Ik vraag dit omdat ik nog steeds twijfel. Wel weer spannend, of niet? Ik hoop dat het snel raak mag zijn.

@ Cindy heel veel sterkte. Ik hoop ook dat je samen zwanger bent met Buddha en dat dat binnen een korte termijn mag zijn.

@AM hoe is het met jou? En met de woning, gaat dat voorspoedig?

@Druifje alles nu in orde in huis? Ben je de kraamweken goed doorgekomen? Hoe gaat het nu? Ben heel benieuwd.

@Shady jeetje wat een k-nacht. Fijn dat je eerste dag alleen met drie kindjes zo goed van start is gegaan. Je oudste heeft zeker ook vakantie?

Hier: Q loopt nu dus echt los. En hij gaat als een speer! Hij wil de hele dag met de bal spelen en er achteraan hollen. Heel schattig. En hij gaat nu ook andere dingen ontdekken. Bij mijn schoonzus klom hij zomaar in een hoge glijbaan en ging er zelf vanaf. Ik stond doodsangsten uit (moet nog even leren loslaten) maar was ook heel trots. Hij wordt ineens veel zelfstandiger.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-07-2014

Buddha wij hebben 4 slaapkamers. Tess slaapt op de zolder en die heeft een mega kamer voor der zelf!
Semmy en Jari slapen net als wij op de 1e verdieping. Jari heeft de kleinste kamer...Helaas voor hem...
Fijn dat de koorts weg is bij je mannetje!

Meisje ja dat loslaten hoort er ook heel erg bij...valt niet altijd mee he?
Leuk hoor dat q nu zoveel zelf kan en doet!! Zag zijn filmpje laatst op fb voorbij komen! Trots ben je dan he?
Hoe gaat het nu tussen jou en je mannetje? Ik denk inmiddels beter aangezien je twijfelt over een tweede?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-07-2014

Zo flink huis dan shady!!!

Meisje das lang geleden! Hoe gaat t met jou zelf? En tussen jou en je man?
Ik had twijfels het eerste jaar maar dat is niet onherroepelijk Wink ik heb een behoorlijke pittige zwangerschap op het laatst gehad en dat vooral wilde ik gewoon nooit meer meemaken Sad maar goed.. t ging toch t laatste half jaar weer kriebelen. Waarom? Tja.. dat is de natuur denk ik haha rammelende eierstokken Wink tis gewoon zo genieten t mama zijn en keutelen met mn moppie. Daarbij voelt het nog niet compleet, lijkt me geweldig om mn zon met zn broertje of zusje te zien. T is voornamelijk gewoon een gevoel en dat merk je vanzelf. Heb geen enkele twijfel meer dus zolang jij twijfelt niet doen. Je merkt t wel vanzelf. Wat jouw redenen waarom je wilt en waarom je twijfelt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-07-2014

Nou dat Valt wel mee hoor. Gewoon beetje doorsnee eengezinswoning. Maar de zolder is wel lekker groot!
Dus ons enige meisje heeft geluk! Nu is dan ook wel ons hele huis gevuld hoor hihi
Leuk dst je geen enkele twijfel meer heb meis!! Mama zijn vind ik zelf echt het mooiste wat er is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 15-07-2014

Sorry meiden ben niet echt aanwezig
Vriendin van mij bleek ineens zwanger
Niet gepland en heeft abortus laten plegen

Cin hoe gaat ie
Hier : bouw gestart oplevering over 4 maanden als t mee zit
Fundering ligt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-07-2014

@Cindy, meis hele dikke knuf, wat blijven jullie toch een sterk team zo samen, petje af hoor, echt respect voor jullie!!
@Shady, wat fijn dat het goed gaat, groot gelijk dat je het verband er effe om laat zitten.
Bij jou zitten ze dus ook graag op de tafel hier dus ook hihi.
@Buddha, wat een super leuk nieuws zeg, hopelijk mag het snel raak zijn, duim, duim duim!! Vind jullie mannetje echt een wijs kereltje hoor. Weer leuke foto voorbij zien komen.
@Meisje79,heerlijk hoe jullie mannetje zich ontwikkelt! Hij gaat nu harder dan ons mannetje hoor ;-).

het huis is aardig in orde hoor. Naja nog genoeg verfprojecten, maar dat gaan we langzaam oppakken. Maar we kunnen er gewoon wonen en ons dingetje doen. De kraamweken komen we aardig goed door, ze vliegen voorbij, HELAAS!! Het gaat verder goed met ons. Naja ik ben nu beetje beter, had 3 dagen hoge koorts en volgens mij begint de kleine meid nu ook weer. Vorige week ook al koorts gehad, zo sneu. Hopelijk zet het nu dus niet door. Grote broer doet het super. Morgen met hem naar het ziekenhuis, voor zijn spastische bewegingen, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.
@AM2012, he jak, zo’n keuze snap ik nou nooit, al weet je nooit echt het hele verhaal en mag ik niet oordelen, maar ohhh nope jak! Wel super om jullie foto’s van de bouw te zien!






Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

MA, wat erg voor je. Ik vind het alleen een totaal misplaatst bericht hier, zeg dan dat je wat vervelende dingen aan je hoofd hebt. Grr..
Fijn dat t huis al volop in bouw is.

