Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-01-2015

Oh wauw muisje!!! Wat een geweldige dag ga jij tegemoet zeg!!! Heel erg mooi!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-01-2015

Druifje och nee meisje wat naar zeg. Ik hoop toch dat de toekomst positiever nieuws brengt.

Buddha moet je dan zo'n vies drankje drinken, wachten en vervolgens nog eens testen? Heb ik ook gehad omdat q te zwaar was (en bleef, hij woog 4400 gr bij de geboorte).

Muisje klinkt goed! Nog een maandje. ..

Dames jullie zijn lief. Hier zijn inderdaad vele gesprekken geweest (had je goed gezien druifje). Was heel intensief. Ik hoop dat we er uit komen maar het wordt een lange en zware weg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-01-2015

Meisje fijn om te lezen!!
Ja idd zon glucose tolerantie test met drankje ja. Brr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-01-2015

Dank je lieverds!!!

Buddha: Waaaaaaaa nog maar 100 dagen!! Toppie lieverd!!

Shady: bij jullie alles goed?


Bijzondere ticker vandaag!!
Ikke: al flink aan het knuffelen

Meisje: vind het zo rot voor je meis. Ik hoop iig dat jij eruit komt, welke keuze je ook neemt. Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-01-2015

huh die bijzondere ticker had bij Hier moeten staan. Maar zo te zien heeft me pc lekker alles door elkaar gegooid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-01-2015

Muisje whiehoeeee nog precies een maand tot de dag Big Grin

Leuk hè die ticker zo Smile gaat echt opschieten!! Bij mij ook idd. Morgen uit de drie cijfers yesss haha t vliegt echt voorbij niet normaal.
Wordt aftellen vanaf nu.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-01-2015

Ikke hoe gaat t met jou? Waar zit je nu in je cyclus?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-01-2015

Hoi hoi dames,
Ik hoop dat ik genoeg geknuffeld heb.
Een kind vroeg me op school: juf krijg je een baby je bent een beetje dik. En bedankt. Haha zou het wat zeggen. Heb wel opgeblazen buik en gevoel.
Nog 12 dagen en dan weten we wat hoop ik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-01-2015

Dat wordt een enorme baby dan als die na twee dagen je buik al opzet Big Grin laten we hopen dat er iets moois uit voort komt Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2015

Haha ikke wie weer heeft dat kind wel een helderziende blik!! Het zou wat zijn joh.

Hoe gaat het verder allemaal meiden?

Muisje bedoelde jij gister niet je andere ticker? 3 jaar 3 maanden 3 weken en 3 dagen?

Hier alles wel ok. Alleen Jari huilt weer best veel en is soms echt niet te troosten...wat het nou kan zijn...
Dit gaat al weken zo en ook snachts loopt hij nog weleens te spoken...heel vermoeiend soms


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 14-01-2015

Shady: Ja beide tickers ja. Waren allemaal 3tjes Smile.
Wat zielig voor Jari, maar ook voor jullie. Dikke knuffel

Ikke: Ik hoop goed nieuws voor je. Kindjes voelen wel vaak dinge aan.

Buddha: 2 cijfers meis Wink

Hier komt ongi over 8 dage weer. En die mag snel komen. Ben echt super moe en veel gekke krampjes. Ik weet dat het niks kan zijn, dus wordt er niet goed van. Die vermoeidheid had ik de vorige 2 keer ook voordat het mis ging. En alle 100 keer dat het niet lukte niet. Dus laat me maar snel ongi worden voordat ik hoop krijg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-01-2015

Pffff muisje dat zal niet meevallen...kan me voorstellen dat je toch hoop gaat krijgen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-01-2015

Muisje zwaar hoor.al die klachten en dan weten dat er niks is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-01-2015

Muisje wat confronterend die stomme klachtjes Sad hoe ziet verder 2015 eruit voor jullie, kun je nog naar een zkh?

Shady balen dat jari soms veel huilt. Overdags of snachts?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-01-2015

Overdag...maar de ene dag lacht ie de hele dsg en de andere dag is 10 sec in de box al teveel gevraagd...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-01-2015

Die dagen dat de box niet gaat zullen wel pittig zijn want je hebt je handen al vol natuurlijk. Lekker pittig ventje dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 16-01-2015

Shady: zoals Buddha al zegt, dan zal het af en toe zeker pittig zijn. Knuffel

Buddha: wij zijn wel wat dingen nog van plan voor een kindje. Maar als ik zeker weet dat het gaat lukken laat ik het jullie meteen weten. En dan leg ik ook even uit hoe en wat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-01-2015

Muisje dat hoop ik Big Grin leef zo met jullie mee. Ik weet gewoon zeker dat er ooit een kindje komt bij jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-01-2015

@Muisje, wat gaat de tijd toch lekker snel!! Nog maar een paar weekjes, oh zo benieuwd hoe nu de jurk is, met alles erop en eraan! Super leuk een openingsdans!
@Meisje79, ik hoop dat jullie er samen uit mogen komen meis. Het zal nog even zwaar blijven, maar vind het al super dat je het niet zomaar opgeeft en hij ook wilt praten. Ik hoop echt dat jullie samen weer gelukkig mogen worden.
Hoe is het met jullie stoere mannetje?

