Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-04-2017

Nu toch maar proberen wat meer ervan te genieten. Tot nu toe gaat het nog steeds goed!
[Afbeelding: 140bz4k.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-04-2017

@Muisje, meis we hebben elkaar al gesproken, vind het zo super voor je. Vandaag weer zo’n mooie test. Super om te zien. Denk super veel aan je. Hopelijk heb je over 13 dagen een hele mooie echo!
@Samantha gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat de echo goed was.
@Shadylady, wat een mooie cijfers zie ik voorbij komen op fb! Tof dat het zo goed gaat en je het ook echt leuk vind. Hoe is het met de kids?
@Meisje79, hoe is het nu met jouw meis. Leuk je weer hier een x te zien!
@Hier, alles gaat opzich wel goed hoor. Onze stoere bink doet het super goed op school, nog beter dan wij met z’n alle dachten. Na de mei vakantie weer gesprek met de juf en zoals het er nu voor staat, mag hij gewoon naar groep 2 en doet hij gewoon goed mee met de andere kids.
Onze kleine meid, is een echte meid met een hele echte meidenkarakter, maar is zo’n heerlijk poppeke. Als ik dan weer zie hoe snel zij alles oppakt en hoe graag ze al naar school wilt....
Tijd gaat veel te snel.....




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 01-05-2017

Gaat het nog goed muis ?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-05-2017

Druifje; wat super fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je kinderen! De tijd vliegt voorbij ja.

Patrieske, het gaat nog goed. Ik leef echt van uur tot uur. Vind het gewoon dood eng. Ben zo gruwelijk bang dat het niet goed gaat. Ik denk ook echt dat als het niet goed blijft gaan, dat ik niet meer durf zwanger te raken. Deze weken zijn echt verschrikkelijk. Maar nog heel even tot vrijdag. Hoe gaat het bij jou??

Hoe gaat het met de rest van de meiden??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 01-05-2017

Kan het me heel goed voorstellen! Zo gerust dat ik in december was, toen probeerde ik er met volle teugen van te genieten, zal ik ook nooit meer worden. Steeds hoop je zwanger te mogen worden. Maar als je dat eenmaal bent is er voorlopig niks aan hoor! Leef je echt van echo naar echo. Ben heel erg benieuwd vrijdag!

Hier ben ik eindelijk weer ongesteld geworden na de mk in januari en 2 curretage die ervoor nodig waren om het kwijt te raken.... wa't een tijdverspilling allemaal ! En nu zijn m'n 'vruchtbare dagen' precies in onze vakantie volgende week... en ik ga niet op en neer rijden voor het zkh. Dus nog een maand rust erbij. .

Hou je taai !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - kim88 - 01-05-2017

@muisje verschrikkelijk he die onzekerheid.
Ik ben haast elke dag bang geweest tot de bevallingen aan toe.
Als je eenmaal mk`s hebt gehad raak je dat gewoon niet meer kwijt.
Je begint helaas niet meer aan een onbezorgde zwangerschap.
Hopelijk heb je veel steun en snappen de mensen om je heen waar je door heen moet.
hopelijk helpt de 1e echo je een beetje op weg naar iets meer zekerheid.
Sterkte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-05-2017

Heb je natuurlijk al privé gesproken mop...


Bijna vrijdag 💜💜💜💜💜💜


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-05-2017

Patrieske, hopelijk is volgende cyclus je lichaam er helemaal weer klaar voor. Zal super hard voor je duimen meis!

Kim, ik denk dat als morgen de echo goed is, dat ik al behoorlijk opgelucht ben. Heb ook beloofd aan manlief dat ik er heerlijk van ga genieten.

Buddha, ja nog 24 uur hihi.

