Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Sanel - 02-10-2012

Hierbij deel 10 van jullie topic. Ik zal de andere even op het slotje doen!

Liefs Sanel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-10-2012

Yeahhhh ik mag als eerste in deel 10 schrijven Big Grin als deze net zo lang meegaat als deel 9 ga ik hierin ook bevallen whoegoeee


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Sanel - 02-10-2012

Dat ga je zeker redden!! Nieuwe delen gaan open als de oude de 5000 berichten halen dus doe je best. :mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-10-2012

Budda, en het is ook nog een even nummer! hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

Hoera, daar is deel 10!!! Uk mag komen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-10-2012

Nou Marloes hup hup!! Bevallen maar!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

@shady, hahahaha liever vandaag dan morgen!! Net bij vk geweest, alles is nog goed.... Volgende week laatste afspraak bij vk. Met 41 weken leiden ze in dus 14 of 15 oktober word ik ingeleid als uk er nog niet uit is...... Ik heb natuurlijk liever dat het vanzelf kom, maar weet nu wel een beetje waar ik aan toe ben, dat is toch wel fijn!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-10-2012

Oef binnen twee weken komt er iig weer een beeb!! Spannend!!!

Semmy ligt weer lekker in zijn grote bed! Papa moest wel bij hem blijven totdat ie sliep maar dat geeft niet. Als dat maar geen gewoonte wordt in de toekomst, dan vind ik het prima


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 02-10-2012

jeeej deel 10 ! wat ben ik blij dat ik niet heb gewacht tot dit deel whahah !

@ shady he bah toch gebroken! inderdaad jammer dat ie niet kan spelen maarja als hij er weer een klap tegen aan krijgt word het er niet beter op !

@ marloes woow je heb nu gewoon een datum maar liever eerder , ik denk 10-10 hihi dat is een mooie datum voor je ukje !

@ bubble jaa daar is ze nog ! enne ik werd er ook helemaal gek van de laatste weken, heb me ook voorgenomen bij een volgende zwangerschap de datum 2 weken verder te zeggen zodat mensen hopelijk niet weer gaan zeuren de hele tijd hahah !

@ meisje79 nou a slaapt niet altijd even goed hor hihi maar s nachts wel en hij krijgt flesvoeding en jij geeft borstvoeding dus dat kan je bijna niet met elkaar vergelijken !

vandaag gezellig bij tante muts geweest ! en c en a hebben lekker samen in de box gelegen, c was zo lief voor a hihi soort van proberen om het speentje aan a geven ! en c sopt veel op z'n vinger vanwege die doorkomende tandjes en wat denk je zit ik in de auto op de terug weg en wat hoor ik zit a op z'n vingertjes te soppen hihi hij leert snel van z'n grote vriend hihih nu moe maar voldaan op de bank ! en vrijdag gaan we op bezoek bij tante budha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 02-10-2012

nou bepje haha dan was je wel heeeel erg overtijd gegaan als je had gewacht tot dit deel Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

@shady, super dat semmy weer in z'n bed slaapt en ach dat je vent er even bij moet zitten is toch niet het ergste of duurt het lang voordat hij slaapt??

@bepje, klinkt als een gezellige dag en leuk dat a dingetjes overneemt van c!! En gezellig vrijdag naar buddha, leuk hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 02-10-2012

Marloes gaat bevallen op 10 - 10 in deel 10!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

@bloempje, dat zou wel een mooie zijn!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 02-10-2012

@bepje oooh naar muts geweest vandaag! Wat leuk!!!
Vrijdag, gezellig Big Grin

Bloempje das niet fijn van je harde buiken, hopelijk trekt t snel iver. Ik hsd ook n fase dat ik bij iedere veranderende houding harde buik kreeg.. Nu niet meer.

@marloes jaaa 10/10/2012 deel 10 hoppaaaa !
Hier zn gangetje, week weer doormidden idd. Beetje rottig.. Ben best stuk door t gemis van mn beesje.. Heeft ff wat tijd nodig, ik hou ontzettend veel van mn beessies en t zijn mn allesjes. Dus logisch dat t me raakt en mss wat extra door mn zwangerschap..

Vanavond weer gym gehad! Half u uitleg over ontwikkeling eerste periode baby, leuk! Dan half u oefenen. Volgende wk gaat t over voeding, is dus gym maar veel theorie ook, over drie wk partneravond hahaha de mijne heeft er nu al zin in ahum


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-10-2012

Nee Marloes ! 12-10-12/deel 10!!