@Buddha, zo leuk een meisje!! Ik weet er alles van haha. Wat gaat het toch snel bij je!
@Shady, oh dat is zeker vermoeiend als hij veel huilt en dan niets wilt. Dan duren de dagen ook nog lang en ook nog 2 andere kids om je heen. Hopelijk snel verbetering.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-01-2015

Buddha, dank je lieverd. Ik hoop het ook snel.

Druifje, ja het schiet op meid. Vind het toch ook wel spannend! Hoe gaat het met jou en de kleintjes??

Hier nog steeds heel onrustig lichaam. Om knetter gek van te worden. Nog 4 dagen gelukkig!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-01-2015

Muisje pfffff wat vervelend :-( je blijft toch altijd hopen op een wonder... wonderem bestaam nml..

Druifje ja jij ook eerst een jongen en toen n meisje Big Grin stiekem toch wel t allerrrrleukst vind ik zo. Grote stoere broer die zn kleinere zusje altijd zal beschermen. ♥ maar ik had me zelf echt met twee jongentjes gezien! Dus ik was compleet verrast toen ik zag dat t een meisje was :lol:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 19-01-2015

Buddha, In mn hart heb ik hoop, in mn hoofd weet ik dat het niet kan.
Ik vind het helemaal niet erg om gewoon de rustpauze echt rust te hebben. Maar ik heb nu gewoon geen rust. Alles doet tot vervelends toe pijn, buik en darmen helemaal van slag. Vreselijke pijn in mn rug, en pijnlijke mega borsten.
Dus het niet zwanger zijn oke. Maar mn lichaam moet dan niet zo achterlijk doen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-01-2015

Ikke jij al vage klachtjes?

Muisje jij al ongi?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-01-2015

Buddha eerst wel maar nu niet echt, dus zal gewoon bij de Ongi horen denk.
Nog ff en we zullen het weten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-01-2015

Hier nu ongi Smile

Ikke: spannend!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-01-2015

Ikke spannend joh. Het zou wat zijn hè? Hoe lang moet je wachten tot je ongi wordt?

Muisje toch elke keer weer blijf ik hopen maar steeds weer een teleurstelling...als ik 1 wens heb voor 2015 is het toch echt dat jij zwanger mag zijn en blijven!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 21-01-2015

Dank je wel lieverd!!
Dat is ook mijn grootste wens. Of ie uit komt is de vraag haha.
Het is een echte ongi hahaha. Loop leeg en verrekte veel pijn in buik en rug!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-01-2015

Iig niet ongesteld op je je bruiloft.. das wel heul fijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-01-2015

[Afbeelding: 29f2xb5.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-01-2015

Vandaag gemaakt. 26+6 maar ik maak collage op de weken dus 1 dag afgerond :p


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-01-2015

Buddha mooie buik!

Ik wens het je van harte muisje.
Shady mijn gemiddelde cyclus is 28 en ik zou dan zondag Ongi moeten worden. Maar heb dus ook wel es 26 of 29 dagen. maand november was dan 32 dagen maar das echt eenmalig geweest


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-01-2015

Spannend Ikke.. wacht je ongi af of ga je dit weekend testen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-01-2015

Sorry dames dat ik niet zoveel aanwezig ben. Ik ben druk bezig met de verwerking van de affaire van mijn man. We zijn op de goede weg, maar het kost veel energie. Ik voel van alles tegelijk; boosheid, verdriet, maar ook angst en onzekerheid over mezelf. We praten veel en lang en komen nader tot elkaar maar we zijn er nog niet. Ik ben ook nog steeds erg boos op hem en die boosheid heb ik nog lang geen plekje gegeven. Ik merk dat ik het moeilijk kan loslaten, voortdurend de behoefte heb aan controle en dat herken ik niet van mezelf. Ik ben dan ook misschien niet helemaal in staat om positief te zijn en positief te reageren op alle berichtjes. Maar dat komt vast wel weer en ik doe mijn best.

Muisje ik snap dat de kwaaltjes maken dat je niet tot rust komt. Ik hoop dat de voorbereiding en de voorpret voor het huwelijk je toch afleiding geven en dat je op de dag zelf - en die dag komt steeds dichterbij - een prachtdag mag hebben.

Buddha prachtige buik. Ik dacht al vanaf het begin dat je een meisje zou krijgen, maar ik snap dat je verrast was dat het geen jongen bleek te zijn.

Shady wat wordt jouw jongste alweer groot! Gaat snel he. Jammer dat hij soms zo huilt; bij Q was dat op en af en het kan soms echt heel vermoeiend zijn, dan is het gewoon een kwestie van volhouden.
Verder vind ik dat je echt een prachtgezin hebt.

