Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend aug/sept 2017!!! (/thread-8511.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 18-01-2017

Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan haha

Mss dat het zo wat drukker en gezelliger word!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 18-01-2017

Let's hope soSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 18-01-2017

Haha ik was al fanatiek in de september groep aan het schrijven, goed geregeld Cindy!! Hoe ver is iedereen? Ik zit vandaag op 8 weken en 3 dagen. 2 weken geleden de eerste echo gehad (ivm missed abortion in September) en daar gelukkig al een kloppend hartje gezien! Morgen de 2e echo, spannend!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 18-01-2017

Haha ik was je voor Wink

Hier 8 weken en 5 dagen! Afgelopen vrijdag mooie echo gehad met kloppend hartjeSmile 26 januari termijn echo! Zoooo spannend die eerste weken! Je ziet nog niks en je voelt nog niks! Word er heel onzeker van!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 19-01-2017

Jullie zijn een stuk verder dan ik hoor:p Bij m'n was er alleen een vruchtzak te zien en volgens eigen berekening rond de 5 weken zwanger..
Mag over 2 weken weer voor een echo en hopelijk zien we dan een kindje met een kloppend hartje.

Mocht gisteren al voor een echo vanwege m'n schildklier. Die wordt goed in de gaten gehouden, omdat deze traag werkt en ik medicatie slik.
Maar voor nu zag het er allemaal goed uitSmile

In de september groep kletste alleen nog plusje. Samantha zat er ook, maar zij kreeg helaas een miskraamSad

Veel succes lilly-Anna. We gaan voor een goede echoSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 19-01-2017

Fijn dat ze je goed in de gaten houden! Zie dat je al een lange weg gehad hebt!

Bij ons kletste patrieske nog mee naar helaas was het bij haar ook niet goed Sad

We zitten ook in een Facebook groep juni juli augustus. En wij zijn eind augustus uitgerekend dus die zijn echt al een stuk verder!

Hier heeft de gynaecoloog de zorg overgenomen omdat ons zoontje een te laag geboortegewicht had! Dat gaan ze nu goed in de gaten houden en proberen te zorgen dat deze een gezond gewicht heeft dalijk!

Succes vandaag Lilly-Anna!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 19-01-2017

Aaah nerveus!! Nog 1.5 uur


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 19-01-2017

Een lange weg idd. Dus hopelijk gaat het dit keer wel goed.
Heb nu in ieder geval medicatie voor mijn schildklier, dus hopelijk helpt dat watSmile

Hebben ze een reden kunnen vinden waarom je zoontje zo klein was?

Hoe was je echo lilly-Anna?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 19-01-2017

Lilly-Anna hoe is het gegaan?

Nee ze hebben geen reden waarom hij zo licht was is toen volgens mij ook niet naar gezocht! Er is mij toen ook helemaal niet verteld dat ik bij eventuele volgende zwangerschap naar de gynaecoloog zou moeten! Kwamen we pas achter bij de intake van de verloskundige!
Heb nu medicijnen die zorgen dat de placenta beter aangelegd en doorbloed word! En verder houden ze het goed in de gaten!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 19-01-2017

Dat is wel heel fijn. Al vind ik gynaecologen niet heel fijne mensen.
Toch wat zakelijker, vind je niet?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 19-01-2017

Ja idd het is goed dat het goed in de gaten gehouden word maar verloskundige is veel persoonlijker! Nu moet ik deze zwangerschap ook regelmatig langs de verloskundige want die doen wel de nazorg en anders ken ik ze niet heb nu namelijk een andere as met mijn zoontje!

Jij loopt nu dan ook bij de gynaecoloog of mag je ook naar de verloskundige?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 19-01-2017

Ik loop nu nog bij de gynaecoloog. Maar als de echo over 2 weken goed is dan mag ik gewoon naar de verloskundigeSmile
Huisarts zal dan m'n schildklier in de gaten gaan houden en verder is het een gewone zwangerschapSmile

Van mij mogen de eerste 12 weken voorbij vliegen!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 19-01-2017

Alles was goed gelukkig! 8 weken en 2 dagen volgens de meting, over 2 weken termijnecho. De kleine zelfs al iets zien wiebelen hihi super mooi!! Ik zou het denk ik wel fijn vinden als alles extra in de gaten wordt gehouden, maar ik moet zeggen dat ik echt een super lieve en geweldige verloskundige heb.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 19-01-2017

Fijn dat alles goed is Lilly-Anna!! Lekker genieten! Zo bijzonder dat gewiebel haha

Dat is wel fijn poko dat je als alles goed is naar verloskundige mag!
Idd die eerste 12 weken zijn zo onzeker! Helemaal als het een keer mis is gegaan!

Maar deze kindjes gaan in aug en sept gezond ter wereld komen!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 20-01-2017

Ik heb een verhaal getypt in word om te knippen en plakken, maar dat lukt niet. Ook krijg ik de tekst nu niet goed in deze balk. Iemand suggesties?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 20-01-2017

goedemorgen trouwens ik wil me voorstellen, maar het systeem werkt niet zo goed me.
Citaat:
Hoi meiden/dames,

Allereerst gefeliciteerd met jullie wondertjes. Het is zo bijzonder.

