Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend aug/sept 2017!!! (/thread-8511.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-04-2017

[Afbeelding: 107kn5x.jpg]


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-04-2017

Super mooi toch!! Wat handig zo'n handige schoonpa en ma!!

Ik had er afgelopen dagen wel behoorlijk last van.. Maar nu is het weer rustig.
Was idd blij dat er niks aan de hand was. Merk dat ik af en toe toch nog wat onzeker ben..
Aankomende maandag naar de gynaecoloog. M'n huisarts weet niet zo goed wat te doen met m'n schildklier.
Dus ze stuurde me weer terug.. Mag ik ook meteen een echo. Dus zo erg vind ik het nietSmile
We gaan dan een plan van aanpak maken hoe we m'n schildklier in de gaten gaan houden..
Neem een vriendin mee. Want m'n vriend kan niet. Dus hopelijk vindt ze het leuk om onze kabouter te zien..
Ik denk van welSmile

Hebben jullie al plannen voor Koningsdag? Schijnt niet heel best weer te wordenSad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 20-04-2017

Hoi dames,

ik zit eigenlijk in het topic uitgerekend in oktober, maar daar is het heel rustig. Op aanraden van Poko kom ik hier even een kijkje nemen.
Ik ben uitgerekend 27 oktober dus morgen 13 weekjes zwanger. Tegenover jullie nog best pril, hihi.
Wij zijn meer dan een jaar bezig geweest om zwanger te worden en ik heb vorig jaar juli een miskraam gehad. Daarom vind ik alles nu best wel spannend.

Wie zijn jullie en hoe ver zijn jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-04-2017

Hey Deb!!

Mij ken je natuurlijk alSmile maar wees welkom!!
Toch leuker als het wat actiever wordt op het forumSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-04-2017

Welkom deb83
Leuk dat je mee komt kletsen idd wat poko zegt leuker als het wat actiever word Smile

Gefeliciteerd met je zwangerschap Smile wat vervelend da je miskraam hebt gehad snap dat het nu spannend is!

Ik ben cindy sinds zaterdag 32jaar! woon samen in noord Brabant met mijn vriend en zoontje van 17 maanden! Ben morgen 22 weken zwanger en het is weer een jongetje Smile alles gaat tot nu toe zoals het hoort dus mag nie klagen Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 24-04-2017

Hoe gaat het dames?

Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige! even hartje geluisterd 😍 en mijn baarmoeder is smal en hoog normaal dit termijn was iets boven de navel maar hij zit echt al een stuk hoger daar waren ze blij mee want waarschijnlijk is de baby dan ook iets groter als gemiddeld!
Heb me ook ingeschreven voor borstvoeding informatie avonden! Bij zoontje kunstvoeding gegeven maar wil deze keer toch borstvoeding proberen!
Ik voel hem ook echt heel de dag door hij is sterker als onze zoontje haha en dan ligt de placenta ook nog voor! Misschien maar goed ook 🙈


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 24-04-2017

Wat fijn dat alles goed is meis!! Heerlijk dat je de kleine zo goed voeltSmile

Hier vandaag echo gehad en onze meid doet het ook goedSmile Weinig nieuws eigenlijk.
Aftellen tot de 20 weken echoSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Lilly-anna - 24-04-2017

Gezellig dat je meeschrijft deb! Welkom!

20 weken echo was helemaal goed! Onze kleine man ligt in een volledige stuit met de rug richting mijn buik en maakte het onmogelijk om een goed beeld van het hartje te krijgen. Na 45 min moest ik in het spreekuur terugkomen en heb ik weer 45 min mogen kijken. Na veel springen en alle denkbare houdingen kon ze het eindelijk goed zien. Mooi eigenwijs ventje is het al.

Mooie kinderkamer Cindy!! Mijn moeder is bezig met een leuk schilderij, als het af is dan post ik ook een foto vd babykamer.

Super fijn dat je een baan hebt poko!!! Gefeliciteerd!!!!

