Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2015

Dat heb je verkeerd gelezen :lol: bij de eerste ben ik ingeleid schreef ik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-03-2015

Oh zo sorry, zag het op de homepage en niet verder gekeken. Nou gelukkig maar, ik schrok me een hoedje!
Red je het een beetje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2015

Hahahaha :lol: geeft niks gekkie Smile hoop nu gewoon lekker tot 40 weken uit te dragen. En de baby komt wanneer die er klaar voor is.
T gaat eigenlijk heel goed. Baby groeit goed. Moeder maakt t goed. Rugpijn is sommige dagen aanweziger dan andere dagen. Kan dan niet zoveel doen wat me frustreerd. Ben n bezig bijtje. Maar goed, heurt erbij Big Grin
Laatste loodjes nu.. vier x eruit snachts voor n inimini plasje etc je kent t wel :lol:

Nu n betere dag. Ben nu de koelkast aan t schoonmakemn haha. Ff wat meer pauze tussendoor en dan gaat ie goed dus ff van profiteren.

Hoe gaat t met jou en je twee mooierds?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-03-2015

Oh fijn om te horen en je bent al zover, al lijken de laatste dagen vast langer te duren. Had ik geen last van, want ja ik was druk met verbouwen/verhuizen, oh men whaha.
De kids doen het super, kleine meid wel weer beetje ziekjes, alweer, zucht, maar ja komt wel weer goed. Volgende week weer controle ziekenhuis reuze benieuwd!! Onze grote knul, wordt echt een grote knul, zo wijs, ik sta er versteld van, maar oh zo heerlijk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-03-2015

Buddha je vroeg pas hoe het ging. Nou dat weet ik niet zo goed.
Vandaag echo gehad en er was een vruchtzakje te zien maar geen vruchtje.
Dat kan twee kanten op zei ze. Of het kan fout gaan of het vruchtje heeft de eerste twee weken niks gedaan en ben ik daardoor minder ver maar os dan niet erg.over twee weken terug.
Mijn gevoel gaat alle kanten op. Soms denk ik positief de andere keer weer negatief. Zelf ben ik nu 8 weken dus als het twee weken stil heeft gestaan dan zou ik nu 6 weken zijn.
Het is afwachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-03-2015

Ikke, jeetje wat heftig meis. Ik hoop dat het de goede kant uit gaat. Dikke knuffel

Vanmiddag hier een heel verhaal getypt maar kwijt toen ik wilde plaatsen.
Dus morgen probeer ik het maar even opnieuw op ipad.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-03-2015

Nee das geen goed bericht... Sad

Toevallig had een vriendin van me dat ook onlangs.. helaas niet goed afgelopen. Op de tweede echo was nog steeds geen kloppend hartje te zien. Heeft mbv medicijnen de miskraam moeten opwekken.

Niet leuk om te horen natuurlijk Sad maar stel jezelf er op in dat dit ook jouw scenario kan worden.

Zullen twee lange weken worden grrr.. sterkte!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-03-2015

Ik denk wel dat het daar naar toe gaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-03-2015

Oh ikke...ook hier in de kennissen kring iemand gehad die een leeg vruchtzakje had...ook niet goed afgelopen...Hoop dat je nog een wonder mag meemaken...maar idd hou er sterk rekening mee meis..sterkte!!

Buddha aaaaahhhhh je bent al zo ver op weg!!! Nog even geduld!

Druifje Beterschap voor je meisje! En ja je vent zal al een hele bink zijn. Dat gaat hard hè?

Meisje hoest met jou?

Muisje Hoe staan jullie nu tegenover een nieuwe poging? Of zijn jullie er nog helemaal niet mee bezig?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-03-2015

Toch maar even snel op telefoon.

Buddha: wat ga je snel meis. Je mag bijna binnen/bubben. Ben zo benieuwd naar je meisje!!

Druifje: wat vervelend dat ze zo ziek zijn. Het heerst heel erg.