Ik zal me even voorstellen ik ben moeder van 2 kids 1 van 5 jaar en een van 15 maanden en een bonusdochter van 20 jaar. De jongste heb ik 14,5 borstvoeding gegeven en een dag nadat ik gestopt ben bleek ik zwanger te zijn. Allereerst te zeggen dat ik in de wolken ben met zo'n mooi cadeautje. Op het moment dat ik zwanger bleek was het wel heel even een shock. Mijn partner is bijna 48 en hij vond het dus wel genoeg na de laatste. Afgelopen donderdag ook bij de huisarts geweest voor doorverwijzing uroloog om een knip te zetten. Ik was het hier wel mee eens. Het voelde zo prima. En zeker met onze 15 maander die nog 6 x per nacht komt totaal niet mee bezig. Op 1 januari in de heetst van de strijd niet veilig gevreeën. Maar omdat ik zeker wist dat ik me eisprong allang gehad had moeten hebben weinig aandacht meer aanbesteedt. Totdat ik dus een positieve test in me handen had. Kijk ik weet wat er kan gebeuren als je niet veilig vrijt. Dit moet gewoon zo zijn. Ik vind dit zo ontzetten bijzonder dat dit mij mag overkomen. En dat dit zieltje ons heeft uitgekozen. Er zullen nog wel wat hobbels genomen worden. Lees vertellen aan bonusdochter die waarschijnlijk weer stampij gaat maken, net als bij de andere 2 x. Ook andere dingen zoals kamerverdeling etc zal wel een klein probleempje worden, maar gelukkig hebben we nog 8 maanden de tijd.

Mijn streepjes zijn nog niet super duidelijk. Dus ik blijf nog wel onzeker. Ook als is het de derde. Ik wens jullie allemaal een hele fijn en onbezorgde (hoe moeilijk dat ook soms is) zwangerschap.

Ik ben bij de eerst heel actief geweest op dit forum. Daarna niet echt meer. Lijkt me gezellig om weer ervaringen op te doen bij jullie.



Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 20-01-2017

Welkom marijke!Wauw wat een bijzonder verhaal heb je, Gefeliciteerd! Ik hoop dat je steepjes heeeeel duidelijk mogen worden


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-01-2017

Welkom Marijke!!
Toch gelukt met je verhaal haha

Mijn zoontje is ook bijna 15 maanden! Bij hem knalde de eerste test en nu duurde het ook even voor ik een knaltest had maar vorige week echo gehad en tot nu is alles goed dus dat wil niks zeggenWink

Mooie gedachte dat dit zieltje jullie heeft uitgekozen Smile

Niet fijn als ze stampij gaan maken maar het is jullie keuze toch? Uiteindelijk zal ze haar eigen er wel bij neerleggen toch?

WoW 6x per nacht wakker? Jeetje dat zal wel vermoeiend zijn!
Heb je al afspraak gemaakt bij de verloskundige of wacht je nog even?

Gezellig dat je hier mee komt kletsenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 20-01-2017

dank jullie wel.

Cindy31 oh wat mooi zeg ook 15 maanden hihi. Ja ik ben ontzettend moe en ook zwanger en een koffie Smile maar komt goed ooit .
Ik heb op 10 februari een afspraak dus ik moet nog ff geduld hebben.

hopelijk gaat het bij iedereen goed!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 21-01-2017

Welkom Marijke! Leuk dat je ook in september uitgerekend bent! Klets gezellig meeSmile

Wat fijn dat je echo goed was lilly-Anna!! Hopelijk kan je nu wat genietenSmile

Hier ben ik sinds gisteren behoorlijk misselijk. Werd er wakker van.. Maar ik beschouw het maar als een goed tekenSmile
Moet alleen even uitzoeken hoe ik dat nu met de medicatie moet doen.. Die moet ik nuchter innemen en als de misselijkheid nog erger wordt dan weet ik niet hoe ik dit binnen moet houden.
Maar wie weet, is mijn wil om niet over te geven groter:p
Vind het wel jammer dat ik niet kon uitslapen, maar duik gewoon straks weer m'n bed inSmile

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 21-01-2017

Goedemorgen!

Vervelend poko dat je misselijk bentSad helemaa dat je je medicijnen nuchter moet innemen! Heb er helaas geen tips voor!

Ik ben ook nog misselijk maar het begint gelukkig al wat te zakken! Gynaecoloog zei dat dat een goed teken was als je misselijk bent dan is je lijf goed bezig met de zwangerschap! (Al ken ik ook genoeg mensen die nergens last ban hadden en ook een goede zwangerschap hadden haha)

Hier geen plannen voor het weekend! Lekker rustig weekendje! Jij poko?

Nu mijn zoontje uit bed halen want volgens mij is hij wakkerSmile rust is weer voorbij Wink


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 21-01-2017

Nou meiden was kort maar krachtig denk ik. Ik begin bloed te verliezen. Test was vanochtend ook heel licht net als de rest van de week. Ik ben bang dat het fout gaat

Ik wens jullie een top zwangerschap.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 21-01-2017

Ah balen Marijke Sad weet je zeker dat menstruatie is en niet iets onschuldigs?
Dikke knuffel!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 22-01-2017

Ah nee Marijke tochSad het kan geen innestelbloeding zijn?

