Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend juni/juli 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend juni/juli 2017 (/thread-8497.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 10-10-2016

Er is een forum clubje uitgerekend april 2017. Toch even de vraag of er behoefte is aan een 'jongere' club.
Ik ben Khira en nu ong 6 weken zwanger. Ik ben 2 juni uitgerekend.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 11-10-2016

Dan meld ik mij voorzichtig aan....

Ik ben vandaag 4 weken en al paar dagen oplopende testen, ik zou dan 20 juni uitgerekend zijn

Hoe voel jij je Khira?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 11-10-2016

Hey meiden, hier 6 juni uitgerekend.

Ik was al in de aprilgroep mee gaan kletsen, maar kan me hier ook aansluiten hoor.

Vandaag de intake van moeders voor moeders.

Mijn grootste kwaal is angst...
ben een paar dagen erg misselijk geweest en dat was ineens weer over, en dan schiet ik volledig in de stress.

19 oktober al de eerste echo.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 11-10-2016

Spannend Semmie!! Ik vind et ook allemaal weer erg eng en spannend, die eerste weken zijn gewoon enorm slopend qua spanning. Hopelijk gaat de tijd een beetje vlot voorbij en kunnen we gaan genieten van de zwangerschap.

Succes met MvM vandaag! Hopelijk een mooie knaltest. Ik zit eraan te denken om me ook aan te melden volgende week... bij mn zoontje niet meegedaan maar wil het nu eigenlijk wel doen

16 oktober is mooi vlot! Ik moet nog bellen, ik twijfel alleen nog wanneer omdat vrijdag officieel pas de testdag is volgens et zkh maar zot vandaag op 14DPO dus in een natuurlijke cyclus zou vandaag de testdag zijn


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 11-10-2016

Toch maar gebeld... 31 oktober om 11.05 uur de eerste echo


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 11-10-2016

Spannend!!!!

Hier knalde de test enorm. Teststreep dikker dan de controlestreep. Vanaf morgen beginnen.

Ik zou het zeker doen!
Je weet waar het voor is en het is echt een kleine moeite.
En tuurlijk heb je kans dat je zwangerschap niet loopt zoals verwacht, dan kun je er ieder moment weer mee stoppen.

Khira: hoe voel jij je?


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 11-10-2016

Fijn dat de test knalde Semmie! Geeft toch weer een soort van geruststelling.

Het is ook een kleine moeite maar bij L. niet meegedaan omdat ik direct 2 weken in het zkh lag door de OHSS en dat heeft nog een aantal weken zn weerslag gehad op mn lichamelijke toestand dus toen is het er gewoon bij in geschoten om eraan mee te doen

Heb je nog wat leuks gekregen van MvM?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 12-10-2016

Ze geven een heeeeeerlijk zachte wikkeldoek. Fijn bij het consultatiebureau, maar ik heb m ook veel gebruikt om m'n dochter tijdens de voeding in te wikkelen zodat ik haar daarna kon wegleggen in bedje.

Vanochtend begonnen, was even de lucht vergeten die in die flessen zit 😳


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jones - 12-10-2016

Maymar en Semmie:

Vroeger kwam ik jullie tegen op het andere forum, en breek toch even in om jullie proficiat te wensen!

Geniet van jullie zwangerschap!


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 12-10-2016

Ik sluit me ook aan! 18 juni uitgerekend. :-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 12-10-2016

Hoi gezellig meiden. Ik had eigenlijk geen reactie verwacht en heb mede daarom ff niet gekeken. Ik lees wat termen die ik. Ik ken 14dpo en OHSS niet. Leuk om te kletsen met meiden rond dezelfde weken.

Mooi he om mee te doen aan MvM. Ik heb bij mijn eerste ook mee gedaan. Maar ik woon nu in Duitsland en dan mag je niet mee doen. Dat vindt ik wel heel erg jammer.

Ik heb 2november mijn eerste officiële echo, maar heb er inmiddels al 4 gehad. In Dld wordt je direct voor gesprek uitgenodigd en de arts was zo lief om gelijk een echo te maken. Helaas lag ik een paar dagen later in het ziekenhuis met buikkrampen en dachten ze aan een eileiderzwangerschap. Dat is erg gevaarlijk hebben ze mij toen gezegd. Kan zelfs zo zijn dat de weg van het huis naar ziekenhuis te lang is. Gelukkig bleek het niet zo te zijn en hebben ze vorige week zelfs een hartslag gezien. Ben zo opgelucht.

Hoe ik me voel?! Beroerd haha. Misselijk de hele dag door en moe. Dit ken ik niet van de andere zwangerschappen. Maar je moet er wat voor over hebben. Hoe gaat het met jullie?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 12-10-2016

Flipje, ik heb net een deel van je blog gelezen. Bha wat erg. Ik hoor het veel om mij heen en vindt het iedere keer zo dapper hoe er mee om wordt gegaan.
En jullie ook maymar en semmy. Dat wilde ik toch even zeggen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jesje - 12-10-2016

Flipje, fijn om te lezen dat je weer een positieve test hebt! Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben meid!