En nee het heeft nie lang geduurd, een kwartiertje, toen sliep ie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

Meiden, vind het nu eigenlijk wel spannend worden..... En vraag me ook meer en meer af wat te verwachten en of ik het wel kan......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 02-10-2012

Marloes het is ook reuze spannend!!! Zeker omdat je niet weet wat je te wachten staat!
Maar uiteraard kan ook jij het!! We zijn ervoor gemaakt om te baren en het moeder instinct is al heel snel heel sterk aanwezig als die kleine er is!! Alles zal goedkomen meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 02-10-2012

@shady, thanks!!! Je bent een schat!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Marloes geen probleem meis! Ik snap je angst voor het onbekende best hoor, denk dat iedereen het wel herkent!

Geen mensen voor het nacht clubje??? Ik moest alleen ff plassen maar verder slaap ik redelijk goed! Al heb ik wel weer aardige druk van beneden...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

Bib!!

@shady, kon je nog makkelijk in slaap komen??

@hier, heel veel onrust gehad in mn buik, uk was echt helemaal hieper de pieper. Heb hem zelfs gevraagd of tie afscheid aan het nemen was van zn huisje, maar hij is nu weer rustig, ben wel benieuwd wat er aan de hand was.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Goedemorgen dames,

Ik ben wel wakker geweest hoor Shady.. Maar had gezellig een slaapfeestje bij me zus hahahah (c is nog niet thuis dus...vandaag pas) maar is ook zo lullig als je dan in dezelfde kamer ligt en je gaat een beetje op je telefoon kijken en ze word er wakker van hahahaha! Was om 12 uur wakker en om 3 uur luchtbed is LEK ...... Dus niet lekker geslapen (is zo'n hoog luchtbed)

Bloempje ja ben benieuwd wat mijn vk weer zegt hahahah! Maar wat gek van je pies enzo.... Dat van mij ruikt soms ook vreemd hoor en is heel donker...

Marloes Jaa zal het vandaag?? Je weet het niet hè.. Maar weer wel zeker dat het goed gaat komen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

@sam, wat balen zeg..... Ik heb toch altijd al een hekel aan slapen op een luchtbed, maar zeker als ze lek zijn!! Trok je bekken en je rug het wel om op een luchtbed te liggen??
Ik ga nu maar uit van de 14e inleiden, dan kan het alleen maar meevallen.... Zo maar eens uit bed, douche en bed verschonen denk ik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Sam jeetje op een luchtbed terwijl je zwanger ben!! Dat zou ik denk niet gedaan hebben hoor...
Balen dat ie dus ook nog eens lek ging...

Marloes Hmmzz zou het dan toch beginnend werk wezen? En ik heb ook op de dag van bevallen nog het bed verschoond dus wie weet haha!!

Semmy werd om 7:45 wakker dus hij heef het weer super goed gedaan! Nu bleef ie in zijn bed zitten en begon te huilen maar dat geeft niet


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Shady wat goed dat hij nu wel in zijn bed blijft! Hij is een groote jonge ! Me zus zei ook al zal ik op het luchtbed slapen maar die is was gezetter dan mij en heb al vaker op dat luchtbed gelegen en toen lag tie dus lekker... Ik voel me rug en bekken wel ja.
De 14e is c jarig Hahaha! Volgende week maandag komt de kamer en kinderwagen ..... Zo benieuwd! Gelukkig is c vanavond ook weer thuis! 3 dagen is toch wel lang hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Wel lief van je zus aangeboden iig!
Maar kan me voorstellen dat je het nu wel voelt!!
Oh en de kamer en wagen komen volgende week!! Jeeejjj!!!dat zijn leuke dingen!

Hier hopelijk van het weekend beginnen met schilderen in de baby kamer! Heb ik ook exht zin in!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-10-2012

Yeaheindelijk deel 10!

@Marloes,nou mag je hoor!! Wel fijn dat je nu een datum weet voor inleiden, al hopen wenatuurlijk wel dat ukkie zich eerder meld.
@AM2012, ohokay dat is wel minder zeg. Hopelijk vinden ze iets heel kleins, zodat hethuilen dan kan stoppen en ze zelf ook lekker in haar velletje komt te zitten.
@Bepje,jullie hebben toch wel fotootjes gemaakt he! Anders worden wij hier boos he,hihi.
@Samantha,nu nog op een luchtbed, moet er niet aan denken. Ben ook idd benieuwd wat de vkweer gaat zeggen.
@Shady. Yeahnacht 2 weer te pakken. Dit weekendbeginnen aan de babykamer? Naja de kleine dingen die jullie wouden doen zegmaar.

@Hier, alweer boutnacht. Kan gewoon niet slapen. Als ik slaap is het +/- 15 minuutjes en dan heb ik gelijk rare dromen. Alles doet nu zeer, sjonge, maar ja.Dacht dat verlof voor rust was, whaha. Nu wachten op telefoontje van vk voor de echo, wordt tussendoor gepland. Rest de envelopjes schrijven. .




