Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-10-2012

shadylady313 schreef:Meiden ff kort hoor...

Bloempje wat super dat er toch een hoopvol bericht naar voren gekomen is!! Ik duim nog steeds als een dolle!!!
Aaahhh en jullie floeperds weten volgens mij ook wat jullie gaan krijgen!!! Spannend hoor!!! Ben heel benieuwd al denk ik toch echt een meid!


Hihihi over 6 weken zullen we het weten! En dan vertel ik je of je het goed hebt. Ik houd het lekker geheim. En ik weet ook niet 100% zeker dat ik het goed heb gezien. Dus misschien heb ik het wel verkeerd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-10-2012

Bloempje oooo wat een goed bericht! Helemaal super zeg!

Natas ik vind het zo erg voor je. Ik ben zo bang dat je er straks aan onder door gaat. Misschien moet je iets van hulp gaan inschakelen.

Meisje jemig wat herkenbaar. Het lijkt wel of je hiercover l. Ana praat. Pff heftig he zo een uk. Kost veel energie! Hopen dat het snel beetje rustiger wordt. Hoe slaaptie snachts en savonds?

Nou dames het is al een paar keer gevraagd en zal nu maar eens antwoord geven. Hier heb ik soms het idee dat p zijn leven wil leiden zoals errst. Al zegt hij van niet. Veel komt op mij neer en hij is ook snel boos. Ik ook door de frustraties. Zo vind hij dat ik van iets kleins iets groots maak maar heb hem al gezegd dat hij dat misschien klein vind en ik er dus echt mee zit. Met een voorbeeld naar hem gericht begreep hij hetxwel, maar hier barst vaak eerst de bom voor er gepraat wordt. We zitten nu weer beetje op de goede weg en hoop datchet zo blijft. Ik heb hem al paar keer gezegd dat als het zo blijft gaan ik niet weet of we wel bij elkaar blijven. Volgens mij is dit nu wel doorgedrongen. Vraag me ook af of dit nu komt door de komst van ukkie of dat het anders ook wel zo was gegaan.
We hebben veel leuke en gezellige momenten maar ook veel niet. Ik baal hier zo van. Want had verwacht dat we nu nog gelukkiger zouden zijn nu ukkie er is. We zijn beide gelukkig met haar maar of we nou ook samen gelukkig zijn? Hij heeft hetcideee dat hij alles goed doet, maar zelfs de buren hebben door dat het nietclekkercloopt en alles op mij neer komt.
Pff ik hoop dat het nu goed blijft gaan want wil hem nietvkwijt maar kan hem soms ook niet uitstaan. Ben soms echt verdrietih! En ik wil zo gelukkig zijn. Oke nu weten jullie hoe hetzit en weet ik ook dat julliechier geen last van hebben.pff dat is eruit!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-10-2012

Ikke, allereerst ben ik opgelucht voor jou dat je het er nu zo uit gooit!
Das iig iets! Maar jeetje wat naar om te horen lieverd!! Je zou idd denken dat het jullie nog gelukkiger maakt maar helaas kan het ook anders uitwerken.. Ik hoop echt voor jullie dat hij de ernst van de situatie in ziet en er wat mee doet!
Een kindje heb je samen dus daar hoor je ook samen voor op te draaien (dit is ook voor natas). Het is niet de bedoeling dat de een lekker verder leeft zoals voorheen en de ander alle tijd en energie steekt in het kind.. Tuurlijk hou je rekening met bepaalde dingen, das logisch..
Nou ik hoop echt dat jullie er samen uit komen want anders is het niet vol te houden!
Sterkte ook voor jou meis!

Bloempje wat ben ik blij te lezen dat je zo happy bent! En terecht!!
Oeh je denkt het zelf gezien te hebben!! Dus je bent er nog niet eens zeker van! Nou ik ben heel benieuwd maar wacht geduldig af! Uiteindelijk doet het er niet toe, als ukkie maar gezond en wel over zes weken geboren wordt!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-10-2012

@Marloes heerlijk van J. dus aan het genieten. Hopelijk komtde voeding bij jou ook snel op gang. Wat een mooi ventje om te zien zeg!
@Shady, goed gedaan om toch even de fysio te bellen. Je bental zover kwa aantal weken, maar alsnog kan het weer lang duren als je veel pijnhebt. Hopelijk gaat het helpen.
@Bloempje, zelfs tegen mij werd donderdag in het ziekenhuisgezegd het is te vroeg om nu al te bevallen.
@Natas, ah meis dat klinkt niet fijn allemaal.Hopelijk maaktje schoonpa niet nog een keer zo’n opmerking. Gelukkig heeft je schoonma danweer effe lekker eten gemaakt dat scheelt wel. Uhm papa hoort haar niet eens zo snel, dat is dan zeker flink balen,netjes uitgedrukt!! Wat moet jij moe zijn zeg. Misschien toch een keer goed omze uit logeren te laten gaan. Even wat leuks te doen samen en daarna even eengoede nachtrust te pakken. Je moet ook aan jezelf denken he.
@Bloempje, wat een nieuws weer eventjes zeg!! Hopelijk gaatdit goede nieuws zich doorzetten. Het was het gebakje idd wel waard! Voor jouvk is het idd ook even schrikken, ben blij dat ze je een trap onder je kontheeft gegeven. Toch wel fijn dat je kleine zich ook laat voelen, is toch weleven genieten en momentje samen zeg maar.
@Ikke, oh meid dat meen je niet. Voor een kindje kies jesamen en niet alleen. Blijf je gevoelnaar hem uiten als je iets dwars zit, als is het iets kleins. Praten is hetallerbelangrijkste. Nee idd we hebben geen last dat je hier je gevoel vertelt,moet je ook zeker weten blijven doen!

@Samantha,vandaag verder met het kamertje toch?




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 13-10-2012

Sorry dames er is echt te veel geschreven om bij te houden op me telefoon !

Bloempje goed nieuws dus!! Smile

Druifje ja vandaag alleen nog de klerenkast en dan is het klaar Smile

Ikke wat vervelend zeg! Meis blijven praten hoor! En zeggen wat je dwars zit! En natuurlijk ook wat hij goed doet!

