Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Toveren met kv testen! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Vragen over testen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-4.html)
+--- Forum: Zwangerschapstesten (https://archief.zwangerworden.nu/forum-12.html)
+--- Topic: Toveren met kv testen! (/thread-8490.html)



Toveren met kv testen! - muisje666 - 12-08-2016

Beste meiden,

Iedereen vind kv testen helemaal geweldig. Ik krijg het vaak voor elkaar om hele lichte streepjes te krijgen binnen de tijd terwijl er niks is.
Maar wat ik vandaag meemaak is het toppunt!

M'n temp is nog redelijk aan de hoge kant. Dus zo gek als ik ben doe ik toch maar een testje.
Zoals je kunt zien is ie nagenoeg helemaal wit!
[Afbeelding: zxtd13.jpg]

Ik leg de test iets te hard op tafel. Ineens zie ik dat de test weer wat rosé wordt en binnen enkele seconden krijg ik dit!

[Afbeelding: 32zoykg.jpg]

Hihi het moet niet gekker worden!


Toveren met kv testen! - muisje666 - 12-08-2016

[Afbeelding: otk8hs.jpg]

Misschien zo iets duidelijker te zien. De foto's draaien telkens.


Toveren met kv testen! - belle - 12-08-2016

Hai schat ik zie hem ook hoor.... waaaaa het wordt ook steeds gekker met die dingen, dat je dit merk toch nog bent blijven kopen...,., Maarrrr we wachten gewoon weer af meis, want heb toch steeds weer ontzettende hoop bij jou, nog effe doorbijten maar weer ❤❤❤ love that colour on your nails 😘😘😘😘


Toveren met kv testen! - muisje666 - 12-08-2016

Omdat kv lekker dichtbij is. En alle testen vaak gek doen hier.
Heb er zelf weinig vertrouwen in.
Ja elke maand heb ik een nieuw kleurtje op m'n nagels.


Toveren met kv testen! - Mary1986 - 12-08-2016

Muisje, ik gun je een zwangerschap. Maar ik zie niks anders dan n goede controlestreep... En verder niks? 😨


Toveren met kv testen! - muisje666 - 12-08-2016

Maakt niet uit Mary. Is ook echt een tuur streepje.
Heb er toch geen vertrouwen in dat er zo wie zo iets zit. Ging meer om de slechte kwaliteit van kv.


Toveren met kv testen! - belle - 13-08-2016

Echt zo klote dat die testen dat bij jou doen..... Heb wel eens ergens gelezen dat een heeeeell klein aantal vrouwen sowieso hcg aanmaken ook zonder zwangerschap, t ging dan echt om een klein beetje, iets van 10 uglm (oh weet niet hoe je t ook al weer schrijft )... Misschien kan dat het ook wel verklaren omdat je t bij meerdere merken hebt, en alle testen gaan vanaf 25 ulmg, vandaar zo'n tuurstreep? Maar t blijft ellendig, voir een zwangerschap kan t geen kwaad dat je t sowieso aanmaakt, maar met t testen, pffffff..... Hang im there meis, hoe is t vandaag? Xxxx


Toveren met kv testen! - muisje666 - 13-08-2016

Hey meis,

Heb een goede test gevonden!
En zoals je kan zien geen mooi +. Maakt niet uit we gaan gewoon voor onze Mickey en Mini mousse. Jip en Janneke had ik m'n 3e poging al. Hihi.
[Afbeelding: 2utlnr6.jpg]


Toveren met kv testen! - belle - 14-08-2016

Is idd omowit boooeeehhh heb nog zitten turen, kan ik nooit laten 😉 Meis we gaan dervoor, hihi onwijs leuk gevonden Mickey en Minnie hihihiii, dit moet wel slagen.... Wat gaat er nu eerst gebeuren als ongi er is? Moest je dan al spuiten? Na Muisje zet em op en I'll follow you 😘😘😘


Toveren met kv testen! - belle - 14-08-2016

Ach ben ook zo'n dom wichtje soms, zie t al in je onderschrift.... Das best een gek idee dat je dan eerst aan de pil moet..... Na alles komt nu in ieder geval mooooiii dichtbij, let's go for it ❤❤❤


Toveren met kv testen! - muisje666 - 14-08-2016

Belle, maakt niet uit hoor hihi.
Ja je moet eerst aan de pil 2 weken om je cyclus stil te leggen. Daarna de 1e spuit decapeptyl (legt ook cyclus stil) en de 3e dag krijg ik gonal-f (stimuleren van eitjes)erbij. Dus 2 spuiten elke avond. Meestal na een dag of 8 de eerste echo om te kijken hoe ze groeien).
Het is een heel proces en ben benieuwd of m'n lichaam goed reageert.

Ja we gaan er echt voor. Al mag er 1 blijven zitten dan ben ik al reuze blij. Zijn het er 2 dan ben ik de gelukkigste vrouw op de aardbodem.
Maar eerst stap voor stap. Morgen lekker voor 2 weken op vakantie, zodat we opgeladen zijn voor de poging.

Dikke knuffel meis 😍😍

P.s. zorg goed voor je kleintje in je buik. Elk kindje is een wonder!!


Toveren met kv testen! - belle - 15-08-2016

Een heeeeeeelllleeee fijne vakantie Muisje lekker opladen en genieten en daarna..... Dan gaan we dervoor ;-)
Muisje je hebt mijn woord, ik zorg intens goed voor t kleine wondertje oeh ben gelijk al weer als een leeuwinnetje hoor ;-)
Onwijs veel plezier op je vakantie en zodra je terug bent wil ik alle details horen he xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Toveren met kv testen! - shadylady313 - 22-08-2016

Belle wat zie ik nou?! Gefeliciteerd meissie!!

Muisje hoe is je vakantie? Na je vakantie gaan we weer lekker verder focussen op een goede zwangerschap die echt moet komen bij je!


Toveren met kv testen! - Ikke ook - 22-08-2016

Belle, ik heb je in je thread gevolgd omdat je zo lief voor anderen was maar zelf ook toch die wens zo had. En dat er meerdere di gen niet leken te helpen. Maar toch zwanger!!! Van harte en hopelijk wordt dit ook zon mooi wondertje