Druifje jij ook zeg! Heerlijke fotoos van n knappe broer en zus!! Heb je veel bezoek al gehad?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-07-2014

Ze mag toch wel uiten wat der dwars zit?

Am vervelend om zoiets te horen zeg!
Ik zou het zelf nooit kunnen maar ja je weet het verhaal van een ander niet altijd dus ik wil ook niet te vroeg oordelen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-07-2014

Niet echt lekker bericht nee!

Reageer morgen wel even hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Ik zeg ook niet dat ze het niet MAG zeggen. "Ik vind" zei ik, dat geeft mijn mening weer.

Er zijn hier vrouwen op het forum die er alles in de wereld voor over hebben om een kindje te mogen krijgen. Waaronder cindy die we hier in onze club hebben. Ze kletst hier amper en dan zet ze zo'n bericht neer (feit). Fuck off gewoon !!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-07-2014

Heel lief buddha.

Maar dat ik geen kinderen kan krijgen is mijn probleem. Daar hoeft niet iedereen rekening mee te houden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Hoeft ook niet nee weet dat je er zo instaat! Dat maakt je een topper.
Maar mijn persoonlijke mening is dat am dit doet om te rellen en met wat begrip in dr donder dit voor zich zou houden. Als je nou dagelijks lief en leed met elkaar deelt dan ok maar kom op wat weten we nou van haar? Eh ja dat ze graag relletjes schopt, juist Wink

Niemand hoeft t met me eens te zijn hoor, dit wilde ik erover zeggen en nu is het klaar! Zonde van ons leuke clubbie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-07-2014

Ik vind het nogal grof gezegd dat ze hier alleen komt om te rellen... nou ja zal wel weer..
Ik vind het gewoon vervelend voor haar dat ze zo n naar bericht gekregen heeft.
En ook ik vind de wereld oneerlijk verdeeld wat betreft mensen die abortus laten plegen en aan de andere kant de mensen die er alles voor over hebben een kindje te mogen krijgen maar dat hoeven we am toch niet kwalijk te nemen?
Zo, dit was mijn laatste bericht hierover! Punt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Amen Wink

Hoe gaat het met tess dr armpje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-07-2014

Het gaat niet om het kwalijk nemen van dat die vriendin het heeft gedaan.
Maar het respect om niet alles hier te zeggen.

En het respect is sowieso ver te zoeken op heel zwanger forum merk ik de laatste tijd!

Dus klets mooi verder. Ik ben hier toch niet meer te vinden!

En dat is het laatste wat ik er over zeg en hier op het forum zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-07-2014

Tess der armpje gaat erg goed! Vrijdag gaat het gips eraf. Vind het daarna wel ff spannend denk ik hoor!

Cin ga je nou helemaal weg hier van het forum? Gelukkig spreek ik je via fb nog!!
(Ik vind zo n berichtje naar jou toe bijv ook echt heel naar overkomen hoor, dat je me niet verkeerd begrijpt! !) Je weet hoe ik met je mee leef al jaren!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-07-2014

Woow! Dat is even schrikkken om dit allemaal te lezen
Sta met open mond te lezen wat er gezegd word door budha
Shady, wat lief dat jij het anders ziet
Het zit me idd dwars en omdat mensen vroegen hoe het ging
Heb ik gezegd waarom ik weinig aanwezig was hier
Dacht dat ik toch veel meekletste laatst tijd
Rel schoppen???? Hmmm, jammer dat je zoweinig mensen kennis hebt
Dit verhaal gebruiken om rel te schoppen ?
Dat toont juist weinig respect!
Maar lief dat je vraagt naar het verhaal
Feit dat cin tot op heden nog geen kindje heeft neemt toch niet weg
Dat er hier niks gezegd kan worden?
Mijn nichtje is met 5 maanden overleden,sommigen sprongen een week later voor de trein!
Soms lopen dingen anders maar om nou te zeggen dat ik dit bewust hier plaats vind ik erg grof!

Shady, fijn dat het beter gaat! Moet ze nog lang in gips?
Hoe is het verder? Red je het een beetje met alle drukte en de kids etc!

Druifje, bij jou alles op regel! Wat een mooi poppie zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Jij zat voorheen onder de naam leonie en werd overal uitgegooit omdat je overal zat te irriteren. Weet maar al te goed wie ik hier voor me heb Wink denk dat jij je maar ergens anders moet aansluiten want ik heb er geen goed woord voor over meid. Ik zet je nu op mijn negeerlijst zodat ik me niet meer hoef te storen Smile

Cindy aub meid zet mensen op n negeerlijst waar je niks kee hebt maar laat ons er altijd voor je zijn! Ik ken je nu al drie jaar en ik ga t meemaken dat jij hier straks n mooie echo post van jullie mini me!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-07-2014

Ik zal het maar vergeten wat je allemaal zegt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Oh gossie arme tess met deze hitte nog in het gips Sad hoe doe je dat met douchen enzo? Sterkte vrijdag. Lijkt me best eng dat eraf halen.

