Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-10-2012

Shady, gaaf die kleuren!
Wilde ook roze muur maar schoonmoeder zou behangen en niemand wist dat wij wisten dat t een meisje werd. Dus voor grijs gekozen met nu roze accenten.

Samantha, hier ook een klein kamertje. Kleiner dan t kamertje van jullie meisje. Ik kan naast t bedje en de commode t badje nog net kwijt. Kinderwagen past er echt niet. En zit een kleine inbouwkast in.

Bloempje, jee toch goed nieuws! Duimen draaien dat t nu zo mag blijven gaan.

Meisje, haha hij heeft zich goed laten horen dus. Hopelijk heeft hij niet veel last van z'n prikjes.

Marloes, super dat j het zo goed doet. Al goed gegroeid dus! En fijn dat de gehoortest goed was!

Meisje, ik met nu donderdag en vrijdag nog werken en dan heb ik 2 weken vakantie. Kijk er naar uit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-10-2012

De bevalling.

Dinsdag 9 oktober rond 4 uur begonnen bij mij de weeen. In het begin zat er ongeveer 25 minuten tussen en ik verloor al heel snel wat bloed.
Toen M. thuis kwam hebben we samen lekker eten gemaakt en rustig zitten eten, de weeen namen al snel toe in frequentie. Vanaf half 9 's avonds kwamen ze om de 5 a 6 minuten. Voor de zekerheid de vk om kwart voor tien maar gebeld en om 11 uur kwam ze even kijken. Helaas nog maar 1 cm ontsluiting, maar ze was blij dat ik voor de nacht nog even had gebeld en dacht wel dat ze me in de nacht nog wel een keer zou zien....
Om half 12 ben ik naar bed gegaan, maar na een half uur was ik er weer uit... liggend op bed waren de weeen voor mij slecht op te vangen, dus ikke met een matje beneden op de bank gaat zitten, daar ging het een stuk beter.
Om half 1 's nachts braken m'n vliezen, vanaf dat moment nam de heftigheid en de frequentie van de weeen nog meer toe. Vanaf 1 uur kwam ik de badkamer niet meer uit, ik zat of op de wc (elke keer 2 druppels plassen) of stond onder de douche of hing op het badmeubel de weeen op te vangen. Om 2 uur het mijn man de vk gebeld omdat hij vond dat de weeen toch wel heel vaak kwamen.
Binnen een kwartier was de vk aanwezig, ik had op dat moment 3 cm ontsluiting, de vk vond wel dat ik hele heftige weeen had en ze kort op elkaar kwamen, dus we mochten alvast naar het ziekenhuis. Zij het ziekenhuis gebeld, het ziekenhuis waar ik heen zou gaan lag helemaal vol, maar ik was voor de vk de enige die nacht dus ik mocht naar het ziekenhuis waar ik eigenlijk heen wilde, maar zij nooit heen gaan omdat het eigenlijk net te ver is. Het is een lokaal ziekenhuis en ons mam werkt daar op de kraam. Voordat we naar het ziekenhuis gingen even m'n moeder gebeld, om 3 uur waren we in het ziekenhuis en binnen 5 minuten was m'n moeder er ook.
VK gelijk weer gecontroleerd en ik had nu 4 cm ontsluiting. In het ziekenhuis hebben ze een bad en daar heb ik heerlijk 1,5 uur in gelegen (ik ben zelf half in slaap gevallen in het bad) eenmaal uit het bad bleek ik 7 cm te hebben. Helaas namen de weeen af en bleek dat mijn weeen anders waren dan bij andere (het schijnt dat de meeste eerst de piek hebben en daarna de wee minder wordt, bij mij begon het rustig en bouwde de wee op naar een piek)
Na nog een tijdje puffen (echt ik had totaal geen besef van tijd) had ik 9,5 cm maar de vk vond dat ik weeenopwekkers nodig had, want op zulke weeen kon ik niet bevallen, er zat soms wel 10 minuten tussen (ik kon wel lekker op adem komen hahaha) Zo gezegd zo gedaan, gyn (arts assistent) werd gebeld, die ging akkoord dus huppa infuus erin, helaas heb ik blijkbaar meer klepjes in m'n aderen dan andere mensen, dus na 4x prikken zat dat kl*te infuus er eindelijk in)
De vk helemaal blij, want ik had 9,5/10cm de arts assistent vond echter dat ik nog maar moest gaan puffen om een laatste randje weg te krijgen... door de weeenopwekkers en mijn omgekeerde weeen heb ik echt het gevoel gehad dat ik uren over die laatste cm heb gedaan en op dat moment was ik er ook helemaal klaar mee!!
M'n vk en m'n moeder hebben me met 10 cm stiekem af en toe voorzichtig laten persen, want de arts assistent was nog niet terug, toen ze eindelijk terug was mocht ik gaan persen, wat was dat een opluchting!!! Na ongeveer 5 a 6 persweeen was ons J.oppe geboren. J.oppe schreeuwde gelijk heel goed en mama had een 2e graads reptuur (ach je kan niet alles hebben)
Ik kreeg onze vent op m'n borst en de arts assistent heeft een kunstwerk van m'n onderkant gemaakt, ze is ruim een half uur/bijna 3 kwartier aan het borduren geweest, gelukkig voelde ik er weinig van, maar ja als je je kind op je borst heb is alles zo vergeten.

Echt meiden, jullie kunnen het en ik zou het zo nog een keer doen!! Ik was wel heel blij dat m'n moeder erbij was, dat gaf mij en m'n man toch heel veel rust!! M'n man heeft het wel heel moeilijk gehad tijdens de bevalling, hij voelde zich zo machteloos en nog steeds merk ik dat hij heel emotioneel is over wat er allemaal is gebeurd. Hij heeft me op een manier gezien en horen vragen naar m'n moeder en naar hem dat zelf m'n moeder (dat is een harde) met tranen in d'r ogen stond.

De vk en ons mam zeggen beide achteraf dat het een flink zware bevalling is geweest, maar we trots op onszelf mogen zijn!! En wat ze zeggen is echt waar, ik kan nu nog wel zeggen dat het zeer deed, maar hoeveel pijn het deed, ik zou het echt niet meer weten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-10-2012

geweldig hoe snel je die pijn vergeet he marloes?? wel een mooi verhaal zo en jemig wat heb je prachtig geperst dat je J al snel eruit had zeg!!! dat was dat wachten dan ook wel weer waard haha

sam, zo klein is jullie kamertje niet als er zo`n mooie grote kast in past hoorSmile leuke meubeltjes!!!

meisje, jaja ik heb je op fb hihi met mijn mond gaat het goed, vandaag de eerste dag dat ik kan zeggen dat ik gene last meer heb(had vooral hoofdpijn) wat naar he die prikjesSad

ik moet er weer snel vandoor, c begint wakker te worden....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Mooi verhaal hoor Marloes!! Klinkt als een goede bevalling! En ja die pijn ben je snel weer vergeten! Gelukkig maar want anders zou ik niet nog een keer willen hoor...

Degenen die Bubble op fb hebben, er staat een foto op en de naam! Maar jullie zullen het wel al gezien hebben denk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 15-10-2012

meisje79 schreef:@Sam wat een mooi kamertje!
@Bloempje wat goed! ik duim voor je dat de positieve berichten blijven komen!
@facebook: dames dank jullie wel voor het uitnodigen cq accepteren van mijn uitnodigingen. Ik heb nu volgens mij Muts, Ikke, Bepje, Buddha, Natas, Druifje, Samantha en Marloes in mijn collectie. Mis ik iig nog Bloempje en Bubble (hopelijk ben ik niemand vergeten).

Hier: Q heeft z´n eerste prikjes gehad. Man wat maakte hij er een drama van. Hij begon met krijsen toen ik het consultatiebureau instapte en hij is niet opgehouden voordat we de deur van het consultatiebureau achter ons hebben dichtgetrokken. Hij hij was zo vrolijk vanochtend... Nu ligt hij lief te slapen in bedje (zeker moe van z´n boze bui...).

Ik heb je uitgenodigd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Oh bloempje ik vergeet helemaal op jou te reageren! Wat een super goed positief berichtje heb je kunnen plaatsen zeg!! Nu duimen dat de medicijnen hun werk blijven doen!!! Ik ben blij voor je!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-10-2012

Marloes, mooi verhaal meid. En die pijn ben je idd snel vergeten hè. Verbaasde ik me na m'n zoontje ook over.

Heb bubble nog niet op fb dus kan geen foto zien en de naam. Ben wel heel erg benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-10-2012

Marloes watceen prachtig verhaal! Klinkt ook wel als een mooie bevalling. Ook je laatate zin vind ik erg leuk. En het is idd zo. Je vergeet de pijn.

Meisje L heeft ook wel hele leuke momenten maar kan een flinkecdraak zijn hoor. Hier is ze net voorcde prikjes watcgaan huilen en tijdens decprikjes maar ze lag ddaarna al snel te slapen.

