Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 30-10-2014

Lief muisje Toitoitoi vandaag!!

Ik duim dat jullie eskimootje mag uitgroeien tot een mooi huwelijkscadeau.
Xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 30-10-2014

Het is afgelopen dames. Hij is niet goed ontdooit.

Nu rust tot en met zeker februari.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 30-10-2014

Ah neeeeeeeeeee...... wat naar meis!!

Hele dikke knuffel. ..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-10-2014

Muisje nee....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-10-2014

@Meisje79, ah wat fijn om te horen, dat het wat beter lijkt te gaan tussen jullie 2. Hopelijk mag dit zo door gaan zetten. Wel jammer van de 2[SUP]e[/SUP], maar wie weet ooit. Mocht het steeds beter zijn tussen jullie 2.


@Buddha, was hier op de homepage zeg maar, dat ik je berichtje voorbij zag komen, niet op fb ofzo hoor. Volgens mij in het uitgerekend stukje zeg maar, weet het niet meer, zag het alleen op de homepage.
J. heeft dus ook flesjes gehad vanwege te heftige start en te laag geboortegewicht.
Hij is pas de dag na zijn geboorte bij mij aangelegd, omdat we het beide niet aankonden op zijn geboortedag. Hij kreeg dan extra voeding en ik kolfde dan af, was niet veel, maar wel wat. Uit de borst kreeg hij niets en moest leren aanhappen. Ben je toen wel goed begeleidt erin? Gelukkig had je er zelf wel vrede mee om dan te stoppen en met fv is ook niets mis mee.
Ik moest toen ook bv op gang krijgen met kolven door keizersnede zeg maar. Ging in de kraamweek toen pas goed. Het zal dus meer aan aanhappen liggen, dan aan het geboortegewicht zeg maar. Wil je er nu weer voor bv gaan? Probeer de kleine weer gelijk op je buik te krijgen, of vrij snel na de geboorte. E. had enorm veel moeite met aanhappen, maar met tepelhoedje etc. is het alsnog goed gekomen en ik geef nog steeds bv. Zou het bij je vk en bij de kraamzorg aangeven. Bij E. heb ik dit ook gedaan en ze zijn er echt mee aan de gang gegaan. Ziekenhuis ook enorm, omdat ik alles zo anders wou dan bij J.
Moet jij nu ook weer in het ziekenhuis bevallen?
Ja super blij met de uitslagen.
Gister had ze om 14 uur voeding gehad en wou pas om 23.30 uur weer, zucht! Zij bepaal echt wanneer ze wilt, doet niet aan droomvoedingen of als ze wakker is dat ik het bepaal, ze drinkt dan gewoon echt niet, de muts! Rest is ze zo relaxed, dat scheelt enorm hoor. Alleen om nu elke nacht een kletsende tante te hebben, GAAP! J. wordt er niet altijd van wakker, soms wel, maar gaat er vrij snel achteraan weer slapen, als we het hem uitleggen
.

@Muisje, oh nee meis, sjonge wat heftig weer. Dikke knuf





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-10-2014

Druifje: Q heeft ook een tijdje de nacht en de dag omgedraaid. Hij was toen ongeveer zo'n 9 weken oud. Heel vermoeiend is dat; we hebben allebei wel eens uren beneden opgezeten met een wakker ventje. Wij hebben de tips toegepast uit de boekjes: verduisteren, duidelijk verschil maken tussen dag en nacht, altijd hetzelfde avondritueel en eerlijk is eerlijk: ook wakker/huilend in bedje laten liggen met de hoop dat hij dan wel inslaapt. Bij ons duurde die fase een paar weken, heel kort dus eigenlijk (maar toen ik er midden in zat vond ik het héél lang duren). Bij ons bepaalde Q trouwens ook het ritme. Ik kon de flessen aanbieden wanneer ik wilde, maar meneertje bepaalde wanneer hij dronk (ook overdag te weinig) en wanneer hij sliep (hij haalde ook de flessen 's avonds in). Je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Bij ons kwam het omslagmoment toen Q vier maanden was.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-10-2014

Oja: je zou al kunnen beginnen met vast voedsel (heeft ze de signalen?). Dat hielp hier ook wel. Ik zie nu dat je meisje alweer vier maanden en 2 weken oud is (wat gaat de tijd hard!) dus vergeet wat ik zei over het omslagmoment met vier maanden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-10-2014