Natas meis laat je kindjes een nachtje bij je schoonouders zal je echt goed doen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-10-2012

Ikke, meid wat een kloten situatie! Dat verwacht je niet na de geboorte van de eerste. Maar vergeet niet dat jullie hele leven is veranderd, alles is anders geworden en je prioriteiten liggen waarschijnlijk heel ergens anders. Blijf praten met elkaar, geef aan wat je dwars zit maar vooral ook hoe je het graag zou willen zien en wat je prettig vind. Niet alleen de negatieve kant belichten! Geef het de tijd! Het is nog niet zo lang dat jullie leven ineens is veranderd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-10-2012

Bloempje jeeeejjj weer een dag verder!!! Heb je lekker kunnen slapen door het goede nieuws?? Gaan ze vandaag weer alles bekijken? Vast wel, ik ben benieuwd of er dan weer wat goed nieuws bij mag komen!! Daar gaan we voor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Thanks dames!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-10-2012

Ikke das niet fijn meis.. Je moet echt veel blijven praten, zodat je iig moeite blijft doen om elkaar te begrijpen.
Verder hoop ik dat jullie relatie nog meer tijd nodig heeft om aan de nieuwe.situatie te wennen. Wat bloempje ok al zegt jullie hele leven is veranderd, mss moet hij nog zoeken naar t juiste evenwicht hierin. Hopelijk komen jullie er samen goed uit want je kiest niet voor gezinsuitbreiding om t vervolgens alleen te moeten doen Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-10-2012

Shady, ik heb idd lekker geslapen. Wel om 7 uur wakker gemaakt voor medicijnen, maar dat is voor een goed doel ;-) ik denk dat ze vandaag en morgen niet heel veel doen, het is weekend en dan willen artsen vaak alleen maar hele dringende dingen doen Angry
Ach des te groter is de verbetering maandag ;-) Zal straks wel weer een ctg krijgen, maar dat zegt mij niet zoveel meer. Daar zie je het verschil in boezems en kamers niet op.

Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag? Sam wel die gaat de kinderkamer vast en zeker inpakken vanmiddag. Zo leuk! En de rest?
Hoe is het met Bubble? Zo benieuwd wanneer zij gaat bevallen en de naam van de kleine! Heb geen idee waar ik aan moet denken bij haar. Bij sommige mensen weet je wel een beetje welke richting de naam op gaat maar bij Bubble heb ik echt geen idee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-10-2012

Iemand fb gelezen?! Spannend!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-10-2012

Jep net gelezen, spannend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 13-10-2012

Dames!!! Bib maar waarschijnlijk bub het weekend!! Ik verlies vruchtwater!! De vk komt zo einde ochtend langs!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-10-2012

Succes! Wel een rare vraag. Hoe merk je dat je vruchtwater verliest? Blijft het dan druppelen ofzo? sorry voor de rare vraag


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 13-10-2012

Het leek dat ik moest plassen en ging gewoon naar de wc maar later kwam het gewoon met scheutjes en zit een beetje oranje kleur aan en blijft met kleine scheutjes komen.....ik zal me even opfrissen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-10-2012

Ok, thanks voor de uitleg. Kan ik daar de aankomende tijd toch meer rekening mee houden, mocht het gebeuren zeg maar. Toi toi toi meid!! Ben reuze benieuwd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-10-2012

Jaaaa.bubble het gaat beginnen!!! Succes, je kunt t!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 13-10-2012

Bubbel, spannend meid!!!!
Is het nu dus wachten op de weeën!
(Was dit t fb bericht? Anders heb ik nog iets gemist haha)

Druifje, als je twijfelt of je vruchtwater verliest kun je ook op je handpalm blazen. Komt er dan van onder water/vocht, dan zijn je vliezen gebroken.

Ikke, jeetje meid wat een verhaal. Wat k.t dat het nu zo gaat tussen jullie. Maar voor een kindje kies je idd samen dus moet hij er ook tijd en energie in steken. Hopelijk heeft het praten gewerkt. Zolang je maar blijft praten meid.

Hier is t niet zo dat m'n man niets doet, alleen hij werkt heel veel en dus komt t meeste op mij aan. Maar als ik een avondje weg wil (in najaar of winter want andere seizoenen is hij s avonds werken) dan kan dat en blijft hij thuis. Vanmiddag stopt hij eerder met werken om naar de autorally te gaan met ons zoontje.

Hier is de nacht wat beter gegaan gelukkig. Om 23.10 uur d laatste fles gegeven en daarna is ze gelijk gaan slapen. Had haar ook een romper met lange mouw aangegeven en de stokjes aangelaten. Om 3.55 kwam ze dus heb speen gegeven (meestal op die tijd een fles) toen om 3.57 weer en toen 3 min laten mopperen/huilen en weer die speen. Eg kort daarna kwam ze weer. Lag nog maar net in m'n bed. Toen poosje laten gaan tot m'n man er ook wakker van werd (haha) en die is uiteindelijk de speen gaan geven (4.17) en toen 4.20 weer! Dus weer speen en toen hoorde we haar om 5.30 en toen ben ik flesje gaan maken. Na de fles weer naar bed en toe. Hoorde ik haar weer om 7 uur. Weer speentje gegeven en toe. Werden we zelf wakker om 9 uur. Zoontje zat op z'n bed te spelen en riep me toen voor de 1e keer en L lag lief wakker in bed rond te kijken. Wilde vandaag weer een x 6 flessen geven, maar dan zonder een nachtfles. Dus elke x na 3.5 uur een fles. Vond ze vanmorgen geen goed idee haha. 3.5 uur na de ochtendfles liet ze 90 van de volgende fles staan. Dus nu aan t denken of ik haar vandaag toch elke 3.5 uur een fles geef, of dat ik t toch met 5 flessen moet proberen vandaag en dan 2x hopen dat ze een vollere leegdrinkt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 13-10-2012

Vergeet weer wat....