Sorry van mijn typfouten. Doe het eigenlijk sltijd via mijn tel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Ikke hier ook meestal via mijn tel hoor! En zeker nu ik ontdekt eb dat ik dus ook foto's via mijn tel kan plaatsen ben ik helemaal blij!
Je meisje heeft der prikjes weer gehad dus. Blijft toch altijd vervelend voor die ukkies he?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-10-2012

Ff kort, lees nu.bij en reageer later

Fotoos die jullie uploaden via tel zijn voor iedereen zichtbaar, dus ook niet leden. Vraag is dus af je wil dat deze op internet zo belanden?? Als je op normale manier upload zijn ze alleen zichtbaar voor forumleden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-10-2012

Marloes ik vind t een mooi verhaal, mooi lopende bevalling en idd voor herhalimg vatbaar. Jammer van dat kunstwerk van onder hihi
Ik ben natuurlijk nog aan de beurt hehe maar ik teken voor jouw verhaal! Bevallen is altijd heftig en zwaar maar jij hebt t heel goed gedaan!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-10-2012

@Meisje hahaha dus je mannetje heeft een goeie indruk achtergelaten op t Cb haha Wink wat een geluid kan zo'n kleintje presteren he haha lijkt me wel sneu die prikjes Sad
Ik heb je toegevoegd op fb, jehad me geaccepteerd zag ik, leuk Big Grin
Hier gaat t idd heel goed de zwangerschap. Tuurlijk heb ik ook wel eens last van wat ongemakken ben ook al 7 mnd zwanger maar ik ben er heel tevreden mee hoe t gaat!Hou t werken nog goed vol en ga nog steeds met plezier, dagen vliegen voorbij en wil tot 36 doorwerken, daarna zal de tijd pas langzamer gaan vreees ik! Ben t zwanger zijn nog laaaang niet beu ik geniet ZO van die kleine in mn buik, kan zich zo heerlijk uitstrekken en dan krijg ik die kont ineens onder mn borsten want mn buik zit heel hoog, echt genieten! Maar kijk ook heel erg uit naar december, laatste loodjes en de bevalling, mn kleintje eindelijk vastkunnen houden en knuffelen... hele mooi tijd is t!
hoe gaat t verder met jou, hoe zien je dagen eruit? en hoe vind je man t papa zijn?
@Marloes ja goed dat J is aangekomen, het is ook zo'n droppie aan je foto's op fb te zien, echt heerlijk om naar te kijken!
En leuke ticker heb je Big Grin Moet even wennen aan alle bevallen moeders met hun tickers Big Grin nog even en ik mag ook whoehe
@Natas ik heb bubble wel op fb, stuur me anders een pbtje op fb dan zeg ik wie bubble is en kun je ze toevoegen! Kan ik ook alvast d e naam verklappen Wink

Hier weer een werkdag voorbij Big Grin heb een paar heerlijke nachten erop zitten en dat doet een mens goed zeg! nu even tafel afruimen (aardappels met witte bonen in tomatensaus gegeten hmmmmm) en dan even op t bankje neerploffen om vervolgens om 19.00 uur weer de deur uit te gaan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-10-2012

Tnx voor de tip meis! Al maakt het mij echt geen zak uit dat alles op internet zichtbaar is... Maar kan me voorstellen dat er meiden zijn die dit wel vervelend vinden!
Wat heerlijk dat je zulke goede nachten gehad heb! Dat kan een mens idd goed doen. Mijn bad loopt nu vol dus ik ga straks ontspannen met robinson aan op de badrand haha! Nu nog heel ff lezen en dan zal mijn bad zo klaar zijn!
Heb net de woonkamer gezogen en vlak voordat ik naar bed ga doe ik hem nog ff dweilen, is dat ook maar weer gedaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 15-10-2012

Zo zit ik een heel verhaal te tikken op mijn tel omdat ik nu even tijd heb om me verondersxhuldigen valt ineens het hele verhaal weg!!!! Ik reageer morgen even opnieuw ik ga dan eindelijk tijd nemen voor jullie! Xxx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Om je te verontschuldigen?! Waarvoor in hemelsnaam?!
Van harte meis!! We horen je verhaal nog wel, fa maar lekker genieten!!!
Mooie foto's van je kleine meid hoor Bubble!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-10-2012

Hey Shady moest je plassen Wink

Bubble we horen je verhaal vanzelf Smile geniet maar lekker van je kleine meid!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

@bubble, rustig aan meis!! Lekker genieten en bijkomen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Haha ja moest idd plassen maar lag daarna zowat meteen alweer in coma!

Jullie waren ook vroeg meiden! Slapen jullie nu nog wel ff lekker?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

@shady, ik ga nu weer een uurtje proberen te slapen j had honger en een volle luier en ik stond op knappen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Slaap lekker Marloes!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-10-2012

Ik ben nu weer half wakker Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Ik werd om 8 uur wakker geroepen door zoonlief! Was ik net weer in een coma helaas... Maar ja..
Zometeen op naar de eerste fysio... Zal mij toch benieuwen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-10-2012

Komt helemaal goed Shady! Ik ben nu 2 weken niet geweest en voel het echt weer! Maarja ik heb nog maar 3 behandelingen.... Dus ik wil even kijken hoe het gaat zonder maar eigenlijk gaat dat dus niet maarja


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-10-2012

stelletje nachtbrakers, ik heb alleen bloempje gemist die vannacht(hoop ik) goed heeft geslapenWink

bubble, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, je bent gewoon helemaal in de zevende hemel en te druk met je mooie meisje!Smile

shady succes bij de fysio

marloes, haha fijn he die knellende (.)(.)Smile hihihi ik weet nog goed dat ik s`nachts naar de wc ging dat ik een spoor trok van melk omdat ze dan zo begonnen te lekken hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-10-2012

wat naar sam, dat je eigenlijk nog wel fysio nodig hebt maar dat de behandelingen te weinig zijnSad soms vraag je je echt af waarvoor je verzekerd bent he?? pff succes ermee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-10-2012

zo hier ons buurmeisje op bezoek(bijna 3), ze komt me helpen om c.olin in bad te doen zo kunnen papa en mama naar de vk voor de intake en uitgebreide echo(de 2e alweer, vorige keer ging het rond de 18weken misSad toen kregen ze te horen dat het het syndroom van turner had en dat de overlevingskansen wel heel klein waren, ze hebben toen besloten het lot te laten zegevieren maar dat heeft ze niet geholpen......ze wisten toen al rond de 12 weken dat er `iets` mis was maar ze konden hun toen nog niet vertellen wat dat dan was, nu is deze echo wel extra spannend voor ze............ik hoop zo op een klein wondertje voor hun

ook aan het wachten op tel van mijn schoonzus die is donderdag uitgerekend van de 2e en heeft al een poosje last van voorweeen maar zet nog niet door, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt ik ben benieuwd of ik gelijk ga krijgenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-10-2012

mutsiemuts schreef:stelletje nachtbrakers, ik heb alleen bloempje gemist die vannacht(hoop ik) goed heeft geslapenWink

Nou zet dat maar uit je hoofd, wordt helemaal gek van het maagzuur. kan een uurtje slapen en wordt er dan weer wakker van. Vandaag gaan ze overleggen of ik iets anders mag gebruiken in combi met de medicijnen. Dit is geen doen meer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-10-2012

Sam, inmiddels al helemaal wakker?

Shady, succes bij de fysio!

Muts, wat zal je buurmeisje genieten straks als ze kan helpen bij het badderen. En idd erg spannend voor je buren, pfff wat zullen zij gespannen zijn. Ik duim voor goed nieuws voor hen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-10-2012

Bloempje Jaa ik ben wakker... Hihi vervelend joh van je maagzuur! Ik hoop dat je iets mag hebben wat in combinatie wel kan met je medicijnen!

Muts ja erg vervelend dat ik nog maar 3 behandelingen heb Maarja het word nog erger in de zorg heb ik gehoord! En hoop dat je buren goed nieuws krijgen

Shady hoe is het gegaan??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 16-10-2012

Muts dat is heel spannend voor je buren zeg. Ik hoop dat alles goed is.
Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen over je schoonzus. Voor c zou het leuk zijn als het een jongetje is toch?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

@Muts, hopelijk is alles goed bij de buren!! En gezellig dat je buurmeisje je komt helpen!! Wanneer was bij jou de bv een beetje in proportie?? Hier gisteren al een paar keer gehad dat het eruit spoot, ach mag niet klagen, we hebben tenminste voldoende!!

@shady, wat balen dat semmy wakker werd terwijl jij net sliep!! Hoe is/was het bij de fysio??

@bloempje, hoe is het vandaag met je?? Hopelijk mag je iets tegen het maagzuur gaan gebruiken en kan je dan iets meer slapen!!

@sam, heb je nog lekker kunnen slapen?? Wat vervelend van de fysio, blijf het raar he, dan ben je verzekerd en veel dingen gebruik je nooit en wat je wel nodig hebt valt er dan weer half buiten!!

@hier, hoera j zit over z'n geboorte gewicht!! Helemaal trots op m'n ventje!! En vannacht bijna niet gehuild en behoorlijk geslapen (ik voel me nu ook iets meer mens) en vandaag voor het eerst ondergeplast (heerlijk zo'n ventje) nu genieten van de laatste daagjes kraamhulp, vanaf donderdag moet ik hetzelf doen......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-10-2012

Dames, ik zit er flink doorheen vandaag, dus reageer minimaal. Gewoon geen zin... Sorry. Laatste stand, echo gehad, weinig veranderd tov gister en tis allemaal nog erg onzeker. Maar men vermoed wel dat het heel ietsje vooruitgang is tov afgelopen week. Daar houd ik me maar aan vast...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 16-10-2012

Als je niet wil reageren begrijpen we dat allemaal hoor bloempje!! Hele dikke knuffel van mij!

Net gebeld naar baby-d*mp voor matrasje ligt iej al gewoon in de winkel!!!! En ze zouden me Bellen!!!! En ik maar wachten!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

Even vraagje, welke thermometer gebruiken jullie voor je kind?? Ik heb er nu 1 van de da, maar hij is zo traag als de pest!! Ik krijg graag tips van jullie..... Alvast bedankt??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Thermometer van de Hema! Kost 4 euro ofzo of misschien iets meer maar die is erg snel!!

Bloempje balen dat je weer ff een dip heb maar kan het me zo goed voorstellen!!! Hou je taai meis!

Sam wat een sufferds zeg dat ze je miet ff bellen!
Hier precies zo met semmy zijn kleding kast! Die stond voor 9 nov leveren, blijkt ie al weken lang in hun magazijn te staan!! En wij hoorden maar niks! En we zaten er echt met smart op te wachten want dan kan die andere kast helemaal voor de kleine meid ingericht worden! Pfff

De fysio... Tja kreeg een beetje op mijn kop... Ik moest wat rustiger doen.. En verder was het voornamelijk intake en daarnaast wat bewustwording van de bekkenbodem leren ontspannen bij elke houding en dat ging me al aardig goed af! Daar wonnen we al een hoop tijd mee zei ze. Volgende week wil ze echt wat oefeningen gaan doen om te kijken of er verder dingen zijn die kunnen helpen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

Oh Marloes wat goed dat je ventje al lekker boven zijn geboorte gewicht zit!! Gaat dus goed met hem!
En hoe voel jij je?

