Zwanger Worden .NU forum [Archief]
zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Alleen en zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-21.html)
+--- Topic: zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O (/thread-2971.html)



zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - mamavandamian - 27-07-2009

Hoi Priscilla,

Dit is meer een mening en niet iets wat ik zeg dat je moet doen.
Allereerst wil ik je zeggen dat het zekers niet slim is om stiekem proberen zwanger te worden, dit schrikt vaak mannen af en gaan bijna altijd wel weg helemaal omdat hij duidelijk te kennen heeft gegeven geen kind meer te willen..
Mijn vraag aan jou is eigenlijk hoe hebben jullie het erover gehad?? Waar het om gaat is dat als de een niet wil en de ander wel er wel goed geluisterd wordt naar elkaar en dan ook waarom wil hij geen kindje is hij bang om bij twee vrouwen een kind te hebben vergelijk elkaars antwoorden het waarom wel en waarom niet en wie weet komen jullie er dan wel uit als je er maar goed over praat. Ik weet ook niet wat jullie allemaal al hebben meegemaakt en dat gaat me ook niks aan natuurlijk maar is dat ook allemaal wel goed uitgepraat of speelt het nog steeds??? Ook speelt vaak leeftijd een grote rol (ik ken je verders niet en ik weet ook niet hoe oud jullie zijn dus neem me dat niet kwalijk) Ik hoop dat jullie er wel samen uit kunnen komen het heeft mij zelf ook aardig wat gesprekken gekost omdat ik een tweede wilde en hij niet maar uiteindelijk door naar elkaar te luisteren is hij toch aan mijn kant komen te staan en zijn we nu bezig voor een tweede (okee wij hebben allebei geen gezin gehad, wij zijn nu nog steeds een gezin maar dat moet niet veel uitmaken vind ik)

Het is een beslissing die je nooit alleen mag maken, en zekers niet als het om een mensenleven gaat (maar dat is mijn mening dan he)
In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat jullie eruit kunnen komen

Groetjes Mamavandamian


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Malou - 28-07-2009

Ik kan me alleen maar bij mama van damian aansluiten.

Doe het niet stiekem, want dat zou niet eerlijk zijn.
Je moet overleggen waarom hij het niet wil, waar hij tegen op ziet, en dan verder praten en ook jouw gevoelens erbij kwijt kunnen.

Maar nooit dingen zonder overleg.


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Donna2 - 13-08-2009

Mijn hemel...


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Arya - 20-08-2009

Overweeg je nou serieus om stiekem zwanger te raken terwijl je weet dat je vriend het niet wil Confusedhock: Lijkt me duidelijk dat dat niet verstandig is, toch? Praat er over, en wil hij niet, laat het dan rusten. Je kan hem niet dwingen!!


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Noor - 20-08-2009

Mijn zus heeft hier ook mee te maken gehad. Ze heeft een dochter en wilde er graag nog een kindje bij. Haar man daarentegen wilde dus echt niet! Het heeft haar 4 jaar gekost, met veel, heel veel praten en in een keer was hij om.

Misschien is jouw partner er ook gewoon nog niet aan toe?! Blijf het bespreekbaar maken, en stiekem, tjaaaaa, ik zou het NIET doen! Wink


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Bambi80 - 21-08-2009

blijkbaar is het gevoel bij stiekum doen al niet goed anders zou je het hier denk niet in de groep gooien. Zou het niet doen! Het komt een keer uit en dan kan het je relatie kosten. Dit zijn ehct geen dingen om stiekum te doen. Voor het door jouw gewenste kindje ook niet leuk als het door 1 van de 2 niet gewenst is.


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Jootje82 - 25-08-2009

Kan me alleen maar aansluiten bij deze dames.. Ik zal het ook niet doen.. :!:

En snap best dat je daar eens aan denkt..
Het gevoel dat je graag nog een kindje wilt kan soms ziekelijk sterk zijn..
Ik ben bijv. super jaloers op vrouwen die zwanger zijn. Gun ze van harte een gezond kindje dat is het niet maar ik wil ook zo graag zo'n klein wurmpje vasthouden.. Ons eigen wurmpje.
Dus het gevoel snap ik maar om het nou echt te gaan overwegen.. Je hebt voor elkaar gekozen en alle keuze's moet je ook samen maken vind ik.. Praat met elkaar en vertel je gevoelens. En probeer het de tijd te geven voor je vriend.

