Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend juni/juli 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend juni/juli 2017 (/thread-8497.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 07-11-2016

Hier vandaag een goede echo gehad.
Een lekker stuiterballetje.
Nekplooi zag er ook oke uit, al is er nog niets concreets over te zeggen.

We doen nu wel de combinatietest, dus 25 november weer terug voor de nekplooimeting. Bloed is wel al afgetapt, dus we krijgen dat meteen de uitslag.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 07-11-2016

@ Khira. Jeetje dat is schrikken van je dochter! Hoop datze het niet heel ernstig heeft en snel opknapt!

@semmie jeejj goed nieuws voor jou! Altijd fijn gevoel als voor nu alles goed is. Geniet ervan!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 08-11-2016

Hey dames, hebben jullie tips tegen misselijkheid? Ben zo misselijk steeds maar hoef niet over te geven. Slaap er ook heel slecht door terwijl ik zo moe ben..
Lees wel dat je steeds kleine beetjes moet eten maar dat ben ik niet gewend dus dan eet je je gewone maaltijden en
Daar word ik dan ook weer misselijk van. Pff zwanger zijn is niet leuk zo.. ff klagen sorry


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 08-11-2016

Semmie, fijn dat de echo goed was! Ik kijk ontzettend uit naar de 10 weken echo, dan is het echt al herkenbaar een piepklein mensje.... *smelt*

Jess, inderdaad, kleine beetjes eten. Ik doe het normaal ook niet, maar heb nu op mijn werk een pak rijstwafels naast mijn bureau staan. droge crackers, rijstwafel, plak ontbijtkoek of iets dergelijks. En flink veel blijven drinken, dan voel je je ook beter.

Ik dacht vorige week erg last te hebben van zwangerschapsmisselijkheid maar ik bleek dus gewoon griep te hebben. :lol:

Hier voorlopig even geen afspraken, op 18 november voor het eerst naar de gyn!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Aardbeitjes - 08-11-2016

He Jess, dat is vervelend he. Daarom breek ik hier weer even in. Ik ben 9 maanden misselijk geweest Sad Dus ervaringsdeskundige helaas.
Kleine beetjes eten helpt inderdaad, een lege maag zorgt voor een misselijk gevoel. Wat flipje zegt: crackers en droge koekjes helpen. S ochtends iets eten voor je opstaat kan ook fijner voelen. Je kunt er weinig aan doen. Zie het vooral aan iets positiefs! Misselijkheid is een goed teken bij een zwangerschap.
Als je wel gaat overgeven let dan goed op je vochtinname meid.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 08-11-2016

Hier maar een paar dagen misselijk geweest en het helpt echt om voor het opstaan vast iets te eten, n klein kaakje, n eierkoek oid.
Een paar slokken water drinken hielp ook wel.

Ik had bij mn vorige zwangerschap ook dat ik heel veel trek had en misselijk werd als ik niet op tijd at, dus ik ontbeet, en at dan iedere 2 uur wel iets.
Eierkoeken, liga's, ontbijtkoek, brood etc. Fruit hielp vaak maar een halfuurtje, mijn lijf vroeg echt om koolhydraten.

En anders zou ik gewoon de huisarts bellen en vragen om tabletjes emesafene. De hielpen een vriendin van me erg goed.

Sterkte!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 09-11-2016

Hey meiden, thanks voor jullie tips! Geloof wel dat het helpt, moet alleen heel erg wennen dat ik veel vaker kleine beetjes moet eten. Maar das een kwestie van tijd.
Zolang ik alles binnen houd ben ik allang blij Wink


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 10-11-2016

fook schreef:*breekt heel even in* Flipje, meid, wat super dat je weer zwanger bent! Van harte meid!
Dankjewel fook!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 12-11-2016

Hee Dames,
Een aantal van jullie kennen mij al vanuit een ander forum!
Gelukkig kan ik nu ook hier mee praten, naar 1.5 jaar en veel ziekenhuis bezoekjes heb ik een positieve test in handen gehad vorige week! Big Grin
Nu zitten we op bijna 5 weken... nog heel pril, dus echt nog afwachten.

2december mogen we heen voor de eerste echo! wat zijn wij benieuwd, maar ook erg spannend allemaal.
Hopelijk is alles goed dan, nu veel last van kwaaltjes..

Last van zuurbranden (en hierdoor zo nu en dan misselijk) moe, gevoelige tepels, veel plassen.
Meer hier last van? Smile


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 12-11-2016

Welkom Wietske! Gefeliciteerd! Na anderhalf jaar is dat vast extra blijdschap. Spannend de komende weken voor je. Hier bijna 8 weken en heel moe, ook vaak misselijk, maar moet gewoon m'n eetpatroon aanpassen. Dat is redelijk lastig maar ja gevolgen merk ik dan wel. Ik denk maar zo zolang ik niet alles uitkots ben ik allang blij haha.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 12-11-2016

Semmie fijn een goed echo. Dat is weer een opluchting. Ik twijfel ook om een extra onderzoek te laten doen, maar weet ook weer niet of dat nodig is. Twijfel dus.... Wie laat een nekplooimeting uitvoeren? Kosten moeten het miet tegenhouden, maar hier kost het bijna 175 euro.

Jess ik herken helaas je klachten en heb geen andere tips dan dat al gegeven zijn. De misselijkheid vindt ik de ergste klacht. En mopperen mag van mij hoor. Af en toe heb ik er ook behoefte aan. ;-)

Leuk dat je hier ook mee kan praten Wietskee!

Met mijn kleine meid gaat het goed (nog herstel aan het opbouwen). Ze krijgt medicatie voor 2 jaar. En over 1 week en 3 maanden weer en soort hoofdscan. Ik heb wisselende dagen. Vandaag ging redelijk. Bijna op de 12 weken :-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 15-11-2016

Wietskee gefliciteerd en welkom!

Khira Wel/niet testen blijft altijd een moeilijk onderwerp. Wij hebben de vorige keer de combinatietest laten doen, en zo is toen het balletje gaan rollen dat er dus ernstige aandoeningen aan het licht zijn gekomen en de zwangerschap werd afgebroken. Er was bij ons geen sprake van een verhoogde kans of erfelijke oorzaak, gewoon pure pech. Ik ben een groot voorstander van testen, en een kindje kost al zo ontzettend veel, die €175 is bijna niks.

