Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-01-2013

jee, veel bijgeschreven. Dat hou ik niet bij joh haha

plusje; super goed nieuws. En idd. Laat je gevoel gewoon spreken hoor. Vertellen of niet
vertellen. Dat was bij ons ook hoor. De ene keer wel de andere keer niet. Maar je moet maar
gewoon genieten van de goede dingen. Angst blijft wel. Maar wie vecht kan verliezen en wie
niet vecht heeft al verloren!!

myka; oh jee...wat een ellende. Dat je dat ook allemaal nog eens moet meemaken.
Ik hoop op wat meer duidelijkheid vanmiddag voor jullie. Sterkte meid.

noortje; myrthe heeft dat ook eens een periode gehad en ik hoor bij mijn zus dat haar
kleine het pas ook een paar nachten had. Tja...je kan je soms suf piekeren, maar je weet
dan toch niet waar het van komt. gewoon je gevoel volgen hoor.

devika; ik had het juist met zwanger zijn van een meisje. Ik krijg nu vaak reacties van:
oh wat leuk...een jongen en een meisje. Van elk 1. GRRR...nee, ik heb 2 meiden!!!!
Ik denk dat we dat altijd zullen blijven houden. Zag gisteren nog iets op tv over een gezin van
10 kinderen die er 1 verloren waren (mijn oma had er 15 en 1 is er gestorven toen ze 3 was.)
Dat je dan reacties krijg van: oh, maar je hebt er nog zoveel. NEE, het gaat dan niet om wat je
hebt, maar dat je er 1 mist. Al had je er 100. Toch?

cyn; oh wat fijn van je man. Laat het hem idd rustig opbouwen. Het straft zijn eigen toch.
Na de hernia merkt mijn man heel vlug wanneer hij te ver is gegaan..en dan doet hij het een paar
dagen weer wat rustiger.
En joella van het vernevelen af...ook veel beter. OP naar de lente zou ik zo zeggen.

sabrina; hoe is het daar? Hoe ervaar je de eerste periode?

devika; wat een goed nieuws van je meisje allemaal. Wat is ze toch een vechtertje en doordouwer.
Een echt wonderkind!
Tja en gekriebel naar een 3e? Je man staat er open voor nu...dat is al heel wat.
Het is het vechten waard. Maar als het bij ons goed gaat nu dan ben ik klaar met vechten.
Dan durf ik letterlijk de kansen niet meer aan moet ik eerlijk zeggen. Maar...gekriebel zal
er denk ik altijd wel zijn. Want ik denk dat ik me hoe dan ook nooit compleet zal voelen.

laura; die tess is ook een rappe tante hoor. Geweldig om zo te zien die foto's enzo.
een echte meidenmeid. Heerlijk dat je zo geniet. Is jullie zo gegund.

madelief; oh, wat ontroerend van noach zijn foto. herkenbaar. Myrthe weet ook precies wie
britt* is. Op haar kamer staat ook een foto. Ook heeft mijn man haar geleerd kusjes te geven
naar de sterren als het donker is en soms geeft ze een kusje op mijn telefoon waar britT*
haar foto op staat. Oh, wat had ik graag gewild dat ze samen konden spelen, maar ik weet zeker
dat ze in de buurt is op haar manier.

kersje; hoe is het met de kersenmannen. Moest nog aan je denken vorige week. We waten wafels met
kersen whahah.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-01-2013

hier; mijn stomme bekken belet me om nog veel te ondernemen en dat vind ik wel jammer. Balen dat dit zo moet. Maar ja...
Myrthe doet het goed in haar grote meidenkamer en broertje zijn kamer is ook af. Mijn moeder komt de komende weken nog eens extra poetsen. Heerlijk.

Verder komt myrthe in de krant haha. We gingen naar de bieb en het waren voorleesdagen. Aangezien er maar 1 iemand kwam opdagen vroegen ze of wij erbij wilde komen. Tja...ze is 1. Maar mijn meisie is wel into boeken want ze luisterde aandachtig. Maakte ze net een foto voor in de krant. Ik er dus ook op . Tja...of ik daar blij mee ben. Dikke blein op mijn lip, puisten (stomme hormonen), soepvlek op mijn t-shirt (ik dacht toch...dat ziet niemand)...zal een mooi beeld opleveren whaha

Nog 6 weken maximaal. Dat is toch ook wel weer eng eigenlijk....ben er wel veel mee bezig. Bang dat het op het einde nog fout gaat ofzo.

Oh, mijn meisie is wakker. Wij hebben een baby-foon camera. Leuk om haar zo te zien. Van de week lag ze steeds liedjes te doen: op het bozenbolletje en in de manenschijn. Zo grappig.
Verder is ze ook wel een echte meid hoor. Als ze mensen met een wintermuts op ziet is het: BANG MUTS. haha. Tja...soms is ze wat een bange muts


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-01-2013

@ tam,
Ja domme reacties van sommige mensen he. zo storend soms! Pfff
Ja idd of je nou 10 kinderen heb of 50. Als er een overlijd doet dat net zoveel pijn! Mijn oma heeft er ook 2 verloren. Beide voldragen geboren kinderen…
Ze praat er nog steeds over. Gelukkig weet ze ook hoe ik me voel. En dat op die leeftijd, terwijl soms mijn leeftijdgenoten er weinig begrip voor kunnen opbrengen…
Als ik tegen haar praat en ik ben verdrietig weet ze altijd de juiste dingen te zeggen, zo fijn! en zo mooi dat ze altijd ook over die 2 kinderen is blijven praten. en dat op haar 80[SUP]ste[/SUP]!
Een oude vrouw in de tempel waar ik altijd ga, die is ook 85. Heeft 11 kinderen waarvan een op 9 jarig leeftijd is overleden. Als ze tegen mij praat heeft ze het nog steeds over haar dochter die 9 jaar was toen ze overleed. ( nu bijna 50 jaar gelden)
Zo zie je maar, de hele wereld mag het vergeten, een moeder hart vergeet nooit…

Ja ik vind het zo super hoe ze het allemaal doet! dat geeft mij zoveel hoop voor een 3[SUP]e[/SUP] kindje. Idd het is zeker het vechten waard!
Ik kan me voorstellen dat je het niet nog een keer aandurft hoor. bij jullie was de kans op herhaling 25% toch? ja, daar zou ik denk ik ook van schrikken.
Bij ons is het 2%. Zeker de moeite waard om het te proberen. maar je heb gelijk, ook al zouden er hierna 10 kinderen komen…compleet zal het gezin nooit zijn…

Ah wat lief, Myrthe die kusje aan de sterren geeft voor haar zus!
Ik heb heel toevallig shivani dat gisteren geleerd, maar dan met volle maan. ( Indiase sprookje over de maan die een broer symboliseert)
Iedere keer als ik een volle maan zie, dan doet mij dat denken aan broer Kaylash. Shivani ging ook echt handkusjes gooien toen ik het zei, en ze glimlacht er op een bepaalde manier bij, net of ze weet waar ik het over heb…zo bijzonder….

Ja Britt* is zeker in de buurt van haar zusje. Dat is iets waar ik echt in geloof. Dat onze kindjes op een bepaalde manier bij ons zijn.
He wat vervelend van je bekken en dat je nu weinig mobiel bent!
He wat leuk myrthe in de krant! Die wil ik zien! Ze is ook echt fotogeniek he!
Oh kan me voorstellen dat je soms bang wordt hoor…maar niet aan denken…het gaat goed! net als bij Myrthe! Je heb je portie verdriet al wel gehad!
Aahh mannenschijn doet Shivani ook, zoo schattig om te zien he!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-01-2013

Devika,
Joëlla heeft soms nog wel wat dunne broeken.
Ik denk dat het ook komt omdat er weer tanden en kiezen doorkomen.
Ik kan het me ook moeilijk voorstellen om de aandacht te moeten verdelen.
Voorlopig wil ik daarom nog heerlijk blijven genieten van mijn kleine meid.
Bijzonder he hoe oudere mensen zulke dingen nog zo goed herinneren.
Vind dat echt mooi dat het niet in een doofpot word gestopt maar dat hun er nog steeds over kunnen praten.


Noortje,
lastig dat Tessa 's nachts ineens huilt.
Joella heeft dat ook een tijdje gehad. Maar die huilde 5 minuten.
Ik aaide altijd even over dr bolletje om te laten weten dat ik er was.
Daarna viel ze al snel in slaap. Ik dacht dat het door een nare droom kwam ofzo.


Myka,
balen meid!!
hoe was de echo vanmiddag?


Plusje,
ik mag hem niet masseren.. hahah
hij kan dat super goed dus volgens hem kan ik er niks van Smile


fijn dat je het mooie nieuws al aan je zus en ouders heb kunnen vertellen.
Dat scheelt ook een hoop dat je dit geluk met iemand kan delen.


Tam,
balen dat je bekken niet mee werken.
En nog 6 weken te gaan! Spannend!!!
heerlijk dat je moeder komt poetsen, dat scheelt echt!


Superleuk dat myrthe in de krant komt. (en jij natuurlijk)
ik zal het in de gaten houden Smile
wat geweldig om te zien hoe ze liedjes zingen he.
“klap eens in je handjes” en helicopter doet joella helemaal mee.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-01-2013

Dames ff ego:
Op de echo vanmiddag was mooi verdikte bms te zien, wat kan duiden op 2dingen!!
Of ik kan mn ongi binnen korte tijd verwachten, of ik ben zwanger..
Om het laatste uit te sluiten is er vanmiddag bloed afgenomen waar ik morgenmiddag de uitslag van krijg
Is dit negatief, en ben ik vrijdag nog niet ongi gaat de operatie gewoon door en wordt er daarna verder gekeken...
Heb blijft nog even spannend voor ons hier dus..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-01-2013

Ff gauw alleen op myka reageren (weer eens via tel)
Wat onwijs spannend meis!!! We duimen natuurlijk voor het laatste en toevallig moest ik vanmiddag aan je denken en dacht dus: zou zij niet gewoon zwanger kunnen zijn?! Ik hoop het voor je!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-01-2013

Wow! Hier ook kort reactie op Myka! Wat verschrikkelijk spannend en wat hoop ik dat je gewoon zwanger bent!! Ik duim!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-01-2013

Plusje, heel herkenbaar die angst en onzekerheid. Fijn dat je het met je ouders en zus hebt kunnen delen. Ondanks alle spanning die het met zich meebrengt is het ook zult ontzettend mooi nieuws. Lekker genoten van je vrije dag?

Myka, oh wat hoop ik dat je zwanger bent. En dan nog wachten tot morgenmiddag op de uitslag... Wat zou het mooi zijn als je gewoon zwanger bent, dan hoef je ook die rotoperatie niet te ondergaan. Ik duim voor je! Trouwens, bij mij ging net als bij Laura ook even de gedachte vandaag of je niet zwanger was.