Bloempje, vandaag dus waarschijnlijk een rustige dag voor je (gezien de onderzoeken en echo's) al vind ik jou wel een 'belangrijke patiënt' dus zou ik het eigenlijk toch wel netter vinden als ze je ook vandaag gewoon goed in de gaten houden en een echo maken enzo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-10-2012

yeah, toch goed nieuws voor bloempje,kan me je zorgen goed vorostellen weiffie, en ben blij dat er wat meer licht voor jou aan de horizon is waar je je dit weekend op focussen kunt, die vk verdiend dalijk in je kraamtijd een bosje bloemenWink en voor jou kunnen ze de hele bloemenkraam wel brengen voor alles wat je nu moet dorostaan
wat fijn dat sam je zo heeft verrast en zo lief voor je is, echt toppie!

bubble, ook hier, zet uhm op weiffie je kunt het!!!

marloes, wat jammer dat j.oppe bijvoeding nodig heeft, gelukkig heb je veel hulp vna je moeder en komt eht vast allemaal wel goed met je voeding

ikke, he bah niet leuk dit te lezenSad al herken ik ook wel het eea van je, al stoor ik me er denk minder aan
pat denkt ook vaak dat het normale leventje er nog is en ik moet hem er ook wel eens op wijzen dat hij nu toch echt even met c in de weer moet zijn zodat ik ff wat anders kan doen, dit gaat ook niet altijd van harte(als ik hem naast me op de bank leg is het toch ook goed?? of op de arm en dan toch met gsm in de weer is toch ook goed.....grrrr)
meestal ga ik later er dan ff voor zitten en leg hem uit dat ik op deze manier niet mijn werk kan doen, of kan ontspannen en dit wel heel hard nodig heb en dit werkt dan altijd wel ff
hier heeft het geholpen om duidelijke afspraken te maken(al moet ik die ieder weekend herhalen, tja mannen zijn wellicht traag van begrip) ik spreek stap voor stap uit wat ik die dag wil doen en wat ik zelf doe en wat ik graag zou zien dat pat doet en met af en toe een por ter herrinnering gaat dit hem toch ngo wel redelijk af

soms denken we dat het voor de mannen duidelijk is, maar wil het echt helpen te blijven praten, blijven herhalen en duidelijk maken wat je graag zou zienWink ik hoop dat jullie er uit komen weiffie
het is niet altijd makkelijk om een draai te geven aan de nieuwe situatie binnen het gezin, vooral niet omdat jij de kostwinner bent en mama wat nog meer van je vraagt dan thuismama zijn
toy toy toy met het uitpraten van dit toch wel groot probleem*dikke knuffel*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-10-2012

Jaaaaa spannend voor Bubble!!! Je kindje gaat gewoon bijna ter wereld komen!!! Zet hem op meissie!

Hier gaat mijn man weer verder in de baby kamer met schilderen! We hopen dat de drie zilveren wanden vandaag af komen! En de roze heef ie gister avond gedaan maar zal nog een keertje moeten.. Heeft niet helemaal goed gedekt overal. We zijn net wezen kijken voor roze gordijnen maar die bestellen we na dinsdag pas want dan is er korting op de stoffen!
Semmy zijn kleding kast is ook binnen!! Joepie!! En we hebben net een lamp en een dekbed gekocht dus voor hem zijn we nu echt klaar! Alleen de kast moeten we nog wel halen hoor maar dat gaan we denk donderdag avond doen! Helemaal leuk, is zijn kamer straks gewoon echt klaar! En de baby kamer ook bijna!! Het wordt nog eens wat hier!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-10-2012

Muts dat doe je goed hoor dat je het gewoon blijft herhalen en alles duidelijk blijft maken! Das voor iedereen hier denk wel een goede tip!
En wat je zegt over die telefoon!!! Jemig dat is hier dus ook!! Hij zit constant met zijn telefoon!! En dan denk ik, hallo!! Je ziet hem misschien twee drie uurtjes per dag! Doe ff die tel weg en speel met je zoon! Is helemaal erg geworden sinds meneer hier ook een iPhone heeft... Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Bubble jeeej!!!!!!"


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Pffben net uit het niksxdoor me rug gegaan. Ik bukte om me schoenen aan te doen en deed onwijs pijn. Weer rechtop staan weer onwijs pijn. Ik zit nu maar je moet niet vragen hoe. P zou om 11.30 weg gaan maar is er nu nog omdat ukje eten moest. Ben benieuwd of hij nog van plan is weg te gaan. Hij zegt: ja als ik ziek nen en jij moet werken dan blijf je toch ook niet thuis. Ik: jawel ik zal wel moeten. Ze kan niet voor zichzelf zorgen. Hij: o oke. Ik merk wel weer wat belangrijker is. Hijprobeert nu iemand op te trommelen die mij kan helpen zodat hij weg kan. Weer zo een moment dat ik geen zin in ruzie heb en daarom maar niks zeg. Pfff


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-10-2012

het lijkt erop dat jullie beiden eens er flink voor moeten gaan zitten ikke, de sfeer is voor beide niet leuk zo te lezen, ongemerkt laat je je frustraties toch doorschemeren, dan kun je beter er ff goed voor gaan zitten weiffie
aan de andere kant(en ik kies geen partij of zo) hij is wel zo lief om ff thuis te blijven en hulp voor je te regelenWink

shady, ja ik kan me daar dan ff druk om maken, tel een keer tot 10 en leg hem later uit hoe dat voor c wel niet moet zijn, is papa eindelijk thuis heeft ie alleen maar aandacht voor zijn phone, zo kun je nooit een goede hechte band opbouwen etc etc en ik moet zeggen dat werkt hier wel aardig(al moet je het wel blijven herhalen haha)
ik moet zeggen dat ik al aardig geleerd heb uit eerdere relaties en pushen of vanuit het `moeten` praten werkt niet, als je maar dicht bij jezelf blijft, en vanuit ukkie praten wil ook goed helpenSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-10-2012

@bubble, spannend meid!!

@ikke, wat moeilijk zeg!! Probeer te blijven praten!! En auw.... Door je rug gegaan, kan het door de spanning komen??

@bloempje, he fijn!! Eindelijk goed nieuws!!

