Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 18-10-2012

meisje, ik hou me hier ook aan c zijn ritme vast en die wisseld regelmatig, meestal slaapt hij de nacht en ochtend goed en is dan de gehele middag wakker
soms slaapt ie ff aan het eind van de middag en anders slaapt hij rond 7 uur s`avonds
dit alles heeft ook gevolgen voor zijn nachten, als hij s`middags slaapt gaat hij rond 8 naar bed, als hij s`avonds slaapt dan gaat hij rond 11 naar bedWink
ik maak me er niet druk om, over het algemeen is hij best gezellig en als hij hangerig is dan plof ik hem in e box waar hij zich zelf mag vermakenSmile

rijstebloem maakt nog niet echt uit of hij langere nachten maakt of niet maar ik heb dit een paar weken gebruikt om zijn darmpjes te testen, van daar uit ben ik verder gegaan met nu wat peer(vanavond zelfs zonder knoeien haha) en wat banaan en dat wat moet je zien als niet meer dan 6 van die kleine lepeltjes hoorWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-10-2012

Bubble dat geef toch niet!

Muts nou hier vermaakt l zichzelf maar kort en erg weinig op een dag. Eentje die veel aandacht vraagt. Help!! Zal het nog over gaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-10-2012

Marloes en Sam, ga eens slapen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 19-10-2012

Bloempje jij ook..! Hihi ik moest plassen en had last van maagzuur...
Waarom was jij wakker???

En bubble je ben net bevallen dus ga jij nou niet jezelf lopen te verontschuldigen! We horen je verhaal wel als je tijd heb! En wat heb je toch een mooi meisje!!

Meisje wat vervelend dat q o moeilijk in slaap valt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-10-2012

@bloempje, j had honger!! Gisterenavond was heel onrustig (minimaal 1x per uur eten, huilen, boeren enz. Om 11 uur lag hij in bad in de hoop dat dat hem kalmeerde en uitputte entoen heeft hij tot 2 uur geslapen em nu weer wakker om te eten, dus ik ben gelukkig, was al bang dat hij de hele nacht door zou gaan.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-10-2012

bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-10-2012

Wat is het stil!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-10-2012

Dat is het de afgelopen dagen al


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-10-2012

@Natas, sorry lees je berichtje nu pas , ben hier nooit meer!
Maybritt is na bijna 2 weken thuis gekomen uit het ziekenhuis.
Reflux heeft ze en nu dus zantac om dat te remmen.
Ze overstrekt enorm! en dat word alleen maar heftiger, ook kinderfysio.
Pff... zoo balen van alles maar goed... Hopelijk gaat het snel beter.

Hoe is het daar?? Met je meisie??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 19-10-2012

iedereen heeft het druk met de kleintjes!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-10-2012

@AM2012, wat fijn dat ze weer thuis is. Hopelijk gaat het snel beter.

Jep idd, iedereen is druk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-10-2012

Nou hier niet druk hoor maar gewoon erg moe... Vanmorgen semmy naar psz gebracht en en toen gelijk weer in pyjama in bed gekropen en heb nu net een paar beschuitjes gegeten en ga semmy zo weer halen.. Kheb ook gewoon echt niks in huis gedaan.. Kheb er de puf niet meer voor... Wat een ellende!

Am wat vervelend dat je meisje zo n last van reflux heeft... Heel herkenbaar want semmy had de verborgen variant en ook aan de medicijnen en kinder fysio.. Gelukkig ging het hier met medicijnen stukken beter toen!

Hoest verder met de meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-10-2012

Hey Dames,

ik denk als het dan toch zo rustig is hier, dan ga ik maar ff wat leuks vertellen!
Vandaag dus 'aparte echo' gehad en men is er nu eindelijk achter wat voor hartritmestoornis kleine Puck heeft! Ik ben helemaal weer door de malle molen gehaald om te kijken of ik een tweede medicijn kan slikken. Nu is het wachten tot dat de cardioloog groen licht geeft hiervoor. Zo gauw dat binnen is, gaan we starten en volgens de arts zie je snel effect als dit medicijn aan slaat. Gaat alles volgens het boekje, dan mogen we heel voorzichtig denken aan een 'ander' ziekenhuis!!! Zo happy. Wel wordt het hier bevallen, maar dat wil ik zelf ook graag. (zegt de gene die altijd keihard heeft geschreeuwd thuis te willen bevallen Wink )

Verder geen zak onthouden van wat jullie hebben getypt! Hihihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-10-2012

AAAAAAAAAAAAAAAAAALTIJD als ik een keer niet hoef te werken is hier niemand... snik snik!

Bloempje jaaaa dat is goed om te horen!! dus jij gaat sowieso daar bevallen of mss nog terug tzt naar zw?

verder niet veel onthouden sorry sorry...

marloes en bubble hoe gaat t met jullie? krijgen jullie veel bezoek?

hier alles zn gangetje, gisteravond in mn uppie een muurtje behangen hihi had eerst alleen de schilderijtjes van pip maar wilde graag t muurtje (is een schuine muur met raam dus half wandje) behangen hebben met t pipbehang! En de schilderijtjes tegen andere muur,vriendjelief wilde t eerst niet vond t prima zo maar ik kreeg mn zin! Dus gelijk behangplak gehaald en begonnen gisteravond! Big Grin was heeeelemaal kapot ijd e laatste baan haha gelukig kwam hij toen thuis en mocht gelijk meehelpen. om 21.30 uur waren we klaar en ik was echt gebroken (joh hele week werk erop zitten, die dag nog gewerkt, pas 7 mnd zwanger en dan daarna nog ff behangen??!!) maar t is ZOOOOOOOOOO mooi nu!!! Heb vanochtend alle zwitsal spulletjes gekocht voor de plankjes! T laatst wasje uitgehangen, en ben echt bijna klaar nu Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 19-10-2012

Bloempje dat is goed nieuws! Wel fijn dat die medicijnen snel aan zullen slaan en je snel meer weet. Wat voor hartritme stoornis heeft je ukkie? Of is dat moeilijk uit te leggen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 19-10-2012

Buddha lekker bezig gewest dus. Ben benieuwd hoe jet eruit ziet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-10-2012

Bloempje jaaaaaaa je heb super goed nieuws!!! Ik ben heel erg blij voor jullie!!!
Het is een mooie dag vandaag!! Goed nieuws van jou en heerlijk weer!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-10-2012

Ikke, dat is voor iemand die geen medisch kennis heeft heel moeilijk te begrijpen. Zie het dat het bovenste deel van het hart gewoon helemaal dol is en daarom héél vaak per minuut slaat en het onderste deel ongeveer de helft daarvan. En ook dat is nog veel te hoog.

Heb net groen licht gekregen, alleen ff afwachten of ik zelf onder hartbewaking moet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-10-2012

