Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend aug/sept 2017!!! (/thread-8511.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 05-03-2017

Volgens mij kan je wel ergens instellen dat je melding krijgt maar waar weet ik niet!

Ja soort druk onder in buik alsof iets zit te draaien haha geen schopjes ofzo


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 05-03-2017

Wat fijn dat je nu iedere 3 weken mag spieken Cindy!!
Veel plezier morgen!

En leuk lilly-Anna. Zo'n pretecho! Snap heel goed dat je die gepland hebtSmile

Morgen 12 weken.. Vandaag had ik het wel even moeilijk. We hebben de kraamzorg aangevraagd..
En dat was toch wel echt een stap.. Tijdens de eerste zwangerschap moest ik zoveel annuleren toen het mis ging..
Maar moet er gewoon vanuit gaan dat het allemaal goed gaatSmile
Had wel even een emo momentje.. Zullen de hormonen wel zijnWink


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 05-03-2017

Snap.dat dat grote stappen zijn poko! Hormonen in.combinatie met wat je mee.hebt gemaakt! Maar positief blijven elke stap is er weer een verder en dat betekend dan dat het goed gaat! Op naar de volgende stap!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 05-03-2017

Ik heb het gevonden, bovenaan de pagina staat discussietools en kan je het aanvinken, dan krijg je een mailtje. Ik moet de aankomende week ook de kraamhulp aanvragen en bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo. Ik snap als geen ander je uitstelgedrag.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-03-2017

Hoe was je echo Cindy?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-03-2017

Heb om 2 uur afspraak! Vanmorgen bij verloskundige geweest en even naar het hartje geluisterd! Was weer mooi! Baarmoeder is nu ook flink aan het groeien!

Zometeen weer even spieken! Heb er zin in!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-03-2017

We zijn weer helemaal goed gekeurd Smile baby was druk aan bewegen armpjes boven hoofdje aan het strekken enzo hihi

3 April 20 weken echo!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-03-2017

Jeej!! Super goedSmile

Hier vandaag al heel de dag een groeiende baarmoeder. Heerlijk gevoel is dat tochSmile
Heb lekker een pyjama dag vandaag, hihi.
Hopelijk morgen ook weer mooi weer, want dan ga ik zeker wel naar buiten!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-03-2017

Haha lekker een pyjama dag je!
Fijn he dat je voelt dat er iets gaande is in je buik Smile en vandaag 12 weken poko! Al denk ik dat jouw mijlpaal mss een weekje verder ligt!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-03-2017

Voelt soms wel gek hoor.. voorbij de 12 weken zijn..
Voel nu m'n baarmoeder wel elke dag, dus dat is een goed tekenSmile
Maar andere kwaaltjes worden minder.. Dan maakt dan soms toch wat onzeker ofzo..
Het besef: dit kindje komt er echt, moet nog even landenSmile
Kan ook echt niet wachten tot ik het voel bewegen. Lijkt me zo heerlijk!!

Morgen naar België en vrijdag de nekplooimeting. Vind het toch wel spannend hoor.
Al zei de verloskundige vorige week dat alles er goed uit zag. Weet niet in hoeverre zij naar deel nekplooi kijkt, maar tochSmile

Nu ook bedenken wat we willen qua opvang. Wel lastig nu we niet weten wanneer ik een baan heb..
Dus ik denk gewoon inschrijven bij een kdv.. en desnoods annuleren en hopen dat zodra ik een baan heb we terecht kunnen bij een kdv of gastouder..
Want opvang betalen terwijl ik thuis zit, zit er financieel echt net in.

Hebben jullie al gekeken voor opvang?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 08-03-2017

Het is wel normaal dat je kwaaltjes minder worden poko het hcg hormoon gaat weer zakken nu!

Idd lastig voor opvang kijken als je niet weer hoe je met werk zit! Zit er wachtijden op opvang? Ik heb geen idee hoe dat gaat en hoe je het t beste kan doen hier doen mijn moeder en schoonmoeder allebei op passen waar ik echt heel dankbaar voor ben het scheelt ons heel veel geld zo!

Krijg je morgen ook meteen uitslag? Spannend maar t zal vast wel goes zitten Smile
Hier is buik enorm aan het groeien laatste week haha vorige week zag je nog niks en nu kan ik hem echt niet meer verbergen Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-03-2017

Dat is wel heel fijn zeg!!
Mijn ouders willen niet oppassen voor vast. Tuurlijk wel af en toe een dagje.. Maar verder niet.
Schoonouders wonen te ver weg. Wij in Utrecht en zij in Sneek..
Dus dat is ook niet echt een optie.
Volgens mij zijn er hier in Utrecht wel wachtlijsten.. Maar denk dat we gewoon de situatie uitleggen en dan zien we wel hoe en wat..