Ikke spannend. Ik duim voor je.

Druifje hoe gaat het meis. Ik denk - tussen alle gedachtes door - veel aan jou en aan je meisje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-01-2015

buddha schreef:Spannend Ikke.. wacht je ongi af of ga je dit weekend testen?
Ongi is in aantocht. Buikkramp en net al wat roze afscheiding.
Balen maarja volgende ronde nieuwe kansen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 22-01-2015

hallo dames,

hier ook weer is een berichtje van mijn kant. heb wel nog meegelezen maar dan zat ik elke x op me telefoon, en zoals jullie weten is dat eigenlijk niet zo handig.
Hier zitten we in een vervelende situatie, namelijk dat me vriend en ik uit elkaar zijn. in september wist hij het allemaal niet meer en wilde hij niet meer verder,heb toen 4 weken nog met hem in 1 huis gewoond maar dit ging niet goed omdat mijn gezondheid erop achteruit ging. Had last van druk op me borst en omdat ik niet kon slapen en heel raar droomde kon ik ook niet slapen. hiervoor heb ik oxazepam gehad en dan ging het wel. maar me vader zag dat het absoluut niet goed ging dus ben ik en Tess bij me vader gaan wonen. Hier heb ik 3 weken gewoond en toen zie me ex dat hij toch nog gevoelens had en ben ik weer terug gegaan. (hij heeft in die 3 weken dat ik weg was wel iets met iemand anders gehad.) dus eenmaal terug er alles aan gedaan maar het mocht niet baten want na 1.5 maand zei hij dat hij het weer niet wist. nou ik wel dus ik heb de knoop doorgehakt en gezegd dat Tess en ik geen jojo's zijn en me spullen gepakt en naar me moeder gegaan. wij zitten hier nu sinds 16 december. heb urgentie aangevraagd en ben nu aan het wachten totdat het dan zover is.
Ondertussen is Tess ook 2 jaar geworden..wat gaat dat hard zeg... en 5 januari voor het eerst naar de psz. het gaat heel goed met Tess. met mij ook hoor hahaha de 2e x is minder hard.het contact met Tess dr vader is wel goed. gelukkig

meisje: ik geef je 1 tip het is heel moeilijk en denk ook echt dat het heel lang duurt voordat je dit een plaatsje kan geven. (als je het al kan) ik zou het niet kunnen. (mijn ex is niet vreemd gegaan maar had wel een andere relatie ertussen door en dat vond ik al zwaar) sorry dat ik zo eerlijk ben. maar je vertrouwen heeft wel een deuk opgelopen. hoop echt dat jullie eruit komen!!!

muisje bijna is voor jou de grootte dag!!! en ik hoop dat 2015 jullie jaar word!!!het is jullie zo gegund!!

ikke: das vervelend!!!nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!

druifje: hoe gaat het nu allemaal bij jou, want las een beetje verontrustende berichten!

budda je groeit al goed!! Smile met jou heb ik prive ook contact en jij wist dit alles al!!

shady alles goed bij jou??

liefs sam


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-01-2015

Meisje heftig. Ik snap dat je m nu steeds wil controleren. Daar heb je ook alle redenen voor hoor! De basis is beschadigd.. Sad

Ikke oh nee Sad jammer.

Sam heeeey wat leuk Big Grin maar idd wij spreken elkaar buiten t forum om nog steeds Smile dikke knuf voor jou.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-01-2015

Jeetje Sam!! Daar schrik ik van! Wat moeilijk zeg!!

Ikke balen meis

Meisje respect hoor dat je dit kan!! Heel moeilijk ook! Pffff
Niet echt berichten om blij van te worden hier zo...

Hier gaat gelukkig alles goed hoor meiden. Jari is gelukkig over het algemeen genomen een heel vrolijk ventje wat echt heel erg veel lacht. Maar als hij zo'n dag heb dat niks goed is..poeh! Vandaag is die kleine vent alweer 7 maanden oud!! Jeeeemig!! Tijd voor een nieuwe whahaha! Manlief ziet me aan komen lol


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-01-2015

Zo samentha dat is niet niks zeg. Sterkte hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-01-2015

Whahaha shady wil jij in de eeuwige babyfase blijven :p wat n gek zeg haha ik was bij r blij toen ie wat groter werd. Minder kwetsbaar en makkeljker te begrijpen. Ben benieuwd hoe ik dat nu ervaar.