@Ikke veel van jouw verhaal herken ik. Hier ook redelijk drama als we erop uit trekken; Q slaapt dan niet of nauwelijks en wordt vooral in het laatste uur van de ´voedingscyclus´ van 3 uur hangerig, moe en later ook hysterisch. Da´s niet leuk als je bij anderen bent, zoals je schoonouders...
Q heeft ook veel aandacht nodig en dan vooral in het laatste uur. Ff in de box leggen, zoals Muts doet, is er ook bij ons niet bij. Q wil dan echt aandacht en gaat net zo lang krijsen tot hij dat krijgt.
Hier ook rond 18.30 laatste voeding en ook die is vervroegd omdat Q dan meestal doodop is, tenzij hij een verlate dut heeft gedaan (m.n. als we weg zijn geweest, dan haalt hij de schade vaak later op de middag in). Dan gaat hij wat later naar bed.
Hier ook hysterie alom als Q iets niet zint, als hij moe is of als hij honger heeft.
Toch leid ik uit jouw verhaal af dat het met jouw dochter nog net iets erger is dan bij Q. Q heeft ook heel veel leuke momenten, kan zichzelf het eerste uur nog wel vermaken en heeft niet echt een ´huiluurtje´, maar meer huilmomenten. Meestal kan ik er goed tegen, vind ik het ook wel grappig dat Q precies weet wat hij wil, maar soms, vooral als ik zelf al erg moe ben, kan ik er wat minder tegen en ben ik blij als Manlief terug is van werk (ik ben zelf nog met verlof).
Wat ook helpt is dat manlief mij veel uit handen neemt en vaak wel door heeft dat ik ff geen zin heb in Q´s buien en dan aandacht aan Q geeft zodat ik ff m´n eigen ding kan doen. Q reageert ook anders op manlief en wordt soms zelfs weer vrolijk als manlief met hem speelt.
Ik hoop zo dat jouw vent dat ook steeds vaker door heeft in jouw situatie en dat jullie taakverdeling meer in balans gaat komen. (En dat je rugpijn snel over is)
@Muts dank voor je antwoord. Ben beetje jaloers op jouw ritme: mijn mannetje is eigenlijk altijd rond 7.00 u klaar wakker tot een uurtje of 10.00 en slaapt dan een klein uurtje. Als ik geluk heb. Uitslapen is er dus bij mij niet echt bij. Daar staat wel tegenover dat Q vaak een middagdut doet zodat ik dan weer bij kan tanken...
Heb trouwens ff op fb gekeken: wat een lekker ventje heb jij! Het wordt alweer een heel mannetje!
@Bubble erg he die kraamtranen... Het gaat over, meis! Echt...Nog ff volhouden. Ook nog ff volhouden qua bv; die tepelkloven schijnen minder te worden. Heb je er wel creme voor? Ik ken mensen die zweren bij purelan.
@Bubble ben je wel goed wijs? 7 mnd zwanger en dan behangen????? Stoer hoor! En knap dat je dat kan, bij mij zou het behang er schots en scheef op komen.
@Bloempje wat fijn goed nieuws!!! Ik hoop zo dat dit het begin is van alleen maar goed nieuws!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 19-10-2012

2e Bubble = Budha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 19-10-2012

Meisje ja me vriend heeft dat nu wel goed door geloof ik. Het is hier wel zo dat als we een dag bij iemand zijn geweest we de volgende dag thuis gaan, zodat ze nog kan bij komen. Als we dus bij iemand zijn geweest rn ze niet slaapt dan slaapt ze de volgendecdag praktisch de hele dag om het te compenseren ofzo.
Hoe muts dat doet om c ff neer te leggen lukt hier idd ook niet.
Het is al zo erg dat als ik ff pauze hou met de fles omdat ze moet boeren dan als ze een boer heeft gelaten gaat ze vaak gillen. Zo van: schiet op zeg ik heb nog honger!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-10-2012

Wat een rust en stilte hier zeg...
Hoe gaat het met de meiden?

Hier gister ineens wen besef momentje dat de kleine er wel al snel is en we nog volop met de kamertjes bezig zijn... Was voor mijn hoofdje niet zo fijn! Daar is het nu chaos!! Hihi! Vandaag hopen we veel te doen en uiterlijk volgend weekend hopen we klaar te zijn!! Ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-10-2012

@Shady succes met het kamertje.

Bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 20-10-2012

Shady, succes met het klussen!

Bloempje, wat fijn dat je met het 2e medicijn mag beginnen! Nu hopen dat het idd snel aanslaat bij jullie kleine. En misschien dan dus terug naar je 'eigen' ziekenhuis! Dat zou voor jou ook erg fijn zijn zeg. Weer lekker bij je familie in de buurt.

AM, fijn dat je kleine meisje weer lekker thuis is. En dus reflux. Balen zeg! L heeft ook reflux. Volgens osteopaat de verborgen variant. Hij hoorde en zag haar steeds terug slikken tijdens de behandeling. De laatste 2 weken is ze wel meer gaan spugen. Elke voeding zeker 1 spuugdoekjes maar vaak 2. De ene keer een paar mondjes, en de andere x een paar kleine golfjes. Van de week moest ze hoesten tegelijk met een boertje en toen kwam er een mega golf uit. Ben bij de ha geweest maar die zei, alle kindjes spugen, de ene meer dan de ander. Kijk t nog maar even aan. Zolang ze niet gelijk na de fles hard gaat huilen en trappelen enzo valt t wel mee volgens haar. En dat doet ze niet, soms beetje spartelen maar echt riet altijd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 20-10-2012

Ja shady je moet nu toch beetje opschieten ;-) dus vandaag flink aan de arbeid! Succes!

Natas, hoe is het met jou zelf?

Hier echo gehad, nog geen verbetering maar hopelijk komt het snel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 20-10-2012

hihi buddha is zo enthousiast dat ze maar meteen begint met behangen, en dan zei jij dat ik erg was??? voel je je wel helemaal lekker??? gekke druif!!!! nu wel foto`s plaatsen hoor hihihi

meisje en ikke, tja waarom en hoe ik het doe??? c gaat hier vanaf begin af aan al s`morgens als ie wakker is eerst een uurtje in de box, en of het nou huilen/zeuren of lachen is dat heeft me nooit uitgemaakt, als hij een schone kont heeft,en een volle buik dan heeft ie pech en mag hij zichzelf vermaken hihi dit gaat hem goed af moet ik zeggen maar zeg er dan ook wel bij dat ik hier altijd heel consequent in ben, daarna gaan we nog ff samen liedjes zingen/dansen en onder de babygym op tafel en volgt er vanzelf een eetmomentjeWink
hierna dommeld hij meestal wel wat in slaap maar vaak gaan we dan ook wandelen omdat noa eruit moet en dan slaapt hij in de wagen
dan mag meneer weer in de box(wat dan geen slapen is) maar dan kan ik nog ff huishouden etc doen en daarna meestal tegen een uur of half 5 is het of hard huilen omdat hij jengelig wordt omdat hij eigenlijk wil slapen en heeft hij het ff een uurtje moeilijk(als hij de slaap niet vatten kan) maar tja mama moet toch echt ff eten maken dus moet meneer wachten en zit ik hem meestal te voeden als er hier gegeten moet worden (niet handig hihi) dan mag papa het overnemen zodat ik afwassen kan, noa uit kan laten en nog de laatste dingen in huis op kan ruimen en dan plof ik op de bank neer en heeft ie meestal een heerlijke knuffel avond met mamaWink

verder ben ik het geloof ik kwijt hihi

oh ja, gisteravond voor het eerst boontjes gegeven aan c, jemig dat ging er nog smakelijker in dan de peer die ik hem eerder al gegeven had, merk het ook meteen aan zijn poep luiersWink die zijn minder vaak en dikker nu(en stinken nu ook wat meer hihi)

oh ja hoe kan ik het vergeten!
bloempje, wat tof dat je groen licht hebt nu, ik hoop dat het goed gaat en dat je terug naar zw mag, en hihi bevallen toch in groningen? wel fijn dat ze zo begaan met je zijn en thuis bevallen had je nu denk allang uit je hoofd gezet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 20-10-2012

meisje en ikke, zoals je leest ziet c zijn bedje overdag helemaal niet
niet dat ik dit niet zou willen maar op het slaapmomentje in de wagen na(wat meestal maar een uurtje is) slaapt hij overdag nietSad
heel soms als het echt de spuigaten uit loopt ga ik eind de middag(als mijn eten op fornuis staat, grr) nog ff op de bank liggen voeden zodat hij heel ff (en dan ook echt maar ff) daar slapen kan
mocht het zo uitkomen dat het iets eerder of later is dan voedt ik hem nog ff boven in bed en wil het nog wel eens(zo af en toe) voorkomen dat hij dan ff een half uurtje tukt.......

dus het lijkt hier soms heel makkelijk hihi maar dat is het lang niet altijd hoor met dat wakkere mannetje van me(alhoewel hij slaapt de ochtenden wel heel goed he?Smile)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-10-2012

Natas, jij dus ook al bij osteopaat!
Ook de verborgen dus... hmmm jouw huisarts reageert precies hetzelfde als hier.
Alleen heb ik echt volgehouden! ik zie mijn kind 24/7 en zij niet!
Alle klachten die zij heeft wijzen echt op reflux, maar ook verborgen inderdaad!.
M. spuugt niet, soms ee mondje maar verder niet. Wel krijst ze na de voeding, is ze heel onrustig!
Ook tijdens de fles krijst ze!
Wij hebben nu zantac en ik hoop dat dat snel aanslaat!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-10-2012

Muts dat klinkt idd als een vast en strak schema!
Hier lag semmy wel met elk slaapje gewoon in zijn bed. Hij was absoluut geen box kind.. Op zijn wakkere momenten moest ik
Hem ook echt vermaken. Maar het feit dat hij gewoon echt altijd in zijn bed sliep vond ik wel heel fijn. Denk dat dat nu toch anders gaat worden met de beeb.. Die zal misschien meer slaapjes in de kinderwagen doen omdat ik anders nergens heen kan met semmy.. En dat vind ik ook sneu. Maar goed ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen..

