Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Keizersnede mama's - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Mama zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-7.html)
+--- Forum: Bevalling (https://archief.zwangerworden.nu/forum-27.html)
+--- Topic: Keizersnede mama's (/thread-5310.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 07-03-2011

mamakip, oh vervelend dat er nog een plekje open gaat. Heb geen tips, sorry!
marleen, ik heb geloof ik joggingbroeken gedragen en uhm, weet even niet meer wat voor onderbroeken, want stringetjes zaten niet lekker zo op die wond.
Miek, welkom hier!! (wordt echt druk met de ks mama's). Lange bevalling gehad zeg. Maar wat bjzonder zeg dat je van alles foto's hebt, super!


Keizersnede mama's - jorina - 07-03-2011

mamakip ik heb er ook last van gehad een plakje waar steeds vocht uit bleef komen en open bleef gaan maar het is goed gekomen
en bij de gyn zeiden ze dat het mooi genezen was
ik was deze wel snel weer op de been was ook met 3 dgn thuis maar de wond heeft wel langer pijn gedaan en geirriteerd

ik heb zo ie zo de eerste week alleen maar pyama's aangehad en de week daarna ook nog wel geloof ik omdat mijn vriend toen thuis was maar daarna moest ik toch mijn zoontje weer naar school brengen dus wel weer in de kleren gehezen maar wel nog de zwangerschapskleding en onderbroeken want gezone kleding zat nog niet lekker


Keizersnede mama's - Jesaih - 07-03-2011

Stef Urkel broek hahahahaha die is goed !!!!!

Ik heb ook nog een week of twee in de joggingbroek gelopen en
daarna inderdaad nog even de zwangerschapsspijkerbroek en van die grote onderbroeken
Niet echt charmant maar he het was dat of knelende pijn aan de wond
Trouwens had ik wel steeds iets aan dat over me kont kon anders was ik bang dat ze zagen
dat ik zo'n grote onderbroek aan had haahahaha
Trouwens ...sloggie heeft van die corectie strings die zitten erg lekker en komen over de wond heen
Daar kwam ik later pas achter (en houd je buik ook een beetje in toom die eerste weken )
Dus heb er nu een paar gekocht voor over 9 dagen (wanneer ik me volgende keizersnee krijg )


Keizersnede mama's - Free - 07-03-2011

Welkom nieuwe meiden!

De eerste weken na de ks heb ik in mn positie broeken en leggings door gebracht Wink Met 5 weken geloof ik, had ik weer een normale spijkerbroek aan. Maare was na de ks lichter dan voor de zwangerschap dus die broeken waar best aan t slobberen Wink


Keizersnede mama's - marleen - 07-03-2011

thnx voor alle kledingtips!! Ik heb 2 mega strakke corrigerende slips gehaald tot hoog onder de oksels. Zit top bij de wond, maar knelt rest vh lijf af hahaha. Thuis dan maar pyama aan!

Jesaih. 2e x ks. Zie je er tegen op op juist niet? Hoe oud is je 1e kindje?


Keizersnede mama's - Jesaih - 07-03-2011

@marleen Nou eigenlijk krijg ik me 3de keizersnee over 9dagen ,me oudste zoon is bijna 10 en me dochtertje is bijna 3
Ben dus nu zwanger van me 3de die op 16maart geboren zal worden (jah ze zijn alle drie van de zelfde vader:wink: hahahahaah)

Nee ik zie er niet tegen op hoor....de eerste kz vond ik verschrikkelijk ,maar nu ga ik er met alle vertrouwen in En ben ik er op voorbereid , me man is vanaf 16 maart bijna 4 weken thuis ,dus dat geeft mij alle kans om bij te komen


Keizersnede mama's - marleen - 07-03-2011

jesaih. De 16e! Das vlgnd week al! Jahoe! Wat fijn dat je man 4wkn bij huis is! Kan hij je flink helpen met de kids!! Ben je dan 38 wkn als de kleine word gehaald? Mijn man was na 5 dgn alweer aant werk. Was best ff lastig vooral omdat ik nog een zoontje van 1,5 heb.

Vandaag geslaagd met winkelen! Nieuwe spijkerbroek, 2 treggings, topje, vestje en blazer gekocht. Kan ik me weer vertonen. Kga zaterdag voor t eerst weer stappen, mega zin in!!
Zijn er hier nog meiden die er bewust voor gekozen hebben dat hun gezin nu compleet is??