Vanochtend is hier de misselijkheid al een stuk minder.. Hoe ook iets minder vaak naar de wc..
Dus dan denk je toch weer even: ojee als het maar goed gaat met onze uk.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat kwaaltjes per dag verschillen..

Wat heerlijk dat je een rustig weekend hebt Cindy! Wij gisteren een verjaardag en vandaag gaan we een nieuw hamstertje ophalen.
Iets sneller dan gepland. Afgelopen donderdag is ons beestje na ruim 2 jaar en 8 maanden overleden.
Kwamen toen op de wachtlijst, maar kennelijk wilde iemand anders dit beestje niet.
Dus toen dachten wij: kom dan maar bij ons wonenSmile
Een beestje in huis is toch altijd wel gezelligSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-01-2017

Hier zijn de kwaaltjes ook de ene dag erger als de andere!

Leuk een hamstertjeSmile idd gezelliger een beestje in huis! Wij hebben een kat! Is ook mijn kindje haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 23-01-2017

Hallo ladies, allemaal een goed weekend gehad? Ik ben lekker met mn zus wezen shoppen in antwerpen en lekker geslapen in een air bnb midden in het centrum. Het was echt geweldig, maar oo zo vermoeiend!! We zaten om half 5 beide meer dood dan levend op de bank haha ( zus is 10 dagen langer zwanger). Kon vandaag goed merken dat ik een korter lontje heb door de vermoeidheid. Ik merk trouwens dat mijn buik boller wordt, hebben jullie dit ook al? 9 weken is wel vroeg toch?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 23-01-2017

Hoe gaat het met marijke? Korte bloeding of heeft het doorgezet? Ik heb ook wisselende kwaaltjes poko, vaak savonds meer dan in de ochtend


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 23-01-2017

Antwerpen is leuk om te shoppen Smile
Mijn buikje begint ook al beetje te groeien maar bij 2de gaat sneller zeggen ze!
Vorige keer zag je met 20 weken nog minder als nu haha

Poko hamstertje opgehaald? Al lekker genuffeld?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 23-01-2017

Wat fijn dat je leuke dagen gehad hebt lilly-Anna!
ik heb ook al een buikje.. Maar het is dan ook al mn 3e zwangerschap. Ondanks dat er nog geen kindje is..
Gaat wel een stuk sneller nu..
Vannacht ineens doorgeslapen dus hier word ik af en toe flink onzeker van..
Maar aan de andere kant blijft m'n misselijkheid.. Dus dan moet het toch goed zitten, lijkt mij..

Heb net met Dobby geknuffeld. Vond het wel even spannend. Toch weer een nieuw beestje. Maar hij is heel lief.
Leuk dat je ook een huisdier hebt Cindy. Is idd erg gezellig een beestjeSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - MD1982 - 24-01-2017

Poko, wat leuk om hier te lezen dat je opnieuw zwanger bent! Hopelijk gaat alles goed, kun je genieten, en heb je in augustus/september een wolk van een baby in je armen! Veel liefs x


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-01-2017

Dank je wel mdSmile Hoe is het met jou en de kleine spruit?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - MD1982 - 25-01-2017

Poko, hier gaat alles goed! Hij is intussen al 11 weken, wat gaat de tijd snel! Nog 2,5 weken en ik moet weer aan het werk...
Hij drinkt goed en slaapt goed, en dat is uiteindelijk toch wel zo'n beetje wat zo'n kleintje moet doen hé 😉
We genieten enorm van ons klein ventje! Ik duim dat jij dat ook snel kunt doen! X


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-01-2017

Hallo dames! Hoe gaat het hier?

Hier stuk minder beroerd! Wat me heel onzeker maakt! Heb daarentegen wel al last van mijn banden en schaambeen (voel gewoon dat er iets aan het groeien is daar hihi) dat maakt de onzekerheid dan wel weer iets minder!

Morgen termijn echo! Ben zo ontzettend zenuwachtig!
Straks eerst nog een nachtdienst en dan hopelijk wat uurtjes slapen! En daarna een mooie echo natuurlijk!

Fijne avond dames!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-01-2017

Wat vliegt de tijd md! Wat fijn dat alles goed gaat!! Geniet nog lekker van je verlofSmile

Wat heerlijk dat je je beter voelt Cindy. Ook helemaal niet gek dat je kwaaltjes minder worden rond die periode.
Spannend morgen de termijnecho. Wordt vast een mooie echoSmile Ga je een combinatietest doen?

Hier ben ik afgelopen dagen heel misselijk. Heel de dag door en kon gisteren echt niet naar m'n werk.
Ontbijt kwam er steeds uit, maar nu medicatie voor de misselijkheid en gaat echt heel veel beter.
Nog een week tot ik weer mag spieken bij de kleine. Ben heel benieuwd hoe ver ik dan benSmile

Veel plezier morgen!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-01-2017

Vervelend dat je misselijk bentSad wel fijn dat medicatie helpt Smile

Ja ben nu rond de 10 weken dus die periode is nog niet helemaal voorbij daarom ook wat onzeker denk ik!
Nee wij doen geen combinatie test! Bij de eerste ook niet gedaan! We hebben geen verhoogd risico en anders is het ook welkom!