Suc6!

Xxx


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - allies-1 - 25-08-2009

nee

niet doen! de kinderen worden hier de dupe van waarscheinlijk hebben jullie nu net een veilige basis voor jullie andere 2 kinderen en het zou vreselijk zijn als de relatie en de basis weg is door de komst van een derde kindje die hij niet had gewild. Ik ken zelf iemand (wel een ander verhaal) die zwanger werd om haar vriend te kunnen houden omdat hij een goedzak was en haar nooit in de steek zou laten als zei zijn kind zou dragen , uiteindelijk was ze zwanger van een tweeling en heeft haar eerste kind geadopteerd en dat allemaal binnen een 3 maanden. het is een vuile rot streek zowel voor je partner als voor je kinderen.

Sorry voor mijn uitgesproken mening. en natuurlijk heel veel sterkte ermee want ondanks mijn mening snap ik wel dat je het er moeilijk mee hebt en ik vind het ook heel sterk van je dat je dit durft te vragen op een forum waar de moederlijke hormonen rond vliegen.

groetjes allies


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Amanda - 26-08-2009

Ik zou het ook niet doen
Vind eigenlijk dat je iemand niet iets bewust aan moet gaan doen als die persoon dit niet wil
Stel je doet het wel stiekum dat gaat hij er vast achter komen en zal hij mischien boos worden met alle gevolgen van dien
Succes ermee


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Malou - 28-08-2009

Ik denk niet dat ze het antwoord heeft gekregen wat ze wilde, aangezien ze nog niet weer heeft gereageerd... :|


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Bambi80 - 29-08-2009

ja misschien zocht ze inderdaad bevestiging....tuurlijk meid...gewoon een keer de pil vergeten, die kerels hebben er niets over te zeggen over een kind komt of niet. alleen zaad leveren moet ze !!! (dit meen ik natuurlijk niet hoor! voor de mensen die mijn reactie hierboven nog niet gelezen hebben)


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - mamavandamian - 30-08-2009

Ik denk zelf dat ze helemaal niks zocht maar het leuk vond om iets te plaatsen gezien het ook haar enige bericht is geweest die ze hier op het forum gepost heeft
Maar ja gelukkig zijn we het wel allemaal met elkaar eens (is ook niet zo heel moeilijk want dit is gewoon echt niet gezond)


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - nanzje - 01-09-2009

als je stiekem dingen doet in je relatie,is er dan wel een goeie basis??
of zie ik het weer verkeerd,hahah!!
ik zou het niet doen..mijn partner zei keihard nee,in het begin,nu zou hij n iets liever willen dan een wondertje van ons saampies :lol:


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Bati - 29-10-2009

Mijn vriend is er ook niet klaar voor. Ik wacht nu iets meer dan een jaar. Ik zou nooit stiekem zwanger willen worden. Al heb ik de laatste tijd wel zoiets van NU MAG T EENS! Maar dat zou ik gewoon niet kunnen. Een relatie is ook gebaseerd op vertrouwen. Als je die vertrouwen schend zal t denk ik niet meer goed komen.
Heb je t al met hem over gehad?


zwanger raken terwijl me vriend niet wilt:O - Jacqueline D - 04-11-2009

Lieverd, alsjeblieft niet doen!
ik ben een kind gewenst door pa en niet gewenst door moeders en geloof me dat is een valse start. Je voelt dit als kind, doe dit je kind nooit aan!

Ik ben nu met m'n huidige man 3 jaar getrouwd en ga nu pas aan kinderen beginnen omdat ik wil dat het kindje gewenst is. Ik wil mijn kind zo'n valse start niet aan doen. Praat erover met je vriend voor mijn part net zo lang dat hij er ook achter staat. een kind voelt wanneer het niet gewenst is door één van de ouders.