Vandaag iig de 7 weken gehaald. Dat voelt al als een behoorlijke overwinning😍
Ben steeds vaker misselijk en heb zelfs al paar keer gespuugd. Nachten vaak wakker en af en toe ijskoud hebben.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-05-2017

Laat maar komen die misselijkheid!! Doen de hormoontjes goed haar werk!😍 je bent hartstikke zwanger, morgen zie je jullie kindje gewoon!! Hoelaat echo? I hoop dat komende weken voorbij vliegen en je steeds meer vertrouwen krijgt lieverd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 04-05-2017

Morgen om half 9 buddha. Ben meteen als eerste hihi. Dus hoef niet de hele dag nog te wachten.
Vandaag zijn de kwaaltjes weer minimaal dus houd m'n hart toch nog even vast. Is de echo goed, dan ga ik er echt meer van genieten 😊


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-05-2017

Succes morgen muisje!!!Je gaat gewoon een mooie echo krijgen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 05-05-2017

Nog geen reden voor een feestje. Er was een mooi vruchtjezakje en vruchtje met een kloppend hartje. Maar het vruchtje was wel te klein. Dus volgende week vrijdag weer echo.
Het mag ook nooit in 1 keer allemaal goed gaan hier ☹.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 05-05-2017

Hmmmm... vruchtje met kloppend hartje is al wel super nieuws ! Misschien ben je toch iets minder ver dan je dacht? Ik duim nog even door x


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 05-05-2017

Hoeveel loopt het nu achter in groei dan ?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 05-05-2017

2 weken zei ze. Dus veels teveel. Ben even weekje weg van forum!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 05-05-2017

Het loopt 2 weken achter? Is dat niet gek? Het hartje gaat toch pas ergens begin week 6 kloppen?
Sterkte meid !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 05-05-2017

Shit Muisje t mag idd ook nooit eens in 1 keer goed zijn.... Hè.... ik wens je alle rust komende week en blijf nog even op een wonder hopen voor jou ❤ Volgende week zal ik weer op vrijdag aan je denken en kom t uiteraard gelijk hier checken, hang in there meis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Poko - 05-05-2017

Hey muisje!! Nog geen reden tot paniek hoor.. Bij mijn eerste echo was er alleen een vruchtzak te zien..
2 weken later een kindje met kloppend hartje en precies de termijn die ik zou moeten zijn..
Nu het zo klein is, is het slecht op te meten..
Daarnaast kan het een late innesteling zijn geweest.. En een kloppend hartje is al super goed meis!!
Zie dat je zelf 7.1 had uitgerekend.. en een hartje klopt pas rond de 6 weken..
Hou hoop!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-05-2017

Muisje mijn eerste echo was ook zo...en kije 2 weken later...Maar ik snap je gevoel!! 😘 duimen draaien vrijdag voor jou!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-05-2017

Belle gefeliciteerd met je nieuwe uk!! Wat leuk joh. Hoe is het met jullie? Goede bevalling gehad? En een leuke kraamweek?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-05-2017

Muisje ik hoop dat jij je straks mag aansluiten bij de andere meiden waarbij de eerste echo ook niet helemaal verliep zoals ze hoopten. Het kan idd nog gewoon positief uitpakken. En idd bij vijf weken klopt er nog geen hartje dus op zich is dat al een goed teken, maar ik snap je angst en ongerustheid enorm goed!! We blijven duimen lieverd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-05-2017

Gadsiedarrie meis waarom heb jij nou altijd weer gedoe en stress, niks gaat onbezorgd Sad ik lees hier goede berichten dus hou moed!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-05-2017

Lieve dames,

Ik weet dat jullie het allemaal super lief bedoelen, maar ik voel dat het gewoon niet goed zit.
Op dit moment heb ik ook geen enkele symptoom meer, zelfs m’n borsten lijken weer kleiner en ze doen ook geen pijn meer. Ik slaap weer stukken beter, ben niet meer misselijk, ben niet meer super moe, alles maar ook alles is helemaal weg. Wel heb ik weer last van m’n onderrug, en zo begonnen mijn vroege miskramen ook.