Ik heb heel fijn 2 weken vakantie en weer tijd om iets anders te doen dan werken eten rusten en slapen. Vandaag al lekker geshopt met mijn zus😁 morgen alweer hartje luisteren bij de vk, ben benieuwd of ze nu al gaan voelen hoe ons kindje ligt, heb niet het idee dat ik het getrappel op andere plekken voel, weten jullie vanaf welke week ze dat gaan controleren?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-04-2017

Super Lilly-anna dat 20 weken echo goed is Smile je hebt lekker lang mogen kijken haha.
Volgens mij gaan ze vanaf 30 weken kijken hoe het kindje ligt?
Lekker 2 weken vakantie!! Ik heb 2 korte weekjes! Deze week 2 dagen werken en volgende week 3 dagen!

Ik voel het getrappel heel soms sinds paar dagen ook hoger in mijn buik!

Poko fijn dat je ook even hebt mogen spieken en alles goed gaat!
Nog een weekje en dan met je nieuwe baan starten! Spannend!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 25-04-2017

Hey dames,

Wel grappig om te lezen dat jullie al weer met hele andere dingen bezig zijn dan ik, een aantal weken verder.

En wat fijn dat iedereen goede echo's heeft!
Wij moeten nog weer even wachten. Ik heb de termijn echo gehad met 10+3 en officieel zou de volgende pas met 20 weken weer zijn. Maar wij gaan waarschijnlijk zelf een pretecho doen rond de 16 weken dus daar moet ik maar eens een afspraak voor gaan maken.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-04-2017

O wat heerlijk die vakantie en vrije dagen!!
Nu nog even wat beter weer en dan is het helemaal fijn. Ik vind het nu maar koud buiten..

Duurt lang he? Tussen de termijnecho en de 20 weken echo..
Hier nog anderhalve week geduld en dan mogen weSmile
Maandag starten met m'n nieuwe Job.. kreeg al een fotootje van m'n bureau. Alles ligt al klaar.
Hele fijne collega's. Heb er echt zin in.
Al ga ik het ook wel missen.. Die vrije indeling van de dagSmile

Gaan jullie nog wat doen met Koningsdag?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 26-04-2017

Fijne collega's is minstens zo belangrijk als het werk Smile

Als het weer het toe laat gaan we morgen even rondje over de markt! Verder eigenlijk geen plannen! Jij?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 29-04-2017

Hey dames,

drukke week toch wel weer gehad, hoewel ik amper hoefde te werken haha.
Woensdag was ik jarig, al weer 34 jaartjes jong, maar ik ben heel blij dat ik op mijn 34ste wel moeder ga worden.

En gisteren na krap anderhalve week kreeg ik al de uitslag van de nipt-test. Echt veel sneller dan ik verwacht had, want er werd gezegd dat het wel 4 weken kon duren. Maar alles was goed, dus dat is heel fijn!
Ook heb ik gister een afspraak gemaakt voor een pretecho. 13 mei gaan we weer naar ons kleintje kijken en horen we hopelijk ook of we een meisje of jongetje krijgen.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 29-04-2017

Nog gefeliciteerd deb! En fijn dat de uitslag goed is Smile
Pretecho altijd leuk! Zit ook nog te twijfelen om er een te laten doen een 3d echo! Vind ze alleen zoo duur!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 29-04-2017

Ja is ook wel duur... maar wij gaan zeker ook een 4d echo doen. Ik heb voor mijn verjaardag een echo-bon (ja het bestaat echt) van mijn zus gekregen dus dat doen we daar van!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 29-04-2017

Wat fijn dat de nipt goed was meis!!

3d echo's zijn ook duur.. Maar wij laten het wel doenSmile Het is toch iets bijzonders om mee te kunnen makenSmile

Hier een rustige koningsdag gehad.. lekker burgerlijk naar ikea geweest. Haha
Merk wel dat ik sneller moe wordt. Vooral vandaag.. Even naar een verjaardag in Sneek..
Anderhalf uur rijden.. Maar kost toch best wat energie.
Ach we geven er maar aan toeSmile Hoort erbij

Voelen jullie je goed?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 30-04-2017

Ja precies Poko, het lijkt me inderdaad heel bijzonder.
Mijn zus heeft het met haar eerste zwangerschap (tweeling) wel gedaan en zei dat ze meteen iets van herkenning voelde toen ze geboren werden. Met de tweede zwangerschap heeft ze het niet gedaan en eigenlijk heeft e er wel spijt van.