@hier, j heeft gisteren totaal 25 cc bijvoeding gehad op de hele dag en mijn productie is nu op gang!! Hij is zelfs sinds gisteren 80 gram aangekomen dus dat gaat helemaal goed komen. Hij is ook heel tevreden nu..... Hier is de stuwing begonnen dus zo maar aan de slag met koolbladeren en hopen dat j veel honger heeft en m'n borsten goed en lief (lees: niet bijten, want heb beginnende kloven) leegdrinkt!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Ja misschien door spanning.
Mutss ik begrijp je ook wel maar hij wil alleen maar hulp regelen om hem zelf te peren. En dat zo dan van 11.30-20.30 zijn. Welke gek doet dan nou omdat hij zonodig weg wil.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-10-2012

ikke, dat ligt eraan wat er afgesproken is daarin en of het voor werk of voor lol is???

marloes, klinkt alsof het iets te voorbarig was dat bijvoeden en dat het helemaal goed gaat komen, je moeder zal wel tips hebben maar als ik tepelkloven lees dan zeg ik: TEPELHOEDJES echt het scheeld voor jou zoveel ellende(ongemerkt zit of lig je dan toch ook niet lekker te voeden) ik voedt nu nog steeds regelmatig met hoedje(dit niet ivm kloven maar met c zijn zo niet gulzig drinken haha)
wat super dat j.oppe nu alweer 80gr bij is gekomen weiffie, succes met de stuwing hihihi(maak wel foto`s he zo groot worden ze nooit meerSmile)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Muts nee gewoon voor de lol. En hijs thuis gebleven omdat hij toch wel de ernst ervan inzag. Ik kan ukkie niet eens ui de box halen. Eten geven kan maar dan moet ik gaan zitten en l.ana me worden aangegeven en weer worden gepakt.
Ik hoop dat het morge over is want ben er nu al klaar mee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-10-2012

Bubble nog geen nieuws?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Sam, ga eens slapen! Tis veel te vroeg voor jou!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-10-2012

Hihi voor jou niet Wink ik moest plassen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Hihi sam, ik moest ook plassen! Zo heerlijk geslapen dat was de enige keer dat ik wakker was! Echt een record. Helaas gister weer een veel te hoge bloeddruk en nu wakker met vocht vasthouden en lichte hoofdpijn, maar bloeddruk is nu weer prima.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-10-2012

Ik heb ook lekker geslapen!hihi das nou weer jammer van dan vocht en de bloeddruk! Hoop ook dat je hoofdpijn snel wegzakt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-10-2012

Ikke wat vervelend van je rug.. Hopelijk gaat vandaag beter!

Bloempje jaaaa n goeie nacht yessss jammer van t vocht en hoge bloeddruk, blijven ze je.controleren op zw vergiftigimg?

Sam hoe.is t met jouw bekkenpijn?

Bubble geen nieuws? Bub????

Hier dertig weken ben zooooooooo blij Big Grin heb fotootje op fb gezet van mn buik! Zit soms goed in de weg maar vind m.zo mooi, ga m misen hihi weet t nu.al. Maarja heb dan wel mn wondertje ervoor in dr plaats aaah kan niet wachtem!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-10-2012

Ikke hoe is het met je rug?ik hoop dat het vandaag beter gaat!

Bubble is volgens mij bevallen als ik d'r felicitaties op fb mag geloven...

Buddah met me bekkeninstabiliteit gaat het wat minder.. Maar heb het ervoor over! Bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-10-2012

@Buddha, alweer 30 weken, yeah gaat lekker snel. mooie buik hoor, mag je trots op zijn. Je begint volgens mij, mij al in te halen, hihi. Maar ja uk groeit al 2 weken niet bij me, dus dan is het niet zo gek natuurlijk.

@Ikke beetje kunnen slapen met je rug?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-10-2012

Buddha mooi buikje hoor!!

Bloempje wat vervelend dat je bloeddruk gister weer veel te hoog was.. En nu vocht vasthouden en hoofdpijn.. Bleehh!!

Ikke gelukkig is ie thuis gebleven! Ik zou ook echt woest geweest zijn als ie weg gegaan was hoor! Hoest nu met je rug?

Gister op verjaardag geweest en mensen sloegen allemaal steil achterover toen ze hoorden dat ik nog zes weken te gaan had! Ze dachten echt allemaal dat het al bijna moest gebeuren! Hilarisch gewoon! Maar mijn buik is ook gewoon wel groot... Ach doe je niks aan..
We waren wel laat thuis... 3 uur pas! En semmy was uit logeren maar moest wel per se om 10 Uur Gehaald worden dus mijn man is nu zo brak als maar kan hem ophalen:
Oh en de baby kamer wordt zooooo gaaf!!! Kan niet wachten rot het af is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-10-2012

@Shady dus een heerlijke avond samen weg gehad, doen jullie goed! Komen er deze week fotootjes op fb van de restylde babykamer? ben benieuwd hoor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-10-2012

Nou slapen ging goed zolang ik niet bewoog. Nu gaat het iets beter maar nog niet top. Ik kan ukkie nog steeds niet optillen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-10-2012

Ikke wat klote meis!! Hoop dat het snel over is!

Druifje nou ik denk niet dat deze week de kamer af komt... Hopelijk volgend weekend! Maar zodra het af is komen er zeker foto's!! Nog ff geduld..

Semmy heeft een dekbed van diego gehad gister van ons, kind was helemaal gelukkig!! Zo leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-10-2012

Dames ik heb tegenwoordig ook facebook. Zou ik jullie mogen toevoegen? Misschien is het handig als jullie in een pb naar mij je facebook-naam sturen? Dan kan ik jullie uitnodigen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 14-10-2012

Meisje, je postvak zit vol. Kon je geen berichtje sturen,

Ik heb ook niet iedereen van hier op fb geloof ik


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-10-2012

@Druifje ojee haha groot he en ik `moet` nog 10 weken, bij jou staat t dus stil, een klein ukkie. Ach dat groeit zo weer bij buiten je buik toch Big Grin
morgen alweer 38 weken... nog niks aan t rommelen dat er iets gaande is?

aan fb te zien is bubble idd bevallen.. ben zooo benieuwd naar de naam! hoop dat ze zich snel ff meldt hier!

shady ben ook benieuwd naar de babykamer Big Grin

Meisje ik ie je vanzelf wel bij andere fb vrienden staan dus dan voeg ik jou wel toe Smile

Sam jaaaa jij zit nu ook in t laatste trimester whoehoe geeliciteerd Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-10-2012

mijn naam is laura de pagter dus voeg me maar toe hoor meisje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

buddha schreef:Hier dertig weken ben zooooooooo blij Big Grin heb fotootje op fb gezet van mn buik! Zit soms goed in de weg maar vind m.zo mooi, ga m misen hihi weet t nu.al. Maarja heb dan wel mn wondertje ervoor in dr plaats aaah kan niet wachtem!