Ikke: jee wat vreselijk. Dikke knuf

Shady: j is vrijdag bij uroloog geweest in eigen woonplaats. Die neemt contact op met rRotterdam deze week of we eventueel in aanmerking kunnen komen voor een microchirurgie operatie. (Gaan dan kijken of ze een voorstopping of iets kkunnen vinden en of ze dat eventueel dan kunnen herstellen.
Hoe gaat het bij jou mop!!

Hier: heb gewoon een abonnement op streepjes. Lijk wel een medewerker van kassa die alle testen kan testen en keuren haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-03-2015

[Afbeelding: 15x2ziu.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-03-2015

Mn ticker klopt niet. Zit 3 dagen voor nod.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 22-03-2015

Das dan haast wel echt positief toch? Die dipsticks zijn toch nooit vals positief?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-03-2015

Bij mij wel haha. Heb al zoveel lichte streepjes gehad op heel veel verschillende testen.
En kan niet eens zwanger raken op natuurlijke manier.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 22-03-2015

Nee dat las ik idd. Wat maf dan zeg! Een hele kleine kans is er ook echt niet? In dat geval is dit gewoon k voor je 😔


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-03-2015

Nee 0,00000000000001% misschien.

Maar ben er nu aan gewend. En een deel eigen schuld. In de loop der jaren heb ik een test verslaving opgelopen. Als ik gewoon een keer wacht tot nod dan heb je dit niet. Maar dat lukt me niet. Blijf testdrang houden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 22-03-2015

Ja lastig is dat idd. En ik kan me ergens voorstellen dat als een test dan toch positief lijkt (ook al is ie heel licht) dat je onbewust toch hoop krijgt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-03-2015

Pff muisje wat is dat toch met die tuurstrepen altijd van jou.. ik heb die nog nooit gehad! Sad ik begrijp je testdrang wel ookal is t theoretisch gezien onmogelijk je wil een vette knalstreep zien! En ergens hoop je toch op die ene wonder!! Want soms gebeuren die...


Spannend die evt. Operatie van j. Jullie zijn toppers en grijpen alles aan om een wondertje te krijgen. Dat wordt ooit beloond meid dat weet ik zeker. Dikke knuff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-03-2015

Ik weet het ook niet mop. Maar de tuurstreep wordt niet duidelijker, maar komt er weer heel lichtjes dus weet dat er weer geen wonder komt.
Ik wacht maar lekker af tot we weer echt kunnen beginnen.

Helemaal vergeten te zeggen. We hebben een huwelijksreis geboekt. We gaan 9 dagen naar de Malediven. Zo super veel zin in.
Dit is het eiland. Lekker niks doen en veel zwemmen en van elkaar genieten Wink!
[Afbeelding: 2m6swh3.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bach86 - 23-03-2015

*breekt ff in*

Muisje ik heb weleens berichten van je gelezen en wil je even zeggen dat ik jou zo'n ontzettend sterke vrouw vind.
Aan je onderschrift te zien wachten jullie al zo lang op een wondertje.
Ook al kennen we elkaar niet toch wil je even een hart onder de riem steken en een dikke knuffel.
Heb respect voor je dat je er ondanks alle tegenslagen toch nog positief in kan staan.
Hopelijk wordt jullie engelen geduld nu snel eens beloond!
Blijf de hoop houden en ooit moet er gewoon een wondertje bij jullie komen!!

Liefs

*breekt weer uit*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-03-2015

Ah wat ben je toch een schat Bach ! Muisje is idd een mega sterke positieve vrouw!

Hallelujaaa de malediven :lol: heeeeeeerlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-03-2015

Bach: wat ontzettend super lief van je!! Helaas zit het hier niet mee nee. Maar door mijn geweldige man en alle lieve meiden hier blijf ik aardig op de been. Ben niet altijd sterk hoor. Vorige week was even moeilijk omdat dan de uuitgerekende datum zou zijn van ons eerste mini *. Maar met de gedachte dat ik geloof dat het ooit goed komt, loop ik gewoon met een smile rond!