Hier trouwens twee zakken vol met meisjes merk kleding uitgezocht van een ex collega van mijn vader! Heb echt super leuke dingen!! Nou moet ik alleen zelf gaan bepalen wat ik er voor geef... Zoooo lastig!! Hebben jullie enig idee wat ik aan kan houden? Een euro of twee euro per kleding stuk ofzo? Kheb echt heel erg veel!! En uggs in maatje 17!!! Te schattig! Roze!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-10-2012

Marloes van hart gefeliciteerd met je zoontje!
Je verhaal net even gelezen!
Moooie bevalling hoor! Daar zou ik wel voor willen tekenen hahaSmile

Geniet ervan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 16-10-2012

marloes, ik heb er 1 met een gouden puntje (braun, was wel 10 euro dacht ik). dat zijn erg snelle thermometers. binnen 10 seconde geven die de temperatuur aan. als t goed is heeft t kruitvat ook thermometers met een gouden puntje

shady, tja lastig haha. weet niet wat voor merk kleding t is en in welke staat t is? echt nog zo goed als nieuw? of wel gebruikt maar kan nog een ronde mee?
als t echt zo goed als nieuw is, dan is 2 euro per kledingstuk wel beetje weinig denk ik. daar verkoop ik bijv de vingino broeken van mn zoontje niet voor.
wel leuk, zo'n tas!

heb gister avond ook setje voor L gekocht bij prenatal. had k in de folder gezien. en nog een ander setje op t oog dat ik erg leuk vind. alleen beetje prijzig. is van mexx


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 16-10-2012

AM, hoe gaat t met maybritt? is ze inmiddels uit het ziekenhuis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 16-10-2012

Ik heb geloof de thermometer van de kv.

Shady kun je haar niet laten bepalen wat ze er voor wil hebben?

Oke ik heb het weer bewezen dat ik niet stil kan zitten en ik het lullig vind om andere dingen voor me te laten doen.
Me rug voelde weer heel stuk beter, dus heb vanalles weer gedaan. Mou je raadt het al. Weer rugpijn en nu ist ook omhoog getrokken. Beetje Dom dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

Manlief heeft een thermometer gehaald die binnen 10 sec klaar is!! Thanks voor de tips!!
Overdag heeft j al geen kruiken en mutsje meer nodig. Geef hem 's avonds nog wel een kruik, vanochtend werd hij wakker van de kou.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-10-2012

@ikke, doe je rustig aan meis?? Staks ben je nog verder van huis!!

Hoelang hebben jullie 's nachts een kruik bij de kleine gelegd??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-10-2012

ikke ook al zo n eigenwijze donder dus! niet zo handig he... maar ik snap het wel hoor, ik ben net zo..

marloes fijn dat je al een goede thermometer gescoord heb!

natas het meeste is mexx of esprit of beebielove ofzo. die kende ik niet.
ik heb ff het aantal kledingstukken geteld en dat zijn er 36. maar ik ga echt niet super veel betalen, want het is en blijft tweedehands kleding.. ik zat zelf te denken om er 50 euro voor te geven maar ik heb echt geen idee wat zij zelf in gedachte heeft..
dat vind ik dus wel het lastige van deze manier.. moet wel zeggen dat de kleding er nog goed uit ziet. niet als nieuw maar je ziet wel dat het goede kwaliteit is. en er zitten echt te leuke dingen bij! oh en ik zei uggs maar het zijn geoxjes. zo schattig! roze met een bont randje en een bloemtje erop ofzo. mijn man vond de kleding die ik er uit gezocht had ook allemaal onwijs leuk. zit ook een super lief schattig licht roze winterjasje bij van esprit! maar is maat 62 en weet niet of onze meid er wat aan zal hebben.. maar vond hem te leuk om het er niet op te gokken haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 16-10-2012

Beebielove ken ik wel. Is best prijzig merk. Maar wel erg leuk!
Heb voor L een shirtje ervan gehad en in maat 62 hangt er een setje klaar an beebielove.

Marloes, kijk, de thermometer is al geregeld. Gaat je vast goed bevallen.
Ben er zelf erg blij mee.

Mutsie, hoe was de echo van de buren?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 16-10-2012

shady, ik vind rond de 1 a 2 euro pst genoeg voor 2e hands kleding, blijkbaar zien ze het ook een beetje als een vriendendienst dus 50 euro is toch niet zo`n raar bedrag??

bloempje, oef dat zijn dus nog geen goede nachten, ik had stiekum al goede hoop voor je
pff lastig hoor, misschien fijn al die echo`s maar aan de andere kant maken ze je ook zenuwachtig, moeilijk om positief te blijven maar idd je nu maar vasthouden aan het feit dat er al verbetering is in vergelijk met vorige week, en hopelijk is dat dit weekend weer zo het geval! dikke knuffel weiffie die heb je wel verdiend!!!!!!!!

marloes, hihi jij met je thermometerWink ik heb die gewoon van kv en tja die is wellicht ook traag maar ach dan knuffelen we gewoon in de tussentijd verderWink oef wanneer was het lekken/spuiten over?
ik moet zeggen dat het spuiten bij mij alleen echt de ochtendvoeding was en das nu een maandje over of zo? verder vind ik dat ik niet zo heel veel deed lekken en heb zo`n 2 maand mijn lilypadz/zoogcompressen gebruikt en nu helemaal niks meer, ik moet zeggen dat ik sinds kort pas mijn borsten minder vol vind, het lola gehalte vond ik behoorlijk langSmile
wat super dat j alweer op zijn geboortegewicht is, doe je goed, c had dat geloof ik rond dag 10 maar zeker weten doe ik het niet meer haha

met de baby van de buren was alles goed, echt super blij voor ze
waar ik me wel over verbaasde is dat ze alleen naar de echo ging, haar man had niet zo heel veel dagen meer, aan de ene kant begrijp ik het maar aan de andere kant, wat nou als het slecht nieuws geweest was? dan had ze daar helemaal alleen voor gestaan? ik vond het toch wel een beetje zielig voor dr......

voor c zou het idd leuker zijn als het een neefje zou worden, maar ach als ze klein zijn maakt geslacht ook niet echt uit toch? das pas later als ze oorlogje gaan spelen of nog later als ze op stap gaan dan is een knul erbij toch wel leuker hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-10-2012

Druifje waar ben jij nou?? Wel bibben hoor! Hoe gaat ie verder?


Bubble je hoeft je echt niet te verontdchuldigen gekkie! Hpe gaat t met jullie?

Hier de dertigwk evho gehad,.alles.zag er nog goed uit met de kleine! Is nu zon 40cm en 1,5 kg Big Grin en wordtbik geboorte geschat op zeven pond Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Buddha heb je al enig voorgevoel wat je gaat krijgen?
Ik denk een Meisje!!!
Fijn dat alles goed was! Toch altijd lekker om te horen!

Hier was semmy om 7:30 wakker dus we zitten al lekker aangekleed en wel op de bank tv te kijken. Zo maar eens een broodje maken..

Iedereen lekker geslapen? Ik gelukkig een redelijk nachtje alleen iets te kort maar ach..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Marloes wat een v erhaalzeg. Maar opzich wel een mooie bevalling toch, wel heftig kwa weeen, maar restwel hele fijne/lieve mensen om je heen.
Wat fijn dat julliemannetje alweer op geboorte gewicht is.

@Bubble, beetje laat, maargefeliciteerd. Wat een mooi meisje.

@Shady goed dat je naarfysio gaat. Hopelijk gaat het idd helpen. Je bent al zover, maar met pijn rondlopen, dan moet je nog effe een paarweken zeg maar, is ook niet fijn. Leuke kleurtjes hoor, al snap ik dat hetanders is op foto, maar des te leuker int echt ;-)

@Mutsiemuts, wat fijn dathun echo goed is. Wel raar idd dat hij niet meegaat, het had verkeerd kunnenzijn, dan had zij wel z’n arm nodig gehad.

@Bloempje, deze nachtbeetje doorgekomen meis? Zit je veel dagen alleen, of krijg je alsnog genoegaanloop, al is het zo’n stuk rijden? Dat je nu minder reageert is niet zo gek,maak je er niet druk om. Weet wel dat we aan je denken!

@Ikke, kijk je wel uit. Nietgelijk te gek doen hoor, het is frussie dat je minder kan. Alleen als je te gekgaat doen, duurt het herstel alleen maar langer. Makkelijker gezegd dan gedaan,I know, but, sjah…Knuf

@Buddha yeah leuk nog eenecho. Gelukkig alles goed met uk en een 7 ponder, goed bezig! Hoe voel jij je verder? Sorry als je het al verteld heb, maar heb omeerlijk te zijn niet alles terug gelezen.

Hier Bib



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Jeetje meiden waar zijn jullie allemaal?!
Ik zit me een beetje te vervelen thuis... Moet eigenlijk boodschappen doen maar heb er totaal geen zin in... Kan ook morgen ochtend denk ik dan...

Druifje hoest met jou meis?

En bloempje ik ben ook heel benieuwd of je inmiddels alweer nieuws heb. Goed nieuws mag ik dan hopen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Shady ja stil is het geworden he, jammer maar wel begrijpelijk natuurlijk!!

