Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend in juli 2014 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend in juli 2014 (/thread-7846.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 22-06-2014

Nou Shady zet hem op, scheelt weer dat je lichaam zelf aan de gang gaat 😄😄
Good luck !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

Zijn in hrt Zh. Nu aan de ctg


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 22-06-2014

Ohh krijg er kriebels van in m'n buik ! Zet em op en ik denk aan je ! Gaan ze toch inleiden of ben je al genoeg op gang ?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 22-06-2014

Zet hem op shadylady!! Succes!! Spannend de eerste "juli" baby!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

Vliezen net door geprikt en 5 cm!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 22-06-2014

Oh shady wat gaaf dit ! Is het nog vol te houden aangezien je ons nog updates geeft ? Je gaat zoals het nu uitziet vandaag je kindje krijgen wat een prachtige dag gaat dit worden !


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 22-06-2014

Nou in dit tempo heb je misschien nog wel vóór de middag je kindje in je armen!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 22-06-2014

Whiehoe shady!!! Krijg er ook kriebels van..spannend zeg..het wordt er in ieder geval eentje van 22juni Smile


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 22-06-2014

Spannend hoor!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 22-06-2014

Succes Shady!


Uitgerekend in juli 2014 - tammie1987 - 22-06-2014

*breekt even in* woow shadylady... Dat gaat snel! Succes! *breekt weer uit*


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

12.28 is onze Jari geboren! 4060 gram en geen scheur of knip!! Alles toppie verlopen!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

[Afbeelding: 2z58wgo.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 22-06-2014

Wow van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jari, goed om te lezen dat het allemaal goed is gegaan en dat je zoon gezond ter wereld is gekomen. Idd een flinkerd. Lekker gaan genieten nu met z'n allen. Liefs


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 22-06-2014

Jeej hij is er!! Van harte gefeliciteerd met Jari en fijn dat het zo goed is gegaan! Lekker genieten nu!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 22-06-2014

Gefeliciteerd met jullie kereltje! Stoere naam. Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten meid! Top!!


Uitgerekend in juli 2014 - belle - 22-06-2014

Shadylady, van harte gefeliciteerd meid met je kleine kereltje!!! Wat een BEAUTY!!! En wat goed hey zonder knippen en scheuren, dat heb je toch maar weer even toppie gedaan meis!!! Maar foei foei zo snel al weer online meis, nu eerst uitrusten hoor en vooral genieten en je niet te vergeten goed laten verwennen!!! Een heeeeuuuuulllleee fijne dag toegewenst hoor!!!! Veel liefs Belle....


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 22-06-2014

Van harte gefeliciteerd met de mooie Jari en geweldig dat alles zo goed is verlopen !!! Leuk dat je ons hebt ingelicht en nu heerlijk gaan genieten !!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 22-06-2014

Wauww..shady..gefeliciteerd meid!!! Wat een knap mannetje.en geweldig zo'n goede bevalling!! Geniet er lekker van!!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 22-06-2014

Twinmama, ben je zenuwachtig voor morgen? Gaat ineens snel hier met babies!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 22-06-2014

Mandarijntje, zenuwen beginnen wel een beetje te komen, heb net alle spulletjes van mijn kamer opgeruimd zodat ik dat morgenvroeg niet meer hoef te doen. Ga morgen al rond 8:00 uur naar beneden en checken ze eerst nog alles en ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Kan goed zijn dat ik er heeeeellll lang over ga doen, maar zien we wel. Ik zal jullie ook op de
Hoogte houden


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 22-06-2014

Twinmama..jij alvast heel veel succes voor morgen!! Hopelijk kan je vanacht nog een beetje slapen!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-06-2014

Twinmama zet hem op meis morgen! ! Hoop op een vlotte en goede bevalling!

Hier zijn de 1e 7 cm voornamelijk dmv harde buiken gegaan. Om 12 uur zat ik dus op 7 cm. Om 12.15 kreeg ik hele lichte pers drang maar vond het nog niet nodig om ze te roepen. De 1e wee erna toch maar wel gedaan en dat was maar goed ook. Om 12.25 mocht ik mee persen van der en om 12.28 was ie er dus al! In 28 minuten de laatste 3 cm en bevallen! Echt werelds weer!! En het is echt een lieverdje. Hij slaapt alleen nog maar hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 22-06-2014

Jeej wat goed Shady, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!! En wat een TOP bevalling zo te lezen! Nu lekker bijkomen, lekker van genieten!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 22-06-2014

Twinmama: Heel veel succes morgen, zet hem op!