Keizersnede mama's - Mutsie - 07-03-2011

Jesaih is volgende week volgens mij precies 39 weken.. Ik 38 weken en een paar dagen! Ik zie er op dit moment niet heel erg tegen op! Laat alles maar over me heenkomen geloof ik!


Keizersnede mama's - miek4 - 07-03-2011

Een keizersnee is niet fijn, maar goed als ik zou mogen kiezen voor een geplande keizersnee ipv gewone bevalling; ik teken ervoor!!

ik droeg ook leggings en positiekleding en natuurlijk oma-onderbroeken...


Keizersnede mama's - mamakip - 08-03-2011

Hihihi hier ook nog steeds voornamelijk joggingbroeken en sportbroeken en mooie grote onderbroeken van de Wibra gekocht Big Grin


Keizersnede mama's - marleen - 08-03-2011

mutsie. Wanneer krijg jij je ks? Is dit jullie 1e kindje? Fijn dat je er niet tegen op ziet!!


Keizersnede mama's - miek4 - 08-03-2011

mamakip schreef:Hihihi hier ook nog steeds voornamelijk joggingbroeken en sportbroeken en mooie grote onderbroeken van de Wibra gekocht Big Grin

Ik haalde ook "tenten" bij de wibra!! Van die mooie roze met bloemetjes:mrgreen:!


Keizersnede mama's - Mutsie - 08-03-2011

Over 9 dagen marleen, net als jesaih Big Grin


Keizersnede mama's - marleen - 08-03-2011

mutsie! Wauw aftellen dus!! Weet je al hoe laat je int zknhs moet zijn? Mocht jij je nog naar maken over de ruggeprik. Ik was er mega bang voor. Maar twas echt niks! Haha infuus vond ik zelf rotter!


Keizersnede mama's - mamakip - 08-03-2011

miek4 schreef:Ik haalde ook "tenten" bij de wibra!! Van die mooie roze met bloemetjes:mrgreen:!

Ja ja die heb ik ook!! Big Grin

Succes mutsie Smile


Keizersnede mama's - Jesaih - 08-03-2011

Grappig he mutsie en ik krijgen tegelijk onze keizersnee op de 16de , ze wilde mij al de 15 opnemen ,maar ik heb bedankt!!!!
Ik slaap graag de laatste nacht thuis bij me man en kindjes ,nou moet ik de 16 om half 7 al in het ziekenhuis zijn maar dat is geen probleem want me schoonmoeder slaapt hier dinsdag en zij doet de kindjes woensdag ochtend gewoon naar school en komt dan woensdag middag na een broodje gegeten te hebben met me kids naar het ziekenhuis

Pff ik ben al wel zenuwachtig ,maar meer voor het moment dat me gezinnetje samen komt aan het einde van de kz dan om de kz zelf ....ik wil ook zo graag weten op wie ons mannetje lijkt en hoe me zoon en dochtertje het vinden om nog een broertje er bij te hebben ......................Wat kan een week dan nog lang duren als je iets zo graag wil !!!!!!!!!!!!!


Keizersnede mama's - Mutsie - 08-03-2011

Ik ben niet zenuwachtig opeens meer. De rust zelve Wink Ben nog lekker gaan verven en zo in huis ook. Voel me opeens kiplekker.. Zal het weer wel zijn!

Mij nemen ze wel de 15e op. Je gaat dan aan de ctg en er wordt bloed geprikt en zo. En dan kijken ze of je naar huis mag. Maar ik neem m'n tasje niet mee de 15e, ga lekker thuis slapen. doet m'n zus ook altijd zo Wink

Lief dat je schoonmoeder zo behulpzaam is Jesaih!


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 08-03-2011

oh meiden, nog maar ff voor jullie, wat geweldig gewoon. Ik vond het ook wel heel speciaal om te weten wanneer ze kwam hoor Big Grin


Keizersnede mama's - Jesaih - 09-03-2011

Confusedhock::-DSmile:-o:oops::-DFeitje ; volgende week rond deze tijd kom ik net van de O.K en heb ik me mannetjes vast woehoe

(ik moest even deze kriebel kwijt)


Keizersnede mama's - Mutsie - 09-03-2011

Kweet niet hoe laat ik moet maar hoop maar dat ik ook al van de ok af ben dan Big Grin


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 12-03-2011

Ohh dames, het is aftellen voor jullie, spannend hoor. ahhh man, herinnert me zo aan mijn ks, dat je zoooo aan het aftellen was. Dit is zo spannend, omdat je dan echt WEET wanneer de kleine komt...gaaf!!!