Tam, haha zul je even charmant in de krant staan. Oh en nog maar hooguit 6 weken, jee wat spannend. Het komt echt wel dichtbij nu he?

Devika, mooi is dat om te horen dat vrouwen nooit hun kinderen vergeten, hoe lang geleden het ook is. Voor ons allemaal zal dat net zo zijn, hoe oud we ook worden, altijd zullen we aan hen denken...

Cyn, ik had ook wel het idee dat ze eng droomde, maar nu elke avond... daar twijfel ik dan wel aan. Maar ze doet het alleen als ze 's avonds al een tijdje heeft geslapen, misschien vindt ze het gewoon een beetje eng als ze alleen is wanneer ze wakker wordt.

Op cb was alles goed. Over het slapen, het is op te lossen door consequent te zijn, haar niet oppakken, niet knuffelen... Ach, denk ik dan. Ze is nog maar zo klein, als ze zo hard huilt dan pak ik haar toch even op hoor. Het zal vast een keer overgaan en ik heb ook niet zo'n zin om uren in de weer te zijn 's nachts. Dan maar lekker tussenin zo nu en dan.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-01-2013

Noortje dat lijkt mij ook heel erg moeilijk om concequent te zijn!!

Ooooh nu jullie dit zo zeggen ga ik bijna denken dat de kans echt bestaat dat ik nu gewoon zwanger ben :-?
We zullen het morgen weten, en anders duimen dat die ongi nog even een weekje wegblijft zodat die operatie vrijdag gewoon door kan gaan
Ik heb me er nu al zo op ingesteld en me erbij neergelegd dat het juist een domper zal zijn als hij niet door zou kunnen gaan


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-01-2013

Myka bestaat er een kans dat je zwanger bent?? En heb je zelf geen test durven doen dan?

Ik beloof jullie dat ik morgen middag en anders morgen avond op jullie allemaal ga reageren hoor meiden!! Het is weer teveel voor op de tel... Wat een kletskousen...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-01-2013

De arts heeft het niet uitgesloten via de echo, dus daarom bloed geprikt
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, had zondag een testje gedaan en deze was negatief ;-)
Maar de kans bestaat natuurlijk altijd


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-01-2013

Hmmzz.. Zondag was gister.. Das dan niet erg hoopgevend nee.. En je weet niet of en wanneer je een eisprong gehad zou hebben?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-01-2013

Geen idee of er een eisprong is geweest
Zou niet tijdens de kuur moeten kunnen, dus zou het net daarvoor geweest moeten zijn!
Dat zou morgen dan 14dagen zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

Ooh myka wat een spanning! Ooh wat zou het fantastisch zijn als je gewoon stiekem zwanger blijkt!
Vandaag krijg je uitslag tog?
En anders vrijdag toch de operatie
Ik kan me voorstellen dat je er niet te veel op hoopt dat maakt de klap ook minder hard he mocht het niet zo zijn...
Dikke knuffel meid !


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2013

Myka hoe laat word je gebeld of weet je dat niet?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 29-01-2013

Hey meiden!

@plusje Gefeliciteerd!! Nu hopen dat je kan genieten... Herken van mezelf wel dat het moeilijk is.. De ene dag kan het terwijl de andere de onzekerheid toeslaat..Hoop echt voor je dat je snel een goede echo mag hebben..

@myka spannend!! Hoop echt op een wondertje voor je.. Dat heb je wel verdiend na alle narigheid..

@tam haha je staat dus mooi op de foto! Wel grappig.. Wel lastig dat je zo'n last van de bekken hebt.. Wanneer is je officiële uitgerekende datum?

@devika mensen staan er niet bij stil wat ze zeggen.. Dat kan soms zo hard aankomen.. Ik denk ook dat als je zoiets niet zelf meegemaakt hebt, geen idee hebt hoe dat voelt...

@madelief vanaf wanneer mag je op het wachtbankje? Heb jezelf het gevoel dat het raak is?

@noortje in deze cyclus gaan ze de cryo s terugplaatsen of niet? Weet je al ongeveer wanneer dat is? Spannend joh! En 1 of 2... Je weet van te voren helaas niet waar je goed aan doet.. Het kan met 1 goed gaan, met 2 kunnen ze allebei goed gaan of 1 van 2 of allebei niet.. Lastig.. Je gevoel volgen, dat is het enige wat het beste is.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 29-01-2013

Ik mag rond 12uur bellen voor de uitslag!

Rennie hoe is het nu met jou meis?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 29-01-2013

Uitslag negatief, dus nu hopen dat mn ongi nog even op zich laat wachten!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2013

En???


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2013

Oh... Balen meid... We hebben tegelijkertijd gepost zag ik...
Nu duimen idd! Hoe voel je je eronder?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 29-01-2013

@myka idd nu duimen...

Heb 16.00 afspraak bij gyn.. Vorige week was niet doorgegaan omdat gynaecoloog ziek was.. Dus benieuwd wat ze zeggen


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-01-2013

Oh, Myka balen! Hoopte het zo.... En hoe gaat het nu verder?

Rennie, spannend hoor, vanmiddag....

Hier idd op de wachtbank. Eerste wachtweek zit er al weer op. Heb er op zich wel een goed gevoel over, maar ben er niet echt mee bezig. Morgen afspraak gyn voor uitslagen zaadkwaliteit... Dat vind ik voor nu veeeeeeeel spannender!

Ik kom later meer schrijven, want er is super veel geschreven, gezellig! Xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

Myka he balen van de uitslag! Sad
Maar je had het ook al een beetje verwacht zei je....
Nu heel hard duimen dat de operatie vrijdag doorgaat!
Dan heb je dat ook weer gehad he. Hoe gaat het nu met je
Kijk je er tegenop? Weet j op zulke momenten kun je beter je hoofd leegmaken, ogen dicht en in het diepe springen
Laat maar over je heen komen...dat het gauw achter de rug mag zijn
Klinkt ook makkelijker gezegd dan gedaan weet ik ook wel
Dikke dikke dikke knuffel voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

Rennie hoe gaat het met je? Vandaag een afspraak bij de gyn lees ik
Hoop dat ze een beetje goed nieuws voor je heeft!
Tenminste voor zover et kan he....ook een dikke knuffel voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-01-2013

Myka, wat balen zeg, ik had zo gehoopt voor je. Hopelijk kan de operatie vrijdag doorgaan, dan heb je dat achter de rug.

Rennie, spannend vanmiddag. Je moet om 16u, nou dan zit ik ook weer bij de gyn...

Madelief, voor jou ook spannend morgen. Maar hopelijk ben je nu al zwanger.

Moet het even kort houden, straks naar gyn en is wel weer een eindje rijden. Gesprek over hoe verder als het met de cryo's niet lukt. Vanochtend even een ovutest gedaan, moest er morgen pas mee beginnen, maar moest het voor mijn gevoel nu doen. En al vrij donker, nog niet positief, maar scheelde niet veel. Zit nu op dag 11, dus ben benieuwd hoe het morgen is. Wat lastig is, we willen dit voorlopig voor onszelf houden, maar m'n man werkt in een eigen zaak met alleen familie. En we kunnen maar geen smoes bedenken waardoor hij evt volgende week meekan. We weten ook nog niet welke dag het wordt, dus erg lastig. Iemand een idee?
Oh en er is een tandje aan het doorkomen! Ze is wel al de hele dag huilerig dus ze zal er wel last van hebben. Maar jee, ze wordt ineens groot...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

He noortje, je bent dus niet veel opgeschoten qua advies van de cb
Tja consequent zijn....lastig is dat he als je meisje zo huilt en je mag haar niet oppakken
Tegen ons zeiden ze dat ook. Ik pakte haar gewoon op en legde terug in haar wieg als ze weer sliep
Dat bleek gelukkig een korte fase. Hoop dat et bij Tessa ook zo is.

@ madelief
Spannen op het wachtbankje! Ik duim heel hard voor een knallende positieve test straks!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

Oh noortje straks dus gesprek bij de gyn!
He wat lastig dat jullie een smoes moeten verzinnen
Kun je niet zeggen dat jij voor een checkup gaat en het fijn vind dat hij meegaat

Oh een tandje!waw wat een mijlpaal! Dat wordt een extra cadeautje voor Tessa!
(Is een Surinaamse gebruik. Degene die het tandje als eerst ontdekt hoort een cadeautje te kopen)


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 29-01-2013

@noortje Je kan natuurlijk tegen zijn familie zeggen dat jullie na het gesprek van vanmiddag volgende week nog een keer terug moeten komen omdat ze alles niet volledig hadden ofzo...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-01-2013

Hier lekker mamadag! Zonnetje schijn en Shivani is net wakker.
Ze heeft een dutje van 3 uurtjes gedaan. Nu gauw aankleden en lekker stukje wandelen buiten.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2013

ok hier ben ik dan. eindelijk ff een moment op de laptop kunnen vinden. al is tess vrij onrustig dus weet niet hoe ver ik ga komen.. wacht, ik leg der ff op bed. in de hoop dat ze het dan iets langer vol houdt. ze is toch best moe...

cyn ik snap dat jaloerse gevoel heel erg goed wat je heb. alleen is het bij mij zo dat ik na sonny* weer een jongen mocht krijgen. dus dat is wel iets anders dan bij jou. hoe gaat het met joella? heeft ze nog steeds van die dunne broeken of valt het mee?
wat fijn dat jullie goed nieuws gekregen hebben en dat de kraag af mag!! jeejjj!! ik ben blij voor jullie.
die barst.. echt geen idee hoe die er nou gekomen is.. maar gelukkig maakte dat voor de verzekering niets uit. pfieuw!!

noortje.. oh meisje... zo had ik het nog niet bekeken... een tweeling kunnen verliezen.. jemig ja.. dan ga je er idd wel heel anders tegenover staan. ik probeer wel altijd van het goede uit te gaan dus vandaar mijn ondoordachte reactie.. zijn jullie er al over uit wat te doen?
hoe gaat het nu met tessa? en hoe was het op het CB? oh ik lees nu dat het goed was. en over dat slapen, tja, doe waar jij je goed bij voelt zou ik zeggen. hier geen voorstander van kindjes bij ons in bed leggen. naar mijn idee wennen ze er veel te snel aan en wij willen dit beide gewoon echt voorkomen. nou hebben wij ook wel de juiste kids daarvoor gecreeerd haha! semmy heeft nog nooit moeilijk gedaan dat ie dit ineens wilde ofzo. en zo hopen we dat tess dit ook nooit gaat doen. zo wel dan zullen wij hier niet in toegeven. maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk. mijn vriendin neemt der zoontje wel regelmatig bij der in bed, maar legt hem dan wel uiteindelijk terug in zijn eigen bed hoor, maar dat moet iedereen zelf weten. was ze goed gegroeid enzo?