Het is idd een hele mooie buik, zo mooi hoog! Al zit dat waarschijnlijk heel vervelend... Leuk he sokken aan trekken hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Ikke, wat balen dat je rug nog niet weer hersteld is.

Ik ben idd ook erg benieuwd naar de naam van Bubble haar baby! En zeker ook of alles goed gaat!!

Marloes, hoe is het bij jullie? Fijn dat de borstvoeding goed op gang is gekomen nu.

Druifje, jij bent de volgende! Is de baby helemaal niet gegroeid???? LIjkt mij toch niet dat als dat het geval is dat ze je dan gewoon door laten lopen??? Juist het laatste deel gaat het gewicht heel snel omhoog, zou het een beetje vreemd vinden als het dan nu al niet meer groeit en ze niets doen. Lijkt me dat als het niet groeit er een oorzaak is?

En na Druifje ben ik aan de beurt! Ik ga druifje niet inhalen, want heb vanochtend weer te horen gekregen dat ook al ontstaan er problemen bij de kleine, dat niet direct inhoud dat ze de kleine eruit halen. Zo lang mogelijk in mama's buik is de beste plek. Helaas vanochtend weer heel uitgebreide echo gehad en wat ik eerst als heel klein positief puntje had gehoord, blijkt niet zo te zijn. Er is nog geen enkele vooruitgang, helemaal 0,0. K*T!
Bloeddruk blijft momenteel beetje wisselen en toch regelmatig te hoog. Nu geen actie. 2 x getest op zwangerschapsvergiftiging, tot nu toe nog geen sprake van.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-10-2012

Bloempje gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar enorm kl*te dat er geen verandering is. Sterkte meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-10-2012

@Buddha, ja morgen alweer 38 weekjes. Nog niets aan het rommelen, naja voorwerk, maar dat zegt totaal niets. Denk eigenlijk wel dat het bij mij ook nog tijdje duurt hoor. Idd klein ukkie, opzich niets mis mee, maar het moet wel iets aankomen. Dus daar hopen we maar op.

@Bloempje, nee helaas was de kleine niet aangekomen. Ze wouden me eerst ook onder controle van het ziekenhuis zetten. Ze kijken deze week nog aan, maar er was wel onderling overleg tussen vk en ziekenhuis nu zeg maar. CTG scan was ok, navelstreng is ook bekeken. Om eerlijk te zijn, weet ik ook effe niet wat ik ermee moet zeg maar. Een kleine uk is niet erg ofzo, maar ligt eraan hoe het ontwikkeld de aankomende weken. Woensdag weer controle, dus hoor het dan wel.

Uhm bij jou dus gewoon weer een bagger ochtend, geen verandering, bah. Zo blijf je op en neer gaan kwa gevoel. Knuf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Nee idd geen zwangerschapsvergiftiging, maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. Dat vind ik echt bijzaak momenteel. En zit dus ook niet zo heel erg in over mn bloeddruk, maar verd*mme gewoon nog geen enkel effect. Bah.
Dit heeft mn humeur weer flink onderuit gehaald.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-10-2012

he bah bloempje, dan wordt je eerst wat meer gerust gesteld en dat word dat ook weer onderuit gehaaldSad kan me voorstellen dat je humeur er dan flink onder te leiden heeft, tuurlijk is het fijn geen zw.v te hebben maar kan me voorstellen dat je dat liever zou hebben want dan is er iets met jou aan de hand en niet met puckSad

shady, oh lekker avondje weg, doe je goed!!! en ik ben erg nieuwsgierig geworden naar de kamersSmile en ach grote buik?? hihi die had je vorige zwangerschap ook zijn ze daar nog niet aan gewend dan?haha

druifje, als ukje echt `te` klein zou zijn dan zouden ze je meteen in een zh bed gooien en op volledige bedrust zetten, ik zou om dat nog te voorkomen in mijn oren knopen en thuis volledig rust houden!!!! je zult zien dat het dan ineens weer heel hard kan gaan(tenzij de doorstroming van voedingsstoffen niet meer goed is maar dan gaan ze ukkie halen)

ikke, toch fijn dat p dan is thuis gebleven en de ernst in zagWink wel klote zo last te hebben zeg...pff ik weet wat het is en das nie fijn!!! ik hoop dat het snel wegtrekt, heb je geen bad waar je heerlijk in kan??

buddha, lekker buukske hoor weiffie, ik zei het je toch dat je die straks gaat missen hihihi, tja je hebt frummel dan wel in je armen maar toch mis je die beweging in die alsmaar groter wordende bal van een buik hahaha

oh ik ben ook zo benieuwd hoe het met bubble is, ga ook fb eens in de gaten houdenWink

meisje79 je mag me toevoegen hoor, ik ben mutsie muts(voor eens en voro altijd haha)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-10-2012

Muts ja mijn directe omgeving is wel aan die buik gewend ja maar we waren gister dus op verjaardag bij vrienden en daar waren een hoop onbekenden. Die begonnen allemaal een gesprek met me en wisten gewoon niet wat ze hoorde ! Haha echt grappig!

Bloempje jeetje meis ik kan me zo goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt!! Je wilt zo graag door blijven gaan met positieve berichten!! Ik denk elke dag aan je en duim ook echt elke dag voor je!!

Hier echt ff een bank hang dagje, manlief haalt nu lekker een grote zak oliebollen! Tenminste... Als de kraam open is.. Wat ik wel hoop want ik heb er echt trek in!! Me loves oliebollen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-10-2012

Muts nee geen bad en als ik daar in zou zitten kom ik daar geloof ik niet meer uit. Hehe!

Shady lekker toch zo een dagje!