En ja we mogen hier nu toch wel op gaan schieten haha! Maar veel hoeft er niet meer gedaan te worden hoor. Alleen de roze wand nog een keer een laagje verf en dan kunnen we alle meubeltjes weer terug op de plek zetten, bedje omhoog zetten, klamboe ophangen en wachten op de nieuwe roze gordijnen!! Voor nu hangen de groene van semmy er nog. Maar dat kan ook makkelijk!
De zilveren wanden zijn iig af!! Jeeejjj!!!
Nu is manlief de kast van semmy in mekaar aan het zetten en dan kunnen al zijn kleren naar zijn eigen kamer! Heerlijk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-10-2012

Bloempje wat fijn dat je nu toch het medicijn mag! En dat je misschien wel terug naar zw mag!!! Dat zou toch geweldig zijn!!
Jammer dat ze nu nog geen verandering zagen maar ach wat niet is kan zeker nog komen!
We blijven duimen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 20-10-2012

@shady, wat fijn dat het kamertje zo op schiet!! Maar over 5 weken ben je natuurlijk al uitgerekend....


@buddha, doe je wel rustig meis?? Behangen moet je aan andere over laten joh!!

@ Ikke, jij hebt echt je handen vol aan l.... Zie je het wel zitten om weer te gaan werken??

@ natas kan je bij de ha north blijven pushen??? Of gaat ie binnenkort nog op vakantie?? Zodat je naar een vervangende arts kan??

@ muts, zo c is maar een wakker ventje zeg!! Vanaf hoe oud ging hij in de box??

@ bloempje, Jeej eindelijk iets nieuws!! Nu hopen dat de medicijnen goed aanslaan!!

@ bepje, hoe is het?? Al tijd niets meer gehoord!

@ hier, volgens mij heeft j een regeldaagje, hij wil elk uur eten en alleen maar bij me zijn. Zodra ik hem weg leg in zn wieg is het huilen hoe diep hij ook slaapt!! Dus vandaag lekker samen op de bank kroelen!! Hopelijk morgen weer beter


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-10-2012

Muts je heb idd een wakker manneyje zeg. Pff!

Shady hoe semmy was zo is Lana ook. Al kan ze zich sinds twee dagen goed vermaken in de box als ze wakker is. Ik moet wel goed op haar moeheid signalen lette. Net wat te laat in bed gelegd en dan ist eerst ff hysterisch gillen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-10-2012

Marloes werken is misschien wel ff lekker. Ff iets anders. Hopen dat vriendlief het trekt dan.
Enne jij je handen vol vandaag dus. Ff lekker veel knuffelen dan. Geniet ervan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-10-2012

Muts n veel wakkere baby heeft.idd ook zn nadelen ja! Ben benieuwd hoe t hier straks zal zijn..
heb je inmiddels al whattsapp?? Dan stuur ik je zo de fotoos van t kamertje? Op fb zet ik t nl niet en hier lukt ook.niet nu met mn telefoon.

Marloes geef m eens ongelijk! Heerlijk toch kroeldagje toch! Heb je al veel visite gehad? Hoe plan je t bezoek?

Bepje waar is bepje?!?

Wij gaan zo Mac"en hmmmm daarna avond RUST,.voeten omhoog en tv kijken, is er nog iets leuks op vanavond?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-10-2012

Ikke wanneer moet je weer gaan werken?

Ik nog vijf weken en dan verlof... Heel gek idee maar kijk er wel naar uit, maar meer omdat ik dan nog maar.vier wk van mn bevaldatum afzit hihi

Druifje hoe ist met jou?

Bloempje positief zonnestraaltje stuur ik jouw kant op! Nog even en je mag eeeeeeeindelijk bibben Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-10-2012

@Buddha, mmmhh lekker de mac. Hoe is het met jou? Nog last gehad van het drukke klussen?

Hier gaat het wel ok hoor, thanks for asking.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-10-2012

Buddha lekker hoor de mac!
Ik mpet 29 oktober weer brginnen, maarja heb dan wel 20 weken verlof gehad. Werken lijkt me wel weer ff prettig, maar lekker doen waar ik zin in heb vind ik ook fijn. We zullen het zien. Weet wel dat het vermoeiend zal worden. Hoop op beetje op rustige kids dit jaar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 20-10-2012

het einde van je verlof is dus in zicht ikke, lijkt me wel lekker om weer aan het werk te zijn, dan mag papa de scepter thuis zwaaien hihi

buddha, hmm jummie lekker mac, je brengt me op een ideetje misschien dat ik dalijk nog ff er heen rijWink enuh nope geen whats app, mag geloof ik volgend jaar juni een nieuwe tel uitzoeken dan misschien haha maar dan moet ik eerst uitvogelen hoe het werkt....

shady, schiet echt lekker op ben benieuwd naar het kamertje

marloes, c ging vrijwel direct al in de box en 2x per dag op vaste tijden erin om zich zelf te kunnen vermakenWink

slapen, is vandaag wel heel erg drama meneer heeft vanaf vanmorgen 10 uur hooguit alles bij elkaar een uurtje geslapen(maar dan bij mij aan de borst steeds kleine beetjes) zodra je c weg legt is het huilen en dan niet zomaar ff nee dan gaat hij als je hem niet snel op pakt krijsen, nu is het weer box tijd en ligt hij heerlijk te spelen
straks nog ff laatste voeding en dan gaat ie zonder problemen naar bed maar dat hoef ik overdag niet te proberenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-10-2012

Muts eeg druk met je ventje geweest dus. Nou dat krijsen/ hysterisch worden doet madame hier dusxerg vaak. Pfffff! Ik heb met jecte doen meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-10-2012

Ikke ja dan mag t onderhand wel weer Wink zal wel ff tegenvallen denk ik..
Is je vriend wel klaar voor hele dag opassen enz denk je? Is die er helelemaal klaar ervoor? Big Grin
Druifje, ok! rustig aan! Nog steeds vaag gerommel?

Ja hier ineens minder lekker.. Voor t eerst pijnlijke harde buiken sinds acht uur.. Lig nu al tijdje plat en is nu alweer ff geleden maar harde buiken komen wel zodra ik ook mn been bijv maar beweeg.. Vette eigen schuld dus..hopen dat t iig vannacht niet erger wordt en ik door slaap mn lijf weer genoeg rust geef.. Begin in te zien dat ik echt stap terug moet doen optijd.. Vandaag ook hele dag druk amper ff rustig gezeten.. Op moment zelf gaat prima maar nu dus pijnlijke harde buiken gehsf hierdoor grr

Lekker ik hou vam holland aan t kijken, daarna maar naar bed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 20-10-2012

@buddha, rustig aan he meis!!

@muts, lekker dat c zich zo goed in de box vermaakt. Zodra ik J wegleg in de box is het brullen, hahahaha maar komt vast wel goed!!
Waarom is J zo lief en rustig als er andere zijn, maar staat daar tegenover dat hij als ze weg zijn hij behoorlijk uit z'n doen is en alleen maar wil kroelen...... Vandaag vind hij dat slaap voor mietjes is......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 20-10-2012

Buddha laten we het hopen datie er klaar voor is. Het zal wel moeten. Hihi!

Me rug is nog steeds k*t. Maandag maar eens naar de dokter want gaatcgewoon echt niet. Ik heb nu dus al ervaren dat je als mama nooit ziek kan zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2012

Mijn god!!! Semmy staat hier keihard te schreeuwen dat ie klaar is met slapen!!
Wat een gek!!
Mijn man is naar hem toe om te zeggen dat ie nog ff moet gaan slapen maar vrees dat het niet gaat werken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-10-2012

Shady mooie tijd toch Wink hahaha

Ikke bah das minder dat je rug nog zo pijn doet.