Dames laten we weer doorgaan met waar we gebleven waren Smile iedereen heeft zn eigen mening over bepaalde zaken. So be it dat verander je niet en hoeft ook niet. Laten we respectvol met elkaar om blijven gaan. Ik reageerde in eerste instantie op joiw misplaatste bericht AM en was niet persoonlijk naar jou toe. Dat doe je andersom wel naar mij toe, dat pik ik niet. Ik ken veel mensen uit dit topic maar ook uit het mama van aug etc die jou allemaal al kennen en dan bedoel ik dat niet als iets positiefs Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 16-07-2014

M'n aanvraag om account te wissen is al een feit!
Heb er geen trek meer in. Heb een site gevonden waar wel 2 keer wordt nagedacht als iemand iets zegt. Maar die meiden zitten in mijn situatie en begrijpen tenminste hoe het is om door een hel te gaan.

Alles kan en mag gezegd worden. Heb er nooit een opmerking over gemaakt. Ben met elke zwangerschap van hier de hele club die praatte blij geweest. Iedereen heb ik zoveel mogelijk proberen te steunen in hun doen en laten. En heb onwijs veel steun hier van de meiden gehad.

Nu ik eindelijk vakantie heb en tijd voor mezelf wilde ik hier graag uitgebreid weer komen praten.

Maar als je net een vmk hebt gehad en je leest dat er weer een dom mens een abortus pleegt, omdat het niet gepland was zoals je zelf zegt. Dan knapt er iets in me.

En heel erg stom als je dat niet snapt.

Dus geef mij aub niet de schuld dat je niks mag zeggen. Want als al die 10000 mensen die in de mmm dat berichtje zouden lezen, zouden ze allemaal het zelfde zeggen. Waar slaat het op om zo 'n bericht te zetten op een forum waar vrouwen/meiden zwanger willen worden.

Hierbij is alles gezegd.

Buddha je krijgt persoonlijk bericht op fb van de echo. Maar hier zul je me niet meer zien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Heb je al n bericht gestuurd op fb Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-07-2014

Jammer dat jullie het zo negatief opvatten.
Ik snap dat het voor cindy heel confronterend is.
Absoluut!!
Nogmaals het is niet vervelend bedoeld, had ik het maar niet gezegd maar het is
Toch iets wat mij erg bezighoudt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-07-2014

Maar hoezo overal uitgegooid budha?
Kan je dat toelichten? Wat bedoel je ermee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Heel jammer lieve cindy maar ik begrijp je keuze helemaal.. dikke knuffel voor jouxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Ik zie dat je berichten schrijft ma2012 maar bespaar je de moeite want ik kan het niet lezen.

Zoals ik al zei, je bericht vind ik misplaatst op een ZWANGERWORDEN forum en niet alleen ik want cindy voelde zich kotsmisselijk na jouw berichtje dat ze nu weg is op dit forum. Je kan je er naar over gevoeld hebben ja, maar had je had beter kunnen denken hoeveel vrouwen hier met een (onvervulde) kinderwens jouw bericht zouden lezen, nogmaals het is een zwangerworden forum..
Baal ontzettend hard dat cindy nu weg is.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-07-2014

Misschien aan de moderator om dit topic te sluiten? Wel zo gepast....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 17-07-2014

Prima!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-07-2014

@Discussie: ik ga mij niet mengen in discussies op facebook. In het verleden zijn er al eerder woordenwisselingen geweest met andere forumleden die hier nu niet meer komen en daar heb ik mij ook nooit in gemengd. Ik hoop alleen dat we hier toch verder kletsen met ons cluppie want ik vond het juist zo gezellig.

@Cindy ik vind het jammer dat je ons hebt verlaten. Meid, je leest dit misschien niet meer, maar desalniettemin wens ik je het beste. Gelukkig heb ik je nog op fb en kan je zo misschien alsnog een beetje volgen.

@Shady fijn dat het zo goed gaat met je gezinnetje. Ik zag een mooie foto van je jongste slapertje op fb. Ik vind het altijd leuk om jouw verhalen te lezen, ze zijn zo positief en zo energiek. Jammer dat Tess nog steeds in het gips zit, ik hoop dat ze daar snel vanaf is.

@Buddha wat moedig dat je het weer wilt proberen. Ik heb stiekem ook het topic zwanger worden in augustus/september 2014 doorgelezen en ik hoop dat je daar (en hier?) snel mag berichten dat het is gelukt. Misschien al wel na je vakantie... Smile.

@Tweede brusje: Lief van jullie dat je informeren naar hoe het gaat met mij en mijn man. Het gaat wel beter maar we zijn er nog niet. Over een brusje: bij mij begint het steeds meer te kriebelen (die eierstokken he), wordt Q alweer bijna twee en ik 36 jaar. Gevoelsmatig ben ik er wel klaar voor maar verstandelijk nog niet.
Misschien kunnen we ook beter ervoor zorgen dat onze relatie weer was zoals hij was voordat we aan een tweede beginnen. En ik wil eigenlijk dat mijn man er voor meer dan 100% achter staat. Want bij de eerste wilde hij eigenlijk niet en daar heb ik veel verdriet van gehad. Ik wil nu een man die zich verheugt op de komst van een tweede en ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.

@Rian waar zit je? Hoe gaat het?

@Druifje jij ook respect hoe je omgaat met een kleintje erbij en de verhuizing. Fijn dat je van je gezin geniet (ook leuke foto's op fb steeds). Ik hoop dat je huis snel tip top in orde is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-07-2014

Meisje wat fijn om te horen dat het wel beter gaat! Hopelijk gaat je mannetje er ook achter staan zoals jij zou willen. Ik vind het echt knap hoe je zo goed kunt relativeren!

