Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend in juli 2014 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend in juli 2014 (/thread-7846.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 05-01-2014

Spannend meis!!! Heb je een voorgevoel?
Ik hoop het ook over een dag of tien te weten...


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 05-01-2014

Twinmama fijn dat de twee in je buik het zo goed doen!! Vind het echt bijzonder!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 06-01-2014

Twinmama super zeg dat ze het zo goed doen! Lijkt me erg bijzonder, zwanger zijn van een tweeling.

Mupke spannend!! Stiekem wordt ik ook wel nieuwsgierig als ik al die verhalen over geslachtsbepalingen lees, maar wij willen het gewoon nog niet weten. Dus op de vraag of wij al weten wat het wordt, zeg ik tegenwoordig heel stellig 'JA!', waarop nieuwsgierige blikken vragen 'en en en...?!?!' en waarop ik heel geestig zeg 'Nou... een meisje.... of een jongen!'. Hihi sorry, heel flauw..

Shadylady voor jullie ook spannend dan, heb jij al wel een voorgevoel?

Vandaag op zoek naar opvang voor als ik weer ga werken. Ook wat rondkijken voor zwangerschapsgym. Vind het tegenwoordig zo zweverig 'kom bij ons gezellig samen yoga doen', 'heerlijk bewegen bij kaarslicht'. Alsjeblieft, ik krijg er de kriebels van! Hebben jullie al dingen geregeld? Wie gaat er op zwangerschapsgym??


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 06-01-2014

Franny, om nog even terug te komen op die kinderwagen. Zijn jullie er al uit?
Wij zijn gegaan voor de Maxi Cosi Mura met 4 wielen. Niet een heel sexy uiterlijk, maar een prima, degelijke wagen die eruitziet alsof hij wel een stootje kan hebben.
Ze komen hem in mei brengen, helemaal goed!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 06-01-2014

Mandarijntje dit is nu mijn vierde zwangerschap maar ik
Moet niet denken aan yoga of gym! Geen een keer gedaan ook. Ik blijf lekker een uurtje streetdance en een uurtje jazz ballet doen! Heerlijk!

Nou ik hoop zelf heel sterk op een jongetje omdat semmy zo graag een broertje erbij wil maar mijn gevoel zegt echt helemaal niets... Ik weet het echt niet! In mijn hoofd zie ik ons niet met twee meisjes dus ik neig wel meer naar een jongen..


Uitgerekend in juli 2014 - cindy1983 - 06-01-2014

*Breekt even in*

Shady: Lieverd je krijgt een jongetje!! Let maar op!!

*Breekt weer uit!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 06-01-2014

Mupke, oh dat schiet al op dat je weet of je een jongetje of meisje krijgt :-) en voor jou ook al shadylady.
Ik vind het ook echt super bijzonder om deze zwangerschap te mogen ervaren, af en toe wordt ik er wel wat onzekerder door, dan voel je jezelf heel anders als tijdens mijn vorige zwangerschap en merk dat ik af en toe ook heel bot uit de hok kan komen terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel....wat hormonen al niet met je doen hahaha. Wij willen ook heel graag weten wat het wordt, als het een jongen en meisje is weten we ook zeker dat het een twee eiige tweeling is. En schelt ook wat met namen bedenken. Vind het echt moeilijk nu, voor jongensnamen zijn we er al uit, maar als het twee meid worden dan nog niet. Mot ook passen bij de naam van onze oudste dochter. Ze heeft een niet veel voorkomende naam en kan daar dan geen oerhollandse namen bij doen.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 06-01-2014

Oh en mandarijntje, zijn er bij jullie op het moment wachttijden bij de opvang? Bij ons kan je nu overal terecht omdat er overal een ontzettende terugloop is. Ik ga ook niet voor zwangerschapsgym of yoga, lekker af en toe een keer zwemmen is wel relaxed vind ik.


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 06-01-2014

Hey mandarijntje wij zijn voor een 2de hands mutsy gegaan.zag er nog mooi uit en de kleur coffee and cream...het scheelt 75 % .kan ik weer uitgeven aan andere babyspulletjes Smile
Ik heb 17 februari de 20 weken echo......pfffff wat duurt dat nog lang zeg.
Qua zwangerschapscursussen ben ik er ook nog niet uit. Wil iig wel wat doen !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 06-01-2014

Cin ik vind het zo fantastisch hoe zeker jij ervan bent!' Hoop echt dat je gelijk krijgt...

Twinmama voor jullie ook spannend hoor!!! Ben echt heel benieuwd naar wat alle meiden hier gaan krijgen!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 07-01-2014

oew.. dames, zijn jullie al voor de wandelwagen geweest..wij gaan volgende week. Ik wil graag een bugaboo.. prijzig, maar echt een super ding mijn zus heeft er ook een. volgende week zaterdag gaan wij kamertje en wandelwagen bestellen. zo'n zin in Smile als uk dan goed ligt maandag, weten we dan ook wat het wordt, das wel handig met de wandelwagen. yoga of gym ga ik ook niet aan doen, ik zwem 2x in de week mijn baantjes met mijn moeder, en dat vind ik ook heerlijk. wat betreft namen, meisjesnaam hebben we al, maar jongens naam vind ik echt lastig.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 07-01-2014

Bugaboo vind ik juist van die smalle zitjes hebben.. Maar goed hij is wel heel mooi.
Wij hebben een quinny freestyle enkele wagen en een topmark toppi 2 duo wagen, ideaal ding! Ga er nog heel lang plezier van hebben! Had hem al voor semmy en Tess naruurlijk en dat wordt straks voor Tess en guppie. Wij hebben juist al een jongens naam en vinden een meisjes naam weer lastig.. Hebben er wel eentje nu maar ben er nog niet zo van overtuigd haha


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 07-01-2014

Ik wil eigenlijk het hardlopen weer gaan oppakken, ben net voor mn zwangerschap noodgedwongen gestopt ivm enkelbandblessure. Maar weet niet of t verstandig is nu heel fanatiek te gaan trainen..

