Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend in juli 2014 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend in juli 2014 (/thread-7846.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-07-2014

Ja dat drukkende gevoel herken ik heel erg. Onze kleine jari zat ook heel laag dus vandaar het drukkende op je blaas... Je moet waarschijnlijk ook heel erg vaak plassen en dan zijn het maar kleine beetjes...
Kan me voorstellen dat je het zat begint te worden hoor meis,het wordt gewoon tijd!

Het is pas 4 juli en toch zijn bijna alle baby's al geboren hihi! Het ging ineens echt rap hier joh!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 04-07-2014

Oh franny..kunnen we samen klagen.haha ik moet ook 30x op een dag na de wc..en kome er maar 5 druppeltjes..


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 04-07-2014

Franny wat jij beschrijft herken ik ook heel erg! Dan zit de baby gewoon al laag. Verder snap ik dat je ook graag wilt bevallen. Ik had gisterenmiddag nog niks geen voortekenen, om 21.00 uur begon ik ineens harde buiken te krijgen die om 22.00 uur over gingen in weeën. Zo plotseling kan de bevalling zich dus aankondigen. Ik heb nauwelijks voorwerk gehad en ben voor zover ik weet ook geen slijmprop verloren. Bij jou zal het ook nooit lang meer duren hoor dat is in elk geval iets dat zeker is!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 04-07-2014

Hey dames,
Klopt, erg veel plassen haha ... ik hoop iig niet dat t morgenaaf komt ivm voetbal haha jaja nog eisen ook Wink
Ach we hebben het niet voor t zeggen he!
Toch is mijn angst die ik had voor de bevalling bijna verdwenen. ...erg vreemd...
Tuurlijk ben ik best zenuwachtig en soms vind ik het ook eng...masr hoe dichterbij het komt hoe minder het wordt.
Pffff ze drukt weer flink....steken in de liezen en evht t gevoel alsof ze bloedvaten in me been afklemt....
Zo ...lkkr even klagen Wink en twinkel...dat het maar net zo mag gaan dan Wink


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 05-07-2014

Alles goed met de verse mama's?
Hier nog steeds alles rustig..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 05-07-2014

Hier nu lekker rustig even, kids en manlief liggen op bed dus tis heel stil nu (misschien stilte voor de storm, hahaha)

Mupke, je kindje test je geduld wel zo hè, hopelijk weet je maandag wat meer.
Fanny voor jou ook nog afwachten of inmiddels ook bevallen?

We beginnen een beetje een ritme te krijgen dus is wel fijn, kunnen we tussendoor ook wat slapen.
Maandag komen ze van het consultatiebureau en hoop ik dat ik lekker met de boys naar buiten mag, ze houden zich nu goed op temperatuur zonder mutsje en hebben al een aantal dagen geen kruik meer dus gaat de goede kant op. Tijd gaat zo snel voorbij soms iets te snel.

Zal zo nog een foto plaatsen van mijn boys


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 05-07-2014

[Afbeelding: 15i0sqs.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 05-07-2014

Oooh smelt twinmama!! Wat een knappe boys.. en wat fijn dat je langzaam het ritme erin krijgt.. is ook niet niks 2 tegelijk. En nog een kleintje rond renne.. ja mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld..dinsdag weer na gyn. Dan zulle ze niet meteen iets doen.maat hoop dat we dan wel wat kunnen afspreken al voor inleiding..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 05-07-2014

Als je al een richtlijn krijgt is al heel fijn, kan je daar iig naar toe leven, ik vond dat ook heel prettig toen want kan je je enigszins gaan voorbereiden en wie weet komt je mannetje wel eerder.
Gelukkig is het vandaag niet zo heel warm meer hè, is ook niet te doen anders...

Ik ben idd heel blij dat er een ritme begint te komen en ook heel blij dat mijn dochter goed op haar broertjes reageert, ze horen er helemaal bij voor haar en ze helpt al wat mee met luiers weggooien en fles vasthouden, misschien toch een geluk dat ze zo jong is en zich makkelijk aanpast.

[Afbeelding: 2ir6e76.jpg]

Ik leef met je mee Mupke en hoop dat je ook snel je zoontje in je handen mag hebben


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 05-07-2014

Wat een lieve kindjes Twinmama! !
Heb jij een buitenlandse vriend/man? Ze zijn mooi getint!

Mupke jeetje meis wat een geduld moet jij hebben zeg... ben benieuwd dinsdag of er wat afgesproken gaat worden. Zal toch wel neem ik aan?
Of misschien ga je opeens vannacht bevallen. Kan ook zomaar!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 05-07-2014

Ja mijn man is Indo, onze dochter was ook zo getint bij de geboorte en zoals je kan zien is dat ook al een stuk minder nu 😄 denk dat ze overigens wel lekker snel bruin word als ze wat meer in de zon komt.

Gaan jullie ook voetbal kijken? Wie weet dat het zo spannend word dat mupke vanzelf aan de gang gaat 😉


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 06-07-2014

Ooh wat een lieve foto!! Hoop toch echt indd dat er dinsdag wat wordt afgesproke.ik spreek dan wel van me af.. hoop natuurlijk dak er niemer heen hoef.. vanavond weer wat meer harde buiken gehad..