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-10-2012

Marloes tuurlijk kan jij het ook. Wij zijn toch vrouwen! Je moet er niet teveel over nadenken en het gewoon over je heen laten komen. Vetrouw op je lichaam. Die weet zelf wat er gedaan moet worden. Hoe rustiger je de bevalling in gaat hoe makkelijker het wordt. Weet niet ofcje nog een pufcursus heb gedaan, maar zo niet. Wees niet bang dat het dan niet lukt. Bij mij zei de vk dat ik erg goed aant puffen was. Na de wee kan ik er nog ff uitgooien dat zo een achtelijke cursus dus nergens voor nodig is want het gaat dus prima zonder! Heb vertrouwen in je zelf!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-10-2012

hehe eindelijk een deel 10 maar waar nu ons deel 9 is gebleven is me een raadsel???

affijn marloes, jij mag in deel 10 bevallen en buddha, och 5000 berichten hebben we zo volgeluld toch??? hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-10-2012

sam heb je bij r geslapen??? wat leuk om er ff uit te zijn, wel kl*te dat het luchtbed lek was, das wat minder......

shady wat heb jij een grote vent!!! dan was hij er wss gewoon aan toe enuh zeg nu zelf, jouw slaapkopje slaapt toch overal hihihi

hier gister tante bepje met kleine a op bezoek gehad, jemig wat gaat de tijd toch altijd hardSad het was wederom super gezellig weer ff bij te kletsenSmile

daarna meteen door samen met pat om foto`s op te halen van ons schatje, oh echt stond echt te zwijmelen bij het zien van de foto`s en het was dat pat me tegenhield anders had ik ze allemaal genomenWink nu een hele trotse happy mama dat c nu eindelijk een plekje heeft aan de muur in de woonkamerSmile

vanavond nog ff eentje op de babykamer ophangen en van de overige foto`s een collage maken als kerstkadotje voor opa en omaSmile

(ik zal er foto`s van maken en aan iemand hier vragen ze te plaatsen, komt goed!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Muts en Shady en druifje en bloempje en ik?? Of moeten wij in deel 11 bevallen Hahaha en bubble niet vergeten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-10-2012

zo nu ff snel douchen en aankleden en op de kleine man wachten die zo wel weer een keertje wakker zal wordenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Muts: ja ik heb bij r geslapen Hahaha! Leuk joh foto's van je mannetje! En gezellig dat bepje op bezoek kwam! Time flies when your having fun Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-10-2012

moet ik nog een keer bevallen samanth???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 03-10-2012

ik weet wel wat je bedoeld hoor hehehe

tuurlijk mogen jullie ook in deel 10 bevallen maar buddha begon er zo over hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 03-10-2012

Marloes ik heb veel gehad aan het boek ´veilig bevallen´ van Beatrijs. Je moet een beetje door het promopraatje natuurlijk en en thuisbevallen heenlezen (was een beetje achterhaald vond ik zelf) maar de bottomline sprak me erg aan: als je met een positieve houding de bevalling ingaat (´ik kan het´ en ´gaan met die banaan´) dan ben je al halverwege. Op mp staan zat exemplaren te koop.
Het is wat Ikke zegt: laat het over je heen komen (je weet toch niet wat je moet verwachten). Je kan het!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Weet niet meer wie het zei maar idd de kleine dingetjes die we willen doen! Is alleen de vier muren weer wit schilderen en daarna drie muren zilver en eentje roze schilderen. De oranje accesoires zijn zo verwijderd natuurlijk! Maar ja het moet wel even gedaan worden... En daarna het bedje weer omhoog zetten en de klamboe ophangen en dan zijn we klaar! Hoppa!!

Muts leuk dat jullie de foto's hebben en dat je er zo blij mee bent!! Super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-10-2012

samantha1987 schreef:Muts en Shady en druifje en bloempje en ik?? Of moeten wij in deel 11 bevallen Hahaha en bubble niet vergeten

Ik ga alleen voor een even getal! Dus dames prima als ik niet in deel 10 beval, maar zorg dan wel ff dat deel 11 op tijd wordt vol geluld!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 03-10-2012

Marloes, ik kan je niet helpen met je gevoel over of je het wel kunt, ik maak me (tot nu toe) nog helemaal niet druk over de bevalling en leef nog in de gedachte dat het niets meer is dan een enorme drol eruit werpen... Maar wat Meisje zegt is misschien wel een goed idee om een boek te kopen (moet je wel opschieten hihihi). Ik heb dat met borstvoeding dat ik denk dat dat nog wel eens lastig kan gaan worden ik heb nu een boek besteld en dat zorgt ervoor dat ik me er iets rustiger onder voel.