Vind het leuk om te lezen dat iedereen hier een beetje met hetzelfde bezig is.

Fijne avond!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 07-01-2014

Owh Shadylady, nog even een vraagje: hoe heb jij je dan voorbereid op je bevalling, zonder yoga of gym, want daar leer je toch handvatten? Gewoon benieuwd, misschien stomme vraag..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 07-01-2014

Haha goeie vraag! Nou weet je, bevallen is een heel natuurlijk proces dus ik ben van mening dat je daar geen cursus voor nodig heb. De natuur gaat zijn gang en je krijgt zo n oerkracht en eigenlijk hoef je er niet eens over na te denken. Daarnaast zijn er altijd mensen aanwezig bij je bevalling die er voor gestudeerd hebben en die je alle kanten op kunnen sturen als ze zien dat je iets "verkeerd" doet of beter even anders kan doen.
Dus daarom hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 08-01-2014

Nou dames ik ben weer in het land der levenden. Mijn telefoon was kapot gevallen en we kregen onverwachts de sleuteloverdracht op 23-12 dus zijn druk aan het klussen. Buikje groeit goed en luister 1 a 2 keer per week na het hartje met de angelsound. 9-1 controle bij de vk en 14-1 geslachtsecho jeeej !


Uitgerekend in juli 2014 - Trotsemama - 08-01-2014

Nicole gefeliciteerd met je goede echo!!belangrijkst is dat het goed gaat met de kleine!!

Druifje wat fijn dat het zo'n goed gesprek was. En goed al die controles meis.

sennie wat spannend zeg!!


Uitgerekend in juli 2014 - Trotsemama - 08-01-2014

Oeps verkeerde topic!!sorry!!!


Uitgerekend in juli 2014 - pitbullgup - 08-01-2014

Sennie zo te horen dus heel druk!
Kun je wel mooi meteen ook met de babykamer aan de slag Smile

Leuk he zo'n angelsound hebben wij ook en de kleine meid vind het ook super om te luisteren naar de baby hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 08-01-2014

Ja tis inderdaad erg druk, vriend heeft vandaag de kleerkast en het bedje opgezet en ik heb de eerste kleertjes ingeruimd ohhh wat heerlijk heb echt staan zwijmelen hoor ! Morgenochtend langs de vk, baby liet me net niet luisteren dus eens kijken of we morgen een hartje horen Smile.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 09-01-2014

Aaah jaloers op jullie dat jullie na het hartje kunnen luisteren. ik wou er vandaag een gaan halen bij de kijkshop van alecto. maar heb gelezen dat die niet zo goed werkt. dus dan maar een angelsound bestellen. alleen even kijken waar..
Hoe zit het met jullie gewicht dames? ik was met het overgeven 5kg afgevallen. en nu 3 daar ervan bij. dus nog 2 kg onder me startgewicht..


Uitgerekend in juli 2014 - pitbullgup - 09-01-2014

Haha ik zit al 7 kg boven mijn startgewicht... Maar bij de 2e gaat t nou eenmaal iets sneller. Komt vanzelf goed na de bevalling.

Ik heb mijn angelsound toen hier besteld http://www.voshealthshop.nl/N_frame.html?http://www.voshealthshop.nl/N_art_122.html zat nog extra gel en een mooi opbergtasje bij


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 09-01-2014

Ik ben nog niets aangekomen. Was bij Semmy en Tess ook de eerste 21 weken niks aangekomen, daarna ging het errug hard!!


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 10-01-2014

Ik ben in gewicht ook nog niet aangekomen maar dat komt denk ik doordat ik nog steeds een innige vriendschap heb met de toiletpot. Mijn buik daarentegen is al flink aan het groeien, af en toe denk ik als het nu al zo hard gaat, hoe zal het dan zijn als ik bv 6 maanden ben, dan is het denk ik net een skippybal :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 10-01-2014

[Afbeelding: 10ek0zs.jpg]
Mijn buikje met 15,2


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 10-01-2014

Je kan bijna niet voorstellen dat je nog niet bent aangekomen als je jouw buikje ziet, mooie ronde buik al hoor! Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar volgens mij zitten er al wat kilootjes extra aan. Mijn vorige zwangerschap ben ik ongeveer 20 kilo aangekomen, dus verwacht dat nu ook wel weer. Door de borstvoeding zat ik na 10 maanden wel weer 2 kilo onder het gewicht van voor mijn vorige zwangerschap, dus ik maak me daar nu ook niet zo'n zorgen om.

