Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-08-2012

laura; ik las al dat alles goed was. Zo fijn. En jullie "grens" ook over.
Dat maakt misschien dat je weer wat zekerder wordt. De tijd zal snel genoeg gaan hoor en
ben ook erg benieuwd naar de kleine meid. Hoe is jullie semmy eronder? Beseft hij het wat?

devika; aller eerst wil ik je een fijne week vakantie wensen. Ik geloof dat ze goed weer af
geven (mij wat TE warm als je het vraagt) dus dat zit wel goed. Gezellig met zijn allen.
Ben benieuwd hoe het daar gaat met het slapen van jullie meisje. Misschien juist wel goed.
Lijkt me erg vermoeiend hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat wij altijd wel geboft hebben qua slapen.
Alleen van de zomer werd ze steeds midden in de nacht wakker en huilen. Wilde ze eruit en spelen.
Paar keer ingetrapt, maar daarna geprobeerd haar te laten.
Steeds even naar binnen om te laten weten dat ik er wel was...muziekkonijn aan en weer terug.
Zo een paar keer herhalen. Na een paar avonden ging het goed al besef ik me ook dat het zo
weer anders kan zijn. hoop dat jullie er iets op vinden.

noortje; goed zeg met het slapen. Dan kan een mens ook bijtanken. Hoe gaat het verder met haar?
Zoals je ook zegt over de dagen: de leegte en gemis blijft, maar een bengeltje doet wel veel goed.

cyn; ja...warm he. Ik vond het ook slecht te doen hoor deze week. En de kinderen maar veel
laten drinken.
Oh, een staartje. Schattig. Kan myrthe ook, maar dat vind ze niet leuk. Brullen als ik het elastiekje
erin doe. Maar daarna laat ze het wel zitten.
Een speldje gaat nu goed, want ze had een periode dat ze ook die steeds uittrok.
Haar haar is echt veel gegroeid. En als het wat vochtig is dan gaat het leuk krullen vanonder.
Die foto had ik op fb gezien. Zag er echt leuk uit. vindt ze het zand wat leuk?

madelief; waat je al wanneer je naar de gyn mag? Goed dat je doorgezet hebt en ik hoop dat ze wat vinden.
Iets simpels.
Bah, wat naar dat ze zo ziek was. Gelukkig zo snel verdwenen als het gekomen is. Had niet veel langer
moeten duren denk ik met dat warme weer.
Lief dat je zo over britt* haar dagen denkt.

kersje; haha. Tobias achter Uma aan. Ik weet nog goed toen je vertelde dat je uma kreeg.
En nu....een ventje erachter aan en voor je het weet kruipt er nog een achter. Lekker KATTEkwaad uit halen.
oei harde buiken zijn vervelend. Kan zijn hoor door een bepaalde ligging ofzo. Heb je veel last van de warmte?

sabrina; je bent over de 20 weken zie ik., dat schiet ook op.

maria; dank je wel voor je lieve woorden


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-08-2012

hier;
even niet geweest hier, sorry. Ik wilde jullie wel bedanken voor jullie lieve woorden met britt* haar dagen. Wat is het toch fijn dat je mensen hebt die aan een half woord genoeg hebben.

Hier is het werk weer begonnen. Ik werk nu ma-di-wo en ik vond dat best pittig zo. DAgje meer dan vorige jaar omdat ik toen nog ouderschapsverlof had.
Natuurlijk ook een hele nieuwe werkplek want het ook allemaal spannend maakt en dat kost veel energie.
Maar ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin had. De kinderen waren lief (heb er 18 ongeveer) en de collgega's helpen me goed. Ik denk dat ik het daar ook wel naar mijn zin ga hebben.

Vandaag dus vrij en dan is het wel heerlijk hoor zo met de kleine. We zijn lekker naar de groenteboer geweest. Die had van die zure besjes en myrthe was er dol op.
Tja....ze is dol op alles. Niet normaal. Is wel eens lastig, want ze wil alles wat jij hebt. Dus niet meer stiekem een milkshake...madam wil ook.
En het maakt niet uit wat. of het nu een komkommer is, een vispannetje zure besjes of een ijsje.
Ze kan ook zo heerlijk genieten.Mond wagenwijd open en mmmmmm zegt ze dan. Soms klapt ze erbij en maakt draaiende bewegingen met haar hand. Je zou het moeten zien.
Verder is ze ook nogal van aandacht vragen. Ze zwaait naar iedereen en werpt vreemde mensen handkusjes toe. Op zich wel schattig...je krijgt veel reacties, maar ze snapt niet dat niet iedereen daar op zit te wachten. soms denk ik wel eens dat ze denkt dat ze maxima is ofzo hahaha.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-08-2012

Oh tam wat klinkt dat heerlijk hoe myrthe iedereen om haar kleine vingertjes windt!! Echt leuk! En je klinkt ook als een echte trotse mama!! Super!!
En ja het zal wel ff in komen zijn met je drie dagen werken en op een nieuwe locatie! Maar ben blij te horen dat je denkt het naar je zin te gaan hebben en ze je goed helpen!! Super!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 17-08-2012

@devika Gaat wel goed hier... Zit er tussen in.. Af en toe wat misselijk, maar is allemaal nog gezond ;-) Heb vakantie , scheelt wel. Kan soms wel dag en nacht slapen. Zal ook wel wat door het weer komen, van het warme weer wordt ik ook wel wat sloom... Komende week maar ff bellen voor onze eerste afspraak... Spannend! Geniet lekker van je vakantie, gezellig met de familie!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-08-2012

Deze wilde ik met jullie delen, over broertjes en zusjes..

Sommige kinderen werden geboren, maar konden niet meer bij ons zijn,
ze moesten zo snel alweer gaan, al deed dat nog zo'n pijn.
Ze zijn wel bij ons weggegaan,
toch bleven zij bestaan.
Ze lijken zo ver weg, maar blijven heel dichtbij,
blijven bij hun broers en zusjes, leven zij aan zij.
Wanneer hun broers en zusjes spelen, spelen zij met hun mee,
dus genieten hun broers en zusjes elke keer voor twee.
Overdag zijn zij als kleine vlindertjes,
ze vliegen overal, maar het liefst bij andere kindertjes.
Deze mooie vlinders zijn altijd blij en hebben veel plezier,
we missen hen zo erg, toch zijn ze nog steeds hier.
's Avonds als hun broers en zusjes slapen gaan,
veranderen ze in sterretjes die aan de hemel staan.
Zo rusten zij uit en kijken vredig toe,
hoe hun broers en zusjes dromen, van al het spelen werden zij zo moe.
Die mooie sterretjes waken dan over hun broers en zusjes,
fluisteren welterusten en sturen kleine kusjes.
Als er dan een nieuwe dag begint,
zijn ze weer die vlindertjes en spelen in de wind.
Dus zie je eens een lieve vlinder of een mooie ster,
denk dan aan je grote broer of zus, niet meer hier maar ook niet ver...

Voor al onze kindjes.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-08-2012

Miss emo hier zit weer te brullen achter de laptop hoor.
erg mooi noortje!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-08-2012

Devika, wat lastig dat slapen van Shivani. Ik kan het me wel helemaal voorstellen dat jullie haar bij je nemen. De 1e weken met Tessa wilde ze niet in haar wiegje slapen en sliep alleen als ik haar vasthield, dus heb nachten met haar op de bank geslapen. En opeens deed ze het wel. Dus ik hoop voor je dat Shivani het ook gaat doen. Hebben jullie het ledikant op jullie kamer staan? Tessa begint ook al groot te worden, ze past nog wel in de wieg, maar ze wil altijd helemaal overdwars liggen en dat wordt toch krap. Ik leg haar nu overdag (als het lukt tenminste..) als ze moet/wil slapen in het ledikant op haar kamertje, dan heeft ze wat meer ruimte en misschien kan ze dan vast wennen. 's Nachts slaapt ze bij ons op de kamer in de wieg, we vinden het nog veel te gezellig zo. Wel lastig als je 's avonds zo moe bent he? Dat had ik in het begin ook, op de bank gaan slapen was dan gewoon het makkelijkste.
En ik besef wel dat er na dit jaar ook nog 1e keren gaan komen, maar hopelijk is het allerergste nu voorbij. Merk wel dat ik wat meer rust heb nu, al denk in nog dag en nacht aan hem en kan het soms nog zo hard terugkomen. Maar wat je zegt, je leert er mee leven. Leuk, met z'n allen naar Duitsland, zal wel lekker druk worden, geniet ervan.

Tam, een bengeltje doet idd zo goed. Kan me er geen voorstelling van maken van hoe het geweest zou zijn als zij er niet gekomen was.. Ik moest er wel om lachen, Myrthe die denkt dat ze Maxima is, zie het al helemaal voor me! Het weer is gelukkig beter nu (al is het nu wel erg warm), ben je nog lekker gaan fietsen met haar? Zal wel even wennen zijn voor je, een nieuwe werkplek en een dag meer. Makkelijk dat ze alles lekker vindt, ben benieuwd of dat zo blijft. Dan maar een milkshake als ze op bed ligt.

Rennie, spannend hoor die eerste afspraak gaan maken. Ga je naar de gyn of naar de verloskundige? Lukt het om ervan te genieten? En hoe gaat het verder met je?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-08-2012

Ach Cyn, niet huilen. Heb het voor Tessa geschreven.
Moest wel een beetje lachen om miss emo, zo kan ik mezelf ook wel eens noemen (of best wel vaak eigenlijk).
Hoe gaat het met Joëlla, heeft ze last van de warmte? Tessa slaapt alsmaar, drinkt ook niet heel geweldig. Zal wel door het weer komen denk ik.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-08-2012

Noortje super mooie tekst meis!! Echt waar!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-08-2012

Noortje,
haha ik heb nogal van die momenten dat ik na het lezen van zo'n mooie tekst of het luisteren van een mooi liedje spontaal mijn tranen laat rollen.
op die momenten merk ik toch wel dat het me erg zwaar valt.

ja die warmte.. vreselijk!
ik doe al het hele weekend mijn huishouding tot 12 uur en dan ga ik de tuin in, en kom er pas weg als het afkoelt.
joella weet af en toe ook niet wat ze er mee aan moet.
's ochtends slaapt ze nu nog goed, meestal slaapt ze maar een uurtje, maar als ze langer blijft liggen laat ik dr lekker doen.
's middags kan ze vaak niet slapen van de warmte.
joëlla heeft gisteren mee buiten gezeten, heb dr badje gevuld met een beetje water, zwembroek aan en spelen maar. heerlijk om te zien!
ze wordt wel helemaal lek gestoken door de muggen! echt zonde! op d'r armen, in dr gezichtje. en sommige plekjes zijn best groot.

hoe gaat het met de zwangere meiden? houden jullie het nog een beetje uit met dit weer?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 19-08-2012

Cyn, dat heb ik precies hetzelfde...
Leuk dat ze lekker in haar badje heeft gespeeld. Zielig van die muggen, Tessa heeft er gelukkig geen last van, ze pakken allemaal mij... Hier ook 's ochtends vroeg het huishouden, de rest van de dag niet veel meer. Tessa slaapt al de hele ochtend, ze moet zo toch maar eens wakker worden om te drinken. Daarna lekker in bad.

Fijne dag allemaal, hoop dat de zwangeren het nog een beetje uithouden.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 22-08-2012

Hey lieve meiden,

Even heel kort, voel me even niet zo fijn. Ten eerste @ Noortje: mooie tekst, meid. Komt echt binnen.

Hier even ego: ben verdrietig. Ik kan niet slapen, ben al twee uur wakker. Een buurman vertelde me vandaag dat zijn zoon van 20 pas geleden bij een auto-ongeluk is overleden. We stonden samen te huilen op de stoep. Ik vind het zo erg. Wat een ontzettend verdriet.