@Meisje79, ik maak het overdag niet donker op haar kamer. Het is echt licht op haar kamertje als het dag is en de nacht gewoon donker. Ik leg haar ook gewoon terug in bed naar de voeding in de nacht, maar ze gaat ook niet huilen, nee ze kletst je de oren van je hoofd af! Het maakt haar echt niet uit, dat ze alleen dan op haar kamertje ligt ofzo. Ze kan zo dan tijd lang lekker kletsen, om dan weer eventjes in slaap te vallen. Als ze huilt is het echt voor eten en dat komt, omdat ze overdag vrij weinig eet.
Ze geeft nog geen signalen aan voor vaste voeding en wil daar ook nog even mee wachten.
haha ja de tijd gaat zeker weten had, moet wel kleine correctie doen, omdat ze iets te vroeg is geboren, maar houdt daar eigenlijk nooit zo rekening mee. Het is echt niet dat ze vervelend is, ze is gewoon een hele vrolijke dondersteen. Alleen het is best vermoeiend als je korte nachten hebt en overdag 2 kids hebt.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-10-2014

Dikke knuffel muisje... weet gewoon niet wat ik moet zeggen Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 31-10-2014

Wat een geklets weer.
muisje ik vind het zo sneu voor je. Zou graag wat voor je willen doen, maar kan zo weinig. Het enige wat ik kan zeggen is sterke.

Meissje de eerste vier maanden heft lana alleen maar gehuild overdag. Vond de baby tijd echt niet leuk. Geef mij maar een kind van twee daar kan ik meer mee.
Wel fijn dat het tussen jullie wat beter gaat. Wat is de reden dat je man geen tweede wil? Of wilde hij er altijd maar één?

Druifje twee kids lijkt me ook wel zwaar hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-11-2014

Lieve lieve lieve muisje.. heb veel aan je gedacht. Hoe gaat t met je? Is deze laatste kans nu vergeven doordat t embryo niet goed is ontdooit? Of hou je wel 1 x nog tegoed, srru weet niet precies hoe dat werkt. Hoe is J eronder? En kun je ergoed over praten of hou het liever stil? probeer me in te leven hoe je je nu voelt..

Ikke ik vond t net baby af wel fijn, iets minder teer en kwetsbaar.. terwijlnik nu eeeerg veel uitkijk naar babknuffelen, lekker aan die iniminie voetjes en handjes friemelen.. en bv weer proberen. Nu ga ik me wél voorbereiden haha bij r dacht ik ah dat spreekt vast voorzich maar viel tegem Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 02-11-2014

Even snel.

We balen natuurlijk flink dat het niet door kon gaan. Maar ga gewoon door met leven meis. Ooit moet het een keer goed komen. Gelukkig ben ik nog jong, bedenk ik me dan maar.
Ook J baalt natuurlijk. Maar kunnen er niks aan doen.
Na het ontdooien is de embryo kapot gegaan. Dat kan altijd. Dus dat betekend dat we niks meer hebben. Hebben ook geen zaad meer of iets.
Nu lekker gaan genieten van het leven. Niet continu pillen slikken, niet continu met eten uitkijken, en gewoon even er lekker niet mee bezig zijn.
De wens voor een kindje is super groot. Maar we moeten er niet aan onder door gaan. Dus nu even lekker genieten voor de voorbereidingen voor de bruiloft. En wie weet mag er ooit een wonder komen. En anders zien we wel van het voorjaar wat we gaan doen.

Eerst 5 dec in ondertrouw Smile waarschijnlijk haha, morgen even bellen na gemeente of er plaats is. We weten wel welke datums we moeten kiezen haha. Nee we wilden graag op een vrijdag in ondertrouw zodat we een lekker land weekend hebben. Maar dat kan maar 1 keer per maand op vrijdag. Dat kon alleen dus op 7 nov, 5dec of 2 jan. Dus maar voor 5 dec gekozen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-11-2014

Fijn meis. Je hebt ook helemaal gelijk!!

Whahaa hopelijk is er n plekje dan.
Moet je nog veel regelen voor de bruiloft?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 03-11-2014

Shit zat al vol. Wordt nu 4 dec!

Niet meer zoveel meis. Alleen kaartjes nog tekst dan. Kaartje weten we al.
Uitzoeken van bloemen. Vind ik moeilijk.
Trouwauto maar dat mag J uitzoeken.
Als jurk komt moet ievnog klein beetje aangepast worden.
En trouwringen uitzoeken.

