Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend in juli 2014 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend in juli 2014 (/thread-7846.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 11-06-2014

Het is wel echt rustig hierzo ja..

Twinmama super, dat wordt echt aftellen dan! Wel een mooi streven zo, met die ballon naast je bed hihi.

Shadylady dat is ook wel lekker een dag je handen vrij te hebben zodat, mocht het niet doorzetten, je in ieder geval wat energie op hebt kunnen doen.

Ik ben ook weer wakker, dus zo maar even een boterham eten en verder rustig in de tuin zitten lezen. Na 3 weken verlof begin ik de boel beter de boel te kunnen laten. Hopelijk werkt dat positief voor de bevalling. Voel me nu weer redelijk fris en fruitig haha, fijne middag dames!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-06-2014

Geniet van het mooie weer meis!
Ik lig weer lekker met mijn ipad in mijn bed hihi.
Heb nkg steeds wel wat last maar het blijft nog steeds vrij rustig


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 11-06-2014

Hier nog geen bevalling hoor meiden :-) we zijn voornamelijk druk met babykamer en kamer van mijn zoontje vandaar dat ik ook wat minder actief ben hier. Maar merk wel dat dit de laatste loodjes zijn zeg pff heb weinig energie en mijn voeten zijn ook niet meer dun te krijgen.
Wordt wel echt spannend hier met de voortekenen! Ik ben benieuwd wie het eerst gaat bevallen :-) ik niet hoor :-) nog ff wachten maar! Lig nu weer ff plat, wel fijn. Manlief is hiernaast aan het zagen dus van slapen komt het niet echt, maar mijn zoontje hoor ik nog niet terwijl hij er aan de andere kant naast ligt...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-06-2014

Succ es nog met de verbouwing meis!
Jouw voeten dus ook lekker uit hun velletje aan het knappen...heel irri!!
Lekker dat je even Kan liggen nu!
Ja ik ben ook echt benieuwd wie er als eerste gaat!!
Denk dat ik zelf een goede kanshebber ben maar ja het kan ook zomaar nog een paar dagen of zelfs weken duren dus zegt niks


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 11-06-2014

Hey Twinmama fijn dat je een datum hebt spannend hoor ! En Shady ben eens benieuwd hoelang jij nog loopt hihi.

ik ben net terug van het ziekenhuis ivm ctg vanwege minder leven voelen. Ctg was gelukkig goed en dan morgen nog een controle ctg. Mupje is wel weer amper gegroeid en ligt nu 3 weekjes achter dus het word een mini. Sorry voor het korte bericht maar zit er even doorheen !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-06-2014

Rustig aan sennie. .. Gelukkig was de ctg goed maar snap dat je er even doorheen zit. De groei blijft behoorlijk achter zo he? Sterkte meis!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 11-06-2014

Heh bah Sennie, dat gaf wel even een hoop ongerustheid denk ik dat je de kleine minder voelde. Fijn dat de ctg wel goed is, maar wel vervelend zeg dat de kleine zo achterblijft in groei. Wat voor advies geven ze daarvoor? Rust of niet?

En Twinmama, fijn hoor dat je nu een datum hebt waar je in elk geval naar toe kan leven zolang er nog niks gebeurt in de tussentijd. Nog even en je kan je boys in handen houden :-)

Is het weer rustig bij jou shady? Of rommelt het nog steeds? Ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt bij jou!
Hier heerlijk kunnen rusten vanmiddag, dus ben nu nog klaar wakker :-) Maar manlief is ook nog aan de klus boven dus ik wacht ook nog maar ff met slapen :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-06-2014

Het blijft zeuren hier hoor. Morgen naar de gyn en misschien vraag ik wel of hij ontsluiting wil checken. ..

Wow je mannetje nog zo laat aan de klus?? Wat een bikkel! Lekker dat je vanmiddag heb kunnen rusten he?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 12-06-2014

Sennie dat is even schrikken. Gelukkig was de ctg goed. Hopelijk vandaag weer. Pas een beetje op jezelf en je ukkie hoor meis!

Sabrina is het bij jou nog nachtwerk geworden? Wat een bezige bijtjes zijn jullie met al dat geklus! Is de babykamer al bijna klaar? Gelukkig heb je gisteren ook even je rust kunnen pakken.

Shadylady succes vandaag bij de gyn.

Hier weinig nieuws. Vanacht alle uurtjes langs zien komen dus dat wordt vandaag weer mn gemak houden.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 12-06-2014

Sennie was voor jou ook wel spannend dan, wel goed dat ze vandaag nog controle ctg doen. Weet je al wat voor plan ze voor je hebben ook ivm de groeiachterstand van je baby? Moet je ook rust houden?

Sabrina dus nog volop aan het klussen, wel fijn dat je overdag ook lekker kan rusten, geniet ervan zo lang het nog kan. Jullie hebben wel een mooie periode nu voor je verlof, heerlijk weer zeg, zodra er dadelijk bezoek is ga ik ook lekker naar beneden en even van het zonnetje genieten.

Shady ik ben benieuwd hoe het nu met je is en hoe het was bij de gyn.

Hier nog steeds alles rustig


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 12-06-2014

Nou ze weegt nu ongeveer 2450 gram dus ze mag als ze komt gelukkig wel gewoon mee, vk wilt alleen weten waarom ze het steeds zo goed deed en nu amper groeit. Heb morgen groei echo via gyn en daarna afspraak bij gyn dus maar even vragen wat er nu verder gaat gebeuren. Vermoedelijk is de kwaliteit van de placenta niet goed genoeg om haar optimaal te voorzien van voedingsstoffen maar vooralsnog niks ernstigs dat ze gaan ingrijpen. De gyn gaf in ieder geval aan dat ik hier zelf weinig invloed op heb, wel natuurlijk proberen veel te rusten en goed te eten Smile. De laatste loodjes he dames !


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 12-06-2014

Nou..hehe hier ben ik ook weer..kon tot vanmorge niet op de site komen.even alles bijgelezen.
Twinmama. Fijn dat je nu een datum hebt zeg!!
Shady.wat spannend nog alles rustig bij je nu??
Sennie,hopelijk is de ctg vandaag weer goed!! Rustig aan meid..!! Kan goed begrijpen dat je er ff doorheen zit nu..hopelijk kunnen ze je toch snel helpen.