Muts, ben erg benieuwd naar je foto's!

Sam!!! Ga dan ook niet op een luchtbed slapen! Muts! :oops:

Hier, redelijke nacht gehad, tot 10 uur geslapen met tussenpauzes. Toch wel raar als je beginnend uitgedroogd bent, en wel 3 x op een nacht moet plassen. Hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Marloes bevallen in de 11e maand in deel 11 maakt samen 22 dus geen probleem!! Haha
En een grote drol uitpoepen... Ja zo kan je het zien... Maar dan net ff anders Whahahaha!!
Nee het is echt nergens mee te vergelijken... Naast dat het pijnlijk is is het ook super mooi!!
Ik zie er een beetje tegenop maar kijk er ook enorm naar uit! Vooral het eindresultaat doet je alles snel vergeten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Bedoelde natuurlijk bloempje... Sorry!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 03-10-2012

@ marloes toen het bij mij zo dicht bij kwam dacht ik ook, eh kan ik dit wel maar het is toch ook gelukt bij mij ! en wat iedereen zegt het is het waard en de pijn ben je zo vergeten ! na 3 dagen had ik het al over een tweede whahaha

@ shady wat goed van semmy dat ie in z'n nieuwe bedje heeft geslapen ! enne ik dacht dat jij de babykamer zou laten zoals ie was hihih !

@ muts was zeker weer even gezellig enne als je de foto's doormailt wil ik ze er wel even opzetten hor ! en ben benieuwd naar de foto's van c ! en die van c en a samen hihi !

@ duifje dat schiet niet op als je iedere keer maar een kwartier slaapt natuurlijk !overdag een dutje doen ??

@ hier a was gister helemaal over de seik gisteravond echt krijzen de hele tijd Confusedhock: uiteindelijk was ie stil en om 12 uur op bed, 6 uur een flesje en toen nog allebei een dutje gedaan tot kwart voor 12 dus ben wel weer tevreden !

@ samantha he bale dat je weer niet lekker heb geslapen maar op een lek luchtbed is ook niks ! volgende keer gewoon je zus erop laten slapen hor !

@ bubble hoe is het bij jou ??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Bepje ja klopt we zouden de babykamer laten zoals ie was maar nu het een meisje is vind ik het toch ook wel weer leuk om er een iets meer meiden kamertje van te maken haha!! Wispelturig als ik ben..

Wat vervelend dat a zo over de zeik was, inmiddels weer beter nu denk? Jullie zijn nog niet zo lang wakker haha! Heerlijk hoor, die tijd is hier geweest! Maar ik vind het nie zo erg als dat ik eerst dacht. Dacht echt dat ik er vreselijk aan zou moeten wennen maar dat valt me echt alles mee! Maar heb dan ook wel mazzel met dat uitslapertje van me. Ben zeer benieuwd als hier straks twee ukkies aanwezig zijn...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 03-10-2012

hey meiden!! ik heb hier lang niks geplaatst!! ik volg jullie nog steeds zo nu en dan en tis goed te lezen dat er steeds meer gezonde kindjes geboren worden!! jullie verdienen het allemaal zo Smile

voor de meiden die op t eindje lopen... come on... nog ff doorbikkelen!! jullie kunnen het!!!

groetjes, jullie vroegere meeschrijfmaatje Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

Dank jullie voor de geruststellende woorden!! Oh heb mezelf weer in bad geplaatst, manlief is in huis en houdt z'n telefoon bij de hand voor als ik eruit wil hahahha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

Weer helemaal schoongeweekt en zelf uit bad gekomen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Nou marloes je ben d'r helemaal klaar voor zo te horen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

@samantha, ik wel, maar uk nog niet volgens mij..... Hoe is het bij jou?? Wanneer mag je weer naar de vk??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

17 oktober mag ik weer... Zit nu aan een boterham met pindakaas en een korstje met hagelslag 😳 erg hè...

De beeb komt wanneer die wil hey


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

Lekker hoor!! Ik lust eigenlijk ook wel wat!! Oh afgelopen week maar 1.1 kilo aangekomen ondanks 2 bbq's en een verjaardag...... Helaas nog maar 2 kilo van 100 verwijderd..... Ben nu 25 of 26 kilo aangekomen.........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Okej marloes... Ze zeggen dat het er zo weer af is... We zullen het zelf ook nog meemaken of het wel of niet waar is ...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

We zien het wel en anders krijgen we er wat moois voor terug en doen we er gewoon wat langere over om weer in model te komen Hahaha... Zit nu lekker een appeltje te eten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Ja dat is waar! We hoeven niet net zoals doutzen en Beyoncé weer in 3a4 weken in maatje 34 te passen toch...Hahaha