Gek he dat het zoveel energie van je vreet? Ik ben nog steeds best wel moe, hoopte dat het na 12 weken minder werd, maar dat is nog niet echt het geval...


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-05-2017

Poko hoe waren de eerste dagen op je nieuwe werk?
En alweer over de helft zie ik Smile deze week 20 weken echo toch?

Ik mag morgenvroeg weer spieken Smile voel hem echt heel de dag door bewegen 😍ons zoontje was maar rustig vergeleken met deze haha van buitenaf zie je heel m'n buik al op en neer gaan!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-05-2017

Hoe was het Cindy? Wat heerlijk dat je de kleine man zoveel voelt!!
Ik voel onze kleine meid maar weinig.. Vandaag bijvoorbeeld helemaal niet.. Daar maak ik me soms best zorgen over.
Al weet ik dat het met deze termijn ook nog niet hoeft..

De eerste werkdagen zijn voorbij gevlogen. Wordt weer geleefd.. zo voelt het..
Je staat op, werkt, eet, doucht en naar bed. Haha..
Maar daardoor gaat de week lekker snel. Zaterdag de 20 weken echoSmile
Heb er wel zin in. Ben heel benieuwd hoe onze kleine meid het doet!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-05-2017

Alles was perfect! Idd een druk mannetje haha duurde even voor alle metingen lukte doordat hij zo druk was! Maar hij ligt netjes iets boven het gemiddelde Smile nu over 4 weekjes weer!

Dat had ik ook poko eerst dagen niet en dan beetje en denk rond de 22 weken ineens heel veel elke dag!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-05-2017

Wat fijn dat hij het goed doet!! Lekker genietenSmile

Hoe is het met de andere dames?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 05-05-2017

Succes en veel plezier morgen poko!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 05-05-2017

Dank je wel meisSmile Toch een een beetje zenuwen voor morgen..
Hoop zo dat alles goed is met onze kleine meidSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 06-05-2017

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ben ik tot nu toe ook elke keer een klein beetje als we naar de verloskundige gaan haha. Zelfs als we geen echo krijgen. Maar heel veel succes en vooral plezier hopelijk vandaag!

Cindy wat ben jij al een heerlijk eind op weg zeg! Heerlijk om elke dag je baby te voelen. Daar kan ik echt niet op wachten.

Hier gaat het goed. Af en toe even hartje luisteren en verder vooral afwachten en aftellen. Woensdag weer naar de verloskundige en volgende week zaterdag pretecho Smile
Er begint een klein buikje te groeien nu.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-05-2017

Alles is goed met onze kleine meid!! Wat super fijn zeg.
Hopelijk nu echt genietenSmile

En wat heerlijk dat je een pretecho in het verschiet hebt deb!!
ik mag maandag voor de youth studie. Onderzoek naar de hersenontwikkeling.
Dus heerlijk in 3d kijken. Heb er zo'n zin in!!

En bij jou de grens van levensvatbaarheid bereikt Cindy!! Heerlijk! Zal nu wel rap gaan die tijd.

Wij hebben zojuist een nieuwe eettafellamp gehaald en verf voor onze nieuwe slaapkamer.
Nu kunnen we echt gaan beginnenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-05-2017

Super dat alles goed is poko Smile lekker genieten nu!

Jaa mooie mijlpaal behaald Smile gaat idd heel hard!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 08-05-2017

Vandaag onze kleine in 3D gezien en ben echt zo trots en verliefd!!
Wat is dat mooi op te zien zeg!!
Helemaal gelukkig!!