De vraag die je je moet stellen is: stel dat er iets met je kindje aan de hand is, wil je dat dan van tevoren weten? Wij absoluut wel. Als er iets ernstigs is dan kun je nog vroegtijdig beslissen of je dat aandurft, en indien nodig kun je je daar dan van tevoren goed op voorbereiden (bijvoorbeeld extra zorg voor je kindje aanvragen o.i.d.). Als je kindje gewoon gezond blijkt, welke kans natuurlijk verreweg het grootst is, dan is dat een fijne geruststelling.

Hier nog geen nieuws, over drie dagen mijn eerste afspraak bij de gyn!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 15-11-2016

Wietskee: welkom! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Hier kost de combinatietest ook ongeveer €175, maar heb je een verhoogd risico dan ga je automatisch door naar een vervolgonderzoek als nipt, vruchtwaterpunctie of vlokkentest.
Bij onze dochter bleek dat ze een dikke nekplooi had en werden we toch wel voor het blok gezet door het ziekenhuis, want we hadden al besloten dat we dit eigenlijk niet wilden.
Wij hadden een kans van 1:7(down), 1:10(patau) en 1:39(Edwards) wat dus behoorlijk hoog is.
Uit de nipt bleek geen afwijking..
Een heleboel stress dus voor niets...

Ik ben geen fan van de combinatietest omdat het een kansberekening is.
Vanaf april wordt de nipt ingevoerd.
Lijkt mij veel prettiger omdat je dan meteen weet waar je aan toe bent.

Wij doen nu wel weer de combinatietest om ons voor te kunnen bereiden op een eventueel kindje met down.
Zou ons kindje een andere afwijking hebben zoals patau of Edwards dan breken we af ivm niet levensvatbaarheid van het kindje.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 15-11-2016

19 juli semmie!

Ik ben erg bang dat het mis gaat... waarom weet ik niet.. en twee december duurt nog zo lang...
voel niet zoveel meer als vorige week. borsten zijn niet gevoelig meer.
en heb veel steken in mn lies....
pff wat zal ik gerust zijn als ik een echo zie, en ook een kloppend hartje!
wat een drama niet Smile

hoe gaat het met de andere dames?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 15-11-2016

Eng he die gevoelens??
Ik heb er ook veel last van (gehad). Weet dat je de ene dag meer voelt dan de andere.
Zo ben ik een paar dagen heel erg misselijk geweest voor ik officieel mocht testen en was het daarna verdwenen...
Doodeng vond ik dat, maar toch hebben we inmiddels al 2 goede echo's gehad.

Je zoekt ergens de bevestiging in kwaaltjes en als ze dan fluctueren dan is dat echt zenuwslopend...

2 december is nog maar een halve maand! Zolang je geen bloedverlies en heftige krampen hebt hoef je je denk ik nog geen zorgen te maken.
Steken in je lies kunnen komen van het groeien van je baarmoeder.

hou je taai!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 15-11-2016

ik hoop het semmie! wel erg last van mijn darmen :| meer daar last van?schiet inderdaad al mooi op! vindt het erg spannend, zeker nu het eindelijk raak is naar 1.5 jaar..pff hormonen schieten alle kanten op..donderdag komen ze van moeders voor moeders. hopelijk daar gewoon een knallende test!bestaathier zelfs nog een kans dat het er twee zijn haha tijdens echo met clomid waren er twee eitjes even groot...hoe kwamen jullie de weken door tot de eerste echo?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 15-11-2016

Oh spannend MvM! Goed dat je meedoet!
Ik ook last van mn darmen. Ik ben nu soms nog misselijk en dan weet ik dat ik later naar het toilet moet en dan is meestal het geval ;-)
Alles is aan het opschuiven om plaats te maken voor een klein ukkie in je buik!

Ik bleef de eerste weken testen, maar na de knaltest bij mvm heb ik dat losgelaten, maar er is geen doorkomen aan... van ieder steekje / pijntje / etcetc sloegen mijn gedachten op hol!
Maar ik was zelf erg blij met de afleiding van mn werk en mn dochter.

Nog maar 2,5 week en dan is het al zover voor jou!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 16-11-2016

Vindt dat ik daar wel aan mee moet doen. Juist omdat ik ook medicatie nodig heb gehad.
Pff mn darmen zijn echt erg, ben met vlagen misselijk, heb een zakje met droge crackers op mijn bureau staan haha. Dat klopt inderdaad, alleen ‘baal’ dat ik dagen heb dat ik niets voel. Dan wordt ik erg onzeker.

Ik ben ook nog steeds aan het testen hoor. Alleen wat mij dan weer onzeker maakt, is dat ik vanmorgen die van sensitest heb gebruikt, en deze veel lichter was als die ik eergister gebruikt heb van de action. Dat was echt een knal streep.
Ben inderdaad ook druk op het werk, dus dat scheelt wel, maar toch.
Schiet inderdaad op, maar duurt nog te lang haha


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 16-11-2016

Ik doe ook mee met mvm, maar ik heb me bewust wat later aangemeld. Wilde eerst de echo gezien hebben, en het scheelt ook weer wat weken. In het eerste begin is het hcg toch nog niet zo enorm hoog. Ik doe nu mee vanaf 9 weken, t/m week 16.

De NIPT is inderdaad een veel betere test, maar wij kunnen nu niet wachten tot april. Gelukkig heb ik nu een medische indicatie voor de NIPT dus ik hoef deze keer niet de combinatietest te doen maar krijg al direct de NIPT aangeboden. Voor ons volgende kindje zouden we gelukkig wel allemaal voor de NIPT kunnen kiezen! :-)

Wietskee de testen van verschillende merken kunnen inderdaad heel verschillend reageren. En je urine is natuurlijk ook niet altijd even geconcentreerd. Mijn test van mvm was ook helemaal niet zo donker! Maar volgens mij kan zo'n test ook 'verzadigd' raken, als er op een gegeven moment te veel hormoon aanwezig is wordt hij ook weer lichter. Maar dat verschilt ook heel erg tussen personen, want de een maakt heel veel meer hcg aan dan de ander.

Nog twee dagen, dan mag ik naar de gyn! Smile


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 16-11-2016

Hey dames, wat een berichten al weer haha. Hier gaat het met ups en downs. Veel misselijk en last van m'n darmen.
Moet echt m'n buik verbergen ook.. best stom haha.. ik doe ook mee met mvm. Vind het een goed initiatief en kost ook weinig moeite.
Heb volgende week intake en die maandag erop echo! Komt dichtbij nu. M'n partner en ik hebben t ook gehad over een test
Laten doen maar weet eigenlijk niet zo goed of je dat vooraf moet beslissen? Kunnen ze op de echo iets zien en je dan
Adviseren? Of moeten we zelf kiezen of we zo'n onderzoek willen?