Goed hoor een appeltje haha ik had echt zin in een boterham met pindakaas Smile slecht hè hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

Heerlijk!! Vanmiddag ook boterham met pindakaas en een boterham met pure hagelslag op hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 03-10-2012

Wij zijn wel slecht Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 03-10-2012

En het dan gek vinden dat uk er niet uit wil hahaha!!! Maaruh pindakaas is toch gezond?? En pure hagelslag is ook niet slecht.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 03-10-2012

Bib.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 03-10-2012

Ik was bij semmy totaal 18 kilo aangekomen en heeft me ruim een jaar gekost om alles er weer af te krijgen plus twee kilo extra eraf maar daardoor bleef ik wel stabiel met mijn gewicht. Ik ben minder gaan snoepen en meer gaan bewegen. Sowieso drie uur in de week Streetdance en Jazzballet maar daarnaast dus veel wandelen en fietsen met de kleine. Maar ik ben wel altijd aan mijn lijf blijven zien dat ik kindjes gebaard heb..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-10-2012

Dames jullie gaan me toch niet lekker maken met een boterham hagelslag he, krijg gelijk honger, haha. Maar ga niets meer eten wil onder de 15 kg blijven, zit nu op totaal van 10 kg.

Vandaag liggingsecho gehad. Kleine loopt 1,5 week achter, maar hoefde me geen zorgen te maken. Genoeg rust pakken en dan kon de kleine nog beetje groeien. Ze verwacht gewoon een kleine bij de geboorte, naja we zien wel, wie weet zit ze er wel naast.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-10-2012

Druifje vind het vreemd dat ze tegen je zeggen datcje uk 1,5 weken achter loopt. Tegen mij zeiden ze altijd dat ze gewoon kleiner fan gemiddeld was. De laatste twee keer voelden ze en zeiden ze nouvhet worrdt toch een gewoon gemiddeld kindje. Toen kwam ze eruit en zei ze zo das een ukkie. Nou ze woog dus 2725. Een groot stuk onder het gemiddelde dus, maaar maakt niks uit ze doet het goed en das het belangrijkste. Ukje had een hele dunne navel streng en tja dus minder voeding.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-10-2012

@Ikke, ze zei het kwa opmeten zeg maar, op beeld zag je het ook, kwam steeds dan uit op 34/35 weken. maar ze zei ook, dat het niet erg was. Dat smurf gewoon kleiner is dan gemiddelde, maar we geen zorgen hoefde te maken. Als ik maar nu gewoon meer rust pakte, zodat kleine nog wel lekker kon blijven groeien. Ze zei ook dat ze denkt dat de kleine onder de 6 pond zit. Dan betekend dan ook iets van 2800 gram toch? We zien wel. Met de extra echo's vanwege weinig bewegen, was groei steeds goed, dus eigenlijk maak ik me totaal niet druk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 03-10-2012

Uhm 6 pond bij geboorte bij 40 weken dan he, haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 03-10-2012

Druifje hihi bij 40 weken maar dat begreep ik al. Dus het wil eigenlijk zeggen dat jectecdruk bezig bent. Nou alst daardoor komt verklaard dat hiercook deels waarom l.ana zo klein was. Rustig aan doen. Wat iis dat?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-10-2012

Nog nacht club leden??
Wat een regen zeg!! Jemig! Wat ligt dat toch altijd heerlijk dan!! Ik moest weer eens plassen en voel nu weer heerlijke steken.. Mensen zeggen ook steeds meer dat het lager is gaan zitten, nou dat klopt zeer zeker!! Pfff
Zo dat was weer ff mijn klaag moment, ik ga weer slapen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 04-10-2012

Bib

@bubble, wel 's ochtends bibben hoor, anders zitten we heel de dag in spanning..... Hoe gaat het??

@druifje, hier zeggen ze ook een kleintje, we zien het wel meis, als het maar gezond is!!

@Ikke, oh dat had ik nooit begrepen, dat bij jou de navelstreng dun was..... Ze hebben bij ons wel gekeken naar de druk in de vaten van de navelstreng en die was normaal....