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 12-10-2016

Dat was dus even flink spannend Khira! Gelukkig zat het niet in je eileider maar gewoon op de juiste plek waar het hoort Smile Het kan idd erg gevaarlijk en zelfs dodelijk zijn...ik heb het in 2011 wel gehad... was bijna 6 weken zwanger toen ik heftige buikpijn kreeg.... 15.15 was ik in het ziekenhuis en om 19.30 lag ik op de operatietafel Sad
Wat heerlijk dat je het hartje dan ook al heb zien kloppen!! Dat is wel een voordeel van meerdere echo's Wink
Balen van je misselijkheid en moeheid maar hopelijk duurt dat maar tot het 2de trimester!

14 dpo betekend 14 days past ovulation dus 14 dagen na mn eisprong Wink en OHSS is Ovarium Hyper Stimulation Syndrome of op zn nederlands overstimulatie. Kan eigenlijk niet kort uitleggen wat dat precies is maar als je et echt wilt weten moet je het even googlen Wink komt erop neer dat dat ook erg gevaarlijk kan zijn en is enorm pijnlijk Sad heb toen 2 weken in het zkh gelegen en heeft tot mn 2de trimestwr geduurd voordat ik er lichamelijk weer wat beter aan toe was.

Semmie dat klinkt als een ideale doek!!! Zal mn buuf es vragen of zij die ook gekregen had want die heeft ook meegedaan, ben nu wel nieuwsgierig Wink
Ik wil eind van de week nog een keer een testje doen en als die knalt dan durf in me aan te melden voor MvM, vind et nu nog wat eng Sad


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 13-10-2016

wat zul je in angst hebben gezeten.

Bij mijn miskraam hebben ze daar ook nog even naar gekeken maar het was gelukkig geen bbz.

Ondanks toch met regelmaat kwaaltjes ben ik nog steeds erg onzeker. Die hormonen nemen echt de overhand. Gelukkig nog maar een weekje en dan hebben we de echo gehad....

Spannend allemaal meiden!


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 13-10-2016

Ik hoop dat de week gauw voorbij is voor je Semmie


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 13-10-2016

Ja dit prille begin is echt geen leuke periode haha.
Ik heb vandaag de bloedtest. Dan krijg ik hopelijk ook de afspraak voor mijn eerste echo


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 13-10-2016

Ah, ik ben weer wat wijzer Smile.
Ja, ik hoorde ook dat een eileiderzwangerschap dodelijk kan zijn. Gelukkig is het bij jou Goed gegaan maymar.

Flipje ik vindt het ook niet zo een leuke tijd het begin. Wel blij, maar toch onzekerheid. Al hoewel het natuurlijk altijd mis kan gaan. Zal niet de enigste zijn die blij is als er een echo is waarbij het goed is. Toch altijd geruststellend.

Mijn nichtje appte gisteren dat ze een kloppend hartje had gezien. Ben z blij voor haar. Ze heeft ook al jaren lang mmm achter de rug. Ze loopt een paar dagen op mij voor. Ze weet niet dat ik zwanger ben.

Zijn jullie ouders en familie op de hoogte van de zwangerschap? Die van mij niet. Normaal wacht ik tot 13 weken, maar ik denk dat ik het nu eerder wil vertellen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 13-10-2016

Mijn ouders en zus en schoonfamilie weten het al vanaf de terugplaatsing of zelfs daarvoor.
Door alle gebeurtenissen hebben we nu het hele proces met ze gedeeld.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 14-10-2016

Bloedwaarde was mooi hoog (900 UI/L , eerste echo is op 4 november. :-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 14-10-2016

Hier ook nog geen familie op de hoogte Khira... wij wachten weer tot de 12/13 weken. Zijn een paar vrienden die het weten en op mijn werk maar verder niet

Mooie waardes flipje! Nu in spanning wachten tot de echo

Ik ben met vlagen berierd hier brrrrrr vannacht wakker gelegen ervan en vanmorgen was het nog niet veel beter en verder ben ik echt zo ongelofelijk moe en futloos bluh! Komt me ook niets uit handen
Hebben jullie daar ook zo'n last van?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 14-10-2016

Flipje , snap dat je familie het weet idd. Van de bloedwaarden heb ik niet zo veel verstand. Ik had 2weken geleden, ik was toen 5,3 weken, een waarde van 20.000. Schijnt ook hoog te zijn. Maar wat dit nu precies zegt weet ik niet.
4 november echo. Leuk! Hebben wij in dezelfde week. Duurt nog 'lang' he hihi.

Maymar, helaas herken ik je kwalen. Verveld he?!
Lukt het je om te wachten met vertellen tot de 12/13e week? Ik twijfel nu, omdat ik me zo beroerd voel dat het huishouden op een erg laag pitje staat. Mijn moeder huur ik dan in om te helpen met schoonmaken en die wil ik eigenlijk vaker vragen. (Mijn moeder helpt ook zo hoor, maar we wilde iemand inhuren om af en toe te helpen en mijn moeder kan het geld goed gebruiken).


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 14-10-2016

Klopt khira, de eerste weken schiet het echt enorm snel omhoog. Ik was ook nog maar 4+4, daarom bij mij nog een stuk lager.
In week 4-5 is het nog 18 tot 7.340 mIU/ml en in week 5-6 is het al 1.080 tot 56.500 mIU/ml.