Hier mag de baby nog wel even wachten. Mijn man ligt op het moment in het ziekenhuis. Hij is gisteren geopereerd en zijn blinde darm is verwijderd. Hij kreeg donderdagochtend last en is s'nachts naar de huisartsenpost gegaan waarna hij met de ambulance naar het ziekenhuis is gereden. Uiteindelijk gisteren pas geopereerd, maar de operatie is gelukkig goed verlopen. Een paar nachten alleen geslapen (mijn zoontje is natuurlijk wel thuis). En iedere dag op en neer naar het ziekenhuis. Hij heeft nog veel pijn en mag twee weken niet werken in elk geval. Ik ben benieuwd hoe het gaat de komende weken, morgenochtend mag hij naar huis. Ik hoopte hem vandaag al mee te nemen, maar omdat hij nog zoveel last had mocht hij nog een nachtje blijven. Niet zo fijn allemaal zo op het einde, maar goed, beter nu dan dat ik net bevallen ben.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 22-06-2014

Shady wat heerlijk hoe het gegaan is ! Twinmama veel succes morgen, hoop dat je goed slaapt en uitgerust ingeleid kan worden en dat het geen dagen gaat duren !

Sabrina oeh das vervelend voor je man en qua timing, veel beterschap !


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 22-06-2014

Ja timing is niet zo handig, maar goed, je doet er niks aan. Er zijn gelukkig allemaal lieve mensen die te hulp schieten, dus dat is wel erg fijn. Babykamer is bijna klaar, nog een laatste stukje laminaat en de plinten gaat mijn vader morgen doen, dan kan ik eindelijk inrichten. Mijn zus komt ook een dagje helpen met het e.e.a. en mijn zoontje gaat een dagje naar de oppas zodat ik zelf ook nog wat dingen kan doen.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 22-06-2014

Dank je wel meiden voor jullie support 😉

Shady je hebt echt een top bevalling gehad, hopelijk kan ik je na doen hahaha

Sabrina wat vervelend van je man, kan me goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van kleintje wacht aub nog even met geboren worden. Hopelijk knapt ie snel op en heeft hij niet te veel pijn meer. En fijn dat je hulp krijgt. Beterschap voor je man


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 22-06-2014

Twinmama heel erg veel succes morgen!!

Sabrina veel beterschap met je man, hopelijk is ie snel weer opgeknapt en kun je met een gerust gevoel gaan bevallen!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

Sabrina Beterschap voor je man!! Idd geen beste timing maar ja..Doe je niks aan. .

Twinmama zet hem op!!!! Ben je rustig? Ik denk aan je hoor!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 23-06-2014

Heb vannacht niet zo heel veel geslapen maar de adrenaline giert door mijn lijf dus dat zal wel goed komen denk ik.
Net al lekker gedoucht en licht ontbijt op en wacht nu tot ik naar beneden word gebracht. Als ik straks wat meer weet zal ik nog wel ff een berichtje plaatsen als het internet meewerkt daar 😄


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

Ja snap dat je weinig geslapen heb. Had ik gister nacht ook...
Oh ik hoop zo hard voor je dat je een goede bevalling tegemoet gaat!! Helemaal nu ik de mijne net achter de rug heb! ! Zo bizar!!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 23-06-2014

Gefeliciteerd met jullie mannetje shadylady!! Klinkt als een super bevalling (voor zover zoiets "super" kan zijn haha) geniet lekker van je gezinnetje! Ben je alweer thuis of heb je een nachtje moeten blijven?

Twinmama zet hem op vandaag!! Hoop dat je je 2 kanjers snel in je armen hebt!

Sabrina beterschap met je man! Hopelijk is hij snel opgeknapt


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 23-06-2014

Ooh sabrina.wat bale!! Heel veel beterschap voor je mannetje!!
Shady al thuis denk ik? Wat een heerlijke gedachte dat je mannetje er al is zeg!!
Hier is vanmorge vanalles aant rommele.. brn vandaag jarig dus mag nog wel een dagje blijve zitte..haha.. vanmiddag weer controle ben benieuwd.
hoe zal het bij twinmama zijn... spannend zeg..!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 23-06-2014

Sabrina beterschap met je man. Vervelend dat hij juist nu zo beroerd is, maar wel fijn dat je veel hulp krijgt.
Mupke gefeliciteerd met je verjaardag. Het is dan inderdaad handig als de kleine nog even blijft zitten.
Ben benieuwd hoe het met Twinmama gaat. Hopelijk een voorspoedige bevalling.

Hier zo af en toe een kramp, verder niets, helaas.. Morgen weer naar de vk.
Begin t echt zat te worden, dat wachten. Vannacht gelukkig wel redelijk geslapen. Hopelijk gaat t hier snel aan de gang. Ons kleintje is de laatste dagen trouwens veel drukker dan anders, daarbinnen. Lijkt wel of hij aan t discodansen is haha!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

Het was ook gewoon echt een super bevalling. De pijn is maar kort aanwezig geweest dus mag echt wederom niet klagen.
Wij waren gister om 17.45 thuis. Het gaat echt heel erg goed met Jari. Wat een lieverdje is het zeg.

Mupke gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop idd dat dd kleine nkg even blijft zitten dan.

Het is wel echt spannend hoor met al die rammelende buiken hier.
Stiekem ben ik wel heel blij dat die van ons er gewoon al lekker is hoor.

Twinmama ik denk echt heel hard aan je!!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 23-06-2014

nou meiden hier nog niet veel actie is afwachten hoe het allemaal gaat. af en toe lichte krampjes.
Mupke gefeliciteerd met je verjaardag!