Hier goeie nacht gehad, geen pijnlijke harde buiken meer, zat om 07.00u al beneden te ontbijten.. Had zon honger haha
Zo maar weer terug, kan toch niet meer slapen maar boek lezen oid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2012

Buddha ja op zich mooie tijd maar wij waren hier 830 à 900 gewend Hihi!
Wat fijn dat je geen pijnlijke harde buiken meer gehad heb meis!! En een goede nacht gemaakt dus!
Nu lekker je maatje gevuld en straks in de Chill op je bed!
Ik lig er ook nog heerlijk in! Ga ook zeker nog slapen... Alleen ukkie is ff mega druk dus eerst daar van genieten! En ze heeft weer eens de hik!

Ikke wat ontzette klote dat je nog steeds zo n last van je rug heb... En ja dan merk je idd dat je eigenlijk niet ziek kan zijn.. Maar ja soms is het onvermijdelijk... Sterkte meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 21-10-2012

Hallooooo dames,

Buddah wat vervelend die harde buiken van gisteren! Ik denk toch dat je een beetje rustiger aan moet doen hoor!

Shady het is altijd beter dan 5 of 6 uur hahahaha! Ik hoop voor je dat hij nog even gaat slapen!

Ikke wat vervelend van je rug! En wel gaan naar de dokter gaan hè!

Druifje hoe gaat iej??

Hier: vandaag motorcross op het strand hier! Dus lekker veel geluid Hahaha we gaan altijd kijken is erg gezellig.. Maar zodra ik niet meer kan ga ik naar huis... Is maar stukje lopen! Gisteren lekker heel de dag thuis geweest. C en een vriend hebben het karton weggebracht en het is nu weer lekker opgeruimd en me nicht heeft de box gebracht dus die staat ook op z'n plek Smile gisteren had ik beetje pijn aan me buik...denk dat het weer aan het groeien was...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 21-10-2012

Shady haha lekkere tijd!
Buddhadas niet fijn harde buiken! Nou veel plezier in je boek dan maar.
Samantha veel plezier. Wordt goed weer dus das wel fijn.

Ukje heeft net haar flescop en zit opschoot uitcte buiken en haarcluier vol te douwe. Er komt tochveen lucht vanaf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 21-10-2012

Hallpooo wat n stilte!!!!

Sil hoe gaat t met jou?

Marloes hoe gaat ie met de voedingen? En smachts?

Bloempje hoe gong t vandaag??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 21-10-2012

@buddha, het is zeker rustig!! J. Doet het super, afgelopen dagen had hij regeldagen, maar sliep 's nachts wel goed. Nadeel is dat ik nu weer stuwing heb, maar komt goed!! Vannacht heeft hij gewoon om 4 gegeten en kwam om 9 uur pas weer!! Hopelijk vannacht weer, want manlief moet morgen werken....
Hoe is het met jou?? Geen harde buiken meer gehad??

@samantha, hoe was het crossen?? Was het een beetje vol te houden??

@shady, dat was voor jullie zeker vroeg!! Is het kamertje al bijna klaar??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 21-10-2012

Marloes nee het was een beetje te veel van het goede zeg maar! Hopen dat het morge. Beter gaat!

Buddah hoe is het bij jou?

Marloes hoe is het met J?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-10-2012

Jeetje wat een rust hier zeg...

Bloempje hoe is het bij jou meis?

Sam leuk woensdag een echo!! Geen 3D echo?

Marloes ik hoop voor je dat j het vannacht en morgen ochtend weer zo goed doet!! Geniet je lekker meis?

Buddha alles rustig bij je?

Semmy zijn kamer is sinds vandaag officieel helemaal af! Zijn kleding kast is ingeruimd, de lamp hangt!! Jeeejjj!!!
De baby kamer moet nog steeds alleen de roze wand nog gedaan worden en daarna kan ik pas de rest gaan doen maar dat willen we allemaal uiterlijk volgend weekend af hebben. Dan wil ik alle laatste dingetjes in huis hebben zoals wat roze accenten (lakentje, kussen hoes dat soort dingen) en dan wil ik der kleding kast helemaal op orde hebben, de maxicosi klaar hebben staan en mijn tas voor het ziekenhuis! Das het doel voor deze week en dus volgend weekend!

Verder is semmy onverwachts uit logeren bij mijn beste vriendin! Haar zoontje en semmy kunnen het super goed vinden met mekaar dus das wel leuk! En zo kan ik morgen heerlijk uitslapen en chillen overdag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 22-10-2012

@sam, hè balen zeg!! Hopelijk vandaag beter!!

@ shady, zo heb jij een lieve vriendin!! Lekker uitslapen meis!!

! Hier, j. heeft het vannacht behoorlijk gedaan, manlief moet zo werken en klaagt niet geslapen te hebben, terwijl j. en ik wel geslapen hebben.... Echt zwaar irritant.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-10-2012

Gelukkig heeft j het aardig goed gedaan meis!!

Oh meiden!!! Semmy was gewoon al om vijf uur wakker bij mijn vriendin!! Voel me echt lullig maar kan hem natuurlijk niet in programmeren... Dat weet ik ook wel maar jemig!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2012

@Shady, nee daar kun je zeker niets aan doen. Wel even balenvoor je vriendin, maar ze zal er wel wat op gevonden hebben, om de tijd door tekomen. En wat ga jij vandaag doen? Relaxe of toch weer druk in huis aan degang? Wanneer heb je weer fysio?
@Marloes, wat fijn dat jullie beide een goede nacht hebbengehad. Wel jammer voor je man, hopelijk had hij niet al te grote frustraties opje. Jij zult meer gebroken nachten hebben.
@Samantha, hoe is het nu met je? Alweer iets beter dangisteren, omdat je zaterdags iets leuks had gedaan.
@Ikke en voor vandaag nog een afspraak gemaakt bij dedokter?
@Mutsiemuts, beetje laat. Maar wat zit jou mannetje alweerlekker in die stoel. Wat gaat het snel!! Hopelijk is het slapen de afgelopen dagen wel weer beter gegaan.
@Hier, bib. Alweer 39 weekjes. Vannacht weer beroerde nachtgehad. Heftige voorweeen, maar niet doorgezet, helaas. We wachten maar weer(geduldig zijn is lastig) af.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2012

@Marloes, hoe is het trouwens met je schoonzusje. Ze loopt paar dagen voor op mij toch? Hoe verloopt bij jou de kraamtijd? Kwa je schoonouders zeg maar. Nu hun aandacht gefocused op haar, of valt het wel mee?

@Bloempje, wou ook nog naar jou vragen, sjonge, sorry!!! VOlgens mij las ik gisteren op fb niet zulke goede berichten :-(. Hoelang kijken ze het aan met de medicijnen? Wanneer moet het echt gaan aanslaan zeg maar? Lig jij nu aan zo'n controle app?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-10-2012

[Afbeelding: rj1fsj.jpg]
35 weken, nog maar 5 te gaan!! Wauwie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2012

@Shady mooie buik hoor. Schiet ook weer mooi op bij jou.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-10-2012

@Ikke sorry dacht dat je alweer aan het werk was. Vond het al zo raar dat je én werkte én alle zorg voor L op jou neerkwam... Maar 29 okt dus weer. Lijkt me heel raar om na 20 wkn weer te gaan werken. Ik moet 10 dec weer gaan werken en heb dan ook ongeveer 20 wkn verlof gehad (heb 4 wkn vakantie achter m'n verlof geplakt). Jij ging toch ook 4 dgn werken?
Had je trouwens al actie ondernomen qua rugpijn?
@Shady mooie buik hoor. Jij mag binnenkort ook alweer bippen. Fijn dat Semmy's kamer af is en de meisjeskamer opschiet. Ik hoop dat je je planning haalt. Je bent er vast geruster op als je alles op je lijstje af hebt. Balen voor je vriendin dat Semmy al weer zo vroeg wakker was... Heb jij nog wel lekker kunnen uitslapen?
@Buddha fijn nog maar kort werken tot je verlof. Toen ik zo ver was als jij telde ik heel erg af en had ik steeds minder zin om te gaan werken. Heb jij dat ook? Fijn dat die harde buiken niet meer zijn terug gekomen... Rustig aan doen he, goed dat je na de mac (mjammie) ff avondje rust hebt genomen.
@Druifje aaarchh spannend!!! Balen dat je steeds voorwerk hebt en dat het dan vals alarm blijkt te zijn. Lijkt me enorm frustrerend! Nog ff volhouden, echt heel lang duurt het nu niet meer!
@Bloempje heel veel sterkte. Ik blijf voor je duimen!
@Muts dus jouw ventje slaapt overdag bijna niet! Dat lijkt me ook niet fijn... Zo heeft iedere baby wel wat he... Goed dat je zo consequent bent qua neerleggen in de box en het volhoudt om gewoon je eigen huishouden te blijven draaien. Als Q huilt heb ik toch vaak de neiging om meteen in te grijpen en te troosten.
@Marloes klinkt idd als een regeldag! Vermoeiend he, die dagen... Ik hoop voor je dat hij vannacht wel wil slapen... Op hoeveel voedingen zat je ongeveer per dag? Ik zat in het begin op ongeveer 13 voedingen. Nu op 5 tot 7.
@Sam hoe is het met jou?