De uitslag van de nipt test zal binnen 21 dagen bekend zijn.. Meestal binnen 10 dagen.
Dus daar moeten we even geduld voor hebbenSmile

Wat leuk dat je buik al begint te groeien!! Je gaat ook al richting de 20 weken. Bijna op de helft!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 08-03-2017

Spannend poko, dan weet je ook bijna wat het geslacht wordt! Natuurlijk niet dat, dat het belangrijkste is, maar wel erg leuk! Mijn ouders willen ook niet voor vast oppassen en mijn schoonmoeder past al 1x in de 2 weken op mijn neefje, weet niet of ze er nog een dag bij wil hebben. Wij moeten nog even uitzoeken of een kdv of gastouder beter bij ons past. In twente gelukkig geen wachtrijen,. Vanaf 12 weken werden de kwaaltjes bij mij ook minder poko. Ik moeat wel oppassen dat ik niet gelijk te gek ging doen, want dan kwam de man met de hamer snel langs en was ik weer super moe. Kan het nu wat beter doseren en blijf gewoon de hele dag wakker van 7 tot 11 😁:-|.
Nog 1 dag werken en dan lekker weekend


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-03-2017

Hoe is de nekplooimeting gegaan poko?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 09-03-2017

Lekker weekend lilly-Anna!! Ja merk ook dat als ik minder lang slaap en actief doe, ik ook snel weer kokhalzen. Haha
Ben heel benieuwd naar de uitslag. Of m'n gevoel kloptSmile

Lief dat je er naar vraagt Cindy!! Ik heb de nekplooimeting morgen. Ben wel een beetje zenuwachtig.
Ook al is de kans super groot dat het gewoon goed is.. Denk dat veel mama's die onzekerheid wel even voelen.
Het is toch een spannend moment.
Vandaag naar België geweest voor de nipt test. Uiteindelijk 5.5 uur weggeweest voor 10 minuutjes bij de arts..
En dan was ik nog lang bij de arts:p Ik ben namelijk heel lastig te prikken..
Geef m'n aderen eens ongelijk:p Dus het duurde even voor er een buisje bloed gevuld kon worden.
Uiteindelijk heeft ze in een ader in m'n hand moeten prikken.. Zo'n drama waren de aderen in m'n elleboogholte. Haha
Nu geduldig wachten op de uitslagSmile

Hebben jullie mooie plannen voor het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-03-2017

Ow sorry verkeerd gelezen!
5.5 uur das best lang haha maar dat heb gehad nu wachten op uitslag!
Oei vervelend dat prikken allemaal! Hou daar niet zo van haha
Succes morgen!

Ik ga zondag met mijn schoonzusje naar een baby en kinder beurs hier in het dorp is kijken of ze nog wat leaks hebben Wink en kijken of ze een fietsstoeltje voor achter op hebben kan ik weer lekker fietsen met de kleine man hij is te groot om nog voor op te kunnen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-03-2017

Dat is een leuk vooruitzicht. En als het zulk weer blijft, Heerlijk!!

Hier was de nekplooi goed. 1.59 mm. Dus kunnen met een gerust hart op de uitslag van de nipt wachtenSmile
Kindje was alweer 6.6 cm. Wat gaat het hard! Nu 3 weken wachten tot ik weer een controle heb.
Voor het eerst dat ik zolang moet wachten, hihi.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-03-2017

Super poko Smile Ben blij voor je! Lekker genieten nu!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-03-2017

Dat genieten gaat langzamerhand steeds meer lukken.
Dit kleintje gaat er gewoon echt komen. Zo bijzonder ook om te zien dat het al echt een mensje is!

Voel je je goed?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-03-2017

Jaa echt bij zonder die echos in de eerste weken je ziet dan steeds zo veel verschil!

Ik voel me echt top! Weer helemaal de oude! En nu ook heerlijke weer dat helpt ook wel mee haha
Jij nog plannen voor het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 11-03-2017

Wat fijn dat je je zo goed voelt!! En het is zeker mooi weer!! Hopelijk dit weekend ookSmile

Wij gaan vandaag denk ik oriënteren voor de opvang.. Kan ik maandag informeren om te gaan kijken oid..
En morgen komen m'n ouders eten. Die zijn 4 weken op vakantie geweest, dus ze zullen wel een boel te vertellen hebbenSmile
Veel plezier morgen!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 11-03-2017

Gezellig! Veel plezier morgen!! Waar zijn ze op vakantie geweest?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-03-2017

Ze zijn naar curaçao, Aruba, bonaire en sint Maarten geweest.
Ben wel jaloers hoor. Steeds die fotootjes hihi.

Maar wat is het weer hier ook prachtig. Hopelijk heb je het ook naar je zin op de beurs!!

Ik heb vannacht toch naar gedroomdSad de baby was overleden. Bah. Had nu graag gehad dat ik de baby al kan voelen bewegen..
Gewoon als geruststellingSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-03-2017

Dat klinkt als een heerlijke vakantie! Daar ben ik wel jaloers op haha

Dat zijn vervelende dromen Sad had ik vorige zwangerschap veel last van! Gelukkig zijn her maar dromen en niet echt!

Beurs was leuk alleen ontzettend druk! Wat leuke broekjes en een nijntje laptop gescoord Dani is helemaal weg van nijntje!
Nu lekker genieten van het zonnetje Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-03-2017

Dat geloof ik graag.. Dat het druk was.
Maar leuk dat je wel een beetje geslaagd bent. Nijntje is zo leuk!!
Denk dat ik een nijntje mama ben, hopelijk vind de kleine het ook leukSmile

Heerlijk he? Die zon!! Gaan zo ook even wandelen met het hondje. Is van mijn ouders en we passen vanmiddag op.
Komen ze vanavond eten en nemen hem daarna weer mee.
Geniet van de zon!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 15-03-2017

Hoe was het etentje poko?
En nog wat wijzer geworden kwa opvang?

Lilly-anna hoe gaat het bij jouw?

Ik vind het deze keer zo ontzettend snel gaan! Voel me af en toe beetje schuldig dat ik er nu minder mee bezig ben omdat het nu veel drukker is met een dreumes in huis!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 15-03-2017

Schuldig hoef je je echt niet te voelen hoor. Al snap ik het wel.. Maar je aandacht ligt nu eenmaal bij je zoontje.
Wel een fijn idee dat het snel gaat toch?