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 06-07-2014

Ahhh cute al die foto's Wink
Hier alles nog rustig ondanks de spanning van de wedstrijd Wink
We wachten rustig af Smile


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 06-07-2014

Mupke en franny ik duim mee ! Hier nog in het ritme aan het komen met de borstvoeding en last van flinke uitslag. Gelukkig wel een top kraamhulp en mn vriend helpt veel die heeft nu 3 weken vakantie. Hechtingen heb ik amper last van en ben goed ter been. Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen van onze kleine muis Smile.

Fijne zondag allemaal, dikke knuffel !


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 06-07-2014

Hoop dat de foto in de bijlage zichtbaar is !


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 06-07-2014

Vanmorgen met plassen had ik tijdens het afvegen roze afsvheiding. En nu net weer geplast en zat er een beetje tja hoe moet ik dat omschrijven wat dikker donkerbruin bloed in mijn maandverband je
Wat is dat? En moet ik hier iets mee doen?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 06-07-2014

Fanny, ik zou voor de zekerheid contact opnemen met de vk of gyn misschien begin van de bevalling?


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 06-07-2014

In me boekje staat dat ik alleen hoef te bellen als er veel bloedverlies is zoals bij een hevige menstruatie. ...dat is het totaal niet.... wel krijg ik wat meer last van menstruatie krampjes...maar dat had ik een paar week geleden ook!
Ik wacht het denk ik even af, morgenvroeg iig controle


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 06-07-2014

Hey franny ik zou gewoon eventjes bellen hoor..misschien kunnen ze je aan de tel al wat helpen..daar zijn ze voor
Ik heb vanmorgen ook gebeld. Zag het helemaal niet meer zitten. Extreem dikke voeten.. en voel me zo slap als een vaatdoek.. enz enz. Ze is direct gekomen om te kijken. Bloeddruk was goed.. ze heeft een inwendig onderzoek gedaan. En zat nogsteeds op de 3cm ontsluiting. Ze wou kijken voor te trippen. Maar meneertje eigenwijs ging elke keer met zn hoofdje omhoog waardoor het helaas niet ging. Ze zei dat ze eigelijk wel zeker wist dat ze dinsdag als ik op controle was me inplande voor een inleiding... en dat dat waarschijnlijk dan woensdag of donderdag ging gebeuren..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 06-07-2014

Ff ego hoor lieve meiden...
Onze tess is vanmorgen van de bank gevallen en heeft der pols gebroken...Zo sneu!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 06-07-2014

Oooh.. shady.. arme meid Sad dikke knuffel voor dr


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 06-07-2014

Heh gatsie shady wat balen! Sterkte voor jullie en je lieve meid!

Oh Mupke en Franny nog eventjes, de laatste loodjes zijn echt zwaar he. Ik herken het zo dat drukken op je blaas, kleine beetjes plassen. Super vervelend. Maar zal nu niet heel lang meer duren voor jullie gelukkig!

Hier gaat alles goed, op het moment erge last van stuwing, maar dat zal wel weer bij trekken. Heb daardoor ook wat verhoging, dus moet het wel in de gaten houden. Verder is het heel erg genieten van mijn gezin. De nachten zijn nog wel zwaar, maar gelukkig kan ik het overdag nog een beetje inhalen ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 07-07-2014

Hey dames,
Gisteravond weer veel slijm vermengt met wat bloed verloren en steeds meer last van opkomende menstruatie krampen. Weeën dus
De hele nacht niet kunnen slapen. ?..want elke wee werd ik weer wakker.
Nu zo tussen de 3a5 min een wee met veel slijmverlies en diaree. Dit al zon 1,5 uur.
:| vindt t lastig wanneee ik nu moet bellen.
De weeen zijn behoorlijk pijnlijk en houden ongeveer een minuut aan


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 07-07-2014

Ik hoop dat je inmiddels gebeld heb?? Jouw kindje is onderweg! Succes meis!!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 07-07-2014

Nee nog niet shadylady, pas als ze 1,5 uur om de 2/3 min kwamen .

Dat is nu ongeveer een uur zo zit ik gemiddeld op 2a3 min. Dus ga zo bellen.
Maar owowow ik ben al 4x na de wc geweest ....jullie ook zon last van diarree gehad tijdens de bevalling?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 07-07-2014

Nee geen last van gehad. .. wel op voorhand heel erg gehad. Is vaak ook een teken he?
Dat je lijf zich ff goed leegt.
Hoe gaat het nu?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 07-07-2014

Hi meiden. Ben ik ook weer even. Vandaag mogen Lynn en ik weer lekke naar huis. Gaat gelukkig allemaal goed en ik herstel goed van de ks. Lynn is net gewogen en is ook weer aan het aankomen dus geen reden meer om hier te blijven. Dus lekker naar huis toe. Verder doet ze het ook goed alleen de nachten zijn wat lastiger maar dat komt ook wel goed.

Het is ineens wel hard gegaan met de baby's zeg! Hoop dat de laatste 2 ze ook snel in hun armen mogen hebben maat dat is zo te lezen wel!! Succes!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 07-07-2014

Oh Franny wat spannend!!! Succes meid!

Ik reageer later nog ff wat uitgebreider op de rest!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 07-07-2014

Pukemuk fijn meis dat jullie naar huis mochten!! En helemaal fijn dat Lynn het zo goed doet!! Geniet er lekker van hoor!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 07-07-2014

Shady hoe gaat het nu met Tess?