Hier gaat het opzich wel ok hoor. Begin het wel zat te worden om aan huis gekluisterd te zijn, maar alles voor uk. Maar uhm misschien een ranzige vraag, maar uhm zo'n slijmprop verliezen he, kan dat ook in delen? Ik kom er dus net achter dat ik dus van dat witte ranzige langdradige spul verlies. Of moet er altijd bloed bij zitten, want het is echt wit. Niet zoals beetje slijmverlies wat ik al vaker heb, maar echt dikkere substantie. OH beetje raar verhaal, maar kwe effe niet hoe ik het verder moet uitleggen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Druifje dat had ik ook rond de tijd waar je n inzit, maar op de dag van de bevalling was het nog veel meer( vond hetceerst al veel)en toen zatcercook wat bloed bij en dat nam toen ooksteeds meerctoe.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

[TABLE="class: cms_table_Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]leeftijd
[/TD]
[TD]hoeveelste kindje

[/TD]
[TD]nod


[/TD]
[TD]ronde
[/TD]
[TD]opmerkingen

[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]??
[/TD]
[TD]??
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger
[/TD]
[TD]leeftijd
[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]uitgerekende datum
[/TD]
[TD]geslacht
[/TD]
[TD]vk bezoek / echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bubble93
[/TD]
[TD]37
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]12-10-2012
[/TD]
[TD]dochter
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]29-10-2012
[/TD]
[TD]zoon
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25
[/TD]
[TD]26
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]25-11-2012
[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I]
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shadylady
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]3 de
[/TD]
[TD]25-11-2012
[/TD]
[TD]dochter
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]buddha
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]23-12-2012
[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I]
[/TD]
[TD] 26 okt 30wk echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]04-01-2013
[/TD]
[TD]dochter
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]2 de
[/TD]
[TD]10-02-2013
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]?
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen
[/TD]
[TD]leeftijd
[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]uitgerekende datum
[/TD]
[TD]bevallen op
[/TD]
[TD]naam
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984
[/TD]
[TD]26
[/TD]
[TD]2 de
[/TD]
[TD]21-03-2012
[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w
[/TD]
[TD]jay
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77
[/TD]
[TD]33
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]18-05-2012
[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w
[/TD]
[TD]r.oan
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]29-05-2012
[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w
[/TD]
[TD]c.olin
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib
[/TD]
[TD]26
[/TD]
[TD]2 de
[/TD]
[TD]06-06-2012
[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w
[/TD]
[TD]f.inne
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]07-07-2012
[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w
[/TD]
[TD]l.i.a.m
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]2 de
[/TD]
[TD]09-07-2012
[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w
[/TD]
[TD]l.i.z.e
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24
[/TD]
[TD]26
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]10-07-2012
[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w
[/TD]
[TD]l.ana
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]25-07-2012
[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w
[/TD]
[TD]s.amuel
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79
[/TD]
[TD]33
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]10-08-2012
[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w
[/TD]
[TD]q.uinten
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]20-08-2012
[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w
[/TD]
[TD]A.iden
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.
[/TD]
[TD]23
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]25-08-2012
[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w
[/TD]
[TD]J.inthe
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil1975
[/TD]
[TD]37
[/TD]
[TD]2 de
[/TD]
[TD]27-09-2012
[/TD]
[TD]18-09-2012
[/TD]
[TD]J.ay-Lee
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]1 ste
[/TD]
[TD]07-10-2012
[/TD]
[TD]10-10-2012
[/TD]
[TD]J.oppe
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Ikke, heb gelijk effe naar het lijstje gezocht, want ik wist even niet meer bij welke periode jij was bevallen. Bij iedereen is het natuurlijk verschillend en ik ga zeker nergens vanuit. Want de meeste bevallen toch na de uitgerekende datum en dat houd ik ook gewoon aan. We zullen zien, misschien straks even bij de controle vragen of ze al kan kijken of al verweekt is ofzo. Heb ook aardig wat buikkrampen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-10-2012

Dames, hier geen nieuws. 2e medicijn zit er aan te komen... Het medicijn wat ik nu heb duurt te lang volgens de gyn. Dus overleg met kinder cardioloog en dan waarschijnlijk tweede middel erbij.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

De slijmprop ben ik op de dag van bevallen verloren en dat is gewoon helemaal doorzichtig. Witte afscheiding heb ik ook al weken. Dus is volkomen normaal hoor meis Hihi!

Bloempje Hmmzz een tweede middel dus... Waarom mag je toch niet gewoon met geweldig nieuws komen he meis...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 17-10-2012

Druifje, slijmprop kan je in delen verliezen. Ik had de dag van begin weeën meer slijm, maar ook gewoon helder/wit en s avonds et wat bloed erbij.

Bloempje, balen zeg dat er een 2e medicijn bij moet omdat de 1e niet voldoende doet. Hopelijk gaat die 2e wel aanslaan.
Denk aan je meid!

Ikke, doe je rustig aan met je rug meid!

Hier doorgeslapen vannacht!

Leuk om t lijstje weer te zien. Maar wat veel jongens!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Bloempje ik duim nog steeds voor je!

Natas hier heel veel jongens maar hiercin de omgeving worden over het algemeen alleen maar meisjes geboren. Van dr 10 mensen bij ons op school maar 3 jongens.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-10-2012

@Natas: sterkte met werken morgen en overmorgen! Ik hoop dat je weer ff bij kan komen in je vakantie.
@Marloes mooi bevallingsverhaal! Hoe is het nu met je hechtingen? Kan je alweer een beetje zitten?
Je vroeg aan Muts wanneer haar melkproductie weer in verhouding kwam, maar ik ben zo vrij om daar ook antwoord op te geven. Ook ik had ook een enorme melkproductie in het begin. Bij mij is vraag en aanbod ongeveer na week 2 in verhouding gekomen, maar ik heb nog steeds regelmatig dat ik wakker word met ´vochtplekken´. Soms is zelfs mijn hele shirt nat. En mijn toeschietreflex is ook uit verhouding, als ik een kindje hoor huilen, als ik borstvoeding aan de ene borst geef of als ik ´s nachts een tijdje geen voeding heb gegeven dan heb ik ´lektieten´. Tja, dat moet je ervoor over hebben...Maar zo erg als in het begin wordt het niet meer, hoor...Tip: de siloconenzoogcompressen van ´lillypad´ zijn ideaal als je een feestje hebt en bang bent voor lektieten.
@Buddha fijn dat je een relatief ´makkelijke´ zwangerschap hebt. En leuk die echo! Ik genoot ook volop van mijn zw en had weinig klachten. Ik hoop dat je tot het einde een fijne zw houdt. Sterkte nog ff met werken. Knap hoor, dat je tot week 36 doorwerkt. Heb ik ook gedaan. Het was ff doorbijten (vooral psychisch) maar ik ben nu vooral blij dat ik het heb gedaan en nog ff 2 wkn extra heb.
@Muts fijn dat alles goed was met je buurmeisje. Manlief was bij mij bij alle belangrijke echo´s en vk besprekingen, maar hij kan relatief gemakkelijk vrij krijgen. Misschien dat dat bij hun lastiger is?
@Shady geen wonder dat je geen zin hebt in boodschappen...Wat een k-weer!
@Druifje het gevoel aan huis gebonden te zijn had ik op het laatst ook (vooral toen ik de 40 wkn was gepasseerd). Tip: probeer van de rust en de stilte te genieten want daar komt straks echt een einde aan! Pak dat momentje voor jezelf en het momentje met z´n tweetjes, ook al ben je het wachten een beetje zat. Heb je niet wat series, een film of andere dingen die je nog niet hebt gezien en boeken die je nog wilde lezen? Straks ben je blij als je ff de krant kan lezen...
@Ikke vet b*len van je rug! Beterschap!
@Bloempje jeetje nu een tweede medicijn...het blijft jou ook niet bespaard he... Ik blijf voor je duimen!
@Bubble begrijpelijk dat je nu ff geen tijd hebt. Ben wel heel benieuwd! (heb jou nog niet op fb).

Hier: heb ff een mindere dag vandaag. Q is strontvervelend, doodmoe maar weigert te slapen. Verder had ik vandaag afgesproken met 2 kennissen (kraambezoek), die vorige week hebben gesmst dat ze ´na de middagdut´ komen (dwz na 2 uur) maar er nog steeds niet zijn en niet reageren op mijn 2 smsjes over hoe laat ze nou precies komen. Kan daar slecht tegen. Als ze er over een uur niet zijn dan hoeven ze van mij ook niet meer te komen en ga ik fijn wandelen met Q.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Jemig meisje wat vervelend dat ze er nog steeds niet zijn en ook niet reageren!! Das echt waardeloos!!
Wij spraken ook gewoon echt een tijd af met mensen..
En balen dat je ff een mindere dat heb met Q... Helaas zijn niet alle dagen even makkelijk nee.. Was dat maar waar!!

Ik heb net gewoon anderhalf uur staan strijken! Was hard nodig! Heb 14 stuks gedaan en nu liggen er nog steeds 8... Maar die doe ik niet meer vandaag! Ben er klaar mee!

Manlief staat nu weer te schilderen in de baby kamer! Hopelijk is het vandaag af!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Shady wit afscheiding heb ik ook altijd al gehad en laatste tijd ook veel meer, maar dit is gewoon totaal anders. Straks heb ik toch controle en vraag het wel effe of het iets van de slijmprop kan zijn. Ook vanwege dat ik aardig weer voorwerk heb.

@Bloempje, zucht 2e middel, het zit gewoon niet mee. Knuf meis hopelijk mag je snel met goed nieuws komen, wat blijvend goed nieuws is.

@Meisje79, ik ben vollop aan het lezen. De boeken vliegen er nu doorheen. Opzich ik vermaak me wel. Nu ik eigenlijk weinig/niets mag, wil ik natuurlijk van alles. Maar doe het niet hoor, naja anders bijv alleen stofzuigen. Maar rest is relaxe stand en kijk ik van alles terug of lees ik.

Nou fijne visite idd, vind het eigenlijk niet geheel netjes van ze en zou er zeker wat van zeggen. Hopelijk slaapt Q zometeen wel. Wat een baaldag zeg, bah.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-10-2012

Ja shady ik had ook graag eens enthousiast willen zijn en goede berichten willen vertellen, maar helaas. Wat mij betreft starten ze direct met het 2e medicijn heb in dit eerste medicijn niet veel vertrouwen meer. En de onderzoeken tonen aan dat de combi erg goed werkt. Volgens mij zelfs bij 60 - 70%.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Druifje Oohh nou vraag idd maar even na dan! Zeker als je ook voorwerk heb..
Wat bedoel je daar precies mee?