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 16-11-2016

Jess dat heeft geen zin, de meeste afwijkingen zijn op de echo niet te zien. Bij ons kindje is ook nooit iets afwijkend gezien op de echo's, terwijl ik heel veel echo's heb gehad (7, 10, 12, 14, 16 en 17 wk). En zeker op die vroege echo's zijn afwijkingen nog niet zichtbaar, want die ontwikkelen zich pas in een later stadium.
Daar is deze test juist voor bedoeld, om aandoeningen op te sporen die met de echo worden gemist.

Als wij niet hadden getest waren we er waarschijnlijk niet achter gekomen en dan zouden we pas bij de geboorte hebben ontdekt dat ons kindje Warkany syndroom + Down syndroom had.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 16-11-2016

Thanks flipje dan is het mij duidelijk! Moeten we nog maar eens goed over nadenken en afweging maken wat we gaan doen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 17-11-2016

Dag dames, ik wil me op de valreep nog aanmelden. Ik had vanmorgen, na al een week van kwaaltjes, 2 positieve testen in mijn handen!

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar, ik ben getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar. We hebben het geluk om direct in de eerste ronde raak te schieten. Ik nam al maanden geen anticonceptie en kende mijn cyclus dus ook best goed. Ik zou uitgerekend zijn op 31 juli 2017.

Ik woon op de grens in Nederland, maar ik werk in België dus ik ben daar ook verzekerd. Daardoor gaan we direct naar de gynaecoloog, waarbij de combinatietest standaard is en ook terugbetaald wordt. Ik vind het wel een fijn idee. Helaas door het wonen aan de grens is er hier geen ophaling van de flessen van moeders voor moeders. De vorige keer heb ik meegedaan maar moest mijn man omrijden op de flessen op tijd op de locatie te krijgen. Dit ging helaas wel eens mis... Omdat hij nu ook ons zoontje moet ophalen gaat het voor ons helaas over. Het is wel met pijn in mijn hart, want het is eigenlijk belangrijk voor mijn beroep.

Ik ben nu soms al misselijk, wat ik herkende van vorige keer, maar toen was het al vanaf de innesteling veel erger. Dus ik hoop dat het nu wat rustiger verloopt Smile

Ik had al stiekem een beetje meegelezen, omdat ik al vermoedde dat het raak was Smile


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 17-11-2016

Welkom Meisje! Leuk dat je nu ook hier komt meekletsen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 18-11-2016

Wauw meisje, wat fijn dat het zo snel is gegaan. Gefeliciteerd!

Ik heb over een uurtje mijn tweede echo! :-D


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 18-11-2016

Welkom meisje!!

En? Hoe was de echo Flipje?


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 18-11-2016

Alles weer in orde en goed gegroeid. Nu 2,75 cm.
Volgende week alweer een echo!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 18-11-2016

Goed nieuws flipje! Heb je zo vaak een echo vanwege medisch traject?


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 18-11-2016

Fijn Flipje!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 19-11-2016

Ik wil ook graag hier meepraten. Ik lees al een tijdje mee. In het begin van de zwangerschap was er veel onzekerheid, waardoor ik inmiddels al veel echo's heb gehad (5,5 - 7,5 - 8,5 en 9,5e week). De laatste echo was gisteren en alles zag er goed uit. Hartje klopte en baby was nu +/- 25mm. Ik ben uitgerekend op 21 juni.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 19-11-2016

Gefeliciteerd Amers! Leuk dat je komt meepraten. Erg hè die onzekerheid. dat heb ik zelf ook. Heb pas over een dikke week m'n eerste echo. Vindt t zo spannend allemaal. Hopen dat alles goed is


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 19-11-2016

Flipje, fijn dat alles goed was!
Meisje, Gefeliciteerd!!
Amers, leuk dat je hier ook mee praatSmile gezellig Zeker gezien het zelfde traject dat we gehad hebben.

Hier met vlagen in de morgen misselijk. verder eigenlijk niet zoveel last van.
die gene die ook mee doen aan mvm, hebben jullie voldoende aan 1 zo'n bus per dag?
Of plas ik gewoon te veel haha


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 19-11-2016

Hallo Amers! Wat fijn dat deze echo goed was!

Bij vorige keer MvM kreeg ik nauwelijks die bussen vol in een week! Vaak aandrang, maar altijd kleine beetjes...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 19-11-2016

@wietske ik doe twee dagen met één bus. Over t algemeen issie dan vol. Heb aan één kratje per week genoeg.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-11-2016

Op m'n vrije dagen is de kan meestal al voor het eind van de middag vol, op werkdagen meestal niet.
Ik gebruik 1 fles per dag dus is de kan vol dan gaat de rest van die dag gewoon de pot in.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 19-11-2016

Bij mij wisselt het trouwens per dag. De ene dag veel kleine beetjes en de andere keer grote hoeveelheden.

Amers: welkom ook!

Misschien moeten we n lijstje aanmaken met wie we allemaal hebben en wanneer uitgerekend enzo.
(Ben soms t overzicht n beetje kwijt)


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 19-11-2016

@Jess Ja klopt, volgende week is de laatste echo van het IVF-centrum, de echo van gisteren was bij de intake bij de gynaecoloog. Die werken niet samen dus daarom is dat een beetje dubbel op. Vinden wij helemaaaaaaal niet erg! ;-)

@Wietskee Ik ben op doordeweekse dagen tussen 07:00 uur en 18:30 uur niet thuis (werk), dus dan heb ik aan die twee kratten méér dan genoeg. Zou het waarschijnlijk met 1 krat ook wel redden, maar twee is fijner omdat je dan vaker een schone fles kunt pakken. Kan me voorstellen dat je alle flessen wel vol krijgt als je erg vaak thuis bent.

Als je echt alle urine verzamelt moet je ook wel een fles vol kunnen krijgen op een dag, anders drink je veel te weinig!

@Amers Welkom hier meid! Hopelijk gaat die onzekerheid de komende tijd weg.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 19-11-2016

nou, ik werk ook elke dag, maar ik neem m mee naar mn werk. Ik ben 1 van de weinige vrouwen en de dichtsbijzijnde wc is in de lockerruimte. Dus heb mn potje in mn locker staan, en als ik moet dat kan ik het netjes in het potje doen haha.
(trouwens niet altijd hoor, maar net hoe druk ik het heb)

Plas er sowieso wel 1 vol per dag. op het werk inderdaad wel iets minder, maar een vrije dag zou ik er zo 1.5kunnen gebruiken Wink


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 19-11-2016

Phoe Flipje, ik heb net je blog gelezen. Heftig zeg! Ik hoop dat je binnenkort beter nieuws krijgt!