En nou zit ik me ook nog druk te maken over de bevalling. Ik ben zo bang dat het weer een keizersnee wordt en dat wil ik niet. Bij Tobias wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten, maar waren er toch wel een paar complicaties (zoals de pijnstilling die niet werkte, die laaaaaaaaange nacht in het ziekenhuis met zoveel pijn, zonder Kerseman, de ruggenprik die ook nog over moest en door een onervaren iemand werd gedaan). Ik weet dat het onzin is om me hier nu druk over te maken. Ik heb een prachtig ventje gekregen, gezond en wel. En misschien kan ik deze keer wel gewoon bevallen. Morgen (straks eigenlijk) krijgen we weer een echo. Ik ben gewoon bang dat dit jochie ook nog steeds in stuit ligt (is al zo sinds week 22). Ik voel me eigenlijk schuldig dat ik dit nu zo voel, want er zijn zoveel ergere dingen...

Ik ga mijn bedje maar weer even opzoeken en hopen dat ik nog wat kan slapen.

Sorry voor mijn egoberichtje. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

liefs, Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-08-2012

Lieve Kersje, voel je niet schuldig, dit gevoel mag er ook zijn. Je hoopt op een andere bevalling, maar dat maakt de dank apartheid niet minder. Ik hoop heel hard dat dit kleine mannetje stiekem is gedraaid....


en Dan nog even dit: YEEEEEEEEEHHHHHHH IK BEN ONGESTELD GEWORDEN! 11 maanden na de bevalling! Eindelijk! Nu heb ik morgen de afspraak bij de gyn en ik twijfel of ik nu wel of niet zal gaan.... Ik ging omdat mijn cyclus maar niet kwam en ik wel steeds buik pijn had. Nu ik ongesteld Ben is dat anders. Zal ik nu nog gaan voor die buik pijn? Maar Ben zo blij hiermee!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-08-2012

Kersje,
je moet je inderdaad niet schuldig voelen hoor.
wie weet draait deze kleine zelf wel, of laat hij zich nog draaienSmile
joella lag na 30 weken ook pas goed.

geniet lekkervan je echo meid!

madelief,
Yes! hoe blij kan je zijn met ongesteld zijnSmile
heb je nu ook nog buikpijn nu je ongesteld bent of niet?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-08-2012

Jeetje Kersje het is logisch dat je je nu ff So voelt meissie! Dat geeft helemaal niets!
Ik ga voor jullie duimen dat hij niet meer in stuit ligt! En geniet van je echo meis!
Wat vreselijk van de zoon van je buurman!!
Hier gister ook een binkie van 7 jaar overleden... Auto ongeluk.. Mama had niets en kindje na paar dagen overleden... Vreselijk!!

Madelief jeeeejjj wat super goed dat je ongi geworden bent!!! En tja lastig of je nu nog naar de gyn zal gaan... Anders bel je ze en leg je het voor.. Kijken wat zij zeggen..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-08-2012

Cyn, nee, op he moment niet. Maar ik heb net besloten toch te gaan. Heb tenslotte maanden regelmatig buik pijn gehad en ook pijn aan mijn baarmoeder bij het vrijen. Wellicht kunnen ze toch even kijken. Dan kunnen we daarna met een schone lei beginnen, haha!

Ik las dat joella ook zo wordt gestoken. Krijgt ze er ook van die grote plekken van? Ik ga een klamboe kopen, want ik vind het toch wel zielig. Misschien ook iets voor jou?

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-08-2012

Oh en die verhalen, zo erg. Ik probeer er Dan zo min mogelijk bij stil te staan anders word ik daar zo verdrietig en bang van.... X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-08-2012

Kersje, heb je nog een beetje kunnen slapen? Heel logisch dat je liever geen keizersnee meer wil, hopelijk gaat hij nog draaien. Vlak voor Thomas doodging, zag het er even naar uit dat hij eerder geboren moest worden en zou dan ook een keizersnee worden en dat vond ik ook heel erg, al had ik niet eens een nare ervaring mee zoals jij. Later, toen alles voorbij was voelde ik me daar ook schuldig over, dat ik me om zoiets druk maakte... Hij lag ook in stuit en ik was steeds bang dat Tessa ook in stuit zou liggen en het een keizersnee moest worden. Ik was heel blij dat dit niet zo was (ook al heb ik nog steeds last van de bevalling), dus ik kan me jouw gevoel wel indenken. Hoop dat de echo straks goed is.

Madelief, eindelijk!!! Hier kan je weer wat mee. Lastig, of je nou wel of niet naar de gyn moet gaan. Maar als je nog steeds zo'n last van je buik hebt misschien beter toch even gaan? O, ik lees net dat je al besloten hebt om toch te gaan.

Wat erg weer, al die verhalen..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-08-2012

madelief,

Ja misschien maar verstandig om even langs te gaan. wanneer moet je?

ja joella krijgt er best grote plekken van.
een klamboe heeft joella al! alleen die hang ik nu even niet meer om haar bedje, omdat ze die tussen de spijlen van het bedje door trekt.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 23-08-2012

Hey meiden!

@kersje naar zulke dingen, daar kun je idd wakker van liggen. Hoop echt voor je dat het goed komt!

@madelief Als ik jou was zou ik ook gaan, met een paar simpele onderzoeken kunnen ze heel veel wijzer worden...

Heb volgende week donderdag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog staan, erg spannend!!! Mn zus is gister bevallen van een gezonde dochter, erg leuk, maar ook confronterend.. Moet soms wel een drempel over en een paar keer slikken..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 23-08-2012

Hoi!

Kersje, hoe is het nu? Hoe was de echo? Hoe lag de kleine eigenwijze man?

Cyn, dat doet Maria ook! Maar ik zie er niet echt kwaad in en laat het maar gaan.

Rennie, spannend, nog een weekje! En van je zus... ja dat is ook zo confronterend! Heb je de baby al gezien?

Hier vandaag bij de gyn geweest. Aan de ene kant is het nieuws goed, aan de andere is het onbevredigend. Bloeding was vanmorgen al veel minder. Dus ik was blij dat ik de afspraak had laten staan, want was dit (2 dagen) nou een ongi? Ze heeft alles bekeken. Alles zag er keurig uit. BMH rustig, Baarmoederslijmvlies mooi dun, eitjes te zien in eierstokken. Ze kon niks zeggen over waar ik nou in een eventuele cyclus zou zitten. Ze gaf aan dat als het een ongesteldheid is geweest dat het dan een hele lichte was en dat het nu voorbij was. Dat het afwachten is.... En dat de cyclus toch waarschijnlijk nog niet echt op gang is. Daar baal ik zo van! Was zo blij dat ik ongesteld was geworden. Ze denkt dat het door de BV toch zo lang weg blijft. Ik voed nu 2x per 24 uur. Baal als een stekker dat het dan toch nog niet terug is....

Maar ook nog ander nieuws. Moet het even delen. Mijn jongste zusje is zwanger! Super leuk natuurlijk. Ze vertelde het een dag na haar test. Het is voor hen totaal onverwacht, niet gepland, maar heel erg gewenst. Mijn zusje is een beetje een chaoot en dacht altijd dat ze nog te druk was voor kinderen. haar vriend wilde al jaren heel graag. En ze hoopten eigenlijk dat het een keer onverwacht zou komen omdat ze dan niet hoefden te plannen. En dat is nu gebeurd. En ze zijn super blij, heel leuk en wij ook. Want dan is hun ukkie niet zo heel veel jonger dan Maria. Is toch gezellig. Alleen sinds vorig weekend is ze heel erg misselijk en geeft de hele tijd over. Nu is ze vandaag met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis en moet een paar dagen blijven. Ze heeft al dagen niets binnen gekregen en zelfs van een slok water moet ze kotsen.... Zo zielig! Ik ga haar morgen opzoeken in het ziekenhuis.

Devika, hoe is het met jouw zus?

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-08-2012

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Onze kleine ligt nog steeds in stuit. De kans is groot dat dit zo blijft (hoeft niet, hoop hoop), omdat hij in ongeveer dezelfde houding ligt als Tobias lag. Het enige verschil is dat deze kleine 1 voet bij zijn gezicht heeft liggen en 1 voet naar beneden...Tobias had 2 voeten in zijn gezicht :-?
Grote kans dus op nog een keizersnee. Ik zie een stuitbevalling niet zitten, dit eindigt regelmatig in een spoedkeizersnee. Dan maar plannen.
Maar eerst nog even afwachten (ben nu 28 weken) en bij 36 weken een draaipoging, als hij dan nog zo ligt. Ik heb wel meteen besproken dat ik het anders wil als bij Tobias, als het op een keizersnee uitdraait (betere pijnbestrijding en eerder mijn kindje bij me hebben). Hier werd meteen heel prettig op gereageerd, dus dat geeft me wel rust.

Madelief, wat jammer dat je cyclus waarschijnlijk toch nog niet op gang is...Ik hoop dat het snel komt! Wel fijn dat het er verder goed uit ziet.

Ik moet het hier even bij houden, want het eten is klaar:-D

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-08-2012

rennie
gefeliciteerd met je nichtje. heb je dr al gezien?
hoe heet ze?

kersje,
wacht het deze weekjes nog maar even af, wie weet draait hij vanzelf nog. of lukt de draaipoging wel.
wel goed dat je aangeeft wat je anders wil hebben dan de vorige keer.

madelief,
gelukkig zag alles er verder goed uit, alleen jammer dat er nog geen echte cyclus is.
had ze ook nog een verklaring waar de pijn bij het vrijen vandaan kon komen?

wat leuk dat je zusje zwanger is! gefeliciteerd.
wel erg dat ze nu in het ziekenhuis ligt. dat heeft mijn collega ook gehad, uitdrogingsverschijnelen.
bah! hoop dat het snel beter gaat.

hier morgen even met joella naar de huisarts.
ze heeft allemaal rode vlekjes op dr arm. en een paar bultjes.
ik heb geen idee hoe ze eraan komt, al lijkt het wel wat erger te worden.
ga er morgen toch maar even naar laten kijken zo voor het weekend.

nog een dagje werken en dan weekend! ben eraan toe! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-08-2012

Rennie gefeliciteerd met je nichtje! Is idd niet altijd makkelijk helaas... Maar probeer toch van dit meisje ook te genieten!
En wat spannend hè de eerste echo...

Madelief wat super vervelend dat je cyclus nou toch nog steeds niet op gang lijkt te komen... Wel fijn om te horen dat er niks raars gevonden is en alles er uit zag zoals het zou moeten!
En wat leuk van je jongste zusje!! Gefeliciteerd dat je tante wordt! Wel klote dat ze alles uit kotst en dus zelfs in het ziekenhuis ligt... Sterkte en hoop dat dat snel over is en ze kan genieten!

Kersje zeer wrs dus toch weer een ks... Balen meissie! Maar ja helaas heb je het niet zelf in de hand hè? Gelukkig gaat het allemaal nog wel goed met de kleine! Das toch wel het belangrijkste!!
Voel je je er iets rustiger onder nu?

Cyn ben je al met Joëlla naar de ha geweest? Al een verklaring voor de vlekjes? Heb ze er veel last van?

Hier gaat alles goed! Ben twee dagen achter mekaar naar de linnaeushof geweest en merk nu wel dat ik ff een rustig dagje in huis in moet lassen! Ff een beetje rommelen in huis maar verder niet teveel. De vaatwasser staat aan, de wasmachine ook! En ik heb de keuken een beetje aan kant gemaakt en wil straks alleen ff vluchtig zuigen en dweilen maar verder niets!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 24-08-2012

Haha Laura, klinkt toch nog aardig druk. Wel fijn idee zeker, dat je nu die moeilijke termijn alweer ruim voorbij bent? Heb je al veel leuke meidenspullen gekocht?