Etentje was wel gezellig. Kregen ook een cadeautje voor de kleine. Ons eerste cadeautje voor deze uk.
Ben momenteel mega verkouden en hoest soms echt de longen uit m'n lijf..
Maak me soms wel een beetje zorgen.. Ook omdat ik deze week m'n baarmoeder wat minder voel groeien..
Maar dat zal wel per week verschillen..
Dinsdag controle. Afspraak is vervroegd vanwege centering pregnancy. Duurt dan 2 uur met andere moeders die ongeveer net zo ver als ik zijn.
Dus dat is wel erg leuk!! En vind het niet erg dat ik wat sneller op controle magSmile

Wat is het toch mooi weer!! Net op het fietsie vond ik echt niet ergBig Grin


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 15-03-2017

O en opvang zijn we nu mee bezig. Hebben 2 kdv's aangeschreven en gaan daar op visite. Ook even de mogelijkheden bespreken..
Ook bij 2 gastouderbureaus aangemeld. Heb al een gastouder benaderd die in ieder geval open staat voor een ontmoeting.
Had haar al ingelicht van onze situatie, maar ze wil ons gewoon ontmoeten. Dus dat is fijnSmile
We zien wel hoe het loopt. Hebben nog even de tijdSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 15-03-2017

Centering pregnancy heb ik veel voorbij zien komen maar weet niet wat het precies in houd!
Wij doen deze keer geen cursus vorige keer wel gedaan maar heb al een bevalling gehad dat is genoeg cursus geweest Wink
Fijn dat je op gesprek mag komen weet je dadelijk iig iets meer!

Idd heerlijk weer heb alleen helaas middagdienst deze week dus kan er niet zoveel van genieten Sad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 16-03-2017

Oei middagdienst is idd niet fijn met dit mooie weer!!
Hopelijk volgen er nog meer van dit soort mooie dagen.

Centering pregnancy is geen cursus, maar meer een groep van zwangeren die zelf hun controles mogen doen.
Van 19.30 tot 21.30 ben je dan daar. In het begin zal je privé bij de vk komen. Hartje kan je dan horen en je buik wordt gevoeld.
En daarna gaan we zelf wegen, bloeddruk meten en urine afnemen. En je hebt dan meer tijd om vragen te stellen en problemen aan te kaarten.
Je leert zo andere moeders in spe kennen.. Dus dat is ook wel heel leuk.
Ben heel benieuwd.

Weet nog niet of ik wens cursus ga doen.. Kan me voorstellen dat je het na een bevalling niet meer nodig hebt.
Dan heb je immers al ervaren hoe het is!!

Hoe is het met jou lilly-Anna?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 16-03-2017

Haha dacht dat het een soort van cursus was! Maar dat klinkt wel gezellig!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-03-2017

Waaaaaaaah!! Nipt test was helemaal goed!!
En we krijgen een meisje!!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-03-2017

Wat goed poko!!! Een meisje leukSmile wat heb je de uitslag snel zeg! Ben blij voor jeSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-03-2017

Ja echt fijn dat de uitslag er zo snel is!!
8 dagen na het bloedprikken. Ideaal!
Volgende week een feestje waar we het geslacht gaan onthullenSmile

Kan niet wachten!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Wietskee - 18-03-2017

Gefeliciteerd poko!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 18-03-2017

Dank je wel Wietskee!! Hoe gaat het met jou?
Alweer over de helft. Wat gaat het hard!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - sjoeke87 - 18-03-2017

Breekt even in *
poko ontzettend gefeliciteerd met jullie aankomende Girl!❤
Wat gun ik het je ! Geniet ervan!

* breekt weer uit


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Wietskee - 20-03-2017

Gaat erg snel inerdaad!
Mijn man heeft zaterdag voor het eerst een schopje gevoelt! zo speciaal!

Als de rest netzo verloopt als tot nu toe, dan hebik geen klagen!

Jij bent over de gevarenzone heen!! super!! hoe gaat het met werk zoeken?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-03-2017

Dat lijkt me echt een heel bijzonder moment!! En wat fijn dat je je zo goed voelt!!

M'n banenjacht gaat niet heel goed. Zodra ik vertel dat ik zwanger ben, is m'n kans 0%..
Maar ach, komt na m'n bevalling zeker wel goedSmile Dus nu gewoon proberen te genieten van m'n zwangerschapSmile
Ben nog wel wat onzeker, maar gezien m'n geschiedenis is dat denk ik niet zo gek.
Ik hoop dat ik wat meer kan gaan ontspannen als ik de baby echt wat meer ga voelen.
Nu voelt het nog als hele lichte kieteltjes/plopjes..
Morgen een jaar geleden dat we te horen kregen dat ons eerste kindje overleden was.. En morgen ook controle van deze kleine meid.
Dus een beetje een dubbel gevoel voor morgen. Maar ik denk dat ik tranen van geluk krijg als ik het hartje van onze meid hoorSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 21-03-2017

Hoe was je controle poko? Beetje dubbele dag lees ik?

Lilly-anna alles goed met jouw??


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 22-03-2017

Had het gisteren wel moeilijk. Maar uiteindelijk de dag hartstikke positief afgesloten.
De kleine maakt het goed. Baarmoeder was goed gegroeid en bevindt zich al 1 cm onder m'n navel.
Hebben het hartje gehoord. Leek wel een galopperend paard haha.
Dus super fijn. Leuke meiden ook in de groep.