Pukemuk fijn dat jullie nu lekker thuis zijn ! Hopelijk gaat je herstel verder vlot. Lynn is echt een hele mooie naam trouwens!!

Sabrina vervelend hè die stuwing... Ik heb er momenteel ook behoorlijk last van. Hou jezelf goed in de gaten hoor, verhoging of beetje koorts mag wel maar wees alert op mogelijke borstontsteking. Ik heb dat toen bij Fabian gehad en geloof me dat was echt vreselijk... Goed voelen of er geen harde schijven in je borst ontstaan, of rode plekken. Want als die harde plekken niet weg gedronken of weg gemasseerd worden dan kan het melkkanaaltje verstopt raken. Maar goed, waarschijnlijk heeft je kraamhulp dat allemaal wel uitgelegd.

Nog even een update van mij: het gaat goed, ik voel me prima op de stuwing na en met Vera gaat het super! De bevalling zelf is dus vlot verlopen. Om 21.00 uur 's avonds kreeg ik harde buiken die een klein uurtje later overgingen in weeën. Dus vk gebeld en die was rond half elf bij ons. Om 23.00 uur waren we in het ziekenhuis en om 01.11 was Vera er al!! Super snel dus. Ik had een weeëstorm die heel heftig was, maar verder geen gekke dingen


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 07-07-2014

Nou weer te vroeg geplaatst... Er was nog wel iets opmerkelijks aan mijn placenta want daar werd een tweede vruchtzak gevonden met een stolsel erin. In aanleg was het dus waarschijnlijk een tweeling zei de vk, alleen is dat ene vruchtzakje leeg gebleven en heeft de ander het dus wel gered. Dit hebben ze nooit op de echo gezien, gek hè? Ik heb het gezien dat vruchtzakje op de placenta, was best bizar...

Nou dat was mijn bevallingsverhaal!
Meiden geniet van jullie kindjes ;-)
Franny hoe gaat het????! Al bevallen misschien??
Mupke heel veel succes meid!! Zal bij jou ook nooit lang meer duren!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 07-07-2014

Hey dames
Om 10.53 zijn we trotsw ouders geworden van dochter dani
52 cm en 3650 gram.
Alles is Gelukkig goed gegaan en geen complicaties Smile
In de 7de hemel


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 07-07-2014

Jeej Franny! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Mooie naam!
Fijn dat alles goed gegaan is, lekker genieten nu :-)


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 08-07-2014

Korte update.. wij zijn vanmiddag 12.12u door middel van een spoedkeizersnee trotse ouders geworden van ons zoontje Gio. 4200gram. Afgelope nacht begonnen de weeen. Om 7u verloskundige gebeld. Is gekomen had ik koort 39gr. Dus meteen na ziekehuis.vliezen gebroken meneer had gepoep in vruchtwater. Toen kreeg ik een weeenstorm. Verschrikkelijk gevoel. Hartslag van de kleine zat op 190 door mijn exreme weeen. Dus heeft gyn beslist voor spoedkeizersnee.. mannetje ligt nu in coveuse met antibiotica voor 7 dagen ivm mijn koorts. Ik heb nu geen koorts meer. En voel me op dit moment redelijk goed..

Franny van harte gefeliciteerd!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 08-07-2014

Mupke van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wel een heftige bevalling zeg... Rustig aandoen, bijkomen en lekker genieten! Hopelijk zijn jullie snel weer lekker thuis.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 08-07-2014

Mupke heftig meis!! Gefeliciteerd met je zoon! Hoop dat jullie goed herstellen en lekker snel naar huis mogen! Doe rustig aan!

Franny gefeliciteerd met je dochter! Gaat alles goed met jullie?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 09-07-2014

Hier ben ik weer even.. pff keizersnee valt me toch wel zwaar. Begin nu langzaam te beseffen wat er allemaal gebeurd is. Ons mannetje ligt nog op neonatologie helaas,vanwege de antibiotica wattie nog krijgt. Zowiezo tot morgen. En zijn zuurstof gehalte zit steeds iets onder het geen wat die moet hebbe dus kreeg die gistere ook nog een beetje bij.. vandaag komt de kweek van het bloed van maandag wat ze bij hem afgenome hebben.hopelijk is die goed. En mag die dan snel mee naar mijn kamer


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 09-07-2014

Het lijkt me ook niet niks meis. Laat het allemaal goed bezinken hoor!!
Ik hoop ook dat jullie kleine vent snel bij je op de kamer mag!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 09-07-2014

Gefeliciteerd franny met jullie dochter!

Mupke, jij ook gefeliciteerd met jullie zoon. Jeetje heftig zeg zoals de bevalling gegaan is. Hopelijk gaat het gauw beter met jou en je zoontje.


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 09-07-2014

Franny en mupke gefeliciteerd ! Heftige bevalling hoor mupke, neem je tijd om dat goed te verwerken maar vooral eerst genieten van je kraamtijd !

Hier hebben we onze draai gevonden, borstvoeding loopt super en ze zat op dag 7 na de bevalling al 240 gram boven het geboortegewicht (dit was ze in 2 dagen aangekomen !) en na 2 nachten geworsteld te hebben met krampjes slaapt ze nu heerlijk na iedere voeding dankzij de sab simplex druppels.
Vandaag hadden we de laatste dag kraamzorg en heb toch wel een paar tranen gelaten want we hadden een super kraamhulp !

