Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Spreidbroek/heupdysplasie - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Mama zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-7.html)
+--- Forum: Algemeen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-30.html)
+--- Topic: Spreidbroek/heupdysplasie (/thread-7453.html)



Spreidbroek/heupdysplasie - zonnebloempje - 08-08-2012

Hallo Dames,

Ik vroeg mij af of hier moeders zijn met een kleine in een spreidbroek.
Ik ben zelf vandaag met mijn meisje voor een echo geweest en kreeg te horen dat ze een spreidbroek nodig heeft.

Ik ben erg boos op de artsen aangezien ze al vanaf het eerste bezoek zeggen dat ze misschien een spreidbroek nodig heeft, maar haar steeds niet wilden doorverwijzen.

Ook de fysio zei dat er niks aan de hand was en de huisarts heeft mij met niks naar huis gestuurd.
Nu is ze 6 maanden en begonnen ze er weer over. ik heb er op gestaan dat ze me zouden doorverwijzen en nu kom ik dus thuis met dit verhaal.

Ik ben erg verdrietig....
wordt mijn meisje nu geremd in haar ontwikkeling??


Spreidbroek/heupdysplasie - mdtje - 09-08-2012

Hoi zonnebloempje, da's geen leuk nieuws. Goed dat je er zelf zo achteraan bent gegaan!
Mijn zoontje heeft een spreidbroek gehad vanaf dat hij 3 maanden tot hij 6 maanden was. Omdat het in mijn familie voorkomt, was mijn moeder er gespitst op en hebben we ons via de huisarts voor de zekerheid laten doorverwijzen voor een foto. Toen bleek het inderdaad mis, terwijl ik er op het cb wel eens naar heb laten kijken toen we wilden gaan inbakeren en toen zeiden ze dat er niks aan de hand was en dat gewoon kon (achteraf bleek dat dus niet te hebben gemogen). Ook de chiropractor waar we een paar keer om een andere reden waren geweest zei dat er met zijn heupjes niks mis was. Zo zie je maar weer, op je eigen gevoel afgaan is altijd het beste!