Keizersnede mama's - Jesaih - 14-03-2011

tum-tie-dum-tie-dum ik ben erg zenuwachtig aan het worden het is me 3e maar jeetje wat kan wachten dan lang duren zeg
ik weet het nu al twee a drie weken ,maar had het liever de dag van te voren gehoord zoals bij me zoon en dochter
Want dan hoef je niet zolang te wachten en heb je geen tijd om je zenuwachtig te maken


Keizersnede mama's - Mutsie - 14-03-2011

tum-tie-dum-tie-dum-dum-dum Big Grin
Ik ben het tegenovergestelde van Jesaih, de rust zelve... Big Grin
Maar wel nieuwsgierig natuurlijk!!


Keizersnede mama's - jorina - 14-03-2011

meiden als ik hier niet meer lees
wil ik jullie heel veel succes wensen en niet al te veel napijnen :razz:
en natuurlijk heel veel knuffelplezier met jullie kindjes daarna
houd jullie rustig laat je lekker verwennen
en vooral voor jesaih blijf vooral lekker die 4 dgn in het ziekenhuis (ik ben heel eigenwijs een dag eerder naar huis gegaan want thuis kon ik ook wel stil liggen :-D)
want zodra je thuis bent begint het gewone leven weer probeer maar eens niets te doen als je al 2 kindertjes hebt das best lastig


Keizersnede mama's - Mutsie - 14-03-2011

In het ziekenhuis waar ik lig mag je niet snel naar huis als je al kindjes hebt Smile Maar ik hoop toch dat ik wel snel mag.. Vind die bedden daar maar niets.

Ziekenhuis belde net. Of ik het goed vond dat ze het opnamegesprek, ctg en bloedprikken morgen thuis komen doen. Natuurlijk vind ik dat goed!!


Keizersnede mama's - jorina - 14-03-2011

tuurlijk das altijd beter scheelt weer een ritje naar het ziekenhuis toch Smile


Keizersnede mama's - snippie - 14-03-2011

ik ging zaterdag middag onder het mes en maandag ochtend ging ik weer naar huis.
maarjah heb natuurlijk niet al een kind thuis.
maar meiden succes en geniet!


Keizersnede mama's - Jesaih - 14-03-2011

Ik hoop in ieder geval het weekend weer thuis te komen(zaterdag of zondag) , me schoonmoeder is er ,me man is 3 weken thuis en de kraamhulp is er ook dus ik denk dat het wel goed komt als ik thuis kom, en net wat mutsie zegt me eigen bedje ligt natuurlijk lekkerder
Ik zie er zo naar uit om me mannetje te knuffelen en vast te houden ,we hebben ook aan iedereen gevraagt om pas donderdag of vrijdag langs te komen zodat we die eerste dag gewoon lekker uit kunnen rusten van alles


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 14-03-2011

mutsie, oh wat fijn zeg dat ze dt thuis komen doen. Waarom is dat? Daar heb ik nog nooit ven gehoord, heerlijk.
Ik ging toen maandag onder het mes en donderdag was ik er al uit. Vond het vrij snel, was nog totaal niet op de been....

maar ohhh zo spannend voor jullie..nog twee daagjes, waaaahhhh, leuk leuk leuk Big Grin


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 15-03-2011

Lieve dames die morgen gaan bevallen ;-)

Nog een dagje en dan is het zo ver. Spannend he. Vanavond de laatste avond voordat jullie wondertje komt. Geniet nog even bewust van je mooie buik, maak nog foto's van de buik, met jou en je man....want morgen...ohhhh spannend, dan verandert er weer even wat voor jullie he Big Grin

Vooral heel veel plezier morgen. Ik vond het wel wat vervelend dat iedereen me succes wenste, want ik vond het meer leuk dan wat anders. Tuurlijk succes met de operatie, amar dat loopt wel los hoor. Dus veel plezier en geniet ervan!!!!