Hoe gaat het met jullie gezinnetjes ???

Dikke knuffel voor jullie allemaal !


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 10-07-2014

Hey dames,
Hier gaat alles goed behalve de nachten. Overdag geeft ze geen kik en snachts erg onrustig.
Wilt dan niet slapen in eigen bed. Zoedra je der oppakt ist vaak goed. Maar ja wij willen ook nog slapen.
Dus in drie nachten 4 uur geslapen.
De bv begint ook goed te lopen. Letterlijk en figuurlijk Wink
Ze worden vol en beginnen gevoel ig en wat pijnlijk te worden. Hoe is t met de rest?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 10-07-2014

Haii dames..hier een berichtje weer van mij.. de kleine man moet nog tot zondag antibiotica. En ligt nog op neonatologie, met zn 4kg. Misschien mag hij vandaag of morgen met mij mee op de kamer..want ik mag gelukkig ook hier blijve..heb echt wel heimwee na huis.maar ga me kleine mannetje niet hier achter laten natuurlijk. Gister een beetje het idee gehad dat ik had gefaald omdat ik hem niet op de natuurlijke weg op de wereld heb kunnen zetten. Maar me vriend heeft me ervan overtuigd dat ik het super heb gedaan!!.

Franny jij nog van harte gefeliciteerd meid!!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 11-07-2014

Sennie wat fijn dat jullie meisje zo goed groeit! En ook fijn dat die druppels werken. Ik heb de naam al opgeschreven voor t geval Vera ook last krijgt van krampjes.

Franny fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! Wat je schrijft over de nachten, dat is wel vermoeiend en vervelend zeg... Ik weet precies hoe je je voelt want dat is hier hetzelfde. Vera slaapt overdag de hele dag, tussen 2 en 5 's nachte ligt ze te spoken en wil ze veel aan de borst. Ik lig dan vaak nog wakker als zij eindelijk slaapt...

Mupke niet denken dat je hebt gefaald meid, dat heb je juist niet!! Dit was de beste en veiligste optie voor jullie kindje dus dat kan dan toch nooit falen zijn? Je hebt het, zoals je vriend zegt, juist heel goed gedaan!! Dat jij koorts kreeg daar kan jij niks aan doen. Gelukkig is het bijna zondag hopelijk zijn jullie daarna lekker snel thuis!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-07-2014

Twinkel hier in nederland heet dat anders. Infacol moet je dan hebben. Tenminste ik heb me laten vertellen dat dit hetzelfde is alleen infacol de helft aan werkzame stoffen bevat en je dus eigenlijk hier de dubbele dosis van moet geven. Dat las ik toevallig laatst ergens op een ander forum toen ik ging kijken naar dingen die je kunt doen tegen krampjes.
Hier geven wij cinnababy. Lijkt te werken.
Ben wel met jari naar de dokter geweest voor verdenking van reflux en moet hem nu extra veel rechtop houden dus heb gister een ergonomische draagzak besteld en verdik nu zijn voeding. Lijkt goed te gaan zo


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-07-2014

Mupke het is echt geen falen hoor meid! Maar gelukkig heeft je vriend je al gerust gesteld!
Hoe voel je je verder?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 11-07-2014

Mupke, je hebt echt niet gefaald!!! Je hebt 9 maanden ontzettend goed voor jullie mannetje gezorgd! En ze doen echt niet "zomaar" een keizersnee. Dit was gewoon nodig om jullie zoontje veilig en vooral gezond op de wereld te krijgen. Je bent echt geen mindere moeder omdat je het niet natuurlijk hent gedaan, juist niet je hebt gedaan wat nodig was voor hem!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 12-07-2014

Hoi mama's, hoe gaat het allemaal met jullie en de kleintjes? Ben benieuwd!
Hier gaat het super, gisteren de kraamhulp uitgezwaaid dus nu wordt het aanpoten haha ;-)
De nachten zijn nog wel zwaar, erg weinig slaap helaas, en zo nu en dan nog wat last van de kraamtranen. Maar dat is ook echt het enige, dus ik mag niet klagen.

Hoop gauw weer wat berichten van jullie te lezen!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 14-07-2014

Twinkel jammer is dat he als je kraamhulp dan weer weg is...
Gelukkig gaat het goed met jullie en ach die hormonen achtervolgen je nkg een hele tijd dus lekker laten gaan. Toch?

Hier gaat ook alles goed.
Vanaf vandaag sta ik er alleen voor met mijn 3 kindjes want manlief is weer aan het werk helaas.
fles nummer 1 zit er alweer in en Jari ligt weer in zijn bed. Kon ik me mooi even omkleden enzo en nu ben ik in afwachting wanneer de volgende zich zal melden. Ben allang blij dat ssmmy en tess beide nog sliepen toen ik jari de fles gaf!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 14-07-2014

Hoi mama's.. na een weekje ziekenhuis zijn we eindelijk thuisgekomen.. zo blij.. krijg toch nog 5 daagjes kraamzorg dus dat is wel fijn.. mijn vriend is nu weer werken deze week..omdat ik de hulp nog kreeg.. ga straks maar eens op de weegschaal staan. Ben benieuwd haha.
Lukt het je shady? Haha even een hele omschakeling met 3 zo'n kleine spetters alleen te zijn..
Twinkel..hoe gaat het met je traantjes?? Haha heb er vorige week ook last van gehad in ziekenhuis... nu nog niet haha..