Hier ook wel relax nu p veel doet. Heerlijk ffies!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-10-2012

het is k*t dat je zo last heb van je rug weiffie maar soms krijg je wat je toe komt, en dan bedoel ik meer dat p nu toch laat zien dat wanneer het duidelijk is wat er van hem verwacht wordt, hij er wel voor je is weiffie!!Smile hihi nu is het jouw kans om deze te benuttenWink

shady, maak me niet gek met je oliebollen, ik heb het zo ijs en ijs koud dat een paar warme oliebollen met warme choco en slagroom er hier ook wel in zouden gaan als koekWink

nog geen nieuws van bubble dus??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 14-10-2012

Beetje dom van me om jullie te vragen om mij een pbtje te sturen met jullie facebook-naam terwijl mijn postvak vol zit... Sorry! Heb nu Muts en Shady een vriendschapsverzoek gestuurd. Bepje en Ikke had ik al, mis ik dus nog iig Natas, Samantha, Bubble, Marloes, Druifje, Bloempje en Buddha (sorry als ik iemand vergeet...)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-10-2012

Mag ik hier weer instappen??

@meisje, ik heb je net uitgenodigd op fb!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-10-2012

Is er interesse in een bevallingsverhaal?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-10-2012

Marloes jaaaaa!!!

Meisje ik ga je zoeken.envoeg je toe!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-10-2012

Marloes natuurlijk!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-10-2012

Marloes jaaaaaa Duh!!!!!! Kom maar op!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 14-10-2012

Ik heb net m'n laptop opgeruimd en zit nu op m'n telefoon als ik morgen m'n laptop weer heb zal ik even gaan typen, het is denk ik ook goed voor mezelf om het even op te schrijven


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Marloes_85 schreef:Mag ik hier weer instappen??

Nou ja zeg, ik neem toch aan dat je alles hebt bijgelezen? Je zit immers hele dagen thuis... GRAPJE!!!!! Tuurlijk mag je inspringen vanaf hier, altijd goed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-10-2012

Van deze kant ook zeker interesse in een bevallingsverhaal! Over 5 weken en 5 dagen ben ik aan de beurt! whahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-10-2012

@Marloes, spring vanaf nu in joh, wat geeft het! Zet je verhaal hier neer, vooral als het goed voor jezelf is. Maar Uhm hoe bloederig en eng gaat het worden? Anders sla ik wel even een dagje over, whaha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 14-10-2012

Marloes, heb zeker interesse in je verhaal!
Gaat alles goed met jou en met de kleine man?

Ben benieuwd naar bubble.

Meisje, weet niet of je postvak al leeg is? Anders mag je jij jou fb naam wel ff via pb sturen, zoek ik je op.

Ikke, gaat t al wat beter met je rug?

Bloempje, oh wat balen zeg dat je gister dacht juist goed nieuws te krijgen en dat t vandaag weer onderuit gehaald is. Snap dat dit deuk heeft gegeven in je humeur. Hoop echt dat de medicijnen aan gaan slaan bij de kleine. Duimen blijven draaien

Ga m'n bed in. Heb gewerkt en ben gesloopt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Jeetje wat een stilte hier op deze ochtend!

Bloempje hoe is de nacht gegaan? Beetje geslapen? Ik duim op mooi nieuws vandaag!!

Marloes tuurlijk mag je hier weer inspringen! En we zijn heel benieuwd naar je verhaal, zeker als het jou zelf ook goed doet!

Natas hoe gaat het nu met de kleine meid? Weer zo vaak eruit geweest of valt het mee?

Hier een beroerd nachtje achter de rug... Denk dat de kleine nu echt flink bezig geweest is met indalen... Maar we zijner nog niet ben ik bang hoor..
Semmy heeft van 1930 tot 0810 geslapen! Heerlijk!! En wij lagen ook al om 20 uur op bed gister dus voel me nu iig redelijk uitgerust! Hoop dat het zo blijft!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Ik had echt om 5 uur een heel verhaal getypt was het ineens weg! Niet blij mee!!!

De babykamer staat! En het is echt super mooi! Zaterdag dachten wij dat we uit eten gingen voor me stiefzus d'r verjaardag maar er zaten dus veel meer mensen Smile was echt super gezellig! Mensen die me op fb hebben (bijna iedereen dus) hebben de foto wel voorbij zien komen denk ik Smile
Zaterdag hadden c en zijn vader de klerenkast in elkaar gezet daarna snel door naar een verjaardag! Van daaruit weer naar een verjaardag en toen uit eten dus en daarna nog een verjaardag.... Waren pas om half 2 thuis! En om half 8 zondagochtend staat er 1 of andere lijp aan de deur te bellen! Was het ontbijtservice (c was gisteren jarig) hadden vrienden van hem voor m geregeld was wel lekker alleen waaaaaaarom zoooooo vroeg!!!! Hahaha

Marloes ik wil je bevallingsverhaal wel lezen hoor!

Natas hoe is het bij jou?

Bloempje ik duim met Shady mee op goed nieuws vandaag

Buddah jaaaaa ik ben ook in het derde trimester beland Smile en jij alweer 30 weken woooooow mooie buik hoor!

Shady wat vervelend dat je zo'n last heb meis! Doe maar lekker beetje rusti aan vandaag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Jeetje Sam dat was een druk weekend!! Maar wel heel leuk dus!
Nog gefeliciteerd met je ventje!
En de babykamer staat dus! Jeeejjj!!! Heb je er ook een foto van??
Leuke dingen zijn dat he, die kamertjes! Hier ook zooooo benieuwd naar het eind resultaat terwijl we dus alleen de muren en de gordijnen aanpassen, meer niet!

Morgen mijn eerste fysio behandeling, ik hoop echt dat ik daar veel baat bij ga hebben. Ik let nu wel veel meer op mijn houding en moet zeggen dat het soms ietsje beter lijkt te gaan. Gister avond mijn mannetje ook ff lekker mijn onderrug laten masseren, heerlijk was dat!!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag meiden?
Ik ga vanmiddag denk ff naar de winkelstraat, wil nog wat basic shirts met lange mouw voor semmy hebben. Anders kan ik al zijn zomer Shirtjes van nu al weg doen.. Das zonde want hij past ze nog makkelijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-10-2012

Shady, oh dan lag je lekker vroeg in bed zeg!
En dus veel last van t indalen. Had ik bij L ook. Bij m'n zoontje niet tot bijna niet. Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt.