Kus


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 16-03-2011

MUTSIE (heb je hyves gelezen) VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE KINDJE (neem aan dat er niets hier neer mag worden gezet en heb geen idee of er ergens op het forum al iets staat, want ik heb nog nergens gekeken, hahhaha)


Keizersnede mama's - snippie - 16-03-2011

Mutsie gefeliciteerd meid!


Keizersnede mama's - Free - 16-03-2011

Mutsie en Jesaih (ga er vanuit dat alles door gegaan is vandaag Wink ), gefeliciteerd met jullie kindjes!! Ben benieuwd naar jullie verhalen!! Maar eerst lekker genieten!!


Keizersnede mama's - miek4 - 16-03-2011

Mutsie en Jesaih; als 't goed is hebben jullie nu een prachtig (en ik hoop helemaal gezond) kindje!! Ben benieuwd naar jullie verhaal!! Geniet ervan meiden!!

Ik was ging op woensdagochtend vroeg het ziekenhuis in met gebroken vliezen en weeën, donderdagavond kreeg ik een keizersnee en maandagmiddag mocht ik naar huis...


Keizersnede mama's - jorina - 16-03-2011

mutsy en jesaih van harte gefeliciteerd met 2 mooie kindjes


Keizersnede mama's - Steef - 22-03-2011

Hallo allemaal!
Ik ben ook een keizersnede mama, niet gepland overigens.
Na 1,5u persen werd er besloten om voor een sectio te gaan omdat de kleine man er niet door kwam, mijn bekken schijnen te smal te zijn.
Herstel ging heel goed/snel ik ben zaterdag's bevallen (nieuwjaarsnacht) en ben maandag ochtend naar huis gegaan, wat ik daar kon kon ik thuis ook wel.

De volgende zou ik vaginaal mogen bevallen maar mag ook meteen voor een sectio kiezen, dit laatste zal het waarschijnlijk worden want onze zoon was helemaal niet groot dus hoe klein moet de volgende dan zijn om wel te passen.
Wat ik mij afvroeg is plannen ze de keizersnede van te voren??? En wachten ze dan echt tot 40 weken of ook al evt. in de 2 weken ervoor??

ja dit is allemaal vooraf hoor voorlopig genieten we van ons kleine mannetje.


Keizersnede mama's - Free - 22-03-2011

Steef, welkom hier!

Bij mij is de ks met 39 weken gepland. Geloof wel dat dit wisselend is. Maar wel voor de 40 weken, geloof ik Wink


Keizersnede mama's - jorina - 22-03-2011

die van mij waren beide niet gepland
maar als ik wel een geplande had willen hebben had het inderdaad tussen de 38 en 40 weken


Keizersnede mama's - miek4 - 22-03-2011

Steef; wat een mooie datum; 1-1-11!! Van mij was ook niet gepland... En idd tussen de 38-40 wk bij een geplande!


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 22-03-2011

Steef, als je weet dat je een ks gaat krijgen dan plannen ze die inderdaad. Ze kiezen er meestal voor om dit voor de 40e week te doen om proberen te voorkomen dat je weeen krijgt en hierdoor een spoedkeizersnede. Mik hebben ze gehaald met 38 weken en 3 dagen. We hebben een datum gepland met de gynaecoloog.
Mooie datum inderdaad voor je kindje Big Grin


Keizersnede mama's - marleen - 01-04-2011

hey ks-mama's.
Wisten jullie dat je 3 wkn na de ks kunt/moet beginnen met littekend en buik te masseren. Ivm littekenweefsel en betere genezing! Mijn gyn ham mij daarover niks verteld. Hoorde het van mijn pelvistherapeut van umc. Ben gelijk begonnen en t litteken is na een kleine week als stuk minder hard. Dus gouden tip?


Keizersnede mama's - Mutsie - 01-04-2011

Hoi meiden! Ben hier schandalig lang niet geweest. Kom nergens aan toe met mijn kleine hongerwolf! En onze pc is ook nog eens gecrasht! Als we een nieuwe hebben kom ik hier gauw m'n verhaal vertellen. Het is me trouwens allemaal erg meegevallen! En het herstel tot nog toe ook. Ben alleen wel eens duizelig. M'n hb en zo zijn goed.. Maar als ik Aron in badje wil doen en aankleden is bijvoorbeeld te veel. Tis of in bad of aankleden. Maar dat zal wel gauw beter worden. M'n litteken is zacht marleen. Moest vd vk zsm na de ks calendulanzalf kopen...


