Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend in juli 2014 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend in juli 2014 (/thread-7846.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 30-06-2014

Mooi kaartje met een mooie tekst over jullie kindjes shady!

Mandarijntje, fijn dat het goed was bij de controle en dat er al wat aan het gebeuren is. Zou mooi zijn als het gewoon op gang komt deze week!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 30-06-2014

Zojuist weer controle gehad. Ctg was goed maar ze gaat nog even overleggen omdat ik toch wat minder leven voel ( wel denhele dag door maae minder als normaal) als ze vanavond niet terugbelt heb ik donderdag echo ctg en controle. Als er donderdag nog geen ontsluiting is word ik savonds opgenomen voor een ballon kath om de inleiding te starten !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 30-06-2014

Spannend sennie!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 30-06-2014

Wauw.prachtige tekst shady!!!
Sennie ben benieuwd wat het bij je gaat worden dan. Spannend meid
Spannend mandarijntje. Dat je nu al weer wat meer weet.
Pukemuk.lijkt me heel apart om nu al te weten welke dag je kleintje komt..
Hier weet ik nog niks..morge aaf na vk. Ze kijken dan als ze kunnen strippen. Krampjes beginnen steeds meer.. en nu een dag of 3 al verschrikkelijk veel afscheiding..bahbah..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 30-06-2014

Is dat niet je slijmprop Mupke?
Jeetje ik vind het elke dag weer spannend om hier te gluren!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 30-06-2014

Ik heb geen idee.. haha weet niet wat ik me moet voorstellen bij de slijmprop. Is wat dikker en creme achtig.van kleur.. lekker haha


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 30-06-2014

Mupke hier ook last gehad van slijm en inmiddels ook de beruchte prop verloren. Onsmakelijk detail maar bij mij had het een snotachtige structuur en was het bijna doorzichtig.

Sennie spannend. Zie je op tegen de inleiding of vind je het juist wel prettig om wat zekerheid te hebben ?

Pff worden jullie ook zo gestalkt door mensen om je heen met goedbedoelde adviezen over de bevalling en nog erger, een continue stroom van berichtjes over of de geboorte al heeft plaatsgevonden? wordt er helemaal simpel van. Dus net in de diverse groepsgesprekken maar even niet al te subtiel laten merken dat ik daar niet van gediend ben. Hoop dat men het snapt..
Zo even een blokje om en avond houden met manlief. Fijne avond!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 30-06-2014

Zo hier een dagje helemaal niks gedaan. Mijn zoontje was bij mijn moeder en ik heb alleen geluierd en boekjes gelezen. Heerlijk was ik echt even aan toe. Kan er weer helemaal tegen de laatste paar dagen.

Heb ook meer last van afscheiding bleh

Word gelukkig nu niet gestalkt manderijntje. Klein voordeeltje van de datum al weten ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 30-06-2014

Haha heel herkenbaar mandarijntje....idd veel berichtjes of alles nog rustig is.
Woensdag uitgerekend. ..ben benieuwd wanneer ze komt...
Komen weee een paar warme dagen aan ...dat worden denk ik Michelin voetjes Wink
Begin t zat te worden maar kom de dagen nog wel redelijk door gelukkig


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

Even ego post, hele nacht voorween gehad. Nu een stuk of 6 per uur die ook flink pijn doen pfff ik vind het zo spannend allemaal !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Wow sennie ik hoop dat het doorzet! !! Zet hem op!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Aaah spannend Sennie! Hopelijk blijft het doorzetten!
Hier ook steeds harde buiken, maar nog geen weeën. Wel een enorm zeurend gevoel in mijn benen als ik ook maar een klein stukje loop.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

Ze komen nu iedere 20 min en houden dan ongeveer 1 minuut aan. denk dat het echt weeen zijn omdat ze behoorlijk pijn dat ik eigenlijk maar wat lig te kronkelen en niet kan praten van de pijn. Heb ff geen idee wat ik nu moet doen haha !