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

hi Dames ,Ik ben even afwezig geweest . Ik lees dat er een aantal mooie echo's zijn geweest ! helemaal super en een aantal nieuwe zwangeren , van harte gefeliciteerd !Hier inmiddels ook een echo gehad met een kloppen hartje . Donderdag hebben we de termijn echo . Ik hoop zo dat alles nog steeds goed zal zijn !Ik heb een voorbeeld van een lijstje gemaakt . Is dit een ideetje ?

01 Juni


02 Juni
♡Khira .. Jaar – 3e kindje


03 Juni


04 Juni

05 Juni

06 Juni
♡Semmie .. Jaar – .e kindje

07 Juni


08 Juni


09 Juni


10 Juni

11 Juni


12 Juni


13 Juni


14 Juni


15 Juni


16 Juni


17 Juni


18 Juni

19 Juni
♡Flipje .. Jaar – .e kindje

20 Juni
♡Anne-87 29 Jaar – 3e kindje



21 Juni
♡Amers .. Jaar – .e kindje


22 Juni


23 Juni

24 Juni

25 Juni

26 Juni
♡Jess85 .. Jaar – .e kindje

27 Juni


28 Juni


29 Juni


30 Juni






01 Juli


02 Juli


03 Juli


04 Juli

05 Juli

06 Juli

07 Juli


08 Juli


09 Juli


10 Juli

11 Juli


12 Juli


13 Juli


14 Juli


15 Juli


16 Juli


17 Juli


18 Juli

19 Juli

20 Juli


21 Juli


22 Juli


23 Juli

24 Juli

25 Juli

26 Juli

27 Juli


28 Juli


29 Juli


30 Juli



31 Juli
♡meisje87 .28 Jaar – 2e kindje


[COLOR=Lightblue]♥ Afspraken en Echo’s ♥


Pink
09|| Anne87: Tweede echo (termijn)


December

09|| Anne87: Combitest
[/I]09|| Anne87: Geslachtsecho


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

.


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

ik zie dat om te kopieren en gequote moet worden en dan aangepast kan worden . Uiteindelijk zouden de datums die overblijven natuurlijk weggehaald kunnen worden .

anne-87 schreef:01 Juni

02 Juni
♡Khira .. Jaar – 3e kindje

03 Juni

04 Juni

05 Juni


06 Juni
♡Semmie .. Jaar – .e kindje

07 Juni

08 Juni

09 Juni

10 Juni

11 Juni

12 Juni

13 Juni

14 Juni

15 Juni

16 Juni

17 Juni

18 Juni

19 Juni
♡Flipje .. Jaar – .e kindje

20 Juni
♡Anne-87 29 Jaar – 3e kindje

21 Juni
♡Amers .. Jaar – .e kindje

22 Juni

23 Juni

24 Juni

25 Juni

26 Juni
♡Jess85 .. Jaar – .e kindje

27 Juni

28 Juni

29 Juni

30 Juni



01 Juli

02 Juli

03 Juli

04 Juli

05 Juli

06 Juli

07 Juli

08 Juli

09 Juli

10 Juli

11 Juli

12 Juli

13 Juli

14 Juli

15 Juli

16 Juli

17 Juli

18 Juli

19 Juli

20 Juli

21 Juli

22 Juli

23 Juli

24 Juli

25 Juli

26 Juli

27 Juli

28 Juli

29 Juli

30 Juli

31 Juli
♡meisje87 .28 Jaar – 2e kindje


♥ Afspraken en Echo’s ♥
24-11|| Anne87: Tweede echo (termijn)

December

09-12|| Anne87: Combitest
23-12|| Anne87: Geslachtsecho



Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 20-11-2016

Hoe pas ik het lijstje aan? Ik ben 31 jaar, 1e kindje en op 26 juni uitgerekend.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 20-11-2016

Oh en heb 28-11 eerste echo


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

ik heb hem even aangepast . Misschien is met de kleurtjes niet heel handig haha . Anders kan hij gewoon gekopieerd worden en geplakt. Zal zo even proberen