Kersje, jammer dat hij nog in stuit ligt. Hopelijk draait hij toch nog of kunnen ze hem draaien. Hebben ze dat bij Tobias ook nog geprobeerd? Goed van je dat je aangegeven heb dat je het nu anders wilt en dat daar goed op gereageerd werd. Als hij maar gezond ter wereld komt, maar voor jou moet het ook wel te doen zijn.

Madelief, lastig van die cyclus, maar misschien gaat het nu toch wel op gang komen. Bij mij was het ook niet zoveel, minder als anders in ieder geval, ben ook benieuwd wat het gaat doen. Het hoefde van mij nu nog even niet, maar als ik dan naar jou kijk kan ik maar beter niet zeuren. Leuk van je zusje, maar wel rot dat ze zich zo naar voelt.

Rennie, het zal wel moeilijk voor je zijn inderdaad. Gelukkig heb je nu wel wat om naar uit te kijken, spannend voor volgende week.

Oh, Tessa wordt wakker, ga het hierbij laten. Het gaat nu echt goed met haar, ben zo blij als ik naar haar kijk. Ze is zo'n lieve baby! En ze wordt echt al groot, het meeste van maat 50/56 past ze niet meer, dus dat gaat prima! En het huilen is gelukkig ook veel minder.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 24-08-2012

noortje; wat fijn te lezen dat tessa zo goed in haar vel zit. Eh, en het eerste maatje
dat ze niet meer past. Wat gaat dat snel he! Hier zit ze weer al in mt 86!?
oh en dat gedicht....snik. Mooi zeg!
laura; lukt het wat om niets te doen? hihi. Wat lijkt me dat leuk dat linnaeushof. ken het niet
cyn; idd naar de dokter geweest? Wat was het?
kersje; die mannen van jou zijn wel echte dwarsliggers he, haha. Nee hoor, ik hoop echt dat hij
nog wat goed wil gaan liggen, maar ja...luisteren naar papa of mama doen ze al niet in de buik.
Hoe voelt het nu om zwanger te zijn en er loopt nog zo'n kleine? Heb je nog een ander kamertje
gekocht?
madelief; gefelicteerd met je zusje tante is spe! Alleen niet zo leuk hoe het met haar gaat?
Knapt ze al wat op in het ziekenhuis?
Bij de gyn dus niks bijzonders te zien. Op zich wel goed. Na mijn 2e curretage was ik bija niet
ongesteld. Mijn bloedingen waren miniem. Ik kreeg een echo en hij kon toen wel zien dat er net
een eitje gesprongen was. Dat eitje is nu myrthe!
rennie; gefeliciteerd met je zus. Oh wat snap ik goed hoe dubbel dat is. Herkenbaar.
Wees gewoon eerlijk daarin tegen haar. Dat wil niet zeggen dat je heel blij bent en trots op je nichtje.
volgende week do ga ik heeeeeel hard duimen hoor!
hier. volgend weekend gaan mijn man en ik naar euro disney. Jahoe. Alleen myrthe blijft bij opa/oma
logeren. Ze is daar nog zo klein voor. Tot nu toe heeft ze nog maar 2 nachten ergens gelogeerd.
MAar dat komt wel goed. We gaan haar daar gewoon verwennen met mooie cadeaus en voor britt* iets van tinkerbell
want die hoort bij haar. HEb er zin in!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 25-08-2012

noortje,
wat fijn dat het goed gaat met Tessa. en ze gaat al over naar maat 62. wat vliegt de tijd he.

laura,
linneaushof klinkt inderdaad heel leuk, had het al een aantal keer op fb voorbij zien komen.
heb het even opgezocht haha! ziet er echt leuk uit. helaas wat te ver voor mijSmile

Tam,
leuk! naar eurodisney!
Hoe is het op school? heb je je draai een beetje gevonden?

rennie,
hoe is het met je? voel je je goed?
ben je al op kraambezoek geweest of zie je dat nog niet zitten?



hier:
gisteren met joella naar de huisarts geweest.
de uitslag op dr arm is niks bijzonders.
waarschijnlijk doordat ze even niet lekker is geweest.
ze had geen koorts maar wel hele dunne broeken. misschien even iets verkeerd in t buikje.
dit uitte zich nu ook door die uitslag. met 5 dagen is het weg, ze heeft er geen last van dus heb er ook niks voor gekregen.
ben dus weer opgelucht.
straks lekker met mijn meisje de stad in. haar geboortealbum is vol en ik wil verder met foto's plakken. dus dat word even een nieuwe zoeken.

fijn weekend meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-08-2012

Hoi meiden,
Wij zijn even een paar dagen naar Duitsland geweest. Heerlijk even weg tussen het verbouwen door :-)
Beneden verdieping moet nog heel wat gebeuren, maar komt goed! Die paar dagen er tussen uit geven weer een boel energie!
Vandaag de 20-weken echo! Ik heb de hele dag vrij genomen, lekker even wasjes draaien en dingen rondom huis doen. Om 10 voor 3 zijn we aan de beurt vanmiddag. Spannend, maar ik heb er ook zin in! Ik laat jullie weten hoe het is gegaan! Fijne dag vandaag! Liefs Sabrina


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-08-2012

Sabrina, o, spannend, de 20 weken echo! Ik lees dat je er zin in hebt, geniet ervan meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-08-2012

Sabrina,

vertel meid! hoe was het?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 27-08-2012

kom ook even spieken sabrina met hopelijk mooi nieuws......


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-08-2012

Sabrina, was alles goed?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-08-2012

Hoi meiden! Daar ben ik dan! Sorry voor het wachten.
Op zich zag alles er goed uit, alleen ligt de baby erg laag met z'n hoofdje waardoor ze de nekplooi niet goed kon meten.
De echoscopiste heeft wel een poging gedaan, maar daarbij was de nekplooi 6,04 mm en dat is 0,4 mm boven de grens. Omdat ze het niet nog een keer kon meten (normaal doet ze dat ongeveer drie keer om zeker te weten) wil ze dat we morgen nog een keer terug komen. Dit zou kunnen betekenen dat er een kans is op chromosomenafwijking (syndroom van down of noona? syndroom) we weten nog helemaal niet of dit aan de orde is (die kans daarop), maar het maakt me wel enigzins onzeker. Verder was alles wel goed gelukkig, het hart (inclusief alle kleppen etc.) en we hebben mooie 3d foto's mee gekregen. Maar het is toch wel even een domper, ik had gehoopt gewoon blij het ziekenhuis uit te komen en te weten dat alles goed is. We hebben er allebei wel een goed gevoel over. Maar toch...
Morgen eerst werken en dan eerder weg van me werk. Om 16:00 uur moeten we weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is die kleine niet zo eigenwijs en komt ie met z'n koppie uit het holletje (met 17 weken echo lag hij daar ook al met z'n koppie dus ik weet het niet, maar goed we zullen zien). Echt van alles geprobeerd in het ziekenhuis, drinken zodat mijn blaas vol was, half uur rond gelopen, zelfs inwendig heeft ze nog geprobeerd, maar nog steeds niet goed te meten. Later weer 10 minuten rond gelopen in de hoop dat hij anders zou gaan liggen, maar helaas. Pfff onbewust maakt het me wel wat onzeker, ook al helpt dat natuurlijk helemaal niks...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-08-2012

Sabrina, wat vervelend dat je zo onzeker bent. Die kleine van jou is lekker eigenwijs. Hopelijk lukt het morgen beter en kan je weer gerustgesteld worden. Zal aan je denken.

Pfff nu al 6 dagen geen poepluier, ze krijgt steeds meer last en zit al aan het maximum van de lactulose. Best lastig allemaal, ze heeft zo'n last van haar buikje en ik kan niks voor haar doen. Ze gaat ook weer meer huilen en het ging juist zo goed...


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-08-2012

Dankjewel Noortje. Mocht het zo zijn dat de nekplooi inderdaad 6,04 is dan is de kans op chromosoom afwijking 1:200. Maar ik hoop dat ze het morgen goed kan meten en dat het gewoon onder de grens ligt. Maar ja, we zullen zien...

Jeetje wat vervelend van Tessa! Zielig zeg! En dat je helemaal niks kan doen lijkt me helemaal vreselijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-08-2012

Wordt dan wel weer even spannend voor morgen. Willen jullie evt verder laten onderzoeken als de kans toch wat hoger is? En hoe voel je je verder, mag je nu vaker komen om naar het hartje te luisteren?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-08-2012

Verder laten onderzoeken doen we waarschijnlijk niet.
Ik voel me gelukkig goed! Ik voel de baby ook regelmatig bewegen (eigenlijk iedere dag wel meerdere keren). Dat geeft me wel een gerust gevoel. Tot nu toe ben ik een aantal keer vaker geweest om het hartje te luisteren. Maar nu ik de baby regelmatig voel hoeft dat nu niet meer perse.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-08-2012

Sabrina, ik duim heel hard dat die kleine gewoon eigenwijs lag en er niets aan de hand is! Ik hoop dat je vannacht een beetje slaapt. Dikke knuffel van mij!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-08-2012

Dankje Madelief! Dat hoop ik ook! Ik ga zo mijn bedje opzoeken en hoop dat ik kan slapen! Jullie horen morgen na de echo van mij! Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 28-08-2012

Hoi meiden! Ik ben helemaal blij! Nu was de meting onder de grens, dus goed! Tot drie keer toe! De baby lag nog steeds in zijn favoriete holletje, maar wel iets gunstiger dan gisteren. Ook nu moest ik tussendoor even pauze houden en weer terug komen, maar uiteindelijk wel gelukt! Wat een opluchting. Vanaf nu hoef ik alleen nog maar bij de vk te komen op controles.

Zometeen lekker uit eten met mijn mannetje, vandaag 4 jaar getrouwd :-)



mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-08-2012

Sabrina, wat goed!! Ben blij voor je. Veel plezier vanavond.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-08-2012

Madelief, hoe gaat het met je zusje?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-08-2012

YEEEEEHHHH! Sabrina, wat een super nieuws!! Gefeliciteerd met jullie trouwdag, dubbel genieten vanavond!

Noortje, lief dat je het vraagt. Ze is sinds gisteren thuis uit het ziekenhuis. Had ik al wel verteld dat ze een kloppend hartje op de echo hebben gezien? Dus ze zijn daar heel erg blij mee. Maar na 4 dagen aan het infuus en een beetje eten en drinken dat er in bleef, mocht ze naar huis. Ze doet het heel rustig aan, want wordt overal misselijk van. Eet en drinkt kleine beetjes en alles lijkt er nu in te blijven. Een grote opluchting dus!

En ik realiseer me dat Tessa al weer bijna 3 maanden is! Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk? En hoe gaat het met haar darmpjes?

Hier alles goed verder! Maria loopt inmiddels een paar stappen! Ben echt super trots! Ik zal even een foto bijvoegen.

[ATTACH=CONFIG]11599[/ATTACH]

En ikzelf hoop alleen maar heel erg hard dat het vorige week toch een ongi was en het dus wel op gang is. Ik wil er zo graag weer voor gaan! Ga nu snel eten koken!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-08-2012

Madelief, fijn dat het beter met haar gaat en ze weer thuis is, en helemaal dat er een kloppend hartje is. Ik hoop voor je dat je cyclus toch weer op gang aan het komen is, spannend om voor een 3e te gaan. Ja, Tessa alweer bijna 3 maanden, deze tijd lijkt zoveel sneller te gaan dan toen ik nog zwanger was. Mijn verlof loopt tot donderdag maar omdat ik niet minder kon gaan werken hebben we besloten dat ik voorlopig thuisblijf bij haar. Met haar darmpjes blijft het nog tobben helaas, maar het huilen gaat gelukkig wel wat beter. Kan helaas de foto niet openen... Ze zal vast al groot geworden zijn, goh ze begint al te lopen, wat gaat het toch snel allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-08-2012

sabrina, wat een goed nieuws zeg.....super. Dat is dus dubbel feest vandaag hihi.

madelief; jee....al lopen? Dat zal ik myrthe eens zeggen want onze dame is daar neit zo snel in.