Vanmorgen bij de vk geweest voor controle. Mijn baarmoeder komt al bijna tot mijn navel, lekker gegroeid dus. Het hartje was ook mooi om weer even te mogen horen. 20 weken echo krijgen we een afspraak voor in het ziekenhuis. Daar hebben we een indicatie voor door het verlies van ons eerste kindje. Voor die tijd hoop ik ook nog een keer een echo te krijgen, rond de 17/18 weken, maar dat hangt nog een beetje vanaf of er plek is in de agenda bij de vk.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 10-01-2014

Nee ik vind het ook onvoorstelbaar maar et is toch echt zo. Schijnbaar op andere plaatsen dan toch wat kwijt.
Lekker he weer ff het hartje luisteren!
Ja ik was ook 20 kilo aangekomen, maar had er nog 8 van Tess aan zitten dus ik begin nu met 68 kilo...
Ik duim dat je nog een echo krijgt voor de 20 weken


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 10-01-2014

mooi om te horen Sabrina dat alles goed is!! shady, wowww lekker buikje al!! ik zal morgen ook eens een foto plaatsen. vandaag de angelsound binnengekregen en natuurlijk meteen geluisterd.... wauwwwww ben nu nog verliefder geworden Big Grin


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 11-01-2014

Dat lijkt me ook wel fijn, om thuis eens naar het hartje te kunnen luisteren. Voor mij nog even geduld: maandag weer naar vk en dan hopelijk ons treintje weer mooi horen Smile.

Shadylady wat een mooi buikje al! De mijne zal ook ongeveer deze maat hebben denk ik..

Ik heb van mezelf altijd een buikje gehad, ben niet dik maar wel wat 'lovehandles' om het zo maar te noemen. Door het inhouden van mijn buik zag je er bijna niets van, maar die truc gaat nu echt niet meer op! Er is bij mij ook nog weinig bijgekomen, ondanks dat ik echt veel meer ben gaan eten. Dat vele eten moet ik ook echt, want binnen drie uur rommelt mijn maag weer en als ik dan niets eet, dan wordt ik gewoon misselijk van de honger.. Maar goed, de weegschaal vertelde me dat ik pas 1kg was aangekomen dus dat vond ik wel acceptabel hihi.

Sennie lekker hoor, ik zou ook heerlijk gaan wegzwijmelen bij het zien van die spulletjes in mn eigen huisje.

Sabrina fijn dat de kleine zo goed groeit! Hopelijk past een extra echo in jullie agenda, altijd prettig een extra controle en even naar binnen te mogen kijken natuurlijk.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 12-01-2014

Shady wat een mooi buikje! Bij mij begint het nu ook duidelijk te bollen, zal oom s een foto plaatsen binnenkort. Ik ben nu 2 kg aangekomen.

Mupke is dat duur zo'n angelsound? Lijkt me wel heel leuk!

Sabrina ik hoop ook voor je dat je een extra echo krijgt, zou wel zo netjes zij vind ik gezien wat jullie hebben meegemaakt.

Afgelopen dinsdag ben ik op controle geweest bij de vk en alles was goed..Zo fijn! En gisteren hebben we toch de geslachtsecho laten maken, en we krijgen een........ meisje!!!!! Ik ben heel blij! Nu gaan we het beiden meemaken. Het was echt meerdere malen duidelijk op het beeld te zien dus de echoscopiste was er zeker van.

18 februari hebben we de 20-weken echo plus weer controle. Wil iemand dat in t lijstje zetten? Mijn laptop is weg voor reparatie en op mijn tel lukt dat niet.

Fijne zondag allemaal!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 12-01-2014

Twinkel gefeliciteerd meis!!!! Leuk een meisje!! Wij hebben idd ook beide en het is zo onwijs bijzonder!! Voel me daar echt gezegend mee!!
Toch hoop ik voor je dst bij de 20 weken echo niet opeens een piemeltje te zien is, dat hebben wij bij semmy gehad namelijk.. En ook zij was behoorlijk zeker met de 16 weken dat het een meisje zou zijn.. Niet dus! Dus je begrijpt dat ik nog niet te enthousiast ben haha!! Maar echt het zou wel helemaal top zijn!! Leuk!


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 12-01-2014

Shady, ja klopt dat ze t wel eens mis hebben, zelfs met 20 weken heb je geen 100% zekerheid. Maar ik had zelf al een voorgevoel dat het dit keer een meisje wordt, de NUB-theorie gaf aan een meisje en nu heeft ze met de echo echt een kwartier lang verschillende malen het geslacht goed in beeld gebracht en ze was zó stellig dat ik er wel in geloof. Voor ons was er een stel aan de beurt, waarbij het niet goed te zien was. Die mochten na ons weer naar binnen om nogmaals te kijken. Ik denk dat als dat bij ons zo was, ik het niet helemaal zou vertrouwen. Maar goed, we zullen zien wat er over 5 weken wordt gezegd....


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 12-01-2014

Ja ik ga er ook best vanuit dat ze gelijk zal hebben hoor maar
Ja door eigen ervaring ben ik altijd een beetje gereserveerd met enthousiast reageren. Niks persoonlijks ofzo, maar gewoon dat dus. Ik hoop voor je dat het zo blijft want het is echt bijzonder om beide te krijgen!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 12-01-2014

Leuk twinkle een meisje!!! Angelsound kost geloof ik 40€ ong met verz kosten. bij google intikke en dan komt er een site met iets van vos medische ....... nogwat haha...
Wij hebbe morgen geslachtbepaling... ben ech zooo benieuwd!!!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 13-01-2014

Mupke spannend!!!! Ben erg benieuwd!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 13-01-2014

Twinkel wat gaaf, een meisje! Dat lijkt me ook speciaal, dat je zowel een jongen als een meisje kunt zien opgroeien.
En mupke, spannend voor jullie. Ben benieuwd!