@shady, balen dat je weer wakker was!! Ik slaap gelukkig weer door..... Mss straks als de kleine er is dat ik me weer bj


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 04-10-2012

hej meiden,

hoe gaat het?

shady,klote dat je vannacht weer bij de nachtclub was...

bubble,hoe gaat het met jou?

marloes,ook nog geen tekenen dat het einde in zicht is?

druifje,6 pond is toch nie klein? is toch gemiddeld?

qua afvallen na de bevalling...ik was 11kg aangekomen en ben nu 13kg afgevallen en j.ay-lee is nu 16dgn(dit was al na een week eraf)...dus het kan er wel weer snel af zijn...en ik heb weleens gelezen dat je met borstvoeding geven nog sneller/meer afvalt...(ik doe geen bv)


@hier,alles gaat zijn gangetje...ik ben alleen vreselijk moe....zit om een poep en een scheet te janken en de nachten breken me behoorlijk op...eerst tijdens de zwangerschap dat ik al maanden geen nacht doorsliep en nu met de nachtvoedingen natuurlijk ook niet...zit er btje doorheen...blegh!
maargoed,j.ay-lee is echt om op te vreten en ik blijf hem maar zoentjes geven hahaha...hij zal wel gek van me worden hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-10-2012

samantha1987 schreef:Ja dat is waar! We hoeven niet net zoals doutzen en Beyoncé weer in 3a4 weken in maatje 34 te passen toch...Hahahaa

maatje 34 red ik ook niet met 52 weken hoor Wink

Vandaag dierendag jeeej! Ben altijd goed voor ze maar ga toch n extraatje halen.
En n kaarsje voor mn beesjes die er niet meer zijn..

Marloes en bubble zet m op he


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-10-2012

Sil pff ik ken je gevoel. Je bent dan zo moe dat je gewoon erg weinig kan hebben. Hopen dattie snel door gaat slapen.

Marloes dat van de navelstreng zagen ze ook pas bij de geboorte.

Jeej vanavond naar winked met vriendlief en morgen weekendje center p*rcd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-10-2012

Ikke 24 schreef:Druifje hihi bij 40 weken maar dat begreep ik al. Dus het wil eigenlijk zeggen dat jectecdruk bezig bent. Nou alst daardoor komt verklaard dat hiercook deels waarom l.ana zo klein was. Rustig aan doen. Wat iis dat?

Dan krijg ik een peuter!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-10-2012

Marloes en Bubble, hou die kleintjes binnen vandaag! Anders worden ze later altijd gepest dat ze op dierendag jarig zijn. Dus nog ff een dagje wachten.

Ikke, al vast veel plezier dit weekend! Als het goed is wordt het weer morgen beter.

Sil, helaas meid ik kan je geen enkele tip geven, alleen blijf lekker genieten van je kleine kereltje en misschien dat het dan wat makkelijker te accepteren is...

Druifje, lijkt me dus duidelijk wat nu te doen tot het eind van je zwangerschap. Maar 6 pond vind ik niet echt heel klein. Ja tuurlijk tis geen dikkerd maar heel klein ook niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

@Marloes, nee idd we zien wel, als kindje maar gezond is. Hoe was jou nacht?

@Sil, uhm wat balen van je rotnachten zeg. Dan is het niet zo gek dat je er even doorheen zit. Wel blijven babbelen he. Gelukkig kun je wel weer heerlijk genieten van je mannetje.

@Buddha, ja voor jou we een dubbel gevoel dag. Eerst het trieste nieuws int weekend en nu dierendag. Steek idd maar kaarsje op. Denk dat wij straks ook wel wat lekkers gaan halen voor de diertjes.

@Bloempje, de nacht goed doorgekomen, net zoals gisteren. Toen had je goede nacht toch?

@ 6 pond vind ik eigenlijk ook niet super licht. Zit net onder het gemiddelde. Ze gaat er dan vanuit dat smurf dat max weegt en waarschijnlijk dus wel minder zal wegen. Naja dan maar lekker groeien na de geboorte hoor. Ik houd me nu al aardig goed aan de rust. Ik doe wel dingen, maar echt het tempo zit er niet in en kan over simpele dingen dagen doen. Ben ook te moe ervoor. Begin me wel steeds meer schuldig te voelen en dat hoeft niet, weet het, maar oh wat ben ik blij als ik weer wat meer kan. Maar goed dat gaat nog wel effies duren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

@Marloes, hoe is het trouwens nu met je schoonzus. Gaan ze het echt doorzetten met 37 weken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

Oh ja vanaf wanneer zijn jullie het zogenaamde vluchtkoffertje gaan inpakken? Denk dat ik het nu maar eens moet doen of niet? Vind het zo'n raar idee eigenlijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-10-2012

Druifje, ik heb best een goede nacht gehad voor mijn doen. Maar mn moeder is hier vandaag dus moest op tijd mn bed uit, had nog wel een paar uur kunnen slapen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 04-10-2012

Ik kreeg het advies om die met 37 weken klaar te hebben staan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 04-10-2012