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 14-07-2014

Hey dames,
Ook hier vandaag de kraamzorg uitgezwaaid, maar me vriend heeft nu heerlijk 2 week vakantie dus kunnen we lkkr genieten met zijn drieën.
Hier nog wel wat last met plassen ondanks dat ik niet ben gehecht of echt ben uitgescheurd.
Gelukkig gingen de laatste drie nachten goed! Moest er natuurlijk wel uit voor de nachtvoedingen maar daarna sliep ze zo weer.
Ook ik heb regelmatig last van de kraamtranen.
Gelukkig gaat de borstvoeding super ondanks de kloven......auwauwaue. de stuwing zakt ook al goed weg.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 14-07-2014

Fijn dat het zo goed gaat met jullie!
Hier gaat het ook nog steeds goed. Lichamelijk herstel gaat gelukkig vlot, en de kraamtranen zijn al aardig verminderd haha ;-)
Bij mij loopt de borstvoeding ook als een trein en godzijdank geen stuwing meer......!!

Genietze iedereen!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 29-07-2014

Hallo, hoe is het met iedereen??


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 29-07-2014

Hier alles goed!! Lekker doenig zo met drie kids maar erg leuk! Jari doet het ook best heel goed. Is een echt spenen kind... Semmy en Tess beide duimelotjes. In meerdere opzichten is Jari gewoon een heel ander kind dan de oudste twee. Zo grappig!

Hoe is het met jouw kindjes twinkel?

En hoe is het met alle andere mama's en kindjes?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 29-07-2014

Haihai..hier ook alles goed..!! Gio vorige weer gewogen bij weeguurtje en was 645 gram aangekomen in anderhalve week.. haha.. om half 12 krijgtie de laatste fles en dan komtie om 5u weer.dus slaapt al redelijk door..
leuk shady. Dat je dat verschil nu zo ziet he met de kindjes..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 29-07-2014

Wat lekker mupke!! En wow wat is hij flink gegroeid zeg!
Jari in 4 weken tijd 500 gram haha!

Jari krijgt om 22 uur de laatste fles en dan komt ie tussen 2:30 en 3:30 weer en dan tussen 7 en 8 de volgende weer. Hij heeft een mooi schema hoor maar kan niet wachten tot we weer gewoon de normale nachtrust terug krijgen...


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 07-08-2014

Ook hier gaat alles prima ! Riva heeft haar achterstand ingehaald en is in 5 weken bijna 2 kilo aangekomen haha. Jullie je ritme al gevonden ?


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 11-08-2014

Hoi!! Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat met jullie en jullie kindjes! Hier gaat het ook goed! Vera is al ruim een kilo gegroeid sinds haar geboorte. Ze krijgt borstvoeding en dat gaat goed. Wel heeft ze veel last van darmkrampen (gehad) en is ze erg onrustig, veel huilen en weinig slapen tot voor kort. Dat was even pittig! Maar we zijn een paar dagen geleden gaan inbakeren en dat maakt een wereld van verschil! Ze huilt minder doordat ze veel bete slaapt nu. Dus het gaat steeds beter en wij komen nu ook aan onze rust toe haha ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 12-08-2014

Jari heeft idd ook echt last van krampjes...geef wel cinnababy maar heb niet het idee dat het wat doet. Als deze op is ga ik infacol proberen. Hielp bij semmy ook beter dan cinnababy maar bij tess weer andersom..
Verder krijgt Jari nog steeds de laatste fles om 22 uur en dan komt ie tussen 4 en 5 weer.
Hij is zo wijs al en kijkt echt mooi helder uit zijn oogjes. Hij lacht onwijs breed uit en is over jet algemeen een heel makkelijk zoet kind zolang hij zijn speen maar heeft haha.

Twinkel inbakeren dus. Gelukkig scheelt dat een hoop. Jari vindt het ook heerlijk als hij in bed ligt om lekker strak in een dekentje gewikkeld te wrorden en dan op zijn buikje slapen.

Sennie wow riva is flink aangekomen dan idd! Gaat lekker dus!
Ja hier al helemaal in het ritme met 3 hoor. Alleen vanaf maandag gaat semmy fulltime naar de basisschool dus dan moeten we ook weer helemaal opnieuw in een ritme zien te komen.. Dat zal nog wel ff een tegenvaller worden hoor... Niet meer uit ons zelf wakker worden en zien wat we gaan doen, nee elke dag de wekker en zorgen dat we op tijd op school komen!
Zitten jullie ook al in een mooi ritme?


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 27-09-2014

Ben benieuwd als iemand dit nog leest Smile
Hoe gaat het met alle mama's?


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 27-09-2014

Gaat wel goed hier alleen Jari huilt de laatste 6 weken enorm veel en hebben al sinds twee weken medicijn tegen reflux maar lijkt vaak ook niet te helpen. Dinsdag weer naar de huisarts om verder te bespreken hoe of wat. Hoop dat er iets uit komt want al mijn aandacht en energie gaat vooral naar Jari en dat accepteert Tess ook niet altijd even goed.
Ik geniet ondertussen nog volop van de kleintjes want Jari kan gelukkig ook nog heel mooi lachen en op zijn manier kletsen.
Semmy gaat fluitend naar school gelukkig en we zaten na de tweede schooldag al helemaal in ons nieuwe ritme. Wat went zoiets snel zeg!!