Keizersnede mama's - VickyS - 22-04-2011

he dames, wist niet dat dit topic er ook was.. hier had ik vast veel aan gehad net voor de bevalling..

ik had dus ook een stuitligger maar wou toch heel graag natuurlijk proberen te bevallen, ook om mee te maken hoe het is weeën te hebben. ik mocht maar tot 40,5 week proberen anders zou het sowieso een ks worden. met 40,5 week moest ik op controle, we zouden dan een datum vast leggen voor de ks en toen begonnen spontaan mijn weeën, ik had binnen 7 uur 6cm maar verder ging het niet, toen hebben ze besloten om een ks te doen want ze willen het kleintje niet te lang laten zitten natuurlijk, ik had me er al wel bij neergelegd en vond het ook niet erg en was heel erg blij toch weeën te hebben gehad, toen ze mijn katheder kwamen steken braken ook mijn vliezen dus dat heb ik ook nog mee mogen maken.
het herstel viel bij mij ook heel erg goed mee, ik kan het ook niet laten om bezig te zijn en anderen alles te laten doen voor mij dus dat was wel moeilijk maar was heel erg snel weer op de been.
al bij al is het mij erg meegevallen maar toch hoop ik op een natuurlijke bevalling bij een eventueel 2de kindje.


Keizersnede mama's - Jesaih - 23-04-2011

Ik ben hier ook al even niet geweest ,maar met de drukte van de kraamtijd ben ik zoiezo niet veel op het forum geweest

Ik ben er zoooooo klaar mee ,ik heb me derde keizersnee overleeft ,en potverdorie wat vond ik het pittig om er een derde keer weer boven op te komen
natuurlijk ook omdat ik al een heel gezin heb ,maar ook omdat ik een ontstekingen heb opgelopen aan de baarmoeder en ik werd na een week of twee bont en blauw van onder er zat ook een flinke verdikking op het litteken, maar nu bijna 6 weken later gaat het allemaal wel weer ,ik doe weer alles in huis (wie moet het anders doen) en ben weer redelijk de oude:-D maar ik heb wel veel langer in het ziekenhuis gelegen dan ik van plan was ( 6dagen) en heb ruim twee weken nog met koorts rond gelopen ...echt dames dit was een hele ervaring :-? nou heb ik natuurlijk wel een prachtige zoon er voor terug gekregen ,wat een plaatje ,want ook na een kz kun je de pijn snel vergeten als je je kleintje vast hebt

Maar nogmaals ik ben er nu helemaal klaar mee , man lief gaat zich laten helpen en voor mij geen kinderen meer .....3x is scheeps recht, buiten dat is een 4de keizersnee niet aan te raden volgens de gyno.....en ik snap waarom:wink:


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 24-04-2011

Vicky, mooi zeg dat je nog weeen hebt mogen meemaken en je vliezen zijn gebroken. Lijkt me dan toch wel speciaal!
Jesiah, hm kan me voorstellen dat dat er in hakt zegt. Tjee drie keizersnedes, pittig hoor, maar respect dat je er zo snel bovenop bent gekomen hoor!!


Keizersnede mama's - lisi - 15-12-2011

Dit topic is volgens mij niet zo actief meer.. Ik krijg morgen een ks en zie er erg tegenop. Hoop dat het mee gaat vallen allemaal en ik er binnekort goed op terug kijk. Ons mannetje ligt ook in stuit en was te groot voor een versie en mijn buik te strak. Ik heb mijn gyn gevraagd het litteken inwendig te hechten ipv de krammetjes. Hebben jullie ook inwendige hechtingen gehad en is dat mooi geworden? Ik las dat je na drie weken het litteken moet masseren. Met wat dan? Kan ik dat vandaag even halen. Nog andere goude tips?


Keizersnede mama's - Free - 15-12-2011

Lisi, heb je al proberen op te beuren in een ander topic..