Ik zal vanmiddag wel even de vk bellen om het zo door te geven, kijken wat ze zegt. Maar denk echt dat ik tot vrijdag gewoon moet wachten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Aardbeitjes - 08-05-2017

Shit zeg...wat enorm k*t voor je. Ik kan het niet anders verwoorden. Ik duim super hard dat het goedkomt Muis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-05-2017

Misschien testje tegenaan gooien? Hcg zorgt voor alle kwaaltjes dus als je nog altijd een vette streep hebt ligt het dus niet daar aan Smile misschien kan t je geruststellen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-05-2017

Da's idd ook nog een idee buddha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-05-2017

Nee mop hcg kannog weken in je lichaam blijven na miskraam. Dus dat werkt niet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-05-2017

Muisje nee dat klopt maar als je een knal test hebt zegt dat wel dat t goed zit. Jij zegt dat je al minder klachten hebt zoals vermoeid en misselijk. Dit wordt veroorzaakt door hcg dus heeft verband, op die manier bedoelde ik Smile
Dikke knuffel voor deze onzekere tijd mop xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-05-2017

Net met avond eten toch weer een draaiende maag. (Heb moeite met warm eten) En net toen ik thuis kwam rook het hele huis muf naar een of andere kipkruiden waar ik niet goed van werd. Dus misschien maak ik me gewoon veels te druk om niks.
Maar lief dat jullie meedenken. 😘


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-05-2017

Dat is een soort zelfbescherming door alle teleurstellingen en tegenslagen. Dat is heel logisch meis xxxx
Ik denk echt dat t de goede kant op gaat xxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Tessa23 - 08-05-2017

Ik heb nog niks geantwoord maar dat van die test is onzin.
Ik heb t al 2x vrij heftig meegemaakt en mijn teste knalde het scherm uit maar mijn echo's waren ook erg slecht dus dat zegt niks.

Zelfs na de curettage's knalde mijn testen nog.

Ik hoop van harte dat het jou gegund is. Sterkte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-05-2017

Tessa ik zeg toch nergens dat een positieve test betekend dat je geen miskraam doorgaat of krijgt... Je begrijpt t verkeerd, wellicht door je geschiedenis. Wat vreselijk voor je is meis! Maar
Zij zegt dat haar kwaaltjes weg waren, de kwaaltjes worden veroorzaakt door het hcg.. Zij had in tegenstelling tot jou wel een goede echo.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-05-2017

We blijven iig nog keihard voor je duimen muisje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-05-2017

Zeker weten ja!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - kim88 - 09-05-2017

@muisje sterkte meid. Misschien maak je jezelf idd helemaal gek. stress doet ook een hoop rare dingen.
hoop dat je lekker op je roze wolk mag gaan zitten hopelijk krijg je na je volgende echo meer vertrouwen.
dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 11-05-2017

Muisje, veel sterkte morgen! Wij duimen voor je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-05-2017

[Afbeelding: 2ujif53.jpg]

Alles gaat goed met ons kleintje. Flinke groeispurt gehad. Zag er super uit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - robbin - 12-05-2017

Wat super Muisje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-05-2017

Super muisje!!!!!Lekker genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Sunshine84 - 12-05-2017

Muisje, wat een ontzettend mooi nieuws! Het is jullie zo gegund! Gefeliciteerd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 12-05-2017

🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉❤❤❤❤ JAAAAAAA MUISJEEEEE, mega mega mega gefeliciteerd meis, waaaaaaa wat is dit ontzettend gaaf en bijzonder om te zien, zo'n mooie echo heb je daar zeg ❤❤❤❤ Oh ben zo intens blij voor jou, you just made the day hoor 😉 Heeft alle hoop en duimen van alle lieve dames hier toch onwijs geholpen, och wat heeeeerrlijk, na nu lekker vast wat gaan genieten en op naar die termijnecho hihi xxxx😘😘😘


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Poko - 12-05-2017

Yeah!! Wat super muisje!!!
Ben zo blij voor je!! Geniet ervan meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 12-05-2017

Ja echt Belle!!