Hier nog geen enkele klacht.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 15-10-2016

Ik heb niet zoveel moeite om dat voor me te houden Khira Wink ik heb niet veel contact met familie dus dat maakt het wat makkelijker.
Wat fijn dat je moeder je zoveel helpt en je haar daardoor ook financieel weer wat kan helpen. Kan me voorstellen dat het door die beroerdheid dan erg lastig voor je word om het voor je te houden


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 15-10-2016

Ik wou dat ik ook een keer moe of misselijk werd ofzo.. ;-) :-p


Uitgerekend juni/juli 2017 - zonnebloempje - 15-10-2016

Verschillende bekende namen hier. Gefeliciteerd maymar en semmie. Ooit sprak ik mee in de groep ivf/icsi. Gaaf om zwangeren te zien!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Mickey2014 - 15-10-2016

Flipje, van harte gefeliciteerd meis!!!


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 15-10-2016

Thanks Mickey! Ik zie dat jij intussen al een dochter hebt!! Gefeliciteerd!


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 16-10-2016

Haha flipje dat kan ik me goed voorstellen, is toch een soort van bevestiging die je dan krijgt Wink je mag de beroerdheid wel van mij overnemen hoor :p

Bedankt zonnebloempje!


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 16-10-2016

maymar schreef:Haha flipje dat kan ik me goed voorstellen, is toch een soort van bevestiging die je dan krijgt Wink je mag de beroerdheid wel van mij overnemen hoor :p

Bedankt zonnebloempje!
Stuur maar een beetje naar me op! ;-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 16-10-2016

Heb ik al gedaan Flipje Wink vandaag amper tot niet misselijk geweest :|... daar word ik dan toch weer een beetje angstig van Sad


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 16-10-2016

Hier wisselt het ook behoorlijk met kwaaltjes: gekmakend.
Maar nog maar n paar nachtjes slapen en dan weten we of er een kloppendhartje is.
Maar ik ben ook maar 2 dagen misselijk geweest en dat was nog voor de officiële testdatum..
Verder eigenlijk niet echt meer


Hier weet 1 collega het en verder m'n online groepjes.
Als de echo woensdag goed is, dan vertellen we het wel aan onze ouders.
Die hebben we voor zondags te eten gevraagd, dus t nieuws kan dan in 1x verteld worden.

Khira: logisch dat je t eerder wilt vertellen aan je moeder. Lastig om het verborgen te houden als je zo naar bent.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Mickey2014 - 16-10-2016

Bedankt Flipje! 😘


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 17-10-2016

Hoe is et hier??

Semmie nog 2 nachtjes! Hoe laat heb je de afspraak?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 17-10-2016

Jaaaahhhh!
Nog maar 2 nachtjes! Half tien zijn we aan de beurt.
Achteraf bedacht ik me dat ik de afspraak misschien beter eind van de middag kunnen inplannen.
Stel dat het geen goede echo is, dan zit ik daarna op m'n werk niet echt fijn...
Maar goed, hopelijk is er een mooi knipperlichten te zien...

Hoe voelen jullie je nu?
Nog/al veel kwaaltjes?


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 17-10-2016

Oei ja dat is lastig Semmie. En je kunt ook geen vrije dag opnemen? Bij mij op het werk weten ze het dus ga werken van 7.00-10.00 en dan 11.05 de echo en rest van de dag vrij.
Op zich ook wel weer fijn wat eerder op de dag anders zit je er de hele dag tegenaan te hikken Wink
Vooralsnog gaan we hopen en duimen dat je een mooi knipperlichtje ziet en dat je de rest van de dag met een big smile op je werk zit Smile

Kwaaltjes volop hier die komen gaan... het gaan dat levert wel wat onzekerheid op Wink
Ik ben vooral smorgens en savonds en bij inspanning wat misselijk. Moe.... echt hondsmoe gewoon, wil en kan de hele dag wel slapen, hele dag wel een zwaar gevoel in mn buik en tegen het eind van de middag echt al een bolle buik :o als dat net zo snel gaat als bij L. dan weet ik niet hoe ik het verborgen moet houden.
Bij L. werkte ik in een andere plaats dan ik woon dus daar zag ik nooit bekenden/familie en kreeg daar al rond de 10 weken met regelmaat de vraag of ik in verwachting was. Nu werk in in mn woonplaats en kom dagelijks dus bekenden/familie tegen (ik werk bij et kruidvat) dus ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen Wink
En verder emo hahaha zat net met de tranen in mn ogen bij say yes to the dress op tv :lol:
Oh en heel erg rommelende darmen steeds en veel boeren en hikken :roll:


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 18-10-2016

Ik heb nog wel dagen maar het is erg druk, dus ga ik gewoon.

Hier ook smiddags al strakke broeken...
we gaan verhuizen over n paar maanden maar m'n positiekleding hebben we maar vast tevoorschijn gehaald...
die gaat iig niet vast ingepakt worden...

Kwaaltjes komen en gaan hier ook behoorlijk. Ik lijk alleen misselijk te zijn als m'n stoelgang zich aandient...
Verder veel trek en ook wel moe.
Maar soms ook weer niet of minder en dan meteen stress..

Als de echo goed is dan vertellen we het aan onze ouders.