Zo te zien heb jij ook iets vreselijks meegemaakt. Dikke respect voor jou ook dat je zo n lief bericht achterlaat tterwijl je het zelf ook niet makkelijk hebt. Dikke knuffel voor jou meis!!

BBuddha, bedankt moppie. Je bent een schat. Maar dat weet je zelf ook!!
Ja soms moet je je zelf verwennen zeggen ze. Dat gaan we nu ook zeker doen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-03-2015

Groot gelijk meid!! Je moet jezelf soms kietelen hoor een ander doet t niet. Heerlijk ljjkt me zon luxe huwelijksreis!! Wanneer gaan jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 23-03-2015

We gaan met Pinksteren. Zet alleen niks op Fb erover van te voren.wil niet dat iedereen weet dat we niet thuis zijn. Hier weet niemand wie ik ben haha.
Dus als we weer terug zijn gooi ik alle foto's erop.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bach86 - 23-03-2015

Dankjewel Muisje, zo moeten we elkaar soms gewoon ff steunen toch Smile

Heerlijk genieten straks op vakantie!! Op het plaatje ziet het er al heel ontspannen uit Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-03-2015

Sorry even tussendoor: Ikke ik schrik van je berichtje... Ik hoop toch dat alles goed is... en ik duim voor je. Xx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-03-2015

Dankjewel meisje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-03-2015

Wanneer heb je echo ikke?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-03-2015

As dinsdagmiddag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-03-2015

Oke.. we wachten met je mee. Knuf!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 25-03-2015

Ik duim me te pletter voor je Ikke!! Dikke knuf


Hier: Ongi Smile mooie ronde van 32 dagen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-03-2015

Wauw wat een nette cyclus muisje !!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 25-03-2015

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jippie Jeeeeeeee Smile Smile!!!

Mn mannetje belt net. De uroloog had gebeld. Rotterdam heeft toestemming gegeven om te kijken voor eventuele microchirurgie operatie. Worden over paar weken opgeroepen voor gesprek.


Buddha: 32 is super netjes ja. Heb ook veel pijn, dus heb echte eisprongen Smile!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-03-2015

Yessssss muisje wat goed nieuws Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin ben super blij voor je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 25-03-2015

Muisje wat een goed nieuws!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 25-03-2015

*mag hier vast ook wel ff inbreken*

Muisje wat ontzettend goed om te lezen zeg!!! Wat moet het fijn zijn dat er nu eindelijk weer een stap gedaan wordt, ik krijg hier zoveel goeie hoop van voor jou!! Och meis wat fijn!!! Ik hoop en hoop en hoop en hoooooooooopppp op het allerbeste, en dat dit de oplossing mag zijn......
Trakteer jij jezelf ff op je favoriete food of n gebakje of n chocolaatje of n nieuwe outfit of n nieuwe look of met manlief uit eten of of of...... weet je wat.... alles bijmekaar uit naam van Belle ;-) En binnenkort lekker op huwelijksreis, wat is je dit gegund muisje, echt..... Beloof ons dat je je helemaal kapot gaat genieten hoor :-)

heel veel xxxxxxxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2015

Muisje jeeeejjjj wat een goed nieuws!! Duimen dat daar uiteindelijk een mooi wonder uit voort mag gaan komen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-03-2015

@Muisje, oh wat super zeg!! Hopelijk zijn de weken snel voorbij. En wat heerlijk even samen op vakantie!
@Ikke, hoe was je echo?

@Buddha, hoe gaat het nu met jou? Je gaat echt zo snel, sjonge voordat je het weet, is de kleine meid er gewoon al, wow.
@Meisje79, hoe is het met jou meis? En je heerlijke kereltje?