Mandarijntje, ik hoop dat jouw kleintje zich ook snel wil melden.

Ik hou jullie op de hoogte


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

Jeetje ik dacht jaaaa nieuws van Twinmama maar nkg niks dus...
Wel al ontsluiting?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 23-06-2014

Nee helaas geen ontsluiting, dus ze hebben vanmorgen de ballon katheter ingebracht, als het ballonnetje eruit "valt" dan heb ik 3 cm ontsluiting en gaan ze vliezen doorprikken, voor alsnog heb ik af en toe maar lichte krampjes dus denk dat het nog wel een tijdje zal duren zo 😉 geduld is een schone zaak zeggen ze altijd en mijn geduld word aardig op de proef gesteld hahahah
Gelukkig komt mijn dochtertje zo ook even op bezoek dus is wel fijn als ik die ook zie en ze blijft vanavond bij mijn ouders slapen zodat als het evt wel doorzet ze niet midden in de nacht wakker gemaakt moet worden en dan snel weggebracht moet worden. Is voor ons allemaal wat rustiger gevoel.


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 23-06-2014

Spannend twinmama, hoop dat het een beetje wilt vlotten Smile
Hier vanmorgen controle vk gehad...was goed ingedaald.
Nu is t afwachten....af en toe wel een steekje hier en daar maar das bijna te verwaarlozen.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 23-06-2014

Dankjullie dames!!
Blijft spannend zo he twinmama pff..
Heerlijk dat je weer thuis bent shady!! En dat je mannetje het zo goed doet!! Hoe reagere de 2 kleintjes erop?
Franny..fijn dattie goed is ingedaald!!

Hier net thuis van controle. Lag perfect ingedaald.als volg week dinsdag nog niks is dan gaan ze strippe..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

Kindjes reageren erg goed op hun broertje. Semmy wil overal mee helpen en zelf een flesje geven enzo en tess geeft hem de hele dag kusjes. Zo lief!!

Mupke ben benieuwd of je gestript zal worden of dat de kleine vent voor die tijd komt!

Twinmama ik ben zooooo benieuwd hoe het bij jullie is! Denk echt veel aan je!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-06-2014

[Afbeelding: ae6tz4.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 24-06-2014

Hoi meiden hier nog steeds weinig actie, nu weer een nachtelijke ctg om te kijken of dat de boys het nog prima vinden en zo te zien hebben ze het nog te goed in de buik. Ballonnetje zit nog steeds op z'n plek maar hoop vandaag wel ergens een keer aan de gang te gaan, krijgt mijn vader tenminste ook gelijk qua datum 😉

Shady leuk dat de kids zo enthousiast zijn, hopelijk reageert mijn kleine meisje straks ook zo.

Franny en mupke fijn dat je kindje al goed is ingedaald. Ben benieuwd hoe lang het voor iedereen verder duurt.

Ik meld me weer als er nieuwe ontwikkelingen zijn 😉


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 24-06-2014

Nou succes voor vandaag dan maar meis!! Hoop ook voor je dat je kindjes zich gaan melden vandaag!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 24-06-2014

Ik duim mee Twinmama en shady wat een lekker kereltje !

Ik ga zo weer na zkh voor een ctg, ben vanmorgen in 2 uur tijd 6 keer wakker geworden van stevige voorweeen en heb een hele rustige baby in mijn buik dus ben benieuwd wat er uit het ctg komt ! Fijne dag vandaag dames !


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 24-06-2014

Spannend twinmama. Hopelijk wil de bevalling snel doorzetten en kan je eindelijk genieten van je kleine mannen.

Shadylady super dat je andere kinderen zo lief reageren op de baby. Dat moet een heel speciaal gezicht zijn en een warm gevoel geven, dat hij zo goed wordt ontvangen!

Vannacht een apart soort buikpijn gehad: ik ging naar bed, nog even wat lezen en toen kreeg ik ineens een zwaar zeurend gevoel in mn onderbuik met lichte uitstraling naar mn rug. Dat zeurende gevoel werd langzaam scherper, waarna alles weer verdween. Is in een uurtje nog 3x terug geweest. Vanochtend loeiharde buik, alsof hij van beton is. En inmiddels niks meer. Vanmiddag vk, ben benieuwd..


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 24-06-2014

Toi toi Sennie! Hopelijk maakt de kleine het nog goed in je buik.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 24-06-2014

Ooh wauw wat een knapperd shady... daar smelt ik van..!!
Twinmama hopelijk zet het nu snel door!! De zenuwe giere natuurlijk door je lijf nu!!
Sennie..veel succes met de ctg!!
Mandarijntje.. ben heel benieuwd wat de verloskundige nu gaat zeggen!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 24-06-2014

Net terug van vk. Even helemaal down. Niks veranderd tov vrijdag, dus niet kunnen strippen. Niks verweekt, nul ontsluiting. Morgen nemen ze contact op met de gynaecoloog en dan kan ik waarschijnlijk eind van de week langskomen om te kijken of ze me willen inleiden. Kan wel lang gaan duren als er dan nog niks veranderd is tov nu en de kans op keizersnede en kunstverlossing schijnt hoger te liggen.
Baal enorm.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 24-06-2014

Twinmama veel succes en hopelijk heb je je kindjes snel in je armen!