Aahh wat leuk om te horen dat je mijn berichtjes graag leest!!
Ja het gaat echt heel goed hier. Het is best druk met 3 maar mijn dagen vliegen zo ook best voorbij. De korte en gebroken nachtjes beginnen wel een beetje zwaar te worden en neem nu ook dagelijks wat in tegen de pijn in mijn hoofd. .vermoeidheid uit zich bij mij altijd in hoofdpijn en baal daar altijd flink van. Maar ja met een baby weet je gewoon dst die snachts ook eten wil...
Jari is alweer 3.5 week oud!! Jemig wat vliegt de tijd!
Tess der gips gaat er morgen af en ben heel benieuwd hoe dat dan zal gaan...
Semmy is en blijft een drukke draak haha! Das echt een echte jongen hoor!
Tess heeft sinds gister een pop met een buggy beneden staan. Nou je moet der in de weer zien!! Zo schattig!! Pop erin, rondje lopen, pop er weer uit, over de schouder voor een boertje haha! Ze ziet alles natuurlijk van mij met Jari! Heerlijk kind! Maar oh oh als die der zin niet krijgt!! Ze werpt zich zo ter aarde hoor! Wat een gek! Pittige tante maar oh zo leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-07-2014

Shady balen van je hoofdpijn en de korte nachten! Ik weet nog dat ik de eerste 6 weken het allerzwaarst vond. Pas toen kwam er bij ons een ritme in. Dan weet je wel dat je er nog steeds 2x per nacht uit moet, maar je kan ook wel een beetje voorspellen wanneer dat dan is en dat maakt het makkelijker, vond ik. Ook omdat Q nog 2x een flinke dut deed overdag. Maar goed, jij hebt er nog 2 rondlopen dus een middagdut zal wel lastig worden (?). Schattig dat Tess zo druk is met de pop! Dat pittige herken ik wel. Misschien is het ook de leeftijd? Q zegt nu bijna standaard op alles "nee", ook al weet ik dat hij het heel graag wil. Hij kan ook driftig worden als iets niet gaat zoals hij wil. Dan gaat hij met zijn beentjes trappelen (ook als ik hem optil). Dat wordt nog wat als hij echt in de 2 is nee fase komt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-07-2014

Oh hier niet 2 keer per nacht hoor! ! Poeh moet er niet aan denken. .Tenminste, hij krijgt maar 1 voeding per nacht.
Maar soms wil hij gewoon niet gaan slapen maar dsn neem ik hem in het ergste geval bij me in bed want dan slaapt die boef wel!
Oh Q dus al lekker in de peuter puberteit aan het raken! ! Hier tess ook hoor.
Alles is nee idd. Semmy begon daar ook al met 1.5 jaar mee! Nou dat heb ik geweten ook. En tess wordt denk nkg wel erger!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-07-2014

Ik ga me niet mengen in een discussie, zie ook al discussie in een andere topic hier en zie daar dingen voorbij komen, wat mij dan ook weer raakt, terwijl ik daar niet eens klets. Dus laten we het leuk houden en genieten van onze WONDERTJES!
@Buddha, bezoek valt nog wel mee. Vele komen nu pas, vanwege verhuizing/drukte. Wel fijn hoor. Al vind ik het ook wel weer leuk dat ze nu komen. Gelijk huizen bezichtiging natuurlijk.
@Meisje79, het was wel zwaar hoor, maar ja het kon niet anders. Dit huis laten schieten was ook geen optie. Het is anders gelopen dan we dachten, maar ja het is goed zo. Nu genieten van onze ukkies en de rust komt ook wel terug. Kunnen nu genieten van onze tuin en zwembadje erin, hihi.

Wat dubbel voor je dat je gevoel zo heen en weer gaat. Je wilt zo graag een 2[SUP]e[/SUP], maar id. je moet er beide achter staan. Hoe je het toen heb moeten doorstaan, wil je niet nog eens. Oh meis toch, hele dikke knuf!
@Shady, kan hier wel weer reageren, maar heb je al gesproken natuurlijk. Naja Tess geniet natuurlijk nu van haar gipsloze arm met dit weer!!!! Maar fijn dat jij er geen 2x uit moet in de nacht, ik wel hoor ;-). Ze begint haar nacht altijd te vroeg, rond 7 uur, hihi.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-07-2014

Fijn dat je zo geniet van je nieuwe huis
De kleine geen last vd warmte?
Hier wel pff. De rest ook wel denk ik?

Ik ben terug in de baby periode
Tot 22:00 in slaap brengen en vervolgens tot 03:30 elke nacht
Eruit. Janken janken janken
Nog iemand tips????
Duurt inmiddels al 2 weken
Heeft antibiotica voor vocht achter het trommelvlies ..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-07-2014

Ik heb zelfs gisteraaf en vanaaf raamkozijnen geschilderd ;-).
De kleine meid slaapt super veel, dus sjah last ervan niet echt. En J. zit nu lekker vaak in z'n badje, heerlijk hoor een tuin!!