Hoe is het met jou mupke?
En met alle andere dames?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 29-09-2014

Hoi meiden,
Hier gaat het ook goed, jongens zijn ook al weer 3 maanden gaat echt snel. Loop met Jesse bij kinderfysio ivm afplatting van zijn hoofd aan de zijkant, dit had hij al direct bij de geboorte omdat Jayson bovenop hem heeft gelegen, hierdoor direct een voorkeurshouding dus moeten goed oefenen. Ze groeien allebei als kool, bij de geboorte kledingmaat 44 en inmiddels 62. Jaleesa doet het ook supergoed als grote zus, erg behulpzaam en beschermend is ze over haar broertjes. Hoe gaat het bij jullie mupke? En Shady hopelijk vind je snel iets wat werkt voor Jari

[Afbeelding: w7buhz.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-10-2014

Twinmama wat een leuke foto van je binken!! En het klinkt goed hoor bij jullie thuis. Hoe gaat het met de afplatting van zijn hoofdje?

Hier gaat het goed. Jari krijgt geen medicijn meer omdat het toch niets leek te werken. Over 2 dagen is hij gewoon alweer 4 maanden!! Om 19 uur krijgt hij zijn laatste fles en de volgende ochtend om 7 uur de eerste weer. Ideaal zo want we hebben weer lekker de avonden voor ons zelf. Tussen 18;45 en 19;45 is het hier wel echt spitsuur. Alle kindjes naar bed en een fles voor Jari en die ook naar bed gooien.

Verder een kleine kans dst ik per ongeluk weer zwanger ben... Maar daar weet ik aan het eind van de week meer over...we hebben heel stom eigenlijk zonder anticonceptie sex gehad en nu lijkt het er nog totaal niet op dst ik ongi ga worden terwijl ik standaard 7 dagen ongi was en vervolgens 5 dagen niet en dan weer 7 wel en 5 niet...inmiddels al 15 dagen geen ongi te bekennen en vrees nu dus een beetje voor de test...het zou super welkom zijn maar lag totaal niet in de planning. Vooral bij mijn man niet...maar we hebben er al goed over gesproken wat te doen als...en gelukkig zegt hij nu ook wel, als het komt dan komt het maar liever niet. We hebben geen slaapkamer meer over dus dan moeten er toch echt 2 bij mekaar enzo. In het begin schrok ik er echt van toen mijn ongi maar niet kwam. Raakte licht in paniek maar nu ben ik er over na gaan denken en heb echt zoiets van, we zien het wel. Als het wel zo is dam heeft het zo moeten zijn...maar denk wel dat ik me een hoedje ga schrikken als ik eind van de week nog steeds niet ongi ben en ik misschien wel positief test...ga nog nergens vanuit maar het blijft wel constant in mijn hoofd spoken...

Hoe is het verder met alle meiden en de kindjes?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 20-10-2014

Hoi Shady,

Wat zal jij in spanning zitten nu dan.... Ben heel benieuwd, laat je nog wat weten eind van de week? Ik slik zelf ook geen pil omdat dat schijnbaar geen effect heeft bij me (2x erdoorheen zwanger) maar nu geen actie zonder bescherming en dan nog ben ik bang dat het scheurt of iets hahaha.

De afplatting lijkt niet erger te worden en Jesse kijkt nu zonder moeite alle kanten op en draait zelfs in bed zijn hoofd zelf al naar de andere kant dan zijn voorkeurshouding.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat verder gaat verlopen. Ze hebben een hoofdmeting gedaan in september en willen het met zijn 5-6 maanden nogmaals doen om te kijken of er verbetering is of dat hij alsnog een helmpje moet.

Verder hebben we de avonden ook weer voor onszelf, man ligt altijd rond 22:30 uur in bed omdat de wekker om 05:15 uur weer gaat dus ik geef de boys nog een fles rond 23:00 uur, soms ben ik zelf ook in slaap gevallen en dan worden ze zelf pas om 04:00 uur wakker maar dat vind ik niet zo'n fijne tijd hahha

Ben ook erg nieuwsgierig hoe het met iedereen verder is


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-10-2014

Ik laat het zeker even weten!
Ik was dus na de bevalling aan de pil maar werd er gewoon doorheen ongesteld dus toen heb ik een zwaardere pil gevraagd en daar reageerde mijn lijf dus ook totaal niet op, weer na 5 dagen gewoon ongi. Dus toen gestopt met die strip. Had toch geen nut. Besluit genomen om een spiraaltje te nemen, dokter 2 weken op vakantie dus toen zonder pil verder...tja...als het zo is dan is het ook echt compleet onze eigen schuld maar ik moet zeggen dat ik stiekem wel heel erg blij zou zijn met nog 1 klein wondertje...maar het is in meerdere opzichten beter van niet en we zouden ook gewoon stoppen met voortplanten na Jari...we wachten het af...

Fijn dat de afplatting niet erger wordt en hij zo goed zijn best doet om geen helmpje te hoeven hihi! Zou wel heel fijn zijn als dst hem bespaard blijft! Wie van de twee is Jesse op de foto?
Hoe ervaar jij het met drie kids? Jouw oudste is wel al groter toch of niet?