Shady wat een prachtige foto's van je mannetje... fijn dat je lekker aan het genieten bent!

Mandarijntje wat balen weer... Ik baal er ook van dat er bij mij nog niks gaande is. Elke dag langer wachten is er één te veel hè als het zo zwaar is. Ik moet donderdag naar de vk en ben ook bang dat alles nog potdicht zit en dat ik net als bij de eerste de 40 weken voorbij zal gaan. Maar ook onze beebjes zijn er binnenkort!

Bah bah ik heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben. Heb wat verhoging en een vervelend hoestje. Verder voel ik me beroerd en slaap ik super slecht :-( Begin het wachten langzamerhand ook beu te raken, maar toch hoop ik op een spontane bevalling voor de 41 weken want een inleiding heb ik persoonlijk liever niet. Tenzij ik zeker weet dat het zo vlot zal gaan als bij Shady haha :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 24-06-2014

Meisjes sterkte allemaal met het wachten tot jullie wondertjes zich ook melden!! Als ik dat zo lees heb ik ook echt medelijden met jullie... Had er zelf ook echt niet meer aan moeten denken..
Ik denk aan jullie hoor!!
En bedankt voor de lieve reacties op mijn kleinste moppie. Het gaat echt heel goed met ons. Helaas alleen enorm last van mijn bekken maar dat zal stap voor stap wel beter worden...gewoon goed rustig aan doen en naar het lijf luisteren!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 25-06-2014

Hoe zal het met twinmama zijn?? Spannend zeg!!
Mandarijntje en twinkel, hier ook nog niks gaande.. dus ben benieuwd als ik dinsdag haal en als, dan ben ik benieuwd als ze me kunnen strippen..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 25-06-2014

Hallo meiden

Hier eindelijk weer een bericht van mij 😄 wij zijn gisteravond trotse papa, mama en grote zus geworden van onze boys Jesse en Jayson, alles is goed gegaan gelukkig. Jesse weegt 2150 gram en is 46 cm en Jayson weegt 2750 gram en is 49 cm. Ze zijn geboren gisteravond om 20:20 uur en 20:45 uur via de natuurlijke weg.

Ik zal zo nog een foto plaatsen en reageer later nog even op de andere Posts


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 25-06-2014

[Afbeelding: k4a7ls.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 25-06-2014

Wauw twinmama... dubbel gefeliciteerd meid!!! Wat een knappe binkies!!! Doe maar lekker rustig aan en geniet ervan meid!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-06-2014

Aaaahhhhh Twinmama daar zijn ze!!! Van harte gefeliciteerd met je twee prachtige kanjers! !
Is de bevalling een beetje voorspoedig verlopen? Ga maar lekker genieten en we horen je verhaal wanneer jij er aan toe bent!

De eerste 3 kindjes zijn er. 3 binken! Wie oh wie volgt? ! Spannend hoor!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 25-06-2014

Aaaah twinmama super hoor ! Met al die knappe kereltjes word het tijd voor een mooi dametje, hoop dat het hier niet al te lang meer duurt want ik heb nu 2 dagen continue voorweeen en sinds vannacht flinke rugpijn !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-06-2014

Nou zet hem op dan Sennie!! Hoop ook voor je dat het niet te lang meer duurt!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 25-06-2014

Wauw Twinmama, gefeliciteerd met de tweeling. Wat n mooie kindjes. Fijn dat de bevalling via de natuurlijke weg heeft doorgezet. Nu lekker genieten van jullie gezinnetje!!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 25-06-2014

Wauw twinmama gefeliciteerd met je 2 kanjers Smile alles goed verlopen?


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 25-06-2014

Twinmama van harte gefeliciteerd met je boys!! Wat super dat de bevalling goed verlopen is. Geniet van je wondertjes!

Sennie dat gaat niet lang meer duren bij jou... Zet 'm op!

Shady vervelend dat je last hebt van je bekken. Hopelijk ben je snel van de klachten af. Gaat alles nog goed met je kids? En heb je fijne kraamhulp?

Hier hoop ik dat mijn meisje nog een paar dagen blijft zitten want ik ben ziek helaas. Niet heel erg, maar toch. Heb even al mijn rust nodig nu.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 25-06-2014

Twinkel beterschap. Even goed je rust pakken nu het nog kan.

Net door zkh gebeld. Kan pas maandag terecht bij de gyn voor een algemeen gesprek over een eventuele inleiding. Moet dus sowieso mn tijd uitzitten. Ben echt even emotioneel op nu. Daardoor hevige hoofdpijn dus ga ook maar even plat.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 25-06-2014

Wat rot voor je mandarijntje, sterkte !

En Twinkel beterschap !