Hier gisteren bij de verl.op controle geweest. Nou meneer was nog niets ingedaald.dus heef ze toch even een afspraak bij de gyn.gemaak voor volg.week donderdag. Kijken als er evt een reden voor is. De verl.zei dat het waarschijnlijk wel een zware was. En dattie daarom niet indaalde vanwege de grootte. Dus zou kunnen dat de gyn volg.week zegt. We kijken als we hem eerder laten komen of dat ze me gewoon door laten lopen. Volg.week maandag weer na verlosk. Ze zei het zou kunnen dat die dan natuurlijk wel wat is gezakt. Mja ga er niet vanuit. Toch wel spannend..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 12-06-2014

Mupke jij dus ook een flinke... Hier ook hoor. Maar deze meneer is wel gewoon goed ingedaald..vanmorgen zei de gyn ook weer, deze is best aan de maat!! Whahahahaha

Sennie hmmzz vervelend dat je er zelf geen invloed op kan hebben... Maar gelukkig is er nog geen reden tot zorgen!
En der gewicht is dus goed genoeg om lekker mee maar huis te mogen, dat is fijn!

Hier verder alles weer rustig...het is gewoon echt flink voorwerk geweest. De gyn heeft niet gekeken naar ontsluiting. Ik heb er ook niet naar gevraagd hoor. Dacht ook, ja en dan? Dsn weet ik misschien dst ik 1 of 2 cm heb. Nou, daar kan ik verder evengoed niks mee. Dus wee wachten volgende week donderdag gewoon af. Als ik dan de goede tref wil ze wel kijken voor ontsluiting en evt strippen. Maar volgens mijn man gaan we volgende week donderdag niet halen haha. Ach we zien wel. Kleine komt wanneer die wil.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 12-06-2014

ja daar gaan ze wel vanuit, bij de gynacoloog zouden ze dan ook na de groei kijken, dus ben benieuwd


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 13-06-2014

Vannacht volle maan geweest maar nkg geen baby hier hoor hihi!

Twinmama bij jou ook alles rustig?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 13-06-2014

Hier bij mij ook nog alles rustig, lig weer aan de ctg nu maar ziet er voor zover ik kan zien gewoon goed uit. Heb al grapjes gemaakt dat ik vanavond tijdens de wedstrijd aan de gang ga 😉

Sennie, wel fijn dat ze extra controleren en probeer idd wat rust te pakken als het lukt dat kan ook meehelpen voor de groei, hoeveel weken ben je nu?

Mupke, ben benieuwd of jou kindje nog gaat indalen voor je afspraak hebt, weet je of het een natuurlijke bevalling word of dat je een keizersnede krijgt?

Shady, fijn dat bij jou ook alles rustig is nog, kan je volgende week feestje van Semmy lekker vieren als het zo aan blijft houden.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 13-06-2014

Haha nou het zou zomaar kunnen Twinmama!

Ja morgen vieren we het alvast voor de vrienden en woensdag is het echte feest voor de familie! Maar heb dit keer wel richt tijden gegeven hoor. Vanaf 16 uur en dan van 18 tot 1945 is de voetbal en heb ze vriendelijk verzocht het daarna niet zo laat te maken!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 13-06-2014

Hihi de volle maan heeft hier dus niet geholpen aan het begin van een bevalling. Shadylady groot gelijk dat je richttijden hebt aangegeven. Kan me goed voorstellen dat je nu niet zo zit te wachten op mensen die blijven plakken.

Mupke spannend dat je kindje nog niet is ingedaald. Hier hetzelfde probleem, alleen bij mij was het eerst wel gezakt maar is het weer wat hoger gaan liggen en verwachten ze wat betreft lengte en gewicht een zeer gemiddeld kindje. Even afwachten dus..

Twinmama, die grap maakte ik ook naar mn mannetje. Niet perse voor vandaag, maar ook eventueel voor een van de andere wedstrijden. Er was toch enkele jaren ook zo'n reclame van waarbij de vrouw lag te bevallen en de man nog even mee moest juichen bij het zien van een goal??!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 13-06-2014

Shady,
Ik zou idd ook met richtlijnen werken is voor jou ook prettiger.

Mandarijntje,ik grapte al als het zover is dat ze dan zeggen zet die tv hier maar aan hahaha hier in de kraamsuites hebben ze wel een tv dus de mogelijkheid is er wel 😉 gelukkig is mijn man normaal geen voetbal liefhebber, maar met EK en WK wel

CTG was weer goed dus we mogen vanavond nog een keer

Nu dadelijk lekker mijn meisje op bezoek en ga ik even genieten van het zonnetje 😘 fijne dag meiden


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 13-06-2014

Nou dames, ben vandaag 37 weken en zoals de gynaecoloog zegt staat de baby op dieet in mn buik en is het beter om haar wat eerder te halen omdat ze verwachten dat ze het buiten de buik beter gaat doen. Ze stelde al voor om volgende week vrijdag met 38 weken in te leiden maar dat gaat me wat te snel en ze was nog niet helemaal ingedaald dus dat zou erg pittig worden. Ik heb gevraagd om tussen 38 en 39 dan ingeleid te worden, zo vreemd dit ! Dus de volle maan heeft bij jullie ook geen effect gehad hihi ?

Ik voel me nu op zich best rot maar zoals een vriendin al zei als het ernstig was ging ik nu niet gewoon naar huis en werd er wel actie ondernomen.

Fijn weekend alvast ladies !


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 13-06-2014

Sennie wat spannend dan, maar idd als het ernstig was dan hadden ze je echt niet naar huis laten gaan. Wel een vreemde gedachte hè dat je binnen nu en twee weken al mama bent.

Gaat nu allemaal snel, ben benieuwd wie als eerste kan melden dat de kleine er is


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 13-06-2014

Wow sennie! ! Word jij opeens ook goede kans hebber voor de 1e melding dat je bevallen bent!!
Ik zou me idd ook vasthouden aan het feit dat ze je echt wel zouden houden daar als er reden toe zou zijn! Maar wel een gek idee hoor!!

Twinmama fijn dat alles nog steeds goed gaat bij jullie!!

Hier wilde ik net onder de douche stappen en terwijl ik mijn ondergoed naar beneden doe valt er zo een flats slijm op de grond. .. lekker ranzig detail haha maar er gebeurd dus echt genoeg voorbereidend werk hier. Bij semmy begon het trouwens na het verliezen van heeeeeeel veel slijm. Dit was bij lange na niet zoveel hoor maar denk wel dst de slijmprop langzaam aan naar buiten gaat komen..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 13-06-2014

Nou Shady dan is het bij jou echt al goed bezig... Nou tijdens deze wedstrijd komen mijn voetballertjes nog niet hoor 😉 overigens is het ballonnetje die ik hier heb liggen ook nog niet leeg dus had ook niet verwacht. De ballon had mijn dochter gehad toen ik hier twee weken geleden werd opgenomen en heeft ze hier laten liggen. Dus ik zei al als die leeg is dan is het tijd 😉 moet zeggen dat er niet veel lucht meer in zit maar nog wel een beetje.