De rest is al bijna allemaal geregeld!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-11-2014

Wow alles goed onder controle dus Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-11-2014

Muisje druk bezig met e trouwerij dus. Is nog een flinke klus zo! Goed dat jullie er even afstand van nemen en er zorg voor dragen dat jullie er niet aan onder doorgaan.
Buddha dat alles heel klein lijkt me ook erg leuk hoor, maar niet te lang. Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-11-2014

Shady hoe gaat t met jou? Heb je al eem doktersafspraak gemaakt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-11-2014

Ja gaat goed hier. Heb aanstaande dinsdag een afspraak om de voors en tegens te bespreken. Ik twijfel nog tussen spiraal of staafje. Dus dinsdag maak ik een keuze en dan zsm laten plaatsen!
Vanmiddag om 17 uur heb ik het eerste 10 minuten gesprek op school!!

Buddha hoe gaat het met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-11-2014

@Shady, uhm wat is een staafje dan? Hier zitten we in dubio wat te doen. Ik ga absoluut nooit meer aan de pil. Maar condooms vinden we ook niets. Helaas heeft me man ook de nadelen van spiraaltje meegemaakt. Dus nu even nadenken wat te doen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 06-11-2014

shady, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Maar heb al meerdere verhalen gehoord over dat staafje. Dat het goed pijn kan doen, soms flink gaat ontsteken enz.
Maar dat kan bij spiraaltje ook. Moeilijke keuze.
Zou ook niet weten wat ik voor conceptie zou moete nemen. Al neig ik meer naar spiraal in de hoop nooit meer ongesteld te worden haha Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-11-2014

Heb weleens gehoord dat zom staafje gaat dwalen in t lichaam.. blegh

Lastig! Ik ga zelf ook nooit meer aan de pil. Rothormonen. Ben dr niet meer aan begonnen sinds ik voor r gestopt ben.
Condooms of voor t zingen de kerk uit werkte hier prima. Zal hierna weer zo gaan tot meneer dr n knoop in laat leggen. Maar voorlopig nog niet hoor. Eerst maar eens n paar jaar bezien of we ons zo compleet voelen.



Is een koperspiraal mss iets voor je shady? Is zonder hormonen.

Succes met je keuze!

Met mij gaat t goed. Zestien weken alweer! Wauw gaat zo snel Big Grin
Voel me heel goed! Vermoeidheid en misselijkheid zijn verdwenen en ik ben uitgepiest voor mvm.
Over kleine twee wk geslachtsbepaling. En ik ga zo ff bellen voor n afspr voor de 20wk echo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-11-2014

Dat klinkt goed Buddha!! Het gaat idd snel!

Zo n staafje geeft net als de mirena geleidelijk aan constant een zelfde hoeveelheid hormoon af, met beide soorten heb je ook kans dat je niet of nauwelijks meer ongesteld wordt. Ik heb van beide dingen grondig gelezen op internet en de gruwel verhalen lees ik over beide ongeveer evenveel. De een zweert bij staafje en de ander weer bij spiraal...
Ik persoonlijk neig meer naar staafje, en als dst niets blijkt te zijn dan kan ik alsnog voor een spiraal gaan maar het laten zetten van een staafje zie ik veel minder tegenop dan het laten zetten van een spiraal... Je moet toch weer met je benen wijd en ook nog eens tijdens een ongi...ik loop altijd helemaal leeg dus zie daar gewoon erg tegenop...
Dus voor nu denk ik dst het het staafje gaat worden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 06-11-2014

Goed van je Shady. Zoals ik al zei, je moet doen waar jij je goed bij voelt!!

Buddha: Wat gaat het toch snel bij jou. Ben zo benieuwd ook naar het geslacht. Al denk ik steeds meer dat het weer een jongetje word. Maar natuurlijk kan ik het fout hebben. Dus lees er maar snel overheen Wink

Knap van je mannetje dat het hem lukt om te stoppen voor het moment suprême. Denk dat J me wat aandoet als ik dat van hem verwacht haha.

Hoe is het met de rest??