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Klinkt alsof het wel al begonnen is Sennie, probeer zoveel mogelijk te ontspannen en op je ademhaling te concentreren tijdens de wee, dat werkt het beste. Succes meis, ben heel benieuwd :-)


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

Hoe bedoel je concentreren Sabrina ? Merk nu dat ik door de pijn m'n adem inhou...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Sennie dit klinkt idd als echte weeën. Wat bij mij hielp...helemaal in jezelf keren en aan hele leuke dingen denken. Ondertussen de wee gewoon flink toe laten en zo ontspannen mogelijk blijven. Zo gaat de ontsluiting het snelst! Denk bij jezelf: ok dit doet echt wel pijn maar hoe zekerder Hoe beter. Dat werkte bij mij tenminste


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Concentreren op je in en uitademen. Diep in ademen en langzaam uitademen, kan in kleine stootjes uitademen bijvoorbeeld. Juist niet inhouden je adem!! Dan werk je het tegen! Deze keer heb ik geen zwangerschapscursus gedaan, maar vorige keer wel en het heeft mij enorm geholpen. De docente zei dat je de wee als een sneeuwbal (die steeds groter wordt) in gedachte moet laten rollen. Doormiddel van concentratie op je ademhaling leg je daar je focus op en werk je dus eigenlijk mee, als je je adem inhoudt werk je tegen en heb je juist meer pijn. Ik hoop dat het werkt voor je!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Niet hoe zekerder maar hoe zeerder dus! Oh wat spannend!!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Je kan ook ku-ke-le-ku gebruiken voor uitademen. Dus diep inademen en in vier stoten uitademen (als ku-ke-le-kuuuu) klinkt misschien een beetje belachelijk, maar is wel een handig ezelsbruggetje ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Die manier van uitademen heb ik zelf nooit gehanteerd maar als het werkt zou ik het zeker proberen!
Ik ben zelf ook wel op mijn ademen gaat focussen hoor maar dan gewoon meer zoals normaal zeg maar. Michel zei op een gegeven moment toen ie een piek zag op de ctg: zo dat was een hevige! Ik zeg jep, toen zat ik in gedachte in center parcs haha! Ik ging "gewoon" mijn gedachten verzetten...het is niet makkelijk maar helpt wel heel goed


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Bij mij werkte het wel (ik dacht niet aan een kip ofzo, die van ku-ke-le-ku hoorde ik later na de bevalling pas van iemand, maar het is wel dezelfde manier van uitademen die ik bij de yoga had geleerd, aangezien ik het hier niet even voor kan doen leg ik het maar even zo uit ;-)) Maar in feite werkt het natuurlijk hetzelfde, dat je je gedachte verplaatst naar iets anders, ademhaling is daarbij misschien wel het makkelijkste om je gedachten naar te verplaatsen, omdat je nu eenmaal moet blijven ademhalen ;-) ook omdat dat een manier is om de ontspanning op te zoeken, niet alleen tijdens de wee zelf maar ook tussen de weeen door. Zo heb je in elk geval wat tips Sennie, probeer het echt over je heen te laten komen en kijk wat voor jou de meeste ontspanning oplevert. Des te sneller gaat het!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Tussen de weeën door kan je het beste zo diep mogelijk in en uitademen, dan hoef je die stootjes niet te doen bij het uitademen.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

Sorry voor de vragen haha, maar mijn vriend is op z'n werk en m'n moeder ook en weet gewoon niet of dit het echte werk is dus probeer me er zo de komende uurtjes doorheen te loodsen. Ben nu ook flink aan het stressen over de badkamer. Had zeker nog een dag of 3 nodig voor een werkend bad maar nu dus geen werkend bad of douche. Kan iemand me ff kalmeren en zeggen dat ik met warm water in de keuken ook wel de komende dagen vooruit kan ?


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Zo spaar je energie voor de volgende wee, maar dat is misschien pas zodra ze wat dichter op elkaar volgen handig. Oke nu hou ik op, ik wens je heeeel veeel succes!!!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Och meissie, stress werkt juist averechts. Het kan fijn zijn om onder de douche te gaan of in bad voor de laatste centimeters, maar lang niet iedereen vind dat prettig. Ik zou me daar nu geen zorgen over gaan maken! Je kan er nu toch niks aan veranderen!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis? De verloskundige wil als je thuis bevalt wel warm water in de buurt hebben, maar als je toch naar het ziekenhuis gaat dan maakt het voor de bevalling niet uit.


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 01-07-2014

Ooh spannend Sennie!!!! En die badkamer komt echt wel goed joh. Moet jij eens kijken hoe snel er straks mensen klaar staan om jullie daarmee te helpen! En je kan er nu zoals Sabrina al zegt toch niks meer aan veranderen. Concentreer jij je naar op de dingen die nu echt belangrijk zijn, en dat is dat kleine hummeltje wat je hopelijk snel in je armen hebt. Zet hem op meid!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 01-07-2014

Oww sennie..dat gaat vandaag gebeuren!!! Zet hem op meid!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Gaat het nog sennie?