devika hier spreek ik uit ervaring dat je net zo mega veel van al je kindjes gaat houden!! hier lijkt het zelfs nog sterker geworden door de komst van tess erbij. nou denk ik ook dat ik me heel erg gezegend voel (na alle ellende) dat ik een jongen en een meisje mocht krijgen in goede gezondheid. hetzelfde geslacht had natuurlijk net zo goed geweest hoor maar dit is wel echt heel speciaal! mijn vriendin is nu ook zwanger, net zes en halve week hoor, maar die heeft nu een zoontje. ik hoop allereerst dat het kindje gezond ter wereld komt maar daarna hoop ik echt voor haar dat het een meisje is dit keer. het is gewoon echt heel speciaal...zucht..
maar terug komend op jou, je bent nog jong idd. hebben jullie een bepaalde leeftijd die jullie graag tussen twee kindjes in zouden willen? als alles toch te plannen zou zijn he? dat zou een stuk makkelijker wezen...
en ja heel herkenbaar die stomme uitspraken... een stamhouder... LEKKER BOEIE!!!! elk geslacht is toch super?? en ja, jij heb ook een zoon mogen krijgen.. maar die lijken mensen toch heel snel te vergeten hoor.. hier ook.. ik ga me er ook niet eens meer druk om maken. gister bij de bakker ook weer, oh wat leuk, een jongen en een meid.. ja maar toch mis ik mijn eerste jochie... toch gek eigenlijk, want we hebben niet eens echt herinneringen met hem opgebouwd.. en toch mis je het..
semmy doet steeds op zijn handje beginnend bij de duim, dit is papa, dan mama, dan sonny dan semmy en dan tess. schattig he?

myka wat balen trouwens dat je nou weer ziek op bed ligt meis... gelukkig is de grote dag bijna zover.. wat gaan ze precies doen met die kijk operatie? misschien heb je het wel al verteld hoor maar dan heb ik het denk ff gemist.. sorry..

plusje hoe voel je je? heb je veel last van kwalen of valt het mee? en wat leuk dat jullie het nu toch al verteld hebben en dat ze enthousiast en blij waren!! hoe ver ben je nu precies? en wanneer heb je een echo?

tam wat klote van je bekken meis.. ik weet er helaas alles van. die laatste weken zijn dan echt wel heel pittig hoor. denk goed om jezelf. neem de rust waar dat kan hoor!! en wat stoer dat jullie in de krant komen!! haha en een bange muts dus die myrthe! ach, groeit ze ook wel weer overheen haha.

rennie meis, hoe is het met jou? lukt het je een beetje om de draad weer een klein beetje op te pakken? ik moet echt zo vaak aan jullie denken! aan jullie allemaal hier wel hoor maar aan jou in het bijzonder.. jij bent gewoon de enige die dit verdriet dubbel heeft moeten mee maken... en dan nog steeds met lege handen zitten... gatver! word er zelf ook echt verdrietig van..
oh ik lees net dat jullie vanmiddag naar de gyn moeten. krijgen jullie uitslagen van bepaalde onderzoeken? succes en laat ons weten hoe het gegaan is he meis?

madelief alweer een week op het bankie.. je heb er een goed gevoel over zeg je. ik hoop dat je goede gevoel gelijk heeft! oh en morgen de uitslag van het zaad.. jeetje dat is ook spannend hoor!!! ik duim voor goed nieuws!

oh noortje, ik zie dat jullie een smoes moeten hebben voor volgende week. gaat je man vandaag wel mee? want dan kan je idd zeggen dat nog niet alles compleet was ofzo. maar kan hij niet gewoon een afspraak hebben bij de tandarts ofzo? weet ik veel... ik zeg maar wat..maar spannend dus ook voor jullie vanmiddag.
en vandaag al een vrij donkere ovu test!! joepie!! ik ga duimen duimen duimen!!! voor iedereen die dit nodig heeft!!
en een tandje!!! wauw!! ja dan worden ze helemaal ineens zo groot he? pfff

hier.. nou tess ligt gelukkig lekker rustig te slapen in bed dus ik had echt ff de tijd voor jullie.
ik had de vorige ronde een cyclus van 12 dagen en ik ben vandaag opnieuw weer ongi geworden.. wederom 12 dagen.. daar word ik dus echt niet vrolijk van.. ben dan geneigd om toch maar een half jaar aan de pil te gaan maar ik wil ook zo graag dat mijn lijf het zelf weer gewoon oppakt... wat moet ik nou toch doen? weet het echt niet meer. tess is nu 8 weken oud en dit wordt al de derde ongi in die periode. en dan heb ik ook nog eens ruim 3 weken flink gevloeid.. er zijn nauwelijks meer dagen dat ik geen bloed verlies..
verder gaat het hier echt heel erg goed. sinds tess dikkere voeding krijgt doet ze het stukken beter. ze slaapt als een malle. niet normaal. semmy doet het goed. die proberen we steeds meer te sturen in het zindelijk worden. gister gewoon in zijn onderbroek laten lopen, maar helaas. hij plaste tot twee keer aan toe gewoon in zijn onderbroek en kwam dan achteraf melden dat ie geplast had. we hopen hiermee te bereiken dat ie dit vies gaat vinden en dan wel aan gaat geven dat ie moet plassen.
ondertussen kijk ik zelf een beetje rond voor werk wat me echt leuk lijkt om te doen en daar reageer ik dan ook op. maar is niet omdat ik het niet leuk vind om thuis te zijn, want ik vind het heerlijk, maar het geld is ook wel erg lekker. maar ach, we redden het evengoed nog van mijn man zijn salaris dus ik heb geen haast. en aangezien we toch nog wel een kindje willen is een baan ook helemaal niet zo handig haha!

ik geloof dat ik er nu wel weer een beetje ben he? hoe is het met maria en kersje? en mis ik dan nog iemand? zo ja, sorry!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 29-01-2013

Rennie, ik hoop dat je wat meer bent te weten gekomen over Ilse*. Veel moed ermee!

Myka, oh zo jammer. Hopelijk kan de operatie deze week doorgaan en gaan jullie daarna weer verder!

Madelief, voor jullie morgen ook veel succes, maar ik hoop dat je de uitslag gewoon niet nodig hebt en dat je binnekort ook een positieve test in je handen hebt!!!!!!!!

Noortje, ik vind dat er al goede tips zijn gegeven, hopelijk kan je die gebruiken! Smile Waarom willen jullie het liever niet vertellen? Zullen ze anders te veel vragen stellen? Hoe was het bij de gynae?? Oh een tandje, dat zal misschien wel wat verklaren?

Devika, heerlijk zo'n wandelingetje met je lieve schat!

Laura, wow wat een epistel! Smile Ik heb mini-steekjes in mijn borsten en ben soms heeeel licht misselijk, maar tot nu toe ben ik nog heel blij als ik deze kleine dingetjes ervaar. Verder wil ik nog even wachten met de echo, omdat ik met de miskraam zo'n onzekerheid gehad heb. Ik las van je kortere cyclussen..., vervelend. Had je dat in het verleden ook al? En je bent toch echt niet zwanger??? Zindelijkheidstraining alweer, wat gaat het toch snel denk ik hé? Welk werk zou je graag doen als je beslist om niet meer thuis te blijven?

Sabrina, hoe is't met jou?

Ik loop nog met mijn hoofd in de wolken, maar de angst is ook aanwezig. Ik probeer mezelf te verbieden om te kijken naar het toiletpapier als ik naar het toilet ga... Soms durf ik het niet te geloven en anderzijds heb ik gisteren al een mini-jasje gekocht, oops. :oops: Mijn zus kwam gisterenavond ook al langs met een zwangerschapsdagboek. Ik hoop echt dat het derde keer goede keer is!!! Smile Mijn eerste ticker (handtekening) is ook een feit! Het is me nooit gelukt en nu staat ie erop, yes!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-01-2013

Jeetje wat is er veel gekletstSmile


Myka,
wat was dat spannend gisteren.
Jammer dat de test negatief is. Nu maar hopen dat de operatie vrijdag door kan gaan.
Ik duim voor je hoor!




Noortje,
Joëlla had dat ook later op de avond.
Ik snap dat ze op het cb zeggen dat je consequent moet zijn.
Maar je moet vooral luisteren naar je gevoel hoor.
Oei dat is inderdaad lastig als je man bij familie werkt.
Kan je niet doen alsof jij ziek bent en dat hij voor Tessa thuis moet blijven ofzo?
Ik weet niet wat je met Tessa gaat doen als je naar de gyn gaat?




Rennie,
hoe was het bij de gyn?


Madelief,
morgen krijgen jullie de uitslag. Spannend!


Laura,
met joella gaat het goed. Af en toe nog een dunne broek maar het is minder gelukkig.
Ik bleef wassen haha!
Ik las dat je met Semmy bezig bent om zindelijk te worden.
Is een onderbroek in zijn luier geen idee? Dat voelt ook vies.




Plusje,
ik snap het wel van de echo, maar misschien kan het je ook meer gerust stellen als je ziet dat alles goed is.
Leuk! Je hebt al een jasje gekocht. Dat maakt het toch wel echt he!
Ik ga voor je duimen dat het deze keer gewoon goed blijft gaan. Dat moet gewoon!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-01-2013

Sorry! Echt te druk hier om even rustig te gaan zitten! Maar ik lees af en toe wel en denk aan jullie!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-01-2013

Hoi lieve meiden,

Het lukt me niet om te reageren en amper om bij te lezen, want Tobias is al al ruim een week ziek. Hij is heel erg verkouden en heeft ook een paar dagen koorts gehad. Zo zielig om te zien dat hij niet weet wat hij met zichzelf aan moet! Wel heel lief hoe hij steeds bij me wil hangen, maar ook moeilijk met Jesse erbij natuurlijk.

Anyway, ik leef met jullie mee, ook al horen jullie niet zoveel van me!

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-01-2013

Kersje,
balen dat Tobias ziek is.
zo zonde dat hij niet weet wat hij ermee aan moet.
ik hoop dat hij snel opknapt! beterschap.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-01-2013

Hey dames,

Gister geen bijzonderheden uit de onderzoeken gekomen. Had ik ook niet verwacht. De placent hadden ze nagekeken, de chromosomen en obductie. We mogen van hem ook wel weer opnieuw zwanger worden. Hij vond het wel verstandig om nog een keer een gesprek met de klinische geneticus aan te gaan. Er is niet iets gevonden wat een aanleiding geeft. Maar voor de geruststelling en een kansberekening. Tja waarschijnlijk kunnen we daar nog niet veel mee, maar zo'n gesprek is nooit weg.. 12/2 hebben we een afspraak staan met de klinische geneticus.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-01-2013

Rennie, hoe voelt dat voor jullie? Het is zo dubbel, zulke uitslagen.... Hoe is het verder met je?