Klinkt zo gek maar voel me zo vrij als een vogel haha. De pillen s'ochtends die ik niet meer hoef te slikken. Lekker eten en drinken waar ik zin in heb.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-11-2014

Muisje ergens kan ik me dat ook wel voorstellen...je bent er zo mee bezig steeds. Dst moet echt killing zijn!! Hopelijk geeft deze rust je de nodige moed voor een volgende stap in de toekomst! Maar nu eerst trouwen!!! Jeeeejjjjj!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 06-11-2014

Shady: Ja echt. Elke dag dichterbij krijg ik meer kriebels. Wil zo graag trouwen. Mn mooie jurk aan. Lekker groot feest met alles erop en eraan. (en we wilde het klein houden hahaha). Dat blijft het alleen in de zin van het aantal personen, maar verder ook niet haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 06-11-2014

Shady wel eens aan de nuvaring gedacht? (misschien had ik dat al eens geopperd)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-11-2014

Oooohw zo leuk muisje! Snap dat je kriebls krijgt steeds. Je kan je nu heerlijk ontspannen, dat had je echt echt echt ff nodig!

Tja daar is wel wat zelfbeheersing voor nodig Wink wel even afmaken daarna natuurlijk :p

Jaaa over kleine twee wk weten we t. En jullie dus ook Smile zelf zegt mijn gevoel ook n jongen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 06-11-2014

Buddha wat ga je snel!!!
Ik zeg een Meissje(aangezien ik er altijd naast zit wordt het dus een jongen)
Muisje is snap goed dat je nu 'ontspannen' kan leven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-11-2014

@Muisje, ik ben nu al zo nieuwsgierig naar jullie kaart/je jurk etc etc. Oh volgend jaar gaan we het allemaal zien op fb yeah!
Maar fijn dat je je nu vrij als een vogeltje voelt. Al is het rot waarom, maar nu kun je even rustig naar de bruiloft uitkijken.
@Buddha, wat fijn dat het goed gaat. Nu toch wel geslachtsbepaling, bij R. wisten jullie het niet toch? Hier is het ook nog voor het zingen de kerk uit of condoom. Maar de 1
[SUP]e[/SUP] jaren willen we er nog geen 3[SUP]e[/SUP]
bij, maar of het bij 2 blijft weten we dus ook weer niet.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-11-2014

Druifje klopt! Bij r wisten we t geslacht niet. Nu willen we t wel weten Big Grin of ik haal alle kleertjes van zolder of ik ga nwe roze kleertjes kopen. Wel zo praktisch om t te weten nu.

Whaha ikke jij zat er echt aaaltijd naast idd :lol:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 07-11-2014

Muisje veel plezier bij de rest van de voorbereidingen. Tip: regel ook een bijzonder trouwboeket etc. Ik wilde eerst geen trouwboeket, totdat onze buurvrouw die bloemstylist was aanbood om er eentje te maken. Het werd een hele bijzondere met orchideeën en als ik de foto's terugkijk dan ben ik nog steeds blij dat we daar iets meer geld aan hebben uitgegeven dan we hadden bedacht.

Buddha ik denk ook een meisje. Nog twee weken wachten, dan weet je het.

Druifje mooie foto's op fb van je koters. Wat lijken je kids veel op elkaar...Verder alles goed? Hoe is het met het (niet s'nachts) slapen van je dochter?

Ikke alles goed?

Hier: Q wil overdag steeds vaker niet slapen. *Zucht*. Ik vind hem eigenlijk nog te klein om zonder middagdut de dag door te komen. En ik vind de middagdut zef ook een fijn moment van de dag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-11-2014

Meisje haha jij vind q te klein maar kennelijk heeft hij t minder nodig.. mss kun je een rustuurtje inschaffen? lekker filmpje aan en relaxen. Kun jij ook ff rusten en komt q ook aan zn rust toe.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 07-11-2014

Gezellig dat er hier weer wat meer gekletst wordt!!

Druifje: Super lief van je. Zal het ook zeker showen allemaal!!

Meisje; Je hebt helemaal gelijk. Mijn bruidsboeket wordt gemaakt door de vriendin van J zijn beste vriend. (ze zit in de bloemen) maar weet nog niet precies hoe of wat. Maar waarschijnlijk komen er orchideeën in ja. Heb er thuis ook 3. Prachtige bloemen. En witte rozen denk ik. Zal eens wat beter op zoek gaan naar wat ik wil haha.

Wat vervelend dat ie niet meer wilt slapen. Die rust zou natuurlijk fijn zijn!! Kan je hem niet helemaal moe maken??

Buddha: zo zie je maar dat ik geen kinderen heb hahaha. Goed idee van je voor meisje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-11-2014

Muisje oh ik word helemaal enthousiast van al je verhalen over de voorbereidingen!! Zooooo leuk!!!