Bloempje een peuter hahaha!
Druif ik was ook niet zo vlug. Ik denk dak hem zo rond de 38 weken had staan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-10-2012

druifje, alles in geboortegewicht tussen de 2500 en 4000 gram is normaal dus tja wat is een gem????? wel rustig aan doen om je uk zoveel mogelijk reserves mee te kunnen geven(en uiteraard is rust voor de baby nu ook nodig) dan komt het vanzelf wel goedWink

bloempje haha een peuter!!!! ach dan ben je er snel vanaf als ze jou met 37 weken al willen laten ontploffen hahaha

ikke, oh wat fijn, lekker een weekendje er tussen uit! geniet ervan!!!! welk park pak je??

bepje, wat jammer dat a na zo goed zijn best te hebben gedaan de avond onrustig wasSad wel een redelijke nacht dat is dan wel weer het voordeel hihi
kom er niet aan toe steeds maar ga ze proberen op fb te zettenWink

sil, moeilijk om rust te pakken en `los` te laten he, jezelf ff afzonderen is ook lastigWink

marloes, met die kilo`s zal het vast wel goed komen als je het maar de tijd geeft!

zo nu moet ik rennen naar mijn piepers die staan te koken en de rest ff klaar zetten/maken........hopelijk tot later!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 04-10-2012

Sorry, ik lees net dat ik s'ochtends even een melding met doen betreft bib of bub! Het is nog een bib en geen tekenen aan de wand....nu heb ik een FB account aangemaakt en heb ik nog minder tijd om hier het een en ander te melden....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 04-10-2012

Druifje schreef:Dames jullie gaan me toch niet lekker maken met een boterham hagelslag he, krijg gelijk honger, haha. Maar ga niets meer eten wil onder de 15 kg blijven, zit nu op totaal van 10 kg.

Vandaag liggingsecho gehad. Kleine loopt 1,5 week achter, maar hoefde me geen zorgen te maken. Genoeg rust pakken en dan kon de kleine nog beetje groeien. Ze verwacht gewoon een kleine bij de geboorte, naja we zien wel, wie weet zit ze er wel naast.

Hey Druifje,sta je onder een gynaecoloog? Ik vraag dat omdat de vk bij mij niet gaan checken op orde kleine goed groeit en wel of geen groei achterstand heeft.....sorry misschien dat ik het vergeten ben....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

@Bloempje, ach je hebt wel een leuk gezelschap gehad vandaag. Dat maakt het goed dat je er vroeg uit moet.

@bubble, jou heb ik nog niet op facebook, hihi.
Ik zit bij de vk. Ze doen standaard een liggingsecho. Is ook niet altijd geweest hoor. Maar blijkbaar deden ze gelijk de groei etc meten, dacht dat het meer hoorde bij een groeiecho, of hoe zoiets ook heet en die doen ze alleen uit noodzaak als ze twijfelen. Dus waarom dit is gedaan weet ik niet, misschien hun 2 in 1 ofzo. We wisten sowieso al dat koppie beneden lag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 04-10-2012

@Druifje pin je niet teveel vast op gemiddelden van de vk of gyn; ik zou een gemiddeld kind krijgen en da´s ook niet helemaal gelukt (ze zaten er 700 gr naast en dat vind ik best veel). Ik pakte ook mijn vluchtkoffer met 38 weken maja ik had al een voorgevoel dat mijn kleine te laat zou komen.
@aankomen: er is nog hoop, na 4 wkn zat ik op mijn startgewicht. Bortvoeding geven helpt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

@Meisje, we hebben ook zoiets, we zien het wel. De kleine doet het goed, als het maar gezond is.

Nou al die borstvoeding verhalen en afvallen, nu hoop ik helemaal dat het gaat lukken, haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-10-2012

doe je goed meisje!!!

en druifje, aan schattingen heb je helemaal niks!!!!! hier werd c.olin als grote baby geschat(zelfs door gyn in zh na echo en metingen) en was nog geen 7 pond..........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-10-2012

druifje, als je aan bv wilt beginnen moet je echt een knop omzetten en ervan overtuigd zijn dat het gaat lukken, als je er in staat van ach ik zie het wel en ik ga het proberen dan kan het nog wel eens flink tegen kunnen gaan vallen.......bv is iets wat je wilt en gewoon gaat doen hihi met die instelling kom je er!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 04-10-2012

ik moet er alweer vandoor, ik ga eens proberen c.olin vroeg in bed te hebben vanavondSmile eens kijken of dat werkt........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-10-2012

@Mutsiemuts, nou eigenlijk ga ik er wel gewoon vanuit. Kleding erop gekocht. Flesvoeding zie ik juist niet zitten :-P. En zie me al helemaal liggen/zitten met de kleine aan de tiet. Gewoon ons momentje. ok er zullen mindere periodes zijn, maar die neem ik voor lief ;-). Maar zie het als iets van zo van vrouwen zijn er voor gemaakt. Maar degene die flesvoeding geven, maakt niet uit hoor!!!! Ik val niemand aan, is ieder zijn ding!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 04-10-2012