Een weekje tot de echo dat is zo voorbij! Word vast ook een mooie Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 25-01-2017

Vervelend en toch stiekem een beetje fijn dat je zo misselijk bent poko! Naar, maar goed teken toch? Ik ben alleen maar moe! Vroeg opstaan, werken, avondeten en op de bank in slaap vallen. Gelukkig voel ik die trekkerige groeikrampen ook achter het schaambeen, stelt weer gerust voor die dag. Heel veel succes en plezier morgen cindy!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 26-01-2017

Echo was helemaal perfect!!!! Druk kindje gezien en heel even het hartje gehoord! Helemaal verliefd!
Morgen 10 weken! Uitgerekende datum 25 augustus


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 26-01-2017

Heerlijk! Tijd om lekker te genieten!! Wanneer heb je de volgende echo? Ga je dan ook kijken naar de nub? Willen jullie uberhaupt weten wat het gaat worden? Ik ben echt super nieuwsgierig!!! Denk dat we met 16/17 weken wel een extra pretecho laten doen hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 26-01-2017

Ik heb 13 feb weer een afspraak maar eigenlijk geen idee of er dan weer een echo gemaakt word! Denk het wel!
Bij ons zoontje wisten we niet wat het zou worden en eigenlijk had ik dat nu ook gewild maar mijn vriend wil het heel graag weten dus deze keer wel! Ik denk dat we wachten daarmee tot de 20 weken echo! Maar zou zo maar kunne dat we nog een pretecho doen hihi Ben nu toch ook wel nieuwsgierig al zegt mijn gevoel weer een jongen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-01-2017

Wat fijn dat de echo goed was Cindy!! En alweer aftellen tot de volgende echoSmile

Voel je dat groeien van je baarmoeder vaak lilly-Anna? Ik niet dagelijks. Af en toe wel..
Maar moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zo op let. Deed ik vorige zwangerschappen wel..
Maar nu vertrouw ik er gewoon op dat het allemaal wel goed zit.
Heb nu wel meer een rust over me heen. Tuurlijk wel af en toe een momentje van twijfel.. Dat is normaal..
Helemaal na 2 miskramen..

Gisteren geen beste dag. Ben gisteren in m'n proeftijd ontslagen. Heel bijzonder aangezien ik ze maandag net verteld had dat ik zwanger was..
Tuurlijk wordt het niet als reden gevoerd, maar iedereen kan 1+1=2 doen..
Om die reden mezelf meteen opgegeven voor mvm, dus ze komt vandaag langs en dan kan ik meteen mee doenSmile
Woensdag echo dag en hoop dan een kindje met een kloppend hartje te zien. Hopelijk mag ik dan over naar de verloskundigeSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 27-01-2017

HE meiden,

nee het is goed mis gegaan. 2 dagen echt vol gebloed met krampen daarna iets minder. Het heeft me wel meer gedaan dan dat ik misschien had verwacht.

Dat getwijfel van mij met me niet donkerdere worden testen klopte dus.

ik wens jullie het allerbeste


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-01-2017

Ah nee meis tochSad Wat ontzettend naar en verdrietig!!
Geef het de tijd om het een plekje te geven. Het is niet niks. En zoek steun bij mensen die er begrip voor kunnen tonen.
Je kan hier altijd je verhaal kwijt. Heel veel sterkte


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 27-01-2017

Aaah super klote Marijke, heel veel sterkte😘Ik voel het groeien dagelijks Poko, in het begin niet hoor en dan raakte ik behoorlijk in de stress. Dat was namelijk met de ma het enige teken dat het niet goed ging. Nu heb ik heel af en toe dat het me ineens benauwd, maar gelukkig dezelfde dag dan nog krampjes en steekjes en dan ben ik weer rustig. Spannend woensdag!! Hoe ver denk je dat je dan bent? Ik had de eerste echo met 6 weken en 1 dag en het enige wat je zag was een langwerpige streep met 3 flikkerende pixels op het scherm. Ik had aan mijn man gevraagd of hij het wou filmen, vond het heel fijn om het filmpje thuis rustig te bekijken. Bijna weekend ladies 😁


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 27-01-2017

Wat kloten dat je ontslagen bent zeg!! In welke branche werk je en tot wanneer mag je blijven?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Marijke1981 - 27-01-2017

dank je wel. ik merk in mijn omgeving dat je maar gewoon door moet gaan. Maar zo voelt het niet. Is echt een stukje rouwen ondanks ik nog niet zo ver was.
fijn om deze bevestiging te krijgen


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-01-2017

Helaas is de wereld idd zo van: dan was het kindje toch niet goed, dus dan is het maar beter dat het nu is misgegaan dan dat je nog verder was.
Snap echt niet dat mensen zulke dingen kunnen zeggen. Het is enorm kwetsend.
Je moet idd rouwen. Je hebt een bepaald beeld in je hoofd van hoe het over 9 maanden is en ineens valt dat weg.
Dat is niet niks.. Denk dat je dit alleen begrijpt als je het zelf hebt meegemaakt. Neem dus echt je tijd.
Bij mij kwam het rouwen pas na m'n tweede miskraam.. Toen ik niet zwanger mocht worden vanwege de onderzoeken die gestart werden..
Dus mijn advies: laat het verdriet toe en neem echt je tijd om dit te verwerken.