Ladies alvast een fijn weekend


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 14-06-2014

Zo het rommelt hier al flink. Spannend hoor.
Niet onder de spannende wedstrijd bevallen shadylady?
Ben benieuwd wie als eerste is!

Donderdag voor het laatst bij de vk geweest. En ook nog een groei echo gehad. Ze zit nu nog iets meer onder het gemiddelde dus het begint er volgens de vk op te lijken dat er hetzelfde als bij mijn zoontje aan het gebeuren is (placenta langzaam aan op aan het raken) dus waarschijnlijk krijg ik maandag bij de gynecoloog te horen dat het weer een keizersnee wordt. En dat ze die dan ook meteen gaan plannen. Komt ineens wel heel dichtbij. Maar alles is klaar dus ze kan komen. Ook moest ik mijn urine nog inleveren omdat ik al veel harde buiken had. En inderdaad blaasontsteking. Vind het wel vervelend om medicijnen te slikken maar ze hebben me verzekerd dat het geen kwaad kan voor de baby, en als ik niks zou nemen zou het zelfs tot vroeg geboorte kunnen leiden dus dan toch maar antibiotica.

Fijn weekend allemaal!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 14-06-2014

Hey pukemuk wat bedoelen ze bij jouw met onder gemiddelde ? En waarom meteen een keizersnede en niet inleiden ? Ik vraag dit omdat ik zelf ook een mini ga krijgen haha !

Shady hoe gaat ie ?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 14-06-2014

Mandarijntje. Indd afwachten.benieuwd wat de verloskundige maandag zegt. Donderdag na de gyn. Ben eens benieuwd wat die gaat zeggen of doen. Ben er nu wel een beetje klaar mee..pff..
Aah sennie. Knap van je hoor meid. Ik had gezegt laat maar komen.. hoe sneller hoe beter nu haha..maar kan me voorstellen dat je er een beetje mee overvallen word
Shady.. zal nu dan toch niemer lang duren toch?? Spannend!!!! Ik heb de laatste tpaar dagen ook veel afscheiding.. bahbah.. me vriend wordt langzaam een beetje zenuwachtig.. haha hoe is het bij jullie met de partners??


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 14-06-2014

Sorry dames maar ik moet even ergens mopperen..

Vanacht voor de zoveelste keer nauwelijks geslapen, ik gok een uur of drie. Nu weer enorm moe, met slap gevoel in mn armen. Eten en drinken helpt niet om energie te krijgen. Die kleine duwt al de halve dag tegen mn ribben aan en iedere stap die ik zet.doet zeer in mn gehele bekken en lage rug. Manlief loopt te klussen, maar ik krijg niks uit handen.
Dinsdag weer naar de vk. Ik hoop dat ze iets kunnen doen het een en ander op te wekken, ben het zo zat me niet goed te voelen. Wat denken jullie, zou ik een kans maken dat ze met 38 weken al iets gaan proberen??

Pukkemuk ook voor jou spannend dan. Lijkt me heerlijk echt n datum te hebben om naartoe te leven. Hopen dat je kindje het tot die tijd wel leuk blijft vinden in je buik. Beterschap met je blaasontsteking, vervelend zo op t eind..

Shady hoe gaat het bij jou?
Twinmama, de boys nog on board?

Manlief begint het spannend te vinden.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 14-06-2014

Als je mazzel heb willen ze kijken of je ontsluiting heb en zo ja misschien strippen maar niet elke vk is daar voorstander van. Dit gaan ze bij mij donderdag doen mits ik de juiste tref. Wel vervelend dat je je zo voelt meis. Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!

Hier alles rustig hoor meiden. Zoals het nu voelt duurt het ook nog wel even...Ach dat maakt ook niet uit. Wil zelf op zijn vroegst eigenlijk 22 juni pas...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 15-06-2014

Pffffff hier voel ik me echt super raar. ..
Zou nu eigenlijk bij mijn schoonouders moeten zitten maar manlief heeft mij thuis afgezet en ik heb op bed gelegen. Nu weer vele harde buiken die ook echt af en toe zeer doen! Vanmorgen liep het slijm ook weer gewoon langs mijn benen...dat stomme gerommel!!
Ene moment denk ik volgens mij gaat het echt beginnen en dan denk ik weer nee vast niet...
Heb liever gewoon echte duidelijkheid en dat we er dan maar vanaf zijn!

Sorry voor mijn ego berichtjes meiden...
Hoe gaat het bij jullie?


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 15-06-2014

Hey shady we zijn nu ook in een fase dat de zwangersch alles overheerst en ego worden hihi. Ik heb de hele dag maar wat op de bank en in bed gelegen. Ik wou eigenlijk naar de kermis masr vriend zit dit niet zitten omdat ik veel voorweeen heb. Ik merk wel dat ik meer afscheiding heb maar nog niet zo drastisch als jij. Hoop dat t na de datum gebeurt die je in gedachte hebt !


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 15-06-2014

Hier bij de vk hebben ze een nieuwe manier van meten. Ze meten dan de buik en dan wordt dat in een gepersonaliseerde grafiek gezet. En zo bereken ze hoe zwaar je kindje ongeveer zal worden Door middel van je lengte, gewicht, nationaliteit e.d
Ik geloof er niet zo in ( had namelijk bij mijn zoon heel veel vruchtwater en dus ook een grotere buik) maar ze zullen het niet voor niks doen. En heb natuurlijk ook groei echo's gehad. Eerst zat ze net wat boven het gemiddelde en nu gaat ze er met wat onder zitten

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een spoed keizersnee gehad omdat het inleiden helemaal verkeerd ging. Dus daarom mag ik niet meer ingeleid worden.
Hoop dat je het een beetje snapt Sennie want is is een beetje onduidelijk beschreven haha

Op zich erg fijn dat je dan een datum hebt manderijntje maar ook heel raar dat je weet dat over 3 weken op die tijd zover is. Dat vond ik in ieder geval de vorige keer toen ik wist dat ik de dag erna ingeleid ging worden.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 15-06-2014

Ja dat is ook zeker waar... jij dus ook lekker lamlendig vandaag. Vervelend he al dat voorwerk? Al is het te hopen dat het al flink wat doet voor de naderende bevallingen! !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 15-06-2014

Oh mijn vorige berichtje was een reactie op sennie haha


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 16-06-2014

Net terug van de verloskundige.zelfde als vorige week.. nog niks ingedaald.dus maar afwachten wat de gyn.zegt aankomende donderdag..pff wordt er een beetje moedeloos van


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 16-06-2014

Vervelend joh. Maar het indalen kan toch ook heel goed nog pas bij de bevalling gebeuren of niet dan?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 16-06-2014

Hmm mupke, dat is vervelend. Zeker omdat je voor je gevoel gewoon een beetje vooruitgang wil zien. Maar inderdaad, wat Shady zegt klopt geloof ik wel. Sommige baby's gaan gewoon niet zo mooi klaarliggen.

