Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend september 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend september 2017 (/thread-8507.html)



Uitgerekend september 2017 - plusje - 30-12-2016

Proficiat aan alle september 2017 mama's! :-D


Uitgerekend september 2017 - plusje - 30-12-2016

Super om de eer te krijgen dit topic te starten Smile. Wij wilden er eigenlijk deze maand even niet voor gaan, maar van een gezellige sfeer op vakantie werden wij ook gezellig. Dit samen met een late eisprong zorgde voor ons volgende wondertje. Wat zijn we blij. Ik ben verheugd om kennis te maken met jullie en wens ons allemaal een prachtige zwangerschap met een lief baby'tje als resultaat.


Uitgerekend september 2017 - samantha1987 - 31-12-2016

Heeey plusje..mij lukte het niet om et 1 te starten 😂 maar ik sluit me hier ook aan. 8 september ong uitgerekend


Uitgerekend september 2017 - plusje - 31-12-2016

Dag Samantha! Geweldig! Ik ben volgens mijn eigen berekening 7 september uitgeteld, dan lopen we gezellig samen Smile.


Uitgerekend september 2017 - Poko - 06-01-2017

Heel voorzichtig meld ik me hier.. Vanochtend positief getest. Nod zondag of maandag.. Ons wonder verwerkt op eerste kerstdag (mijn verjaardag).
Zo onwerkelijk. Weet nog niet of ik hier al veel meeleest.. Aangezien we al 3 kindjes verloren zijn.. Maar we zien wel hoe het looptSmile

Plusje en Samantha ook onwijs gefeliciteerd!! Dat velen ons maar mogen volgenSmile


Uitgerekend september 2017 - samantha1987 - 06-01-2017

Voorzichtig gefeliciteerd poko! En het word spannend bij je dan! Duimen draaien voor een plakker!!


Uitgerekend september 2017 - Poko - 06-01-2017

Dank je welSmile Hoop gewoon dat dit een gezond kindje is en dat het met m'n schildklier allemaal goed gaatSmile
Zo bellen met de gynaecoloog over hoe nu verderSmile

Hoe is het met jou? Voel je je goed?


Uitgerekend september 2017 - samantha1987 - 06-01-2017

Ja op zich wel. Kan alleen minder goed tegen rare geurtjes...en dat is erg moeilijk met een dochter die soms wel een moet poepen😂...soms nog wel even beetje buikpijn maar is meer soorten darmpijn denk ik... 16 januari krijgen we een echo en de intake bij de vk. Ze denken nu dat ik al 6 weken ben ipv 5 weken. Maar we wachten af nog 10 dagen.... en me (.)(.) Doen wel pijn..Maar meer alleen me tepels hahaha..En ben aan het plassen voor mvm...en hoe voel jij je


Uitgerekend september 2017 - Poko - 06-01-2017

Dat lijkt me dan wel lastig idd. Die geuren. Haha. Maar alleen maar goed die kwaaltjes zo zie ik het in ieder gevalSmile
16 januari schiet al op zeg!! Waarom denkt je vk dat je verder in je zwangerschap zit? Zij gaat uit van een kortere cyclus?

Ik voel me niet heel veel anders, maar dat hadden ik vorige zwangerschappen ook niet.. Een wat zeurend gevoel in m'n onderbuik en ik slaap iets onrustiger..
Darmen die wat rommelen, maar slaapt is het dan wel. Borsten zijn altijd wel gevoelig na m'n eisprong, dus die tellen niet:p Ben ook wat moe, maar niet extreem ofzo.
Dus eigenlijk zou ik wel meer kwaaltjes willen hebben en hoop ook dat die wat meer komen als ik verder ben in m'n zwangerschapSmile
Ik denk niet dat ik mee ga doen aan MvM.. Ging bij mij mis na een kloppend hartje te hebben gezien en gehoord en wil nu niet dat m'n omgeving al weet dat het raak Is.
Hou het liever nog stil (op het forum na) tot ik weet dat alles echt goed is. Alleen een vriendin (die ook zwanger is) weet het nu.. Kan ik het er toch met iemand over hebbenSmile


Uitgerekend september 2017 - Poko - 06-01-2017

Gynaecoloog gebeld en ik mag 18 januari bloedprikken en voor een echoSmile Zin in!!