Bloempje wow das wel een hoog percentage dus ik zou ook zeggen knal dat middel erin!! Hoop dat ze dat ook snel zullen doen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Shady gisteren ook al en nu ook al sinds vanmorgen steeds buikkrampen met steken. Wel meer dan met indaling, maar het lijkt er wel op. Het is geen ongi gevoel waar ik vele over hoor met de echte weeen, er zit ook geen regelmaat in, maar het komt en gaat wel zeg maar. Ben ook misselijk. Maar ja hoe verder je zwanger ben, zal het voorwerk ook wel "zwaarder" voelen zeg maar.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Ja dat zal best.. Ik vraag het omdat ik het zelf niet herken namelijk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 17-10-2012

@Shady, de vk had het al gezegd dat ik er vaker last van kon hebben. Aangezien ik dit al vaker heb gehad sinds week 30 ongeveer. Toen ze zei dat het geheel was ingedaald, zei ik oh ben ik mooi van die voorweeen/werk af, maar toen zei ze dat het juist alleen maar meer kan zijn en pijnlijker. Dus vandaar dat ik nu ook denk dat het voorwerk is. Darmenpijn voelt anders en gewone buikpijn ook, het zit echt onderin. Ach hoor het straks wel, hoe of wat. Bevallen ga ik toch pas rond week 40 doen, whaha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-10-2012

bloempje, dan snap ik er nog minder van waarom ze niet eerder deze combi gegeven hebben? nu weer flink duimen draaien dat er snel resultaat komt dan op deze combi

druifje, aan mij heb je niks, ik heb niks geen gevoel of wat dan ook gehad dat mijn bevalling eraan zat te komen, mijn vliezen braken ineens spontaanWink

ikke, doe je wel rustig aan weiffie

hihi meisje, jij ook al heerlijke lektieten, echt het wordt beterWink en die lilypadz zijn fijn he?! hier ook fan van

shady, het kamertje zal heel mooi worden met alle tijd en aandacht die jullie erin gestopt hebbenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-10-2012

hier lekker luiWink

tegenwoordig slaapt c vroeg op de avond en slaan we de laatste voeding dus over(helaas) gevolg is dan wel dat meneer rond half 5 voor voeding komtSad mara ala, daarna was het rond half 9 weer en na die voeding was hij zo aan het kraaien dat ik dacht ik ga met hem naar beneden maar jemig wat moet je nu toch zo vroeg uit bed?????? heb hem nog maar eens toegesproken dat dit de bedoeling niet was en dacht tis goed we kruipen nog ff terugWink nog ff snel een slokkie gegeven en om 12 uur schrok ik wakker hihihi hoezo mama mag niet meer uitslapen??????Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-10-2012

ik wilde graag pas starten met happen als c 6 maand oud was maar ik kan het niet langer negerenSad zodra ik iets aan het eten bent, maaid hij het het liefst uit mijn handen en wil hij ook ontdekken wat dat wel niet is, als ik fruit eet kreeg ie al stiekum wat voorgekauwde(jummie) stukjes en dit ging er al in als koek, ik had ook al wat geoefend met de lepel maar dan met rijstebloem maar nu bleef hij gister maar smakken en heb dus maar een potje peer losgedraaid, het was nog wel wat onwennig maar het ging best redelijk, nu vandaag was er geen houden meer aan, hij was veranderd in een dolle stier die niet wist hoe snel de volgende lepel naar binnen gewerkt moest worden, een teken voor mij dat ik dit toch echt niet langer negeren kanSad ik hoop dat ik het voorlopig kan houden op 1 momentje van de dag een half potje en dat mijn productie er niet onder te lijden gaat hebben........mij hongerlapjeWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 17-10-2012

@Muts: zooo jou vent is er vroeg bij dan! Fijn toch, dat hij nu al kan genieten van de extra hapjes vast voedsel. Hopelijk blijkt hij alles te lusten. Heb je wel foto´s gemaakt?
@Druifje goed zo, probeer er het beste van te maken totdat je ukkie komt. Ik vind het jammer voor je dat je niets mag en van alles wil... Nog ff volhouden, meis, dan heb je je ukkie in je armen! Ik kan je trouwens ook niet adviseren over het voorwerk, want ik had geen voorwerk en ben ingeleid...

Hier: de visite heeft afgebeld. Ze waren het ´vergeten´ (jaja). Q heeft nog steeds niet geslapen vandaag (behalve 2x minimale dut van 30 min) en is nog steeds hangerig, huilerig en vervelend. Als Q vanavond wel normaal wil slapen (zo rond 19.30) ga ik vanavond eens flink vroeg naar bed. Ff de schade inhalen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-10-2012

Jemig lekker dan dat ze dan ook nog eens afbellen... Daar zou ik al snel klaar mee zijn!!

Muts oh heerlijk!! Je ventje klaar voor fruit n groente hapjes!! Semmy kreeg nog iets voor de vier maanden zijn eerste groente hapje! Alleen vond hij het toen nog niet zo lekker. Maar al snel eens kreeg hij de smaak te pakken! Geniet ervan muts!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-10-2012

mutsiemuts schreef:bloempje, dan snap ik er nog minder van waarom ze niet eerder deze combi gegeven hebben? nu weer flink duimen draaien dat er snel resultaat komt dan op deze combi

druifje, aan mij heb je niks, ik heb niks geen gevoel of wat dan ook gehad dat mijn bevalling eraan zat te komen, mijn vliezen braken ineens spontaanWink

ikke, doe je wel rustig aan weiffie

hihi meisje, jij ook al heerlijke lektieten, echt het wordt beterWink en die lilypadz zijn fijn he?! hier ook fan van

shady, het kamertje zal heel mooi worden met alle tijd en aandacht die jullie erin gestopt hebbenWink

Muts, dat is omdat de medicatie voor mij erg gevaarlijk kan zijn. Mijn hart kan daar een flinke optater van krijgen en wettelijk gezien gaat mijn gezondheid voor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 17-10-2012

Jeetje bloempje, is toch ook niet eerlijk ook hè! Is er een combi die bij een groot percentage aanslaat, is t weer gevaarlijk voor jou. Waarom kan er dan niet gewoon een combi zijn die de kleine helpt, en voor jou geen kwaad kan. Ben benieuwd wat ze beslissen. Mocht t de combi worden dan hoop ik echt dat deze bij jullie kleine aan gaat slaan en jou hart er niet onder lijd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-10-2012

@Druifje kijk het zit al lekker te rommelen dus!!
@Meisje baaahbah fijne visite!!! ff eerst niks laten horen en dan einde dag afbellen!!! daar ging je middag, en bedankt!
@Bloempje ik zeg hoppa beginnen met dat tweede dan en laat t in hemelsnaam snel aanslaan!!!!!!!!!!
@Shady whaha jij denkt een meisje Big Grin ik vind t moeilijk hihi in t begin dacht ik direct een jongen, later had ik géén voorgevoel, nu neig ik ook meer naar een meisje dan een jongen.. maar morgen kan ik weer meer naar jongen neigen hoor hahahaha de meeste zeggen als ze mn buiki zien aaah das een meisje..?! we wachten af...
was zeker fijn die 30wk echo! Is schijnbaar ook niet 'standaard' maar bij onze vk praktijk we! Ik was er blij mee extra echo Big Grin bij de billen zei ze hier stop ik want anders zou je misschien toch t geslacht kunnen zien haha dus neeee dat doen we niet! weg ermee, kleine lag lekker te rekken koppie achterover en uitstrekken, kreeg een hele bult onder mn borst dat waren de billen haah zo leuk!
@Muts yeah goed nieuws bij de buren! zijn dat je directe buren?d ie aan jullie huis vast zit zegmaar
? en idd beetje raar dat die man niet meeging.. zelfde geld kei slecht nieuws sta je dan alleen :S

Samantha was t stil, ben je druk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-10-2012

fijn dat je zo genoten hebt van je echo buddha, zo leuk nog ff een keer spieken naar je ukkieWink het zijn idd de directe burenWink

bloempje, tja stom he, jij gaat voor terwijl jij er alles voor over hebt om je ukkie zich beter te laten voelen, heel dubbel allemaalSad

meisje, heeft Q geen last van om zichzelf in slaap te krijgen?? als het c niet lukt wordt ie ook zo strontvervelend, wat nog wel eens wil helpen is hem dan op ons bed liggend te gaan voeden en dan stiekum vertrekken als ie half in slaap is gevallenWink wat raar......vergeten?? en jij maar wachten, bah dat soort visite zit je niet op te wachten

hier zojuist besloten om spauwmuur isolatie te laten aanbrengen, ze zijn hier grootschalig bezig en na veel wikken en wegen toch maar besloten om te doen, na heel veel heen en weer gepraat het voor elkaar gekregen om met alle premies, tegoeden en subsidie het hele huis te laten doen voor 650 euro, nou koopje zou ik zeggen toch???

tja foto`s heb ik wel gemaakt van c in zijn kinderstoel en van de happen maar meneertje zit niet stil haha tis net een stier die een rode lap voor zijn oogjes krijgt en loopt te maaien met zijn armpjes alsof het een lieve lust isSmile graag had ik 6 maanden volledig melk gegeven maar hij is er gewoon aan toe, nu maar kleine beetjes aanbieden(half potje per dag) in de hoop dat ie dan geen voeding laat schieten

nu is ie met papa aan het keten en is hij heerlijk aan het schater lachen echt hoe doller hoe liever zo geweldig!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Meisje nou lekker dan. Blijf je de hele dag thuis komen ze niet opdagen.
Bloempje waarom zit nou allesctegen bij jou zeg! Grrr!
Muts wat den vreetzakje. Waarom wilde je eigenlijk het liefst tot 6 maanden wachten.
Buddha bij mij dacht 9 van de 10 dat het ddn jongetje zou worden. Dus toen surprise!!!
Ik belde me zus op om te zeggen dat ze tante was en ik zei het is een meisje. Haar reactie: huh een meisje?. Ik: vind je het wel leuk? Zij: uhh ja hoor maar ik dacht echt dat het een jongen zou worden. Haha!
Ik denk dat jij een meisje krijgt en ik denk dat jij het zelf ook weet maar niet zegt. Ik denk dat ik bepje en muts maar eens ga uithoren. Hehe! Nee hoor lekker voor jezelf houden al ben ik alleen nieuwsgierig of je het dus zelf weet. Hihi!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-10-2012

Grappig dat t zo vanzelfsprekend is dat mensen t geslacht van te voten al weten dat als je dat niét wilt, mensen je niet "geloven".
Ik wil je.gerust n foto van t kamertje sturen, of de inhoud van de klerenkast. Daar zul je aan zien dat we t niet weten.. Echt waar lieve mensen we weten t niet!!

nu lekker op de bank met de voeten omhoog! Nog 1 dag werken en dan mogen we weer rustig.aan doen Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-10-2012

O en ik zou t wel lache vinden hoor als je bepje of muts.gimg ui thoren Big Grin ik hoor vanzelf je bevindingen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Buddha hihi. Maar dat zegt niks ;-). Bij ons ook alles neutraal, dus voor niemand een hint. Iedereen dacht en denkt nog steeds dat we het niet wisten.
Maare als je het typt ist anders dan dat iemand het zegt, dus tja misschien dat het daardoor komt dak het niet geloof.