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 20-10-2014

Jesse is de rechtse op de foto met het Bink shirt 😄

Mijn dochter is 14 september 2 jaar geworden en ik moet zeggen dat het druk is, maar doordat we nu een ritme hebben gaat het een stuk beter. Het enige wat ik wel lastig vind is dat als de boys allebei aan het huilen zijn dat ik dan moet kiezen wie ik als eerste ga troosten. Verder elke dag een stukje van het huishouden als de kids op bed liggen en dan is het ook de tijd dat ik kook want als ze alledrie wakker zijn dan ben ik liever met hun bezig.

Als het bij jou wel raak is dan is het weer een mooi wondertje wat op de wereld komt maar kan me ook goed voorstellen dat het toch een schok zal zijn als het daadwerkelijk is.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-10-2014

Aaahhh jouw dochter is net als ik op 14 september jarig! Oh en ze is dus pas 2!! Wow! Kan me voorstellen dat het pittig is! En ja wie troost je dan? Hoe pak je zoiets aan? Waar ga je op af om te beslissen wie je als eerste troost?
Hier schiet het huishouden er ook behoorlijk bij in hoor. Doe het meeste in de weekenden en soms war avonden pakken om iets te doen maar daar heb ik ook niet altijd even veel zin in dus dan laat ik het soms gewoon maar even lekker!
Ik heb als enige doel dat het eten savonds op tafel staat en als dat weer gelukt is ben ik al heel blij! De rest komt allemaal wel weer.
Vooralsnog lijkt het er echt niet op dat ik ongi ga worden dus het blijft echt nog spannend. Soms ben ik er echt van overtuigd en soms denk ik nee het zal toch niet?! Pfff


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 20-10-2014

Ja dochterlief zit nu lekker in de ik ben twee en zeg nee fase, deed ze van te voren ook wel maar nu is het veel erger en ze test me constant uit maar goed dat hoort er ook allemaal bij.

En ja als ze allebei huilen trekt Jesse meestal aan het langste eind en troost ik hem als eerst maar dat is puur omdat Jayson sneller tevreden te stellen is met zijn speen. Maar die aandacht maak ik daarna weer goed en knuffel hem dan helemaal plat 😉

Sterkte met afwachten.....


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 20-10-2014

Ja die fase ken ik!! Tess zit er ook al een paar maanden in en die wordt 2 dec pas 2!! Pffff werkelijk alles is "nee!" Haha. Dat kleine wijffie denkt echt dat ze heel wat is lol
Haha Jesse heeft het goed voor mekaar!! En ach daarna idd lekker extra kroelen met Jayson! Maar pfff een tweeling lijkt me echt zwaar...
Ja als ik meer info heb dan hoor je het zeker!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 24-10-2014

Hoi Shady,

Was benieuwd hoe het nu met je was, al wat meer duidelijkheid? (Sorry voor mijn nieuwsgierigheid 😄Wink


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 24-10-2014

Gisteren een test gedaan en die was negatief. Toch blijft mijn gevoel iets anders zeggen.. we wachten geduldig weer verder af...valt niet mee!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 24-10-2014

Nou spannend nog dan, ben benieuwd of je gevoel het bij het juiste eind heeft, mama heeft meestal wel gelijk. Succes met afwachten dan en alvast prettig weekend


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 24-10-2014

Vandaag op de dipstick een mega licht streepje...digitale van cb zegt niet zwanger. Denk serieus dat ik wel zwanger ben maar nog te vroeg geweest is voor de cb. ..morgen ochtend weer een dipstick doen. ..spannend dit hoor..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 24-10-2014

Nou zeker spannend zeg, ik leef met je mee 😄🍀


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 25-10-2014

Nu kan ik weer zien waar het streepje moeten komen te staan maar ik moet wel echt heel goed kijken hoor. Durf er ook nog niet vanuit te gaan dat het ook echt zo zal zijn. . Meer geduld hebben dus...
Al moet ik zeggen dat ik ook echt vaak genoeg een echte negatieve test gehad heb en daar kan je turen wat je wil maar zie je gewoon echt niets


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 26-10-2014

Test net was spierwit. Snap er niks van maar ook deze uitslag is prima. Sta er gelukkig heel neutraal in


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 27-10-2014

Kan me wel voorstellen dat het wel vreemd is nu, vooral als je menstruatie nog is uitgebleven, misschien toch nog afwachten dan, normaal zeggen ze een streep is een streep hoe licht die ook is, en jij had twee keer wel en een keer niet.

Gelukkig dat je er neutraal in staat maar kan me wel indenken dat het toch allemaal wel spannend blijft zo.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 04-11-2014

De dag na de spierwitte test ben ik trouwens ongi geworden, helemaal prima. Heb gelukkig geen enkel moment een teleurstelling gevoeld. Natuurlijk zou het te gek geweest zijn maar dit is ergens ook wel een soort van opluchting hoor. Maar toch had ik er super blij mee geweest.
Dinsdag heb ik een gesprek bij de huisarts over een andere vorm van anticonceptie. Ik twijfel nog tussen een spiraaltje of een staafje in mijn bovenarm dus even met de huisarts alle voors en tegens van beide doornemen en dan een keuze maken.