Oh dat is wel naar om al 2 weken haar zo naar bed te moeten doen.
Heeft ze echt nergens meer last van dan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-07-2014

Lekker he zo genieten van alles om je heen!
Heb je beetje mooie grote tuin?
Fijn dat ze zo goed slaapt man! En idd j kan lekker buiten in bad
Het weer is vandaag niet zo mooi beetje jammer

Nee ze gaat al huilen als ze naar bed moet
Krijsen!! Als we bij haar blijven is het goed
Maar als we weglopen is het drama
Vanacht ook weer 02:20 bah bah bah
Niks aan
Ik denk niet dat ze er last van heeft nu nog
Zit er niet meer aan in ieder geval


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-07-2014

Poeh am zou het niet weten. ..wat vervelend!

Druifje hier slaapt Jari ook bijna de hele dag. .soms echt zoveel dat ik me afvraag of we echt nog een baby erbij hebben haha.
Wij zijn afgelopen 2 dagen heerlijk naar een park hier in de buurt geweest waar ze dan ook een zwembad hebben met een laag water wat net mooi is voor die kinderen. We hebben onwijs genoten en Jari heeft ook daar bijna alleen maar liggen slapen! Wat een heerlijk makkelijk kind is dat zo zeg! De nachten slaapt ie nu gelukkig ook een stuk beter in zijn eigen bed dus dat is ook heel fijn!
Morgen met Tess en Jari naar het cb. Semmy breng ik naar mijn schoonouders.
Oh Tess wakker...tot later meiden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-07-2014

@AM2012, sjah wat is groot? We hadden eerst maar 2 balkons en nu dus tuin. Ik vind het voldoende en park zit ernaast. We willen nog gedeelte eruit halen, om straks grasveldje voor de kids te maken. Rest is dan terras.
Kwa slapen. J. heeft dat ook gedaan. Ging dan naast zijn bedje zitten en soms hielp het soms ook niet. Toen ging het opeens goed. Hij heeft zelfs een periode gehad, dat hij rond 00 uur wakker werd en ging gillen en echt gillen. We deden van alles om hem gerust te stellen, maar niets hielp. Dit heeft echt weken geduurd. We waren doodop, ik was zelfs zwanger, maar wisten we dus nog niet. Heb niet zoveel met CB, maar toch hun hulp ingeroepen en na vele dingen geprobeerd te hebben, besloten om hem weer te laten huilen. Me man ging eerst 1/2 x kijken hem gerust stellen, alles checken en dan laten huilen. Na 3 nachten was het gedaan, hij gaf het op. Daarna sliep hij echt super rustig en sliep 14 uur lang achter elkaar door. Als hij zich nu meld, kunnen we er gewoon heen en hij gaat gewoon weer slapen. Ja gebeurd nog weleens 3 x per nacht, door droom en nu laten we hem dus echt niet meer huilen. Ik ben echt anti huilen, maar we konden toen niet anders meer.
@Shady, haha dat gevoel ken ik ook. Ons meisje is er wel, maar soms denk ik ook, oh ja hihi. Zo anders dan met J. natuurlijk omdat hij zo onrustig was. Wat een verademing is dit! Ben benieuwd morgen van CB! Lees het vast wel op fb, hihi.

@Buddha, kom je nu echt niet meer kletsen hier? Wij zijn er ook nog.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-07-2014

Hoi dames.

Ik denk kom hier weer eens kijken.

Heb paar pagina's terug gelezen, maar ben waarschijnlijk van heeeel veeeeeeel dingen niet op de hoogte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-07-2014

Ik zou zeggen stap gewoon weer in hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-07-2014

Dus het advies van het cb was laten huilen?
Ze gilt en krijst echt
Heeeeel erg overstuur en roept dan ook echt papa of mama
Zo sneu
Heb de deur nu op een kier en nachtlampje erin
Idd nu ook al de 3e week dat we ingaan
Elke nacht weer
Dood op idd, gewoon avonddiensten werken tot laat en dan geen nachtrust
Breekt me wel op sommige dagen
Vanacht was ze vrij snel weer stil
Was rond 04:00 dit keer
Ik hoop dat dit heeeeeel snel overgaat


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-07-2014

Ikke! Welkom terug!!! Hoe is het?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-07-2014

Ikke!! Wat leuk dat jij ook eens komt kijken. Jij bent toch wie ik denk dat je bent? Smile Met een dochter die begint met een L en die bij mij in de buurt woont en net een huis heeft gekocht?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-07-2014

@Am2012, na andere dingen met hun geprobeerd te hebben, ja. Het ging tegen ons gevoel in, maar omdat hij echt minimaal 6 uur achter elkaar bleef gillen en er echt niets aan de hand was, moesten we dus wel. Hij werd ook stil als je hem vast hield etc. Ik ben echt geen mama die een kind zomaar laat huilen, ik lag ook te janken in me bed. We waren doodop en wouden hem zo graag helpen. Ze zeggen vaak, ze vallen in slaap van moe heid of ze vertrouwen papa/mama niet meer, want ze komen toch niet. Maar we gingen er echt 2/3x heen en als er echt niets aan de hand was, lieten we hem huilen/gillen. Nu is hij super relaxed met slapen en natuurlijk spookt hij nog weleens en dan laten we hem echt niet huilen. Dat was toen eenmalige periode om het gilgedrag te doorbreken.