Enne muts wanneer komt nummerctwee? Al zwanger? Whaha! Naar mijn idee ben jij echt straks de eerste die voor een tweede gaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Buddha haha oke ik zal bepje ff wat sturen, maar die houd toch haar mond. Maar ik ga me best doen. Whaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-10-2012

[quote=Ikke 24]Buddha hihi. Maar dat zegt niks ;-). Bij ons ook alles neutraal, dus voor niemand een hint. Iedereen dacht en denkt nog steeds dat we het niet wisten.
Maare als je het typt ist anders dan dat iemand het zegt, dus tja misschien dat het daardoor komt dak het niet geloof.

Enne mijn wijs antwoord hierop is "hoe de waard is, vertrouwd ie zn gasten"


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-10-2012

Budda, wat lekker een extra echo! Zo mooi om je kindje weer te zien he? Ik ben er helemaal verliefd op en kan bijna niet wachten tot ik het in mijn armen heb. En mooi gewicht toch voor bij de geboorte? Niet te klein, niet te groot. Kun je nu nog wel 10 weken wachten? hihi duurt lang he? Hebben jullie de kamer al helemaal af?
Sam heeft haar laptop kapot en moet alles via de telefoon doen, dat ging lastig. Dus denk dat dat de reden is dat ze weinig hier is.

Muts, fijn dat de echo goed is bij je buren! Hele opluchting! Kun je goed met je buren overweg? En dat is idd een koopje 650 euro! En idd de regel dat de moeder voor gaat op het kind, is heel bizar als je daar zelf inzit. Ook al zou ik blijvende schade aan mijn hart houden, ik heb het over om de baby te helpen.

Meisje79, nou dat zegt wel genoeg als ze het allebei 'vergeten' zijn. Ik zou er snel klaar mee zijn. Hopelijk is Q morgen weer wat makkelijker. Bevalt de draagzak nog steeds? Lekker aan de wandelen met hem? Groeit hij goed?

Ikke waarom men liever tot 6 maanden wacht is geloof ik in verband met het risico op allergiën, maar tijdje terug heb ik ergens gehoord dat 6 maanden een beetje overdreven is en dat het na 4 maanden ook mag. Maar hoe het precies in elkaar steekt weet ik niet. Hahahaha dus jij denkt dat Budda het geslacht weet, nou geloof mij Budda weet het echt niet!

Hier weet ik inmiddels niet meer wat ik moet denken van het geslacht van onze Puck. Heb het vermoeden dat men zich hier meerdere keren heeft verlult en dat komt weer niet overeen met het andere ziekenhuis.
Dus ik geef het op en weet het niet meer, gelukkig want ik wil een verrassing!

Heb vandaag heerlijk bezoek gehad en voel me vandaag prima! Kan weer genieten van alles en heb al mijn hoop gezet op het andere medicijn. De arts bleek hier vanmiddag 3 keer te zijn geweest op zoek naar mij, maar ik was gevlogen. En toen ik weer terug was was de arts al naar huis. Dus ben benieuwd wat er zo dringend is, ik denk dat ze me wilde vertellen wat de bijwerkingen zijn van het andere medicijn en dat we vanaf morgen daar mee gaan starten. Dus morgen ff afwachten wat ze te vertellen heeft. Het was in ieder geval denk ik wel belangrijk, want het was de gyn zelf samen met de assistent. 'Eenvoudige dingen' doet de assistent zelf.
Inmiddels weer mn oude medicijnen gekregen tegen maagzuur, waarvan ik ineens begon te twijfelen of ik het in mocht nemen, en het werkt super! Zo blij, dus hopelijk een goede nacht.
Puck is heerlijk druk aanwezig in mijn buik en heeft een hele mooie knuffel gekregen van opa en oma. Ik ben zelf goed verwend vandaag en inmiddels heb ik ruim 40 kaarten binnen gekregen, bossen bloemen, dozen vol chocola, stapels tijdschriften, lekkere verzorgingsproducten, aantal dvd's, puzzels, etc. Als ik dan om me heen kijk voel ik me ineens helemaal niet eenzaam hier. Terwijl ik af en toe echt heimwee heb. Dus al die aandacht doet heel erg goed.
Wel heb ik vandaag te horen gekregen dat de baby direct na de geboorte naar de hartbewakingsafdeling moet en daar zal moeten blijven ter observatie. Dat is wel ff balen om te horen, je hebt voor dat je zwanger bent een heel ander beeld voor je, lekker thuis in de kraamperiode, lekker knuffelen met de kleine, maar dat zal ff anders lopen. Maar goed als alles maar goed komt, dan zijn we dit snel genoeg vergeten!
Inmiddels begin ik op een manisch depressiefe patient te lijken, het ene moment is me alles te veel en het andere moment voel ik me prima en heb ik gewoon de dikste lol.
Ga nu zo lekker slapen en hopelijk een beetje slaap in halen.

Tot morgen en ik vind het heel tof dat jullie allemaal voor ons duimen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-10-2012

Bloempje bentbidd flink verwend zeg, maar dat mag ook wel.
Begrijpelijk dat je je zo wisseld voelt. Zou ik ook hebben hoor. Het is niet niks.
Ja je stelt de kraamperiode snders voor maar ut is daar in goede handen.( hihi ik typte erst hij. Ik denk dat je een zoon krijgt namelijk)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-10-2012

Hallo dames,

Wat leuk dat ik gemist word Wink hihi! Ik had het gisteren druk druk en nog is druk...naar babydump geweest om het matrasje en om nog een kinderstoel en nog een paar spulletjes Smile was errug leuk Smile en ben ook bij de vk geweest me suikertest was goed, alleen heb ik een negatieve bloedgroep en de baby positief dus moet over 2 weken terug om DE prik.. Maak me er geen zorgen k. Hoor! En ik was 2,7 kilo aangekomen en ze zei er niks van Smile dus moet nu 31 oktober weer terug

Bloempje ik hoop zo dat je andere medicijnen werken! En ik vind het niet vreemd dat je de ene x zo opgewekt ben en de andere x weer down! Het is niet niks meis! Maar gelukkig denken er veel mensen aan je Smile

Buddah wat leuk een liggingsecho Smile ik heb er volgende week woensdag nog 1 omdat me moeder nog niet mee was geweest dus gaan we weer even baby kijken Smile

Sorry als er te veel typefouten in staan maar doe me best!

Me nicht is bevallen van een jongen 2760 gram en hoe die heet weet ik niet want dat willen ze face 2 face zeggen.. Beetje raar maar dat wisten we al hahahaha...

Owja gisteren of iets gebeurd hier hoor lig ik te slapen heb ik maar 30cm wat ik moest delen met de kat... Hoor ik ineens BAM ligt die kat op de grond hihi was wel zielig hoor.. Ze zat echt zo te kijken van wat doe JIJ nou!

Owja en gisteren ook nog een appeltaart gebakken want c was jarig zondag dus die had hij beloofd.... Dus ben benieuwd of hij smaakt heb in ieder geval me best gedaan! En heb weer ontzettend pijn aan me bekken!! Dus vandaag maar beetje rustig aan doen denk ik


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-10-2012

Owja ik vergeet nog iets hahahaha gisteren was ik druk bezig met die appeltaart en c was douchen hoor ik ineens SAM dus ik naar de douche ( ondertussen was hij klaar met douchen) laat hij me de oorstaafjes zien ik had de roze gekocht bij de Lidl zit er 1 blauwe in! Dus c hahahahaha het word een jongen! Waarop ik weer antwoord dan hebbe. Ze het zeker 3 x fout gezien en dan hebben we toch een probleempje want alles is nu roze hahahahaah


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-10-2012

@meisje, wat raar dat mensen gewoon niet komen opdagen... Je houdt er toch rekening mee... Ik zou best pissed zijn denk ik!! Heeft q. Nog wel geslapen??

@ikke, wat knap dat bij jou echt niet wist dat jij wist wat het werd..... Hier wel bekend dat we het wisten, maar wel m'n mond kunnen houden en dat terwijl ik meestal een flap-uit ben... Hoe gaat het nu trouwens met je rug??

@buddha, hoe gaat het?? Is het op je werk nog een beetje vol te houden?? Fijn he om je uk weer een keer te zien.... echt raar maar als nu alles goed gaat is de eerst volgende keer dat je de kleine ziet ligt hij/zij op je borst!! Het gaat nu zo hard!!

@samantha, arme kat hahahaha.... En je bent druk bezig geweest zo te lezen!! Nog gefeliciteerd met c. Ennuh appeltaart smaakt altijd toch!?

@muts, zo c al aan de vaste hap?? Lekker hoor.... Hij wordt echt heel groot!! Wel goed dat ondanks dat je hetzelf eigenlijk te vroeg vind goed naar z'n behoeftes luistert!!

@bloempje, je wordt gelukkig niet vergeten zo te lezen!! Fijn om te weten dat er zoveel mensen aan je denken!! Hopelijk vandaag eindelijk goed nieuws!!