Hier even goed nieuws voor ik de deur uit ga. Net terug uit het ziekenhuis. Totaal tegen alle verwachtingen was het goed!!!! We waren totaal verrast en de gyn ook. Want van super slecht zaad naar prima zaad, dat gebeurde niet heel vaak. Wel eens als ze maar 1 keer slecht hadden gevonden, maar niet als het drie keer over een aantal maanden slecht was. Nu dus totaal normale kansen voor ons en dat is echt omschakelen, maar voelt zo fijn! We mogen weer heel hard hopen en nu met een reden en niet tegen beter weten in. In principe is het nu tot augustus zelf proberen, dus een jaar, voordat ze verder onderzoek zouden doen. Maar de kans was volgens hem heel groot dat ik voor die tijd zwanger ben. Het had voor ons eigenlijk niet beter gekund! Ds dat ik 2 maanden geleden zwanger was, was niet extreem toevallig. Nu hopen dat het snel nog eens komt.....

Tot later! X


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-01-2013

jee, wat is er veel geschreven. Heb alles wel gelezen, maar geen tijd om alles precies
terug te reageren. Sorry.

madelief; JEE, Wat een goed nieuws! Meer dan dat zelfs. Ben heel blij voor jullie.
Gewoon veel oefenen en dan heb je alle kansen. Tuurlijk blijft het spannend.
Ik heb na britt* 2 miskramen gehad en dat was heftig...maar als ik dan myrthe zie en ik
voel baby=boy in mijn buik schoppen ben ik zo blij dat ik niet opgegeven heb (en natuurlijk
ook wel het geluk heb gehad). Geniet van het goede nieuws. Hoe reageerde je man?

rennie; aan de ene kant natuurlijk goed dat ze niks bijzonders gevonden hebben al brengt
dat je kindjes niet terug.
Wij hebben 25% kans dat het kindje de dodelijke ziekte heeft die britt* had. Maar ik vergeet
nooit wat de gyn zei: dat betekend ook 75% dat het goed kan gaan...
Hoe voelde je je na het gesprek? Koste wel veel energie zeker?

kersje; veel beterschap met Tobias. Dan heb je echt handen tekort
.
plusje; mooie ticker hoor...dat hij maar lang mag doorlopen.

laura; ik denk dat je je ongi echt even tijd moet geven. Zo oud is tess nog niet..het is niet niks.
Bij mijn zus heeft het ook zo een tijd geweest zoals je beschrijft.
Wat heerlijk dat tess het zo goed doet. Ik denk ook wel eens: zou ik net zoveel van dit
kindje kunnen houden als van mijn 2 meiden? maar ik denk dat het normale gedachte zijn en het
antwoord weet ik gewoon wel: JA!

devika; lekker genoten van je mama dagje?

noortje; oh, de tandjes gaan komen lees ik.
Tja, moeilijk van volgende week. Kan me voorstellen dat je niet wil dat iedereen er gelijk
van op de hoogte is. Weet ook niet in hoeverre ze nieuwsgierig zijn?

cyn; ja, hou de krant maar in de gaten haha. Ik hoop toch stiekem dat ik er niet bij sta.
Goh, en misschien hebben ze wel te veel nieuws waardoor het vervalt. Moet het eerst zien haha.

hier; vanmorgen mijn vluchttas gepakt haha. Deze week al zoveel slijm aan het verliezen dat ik
ineens begon te paniekeren hihi. Tja...stel je voor dat ze steeds vroeger komen?
Wel weer onwerkelijk om die kleine kleertjes uit te zoeken en ook wel raar nu met die jongenskleren.
Toch effe wennen.
Hier zit ik wel eens met mijn handen in het haar qua tanden poetsen. Ze wil het zelf doen, maar zodra ik
wil dan is het brullen en kaken stijf op elkaar. Al van alles geprobeerd...van boekjes lezen erover tot
een tandenpoetsliedje. Zucht! iemand ti


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-01-2013

Madelief, dus het kan toch. Jee wat fijn voor jullie. Het is fijn wat ze allemaal kunnen in het zkh maar liever niet natuurlijk. Echt goed nieuws.

Rennie, het lijkt me toch wel moeilijk om te horen dat alles goed was met Ilse, want waarom mochten jullie haar dan niet houden... Maar wel weer goed om te horen dat er niets een volgende zwangerschap in de weg lijkt te staan.

Kersje, beterschap met Tobias.

Plusje, bij de 1e icsi voelde het niet zo fijn dat iedereen elk detail wilde weten, de spanning was zo hoog en ik had er niet zo'n goed gevoel over en toen vond ik het best vervelend al die vragen, en sommige ook nogal bot... Door het niet te vertellen heb ik er wat meer rust in. Hee, wat goed die ticker. En al wat gekocht, leuk hoor, moet je ook gewoon doen.

Cyn, Tessa gaat altijd mee overal heen. Maar als we toch weer een punctie moeten doen, neem ik haar liever niet mee. En naar de ivf afdeling vind ik het een beetje vervelend voor anderen om haar mee te nemen, toch een gevoelig iets als je geen kinderen kunt krijgen..

Vandaag een positieve ovu test, zit nu op bericht van het zkh te wachten wanneer ze gaan ontdooien. Hopelijk valt dat op maandag, dan is m'n man vrij. Hij blijft nooit zonder een echt goede reden weg en zeker niet op het laatste moment, dus dat is lastig. Ach, we zien wel.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-01-2013

Laura, vervelend weer van die korte cyclussen. En ja, jij hebt wel kindjes die lekker slapen. Hier had ik ook altijd zoiets van lekker in je eigen bed slapen, maar zelf kunnen slapen is ook wel wat waard. Maar stiekem vind ik het nog wel gezellig ook. En je bent Semmy zindelijk aan het maken, zal wel een kwestie van geduld hebben zijn. Ben benieuwd wanneer het gaat lukken!

Tam, lastig van het tandjes poetsen, geen idee wat je kunt doen. Hier moeten we nog gaan beginnen. En ze zijn best nieuwsgierig trouwens, ze zijn ook nogal close daar in de familie en vertellen elkaar eigenlijk alles... Je bent in ieder geval lekker op tijd met je tas inpakken, kan maar vast gebeurd zijn he? Het komt wel steeds dichterbij nu.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 30-01-2013

Oeh spannend Noortje!! Laten we duimen dat het ontdooien goed gaat en er een mooi wondertje in jouw wordt terug geplaatst....

Mooie ticker hoor Plusje :-)

Kersje wat zielig dat T.obias al een week lang ziek is :-( dikke knuffel voor de kleine man

Toch lijkt het me weer een kleine geruststelling Rennie dat er geen rare dingen uit de onderzoeken zijn gekomen!! Succes met de andere afspraak, hopelijk hebben jullie er toch wat aan!!

Madelief wat een goed nieuws zeg!!! En nu hopen dat jullie het geluk snel weer een keer mogen meemaken..

Tam het schiet bij jou echt al op zeg... Voor je het weet hebben jullie jullie kleine man in de armen!!

Hier nog geen bloeding te ontdekken, dus ik hoop echt dat hij nog even een paar dagen wegblijft..
Ik heb me nu ingesteld op de operatie, al kijk ik er wel erg tegenop!!
Weer gaan ze in me lopen wroeten, en weer het herstellen daarna.... Maar alles voor een brusje, dus wat moet dat moet


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-01-2013

Hoi!

Eindelijk ik zit! Aan tafel met 2 lieve kindjes die lekker mango eten en zelf een cafe latte. Ik pas op mijn neefje vandaag en mijn moeder heeft geholpen toen we naar het ziekenhuis waren. Ze zijn echt zo lief voor elkaar! Net werd Maria wakker en ik wilde haar aankleden. Maar ze moest en zou naar Cas. Dus even om de hoek bij Cas, maar die sliep nog. Zij helemaal in tranen! Dat ze alleen naar beneden ging met mij, ze wilde met Cas! je raadt het al, Cas wakker natuurlijk. Eerste wat ze dan doen is elkaar kussen! Ik hoop zo dat het zo kan worden als wij nog een ukkie mogen krijgen.... Overigens is mijn zusje, de moeder van Cas ook al weer 17 weken zwanger, dus vanaf augustus pas ik op 2 kindjes. En mijn andere zusje is al weer 30 weken!

Nou, dat was de inleiding, nu lezen wat er allemaal is geschreven!

Myka, jeetje zeg, wat een spanning toch weer. Kunnen ze trouwens verklaren waarom de kuur om ongesteldheid op te wekken niet aanslaat? En nu is het dus heel hard hopen dat het niet komt voor het vrijdag is.... En checken ze nog een keer of je zwanger bent voor die dag? Of doe je zelf nog een testje? En ja, het is toch weer een operatie zeg.... Maar wat je zegt, alles voor een brusje!!! Ik hoop dat je snel hersteld en er duidelijkheid komt!

Tam, allereerst: hier precies hetzelfde met tandenpoetsen!!! Echt drama! Ik weet het ook echt niet meer. Het lukt gewoon niet. Wat ons een beetje helpt is een vingertandenborstel. Ik weet niet eens waar we die vandaan hebben, maar het is zo'n ding wat je over je vinger doet en dan doet ze haar mond nog wel een beetje open.

En je vluchttas! Het gaat nu rap zeg! En het kan nu ineens snel gaan idd. Maar ik hoop wel voor je dat die kleine man nog even blijft zitten. Als hij geboren is wil je natuurlijk zo kort mogelijk in het ziekenhuis zijn en die kans is het grootst als hij nog lekker even groeit. Maar nog 6 weken maximaal is al weinig!

Haha, ik las over de foto! Super leuk dat Myrthe erin komt, ik zou ook balen als ik jou was van je oude kloffie! Maar dat is onzin hoor, dat ziet anderen vast niet, die kijken toch vooral naar Myrthe!

Noortje, ja het kan dus toch! Waar we het zo vaak over hadden! Ik vind het toch wel bijzonder hoor, bijna 3 jaar geleden zulk slecht nieuws over zijn zaad, nu was het prima! Er moeten 10 mjn goed bewegende zaadcellen in het potje zitten en er waren er 25 mjn. Prima dus... Wie weet is het bij jullie toch ook wel anders nu... Je weet nooit! Maar eerst jullie cryo's! Positieve ovutest dus, spannend! Dan gaat het snel komen nu!