Hoe is het verder met de meiden en alle kindjes hier??


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 08-08-2015

Geen idee of iemand dit nog leest. Dit zijn mijn jongens nu


[Afbeelding: 2zyvk35.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 08-08-2015

Jaaaaaaaaa leuk!!! Ik moest toevallig laatst nog aan jullie denken meiden !
Gaat alles goed met die mooie mannetjes?


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 11-08-2015

Ha wat leuk zeg Twinmama!! Ik dacht dat dit topic wel gesloten zou zijn, heb 'm nergens meer zien staan... Mooie jongens heb je hoor!! Gaat het allemaal goed met jullie?

Shadylady jij komt dus ook nog hier, alles goed met jou en de kids?

Ik lees sinds kort weer mee op zwangerworden.nu omdat mijn man en ik heel misschien nog een derde kindje willen.... Maar samen met deze wens zijn er ineens o zo veel praktische en financiële ''bezwaren'' dat we er nog niet goed uitkomen.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 11-08-2015

Twinkel wat leuk dat je ook weer komt buurten!! En wat spannend dat jullie misschien nog een derde willen! Het is oh zo gezellig maar soms idd oh zo onhandig haha!! Maar weet je, voor alles is een oplossing. Alleen soms kosten die oplossingen best geld dus ik snap je dubio. Nou ik ben toch benieuwd wat jullie beslissen!

Ja hier alles goed. Onze kleinste spruit is alweer 13 maanden! Helaas ligt de kleine vent nu ziek op bed maar ja...hoort er helaas ook bij.
Verder ben ik in april gestart als gast ouder en het bevalt me echt uitstekend! ! Heel leuk om te doen en ook super fijn om de dankbaarheid bij de ouders te zien!! Leuke toevoeging aan het gezin dus.
Hier nog een tijdje last gehad van de kriebels voor Nog een kindje en zo nu en dan heb ik daar echt even last van maar wij zijn helemaal klaar met kindjes krijgen (helaas).
We zijn dan ook langzaam aan alle spullen aan het verkopen waar we niks meer aan hebben. We krijgen opeens wel meer ruimte in huis nu de box weg is bijvoorbeeld. Alles heeft zijn voor en nadelen.
Hier is de school vakantie bijna voorbij. Maandag mag semmy weer naar school en volgende week woensdag begint voor tess de psz weer. Lekker om ook weer wat structuur te hebben! Maar we hebben genoten van de vakantie dus dat scheelt.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 12-08-2015

Hey wat leuk dat jullie m'n bericht toch lezen hahah
Ik kwam de link tegen en dacht ga eens kijken hoe het met de meiden is.

Ja hier gaat alles goed, de jongens slapen steeds vaker door en worden dan om 05:00 uur wakker 😳 en dan gauw een fles en hopen dat ze verder slapen. Wat vaak wel het geval is maar ze zijn dan meestal na een uurtje weer wakker en hebben energie voor 100 hahha
Ze lopen al aan de tafel en ze zijn supersnel en liefste gaan ze of allebei dezelfde kant op of juist een hele andere kant.

Het is idd soms wat lastig als je met drie kleine kids bent, voorbeeld was afgelopen zondag in het zwembad. Je moet echt minimaal met 2 personen zijn want anders lukt het gewoon niet. Verder niet veel praktische problemen, in onze auto passen de kinderstoelen precies naast elkaar en ik ga net zo snel met alledrie alleen de stad in hoor.

Het meeste moet ik wennen aan het feit dat er mensen echt super brutaal zijn en echt letterlijk voor m'n wandelwagen gaan lopen zodat ik wel moet stoppen en ze dan met hun handen aan de kids gaan zitten. 1 keer was ik het zo beu dat ik zelf bij die vrouw over haar wang wreef ☺️ Zegt ze tegen me: wat doet u nu? Dus ik tegen haar; precies hetzelfde als u bij mijn kinderen doet, vind dat gewoon niet prettig, je weet nooit waar die handen hebben gezeten hahha

Fijn om te horen dat bij jou ook alles goed gaat Shady. En wat leuk gastouder!

En twinkel spannende periode dan weer voor jou...weet je 3 kindjes is druk maar oh je krijgt er ook zoveel liefde voor terug, dat is met geen geld in de wereld te koop.

Ok ik geef toe af en toe vraag ik me af waar de rol behang is maar dat heeft iedereen denk ik weleens.

Sorry voor m'n lange verhaal ☺️


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 12-08-2015

Ja ik ga hier ook gewoon met alle 3 op pad hoor. Bij ons in de auto past het ook gewoon allemaal dus ja ik ervaar er weinig problemen mee. Alleen een hoop dingen zijn afgestemd op een gezin van 4 personen haha. Dan moet je extra bij betalen voor die 5e persoon ofzo maar ach

Wat heerlijk die binken van je meis!! Leuk hè dat ze lekker actief worden. Jari ook hoor. Die doet stapjes los. Maximale tot nu toe was 15 stapjes haha maar komt vanzelf. Dat kleine spul blijft wel super leuk hoor. Al moet ik wel zeggen dat ik steeds meer gemakken ondervind van groter wordende kindjes!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-12-2019

En hier toch nog een kleintje op komst!! Als alles goed is en blijft gaan. Ben pas net zwanger dus moet de eerste echo nog krijgen zelfs