Reageer vlug weer op ieder. drukke werkdagen. tot later


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-08-2012

haha, Tam, daar trekt ze zich vast niks van aan! Die heeft vast haar eigen plan op een dag te verrassen!

Noortje, oh ja, dat wist ik wel. Fijn dat ze iig minder huilt nu. En heel fijn dat nog thuis kunt blijven!

oh, ik zie het van de foto.... gek, het lukt me nu ook niet. Ik blijf een vraagtekentje zien.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-08-2012

hallo lieve meiden,

ben weer terug van vakantie. was super! heerlijk ff tussenuit! ooh wat had ik dat nodig!
en Jaaaa!!!! Ook ik word tante!!! Mijn zus is zwanger!!
Hup meteen bij de 1[SUP]e[/SUP] inseminatie! ( idd van een donor)
Ooh meiden ik ben zoo ontzettend blij voor haar! Eindelijk komt er een einde aan de jarenlange medische molen en alle tegenslagen.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-08-2012

Sabrina,
gefeliciteerd met jullie houten huwelijk! ( 4 jaar = hout hihi)
fijn dat het allemaal toch goed is gekomen bij de gyno! weer een stapje verder he! of juist dichterbij de 9 maanden!
geniet ervan!

Madelief,
jij ook gefeliciteerd met je zusje. je word ook tante! joeehoee!
en toch een beetje ongi geweest las ik vluchig!
he ik ben een paar maanden terug ook even ongi geweest en daarna niet meer.
denk toch dat et allemaal weg blijft door de bv. ik geef nu maar 2x per dag borstvoeding. en toch nog niet weer ongesteld geworden.
nou ja prima, er zijn voorlopig toch geen plannen...
en Maria loopt! flinke meid! Shivani heeft net geleerd zichzelf op te trekken in de boks. hihi.
he ik kan de foto ook niet zien Sad


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-08-2012

Oh, Devika, wat een super nieuws!!! Wat Fijn voor ze zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 30-08-2012

Devika, vandaag is de dag van Kaylash* ik hoop dat het een mooie dag mag zijn met herinneringen aan hem. Dikke knuffel!
Ik wist niet dat 4 jaar getrouwd hout is :-)
En goed nieuws over je zus! Wat goed en snel is het ineens gegaan zeg! Wat zullen jullie allemaal blij zijn met dit nieuws!! En vooral je zus natuurlijk met haar man.

Ik heb trouwens super mooie 3d foto's gekregen van de echo. Zijn erg mooi! Ik zal ze het weekend proberen te plaatsen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-08-2012

Sabrina, leuk, ik hoop dat het plaatsen voor jou wel lukt. Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg er geen foto meer op...

Devika, 2 jaar, dat klinkt lang, maar het voelt ook weer kort als ik voor mezelf denk aan 2 jaar geleden.... Ik denk aan de nachtmerrie voor jullie op vakantie, het afscheid moeten nemen voor je goed en wel beseft wat er gebeurd. Vandaag denk ik aan jullie, aan jouw gezin met 2 kindjes! Dikke kus!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 30-08-2012

Devika, vandaag is de dag van Kaylash*, je lieve zoontje. Ik ga vanavond een kaarsje branden. Het is alweer twee jaar geleden dat hij werd geboren, dat jullie afscheid moesten nemen, de dag dat jullie voor het eerst papa en mama werden. Wat ben ik blij dat zijn zusje bij jullie is! Maar hij blijft natuurlijk in jullie hart, je mooie zoon.

En wat een heerlijk nieuws van je zus! Gefeliciteerd!

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-08-2012

Devika, ik steek vanavond ook voor Kaylash een kaarsje aan. Kom je de dag een beetje door?

Sabrina, ben heel nieuwsgierig naar je echo's. Hopelijk lukt het plaatsen, want die van Madelief en Cyn kon ik niet openen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-08-2012

devika, 2 jaar geleden weer al. Waar gaat de tijd heen? De dag van jullie lieve mannetje*,
nu gevierd met jullie prachtige meisje. Dat neemt het verdriet niet weg, maar maakt je ook
wel zo dankbaar voor haar. Ik denk aan jullie en ook hier gaat mijn kaarsje vanavond extra
naar Kaylash*.
Daarnaast wel ontzettend mooi nieuws van je zus. Je zat er ook zo mee in. Ik ben heel blij
voor hun en hoop en duim op een voorspoedige zwangerschap.

madelief: je zus dus uit het ziekenhuis? Hoe gaat het nu met haar als ze thuis is?
Kan ze nog steeds zo weinig binnenhouden?

sabrina; erg benieuwd naar de 3-d echo. Dat is altijd een bijzonder iets. Van britt* hebben
we ze ook, van myrthe niet. Die lag toen steeds niet goed.

hier; de dame ligt lekker te slapen. Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Ze doet alle
dieren na met geluidjes ,zo grappig. Vooral het varkentje. Verder is ze gek van de glijbaan.
Kan ze geen genoeg van krijgen (maar mama wel hihi).
Mijn werkdagen zitten er weer lekker op voor deze week. Nu net gestreken, het konijn verschoont
en de ramen gezeemd dus goed bezig vinden jullie niet? Straks nog om boodschapjes. Vis en broccoli
voor onze dame vanavond (en voor ons ook).


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-08-2012

tam,
wat leuk dat Myrthe zo heeft genoten in de kinderboerderij!
fijn dat je je werkdagen er weer op heb zitten.

devika,
ik denk aan jullie vandaag en zal hier ook een kaarsje opsteken voor jullie kleine mannetje.
ben je de dag een beetje doorgekomen.
fijn dat je hebt genoten van je vakantie.
en wat een goed nieuws!! je zus is zwanger. echt helemaal super!

madelief,
ik kan ook de foto niet zien.
snap het niet, ik kon vorige keer ook al geen foto plaatsen.

joella ;ligt hier heerlijk te spelen in de box,
over een uurtje nog een fles en dan lekker naar bed!
tand nummer 3 is ook door!

zo nog even snel een wasje draaien, douchen en languit op de bank.
morgen nog een lange laatste dag te gaan. haha


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 30-08-2012

@Devika: Voor jou een hele dikke knuffel, vandaag is jullie dag *kus*


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-09-2012

Dag lieve meiden!

Dank jullie wel voor de lieve woorden. Heeft mij ontzettend goed gedaan!
Wij zijn 30 aug niet naar het strand van Kaylash geweest…we hebben ervoor gekozen om naar de uitreiking van mijn broertje te gaan diezelfde dag…
Sóchtends had ik er wel moeite mee hoor. Voelde me stiekem toch een beetje schuldig. Maar toen we eenmaal bij de uitreiking waren was ik toch ontzettend blij dat ik ben geweest.
Mijn broertje heeft heel hard geknok voor zijn titel. Ik weet zeker dat Kaylash zou willen dat wij daarnaar toe gingen.
In onze gedachten en hart ging hij mee. Die avond zijn we gaan uiteten met de familie. Daarna taart gegeten en champagne gedronken. Gelukkig wist iedereen ook dat het voor ons een speciale dag is en hebben we stil gestaan bij Kaylash…

Weet je meiden, de dag dat wij Kaylash zijn as gingen uitstrooien zagen wij een halve regenboog. Vorige jaar, zagen wij die ook.
Dit jaar heb ik steeds gezocht naar die regenboog. Ik kon em niet vinden…eind van de middag wees mijn man, kijk! Een regenboog!
En ja hoor! Daar was die weer! Een halve regenboog!!!!! Vond dat zo mooi dat ik die weer op die dag zag…
Voor ieder ander is het gewoon een regenboog…voor mij heeft het echt een andere betekenis…
De volgende dag toen sávonds naar huis gingen kwamen pas echt goed de tranen…zucht…
Dan kijk ik naar mijn lieve kleine slapende meisje en denk ik…wat maak jij toch veel goed!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-09-2012

jemig meiden... ik kreeg dus helemaal geen meldingen meer dus dacht dat er hier niks gezegd was sinds mijn laatste bericht... niets is minder waar... ik heb wel terug gelezen maar vergeef me, ik kan het allemaal niet onthouden..

devika wat bijzonder dat jullie weer die regenboog gezien hebben! ik kan me nog herinneren dat je dit een jaar geleden ook vertelde ja! en vond het toen ook al zo onvoorstelbaar.. en nu gewoon weer!! heel bijzonder!
en je wordt tante! jeetje wat een goed nieuws!!! gefeliciteerd!

madelief wauw maria zet al een paar stappen! vlotte dame hoor!!

myka ik lees net je onderschrift en zie dat je vandaag naar de gyn geweest ben.. pcos dus.. wat vervelend om te horen! maar ze gaan je wel helpen neem ik aan toch?

oh lieve meiden... verder weet ik het echt ff niet meer... sorry...

hier gaat alles wel lekker alleen ik heb erg veel last van mijn onderrug. dit had ik bij semmy ook dus herken het gelukkig wel en weet dat het bij mij hoort als kwaal. aan de ene kant kan ik niet wachten tot onze kleine meid er is, aan de andere kant zit ze ook nog wel ff goed in mijn buik.
we zijn qua voorbereidingen zoals naam en kaartje enzo al helemaal klaar. we zijn alleen nog steeds druk met semmy zijn nieuwe kamer en daarna gaan we toch ook wel de baby kamer ff een beetje aanpassen... de wanden zijn nu oranje, daar worden er 3 zilver en eentje roze! jeeejjj! vond ik wel een leuke combi met zacht groen. dus ben heel benieuwd naar het resultaat.

oh en foto's kun je op de een of andere manier niet meer uploaden via de site, dit kun je doen via tinypic.com dan upload je je foto en dan kopieer je de code die bedoeld is voor op een forum. die kun je dan gewoon hier weer plakken en dan staat de foto erop!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-09-2012

Laura,
balen dat je wat last heb van je rug.
nog een paar weken volhouden meid.

jullie zijn lekker bezig met de kamer.
lijkt me inderdaad wel mooi met die kleuren.
en de naam en het kaartje zijn jullie ook al uit. heerlijk he.
heb je de kast al flink aangevuld of kan je je inhouden qua babyshoppen?

devika,
wat mooi dat je de regenboog weer hebt gezien!

madelief,
hoe is het met je zus? voelt ze zich goed?

hoe is het met de zwangere dames?

hier een rustig weekend tegemoet.
heel mijn huishouden staat op het lijstje voor vandaag, maar ben al op de helftSmile
joella slaapt gelukkig, want met een tijgerende baby door de kamer kan ik niks doen haha.

nog anderhalve maand en dan is joella een jaar. wat gaat dat snel!
en zo is het ook weer 2 jaar geleden dat we wesley hebben moeten laten gaan..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-09-2012

De tijd vliegt hè Cyn!! Wesley alweer bijna twee jaar geleden moeten laten gaan en je meisje al bijna 1!! Zo bijzonder die eerste verjaardag!! Echt een feest ondanks dat ze er zelf nog niets van snappen!

Ik heb de kleertjes van de kleine meid alvast bij semmy in de kast gehangen maar man man wat heb ze al veel zeg!! En semmy heeft ook echt veeeeeel te veeeeel kleren... Niet normaal hoor maar ja ik geef mijn geld nou eenmaal graag uit aan kleding... Zeker voor die ukkies vind ik leuk!

Succes met je huishouden doen.. Ik moet er nu ff niet aan denken.. Gister behoorlijk wat harde buiken gehad maar gelukkig mega goed geslapen!

Hoest met alle andere dames hier?