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 25-06-2014

Gefeliciteerd twinmama!! Is het nog snel gegaan ineens! Geniet lekker van je mannetjes!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 25-06-2014

Ah sennie bij jou ook al spannend
Twinkel.veel beterschap meid.hopelijk knap je snel op!!
Ooh mandarijntje.. kan me goed voorstellen hoe je je voelt.. de dagen duren nu al zonlang.

Hier al vanaf vanmorge contstant erge kramp..dus ben benieuwd..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-06-2014

Twinkel beterschap meis!!

Mandarijntje rustig aan lieverd...kan me voorstellen dst je ff helemaal op ben...

Muppet spannend meis!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-06-2014

Muppet?! Whahahahaha mupke dus!!

Hier ontzettende stuwing!! Au au au!! Hopelijk na morgen weer wat minder last van. Verder gaat alles hier erg goed. Heb een leuke hulp. Alleen vannacht tot 4:15 met jari bezig geweest en om 6:30 alweer wakker dus veel te weinig geslapen...nu wel erg moe dus vanavond lekker op tijd slapen. Jari laat ik even lekker aan mijn man over.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 25-06-2014

Oh wou hij niet slapen shady? Hier is het nu weer rustig met de krampen. Ben stiekem wel jaloers op je, dat je je mannetje al hebt. Haha


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 25-06-2014

Jeej, gefeliciteerd Twinmama! Met je twee prachtige zoons! Fijn dat het goed is gegaan, via de natuurlijke weg en je nu eindelijk mag genieten van je mannetjes.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-06-2014

Mupke ja ik kan me voorstellen dat je stiekem jaloers bent. Ik ben zelf ook echt heel blij dat ik het weer gehad heb en hij gewoon lekker bij ons is.
De kleine vent wil nu ook weer niet slapen en gaat dan echt liggen brullen. ..hopelijk maakt ie er niet weer zo n potje van zoals afgelopen nacht


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 26-06-2014

Wat een rust hier..spannend
En shady? Heeft binkie geslapen vanacht?
Pff ik verveel me kapot. Zit alleen maar op de bank de tijd om te kijken. En af en toe weer wat doen en dan weer ff bijkome..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 26-06-2014

Na 2.30 accepteerde hij eindelijk dat hij in zijn bed moest liggen hihi
Hij wil het liefst op schoot slapen maar ja zo werkt het niet.
Verder doet ie het echt heel goed hoor!

Balen meis dat je je zo verveelt!! Voor jou gewoon echt tijd dat die kleine komt dus!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 26-06-2014

Hier op zich nog alles rustig, vandaag mega grote boodschappeb gedaan en de enveloppen geschreven en nu compleet uitgeteld op de bank !


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 26-06-2014

Vanmorgen bij de vk geweest. Alles weer goed! Als ik met 40 weken nog niet ben bevallen dan gaat ze proberen te strippen. Op zich oké, want ben nog steeds ziek. Hoest de longen uit mn lijf, en omdat ik al veel ellende met mn longen heb gehad maar langs de huisarts geweest. Ik heb een bronchitis en zit nu aan de antibiotica. Niet bepaald leuk deze timing... Zoals ik me nu voel wil ik absoluut niet bevallen, als t goed is ben ik over een paar dagen ervanaf dan mag ons kleine meisje komen....


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 26-06-2014

He bah twinkel dan wens ik je veel beterschap !


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 27-06-2014

Dank je Sennie!
Bij jou ook nog alles rustig geweest vannacht?

Hoe gaat t met de kersverse mama's?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 27-06-2014

Twinkel Beterschap meis! Laat de kleine dan idd nog maar even zitten ja...

zijn er nog geen naderende bevallingen? Het wordt weer tijd voor baby nieuws haha

Met deze kersverse mama gaat het goed! Kleine Jari doet het nog steeds onwijs goed.
Vannacht legde ik hem om 00.30 in zijn bed want toen accepteerde hij het. Om 1.30 werd hij wakker voor een fles.
Na die fles is hij gewoon weer gaan slapen en werd toen om 5 uur wakker. Flesje gegeven en om 5.40 weer terug in bed en hij slaapt nu nog lekker. Dus gaat goed. Bekken gaat beter en stuwing begint iets af te nemen. Dus nog even geduld en we zijn weer de oude!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 27-06-2014

Mooi dat je zo geniet shady ! Hier nog niet echt extra voortekenen behalve veel voorweeen. Ik heb dadelijk om 09.40 weer een groeiecho gevolgd door ctg en dan controle gyn. Is het raar om te vragen of ze baarmoedermond al wilt controleren op verweken ? Ben over een week precies uitgeteld en zoals ik eerder begreep laat ze me niet over tijd gaan dus ben heel benieuwd !


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 27-06-2014

Hier ook nog alles rustig. Af en toe wat kramp maar dat is te verwaarlozen.
Vanmiddag een middagje zienhuis. Eerst een intake opende kraamafdeling. Daarna weer een groeiecho en dan een gesprek en controle met de gynecoloog die keizersnee gaat doen.
Gisteren ook de tijd van melden voor de ks doorgekregen. Mag er al om 7:45 zijn. Kan ik me ook niet heel dag druk maken.
Wat fijn shadylady dat Jari het zo goed doet!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 27-06-2014

Twinkel beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop en blijft die kleine tot die tijd lekker zitten waar ie zit!