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 19-10-2016

Hallo Allemaal ,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ! Ook ik mag mijn aanmelden voor de maand juni Big Grin het ziet erna uit dat ik 19 juni uitgerekend zal zijn . Op woensdag 9 november hebben we onze eerste echo dan zal ik rond de 8.3 weken zwanger zijn .


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-10-2016

Welkom!

Jij ook gefeliciteerd! Hoe voel je je tot nu toe?

Hier zenuwachtig!!!!

Laat straks wel even weten hoe het gegaan is.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 19-10-2016

Welkom Anne en gefeliciteerd!

Spannend Semmie hoop dat je inmiddels een mooie echo heb gehad!

Ik moet morgen naar de gyn voor echo... heb sinds maandagavond wat bruin/rood bloedverlies en wil zeker weten dat het op de juiste plek zit. Testen blijven onal positief dus begin nu toch wel wat ongerust te raken of het wel in mn baarmoeder zit en niet weer in mn eileider Sad


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 19-10-2016

Onal=knal


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 19-10-2016

Anne als eerste welkom en gefeliciteerd. Hoe gaat het met je? Semmie. Ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan. Hopelijk kun je met een lach de dag door. Maymar. haha ik moest lachen aan hoe je omschreef hoe je je voelt. Zo herkenbaar (helaas). Ik hoef er geen woord aan toe te voegen ;-). Mijn moeder komt straks en die ga ik het vertellen. Nou ja, vertellen. Mijn moeder wil een wand met fotolijsten hebben in haar eigen huis. Ik heb een fotolijst gekocht en er een foto er in gedaan. Op de foto (van de week in het bos gemaakt) zijn mijn dochters te zien met op de grond geschreven de jaartallen waarin ze geboren zijn. Ook heb ik toen op de grond het jaartal 2017 er bij geschreven. Ik weet niet of het duidelijk is? maar in ieder geval. Die ga ik geven en niks zeggen. Kijken of ze het door heeft. Mijn nichtje heb ik gisteren gebeld. Zij is 23 mei uitgerekend en na een heel lang traject eindelijk weer zwanger. Ze was erg blij en vond het leuk om het eea samen te delen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 19-10-2016

maymar, kennelijk waren wij tegelijkertijd aan het typen. Dat is vervelend. Wel fijn dat je zo snel terecht kan. Ik hoor veel mensen met bloedverlies en dat het allemaal wel goed gaat. Maar ik snap je onzerheid. Ik zou ook gebeld hebben. Hopelijk morgen een goede echo en ik hoop voor je zeker geen eileiderzwangerschap.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-10-2016

Jeetje maymar! Hopelijk niets ernstigs!

Leuk Khira!

Hier was alles goed! N mooi lampie!


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 19-10-2016

Dank jullie wel voor de felicitaties !

Ik voel mij verder Oke k ben alleen extreem moe en ik voel mijn borsten duidelijk veranderen . Ik wordt er verder wel onrustig van dat ik nog zo 'weinig' voel . Maar volgens mij was ik bij de vorige ook pas voorbij de 6 weken misselijk . Ik zal het is terug zoeken . Vandaag moeders voor moeders geweest en ik had een mooie knal test. Ik mag dan ook direct mee doen .

@ Khira wat leuk zeg ! Hoe reageerde je moeder ? Viel t kwartje meteen hahah . Ook ik heb al allemaal gedachtenis hoe we het gaan vertellen hihi . Bijzonder om samen zwanger te zijn. Ik en een vriendin scheelde 3 maanden echt heel leuk ook nu met de boys die kennen elkaar op en top .

@ semmie heb jij vandaag een echo gehad ? Of bedoelde je iets anders met een lampie hihi


@ Maymar dat is schrikken zeg ! Hoe gaat het nu ? Vaak kan het ook van het innestelen zijn de eerste periode. Fijn dat je morgen iig terecht kan voor een echo.


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 19-10-2016

[ATTACH=CONFIG]12461[/ATTACH]


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-10-2016

Ik had idd een echo vanochtend. En een mooie hartslag te zien 😁

Wij vertellen het onze ouders zondag. Ben erg benieuwd hoe ze reageren 😊

Verder weten alleen m'n forum/online groepjes het...

7 november de intake op de vkpoli van het zkh.


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 19-10-2016

@semmie wauw bijzonder hoor ! Gefeliciteerd !! Hier 9 november de eerste echo en intake ik ben dan 8,3 weken ongeveer . Die drie weken duren helaas erg lang haha . De zondag erna gaan wij een midweek naar Disney  Rijden bewust op zondag al er heen en hebben een hotel in de buurt 5 min afstand zodat de reis soepel kan verlopen en we niet de stress op maandag ochtend hebben . Nu kunnen we maandag ochtend lekker opgewekt in het park aankomen hihi . Voor ons dus nog 3 spannende weekjes en dan hopelijk allemaal leuke momenten die gaan komen Smile


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 19-10-2016

Ik meld me af Sad vanmiddag ben ik ons ukje verloren....

Fijne zwangerschap iedereen

En semmie gefeliciteerd met je mooie echo!


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 19-10-2016

maymar schreef:Ik meld me af Sad vanmiddag ben ik ons ukje verloren....

Fijne zwangerschap iedereen

En semmie gefeliciteerd met je mooie echo!