Strakjes wel even de huisarts bellen ivm hoge bloeddruk. Steeds als je bij de vk ben dan is die hoog.
Hier thuis wel netjes, dus heel veel zorgen maak ik me niet. Maar wil wel dat m'n huisarts op diepte hoogte is.
Zelfzorg is nooit goed:p

Hoe is het met jou? Lekker weekend gehad?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-03-2017

Bloeddruk wel ff goed in de gaten houden ja! Fijn dat de kleine het goed doetSmile

Is jouw baarmoeder al zo groot ja? Bij mij komt hij nog niet zo hoog!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 22-03-2017

Ja ik vond het ook bijzonder. Maar m'n baarmoeder kwam met 9 weken al iets boven m'n schaambeen uit..
Dus denk dat ie gewoon snel omhoog komt ofzo.. Geen idee..
Verloskundige zei er verder niks van.. Dus zal wel goed zijn, denk ik..

Morgen telefonisch consult met de huisarts. Dan heb ik het maar gemeld. Kunnen het maar beter in de gaten houdenSmile
Kan wel een strippenkaart kopen zo vaak ik contact heb met de huisarts. Haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-03-2017

Ja het is bij iedereen natuurlijk ook verschillend hoe de baarmoeder gaat groeien en hoe die ligt enzo! Zal vast wel goed zijn!

Ik Had met vorige zwangerschap ook steeds te hoge bloeddruk moest paar dagen elke dag mijn bloeddruk laten meten bij de huisarts uiteindelijk zakte hij weer netjes! Rest van de zwangerschap hebben ze het goed in de gaten gehouden en uiteindelijk met 39.4 weken ook ingeleid ivm te hoge bloeddruk!

Begin met beetje zorgen te maken over Lilly-anna! Al tijdje niks meer gehoord! Maar hopen dat ze het gewoon druk heeft!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 22-03-2017

Kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn navel lager zit dan de jouweSmile

Nu geen last van een hoge bloeddruk?
Ik hoop gewoon dat ik niet weer naar de gynaecoloog hoef.. Vind ik toch minder leuk..

Ja vraag me ook af hoe het met lilly-Anna is.. Maar misschien gewoon druk op die Facebook pagina..
Hopelijk laat ze snel wat horen..


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-03-2017

Haha ja dat kan ook nog!

Nee tot toe is mijn bloeddruk steeds netjes!

Nee op de fb pagina is ze ook niet actief zover ik kan zien!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-03-2017

Ze is wel al heel lang stil.. Hoop dat er niks aan de hand is..

Wij gaan zondag de families bekend maken welk geslacht ons kindje heeft.
Hebben kraskaarten gekocht waarop ze kunnen raden welk geslacht het kindje heeft.
Ben heel benieuwd naar de reactiesSmile

Ga jij nog wat leuks doen het weekend?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 24-03-2017

Oww spannend! Laat je weten hoe ze reageerde?
Ik heb een tijdje geleden ook gezocht naar manieren om bekend te maken en zag de kraskaarten ook voorbij komen! Erg leuk!

Wij moeten nog tot 3 April wachten dan weten we het geslacht maar denk dat we het voor ons zelf gaan houden!! Hier zal ik het wel laten weten hoorWink

Ik ben vandaag heel de dag op pas geweest met zoontje! Was lekker dagje vrij! Zijn naar binnen speeltuin geweest en de geitjes brood wezen brengen en nog wa kleine speeltuintjes hier in het dorp geweest het was heerlijk weer!
Rest van het weekend niet echt plannen! Genieten van het mooie weer zoiezo!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-03-2017

Wat heerlijk zeg!! Kinderboerderij is altijd leuk!! En dan ook nog eens dit mooie weer erbij!!

Wij hebben vandaag een setje kleding en rompertjes gekocht voor de kleine meid!! Wordt wel steeds echter zoSmile
Helemaal leuk.
Ik laat zeker weten hoe het gegaan isSmile Eerste cake heb ik net gebakken. Daar bovenop dan roze en blauwe hagelslag.
We hebben blauw en roze drinken. Allemaal gezonde hapjes en natuurlijk ook nog mini tompouchen en soesjes.
En snoep in het roze en blauw. Slingers blauw en roze en ballonnen. Denk dat het goed isSmile
Heb er zin inSmile

Ook een onwijs leuk jurkje gekocht. Zie buikfoto'sBig Grin

Man wat is het toch mooi weer! Wordt er helemaal blij vanSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-03-2017

Dat komt helemaal goed zondag!

Mooi jurkje Smile mooi buikje ook al!!

Ja is echt genieten dit weer! En het word komende week nog iets warmer! Krijg er energie van!
Vanmorgen met zoontje naar kapper geweest pff wat een ellende haha heeft alles bij elkaar gegild maar het is weer netjes nu haha

Veel plezier morgen!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 26-03-2017

Dank je welSmile

Het was een geslaagd feestjeSmile Veel hadden het goed geradenSmile
Wel helemaal gesloopt nu haha.

Hoe was jouw zondag?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 26-03-2017

Haha na is vermoeiend z'n druk dagje!