Wij gaan morgen lekker naar de Artis met zijn drietjes, ik hoop alleen dat ik het een beetje vol hou met rond lopen daar... Daarna lekker bbq bij mijn ouders. En maandag hebben we de 3D echo!!! Leuk!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-09-2012

Devika, wat bijzonder van die regenboog. Je bent de dag weer doorgekomen, het blijft wel moeilijk he? En Kaylash was vast en zeker die dag bij jullie (en bij je broertje). Zo fijn dat Shivani nu bij jullie is. Hoe gaat het nu met haar met slapen, wil ze al in haar ledikantje of ligt ze nog steeds gezellig tussenin?

Laura, klinkt heel mooi die kleuren van de babykamer. Lekker vlot hoor, kaartje en naam al klaar. Leuk is het toch he, al die kleertjes. Voor Tessa had ik ook nog een hoop gekocht, kon er geen genoeg van krijgen. Was het leuk in artis? Leuk vandaag 3d echo, ik hoop dat ze zich goed laat zien. En ik zie dat het al bijna 4 jaar geleden is van Sonny.. Merk je dat het wat makkelijker wordt na verloop van tijd?

Cyn, jee Joella alweer bijna een jaar, wat gaat het toch ontzettend snel. Leuk, zo'n eerste verjaardag, wel heel speciaal. Vind je het moeilijk dat het samenloopt met het verlies van Wesley?

Madelief, hoe gaat het met je zusje?

Hier alles goed, val alleen om van de slaap... Tessa slaapt best goed tegenwoordig, maar ik word nu standaard tussen 4 en 5 wakker en kom niet meer in slaap. Zo irritant, lig dan maar aan van alles te denken, aan Thomas. Ben echt moe overdag, gaat ook echt lekker hoor. Deze week een keer vergeten de pony's 's avonds uit de wei te halen, dus die hadden gekampeerd (vonden ze helemaal niet erg) en de babyfoon kapot laten vallen. Ach, Tessa doet het allemaal goed. Zo leuk, die ontwikkeling die ze al doormaakt. Ze ligt nu heel gezellig tegen me te kletsen en lacht veel. Ze begint nu ook voorzichtig met dingen vast te pakken en kan heel geinteresseerd naar haar handje kijken. Het is echt genieten!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-09-2012

noortje wat fijn dat je zo aan het genieten ben van tessa! maar wat vervelend dat je snachts dus wakker wordt en zoveel aan thomas moet denken.. weet je ook waar dat vandaan komt?

ja voor ons is het woensdag precies 4 jaar geleden dat ik bevallen ben van onze sonny. ik merk zeker dat het makkelijker wordt. maar dit vond ik al toen ik semmy eenmaal had. het verdriet zit er zeker nog wel, en dat zal denk de rest van ons leven zo blijven, maar wij hebben het zeker een plekje kunnen geven. elke dag denk ik nog aan hem, dat absoluut, maar semmy en de komst van zijn zusje maken wel heel erg veel goed hier.

straks idd de 3D echo!! oh ik hoop ook echt dat ze mooie beelden kan maken! is toch altijd maar weer afwachten... en dan donderdag nog de 30 weken echo. die schijn je tegenwoordig ook standaard te krijgen. ik vind het prima. waarschijnlijk wel de laatste keer gluren naar ons meisje, daarna zien we der live!! jemig, wat spannend toch allemaal weer.. het gaat zo hard als je al een kleintje rond heb lopen..

probeer jij overdag een beetje slaap te pakken als tessa op bed ligt? want als je omvalt van de slaap is dat niet goed natuurlijk..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-09-2012

Laura, probeer het wel overdag, maar het wil gewoon niet erg lukken. Tessa werd altijd zo vroeg wakker, dus ik ook. En dat zit er blijkbaar helemaal in en dan ben ik klaarwakker en dan ga ik aan van alles liggen denken. Ik merk nu al wel na een jaar dat het wat makkelijker wordt, maar ik blijf hem zo missen. Steeds als ik aan de leuke dingen denk die we met Tessa allemaal gaan doen/meemaken, denk ik erachteraan en hij dan? Daar blijf ik moeite mee houden.
Ik vind het wel hoopvol van je te horen dat het makkelijker wordt. En ze gaan zeker nooit uit onze gedachten, maar het is wel fijn als het wat minder moeilijk is allemaal. Leuk, donderdag nog een echo. Ja, en dan uitkijken naar haar komst, spannend!! Het lijkt bij een ander altijd zoveel sneller te gaan. Ben benieuwd naar je 3d echo, veel plezier straks.
Waarschijnlijk willen wij in januari ofzo voor een 3e gaan, wel weer fijn om naar uit te kijken. Ik hoop heel erg dat het met de cryo's wat gaat worden..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-09-2012

Logisch toch dat je hem blijft missen?... Dat doen wij ook zeker! Hier is het ook zo dat ons oudste neefje ons er altijd weer aan herinnert. Hij zou maar een week ouder moeten zijn dan sonny... Nu is hij er wel en onze Sonny niet..
Maar weet je, ik hou mezelf altijd maar voor dat ik blij mag wezen dat ik semmy nog heb gekregen en het er nu dus op lijkt dat ze nog een zusje mogen krijgen ook! En dat wij ook nog eens trotse ouders mogen zijn van een sterretje.. Ooit kom ik bij hek terug, maar wel pas als de tijd er rijp voor is. Hij wacht wel op me.. Klinkt misschien heel gek en zweverig maar ik ben ervan overtuigd dat ik hem ooit nog wel ga leren kennen.. En tot die tijd koester ik de korte tijd die ik gehad heb met hem!

Fijn om te horen dat je wel ook al merkt dat het wat makkelijker wordt! En jeetje wat spannend als jullie straks voor een derde kindje gaan! Hoe zit het precies ook alweer met die cryo's? Sorry... Ben het ff een beetje kwijt..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-09-2012

Noortje,
gelukkig doet tessa het goed.
jammer dat je zelf zo weinig slaapt.
Ik sliep ook vaak samen met joella, al was het maar even bijtanken.

joella is bijna een jaar. vind het best erg. dan is ze echt baby af!
ik vind het inderdaad wel moelijk dat wesley zijn dag ook zo dichtbij staat.
we vieren joella dr verjaardag op een zaterdag, de 27e. dus we hebben de dagen van wesley voor onszelf.
dat vind ik wel fijn, heb alleen nog geen idee wat we die dagen gaan doen.
ik zal wel weer een mooi boeket bestellen en zijn grafje weer opfleuren.

je vertelde dat wanneer je aan de leuke dingen denkt die je kan doen met Tessa, je veel denkt aan Thomas. hoe het met hem erbij zou zijn.
die gedachten gaan hier dagelijks door mijn hoofd.
bij elk stapje die joella zet, denk ik vaak hoe zou wesley dat hebben gedaan?
zou hij ook zo vrolijk zijn als joella, ook van die gekke bekken kunnen trekken etc etc..

en ik sluit me ook wel aan bij laura.
ooit leer ik hem kennen! wanneer de tijd ervoor is.
en dan hoef ik hem niet nog een keer te laten gaan.



Laura,
hoe was je echo?? liet de kleine meid zich bekijken of dook ze weg?
ga je nog wat speciaals doen woensdag?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-09-2012

Onze meid heeft zich echt super goed laten zien!!! Oh wat was het weer mooi!!! Ben echt verliefd op dat meisje!
Ze is al 39 cm en 1508 gram! En ze heeft zelfs al een kuifje Hihi!! Ben zooooo nieuwsgierig naar der!!

Nee wij gaan niks bijzonders doen woensdag. Mijn moeder komt wel bij me lunchen maar verder niets, doen we eigenlijk nooit.. S avonds ga ik ook gewoon met mijn vriendinnen mee naar dansen! Het seizoen begint weer!! Kan dan wel niet mee doen maar kijken vind ik ook super!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 11-09-2012

Laura, leuk dat ze zich zo goed heeft laten zien, nog even geduld hebben! Ik ben totaal niet zweverig, maar ben er ook van overtuigd dat ik hem eens weer terugzie, die gedachte houdt me ook overeind. En nu Tessa er is, maakt het ook zoveel beter te doen.
Bij de 2e icsi waren er 3 embryo's ontstaan, de beste werd teruggeplaatst, dat was Thomas. De andere 2 waren goed genoeg om in te vriezen, dus die liggen al ruim 1,5 jaar in de vriezer... Blijft een beetje science fiction achtig. Van Tessa werd ik spontaan zwanger (en ik geloof dat haar broer een handje geholpen heeft daarboven) dus de cryo's zijn er nog. Voor mij zijn het al heel kleine mensjes van 4 dagen oud. Nu Tessa er is gaat het toch weer kriebelen, dat zij daar zijn. Best raar idee.

Cyn, dat heb je zo wel goed opgelost dan, met Joella's verjaardag en Wesley's dagen. Kan me heel goed voorstellen dat het erg dubbel moet zijn. Heb je er nog steeds moeite mee om naar zijn grafje te gaan?

Hier eindelijk weer eens lekker geslapen, tot 6 uur en toen werd ik wakker door Tessa. Voel me gelijk een stuk uitgeruster.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-09-2012

meiden, in het topic stoppen augustus/september met de pil deel 9 staan de foto's van onze kleine meid!! het is tegenwoordig zo'n gedoe om een foto te uploaden dus daarom vraag ik jullie om daar ff te kijken.. ze staan op pagina 514 geloof ik.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-09-2012

oh ja dat was het noortje.. sorry voor mijn vergeetachtigheid hoor... maar hoezo hadden jullie dan icsi? bleken jullie niet natuurlijk zwanger te kunnen raken? en wat bijzonder dan he dat je dan van tessa gewoon spontaan zwanger geraakt ben!! dat zou dus betekenen dat je opnieuw spontaan zwanger zou kunnen raken toch?
en wat apart lijkt me dat.. dat er dus nog twee cryo's liggen... ik duim voor jullie dat jullie weer een wondertje mogen krijgen wanneer jullie daar klaar voor zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 11-09-2012

Laura, ik heb ze gezien, wat mooi zeg. Grappig is dat, hoeveel je al kunt zien. Ik had bij Tessa ook 3d echo, maar toch vond ik haar in het echt er heel anders uitzien. Nou, wij konden dus niet op de normale manier zwanger worden... Ik was dus ook ontzettend verbaasd toen ik weer zwanger was, zomaar in 1x spontaan, geloofde er eigenlijk niks van. Het lijkt me dat het nog een keer zou kunnen, maar die kans blijft wel klein denk ik. Maar ja, Tessa kwam ook. Ach we zien wel. In ieder geval willen we eerst kijken of het met de cryo's lukt en dan zien we wel verder. Zo'n icsi behandeling is niet echt een pretje, maar het resultaat wel de moeite waard.
Snapt Semmy het eigenlijk, dat hij een zusje krijgt?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-09-2012

laura; wat je zegt over sonny* en dat jouw tijd met hem nog komt.
Jee...ik denk er precies zo over. Ook al mis ik haar en heb ik nog veel verdriet..
het trots zijn overheerst eigenlijk vooral.
Ik heb wat foto's voorbij zien komen. Nou...dat gaat een mooie meid worden.
Wat bijzonder he! Van britt* hadden we er ook een paar, maar die waren niet zo mooi doordat
de placenta in de weg lag. Bij myrthe lag ze verkeerd en een week later ben ik toen in het
ziekenhuis beland en is het er niet meer van gekomen.
Morgen de dag van jullie oudste ventje. Een dubbele dag, maar ondanks het verdriet vooral
een dag om trots te zijn dat jullie papa en mama werden. Mijn gedachte gaan naar jullie

noortje; idd wat je zegt...de toekomst ligt open. En dit topic is denk ik ook zeker wel
een bewijs dat er wonderen bestaan. Meiden die zomaar zwanger worden terwijl het zo moeilijk
is. Ik duim tegen die tijd met jullie mee.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-09-2012

tam dank je wel voor je lieve woorden. vandaag is dus de dag en ik merk nu alweer dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik had verwacht. maar dat komt ook omdat ik net heel uitgebreid met mijn vriendin heb liggen whatsappen.. ging weer volledig terug naar het moment van geboorte en overlijden en mijn gedachtes op dat moment..dat maakte dus wel wat los bij me en heb de eerste traantjes toch alweer gelaten. geeft niet, want dat is juist goed.

en ja ik vind het zelf ook al een mooie meid! haha! ben ook heel blij met deze foto's! bij semmy waren ze niet zo duidelijk als nu. en bij sonny* hebben we toen geen 3D echo gedaan. wilde het niet per se, ik dacht toen heel nuchter, ik zie hem wel in het echt! niet wetende dat ik die bewegende beelden dolgraag had willen hebben... maar ja, als je alles van tevoren weet...

wat naar dat jullie van britt* niet zulke mooie foto's hebben.. maar jullie hebben wel hele mooie foto's van na haar geboorte!! jeetje er is een foto van britt* in het ziekenhuis bedje.. die vind ik zoooo mooi!!! het was echt een heel mooi baby'tje! zo zonde dat ze niet mocht blijven...

nou meiden, ik ga weer mijn bed in.. eens zien of ik een beetje kan slapen..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 12-09-2012

Laura, heb je nog een beetje kunnen slapen? De herinneringen blijven emotioneel, dat kan ook niet anders. Het is ook zo'n groot verlies geweest. Gelukkig heb je nu Semmy om je heen en een heel mooi meisje op komst! Sterkte vandaag, ik denk aan je.