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

Ben net bij m'n moeder gaan douchen om te kijken of de weeen stopten, maar krijg in 20 min tijd nog 2 heftige. Vk voor advies gebelt ook al ga in het zkh bevallen. Volgens vk zijn het echt voorweeen en dus pas bellen als ik 2 uur lang iedere 5 minuten een wee heb.
Mn moeder is gelukkig nu hier, ga zo de zkhtassen inpakken en hier nog opruimen en dan maar verder afwachten.


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Fijn dat je even kon douchen en dat je moeder nu bij je is. Als ik jou was zou ik wat afleiding proberen te zoeken zodat het afwachten niet al te lang gaat duren. Succes joh!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Hmmzz dus toch voorweeen. ..ze klinken wel vrij heftig voor voorweeen. Ik hoop voor je dat het gewoon lekker door gaat zetten en je vandaag of morgen je kleintje lekker in je armen mag hebben!!

Twinmama hoest met jou en de mannen? Vandaag alweer een week oud zeker? Of morgen?

Hoe is het met de afwachtende zwangere meiden?

Hier gaat het nog steeds erg lekker. Jari begint nu alleen wel wat last van krampjes te krijgen, het arme ding is dan zo overstuur dat ie er helemaal een soort van zweetpareltjes op zijn koppie heeft.
Ik voel me verder ook goed alleen wel een beetje moe wat zich dsn uit in hoofdpijn maar ja die gebroken nachten horen er gewoon even bij. Hopelijk gaat hij net als zijn broer en zus lekker snel door slapen hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 01-07-2014

Jee Sennie wat spannend!! Het klinkt alsof de voorweeën vandaag of morgen overgaan in echte weeën. Zeker omdat ze zo heftig zijn! Ik hoop het in ieder geval voor je!

Vandaag vk gebeld om afspraak van donderdag naar vrijdag te verzetten. Dan word ik namelijk gestript als dat mogelijk is. Ze strippen hier geen dag eerder dan 40 weken, maar er was telkens geen plek voor a.s. vrijdag... Maar goed nu dus wel gelukkig er is iemand bevallen die dan een afspraak had, dus mocht ik nog niet bevallen zijn dan wordt


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 01-07-2014

Oeps er ging iets fout... Nou goed mocht ik dus vrijdag nog niet zijn bevallen dan word ik om 13.00 uur gestript . Volgens mijn vk heb je san 25% kans dat je erop bevalt. Wie heeft er hier ervaring met strippen? Doet het pijn?


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 01-07-2014

Shady sneu is dat hè die darmkrampjes... Het hoort erbij maar toch, het is zo zielig... En die gebroken nachten zijn dan extra zwaar want je zit de halve nacht met je kindje op schoot om te troosten. Hopelijk wordt het snel minder! Fijn te horen dat het verder allemaal goed gaat.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 01-07-2014

Ik ben om half 7 aan de beurt bij de vk. Als er ontsluiting is. Wil ze zeer waarschijnlijk strippe.. dus hoop erop..mja heb zo'n gevoel dat ik nog geen ontsluiting heb. Hebbe ze bij jou al gekeke als je ontsluiting heb twinkel?
Vervelend shady die krampjes..en je staat dan zo machteloos he..


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 01-07-2014

Ff korte update.. vk verdacht me op zwangerschapsvergiftiging dus moet nu voor controle na ziekehuis.. bahbah


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

He mupke wat shit ! Wel al ontsluiting of niet gecontroleerd ? Hou je ons op de hoogte als het lukt ?

Hier nu vanaf 3 uur vanmiddag om de 10 min weeen. Heb tot net in huis gerommeld en gekookt en de zkhuis tasswn ingepakt. Nu maar een beetje voetbal kijken in bedje en puffen haha.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 01-07-2014

Nou Sennie dikke kans dat het vannacht door gaat zetten, spannend!!

Mupke tjee zeg wat vervelend, wat zeiden ze in het ziekenhuis? Ben je er nog misschien?
Ontsluiting hebben ze bij mij nog niet naar gekeken, doet ze ook vrijdag. Dus geen ontsluiting betekent niet strippe...dus ik ben erg benieuwd. Is het strippen bij jou gelukt?