Hoe is het met jullie? Lekker weekend gehad?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-05-2017

Nou ga ik ook twijfelen om toch een 3d echo te doen haha

Hier gaat alles z'n gangetje! Hebben half juni nog weekendje landal geboekt nog even lekker weg met z'n 3tjes Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 09-05-2017

Lekker zeg!! Iets om naar uit te kijkenSmile
Ik raad zo'n echo wel aan hoor. Het is veel leuker dan de 2D echo!
Sowieso heerlijk om naar de kleine te kijken.
En wordt ook elke keer blij als ik haar voel. Al voelt het soms ook wel naar, haha.
Dan rolt ze helemaal tegen de placenta aan. Volgens mij draait ze dagelijks wel 1 of 2 keer..
Gelukkig vermaakt ze zichzelf:p


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 10-05-2017

Wat goed om te lezen dat alles goed is Poko! En ja ik kan ook niet wachten op de 4d echo, maar dat duurt voor ons nog wel een week of 10.

Vandaag weer controle gehad. Er is alleen naar het hartje geluisterd. Maar de verloskundige zei wel dat ze kon horen dat de kleine behoorlijk aan het bewegen was en ze denkt dat ik het wel redelijk snel ga voelen. Ik ben benieuwd!
Minpuntje bij mij is wel dat er met een uitstrijkje van ongeveer anderhalf jaar geleden uit kwam dat ik Groep B Streptokokken heb. Dit kan vanzelf weg gaan, maar hoeft niet in zo'n korte tijd. In week 34 van mijn zwangerschap wordt het nog een keer getest en als ik het dan nog blijk te hebben moet ik met een antibiotica infuus in het ziekenhuis bevallen en kan het dus niet thuis.

Zaterdag gaan wij voor de pretecho, ik kan niet wachten die kleine weer te zien! En er achter te komen of we een jongetje of meisje krijgen.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-05-2017

HSCB kan idd vanzelf weer weggaan. Wel goed dat de weten dat je het bij je gedragen hebt.
Het kan toch voor flink wat complicaties zorgen.. Hoeft niet, maar kan wel.
Zou je thuis willen bevallen dan?

Ik wil echt naar een geboortehuis. Hoef al die bende niet in m'n eigen huis hoor. Haha.
En fijn idee dat ze meteen kunnen ingrijpen, moet er wat zijn..

Laat je het ons weten als je het geslacht weet?Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 12-05-2017

Ja het kan inderdaad vanzelf weg gaan, maar ze vond het nog niet zo lang geleden bij mij, dus de kans is zeker aanwezig dat ik het met 34 weken nog heb. Maar dan ben ik inderdaad erg blij dat ik het wel weet. Ik wilde op zich wel de optie open houden om thuis te bevallen, dat had mij op zich best fijn geleken, maar het loopt zoals het loopt en we zien wel.
Morgen de pretecho! Is best snel gegaan, normaal zit ik echt heel erg te wachten op dat soort afspraken. En natuurlijk laat ik het jullie dan weten Smile
De afspraak voor de 20 weken echo is ook gemaakt, die heb ik 7 juni.

Hoe is het met jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-05-2017

Veel plezier morgen deb!

Hier gaat alles goed! Lekker weekend nu! Een weekendje zonder plannen! Jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-05-2017

Hier gaat het z'n gangetjeSmile
Morgen wil ik wat stappen gaan maken.. Kinderlamp uitkiezen, geboortekaartje uitzoeken, spullen in dozen doen om kamer leeg te maken.
Hopelijk dan volgende week schilderen.
Dus we moeten even doorpakken..

Veel plezier morgen Deb!!
En fijn weekend beiden


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 13-05-2017

Jeej! Wij hebben gekeken vandaag! De kleine werkte eerst niet goed mee maar daarna was duidelijk te zien dat we een............ meisje krijgen! Zo gek om dat ook weer te weten


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 13-05-2017

Gefeliciteerd meis!! Wat leuk!! Ook een meisjeSmile
Nu kan je los!! Hihi.
Zei je gevoel ook een meisje?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 13-05-2017

Gefeliciteerd!
Is het mooi verdeeld hier 2 jongens 2 meisjes haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 17-05-2017

Haha ja mooi verdeeld. Alleen horen we hier nu niet zoveel van het tweede jongetje jongetje of zo...


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 18-05-2017

Nee ze zal het wel druk hebben denk ik ach maakt niet uit als alles maar goed gaat!