Ik werkte als assistent product manager van producten die op het laboratorium gebruikt worden. Kan ook als laborant aan het werk.
Zat nog in m'n proeftijd dus per direct nu thuis.
Dus nu maar meedoen aan MvM. Durfde ik eerst niet, maar ga er toch maar voorSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-01-2017

O en ik ben volgens eigen berekening nu 6 weken en 4 dagen..
Met 5 weken en 2 dagen een echo gehad en toen was er alleen nog maar een vruchtzak te zien..
Dus hoop dat ik niet weer veel wordt terug gezet.. Tot nu toe was dat geen goed teken als ik minder ver was dan ik dacht..


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 27-01-2017

Marijke wat verdrietig Sad neem idd je tijd om het te verwerken! Ik weet niet hoe het is maar geloof je meteen dat je moet rouwen! Je kunt altijd je verhaal hier kwijt!

Ow poko wat gemeen om je te ontslaanSad idd heel vreemd dat het gebeurd nadat je verteld hebt dat je zwanger bent! Mag eigenlijk niet maar als ze een andere goede reden hebben heb je geen poot om op te staan denk ikSad
Spannnend woensdag! Je krijgt gewoon een mooie echoSmile

Ik voel de groei ook niet elke dag hoor maar je ziet wel mijn buik groeien haha
Nog zo misselijk poko? Goed dat je meedoen voor mvm Smile

Wanneer mocht jij ook alweer spieken Lilly-Anna? Hoe voel jij je nu?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-01-2017

Misselijkheid is heel erg afgenomen. Hoef geen medicatie meer te slikken..
Ene kant wel fijn, maar andere kant geeft het wat onrust. Gelukkig duurt het niet zo lang meer tot het woensdag isSmile

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 27-01-2017

Ik had gelukkig heel veel begrip met de miskraam en werd me meer tijd gegeven om te herstellen dan ik zelf nodig vond. Tot aan mijn nieuwe zwangerschap werd er oprecht gevraagd hoe het met ons was en hoe we erin stonden, dit is achteraf voor mij een belangrijk proces geweest in het verwerken! Je bent hier van harte welkom om alles van je af te schrijven hoor!Ik hoop dat je volgende week een prachtige echo krijgt poko! Dan ben je alweer 7 weken. Ik zou voor de eerste 12 weken wel zelf zo'n echo apparaat in huis willen hahaha. Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken qua onzekerheden. Is het moeilijk om nieuw werk te vinden in jouw vakgebied poko? Hier een weekend vol verjaardagen, gezellig!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 30-01-2017

Dat is wel fijn zeg! Dat je zoveel steun kreeg!!
Ik bij m'n vorige baan ook echt niet. Had niet zwanger mogen worden etc werd er gezegd.
Dat was wel echt heel moeilijk. Echt veel succes op werkgebied is er afgelopen jaar niet..
Dus een zien wel of het lukt om weer aan de bak te komen. Tot nu toe nog niet echt geschikte vacatures gezien.
Qua lab werk is er wel wat, maar dat is wel flink ver weg. En wil nu wel wat dichter bij huis werken.
Helemaal met de kleine op komst.

Hier een heerlijk weekend gehad. Ook vol met verjaardagenSmile Hebben jullie het ook leuk gehad?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 31-01-2017

Heel veel succes morgen poko! Hoe laat mag je?

Lilly-Anna wanneer mag jij weer spieken? Ook ergens deze week toch?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 31-01-2017

Om 14.10. Ben echt heel benieuwd. Word wel een beetje onrustig, haha
Hoe is het met jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 01-02-2017

Het is zoiezo heel spannend helemaal in jouw geval! Ga voor je duimen dat je een mooie echo krijgt! Heel veel succes!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 01-02-2017

Ik heb nog een angel sound liggen van vorige zwangerschap! Dacht net eens even luisteren of ik iets hoor! Had hem meteen gevondenSmile zo moooooi! En weer even gerustgesteld haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 01-02-2017

Wel fijn zo'n angelsound. Kan je idd weer even jezelf geruststellenSmile

Hier een goede echo gehad vandaag!! 7 weken nu, dus helemaal tevreden. Had zelf 7.2 in gedachten, dus 7 weken is dikke prima.
Mochten ook meteen het hartje horen, zo mooi om te horenSmile
Morgen de verloskundige bellen om me daar in te schrijvenSmile
Hopelijk blijft dit kleintje bij ons!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Wietskee - 01-02-2017

Poko super dat alles goed gaat!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 01-02-2017

Super poko!
Lekker genieten nu!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-02-2017

Dank je wel damesSmile

Denk dat het genieten nog niet zo gaat lukken.. Ben nu vooral vol spanning: gaat het dit keer wel goed?
Maar ik probeer er zeker op te vertrouwen dat het ons dit keer wel gegund is.
Vandaag de verloskundige bellen en hopelijk mag ik dan binnenkort weer voor een echoSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-02-2017

Ja snap je wel poko! Voor nu is alles goed en ze houden je goed in de gaten dus probeer er toch van te genieten! Het gaat gewoon goed komen deze keer!!!