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-03-2015

Druifje jaaa Smile ben zooo benieuwd naar dat kleine meisje in mn buik! Lichamelijk is t wel zwaar. Pijn met lopen vaak. Smiddags begint rugpijn vaak al opzetten. Lig geregeld om 21.00 uur op bed haha. Maar geniet ook nog erg van dat drukke leven in mn buik dus best dubbel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 31-03-2015

Sorry, weer even snel tussendoor: Ikke veel succes/sterkte vanmiddag. Ik duim voor je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 31-03-2015

Jullie zullen wel denken je spoort niet maar is een apart verhaal. Ik zal het proberen uit te leggen.
Er was nu niet alleen een vruchtzakje te maar maar ook iets erin. Ook was de vruchtzak gegroeid. Alles zag er netjes uit. Uit de meting haalt ze dat ik nu 5 weken ben.
Ik vroeg hoe ik dan posi getest kan hebben en terwijl ik dus nu eigenlijk 10weken zou zijn. Ze zei dat ik misschien vals had getest. Maar ik ben toch niet ongi geworden . Ze zei misschien de valse test in combi met langere cyclus ( die je misschien eens in het jaar heb, normaal ben ik heel regelmatig) en in combi met misschien een diapauze. Het komt zelden in combi voor maar misschien ben ik de 'gelukkige ' die alles tegelijk heeft. Volgende week donderdag terug om te kijken of er dan hartactie is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 01-04-2015

Ikke heb jij weer :lol: wat apart zeg. Nog nooit van gehoord maar de hoop is er nog dus! Das kei goed nieuws!! Hele week duimen!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is APRIL........ mn bevalmaand :lol:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-04-2015

Belle, wat super lief van je!!

Buddha: vanaf morgen mag je bibben/bubben Smile!!

Ikke; Fantastische wat een wonder. Hopelijk volgende week een hartslag!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 01-04-2015

Laten weten het hopen muisje.
Buddha spannend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-04-2015

Buddha jaaaaaaaa 37 weken vandaag!! Toch weer een mijlpaal!! Ben benieuwd wanneer jullie uk zich gaat melden.

Ikke ik had je al gesproken en ik vind het een heel bijzonder verhaal,zeker als dus blijkt dat er nog een gezond wondertje uit zal komen!! Ik heb goede hoop voor je!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 02-04-2015

Ikke ik vind het maar gek... ik hoop dat je volgende week donderdag een kloppend hartje ziet.

Shady hoe is het met jou en de zieke kids?

Buddha 37 weken... gaat het nog steeds goed met je? Of wordt het nu toch wel zwaar?

Muisje huwelijksreis fijn vooruitzicht! Hoe gaat het verder met je?

Druifje ik zag een mooie slinger voor J voorbijkomen... Gaat de tijd toch hard he. Alles goed met jou en de kids?Met Q gaat het erg goed. De kletskous. Hij is ook al zo wijs. Wel nog steeds een beetje in de peuterpuberteit.

Hier gaat het steeds een beetje beter. De klaplong van manlief is helemaal genezen. Tussen ons gaat het ook steeds een beetje beter. Ik merk dat hij echt voor mij en de q gaat en dat is fijn. Ik hoop dat dat voor mij op de lange termijn genoeg is en dat ik hem kan vergeven. Want ik nog steeds boos.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-04-2015

Bib

:lol:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 02-04-2015

Meisje begrijpelijk dat je nog boos bent.
Wel fijn dat er vooruitgang in zit en de wil er van zijn kant is.