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

01 Juni

02 Juni
♡Khira .. Jaar – 3e kindje

03 Juni

04 Juni

05 Juni

06 Juni
♡Semmie .. Jaar – .e kindje

07 Juni

08 Juni

09 Juni

10 Juni

11 Juni

12 Juni

13 Juni

14 Juni

15 Juni

16 Juni

17 Juni

18 Juni

19 Juni
♡Flipje .. Jaar – .e kindje

20 Juni
♡Anne-87 29 Jaar – 3e kindje

21 Juni
♡Amers .. Jaar – .e kindje

22 Juni

23 Juni

24 Juni

25 Juni

26 Juni
♡Jess85 31 Jaar – 1e kindje

27 Juni

28 Juni

29 Juni

30 Juni



01 Juli

02 Juli

03 Juli

04 Juli

05 Juli

06 Juli

07 Juli

08 Juli

09 Juli

10 Juli

11 Juli

12 Juli

13 Juli

14 Juli

15 Juli

16 Juli

17 Juli

18 Juli

19 Juli

20 Juli

21 Juli

22 Juli

23 Juli

24 Juli

25 Juli

26 Juli

27 Juli

28 Juli

29 Juli

30 Juli

31 Juli
♡meisje87 .28 Jaar – 2e kindje


♥ Afspraken en Echo’s ♥

November
24-11|| Anne87: Tweede echo (termijn)
28-11|| Jess85: Eerste echo

December
09|| Anne87: Combitest
09|| Anne87: Geslachtsecho


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016

Het lukt ! gewoon kopieren , plakken en aanpassen Big Grin


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 20-11-2016


01 Juni


02 Juni
♡Khira .. Jaar – 3e kindje

[B]03 Juni

[B]04 Juni

[B]05 Juni

[B]06 Juni
[B]♡Semmie .. Jaar – .e kindje

[B]07 Juni

[B]08 Juni

[B]09 Juni


10 Juni

[B]11 Juni

[B]12 Juni

[B]13 Juni

[B]14 Juni

[B]15 Juni

[B]16 Juni

[B]17 Juni

[B]18 Juni

[B]19 Juni
[B]♡Flipje .. Jaar – .e kindje

[B]20 Juni
[B]♡Anne-87 29 Jaar – 3e kindje

[B]21 Juni
[B]♡Amers .. Jaar – .e kindje

[B]22 Juni

[B]23 Juni

[B]24 Juni

[B]25 Juni

[B]26 Juni
[B]♡Jess85 31 Jaar – 1e kindje

[B]27 Juni

[B]28 Juni

[B]29 Juni

[B]30 Juni




01 Juli

02 Juli

03 Juli

[B]04 Juli

[B]05 Juli

[B]06 Juli

[B]07 Juli

[B]08 Juli

[B]09 Juli


10 Juli

[B]11 Juli

[B]12 Juli

[B]13 Juli

[B]14 Juli

[B]15 Juli

[B]16 Juli

[B]17 Juli

[B]18 Juli

[B]19 Juli

[B]20 Juli

[B]21 Juli

[B]22 Juli

[B]23 Juli

[B]24 Juli

[B]25 Juli

[B]26 Juli

[B]27 Juli

[B]28 Juli

[B]29 Juli

[B]30 Juli

[B]31 Juli
[B]♡meisje87 .28 Jaar – 2e kindje


[B]♥ Afspraken en Echo’s ♥


November
24-11[I]|| Anne87: Tweede echo (termijn)
28-11|| Jess85: Eerste echo

[I]December
09-12[I]|| Anne87: Combitest
[I]23-12|| Anne87: Geslachtsecho
[/I][/I][/I][/I][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B]

Mijn laatste echo's klopte niet . Nu wel :oops:


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 20-11-2016

01 Juni

02 Juni
♡Khira .. Jaar – 3e kindje

03 Juni

04 Juni

05 Juni

06 Juni
♡Semmie .. Jaar – .e kindje

07 Juni

08 Juni

09 Juni

10 Juni

11 Juni

12 Juni

13 Juni

14 Juni

15 Juni

16 Juni

17 Juni

18 Juni

19 Juni
♡Flipje .. Jaar – .e kindje

20 Juni
♡Anne-87 29 Jaar – 3e kindje

21 Juni
♡Amers .. Jaar – .e kindje

22 Juni

23 Juni

24 Juni

25 Juni

26 Juni
♡Jess85 31 Jaar – 1e kindje

27 Juni

28 Juni

29 Juni

30 Juni



01 Juli

02 Juli

03 Juli

04 Juli

05 Juli

06 Juli

07 Juli

08 Juli

09 Juli

10 Juli

11 Juli

12 Juli

13 Juli

14 Juli

15 Juli

16 Juli

17 Juli

18 Juli

19 Juli
Wietske, 26jaar 1e kindje

20 Juli

21 Juli

22 Juli

23 Juli

24 Juli

25 Juli

26 Juli

27 Juli

28 Juli

29 Juli

30 Juli

31 Juli
♡meisje87 .28 Jaar – 2e kindje


♥ Afspraken en Echo’s ♥

November
24-11|| Anne87: Tweede echo (termijn)
28-11|| Jess85: Eerste echo

December
02-12|| Wietskee: Eerste echo
09-12|| Anne87: Combitest
23-12|| Anne87: Geslachtsecho


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 20-11-2016

Haha Smile Ik ben de enige in juli!


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 20-11-2016

Ah nee, Wietskee ook. Voelde me al eenzaam aan de bodem :wink:


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 20-11-2016

Wauw, mooi overzicht! Kunnen we niet beter en tabel maken met alleen de data waarop iemand is uitgerekend (de 'lege' data weglaten)?
Zo is het wel heel veel scrollen! ;-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 20-11-2016

Een probeerseltje naar voorbeeld van de aprilgroep:

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest, 23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 20-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest, 23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1?[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nog wat dingetjes bijgezet. Om aan te passen, met citaat reageren en dan voor en achter het bericht 'quote' weghalen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 20-11-2016

@flipje en meisje deze is overzichtelijker! Top gemaakt 😊


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 20-11-2016

[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
27/1 20-weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest, 23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1?[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 20-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
27/1 20-weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest,
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1?[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Oeps, iets teveel weggehaald net.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 20-11-2016

Nog 4 dagen, dan mogen we al bloed prikken voor de nipt!!
Eindelijk, dan komt het einde van alle onzekerheid in zicht...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 20-11-2016

Ziet er netjes uit!
Ik zal m straks even bijwerken op m'n laptop.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 20-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
27/1 20-weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest,
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12: Echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 20-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]willen we niet weten[/TD]
[TD]25/11 combinatietest, 28/11 1e afspraak VK, 19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
27/1 20-weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest,
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12: Echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Zo, ook mijn lijstje even aangevuld.

spannend alweer een aantal afspraken deze week!

Flipje, wel heel fijn dat jullie direct de NIPT mogen doen.
Ik verwacht vanwege mn leeftijd wel weer in de hoge risicocategorie te zitten (hopelijk niet zo hoog als toen met onze dochter), wat betekent dat wij waarschijnlijk na de 25e nog eens n week of 3 in spanning zitten...


Hoe voelt iedereen zich verder?

Ik ben nog steeds erg moe, maar niet meer misselijk geweest. Hongerigheid valt inmiddels ook wel weer mee.
Begin wel echt uit te dijen... buikje is al best zichtbaar! Omdat ik nog een hoop broeken had van voor mn eerste zwangerschap en die erna nooit echt superlekker meer hebben gezeten, draag ik inmiddels al mn positiebroeken. Heerlijk!
VAnwege de zichtbaarheid al wel veel mensen verteld van de zwangerschap.
Mocht de uitslag vrijdag wel goed zijn, dan gaan we het ook op facebook gooien.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 21-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]willen we niet weten[/TD]
[TD]25/11 combinatietest, 28/11 1e afspraak VK, 19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
27/1 20-weken echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho, 9/12 Combitest,
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12 Combinatietest
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Hier voel ik me wel aardig. Bij vlagen heel misselijk en ben echt extreem moe.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 21-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]willen we
niet weten[/TD]
[TD]25/11 combinatietest
28/11 1e afspraak VK
19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
25/11 echo
9/12 controle
30/12 controle
23/1 controle
27/1 GUO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho
9/12 Combitest
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12 Combinatietest[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 21-11-2016

Dit lijstje is idd net wat duidelijker hihi SmileHier inmiddels alweer bijna 10 weken . Donderdag mijn termijnecho vind het echt heel spannend omdat er de vorige keer een bloeding was te zien in de baarmoeder . Het kon zijn mijn lichaam het zelf zou oplossen of dat ik wat verlies zou krijgen . Dit laatste is gelukkig nog niet t geval geweest . Ik hoop zo dat we een mooie echo hebben donderdag .Verder erg beroerd ik ben van t weekend verkouden geworden en enorme last van mijn keel . Ik ben al zo moe maar nu nog extremer . Hopelijk trekt t snel weg .


