Zwanger Worden .NU forum [Archief]
zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Zwanger van een meerling (https://archief.zwangerworden.nu/forum-26.html)
+--- Topic: zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 (/thread-7076.html)



zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - Iris40 - 07-11-2011

Hallo allemaal,

Ik weet zeker dat er meer mensen van een tweeling in verwachting zijn op deze site. Misschien leuk wat ervaringen met elkaar te delen?

Ik ben nog voorzichtig. Vandaag op 6 weken en 5 dagen een echo met twee kloppende hartjes! Helemaal top dus. Wij hebben twee emmy's teruggeplaatst gekregen die beiden hun best doen te blijven:-)
Verder nog niet echt klachten, behalve als ik s avonds teveel eet ik een heel opgeblazen gevoel heb. Maar als ik daar op let dan gaat het goed.

wie o wie vind het leuk hier verder te kletsen?

Liefs Iris


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - Nina77 - 08-11-2011

Hoi Iris,
Gefeliciteerd met je bijzondere zwangerschap! Hier heeft het zwanger zijn van een tweeling plaats gemaakt voor het achterna rennen van een tweeling ;-) maar wilde je even komen feliciteren. Ik hoop dat er meer meiden komen kletsen, ik vond het zelf erg fijn om ervaringen te delen. Er is ook een mama van een meerling topic (ooit begonnen als zwanger zijn van een tweeling) waar je altijd nog je vragen en ervaringen kan delen. Ik hoop dat je een soepele en fijne zwangerschap hebt en dat je lekker veel echo's mag krijgen want die bevestiging is natuurlijk iedere keer gewoon fijn! Liefs, Nina


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - Iris40 - 08-11-2011

Hoi NIna,

dank je!! grappig ja...twee achterna rennen...maar wel hopelijk dikke pret!

Ik hoop ook dat er meer meiden komen meepraten.


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - 19ikke84 - 10-11-2011

Hoi Iris,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hier heeft het korte zwanger zijn van een tweeling plaats gemaakt voor voeden en luiers verschonenWink
Ik hoop idd voor je dat er meer meiden zich aanmelden. En wat nina al zegt er is een mama topic en daar kun je ook altijd terecht voor vragen


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - stiertje761 - 14-11-2011

Hoi Iris,

Zoals je weet ben ik ook zwanger van een tweeling omdat je dat alvia een ander topic gelezen had. Ik wil best ook hier meeschrijven maar weet niet of er zich nog veel meer zullen aanmelden maar tweeling zwangerschappen zijn er genoe hier.

Kun je het je al een beetje beseffen? Ik ben er nu helemaal aan gewend maar heb er de eerste drie maanden wel veel bij stil gestaan en aan het idee moeten wennen, nu ben ik er helemaal klaar voor.
Heb je al alle info binnen, zoals bv prenetaal onderzoke enzo?

liefs stiertje


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - stiertje761 - 14-11-2011

jeetje ik bedoel dus prenataal onderzoek


zwanger van een tweeling verwacht juni 2012 - poohtje - 19-11-2011

Ladies gefeliciteerd!! Hier worden mijn mannen dinsdag 1 jaar alweer, maar morgen feestje!!!
Wat ikke en nina al zeiden, ons topic is aangepast waardoor je ons even moet zoeken maar daar kun je veel vragen kwijt hoor Big Grin Als je nog spullen nodig hebt, ik heb nog wel wat hihihi!