En over Tessa die wakker werd en huilde, hier hebben we ook zulke fases. En soms zijn het tanden, soms kom je er niet achter. Maar consequent zijn, daar heb ik eerlijk gezegd in de huilsituaties niets mee! Consequent zijn met nee als ze iets wil, met eten, met regelmaat ja. Maar als een kind helemaal overstuur is, geloof ik er niet in dat het is om te pesten of uit te proberen. Wij laten haar nooit huilen. Tenzij de zeurt en dat hoor je vrij goed hier. Dus mijn tip, volg je gevoel! En soms is het ineens weer over. De inzichten over niet oppakken zijn zeer verschillend. Wat wij hier doen sluit voornamelijk aan bij Attached Parenting, als je wilt lezen, google maar eens. Dus we bieden heel veel geborgenheid aan Maria. En daar is laten huilen en laten liggen echt niet bij. Hier slaapt Maria soms ook een aantal dagen achtereen tussen ons in. En dan is het ineens weer over en draait ze hele nachten in haar bed.

Kersje, arme Tobias! Als ze zo klein zijn is ziek zijn zo zielig! Beterschap voor hem!

Cyn, hier ook van die dunne broeken soms! Weet niet wat het is, maar dan ineens komt het door haar maillot heen, terwijl het daarvoor nog OK was. zolang ze genoeg drinkt maak ik me er niet zo'n zorgen om, alleen is het wel onhandig en ranzig! Maar ik las dat het al iets beter gaat.

Plusje, yeeeeeehhhhh!!!! Een ticker!!!! oh, ik vind het zo gaaf voor jullie! Ik snap je helemaal dat je het al verteld hebt aan je naaste familie. En je hebt een jasje gekocht! Heerlijk kan dat zijn he! En dan toch die onzekerheid.... Die is er nu vast dubbel. De miskraam en Sam in je achterhoofd... Maar als ik je berichten lees, heb ik wel het gevoel dat het positieve overheerst en dat vind ik heel mooi! Je schreef heel lief dat je op me wacht, ik hoop dat ik me bij je aan mag sluiten, maar ik verwacht niets eerlijk gezegd!

Wahahaha, Laura gaat los op de laptop!!! wat een lang bericht!!! Jee, weer een cyclus van 12 dagen! Wat naar zeg. Heb je weer ovutesten gedaan? Is er weer wat op te zien? Toch vaag.... Het lijkt wel weer erg op voordat je je zwanger werd van Tess zeg! Balen! En je twijfelt over weer aan de pil gaan. Had het toen het juiste effect door aan de pil te gaan? Dan zou ik het wellicht doen.... Dit is ook super vervelend! Bijna doorlopend ongesteld, daar wordt je ook gek van! En Je schrijft over hoeveel liefde je voelt voor je beide kindjes om je heen, heerlijk! En je bent op zoek naar werk, wauw, kriebelt het toch?

Devika, als ik dan lees over je oma en die vrouw in de tempel die nu al vrij oud zijn en nog altijd zo veel met hun overleden kind bezig zijn, kan ik me dat zo voorstellen. Er gaat hier eigenlijk ook geen dag voorbij dat ik niet aan Noach denk. Ik kan me zo voorstellen dat het levendig blijft. Hoe schattig! Shivani die kust naar de maan! Ik geloof ook echt wat je schrijft, dat onze kindje op een manier bij ons zijn. Dat ze ons niet alleen hebben gelaten hier....

En het is inderdaad super mooi als je ziet dat Shivani zich normaal ontwikkeld! Het was tijdens de zwangerschap zo spannend voor jullie of het ooit normaal zou worden! En zie nu! Een klein springend dametje!!! Wat is dat toch heerlijk zeg! Ik lees over je kriebels voor een derde kindje, spannend! Hoe staat je man er tegenover?

Heb ik nou iedereen gehad? Zo niet, sorry!

Hier naast het topnieuws van vandaag niet heel veel bijzonders. Ik geniet erg van ons meisje, wat wordt ze snel groot zeg! Haar haar begint nu ook echt te groeien. Ze heeft echt rossig haar en ik vind het net haar van goud. Zo mooi! En eind deze week komt er een groot bed voor Maria. Het bed van de opa en oma van mijn moeder! Dus echt mega oud. Mijn ouders hadden er geen plaats meer voor en ik wil het graag voor haar hebben. Mijn vader maakt nu iets voor het bed zodat ze er niet af kan rollen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er lekker in gaat slapen. Ze houd van de ruimte en haar nieuwe bed is 120 breed. Dan kan ze lekker rollen!

Verder gaat het steeds beter met de bouw van ons huis. Over 3 maanden hopen we te verhuizen. Er moet nog heel erg veel gebeuren, maar het is al zo mooi! De ruimtes zijn zo heerlijk groot en licht! Daar wordt ik echt blij van. Ik kan me alleen eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat we er echt gaan wonen! We zijn er al zo lang mee bezig! Maar het gaat afkomen!

Zit op de wachtbank, 8dpo. In mijn enthousiasme over de uitslag heb ik toen straks een testje gedaan. Had er 1 gratis gekregen bij ovutesten. Negatief natuurlijk. Maar dacht: een hele kleine kans dat ie positief is, maakt dit helemaal een topdag! Nu ga ik niet meer testen tot volgende week woensdag denk ik. Toch spannend nu, na het nieuws van vandaag!

Ik ga hier even orde op zaken stellen. De enorme mand duplo ligt inmiddels door de kamer heen. Maria zit in de poppenwagen en Cas duwt haar voort. Alle houten puzzels liggen op de bank, stukjes ernaast. Gezelligheid dus!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-01-2013

Rennie,
er is niks uitgekomen dus... lijkt me een dubbel gevoel.
Zeker nu het de 2e keer is. Bij Florian* was er ook niks gevonden toch?
Worstel je er mee of stelt het toch een beetje gerust dat er niks uit kwam?
Bij wesley* is ook niks gevonden. Ik vond dat zo raar.
Ergens wil je dat ze wat vinden, maar toch ook weer niet.
Dikke knuffel voor jou!
Je kan over 2 weken al terecht bij de klinisch geneticus. Het kan inderdaad geen kwaad.
Laat het op je af komen.


Madelief,
wat een goed nieuws! Misschien is je gevoel nu ook wel goedSmile dit bevestigd het!
En tot augustus mogen jullie er zelf voor gaan. Je weet dat het kan! Dus dat gaat lukken.
Oh wat een gezelligheid met Maria en Cas.
Ik zie het al helemaal voor me hoe die 2 door de kamer gaan.
Joëlla heeft op de opvang 2 kindjes waar ze echt aan gewaagd is.
1 kindje is er vaak op donderdag en 1 op vrijdag dus dat wisselt elkaar goed af.
Echt geweldig om te zien!


Tam,
je kan maar beter vroeg voorbereid zijn! Hahaha
tanden poetsen.. leuk he! Hier is dat ook zo'n feest.
Begint myrthe of jij?
Ik doe het bij joella eerst zelf, want zodra ze die tandenborstel in handen heeft geeft ze het niet meer af. De tips die ik zou hebben heb ik je al zien opnoemen.. haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-01-2013

Wow madelief... Dan zeg je wat over mijn bericht... Haha!!
Ik kom snel weer ff goed lezen en reageren.. Voor nu alleen ff dit: wat een fantastisch nieuws hebben jullie vandaag gehad!!! Super meis!!! Geniet ervan! En wat spannend dus weer nu!! Je had een goed gevoel, laten we duimen met zijn allen!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2013

Hoi meiden, even snel tussen de bedrijven door! Beide mannekes liggen even te dutten, heerlijk wat een rust, haha.

Madelief, wat een super nieuws! Bijzonder dat de kwaliteit zo enorm is verbeterd! Hopelijk is het snel weer raak (misschien toch deze ronde?)! En zo leuk hoe Maria en haar neefje met elkaar omgaan. En jij gaat het nog druk krijgen als er straks nog 2 kleintjes bij komen (ik reken die van jou ook vast even mee :mrgreenSmile

Tam, hier ook dezelfde tandenpoetsprobleempjes. Het ging altijd goed tot voorkort, toen er nog een tandje door kwam. Ik denk dat het pijn deed en nu wil hij niet meer...ik weet ook niet wat te doen. En wat schiet het op bij jou, zo spannend! Heerlijk om weer forumtante te mogen worden!

Plusje, mooie ticker:-D

Rennie, ik las dat er niets is gevonden. Hoe voel je je daaronder? Bij Puck* functioneerde de placenta niet goed en daarom is ze overleden. Maar met haar was verder niets aan de hand. Ik vond dat zo verdrietig! Maar aan de andere kant was ik ook blij dat er niets was gevonden. Heel dubbel dus. Hoe gaat het nu met je? Kom je de dagen nog een beetje door?

Cyn, je schreef laatst dat je je soms wat jaloers voelt als iemand zwanger is van een jongen. Ik heb dat ook gehad, maar dan met een meisje. Het drukt je neus weer even op de feiten dat je er zelf een had en moest laten gaan. We zijn niet compleet. Dat staat volgens mij los van de liefde die we voelen voor de kindjes die we wel mochten houden. Het blijft voor mij soms wel even wennen aan het idee dat ik nu een mannenhuishouding heb (sorry Uma, tuurlijk ben jij volop een dametje, maar toch net ff anders). Ach, het heeft allemaal zijn charmes. Ik kijk ook heel erg uit naar alle jongensdingen die we gaan doen, hihi. Maar nog een meid was natuurlijk ook heel welkom geweest.

Myka, morgen is de operatie toch? Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt, meis. Dat heb je wel verdiend!

Noortje, o wat spannend! Hopelijk gaat het maandag gebeuren, dan hoef je geen smoes te verzinnen! En anders misschien een 'vergeten' tandartsafspraak of een andere afspraak, waar je je man zogenaamd op het laatste moment aan moet herinneren? En die je niet af kunt zeggen!

Laura lekker aan het tikken geweest, haha. Wat vervelend dat je alweer zo'n korte cyclus hebt! Ik snap dat je dan toch aan de pil denkt. Steeds ongesteld is ook niks. Gelukkig weet je door ervaring dat je ook met jouw bijzondere cyclussen zwanger kan worden. Of geeft je dat geen rust?

Devika, heerlijk om te lezen dat Shivani zich zo goed ontwikkelt! En wat je schrijft over je oma en die oudere dame uit de tempel vind ik heel ontroerend. Hoe oud we ook worden, geen engeltje wordt ooit door zijn of haar mama vergeten. Iedereen kan vergeten, maar wij niet. En zo blijven onze kindjes altijd bij ons.

Sabrina, hoe gaat het bij jou? Hopelijk ben je heerlijk aan het genieten van je ventje. Lekker knuffelen en kroelen, heerlijk.