Ben een heel stuk wezen fietsen maar het was best frisjes vandaag haha
Nu lekker met de beentjes omhoog en dekentje op de bank met vriendlief! Heeft het weekend storingsdienst gehad dus veel weg geweest Sad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 27-03-2017

Hoooi dames! Ik ben er nog. Ik dacht mooi een mailtje te krijgen als iemand een reactie zou posten en dacht vandaag ineens dat ik al een tijd niks meer gehoord had hihi ( lekker snugger weer)
Hier gaat het top!! Voel me fantastisch! Voel de kleine goed bewegen elke dag en kan nu echt genieten. 2 weken geleden geslachtsbepaling gehad en na flink zoeken zei de vk; ik zie 3 steepjes, gefeliciteerd jullie krijgen een dochter! Omdat ze pretecho langer zou duren keek ze nog lekker even verder naar de rest van het kindje. Toen de tijd bijna voorbij was ( na 20 min) riep ze ineens ho! Stop! Schrok me een ongeluk! Zag ze ineens een piemel hahaha dus we krijgen een zoon! Zo leuk allemaal! Zit echt op een dikke blauwe wolk. Ik heb even teruggelezen en het is zo fijn dat het met jullie ook zo goed gaat!! Een dochter poko, super leuk!! Wanneer heb jij 20 weken echo cindy? Ik 13 april. Sorry als ik heel veel ben vergeten, maar ik zal weer wat actiever op de site zijn :lol::lol:


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 27-03-2017

P.s. super mooi jurkje poko!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 27-03-2017

Fijn dat alles goed gaat Lilly-anna Smile en wat leuk een jongen!! Haha grappig hij hield het nog even spannend!

We hebben 3 April 20 weken echo zooooo spannend! Begin wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht nu!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 27-03-2017

Dank je wel en wat goed om van je te horen lilly-Anna!!
En gefeliciteerd met je zoon!! Wat leukSmile Hoe ver ben je nu?

Ik heb vanmiddag heerlijk 2 uurtjes in de zon gelezen. Morgen weer!! De zon is zo fijn!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 02-04-2017

Vandaag alweer 19 weken, het gaat toch ineens super snel! Al kriebels voor morgen? Ik ga morgen weer 4 dagen naar malta, laatste stagebezoek van het schooljaar, zin in! Hoe voelen jullie je? Ik ben echt super fit! Vind het helemaal geweldig.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-04-2017

Jaa het gaat snel hé! Vind ik ook!
Ben super zenuwachtig voor morgen! Smorgens ook afspraak bij gynaecoloog mss dan ook even spieken hihi

Oww lekker weer naar Malta! Geniet ervan!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-04-2017

Oja ik ben ook super fit! Wel wat last van m'n banden en bekken merk met die dingen dat het wel wat zwaarder is nu maar ach hoort erbij en zolang ik nog gewoon alles kan vind ik het prima!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-04-2017

Wat fijn dat jullie je zo goed voelen!! En heerlijk zeg Malta!!
Volgens mij heb je wel echt een leuke baanSmile

En wat spannend morgen Cindy!! Dan weet je wat je kan gaan shoppenSmile

Hier gaat het op zich wel goed. Maar sinds gisteren weer erg misselijk/overgeven en hoofdpijn.
Had gehoopt dat het tot een dag beperkt zou blijven, maar vandaag voel ik me weer net zo..
Las dat dit met een zwangerschap van een meisje wel vaker voor komt.. En voel me verder lichamelijk helemaal prima.
Slaap goed, geen bandenpijn, dus wat dat betreft primaSmile
Morgen 16 wekenSmile Hopelijk blijft het lekker snel gaan. Dan een goede 20 weken echo en dan echt eens gaan genietenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-04-2017

Vervelend poko dat je nog zo misselijk bentSad mag je die medicatie daarvoor nog gebruiken? Hoop voor je dat het snel beter gaat! Wanneer mag je weer spieken? Met 20 weken echo pas?
Hoofdpijn heb ik tot week 17 ook regelmatig gehad en dan best heftig leek me wel soort van migraine ofzo gynaecoloog vermoeden dat het nog van de hormonen kwam!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-04-2017

Ik mocht al na 2 weken niks meer nemen van de huisarts.. Dus accepteer nu als het weer slecht gaat en doe dan gewoon rustig aanSmile
Ik mag idd pas weer met de 20 weken echo spieken.. De controles vanaf nu is alleen buik voelen en hartje luisteren..
Wel jammer.. Maar is niet anders. 6 mei hebben we de 20 weken echo gepland.
En dan mogen we 8 mei voor de youth studie. Is een studie naar de hersenontwikkeling van kinderen.
Moet je dan een aantal keer voor langskomen, waaronder rond de 20 weken en de 30 weken. Dan krijg je 3D echo's waar je dan ook fotootjes van mee krijgt.

Hoe was het bij de gynaecoloog? En hoe laat heb je de geslachtsbepalingsecho? Of is het meteen de 20 weken echo?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-04-2017

Ow dat is wel leuk dat je 3d echos krijgtSmile
Nu nog zo misselijk?

Ik moet om 11 uur bij de gynaecoloog zijn en half 2 20 weken echo!
Krijg een nieuwe gynaecoloog de vorige was een invaller! Wel jammer hij was wel aardig! Hoop dat het met deze ook gaat klikken!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-04-2017

Hoop ook dat je met deze gynaecoloog een klik hebt. Dat is zo belangrijk!!
Waarom loop je eigenlijk bij de gynaecoloog? Vanwege je hoge bloeddruk in je vorige zwangerschap?
Is me eigenlijk een beetje ontgaan, sorry.