@Ikke welkom terug mits je echt kom meekletsen natuurlijk. Met een speciale reden hier? ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Zielig he druifje..vind t ook erg lastig om r. Te laten huilen maar soms is het nodig Sad


Heb t idee dat er geen moderator is die de boel in de gaten houdt. Am ik neem het jou gewoon kwalijk dat cindy hier weg is, hoe kom je erop om zoiets op een zwanger worden forum te plaatsen. Ik kan je berichten niet lezen dus dat scheelt n hoop irritatie Wink verder blijf ik natuurlijk gewoon klessebesse hier want de andere dames mag ik graag hier :oops:


Ikke yeahhh das lang geleden zeg. Hoe gaat t met L? En met jou en met je vriend? Jij ook voor een tweede bezig? Wij vanaf september weer Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-07-2014

Aaahh Buddha wat ben ik opgelucht dat je nog wel langskomt hier.

@Laten huilen: ja ik vind dat ook moeilijk. Maar soms kan je niet anders. Als je zeker weet dat het alleen gaat om aandacht, moet je soms wel, vind ik zelf. Q heeft nu ook een fase (niet zo erg als Druifje beschrijft) waarin hij een aantal keren komt nadat hij in bed is gelegd. Hij gaat dan zijn speen overboord smijten en zijn speen en roept dan keihard "speen" of gaat gewoon heel hard huilen. Maar zodra hij de trap al hoort is hij al stil. Ik heb nu de lijn: "drie keer ernaartoe" en daarna is het klaar. 3x is misschien al wel te veel, maar gelet op de 10x van daarvoor is het al een verbetering.

@Druifje pittig hoor, de kozijnen gaan schilderen in je eerste weken. Respect! Fijn dat je dochter een rustigere baby was dan je zoon. Je lijkt ook zelf een stuk relaxter dan toen met je zoon, of zie ik dat verkeerd en is het meer andersom? (je dochter rustig = jij rustiger ipv jij rustiger = je dochter rustiger?). Ik ben nog steeds zo blij voor je dat het met de bevalling is gegaan zoals het is gegaan. Ook al is je dochter vroeger dan je had gedacht (dat is dan weer minder), toch heb je nu wat je had willen hebben. Een fijne bevalling waar je goed op terugkijkt en een rustig kindje.

@Buddha wanneer ga je op vkaantie? Waar ga je eigenlijk naartoe? (sorry als je dat al had verteld).

@Shady hoe is het met Tess zonder gips?

Hier: ik heb gisteren aan manlief bekend gemaakt dat ik toch steeds meer nog een kinderwens heb. Hij reageerde zoals ik had verwacht: nog steeds afwijzend. Ik denk dat ik het nu laat rusten tot na onze vakantie. Bij mijn man werkt het zo dat nieuwe ideeën eerst even moeten weken en inwerken. Misschien dat het helpt. Eind augustus gaan we 2 weken weg (nog onbekend waarheen) dus dan kunnen we het misschien er weer eens echt over hebben. Ergens heb ik nog de hoop dat ik in het topic van Buddha mag gaan meekletsen (zwanger worden in augustus/september).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Meisje wat ben je toch een lieverd Big Grin

goed dat je het er met je man over hebt gehad. Of in ieder geval dat je hebt aangegeven.
Hopelijk zet t je man aan het denken en mag je je gaan aansluiten bij mij Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-07-2014

Buddha zijn de plannen een maand opgeschoven?

Meisje vervelend dat hij reageerde zoals je al verwacht had maar wie weet komt het idd goed als het idee een beetje gezakt is. Lekker dst jullie nog een vakantie in het vooruitzicht hebben!!

Ikke ja ik vraag me ook af of jullie voor een tweede gaan! En hoe is het verder met jullie?
Ik zie af en toe natuurlijk wat voorbij komen op fb.

Het laten huilen ben ik zelf wel wat makkelijker in maar soms kan ik ook gewoon niet anders. Zeker nu met 3 kids thuis. Ik laat heus niet altijd Jari maar overal voor gaan. Soms moet hij ook gewoon heeeeel even geduld hebben.

Vanmorgen naar het cb geweest met tess en jari. Beide goed gegroeid. Bij jari had ze het idee dst hij zijn handjes al aan het ontdekken is! ! Dat zou wel heel erg snel zijn! Wel kon ze bevestigen dst hij dus af en toe al bewust lacht. Dit vermoedde ik al sinds een week maar ook dit is dus wel erg vlot. Ze leren zo snel die ukkies!! Pfff
Verder gaat het allemaal lekker hier. Alleen een beetje moe maar ja we Krijgen vanzelf onze nacht rust weer een keertje terug hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Goed gezien shady Wink gaan eind augustus op vakantie en dan proberen we in die vakantie mn ei te vangen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-07-2014

Oh dat klinkt als een goed plan!! Ik ben heel benieuwd hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Ja.. in het uiterst gunstige geval zou ik al zwanger kunnen zijn voor de vakantie. Dus daarom n maandje later.. best jammer maar komt gewoon beter aan. Plus een beeb op vakantie proberen te maken is ook hartatikke leuk Big Grin

Hoe gaat t met tessje zonder gips.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Aan moet UIT zijn... komt beter uit..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-07-2014

Nou zo is het hoor Buddha!