@hier ,vandaag voor het eerst heel de dag alleem thuis met J, gisteren afscheid genomen van de kraamverzorgende.....
Vind het wel een beetje spannend hoe alles gaat vandaag.... Heb net m'n ontbijt beneden gemaakt en op bed op.... J ligt heerlijk te slapen dus ik spring zo denk ik even onder de douche, maar sla zijn badje vandaag maar over (vind ik elke dag badderen voor J toch niet nodig, dus doe het liever morgen als manlief thuis is)
Als het straks droog is ga met de achterbuurvrouw (heeft een dochter die een week ouder is dan j) lopend naar het dorp, even nieuwe kraamlappen halen, hahaha ik vloei niet heel veel meer, maar het lijkt wel of ik die dingen vreet.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-10-2012

Marloes meid het komt goed!! Je kan het


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-10-2012

@Samantha, thanks!! Oh heb net even op de weegschaal gestaan.... Ben al 13 kilo kwijt, nog 13 te gaan en ik heb nu al weer eeen taille.... Het valt me echt mee!! Dacht eerst die 26 kilo raak ik nooit meer kwijt, maar tot nu toe gaat het echt super snel (zal wel niet pp dit tempo blijven gaan hihihi)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-10-2012

Goed joh! Dus ik hoef me ook geen zorgen te maken Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-10-2012

Ff snel moet zo weg.
Met me rug gaat het beter maar dat dacht ik finsdag ook en toen van alles gedaan en woensdag weer drama. Vandaag maar rustig doen dus.
Marloes de kilos vliegen eraf bij jou. Lekker hoor.
Hier gaat ukje niet iedere dag in bad gemid. 3 x in de week. Schijnt ook niet goed te zijn iedere dag. Dan haal je het laagje er vanaf.

Nen weer weg, ga naar een collega op visite en krijg een draagzak van haar voor nopes. Heb wel ff plantje gekocht hoor vond ik wel zo lief.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-10-2012

Hier ging semmy om de dag en nu gaat ie standaard op maandag en donderdag iig en verder afhankelijk van wat nodig is. Wel word ie elke dag gewassen met die weg werp washandjes voor et slapen gaan dus wel lekker schoon zijn bed in. Wij douchen zelf ook niet alle dagen hoor..

Sam lekker een taart gebakken dus! Heerlijk!! En nee jullie krijgen echt wel een meid!! Haha!
Net als bloempje en net als buddha!! En net als ik uiteraard!
We moeten natuurlijk wel met dezelfde naam aan komen!! Lol

Ikke wat fijn dat je een draagzak krijgt! Welke krijg je? Wij hebben de baby Björn maar volgens mij mogen ze daar niet meteen in.. Dat vind ik wel jammer want het is de ideale optie voor als ik semmy naar psz breng.

Bloempje jeetje meis wat ben je toch ongelooflijk verwend en terecht ook!! Je verdient het echt!
Jammer dat je al weet dat ukkie in het ziekenhuis moet blijven maar ja liever dat dan dat het een hele foute afloop zou hebben!! Hoe is deze nacht gegaan? Ben benieuwd of ze vandaag met het medicijn gaan starten! Ik duim!

Marloes gaat helemaal goed komen hoor meis!! Ik vond het toen ook jammer dat je hulp weg ging maar ook wel heerlijk dat je dan alles zelf mag bepalen!
En wow je bent de helft van de kilo's al kwijt!! Wat super!! Het is te hopen dat het zo door blijft gaan ja! Ik heb er helaas andere ervaring mee maar ik snaai ook gewoon echt alles wat los en vast zit dus is puur vet van eten en niet van zwangerschap bij mij.. Doe het echt zelf.. Maar ja het is me twee keer eerder gelukt dus waarom nu niet denk ik dan..

Ik ga nu ff boodschappen doen n daarna op visite bij oma. Daar vandaan nemen mijn tante en nichtje semmy mee zodat ie lekker bij hun kan spelen en ik kan genieten van de rust! Echt lief!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-10-2012

@Bloempje, ben benieuwd meis hoe de medicijnen gaan aanslaan. Wel dubbel zeg kwa gevoel, wat voor jou ok is, is voor uk niet goed en andersom, sjonge. Heerlijk verwent dus, heb je ook wel verdient!

@Samantha gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.

@Ikke, wat fijn dat het met je rug wat beter gaat. Stap voor stap meer dingen gaan doen. Yeah leuk een draagzak, naja lijkt mij leuk, geen ervaring nog mee, maar binnenkort hopelijk ook.

@Marloes, het gaat jou wel lukken.

@Hier, bib.
gisteren dus controle gehad bij de vk. Heb gedeelte van de slijmprop verloren. De buikkrampen houden ze nu op voorwerk, maar ze staan er niet versteld van als het wel doorzet bij me, maar kan zo ook gewoon tot volgende week duren. Het is gewoon afwachten. Week 42 ging ik niet halen volgens haar en vond ze ook niet goed voor me.Heb sinds vanmorgen weer last van me buik, geen darmkramp, want weet hoe dat voelt. Het is heftiger dan gisteren. Moest vandaag wel de huisarts bellen voor clisma's omdat ik ook last heb van niet naar de plee gaan. Straks effe halen, had ook van vk meegekregen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-10-2012

bloempje, das toch logisch dat je zo wisselend bent?? het is niet niks hoor weiffie en dan ook nog die heerlijke hormonen erbij.....ik zou er ook gek van worden
en dan kan ik nu wel zeggen als de kleine eenmaal thuis is, kan het genieten beginnen maar daar heb je nu niks aan, je moet eerst nog hier doorheen en tja dat plaatje is alles behalve een roze wolkSad

buddha hahaha ze geloven je nietSmile maar uhm niet zo boos doen hoor hihihihi

ikke, en is het gelukt beppie uit te horen??? en nee we weten het niet wat frummel nu gaat worden (al hadden we maar wat graag meegegaan naar de echo) en ik weet niet volgens mij was jij het die vroeg of ik al zwanger was??? hehehe waar zo ineens die interesse? hehe nog niet ongi geweest hier(hoeft ook niet) maar bedoel heb de boel nog niet op gang hiero dus nog geen stappen kunnen ondernemen haha
maar geloof dat wanneer er bij niemand hier een ongelukje gebeurd dat ik idd wel eens de eerste kon zijn die voor een volgende kan gaanWink
wat tof dat je een draagzak krijgt, ben benieuwd welke en wat je er van vind? hier echt fan en c nog meer hihi

marloes haha je vreet kraamlappen? maar dan ook echt niet grote of doe je nachtverband? hier heb ik de kraamlappen nog liggen die vond ik maar niks en heb 2 weken geloof ik nachtlappen gebruikt, daarna gewoon inlegkruisje, en weet je weiffie je kunt het echt aan zonder hulp van kraamzorg hoor!Smile hier ging c zelfs in de kraamweek al niet iedere dag in bad, is alleen maar slecht voor het huidje, c gaat 1x in de tummy 1x onder de douche met papa en 1x in badje en de tummy blijft favoriet hahaha

oh ja waarom pas met 6 maanden happen?? nou omdat het bewezen is het voor de kleine beter is(darmflora, en idd ook allergieen) om 6 maand volledig bv te geven, pas na die periode schakel je de kans op allergieeen uit(eczeem, astma etc) je `mag` vanaf de 4 maanden(maar velen beginnen alweer eerder) ALS JE KIND ERAAN TOE IS wel proberen te starten met een paar happen maar hoe langer je het uitsteld hoe beterWink de kans op slecht gewassen fruit, ongemerkt toch teveel geven en daardoor voeding overslaan is toch groot en ok ik geef toe het is leuk de volgende fase te starten met de happen maar doe dit dan omdat je kleine eraan toe is en niet egoistisch omdat je het zelf te leuk vind! maar goed das mijn (harde) meningWink

maar goed wanneer is je kleine eraan toe???
velen denken wanneer ze de knuisjes in hun mondje stoppen?????? wrong!!!! ze stoppen nu eenmaal alles in hun mond en al zou je de inhoud van de luier geven.............
ook wordt er gedacht dat wanneer ze hun mondje open doen terwijl jij eet????????wrong!!!!! dat doen ze met alles en je gaat ze toch ook geen sambal geven..............ze doen je nu eenmaal na!!!!!

wanneer zijn ze er dan wel aan toe????????
das met fv iets gemakkelijker dan met bv maar echt wanneer jij merkt dat ze tussendoor niet meer genoeg hebben aan voeding en heel gretig beginnen te smakken/tongzuigen/heen en weer beginnen te wiegen en zelfs het proberen uit je handen te maaien tja dan weet je dat het zover is
mijn borsten waren zo leeg gelurkt door c en nog was meneer bezig met vragen, regelmatig al best enthousiast als ik fruit at maar ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen, wel was ik gestart hierdoor met rijstepap te geven op een lepel zodat hij op die manier wennen kon aan het eten van een lepel(wat nog best wat vaardigheden kent haha) maar nu was dit ook niet meer genoeg en moest ik wel beginnenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 18-10-2012

Marloes, wat lekker al 13 kilo kwijt! En wat leuk dat je samen met de buurvrouw op stap.gaat. Lijkt me wel vreemd als je voor het eerst alleen bent zonder kraamzorg en man. Maar dat komt zeker goed bij jou! Daar heb ik alle vertrouwen in.

Sam, nog gefeliciteerd met de verjaardag van c! En dat gewicht niet over in zitten, kijk maar naar marloes.

Shady, geniet maar lekker van de rust! Heb je je twillight boek al.uit? Anders kun je die vanmiddag lekker uit gaan lezen.