L komt gelukkig iets minder vaak nu s nachts, maar doorslapen is er echt nog niet bij. We hebben 2 dagen 6 flesje gegeven en daarna weer 5. Om zo van die nachtvoeding te komen. Vannacht kwam ze om iets voor 4 (standaard tijd, kwam ze eerst ook voor een flesje) en dan paar keer eruit tot aan half 6/ 6 uur en dan fles en dan vaak nog een x om 7 uur en dan slaapt ze tot 9 uur/ kwart over 9.
Vanmorgen alleen m'n zoontje om kwart over 8 wakker. Hij had honger, afgelopen dagen ook pas om 9 uur wakker, was wel erg lekker. Heb t idee dat hij ziek is. Voelde wat warm net en heeft maar 1 stukje brood op.

Nog geen. Nieuws van bubble. Ben echt benieuwd!

Bloempje, hoe gaat t nu met jou meid?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-10-2012

Shady ukje heeft je dus lekker bezig gehouden!
Samantha ja heb de fotos gezien. Wat leuk zeg. Wil ook graag het kamertje zien.

Ukje was hier vanochtend om 6 uur wakker. Diedwaas! Jad me vriend op de bank gegooid zodat ik met haar in bed kon liggen anders walst hij zo over haar heen. Ben een half uur bezig geweest met haar speen maar uiteindelijk viel ze in slaap. Gister was ze om half 7 wakker. Dit moet ze niet te vaak gaan doen hoor!

Met me rug gaat het weer iets beter maar kan nog niet met haar in mijn armen van de bank opstaan. Haar uitbed halen lukt wel maar voel me rug dan wel.

Als kleintjes prikjes krijgen mogen ze miet worden ingebakerd maar mogen ze dan wel in een slaapzak?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-10-2012

Ikke, fijn dat t al weer ietsje beter gaat met je rug.

Ik heb L wel gewoon in de slaapzak gedaan na de prikjes. Beide keren heeft ze er gelukkig weinig last van gehad. Moet L vandaag weer?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Ikke fijn dat het wat beter gaat met je rug!
Wij hebben semmy toen ook gewoon in een slaapzak gedaan hoor, je merkt vanzelf of ze er last van hebben toch?

Natas balen dat ze nog steeds niet door slaapt he meid? Maar hou in je achterhoofd dat die tijd vanzelf een keer komt! Hihi! Posi he?
Ja bij semmy heb ik het indalen als heel naar ervaren! Deed echt zeer! Zo voelde het nu iig nog niet dus daarom dat ik bang ben dat we er nog niet zijn... Maar ach het hoort erbij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-10-2012

Natas balen dat je zoontje beethje grieperig wordt.

En ja ukje moet vandaag weer prikjes.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

[Afbeelding: m8mx4m.jpg]
De commode Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Het is allemaal niet zo makkelijk met je mobiel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-10-2012

Bib


@Samantha, ja zag de leuke foto op fb voorbij komen. Dus een heerlijke/leuke avond gehad, goed gedaan! Daarna vast gesloopt. Nog gefeliciteerd! Wat een leuke kleurtjes zie ik voorbij komen in de kamer. Ben benieuwd hoe het kamertje erin het geheel uit ziet. komt volgens mij wel goed als ik het nu al zie Smile

@Natas, tijdje geleden was je zoontje toch ook al keer ziek? Sorry als ik het mis heb. Sjonge beterschap, hopelijk red je het een beetje. Jammer dat ze nog niet doorslaapt. HOpelijk mag dat ook snel gaan gebeuren voor jullie.

@Ikke, gelukkig gaat het weer iets beter. Wel nog uitkijken he, niet gelijk alles wat je kan weer fanatiek doen zeg maar. Het is lastig met een kleine, maar anders denk ik dat je snel weer terug bent bij af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Sam dat ziet er goed uit meis!! Lekker meisje!!! Hou er wel van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Druifje ik heb geen laptop meer dus moet alles met me telefoon doen nu dus das een beetje lastig Wink maar nu hebben jullie een idee Smile

Thnx Shady

Ikke het gaat dus nog niet goed goed! Maar wel beter gelukkig...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Sam hoe krijg jij dan via je tel een foto op het forum?? Want dat lukt mij dus niet...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-10-2012

Samantha, ziet er leuk uit meid! Mooi waskussen ook, met dat witte randje erop.
Ook mooie meubeltjes.
Wat voor kinderwagen heb je? Een Mutsy denk ik, maar weet t niet zeker

Shady, heb je er bij semmy zoveel last van gehad? Pff dan snap ik dat e nu t idee hebt dat je er nog niet bent.

Druifje, hij is pas flink verkouden geweest idd. Vaak heeft hij dan ook 1 of 2 dagen koorts. Opzich valt t nu gelukkig nog wel mee. Hij speelt wel af en toe. Maar zit ook veel op de bank. Voelt ietsje warm. Vanmiddag ff tempen denk ik. Als hij toch schone luier aan moet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Shady gewoon met je mobiel naar dat tinypics gaan en dan je foto uploaden zeg maar.. Maar als ik er 3 moet doen ben ik zo lang bezig hihi ik zal nog is kijken of ik het in 1 geheel erop krijg (het kamertje)

Natas thnx Smile ja het in een mutsy transit Smile goed gezien Hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-10-2012

Samantha ziet er mooi uit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Ok ik ga ff testen of het lukt via mijn tel!! Dus sorry als ik hier de boel spam haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

[Afbeelding: 21l02n4.jpg]
Eens zien of het gelukt is!
Het moet een foto zijn van het kamertje maar het roze is nog niet wat het moet zijn hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Het is iig gelukt!!! Wauwie wat handig!!
Moet nou alleen nog ff ontdekken welk formaat ik het beste kan gebruiken... Deze zijn elke keer zo groot!
De foto lijkt trouwens totaal niet op de werkelijkheid hoor... Op de foto vind ik het niet mooi maar in het echt ben ik er helemaal gek van!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

En het is gelukt Big Grin

Thnx ikke


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

[Afbeelding: 30u730i.jpg]
En hier een foto van mijn moppie! En meteen ff checken of het formaat ok is haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Kijk! Dit formaat is stukken beter!
Ik vind het niet eens zoveel werk of te uploaden eigenlijk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

[Afbeelding: fvwweh.jpg]