Meisje...semmy was net geen 2 toen hij stopte met zijn middag slaapje. Voordeel was wel dat ie savonds zeker een half uur à drie kwartier eerder naar bed ging en je dus eerder je avond terug had voor jezelf. Het heeft ook echt voordelen. Geen rekening meer hoeven houden met slapen, lekker de hele dag voor je hebben. Maar ik snap je wel hoor. Ik was op dat moment 14 weken zwanger van tess en gelukkig waren de weken met de ergste vermoeidheid voorbij! Ik deed toen namelijk ook nog echt een dutje om weer even op te laden hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 07-11-2014

Buddha Haha ja altijd er naast, maar heb inmiddels wel al drie bevallingen goed gegokt. :oops:
Als je in de buurt van de uitgerekende datum komt zal ik een gok doen. Mij gevoel zegt nu twee dagen overtijdbehandeling. Hehe
Druifje gaat zijn gangetje hier. P reageert nu op alles heel rustig en kan er gepraat worden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-11-2014

Ikke wat fijn!! Vooruitgang geboekt dus. Is er iets gebeurd waardoor hij nu wel reageert?

Wij gaan vanav saampjes uiteten. Even weer vriend en vriendin zijn. Best zin in Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-11-2014

Vanmorgen gen ik bij de huisarts geweest en het spiraaltje wordt besteld...ik zie er echt tegenop om hem te laten plaatsen maar ga er nu toch echt aan geloven. Volgens mij begint mijn ongi al op te komen dus over een weekje zal het zover zijn...help!! Heeft een van jullie er ervaring mee?

Buddha Hoe was jullie etentje??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-11-2014

Was het gezellig Buddha!
We hebben gepraat en heb heel duidelijk gezegd dat hij alles moet zeggen en niet voor zich moet houden.
Hij maakt ook meer tijd om samen te zijn en om te praten. Normaal beloofde hij van alles en kwam dat niet na. Nu wel.
Ik zeg hem ook alles wat ik fijn vind. Hij is nu weer zo als hijw as. Heb gevraagd hoe het kan dat hij nu wel rustig op alles reageert en dat weet hij niet. Het kost hem geen moeite zegt hij.
Echt! Zo als hij nu is, is hij degene op wie ik ook verliefd ben geworden.

Shady sorry kan je niet helpen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2014

Ikke dat moet toch wel een heel goed gevoel geven lijkt me!! Raar is dst als je je eigen vent niet meer herkent...
Hopelijk blijft het steeds beter gaan voor jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-11-2014

Een heel fijn gevoel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 16-11-2014

Buddha veel sterke!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-11-2014

Buddha: super cool een meisje Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-11-2014

Jaaaaa een meisje♥ super leuk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-11-2014

Ja echt te leuk meis!! Het is sowieso een zegen om kindjes te mogen krijgen maar beide geslachten mogen krijgen is toch echt wel de kers op de taart vind ik hoor. Ervaar zelf hoe bijzonder en hoe verschillend het is. Zo leuk!

Muisje hoest met jou lieverd?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-11-2014

Goed hoor lieverd. Lekker druk nog steeds en dat blijft tot zeker na nieuwjaar.

En bij jou en de rest?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-11-2014

Beetje late reactie shady hihi maaar.. t etentje met manlief was heeel gezellig :oops: even met zn tweetjes zijn weer. Erg van genoten. Zijn wezen grillen jummie
Vamdaag is ie heledag weg. Cursus Sad en ik begin bekkenpijn te krijgen sinds vijf dagen. Neem te weinig rust dus vandaag DOE IK NIETS!! Nu al zij in hmm


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-11-2014

[Afbeelding: 2s6sp4g.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-11-2014

Zo het verschil met 15 en 16 weken is echt heel duidelijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-11-2014

Klinkt goed buddha! Genoten van je dag niets doen?
En lekker gegeten met zijn tweetjes!
Mooie buik al hoor! Vooral die met 16 weken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-11-2014

Buddha voor ik het ga vergeten (en dat ga ik...) succes bij de 20 weken echo! Toch weer spannend...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-11-2014

Ook namens mij succes meis! !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-12-2014

Buddha Hoe was je echo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-12-2014

Morgen herberoordeling van de rug omdat ze die niet kon zien. Mevrouw lag lekker dwars hihi. Maar alles was goed. Zag er kerngezond uit Big Grin dus morgen nog ff blieken en dan is dat weer achter de rug.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-12-2014

Super!! Nu alleen de rug nog even goedkeuren dus! En vandaag precies 20 weken!! Gefeliciteerd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-12-2014

Ruggetje ook goedgekeurd Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-12-2014

Toppie!!! Altijd fijn als ze weer goedgekeurd zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-12-2014

Super meis!!
Alweer op de helft, wat gaat het toch super snel zeg!!