Ikke ongi doorgezet bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-01-2015

Nou ik had er wel heel graag nog eentje bij gewild ja maar gaat niet gebeuren hoor.
Het is goed zo en wat je zegt is zeker waar. Hoe ouder ze worden hoe makkelijker bepaalde dingen worden! Maar dat eerste jaar vind ik gewoon heel bijzonder! Ook wel zwaar af en toe hoor als je ernaast nog meer kindjes heb die je hulp nog veel nodig hebben. Eeuwige baby fase nee dank je hihi!
Hoe voel jij je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-01-2015

Goed Smile slapen gaat wat minder. Draai veel en wordt nu steeds wakker bij t draaien. Plassen.. etc.. je kent t wel Big Grin dus sta best moe op nu. Hopelijk gaat t snel weer beter. Verder geen last van rug of bekken. Dus zo nog ff 13 weken volhouden dan ben ik heel tevreden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-01-2015

Shady ja echt vet ongesteld. Ben er niet hele treurig om. L is ziek en ben vooral naast me week met haar bezig. Fikse keelontsteking en al drie dagen koorts en da al drie gebroken nachten. 4 x eruit. Pff. Ik duik er zo in.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-01-2015

Arm kind (en arme mama). Hopelijk knapt ze snel weer op.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-01-2015

Beterschap voor je meisje ikke


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-01-2015

Nou pff vandaag een redelijke dag.
De avonden en nachten ervoor gillen van de pijn, maar waar vandaan. Leek hij buik maar kunnen niks vinden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 26-01-2015

Nou het was een drama. Savonds snachts gillen, gillen leek pijn te hebben. Tig keer naar de hap maar konden niks vinden. Nu komt vandaag mijn vriend achter het volgende
L had gewoon een dag lang dubbele dosering antibiotica gehad. Daar dus waarschijnlijk de pijn / erge hallucinaties van.
Op de pokke lepeltje staat: 2.5. Vanaf zondag ben ik het met een spuitje gaan geven. was makkelijker. Vl doet vandaag dat spul eerst op de lepel en zuig het dan met het spuitje op. Wat blijkt. 2.5 wat op de lepel staat was dus in de Spuit 4.5 ml. Heel die lepel klopt niet. Ze moet 5 ml krijgen dus heb haar vrijdagavond en zaterdag steeds twee lepels gegeven. Dus zo een 9 ml per keer!

Hier gaan we nog wel even achteraan, want hoe schadelijk is dit?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-01-2015

Pffffff ikke wat vervelend!

Ik heb t bij R ook gehad. Toen ie zes wk oud was kreeg ik zantac (zit kleine hoeveelheid alcohol in) en de apotheker had een rekenfoutje gemaakt, niet 4, 4 kilo maar 44, 0 kg! Daarop hebben ze de dosering berekend en dat op t etiket geplakt. Toen hij op dag twee alleen npg maar huilde en niet meer dronk naar hap gegaan en gelijk doorgestuurd naar zkh. Daar zagen ze t etiket en schrokken zich rot.. wat voel je je k#t dan he?!
Ik ben in gesprek gegaan met de apothekersvrouw die het recept voor me had gemaakt. Kinderrecepten worden door de Drs. Iedere avond nog eens nagekeken.. die controle stelt dus geen ruk voor. Ze gingen t intern bespreken om dit in de toekomst te voorkomen.. maar man man wat ben je dan kwaad Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 27-01-2015

Zo Buddha dat is pas erg!!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-01-2015

Buddha ja dat weet ik nog wel, dat van die foute dosering. Goed dat jij zo snugger was en het ook aangegeven hebt bij die apotheek.

Ikke hoe is het nu met L? Jammer van je ongi, volgende ronde nieuwe kansen.

Samantha (als je dit leest) ik schrik van je verhaal. Dank voor je oprechte mening over mijn situatie. Ik hoop oprecht dat je weer gelukkig wordt. Veel sterkte.

Muisje je droomdag komt steeds dichterbij! Hoe gaat het met je nu?

Shady ik zag berichtjes op fb over T. Wat naar voor haar en voor jullie. Hoe is het nu?

Druifje meis hoe is het met jou?

Hier: ik zit nog steeds in een emotionele achtbaan. Gisteren was een mindere dag, waarbij vooral manlief er helemaal doorheen zat (waardoor ik weer boos werd want ik vind dat híj degene is die wat goed te maken heeft). Vandaag ging weer beter en zo is het elke dag opnieuw weer zoeken. En zo hobbelen we door. Het zal nog wel even duren vrees ik voordat er weer een basis is. Ik hoop zo dat we niet voortijdig afhaken...Niet alleen voor Q maar ook voor mijzelf.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-01-2015

Shady ik zag dat je jongste nu ook ziek is... Sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2015

Meisje ik.hoop voor jou ook dat jullie niet te vroeg opgeven!! De wil is er dus zeker! Heel veel sterkte en succes meis!!

Ikke hoest nu bij jullie?

Ja hier is Jari nu ziek. Ligt met 39.7 koorts op bed. Straks maar weer wakker maken voor een fles...en dan weer even tempen. Tess lijkt weer de oude gelukkig. Ach zo zijn we lekker bezig...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 29-01-2015

Met l is het weer oke. Alleen nu mijn vent ziek.