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Nou Sennie, spannend hoor! Lekker dat je wel wat afleiding kunt vinden. Wie weet heb je morgen je kleine in handen :-)

Twinkel, ik ben bij mijn zoontje gestript met 40+5 (hier doen ze het niet eerder). Het voelt niet heel prettig, maar je gaat ook zeker niet door de grond van de pijn ofzo. Ik had op dat moment al vier cm ontsluiting, dat scheelt misschien wel ik weet het niet maar de volgende ochtend was ik bevallen, dus het heeft toen zeker geholpen bij mij. Mijn zus hebben ze met 39 weken gestript, uiteindelijk 3x maar dat hielp dus niet zoveel. Kan erg verschillend zijn. Je lijf en je baby moeten er echt klaar voor zijn wil het werken. Daarna had ik trouwens wel de hele dag kramp onderin mijn buik, ook bloedverlies. Het voelde een beetje als een zware menstruatie.

Shady, wat zielig dat Jari zo'n last heeft van krampjes. En dat je zelf dan ook niet zoveel slaap hebt is wel een beetje vervelend. Kan je het overdag nog een beetje inhalen of is dat erg lastig met je andere twee kids erbij?

Jeetje Mupke, dat is ff balen. Spannend wat er gezegd gaat worden in het ziekenhuis! Veel succes!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 01-07-2014

Sabrina dank je voor de info! Ik geloof ook wel dat je baby er klaar voor moet zijn, dat het alleen dan helpt. Bij mijn zoontje kon de vk niet strippen met 40+3 maar toch diezelfde nacht bevallen. Nu zal het er idd vanaf hangen of ik al wat ontsluiting heb ja. Ik hoop heel erg van wel en dat het gaat helpen, en daar heb ik dan die menstruatie achtige pijn wel voor over...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Oh meiden begrijp me niet verkeerd...jari heeft gister een uurtje gekrijst en dat waren duidelijk krampjes maar gelukkig is het tot nu toe daarbij gebleven. En de nachten zijn ook echt goed te doen want hij komt maar 1 keer per nacht hoor. Mijn berichtje is denk een beetje verkeerd over gekomen. Ja ik heb tot nu toe smiddags nog een uurtje geslapen overdag want mijn man is ook nog lekker vrij dus als jari en tess op bed liggen ga ik ook. Maar misschien dat ik daar vanaf morgen mee stop hoor. Ik zie het wel.

Strippen...tja daar zijn de meningen over verdeeld. De een vindt het super pijnlijk terwijl de ander er niks aan vindt. Ik ben bij tess en bij jari gestript en ik vond het geen pijn doen ofzo. Bij mij heeft het beide keren geen bevalling opgeleverd terwijl ik bij beide al 3 cm had en het lijf er echt al klaar voor was. Dus ja het is echt afwachten of het wat doet of niet.

Mupke jeetje daar ben je mooi klaar mee... Weet je inmiddels al meer?

Sennie oh ik hoop zo hard voor je dat je inmiddels goede weeen heb en je gewoon gaat bevallen!! Ik denk aan je hoor!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 01-07-2014

De afgelopen uurtjes iedere 7 minuten, ze doen wel flink pijn dus ga zo maar even zkh bellen voor de nacht !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Er zit dus vooruitgang in de zaak! Helaas nog niet genoeg om naar het zh te mogen waarschijnlijk maar wie weet komen xe wel even langs om te kijken of er al ontsluiting is! Zet hem op meis!! Laat je ons nog weten als je gebeld heb?
Ik vind het altijd zo spannend als ik iemand nog een tijdje kan volgen!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 01-07-2014

Nou dames hier ben ik weer..pff na 2 x 2 uur aan de ctg mocht ik toch na huis bloed na gekeke urine nagekeke was allemaal goed gelukkig alleen hartfilmpje was in begin niet goed en de 2e x wel. Toen inwendig onderzoek. Blijk ik al 3cm ontsluiting te hebbe..dus ze verwachte dat het niemer lang duurt nu.. morgen om 1u heb ik weer een afspraak voor ctg


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 01-07-2014

Fijn dat uiteindelijk alles in orde is Mupke! En wat goed, al 3 cm! Jeej, die heb je maar vast te pakken!

Sennie, je houd ons wel in spanning! Ik ben echt zo benieuwd of er morgenochtend een baby is :-)

Gelukkig maar Shady dat het bij 1x is gebleven en dat het niet iedere nacht is. Fijn dat je man ook nog thuis is! Ik hoop dat het hier ook niet lang meer duurt aangezien mijn man in elk geval deze week nog niet 'mag' werken vanwege die operatie. Vanaf volgende week wil hij weer proberen rustig aan te beginnen...