Uitgerekend september 2017 - sjoeke87 - 06-01-2017

#breekt even in!# poko ik lees hier fantastisch nieuws !
Meid wat gun ik het je ! En in dezelfde periode verwekt als ons kereltje en was ook uitgerekend voor september. Uiteindelijk augustus bevallen dan.maar wel zelfde periode!
Gefeliciteerd en geniet ervan !


Uitgerekend september 2017 - Mary1986 - 09-01-2017

Gefeliciteerd allemaal :-) !


Uitgerekend september 2017 - samantha1987 - 11-01-2017

Bij deze meld ik me af bij dit topic. Gisteren heb ik een vervroegde echo gehad waaruit blijkt dat ik een miskraam heb. Er zat wel.verdikt baarmoederslijmvlies maar ook heel.veel bloed. Me eierstokken zien er goed uit. Maar het is nu afwachten wanneer alles er echt uit komt. Vrijdag word ik weer Door de vk gebeld om te kijken hoe het gaat.

Veel geluk in jullie zwangerschap.


Uitgerekend september 2017 - Poko - 11-01-2017

Ah nee Samantha wat een vreselijk berichtSad
Heel veel sterkte de komende tijd. Als je wel praten dan ben ik er voor je!!

Een hele dikke knuffel voor jou en neem je tijd om dit een plek te geven


Uitgerekend september 2017 - Poko - 12-01-2017

Hoe is het met jou Plusje? Je bent zo stil...?


Uitgerekend september 2017 - plusje - 12-01-2017

Oh Samantha, wat erg!!! Ik hoop dat de miskraam snel doorzet. Wat jammer dat het zo moet lopen! Dikke knuffel. Ik sta ook open voor een privébericht!


Uitgerekend september 2017 - plusje - 12-01-2017

Ik heb blijkbaar niet alle meldingen gehad via mail... Poko waar moet je op letten ivm je schildklier?


Uitgerekend september 2017 - Poko - 12-01-2017

Hey Plusje!

Mijn tsh waarde moet in de gaten gehouden worden. Die moet rond de 1 zijn.. Als mijn waarden die goed zijn ingesteld dan heb ik een verhoogde kans op een miskraam.
Die heb ik sowieso na 2 miskramen, maar wie weet helpt de medicatie nu om een 3e miskraam te voorkomen.
Dat hoop ik in ieder geval wel heel erg. Zou een fantastisch mooi wonder zijn als we in september ons eerste kindje in onze armen mogen sluiten.

Hoe is het met jou? Gaat het goed?


Uitgerekend september 2017 - Wietskee - 18-01-2017

"Breekt even in"

Hoe gaat het nu bij jou poko?


Uitgerekend september 2017 - Poko - 18-01-2017

Hey Wietskee!!

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. M'n schildklierwaardes waren goed en de echo was voor nu ook prima.
Over 2 weken mogen we weer en hopelijk zien we dan het kindje met een kloppend hartje.
Hoe is het met jou?


Uitgerekend september 2017 - Lilly-anna - 18-01-2017

Hi ladies, cindy en ik zitten met z'n 2en in de uitgerekend in augustus groep. We zouden het leuk vinden om de groep groter te maken en om samen te gaan jullie. Poko had in de augustus groep al gereageerd, vind de rest dit ook leuk?


Uitgerekend september 2017 - Marijke1981 - 20-01-2017

He meiden,

ik mag me ook melden bij dit topic. Wij zijn zwanger van een derde. Dit is echt een cadeautje. Totaal onverwacht. Het moest even landen, maar we zijn enorm trots dat dit wondertje mag gebeuren. Mijn testen knallen nog niet. Dit was bij de eerste 2 wel dus ik vind het nog behoorlijk spannend.


Uitgerekend september 2017 - Cindy31 - 20-01-2017

Welkom Marijke! Gefeliciteerd!
Wat een mooi kadootjeSmile

We hebben een nieuw topic aangemaakt! Uitgerekend in aug/sept omdat het anders erg rustig is! Kom je daar gezellig mee kletsen?


Uitgerekend september 2017 - Marijke1981 - 20-01-2017

is goed thx