Vanmiddag naar vk, de 20wkn echo staat voor ons op 10feb. dus wij moeten nog even geduld hebben om weer te mogen spieken.


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 13-01-2014

it's a boy...!!!! :d :d


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 13-01-2014

Wat leuk twinkel en mupke ! En mooi buikje shady <3 ! Ik kan nog even fantaseren want wij hebben morgen om 19.45 geslachtsecho ! Hoewel ik er echt van overtuigd ben dat het een jongetje word haha !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 13-01-2014

Mupke leuk!!!! Jongens zijn ook echt leuk om te krijgen!!

Morgen sennie dus! Leuk leuk! Ik hopelijk donderdag...


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 13-01-2014

Morgen dames, wat leuk zeg! Ik ben ook erg nieuwsgierig maar wachten toch tot 17 februari 20 w echo.
Vanmorgen op controle geweest! Alles was goed ze kon de baarmoeder goed voelen tussen het schaambeen en de navel. Het hartje had ze ook gelijk gevonden en klonk prachtig volgends haar Smile
Haar gezegd dat het nog zo lang duurde (5 week ) tot de 20 w echo.toen zei ze dan kom je nu maar even over 3 ipv 4 weken kan je tussendoor nog ff het hartje horen Smile toppie!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 13-01-2014

Franny super zeg, dat het goed gaat! En fijn dat je nog even een keer extra tussendoor mag komen luisteren bij de vk.

Mupke, jij een stoere kerel, gaaf. Nu kun je lekker gericht gaan shoppen.

Sennie spannend voor jullie, ben benieuwd of je gevoel het goed heeft.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 13-01-2014

Twinkel, wat leuk een meisje, zijn vaak wel lekker pittige karaktertjes :-) bij mijn dochter klopt het in ieder geval wel.
En Mupke een jongen, ook leuk! Ben benieuwd wat iedereen hier op het forum krijgt, wij moeten nog wel even wachten, 27 januari extra controle en dan meteen afspraak maken voor de 20 weken echo.
Sennie spannend voor jullie morgen....
Mandarijntje hopelijk heb je je kleintje weer mogen horen bij de VK.
En Fanny super dat alles goed gaat en je nog een keertje extra mag komen voor de 20 weken echo.


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 13-01-2014

Even een korte update: mn buikje groeit volgens het boekje en het hartje was weer duidelijk te horen. Wat een bijzonder moment is dat toch steeds.
Je hoorde met de doppler ook goed dat onze uk druk aan het bewegen was. Helemaal verliefd op mn kleine bolletje in mn buik Smile!


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 13-01-2014

Hi meiden, ben ik ook weer even. Afgelopen weken geen tijd/puf gehad om te reageren naar heb wel meegelezen hoor!
Heb nu het idee dat ik eindelijk wat meer energie krijg (gelukkig)

Wat leuk mupke en twinkel dat jullie al weten wat het is! Wij hebben 22 jan geslachtsbepalings echo. Spannend!

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ga ook geen cursussen doen. Heb ik bij de eerste ook niet gedaan en had er ook niks aan gehad omdat ik een spoed keizersnee heb gehad ;-(

Zo ga nu weer eens proberen om een keer te gaan sporten bleh!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 14-01-2014

Vinden jullie het niet leuk om in het staatje ook een rijtje toe te voegen met het geslacht? Want ik ben het straks allemaal kwijt hoor... Hihi


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 14-01-2014

Zaterdag om 11.15 een nieuwe poging, mini was zeer levendig maar was nog niet met zekerheid te zeggen !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 14-01-2014

Pffffff de spanning blijft erin dus! Wat dacht ze voor nu?


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 14-01-2014

Ze dacht een meisje dus het blijft nog ff heel spannend hihihi


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 15-01-2014

Ooh Sennie spannend nog! Hopen dat hij of zij zaterdag wel mee werkt!

Shadylady zo'n lijstje is misschien wel makkelijk. Lang leven de zwangerschap dementie :-)


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 15-01-2014

sennie, spannend, dan denk ik ook dat het een meisje wordt.. @ pukemuk,nog gesport meid? wat doe je? ik zwem nu 2x in de week... 40 baantjes ong. heerlijk... wij gaan zaterdag kamertje en wandelwagen bestellen Smile wanneer beginnen jullie ermee? wij zijn nu druk met namen Smile want weten dat we nu een jongensnaam nodig hebben Smile


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 15-01-2014

Wij hoeven niet echt meer wat te kopen dus hebben daar maar weinig voorpret aan...
Wel tess een nieuwe kamer geven dus dat is leuk!

Jongens naam hebben wij ook al en sinds vandaag heb ik ook twee kanshebbende meisjes namen.
Hopelijk kunnen we morgen al de helft af laten vallen hihi

Wie is er handig met het staatje?? Ik niet hoor dus aan mij hebben jullie niks...