Wij hebben van Thomas ook 3d echo laten doen. Maar hij bewoog toen al niet meer, was vlak voor hij doodging. Wel een paar mooie foto's gelukkig. De dvd heb ik niet meer terug durven kijken, moest er gisteren nog aan denken. Er staat maar 1 beweging op, zijn mondje die een keer open en dicht ging..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-09-2012

Jeetje Noortje dat lijkt me ook heftig... Dat dan de enige beweging nog is die hij maakte... Onvoorstelbaar...
Mekaars "jaardagen" maken hier volgens mij bij iedereen ook steeds weer wat los...
Toch heeft dat ook wel weer iets bijzonders..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-09-2012

noortje,
ben er even stil van als ik zie dat thomas bij de 3d echo niet meer bewoog.
maar je hebt er wel mooie foto's van.
wij hebben van wesley ook mooie foto's.

Laura,
4 jaar geleden ben je voor het eerst mama geworden van een prachtige zoon.
het is niet gek dat je er vandaag meer mee bezig bent dan dat je had verwacht.
Ik denk aan jullie engeltje vandaag! dikke knuffel voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 12-09-2012

@Shadylady: Vandaag de dag van Sonny* dus voor jou een hele dikke knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 12-09-2012

Lieve Laura,

Er staat hier een kaarsje te branden voor je lieve Sonny*.
hoe is het gegaan vandaag?

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-09-2012

Dames bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
Super meiden!!
Het is overdag goed gegaan gelukkig! Alleen vannacht was het drama... Maar dat geeft niet, dat moest er blijkbaar uit..

Kersje hoest met jou meis?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-09-2012

Laura,

Ook ik heb continu aan jou en je lieve Sonny* gedacht gisteren.
Pfff…wat gaat de tijd hard he…alweer 4 jaar geleden!
Hoe ben je de dag doorgekomen? Oh drama gisteren nacht lees ik.
Veel gehuild zeker? Geeft niks, dat moet er idd ook uit. en meer dan huilen kun je vaak ook niet doen he..zucht…

Hele dikke knuffel!!

Ik ga zo alles terug lezen. Kom zo weer terug om te reageren.
Xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-09-2012

hee Laura!
Ik heb de echo foto's gezien!!! AAAAHHH!! Wat een poppie! lekkere chubby wangetjes heeft ze! i lovvveeee chubby wangetjes! hihih!
ik vind dat ze op jou lijkt!!! bijzonder joh dat je dat al zo duidelijk kunt zien! ze ziet er echt als een meisje meisje uit!
las ergens dat je haar kamertje roze met zilver doet!!! WAW!!
super! echt een prinsessenkamer! hihi. net als die van Shivani. ik hou van die combi, roze,wit met zilver!
picture please als et klaar is! hihi.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-09-2012

Devika wauw wat een enthousiaste reactie!! Super leuk meis dank je!! Grappig dat je der op mij vindt lijken, bij de echo zeiden ze echt dat ze het meeste van papa heeft maar ook zeker van mij! Erg leuk een mengelmoesje van ons!
En het kamertje is nu oranje met groen maar het oranje gaan we eruit halen en vervangen voor zilver en roze dus wordt zilver, roze en groen.. Der vervolg kamertje wordt wel echt een prinsessen kamer precies zoals jij omschrijft! Ben ik al helemaal over uit haha en dat duurt nog wel ff! Hihi
Maar ik zal zeker een foto maken als dit kamertje af is hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - Johanna - 13-09-2012

Hey meiden,

Ik heb hier een paar maanden terug op het forum geschreven toen we onze tweeling verloren bij 21 weken, ik was eigenlijk deze maand uitgerekend en ben nu weer zwanger, nog pril 6 weken. Tis zo dubbel allemaal, in deze maand zwanger en in mei, de maand dat de tweeling geboren is, ben ik uitgerekend als alles goed mag gaan.. Ben zo bang, er is geen oorzaak gevonden voor de vroeggeboorte van de tweeling, ze willen nu wel preventief een bandje om de baarmoedermond plaatsen en ik moet waarschijnlijk Ascal gaan slikken, moet volgende week samen met mijn man op gesprek bij de gyn. Heeft iemand ervaring hiermee?

Liefs Johanna.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-09-2012

johanna, wat goed om te horen dat je weer zwanger bent meis! gefeliciteerd! maar het is idd een hele moeilijke periode wat je tegemoet gaat.. moeilijk ook dat de uitgerekende datum valt in de maand dat je je tweeling verloren bent..
wat goed dat ze preventief een bandje willen gaan plaatsen! ik heb geen ervaring met een bandje en ascal. bij mij doen ze preventief proluton injecties geven. en pas bij uiterste noodzaak zouden ze overgaan op het plaatsen van een bandje. nu inmiddels niet meer hoor, omdat ik alweer ruim 29 weken ben. maar mij is verteld dat een bandje ook weer infectiegevaar met zich mee brengt. hebben ze je hier van op de hoogte gebracht?
ik wil je veel geluk wensen met de nieuwe zwangerschap. heb je nog geen echo gehad? en hou je ons op de hoogte?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-09-2012

ik heb vandaag weer een echo gehad! kindje doet het echt super goed! groeit precies zoals ze zou moeten.
ik voel weer allerlei steken down there en bleek dus ook dat ze al lekker diep in mijn bekken ligt met der koppie. dus mijn lijf is weer goed bezig. semmy ging ook rond deze tijd langzaam aan indalen. deze kleine lijkt het op dezelfde manier te doen. als de bevalling dan ook net zo snel mag verlopen! daar zou ik voor tekenen! maar eerst nog ff genieten van die kleine meid in de buik. wat een druktemakertje is het zeg! hij zei vanmiddag, ik maak ze zelden zo druk mee! haha!

oh en dan nog wat.. mijn vader heeft op de een of andere manier de inhoud van de dvd van de 3D echo gewist... nou hebben wij dat echo bureau gebeld en net gedaan of die dvd het helemaal niet gedaan heeft. nou mogen we dinsdag opnieuw voor een 3D echo!! gratis! de cd met de foto's deed het wel gewoon, dus die hebben we iig! en nu dus opnieuw genieten van de kleine. ik hoop alleen wel dat ze zich net zo goed laat zien als van de week.. maar wat ik al zei, die foto's hebben we sowieso al dus het is ook weer niet echt een ramp ofzo.maar ik kneep hem wel ff hoor toen ik door had dat de dvd ineens leeg was.. ik denk daar gaat onze 120 euro.. whoops!! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-09-2012

Johanna,
gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik snap heel goed dat het gevoel zo dubbel is.. zwanger in de uitgerekende maand van de tweeling,
en uitgerekend in de maand dat jullie de tweeling zijn verloren.
maar misschien heeft het wel zo moeten zijn.
het zullen spannende maanden worden, maar ik hoop dat je ondanks dat toch een beetje kan proberen om te genieten.


laura,
fijn dat die kleine druktemaker zo lekker bewegelijk is daarbinnen.
een snelle bevalling zal wel fijn zijn ja.. haha ik had dat zowel bij wesley* als joëlla.. dus het kan!

wat super dat je nog een keer mag voor die 3d echo!
laat je je vader er nu maar wel vanaf blijven dan hahaha.
gelukkig heb je de foto's nog wel Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 13-09-2012

Hey meiden!

Laura, ik lees dat het verdriet er 's nachts uit kwam. Soms moet het er gewoon uit.
Wel heel fijn dat deze zwangerschap zo goed gaat! En wat een verhaal van die 3d echo!
Met mij gaat het goed. Ben nu 31 weken en 1 dag. De tijd gaat zo snel! Helaas nog steeds een stuitligging. Ik vrees dat dit niet zal veranderen. We gaan nog wel een draaipoging doen bij 36 weken.
Kleine man is hier nog niet ingedaald, maar zit voor mijn gevoel wel lager dan Tobias op deze termijn. Heb hierdoor minder last van mijn ribben en maagzuur, maar meer van mijn blaas, haha.

Johanna, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vroeg me al af hoe het met je zou zijn. Ik gebruik zelf ascal tijdens deze zwangerschap (ook bij de zwangerschap van Tobias gebruikt). Het is eigenlijk gewoon aspirine en verdunt je bloed. Het wordt bij mij onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet' voor geschreven. Het zou de bloedtoevoer van en naar de placenta kunnen verbeteren. Het zal een spannende zwangerschap voor je zijn. Hopelijk lukt het je meer en meer om er vertrouwen in te krijgen en heb je over een tijdje een prachtig gezond kind in je armen!

Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer. Met Tobias gaat het heel goed. Ik ben zo dol en trots op hem, zo'n heerlijk kind. Ik geniet er zo van als hij zijn armpjes om me heen slaat.

Liefs voor alle meiden


mijn lieve, lieve kleine schat - Johanna - 14-09-2012

Dank jullie wel voor alle lieve reacties! We hebben afgelopen woensdag een echo gehad en aanstaande woensdag weer, dan hebben we ook een gesprek met de gyn over het eventueel plaatsen van het bandje en de Ascal dus het is afwachten.. Hou jullie op de hoogte!
Liefs Johanna.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-09-2012

Johanna, wat goed om te horen dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! En ja, het zal heel dubbel zijn. Hoe gaat het verder met je? Ik heb ascal geslikt tijdens de 2e zwangerschap maar dat was vanwege de placenta.

Laura, lachen die vader van je. Maar nu mag je mooi nog een keer, echt leuk! En weer een goede echo gehad, leuk he, zo'n druktemaker in je buik. Dat was Tessa ook en ze kan er nu ook wat van! Was Semmy druk in je buik? En ik ben ook benieuwd naar een foto van het kamertje als het klaar is.

Kersje, wat jammer dat hij nog in stuit ligt, hopelijk kunnen ze hem draaien. Je bent al lekker ver zeg. Blijft wel een raar idee, jouw uitgerekende datum. Een jaar geleden zou ik nu net zo ver zijn geweest. Maar ook, een jaar geleden was ik vandaag officieel zwanger van Tessa (dag 1 van de menstruatie, dus ze moest nog wel even gemaakt wordenWink).