Nogmaals succes meiden!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 01-07-2014

Wow Mupke! ! Gewoon de 1e 3 cm al in the pocket!! En fijn dat alles in orde bleek te zijn!

Succes meiden!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 02-07-2014

Aangezien de weeen toch erg pijnlijk waren even naar het ziekenhuis voor een ctg en ik blijk van al die voorweeen toch al 4 cm ontsluiting te hebben. Dus ik mag ook in het ziekenhuis blijven en nu maar afwachten of het doorzet !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Wat een goed nieuws sennie! ! Ik hoop dat je inmiddels alweer wat verder bent qua ontsluiting en ik hoop dat we snel weer baby nieuws krijgen hier!!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 02-07-2014

Even korte update: ruim 24 uur weeen gehad met maar 1cm ontsluiting als resultaat
In zkh willen ze het aankijken en dus na 3 nachtelijke uurtjes terug naar huis gestuurd met slaapmedicatie. Nu geen contracties meer maar heel veel pijn in rug en bekken. In zkh zeiden ze dat t n valse start was, maar wellicht zijn dit nu rug en beenweeen. Ik weet t niet meer. Straks maar vk bellen. Kan iig niet meer liggen nu.

Sorry voor ego bericht. Lees de rest later. X


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Oooohhhh mandarijntje wat vervelend meis...hopelijk lukt het toch om nog flink bij te slapen want het kan nou toch niet lang meer duren lijkt me...
Ik heb met je te doen hoor meis!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 02-07-2014

Zo het rommelt hier ineens goed bij iedereen zeg! Straks bevallen we allemaal al in de eerste week van juli!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 02-07-2014

Mupke gelukkig dat alles nu wel goed is! En fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt met ctg enzo. En ook al 3 cm ontsluiting... Super!

Sennie fijn dat je in het ziekenhuis mag blijven nu het zo dichtbij komt, en Mandarijntje balen dat het bij jou niet verder doorgezet heeft en je weer naar huis moest...

Meiden het kan bij jullie alledrie nooit lang meer gaan duren nu.... Ik wens jullie heel veel sterkte en succes, zet 'm op!!

Bij mij nog alles enorm rustig. Geen harde buiken of krampen enzo. Heb heerlijk geslapen vannacht dus ik kan er weer tegen. Vandaag is mijn man jarig, dus vandaag hoef ik niet zo nodig te bevallen... Na vandaag mag het weer haha ;-) Maar ik vermoed zelf dat t nog wel even duurt. Alleen als ik jullie nu zo hoor denk ik, ik wil ook!!! Kijk er enorm naar uit mn kleine meisje vast te houden!

Nogmaals succes voor alle bevallende meiden!!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Twinkel het kan zo ineens gebeuren he meis? Een goede nachtrust kan ook een goed teken zijn. Dan ben je lekker fit voor de bevalling! Hihi
Ik ben echt zoooo benieuwd naar alle kindjes hier!

Sennie Hoe sta je ervoor meis?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Mupke bij jou al verdere ontwikkelingen?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 02-07-2014

Ow....wat wordt het spannend hier zeg!!
Alles rustig nog hier.vannacht wel wat krampjes gehad maar daar is het bij gebleve. Ze begon gister over eventueel inleiden. En zei meteen. Jaaa ptima. Haha maar de 2e ctg was goed dus helaas weer terug na verloskundige. Vanmiddag weer ctg in ziekehuis. Ben benieuwd


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 02-07-2014

Nou ctg en bloeddruk ware nu prima. U mag na huis mevrouw..pff dacht dat ik gek werd..kan geen kan op.lijk wel een olifant.. en voel ook nog gewoon niks grrrrr
Hoe gaatie bij de andere dames?


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 02-07-2014

Even heel kort, vanmorgen om 07.10 zijn wij trotse ouders geworden van Riva, ze weegt 2750 gram en is beeldschoon haha. We blijven 24 uur in het ziekenhuis voor bloedsuiker controle en dan morgen lekker naar huis. Ondanks de lancering binnen 10 min is ze heel rustig en slaapt ze erg veel. Ze heeft net een half uurtje bv gehad dit ging prima en slaapt nu weer als een marmotje !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Aaahhhh sennie gefeliciteerd meis!! En een goede bevalling gehad zie ik? Fijn meid!! Doe lekker rustig aan en geniet van je wonder!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 02-07-2014

Gefeliciteere sennie..!! En wat een mooie naam!! Geniet ervan


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 02-07-2014

Hoera!! Sennie van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker van je meisje :-)


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 02-07-2014

Gefeliciteerd Sennie!!!