Sennie voor nu een meisje dus.. Nog even afwachten. Ben erg benieuwd!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 16-01-2014

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mupke
[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]23-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady
[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]22-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mandarijntje
[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD][/TD]
[TD]21-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]begin feb.echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sabrina
[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]31-10-2013[/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Franny[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]25-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinkel[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]26-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sasir[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]07-11-2013[/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sennie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]20-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pitbullgup[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]31-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pukemuk[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]11-11-13[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Steffie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marina[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinmama[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2e+3e[/TD]
[TD]07-11-13[/TD]
[TD]14-07-14[/TD]
[TD][/TD]
[TD]27-01 extra echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 16-01-2014

Kolom met geslacht stond er al bij zag ik. Ik heb alle oude data maar even eruit gehaald en het lijstje is nu weer even naar voren in elk geval. Kan iedereen die het geslacht al weet alvast invullen!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 16-01-2014

Helaas... bij mij is het nog een vraagteken... ze kon het niet bekijken want ukkie liet het niet zien. ..
over twee weken hopelijk wel..
verder was alles goed! Ukkie nu ook overduidelijk gevoeld dus ben weer helemaal verliefd!!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 16-01-2014

Aah jammer dat het nog niet te zien was! Hopelijk over twee weken meer geluk! Wel heerlijk dat alles goed was! Wat super dat je de kleine al gevoeld hebt! Ik voel af en toe ook wat, maar weet het gewoon niet helemaal zeker of dat de kleine is. Ik denk van wel, want wat moet het anders zijn? Mijn baarmoeder zit al tot bijna aan mijn navel en daaronder voel ik soms wat tegen mijn broekrand aan bijvoorbeeld als ik zit.


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 16-01-2014

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mupke[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]23-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]22-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mandarijntje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD][/TD]
[TD]21-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]begin feb.echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sabrina[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]31-10-2013[/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7 feb echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Franny[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]25-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinkel[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]26-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sasir[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]07-11-2013[/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sennie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]20-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pitbullgup[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]31-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pukemuk[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]11-11-13[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Steffie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marina[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinmama[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2e+3e[/TD]
[TD]07-11-13[/TD]
[TD]14-07-14[/TD]
[TD][/TD]
[TD]27-01 extra echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 17-01-2014

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mupke[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]23-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD]It's a BOY [/TD]
[TD] 6feb.20 weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]22-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mandarijntje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD][/TD]
[TD]21-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]begin feb.echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sabrina[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]31-10-2013[/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7 feb echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Franny[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]25-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinkel[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]26-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sasir[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]07-11-2013[/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sennie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]20-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pitbullgup[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]31-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pukemuk[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]11-11-13[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Steffie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marina[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinmama[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2e+3e[/TD]
[TD]07-11-13[/TD]
[TD]14-07-14[/TD]
[TD][/TD]
[TD]27-01 extra echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 17-01-2014

zo weer ff lijstje ingevuld, gister avond met plassen beetje roze slijm verloren, vanmorgen ook een beetje. tot nu toe niks meer. weet dat het eigenlijk altijd wel eens kan.. maar toch, dus vanmorge ff de angelsound gepakt en hij tikte nog goed gelukkig haha. verliezen jullie ook redelijk wat afscheiding? verloskundige zegt dat dat heel normaal is, maar vind het toch smerig..


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 17-01-2014

Oh das idd toch altijd ff schrikken... Ik heb periodes dat ik aardig wat slijm verlies maar zo ook weer een tijd lang niks.

Er zijn er toch meer die het gelsacht inmiddels weten??
Toch ook al twee meisjes bekend??


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 17-01-2014

Shady net zo'n eigenwijsje als die van ons dus hahaha. Ik heb morgen om 11.15 weer een afspraak ben benieuwd of we het dan te horen krijgen !


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 17-01-2014

Ja irri hè?!ben echt zo nieuwsgierig!!ben ook heel benieuwd wat ze morgen bij jou kunnen zien!


Uitgerekend in juli 2014 - franny - 17-01-2014

Hey mupke,

Ik verlies ook mrt periodes behoorlijk veel slijm....wel wit gelukkig!
Maar t verschilt wel per dag


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 18-01-2014

Na 2 pogingen vandaag blijkt dat we een dochter krijgen dus mijn gevoel heeft me mooi gefopt !


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 18-01-2014

Wat leuk sennie!! een prinsesje..!! wij hebben vandaag kamertje en kinderwagen uitgezocht.. Helenaal blij... ik bind het echt een minpunt die extra afscheiding..bahbah


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 18-01-2014

Yay Sennie, een meid! Super hoor, maar voor jou wel even schakelen, aangezien je zo overtuigd was dat het een jongen zou worden. Nu lekker genieten!!

Mupke, hier ook last van slijm.. De ene keer inderdaad meer dan de andere maar niet fijn.
Leuk dat jullie geslaagd zijn, wat voor iets is het geworden?

Shadylady balen dat jullie uk zo eigenwijs was! Maar over 2 weken een nieuwe poging, blijft nog even een geheimpje dan hihi..