Tess ontziet der armpje nog steeds dus of het is gewenning geworden dat ze hem niet kon gebruiken of ze heeft er nog steeds last van. Toevallig vanmorgen op het cb aangegeven en die zei dat ik het even een week a 1.5 week aan moet kijken en als ze het blijft ontzien er even mee terug...Verder gaat het erg goed met der. Ze is in 3 maanden tijd 1 kilo aangekomen en 5 cm gegroeid! ! Snap nu waarom ineens een hoop shirts te klein werden haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-07-2014

@Meisje79, J. is gewoon een huilbaby geweest en is nog steeds een onrustig mannetje. Daardoor was ik toen ook erg onrustig. Ik was bang dat E. ook zo zou zijn, maar tegendeel bewijst het enorm. Natuurlijk is ze ook weleens onrustig, maar dat is zo niets in vergelijking met haar grote broer. Doordat de bevalling super is gegaan is onze start ook zo anders.
J. heeft binnenkort ook dagopname in het ziekenhuis, omdat hij spastische bewegingen maakt en nu gaan ze een hersenscan maken en gaan ze hem verder bekijken en onderzoeken.
Wel weer even spannend.
Haha ik kan nu niet zo makkelijk stil zitten, wil graag dingen doen, omdat ik me hiervoor gedeisd moest houden en het resultaat zien is natuurlijk kei leuk.

Wat goed dat je er met je man over hebt gepraat, anders blijf je er toch mee rond lopen. Hopelijk mag het toch positief gaan veranderen bij hem, ben benieuwd.
@Shady, hoeveel wogen de 2 nu dan? Leuk hè, die veranderingen nu al te zien, hier dus ook, sjonge wat gaat het snel. Ze pakt ook nu al veel vast en niet omdat ze het toevallig tegenkomt ofzo.
@Buddha zou leuk zijn een vakantie beebje hihi. Onze kleine meis was net iets later dan onze vakantie, haha.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Druifje ik schrik van je berichtje over J zijn onderzoek. Hoe en wanneer uiten zich die bewegingen? En wanneer is dat onderzoek? En waar xou dat door kunnen komen?.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-07-2014

datum weten we nog niet, we zijn woensdag bij kinderarts geweest. Hij heeft het sinds een halfjaar, maar het was ook weleens niet. Daarom wisten we niet wat we moesten. Langzaam werd het erger en zijn we naar de huisarts gegaan. overleg ziekenhuis,dagboek bijhouden en nu dus onderzoeken. Je kunt het zien als epileptische aanvallen, ze gaan ook kijken of dat het is. hij heeft het et eten/spelen/badje en hij is er ook weleens in blijven hangen, dat we hem moesten porren. Het kinkt eng, is het soms ook wel om te zien, maar opzich valt het mee hoor. Wij willen vooral weten wat het kan zijn, is het blijvend, erfelijk en wat kunnen we kunnen we rekening mee houden met opvoeding etc.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-07-2014

Hoi dames,
ik hoop dat ik jullie beetje bij kan houden.
meisje ja je hebt de goede voor je.
Gaat hier wel oke.
Leuk budha dat jullie voor een tweede gaan. Ik weet nog goed dat je zei dat je geen tweede wilde, maar toch gaan kriebelen dus.
meisje ik hoop dat je man van gedachte verandert.

Of wij voor een tweede willen. De ene keer denk ik ja vandaag nog de andere keer nee ff wachten.
We krijgen 1 augustus de sleutel en dan gaan we twee maanden klussen, dan verhuizen en dan zien we verder.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-07-2014

Ik weet van Veel niet meer wie wie is. Alleen stad, meisje en budha.

Druifje klinkt wel eng hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-07-2014

Ikke jullie gaan verhuizen! Wat leuk!
Hoe is het verder met jullie? Met de kleine meid alles ok? Wat gaat de tijd toch belachelijk snel he? Ze is alweer 2!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-07-2014

Ja we gaan naar een eengezinswoning. Eindelijk! Lekker net een tuin!!
Met ons gaat het goed. En met de rest hier ook alles goed?
ja gaat idd hard alweer twee en het wordt steeds leuker!
drie weken geleden heeft Lana weekend in het ziekenhuis gelegen. Ze was al tijdje aan de diarree. Daarbij nog spugen en niet willen drinken. Toen 24 uur infuus. Wat knapte ze daar van op zeg! Gelukkig drie dagen later wel haar verjaardag kunnen vieren.

Hoe is het met drie kids shady? Erg zwaar?
Heeft of wil iedereen hier een tweede?

Ik las dat cindy even zwanger is geweest.
jammer dat ze nu hier weg is. Ik vind haar zo sterk!!!! En dat zou ik haar graag willen zeggen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-07-2014

@Ikke, het kan ook soms er wel eng uit zien hoor. Nu we alles op de rit hebben met ziekenhuis, is het opeens weer veel minder. Was 2 maand geleden ook, toen ik bij de huisarts was geweest, een dagboek moest bijhouden en 2 weken later ermee moest terug komen. Toen was het echt ook minder, hadden we afgesproken om over een paar maand even langs te komen om te kijken hoe J. zich had ontwikkelt. Moesten wel gelijk bellen als het erger werd en ja hoor nog geen 3 dagen later bleef hij er in 1tje hangen, toen hadden we de rillingen en toen kon ik wel janken. Daarna dus gelijk actie ondernomen en nu dus ziekenhuis. Misschien is het gewoon iets kleins en is het zo verholpen of is het gedrag, al kan hij dit echt niet uit zich zelf doen, het komt vaak uit zijn kleine teen.
Even afwachten dus.