Hoe is het met de rest van de meiden??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-12-2014

Gefeliciteerd buddha. Toch weer een opluchting. ...

Muisje jij ook gefeliciteerd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-12-2014

Dank je wel meisje!

Buddha: van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje. Een mooie dag gewenst! Xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-12-2014

Lees t nu pas hihi maar bedankt Big Grin
Hoe gaat t met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-12-2014

@Buddha wat gaat het toch snel bij jou! Wat fijn om te horen dat de 20 weken echo goed was! Nog meer genieten zo! Een meisje zo leuk!!! Echt zo benieuwd hoe grote broer erop gaat reageren. Hier is het echt dolle pret en hij zorgt echt zo lief voor zijn zusje, te schattig!! Hoe klein/groot ze ook zijn, echt smelt!

hoe gaat het met de rest?

sorry dat ik er niet zo vaak ben. Ben echt veel drukker en werk kost ook meer energie. Op dit moment erge spanning, rond ons meisje. Lopen met haar in het ziekenhuis en ben blij als het januari zijn en we bepaalde uitslagen krijgen. Fontanels zijn beide dicht en mag nog niet en kans is groot dat 1 van de 5 naden al dicht is. Is dit het geval dan is de kans erg groot dat het een operatie wordt. Ons arme poppeke toch, geeft dus wel spanning en je bent er constant mee bezig.

Meiden ik wil jullie alvast hele fijne dagen wensen!!




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-12-2014

Druifje oh nee wat erg van je meisje Sad en schrikken!! Weet je al iets meer inmiddels? T bericht is me totaal ontgaan nml. En hoe komt t dat ze wss dicht zijn gegroeid, is t verklaarbaar?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-12-2014

We krijgen pas 6 januari de uitslagen en stappenplan. ik ben op van de zenuwen en denk nergens anders meer aan. Ik word gek ervan! Rotfeestdagen, heb er zo geen zin meer in. Daardoor kunnen we pas in januari terecht, anders eerder de uitslagen. Is geen verklaring voor, waarschijnlijk domme pech wat tijdens de zwangerschap al is ontstaan, want is niet pas na de geboorte, maar echt al in mama's buik. Ik moet me niet schuldig voelen, maar toch spreekt er dan weer zo'n rotstemmetje, maar ja.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-12-2014

Oh ja ik had het nog niet eerder verteld hier hoor. CB zijn we al sinds 2 mnd aant kijken hoe of wat en sinds deze maand pas ziekenhuis erbij.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-12-2014

Och druifje nee... Had jou echt een onbezorgde tijd gegund. Snap dat je loopt te piekeren. Veel sterkte komende tijd en ik ga voor je duimen dat de uitslagen gunstig zijn


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-12-2014

Pfffff slopend druifje Sad

Fijne feestdagen iedereen.

Meisje ik wens jou een gezond en liefdevol nieuwjaar heerlijk met zijn drieën.

Druifje ik wens jou een gezond en liefdevol nieuwjaar met je mooie gezin en dat t met je meisje toch gaat meevallen.

Shady ik wens jou een gezond en gezellig nieuwjaar met al je kids. Geniet ervan want ze worden zoooo snel groot!

Muisje ik wens jou een gezond en liefdevol nieuwjaar waarin je DE DAG van je leven mag gaan beleven, en dat jullie droom op een wondertje mag gaan uitkomen ooit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-12-2014

Buddha wat ben je toch een lieverd.

Meiden alle goeds 2015


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-12-2014

Thanks meiden. Hopelijk hebben jullie fijne kerstdagen gehad!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-12-2014

Druifje ik heb je privé al gesproken maar wil je ook hier laten weten dst ik aan je denk!

Buddha dank je wel meis. We hebben hele gezellige kerstdagen gehad, jullie ook?
Wat ga je toch hard met zwanger zijn! Heb je nog wen mooie buik foto?

Hoe is het verder met alle dames hier?
Alvast een hele goede jaarwisseling meiden!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-12-2014

@Ikke24, wat leuk om te lezen dat jullie ook voor een 2e gaan!!!! Hopelijk mag je snel zwanger zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 30-12-2014

Dankje!
Toch weer spannend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-12-2014

Bijna 1 januari Ikke :p

Iedereen fijne jaarwisseling Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-12-2014

Oh ikke wat spannend meis!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-12-2014

shadylady313 schreef:Oh ikke wat spannend meis!!!