Hier: Q begint steeds meer te ontdekken. Hij heeft een speelkleed gekregen van de collega's van manlief en hij slaat vol enthousiasme tegen de speeltjes aan. Hij volgt met zijn oogjes manlief en mij door de kamer en wil het liefst de kamer rondgedragen worden om alles te kunnen zien. Hij maakt steeds meer geluidjes en reageert ook als ik een geluidje maak.
Vannacht heeft Q 12 uur aan een stuk geslapen. (van 20.00 tot 8.00 u). Ik was helemaal trots. Ben benieuwd of dat een incident is of dat hij dat vaker doet. Ik hoop van wel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2012

@Meisje, wat leuk dat hij dat speelkleed echt op zijn manier heeft ontdekt en er lekker mee bezig is. Toch weer iets nieuws en leuk om dan te zien lijkt mij. Hoop idd dat het niet eenmalig is, maar hij het slapen er zo lekker inhoudt!

Ja best wel frussie, omdat niet vele het om me heen hebben gehad. Het begon gewoon bij de rest en ze wisten waar ze aan toe waren. Hoop dat het de volgende keer dus wel echt doorzet. Ben nu zo verrot moe, hoop dat het vannacht wel rustig nachtje wordt. Ik ben natuurlijk al 39 weken, maar kan ook zeggen het kan nog 3 weken duren. Donderdag toch maar effe bij vk vragen of ze wil kijken hoe het van onder is.

Het is wel erg rustig zeg, zucht, boring!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-10-2012

Druifje heel slecht, maar nee geen afspraak gemaakt. Ga ik morgen doen. Beloofd!
Het trekt nu af en toe ook naar mijn heup en lies.
Het schiwt wel op bij jou he druifje!

Shady mooie buik hoor. Wow!

Meisje ja ik ga ook 4 dagen werken. Jij ook zo te lezen. Heb je daar en reden voor of gewoon omdat je dat wil?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 22-10-2012

nog geen nieuws van bloempje?? hoop dat t allemaal goed mag gaan met haar en de kleine en dat de medicijnen aanslaan.


oh t bericht van druifje over haar fb brengt niet veel goeds. heb haar niet op fb Sad

druifje, jij ook al weer 39 weken. en ja, geduldig wachten is soms erg moeilijk haha. maar geniet nog maar even van die dikke buik en die bewegingen. die ga je nog missen straks!

marloes, oh dat is minder zeg dat hij klaagt dat hij neit geslapen heeft en jij en J wel.

shady, oef dan was semmy vroeg wakker zeg. maar idd je kunt m niet inprogrammeren. kon dat wel dan had ik hier al weken een kind dat door sliep haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-10-2012

@Ikke, dan echt gaan hoor. Beloofd!! Ook goed voor jezelf zorgen meis.
@Natas, ja zag gisteren iets voorbij komen dat het niet aansloeg, maar meer weet ik niet hoor. Hopelijk horen we het snel van haar. Al is het logisch dat ze er nu effe niet is hier.

Ik geniet wel van de hik en de bewegingen hoor. Alleen het voorwerk begint echt pijnlijk te worden, dat ik niet weet hoe ik moet liggen/zitten etc. Heeft de hele nacht geduurd. Dat begin ik zat te worden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 22-10-2012

ze zal zich idd vast wel melden wanneer ze er zelf tijd en zin in heeft. we wachten rustig af.

ja dat voorwerk is minder prettig he! heb t bij mn zoontje niet of amper gehad en bij L viel het opzich ook wel mee. maar wel meer indalings pijn enzo gehad.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 22-10-2012

Woooow shady wat grote buik! Is je buik qua vorm nu ook anders dan op t eind bij semmy? Ze zeggen toch dat jongens vaak wat puntiger zijn en n meisje draag je rond? (als ik dat moet geloven krijgen wij dus n meid he haha)

Meisje, wat voor werk doe je ookalweer? En hoe ga je t doen met opvang?.
Ik begin t werken wel steeds zwaarder worden maar meer fysiekdan lichamelijk. Kijk thuis ben ik ook moe en ik doe gewoon rustig aan op t werk, maar t mag van mij wel mn laatste werkweek zijn idd ja hihi

Ik weet echt niet hoe frummel nu ligt.. Rechts begint t beetje beurs te worden en de kleine blijft er op duwen met volgens mij de voetjes maar links op zelfde hoogte voel ik ook geduw.
Kleine geeft wel vaak de hik en dat voel ik wel heeeel laag in mn buik dus hopelijk ligt ie nog wel mooi met hoofdje naar benefen. Al mag t best ff draaien nu want die beurse plek is ook irritant hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 22-10-2012

Buddah lekker he die beurse plekken.. Hier heeft de beeb een voorkeur om rechtsboven met d'r kont ofzo lekker tegen me Ribben te duwen! En soms denk ik ook aaah wat is dit nou weer voor gevoel!

Shady wij vinden 3D echo's niet mooi! C wil het niet dus dan doe we heb niet! Maar had nog een bon van 10€ korting dus dan maar nog een 2D echo kost dan maar 15€ en dan kan me moeder is mee Smile

Meisje op zich gaat het wel met mij alleen heel snel last van me bekken en me rug... En laatste 2 dage. Soort menstuatie achtig pijn... Zal wel weer aan het groeien zijn! Mooi joh dat Q het zo goed doet! Leuk!!

Bloempje ik hoop dat alles goed gaat met je!!!

Druifje nog ff joh!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-10-2012

Druifje ik beloof het!
Leuk he de hik. Had L ook heel vaak en nu nog. Nadeel is alleen dat er dan ook vaak wat mee omhoog komt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 22-10-2012

Sorry dames, ik zit er goed door heen en ben ff overal helemaal klaar mee. Medicijnen slaan niet aan en het begint er naar uit te zien dat het niet onder controle komt voor de bevalling. Waarschijnlijk 1 dezer dagen een gesprek met de arts en wil ik het één en ander duidelijk hebben en een plan maken over hoe nu verder. Mn hoofd is een zeef, slaat niks op en denken is een drama momenteel. Vandaar dat ik af en toe mee lees, maar daar houd het ook mee op. Ik hoop me snel beter te voeln, maar voor nu is de positievie tijd ff ver te zoeken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 22-10-2012

Pff bloempje heeel veeel sterkte! Wat k*t zeg! Dit is nietchoe je je zwangerschap voorstelt! Hoop dat je steun hebt aan de mensen om je heen! Ik denk iedere dag asn je meid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-10-2012

Jeetje bloempje lieverd!!! Wat naar allemaal!! Ik weet ff niets anders te zeggen dan sterkte en dat ik aan je denk...

Buddha mijn buik is qua vorm niet echt anders dan bij semmy. Wel is het zo dat ik nu de omvang van bijna 119 cm heb en dit had ik bij semmy pas op het einde... Dus we gaan waarschijnlijk groter groeien dan bij hem tenzij het nu stil staat...

Ikke hier heeft ukkie ook veel de hik en dat had semmy ook.. Hoop niet dat het weer een reflux verhaal gaat betekenen...