Hier doen de verloskundige rond de 8 weken de eerste echo dus mss mag je volgende week weer spiekenSmile

Zometeen met mijn zoontje proberen een tekening te maken! Mijn broer is vandaag jarig! Altijd wel leuk een tekening van neefje voor oom!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-02-2017

Gefeliciteerd met je broer! En leuk dat je samen met je zoontje wat gaat tekenen. Zeker leuk om te krijgen. En om dan later weer terug te zienSmile

Ik mag volgende week inderdaad weer spiekenSmile 9 februari om 15.10. Erg fijn!!
Had morgen ook gekund, maar dat vond ik wel heel vroeg.

Veel plezier vandaag!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 02-02-2017

Heee ladies, sorry voor mijn afwezigheid maar heb nogal een drukke week. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad poko!!! Super blij voor je! Hier vanmorgen de termijnecho gehad. Ik ben 10 weken en 4 dagen en uitgerekend op 27 augustus. De baby was heeel fanatiek aan het zwaaien en aan het wiebelen en trappelen, wat fantastisch om te zien!!! Helemaal verliefd. 16 feb nekplooimeting en dan ook gelijk de uitslag, spannend! Ik vlieg dit weekend naar malta voor stagebegeleiding, hopelijk lekker in het zonnetje genieten! Alvast fijn weekend dames


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-02-2017

Fijn Lilly-Anna Smile allemaal mooie echo gehad hierSmile
Oww lekker malta dat wil ik ook wel haha veel plezier!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-02-2017

Hallo danes!
Leuk weekend gehad?
Hoe was malta geweest Lilly-Anna? Lekker weer gehad?

Hier veel verjaardagen gehad en gister naar binnenspeeltuin geweestSmile
Sinds paar dagen ook weer helemaal fit gelukkig! Hoe voelen jullie je?

Vandaag onze kleine man inentingen gehad Sad zo zielig! Hopen dat hij er niet al te ziek van gaat worden!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-02-2017

Wat fijn dat je echo goed was lilly-Anna!! Hoe was Malta?
Wat heerlijk dat je daar heen mocht!!

En wat fijn dat je je wat beter begint te voelen Cindy! Lijkt me heerlijk om het eerste trimester door te zijn. Nog 4 daagjes en dan is het voor jou zover.

Hier ben ik sinds gisteren medicatie vrij.. Maar om nou te zeggen dat ik er heel blij van word..
Ben weer heel de tijd misselijk en kan met moeite eten..
Snap niet zo goed waarom de huisarts wil dat ik al afbouw. Dus donderdag maar aan de verloskundige vragen wat zij wijsheid vind..

Gisteren een groot feest gehad van m'n ouders. Die waren 40 jaar getrouwd.
M'n neefje van 2 kwam een aantal keer uit zichzelf naar me toe om opgetild te worden.
Zo schattig. En dit terwijl hij dit bij anderen niet doet. M'n schoonzus zei: hij voelt vast dat je een baby bij je draagt..
Zou het?Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-02-2017

Gefeliciteerd en wat bijzonder 40 jaar getrouwd! Hoor je tegenwoordig niet vaak meer!
Ahh wat lief van je neefje! Mss voelt hij het idd aan Smile
Vervelend dat je nog beroerd ben en wat raar dat je af moet bouwen als je echt nog misselijk word zonder!

Jaa nog 4 dagen en dan de 12 weken gehaald! Al maak ik me na de laatste echo niet meer zo druk! Gynaecoloog zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dus dat gaan we ook niet doen! Het voelt ook gewoon goed Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 08-02-2017

Hee ladies, ik ben er weer. Brr wat is het hier koud! Malta was echt geweldig en het was zo leuk om de leerlingen weg te brengen en ze aan het werk te zien in de winkels daar. Helemaal trotsBig Grin. Vanavond de intake van moeders voor moeders gehad. Er was iets niet goed gegaan met de eerste aanmelding en kon nog net 4 weken deelnemen.

Wat bijzonder van je neefje poko! Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Morgen heb je een afspraak met de verloskundige toch? Benieuwd wat ze zegt.

Hoe gaat het met je zoontje cindy, nog last gehad van de inentingen?

Moeders voor moeders is vanavond geweest en ik kan nog net meedoen. De vorige aanmelding was niet goed gegaan dus blij dat ik nog iets kan doen.

Volgende week donderdag de combinatietest, gaan jullie dit ook doen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 08-02-2017

Haha ja koud hier he! Fijn dat je het leuk hebt gehad! Wat voor werk doe je?

Deze inenting kunnen ze pas 8 tot 10 dagen later wat last van krijgen dus nog even afwachten!
Combinatie test doen wij niet hebben geen verhoogd risico en het is altijd welkom!

Succes morgen poko!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 08-02-2017

Zie dat ik in mijn post 2x over moeders voor moeders begin hihi, ben zooooo warrig!
Ik ben docent en buitenlandse stage coordinator bij een roc, afdeling detailhandel. Ben echt dol op mijn werk!
Ik hoop dat het goed blijft gaan met je zoontje, vind het altijd zo zielig als ze ziek zijn.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 09-02-2017

Hey meiden! Hier alles goed. Kindje lag precies op schema en mogen volgende week weer spieken.
Hele fijne verloskundige.
Vandaag ook een sollicitatie gehad en ook dat ging volgens mij wel goedSmile
Lekker dagje dus!!

Hoe is het met jullie?