Echt een té lieve foto vd week meis met zn allen aan tafel. Wat een rijkdom!
Mn vent vroeg zich alleen af waarom jullie geen vlees erbij hadden :p


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-01-2015

Gelukkig nieuwjaar dames. Dat 2015 maar veel moois mag brengen!!

Druifje, bah wat vreselijk voor jullie zeg. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Buddha, wat ga je snel mop. Alweer 24 weken! Alles nog helemaal top met jullie meisje?

Shady, ook ik heb die prachtige foto gezien op fb. Meis wat zie je er gelukkig uit met je kleintjes.

Meisje, alles goed met jou meis?

Ikke, gaaf dat jullie voor een 2e gaan. Hopelijk mag het snel lukken.

Hier, morgen nog 6 weekjes. Heb er zo mega veel zin in.
Maar ondertussen doet het pijn dat ik nog niet zwanger ben. Het lijkt elke dag steeds een beetje moeilijker te worden. Hopelijk brengt 2015 meer goeds.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 01-01-2015

Dankje!

Nog maar zes weekjes meid! Ga je een foto plaatsen?
ik snap dat het moeilijk is. Hoop voor je dat 2015 een mooi jaar wordt voor jullie.
X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-01-2015

Ikke, niet hier meis. Wil aan mn privacy denken. Maar op Fb komen zeker foto's.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 01-01-2015

O jammer ik heb je daar niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-01-2015

Happy new year meiden!!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat iedereen zijn wensen uit mogen komen...sommigen moeten al zolang op iets wachten...denk aan muisje! Ik snap heel goed dat het elke dsg moeilijker wordt meis. En jeetje nog maar zes weken!! Whaaaaaa!!! Leuk zeg!!

Buddha whahahahaha!!! Dat vlees ligt altijd nog in de pan zodat ze eerst hun groente op hebben. Die boeven eten anders wel vlees maar daarna hoeven ze miet meer. We hadden er nog een heerlijke braadworst bij hihi.
Hoe voel jij je? De kleine vent was aan het oefenen zag ik met het wippertje? Echt schattig!

Tnx voor de lieve reacties meiden! Ik voel me ook echt gezegend met mijn gezin!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 05-01-2015

Ikke, misschien kan ik wel via deze forum foto's mailen. Ik zal het zeker proberen voor je.

Shady, haha hier is dat ook zo, al eet ik mijn groente goed hoor Wink. Vlees eten we altijd als laatst.

Buddha, mooi buikje voorbij zien kome Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 08-01-2015

Sorry dames, even ego. Blijkt dat mijn man mij al een hele tijd heeft bedrogen met een collega van zijn werk (die ook een vriendin van hem is geworden). Ik vermoedde al langer iets, maar doordat ik een emailwisseling heb gelezen tussen hen, wist ik het zeker (de sukkel had per ongeluk op onze nieuwe tablet zijn g-mail als standaardemail ingesteld en ik kon het niet laten om daar eens in te neuzen). Ik heb hem er gisterenavond mee geconfronteerd. Hij voelt zich schuldig, wilde er al langer mee kappen, wil mij niet kwijt, maar is wel tot zijn oren op haar verliefd (het loeder; zij is zelfs in mei getrouwd met een heel lieve jongen.). Ik voel me echt heel erg kut nu.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-01-2015

Ach Jezus meisje wat ongelooflijk klote!!! Ben er stil van...
Heel erg veel sterkte lieverd...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-01-2015

Wat is nu je plan? Wil je hem nog een kans geven of wil hij met haar verder of wat? Het lijkt me zo onwijs klote als je zoiets ontdekt...moet er echt niet aan denken...pffff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-01-2015

Ik neig ernaar om hem een tweede kans te geven. Hij heeft ook direct de goede maatregelen genomen. Maar potverdorie (sorry voor het woord) wat ben ik boos.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-01-2015

Meisje wat schocking :o zoiets wil je niet meemaken... oh wat shit voor je.

En hoelang speelde dit tussen die twee?

Wat een @#$!#$# gadverdamme. Kan daar zo slecht tegen. Heb je een lieve vrouw en een mooie gezonde zoon... ga je 't buiten de deur zoeken.