Het is best wel een klein kamertje dus krijg niet alles erop


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Ziet er goed uit hoor Sam!
Als het bij ons af is zal ik ook ff goede foto's maken want zo zie je het helemaal niet goed op mijn foto...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Shady er zitten in dat zilver plaatjes hoe heb je dat gedaan??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Sam dat zit in het hele behang. Was gewoon wit behang met allemaal vlindertjes erin (voor Sonny ons vlindertje) en dat behang is overschilderbaar... Alleen in het roze zie je ze bijna niet, wel als het daglicht erop staat, maar in het zilver komen ze onwijs mooi naar voren! In het echt zie je dat zo onwijs goed! Echt heel gaaf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-10-2012

Ziet er echt tof uit! En vooral de gedachte erachter erg mooi!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Tnx meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 15-10-2012

Dames, ik heb nog niet bijgelezen. Ben druk geweest vanochtend! haha Maar ik heb goed nieuws!!!! Heel voorzichtig zijn de eerste tekenen aanwezig dat de medicatie begint te werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voel me zo gelukkig en blij!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-10-2012

@Sam wat een mooi kamertje!
@Bloempje wat goed! ik duim voor je dat de positieve berichten blijven komen!
@facebook: dames dank jullie wel voor het uitnodigen cq accepteren van mijn uitnodigingen. Ik heb nu volgens mij Muts, Ikke, Bepje, Buddha, Natas, Druifje, Samantha en Marloes in mijn collectie. Mis ik iig nog Bloempje en Bubble (hopelijk ben ik niemand vergeten).

Hier: Q heeft z´n eerste prikjes gehad. Man wat maakte hij er een drama van. Hij begon met krijsen toen ik het consultatiebureau instapte en hij is niet opgehouden voordat we de deur van het consultatiebureau achter ons hebben dichtgetrokken. Hij hij was zo vrolijk vanochtend... Nu ligt hij lief te slapen in bedje (zeker moe van z´n boze bui...).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-10-2012

@Natas balen dat je zoontje ziekjes is. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt... Het blijft jou ook niet bespaard he...? Lijkt het ´s nachts weer ietsje beter te gaan met je dochtertje (ff afkloppen) wordt je zoontje ziek. Ik hoop zo dat je binnenkort in een rustiger vaarwater terecht komt.. Heb je nog vakantie binnenkort? Dat je weer ff kan bijkomen?
@Ikke succes met de prikjes. Ik hoop dat L er een minder drama van maakt dan Q zojuist... Pittige kindjes kunnen soms best vermoeiend zijn, he? Maar Q heeft ook hele leuke momenten, die maken de pittige momenten vaak ruimschoots goed. Geldt dat ook voor L?
En ik wilde nog ff terugkomen op wat je schreef over je relatie: hier is het ook zo dat het overgrote deel van de verzorging en het huishouden op mij neerkomt. Maar dat is bij ons nog logisch omdat ik nog verlof heb en manlief werkt. Manlief maakt daardoor veel minder van Q mee en loopt daardoor ´achter´. Maar in jouw geval werkt je man toch niet? Dan zou het toch logsich zijn dat een groter deel van de zorg op zijn schouders komt? Ik hoop echt oprecht dat jullie er samen uit komen en dat hij gaat inzien dat het zo voor jou niet meer leuk is.
En veel beterschap.
@Druifje, hoe is het met jou? 38 wkn vandaag... Jeetje. Ben je nog steeds onzeker of gaat het wel weer? (het komt vaak met ups en downs he, of vind je van niet?)
@Buddha jij ook alweer zo ver. Hoe gaat het eigenlijk met jou? Jij voelt je overall wel oke, heb ik het idee. Klopt dat? Geniet ervan, meis. Ga je nog ff op vakantie nu het nog (net) kan?
@Shady shop ze. En ik hoop dat je morgen baat hebt van de fysiobehandeling!
@Iemand iets van Bubble gehoord? (heb haar nog niet op fb...). Ben zo benieuwd!
@Muts hoest met jou? Nog tandpijn?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-10-2012

Oja shady: leuke foto van je ventje! Echt een heel mannetje alweer he...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-10-2012

@Meisje, ja alweer 38 weekjes. Het komt idd met ups en downs, de leuke hormoontjes he, hihi. Ik kijk er wel enorm naar uit nu hoor, om de kleine in me armen te hebben liggen. Lichamelijk sjah laten we het daar maar niet over hebben. Maar vergeleken met andere om me heen, mag ik gewoon niet veel klagen. Hoop wel dat ik niet tot week 42 door hoef, maar ja, uk beslist dat zelf natuurlijk. Mits de groei niet blijft stilstaan dan, dan wordt het een ander verhaal.

Hopelijk wordt jou mannetje niet ziek van zijn prikjes.

@Bloempje, yeah wat een goed nieuws, hopelijk blijft het nu die kant op gaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-10-2012

@bloempje, fijn dat het nieuws nu iets positief is!! Hopelijk geeft je dat ook weer wat meer moed en rust!!

@samantha, zo druk weekend gehad hoor!! en leuk kamertje!!

@shady, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de indalingspijn..... wat is semmy toch een leuk kereltje om te zien...

@ikke, succes bij het cb met de prikjes!!

@natas, hopelijk wordt je zoontje niet ziek!!

@meisje, zo wat heeft q. lekker veel haar zeg!! leuke foto's op fb!! en wat een mannetje zeg, schreeuwen bij het cb van binnenkomst tot vertrek... dan weten ze wel zeker dat hij is geweest.....

@hier, J. doet het super, en bij mij begint de stuwing af te nemen.... Hij zit op 45 gram na weer op z'n geboortegewicht, terwijl hij op dag 3 meer dan 7% was afgevallen, ben zo trots op hem!! Vandaag gehoortest en hielprik gehad! Gehoortest was helemaal goed en bij de hielprik heeft hij gehuild, maar dat was al voor de prik werd gezet, ik moest hem vasthouden en hij wilde liever eten dan wachten, dus ja toen was het brullen!!
Afgelopen nacht heeft hij bijna niet gehuild (gelukkig want papa moest vandaag naar z'n werk) maar heeft wel bijna elke 2/2,5 uur gegeten.