Ja het blijft idd een vreemd verhaal. Ik geloof ook nooit dat mijn cyclus later is geweest. Dat zou betekenen dat ik ineens een cyclus van 58 dagen zou hebben. Wat ik nog never nooit heb gehad. Ik heb mij vanaf de positieve test ook echt zwanger gevoeld met allerlei klachten. De bevruchting moet dus echt toen zijn geweest. Ik kan dan die vijf weken echt niet verklaren. Stel dat mijn ei twee weken pauze heeft gehad dan zijn er nog drie onverklaarbare weken en dat zit mij niet lekker! Kan toch niet goed zijn?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-04-2015

Ikke het is inderdaad heel vreemd. Ik kan t ook niet verklaren..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-04-2015

Meisje goed om iets van je te horen. Moet vaak even aan je denken!
En top dat t langzaam beter weer gaat tussen jullie. Dat hij echt voor jou en q kiest.
Je boosheid is heel normaal. Dat poets je niet even weg. Voordat jij hem kan vergeven moet je echt het gevoel weer hebben dat hij zon spijt heeft en voor jou kiest en dat ook heeel goed laat merken. Laat hem maar zijn stinkende best doen! En beetje bij beetje komt t vertrouwen zo terug.
Vergeven gaat je vast lukken. Vergeten doe je het nooit denk ik. Maar je moet het een plekje geven en er goed mee leren omgaan 'dat het nou eenmaal gebeurd is'.. stomme l#l dat ie is.. zon lieve vrouw en zoontje hebben. Wat wil je nog meer!? @#$!&*

Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn man me zou bedriegen.. ik hak zn geslacht eraf denk ik oh mn hele wereld zou in storten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-04-2015

Ikke ik heb het weleens eerder gehoord en daar heb ik de hele zwangerschap lang gevreesd dat het niet goed zou blijven gaan omdat ik dacht het zal dan wel een zwakker vruchtje ofzo zijn...uiteindelijk is daar gewoon een goed gezond kindje uit gekomen...
Maar het blijft idd wel heel erg vreemd...ik duim echt keihard voor je..

Meisje respect voor jou hoor meis! Mijn wereld zou ook echt instorten zeg...blij te horen dat hij toch echt voor jullie kiest!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mickey2014 - 03-04-2015

Een vk vertelde mij laatst dat een embryo wel eens een pauze neemt qua ontwikkeling ikke 24. Dus dat zou mss een groot deel verklaren?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-04-2015

Enige wat je kunt doen is afwachten Sad hoop heeel hard voor je dat er een kloppend hartje te zien is Smile zijn we nog weeer even samen zwanger Wink

Wist je trwns dat bubble ook hoogzwanger is? Een weekje verdrr dan ik. Ditmaal een jongen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 03-04-2015

Buddha, ze heeft haar zoon al!! Echt een moppie!
Nof even en jou meisje komt ook.

Ikke, ik duim elke dag voor je!

Meisje, o wat heb ik toch veel respect voor je. Ik zou het niet aan kunnen. Heel knap van je!!

Hier, alles goed. Hoop dat de brief van Rotterdam snel komt. Er zijn echt zoveel mensen om me heen zwanger. Ik wil ook zo graag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 03-04-2015

Wow echt! Wat fijn voor der Smile met 38 weken al bevallen dan wauww.

Snap ik meis... pff ik gun t je zo vreselijk hard. Diep respect voor jou! Oneerlijk allemaal Sad en toch weet ik gewoon zeker dat jullie wens in vervulligng gaat in de toekomst. Maar o o wat een hoop behandelingen en onderzoeken hebben jullie beide al moeten ondergaan.. gaat je niet in de koude kleren zitten. Hoe praat jullie familie erover?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-04-2015

Muisje ik hoop het ook voor jullie!

Mickey dat klopt maar die pauze kan Max 2 weken zijn werd mij verteld.

Shady hoeveel weken verschil in zwangerschap zat daarin?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-04-2015

Fijne Pasen ladies


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 05-04-2015

Buddha, komt goed zeg ik maar altijd. Lukt het bij jou nog een beetje??

Ikke, hoe gaat het meis??

Iedereen fijne pasen!!

Vraagje: kan je een eisprong hebben op dag 12? Heb zo veel pijn en steken. Voelt echt zo. Maar het is veels te vroeg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-04-2015

Dat kan wel op dag twaalf. Plus lf van veertien dagen dan zou deze ronde 26 zijn. Kort.. maar kan voorkomen.
Op welke dag heb je normaal je ei?