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 21-11-2016

Vandaag een heftige dag achter de rug. Van het weekend al flink verkouden geworden en wat pijn op de borst, vanochtend koorts en bijna flauwgevallen. Ik was te flauw om te werken, dus naar de huisarts geweest. Mijn hartslag was te hoog, dus moest ik naar Spoed. Daar een hele middag gezeten. Lichte urineweginfectie, doorgestuurd naar gynaecologie. Al een echo gehad, natuurlijk nog geen vruchtje te zien maar wel al een mooi dik baarmoederslijm. Er zit ook wat bloed rond mijn ene eierstok. Maar niets dat echt de koorts kan verklaren. Dus nog wat kweekjes afwachten en verder uitzieken... Morgen wel even bellen hoe lang ik volgens de bloedwaardes zwanger ben. Nu lekker in bedje uitzieken, heb vrij gekregen tot vrijdag.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 21-11-2016

Beterschap meisje!


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 21-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]willen we
niet weten[/TD]
[TD]25/11 combinatietest
28/11 1e afspraak VK
19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
25/11 echo
9/12 controle
30/12 controle
23/1 controle
27/1 GUO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho
9/12 Combitest
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12 Combinatietest[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]15/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 21-11-2016

beterschap meisje! hoe voel je je nu?


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 22-11-2016

Wietskee, gelukkig is de koorts weg, wel nog wat hoge hartslag en veel hoofdpijn door de verkoudheid. De zwangerschapswaarden in bloed zijn perfect. Weer een geruststelling.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Khira - 22-11-2016

Hoi allemaal, wat is er weer veel geschreven.
Welkom meisje87 en gelijk ook beterschap. Fijn dat de waarde goed waren.
Gezellig amers dat je ook hier mee schrijft.

Wietskee hoe voel je je? Nog zo onzeker dat het mis kan zijn? Nog ff en het is 2 december :-) maar ik snap je wel hoor.

Bedankt Flipje en semmie voor de reactie op de test. Ik zit nog zo in twijfel. De kans is klein, maar wat als toch. En als ik jou verhaal zo lees Flipje. Ik moet snel beslissen. Donderdag zit ik precies op 13 weken, en zoals ik het begreep kan het tot week 14.

Semmie ik loop ook al een tijdje in positiekleding. Zit gewoon veel fijner, he?!

De reden dat ik zo lang niet heb geschreven is dat ik me beroerd en moe voel. Kan me er niet toe zetten.
Ben momenteel met mijzelf aan het worstelen. Ik moet zoveel passen terug doen. Kan niet volledig (23) uur werken, kan de kinderen niet naar bed brengen en in het huishouden houdt het op bij een x de vaatwasser doen en een was in de wasmachine gooien. Zo frustrerend. Het is maar voor even weet ik, maar mijn gevoel heeft er meer moeite mee dan dat ik kan beredeneren. Herkend iemand dit?

Het lukt me niet om de lijst te aan te vullen, wil iemand dit voor mij doen?
Ik ben 32 jaar.
(Extra afspraak) do 24-11
30-11 controle
21-12 controle
18-1 controle en echo
15-2 controle


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 22-11-2016

[TABLE="class: grid, width: 962"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24-11 Extra afspraak
30-11 controle
21-12 controle
18-1 controle en echo
15-2 controle [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni 2017[/TD]
[TD]willen we
niet weten[/TD]
[TD]25/11 combinatietest
28/11 1e afspraak VK
19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 NIPT
25/11 echo
9/12 controle
30/12 controle
23/1 controle
27/1 GUO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho
9/12 Combitest
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]6/12 Combinatietest[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli 2017[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]15/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Vervelend dat je je zo slecht voelt Khira.... Ik snap wel als je altijd gewent bent veel te doen dat je je er tegen verzet. Hopelijk is snel het einde in zicht.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 22-11-2016

Sterkte Khira, ik herken het heel goed. Heel vervelend vooral i.c.m. werk.
Gelukkig is de ergste vermoeidheid bij mij alweer aan het afnemen.
Nog even volhouden, hopelijk wordt het straks beter!


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 22-11-2016

Ik heb de tabel nog even iets aangepast om hem wat smaller en overzichtelijker te maken.

Zijn jullie ook zo al benieuwd naar het geslacht van onze kindjes?? :-D
Wij hopen het 30 december te horen (dan heb ik controle bij gyn bij 15w4d).
En anders doen we begin januari denk ik een pretecho! ;-)


[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Geslacht[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Khira (32)[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]2 juni[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]24-11 Extra afspraak
30-11 controle
21-12 controle
18-1 controle en echo
15-2 controle[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Semmie (36)[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]6 juni[/TD]
[TD]verrassing[/TD]
[TD]25/11 combinatietest
28/11 1e afspraak VK
19/1 GUO (=uitgebreide 20wkecho)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flipje (28)[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juni[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]24/11 NIPT
25/11 echo
9/12 controle
30/12 controle
23/1 controle
27/1 GUO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anne-87 (29)[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]20 juni[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]24/11 Termijnecho
9/12 Combitest
23/12 Geslachtsecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amers (27)[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]21 juni[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]6/12 Combinatietest[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jess85 (31)[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]26 juni[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]28/11 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wietskee (26)[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]19 juli[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]2/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje87 (28)[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]31 juli[/TD]
[TD]???[/TD]
[TD]15/12 Eerste echo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 22-11-2016

nog steeds wel onzeker khira, zal vast pas beter worden als de echo geweest is!
Had zonet bloed bij de ontlasting?! kan dit kwaad? (geen pijn verder)

Vervelend dat je zo moe bent Khira, maar dat wordt hopelijk wel beter straks!
Meisje, mooi dat de bloedwaardes goed waren!!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 22-11-2016

@khira ik weet hoe je je voelt.. hier gaat t echt bagger. Dikke verkoudheid en dat zorgt voor nog meer moeheid en kwaaltjes. Avondeten is een ramp en veel misselijk. Moet echt leren dat niet alles meer lukt zoals voorheen en dat is heeel moeilijk te accepteren.
Gelukkig heb ik een hele begripvolle partner die veel overneemt. Toch geeft dat een schuldgevoel, maar dat moet ik maar loslaten denk ik.
We hebben morgen intake gesprek bij verloskundige. Ook weer een spannend moment.