Hier vandaag veel te druk gedaan in t huishouden, maar t moest gewoon schoon! Dus nu voor pampus op de bank met n filmpje. Morgen mag ik weer op controle, ben benieuwd.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 16-06-2014

Nesteldrang! !!! Leuk he?! Haha


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 16-06-2014

Ja inderdaad dat zei de verl. Ook.. kwam vaak voor dat ze pas indaalde met de bevalling. Hij lag wel perfect omlaag met hoofdje.. dus we wachte maar even af tot donderdag..pff wachte duurt lang..
Doe wel rustig aan he mandarijntje!!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 16-06-2014

Wil inderdaad niks zeggen of ze wel of niet indalen. Mijn zoon was de ene week wel wat ingedaald en de week erna was hij weer naar boven gekropen. Enigste is dat je moet gaan liggen als je vliezen breken.

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en het word weer een keizersnee. Hebben maar meteen een datum gepland. Dus weet nu precies wanneer mijn klus lijstje klaar moet zijn. Vanmiddag er maar meteen mee begonnen. Haha


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 16-06-2014

Waarom een keizersnede? Volgens mij heb je dat wel al eens verteld hoor maar weet het dsn niet meer...sorry!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 16-06-2014

Spannend pukkemuk!
Moet je inmiddels nog veel doen voor de grote dag of valt het mee?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 16-06-2014

Omdat ze aan de kleine kant is doordat mijn placenta het steeds wat minder gaat doen shadylady. En omdat ik bij mijn zoon precies hetzelfde heb gehad en daarbij de inleiding helemaal verkeerd ging en het uiteindelijk een spoed keizersnee is geworden willen ze me nu niet meer inleiden omdat ik daar blijkbaar zeer heftig op reageer.

Het valt gelukkig mee Sennie maar wil gewoon dat alles schoon en opgeruimd is haha heel fijn nesteldrang. En nog wat kleine dingen.


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 16-06-2014

Oeps laatste gedeelte was voor manderijntje :oops:


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 16-06-2014

Hihi kan gebeuren pukkemuk Wink.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 16-06-2014

Oh ja dat was het!! Sorry hoor! Ben echt een vergiet...
de datum ga je niet met ons delen?


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 17-06-2014

Hey dames, ik ben de afgelopen 2 dagen echt een marmot hoor ! Ben dood en doodmoe en heb totaal geen behoefte om onder de mensen te zijn haha. Gisteren gesprek gehad met de vk en aangegeven dat beslissing van gyn me eg overrompeld heeft en ik best met een rot gevoel rondloop ! Zij vond het ook een wat voorbarige beslissing en heeft geholpen met wat vragen op te stellen voor als ik de gyn vrijdag weer zie. Vandaag en vrijdag heb ik een ctg en vrijdag dan weer gesprek met gyn. Tevens wil ik ook nog een groei echo voordat ik me zomaar laat inleiden.

Hoe gaat ie met jullie ?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 17-06-2014

Sennie vervelend dat je je zo naar voelt. Fijn dat de vk je probeert te helpen en je ondersteunt. Even goed aan jezelf denken. Succes met de ctg.

Vandaag veel last van mn bekken en rug. De 10 minuten wandeling naar de supermarkt leek de marathon wel. Verder de hele dag buikpijn, maar t voelt meer als rommelende darmen dan iets anders. Wel geregeld n harde buik en wat steken. Zo maar even plat en aan t eind van de middag naar de vk.

Shady, hoe staat het er bij jou voor?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 17-06-2014

Sennie goed dat je het aangegeven heb en je goed geholpen wordt!

Mandarijntje ik lig nu ook ff plat! Semmy is met psz naar de speeltuin en tess ligt op bed. Ff een uurtje tukken dus! Lekker hoor!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 17-06-2014

Hey meiden!

Daar ben ik ook weer eens! Heb maar even een paar blz terug gelezen, heel leuk om weer een beetje op de hoogte te zijn ;-) Ik denk dat iedereen van ons nu inmiddels de 37 weken voorbij is? Wat een mijlpaal voor ons!!

Shadylady, heerlijk is dat he eventjes liggen 's middags! Ik doe dat ook iedere middag op de momenten dat mijn zoontje slaapt. Heb dat ook echt nodig anders trek ik het niet tot 's avonds hoor pff... Wat dat betreft wegen de laatste loodjes echt zwaar!

Mandarijntje, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken en je rug. Ik herken het, heb er zelf ook heel veel last van vooral van mijn bekken. Is echt geen lolletje. En je hebt veel harde buiken en af en toe steken? Misschien al wat voorwerk?

Sennie, waarom heeft de gyn voorgesteld om je vrijdag al in te leiden? Loopt de kleine zoveel achter op groei ofzo? Je zal het vast wel ergens in dit forum hebben uitgelegd maar ik kon t niet zo gauw vinden. Ik begrijp dat je dit liever nog niet wilt. Als het verantwoord is om nog even af te wachten tot het vanzelf begint is dat toch fijner!

Pukemuk, ohhh jij weet de datum al wat spannend meid!!! Logisch dat je een keizernee krijgt na wat er de vorige keer is gebeurd. Je wilt toch dat alles goed gaat! Ik werk als anesthesiemedewerker in een ziekenhuis en heb al heeel veel keizersnedes gezien, zowel gepland als acuut, en het is gewoon heel veilig zeker als het gepland is. Succes meid, ik ben benieuwd wanneer we van jou baby nieuws mogen horen!

Mupke, als de baby nog niet is ingedaald is dat absoluut niet erg en het zegt ook helemaal niks over wanneer je gaat bevallen! Mijn eerste was al met 33 weken gaan indalen, dus ik dacht nou dan ga ik vast lekker vroeg bevallen.... Nou niet dus dat werd 4 dagen na de uitgerekende datum!! En je hoort ook heel vaak dat de baby pas in gaat dalen op het moment dat de bevalling al begint. Dus probeer er niet te moedeloos van te worden, is nergens voor nodig! Alleen plat gaan liggen mochten je vliezen breken, maar goed dan bel je de vk en die is er dan toch ook zo?

Twinmama, jeetje jij houdt het ook goed vol zeg!! Hoe is het nu? Nog niet bevallen inmiddels?