Ik heb onze spruit maandag voor het eerst mogen voelen, jullie allemaal ook al of alleen Shadylady nog maar?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 18-01-2014

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mupke[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]23-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD]It's a BOY[/TD]
[TD] 6feb.20 weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]22-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mandarijntje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]21-10-2013[/TD]
[TD]30-06-2014[/TD]
[TD]Blijft een geheim![/TD]
[TD]10-02 20wkn echo + controle VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sabrina[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]31-10-2013[/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7 feb echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Franny[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]25-10-2013[/TD]
[TD]02-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinkel[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]26-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD]Meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sasir[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]07-11-2013[/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sennie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]20-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD]Meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pitbullgup[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]31-10-13[/TD]
[TD]04-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pukemuk[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]11-11-13[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Steffie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10-07-2014[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marina[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]15-07-2014[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Twinmama[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2e+3e[/TD]
[TD]07-11-13[/TD]
[TD]14-07-14[/TD]
[TD][/TD]
[TD]27-01 extra echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Eens kijken of het wil lukken.... Gelijk even voor de rest ook wat ingevuld, voor zover ik het snel kon teruglezen.


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 18-01-2014

Wat leuk Sennie een meisje!! Dat word shoppen!

Leuk hè mupke al die spullen uitzoeken, welke wagen is het geworden?

Ik voel hem of haar ook al manderijntje vooral als ik rustig op de bank of in bed lig. Zo leuk weer dat speciale gevoel!

Hier verder druk met de slaapkamer wissels. Ons zoontje is het weekend jarig en dan koet zijn nieuwe kamer klaar zijn


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 19-01-2014

we hebben de bugaboo cameleon avenue special edition gekocht helemaal verliefd op.en kamertje van bopita jannik white wash. zal zo eens even een foto posten van mn buikie.. helaas nog niets gevoeld, verloskundige zei dat het bij de eerste meestal vanaf een week of 20 begint.. ben benieuwd


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 19-01-2014

Klinkt goed mupke!!
Ben benieuwd naar al jullie buikjes!

Sennie dus echt een meisje. Leuk meis! Idd lekker gericht shoppen!!

Wie wil in het lijstje zetten dat ik 29 jan weer een echo heb en 12 feb de 20 weken echo
tnx alvast!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 19-01-2014

[Afbeelding: 2mos0m1.jpg]


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 20-01-2014

Leuk mupke! En al een mooi buikje ook zeg!
Wij zijn gisteren gaan kijken voor verf en behang. Wel wat ideeën op gedaan.

Net sinds maanden niet kunnen sporten ivm blessure, weer hardgelopen. T was geen topprestatie, maar ik heb een leuk blokje intervaltraining gedaan. Zonder pijntjes, dus toch wel tevreden. Hoop dat de winter het laat afweten voor dit jaar, dan kan ik de komende weken mn conditie weer op peil brengen.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 21-01-2014

Hey meiden ik ben weer terug van even weg geweest. Heb net een flinke griep gehad, was niet zo leuk.

Mupke wat heb jij een mooi buikje zeg!!! En al geslaagd voor de kinderwagen en badkamer, leuk!

Pukemuk nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Is hij blij met zijn nieuwe kamertje?

Shady wat jammer dat het geslacht niet te zien was. Hopelijk weten jullie het nu snel!

Sennie jij krijgt ook een meisje lees ik hier, leuk! Dus tot nu toe 1 jongen en 2 meisjes :-)

Mandarijntje en Shady jullie hebben de baby dus ook al gevoeld! Ik voelde haar vrijdag voor het eerst bewegen. Mooi was dat! Ben nu alweer helemaal verliefd ;-)

Ik las ergens een vraag over meer afscheiding, bij mij begint dit ook toe te nemen. Is normaal hoor, weet nog van mijn vorige zwangerschap dat dit alleen maar erger wordt helaas...

Wat betreft spullen kopen: veel hebben we nog van mijn zoontje. Wel hebben we besloten dat onze zoon een nieuw kamertje krijgt en dat we de babykamer zo laten zoals ie is. Hij is toch neutraal, dus zetten we alleen wat nieuwe accessoires neer. En uiteraard moeten er nieuwe kleertjes gekocht worden maar dat vind ik niet zo erg haha ;-)


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 21-01-2014

Mupke, badkamer = babykamer uiteraard, stomme autocorrectie op mn telefoon...

O Ja Shady ik had nog een vraag aan jou, is het handig om een duowagen aan te schaffen? Ik twijfel heel erg namelijk want ik vind het nogal een uitgave... zelfs op marktplaats zijn de goede wagens nog duur... Onze zoon ik straks 19 maanden als de baby komt. Dacht misschien is een goede draagzak aanschaffen ook voldoende??


Uitgerekend in juli 2014 - Sabrina1984 - 21-01-2014

Mooi buikje Mupke! Die van mij begint ineens ook lekker te groeien.
Ik voel de kleine ook af en toe al bewegen. Zondag voor het eerst echt goed. Echt leuk he om dat weer te voelen!

Twinkel, bij ons schelen de kleintjes straks 18 maanden en ik ga niet zo'n duowagen aanschaffen. Ik heb een babybjorn draagzak en een draagdoek, die draagzak is tot 11 kg, dus daar kan ik dan nog wel even mee vooruit. Ik hoop alleen wel dat onze zoon tegen de tijd dat de baby komt loopt, hij oefent wel veel maar hij durft nog niet los te lopen. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat. En misschien is zo'n sta/zitplankje voor achter de kinderwagen ook wel een idee. Een duowagen past nooit in mijn auto (ik heb een Toyota Aygo) dus dat gaat hem sowieso niet worden.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 21-01-2014

Ff kort, ik kan natuurlijk niet oordelen voor een ander maar ik loop nogal veel, echt stad en land af dus in mijn situatie was de duo wagen echt wenselijk en zijn geld dik waard! Wij betaalden 549 maar gebruik hem nu nog steeds en straks met tess en de baby weer opnieuw dus ja in mijn geval was het echt een goede keus. Ik zelf ben ook echt geen type voor draagzakken enzo maar goed dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Semmy wilde altijd graag zelf lopen totdat hij moe werd en dan kon ik hem zo in de wagen zetten. Anders zou ik hem continu moeten tillen, no way dus. En omdat ik nu dus ook weer in de zomer periode zal bevallen of iig vlak voor de zomer maanden ben ik nu al blij dat ik weer lekker met de wagen de hort op kan. Semmy kan tegen die tijd wel op zijn fiets ernaast mee dus dat is ook opgelost. Helemaal leuk dus.