Maria, hoe is het bij jou? Is Matilda al een beetje gewend aan haar broertje? Tobias vind het vooral nu hij zich niet lekker voelt wel moeilijk als ik hem niet op kan pakken als ik aan het voeden ben. Maar verder heeft hij ook soms een geinteresseerd momentje en kijkt dan onderzoekend naar zijn broertje.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Hier geniet ik enorm van Jesse. Ik vind hem zo'n leuke lieve baby! En hij heeft nu al humor...hij kan echt smakelijk lachen als hij iets grappig vindt! Zo lief en aanstekelijk! Hij is vandaag precies 10 weken. Wat vliegt de tijd. En toch is het alsof Jesse er altijd geweest is...

Wij gaan morgen een weekendje naar mijn familie in Drenthe. Het gaat beter met Tobias, dus we gaan er even uit! Daar ben ik wel aan toe. Even wat anders dan (zieke) kindjes verzorgen.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2013

Kersje wat heerlijk om er even tussenuit te gaan naar Drenthe!! Ik wou dat je mijn buurmeisje was.. Dan had ik elke keer gevraagd of je Drentse worsten voor me mee wou nemen! Hihi!
Heerlijk hoe je geniet van al je mannen! En kan me zo goed voorstellen dat je je meisje mist! Dat herkennen wij hier maar al te goed allemaal!
Oh wat lekker dat Jesse zo n vrolijk mannetje is! Hier is tess ook echt een lieverd hoor! Het is ook een echte Slaapkop!
Had ik al verteld dat ze helemaal donker paars aan liep met de prikken?? Ze vond het maar niks haha! Arm ding! Ze was wel wat hangerig enzo door de prikken. Daardoor heeft ze nog meer geslapen dan normaal!

Oh en van mijn cyclussen... Ja ik heb wel vertrouwen in ooit nog een keer zwanger mogen raken maar niet met zulke korte cyclussen... Dan is er gewoon geen eisprong en ben ik meer wel ongi dan niet... Die pil.. Tja ik weer het niet hoor.. Ik wil het echt niet want ik wil gewoon dat mijn lijf het weer vanzelf gaat doen maar ja... Wat is wijsheid??


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 31-01-2013

Myka, hopelijk nog geen bloeding intussen, zodat je operatie door kan gaan... Heel veel sterkte morgen.

Madelief, zo 25 miljoen, niet verkeerd. Hier was het een paar jaar geleden 1,6 en 2 miljoen... Wie weet hier ook wel verbetering. Gezellig zo met 2 kindjes, dat gaat druk worden als je zus er nog een krijgt die ook bij je komt. En wie weet dan ook misschien bij jullie zelf nog 1 erbij. Wel supergezellig.

Kersje, fijn dat het beter gaat met Tobias. En Jesse zo aan het lachen, wat leuk. Jee, alweer 10 weken. De tijd gaat zoveel sneller als ze er eenmaal zijn dan ervoor. Fijn weekend.

Laura, ach Tess vond de prikjes niet fijn. Tessa ook niet, ze krijste toen heel de boel bij elkaar. Ik wist niet dat er zoveel geluid uit zo'n klein mensje kon komen. Heel lastig met die cyclussen. Maar het lukt je vast nog een keer!

Zondag gaan ze ontdooien en maandagochtend horen we hoe het gegaan is. Als het goed ging, dan 's middags een terugplaatsing. En dat op zijn vrije dag, kan niet beter!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 31-01-2013

Madelief, wat een mega-nieuws zeg!!!! Het kan dus echt wel! En heeft je man iets speciaal gedaan?? Ik ben echt blij voor jullie. Dit nieuws + een goed gevoel klinkt al heel goed. Oh, ik vind het ook zo spannend voor jullie, niet meer lang en jullie weten het ook weer! Smile

Noortje, bij jullie ook goed nieuws hé. Zeker als de terugplaatsing op zijn verlofdag kan doorgaan, dan moet je helemaal geen smoes verzinnen. Ik duim mee!

Laura, ik snap je ivm je cyclus! Ik heb 14 maanden gewacht zonder ongi voor ik effectief pillen heb geslikt (homeopatisch) en ik denk wel dat ik nu eerder actie zou ondernemen. Maar het is en blijft allemaal zo persoonlijk en zeker als je echt naar een volgend kindje verlangt, kan het niet snel genoeg gaan...

Kersje, wat fijn dat Jesse zo'n mooie lach heeft. Weet je nog of het lang duurde voor hij de eerste keer lachte? Fijn weekendje weg!

Myka, veel succes met de operatie!!! Ik denk aan je en hoop dat alles goed verloopt!

Tam, je vluchttas (grappig, deze term had ik nog niet gehoord) klaar, het begint echt dichterbij te komen hé. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-01-2013

Kersje,
geniet van je weekendje Drenthe!
en Jesse alweer 10 weekjes. wat gaat dat snel he. gelukkig is tobias alweer wat opgeknapt.


noortje.
wat spannend! ik hoop dat het goed gaat en dat je maandag een terugplaatsing hebt. dat scheelt weer een smoes verzinnen haha

laura,
wat zonde dat Tess zo overstuur was van dr prikjes.
maar ze heeft er veel van geslapen. dat is alleen maar goed toch.
ik vind dat nog altijd zo hartverscheurend!
ben blij dat joella er voorlopig even vanaf is.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 31-01-2013

Hier even snel.ego!!
Nog geen bloeding, maar wel roze afscheiding! Het blijft tot morgen gewoon spannendr f het allemaal doorgaat morgen
Pppffff


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-01-2013

oh myka ik hoop dat het nog even weg blijft zodat het morgen door kan gaan.
succes meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2013

jeetje myka wat maakt jouw lijf het spannend zeg... ik duim echt heel erg hard dat het morgen gewoon door kan gaan hoor lieverd!!! zet hem op, we denken aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 31-01-2013

Myka, pfff, zo spannend. Sad Hopelijk blijft je ongi weg en kunnen ze vroeg genoeg opereren!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-01-2013

myka, wil even snel laten weten dat ik aan je denk en ook meeduim en hoop net als de andere meiden dat het morgen gewoon door kan gaan.....liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-01-2013

Lieve, lieve Myka, ik hoop net als alle meiden hier dat het nog even weg blijft! Morgen is weer een belangrijke stap voor jullie en het zou zo fijn zijn als het door gaat... Ik duim voor jullie!

Kersje, geniet lekker met je mannen in Drente!!! Wat een rijkdom, 2 kleine mannen op de achterbank!!!

Hier begint de spanning op te lopen zeg. Ik heb echt bandenpijn.... Bizar, nooit eerder gehad, behalve toen ik zwanger was, maar niet voordat ik een week of 12 was. En nu dus. Als ik hoest, als ik op sta, die scheuten in je lies.... Maakt mijn lijf me weer gek??


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2013

Jeetje Myka, spannend! Ik hoop dat het door gaat morgen! Heel veel succes in ieder geval en ik duim voor je.

O, Noortje, wat goed! Ik hoop zo dat het door kan gaan maandag, fingers crossed!

Plusje, Jesse was 2 en een halve week toen hij voor het eerst bewust naar me lachte, maar dat was nog zonder geluid. Inmiddels kan hij dus al schaterlachen als ik gekke bekken trek! Ik vind het zo snel gaan... En het is zo heerlijk als hij lacht. Soms krijg ik er nog steeds tranen van in mijn ogen, vind hem zo lief...

Cyn, ik ga zeker genieten! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Laura, zielig van Tess d'r prikjes! Jesse heeft ze vorige week ook gehad. Hij was niet overstuur (heel even boos), maar kreeg er na een paar uur wel last van. Gelukkig hielp een paracetamolletje. Hij is daarna wel een paar dagen wat hangerig geweest. Hoe is het nu met Tess?
O, jij bent dol op Drenthse worst, haha! Ja, jammer dat ik je buurmeisje niet ben, dan had ik de wagen vol geladen:mrgreen:

Tam, was eerder nog vergeten te zeggen dat ik moest lachen om die wafelopmerking laatst, hihi. Wat zijn kersen toch heerlijk he? ;-)

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2013

O Madelief, zou het??? We weten nu dat het zomaar zou kunnen! Ik duim voor je. Wanneer ga je ook weer testen?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2013

Madelief!!! Whaaaaa wat onwijs spannend weer!!! Banden pijn heb ik zelf nooit gehad maar mijn vriendin heeft het er ook altijd over.. En mijn andere vriendin trouwens ook.. Had ik al verteld dat ik drie zwangere vriendinnen heb nu?! Wowie!!
Dat terzijde haha.. Ik duim heel erg hard voor je lieverd!!

Kersje ja ik ben echt dol op die worst!! Hmmmm!!! Drenthe voelt ook altijd als mijn tweede thuis hoor! Kom er erg graag!
Tess heeft vandaag denk nog steeds een klein beetje last van der prikjes maar slaapt stukken minder dan gister. Maar slaapt van zichzelf gewoon al veel Hihi!

Myka nogmaals de duimen draaien!!! Hoop echt dat er niks doorzet!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-02-2013

Ja, gek hè! Maar ik denk het niet. Ik werd vanmorgen wakker met een gevoel van: ik ben niet zwanger hoor. Nu ook. Of geen bandenpijn gevoeld. Denk dat mijn lijf weer aan het klooien was....

Myka, hoe is het daar?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-02-2013

Cry meer hoef ik vast niet te zeggen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-02-2013

Oh nee he myka?!?! Toch niet op deze dag nog ongi geworden he???


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-02-2013

Helaas is het vannacht doorgebroken


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-02-2013

Potverdorie!!!! En hoe nu dan verder?..:
Jeetje meis wat vervelend!! We hebben nog zo hard zitten duimen... Hoe voel je je nu? Verdrietig denk he? Ik geef je een hele dikke knuffel meis!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2013

He Myka balen dat je ongi toch nog is doorgebroken… he verdorie!
Hoe gaat het nu met je?
Maar als het goed is heb je straks over 2 weken een eisprong toch? Mag je die benutten?
Ik hoop het! Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-02-2013

Ik ben op het moment erg verdrietig!!
En een eisprong is bij mij heel sporadisch, daarom ga ik na de operatie ook starten met clomid.
Vanmiddag krijg ik telefoon wanneer de nieuwe datum voor de operatie zal zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-02-2013

Ah nee, Myka, wat rot. Logisch dat je verdrietig bent, bah. Nu maar hopen dat je snel weer ingepland kan worden...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2013

Ach meid..tuurlijk ben je verdrietig!
Wat een *&^^&%! situatie is dit ook!
Laat die ongi maar gauw voorbij gaan. en je krijg vanmiddag een nieuwe datum te horen. Mooi zo!
Mmhh…sporadisch eisprong…toch hoop ik stiekem voor je dat je deze ronde een ei krijgt en die benut wordt.
Mag je meteen na de ongi onder het mes? Dan zou dan al best snel kunnen toch? ik hoop het zo voor je meid.
Nu moet je wel helaas ff door deze situatie doorbijt. Dikke knuff!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-02-2013

Oh nee..... Myka, wat ontzettend klote!!! Ik denk aan je.... Ben verdrietig met je mee....