Kan je voor morgen alleen de tip geven, laat het over je heen komen.. Ik zat zon beetje in dezelfde situatie.. Was ook erg bang, maar echt het is me zo mee gevallen! Ik zou het zo weer doen.
Maar praat wel over je angst ook morgen in het ziekenhuis.. Zo weten ze er van en kunnen ze je gerust stellen..

Heel veel succes morgen! En geniet van de 1e momenten (en de rest) van jullie mannetje! Je kunt het meid! Zal aan je denken morgen.


Keizersnede mama's - butterfly1984 - 16-12-2011

Nou ik heb voor 4 maanden geleden een keizersnee gehad en ik zou het zo weer doen.. Heb wel een hele bevallig vooraf gehad... ik was blij dat ze zeiden dat het een keizersnee werd.. Heb er van te voren nooit aan gedacht dat het misschien wel een keizersnee zou worden... dus ook nooit bang voor geweest of wat dan ook.. maar ging hartstikke snel en heb ook maar heel weinig last gehad na de tijd.. zou het bij de tweede zo weer willen.. al ben ik wel benieuwd hoe een normale bevalling dan is.. heb alles meegemaakt tot persweeën aan toe alleen dat laatste stukje niet.. het engiste nadeel van een keizersnee vind ik dat je de kleine niet als eerst vast mag houden... normaal wordt hij direct op je buik gelegd en dat is dus nu niet het geval geweest...


Keizersnede mama's - Noor2009 - 18-12-2011

Dag Mama's,

Ik heb een keizersnede gehad op 5 Oktober. Gaat allemaal heel goed, ben snel hersteld en heb er geen last meer van.
Nu ontzettend genieten van ons 1e kindje!

Omdat ik 33 jaar ben geworden wil ik vrij snel voor ons 2e kindje gaan. maar met een keizersnede achter de rug moet je je buik voorlopig nog laten herstellen natuurlijk. Vanaf wanneer eigenlijk mag je weer zwanger worden? Tegen mij zeiden ze in ieder geval binnen 6 maanden absoluut niet zwanger worden!

groetjes
Noor


Keizersnede mama's - Free - 18-12-2011

Noor, tegen mij is altijd gezegd een jaar wachten..


Keizersnede mama's - butterfly1984 - 19-12-2011

Ik moest ook verplicht een jaar wachten... het mag wel eerder maar de gynaecoloog heeft mij gezegd dat ze het liefst een jaar willen..


Keizersnede mama's - Free - 19-12-2011

Lisi, had vrijdag al gelezen dat jullie zoon geboren is, dus bij deze, gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe jij de ks hebt ervaren.. Maar geniet eerst maar lekke van jullie zoon,Wink


Keizersnede mama's - Tinkerbell79 - 22-12-2011

GEFELICITEERD, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

Tegen mij werd ook gezegd dat je 1 jaar niet zwanger mocht worden....


Keizersnede mama's - lisi - 23-12-2011

Hoi meiden,
Vrijdag is Finn Noah geboren en hij maakt het super! Ik helaas niet zo na de keizersnede.
Ik ben bijna 2 liter bloed verloren en daarom erg zwak. Ook kreeg ik een allergische reactie op de morfine en viel mijn bloeddruk weg. Al met al een hele vervelende ervaring.. Nu erg zwak door bloedarmoede enz.
Heb trouwens een vraagje: ik bloede al drie dgn nauwelijks alleen wat bruin maar sinds gisteravond is het weer in alle hevigheid begonnen. Helderrood en met menstruatie krampen. Is dit normaal? Ben telkens op mijn hoede aangezien ik een bloeding heb gehad.


Keizersnede mama's - Linda29 - 23-12-2011

Hey Lisi, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Je hebt veel bloed verloren zeg! Mijn ervaring is dat het vloeien erger wordt naarmate je meer op bent en rondloopt. Bij allebei de keren na mijn keizersnedes was het bloeden even minder en kwam het daarna weer heviger terug, omdat ik meer bewoog en actief was. Maar als je het niet vertrouwt, kun je altijd toch eventjes de verloskundige bellen? Menstuatiekrampen heb ik ook heel erg gehad, je baarmoeder krimpt dan weer naar normale stand. Hoop dat je je snel beter voelt!


Keizersnede mama's - jorina - 23-12-2011

lisi ik heb dezelfde ervaring als linda
ook bij mij werd het bloeden weer erger naar mate in meer in beweging kwam