Ja gaat goed hier. Wel blij dat er beter weer aan komt. Gaan de dagen wat vlugger :p en ben heel benieuwd wanneer t gaat beginnen! Ik probeer me maar op in te stellen dat ze niet eerder dan de uitgerekende datum komt.. maar natuurlijk hoop ik dat ze zo tussen week 39-40 komt..
Na die 40 weken ga je echt zitten wachten denk ik en daar heb ik geen zin in.wel spannend weer hoor! Maar heb er hartstikke veel zin in. Vond t n bijzondere ervaring. Toen ben ik ingeleid dus dit is toch de eerste keer spontaan bevallen. Dus super spannend wanneer t gaat komen??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-04-2015

Muisje dat kan hoor. Had ik de afgelopen twee keer ook. Was idd cyclus van 26 dagen.

Buddha wel echt spannend. Ik gok dat je 1 dag na de uitgerekende datum bevalt.

Hier gaat het wel. Gisteren wat kramp en bruine afscheiding. Vandaag alleen bruine afscheiding. Benieuwd welke kant het dus opgaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 05-04-2015

Buddha niet te zeggen lieverd. Maar de laatste tijd rond dag 18/19. Zal dinsdag wel even tempen. Dan weet ik het zeker als temp boven 37 is.
En dan lekker zwanger worden dan zou ik 26 Dec uitgerekend zijn. Super gaaf 🎄🎅🎁. Je moet blijven dromen hè haha.

Ik snap dat het super spannend is. Ook wel cool om een keer niet ingeleid te worden en dat jullie meisje spontaan kan komen. Het zal gelukkig nooit langer dan 5 weken meer zijn. Ik zal je elke dag in de gaten houden.
Ja laat de 🌞☀️ maar lekker komen ja. Wordt iedereen gelukkiger van.

Ikke, ai dat is minder meis. Ik hoop dat je kleintje gewoon bij je blijft. Wanneer mag je nu precies komen voor de echo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-04-2015

Donderdag eind van de middag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-04-2015

Ikke owjee.. laat t maar snel donderdag zijn......... ben je er veel mee bezig in je hoofd? Ik zou gek worden van t niet wetende denk ik.

Muisje aah lief xxxx zal hier anders ook wel elke dag ff bibben Smile

Ja 26 dec is een mooie datum : je weet t nooit.. oh oh oh als je een pos test hebt he dan jump ik in de auto en kom ik je persoonlijk feliciteren. Dus hopelijk mag ik dat snel doen!!

Al iets gehoord van t zkh voor j?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-04-2015

Vandaag al getempt? Of is dat nog te vroeg?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 06-04-2015

Nee mop. Ik wilde uitslapen. Ik temp altijd om de zelfse tijd. Dus kan morgen weer als ik ga werken. Maar (.)(.) Doen nog geen pijn. Dus denk dat ie nog niet geweesr is. Héérlijk om je lichaam zo goed te kennen. Zal wel vals alarm zijn haha.

Ahhh super lief!! Maar vier pas feest zodra we ooit een hartje hebben zien kloppen.
Nee nog niks gehoord van ziekenhuis. Hopelijk komt het snel en kunnen we voor huwelijksreis nog op gesprek.

Zou het cool vinden als je hier ook wilt bibben. En anders kijk ik wel op andere forum!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-04-2015

Bib

Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 07-04-2015

Smile

Temp 36.7. Dus hij is nog niet geweest. Dus nog paar dagen wachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-04-2015

Hmm ok.. ben benieuwd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-04-2015

[Afbeelding: 259el8z.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 07-04-2015

Wauw wat een ding! Wel gaaf hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-04-2015

Wauw wat is ie groot! Heb je er veel pijn aan??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-04-2015

Hihi enorm he! 38 cm is ie wat hoort bij 42 weken :o maargoed heb veeel vruchtwater.