Zo rustig hier.......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 04-10-2012

Ja bubble allemaal in dromenland! En is het rustig bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 05-10-2012

Ff heel kort want is morge weer vroeg dag en erg hectisch met laatste spullen inpakken en naar de auto sjouwen(wonen drie hoog zonder lift en auto staat 100meter verderop pff). Zijn vanavond naar wicked geweest en me zus heeft opgepast. Is allemaal goed gegaan maar had niet anders verwacht.
Muts we gaan naart heidebos. Leuk maar ook een hoop gedoe met alle spullen. Jaja we gaan een weekend weg met...... Een dakkoffer. Haha zoveel moet er mee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-10-2012

Have fun ikke!! En het lijkt me een hele volksverhuizing Smile maar eerstaanwezend als het goed is een paar leuke dagen tegenover Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 05-10-2012

Eerstaanwezend wat stom hahahaha iPhone hè maakt zijn eigen woorden...
Het moet zijn er staan een paar leuke dagen tegenover


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

Bib

@Ikke. Veel plezier!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Ikke veel plezier!!

Ik was vannacht meerdere keren wakker hoor maar ben ook nog bij semmy geweest want die heeft se hele nacht liggen hoesten en lat ondersteboven in bed enzo... Vanmorgen om 7:15 wakker maar dat kwam op zich mooi uit want hij moet zo naar school! Ik wilde die tijd gebruiken om het huis helemaal schoon te maken maar heb mega last van mijn buik dus ik doe denk maar een paar dingetjes en de rest komt dan wel hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@shady, lekker rustig aan doen dan.... Geniet van die paar uurtjes dat je je handen even vrij hebt.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

Heb moeite alles bij te houden sorrie dames ik lees echt n paar x paar dag maar reageren lukt niet zo hendig, nog max zeven weken werken en dan heb ik zeeën van tijd Wink

Druifje bedankt voor je lieve woorden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@buddha, geeft toch niets!! Nog maximaal 7 weken tot je verlof, schiet echt al op!! Hier nog
2 dagen op de teller.... Dacht gisterenavond/vannacht dat het snel kon gaan, maar na een paar uur heel veel harde buiken/weeen hielt het weer op en heb ij vanaf 3 uur weer gewoon geslapen...... Echt ik heb een hekel aan wachten en onduidelijkheid


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

Marloes snap dat t irri is omdat je "gewoon" moet afwachten en niks kunt doen.
Dus wel wat gerommel vannacht.. Spannend!

Dames bij kv zijn de babylotiondoekjes in de aanbieding, doos van 12 pakjes (à 72st) voor € 11,99 ipv € 22,68
Is dat echt n aanbieding of zijn ze altijd zo duur? En zijn t fijne doekjes? Anders heb ik wel goedjoop n doos maar als t geen fijne.zijn is t ook zoiets.

Frummel heeft vd wk n groeispurt gehad denk, echt weinig beweging en sinds gister is de kleine weer lekker aan t duwen draaien en wat schoppen. Ik heb ook.soms dat ik wel tien soort trillingen achterelkaar voel, haha heel gek gevoel. Vraag me ook vaak af wat die eine daar toch allemaal aan t doen is haha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@buddha, doekjes kosten normaal € 1,89 per pak geloof ik en shady is zeer positief over de doekjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Ik vind het idd heerlijke doekjes! Zowel van Etos als van kv. Ik koop ze dan ook elke keer als ze in de aanbieding zijn bij de 1 of de ander.

Marloes wat gek he?! Nog maar twee dagen!!! Ben benieuwd wanneer die ukkies besluiten te komen bij buddha en jou!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Pffff Bubble dus!! Raak altijd door de war met jullie twee!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Ikke het is wel op en top romantisch weer om lekker in een vakantiehuisje te zitten met je gezinnetje! Veel plezier meid!

Shady, hoe vind je zoontje het op 'school'?

Budda, maakt toch niks uit! Ga je vandaag nog zwemmen? Hier kun je op de straat wel zwemmen Wink

Marloes en Bubble, schiet nou eens op! Ik wil BABYNIEUWS lezen!!!!

Hier is de eerste opzet van het geboortekaartje binnen. Ben nu al helemaal verliefd! hahaha Had nog wel een paar dingen wat ik anders wilde, dus dat maar ff door gegeven en nu weer wachten. Maar zo grappig om ineens de namen op het kaartje te zien staan.

Verder is puck hier heel erg druk de laatste 2 dagen, en heel irritant want zit steeds onder mn ribben te drukken. haha Ondertussen heeft mn buik ook een groeispurt gemaakt, en begint nu in de weg te zitten.