Sennie spannend! Laat je ons weten hoe het is geweest vanochtend?

Pukkemuk, goed dat je ook de tijd al weet en fijn dat je je al lekker vroeg moet melden voor de ks.

Super Shady dat Jari het zo goed doet! Lekker van genieten.

Wij wachten nog steeds met smacht op ons 1e wondertje. Maar hij/zij schijnt het nog erg gezellig te hebben in mn buik. Niet echt tekenen dat de bevalling snel nadert. Merk wel dat de ruimte die het nu heeft echt beperkt begint te worden, want zijn of haar benen strekken gaat niet echt meer en dan vormt zich een harde bult net onder mn ribben en dat voelt niet echt prettig. Dus ik heb al ingefluisterd dat als ie slim is, ie naar buiten komt, omdat hij of zij dan zeeën van ruimte heeft. Tot nog toe geen effect Wink.
Vandaag een rustige dag. Wat kleine administratieve dingen regelen, de was vouwen/strijken en daarna helemaal niks! 't Weekend ook geen plannen. Maandag naar de gyn. Spannend.. Merk wel dat de behoefte om me te laten inleiden minder is geworden, omdat ik het gevoel heb dat het er nu echt bijna op zit omdat de uitgerekende datum maandag al is.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 27-06-2014

Nou ctg was prima en geschat gewicht bij echo was nu 2750 dus ze groeit in ieder geval wel nog ! Er was nog geen ontsluiting of iets dus ze stelde voor om maandag in te leiden met cath ballon maar zie een verblijf in zkh niet zo zitten dus nu afgesproken om te wachten of het spontaan begint voor 3-7 en anders word ik op uitgerekende datum ingeleid. Ondanks de zware laatste loodjes (ieder uur plassen, veel rugpijn, weinig mobiel en pijnlijke ribben) vind ik het fijn dat we nog even de tijd hebben om een werkend bad te krijgen. En mijn vriend heeft na 4-7 vakantie dus dan hoef ik bij een eventuele inleiding ook niet veel alleen in het zkh te liggen. Dus we gaan maar weer verder met wachten, opruimen en kraam popcakes bakken haha. Alvast fijn weekend dames !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 27-06-2014

Mandarijntje lekker dat je nu minder "haast" heb met een eventuele inleiding. Het zit er hoe dan ook bijna op voor jullie meiden!! Het is nog even doorbijten en dan hebben we allemaal onze kleintjes!! Kunnen we lekker over het moederschap kletsen!

Twinmama hoe is het bij jullie? Mogen jullie al lekker naar huis?

Sennie fijn dat ze nog wel gewoon groeit! Dan kan ze beter nog even lekker bij je blijven zitten. Wel spannend want ook voor jou komt het nu echt dichterbij!
Is het gelukt met de popcakes?

Hier alles super!! Zit echt helemaal op mijn blauwe wolk gelukkig te zijn met mijn mooie gezin!
Jari is echt een super zoete baby tot nu toe! Slaapt zowat de hele dag haha. Hebben we er echt een baby bij?!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 28-06-2014

Wat trouwens grappig is (vind ik). Er zijn hier nu 3 jongens geboren en alle drie beginnen ze met de J hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 28-06-2014

Ja grappig inderdaad, wij hadden ook een jongensnaam met een J hahaha !


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 28-06-2014

Hèhè ik begin me eindelijk weer een stuk beter te voelen... Lang leve de antibiotica ;-)
Verder is alles nog hetzelfde... Niks geen voortekenen van een naderende bevalling. Ach ja, het is goed zo het komt wanneer het komt. Als het maar voor de 41 weken zover is dan vind ik het allang best eigenlijk...


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 28-06-2014

Fijn dat het gewicht nog vooruit gaat sennie..
Twinkel fijn dat je je beter voelt al!!
Wij hebbe geen J Wink haha..pff ben het echt beu nu..wil gewoon ons mannetje bij ons hebbe..kan nog maar zo weinig. Zit maar op de bank. Dan loop ik maar weer eens een rondje met de hond..babbah. hopelijk kunnen ze me dinsdagaaf strippen en dat het dan ook doorzet.. voel verder nog niet.op af en toe de krampjes na