Ja vooral last van mn rug. Moeite met douchen aankleden slapen etc.. zit behoorlijk "in de weg". Kan niet wachten om mn moppie in mn armen te hebben. Morgen voetreflex. Wie weet? Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-04-2015

Bib

Ikke vandaag echo toch? Veel succes en laat zsm iets horen hier!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-04-2015

Ikke, veel succes vanmiddag bij de echo!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-04-2015

Buddha, hij is echt groot ja. Maar wat er in zit is zo mooi!!

Ikke, succes meis. Duim voor mooi nieuws!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-04-2015

Haay
Daar ben ik dan.
Nou geen goed nieuws. Was geen hartje te zien. Er Was zelfs minder te zien dan de vorige keer. Snapte er niks van, zag het allemaal niet wat ze zei. Ons gevoel zegt dat er iets niet klopt omdat we minder zagen dan eerst of willen we het niet geloven? Vk zei dat bm slijm dikker was (weet eigenlijk niet wat dat zegt). Maandag naar de gynaecoloog voor second opineum en kijken wat de vervolg stappen zijn. Zal wel curettage worden, maar ben zo bang voor infuus en heb gewoon hekel aan ziekenhuizen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-04-2015

Ikke bah jammer Sad had zo gehoopt dat mooi hartactie te zien was.
Meestal willen ze t eerst met tabletten laten loskomen. Als dat niet aanslaat pas curettage. Dat had n collage laatst ook bij een missed abortion. Bij haar kwam alles eruit met die pillen dus niet bang zijn voor infuus hoor! Is wss niet nodig. Dikke knufff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 09-04-2015

Ja maar of ik het met pillen wat vind. Hoe ga ik mij dan voelen, hoe snel werkt, heeft l dan nog wat aan me, kan ik gewoon werken . Ik denk dat ik dit maandag wel allemaal te horen krijg. Het is maar weer afwachten. Duurt zo lang allemaal. Zou nu volgens mijn berekening 11 weken zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-04-2015

Vreselijk nieuws ikke. Heb er bijna geen woorden voor. Hoe ellendig is dit. Lieverd doe rustig aan en geef het een plekje.
Je baarmoederslijm is vooral het nestje om het zo maar te zeggen. Als het dunner eordt breekt het zelf af en ga je uiteindelijk bloeden.

Ik leef echt met je mee. Hele dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-04-2015

Ikke nee....jeetje. wat erg. Veel sterkte. Probeer het een plekje te geven (ik sluit aan bij muisje).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-04-2015

Bib

Ikke, mijn collega nam op een vrijdagavond die pil in. Twaalf uur later begint t dan geloof ik. Dat voelde gewoon als n flinke menstruatie. Curretage schijnt veel ingrijpender te zijn met meer risicoos dus das vaak plan B. Maar dat zal je allemaal wel met een gynaecoloog bespreken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-04-2015

Bib Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-04-2015

Bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-04-2015

Haha!! Ben benieuwd wanneer er bub komt!!
Gaat het nog?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-04-2015

Ja ik ben ook zo benieuwd. Wacht in spanning af op je kleine meisje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-04-2015

Thanks ladies Big Grin

Ja het gaat heel goed! Had het vorige week zwaarder. Ze is verdacht rustig vandaag...

Hoe ging dat bij jou shady? Waren ze juist druk of rustig? Had jij voortekenen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-04-2015

Buddha, ik denk dat het bij jou niet meer zo lang gaat duren. Dat je precies op week 39 gaat bevallen 😉.