Hier gaat het allemaal zijn gangetje... Vrijdag 38 weken. Ik merk wel dat ik het, net als jullie, zwaar begin te vinden en dat ik zoiets heb van laat maar komen hoor! Alles is klaar, en die buik zit alleen maar in de weg plus ik heb nergens energie voor lijkt wel. Ik zwel op van het vocht haha, slaap slecht door veel moeten plassen en brandend maagzuur dus stiekem ben ik wel een beetje klaar met het zwanger zijn.... Maar het voelt allemaal nog rustig in m'n buik, dus mijn gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren. Af en toe wel harde buiken, maar nog niet echt voorwerk hoor en ook nog geen slijmprop ofzo verloren. Ik ga er dus maar vanuit dat ik ook dit keer pas na de uitgerekende datum beval, dan kan het altijd meevallen.

Vraagje, ik heb een enorme beurse plek bovenin mijn buik. Aan de buitenkant zie je niks, maar het is echt super pijnlijk aan de binnenkant!! Als de baby er langs schuift verkramp ik gewoon van de pijn en ook tillen gaat niet meer. Da's best lastig met een kleine dreumes van 1,5 jaar in huis... Zijn er meer die dit herkennen? Ik heb morgen weer controle bij de vk dan geef ik het in ieder geval maar even aan.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 17-06-2014

Even een update: wordt als de kleine zich met 40 weken nog niet gemeld heeft gestript, krijg toch nog even wat bekkenfysio deze week en mocht ik het echt niet meer uithouden dan kan ik de vk bellen en wordt er een inleiding geregeld. Voor nu direct dus geen resultaat maar wel fijn dat ze meedenken en me niet tot het uiterste aan mn lot overlaten. Stiekem wel blij en even gerustgesteld.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 17-06-2014

Twinkel, gezellig dat je weer terug bent. Wat vervelend dat jij ook.zo'n last van je bekken hebt. Wel fijn dat je smiddags even rust kunt pakken.
Pfoeh, ik durf niet te zeggen wat die pijnklachten die je beschrijft zou kunnen zijn. Herken het gelukkig niet. Misschien heeft de baby door het vele woelen in je buik iets gekneusd? Heb weleens gehoord dat dat kan gebeuren.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 17-06-2014

Tja ik weet t ook niet maar vervelend is het wel... Nu ook ineens al hele avond pijnlijke krampen en harde buiken... Zou dit wat voorwerk zijn? De baby is ook heel erg actief met draaien en schuiven wat nu ook pijnlijk is. Maar regelmaat zit er niet in dus denk niet dat er al iets in gang is hoor. Maar zo rustig als het vanmiddag nog was is het nu niet meer haha;-)


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 18-06-2014

Hey Twinkel, de baby heeft inderdaad een groeiachterstand van ongeveer 3 weken. Maar ik heb dus 2 x pw ctg en die van gisteren qas ook goed dus eerst nog maar eens een echo vragen voor het eventuele inleiden !


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 18-06-2014

Hallo meiden,

Hier ook weer een update van mij ;-)
Gisteren weer een groei echo gehad en gelukkig zijn de jongens allebei nog gegroeid, geschatte gewichten zijn nu voor kindje 1: 2000 gram en kindje 2: 2600 gram. Verschil in gewichten is dus niet groter geworden gelukkig. Verder was de flow meting prima dus alleen maar goed nieuws aan deze kant :-)
Inleiding blijft voor mij staan op 23 juni dus vind het wel spannend worden, hoop stiekem nog steeds dat ze van te voren zelf komen. Ik merk nu ook dat ik toch een beetje op ga zien tegen de bevalling, nu weet ik natuurlijk wat ik kan verwachten en dat was de vorige keer niet het geval, maar goed, komt goed :-)

Pukkemuk, denk dat het voor jou ook wel fijn is om te weten waar je aan toe bent, kan je er ook naar toe gaan werken.

Sennie, goed dat je je vragen hebt voorbereid voor de gyneacoloog vrijdag, hopelijk kan hij/zij ze goed beantwoorden en ben je wat gerustgesteld. En goed om te horen dat je CTG goed is, zal voor je duimen.

Mandarijntje, voor jou kan het nu denk ik ook niet snel genoeg gaan nu, vooral omdat je klachten ook erger worden.

Shady bij jou ook nog alles rustig?

Twinkel leuk om ook weer wat van jou te lezen :-) De beurse plek die je beschrijft herken ik wel, is je kindje die je lekker van binnen heeft zitten schoppen of iets en dat voelt echt alsof je blauw bent vanbinnen. Hoe gaat het vandaag? Harde buiken al wat afgezwakt?


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 19-06-2014

Twinmama dat is mooi nieuws! Maar, ben je nu thuis of lig je nog steeds in het ziekenhuis?

Sennie heel veel succes morgen bij de gyn!

Bij mij zijn de krampen sinds gisterenmiddag weg. Ben gisteren op controle geweest bij de vk en het zijn gewoon wat oefenweeen geweest, maar dat wil absoluut niets zeggen over wanneer de baby wordt geboren. Die pijnlijke plek is waarschijnlijk een gescheurd buikspiertje door overbelasting. Gaat pas weer herstellen na de geboorte helaas zal


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 19-06-2014

Oeps mn bericht was nog niet af... Wou zeggen dat ik die pijn helaas blijf houden maar wel kan verminderen door veel rust te pakken. Verder was alles goed,;hartslag mooi rond de 145 en mijn bloeddruk blijft mooi gelijk.

Ohhhh ik vind het allemaal wel weer heel spannend worden hoor nu het zo dichtbij komt!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Dat is knap vervelend meis! Een gescheurd spiertje lijkt me niks..
En nee oefen weeën zeggen niets over wanneer de kleine komt. Hier al een aardig tijdje voorwerk maar nog steeds niks...
Straks naar de vk maar ben er nog niet over uit of ik laat strippen indien mogelijk. ..ene kant wil ik er wel vanaf, andere kant wil ik qua planning het liefst na zaterdag op zijn vroegst bevallen...

Twinmama jouw datum komt ook al behoorlijk dichtbij! !! Wat spannend he??