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-02-2013

En dan ook waarschijnlijk nog wachten tot Maart voor de operatie nu gedaan kan worden..
Wij gooien tot die tijd het zwanger worden aan de kant, ik kan er niet meer bij hebben....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2013

He Laura,
Haha ja ik geloof het heel graag hoor dat je van al je kindjes megaveel kunt houden!
Vind het alleen nu een gek idee. maar dat is ook omdat we nog geen 3[SUP]e[/SUP] hebben.
Ja misschien dat we ervoor gaan als Shivani 2 is. dat vind ik een mooie leeftijd. En ja we moeten het wel plannen. Ook ivm met mijn trage schildklier die tijdens de zwangerschappen heeft opgespeelt. Moet dus eerst aan de medicijnen voordat ik probeer zwanger te worden. ja je wil alles toch goed doe he voor zover je dat in de hand heb.
Kan me voorstellen dat je nu blij met je meisje erbij! Van allebei heb je er minimaal 1. Wat schattig dat semmy zijn broer ook meetelt op zn vingertje!
He balen van je korte cyclus. mss toch maar ff naar de huisarts? Ik heb juist van die hele lange. Pfff.

Plusje
Ik las dat je blij en angstig tegelijk bent. Niet zo gek hoor!
Wel fijn dat je een ticker heb gemaakt! dit kindje gaat er echt wel komen hoor na die 9 maanden. Gezond en wel!
En dat jasje heeft hij/zij maar alvast! :lol:

Madelief,
Wat een goed nieuws van je man! Zoo fijn dat de zaadkwaliteit zo verbeterd is! en volgens mij ben je echt hartstikke zwanger hoor!
Fijn dat je zo geniet van je meisje! Ja wat worden ze gauw groot he! ik verbaas me er ook elke keer over hoe hard dat gaat.
He en wat bijzonder zo’n antieke bed van je oma! Koester die hoor!
Ooh zo schattig Maria in de poppenwagen en haar neefje die haar duwt! Geweldig! met kerst waren we ook bij vrienden die hadden een poppenwagen. Shivani zat erin en haar neefjes om te beurt wagentje duwen. Prachtig gezicht! Ze bungelde met haar voetjes eruit en had een schattige jurkje aan. net een echte pop in dat wagentje.
Zie Maria nu ook helemaal voor me in de poppenwagen.
He en dat attached parenting ben ik ook zeker een voorstander van! Ik kende de term niet en ff gegoogled. Komt in grote lijnen overeen zoals wij dat ook doen.
Ja shivani slaapt ook af en toe tussen ons in. maar ook evengoed in haar bedje. Nadat ze uit de wieg kwam wilde ze niet in haar bed. Toen heeft ze heel lang tussen ons gelegen.
Vind dat juist heel fijn als ze tussen ons ligt. Ze is ook zo lekker knuffelig hihi.

Kersje,
Zo heerlijk om te lezen hoe je geniet van je lieve mannetjes! Wat ben je rijk!!
En jullie zijn heerlijk een weekeindje drente! Geniet ervan!

Rennie,
Hoe dubbel dat de uitslag van de obductie geen bijzonderheden had….
Ja wat is er dan wel gebeurd denk je dan he… ik ben wel blij dat jullie groenlicht gekregen hebben om weer zwanger te worden..dat is iig een lichtpuntje in dit hele donkere tunnel van ellende! Durven jullie het aan?
Ja idd een goed idee om met de klinische geneticus te praten. hebben wij ook gedaan na de geboorte van shivani…
Je krijgt er geen garantie mee, maar ze kunnen igg een kansberekening maken…

Tam,
Hou op hoor! je vluchttas pakken met 33 weken! Doe je het rustig aan!
Maar wel heel goed dat ie klaarstaat! Ik had die van mij niet klaar toen. Om half 9 was ik mijn tas aan et inpakken, meteen zh en om half 11 was ze geboren!
Je doet mij niet na he! haha
Oh en Myrthe wil zelf tandjes poetsen! Grote meid! maar jij mag et niet doen? mmmhh en als je haar eerst zelf laat doen, en als ze er zat van is, en dan vraag of jij nu mag?
Misschien kun je zo een deal met haar sluiten. Shivani zo klein dat ze is wil ook zelf met de borstel aan de gang. Ik poets eerst voor haar met een liedje, en dan mag ze zelf aan de gang met haar borsteltje. Tot nu toe werkt et prima.

Noortje,
Jee wat spannend! Maandag misschien een terugplaatsing! Ik ga heel heel heel hard voor jullie duimen op een goede ontdooing en terugplaatsing!
Vind het wel heel spannend hoor. Is voor het eerst dat ik dat “meemaak”. ( ken niemand, ook niet op het forum die zoiets eerder heeft meegemaakt vandaar)
Hoe is het nu met Tessa en het slapen?


Sabrina ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Lekker aan het genieten van je kleine mannetje!

Maria ook aan het kroelen met je kindjes?

Hoe zou het nu met Femke en Elies gaan vraag ik me af…


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2013

He myka ik lees nu weer je berichtje..jeetje..pas in maart weer!
He verdomme! Dit zijn van die momenten dat ik wou dat ik een toverstaaf had…
Ik weet niet wat ik moet zeggen meid. vind dit zo rot en oneerlijk voor jullie…
Wat hoop ik dat je straks stiekem toch een eisprong heb en die ook ontdekt en benut. Ik blijf een sprankje hoop voor je houden lieverd.
Hele hele hele dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 01-02-2013

Myka, ik vind het zo erg voor jullie. Sad Ik wou dat ik jullie een beter gevoel zou kunnen sturen, maar helaas gaat dat niet. Heel veel moed en ik hoop dat de weken voorbijvliegen, sterkte.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-02-2013

Kersje.
Ik moet helaas heel veel werken.
(heb ik zelf gedaan want heb mezelf zoveel ingeroosterd haha)
om wat op te sparen voor de zomer zodat we dan ff weg kunnen.
Helaas is hier in de buurt ook niet zo veel te doen.
Ik ga nu eerst lekker genieten van het weekend. Misschien nog even zwemmen morgen Smile


Myka,
nee, zo balen dat het niet door ging vandaag.
Waarom wachten ze tot maart? Deze afspraak stond toch ook nog niet meer dan een maand vast?
Ik snap dat je nu alles even aan de kant wil schuiven.
Maar laat de moed niet zakken meid! Luca* krijgt echt een broertje of zusje. Daar duimen we voor!
Dikke knuffel voor jou!




Hier eindelijk weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-02-2013

myka; kwam even kijken. Helaas niet al te goed nieuws. BAH...de vraag waarom stel ik al
lang niet meer. Maar wij blijven duimen en hopen..weet dat dit niet veel is, maar jullie
tijd komt. Dikke knuffel.
noortje; oh, wat spannend voor jullie. Ik ga ook zo duimen...heb nu toch alle tijd hihi
Oh meid...er moeten gewoon weer vlug nieuwe forum-baby's komen.
devika; ja..wel vroeg om mijn koffer te pakken, maar met myrthe kreeg ik ook tegen de 29 wk
weeen dus moet me gewoon goed voorbereiden hihi. Vandaag nog lekker een nieuwe pyama gekocht
zodat ik daar in het ziekenhuis ook een beetje goed op de gang kan wahahaha.
oh ja...en natuurlijk ook nog wat spullen voor de kinders.
cyn; blijkbaar stonden we toch in de krant, maar dan in een apart blaadje erbij.
Heb het zelf nog niet gezien, mijn oom heeft het uitgeknipt.
sorry dat ik even snel ben dame;s. Vandaag even wat gaan shoppen en ik ben echt zo ontzettend
moe...lekker op de bank.En hopen dat ik misschien wat beter slaap.
Vanacht al best wel aan het rommelen geweest (dat kan al weken van te voren) en dat was niet zo
fijn.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 02-02-2013

Hey meiden,

Ja gaat hier opzich na omstandigheden wel goed.. Vrijdag weer een poos aan het werk geweest. Heb gevraagd of ze me in het nieuwe rooster (vanaf 18 feb.) alle diensten weer in willen plannen. Ik wil dan weer gewoon meedraaien. Dus nog 2 weken therapeutisc werken. In die 2 weken hebben we ook nog een een gesprek met de klinische geneticus.

Ik merk alleen dat ik hormonaal nog ontregeld ben.. Bah!! Daar baal ik wel erg van. 3 januari had ik de poliafspraak voor nacontrole nadat er een stukje placenta was blijven zitten. Ze zag toen dat er een eitje in de maak was. Net na mijn eisprong begon ik al wat met vloeien, wat een week later echt doorzette (nu 15 dagen terug). Nu heb ik de afgelopen dagen een paar ovutesten gedaan, waarvan die gisterochtend positief was. Maar gister begon ik ook ineens weer wat te vloeien. Gisteravond was de ovutesten weer negatief. Ik vloei steeds een klein beetje, maar zet niet echt door. Klopt wel dat ik nu mijn eisprong ongeveer hebben moet.. Maar baal wel van de situatie. Lijkt wel een beetje op Laura haar situatie.

@noortje wat een spannende dag maandag!!! En wat fijn dat je man dan ook vrij is. Hoop echt dat alles voorspoedig verlopen mag.. Zal een mooie verrassing zijn voor de familie omdat ze dan van niets weten.

@myka bah wat naar!! Net op de dag dat het echt niet kan begint het! En nu weer zo'n tijd wachten.. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent en je hoofd even niet naar een zwangerschap staan hebt..

@madelief geen ongi=hoop.. Vorige keer begon je ongi al snel na de eisprong hè..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2013

Rennie ik wou idd al reageren... Het lijkt mijn lijf wel! Wat ontzettend vervelend meissie! Ik hoop dat je lijf snel weer op orde is!
En wat goed van je dat je over twee weken alweer volop mee wil draaien! Knap hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-02-2013

Myka, wat rot dat je nu moet wachten tot maart, jammer dat ze je er niet ergens tussen kunnen zetten met deze reden...

Rennie, goed dat je alweer aan het werk gaat, maar pas wel op jezelf. Balen van die cyclussen, idd net als Laura. Lastig hoor.

Vandaag worden de cryo's ontdooid, waarschijnlijk is het al gebeurd. Zo'n rare gedachte... Stel dat ze 2 jaar geleden een ander uitgekozen hadden, dan werd Thomas nu ontdooid. Ik hoop zo dat het goed gaat, morgenochtend worden we gebeld.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-02-2013

Noortje, wat spannend en inderdaad ook een gek idee. Ik hoop zo dat jullie morgen goed nieuws krijgen!