Vandaag nog wel misselijk. Maar ga straks even anders ontbijt halen. Denk dat brinta gewoon niet zo succesvol is:p
Laat je ons weten hoe het gegaan is?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-04-2017

Ons zoontje had te laag geboortegewicht vandaar dat ze het nu extra in de gaten houden!
Nu aan een kopje thee in het ziekenhuis ben zoals altijd weer veel te vroeg haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-04-2017

Ooo Ja. Nu gaat er weer een lampje brandenSmile

Veel succes zo!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-04-2017

helemaal goed gekeurd!!!!! Zo blij!!! Ennnnnn........ Ons zoontje krijgt een broertje!!! Was ook het eerste wat in beeld kwam haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-04-2017

Super fijn meis!!! En gefeliciteerd!!
Wat leuk!! Een jongen.
Zal je zoontje wel heel blij mee zijn zeker?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-04-2017

Geen idee haha hij is nog te jong om te snappen wat er komt


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-04-2017

Zo tijd om erven rustig te reageren haha

Vanmorgen bij de gynaecoloog heel even snel mogen spieken al volgens hem zag het er goed uit en verwachte hij bij de 20 weken echo ook geen rare dingen! Was fijn want toen ging het een stuk beter met m'n zenuwen haha

Met de 20 weken echo kregen we als eerste meteen het geslacht in beeld haha maar goed dat we besloten hadden het toch te willen weten want je kon er niet omheen! Alles nagekeken echt heel spannend maar gelukkig alles in orde! Zooooo een opluchting hij is ook ietsje groter dan hoort bij dit termijn ook wel fijn aangezien zoontje te licht was!

Toen kwamen we thuis en hebben we van mijn ouders een nieuwe auto gekregen wauw zoo blij mee! We hadden een kleintje 2 deurs en dat werd toch wel lastig nu!
Al met al een top dag geweest nu moe maar voldaan en gelukkig op de bank!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 05-04-2017

Wauw meis!! Wat een super dag!! En een auto, wauwiewauw!!
Snap dat je even helemaal hieperdepiep was.

Maar het belangrijkste alles is goed met jullie zoontjeSmile Super mooi!
Wij hebben besloten om zaterdag een geslachtsbepalingsecho te doen. Tuurlijk weten wij het al..
Maar ik vind het ook leuk om te zien en om onze kleine meid nog even te zien.
Daarna nog 4 weken wachten op de 20 weken echo. Lang zat!!

Volgende week 3 sollicitaties. Ben erg benieuwd. Ik verwacht er niks van en ga me ook niet heel erg voorbereiden hoor..
Ben gewoon mezelf en ze zullen inmiddels wel meteen zien dat ik zwanger ben.. M'n buikje is niet echt meer te verbergen..
En dat hoeft ook niet. Het is al fijn te weten dat ik op gesprek mag komen. Dat geeft rust voor na de bevallingSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 05-04-2017

Altijd leuk weer even spieken Smile duurt idd lang tot 20 weken echo! Ik mag over 4 weken weer spieken Smile

Oww spannend sollicitaties! Alvast succes!! Idd gewoon jezelf blijven! Is er veel werk in jouw branche?
Hoe gaat het met de misselijkheid?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 05-04-2017

Mogen we bijna tegelijk spieken over 4 wekenSmile

De functies waarin ik ervaring heb zijn er weinig.. Maar heb nu sollicitaties wel in m'n vakgebied, maar een stap hoger.
1 leidinggevende functie, een opleidingsfunctie en de ander is dan wel op het lab.
Ben benieuwd hoe de gesprekken zullen verlopenSmile
De misselijkheid is vandaag gelukkig weer gaan liggen. Het weekend en gisteren ermee zoet geweest.
Nu lijkt het weer wat stabielSmile vanavond kenningsmaking met een gastouder. Dus ben benieuwd hoe dat is.
Of ze het een probleem vindt dat ik niet weet per wanneer ik opvang nodig heb.
Morgen en vrijdag bij kdv's kijken en dan eens zien wat we gaan doenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 07-04-2017

Hoe was het bij de gastouder en kvd's poko?

Spannend hoor die sollicitaties!

Vandaag 20 weken jeej Smile de weken vliegen voorbij!
Vanmiddag en vanavond nog werken en dan lekker weekend! Het word weer heerlijk weer zondag Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 07-04-2017

Wat fijn dat het goed met je gaat Poko! Het is je dubbel en dwars gegund


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 07-04-2017

Lief!! Dank je wel Deb!! Met jou ook alles goed?

Oei wat een lastige keuze cijfers Cindy. Gastouder was een lieve dame. Maar bij ziekte of vakantie van haar moeten we zelf vervanging regelen..
Dus dat is wel een dingetje. Maar volgens mij wilde ze wel gewoon een plaatsje vrij houden.
De kdv's waren allebei prima. Allebei voors en tegens.. Maar afwachten of en wanneer er plek is..
En lastig dat ik niet weet welke dagen en per wanneer. Dus denk gewoon allebei intekenen..
En wellicht ook de gastouder en dan tegen die tijd wel zien..

Je hebt bijna weekend!! En 20 weken alweer. Voel je de kleine man al bewegen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 07-04-2017

Ja idd beter bij allebei inschrijven en tegen die tijd kun je verder kijken!

Ja ik voel hem al een paar weken maar heb placenta aan voorkant liggen dus als hij nu met z'n beentjes omhoog ligt voel ik weinig als hij met beetjes naar beneden ligt voel ik onderin mijn buik veel getrappel!

Voel jij al iets?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-04-2017

Lijkt me heerlijk! Dat getrappel. Ik voel al sinds 11 weken wat gekietel onderin..
En dan heb ik nog steeds. En heel soms voel ik een schopje. Maar het is nog zo zwak en ook niet dagelijks.
Maar als ik het voel dan denk ik wel: dat is ons kleine meisje.
Lijkt me heerlijk als het wat krachtiger en vaker voor gaat komenSmile
Zal vandaag eens vragen waar m'n placenta ligt. Denk ook voor, want voel alleen onderin wat..