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 22-11-2016

Jess, ook jij beterschap!

Wietskee, waarschijnlijk een beetje aambeien, daar ben je vatbaarder voor bij zwangerschap. Kan geen kwaad hoor! Juist zorgen dat je stoelgang niet te hard wordt (veel drinken en vezels eten) zodat het niet erger wordt door het persen.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 22-11-2016

Hier duurt het nog even flipje! maar wij willen het wel weten Smile

spannend jess!!

heb erg veel last van lucht, en absoluut geen harde ontlasting.. vandaar.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 22-11-2016

herkenbaar Khira!
Zodra mn dochter op bed ligt 's middags duik ik ook de bank op en probeer dan heel bewust zo min mogelijk te doen. (dan maar even een rommeltje in huis)
en 's avonds op de bank dut ik vaak in.
(als ritmemens vertik ik het overigens om voor 22u naar mn bed te gaan uit angst dan de volgende ochtend om 4u wakker te worden ])

Op mn werkdagen gaat bij mij rond 15u vaak het lampje wel uit, dan begin ik moeite te krijgen met concentreren op mn scherm...

Ik heb overigens nu al wel last van mn bekken.... Morgen eerste proefles zwangerfit onder begeleiding van mn bekkenfysio.
Hopelijk kan ze me wat tips geven.

Hier ga ik soms n paar dagen niet naar het toilet... wat een opluchting als ik dan ga...
Ik heb een chronische darmaandoening die er soms voor zorgt dat ik wel 10x per dag kan gaan, dus even omschakelen dit ;-)

Wij willen het (waarschijnlijk) net als bij onze eerste niet weten, alhoewel ik vreselijk benieuwd ben.
Een tweede meid of misschien wel een knul? We gaan het over een halfjaartje merken ;-)


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 23-11-2016

Vanmiddag bloed geprikt voor de combinatietest. Uitslag komt pas over 2 week als de nekplooimeting ook geweest is.

Hoe is het met de rest? Morgen belangrijke afspraken bij een aantal zag ik!


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 23-11-2016

Weer even in spanning dus Amers.

Ik begin me wat beter te voelen, koorts weg, juist nog flink verkouden.
Vanmorgen mijn moeder verteld dat ze weer oma wordt. Het wordt haar laatste keer, ze was heel blij maar had het uiteraard al verwacht. Daarom vertel ik het haar zo vroeg, want ik kan toch niets verborgen houden voor haar Smile Zus en schoonouders krijgen het volgende week op mijn verjaardag te horen. Voor de rest nog even wachten tot de 3 maanden.

Wij willen wel het geslacht weten, puur uit nieuwsgierigheid. Ik denk dat we het begin februari te horen krijgen. Bij de oudste hebben we het ook verteld dat het een jongen werd. Geslacht maakt ons niet uit, alles is welkom! Vrienden van ons hadden een duidelijke voorkeur voor een meisje, ook iedereen verteld maar kwamen er bij de geboorte achter dat het toch een jongen was. Je merkte toch de teleurstelling. Nu hopen ze dat wij een meisje krijgen omdat ze al veel meisjeskleren hadden gekocht...


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 23-11-2016

@meisje Jeetje wat een apart verhaal zeg, van die vrienden van jullie! 'Teleurgesteld' zijn met je pasgeboren kindje, dat vind ik nogal wat... Maar goed, na twee jaar knokken en alle ellende heb ik natuurlijk een wat ander referentiekader dan de gemiddelde aanstaande vader/moeder. Onze enige wens is dat het kindje gezond is.
Het zou zeker leuk zijn als jullie die meisjeskleertjes straks kunnen gebruiken. :-) Nog even geduld hebben, moeilijk he? ;-)

@amers Zeker een belangrijke dag morgen voor ons, maar het duurt helaas nog ongeveer 2 weken voor de uitslag bekend wordt. Kunnen we samen afwachten! Ik zie dat jij 6 december de nekplooimeting hebt, en rond die datum verwacht ik ook onze uitslag. Superspannend!


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 23-11-2016

Flipje, ja, ik weet het! Nu hebben wij 2 keer geen moeite gehad met zwanger worden, maar beide geslachten zijn van harte welkom, want het is hoe dan ook een wonder! Maar van mijn klanten hoorde ik al direct na de geboorte van mijn zoon: en nu voor een dochtertje?? Ik snap dat sommige mensen wel een voorkeur hebben, maar als je het geslacht van tevoren niet wil weten, moet je je daar dan ook op instellen. Nu zal hun zoontje zeker niets tekort komen, maar hij krijgt misschien later wel te horen dat zijn ouders zo graag een dochter wilden.
Mijn schoonouders waren ook zo, mijn man was al 11 en zijn broertje 9 toen broer nummer 3 kwam. In de hoop dat het een meisje was. Het geboortekaartje van mijn man was roze. Het ziet er niet naar uit dat zijn broers kinderen zullen krijgen en wij hebben 1 zoontje. Iedereen weet dat ze dolgraag een kleindochter willen. Maar stel dat we een dochter krijgen, mogen ze haar dan echt niet beter behandelen dan onze zoon! Iedereen gelijk!

Succes iedereen morgen en overmorgen met jullie afspraken!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 23-11-2016

Hey dames, vanavond intake gehad bij verloskundige. Spannend en veel informatie rijker. Maandag hebben we de termijn echo. Ik was ervan overtuigd dat er met 12/13 weken nog één kwam maar dat is niet zo. Dan pas bij 20 weken weer. Tussendoor natuurlijk wel hartje luisteren. Nu voelt t maandag extra spannend omdat we daarna ook de familie e.d. willen inlichten. Nog een paar daagjes geduld..