Wat leuk dat meerdere meiden de kleine voelen!! Echt zo bijzonder weer!!


Uitgerekend in juli 2014 - pitbullgup - 21-01-2014

Nah een hoop berichten gemist op de een of andere manier kreeg ik geen mailtjes meer????
Fijn dat iedereen lekker druk bezig is en het goed gaat

Afscheiding heb ik ook veel last van echt een minder zwangerschaps kwaaltje vind ik
Baby krijgt wel een nieuw kamertje maar meubeltjes worden wel hergebruikt.
Wij hebben toevallig een duo wagen gekregen maar lijkt me wel onhandig ding dus kijk wel of straks meer de draagdoek of de wagen gebruik.
De beeb voel ik al vanaf een week of 14 maar wist nou ook wat ik moest voelen hihi.
Ik rijd nog steeds fanatiek 5 dagen in de week paard afgelopen weekend nog 2 dagen op concours geweest en blijf dit ook doen totdat het niet meer gaat.


Uitgerekend in juli 2014 - Twinkel81 - 21-01-2014

Sabrina ik snap jouw redenering heel goed, het is een grote uitgave voor korte periode. Shady jou begrijp ik ook, maar jullie kunnen de wagen weer opnieuw gebruiken dat scheelt. Met 2 kids is ons gezin compleet, dus ik denk dat ik voor een goede draagzak ga
Mocht blijken dat ik toch een duowagen mis (ik loop ook veel) dan kan ik er alsnog één aanschaffen. Ik hoop ook wel dat mijn zoontje straks loopt als de baby er is. Hij loopt nu nog niet los maar wel al heel vlot achter zijn loopkar en aan de tafelrand enzo.


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 22-01-2014

Thanks Twinkel, maar hij is pas maandag jarig. Maar je bent wel de eerste ;-)
Kamer is bijna klaar, vandaag komen de laatste meubels binnen. En wij zijn ook al verhuist naar onze nieuwe kamer.

Hier hetzelfde als bij jullie pittbulgup, wel een nieuw kamertje maar dezelfde meubels. En ook de kinderwagen e.d heb ik nog.
Leuk trouwens dat je paard rijd, heb ik ook jaren gedaan helaas heb ik 1,5 jaar geleden mijn paard in moeten laten slapen.

Gisteren weer controle gehad bij de vk, en alles was weer goed! Moest de kraaamzorg al gaan aanvragen en kreeg het formulier van de 20 weken echo ook al mee pff gaat snel

Vanavond geslachtsbepaling!! Spannend!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 22-01-2014

Pikeur en?????? Weet je het nu??!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 23-01-2014

Jaa pukemuk ben ook eg benieuwd!!!


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-01-2014

Whahahahaha pikeur!!! Ik bedoelde uiteraard pukemuk lol


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 23-01-2014

It's a girl!!!!!! Helemaal blij!! Duurde even voordat het duidelijk was. Mevrouw was veel te druk met draaien en haar handjes ervoor aan het houden. Maar uiteindelijk was het goed te zien.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 23-01-2014

Aaaahhhh wat gaaf!!!! Dus jij straks ook een jongen en een meid!! Super cool!!


Uitgerekend in juli 2014 - Sennie26 - 23-01-2014

Wat leuk pukemuk gefeliciteerd ! Ik voelde me een beetje onzeker de afgelopen dagen omdat ik mezelf echt een jongetjes mama vond maar heb net de eerste jurkjes en leggings en slofjes gekocht en ohhhh ik kan niet wachte tot mijn meisje er is hahaha ! Hoe voele jullie je ? Heb op dit moment veel migraine en enorme bandenpijn, komt dit iemand bekend voor ?


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 24-01-2014

Ik moest ook even wennen hoor Sennie, omdat ik een jongetje ben gewend. ( terwijl ik bij de 1e zo graag een meisje wilde)
Maar vind het ook echt helemaal geweldig om straks een jongen en een meisje te hebben. En Sem vind het zo leuk, die zegt tegen iedereen : ik krijg een meisje haha .


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 24-01-2014

Gaaf pukkemuk, een meisje. Nu snel naar de winkel voor snoezige jurkjes?

Sennie hier geen migraine maar wel regelmatig bandenpijn. Je schijnt er weinig tegen te kunnen doen. Vervelend ongemak voor een goed doel. Met mn werk is het soms wel heel erg naar, maar goed.. Probeer gewoon door te gaan.

Hoe gaan jullie de opvang regelen als je weer gaat werken? Wij zoeken n gastouder, nog best lastig.


Uitgerekend in juli 2014 - pukemuk - 25-01-2014

Ja ook hier zijn de eerste jurkjes en roze rompertjes gekocht haha zo leuk!