Jeeejjj de roze wand is geschilderd!!! Morgenavond denk verder op de baby kamer maar het einde is in zicht!!!
Semmy was zo moe dat ie in de auto binnen drie minuten sliep en vervolgens anderhalf uur op de bank heeft geslapen.. Toen een kleine drie kwartier wakker geweest om ff te eten maar wilde hij ook niet echt dus om 18:30 naar boven met hem en om 18:45 lag ie op bed in een coma! Dus ik ben heel erg benieuwd hoe laat hij morgen wakker zal worden...
Morgen weer naar fysio en ik kom er net achter dat ik een plas schema bij had moeten houden van 1 dag maar oeps... Vergeten dus!! Baal er echt van want ik hou er dus niet van als ik iets niet na gekomen ben...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 22-10-2012

Bloempje, meid wat enorm k.t dit allemaal!! Vind het zo erg dat de medicijnen niet aan slaan bij de kleine. Snap dat je hoofd een zeef is en je niet altijd zin hebt om hier mee te lezen of te reageren. Succes met het gesprek en ik hoop dat je de dingen diepe graag duidelijk wilt hebben ook duidelijk krijgt en er een plan van aanpak komt die voor jou te begrijpen en te accepteren is. Vindhet echt zo k u t voor je meid! Je hebt al niet de fijnste zwangerschap gehad en dan ook dit nig. Denk veel aan je! Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-10-2012

Bloempje wat ontzettend klote zeg! Ik hoop dat ze toch nog iets kunnen doen! En je word wel weer blij gemaakt en dan ineens toch weer niet! Echt zo vervelend! Dikke knuffel van deze kant!! En snap dat je niet veel onthoud over meeschrijven enz!

Shady dus je gaat deze x groter dan 119cm Wink maar mooie buik hoor!

Hier ik blijf maar last houden van me rug en voel me niet echt toppie pijn aan me buik weer is niet kunnen poepen whaaaaaaa dan maar weer zakjes gebruiken! En maagzuur is ook heel erg aanwezig! Maar ik weet dat ik eigenlijk niet mag zeuren! Maar toch lucht het wel op! Ook als mensen vragen hoe het gaat zeg ik altijd goed!

Is er trouwens geen nachtclubje meer!?? Ben ik de enige?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-10-2012

Sam oh vervelend zeg!!! Ik ook elke keer zo n last van me buik en rug en bekken enzo maar net als jij zeg ik dit ook niet als mensen vragen hoe het gaat... Ik was er vannacht weer een paar keer uit hoor dus hoorde zeker bij het nacht clubje maar het is hier zo rustig dat het weinig nut heeft om te buurten...
Waar is iedereen zeg?! Ja de meeste zijn denk druk met de kleintjes...

Hier slaapt semmy nog lekker! Had hem ondertussen wel wakker verwacht maar hij was echt doodop gister. Straks weer saai naar fysio... Bleehh!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-10-2012

Bloempje wat ontzettend kl*te zeg! Snap dat je geen zin hebt om te reageren.
Heel veel sterkte en ik hoop dat er toch verbetering komt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-10-2012

Shady lekker zeg dat semmy nog sliep... Alleen mama sliep nu niet Sad ..... Meid geniet van je fysio als het niet meer mag dan wil je wel... Ik heb nog 3 behandelingen en ga voor volgende week even een afspraak maken denk ik zo en dan heb ik dus nog maar 2...! En jij slaapt dus ook gewoon kut zeg maar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-10-2012

@Natas hoe is het bij jou? Jij had deze week vakantie toch? Kan je een beetje bijkomen? Je hebt wel geluk met het weer, zeg... Ga je nog leuke dingen doen of zit dat er niet in?
@Sam balen dat je zo´n last hebt van je lichaam. Die menstruatiepijn herken ik wel, maar bij mij bleek dat uiteindelijk toch darmenpijn te zijn... Ik herinner me dat je die obstipatie al bijna meteen had. Heb je daar nu uiteindelijk medicijnen tegen? Of werken die niet? Muts had het over een thee die zou helpen, misschien werkt die bij jou ook wel.
Maar je hebt vast alles al geprobeerd... (?).
@Druifje lijkt me zwaar vermoeiend om nu al nachten niet te slapen terwijl het niet doorzet!!! Nog ff volhouden! Hopelijk kan jij snel je bub melding doen want steeds voorwerk terwijl het niet doorzet is idd zwaar frusti!
@Buddha ja die laatste weken zijn zwaar he? Maar straks ben je blij dat je hebt doorgezet tot 36 wkn werken, geloof me. Goed dat je het op het werk wat rustiger aan doet. Hopelijk komen die harde buiken niet terug... Die beurse plekken herken ik niet, wel de hikjes onderin. Grappig zijn die he? Bij mij kon dat heel lang duren, ook ´s nachts.
Buddha ik werk als jurist bij de overheid (sorry wil niet specifieker zijn).
@Ikke dus jij ook 4 dgn werken. Jij werkt als onderwijzeres, toch? Heb je een vaste dag vrij? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, om van hele dagen thuis naar 4 dgn werken te gaan. Financieel trekken we het niet als ik minder dan 4 dgn ga werken. Bovendien is het voor mijn werk beter om 4 dagen te blijven werken. Maar ik kijk ff hoe het gaat, als ik vind dat ik te weinig thuis ben dan ga ik misschien 3 om 4 werken (dus de ene week 3 en de andere week 4 dgn werken). Maar we gaan er nu al minstens 700 eu netto per maand op achteruit, als ik minder dan 4 dgn ga werken wordt het helemaal niet te doen...
Jij bent de kostwinnner, toch? Dus jij hebt ook niet veel keus...
@Shady hoe laat was Semmy wakker vanochtend?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-10-2012

Ik moest semmy om 8 uur maar wakker maken... De Slaapkop haha! Maar ja was ook niet zo gek.
Sam ja weet je ik hou gewoon niet van de verplichting die ik nu wekelijks heb... En dan vergeet ik nu ook nog mijn plas schema van een dag bij te houden... Oepsie!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-10-2012

Hihi Shady dan zeg je toch dat je zwangerschapsdementie heb Hahaha... Ik had vorige week moest ik naar de vk was ik bijna vergeten in het potje te plassen.. Moest me urine meenemen Hahaha en had het potje al klaar gezet hè op de wc!!

Meisje ja ik heb al vanalles geprobeerd voor de stoelgang! Ik heb ook zakjes maar die gebruik ik alleen als ik 2 of 3 dage niet ben geweest! Dus dan zal ik straks is innemen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 23-10-2012

@Bloempje, ah nee meis, sjonge. Heel veel sterkte. We denken aan je. Hele dikke knuf!!
@Ikke succes bij de HA!! Ben benieuwd hoor!
@Meisje en en weer nachtje van 12 uurtjes gemaakt? Ja best frussie, kwe gewoon niet waar ik aan toe ben. Of het uberhaupt bv is heeft gedaan daar van onder zeg maar. Overmogen effe vragen of eral iets is gebeurd denk.

Bibje


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-10-2012

Meisje ja klopt ik ben de kostwinner dus tja heb geen keus. Zal idd wel ff wennen zijn, maar ik heb iedere woensdag vrij, dus is wel lekker vooruitzicht. Twee dagen werken en weer dagje vrij. En ik ben idd onderwijseres. Maare voor het bedrijf waar jij werkt is het makkelijker om 4 dagen te werken maar je moet aan jezelf denken en niet aan het bedrijf he. Zo 700 euro op achter uit. Ging je man nou ook een dagje minder werken?
Heb jij nog ouderschapsverlof? Ik wel en omdat ik dat op woensdag heb heb ik dat tot maart 2014. Dan krijg ik 55% van die dag nog uitbetaald. Ik ga er eerst ongeveer 100 euro op achteruit na mijn ouderschapsverlof 200 euro, dus valt mee, maarchet zal niet lukken voor mij om een drie dagen te gaan werken. Tenzij ik de loterij win natuurlijk;-)

Ff een geke vraag wat niks met kindjes te maken heeft, maar weet iemand hoe het werkt als je een huis wil kopen en je ouders garant staan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-10-2012

O en druifje ik heb voor morgemiddag een afspraak bij de HA. Wilde aant eind van de middag maar zat voor vandaag vol.
P wilde vandaag iets leuks doen met zijn drieen en ik moet wat bedenken maaar ik heb geen idee.
Iemand ideeen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 23-10-2012

@Ikke, goed zo!! De afspraak staat tenminste. Uhm sorry effe geen ideetjes voor je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 23-10-2012

Even ego..... J drinkt in de ochtend zo vaak (hij komt al een paar dagen elk uur 's ochtends) dat ik 's middags bijna ontplof!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-10-2012