Iedereen bedankt voor de kaarsjes, het denken en het harde duimen. Jullie zijn echt geweldig!! 😙


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-05-2017

Xxxxxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke ook - 13-05-2017

Yeah! Ben zo blij voor je! Dit is een plakker! Sterk kindje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 13-05-2017

Bijzonder hoor! Gefeliciteerd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 14-05-2017

@ Shadylady 😉😄 ik zal je nog ff fatsoenlijk antwoorden, krijg hier amper de tijd om op t forum te posten, dames met meerdere schatjes, hoe doen jullie dat en dikke respect 😉😉😉
Tanx voor je felicitaties, t gaat hier heel goed, lekkere chaos en zo nu en dan wel ff de "monkeybussiness-momenten " dat je echt even moet doorademen en alles eventjes stap voir stap af maakt haha, maar het is heel bijzonder en als ik dan weer zo'n moment overleefd heb, ben ik daar toch trots op, ik denk maar zo : zolang de kindjes maar het eten op tijd hebben en lekker gewassen zijn en blij zijn, dan komt dat huishouden ook nog wel eens.... ooit.... in gedeeltes hahaha vast herkenbaar...
Heb een goeie kraamweek gehad die mij veeeeeelllsss te snel om was, but hey wat is nou eigenlijk 1 kraamweekje tegenover 9 maand? Logisch dat de tijd zo vliegt.....
Wel enorm last van den hormonenachtbaan, dit had ik bij H ook dus ik weet dat t wel goedkomt uiteindelijk 😉
Redelijk goede bevalling gehad, dat enorme verhaal staat int apriltopic die heb ik net gepost
Hoe gaat t met jou Shadylady? Had gelezen dat je de kraamzorg in ging hè, wat een hartstikke leuke baan en past heel goed bij jou volgens mij😘😘😘

@ Muisjeeeeee, haaaiiii meis, ik zou zeggen kom maar door met je posts over kwaaltjes enzoooo en wanneer je t gaat vertellen enzoooooo en misschien ga je het op een bijzondere manier vertellen? Ooooeehhh en BUIKIEfotos over n tijdje niet te vergeten, hihihi Belle kan niet wachten ❤❤❤❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-05-2017

Dank je wel voor je bericht belle! Fijn dat alles goed gaat en ja als dr kids maar eten en drinken kringen dan komt de rest later wel. Ergens is het heel herkenbaar hoor. Ik probeer hier het huishouden ook tussen de bedrijven door te doen maar zeker nu ik 8 dagen achter elkaar werk is het best lastig haha
Ja zo'n kraamweek vliegt voorbij, zeker als je het leuk had met haar! Het is zo fijn om daar een positieve bijdrage aan te leveren!! Weet ik nu uit eigen ervaring.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Semmie - 18-05-2017

Hoe was je intake muisje?
Ik hoop dat je t gewoon druk hebt en nog niet kon reageren..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 18-05-2017

Semmie, ik had hier niks neergezet omdat de intake alleen maar gepraat was hihi. Heb helaas ons kleintje niet mogen bewonderen. Daarom morgen om 18.00 uur een extra echo bij een pret echo bureau. Heb nog steeds best veel stress omdat ik me vaak super goed voel. Slaap alleen wat slecht en mn borsten zijn groter en soms wat moe. Eten was eerst ook een probleem maar gaat ook steeds beter.

1 Juni termijnecho. Als die goed is mag iedereen het weten. Misgaan kan het altijd. En denk dat ik mijn darmenbuikje niet eeuwig kan verbergen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 19-05-2017

Ik ben verliefd!

[Afbeelding: 52jibq.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 19-05-2017

❤❤❤ oooowww Muuuiiisssjjeeee ❤❤❤ wat n pracht, wat n beauty, ik ben zoooooo intens blij voor jou en ook verliefd op dat tooo cutey poppetje daar, ooowww enjoy lieve schat 😘😘😘


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 20-05-2017

Belle, het was prachtig gewoon. Mooi is niet eens de juiste benaming.
Ons kleintje zat gewoon te dansen in mn buik. Mevrouw die de echo maakte moest er zelf om lachen. 9 weken en nu al schudden met zn lichaam en hoofdje.
Ik had nooit verwacht dat ik zo verliefd kon zijn❤❤. Mijn man is mn alles, maar dit kleintje maakt ons zo compleet. 😍. Moet er al van tranen als ik het typ. ( heerlijk die hormonen)
Heb alles trouwens op usb stick meegekregen, dus maandag en dinsdag de opa's en oma's blij maken met de beelden.
Tot snel weer 😍😚❤💋


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke ook - 20-05-2017

Oh wow muisje. Wat is dit prachtig om te zien. En helemaal om jouw trots blijdschap en verliefdheid te lezen. Geniet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 20-05-2017