Maar heerlijk hoor een 1 gezinswoning, wij zijn ook ongeveer 4 weken geleden verhuisd van flat naar een 1 gezinswoning, heerlijk!!! Ken je mij ook nog trouwens?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Wat schrikken dat lana zo ziek is geweest pffffff

Jaaaa na de zwangerschap (die behoort zwaar was de laatste maand) dacht ik: DIT NOOOIT MEER.. Maar t mama zijn is t heerlijkste dat er is.. dus dat weegt zwaarder :p

Druifje oh op die manier. Hopelijk komt er iig iets uit zodat je weet wat het is en waar het van komt. En hoe je ermee om moet gaan.

Heel leuk dat je weer komt kletsen ikke!! Wist niet dat je een nieuw huis hebt gekocht. Gaat t goed tussen P en jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-07-2014

Ikke heb je cindy op fb? Ik iig wel.. wil t wel doorgeven anders. Smile
Ze is zo'n doorzetter... zo oneerlijk allemaal dat t zo moeizaam gaat. Ooit komt er een minicindy! Dat moet gewoon gaan gebeuren


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-07-2014

@Ikke, oh ja vergeten te zeggen, zeker weten schrikken van jullie meisje, sjonge!! Gelukkig is ze snel opgeknapt en kon ze haar verjaardag vieren.

Cindy reageert niet echt op fb, tenminste niet bij mij, maar misschien heb ik ook gewoon wat verkeerds gezegd.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-07-2014

Druifje als je zegt wie je bent zal ik zeker denken. Oja!!!
Lijkt me idd ook fijn van flat naar vrijheid. Haha
budha nee ik heb haar niet helaas. Zou je het haar Door willen geven.
Hahah ja het moeder zijn weegt idd zwaarder dan.

Hoe het tussen ons gaat. Periode erg bagger en heb gedacht of het nog wel verder ging zou. Gepraat en nu gaat het weer goed. hij zit alleen ni lekker in zijn vel(druk in zijn hoofd) waardoor hij bijna elke avond weg is en daar baal ik van. En ja daardoor niet heel veel contact met elkaar.
Heel eerlijk denk ik soms wel. Hij heeft toch niemand anders. Weet dat dit niet goed is om te denken, maar heel veel jaar geleden......... Ik bel hem dan wel eens en dat is hij echt waar hij moet zijn. Denk dat het dus meer aan mij ligt en verder doet hij ook niet vreemd.

Waar ik beetje bang voor ben is dat er veel wort geklets en ik vergeet op iemand te reageren. Doe alles via mijn tel, dus kan niet zo makkelijk terug lezen. Als ik iemand vergeet gewoon zeggen hoor!

Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten als ik hier weer instap?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-07-2014

Dat klinkt niet erg gezellig ikke Sad

Nee zou niet weten wat..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-07-2014

@Ikke, he dat klinkt nog niet heel erg fijn zeg. Al eens therapie ofzo gehad. Naja moet je ook achter staan, zelf zou zoiets niet zo 1,2,3 doen ofzo. Zolang jullie samen goed praten, dat is het belangrijkste.
Ik zal je even een pb sturen wie ik ben.

@Buddha gefeliciteerd met deze bijzondere dag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-07-2014

Druifje hij is al paar keer naar de dokter geweest en die zei ga uit huis en doe dingen die je leuk vind. Aangezien dat overdag niet kan doet hij dit Savonds. Nu moet ik zeggen dat zijn humeur wel beter is. Ik kon eerst niks goed doen en reageerde hij op mij af waardoor ik ook de hele dag aan het snauwen was. Zo blijf je in die cirkel. Maar nu hij veel weg is gaat het beter. Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren. Maar zolang hij die druk in zijn hoofd houdt ook geen tweede hoor.

Uhh ik mis toch wa. Buddha wat voor bijzondere dag heb je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-07-2014

Oh wel fijn dat er verandering in zit! Het kan ook niet zomaar gelijk veranderen, heeft altijd een weg te gaan, maar zolang je verandering ziet en voelt, dan is het goed. En geheel zal het denk ook niet veranderen, maar als jij er een fijne manier kan vinden om ermee om te gaan, dan is dat wel zo fijn. Zodat er rust komt in jullie relatie en ook van elkaar kan genieten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-07-2014

Whaha mn trouwdag Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-07-2014

O hahah Nou gefeliciteerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-07-2014

Bedankt Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-07-2014

Heb zoveel mooi en lieve berichten gehad, dat ik me toch heb aangemeld.
Maar ik lees heel stilletjes met jullie mee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-07-2014

Oh lieverd!!! Welkom terug!! Gelukkig heb je je toch niet weg laten jagen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-07-2014

Maar reageer niet veel!

Straks misschien als we goed nieuws hebben!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-07-2014

Dank je mop!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-07-2014

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewj Big Grin Big Grin Big Grin

Tenminste nog iets positiefs op deze afschuwelijke en verdrietige dag Sad heb de colonne voorbij zien rijden hier langs de a2... :'(