Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Pfff - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Vragen over testen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-4.html)
+--- Forum: Zwangerschapstesten (https://archief.zwangerworden.nu/forum-12.html)
+--- Topic: Pfff (/thread-8467.html)



Pfff - muisje666 - 31-03-2016

Vanochtend negatief getest. En nu ineens dit vanmiddag!
Kan het echt??
Ik durf het niet te hopen.


[Afbeelding: 2k2004.jpg]

En dit opgedroogd.

[Afbeelding: wi5wgi.jpg]


Pfff - Mink - 31-03-2016

Ow muisje!!! Ik zie op beide een streepje meid!!!
Is dit voor nod getest?


Pfff - Koekie - 31-03-2016

Ja hoor, dat kan zeker. Sommige meiden testen 's middags of 's avonds beter. Ik zie ook een streepje. Hopelijk lopen de testen mooi op meis. Ik duim voor je!


Pfff - muisje666 - 31-03-2016

Zondag nod.


Pfff - muisje666 - 31-03-2016

Pff sta echt doodsangsten uit dat dit niet klopt. Dat het een grote grap is voor 1 april.
We zullen moeten afwachten.

Bedankt voor de reacties.


Pfff - belle - 31-03-2016

Ooohhh muisje, wat is dit spannend meis, je weet natuurlijk wel dat t hele forum onwijs hard gaat zitten duimen en hopen voor je..... oooeeeehhhh ik hooooooooooppp dit zoooooooo voor jou xxxxxxc


Pfff - muisje666 - 31-03-2016

En nu vanavond mega licht. Dus zal wel niks zijn.


Pfff - muisje666 - 31-03-2016

Belle wat ben je toch weer lief. We moeten maar rustig afwachten. Test van net stelde niks voor. Dus bang dat ik weer te vroeg heb gejuicht.


Pfff - Mink - 31-03-2016

Muis zondag is je nod en het is nu donderdagavond meid. Dus kan zo niet licht streepje bij passen toch.


Pfff - Mink - 31-03-2016

Niet is zo n


Pfff - belle - 31-03-2016

Oooeeehhh lieve muisje, ookal stelde de test van vanaaf niets voor en was ie nu megalicht, er zat dus nog steeds iets, ik wil dit zooooooo graag voor je ik blijf alle hoop houden meis.... Morgen maar weer ff n test der tegenaan, want die testdrang ga je dit keer echt niet weerstaan denk ik, ik denk aan je muisje en we gaan dervoor, ik stuur je nog wat extra digitaal good luck voor de komende dagen xxx ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Hang in there powervrouw you can rock this xxx


Pfff - muisje666 - 01-04-2016

Testen zijn veels te licht. Dus game over!!

[Afbeelding: w14un8.jpg]


Pfff - belle - 01-04-2016

Pffff om maar ff je titel van dit topic te benadrukken...... Booooeeehhh klote is dit.... ben ook redelijk goed in testen turen en zie wel wat, vooral de rechter, de linker is wat moeilijker.... Maar ja, je hebt er gewoon nix aan, je hebt dit helaas vaker gehad, ik blijf nog steeds hopen en erin geloven voor je meis, elke ronde weer hoor, ongeacht wat voor testen je ook hebt ❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Pfff - muisje666 - 01-04-2016

Whaaaaa

[Afbeelding: 2h83g2h.jpg]


Pfff - belle - 01-04-2016

Oooeeeehhh muisjuuuuuhhhh..... ❤❤❤ der is toch echt wat gaande he, was ook nog lang nie gestopt met duimen en hopen, dames nu met zn allen 10x zo hard hopen voor muisje, maar weer wat xtra luck de komende tijd hoor hihi ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Pfff - muisje666 - 01-04-2016

Wat lief mop. Ja er is zeker iets aan de gang. Nu Moet dat ook zo blijven. 😊 daar ben ik veel banger voor!!


Pfff - Mink - 01-04-2016

Jeetje je word wel op de proef gesteld zeg. Ik duim super hard voor jou muisje!!!


Pfff - Koekie - 01-04-2016

Ik had al zo'n vermoeden dat je wat anders zou zien als je weer 's middags zou testen, je test dan blijkbaar gewoon beter. Ook hier blijven de duimen gewoon draaien voor je en ik stuur wat HCG jouw kant op!


Pfff - kim88 - 01-04-2016

Spannend muisje ik duim mee


Pfff - Sunshine84 - 01-04-2016

Muisje...wat spannend zeg! Ik ga heel hard voor je duimen, het is je zo ontzettend gegund! Succes en sterkte...zondag duurt nu veel te lang!


Pfff - Mary1986 - 02-04-2016

Muisje, ik duim ook mee! Succes!!!!


Pfff - muisje666 - 02-04-2016

Vanochtend was ie weer negatief. Dus geen hoop meer. Hij gaf donkerder moeten zijn!


Pfff - Koekie - 02-04-2016

Ach nee meis, je wordt wel op de proef gesteld zeg. Echt onwijs naar dit! Hele dikke knuffel!


Pfff - kim88 - 02-04-2016

Klote zeg


Pfff - belle - 02-04-2016

Das echt beroerd zeg.... maar stel dat je vanmiddag weer test en dat die wat donkerder gaat zijn? Pfffttt denk aan je muis.....


Pfff - kim88 - 02-04-2016

Niet meer getest muisje?


Pfff - Semmie - 03-04-2016

En? Nog getest?


Pfff - muisje666 - 04-04-2016

En nu bloed. En m'n temp laag. Dus ongi geworden.
1 dag later dan m'n nod.

Helaas dus weer niks geworden. Gelukkig woensdag afspraak bij huisarts. Kan ik meteen vragen waarom het niet blijft zitten.


Pfff - kim88 - 04-04-2016

Succes bij de huisarts.


Pfff - belle - 04-04-2016

Hè wat ontzettend zwaar kut is dit weer muisje, maarrr hou vol meis, het moet een x lukken verdikkeme belle staat er op en blijft voor je hopen ❤❤❤ Heel veel succes bij de ha en vraag hem /haar de oren van het hoofd meis al hoe vervelend.... miss moet je medicatie voor het baarmoedervlies, was t niet iets met utrobollen, daar heb ik wel eens wat over gelezen maar uiteraard geen verstand van omdat ik die mazzelaar ben die t niet hoeft, maar wil eeeeeeerrrggg graag dat ze een oplossing voor je hebben meis, you 're so close heb ik t gevoel echt... muisje dikke knufff en blijf je alle luck sturen hoor xxxxxxxxxx


Pfff - muisje666 - 04-04-2016

Hey lieve belle,

Die vieze bollen ken ik wel. Die gebruikte Ik bij de icsi's. En ook toen ging het 2 keer mis. Dus denk niet dat dat de oplossing is.
Maar ik wil zeker antwoorden hebben waarom het niet lukt. We blijven door vechten tot het bittere eind. En haal er het positieve in uit. We kunnen het gewoon zelf. Het zaad moet beter zijn als kun je geen lichte streepjes krijgen.
Dikke knuffel ❤❤❤😙😙

Bedankt Kim


Pfff - belle - 04-04-2016

And I'll have your back tot ipv het bittere, het TOPeinde meis, we gaan dr voor 😘😘😘


Pfff - Sunshine84 - 04-04-2016

Oh muisje, wat ontzettend jammer! Hopelijk mag je snel weer een positieve test krijgen, maar dan eentje voor de volle 9 maanden :-)