Jullie de warmte ook weer overleefd? Ik hou beetje vocht vast maar verder valt 't mee


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 18-05-2017

Binnen was het goed te doen met de warmte hihi. Maar buiten kon ik mn warmte slecht kwijt.
Ben ik niet gewend van mezelf. Normaal kan ik goed tegen de hitte.
Hoeft van mij geen warme zomer te worden:p

Wat vliegt de tijd sinds ik werk.. Maar aan de andere kant ook weer niet..
Duurt nog zolang voor september. En ben zo benieuwd naar onze meid.
Hoe is het met jullie? Al dingen aan het voorbereiden?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 19-05-2017

Als je wat meer ritme hebt gaat de tijd idd sneller!
Hier nog niet echt met voorbereidingen bezig! Nieuwe kamer van zoon is bijna klaar en dan kan ik aan de babykamer beginnen Smile

Gisteren gesprek gehad met de verloskundige van het ziekenhuis daar moet ik nu ook om de 4 weken heen om hun een beetje te leren kennen en we hadden geluk want deze verloskundige deed ook een echo maken Smile ze zei dat niet iedere verloskundige dat doet of mag! Was ook echt voor de fun en niet om te meten dat laten ze aan de gynaecoloog over!
Zoontje was mee! Voor de echo was bij druk aan het kletsen enzo en daarna was hij helemaal stil haha vraag me af wat er in dat hoofdje rond gaat wat hij snapt er natuurlijk niks van


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 24-05-2017

Jeetje wat schiet je echt al op Cindy. En fijn dat je nog eens hebt mogen kijken.

Ik maak me klaar voor de 20 weken echo. Nog 2 weekjes


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 29-05-2017

Hoe gaat het dames!?
Veel last van de warmte?
Hier niet echt last van maar wel weinig energie overdag! Smorgens en savonds als het wat koeler is gaat het beter!

Morgenvroeg groei echo! Best wel beetje zenuwachtig voor! Ons zoontje ging vanaf dit termijn slechter groeien dus hoop zo dat deze mooi boven het gemiddelde zit!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 30-05-2017

Veel succes Cindy!! Snap dat het spannend is. Hopelijk alles goed met jullie mannetje!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 30-05-2017

Alles was goed Smile word nu geschat op 1240 gram!
Wanneer mogen jullie weer?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 30-05-2017

Wat fijn dat alles goed is!! Lijkt me een hele opluchting.
Groeiecho heb ik pas met 30 weken.. Dus duurt helaas nog wel even..

Heb de 22e een pretecho, maar daar krijg je niet te horen hoe groot ze is oid..
Vind het wel jammer dat we bij onze vk geen echo krijgen bij controles.
Alleen buik voelen en hartje luisteren.. Dat hebben we 13 juni pas..
Dus nog even geduldSmile

Merk wel dat ik graag wil weten hoe het met haar gaat en dat mn nesteldrang komt.
Niet qua schoonmaken, maar meer van alles in huis hebben en de kamers klaar hebben. Haha.
Jullie ook al nesteldrang?

En hoe is het met lilly-anna?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 30-05-2017

Haha ja nesteldrang heb ik ook last van 🙈 maar dan meer van alles schoon hebben want we hebben al alles in huis! Zit er wel al aan te denken om de vluchtkoffer zover klaar te maken haha
Vorige zwangerschap kreeg ik ook pas met 30 weken een groei echo
Volgens mij als je vraagt met pretecho kunnen ze je wel een schatting geven hoor meer dames die na een pretecho ook het gewicht weten!
Voel je haar wel al flink bewegen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 30-05-2017

Hopelijk komt de schoonmaakdrang hier ook nog. Haha.
Tot nu toe echt nog geen zin:p

Ligt er echt aan hoe de kleine ligt, merk ik.. Heb een voorliggende placenta, dus de ene dag voel ik meer dan de andere dag..
De vk zegt dat ik pas vanaf 28 weken haar dagelijks moet voelen..
Dus alles wat ik nu voel is mooi meegenomenSmile
Er is alleen nog niet echt een ritme te ontdekken zoals ik overal lees..