Aaah fijn joh!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 29-05-2017

Pff vanochtend nog moeten spugen maar ondertussen zo bang voor aankomende donderdag. Zo bang dat we slecht nieuws krijgen, terwijl het aan de andere kant zo goed aanvoelt. Kwam ik maar eens van die onzekerheid af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 29-05-2017

Hiii lieve Muisje, lieverd die akelige onzekerheid blijft nog wel een aardige tijd en dat is niet zo gek na alles wat jij hebt moeten doorstaan.... Stap voor stap komen we er wel.... Eerst wordt t een soort van echo naar echo leven en meis ik leef met je mee!!! Heeeelll goed teken dat spugen hoor, al is het met dit warme weer wel xtra zwaar, denk aan jou en hang in there xxxxx ❤❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-05-2017

Lieverd heel begrijpelijk je gevoelens. Je hebt zon lange weg afgelegd, je bent natuurlijk bang om dit weer te moeten verliezen!
Wat belle zegt je leeft van echo naar echo. Iedere goede echo geeft je weer een boost vertrouwen maar in de loop van de tijd komen die akelige gevoelens weer terug. En dan is het weer bijna echo tijd en word je weer gerust gesteld!
Dit wondertje is van jullie en pakt niemand je af! Het gaat allemaal goed xxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-05-2017

Ik snap je gevoel heel goed hoor muisje!😘


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 01-06-2017

Veel succes met je echo vandaag, muisje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-06-2017

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Heb pas 16.20 uur de echo. Dus ben echt mega zenuwachtig nu.
Heb beloofd aan manlief dat als deze echo goed is, ik ga genieten en mn 1e cadeau ga kopen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 01-06-2017

Heel veel succes muisje!

Ik mag morgen om 16.30...hopen dam het geslacht te zien. ...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 01-06-2017

❤❤❤Muisje❤❤❤ onwijs veel good luck straks hoor, nog heeeuull effies wachten 😉💪💪💪 meis ik ben benieuwd wat je gaat shoppen en misschien hou je t lekker niet bij 1 kado maaarrr fijn wat lieve dingetjes inslaan hihi je hebt zo lang gewacht meis, ik gun je the worlllldd aan babystuff ❤❤❤

Samantha veel plezier straks 😉


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 01-06-2017

Oops bedoel morgen Samantha 😄👍👍


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-06-2017

Super leuk Samantha!! Voor jou dus ook spannend!!

Belle, het zal iets kleins worden. Een speentje of een pakje of een leuke slabber of iets.
Met 14 weken na de vk ga ik denk wat meer los hihi, maar de grote dingen zoals kamertje enz zullen pas na de 20 weken echo komen. Ben gewoon extreem voorzichtig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-06-2017

Heb ouderavond dus later meer.
Maar ons kleintje is super gezond, alles was helemaal goed. 23 dec wordt de datum dus even ticker aanpassen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Aardbeitjes - 01-06-2017

Yes goed nieuws Muisje!!!! Fantastisch Smile Ik kwam even spieken hier speciaal voor jou hi hij


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 01-06-2017

Jaaaaa Muisje megagaaaafffff!!! Dikke dikke gefeliciteerd meis waaaaaa wat heeeuurrrlik.... soooooooo.... wat hebbie allemaal gekochtie 😄😄😘😘❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Poko - 01-06-2017

Mooi nieuws muisje!! GefeliciteerdSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-06-2017

Dank je wel dames.

Helaas nog niks Belle, ben nog aan het werk hihi. Ga morgen zeker even iets moois kopen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 01-06-2017

[Afbeelding: 2exxxxd.jpg]

Ons prulleke!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - patrieske - 01-06-2017

Wauw bijzonder hoor !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 02-06-2017

Super mooi!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 02-06-2017

😍😍😍 Prachtig Prulleke zeg ❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-06-2017

Hoe gaat het met alle meiden hier?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 07-06-2017

Ik zag net een melding van druifje bij zwanger forum jan/feb!! Jippie wat super leuk zeg. Dit kleintje moet bij je blijven meis!! Hou ons ook op de hoogte!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-06-2017

Haha goed opgelet muisje ;-). Ik ben erg onzeker hoor, we gaan het maar weer afwachten. Pas mijn broeken alleen niet meer, nu al niet meer. Maar met menstruaties heb ik ook altijd een dikkere buik. Heb nu wel enorme krampen, dus kwe gewoon niet zo goed.
Met jouw alles goed? Kun je stilletjes aan beetje bij beetje meer genieten?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 08-06-2017

Wauw vind het wel super gaaf voor je druifje! Ga kei hard hopen dat het goed komt.