@Marloes tja regeldagen he... hoort erbij. Bij mij werd het langzamerhand beter... Met een week of 4 kwam er ritme in en nu komt hij strak om de 3 uur en 's nachts zit er vaak 6 uur of langer tussen. Dus nog ff volhouden je borsten gaan vanzelf de juiste hoeveelheid aanmaken.
@Druifje dus overmorgen weer naar de vk. Ik hoop voor je dat je voor die tijd bent bevallen... En anders dat de vk je vertelt dat je al ontsluiting hebt en je vliezen kan breken. Nog ff volhouden! Heb je nog een middagdutje kunnen doen of zit dat er echt niet meer in?
Q heeft vannacht weer 12 uur achter elkaar geslapen (dus nu 2 nachten op rij de klok rond geslapen). Ik hoop zo dat hij daar een gewoonte van maakt... Ik vrees alleen van niet want hij drinkt vandaag per voeding veel minder dan gister dus ik vraag me af of hij vandaag aan 5 voedingen genoeg heeft en ik hem niet voor de zekerheid om 23.00 u moet wekken omdat hij anders niet aan zijn minimum komt.
@Shady hoe was het bij de fysio? Was hij boos dat je dat plasschema niet had bijgehouden?
@Samantha ja misschien dat die zakjes wel weer helpen. Ik hoop het zo voor je!!
@Ikke volgens mij heb je 2 versies, nl dat je ouders garant staan voor een bepaald bedrag (dus als jij je hypotheek niet meer kan opbrengen dat zij de pineut zijn) en de variant dat zij een bepaald bedrag voor je lenen van de bank, of aan jouw schenken, zodat jij in totaal een hogere hypotheek kan nemen. Van die eerste variant (dus puur alleen garant staan) heb ik gehoord dat banken dat niet meer doen, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij die tweede variant wel, maar dat betekent wel dat je ouders dan in feite een deel van de hypotheekschuld op zich nemen en ik weet niet of je dat moet willen/wilt. Misschien dat je eens bij je bank kan navragen hoe het zit? Onze bank (de Rabo) heeft de Generatiehypotheek, misschien dat je s op hun site kan kijken.
Ik ga idd ouderschapsverlof opnemen, bij ons wordt ook ongeveer 55% betaald. Ik probeer zo lang mogelijk mijn vrije dagen eerst op te maken en ga pas daarna ouderschapsverlof opnemen. De kinderopvang gaat ons al 600 eu netto kosten, en dan heb ik nog niet eens rekening gehouden met de kabinetsplannen voor 2013. Daar komt dan nog straks sowieso de salarisvermindering door de ouderschapsverlof bij! Ik heb nog niet durven uitrekenen hoeveel me dat netto gaat kosten en of we dat allemaal wel kunnen opbrengen naast onze (te) hoge hypotheeklasten. Gelukkig krijgen we kinderbijslag en volgens mij ook een soort heffingskorting (combinatiekorting) dus misschien dat alles bij elkaar het nog wel meevalt...
Mijn ouders passen om de week op maandag op, manlief gaat die andere maandag opvangen. Hij neemt daar in ieder geval tot de zomer geen osv voor op, want hij heeft genoeg vrije dagen die hij van dit jaar meeneemt om volgend jaar te kunnen opvangen. Hij gaat er dus gelukkig niet in salaris op achteruit.
Ik ga dus op dinsdag verlof opnemen, en Q gaat woensdag, donderdag en vrijdag naar de kinderopvang. Mocht ik het echt niet trekken om 4 dagen te werken, dan ga ik misschien de ene week 3 dagen werken en de andere dag 4. Manlief gaat dan een hele dag minder werken zodat Q maar 2 dgn naar de opvang hoeft. Ik heb die variant grofweg uitgerekend en die variant is niet eens zo heel veel duurder dan de variant waarbij Q 3 dgn naar de opvang gaat en ik 1 dag minder en manlief eens in de 14 dgn 1 dag minder werkt. Probleem is dat ik op mijn werk nog in opleiding ben. Als ik bv 3 dagen zou werken dan duurt die opleiding langer en ook de salarisverhoging die is gekoppeld aan de voltooiing van die opleiding. Plus dat mijn werk geen rekening houdt met 3 dgn werken en ik dus 5 dgn werk ipv in 4 dagen in 3 dagen mag proppen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-10-2012

Oja Ikke ws ben ik te laat met mijn goede tip voor iets leuks met z'n drietjes, maar ben je al eens bij café Uylenburg (du Midi) nabij het Delftse Hout geweest? Ze hebben daar een leuk terras met geitjes voor L en lekkere broodjes of koffie en taart voor jullie. Misschien beetje (te) burgerlijk voor jullie maar ik vind het altijd heel onspannend daar. Ze zijn kindvriendelijk en warmen met liefde een flesje op. Je kan er gewoon naast de deur parkeren dus je hoeft niet moeilijk te doen met L en de fiets.
De zee is natuurlijk ook altijd fijn maar misschien wat afgezaagd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-10-2012

Meisje pff minderxwerken dan maar net zoveel moeten doen. Is hier eigenlijk ook wel beetje. De woensdag doet iemand ansers maarchet administratieve is allemaal voor mij.
Jemig kinderopvangvis niet normaal zo duur. Pff! Gewoon niet leuk mee zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-10-2012

Wel te laat maar leuk idee. Ik ken het helemaal niet. Wel leuk idee! Ga ik ff google.Enne ik hou van burgelujk. Haha! Wij gaan meestal naar knus. Is net in het delfse hout.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 23-10-2012

Meiden, ik heb jullie hulp nodig!
Hier begint ineens de tijd te dringen en ik weet nu dat ik niet meer thuis ben voor de bv. Dus ik wil graag van jullie weten wat moet ik in huis halen om borstvoeding te kunnen geven en kan ik een voedingsbeha op de gok bestellen? Of moet dat echt opgemeten worden in een winkel?
Alle tips zijn welkom!
Hele korte samenvatting: grootste gevaar is weg, medicijnen worden verdubbeld vanaf vanavond. volgende week kijken wat dit heeft gedaan, geen effect? dan waarschijnlijk toch eerder inleiden en de baby rechtstreeks medicijnen geven.
Vandaar mijn drukte ineens!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 23-10-2012

Bloempje ik kan je gelaas geen advies geven.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 23-10-2012

Bloempje, voor bv hoef je niets in huis te halen. In het ziekenhuis kun je van hun een kolf huren en heb je alleen een kolf setje nodig voor op die borstkolf (als je kolf nodig hebt) vaak kun je die in t ziekenhuis zelf dan kopen bij zo'n winkeltje. Ook voedingskussens hebben ze in het ziekenhuis. Je zou je vriend zoogdompressen mee kunnen laten nemen en een BH, tja de maat die je nu hebt zou kunnen maar vaak worden ze nog wel wat groter. Ik had bij m'n zoontje met 37 weken 2 gekocht en die paste prima.

Medicijnen worden dus verdubbeld nu. Hopelijk slaat dat goed aan bij de kleine. En anders dus toch inleiden. Kan het kindje de bevalling dan aan? Met t hartje zo op hol? Nogmaals heel veel sterkte meid! Denk elke dag aan je!

Meisje, heb nu idd vakantie. Heerlijk. Nog niet echt tot rust gekomen. Vandaag lekker geshopt en ze zijn met t dak van de aanbouw bezig. Als die morgen gedaan is, is d verbouwing klaar (op stukje voegen na) en zijn we water dicht!
Zaterdag nog dagje Efteling. Ook erg veel zin in.

Sorry even kort berichtje maar. Zoontje moet naar bed en L ligt te huilen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-10-2012

@marloes haha dus je kleine is sochtends heeeel hongerig Big Grin

@ikke nog wat leuks gedaan gister? Hoe gaat t net je rug?

@druifje 40 komt steeds dichterbij Big Grin de laaaatste loodjes wijffie zet m op!

@bloempje, laat je ma anders een voedingskussen bij prenatal kopen? En bh, mooi taakje voor je vriendje :p laat m gewoon n paar meenemen bij de h#ma, wat niet past brengt ie gewoon weer terug?

@meisje duur he kinderopvamg pff.. En jullie moeten t bijna helemaal zelf doen.. Hier gaan opa en oma sowieso 1 dag oppassen, en dan nog andethalve dag opvang. Das nog best te betalen alleen wordt mn salaris gehalveerd en das ook nog wel iers wat ik "eng" vindt... Maar dat loopt vast wel los!