Goed dat je mee doet aan MvM lilly-Anna. Ik doe ook al 2 weken meeSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-02-2017

Fijn dat alles goed is pokoSmile en ook heel fijn dag je volgende week weer magSmile nu lekker genieten dan!

Leuke baan lilly-Anna zo kom je nog eens ergensSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 13-02-2017

Net weer een mooie echo gehad! We zijn weer helemaal goedgekeurd Smile
6 maart weer spieken!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 13-02-2017

Wat fijn Cindy!! En de 12 weken voorbij! Lekker genietenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 15-02-2017

Lilly-Anna succes morgen met combinatie test! Krijg je ook een echo?

Wanneer mag jij weer poko?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 16-02-2017

Bedankt!! De zenuwen beginnen hoog op de lopen. Nog 3 uur lesgeven en dan mag ik!
Ik zal proberen weer iets vaker op het forum te posten, zo onwijs druk geweest de laatste weken! Echt super fijn dat het bij iedereen zo goed gaat!!!! Ik laat jullie de uitslag weten.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 16-02-2017

Ik mag vandaag om 17 uurSmile Ben heel benieuwd hoe het met de kleine gaat.
Als ons kindje goed gegroeid is en nog leeft dan heeft het de tweeling ingehaald.
Dus hoop echt op een goede echoSmile Dan richting de termijn waarop ons eerste kindje overleed..
Net nog de wc geknuffeld, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet goed gaat met de kleineSmile

Spannend lilly-Anna!! Wij geen geen combinatie test doen..
Ons kindje is sowieso welkom en zo'n kansberekening kan soms alleen maar onnodige onzekerheid geven..
Hopelijk bij jullie gewoon een goede uitslag!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 16-02-2017

Succes poko! Je krijgt gewoon een mooie echo Wink geloof wel dat het spannend voor je is!
Misselijkheid is niet fijn maar is wel een goed teken! Mij stelde het wel wat gerust!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 16-02-2017

Hier was alles goed!!! Mooie scores en geweldige beelden gezien. Kindje was mooi aan het rekken en trappelen😍. Hoe is het bij jou gegaan poko?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 16-02-2017

Fijn Lilly-Anna! Lekker van genieten! Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-02-2017

Wat fijn lilly-Anna!!

Hier ook een mooie echo gehad. Kindje bewoog in het begin, zo leuk!
Wel wat bruin verlies gehad gisteren.. Dus even afwachten hoe het de komende weken gaat.
Kan me niet voorstellen dat het nog mis gaat, maar bij m'n vorige zwangerschappen was het geen goed teken..
Donderdag weer kijken, dus dat is wel heel fijn!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-02-2017

Fijn dat je een goede echo hebt gehad poko! Vervelend van bruin verlies! Kan ook nog innestelings bloed zijn! Snap dat je je beetje zorgen maakt! Kon de verloskundige niks zien van oud bloed? Vorige zwangerschap zag ze ook bloed zitten tijdens echo en zei dat ik niet moest schrikken als dat nog eruit kwam!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-02-2017

Nee kon ze niet zien.. En omdat bij m'n vorige zwangerschappen dit ook nooit duidelijk geworden is, blijft het nu afwachten.
Toen ook gewoon goede echo's tot het hartje er ineens mee stopte. Dus het blijft gewoon spannend nu..
Hopen dat dit gewoon een positieve ervaring wordt en het goed blijft gaan.
Om die reden heel blij dat we donderdag weer mogen spiekenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-02-2017

Idd spannend nu dan! Fijn dat je donderdag weer mag!
Bruin verlies hoeft niet altijd slecht te betekenen! Ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-02-2017

Hoe gaat het dames? Polo nog bloedverlies gehad?

Hier is de buik nu goed aan het groeien kan mijn eigen broeken nog maar net aan haha van het weekend mijn positiekleding maar is van zolderhalen 😊


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 23-02-2017

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad poko!!
Vandaag mag je weer even kijken toch? Heel spannend!
Vandaag met mn zus ( 8 dagen langer zwanger) naar de 9 maanden beurs, super veel zin in!
Ik heb al een tijdje de zwangerschapsbroeken aan, ik kreeg buikpijn van mijn gewone broeken en zat vaker met de knoop open dan dicht haha. Ik denk ook niet dat ik het na de vakantie verborgen voor mijn leerlingen kan houden, maar dat hoeft nu ook niet meer.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 23-02-2017

Leuk 9 maanden beurs! Ben er vorig jaar geweest!
Dat is al snel positie kleding al aan! Vorige zwangerschap kon ik tot de 20 weken mijn eigen broeken nog aan! Nou heb ik van mezelf geen maatje 36 mss scheelt dat haha

Succes vandaag poko!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 23-02-2017

Hey meiden!!

Hier gaat alles goed hoorSmile De kleine doet het super!! Vandaag de definitieve termijn bepaald en dit komt precies overeen met wat ik dacht, dus ben helemaal blijSmile
Hebben meteen de nekplooimeting gepland voor 10 maart en 9 maart gaan we naar België voor de NIPT test. Kunnen we meteen het geslacht laten bepalenSmile
Wordt ineens veel echter zo, hihi.
Eerst nog volgende week weer spieken, maar ben al helemaal verliefd.
Bewoog goed en je kon de kaaklijn al zien. Kindje deed ook even de armpjes voor het hoofd. Super cute.