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 14-09-2012

laura; sonny* zijn dagen weer voorbij. Niet gek dat er zoveel emoties dan zijn.
Zou dat ooit anders zijn met de jaren?
Dank je voor je lieve woorden over de foto van britt*. Ik vond britt* ook zo'n mooi babytje,
maar eerlijk.....ik ben wat bevooroordeeld hihi.
En dan de 3-D foto's van jullie meid...prachtig. En gelukkig dat je er nog een dvd bij krijgt
met beelden. Die heb ik wel van britt*. Wat is dat toch bijzonder dat zoiets allemaal kan.
En ik denk dat jij ook geen genoeg krijgt van kijken naar je meisje hihi.
Ook nog gefeliciteerd vandaag met je verjaardag! Hiepder de piep.
Ik volg je met een paar dagen hihi.

noortje; oh, ik krijg een brok in mijn keel als je het hebt over de echo van Thomas* en dat hij
net zijn mondje open en dicht deed. Wat een bijzonder moment. Ik heb de dvd van britt* een keer
terug gekeken, maar ik vind het ook erg moeilijk om te zien. Maar het feit dat ik het heb is al
kostbaar.

myka; hoe is het nu met je? Vast nog zo heftig.

devika; mooi he dat zilver met roze. Ik heb ook net prachtige zilveren winterlaarsjes voor myrthe
gekocht.

johanna; gefeliciteerd met jullie zwangerschap, erg dubbel, maar vast o zo welkom.
Ik heb geen ervaring met de dingen die jij beschrijft, maar de meesta van ons weten wel hoe spannend
het is om daarna weer zwanger te zijn en we wensen je niks dan goeds.

kersje; als we af en toe maar lezen dat het goed met jullie gaat zijn wij al blij hihi.
Jee, dik 31 wk weer al. Dat lijkt idd zo snel te gaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - Johanna - 14-09-2012

Het gaat verder wel, we hebben het er samen veel over en ook hoe het nu had kunnen zijn.. We hopen dat volgend jaar mei mee te maken! We zijn heel blij met de zwangerschap maar ik maak me wel zorgen, het is allemaal zo onzeker.. Nu rond de uitgerekende datum is het best moeilijk allemaal, deze zwangerschap maakt het wel wat meer dragelijk, een broertje of zusje voor Boaz*& Lars*
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-09-2012

Johanna,
Morgen krijg je weer een echo toch?
spannend! je hebt morgen toch ook een gesprek met je gyn?

hier:
gisteravond heeft joëlla me even laten schrikken.
Ik kwam er in de auto achter dat ze een mini lego blokje in d'r mond had!
Ik was er zeker van dat ik alles had opgeruimd en dat alles was gestofzuigd op mijn groep, dus heb ik haar even door de ruimte laten tijgeren.
Ik ben niet bij haar weggeweest dus heb ook geen idee wanneer ze het heeft gedaan.
nu weet ik alleen niet of dit het enige was, misschien heeft ze ook wel wat ingeslikt..
Ze gaf een beetje voeding terug (maar dit gebeurd wel vaker)
heb voor de zekerheid de HAP gebeld en ik hoefde niet langs te komen zolang ze nog allert is en we niks merken aan haar ademhaling.
we kunnen voor de zekerheid haar luiers in de gaten houden.
Vanmorgen werd ze wakker met een volle luier en een volle romper!
het leek wel een explosie in die luier! heb dr meteen in bad gezet.
heeft ze misschien toch wat ingeslikt of is ze niet helemaal fit door de tandjes die in zicht zijn? (want dan heeft ze ook vaak last van zulke volle luiers)
Het is even afwachten. maar ben toch erg geschrokken.

verder doet ze het goed. nog 1,5 maand en ze is een jaar! haar cadeautje is al besteldSmile

Devika,
ben jij al veel bezig met de verjaardag van Shivani. dat duurt ook niet lang meer Smile


het is verder maar stil hier.
drukke mama's hierSmile
gaat het goed met iedereen?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-09-2012

Cyn, jee wat schrikken zeg. Hopelijk heeft ze niks ingeslikt. Het is inderdaad stil hier. Spannend, bijna haar 1e verjaardag, wat gaat dat toch snel allemaal.

Gisteren voorlopig de laatste prikjes gekregen, gelukkig. De 1e ging nog wel, maar bij de 2e werd ze zo kwaad, keihard gillen. Verder niet veel last van gehad gelukkig, ze had al zoveel last van haar buikje. Dat wil nog niet lekker. Straks weer afspraak bij de kinderarts. 's Avonds tussen een na laatste en laatste voeding altijd heel lastig, wil alleen maar huilen. Vooral niet slapen, ook al is ze moe. Het enige dat helpt is met haar rondlopen, dan is ze stil. Maar ze weegt al bijna 7 kg en hou ik niet lang vol, krijg echt last van m'n rug dan. Verder is het zo leuk allemaal, ze praat lekker en lacht veel.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-09-2012

cyn wat zul je geschrokken zijn idd!! jemig! je moet er toch niet aan denken dat ze idd iets ingeslikt zou hebben! maar ff in de gaten houden.
ik zie dat jullie het cadeautje besteld hebben, wat gaat ze krijgen van jullie? wat gaat het toch snel... is ze gewoon alweer bijna 1!!!

johanna, hadden jullie vandaag nou weer een echo? en hoe gaat het met je? erg moe? en last van andere kwaaltjes?

noortje vervelend dat jullie meisje zo een last heb van der buikje.. gelukkig lopen jullie bij een kinderarts. die neemt je toch een stuk serieuzer vind ik hoor. hoe is het gegaan trouwens? en zielig he die prikjes.. maar ja helaas horen ze erbij.

hier hebben we zometeen opnieuw de 3D echo. als het goed is is dit ook de allerlaatste keer dat we gaan kijken naar ons meisje. daarna zien we der pas weer in het echt!! oh meiden, ik heb er zo een zin in!!
verder ben ik blij dat de dagen van sonny* weer voorbij zijn en mijn verjaardag ligt ook weer achter ons. weer een jaartje ouder maar wel weer een super leuke dag gehad. ik ben flink verwend en overweeg nu om een e reader te kopen van mijn centen. maar ik twijfel heel erg... ik heb voorlopig nog wat boeken liggen die ik moet lezen dus ik wacht nog wel ff. vriendinnen van me hebben er eentje en zijn er helemaal weg van. misschien ga ik wel een keertje een boek lezen op die van hun. mag vast wel..ik ben dol op lezen maar vind een echt boek ook gewoon echt zijn charmes hebben. wat te doen?... pfff

hoe is het verder met de dames hier? iedereen is denk erg druk.. ik zelf ben zo benieuwd naar het verschil in drukte met 1 of 2 kindjes. nu heb ik nog best heel veel tijd voor mezelf tussendoor, ondanks dat semmy geen slaapje meer doet overdag.
hmmzz hij staat zijn luier vol te poepen, ik ben weg... ff een stinkdier verschonen haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-09-2012

He meiden!

Op zich valt de drukte nog wel mee. Alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat het me niet meer lukt het allemaal bij te houden. Als ik dan even heb om te schrijven zit ik al zo lang te lezen dat ik geen tijd meer heb om te schrijven. En nu ben ik op vakantie en wil niet te lang achter de computer zitten! Sorry! Hier gekke dagen. Maria is bijna jarig, heel erg leuk. Donderdag. Zaterdag vieren we dat met een groot feest. Maar op haar verjaardag is het ook al weer 2 jaar geleden dat we wisten dat ons eerste meisje overleden was en we vieren de verjaardag van Maria op de dag dat ik 2 jaar geleden bevallen ben. Ik ben er toch wel mee bezig merk ik.... Verder toch nog we zorgen om wat er nu met mijn buik is aangezien de cyclus toch niet echt op gang is en iknog veel buikpijn heb..... Nu het super leuke nieuws: Maria loopt! Sinds afgelopen week. Zo schattig en het gaat zo snel! Ze rent af en toe al bijna! Sorry, verder niet bij kunnen lezen dus, maar iig een teken van leven!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-09-2012

Ha meiden, goede timing met jullie tekens van leven! :mrgreen:
Ik heb net een uur wakker gelegen en ben nu toch maar even in de keuken gaan zitten. Leuk dus om even wat bij te kunnen lezen. Nou lukt het lezen inderdaad meestal wel, maar het reageren niet...:?

Jeetje, Cyn, wat naar van dat blokje lego! Hopelijk heeft ze niks ingeslikt! Wat schrik je dan, he? Tobias viel vandaag met zijn hoofdje tegen de punt van de tafel (en daarna kieperde hij helemaal om met zijn achterhoofd op de grond) :-o Ik schrok me rot! Hij heeft nu een flinke buil op zijn voorhoofdje, zielig... En vandaag ook al prikken gehad bij het cb, bah. Je wilt als moeder toch altijd dat je kindje blij is en geen pijn heeft. Nou, ja, die prikken zijn natuurlijk voor een goed doel, maar toch. Verder ontwikkelt hij zich heel goed, trouwens. Ik ben echt trots op hem.

Maar zo snel als Maria gaat hij niet, hoor :-D. Hier wat voorzichtige stapjes langs de tafel en de bank. En ze is alweer bijna jarig...Hoera!!! En Joella's cadeautje is ook al besteld, dat schiet ook op! Shivani zal dan ook bijna jarig zijn? Heerlijk hoor.

Madelief, vervelend van je buik! Hou het maar wel goed in de gaten, hoor.
Laura, hoe was de 3d echo? Lag ze er mooi voor? Jij schiet ook al lekker op he?
Johanna, hebben jullie ook weer een echo gehad? En een gesprek over het bandje en de Ascal?
Noortje, heerlijk dat het goed gaat met Tessa, maar wel zo zielig dat ze nog zo'n last heeft van haar buikje! En jij dus van je rug. Kan je het dragen en troosten wel goed delen met je man/vriend of anders misschien wat lieve familieleden en vrienden die sterke ruggen hebben? Smile
Tam, jij mag dan wel bevooroodeeld zijn als moeder van Britt*, maar het is gewoon een feit dat ze een prachtig baby'tje was. En Myrthe doet niet voor haar onder trouwens. Mooie meiden! Hoe bevalt het op de nieuwe school? Heb je je plekje al gevonden? En die extra dag werken, hoe is dat?

Hier gaat het allemaal erg hard, vind ik. Ik kan het lichamelijk en gevoelsmatig soms moeilijk bijbenen, haha. Alweer 32 weken. Als het een keizersnee wordt, zal ik over een week of 7 mijn kindje krijgen...Pfff, kan daar nog niet bij. Lichamelijk wordt het af en toe ook wel zwaarder. Ik had vanavond harde buiken die doortrokken naar mijn rug. Nu dus ook wakker met rugpijn. Ik had dat bij Tobias ook af en toe, herinner ik me. Wat zeggen we ook alweer? Het is voor een goed doel? Ja, natuurlijk! :-D
Stiekem zie ik wel op tegen het slaapgebrek en tegen het opkrabbelen na een keizersnee (hoop nog steeds dat het een gewone bevalling wordt, maar kleine man is nog niet gedraaid). Ik weet nog hoe het me tegenviel de vorige keer na de ks. En nu heb ik er eentje van 10 kilo rondlopen/kruipen, die ik dan 6 weken niet kan tillen...Kerseman is al bezig met een rooster te maken voor de familie om me te komen helpen tegen die tijd...Nou, ja, maar niet te druk over proberen te maken.
Met kleine broer gaat het trouwens prima. Hij is erg beweeglijk en reageert op van alles, zo lief. En vaak de hik, net als grote broer, haha. Zuiplappen :mrgreen:

Even een Uma-udate: ze is nog steeds een schatje. Ze is ook erg lief voor Tobias, maar soms een beetje dom. Dan blijft ze gewoon liggen als hij eraan komt gekropen. En zachtjes doen heeft hij nog niet geleerd, dat begrijpen jullie. Dan moet ik Uma weer redden, want vluchten doet ze niet, ze ondergaat het allemaal gelaten. Gekke kat. En het blijft een dier, je weet nooit wat ze doet, dus ik haal haar dan maar gauw weg. O, nou gooit ze weer wat van de vensterbank. Altijd als ik wakker word (het maakt niet uit hoe laat of vroeg), komt ze enthousiast aangerend. Lief.