Ohh nee maymar!! Cry Wat erg!!
Heel veel sterkte lieverd.... knuffel


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-10-2016

Ahhhhh neeeeeee maymar wat ongelooflijk rot....

N hele dikke knuffel....

Ik hoop dat je je snel weer bij n uitgerekend topic mag aansluiten... 😘


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-10-2016

@maymar Ohw wat rot 😔 Heel veel sterkte gewenst . Moet je vandaag nog wel langs komen ? Je hoort toch ook wel eens wat over finisinh twins ofzo ? Dat zeiden ze toen wel tegen mij toen ik een miskraam had . Helaas was dat toen bij niet het geval en was het 1 kindje .


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 20-10-2016

Ik moest vandaag inderdaad langs komen Anne...
Ik heb vanmiddag dus een echo gehad en mijn baarmoederslijmvlies is nog enorm dik en er leek een zwangerschapsring te zitten maar hij kon het ook niet met zekerheid zeggen. Mijn eileiders leken rustig te zijn maar dat was in 2011 ook, toen zagen ze met de echo niets en bleek het met de operatie toch in mn eileider te zitten.
Ik moest bloedprikken en a.d.h. daarvan zou hij me terugbellen of ik morgen weer moet komen of na het weekend.
Mn hcg waarde bleek erg hoog te zijn (6400 bij 5w2d en bij mn bbz had ik bij 5w4d 2100 en bij mn zoontje 4100 bij 5w3d dus dit is erg hoog)
Nu moet ik morgen dus weer heen en gaat er een andere arts nog een keer kijken


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-10-2016

@maymar wat ontzettend spannend . Kan mij voorstellen dat alles nu even verwarrend is . Kan het niet zijn dat het idd twee vruchtjes waren ? Zeker omdat je hormonen zo hoog zijn . Hebben ze daar niks over gezegd. Mijn duimen draaien voor je !


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 20-10-2016

Jeetje meis.... dat houdt de spanning er wel flink in...
Ik duim om een wonder!


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 20-10-2016

Nee het kan geen 2ling zijn want heb geen eisprong gehad en doordat wij IVF doen kunnen ze dat in het labaratorium al zien of een embryo een 1 of 2ling is Smile

Nu wel meer bloed maar geen hevige krampen... ik denk zelf dat er gewoon nog een restje weefsel zit wat ervoor zorgt dat mijn hcg blijft stijgen


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 21-10-2016

Pffffff wat een gedoe....
Sterkte vandaag!


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 21-10-2016

Ohw zo vandaar . Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid . Heel veel sterkte vandaag !


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 21-10-2016

Oh, maymar wat verschrikkelijk nieuws. Bha. Ik wens je veel sterkte toe.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 21-10-2016

Nog even een update....
Vandaag weer echo gehad en nu was er een zwarte holte bij mijn eileider te zien en in mn baarmoeder niet een duidelijke zwangerschapsring. Opnieuw bloed laten testen en het hcg was gestegen naar 8300 dus dat is een flinke verhoging. Het vermoeden van een BBZ word steeds aannemelijker Sad maandag moet ik weer bloedprikken en aansluitend weer een echo. Als er dan nog niet duidelijk iets te zien is in mijn baarmoeder word er actie ondernomen en dat word dan een operatie


Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan en jullie een mooi wondertje mogen vasthouden in juni


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 21-10-2016

Och meis....
Ik hoop dat er maandag toch iets te zien is en dat een operatie niet nodig is...
Heel veel sterkte....


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 23-10-2016

Hoe is het hier meiden?

Khira: hoe reageerde je moeder? Had ze het door met de foto?

Wij gaan het vanavond vertellen. Ik ben erg benieuwd hoe ze reageren.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 23-10-2016

Hey dames! Ik zou graag hier meekletsen. Heb vanochtend positief getest! Ben zo blij maar ook een beetje bang.. tis de eerste keer voor alles. Ik hoop hier
Een beetje m'n verhaal te kunnen doen totdat we onze familie en vrienden kunnen inlichten.


[Afbeelding: 29qi5b4.jpg]


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 23-10-2016

Gefeliciteerd! Dat is een hele mooie test!

Klets maar gezellig mee hoor!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 23-10-2016

Maymar, dat klinkt niet positief. Morgen dus weer heen. Ik duim voor je.

Jes85 gefeliciteerd, klets gezellig mee.

Semmie hoe is het gegaan? Raar he om te vertellen. Mijn moeder was helemaal van slag. Had ik niet verwacht. Wel vondt ze het leuk!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 24-10-2016

Sterkte vandaag maymar...
Ik hoop dat een operatie niet nodig is....


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 24-10-2016

Maymar, sterkte! :-*


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 24-10-2016

Maymar, ik blijf maar aan je denken! Hoe laat is je echo?