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 19-06-2014

Twinkel, lig nog steeds in het ziekenhuis, morgen alweer 3 weken....Gescheurd buikspiertje lijkt me ook zeer pijnlijk zeg 😟Shady, datum komt nu heel dichtbij, gefeliciteerd trouwens nog met Semmy! Leuke dag gehad gisteren?Krijg dadelijk nog echo om te kijken of de placenta echt weg is voor de uitgang ivm het inleiden en kijken ze meteen of ik al wat ontsluiting heb, stiekem hoop ik van wel want scheelt met inleiden een stapje, maar waarschijnlijk zal het wel niet zo zijn hahaha


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 19-06-2014

Ow sennie.. dat klinkt inderdaad pijnlijk.lekker rusten!!
Shady, ik zou het laten doen meid. Haha heb je waarschijnlijk snel je hummeltje vast.
Twinmama.voor jou ook erg spannend nu..nog een paar daagjes.

Ik kom net van de gyn.af. snap er niks meer van. Bij De groeimeting wat ze deed kwam eruit dat beebje nu maar 2900gram zou wegen. Terwijl ze elke keer schatte op 7 a 8 pond. Dus ik laat me maar verrassen. Was wel beetje ingedaald maar was er nog gemakkelijk uit te floepen.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Jeetje meiden!! Of ik ff nieuws heb!!.al bijna 3 cm ontsluiting!! Alles was al heel week en ze kon zijn hoofdje al voelen! !
Heb me dus ook maar laten strippen en er staat een inleiding gepland voor aanstaande zondag!!! Wow!!! Even bijkomen van dit nieuws hoor...


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 19-06-2014

Wow Shadylady wat goed zeg!! Snap dat je t nieuws even moet laten landen.

Mupke dat is idd raar. Nog even afwachten dan maar en hopen dat je kindje de komende dagen nog wat spekkies opdoet.

Twinmama spannend, hoop dat alles goed blijkt te zijn en je je dan echt kunt voorbereiden op maandag.

Net naar bekkenfysio geweest, geen zak aan gehad. Moest een paar wkn geleden van mn ha heel mn dagritme omgooien en nu van deze trien weer. Was ook echt alleen maar n intake, ze heeft niet eens naar mn rug en bekken gekeken en heeft vlgnd week pas weer plek. Lekker handig, alsof ik alle tijd van de wereld heb! Hoop dat die van mij zich ook snel meldt.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 19-06-2014

Owwww shady... spannend!! Succes meis!!! Zal dus niet meer lang dure


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Mupke bij jou trouwens ook apart zeg! Snap je toch helemaal niets van??

Nee hier gaat het idd niet lang meer duren!! Nog drie nachtjes en dan is hij er gewoon. Tenzij de afdeling vol is want dan gaat het niet door zondag maar goed ze zei dat het wel gek moest lopen omdst het nu praktisch leeg was

Twinmama heb jij al meer info? Ook al wat ontsluiting??


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 19-06-2014

Hoi meiden,

Hier nog geen ontsluiting, maar de placenta is wel volledig voor de uitgang weg, dus dat is goed nieuws :-)

Wow Shady, heb jij je zoon straks gewoon al eerder in je handen. Wie weet hoef je niet eens te wachten tot zondag als ze je gestript hebben en je al 3 cm had, ben echt benieuwd joh.

Mandarijntje wat stom dat ze bij de bekkenfysio niks voor je hebben gedaan nu, je komt daar toch niet voor niks......

Mupke, raar ja dat ze nu opeens kleiner geschat word, hebben ze dit met een groei echo bepaald of alleen met het opmeten van je buik?

Wel spannend allemaal he die laatste loodjes :-)


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 19-06-2014

Ohhh Shady wat spannend zeg!!! Mooi nieuws!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Balen dat je nkg geen ontsluiting heb maar super goed van de placenta! ! Zal bij jou dan denk ik wel echt uit gaan draaien op inleiden maandag. Weet je al precies wat ze gaan doen?
Hier gaan ze zondag eerst mijn vliezen breken en als er na een uur ongeveer niet genoeg reactie op komt krijg ik een infuus.
Bij tess precies hetzelfde gehad. Ook op donderdag 3 cm ontsluiting en laten strippen. Boel was toen ook heel week en evengoed deed ik er niets op en ging ik ook op zondag heen voor de inleiding. Vliezen breken en infuus. Toen infuus er eenmaal in zat was ze er met 41 minuten dus eens zien of we dat record gaan breken haha! Wel heel grappig hoe dat zo gelijk op gaat. Tot nu toe ook echt nog geen reactie op het strippen hoor dus ik denk dst het wederom zondag inleiden gaat worden. Ik hoop het eerlijk gezegd want dan kan ik zaterdag onze semmy nog bewonderen op het podium! En in mijn geval is inleiden echt super goed bevallen (letterlijk haha) dus ik teken er voor hoor. Ze zei vanmiddag ook dat ze het idee heeft dat deze ook weer snel ter wereld zal zijn als het eenmaal doorzet. Hoop dat ze gelijk krijgt!
Zie jij tegen de inleiding op Twinmama?


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 19-06-2014

Aaahh spannend Shady! Wie weet gebeurt het toch al eerder. Bij mijn zoontje heb ik ook laten strippen (ook al was dit wel wat later met 40+6) en ik had op dat moment 4 cm ontsluiting. Die nacht daarop is het door gaan zetten en de volgende ochtend had ik hem in mijn armen. Dus je weet het maar nooit ;-)
Ik verwacht dat onze kleine nu ook wat langer blijft zitten, maar nu heb ik me daar op ingesteld dus vind het niet zo erg (nog niet ;-))

Vandaag ons eerste kindje herdacht. Het is vandaag drie jaar geleden dat ik bevallen ben van haar. Toch altijd weer een speciale dag. Vandaag met mijn man en zoontje het grafje weer mooi gemaakt met mooie bloemetjes. Alleen is mijn man de rest van de dag ziek geweest (en nog) hij kreeg kramp in zijn buik en ligt al sinds vanmiddag op bed. Ik had de dag wel een beetje anders voorgesteld, maar helaas, niets aan te doen. Wel erg vervelend voor hem. Ik hoop dat hij morgen weer beter is.

Oh ik ben zo benieuwd hoe het hier verder gaat met jullie :-) Twinmama wordt ook al bijna ingeleid :-) Tjonge, gaat nu echt snel hier. Toy toy toy meiden voor het geval er eerder wat gaat gebeuren!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Sabrina jeetje voor jou alweer 3 jaar geleden! Fijn dat jullie haar grafje weer mooi hebben gemaakt en haar extra herdacht hebben vandaag.
voor ons is het alweer bijna 6 jaar geleden...de tijd vliegt hoor...

tja bij tess ben ik toen gestript met 40.5 maar evengoed moest ik naar het zh voor de inleiding. Vliezen breken deed ik ook totaal niets op. Pas toen het infuus erin ging was het zo gepiept dus ik heb het vermoeden dat de geschiedenis zich gaat herhalen.
Merk tot nu toe ook gewoon echt nog niets van het strippen terwijl het lijf er exht helemaal klaar voor is zei ze. Maar ja dat zeiden ze toen bij tess ook haha!!