Rennie, fijn dat hetnbegin goed voelt voor je en dat het redelijk gaat. Alleen naar dat je lijf zo op hol is mbt eisprong en menstruatie! Ik hoop dat het snel wat tot rust komt.

Hier dag 12, vorige ronde was ik nu al ongesteld. Maar ik heb ook rondes gehad met pas ongi op dag 15. Dus nog een dag of drie en dan weten we het!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2013

tam,
ik hoop dat je wat beter heb geslapen.
maar wel een geslaagde shop middag gehad?

rennie,
wat knap dat je het werk weer wil oppakken.
fijn dat je je daar in kan storten.
wel balen dat je cyclus zo van slag is.

noortje.
succes morgen! spannend joh.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2013

Noortje wat mega spannend meissie!!! Oh ik ga zo hard duimen!!!! Hoe laat horen jullie meer?

Madelief je bedoelt zeker dag 12 na eisprong? Wat super spannend!!! Ga je een eventuele ongi afwachten of ga je eerder testen?

Verder ben ik het ff kwijt hoor... Heb een druk weekend gehad. Zijn vanavond naar het casino geweest en wel twee dikke euro's gewonnen haha!! Heerlijk gegeten daar en een gezellige avond gehad!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2013

Oh en tam al een beetje gerommel gehad! Ja het zegt niks idd... Lekker geshopt meid?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-02-2013

Noortje, weet je al meer Moest gelijk aan jullie denken toen ik wakker werd. Wat een spannende dag!

Laura, vette winst dus!!! Ach, je hebt een leuke avond gehad, dat is genoeg winst toch? Ja, inderdaad, vandaag dag 13 na eisprong. Ik vind het heel erg spannend. Ik denk niet dat ik voor donderdag een test ga doen.

X


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 04-02-2013

Noortje, ik denk aan jullie!!

Madelief, zo spannend! Als ik de test niet had laten verstoppen door mijn man, had ik hem waarschijnlijk nog vroeger gedaan. Mijn NOD was op vrijdag, maar in de nacht van woensdag op donderdag kon ik niet meer wachten en smeekte ik voor de test...Wink Maar inderdaad, je kan beter wachten want anders geeft hij misschien nog negatief aan terwijll het positief is!! Ik hoop echt dat je ook zwanger bent en vind het nogal positief dat je nog niet ongi bent hoor!!!!!!!!! Toitoi!

Laura, welke spelletjes speel je daar dan zoal in dat casino? Ik ben er nog nooit binnen geweest... Fijn dat je een toffe avond had!

Rennie, ik vind je zo moedig! Vind je wat afleiding in je job? En vangen je collega's je goed op?

Tam, oh zo spannend, dat je baby'tje nog maar eventjes wacht hé. Smile En, hoe stonden jullie op de foto? Wel een leuke herinnering hé.

Myka, hoe gaat het met je?

Cyn, veel werken dus... weet je al waar je naartoe gaat in de zomer?

Ik heb vandaag mijn vrij dagje en dat wordt besteed aan opruimen en studeren. Verder geniet ik van het gevoel dat er een kindje groeit! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-02-2013

Het ondooien is gelukt!!! Vanmiddag om 13.55 hebben we een terugplaatsing. We weten nog niet of er 1 of 2 het hebben gered, dat horen we daar pas. Maar we zijn weer een stapje dichterbij...

Spannend Madelief, ik hoop zo dat het raak is.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-02-2013

Yes!! Oh, wat fijn zeg! Succes vanmiddag!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-02-2013

Madelief ooohhh duimen zeg!! Heb je er nog steeds een goed gevoel bij?

Weet niet meer wie het vroeg maar ik het casino speel ik roulette en poker. Erg leuk! We hadden gister eigenlijk 20 winst maar manlief heeft het er weer doorheen gejaagd... Was ik zelf niet zo blij mee hoor... Stom!! Hihi.

Zometeen komen de oud bewoners van ons huis op visite dus als een dolle ff het hele huis een beetje globaal door gegaan want ze willen natuurlijk zien wat er in die vijf jaar tijd allemaal veranderd is! Pfff zweet ervan!

Noortje hoe is het meid? Misschien heb je intussen al een bericht geschreven maar dan heb ik dat nog niet gelezen dus sorry als ik nu een domme vraag stel...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-02-2013

Ooooohhhhh Noortje!!!!!! Ik lees nu dus je bericht!!!
Wat ontzettend goed zeg!! Duimen dat de eitjes of het eitje goed zal gaan nestelen!!! Wauwie!! Kriebels!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-02-2013

ff snel... noortje in denk aan je hoor! succes


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-02-2013

Noortje, wat goed dat het ontdooien gelukt is! Veel succes bij de terugplaatsing en dan gaan we met zijn allen heel hard duimen voor een broertje of zusje voor Tessa!

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-02-2013

Oh noortje wat spannend!!! Ik ga heeel hard duimen dat de terugplaatsing goed lukt!
Wat bijzonder joh dat deze eitjes van de lichting van Thomas zijn…
Ik hoop zo voor jullie dat dit een brusje wordt voor Thomas en Tessa!!!

Laura does es gek! 2 hele euro’s! toe maar! haha

Plusje, lekker hoor zo’n vrije dag! Zoo blij om te horen dat je geniet van het kleine spruitje! Super!

Myka hoe is het met je?

Tam, gerommel?? Ahum! Nog ff volhouden meid! nog een paar weekjes!
Ik zeg weekjes, maar voor mijn gevoel is week 35 de horizon. Echt heel gek, heb ik bij iedereen die zwanger is.
Komt door mijn eigen ervaring hoor. vind et zo wonderbaarlijk als iemand daaroverheen gaat, haha.
Zo van oooh et kan echt!


Rennie, he bah wat naar dat je hormonaal niet lekker zit! Ppff, dat kun je er nu niet bij hebben he.
Oh en je gaat weer volop aan het werk. kanjer! Vind het knap van je hoor ook al is et op therapeutische basis nog.
Ik ben destijds ook vrij snel weer aan het werk gegaan…na kleine 3 weekjes…ook therapeutisch in het begin.

Madelief hoe is het? Tesje gedaan? of is et nog te vroeg?


kersje hoe was je weekeind drenthe. lekker genoten met je mannen!

Hier gaat het goed. zijn gisteren naar de tempel/kerk geweest. daar komt een meisje die 3 dagen scheelt met Shivani. Ze zijn de enige kleintjes daar.
Shivani zat lekker met haar vriendinnetje op de grond te spelen. Zooo leuk om te zien! 2 van die lieve kleine schattige poppetjes met staartjes in hun haar. Om te smelten!
Hoop dat ze later echte vriendinnetjes worden.
morgen lekker mijn vrije dag. Maar morgen krijg Shivani ook haar duim spalkje…ja,dus dat…pfff…


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-02-2013

Noortje. Ik Ben erg benieuwd en hoop dat het goed is gegaan!

Devika, leuk zeg, dat Shivani zo lekker met haar vriendinnetje speelt!

Tam, ik lees nu van het gerommel! Wat spannend zeg, met jouw voorgeschiedenis kan het maar zo zo ver zijn!

Laura, haha, lekker aan het rennen dus! Wat vonden ze van het huis? A, jij speelt poker in het casino! Dat durf ik echt niet! Nog te moeilijk. Ik doe altijd roulette en black jack. Altijd leuk, maar ik ga niet te vaak, want meestal hebben we weinig winst.

Ja, ik heb nig steeds wel een goed gevoel. Maar je weet niet of dat gevoel juist is. Dag 13 zit er weer bijna op en geen spoortje van ongesteldheid. Positief dus..... We blijven heel hard hopen!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 04-02-2013

@noortje spannend!!! Hoe is de plaatsing verlopen?

@madelief Spannend joh! Kun je je nog inhouden?

Hier de bloeding weer voorbij.. was maar fftjes en weinig.. Ik denk een ovulatiebloeding, schijnt te kunnen
...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-02-2013

Rennie ja das hatelijk!!! Hoe gaat het nu?

Madelief (dacht ik) se vonden het heel leuk om "hun huis" te zien! Vooral van de badkamer waren ze onder de indruk! Haha! Is beetje moeilijk uit te leggen maar ze waren verbaasd dat we daar een bad in hebben kunnen plaatsen! Ze snapten er ook niks van toen ik dat twee jaar geleden in de kerst kaart had geschreven en nu zagen ze dus wat we bedoelden!
Maar ach die arme man, is 70 jaar, die had niet gezien dat we een glazen badkamer deur hadden... (Hoe bedoel je goed schoon haha) dus die liep er zo met zijn hoofd tegenaan... Ik moest van binnen wel lachen hoor... Maar oepsie!!!

Oh en poker doe ik ook niet live aan de tafel hoor.. Das 10 euro per beurt!! Ben niet gek!! Ik ga ook niet zo vaak maar vind het af en toe wel heel leuk! Al ben ik totaal geen gokker haha!! Denk steeds als ik iets verlies: daar had ik lekker van kunnen lunchen met mijn vriendinnen... Haha!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Noortje meid hoe is het gegaan??


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-02-2013

De terugplaatsing is goed gegaan. Er was maar 1 embryo dat het heeft gered, de ander helaas niet. Anders hadden we ze toch allebei terug laten plaatsen. Nu zit er 1 in m'n buik. De kwaliteit was niet echt heel goed, maar het feit dat ie 's nachts door is gaan delen was positief. Afwachten maar...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-02-2013

@noortje super! Eerste berichten zijn goed! Hoe wordt je verder gevolgd? Moet je nog weer naar het zkh of binnen kort testen?

@madelief hoe ist daar? Weet je al wanneer je testen gaat?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Noortje, wat fijn!!! Ik hoop dat het een doorzetter is en dat ie blijft zitten!

Hier OK, ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden. 14dpo en niets van ongi te bekennen....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-02-2013

Spannend, Madelief. Testen!!!

Rennie, volgende week maar testen en dan mailtje sturen naar mijn gyn over hoe verder...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Ik durf niet..... Heb ook geen test meer trouwens, dacht er 1 te hebben, maar kan 'm nergens vinden. Maar ik durf niet door die vage testen bij de vorige miskraam. Wil echt pas testen als ik echt overtijd ben. Buik rommelt en ik ben super gespannen.... Ben zo bang voor ineens een ongi....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Noortje wauw!! Er zit er eentje in je buik!! Hoe nu verder???
Ik duim echt dat deze het gaat redden!!

Madelief ja ik snap je wel hoor meid maar we zijn zo nieuwsgierig!!! Hihi!
Ook voor jou duim ik heel erg hard!!!

Ik wil ook weer een kindje maar mijn stomme lijf doet zo raar...