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 24-10-2016

Het is nu 100% zeker dat het gaat om een BBZ... mn hcg is 1000 gedaald t.o.v. van vrijdag dus waarschijnlijk is mijn lichaam het zelf al aan het oplossen... feit blijft dat het wederom mn linker eileiser is dus is word sowieso geopereerd om deze te laten verwijderen maar dit gebeurd waarschijnlijk pas wanneer mn hcg weer op nul staat. Woensdag weer heen om bloed te prikken en als deze dalende is dan moet ik steeds weer bloedprikken tot dat klaar is. Is het toch weer stijgende dan moet ik smiddags direct weer heen en word ik direct geopereerd.
We hebben ook nog de keus gekregen om de rechter eileider ook gelijk te laten verwijderen maar dit willen we niet aangezien we daar tot nu toe nooit problemen mee hebben gehad


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 24-10-2016

Jeetje Maymar wat heftig zeg allemaal. Kan mij voorstellen dat je verdrietig bent erover. Heel veel sterkte in ieder geval.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 25-10-2016

Wat een naar nieuws maymar...
Heel veel sterkte toegewenst...


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 25-10-2016

Oh jeetje maymar!!! :-( Wat rot en wat ontzettend oneerlijk!
Heel veel sterkte meid.. *knuffel*


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 25-10-2016

Een van mij ook veel sterkte en ook voor de aankomende periodes. Bha. Ik hoop dat je lichaam het zelf op kan lossen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 26-10-2016

Hey dames, heb mij vanochtend aangemeld bij de verloskundige. We moeten 23 november heen voor het eerste gesprek en 28 november voor de eerste
Echo.duurt nog zo lang haha. Vind het allemaal maar spannend. Hoe voelen jullie je? Ik heb met vlagen last van misselijkheid en soms wat buikkrampen.
En ontzettend pijn in m'n borsten. Nou ja als t hier bij blijft dan teken ik ervoor Wink


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 27-10-2016

Leuk! Het is al bijna november, maar die tijd duurt nu zo lang ge?!

Hier gaat alles wel goed. Ik ben bij vlagen misselijk: als ik honger heb of als ik naar t toilet moet 😉

7 november weer een echo, ben erg benieuwd. We krijgen dezelfde arts als destijds met onze dochter en ik ben geen fan van haar.
Hopelijk mag ik snel naar een particuliere vk...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 27-10-2016

Dat is al mooi snel semmie 7 nov. Ik ben elke dag blij als er weer één om is haha. Ik loop wel tegen t feit aan dat t lijkt of mensen t aanvoelen ofzo.
Wil nu nog niks vertellen maar soms worden er opmerkingen gemaakt op t werk bijv. En denk ik Oké niks zeggen.. maar das moeilijk. Weet bij jou al iemand het?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 28-10-2016

Hey dames.
Spannende tijd he?! Ik het woensdag de echo. Semmie hopelijk mag je snel naar iemand anders toe.
Jess bij mij weten mijn ouders het. Heb ook mijn chef op de hoogte gesteld, omdat ik het niet mee redt om 23 uur te werken. Gelukkig is mijn chef heel makkelijk er in. Zolang mijn werk er niet echt onder lijdt ben ik vrij om te doen wat ik wil. Daar waar ik kan werk ik. Ik kan ook vanuit huis werken.
Hoe ik me voel? (Als ik ff mag klagenSmile Beroerd. Ik ben de hele dag misselijk, uitgeput na een boosschap doen en savonds kan ik de kinderen niet meer naar bed brengen en lig meestal om half 9 in bed. Huishouden trek ik ook niet, omdat ik dan gelijk buikpijn krijg. De kinderen vragen wanneer ik weer beter ben. Ze weten het niet, omdat het nog te onzeker is en ze de tijd niet kunnen overzien. Daar waar ik kan probeer ik nog wat met ze te doen zoals kleien , maar kan niet wachten tot mijn man altijd weer thuis is.
Sorry, maar ik kan er niet van genieten momenteel. Hoewel ik wel heel dankbaar ben dat ik zwanger ben.

Ik hoop dat het jullie beter gaat en ik ga er vanuit dat het bij week 16 in ieder geval beter is.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 28-10-2016

Oh, die :-) was eigenlijk : en )


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 28-10-2016

Dat is balen Khira! Niks ergers als je zo beroerd te voelen en het maar gewoon moeten accepteren. Uiteindelijk is het voor een goed doel.
Ik mag op zich niet klagen. Ik hoop dat het niet erger wordt als dit, maar ben er bang voor haha. Ben amper 6 weken heb nog zo'n lange tijd te gaan.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 29-10-2016

Hey allemaal, hier gaat het niet zo goed. Heb sinds vanmiddag ineens helderrood bloedverlies. Heb vanochtend wel seks gehad en lees van alles op internet. Weet niet wat ik
Moet denken. Kan niks anders doen dan afwachten. Voel me zo rot...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 29-10-2016

Jess dat is balen. Kan me zorgen dat het onzeker maakt. Is het inmiddels gestopt? Als het vanavond nog zo is zou ik het laten nakijken. Gewoon voor de zekerheid. Ik hoor veel van bloedingen en ik hoor ook dat het meestal niks ernstig is. Ik weet niet hoe makkelijk het is om bij jullie langs te gaan voor controle. Ik hoop dat het inmiddels gestopt is.

Ik heb trouwens een goede dag gehad gezien de afgelopen weken... Blij blij blij....


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 29-10-2016

Hè bah wat naar...
Het kan n bloedvaatje zijndat de bloeding veroorzaakt.
Heb je ook krampen?

Khira wat vervelend dat je zo beroerd bent....