Ja dit topic wordt nu wel echt spannend he meiden?? Vind ik ook echt hoor! Zal jullie zo ver mogelijk op de hoogte houden en ook zo snel mogelijk het goede nieuws komen brengen!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 19-06-2014

Ja, de tijd vliegt inderdaad. Toch ook wel heel fijn en bijzonder om daar te staan met een gezonde zoon en een dikke buik.
Bij mij was het trouwens idd ook 40+5 dat ik werd gestript, met 40+6 ben ik bevallen. Ik kan me voorstellen dat je nu daarvan uit gaat dat het hetzelfde gaat als bij Tess. Dan kan het ook alleen maar meevallen toch als het toch eerder spontaan gebeurt! Ik ben heel benieuwd!!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 19-06-2014

Ze hebben me uitgelegd dat ze gebruik gaan maken van een ballonkatheter om de ontsluiting te krijgen en als ik ontsluiting heb gaan ze mijn vliezen breken en krijg ik ook meteen een infuus, daarom hoop ik stiekem alsnog dat ik voor maandag zelf al ontsluiting krijg, dan kan de stap van de ballonkatheter over worden geslagen 😄. Nu zie ik nog niet echt op tegen de inleiding, misschien dat ik daar zondag anders over denk hahahaha. Vind het wel een gek idee dat ik nu wel ongeveer weet wanneer ze er zullen zijn.

Sabrina voor jou een speciale dag dus vandaag... Lijkt me ook heel dubbel, wel fijn dat je een plekje hebt om je kindje te herdenken. Hopelijk knapt je man ook snel op.

Elke keer als ik midden in de nacht wakker ben kijk ik altijd op het forum om te kijken of er al iemand is bevallen en nu kan het dus allemaal heel snel gaan bij ons allemaal. Wil ook alvast iedereen succes wensen en ik hou jullie ook op de hoogte als er bij mij veranderingen zijn


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 19-06-2014

Jeetje Sabrina dat lijkt me wel heftig, jullie kindje herdenken. Komt alles toch weer boven lijkt me. Sterkte!

Nou het wordt zeker spannend met enkelen van ons die snel worden ingeleid... Shady wat is bij jou eigenlijk de reden van de inleiding? Is dat vanwege de ontsluiting? Als er geen medische indicatie is dan doen ze hier bij mij op zijn vroegst pas inleiden met 41 weken. Dus ik hoop echt dat ik voor die tijd spontaan beval!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-06-2014

Twinmama ik kijk ook elke keer snachts hihi!

Twinkel de reden voor eerder inleiden is bij mij puur omdat mijn lijf er dus al klaar voor is icm de verwachting van een flinke baby.
Hier is het protocol eigenlijk ook pas inleiden met 41.3 maar ik kreeg direct akkoord om vanaf morgen al ingeleid te worden. Das 3 weken eerder dan wat het protocol zegt. Als mijn lijf nog niet zover was geweest had ze nu ook nog niet gestript hoor. Maar het verbaasde mij echt niet dat ik al bijna 3 cm had aangezien het al flink rommelde hier.

Sabrina ik begrijp als geen ander hoe "fijn" het is om je engeltje te herdenken met 1 of 2 bengeltjes om je heen en nog eentje op komst! Het blijven toch altijd bijzondere dagen van onze kleine sterretjes. .

nou meiden als er ontwikkelingen zijn horen jullie het en ik hou jullie ook zeker in de gaten hoor!!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 19-06-2014

Spannend shadylady!!! Alvast succes!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Nou..Hier nog geen actie hoor meiden. Zoals ik zelf al dd hele tijd denk zal het op de inleiding uit gaan lopen.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 20-06-2014

Goh wat spannend allemaal dit ! Hier is het rustig qua voortekenen, vanmiddag gesprek met gyn en dan ook misschien een datum rijker..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Spannend voor jou dus ook sennie! ! Hoe laat moet je naar de gyn?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 20-06-2014

Voor jou ook spannend Sennie. Succes straks. Ben benieuwd!

Shady lekker dat t nu weer wat rustiger is, hopelijk blijft dat zo tot en met morgenavond. Kun je nog lekker je ding doen.

Sabrina lijkt me pittig, je sterretje herdenken.. Wel fijn dat jullie dat samen als gezin kunnen doen. Je man weer opgeknapt?

Ik zit te wachten op n telefoontje van de vk. Waarschijnlijk vandaag een poging tot strippen ivm aanhouden van de bekkenklachten en zoveelste slapeloze nacht, waardoor ze willen kijken of ze de bevalling zo natuurlijk mogelijk vroeger zouden kunnen laten beginnen.
Vind het best spannend. Hoop ten eerste dat het al lukt en ten tweede dat er een goede reactie op komt. We'll see..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Oh laat je ons weten of het gelukt is om te strippen meis?? Hoop het voor je. En dan moet het nog aanslaan idd. Hier nog steeds totaal geen reactie erop hoor. Maar ja ik kan er niet wakker van liggen haha.
succes alvast en ik duim voor je!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 20-06-2014

Spannend Mandarijntje ik duim voor je ! Ik heb om 15:00 ctg en om 15:50 afspraak bij de gyn !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Succes vandaag meiden!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 20-06-2014

Hier zitten de boys ook nog steeds binnen, harde buiken nemen wel toe, maar goed die doen voor de rest nog niks hahah.
Shady, denk dat jouw kleine gewoon wacht tot morgenavond of idd gewoon zondag, zodat je toch je planning enigzins aan kan houden ;-)

Sennie, spannend, hoop voor je dat je vanmiddag ook wat meer weet. Veel succes in ieder geval

Mandarijntje, ben benieuwd wat de vk zegt en of het strippen idd zal helpen bij je, zou mooi meegenomen zijn. Jij ook veel succes

Zou trouwens wel een stunt zijn als we straks allemaal tegelijk bevallen ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 20-06-2014

Helaas alles nog potdicht. Heb ff een baalmomentje ookal had ik weinig anders verwacht.. Dinsdag tijdens de gewone controle nog een poging. Alleen raar dat mn baby dinsdag nog vast in bekken lag en nu blijkbaar weer erboven. Echt t gevoel dat t nog heeel lang gaat duren. Als er dinsdag niks is, wordt ik doorgestuurd naar gyn.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Mandarijntje ik snap dat je baalt meis maar weet je? Mijn vriendin was op een dinsdag bij de vk en alles zat potdicht. Evengoed is ze diezelfde nacht nog bevallen! Dus het zegt helemaal niets!
Idd wel apart als ze eerst zeggen dat ie vast ligt en nu weer erboven...