En hoe is het bij jou mupke?


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 02-07-2014

Hoi meiden, hier ook goed nieuws! Afgelopen nacht ben ik bevallen van onze zoon Micha. Het begon om kwart over een en om tien over half vier was hij er. Een supersnelle bevalling dus van 2,5 uur, toen de vk aankwam had ik al persdrang en bleek dus al volledige ontsluiting te hebben. Een prachtig mannetje van 3700 gram. Alles gaat goed, lekker thuis en het kleine mannetje doet het echt super!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 02-07-2014

Sennie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heerlijk dat ze er is, lekker genieten :-) leuk, op dezelfde datum :-)


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 02-07-2014

Jeej weer een baby!! Gefeliciteerd Sabrina met jullie mannetje! Lekker genieten :-)
Maar da's echt een mega snelle bevalling zeg!!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 02-07-2014

Sabrina. Van harte gefeliciteerd meid!! Geniet ervan.
Hier behoorlijk down vandaag dat meneer zich gewoon niet meld.. had toch niemer verwacht dat ik over de 40 weken zou gaan. Mja


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 02-07-2014

Mupke blijf positief meid! Het is inderdaad een tegenvaller om over de uitgerekende datum te gaan, ik ben vorige keer met 40+4 bevallen dus ik snap heel goed je gevoel... Maar ook jij hebt binnenkort je baby en dan maakt t niet meer uit! Ik heb zelf ook weer de angst om (ver) over de 40 weken te gaan hoor, maar we moeten ons niet te down voelen want daar hebben we uiteindelijk niets aan... Sterkte!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 02-07-2014

Wauw sabrina! !! Jij ook van harte gefeliciteerd meis!! Ineens komen al die baby's tegelijk? !

Mupke idd positief blijven meis!! Die beeb komt echt wel...


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 03-07-2014

Sabrina jij ook gefeliciteerd !!! Oh en lekker zo'n snelle bevalling hoor ! Mupke zet em op het komt uiteindelijk allemaal goed !

In totaal heb ik vanaf de voorweeen tot aan de geboorte zo'n 24 uur niet geslapen maar de bevalling zelf ging helemaal top ! Daarna helaas wat intensere buren op de kamer waardoor ik s' avonds pas voor het eerst kon slapen.

Maar wat doet ze het top zeg ! We zijn in het zkhuis moeten blijcen ivm laag gewicht en bloedsuikercontrole en ze drinkt zo goed( half uur per borst) en is super tevreden. Alle controles zijn tot nu toe goed en met een kruikje erbij blijft ze goed op temperatuur. Ze heeft na de bevalling niet meer gehuild, zelfs niet bij het prikken van een infuusje (3 pogingen).


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 03-07-2014

Wat een topmeid sennie.. heerlijk..hopelijk ben je al thuis of mag je vandaag na huis!!
Ik weet dat het niet meer lang gaat duren. Maar de dagen duren gewoon zo lang.kan bijna niets meer.. dus ben eigelijk aan huis gekluisterd..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 03-07-2014

Ik snap je hoor Mupke. .. bij tess ben ik er een week overheen gegaan en thank god toen ingeleid! Ik was het ook exht spuugzat want ik kon ook haast geen kant meer op... zijn er verder geen activiteiten meer in je lijf?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 03-07-2014

Ja af en toe beetje kramp en wat harde buiken maar dat heb ik al een week of 3 zo iets..verlies nu wel weer wat meer afscheiding.. mja we wachten maar geduldig af.maar als ik dinsdag nog haal en kom bij de gyn. Dan sta ik er toch op dst ze iets inplannen. Had dinsdag al 3cm ontsluiting dus vind ut dan wel goed..


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 03-07-2014

Zo net de laatste dingen in mijn koffer gedaan ��. Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 03-07-2014

Sennie en Sabrina gefeliciteerd! Mupke succes met de laatste loodjes.

Hier inmiddels ook goed nieuws na een bevalling die van de 1e wee tot geboorte 44 uur heeft geduurd. Heftig, met ruim 6 uur felle beenweeen die niet weg te puffen waren. Ons wondertje blijkt een prachtig meisje te zijn van 3600gram. Het is uiteindelijk in het zkh geboren, maar mijn herstel ging voorspoedig en met geen hechting en weinig bloedverlies stonden we 3 uur na de geboorte in onze eigen huisje.
Nu tijd om bij te komen en te genieten.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 03-07-2014

Pukkemuk natuurlijk ook heel veel toi toi toi!!