Ik twijfel nog regelmatig.
Ben bij vlagen wel misselijk en hongerig en moe.
Maar had verwacht me slechter te voelen.

Inmiddels zijn onze ouders op de hoogte en mijn onlinegroepjes. Verder nog niemand.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 29-10-2016

Oh bijna tegelijk! Fijn dat je een goede dag hebt!!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 30-10-2016

Goedemorgen dames, bedankt voor jullie berichten. Zoals het er nu uitziet is het gestopt. Had ook geen buikkrampen, maar wel een naar gevoel in m'n buik. Waarschijnlijk omdat ik gewoon bang was. Wat na die ene keer nog kwam aan bloed was vele malen minder en kwam net als afscheiding zeg maar. Sorry voor de details. Werd gisteravond nog gebeld door mvm. Had mij aangemeld en zij vertelde mij ook dat het wel vaker voorkomt. Heb donderdag een afspraak met haar. Ben nu wel meer gerustgesteld, toch heb je nooit alle zekerheid. Ben verder erg misselijk en heel erg pijn in m'n onderrug. Nou ja daar doen we het voor haha.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 30-10-2016

Geeft niets toch?

Is het vandaag verder goed gegaan?
Hopelijk geen bloedingen meer.

Ik ben vandaag compleet van de leg door de wintertijd...
Veel trek en rond etenstijd juist weer niet.
Dochter was vanochtend erg vroeg wakker helaas... dus ook een lange dag achter de rug al...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 30-10-2016

Vandaag gelukkig geen bloedingen meer. Wel een rotdag. Heel erg moe en duizelig. Beetje lamlendig Wink wintertijd kan er ook wel mee te maken hebben.
Morgen weer werken, hopen dat het dan beter gaat.


Uitgerekend juni/juli 2017 - zonnebloempje - 31-10-2016

Jess, ik hoop dat je snel weer rust mag ervaren.
o vervelend dat ze ook nog zo weinig voor je kunnen doen.
Wij hadden het bij onze eerste. Woensdag positieve test.
Mijn ouders direct vertelt (na icsi traject)
Vervolgens op vrij, za, zo, ma hevige krampen en bloedverlies.
Met de 7 weken echo een mooi kloppend hartje.
Verloskundige zei, we kunnen je met 7 weken laten komen,
Maar veel eerder kunnen we toch niks zien.
Nou poeh, dat waren een paar pittige weken


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 01-11-2016

Klopt, ik was 5,5 week toen ik bloedverlies had en krampen, maar ik mocht echt niet eerder komen.

Bij mij ging het toen helaas mis vlak voor de echo, maar dat gebeurt gelukkig niet in alle gevallenvan bloedverlies.

Khira: zijn je dagen nog steeds OK?
Ik ben ontzettend verkouden met veel hoesten en merk daardoor meteen minder kwaaltjes dus stress.... zucht...
Nog maar een kleine week en dan mogen we weer spieken gelukkig....


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 01-11-2016

Ik heb niet gebeld met de vk want heeft toch geen zin. Moet toch wachten op m'n eerste echo en die is pas in week
10. Wel apart dat bij sommige vk praktijken ze veel eerder een echo doen. Misschien heeft dat ook met je medische
achtergrond te maken dan?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 01-11-2016

Nee precies. Ze kunnen ook niets voor je doen natuurlijk.

Ik had m'n eerste echo in t zkh op de fertiliteitsafdeling vanwege traject en nu intake en echo op de verloskunde afdeling van het zkh. Ik ben dan 10 weken.
Als dan alles goed is mag ik naar decreguliere vk.


Uitgerekend juni/juli 2017 - maymar - 02-11-2016

Wat vervelend Jess van het bloed Sad hopelijk was het inderdaad gewoon een bloedvaatje en zit jullie kindje nog gewoon lekker warm in je buik! Sterkte met wachten tot de echo

Ff een update van mijn kant af....

Vrijdag was het hcg weer 1000 gezakt dus dat leek op zich "positief". Had alleen bloed gepriktven geen echo, deze zou ik maandag krijgen...
Zondag rond een uur of 16.30 moest ik nog ff gauw naar de winkel dus had een spijkerbroek aan en dat zat wat strak in mn buik. Plots begon ik pijn te krijgen en steken rond mn anus Sad toen wist ik eigenlijk al dat het niet goed was. Eenmaal thuis nog ff 10 minuten aangekeken maar de pijn werd alleen maar heviger Sad ik heb gauw het zkh gebeld en mn vriend mn beste vriendin zodat zij mn zoontje kon opvangen. Binnen 10 minuten zaten we in de auto en met 160km over de snelweg naar het zkh gereden... eenmaal daar kon ik al haast niet meer lopen... echo gehad en daarop was te zien dat mn eileider opgezwollen was tot een diameter van 5cm (was maandags nog 2,5cm) maar omdat ik niet nuchter was zou ik de volgende ochtend geopereerd worden. Rond 18.00 uur kreeg ik een shot morfine tegen de pijn en zouden ze vast het infuus zetten en kreeg ik te horen dat er overleg was geweest met de anestesist en zou het toch jog zondagavond worden...
Rond 22.45 lag ik op de OK en rond 00.45 werd ik weer wakker en bleek dat mn eileider al gescheurd was en mn buik vol bloed zat. Maar goed ook dus dat het toch nog savonds gedaan werd anders had het nog wel eens heel anders kunnen aflopen met een spoedoperatie en keizersnede ipv laparascopie... nu dus rustig aan herstellen en hopelijk word 2017 een beter jaar voor ons Smile


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 02-11-2016

Jeetje Maymar, wat maak je mee zeg de laatste tijd. Heel heftig en bijna niet te bevatten. Ik wens jou heel veel sterkte met het herstel.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 02-11-2016

@maymar Och meid, wat een ellende! Maar wellicht wel 'fijn' dat het nu dan achter de rug is?
Ik hoop dat jullie snel weer vooruit kunnen kijken, en inderdaad dat 2017 jullie iets moois zal brengen.