Druifje, het wordt dus spannend bij jou. Maar als jij klysma's moet halen, lijkt mij dat je juist wel last hebt van je darmen. En ik denk dat je dat gevoel niet kunt vergelijken met voor de zwangerschap. Ik bedoel dat

je darmen nu heel anders liggen en door de hormonen ook heel anders.werken, dus een ander gevoel geeft.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 18-10-2012

Haha muts kijk maar uit, straks ben je al zwanger voordat je het door hebt;-)
Zat ik toch aardig goed met de theorie over voeding en allergien. Heb het gevoel elke dag donker te worden hier, maar valt dus nog een beetje mee haha

Vandaag geen start met tweede medicijn. Morgen heel specifieke echo bij andere afdeling omdat men niet weet wat voor ritme stoornis het is. Dat heb ik al.dagen gezegd.... Dus morgen spannende ochtend! Verder heerlijk geslapen met dank aan de omeprazol! Helemaal van mn brandend maagzuur af, geweldig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-10-2012

@Bloempje,darmklachten had ik al ook voor zwangerschap, tijdens zwangerschap dus ook. Als ik dan aan de schijt raakte de afgelopen tijd, had ik ook echte goede buikpijn, maar was net zoals voorheen. Misschien ook wel omdat ik vaker wel weken niet naar de plee ging. Ziekenhuis opnames alles voor gehad. Movicolon etc gepakt wanneer ik last had etc en gisteren clysma en gevoel is anders dan voorwerk. Het zal ook wel iets van darmen zijn, maar niet geheel zeg maar. Clysma's nu ook gelijk in huis voor na de bevalling. Zelf denk ik ook wel tot week 40 te lopen, we zullen zien.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 18-10-2012

@Bloempje: fijn dat je voor nu van je maagzuur af bent en relatief goed hebt geslapen! Kan je er misschien ook ietsje beter tegen... Ook fijn dat er zoveel mensen met je meeleven... Ik ga voor je duimen dat morgen de echo goed is en dat die medicijnen aanslaan.
Lief dat je vraagt hoe het met Q is: hij doet het goed. Hij groeit goed (hij woog bij 2 mnd alweer 6,4 kg en was 61 cm groot. Hij is super alert, vind het heerlijk om de wereld te ontdekken en is een echte knuffelkont. Hij slaapt alleen nog steeds minder goed en is een echt gifkikkertje die weet wat hij wil.... Meestal vind ik dat grappig maar soms kan ik daar wat minder goed tegen (vooral als ik slecht heb geslapen en Q alleen maar rondgedragen wil worden).
@Muts: Dank voor je toelichting op vast voedsel. Fijn dat C het heerlijk vindt allemaal (je hoort ook wel eens anders). Aangezien Q best last heeft van z´n darmpjes, ga ik pas heel laat (zo laat mogelijk) over op vast voedsel.
Vraagje: merk je verschil met die rijstebloem in je moedermelk? Dat hij daarvan vaster en langer slaapt? (C sliep al goed, dacht ik, of kan je toch nog wel verschil merken?) Mijn plan was ook om dat tzt (als Q er aan toe is) aan de avondfles (afgekolfd) toe te voegen.
Dank ook voor je advies over het inslapen van Q: het inslapen van Q gaat idd nog steeds moeizaam. Heb van alles al geprobeerd: alles steeds in dezelfde volgorde, Q wakker maar moe wegleggen, juist wegleggen als hij net gevoed is of juist als hij daarna een uurtje wakker is geweest... Heb het gevoel dat Q zelf bepaalt wanneer hij gaat slapen en dat ik daar niet zoveel aan kan bijdragen. Als hij echt moe is gaat hij wel slapen (zoals toen na z´n prikjes, toen heeft hij bijna 20 uur (!) non stop (behalve de voedingen dan) geslapen). Dat is meestal pas het laatste uurtje/drie kwartier van de 3 uursvoedingscyclus (dus voeden, in totaal 2 uur wakker, en dan pas slapen). Vind ik persoonlijk veel te kort en ik merk ook dat als hij wat langer achter elkaar slaapt ´s middags hij veel alerter is in de namiddag.
@Ikke ff vraagje: jij deed toch ook alles steeds in dezelfde volgorde? (wat was het ook alweer: voeding, verschonen, samen spelen, box, slapen, wakker worden, wipstoel, voeden). Heb je het gevoel dat ze dat door begint te krijgen en dat ze daardoor beter slaapt? Ik heb het namelijk nu een beetje ´laten varen´ maar vraag me af of ik niet beter terug kan gaan naar een wat strakker schema.
Goed trouwens dat je het rustig aan doet. Ik hoop dat je rugpijn snel over is.
@Marloes: jeetje jij alweer aan het einde van de kraamzorg-periode... Intensief was die he? Heb je er van genoten of vond je het vooral zwaar?
Eng is dat he, die eerste periode zonder kraamzorg en zonder vent... Maar echt je kan het! (als ik het kan kan jij het ook)
Ik heb hier nog een hele doos vol met kraamverband (dus die echte dikke). Als je daar wat van wilt hebben stuur ik dat met liefde naar je op.
@Druifje aarchhh spannend! Ik hoop dat je niet al teveel last hebt van het ´voorwerk´ en dat je geduld snel wordt beloond! Ik duim voor je.
@Buddha ik stuur je ff een pb met de vraag wat Bubbles nicknaam van fb is. Is dat goed? Want ik ben ook wel benieuwd...
@Samantha weer een echo! Leuk leuk. Als je moeder op die van mij lijkt dan doe je haar daar een enorm plezier mee. Mijn moeder stond destijds nog net niet met tranen in haar ogen... Veel plezier!
@Shady wij hebben een babybjorn buikdragert die je al vanaf het begin kan gebruiken...

Hier: Nou Q heeft gister ook de rest van de dag een zooitje van z´n ritme gemaakt. Hij sliep dus uiteindelijk pas rond 17.00 uur en werd subiet wakker toen wij wilden gaan eten (om 18.30). Dat doet hij wel vaker..,
Vervolgens was hij hangerig en vervelend, hebben hem daarom direct na het badje in bed gelegd (zo rond 19.30). Vervolgens was hij rustig in bedje, maar sliep om 21.00 uur nog niet (terwijl hij meestal wel rond 19.30 slaapt), heb hem toen gevoed en pas rond 21.30 uur ging hij slapen. Dat terwijl hij om 7.30 uur alweer wakker werd... Hopelijk was gister een incident want ben toch erg gehecht aan mijn lange middagdut en aan mijn avonden...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-10-2012

Ik kom vanavond weer kletsen....

En muts ik gebruik nachtverbanden van k*tex. Het gaat tot nu toe goed zonder hulp. Net was j goed over de rooien dus lekker op bed gekroeld, toetje aangeboden en nu slaapt hij weer heerlijk in zn eigen bedje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-10-2012

Zo! Ik lig lekker in mijn bed! Semmy is natuurlijk lekker spelen bij mijn tante en nichtje!

Nee ik heb twilight ff aan de kant gegooid en lees nu deel twee van de hongerspelen. Ook erg boeiend!! Ga daar een stuk sneller doorheen dan die langdradige twilight...

Bloempje jemig spannend idd morgen!

Meiden ik ga lekker van mijn rust genieten! Heerlijk zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-10-2012

Shady wij hebben dezelfde draagzak. Ik dacht dat ze er gewoon meteen vanaf het begin in mogen.

Muts ik dacht erineens aan. Whaha misschien ben je al wel weer zwanger.

Bloempje ikben benieuwd of ze morge meer kunnen vertellen.

Meisje dat ritme kan ik alleen aanhouden als we thuis zijn want als we ergens zijn dan gaat ze niet slapen ook al is ze moe. Ze is dan drama want wordt er niet gezelliger op. Wat jou uk gister had had L hier dinsdsg en vandaag.
Als we thuis zijn houden we goed in de gaten wanneer ze moe is. Dan leggen we haar meteen in bed anders wordt ze hysterisch en komt ze niet in slaap. We volgen dus eigenlijk haar slaapritme en die wisseld wel beetje in de ochtend.
Vanochtend uit bed, verschonen en de fles daarna ff op scjoot laten zakken en daarna meteen naar bed en heeft ze een uurtje geslapen. Daarna ging ik weg en vanaf toen redelijk drama.
Normaal Als ze na de fles niet gaat slapen dan in de box ff spelen en dan wordt ze moe en gaat ze naar bed.dan uurtje slapen dan weer ff in de box op wipstoel, slapen, verschonen, eten en dan meteen in bed. Meestal slaapt ze smiddags tot de volgende fles. Dan verschonen, fles en heeel soms naar bed, maar meestal blijft ze wakker en begint vanaf half zes haar huiluurtjes. Dan om 18.30-19.00 uur de fles. Deze krijgt ze altijd uur eerder, omdat wij het beetje zat zijn en zij doodmoe is. Dan ligt ze ongeveer19.30 in bed. Huilt ze soms twee seconde en hoppa weg. Ze slaapt dan tot 23.30 we moeten haar dan wakker maken voor de fles. Daarna meteen naar bed en slaapt ze de hele nacht. Af en toe huilt ze wat maar valt dan weer in slaap. Zo niet dan ff troosten en dan wwer neerleggen en ze slaapt weer.
Volgens mij slaapt ze graag in haar eigen bed ofzo. Als we ergens heen gaan is ze zo noeuwsgierig en gaat ze dus niet slapen terwijl ze zo moe is. Als we weg gaan weet ik al dat het haar en mij zoveel energie gaat kosten dat ik blij ben als het half acht is. We gaan savonds ook eigenlijk nooit met haar weg, ik wil dat zechaar rust krijgt en dat krijgt ze eigenlijk alleen in haar eigen bedje.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 18-10-2012

Lieve dames, sorry dat ik er zo weinig ben....voel me zo schuldig want ik wil jullie zo graag op de hoogte houden, gelukkig heb ik de meesten op FB! Voor diegene die ik nog niet op FB heb en ook vriendjes wil worden stuur dan even een pb.

Hier alles goed! De kleine groeit goed en de borstvoeding gaat ook goed alleen gigantisch last van tepelkloven helaas, tot bloedens toe! Maar goed het is voor een goed doel! Ons meisje heeft gisteren haar hielprikje gehad, oh wat zielig!!!! Ik heb zitten janken! Kraamtranen.... Ik hoop dat hier ook alles goed gaat en nogmaals sorrydat ik niks terug lees......