Kreeg gisteren van m'n moeder het verwijt dat ik haar niet bij m'n zwangerschap betrek.. Dat ze dat anders had verwacht dan bij haar schoondochter..
Nu heb ik met mijn moeder een heel moeizame relatie.. Kon en kan ik niet echt zijn wie ik ben..
En omdat zij zo anders is (of ervoor gekozen heeft om anders te zijn) botst het enorm.
Dus voor mij verandert m'n zwangerschap niks aan die relatie en ga ik niet in eens anders doen dan daarvoor.
Ben het ook niets eens dat ik haar niet betrek. Ze zijn vaak weken weg en als ze er zijn dan willen ze meteen afspreken etcetera. Prima. Maar meer dan 1x hoeft van mij niet..
Kost me zoveel energie en irritatie.. stress die ik er niet bij wil hebben..
En ze wisten met 7 weken van de zwangerschap. Ik toon ze alle echo's en opnames.. Ze weten dat het een meisje is..
Dus wat dat betreft zie ik niet wat ik verkeerd doe.
Heel verhaal is het geworden.. Het zit me gewoon een beetje dwars.. Tuurlijk had ik graag gehad dat m'n band anders was..
Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat het er niet in zit. Het gezin waarin ik ben opgegroeid is zakelijk, hard en hebben allemaal muurtjes omhoog.
Ik ben juist heel gevoelig, emotioneel en volg veel meer m'n gevoel. Ben wel net als hun rationeel, maar toch liggen we niet op 1 lijn.
Voel me vaak onbegrepen of ze interpreteren dingen anders dan ik ze bedoel..
Dus vind het nu heel lastig wat ik moet doen. Wil gewoon genieten van m'n zwangerschap en het gedoe met m'n familie wil ik niet.
Ze zijn familie, maar kosten me nu veel energie.. Moeilijk...


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 08-04-2017

Wat vervelend poko Sad je familie heb je helaas niet voor het uitkiezen! Aan jezelf denken dat is het belangrijkste!
Ik heb wel een goede band met mijn moeder maar als ik zo lees betrek ik haar hetzelfde bij de zwangerschap als jij dat doet dus het ligt zeker niet aan jouw hoor!
Je hebt dalijk mooi een eigen gezinnetje! Dat is veel belangrijker!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 08-04-2017

Wat vervelend Poko dat je schoonmoeder met dit verwijt komt! Wellicht een idee om aan te geven dat je het niet eens bent met haar en als ze meer betrokkenheid wil dat ze welkom is om vaker langs te komen of te bellen. Ik heb ook geen goede relatie met mijn schoonmoeder en leg altijd de bal bij haar neer voor meer betrokkenheid ( met als gevolg dat we al 8 wken niks meer van haar gehoord hebben. Overigens vind ik dat helemaal niet erg haha.
Wat een mooie week cindy!! Een ventje 💙 super leuk! En wat fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! En dan als kers op de taart de auto, wat gaaf!

Malta was heel leuk en heerlijk weer. Ik heb wel voor het eerst in mijn leven dikke enkels en vingers gehad ( dat wordt nog wat deze zomer), maar verder gaat het nog steeds helemaal goed. Is de misselijkheid helemaal weg poko?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 08-04-2017

Ik zie dat ik het verkeerd gelezen heb en dat het om je moeder gaat, sorry!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-04-2017

Nee familie kan je helaas niet uitkiezen. Heb haar verteld wat me dwars zit en gevraagd waarom ze zo doet en nu negeert ze mij.
Heb haar gisteren nog gezien op een verjaardag en dan is ze kil en afstandelijk en zegt geen woord tegen mij.
Het is ook voor het eerst dat ik van mezelf 'afbijt' en m'n grenzen aan geef.. En dat vindt ze maar niks.
Maar dat ligt nu bij haar. Ik ga me daar niet meer druk om maken.
Hoop dat ik met m'n dochter een betere band krijg.

Wat fijn dat je het lekker gehad hebt op Malta!! Maar nu al vocht vasthouden? Hopelijk wordt het een zachte zomerSmile
Of gewoon plaatselijk bij ons koeler.
Als ik wat meer actief ben dan komt de misselijkheid weer terug.. Dat merk ik wel. Maar soms moet ik toch echt wel wat doen behalve op de bank zitten, haha
Net druk in de keuken en meteen misselijk en bijna overgeven Naja tis niet andersSmile

Zin in strakjes. Echo en proberen m'n vriend over te halen naar de babydump te gaan.
Even rondkijken en de gratis zwangerschapsbox ophalenSmile

Jullie nog mooie plannen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 08-04-2017

Fijn dat je het goed hebt gehad op Malta! Vocht komt natuurlijk omdat het daar warm is? Hopen idd op een zachte zomer haha z'n 25 graden vind ik prima!

Rustig aan poko met de misselijkheid Mja altijd op de bank is idd geen optie haha
Jij krijgt zeker een betere band met je dochter Smile je geeft zelf al aan dat je heel anders bent dus dat komt vast goed!

Owww babydump is leuk Smile hebben wij voor ons zoontje veel gehaald! Nu heel weinig nodig helemaal nu we weer een mannetje krijgen haha

Als zoontje zo wakker is gaan we boodschappen doen en vanavond bij vrienden eten! Morgen word het lekker weer dus denk dat ik lekker op de fiets met dani bij m'n vriend z'n voetbal wedstrijd ga kijken!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-04-2017

Klinkt als een leuke invulling van je weekend!! Super leuk!
En leuke naam!! DaniSmile
Ergens ook wel makkelijk dat je al wel veel in huis hebt voor je mini. Maar kan me voorstellen dat winkelen ook wel erg leuk is.
Een paar nieuwe kleertjes moet kunnen toch?Smile hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 08-04-2017

Dankjewel Smile Ben ook blij met de naam Dani! Nu nog een leuke naam verzinnen die erbij past haha

Jaa ga zeker wel iets nieuws shoppen! Wil een blauwe hoes om de maxi cosy! En wat meer van dat soort dingetjes! Vorige keer wisten we het geslacht niet dus veel neutrale kleuren. Wil nu wel wat blauw gaan aanschaffen haha
Maar dat zijn allemaal kleine dingen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 09-04-2017

Moet ook kunnen toch?Smile Helemaal leuk!