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 28-06-2014

Hallo meiden hier ook eindelijk weer een bericht van mij, wij zijn sinds donderdag lekker allemaal thuis, superfijn dat met de boys alles in orde was en ondanks hun lagere gewichten we al naar huis mochten. Zijn die weken in het ziekenhuis iig niet voor niks geweest. Het is nu wel ontzettend druk en gisteren een heftige nacht gehad waarin we maar heel weinig hebben geslapen dus hoop vanavond op een beter nachtje. Mijn dochter moest erg wennen maar nu is het net alsof ze er al helemaal bij horen, ze vind het alleen nog steeds niks als ze gaan huilen dus gaat ze af en toe mee doen en hebben we ipv stereo huilen dolby surround 😉
Zoals jullie al wisten werd ik afgelopen maandag ingeleid dmv ballonkatheter, deze zou ervoor moeten zorgen dat ik ontsluiting kreeg en dat ie er dan uit zou vallen, dinsdag ochtend zat ie nog steeds op z'n plek dus gingen ze kijken of ik al ontsluiting had, bleek dat ik al 4-5cm had, dus wie weet was dat maandagavond ook al. Ze hebben toen mijn vliezen gebroken en via infuus kreeg ik weeën opwekkers, om 19:00 uur had ik nog steeds maar 6 cm dus ik dacht nou ga ik dadelijk nog bevallen op mijn moeders verjaardag, ze hebben toen de dosis van weeën opwekkers verlaagd en toen ging mijn lichaam het overnemen. Uiteindelijk kreeg ik persdrang en na twee persen was Jesse daar al, op dat moment verdwenen mijn weeën compleet en hebben ze met z'n tweeën op mijn buik zitten drukken en masseren zodat er toch weeën gestimuleerd werden, dit had maar een klein beetje effect en doordat ze de hartslag niet goed konden registreren wilden ze geen risico's nemen en is Jayson met de vacuüm gehaald, placenta volgde gelukkig direct en wat een opluchting voel je dan als het achter de rug is.
Heb lekker zelf daarna gedoucht en was weer fris en fruitig vol adrenaline in bed hahaha. Beide boys hadden apgarscore van 9/10/10 dus was supergoed. Omdat Jesse zo klein is met laag geboorte gewicht moesten zijn bloedsuikers geprikt worden en die was net na de bevalling te laag maar alle keren daarna super dus vandaar dat we lekker naar huis mochten.

Meiden ik heb nog niet alles bijgelezen dus kan nog niet op iedereen reageren, probeer dit morgen nog wel te doen tussen alles door 😄

Ps vraagje aan Shady, ook zo'n last van stuwing gehad?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 28-06-2014

Wow twinmama het klinkt evengoed als een relaxte bevalling! Fijn joh. En ook heerlijk dat jullie lekker thuis zijn!
Ja de stuwing hou op schei uit!! Bij mij begon het woensdag en dat was ook echt de ergste dag. Maar nu is het inmiddels zaterdag en heb ik nog steeds grote rotsblokken die erg zeer doen nog... Kan ook niet op mijn zij slapen daardoor dus slaap al een aantal nachten op mijn rug. Grote voordeel daarvan is wel dat mijn bekken behoorlijk tot rust komen doordat ik helemaal geen draaiende bewegingen maak en ik dus enorme vooruitgang merk in het herstel daarvan. Nu alleen die verrekte stuwing nog even door en dan ben ik zo goed als de oude!
Morgen laatste dag kraamhulp...zie er nu al tegenop want jeetje wat hecht ik me toch altijd snel aan zo n mens...en we hebben echt weer een topper getroffen dus dat wordt weer janken geblazen! Pfffff
Hoe is jouw kraamhulp? En hoe voel je je? Heb je hechtingen?

Mupke ik hoop voor jou echt hard dat je snel je mannetje in je armen mag hebben!! Hou vol meis!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 28-06-2014

Twinkel fijn meis dat je je weer beter begint te voelen! Moet ook wel want je lijf moet doch voorbereiden op een bevalling!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 28-06-2014

Hey twinmama wat leuk om van je te horen! Al met al een goede bevalling geweest dus, en wat fijn dat jullie allemaal lekker thuis zijn. Ik kan me indenken dat het super druk is nu met een tweeling erbij! Geef je borstvoeding? Meid geniet lekker van je mooie gezin en hou ons op de hoogte!

Ben erg benieuwd wie de volgende is met baby nieuws.... ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 29-06-2014

Twinmama fijn dat jullie thuis zijn en alles voorspoedig is gelopen.
Twinkel gelukkig voel je je weer wat beter.
Mupke, hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten.

Gisteren veel te veel gedaan. Kreeg ineens last van.schoonmaakdrift. Vannacht nauwelijks geslapen door bekken en rug die uiteraard in protest gingen. Gisterenavond vanaf 10 uur buikpijn, met geregeld krampen. Helaas heeft t niet doorgezet.
Morgen naar de gyn. Begin zenuwachtig te worden, weet niet zo goed raad met mezelf. Wil rust om me heen (terwijl manlief juist net de radio aanzet..) en wil me n beetje verstoppen ofzo. Pff.. Iemand n tip voor de laatste loodjes?