Een knuffel voor alle meiden, ook wie ik niet bij naam genoemd heb natuurlijk!

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-09-2012

Hee Kersje! Dat klinkt allemaal goed hoor met Tobias! Oh hij is gevallen... Arm ding!! Zielig hè en dan ook nog eens prikjes!
Maar verder ontwikkelt hij gewoon lekker door! Leuk hoor.
En jij bent alweer ruim 32 weken! Ik volg je op de voet met mijn 30,3!
Ja de 3D echo was weer super! Ze ging er weer helemaal voor liggen ons kleine foto modelletje! En ze lijkt echt op der papa! Zelfs het kuiltje in der kin is van papa! Gelukkig wel mijn neus! Toch nog iets van mij haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Johanna - 19-09-2012

Hey meiden,
We zijn net terug van de gyn, alles zag er goed uit en we hebben het hartje gehoord! Zo bijzonder... We hebben daarna een gesprek gehad, ik krijg eind oktober begin november het bandje rond de baarmoedermond geplaatst (Cerclage), dat gebeurt onder algehele narcose en ik moet dan ook een nachtje blijven. Het risico is dat het de weeen opwekt maar het risico om af te wachten is ook groot..
Ze weten niet waardoor het gekomen is dat ik met 21 weken spontaan van de een op de andere dag weeen kreeg, met de onze zoontjes was alles goed alleen hadden ze geen kans omdat het veels te vroeg was, uit de onderzoeken en kweeks is niets gekomen.. Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? Die angst dat het weer gebeurt is zo groot..
Nadat de cerclage geplaatst is moet ik rustig aan doen, hoef niet verplicht plat te liggen gelukkig maar ga wel heel rustig aan doen! Ik werk in de ouderenzorg en het is heel veel tillen en trekken en sjouwen dus ga dan therapeutisch werken. Volgende week weer terug op controle, na het plaatsen van de cerclage moet ik iedere week terug op controle en dat blijft zo, ze willen alles goed onder controle houden.
Geeft ook wel een veilig gevoel!
Liefs Johanna.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-09-2012

Johanna wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje gezien hebben!!! Het eerste begin van jullie uk is er!
En ja hier kreeg ik ook zomaar opeens weeën en ook hier is er geen oorzaak gevonden...
Dus ik snap die onzekerheid van jou heel erg goed! Ik zou iets adviseren om et zware til werk in je beroep volledig te laten! Beter het zekere voor het onzekere nemen! En wat fijn dat ze preventief dit bandje gaan plaatsen! Ik krijg preventief weeen remmende en baarmoedermond verstevigende injecties elke week. Geeft een geruststellend gevoel kan ik je vertellen! Dus ik hoop dat jij dit zal ervaren met het bandje! Gaan ze ook elke keer naar de lengte van je baarmoeder mond kijken?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-09-2012

Laura, fijn dat je fotomodelletje nog een keertje wilde poseren! En wat leuk dat je nu al kunt zien dat ze zoveel op haar papa lijkt!

Johanna, wat heerlijk dat alles er zo goed uit ziet! En het hartje horen is zo bijzonder he? En dat klopt in jou! Ik heb geen ervaring met een cerclage of met een spontane vroeg geboorte. Bij ons was ons meisje al overleden en hebben we de bevalling op laten wekken. Maar de angst dat het niet goed gaat, ken ik natuurlijk heel goed. Het is heel prettig dat je zo goed onder controle bent en dat alles eraan gedaan wordt om het niet nog een keer te laten gebeuren. En verder is het toch nadat je de termijn van de geboorte van je jongens passeert, dat je je hopelijk wat zekerder mag gaan voelen, meis. Het is bij vlagen zenuwslopend. Maar ik heb er vertrouwen in dat het dit keer goed mag gaan bij jullie, want gelukkig zijn velen je al voor gegaan, met nu toch een gezond kind in de armen! Bij ons is ook nooit een reden gevonden waarom we ons meisje moesten laten gaan. Ik vind het zelf wel heel fijn om de Ascal te nemen, dan heb ik tenminste nog het idee iets te kunnen doen. In ieder geval gefeliciteerd met de goede echo! Stapje voor stapje kom je er wel!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 19-09-2012

@ Cyn,
Om meid ik schrok toen ik las van de legoblokjes! Oh ik ga er spontaan van huilen hoor!
Jeetje, je moet er niet aan denken dat ze er een zou hebben ingeslikt. Goed dat je meteen gebeld heb!
Zal vast niet zo zijn hoor, anders had je wel iets gemerkt. Maar tis wel schrikken!
En die exposieve luiers, haha ja die kijken wij ook al te goed. niks met legoblokjes te maken, hihi.
Ben jij al bezig met haar 1[SUP]e[/SUP] verjaardag? Hier volop!!
We geven een heel groot feest op de 27[SUP]ste[/SUP]! Haar verjaardag zelf is op een woensdag. Dan doen we het rustig met een paar mensen en een taartje.
En een week later vieren we het in een zaaltje met alle toeters en bellen. Hihi, heb er zooo’n zin in!


@ Kersje,
WAAWW!! 32 weken alweer! Waar blijft de tijd!
En ik las dat het waarschijnlijk weer een keizersnee wordt…ach meid toch!
Kun je het een beetje accepteren? Ik zou echt niet weten wat te zeggen joh. Heb zelf ook een keizersnee gehad. Om eerlijk te zijn vond ik dat wel prettig..gek he..
Ook al was et allemaal ongepland en was ik er totaal niet aan toe, ik vond het wel fijn. Omdat Shivani toen ook met 32 weken in een stuit lag had ik er rekening mee gehouden.
Achteraf was het opknappen echt afzien. Ik kon weinig en moest wel elke dag 2x de deur uit. En jij heb Tobias nog die ook alle aandacht nodig heeft. Lijkt me inderdaad heel zwaar.
Maar weet je, je kunt het wel! Dat heb je al eerder laten zien! En volgens mij heb je een hele lieve man die jou veel uit handen kan nemen! En Tobias is zo’n lekker ventje, die werkt echt wel mee hoor! ^^
Oh ik lees dat er een rooster komt wie wanneer komt helpen! Super!! Aah zo lief, broertje die de hik heeft! Cute!
Ach…ik word stiekem een beetje jaloers hoor, hihi. Nee, tis gezonde jaloezie hoor!
Ach wat een lieverdje die Uma! Ik zie het al helemaal voor me Tobias die aan komt rennen en haar bij haar staartje trekt! Haha!
Ooh gevallen lees ik! en een bultje op zijn hoofd! :O wat zielig! Maar volgens mij is het echt een bikkeltje! Een dikke knuffel en dan is het vaak weer helemaal goed he!

@ Madelief,
Morgen wordt Maria 1jaar!!!!! Wat vliegt de tijd he!
En jullie geven ook een groot feest! Wat leuk!
Maar wat dubbel ook he…2 jaar geleden dat jullie haar zus kregen en weer moesten laten gaan…
Gaan jullie ook wat doen deze dag?
He en die cyclus van jouw: heb je er al iets meer zicht op? het zou toch heel goed kunnen dat het nog steeds wegblijft door de bv.
Ik voed nu ook nog maar 2x per dag. 4 maanden geleden ben ik voor er eerst ongi geweest. 1x alleen, ongeveer 1 week. Daarna niet meer!
En nee, ben niet zwanger, dat weet ik zeker. ik denk zelf dat et door de bv komt.
Ik heb wel dat ik af en toe een beetje buikpijn heb. net of ik ongi ga worden, maar dat wordt ik niet.
Maar wat voor advies heb jij gekregen van de ha? Volgens mij las ik dat jullie voor een 3[SUP]e[/SUP] willen gaan toch?
Ja, dan zou het mooi zijn als je cyclus zich weer netjes meld!
Aaaahh Maria loopt!!! Waw! Geweldig zo vlak voor haar verjaardag! Helemaal super!!!! Wat een mooi gezicht is dat he!


@ Noortje,
Aah zielig he die prikjes! Shivani kreeg ze ook vorige week, vond ze niet leuk! veel gehuild en toen in slaap gevallen. Savonds beetje verhoging en heel hangerig, gelukkig was het de volgende dag ook weer weg. Ooh wat zielig dat ze zo huilt savonds. Dat breekt je ook op he…
Weet niet of het helpt hoor, maar is een baby hangmatje geen optie? Daar wordt ze dan lekker in gewiegd.
Bijna 7 kilo?? Nu al! Wow! Eehh…Shivani is nu net 7.5 kilo.
Maar goed, zij was dan ook echt een super ieniemienie baby bij geboorte. En heerlijk dat ze zoveel lacht en praat! ^^ daar kun je heel de dag naar kijken he!


@ Laura,
Aaahh weer een 3-d echo! heerlijk!! lekker koekeloeren naar jullie mooie meisje! En straks dus in het echt! Het schiet ook al lekker op he!
Jeetje, gaat hard!
Toch wel fijn dat de dagen van Sonny* voorbij zijn he…ik heb gemerkt dat ik daar ook toch behoorlijk mee heb gezeten deze dagen.
30[SUP]ste[/SUP] is hij geboren/overleden…16[SUP]e[/SUP] kwam hij thuis en 18[SUP]e[/SUP] uitgestrooid…die dagen waren ook weer gek. Je gaat toch weer terug he…
Was dit keer ook zo dubbel allemaal. Ik heb ook druk met het feestje voor Shivani…en dit ook weer…pfff…
He en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker verwend las ik! mooi zo!

@ Joahanna,
Ach ik krijg weer tranen joh als ik denk aan het verlies van je tweeling…1 is al heel erg, maar 2 tegelijk…pfff…
Ik ben zoooo ontzettend blij dat jullie weer in verwachting zijn…het blijft moeilijk, maar fijn dat deze zwangerschap het allemaal een stuk dragelijker maakt…
Zo herkenbaar allemaal…
En je vertelde dat ze geen oorzaak hebben van de vroeggeboorte van jullie zoontjes…ja..wij weten ook niet wat er destijds mis ging.
Maar je zal juist daarom nu extra streng in de gaten gehouden worden! dat is alleen maar fijn hoor!
Binennkort mag je naar de gyno las ik. wel heel fijn! eindelijk naar jullie kindje kijken. Mmhhh…mijn gevoel zegt meteen een meisje..hihi.

@Tam,
En of je bevooroordeeld ben met je 2 mooie meiden! Ik ben altijd al zo onder de indruk geweest van je meisjes ^^
Jaa! Zilver en rose is ook helemaal mijn ding! Zilveren laarsjes? Waar??
Ik zag laats bij de H&M. roze laarsjes met zo’n parelmoer glans!!!!!! En 3 strikjes! Binnenkant gevoerd met wol.
Zooooooooo schattig! alleen zijn ze vanaf maat 24. Wilde ze meteen hebben. nu krijg ik ze van mijn zus op Shivani’s 1[SUP]e[/SUP] verjaardag. Nou ik krijg ze niet, zij krijgt ze, haha.
Heeft ze die alvast voor als ze naar school gaat, hihi.


@ Sabrina,
Hoe is het meid? lekker genieten van je zwangerschap!

@ Maria,
Hoe is het meid?? lang niets meer gehoord!


He meiden, de tandjes blijven hier nog steeds weg,….moet ik me zorgen maken? De cb zegt van niet. Maar Shivani heeft al sinds 7 maanden een blauwe plekje waar de tandjes moeten doorkomen. Ze bijt ook op alles, maar die tandjes komen maar niet!
Nog een maandje dan is mijn meisje 1 jaar!!! We geven ook een groot feest. Want naast dat ze 1 jaar wordt is het ook onze trouwdag! Hihi
Ooh ze is zooo lief!hihi


Ooh bijna half 6. Racen naar huis!

Xxxxx
Devika