Gister partneravond bij zwangerschapagym! Was lachen Big Grin meneer is helemaal op de hoogte nu hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-10-2012

@Meisje, uhm dus waarschijnlijk afgelopen nacht geen 12 uur doorgeslapen. Jullie moeten veel inleveren kwa centen zeg, wow. Ik lig s'middags wel op bed, maar slapen lukt eigenlijk niet, hoe moe ik ook ben.
Kwe niet of ze van onder willen kijken morgen, heb er net 1tje die ik nog maar 1x heb gehad met intake. We zullen zien. Al doen ze niets, ben gewoon nieuwsgierig eigenlijk.

@Bloempje, sorry nog geen advies. Lees net fb, wat heftig meis. HOpelijk gaat dit wel werken. Dubbele dikke knuf

@Buddha, ja 40 komt inzicht. Vind wel jammer dat het nu zo rustig is hier. Net als ik aant bibben, bijna bubben ben. Het gaat niet eens opvallen als ik bub. Jullie dus een leuke aaf gehad Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2012

Druifje gewoon lekker bibben want iig ik zie het hoor!!!
Ben ook heel benieuwd hoe het er voorstaat bij je op het moment! Spannend zo allemaal he?

Bloempje wat fijn dat het ergste gevaar geweken is! Maar nou lees ik dat er een fb bericht staat maar ik zie ze niet... Heel raar!! Wat is er loos dan? Ja behalve dat er dus nog steeds onduidelijkheid is maar ik vond het wel posi om te horen dat het ergste geweken is!...
Ik kan je niet adviseren over bv.. Ik heb wel voedings bh's in huis en die heb ik in mijn gewone maat toen gewoon gekocht. Die passen mij prima maar heb ook niet het idee dat mijn borsten groeien tijdens een zwangerschap.. Pas mijnstreken bh's allemaal nog gewoon en das alle drie de keren al het geval geweest.

Hier riep semmy pas om 9 uur!! Jeeejjj!!! Wat heerlijk zeg! Gister avond bij mijn beste vrijerijtjes film gekeken, de hongerspelen. Wat een slechte verfilming van zo n mooi boek!! Echt vreselijk. Kan me voorstellen dat mensen de film geen zak aan vonden maar het boek... Zoooo mooi en aangrijpend!!

Vandaag gaat semmy rond 11 uur naar mijn tante en nichtje, weer lekker daar spelen en ik dus lekker naar bed! Heerlijk! Kijk er alweer naar uit. Al mis ik mijn moppie dan ook wel weer hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2012

Mijnstreken??? Dat moest dus mijn gewone zijn haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 24-10-2012

Druifje ik durf te wedden dat dat wel opvalt hoor als je bubt! Niet zo denken hoor....
Wat denk je als Buddah en ik uitgerekend zijn dan zijn jullie allemaal druk met Jullie baby's en wij moeten dan nog bevallen... Maar dat maakt niet uit dan hebben we in elk geval elkaar nog.. Wink

Bloempje ik hoop zo dat dit dan wel DE oplossing is! Me duimen draaien overuren

Shady hoe is tie nou? Was de fysio nog boos dat je je plas schema vergeten. Was?

Hier stoofperen gemaakt gisteren MMmmmm lekker hoor Smile ! En gezellig naar de Mac geweest met c en zijn zusje en moeder en nichtjes Smile totaal onverwachts was wel leuk! Vandaag lekker boerenkool eten mmm zo'n zin in! En vanavond weer baby kijken Smile
Ik merk dat c het ook wel spannend begint te vinden nu.. Want iedereen vraagt ook hoever ben je nou enzo dus ja.. Maandag hoorde ik m tegen iemand zeggen in de winkel (die ik niet kende) ik word ook vader in januari aaaggghhhh ik vond dat zo lief (of zijn dit hormonen??) kraamzorg heeft nog niet gebeld.... Zou toch wel moeten neem ik aan??

Natas lekker vakantie geniet ervan meid!

Meisje dus q slaapt al 2 nachten 12 uur... Knap hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-10-2012

Samantha hihi is idd leuk te horen als je vriend dat zegt. Dus niks met je hormonen te maken hoor.

Shady jij heb echt mazzel met zo een uitslaper, hopen dat de little lady dat ook gaat doen dan.

Druifje wel bibben en bubben hoor! Wordt wel spannend nu he!

Buddha dus je mannetje is er helemaal klaar voor!?
O en me rug ja trekt steeds meer naar me schouderbladen grr.
We zijn gister ff naar de stad gelopen. Ff wat dingetjes voor uk gekocht.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2012

Whaaaaaa ik lees mijn eigen stukje nogmaals terug en zie vrijerijtjes staan???!!! Bedoelde vriendinnetje!! Whahahaha!!!
Gekke iPhone...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 24-10-2012

ff snel
heb ff vluchtig doorgelezen en volgens mij is druifje nog neit bevallen?

bloempje, oei das ineens haast maken, ben benieuwd(en hoop en duim nog steeds kei hard) dat de medicijnen nu wel aanslaan, bijna 36 weken dus het schiet al op!
voedingskussen is zo gehaald, bij hema(al zijn de hoezen daar k*t) en bh, ik zou er een paar voor je mee laten nemen en dan moet je de gok wagen, je kunt ze dan nu passen en als er ietsjes ruimte is(geen gelubber) dan zijn ze goed, de dagen dat je stuwing hebt is maar kort dus daar zou ik niet echt rekening mee houden

wat natas ook al zegt verder hoef je voor bv niks in huis te halen

hier een rommelige zooiSad c is of ziek, of heeft nu echt rete veel last van tandjesSad hij gilt me de hele boel bij elkaar af en toe en is flink aan de raceSad
ook noa had ik maandag ziek en heeft me alle kleedjes die ik heb onder gespugd dus gaat erg lekker hier(not)

ook nog gister ff naar cb geweest omdat ik toch wel een vermoeden had dat c minder hard groeide(minder spekkie spekkie zeg maar) en dat vermoeden klopt ook wel want hij was in een maand tijd nauwelijks gegroeidSad nu gister verplicht een dag op bed en voeden, voeden voeden en drinken drinken drinken en maar hopen dat het daar aan ligt(kan ook net zo goed zijn dat c zijn reserves aanspreekt omdat hij zo veel energie verbruikt) maar ja alles blijft gokken

dus jullie snappen dat er ff weer niet zoveel tijd voor forum is, maar denk wel aan jullie hoor!

oh ja we hebben er ook nog een neefje bij(ze had zich expres versproken om ons op het verkeerde been te zetten volgens mij maar ala) daar gaan we zo naar toe om de boel te versieren, ze hebben wel een leuke naam gekozen: T.h.i.j.m.e.n

tot gauw weer lieverds!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-10-2012

Muts erg drukke dagen dus voor je. Niu lekker met je uk en noa bezig zijn. Is veel belangriijker dan wij hiero.
O wat een leuke en store naam zeg!

Druifje ik ben bij de dokter geweest hoor!
Ik heb spit en dat kan wel 6 weken duren. Pfff zo geen zin in.
Moet veel bewegen maar niet overbelasten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-10-2012

Hè gets ikke en muts... Dat zijn mindere beruchten van jullie kant af...

Ikke sterkte met spit.. Lijkt me zeer vervelend...

Muts Hmmzz een kleine ziekenboeg bij jullie.. Hier semmy ook aan dunnere kak maar er heerst ook zeker weer van alles...

Natas ja vandaag had ik zeker weer mazzel maar kan ook nasleep zijn van de vroege ochtend maandag bij mijn vriendin en hij is geloof ik ook niet helemaal fit.. Maar we zien het wel per dag hoor.. En straks met de beeb is het idd ook weer afwachten..

Oh meiden!!! Alle wanden zijn geschilderd, de plank boven commode hangt weer, schilderijtjes hangen, klamboe hangt, bedje is omhoog, kleding kast gevuld!! Nu alleen nog het bedje opmaken, laatste dingen opruimen en ziekenhuis tas klaar zetten!!! Jemig!!! Wat wordt het echt zeg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 24-10-2012

Ja shady jullie derde wondertje komt alsmaar dichter bij. Had jij de naam van je kleine uk nou al verklapt hier? Of heb ik dat gedroomd. Hihi