Dames misschien begin ik mij toch beetje zorgen te maken.
L praat nog niet en heb altijd gezegd. Ik was ook laat. Volgens mijn ma na 2.5 jaa pas. In april terug naar cb voor haar spraak. Maar psz zegt zich ook wat zorgen te maken omdat ze echt alles begrijp maar de productie blijft grotendeels bestaan uit klanken. Ze lijkt er zelf ook geen probleem mee te hebben. Ik moet zeggen dat ik het soms wel lastig vind. Ik begrijp haar niet altijd en daardoor voel ik me slecht.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2015

Ikke welke woordjes zegt ze nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2015

Ikke ik heb dezelfde vraag. Ik weet van mijn vriendin dat haar zoontje ook laat was met praten. Die is inmiddels ruim vier en is nu stukken beter te verstaan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 29-01-2015

Ben dus niet de enige shady. Wat zegt jou meisje?

Papa, die, bah, woef
Ze kan meer maar gebruikt ze niet tot zelden.
Mama, nee, bassie (bassie en adriaan ) sisse (zitten) en nog wel paar maar niet veel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2015

Ruben praat ook nog maar wat woordjes. Begrijpt wel veel. Hjj begint nu echt qua taal hard te ontwikkelingen. Dus dat gaat echt ineens lijkt wel. Ik maak me er geen zorgen om hoor. Komt vanzelf toch. Over n jaar denk je wss pff hou je mond nou even :p


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2015

Bovendien kun je er weinig aan forcerem denk ik.. peuterssss... hahahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-01-2015

@Meisje79, lief van je! Het gaat wel ok hoor. We hebben er inmiddels 2 metingen op zitten en haar hoofdje groeit weer iets. We hopen echt dat dit door zet. Ze begint nu ook te draaien van buik naar rug, wat ons weer even hoop geeft.
Sjonge hij zit er doorheen, kan natuurlijk, maar oh hij heeft het zelf veroorzaakt, dubbel dan he. Hoop echt dat jullie er uit mogen komen en een goede herstart mogen hebben.

@Samantha, leuk om jou weer eens te spreken. Maar wow wat heftig voor jou en je meiske zeg! Trek je het een beetje? Gelukkig heeft Tess wel goed contact met haar papa, want dat is wel belangrijk.@Shady, het gaat snel he, onze kids zijn geen kleine baby’s meer, snik!! Wat sneu dat jullie zo’n ziekeboel hebben. Beterschap!
@Ikke, hoe is het nu met je meiske? Wat een fout van zo’n lepel zeg, sjonge. Wij hebben een extra afspraak bij cb staan vanwege spraak van J. Hij moest tussen de 30/50 woorden zeggen in oktober en kon hij niet. Daarom afspraak in maart, maar ga ik denk afzeggen. Hij zegt steeds meer, nu al denk bijna 50 woorden. Ik begrijp hem ook niet altijd, maar we komen er wel.
@Hier, dus iets positiviteit, ze is weer iets gegroeid met haar hoofdje en begint zich beetje te ontwikkelen. Hopelijk mag dit doorzetten. Helaas wel erge darmklachtjes, dus nu aan de forlax en maar hopen dat dit gaat werken, anders clysma. Zo sneu. Verder is ze een erg vrolijk meisje wat nooit stil ligt en al enorm veel “kletst”. Onze kids zijn echt 2 verschillende kids hoor, wauw.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-01-2015

Druifje wat een goed nieuws!! Wanneer gaan ze nu weer meten? Alleen sneu zeg dat ze zon last van dr darmpjes heeft. Heb je dat lax drankje van roosvicea al eens geprobeerd? Hoe gaat t verder met jou?

Meisje jee wat lastig zo leven net ups en downs steeds. En hij weet zich dus ook geen raad soms. Extra lastog omdat je hem als schuldige ziet natuurlijk..

Muisje nog twee weken... aaaaaaarghhhh


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-01-2015

@Buddha, we hebben van alles geprobeerd. Het poepprobleem is er al vanaf ongeveer 5 maanden. Toen kreeg ze niet eens vaste voeding. borstvoeding kindjes zouden dan eigenlijk nog steeds goed moeten kunnen poepen. Ook de Lactulose hielp niet eens. De huisarts was blij dat we kwamen, want zo kon het niet langer meer. Ze had dinsdag en woensdag na 12 dagen weer gepoept, maar ze zit nog vol volgens de huisarts. Nu dus forlax junior en hopelijk mag de rest snel komen. Het niet poepen vind ik echt niet erg, alleen ze vergaat van de pijn. Ze wordt 1 harde stijve plank, zelfs haar teentjes gaan stijf staan. En ze probeert er tussen door nog zo vrolijk mogelijk te zijn.
Over de groei is een discussie, het CB wilt niet doen wat het ziekenhuis verlangt. CB vind niet dat ze fout zitten en extra metingen zijn niet nodig volgens hun, dus wordt vervolgd........
Met mij gaat het wel redelijk goed, ben erg moe, maar heb ook slechte nachten. Nu ze beter groeit, valt er wel spanning van me af. Maar door nieuw werk en functie/verhuizing/spanning J en E, heb ik aardig wat op me bordje gehad het laatste half jaar. Ben eigenlijk wel toe aan rust.





Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 30-01-2015

Zo even tijd voor jullie maken!!

Buddha: Wat een super mooie buik zeg. Zag die net ook al van 28 weken voorbij komen. Doet jullie meisje het nog allemaal goed??

Ikke: Wauw wat een mooie cyclus heb jij dan normaal!!
Wat vervelend dat je ongi bent geworden. Hopelijk mag het deze ronde wel lukken.

Meisje76: logisch meis dat je druk bezig bent om alles te verwerken. Het is ook niet niks waar je mee om moet gaan. Ik vind het al onwijs knap dat je er hier over komt praten. En snap heel goed dat je vertrouwen flink is beschaamd.

Samantha: Jee meis wat een nieuws zeg. Super vervelend dat het uiteindelijk toch niet goed is blijven gaan. Wel goed dat je je voor jezelf en je kleine meis kiest en dat ie je nu niet meer kan gebruiken als jojo!! Hoop dat je snel een huisje krijgt en verder kan. Dikke respect voor jou en Meisje!

Shady: Wauw alweer de 7 maanden voorbij. Wat gaat het toch super snel zeg. Elke keer als ik je kinderen zie op een fb verbaast het me hoe snel ze groeien. Nog even en Jari loopt ook al je huis door. Al denk ik nog steeds dat er nog wel eentje bij jullie bijkomt. Vraag me niet waarom!

De babyfase lijkt mij juist doodeng. Geef ze mij maar vanaf een paar maanden. Lekker heerlijk kroelen en knuffelen. Hopelijk komt het snel!!

Buddha: Gaat het al iets beter met slapen en vermoeidheid??

Er zijn op dit moment viel zieke kindjes lees ik. Dikke knuffels voor ze. Helaas heerst het heel erg.

Ikke en buddha; Jeetje wat verschrikkelijk dat sommige mensen gewoon niet nadenken en verkeerde hoeveelheden medicatie doorgeven. Het gaat om een kind. Bah kan daar echt heel erg boos om worden.

Meisje79: Ik vind het zo mega knap hoe je ermee omgaat meis!! En hij mag zeker niet zeuren. Hij is de aanstichter van alles. gaan jullie ook nog in Therapie of proberen jullie er echt met zn 2en eruit te komen?

Super lief van je!! Het wordt met de dag drukker haha. Veel afspraken en dingen regelen voor het einde. Daarom ook helaas hier wat minder. Maar voordat we het doorhebben zijn we al 2 weken verder en zijn we al bijna getrouwd. Heb zin in het trouwen het regelen vind ik echt geen kloot aan.

Shady: hoe gaat het nu met Jari? Is ie al een beetje aan het opknappen.

Heb zelf natuurlijk geen kinderen maar zie wel veel verschil bij mijn nichtje en neefje. Mijn neefje die 3.5 is begint nu pas echt wat meer te praten, maar vaak nog niet eens zo heel duidelijk. Hij is wel onwijs goed met zn handen. Kon ook heel snel andere dingen heel goed zoals puzzelen enzo.
Bij mijn nichtje is het juist andersom. Ze begint nu echt al vaak dingen na te praten en begint steeds duidelijker te praten en ze wordt in mei 2. Maar puzzelen of dat soort dingen doet ze nog niet echt. Elk kind heeft denk ik toch iets waar het goed in is, en iets waar die minder goed in is.

Druifje, wat fijn dat je iets positiefs kan melden!! Ik hoop heel hard dat het ook zeker zo door mag blijven gaan voor jullie en dat je elke week iets positiefs hier mag melden.
Wel sneu dat ze last heeft van haar darmpjes. Hopelijk is het snel over.

Hier: Ja het is nog maar echt 2 weken. De tijd gaat echt als een razende te keer. Het is ook onwijs druk op werk en hebben helaas 2 collega's verloren door die rot ziekte (2 dames eentje van 40 en eentje van 51). Morgen de laatste herdenking. Dat zijn echt geen leeftijden om te gaan.
Daarbuiten om natuurlijk allemaal afspraken om van alles te regelen.
Het heeft gelukkig 1 groot voordeel. Ben gewoon een keer niet bezig met mn lichaam. Geen ovutesten, geen temperatuur shit, gewoon even helemaal niets. Al zou ik eigenlijk wel even moeten weten wanneer me ei komt, dan weet ik wanneer ik ongi wordt. Maar heb er gewoon geen zin meer in.

