Zwanger Worden .NU forum
het zijn er 2! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum (https://zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://zwangerworden.nu/forum-zwanger-zijn)
+--- Forum: Zwanger van een meerling (https://zwangerworden.nu/forum-zwanger-van-een-meerling)
+--- Topic: het zijn er 2! (/onderwerp-het-zijn-er-2)

Pagina's: 1 2 3 4

het zijn er 2! - Deedee - 26-02-2014

Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben van een tweeling!
Zijn er meer meiden op dit moment ook zwanger van een 2 of zelfs 3 ling? Ik zou er graag met anderen over kletsen!..

het zijn er 2! - Joyce167 - 27-02-2014

Had je al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals gefeliciteerd! Zelf geen ervaring mee sorry!

het zijn er 2! - Deedee - 27-02-2014

bedankt voor de felicitaties. denk dat ik de enige 2ling zwangere ben op dit forum momenteel...

het zijn er 2! - Joyce167 - 28-02-2014

Ja zo ver ik gelezen heb wel! Maar wie weet wat de komende de maanden ons nog brengtSmile

het zijn er 2! - mama2be - 28-02-2014

dubbel gefeliciteerd! en nee ik kan helaas ook niet helemaal meepraten want ben niet meer zwanger van een tweeling onze tweeling is inmiddels al een jaar, maar kan je wel vertellen dat het super leuk en bijzonder is! probeer niet te veel te luisteren naar alle negatieve reacties ik vond het op een gegeven moment jammer dat bijna niemand gelijk enthousiast reageerde met mijn dreumes (20mnd verschil) bij me kreeg ik meestal als eerste `dat word druk` te horen en vonden veel het nodig te vertellen dat zij `gelukkig` geen tweeling hadden want dat leek ze veel te druk en ze vergaten vaak te feliciteren... maar hier de ervaring dat het allemaal best mee kan vallen tuurlijk ervaren er veel het als druk en zwaar een eerste jaar met een tweeling maar er zijn moeders met eenlingen die het soms nog zwaarder hebben... je groeit er echt in mee eerst in je zwangerschap voorbereiden op wat komen gaat en dan eerst een paar dagen ziekenhuis waar je kan wennen en dan ook nog kraamzorg thuis hier was het zo dat de meiden al bijna 2 weken oud waren voor we er echt alleen voor stonden en dan ken je ze al zo goed! je hebt niet van de 1 op andere dag een tweeling je word heel langzaam los gelaten... ik kan alleen zeggen bereid je op het ergste voor dan zie je vast wel dat het best meevalt en ik ben ervan overtuigd dat als je er zelf relaxed in staat je dat ook overbrengt op je kindjes...

en vergeet niet te genieten!

het zijn er 2! - djinnie - 01-03-2014

Deedee, ik zag dat er in het 'uitgerekend in juli' topic ook een tweeling mama zit. Ook 2e en 3e kindje Wink

het zijn er 2! - Deedee - 03-03-2014

Bdankt voor je reactie mama2b. Ik ben vooral erg bezig met de zwwngerschap en erg bang voor complicaties of dat ze extreem vroeg worden geboren en hoe je dan alles regelt ook met ons andere zoontje.
Hoe alles gaat lopen zie ik tzt wel. Eerst deze eerste weken met de misselijkheid en vermoeidheid maar eens doorkomen ..

het zijn er 2! - patrieske - 03-03-2014

deedee.... ik had 2 eieren maar weet verder nog niks.... misschien kom ik je wel vergezellen. maar nav mijn hcg waarde verwacht ik niet dat ze beide bevrucht zijn.

het zijn er 2! - Deedee - 03-03-2014

hey patrieske gefeliciteerd met de zwangerschap! fijn dat je hcg al is geprikt. toen ik mijn bbz had was mijn hcg waarde 645 en toen was het nog heel pril. misschien gaat het bij jou nog flink oplopen n had je late innestelling dus minder ver zwanger??
mar zwanger van 1 is natuurlijk ook fantastisch!

het zijn er 2! - patrieske - 03-03-2014

ik had ook late innestelling waarschijnlijk omdat ik afgelopen vrijdag nog negatief heb getest. zondag gaf de clear blue zwanger 1-2 weken aan.
maar ben idd ook erg blij met 1!
maar het is nog even spannend!