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 24-11-2016

@meisje dat was even schrikken ! Gelukkig voel je je inmiddels alweer wat beter . Wat apart idd van t geslacht . Ook hier willen we t weten net als de vorige twee keren . Toen kregen we ook de reactie oh mis nu wel een meid . Dan riep k heel duidelijk dat het mij niks uitmaakte ! En dat twee broers mij net ze geweldig leken ik allang dankbaar ben . Uiteindelijk hebben we nu twee jongens idd hihi . (5 & bijna 3) Maar ook nu weer zijn er mensen die zeggen en nu een wel meid he ! Ze kennen ook geen schaamte ofzo heb k t idee K heb nu zelf heel sterk t gevoel dat t een meisje is . Maar dan nog is een jongen net zo veel gewenst als een meisje . Jess fijn dat de intake duidelijk was en jullie t hartje hebben gehoord Spannend nog even wachten op de echo.@flipje Veel suc6 vandaag ! Ik heb vandaag mijn termijn echo . Vind het heel spannend zoals eerder aangegeven vanwege de bloeding en of t kindje goed is gegroeid.@kwaaltjes , ook hier nog steeds strondtverkouden blegh Sad . De vermoeidheid is hier ook nog niet afgenomen . Beterschap allemaal hopelijk voelen jullie je snel beter . @ bekken dat is idd al erg vroeg . Ships zeg daar kan je idd veel last van hebben . Bij mijn eerste enorme pijn gehad ben te lang doorgelopen zonder hulp . Bij de tweede net 22 weken therapie begonnen heft daardoor de pijn zeker kunnen beperken


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 24-11-2016

Ik zie dat mijn berichtje dit keer erg onduidelijk is geworden zonder elinia's . Apart dat hij ze niet heeft mee gepakt . Ik had ze wel gemaakt


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 24-11-2016

@ Anne we hebben nog geen hartje gehoord... Dat doen ze bij ons niet bij de intake. Dat maakt het dus extra spannend of alles goed is.


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 24-11-2016

Ohw sorry k lees nu je zin idd anders je bedoelde natuurlijk tussen de termijn en 20 weken echo in t hartje luisteren hihi . Nog even spannend dus idd


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 24-11-2016

Even snel tussendoor:
Heel veel succes vandaag meiden met de nipt/echo's/afspraken etc.


Uitgerekend juni/juli 2017 - flipje - 24-11-2016

Hier zeer waarschijnlijk wéér helemaal foute boel....
Nipt is niet gedaan ivm de afwijkingen op de echo. Twee weken wachten tot ik ver genoeg ben voor de vlokkentest.
De gynaecoloog ziet het zeer somber in.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Semmie - 24-11-2016

Oh nee..... dat meen je niet???????!!!!!
Wat een rotbericht zeg!!!

Wat zagen ze voor afwijkingen? en kan het zijn dat ze het mis hebben?


Uitgerekend juni/juli 2017 - Jess85 - 24-11-2016

Oh neeee flipje wat vreselijk nieuws!! Stiekem hoop ik dat ze het mis hebben😔


Uitgerekend juni/juli 2017 - anne-87 - 24-11-2016

Flipje wat naar zeg ! Bah weer die vreselijke spanning . Ik hoop ook zo dat ze het mis hebben . Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen Sad vind t heel rot voor jullie !


Uitgerekend juni/juli 2017 - meisje87 - 24-11-2016

Neee flipje Confusedad: wat erg!! Het is juist jullie zo gegund! Sterkte met wachten, ik blijf toch duimen. Dikke knuffel x


Uitgerekend juni/juli 2017 - Koekie - 24-11-2016

--- Breekt even in ---

Flipje, ik las net jouw bericht en moet even reageren. Wat onwijs k*t dat je nu weer in onzekerheid zit en dat het er zo slecht uit ziet. Ik ga keihard duimen dat het toch niets blijkt te zijn. Een hele dikke knuffel wijfie!

--- Breekt weer uit ---


Uitgerekend juni/juli 2017 - Aardbeitjes - 24-11-2016

*breekt in* neeee Flipje, wat een ongelooflijk rot nieuws! Ik heb er geen woorden voor...ik hoop ook zo dat het meevalt of mis gezien is. Niet alweer Sad En nu ook nog 2 weken wachten, sterkte voor jullie


Uitgerekend juni/juli 2017 - Poko - 24-11-2016

--- Breekt in ---

Vol ongeloof las ik je berichtje Flipje... Heb er geen woorden voor.. Hoop zo dat ze het verkeerd gezien heeft..
Ik las laatst een verhaal dat een vrouw een kindje kreeg, waarvan ook op de echo afwijkingen gezien waren.. En het kindje bleek uiteindelijk helemaal gezond te zijn!! Heel veel sterkte komende 2 weken.. En de tijd na de vlokkentest.. Hoop dat de tijd voorbij vliegt!!

Dikke knuffel

--- Breekt uit ---


Uitgerekend juni/juli 2017 - Wietskee - 24-11-2016

ooow filipje! wat erg. weet niet wat ik moet zeggen...


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 25-11-2016

Dat meen je niet, Flipje! Konden ze dit vorige week op de echo nog niet zien?
Nu dus in ieder geval te veel weken in onzekerheid :-(. Hopelijk heeft de gynaecoloog het mis.. Ik zal duimen voor jullie!


Uitgerekend juni/juli 2017 - Amers - 25-11-2016

Hier woensdag bloed geprikt oa voor de combinatietest. Gisteren hadden ze een deel van de uitslag al binnen en het bleek dat mijn Vitamine D te laag was en suiker iets te hoog. Ik moet nu dus (extra) vitamine D-pillen slikken. Vanochtend moest ik opnieuw bloedprikken (maar dan nuchter) om te checken of mijn suiker inderdaad te hoog is. Dus dat is nog even afwachten.


Uitgerekend juni/juli 2017 - Ruth2707 - 25-11-2016

Hallo allemaal,
Graag sluit ik me bij dit groepje aan om wat mee te kletsen. Mijn vriend en ik hadden besloten om vanaf 1/1 voor ons éérste kindje te gaan, maar konden niet meer wachten en hebben dan vanaf oktober met de pil gestopt. We hadden al verhalen gehoord van andere die een jaar moesten proberen en sommige nog langer. Nu wij hebben niet zo lang moeten wachten, want had in november al een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Ik heb op het internet mijn bevallingsdatum laten berekenen en die zou op 20 juli 2017 zijn, maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Op 8 december heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, maar weet niet echt wat ik me ervan moet voorstellen, zo hoop ik uiteraard dat er een echo wordt genomen.
Voor de rest gaat het me wel goed af, een beetje meer vermoeid als anders maar meer ook niet. Dit maakt me soms ook wel angstig, dat ik geen echte zwangerschapssymptomen heb.
Aangezien dit een eerste kindje is heb ik heel veel vragen die ik nog niet aan iemand kan stellen. Hopelijk kan ik hier wat antwoorden krijgen.
Groetjes,
Ruth