Wat knap dat je nu pas positiekleding aan hoeft Cindy!! Hier al vanaf week 7Tongue
Maar mijn darmen staan dan ook vol op spanning. Die vinden de hormonen maar niksTongue

Veel plezier op de 9 maandenbeurs Lilly!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 23-02-2017

Super poko! Gaat helemaal goed komen met jullie kindje!
Waarom laten jullie test in België doen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-02-2017

Is goedkoper.. En in Nederland komen wij niet in aanmerking om deze te doen..
Ik wil geen combinatietest doen.. En met de nipt test kan je meteen laten bepalen wat het geslacht van het kindje isSmile
Voor ons is het maar anderhalf uur rijden, dus valt heel erg meeSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 24-02-2017

Ah oké! Ja die testen zijn best prijzig! Vind eigenlijk niet normaal iedereen die dat wilt moet dat eigenlijk kosteloos laten doen! Waar testen ze met de nipt nog meer op? Ben niet zo thuis in die testen allemaal haha

Zometeen met zoonlief nog even op pad voor een carnaval outfit! Doen jullie ook aan carnaval of zitten jullie boven de rivieren haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-02-2017

Dat klinkt leuk! Wat voor outfit ga je voor hem scoren?
Ik woon boven de rivieren:p Vriendinnen van mij vieren het wel regelmatig, maar ik heb het eigenlijk nog nooit gevierd.
Maar ik geloof zeker dat het een mooi feestje isSmile

Met de nipt test testen ze op trisomie 21, 13 en 18.. hetzelfde als bij een combinatietest.
Alleen is de nipt test op DNA niveau en daarmee geen kansberekening. Ook erg betrouwbaar.
Mocht er op andere chromosomen iets aan de hand zijn dan wordt dat ook vermeld.
En dat in combinatie met de geslachtsbepaling gaf voor ons de doorslag het gewoon te doenSmile
We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal in orde is, maar toch fijn om daar echt bijna zeker van te zijnSmile

Heel veel plezier met carnaval. Ga je het elke dag vieren? Of alleen het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 24-02-2017

Ah zo ja altijd fijn om meer zekerheid te hebben!
Wij gaan er gewoon vanuit dat het goed zit en als er echt iets mis is kunnen ze het op de echo's ook wel zien denk ik!

Heb een varkenspakje voor hem haha zoo schattig! Varken is de mascotte van ons dorp dus is wel grappig!
Ik ga zelf alleen zondag met vrienden is ook optocht enzo!
Carnaval is nogal een zuipfestijn dus denk dat ik 1 dag aan de spa wel genoeg vind! Normaal ga ik wel 3 dagen maar dit jaar even rustig aan!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Semmie - 24-02-2017

Breekt in: miv april dit jaar wordt de nipt ook in nl een standaardtest ter vervanging van de combinatietest.
Alleen geslachtsbepaling wordt daarin volgens mij niet meegenomen.

Fijne zwangerschap allemaal!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-02-2017

Dat klopt idd.. Maar april is een beetje ver weg, ben nu al ruim 10 wekenSmile
Ben niet zo'n geduldig type:p

Schattig als varkentje!! Doet me meteen aan knorretje denkenSmile
Kan me voorstellen dat 1 dagje carnaval voldoende is. Al kan je dan wel al die dronken lui uitlachen.
Hopelijk blijft het dit prachtige weer!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-03-2017

Hier weer een goede echo gehadSmile
Volgende week nipt test en de nekplooimetingSmile

Hoe is het met jullie dames?
Nog een leuke carnaval gehad?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-03-2017

Super poko! Smile

Carnaval was leuk! Zoontje snapte er niks van als die wagens en kleuren en muziek en rare mensen allemaal haha

Ik mag maandag weer even spieken! Ik denk dat ik de baby sinds paar dagen ook al af en toe voel Smile herkende het meteen van vorige keer!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-03-2017

Jij mag nog wel vaak spieken.. Hoe kan dat?
Bij mij zit er nu 4 weken tussen..
Of is het inmiddels alweer 4 weken geleden?

Mooi dat de carnaval geslaagd was. Volgend jaar zal je het met 2 Kids gaan vieren. Hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-03-2017

Zit nu 3 weken tussen! Ik sta bij gynaecoloog onder controle omdat ons zoontje een te laag geboortegewicht had gaan ze het nu goed in de gaten houden! Echo is dan ook niet zo lang en uitgebreid als bij verloskundige! Even snel kijken alles meten en klaar laatste keer duurde het nog geen minuut haha maar wel fijn om zoveel te spieken natuurlijk


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 05-03-2017

Fijn dat je om de 3 weken even mag kijken Cindy. Ik heb over 2weken een pretecho, vond dat er tussen de 12 en 20weken wel heel veel tijd zat hihi. Je bent bijna 12 weken poko!! Lukt het al iets beter om te ontspannen?
Ik moet toegeven dat ik door de fb groep deze pagina snel vergeet, terwijl ik het wel leuk vind om mee te lezen en te schrijven. Kan je een mailtje of een melding krijgen als iemand gereageerd heeft?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 05-03-2017

Je denkt dat je de baby al voelt cindy? Wat voel je dan? Ik heb af en toe kriebeltjes onder in mijn buik, maar weet niet of dat de baby is