We wilde eigenlijk iets anders gaan proberen in Rotterdam maar dan moet J een verwijzing hebben van de huisdokter, maar die verzuimd al 3 weken om te bellen voor een afspraak. Nu na 5 keer erover gehad te hebben stop ik ermee. Ik denk dat hij ook geniet van de rust al lult ie er continu om heen. Heb al meerdere keren aangegeven dat als ie niet wilt dan hoeft het niet. Ik wacht wel af tot ie een keer over de brug komt. Maar ga geen half jaar meer wachten want wordt super chagrijnig van die ongi's en wil wel dan wat anders wat hebben zodat ik niet meer ongi wordt!! Ze regelen maar wat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 31-01-2015

Muisje komt nu wel dichtbij. Spannend!!!! Benieuwd hoe jullie eruit zien.
Ik heb ook niks met baby's muisje. Doe mij ze maar vanaf één jaar zo iets.
Wat wilde jullie in Rotterdam gaan proberen?

Druifje dat is lang niet poepen. Snap dat dat pijn doet.
Wel druk zo Druifje. Pas je wel op jezelf.


Zijn dus wel mer kuddes hier die niet of nauwelijks praten.

Met l gaat alles oké. Daarna mijn vriend ziek, dus afgelopen tijd werd ik beetje geleefd. Daarom niet echt gereageerd op jullie. Hoop het nu weer bij te kunnen houden.

Aankomende week komt als het goed is mijn ei er weer aan. Gelukkig weer wat rust in de tent en in mijn hoofd. Maar nog niet helemaal dus we zien wel hoe het loopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 03-02-2015

We willen daar in gesprek om te kijken of J in aanmerking komt voor een micro chirurgie operatie.
Kort uitgelegd. Kijken of ze verstopping kunnen vinden en of ze die kunnen verhelpen. Zo niet dan halen ze weer zaad weg voor eventuele 5e icsi poging.
Heb gezegd dat ik het niet meer wilde. Maar we willen toch alles eraan gedaan hebben wat we konden. En heb nog recht op 1 poging, dus die laten weer niet schieten. Al hoop ik dat Rotterdam ons kan helpen en dat we uiteindelijk op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden!!

Spannend dat je ei er aankomt. Gevoel dat ie hier er ook weer aankomt. Lekker veel slijm telkens. Hopelijk mag het deze keer wel lukken.
Sneu dat ie ziek was. Helaas zijn er veel zieke op dit moment.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-02-2015

Ik snap dat je er alles aan wil doen, dan kun je voor jezelf uitsluiten dat je er alles aan gedaan hebt. Ik hoop dat je 'bijna' man snel belt en een afspraak maakt en dat ze goed nieuws hebben en jullie op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden.

Ik denk dat mijn ei vandaag gesprongen is. Eerst slijm en buikpijn en sinds vandaag foetsie. Ach we zullen het zien.
Ik vind het best moeilijk om af en toe iets over mijzelf neer te zetten als ik dan net weer iets van jou heb gelezen. Voel me dan beetje schuldig tegenover jou muisje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 03-02-2015

Ikke: niet doen meid. Ik kan daar heel goed tegen, anders kwam ik hier ook niet kletsen. Als het mee teveel wordt ben ik hier gewoon even weg.
Ik geniet er nog steeds van om te lezen hoe het met iedereen gaat. Dus vooral kletsen en zeggen wat je wilt!! Dan kan ik met jullie mee genieten.

Spannend als je ei misschien is geweest. Heb je hem kunnen benutten?? Hoe is je cyclus nu??

Hoe gaat het met de andere dames??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-02-2015

Hallo dames

Daar ben ik weer!erg druk met vanalles aanvragen enz..

ikke wat vervelend dat L ziek was!! En gelukkig ook weer beter! Nou P nog!

Muisje ik hoop echt met heel me hart dat jullie ooit een wondertje mogen krijgen!

Lief van jullie al die reacties! Doet me goed. Ik kom er wel als ik maar samen met me peuterpuber ben! Zij is me alles en zonder haar had het minder positief geweest!

Ben ff op me tel dus heb vast weer wat vergeten sorry daarvoor!!

Veel liefs xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-02-2015

Samantha fijn dat je zoveel positiviteit uit je kleine meid haalt. Jij gaat er zeker komen!

Muisje fijn dat je er zo goed tegen kan.
ik denk dat hij gister is geweest. Dagen ervoor slijm, en buikpijn en gister was dat weg. Ik hoop dat we hem goed hebben benut.
Mijn cyclus zit tussen de 25 en 28 dagen. Vorige ronde 25 dagen en ik denk dat ik dat nu ook weer heb.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-02-2015

Muisje bijna vrijdaaaaaaaaaaaag Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 11-02-2015

Over 48 uur zijn we getrouwd. Heel raar idee haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-02-2015

Af tellen! !!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-02-2015

Muisje,ik weet niet of je dit nog leest, maar een hele fijne, bijzondere dag toegewenst. Dat alles maar mag zijn zoals je had gehoopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-02-2015

Nog 24 uur aaaaaaaaaahhh


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-02-2015

Ik lees alles nog lieverds!!

Ga rond 12/13 naar mn ouders. En blijf daar slapen!! 24 uur zonder J. Erg raar!! Gelukkig kunnen we appen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-02-2015

En, heb je innig afscheid genomen van je vriendje :p ?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - pooh1986 - 12-02-2015

Muisje, heeeeeeeeeel veel plezier meid! Geniet van deze onwijs leuke dag! X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-02-2015

Dank jewel pooh!!