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 29-06-2014

Hier ook even een offday, vannacht slecht geslapen, vanmiddag wel op bed gelegen maar knallende koppijn. Ik zat er even helemaal doorheen. Nu nog steeds niet helemaal weg, maar toch even lekker buiten gezeten vanmiddag. Gelukkig kon mijn man ook een beetje voor ons zoontje zorgen zodat ik even rust kon pakken. Ik vind de laatste loodjes op het moment ook even zwaar... Heb dus helaas geen tips mandarijntje. Behalve dat je nu zoveel mogelijk moet proberen je rust te pakken voor je de bevalling tegemoet gaat. Dat probeer ik nu ook, ook al is dat niet zo makkelijk... Meiden succes allemaal, ik ben ook erg benieuwd wie de volgende is!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 29-06-2014

Het zijn echt de laatste loodjes voor ons. Hier ook erg moe en ben er gewoon ook helemaal klaar mee. Zou het liefst heel de dag niks willen doen haha maar helaas gaat dat niet met een 3 jarige ;-)
Controles vrijdag waren allen goed gelukkig. Ze schatten haar geboorte gewicht rond de 3000gr. Keurig dus. Placenta werkte ook nog prima was ik wel opgelucht om!

Verder intake voor de ks gehad. Wat ik wel heel fijn vind is , als alles goed gaat, dat het zo'n gentle ks is.
Wel een raar idee vond ik het dat ik gewoon al wist van volgende week rond deze tijd lig ik hier ook maar dan met mijn dochter in mijn armen


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 29-06-2014

Tja die laatste loodjes zijn zwaar hè meiden... De enige tip die ik heb is: afleiding, afleiding en nog eens afleiding
.. Momenteel ben ik wat aan het hobby'en gegaan; verven, digitale fotoboeken maken, lunchen met vriendinnen, met mijn zoontje naar de speeltuin op de hoek, en inderdaad ook veel rusten. Als mijn zoontje naar's middags slaapt dan ga ik ook liggen. Ik probeer echt elke dag de ochtend en namiddag vol te plannen en dat helpt me wel. Tuurlijk beval ik ook liever vandaag dan morgen, maar de tijd gaat alleen maar veel langzamer als je iedere dag zit af te wachten. Dat had ik heel erg bij mijn zoontje destijds, vreselijk vond ik het toen ik de 40 weken voorbij was maar nu probeer ik er niet te veel bij stil te staan en ga ik er maar vanuit dat ik nu ook te laat ga bevallen. Op één of andere manier geeft dat wel rust.

O ja, veel baby- en mama tijdschriften lezen helpt ook goed!! Succes meiden!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 30-06-2014

Afleiding is inderdaad ook een hele goed tip Twinkel! Gisteren wilde ik alleen maar slapen (net ook nog even gedaan, mijn zoontje is vandaag naar de oppas) daar ben ik wel van opgeknapt. Mijn hoofdpijn is gelukkig weg. Ik had echt even nodig om bij te tanken van afgelopen week. Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat het ook zo vreselijk lang duurde, zeker na de 40 weken. En dan werkt het het beste om niet te gaan zitten 'wachten'. Maar ik vind het fijn dat ik even uit heb kunnen rusten. Eerst twijfelde ik of ik het door zou laten lopen mijn zoontje naar de oppas te brengen, maar het is voor hem super leuk en voor mij ook lekker dat ik wat tijd voor mezelf heb.

Pukemuk, fijn dat de controles goed waren en ook lekker dat je een datum hebt waar je naar uit kan kijken nu!
Ik ben vrijdag ook bij de vk geweest, was ook allemaal prima. Mijn buik is lekker 'vol' zei ze. Baarmoeder ligt helemaal tegen mijn ribben aan. De baby heeft nog wel zat ruimte om te bewegen want hij is lekker actief daarbinnen ;-) Afgelopen donderdag voor het eerst wat harde buiken gehad en sindsdien elke dag wel wat. Al het voorwerk is meegenomen zei de vk, maar ik dacht dat harde buiken niet zoveel deden? Maar ja, het is nog steeds niet pijnlijk, dus het kan nog wel even duren... Morgen is het juli meiden :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 30-06-2014

[Afbeelding: 28u2tmu.png]
Hier de tekst van het geboorte kaartje.
Een aantal van jullie waren hier benieuwd naar geloof ik


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 30-06-2014

Wow shadylady wat een mooie tekst. Zit veel liefde voor alle 4 jullie kinderen in!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 30-06-2014

Sabrina fijn dat je zo toch wat rust kunt pakken. Mooi dat jullie beebje t nog goed doet in je buik.
Shadylady mooi kaartje! Bijzonder dat jullie alle kindjes zo noemen.

Vanochtend naar gyn geweest. Plan is nu afwachten tot volgende week maandag. En dan weer terug komen en inleiding plannen. Voor nu zag alles er goed uit en het is ook al wat aan t verweken. Vond dat wel fijn om te horen. Inmiddels al geregeld gerommel dus heb wel vertrouwen in een natuurlijke bevalling thuis. We gaan het zien.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 30-06-2014

Dank jullie wel meiden!

Aaahhh mandarijntje jij zit nu (net als ik) op de uitgerekende datum! Mijn ventje al 8 dagen oud en bij jou nog geen kleintje...Gelukkig is de boel al een beetje aan het verweken. Doet het gerommel toch iets! Ik hoop echt voor je dat het gewoon spontaan komt maar nogmaals mijn ervaring met inleiden (en das nu dus inmiddels 2 keer) is echt heel erg goed. Het hoeft dus geen hel te zijn. En zeker niet als er al wat actie gaande is vanuit je lijf zelf.