Ik hou ivm privacy de naam en andere gegevens voor mezelf. Lees nog wel mee maar door de intense periode die we hebben meegemaakt, zal ik even wat minder actief zijn hier op het forum. Geniet allemaal van jullie kleintje!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 03-07-2014

Van harte gefeliciteerd mandarijntje.. geniet ervan!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 03-07-2014

Wow ik kijk een paar dagen niet op het forum en zie meteen dat er drie nieuwe kindjes geboren zijn, van harte Sennie, Sabrina en pukkemuk! Dat jullie ook maar lekker mogen gaan genieten van jullie wondertjes.

Mupke ik kan me heel goed indenken dat je het helemaal zat bent en vooral omdat je niet uit de voeten kan, nog even volhouden meis en dan heb jij je wondertje ook in je handen, en inderdaad als er verder geen veranderingen zijn voor je naar de gyn moet, gewoon aangeven dat je er doorheen zit. In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij de inhoud doet het goed, maar de verpakking moet het ook goed blijven doen.

Hier beginnen we nu een beetje te wennen aan de drukte, af en toe denk ik Oh ja moet zelf ook nog een keer eten/douchen etc 😉 helaas is de kraamhulp ook alweer twee dagen weg, gelukkig is mijn man nog vrij tm dinsdag en dan zal het helemaal aanpoten worden voor me met drie kids, gelukkig zijn er veel mensen die hebben aangeboden om te helpen.
Mijn dochter is inmiddels ook al helemaal gewend aan haar broertjes, net alsof ze er altijd al waren. Ze is superlief voor ze, moet ik nu van genieten want wie weet hoe dat straks is

Ik probeer morgen weer wat uitgebreider op iedereen reageren, want nu vallen mijn ogen zowat dicht 😁

Slaap lekker meiden en succes met de nachtvoedingen 😄


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 03-07-2014

Ik bedoel mandarijntje ipv pukkemuk (sorry is de vermoeidheid )

Pukkemuk jij ook succes met de laatste loodjes


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Wauw mandarijntje ook jij van harte gefeliciteerd meis!!
Ga maar lekker genieten van je kleine meisje!

Twinmama ja jeetje wat een drukte met 3 he? En dan heb jij er nog eens 2 baby's bij poeh!
En jouw man gaat dus aankomende week alweer aan het werk. ..de mijne is gelukkig hierna nog een weekje vri. Heerlijk hoor!!

Pukemuk zet hem op meissie!!

Hier alles wel! Zijn gister lekker met zijn vijfjes naar de speeltuin geweest. Semmy en Tess hebben zich heerlijk uit kunnen leven en Jari sliep voornamelijk en kreeg daar lekker een flesje en was heel tevreden.
De nachten gaan ook echt super. Hij komt standaard 1 keer per nacht en dat is goed te doen zo. Zal nog wel ff pittig worden als mijn man straks weer gaat werken want over het algemeen wordt hier alles ongeveer tegelijkertijd wakker dus dat wordt echt een stress moment haha.
Gelukkig hebben we voorlopig nog geen tijdsdruk sochtends, dat scheelt wel!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 04-07-2014

Mandarijntje van harte gefeliciteerd!

Hier ook goed nieuws, vannacht om 01.11 uur is onze dochter Vera geboren!! Ze weegt 3485 gram en het gaat heel goed! De bevalling was kort maar heftig, om 21.15 uur gisteravond begonnen de weeën dus ongeveer 4 uurtjes er maar over gedaan. Het was een poliklinische bevalling dus we zijn weer lekker thuis inmiddels.

Pukemuk succes!!

Mupke veel sterkte met de laatste loodjes!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Jemig!! Baby's Aan De Lopende Band Opeens!
Twinkel ook jij van harte gefeliciteerd met je dochter!!
Wat fijn dat de bevalling snel verlopen is en jullie weer lekker thuis zijn ook!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 04-07-2014

Twinkel ook van harte gefeliciteerd! Zo nu gaat het inderdaad snel met de baby's, hopelijk hoeven de andere meiden ook niet lang meer te wachten.