@jess, hoe gaat het nu? Nog bloedingen gehad of is alles nu rustig?
Inderdaad, ik heb met 7 weken een echo maar dat wordt door het IVF centrum gedaan. Vk zou hem ook pas bij 10 weken hebben gepland.

hier nog twee dagen tot de echo. Zo spannend! :-?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 02-11-2016

@ flipje hier alles goed. geen bloedingen meer gehad gelukkig. Vind t allemaal veel te lang duren haha. Nog een dikke drie weken geduld hebben.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 04-11-2016

Joepie, hartje klopt!!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 04-11-2016

Yes!!!!!!
Fijn Flipje!!!

Hoe voel jij je? Kwaaltjes?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 05-11-2016

Yeahh flipje goed nieuws! Vast een goed gevoel dat je deze stap weer gehad hebt.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 06-11-2016

Hi allemaal, ik ben even afwezig geweest. Vertel ik zo. Eerst even reageren.
Maymar, hoeveel pech kan iemand hebben. Ik vindt het echt heel erg voor je. Emotionele achtbaan en ook lichamelijk krijg je een klap. Ik wens je heel veel sterkte toe. Lief dat je ons op de hoogte houdt.

Voor de andere gelukkig goed nieuws! Jess fijn dat het bloeden is opgehouden, wel kan ik mij voorstellen dat 3 weken nu lang duren. Hopelijk zijn ook je kwalen minder.

Semmie, ook een goede echo gehad of moet je nog? Nog verkouden?

Flipje, gefeliciteerd met de goede echo. Super om te zien he?!

Mijn dochter van 3,5 is maandag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ze bewoog niet meer, reageerde op niks en haar ogen bleven naar rechts kijken. Achteraf, gelukkig, blijkt het epilepsie te zijn en niks heel ernstigs. Ze is een paar uur in de aanval geweest. Ze wisten eerst niet wat het was. Dinsdag weer een aanval n toen ze vrijdag naar huis zou mogen had ze helaas donderdag weer een aanval gehad. Morgen mag ik haar nu ophalen. Mijn mijn is er 24/7 bij. Ik ben elke dag 5 tot 6 uur op bezoek geweest.
Woensdag heb ik een hele mooie echo gehad, helaas zonder man. De baby was erg bewegelijk. Kon al heel duidelijk armen en benen herkennen.
Hoe ik mij voel.mnog steeds veel kwalen. Gelukkig is mijn moeder 2,5 dag geweest en heeft het huis gepoetst en ook voor mij en mijn andere dochter gezorgd.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 06-11-2016

Jeetje Khira! Je krijgt het zo wel flink voor de kiezen zeg!
Fijn dat de echo goed was en dat je dochter nu morgen weer naar huis mag.
Krijgt ze medicatie om de aanvallen te onderdrukken of is het nu afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!


Maymar: ik had nog niet echt gereageerd, maar ik vind het zo klote (sorry voor mn woordkeuze)
Alsof je nog niet genoeg ellende hebt gehad... nu ook dit nog...
Ik hoop dat je spoedig weer hersteld bent zodat je verder kunt met de terugplaatsingen.
Dikke knuffel!


Hier morgen de intake bij de verloskundige afdeling van het ziekenhuis. De vorige keer dat we hier waren was ook met 10 weken zwangerschap en kregen we te horen dat ons kindje een erg dikke nekplooi had. Door het ziekenhuis voelden we ons enigszins gedwongen om de combinatietest te doen met het resultaat dat we een kans van 1 op 7 op down hadden en 1 op 10 op edwards en 1 op 39 op patau... Na zeer veel stressvolle weken bleek na de NIPT dat er geen chromosoomafwijking bij ons kindje was.
Morgen hebben we dezelfde arts als toen en ik zie er best wel tegenop. Bang om weer te horen dat er een dikke nekplooi is en we opnieuw dat angstige circus in moeten gaan.
Sowieso blijf ik nog steeds een beetje beduusd van het feit dat het zo snel gelukt is en zijn mn klachten nog steeds zo onregelmatig aanwezig dat ik ook erg bang ben dat het hartje gestopt is.

Maar goed, er is geen reden om aan te nemen dat er iets mis is. (behalve dan een hormoonhoofd dat mn gedachten lekker op hol weet te brengen)
Hopelijk morgen goed nieuws..


Uitgerekend juni/juli 2017 - fook - 06-11-2016

*breekt heel even in* Flipje, meid, wat super dat je weer zwanger bent! Van harte meid!