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 20-06-2014

Ah jee Mandarijntje wat balen zeg.... ik herken precies je gevoel en nee dit is helemaal niet leuk!! Bij mijn vorige zwangerschap vooral dan, toen zat ik er zó doorheen en ik weet nog goed dat ze me wilden strippen met 40+3. Met 40 weken toen ook al gewild maar zat potdicht. En ik zat al te ''wachten'' vanaf 38 weken omdat ik er zo van overtuigd was dat de baby vroeg zou komen, mooi niet dus. Nou met 40+3 terug naar vk en ik kreeg wéér het nieuws dat alles potdicht zat nog. Baarmoedermond was zelfs nog een ''tuutje'', dus nog niks aan het verwerken. De vk zei toen, het was op een vrijdag, kom maandag maar terug dan proberen we het opnieuw maar strippen kan nu niet en het ziet ernaar uit dat t nog wel even zal duren. Ik zat helemaal in de put, was alleen maar aan het huilen en heb de hele middag op bed gelegen. En toen, wonder boven wonder, kreeg ik om 19.30 uur die avond veel harde buiken die een uur later overgingen in weeën. Die eerste echt wee begon om 20.30 uur (dat weet ik nog precies want toen begon de finale van The Voice haha) en om 02.20 's nachts had ik mijn zoontje in handen! Het grappige was, dat ik dezelfde vk had die dus die middag niet kon strippen. Ze was ook verbaasd, maar goed wat ik eigenlijk met mijn verhaal tegen je wil zeggen is dat het allemaal NIETS zegt. Je voelt je nu zwaar klote, je zit erdoor heen en gelooft misschien niet zo in andermans adviezen of verhalen, maar het wel of niet indalen, wel of geen voorweeën en wel of niet kunnen strippen zegt echt niks over wanneer je gaat bevallen. Het kan zomaar ineens vanavond gebeuren, en ja het kan ook nog een week of wat duren. De enige die het bepaalt is de baby zelf (of de gyn als je wordt ingeleid). Probeer de moed erin te houden meis, laat je lekker vertroetelen door vriendlief en rust lekker uit, neem een warm bad of koop nog een stapeltje leuke tijdschriften. Dan duurt het lange wachten misschien ietsje minder lang.... sterkte!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 20-06-2014

Sennie nogmaals succes bij de gyn! Laat je ons nog iets weten straks? Ben benieuwd!! Wij zijn trouwens allebei op dezelfde dag uitgerekend zie ik ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 20-06-2014

A mandarijntje..balen zeg. Snap je gevoel helemaal.hier precies hetzelfde. Nu issie wel wat ingedaald maar is er zo uit te floepen nog. Ben benieuwd maandag bij de verloskundige. Probeer de moed erin te houden. Kan toch echt niemer lang duren voor je je hummeltje vast hebt!!

Vanmorrge gedoucht, ben ik me aan afdrogen. Loopt zo het slijm eruit.. bahbah. Werd er eventjes misselijk van haha..zal er wel allemaal bij horen


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Mupke jep hoort er allemaal bij...kan best dst er al licht voorwerk gaande is hoor. Je slijmprop in deeltjes verliezen hoort daar ook bij. Hier net ook weer wat slijm gespot...
Jeetje wat een spannende periode breekt hier aan zeg!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 20-06-2014

Thnx ladies Smile. Vanmiddag op visite geweest dus even een ander praatje gehad. Vanavond met zn tweetjes onverwacht uit eten, gewoon omdat het nu nog kan zonder iets te moeten regelen. En morgen ook al weer iets op de planning, dus het weekend kom ik wel door zo. Wel net in mn oude woonplaats geweest, waar mensen je dan aanspreken van 'hoelang nog' en 'weet je dat die van die en zus van zo allebei al zijn bevallen, maar die waren later dan jou uitgerekend.. Grr, even niet het praatje waar je nu op zit te wachten. Hoop stiekem nog op een eerdere verrassing, maar ja..

Twinmama bij jou ook alles nog rustig dan. Tis nu wel echt aftellen hè.
Mupke, lekkere details haha. Hier nog geen last van.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 20-06-2014

Hey dames ! Goed nieuws, de inleiding is van de baan. Blijkbaar was mijn buik flink gegroeid in een week en gyn heeft korte echo gemaakt waarop lekker bolle wangetjes te zien waren en een goed werkende placenta em navelstreng en ruim vruchtwater. Ik ben zelf ook maar heel slank en was een 3 kilo baby dus verwachtingen zijn een klein maar fijn dochtertje. We gaan nu kijken of ze vanzelf zich meld ergens de komende 2 weken, wel behoudt ik 2 keer per week ctg controle en volgende week vrijdag nog een groei echo. Ben erg blij dat ik niet meer zo hoef te piekeren, hopelijk wat meer tijd om de badkamer af te maken en dat ze lekker nog maar mag groeien en op de wereld komen wanneee zij er klaar voor is !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-06-2014

Fijn sennie! Ik ben blij voor je!! Zag je zo op tegen inleiden? Ik kijk er juist naar uit hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 20-06-2014

Ik zag op tegen een veel te licht kindje dat mogelijk daar moest blijven en de kans op complicaties omdat ik nog niet genoeg verstreken baarmoedermond heb en dus meer kans op complicaties bij het inleiden. Ben ook erg blij dat we hopelijk zo wat meer tijd hebben om de badkamer af te maken want een werkende douche/bad is toch wel fijn haha.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 20-06-2014

Dat is mooi nieuws Sennie! Heel fijn te horen dat de groei nu goed is. Het allerbelangrijkste is inderdaad de gezondheid van je kindje!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 21-06-2014

Verlies de hele dag al delen van de slijmprop en heb mega veel harde buiken. Mijn lijf is echt gereed om te bevallen dus.
Meiden ik hoop dat ik snel met mooi nieuws kom morgen!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 21-06-2014

Shadylady heel erg veel succes morgen!!! Ik hou het forum goed in de gaten hoor ;-)
Spannend spannend spannend.... Zet 'm op!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 21-06-2014

Shady,
heel veel succes morgen, zal aan je denken 😄


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 21-06-2014

Heel veel succes shady !!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 21-06-2014

Dank jullie wel meiden!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 21-06-2014

Spannend shady, heel veel succes meid..!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

Het slijm verlies is volledig los gebarsten hier!! Er is dus echt al genoeg gaande...kan ook niet slapen...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

Oké. .. ik denk dat er inmiddels toch wel wat meer gaande is hier....