Sterkte meis. Dikke knuffel. Je mag hier altijd gal spuien en je ei kwijt. Xxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-01-2015

Meisje: Schikl hier erg van. Wat afschuwelijk voor je. Snap dat je super boos bent. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Als je iets kwijt wilt daar zijn we er voor je!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-01-2015

Meisje logisch dat je pissed bent.
Luister naar je gevoel en niet naar de 'goede' ideeën van andere. Alleen jij weet wat het beste is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2015

@Meisje79, wow dat is schrikken zeg!! Succes met je keuze maken en de vele gesprekken die gaan volgen!! En wat je ook doet, het is goed, zolang jij maar je hartje volgt!

@Hier, voorlopig nog geen operatie, maar rust komt er voorlopig ook niet.........zucht.........snik.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-01-2015

Waarom niet Druifje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-01-2015

Druifje idd wats up????????

Meisje hoe gaat t nu???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-01-2015

Haar voorhoofdnaad is al wel dicht. Dit is echt aan de vroege kant. Maar goed ze gaan het aankijken. Haar andere 4 naden zijn nog wel open, gelukkig maar!! Nu moet ze echt gaan groeien en haar ontwikkeling goed blijven gaan en niet achteruit gaan. Als ze te weinig groeit, wordt er onder narcose een ct scan gemaakt. Ze zal altijd een klein hoofd houden, is familie kwestie en geeft niet. Maar van haar is echt te klein en haar groei staat eigenlijk zo goed als stil.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-01-2015

Pfff zit jullie ook niet mee om zorgeloos te leven.. eerst om j de zorgen zn gezondheid en nu jullie meisje Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-01-2015

Druifje, jeetje wat rot om te horen zeg. Hele dikke knuffel meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-01-2015

Meisje hoe gaat t met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-01-2015

Buddha: reageer maar even hier ipv jullie toppic aangezien ik daar niet mee schrijf Wink!!
Wat een dametjes hé haha. Die Mickey denkt dat ze alles mag en kan. Zou daar ook zeker niet op letten.
En niemand weet hoeveel moeite je over de eerste moest doen. Dus laat ze maar zeker kakelen stelletje kippen bij elkaar!!
Wel grappig om te lezen Wink

Hoe gaat het met je meis?? Je buik groeit flink zeg. Zo mooi om te zien.

Hoe gaat het met de rest van de dames??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-01-2015

Ja.. ik las ergens dat ze voorheen onder een andere naam hier schreef maar dr account werd destijds geblokkeerd door de moderator. Joh? ;-)

Ja gaat heel goed hier Smile buik groeit erg hard idd. Moet volgende wk ergens een suikertest doen omdat ik te zwaar ben (begin zwangerschap) dus dan moet dat. Hopelijk alles ok en is mn buik niet daarom zo groot.

Verder alles eigenlijk al af hihi. Hoezo controlfreak :p kamertje is opgepimpt met roze accessoires. Maxi cosi weer van zolder gehaald. Proefdruk kaartje al binnen Smile heb er zo'n zin in hihi van mij mag t al april zijn.

Hoe gaat t met jou? De datum komt nu wel steeds dichterbij Big Grin alles onder controle? En wat doe je de nacht ervoor? Thuis of lekker naast j?
Kan niet wachten tot ik je fotoos zie Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 12-01-2015

Alsof ik dit niet kan lezen! Tssss. Jullie voelen je heel wat hè!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-01-2015

Mickey please get a life ipv overal je frustraties te spuien!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-01-2015

Rot op uit dit topic.
Geef er ook helemaal niets om of je het kan lezen of niet!

Buddha, ja bijna alles is geregeld. Alleen kom er langzaam achter dat ik wat kleine dingetjes vergeet zoals een gastenboek enzo.zo rustig als we het wilde houden zo groots wordt het toch haha. Vooral door J hoor. Eerst wilde we trouwen dan wat eten en dan klaar.
Nu trouwen we in kasteel, laten daar 2 duiven los alles we eruit komen. Daarna gaan we naar café/zaal toe waar we beginnen met champagne en een bruidstaart. Daarna heerlijk eten met z'n allen daar en van 8 tot 1 een feest. Ik denkend dat J nooit zou dansen, kwam ie gisteren ineens dat we een mooi nummer moeten zoeken voor de openingsdans. En dat ie zeker met me wilt dansen. Sta elke dag weer steeds meer versteld hoe romantisch hij kan zijn.
Heb er nu al zoveel zin in. Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-01-2015

Klinkt als een sprookjes bruiloft muisje!