Hier gisteren heerlijk geknuffeld met manlief. Paar uur later flinke buikpijn en alles. Bang dat het iets te heftig was 😊. Maar het was gewoon m'n eisprong gelukkig. Want vanochtend was m'n temp omhoog. Dus weer een mooie ronde van 32 waarschijnlijk. Best wel fijn dat m'n cyclus nu stabiel blijft. Alleen raar dat het 3,5 jaar heeft geduurd.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-04-2015

Bib

Ik hoop dat je gelijk hebt muisje Big Grin

Oeh wat netjes zeg!! Zo gek dat je eerst clomid nodig had om te ovuleren!! Iig een zorg minder. En ik hoop heel hard op een spontaan wonder Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 13-04-2015

Vanochtend naar de dokter geweest omdat mn hoofdhuid helemaal geïrriteerd is. Heb speciale shampoo gekregen maar je mag het niet gebruiken als je zwanger bent. Nu moet ik dus verplicht testen 4 dagen van te voren tot nod of ongi.
Moest mn lach bijna inhouden want dat doe ik elke maand al. Raar als het nu ineens verplicht is. Dus dan toch maar even na de action volgende week.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-04-2015

Bib

Vervelend muisje dat je hoofdhuid zo geïrriteerd is. Hopelijk werkt de shampoo.
Weet jouw huisarts van jullie trajecten? Pff verplicht testen :'-) nou vooruit dan maar haha

Ben heel benieuwd wat de actiontest gaat doen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-04-2015

Ikke hoe is het nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 14-04-2015

Buddha: Ja ik ben ook reuze benieuwd wat de action test doet haha.
Mijn huisarts weet zeker over ons traject meis. Hun moeten telkens toestemming geven voordat je naar een ander ziekenhuis moet. En ook bij apotheek staat er dat we een kinderwens hebben door alles spuiten die we daar al gehaald hebben, en plus weten het van huisarts mbt medicatie die ik voor andere dingen nodig had. Niks blijft geheim.
We zijn er in fam ook heel open over. Buiten fam en forum helemaal niet. Ik zal er nooit wat over opzetten op fb. En maar heel weinig collega's weten het.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-04-2015

Bib

Fijn dat bepaalde mensen in jullie omgeving er vanaf weten. Kunnen ze er rekening mee houden. Als je eenmaal in de mmm beland heb je zo vaak afspraken dat kun je ook niet meer voor je houden. En dat moet je ook niet doen.

Krijg je wel steun van je familie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-04-2015

Buddha: Nog even meis. Wel lekker warm beval weer nu Wink haha. Morgen moet ze komen.

Onwijs veel steun lieverd. Van mijn eigen fam als van mijn schoonfamilie. In die zin hebben we het goed getroffen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-04-2015

Das fijn om te lezen!!

Ja t is perfect weer om een baby op de wereld te zetten. Zit heerlijk in de tuin fotoos in albums te plakken. Genieten!

Vind t wel fijn dat ze nog wat langer zit hoor. Tis niet voor niks 40 weken.
R was er dan met 38+1 al maar die had t niet meer fijn bij mij door de complicaties. Woog ruim 2,5 kilo. Hij was zooo klein en teer.. heb al die tijd geroepen dat ik hoop dat deze wat groter is whaha. Ben benieuwd.. schatting is 3300-3500 gram.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-04-2015

@Budddha, meis ik reageer ik niet veel, maar denk echt aan je!!
Je bent mij alweer voorbij. E. Is geboren met 38,3 weken. Hopelijk mag jullie meiske beetje vetje hebben. Al zegt gewicht niet alles. Gezondheid/kracht/energie hebben ze ook echt wel nodig. J&E waren ook licht bij de geboorte en toen nog afgevallen. Ik wens je alvast een hele mooie bevalling meis!
@Muisje, meis jou ben ik ook niet vergeten he!! Fijn zeg een nette cyclus weer, wel raar dat je er zolang op hebt moeten wachten. Hoop dat dit nu zo mag blijven id.
En nog taart gegeten, voor de jarige job ;-).
@Ikke, meid, wat erg, sterkte! Vind het allemaal heel raar om te lezen zeg.




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-04-2015

Bib

Aaaaaaah dankjewel druifje ♡


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 16-04-2015

Druifje: ,nee geen taart Wink

Buddha: kom maar op met je bub


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-04-2015

Bib Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 17-04-2015

ahh had zo op bub gehoopt