Het gaat hier wel aardig. Had zo gehoopt dat ik er meer van kon genieten na de termijnecho. Helaas was dat maar een aantal dagen. Nu toch weer in de stress, wat echt niet leuk meer is.
20 Juni mag ik pas weer naar de VK toe. Ik kan wel zeggen dat ik nog een extra echo maak, maar moet leren vertrouwen te krijgen in m'n baby en in me eigen lichaam. Plus als ik een goede echo hebt werkt het maar voor een week voordat ik weer in de stress schiet. Hopelijk mag ik gewoon snel de baby voelen.

Heb toch ook nog steeds niks gekocht voor ons kleintje. Durf het gewoon niet Sad . Zo bang dat ik iets koop, en dat het dan mis gaat.
Ga dit toch ook echt bespreken met VK want het kan niet zo langer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-06-2017

Goed dat je het gaat aangeven bij de vk. Ik denk dat jouw reactie ook "logisch en normaal" is. Jullie hebben er enorm voor moeten knokken. Hebje al soort van klachten? Al zegt dit ook niet altijd wat!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-06-2017

@Druifje: spannend!!! (Voorzichtig) gefeliciteerd! Hoe is het verder met jullie? Ik zie soms leuke foto's op fb voorbij komen.
Hier gaat het goed. Q gaat als een speer en is heel erg "gegroeid" door school. Alleen opvoeden...dat vind ik erg lastig.
@muisje: voor wat het waard is: ik was ook erg onzeker. Ik leefde naar momenten (de 13 weken, de 20-weken echo, de grens van 24 weken, de grens van einde tweede trimester... uiteindelijk is Q met 41 weken gekomen, gezond en wel. Als ik je één tip mag geven: word niet boos op jezelf omdat je zo onzeker bent. Dat hoort kennelijk bij je. Als andere mensen dat niet begrijpen: jammer dan. Als je loslaat dat je nou eenmaal onzeker bent, kan het zijn dat de onzekerheid minder wordt. Luister naar hoe je je voelt.
Het proberen waard!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 09-06-2017

Druifjes, heb juist regelmatig klachtjes maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Hoe gaat ie bij jou?

Meisje 79. Ben juist nornaal helemaal niet zo onzeker. Denk alleen dat het gewoon nog niet helemaal goed doordringt dat het goed zit en dat ik werkelijk zwanger ben. Komt puur door de lange tijd wachten en door de 2 miskramen. Kan gewoon niet geloven dat het nu wel goed mag gaan.
Ik heb vandaag wat tips gelezen wat ik er aan kan doen. Dus ga daar aan werken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-06-2017

Jippie 12 weken 🎉🎈.

Het gaat nu echt gebeuren. Gaan zo eten en dan de stad in en na prenatal. Manlief wilt daar eens kijken en wat kopen.
Hopelijk doet dat veel goeds met me.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 10-06-2017

[Afbeelding: 316k976.jpg]

Het is gelukt! We hebben samen iets uitgezocht en het voelt heerlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 10-06-2017

Aaawww Muisje hoe sweeeetttt, heel toevallig heb ik zo een int roze en dan t knuffeldoekje variantje hihi, die zijn errug lief en errug zacht.... Wat heerlijk dat het zo fijn voelt nu, hou dat gevoel zo laaaannnggg mogelijk vast meis ❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-06-2017