Gisteren echt een leuke echo gehad. Zag er ook allemaal goed uit. Onze kleine meid wilde alleen echt niet wakker worden.
Echt een eigen willetje dus. Haha!
Gisteren 2 setjes kleding gekocht. Maar niet met roze. Wil niet alles roze, dat wordt haar kamer al. Haha!
De slaapkamer waar we nu in slapen, wordt haar kamer en daarvan is 1 muur cocktailroze.
Dat heb ik 5 jaar geleden gedaan als grapje. Was vrijgezel en nooit een meisje van roze. Dus dacht ik: m'n muur moet roze.
En nu dus grappig dat die muur dus roze mag blijvenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-04-2017

Haha wel handig voor dalijk idd scheelt wat schilderwerk!

Ahh een echte meid dus hihi komt dalijk nog wel een tijd dat je denkt 'ga nu maar even slapen' haha en natuurlijk fijn dat echo goed was Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 09-04-2017

Fijn dat de echo goed was poko! We hebben net een babyshower gehad van mijn zus en ze krijgen ook een zoon! Kunnen ze later mooi veel met elkaar spelen. Leuk he shoppen! Ik vind het fantastisch om te shoppen voor onse kleine man. In malta nog een paar stoere shirts gekocht :-D
Donderdag 20 weken echo, spannend!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-04-2017

Wat leuk lilly-Anna!! Worden vast beste vriendenSmile
Spannend donderdag!! En dan ook al bijna op de helft.
Gaat ineens wel snel he? Al moeten we nog 20 weken, haha.
Maar heb zo'n vermoeden dat die sneller zullen gaan. Met alles wat we mogen gaan regelen.
Al die mooie momenten voordat onze kleintjes er zullen zijn. Heb er echt zin in!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-04-2017

Spannend donderdag Lilly-anna! En wat leuk dat je zus ook een zoontje krijjgtSmile kunnen ze samen kattekwaad uithalen Wink

Hier voelt mijn vriend sinds gisteren de baby ookSmile schopjes worden steeds sterker nu! Geniet daar zooooo vanSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-04-2017

Lijkt me idd heel bijzonder!!
Hier ook een placenta aan de voorkant.. Dus denk dat het nog wel even duurt voor m'n vriend het kan voelen..
Voel het zelf alleen onderin..

Momenteel nogal last van m'n darmen. Wel en gek gevoel, want voel het nu een stuk hoger dan normaal. Haha
Ze zitten natuurlijk ook hoger nu. Denk dat er weer een groeispurt aan komt ofzo.. staat nogal wat spanning op mn buik..
Wel een apart gevoel..


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-04-2017

Succes morgen Lilly-anna!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-04-2017

Hier ook succeswensen voor jou lilly-Anna. Laat je ons weten hoe het gegaan is?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 13-04-2017

Hoe was het?

Hier mooi nieuws!! Ik heb een baan!!
En de kleine meid duidelijk voelen schoppen vandaag. Mijn dag kan niet meer stuk!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 13-04-2017

Wat goed poko!!!! Gefeliciteerd!
Fijn gevoel hé die schopjes Smile)


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 13-04-2017

Ik moest ervan lachen. Haha!! Hopelijk doet ze het binnenkort weer!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-04-2017

Hoe gaat het hier dames?

Lilly-anna hoe was de 20 weken echo?

Poko de kleine meid al vaker gevoeld?

Hier alles z'n gangetje Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-04-2017

Hey Cindy!

Vroeg me ook al af hoe het eten lilly-Anna isSmile

Hier voel ik de dame afgelopen dagen niet echt.. Afgelopen weekend nog langs op de hap.. Verloskundige wilde toch even dat ik ging checken of ik blaasontsteking had..
Had last van m'n onderbuik.. Maar bleek gewoon weer groeien te zijnSmile ook nog even de kleine gezien en ze ligt 2 dagen voor op schema.
Vanavond weer centering pregnancy. Dus hartje luisterenSmile

Vandaag ook arbeidsvoorwaarden gesprek gehad. En heb echt zin om 1 mei te beginnen.
Alles komt op z'n pootjes terecht zoSmile

Wat heerlijk dat het bij jou ook z'n gangetje gaat. Al aan het kamertje van de kleine man begonnen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-04-2017

Dat is wel even schrikken gelukkig geen blaasontsteking ofzo!
Heb je dan zoveel last van het groeien van de baarmoeder?

Altijd leuk weer even hartje luisteren Smile
Spannend bijna aan de nieuwe baan beginnen! Geniet nog even lekker van het niet werken haha

Mijn Schoonvader is bezig nieuwe meubels van de grote jongens kamer van zoontje te maken dat is bijna klaar en. dan kan hij over naar z'n nieuwe kamer en de babykamer waar hij nu slaapt blijft hetzelfde Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-04-2017

[IMG]http://i68.tinypic.com/107kn5x.jpg[/IMG

Dit is de babykamer heeft mijn schoonvader ook gemaakt en alles van stof heeft schoonmoeder gemaakt! best trots opSmile