Wat bij mij wat verlichting gaf bij bandenpijn was een warme kruik Sennie misschien heb je er wat aan.

Wat de opvang betreft hebben wij het heel luxe. Ik werk bij mijn ouders aan huis en mijn moeder past op en ik ben er natuurlijk ook altijd mocht er wat zijn


Zo maar eens de boodschappen gaan inslaan voor zoonlief zijn verjaardag

Fijn weekend allemaal!


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 25-01-2014

Pukkemuk dat is inderdaad wel heel fijn! Ik werk ook bij mijn ouders in het bedrijf, maar beide ouders werken mee dus dat gaat voor mij helaas niet op. Waarschijnlijk willen ze wel één dag voor hun rekening nemen en zelf ga ik 1 dag per week minder werken (werk nu full-time, 5 dagen). Dus dat is op zich wel fijn, en mijn man neemt ook 1 dag voor zijn rekening (ik werk op zaterdag, hij niet). Ik zoek oppas voor 2 dagen per week dus dat valt nog wel mee, maar toch is het wel lastig om een goede gastouder te vinden die ook nog eens in de buurt zit, waar wij allebei een goed gevoel bij hebben en waarvan we vinden dat ze een prima visie heeft op de opvoeding.

Jij trouwens alvast gefeliciteerd met je zoontje en een fijn weekend!

Wij gaan vanmiddag of morgen waarschijnlijk definitief de babykamer bestellen. En gelijk wat zwangerschapskleding kopen, mn eigen kleding zit echt niet meer. Dus lekker shoppen!!!


Uitgerekend in juli 2014 - mupke87 - 26-01-2014

nou, ik kom net van het ziekenhuis. sinds gisteren bloed verloren, en de verloskundige stuurde me toch door na ziekenhuis. daar aangekomen kreeg ik eerst een echo, en met uk was alles goed, toen inwendig onderzoek, en bleek dat ik een poliep op mijn baarmoedermond heb, wat door een hoestbui een niestbui of zware inspanning weer kan gaan bloeden. dus zal waarschijnlijk de hele zwangerschap bloed verliezen. mja. gelukkig alles met onze uk goed. ik heb dadelijk voor 2 en halve dag oppas. een dag mijn mam en andere dag mijn schoonmoeder. de halve dag zijn eigenlijk maar 2 uurtjes op vrijdag, want me vriend begint dan pas om 11 uur. en ik werk dan tot 1u. en op de zaterdag ga ik om de week werken, omdat me vriend om de week op za,dag werkt. en hebben we dan geen oppas nodig, ga dus 25uur werken ong. hoeveel uurtjes jullie??


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 26-01-2014

Jeetje dat zal schrikken geweest zijn! Gelukkig met uk alles goed!! Moet je nu rustiger aan doen of dat niet?


Uitgerekend in juli 2014 - Mandarijntje - 26-01-2014

Mupke wat heftig zeg! Gelukkig gaat het goed met de uk. Wel vervelend dat je nu de gehele periode bloedverlies zult hebben, maar fijn dat het goed met jullie gaat. Pas wel op jezelf hoor!!

Ik ga zo´n 30/32 uur werken, ligt aan de week.


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 27-01-2014

Ha ladies,

Fijn om te lezen dat het hier allemaal goed gaat. Mupke je zal wel geschrokken zijn. Krijg je nu ook extra controles?
Ik heb mijn muppets ook weer mogen bekijken vandaag, alles gaat goed. Groeien als kool. Mijn baarmoeder komt al bijna tot mijn navel en buik is ook echt goed aanwezig. Ik voel ze ook al, echt zo speciaal. Heb pas op 28 februari de 20 weken echo en vandaag konden ze nog niet zien wat voor geslacht de muppets hebben want ze zijn nu al eigenwijs. Een lag met het ruggetje naar obs toe en de andere hield handje ervoor. Hopelijk dat we 28 februari wel meer weten.
ik probeer een foto van mijn buik toe te voegen weet alleen niet of die te zien is.


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 27-01-2014

Wat fijn dat ze het goed doen! En jammer dat je et geslacht van beide nog niet kon zien...
Foto via deze site kan niet meer. Kan wel via tinypic.com en werkt echt heel simpel


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 27-01-2014

[IMG]http://i44.tinypic.com/1z35ms1.pgn[\IMG]

kijken of het nu wel werkt :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 27-01-2014

Nope... Je moet de link geschikt voor forums kopiëren en die hier plakken..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 28-01-2014

[IMG]http://i40.tinypic.com/2rf4pxf.jpg[\IMG]


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 28-01-2014

Het lukt me niet moet ik die link ergens anders plakken? Heb nu de link voor forums gekopieerd


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 28-01-2014

Je doet eerst de foto uploaden en dan krijg je een paar codes te zien. Daar kies je de code die geschikt is voor forums. Die link kopieer je en plak je hier in de reageer balk.. Zou gewoon moeten werken..


Uitgerekend in juli 2014 - twinmama - 28-01-2014

Ja zo heb ik het inderdaad gedaan. Via mijn telefoon misschien dat het daarom niet lukt.... ik zal het vanmiddag anders nog een keer proberen :-)


Uitgerekend in juli 2014 - shadylady313 - 28-01-2014

Ik doe het altijd via telefoon... Nou ja anders is het jammer maar was wel benieuwd