Ja hier is inderdaad ook spits want als een van de boys begint te huilen omdat ie honger heeft begint de ander binnen vijf minuten ook, nu is het niet erg omdat mijn man er ook is en we ze mooi samen kunnen voeden maar volgende week zal ik eens moeten kijken hoe ik ze het beste kan doen, om en om of met voedingskussen waar ze samen op kunnen.
Hier moeten ze nog zeker voorlopig twee nachtvoedingen hebben dus als ze wel lekker slapen moet ik ze wakker maken.

Wat lekker dat jullie naar de speeltuin zijn geweest Shady, ik moet wachten totdat de vrouw van het cb maandag is geweest en dan hoop ik ook lekker met de boys naar buiten te kunnen want hierbinnen is het superwarm nu, en vandaag word weer een tropische dag dus zal dat wel merken denk ik.

Zo ga nog proberen ff te slapen voordat dochterlief zich ook weer meld


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Ooh twinkel..jij ook van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Heerlijk om meteen na huis te mogen zeg!!!geniet ervan!!!

Aaaah en ik wacht nogsteeds Sad


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 04-07-2014

Gefeliciteerd twinkel!!
Lig helemaal geïnstalleerd in het zkh te wachten op wat komen gaat. Spannend!!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Veel succes pukemuk!! Spannend


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Aaahhh Pukemuk zet hem op!!! Hoe staat het er nu voor?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 04-07-2014

Sta ingepland voor 11:20 dus moet nog even geduld hebben. Pff en dat is helaas niet mijn sterkste kant haha


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

En? Inmiddels al wat gedaan?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Pukemuk zal nog wel ligge bijkomen van de keizersnee denk ik..maar denk wel dat ze nu inmiddels weer trotse mama is geworden


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Denk het inmiddels ook ja! Ben heel benieuwd!

Hoest met jou Mupke?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Nog steeds alles rustig.. vanmorge ineens een hele plons slijm verloren.denk toch de slijmprop.. mja wanneer weet je dat zeker.. heb me er maar bij neergelegt dat ik dinsdag nog wel haal en dat de gyn. Dan hopelijk wat wil doen


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Dat klinkt idd als de slijmprop. Bij mij begon het toen bij semmy en ben diezelfde dag nog bevallen. Maar ja bij jari daarentegen weer niet..


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Ja ben benieuwd.. net weer wat kramp en harde buik gehad.. maar zet elke keer niet door..
Ben jij al lekker buiten geweest met je kindjes shady?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Ja ben alweer lekker actief. Gister een behoorlijk stuk terug gelopen vanaf de winkelstraat naar huis. Heerlijk! Maat moet dat vervolgens bekopen met pijn in mijn bekken dus toch nog iets te veel van het goede maar vandaah zit ik alweer de hele dsg thuis en word daar ook echt niet vrolijk van!

Hmmzz een harde buik en wat kramp. .het kan zomaar opeens het begin van zijn maar ja het hoeft niet per se...


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 04-07-2014

Even snel. Om 12:33 zijn we de trotse papa en mama geworden van onze prachtige dochter Lynn. Alles is helemaal goed gegaan en nu rustig aan herstellen.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Gefeliciteerd met jullie dochter Pukemuk! Fijn dat alles goed gegaan is!
Grappig, semmy had ook Lynn geheten als hij een meisje was!

Mupke hoest nu bij jou meis?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter pukemuk..lekker genieten nu..en snel herstellen!!
Lekker shady.. alleen inderdaas voorzichtig met je bekken.. anders duurt het dadelijk alleen nog maar langer..
Hier weer alles rustig.. ben geloof ik nu bijna de laatste ofniet?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Van degenen die actief zijn hier denk ik wel ja. We waren sowieso niet met een heel groot clubje


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 04-07-2014

Pukemuk van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lynn!!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 04-07-2014

Hey mupke ik moet ook nog Wink
Iedereen gefeliciteerd! Is allemaal snel gegAn zeg!

Zijn wij de laatstr mipke?
Ik word iig gek van alle mensen die honderd x vragen of t er al is.....uhhh nee anders hadden jullie t wel geweten Wink
Ach hoort erbij, weet ik ook wel....maar soms gewoon een beetje irrie.
Hier ook heel af en toe wat menstruatie krampjrs maar weinig van betekenis.
Wel drukt ze enorm op mijn blaas en heb ik af en toe steken in mijn lies, lijkt dan net of ze iets afknelt of zo.
Meer mensen last van gehad?
Begin het toch aardig zat te worden....ben gewoon zo nieuwsgierig hoe mijn kleine meid eruit ziet Smile