Zwanger Worden .NU forum
het zijn er 2! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum (https://zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://zwangerworden.nu/forum-zwanger-zijn)
+--- Forum: Zwanger van een meerling (https://zwangerworden.nu/forum-zwanger-van-een-meerling)
+--- Topic: het zijn er 2! (/onderwerp-het-zijn-er-2)

Pagina's: 1 2 3 4

het zijn er 2! - Deedee - 14-03-2014

Ik werk momenteel niet echtl zit in de ziektewet omdat ik zoveel moest overgeven enz. Ga de laatste weken wel elke werkdag naar mijnwerk om een paar uurtjes te helpen en beetje contact te houden.
Gisteren bij de arbo arts geweest en daar afgesproken dat ik u eerst therapeutisch ga beginnen. 2 uurtjes per dag. Dus eigelijk wat io nu ook doen en dat dan oobouwen en dan maar kijken als ik mij weer goed en energiek voel misschien weer echt werken.

Jij werkt wel? Voel je je goed?? De misselijkehid word echt beter maar bliif me nog steeds wel erg moe voelen..

het zijn er 2! - Hinnik - 14-03-2014

Ik had gereageerd maar blijkbaar is hij niet aangekomen. Maar vervelend dat je al niet meer kan werken. Ik ben helemaal niet misselijk, ook niet geweest. Bij mijn vorige zwangerschap trouwens ook niet. Hoelang blijf jij thuis na de bevalling denk je?

het zijn er 2! - Deedee - 26-03-2014

Even reactie hier.
Wat vervelend dat ze zeggen dat je er vrij voor moet nemen. Bij ons staat het in het cao dus mischien even uitzoeken of je zoiets ook kunt vinden? Je zult nog veel vaker afspraken niet hebben vooral als je verder in de zwnagerschap bent en zou zonde zijn km daar je vrije dagen voor te gebruiken...

Ik denk dat ik heel veel vakntiedagen en uren overhoud dit jaar en hoop dst ik ze aan mijn erlof kan plakken zodat ik pas per 1jan weer aan het werk zou moeten. Mijn werkgever vind dit prima en ik heb ook oas kinderoovang aangevraagd voor de 2ling vanaf 1-1. Dan zijn ze ook wat ouder en hebben ze hopelijk een beetje ritme als ik weer aan het werk ga/moef.
Mezelf kennende ben ik er dan ook weer erg aan toe om weer meer te zijn dan mama.

het zijn er 2! - Margreet86 - 03-04-2014

Dames. Mag ik me bij jullie aansluiten. Ik ben er vandaag tijdens de vroege echo achter gekomen dat wij een tweeling verwachten. Shock is nog groot en spanning ook. Ik zou nu 7.6 week zijn. Baby1 is dat precies en baby2 is 7.5. Ik wacht nu een oproep van de gynaecoloog af.

het zijn er 2! - Deedee - 04-04-2014

Van harte gefeliciteerd! En welkom margreet.
Al een beetje over de eerste schrik heen??

het zijn er 2! - Margreet86 - 08-04-2014

deedee, het blijft onwerkelijk dat we een tweeling krijgen. 22 april moet ik naar het zkh, dan krijg ik echo door vk en gynaecoloog. Pfff zo spannend wat er allemaal op me af gaat komen. Hoe ervaar jij het tot nu toe. Heb je tips voor me?

het zijn er 2! - Deedee - 08-04-2014

Als je ze op de echo ziet word het weer heel echt .
Ik voel me nu een stuk Beter en ben erg blij dat we een tweeling mogen krijgen. Maar als ik er Soms aan denk wat we allemaal nog moeten aanschaffen dan word het me soms gewoon te veel. Ik moet maar gaan beginnen met lijstjes maken x
Heb (nog) geen tips voor je helaas . Ja toch nog wel eentje ; als je nov kinderopvang zoekt gewoon brutaal
Zijn en om korting vragen. Je bent tenslotte een goede klant want je komt met 2 Kids. Heeft bij mij wel geholpen Wink
Laat je weten hoe je echo was??

het zijn er 2! - Bembem - 11-04-2014

Gefeliciteerd meiden!
Superleuk nieuws om te lezen zeg Big Grin

Geniet van jullie zwangerschap

het zijn er 2! - kim88 - 30-04-2014

Ben altijd nieuwsgierig naar tweelingen vind het zo byzonder. Dus lees hier vaak stiekem mee.
Hoe was je echo vorige week margreet?

het zijn er 2! - Deedee - 09-05-2014

Hinnkk en margeet hoe gaat het met jullie en julkie beebjes??
Al de eerste spulletjes aangeschaft??

Ik ben inmiddels alweer 20 weken. Over de helft dus! 19 mei hebben we eindelijk de 20 weken echo en weten we dan hopelijk wat we gaan krjjgen. 2 jongens,2 meisjes of een jongen en een meisje?...
Heb elke controle een echo maar de laatste 2 keren kon de gyn het geslacht nog niet zien, ze houden het nog even geheim die 2 kleintjes van ons Wink