Buddha: genoeg dat de overbuurman snel weg keek haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-02-2015

Whahahahahahahahahahahahahahahahaha

Heb je al een berichtje gestuurd maar zo ook nog even dan, geniet meid! T is je grote dag ♥


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-02-2015

Jaaaaaaaa muisje!!! Eindelijk is de dag daar!!! Heel erg veel plezier gewenst lieverd!! Geniet van alles en elk moment!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-02-2015

Fotoos zijn echt geweldig! Je straalde als een prinses! Wat zeg ik. Je was een prinses! Stralend mooi bruidje in dat slanke lijf van je! Knapperd. Hoe hebben jullie geslapen? Doodmoe zkr?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-02-2015

Hey lieverds!!

Het was echt geweldig!! Een super mooie dag met eeen lekker zonnetje. Het feest en eten was ook geweldig. Doordat het donker was, was het iets moeilijkerom ffoto's te maken met telefoon. Jullie hebben nog maar een kwart gezien op Fb. En hebben er nog bijna duizend van de fotograaf die nog op cd komen!!

Buddha: voelde me ook een beetje een prinsesje met die jurk en het trouwen in het kasteel. J werd helemaal hoteldebotel toen ie me voor het eerst zag. Hij wilde niet s stoppen met zoenen haha!!

Bedankt voor alle gelukswensen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-02-2015

Buddha: van donderdag op vrijdag ik 5 uurtjes. J ook heel weinig.
Van vrijdag op zaterdag maar 4 uurtjes, half 2 thuis en sliepen pas rond 4 uur Wink! Om 8 uur zat ik alweer beneden, maar J was gebroken haha dus die heb ik in flarden gezien.
Vannacht eindelijk wat beter geslapen en weer wat leven in ons lichamen haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-02-2015

Muisje van harte gefeliciteerd! Vind je het niet gek klinken man en vrouw? !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-02-2015

Jawel even gek. Maar J vind het nu geweldig om me vrouwtje te noemen haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-02-2015

Hahaha kei leuk man! Ik vind t vooral zo stoer om "zijn" achternaam te dragen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-02-2015

Ja ik ook. Daarom meteen Fb aangepast!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-02-2015

Muisje van harte!!!! Man en vrouw, hoe fijn. Mooie foto's op fb! Je straalt als een echte prinses (wat Buddha zegt...). Mooi dat alles goed verliep en je supermooi weer had.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Wil het toch even met jullie delen!! Al paar dagen een hoog temperatuur en raar gevoel in lichaam. Voor de grap een test gedaan om gekke dingen uit mn hoofd te halen. Maar het wordt nog veel gekker!! IK juich totaal nog niet. Lijkt wel een grote grap!![Afbeelding: nwik3p.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Hij is erg klein. Maak hem even wat groter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

[Afbeelding: 2vd32id.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mij23 - 17-02-2015

Waaaat muisje?? Hahaha een sprookjesbaby??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mikkie85 - 17-02-2015

Waaaaaaa muisje!!!!! Dat zou het beste huwelijkcadeau ever zijn!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Kan bijna niet mij. Hebben alleen 6 dagen voor eisprong en 1 dag na eisprong seks gehad. Plus er zouden geen zaadcellen zijn. Erg raar en daarom durf ik nog niks re geloven. Zo wel dan is het een wonder en het mooiste huwelijkscadeau wat we ons maar kunnen wensen.Is trouwens de eerste keer dat ik het echt los gelaten heb.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mij23 - 17-02-2015

Muisje, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Te vaak gelezen over wonderbaby's.... Hoop het voor jullie! Zou idd het mooiste huwelijkskado zijn :-). Maar kzou het alsk jou was ook nog niet echt durven geloven... Paar dagen doortesten dan maar...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Ga ik ook zeker doen. Vrijdag is pas nod volgens mij. Dus ga gewoon genieten van onze vrije week en zie wel verder wat er gebeurt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Ikke 24, jou nod is toch ook bijna?! Hoop op goed nieuws voor je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-02-2015

Muisjes zou toch een mooi wonder cadeau zijn!
De vorige keer 25 en 26 dagen. Vandaag is dag 26 en nog geen Ongi. Als het er donderdag niet is dan test ik want van het afgelopen jaar heb ik een gemiddelde van 28 dagen en dat zou donderdag zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Super spannend!! Dan duim ik nog even voor je door!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-02-2015

Muisje ik zie m! Huh!!! Dat zou toch wat zijn zeg.. wauw! Heb je geen andere merk testen die je kan doen?.ik ben niet zo'n kv fan meer. Test je morgenocht aub weer???? Aaaarghhh


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-02-2015

Test morgen ochtend weer meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - pooh1986 - 17-02-2015

Oeeh muisje, ik volg je op de voet, wat spannend! *duim duim duim*