Muisje ik begrijp je helemaal meis!! Ik zal je zeggen, ik kon t tot op de dag van de bevalling bij r nog niet beseffen.. Ik wist dat ik zwanger was, echo's gezien hartje gehoord, schopjes gevoeld... Maar omdat dit mijn grootste wens was, leek het zo onwerkelijk en kon ik het gewoon niet echt geloven dat er echt een kindje in MN buik zat...
Ook was ik vaak onzeker en bang... Zo gewenst en dus voelt het zo teer en kwetsbaar. En dan heb ik nog nier eens zon lange weg begaan als jij..
Bij de tweede was dit compleet anders. Ik wist dat ik t komn, dat het écht zo is.. Vanaf dag 1 zorgeloos genoten!!
Niet teveel forceren, het is okey om die onzekerheid te voelen. Naar mate de zwangerschap vordert krijg je steeds een beetje meer buik en daarmee groeit ook je vertrouwen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-06-2017

Druifje ohhhhhhh ik lees t nu pas!! Voorzichtig gefeliciteerd meis xxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-06-2017

@Muisje ah wat een lief klein knuffeltje.

Helaas gaat het hier weer niet goed. Sinds vanmorgen veel bloedverlies en ook stolsels.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-06-2017

Druifje jak Sad hoe kan dat nu toch telkens gebeuren... Sterkte xxxxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-06-2017

Dankje, dat is de vraag, maar binnenkort heb ik een afspraak met de gyn voor verdere echo's etc.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 14-06-2017

Jeetje wat klote zeg. Ik hoop dat een Arts je kan helpen.
Hele dikke knuffel lieverd 😗


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-06-2017

18 juli afspraak bij de gyn, krijg dan echo's en verder inwendig onderzoek. Eerst dit en lichaam tot rust laten komen.
Ik weet ik heb 2 kids, dus mag niet zeuren/klagen etc, maar ben gewoon ook verdrietig/teleurgesteld. Ja ik ben gezegend met 2 kids, alleen sjah.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 15-06-2017

Druifje, al had je er 10. Als de wens er is voor nog een kindje, is dit gewoon vreselijk zwaar.
Laten we hopen dat de maand snel voorbij gaat en dat je snel antwoorden krijgt.
Dikke knuffel mop 😗


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 19-06-2017

Jippie de NIPT was goed Smile Smile Smile

Inmiddels al stukken meer aan het genieten van ons kleintje. Vrijdag nog even gespiekt, en zaterdag 3 lange positie broeken gekocht, en 1korte en 1 mooi zwart shirtje.
Voor papa dag een slabbetje en sokjes gekocht voor manlief met I Love Papa.
Dus het gaat echt de goede kant op.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-06-2017

Ah wat super fijn meis! En het hartje mogen horen, wat bijzonder!!!!! Hopelijk mag je steeds meer positieve stapjes voor jezelf blijven zetten. Dit is nu al erg fijn.

ik ben weer even stiller, het is me allemaal even teveel. Moet dit even weer een plekje geven en van mij mag het zo juli zijn.
Geniet verder wel van de kids uiteraard. Bijna grote vakantie en daarna mag hij alweer naar groep 2, gaat veel te snel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-06-2017

Sterkte druifje Sad zo verdrietig telkens dit te moeten doormaken Sad of t nu voor de eerste kindje is of nummer 3456,,, een kindje is gewenst dus dit doormaken is intens verdrietig Sad

Muisje ohh wat geweldig goed nieuws!! En wat gaat de tijd snel. Krijg je al een boller buikje? Wel fotos plaatsen he!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-06-2017

Buddha. Haha heb zeker een zichtbaar buikje. Kan er niet meer omheen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - muisje666 - 22-06-2017

[Afbeelding: 2414cab.jpg]

Deze is van nu.
Volgens VK ligt de baarmoeder ook al richting navel. Dus het is niet alleen maar darmen 😍.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - belle - 22-06-2017

Muisje wat is dit weer prrrrachtig om te zien zeg!! J'adore..... ❤❤❤


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Mus - 22-06-2017

Wauw muisje, wat een mooi buikje heb je al!! Geniet er van!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-06-2017

Wauwww wat een mooi buik muisje!! Ik ben zo blij voor je xxxx fotos spammen he!!!! Hebben we ook.allemaal gedaan en nu is het jouw beurt!!!

Hoe voel je je? Heb je al ideeen voor de babykamer(babydump ehv?) Namen?