Vind het nu wel leuker worden.. Dat je echt merkt: er zit iets in mn buik.
Ben zo benieuwd in september. Hoe ze is. Ben af en toe helemaal vol liefde voor haar.
Heerlijk voelt datSmile
Ik duik zo weer eens lekker mn bed in. Heerlijk om daar aan toe te gevenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 30-05-2017

Ik heb ook placenta aan voorkant en hier ligt ook aan hoe hij ligt of ik hem veel of weinig voel!
Hier ook totaal geen ritme in bewegingen hoor en heb dat vorige zwangerschap ook niet gemerkt dat hij een ritme had!

Haha ja geef er maar lekker aan toe en geniet er nog maar van!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 31-05-2017

Heb net een afspraak gemaakt voor een groeiecho voor aankomende vrijdag.
Toch wel een fijn idee om te weten dag alles goed met haar gaatSmile
Fijn ook dat het op korte termijn al kanSmile

Vandaag lekker een dagje vrij. Dus ga heerlijk weinig doen.. Boekje lezen en lekker binnen. Vind het buiten al snel te warm..
En we gaan een mooi lang weekend tegemoet. Jullie nog plannen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 31-05-2017

Wat goed dat dat kan en zo snelSmile
We gaan zondag bbqen met wat vrienden verder geen plannen!

Geniet van je vrije dag!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 31-05-2017

Dat is een mooi en gezellig vooruitzicht!!

Ga nu via een echo centrum. Als ze geen plek hadden gehad dan had ik het niet gedaan.
Maar dit komt prima uit zoSmile is ook alweer 4 weken geleden dat we haar zagen.
Dus ben benieuwd.

Hoe is het met jou deb?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 31-05-2017

Ik weet niet of iemand hier er interesse of behoefte aan heeft maar op Facebook is een besloten groep uitgerekend in aug/september leuk om ervaringen te delen tips te lezen of vragen te stellen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 01-06-2017

Op fb zit ik al in een geheime groepSmile
Voor zwangeren na een miskraam.. En moet zeggen dat ik al druk genoeg ben met dat en dit forum.
Haha.
Vandaag alleen een heel verdrietig bericht van iemand in die groep. Zij was een dag later uitgerekend dan Ik, maar is deze week bevallen van haar kindje.
Zwangerschapsvergiftiging.. En kindje heeft het niet gered.
Moest wel even een traantje laten.
Ben blij dat ik morgen even naar onze kleine kan kijken, want zulke berichten blijf ik eng vindenSad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 01-06-2017

Haha ja z'n Facebook groep is wel druk!

Ohh wat erg Sad dat zijn berichten die jje liever niet hoort!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 01-06-2017

Veel plezier morgen poko!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-06-2017

Dank je welSmile Ben heel benieuwd, want heb elke ochtend het gevoel dat ze overdwars onderin mn buik ligt. Haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-06-2017

Iets minder geruststellend dan ik had gehoopt.. Onze kleine meid liep altijd voor qua groei, maar loopt ineens een week achter..
Nog geen reden voor zorgen, maar wel reden om over 2 weken weer een groeiecho te doen..
Verder was de verloskundige hartstikke tevreden over onze kleine meid. Sterke hartslag.
Dus gewoon over 2 weken weer spiekenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-06-2017

Ah dat is wel jammer! Mss maakt ze nog een groeispurt en is het over 2 weken minder!
Goed dat je hebt laten doen nu kunnen ze het beetje in de gaten houden! En jij weer extra spieken!
Als ze het verder goed doet zou ik me nog niet z'n zorgen gaan maken


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-06-2017

Wanneer kwam jij er achter dat je zoontje achter liep qua groei?
Ik weet dat ik me nu geen zorgen hoef te maken, maar merk wel dat ik dat toch lastig vind..
Ben wel blij dat we over 2 weken weer mogen spiekenSmile
En zeker blij dat ik langs geweest ben. Zat mn gevoel toch ergens goed.
Al denk ik idd dat ze het gewoon goed doet.. mn ma droeg ook altijd over tijd. Wellicht was dit de reden..
Dat we allemaal wat langer de tijd nodig hadden om op gemiddelde lengte te komenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-06-2017

Met de 20 weken echo waa de groei nog mooi gemiddeld! Kreeg met 30 weken groei echo en toen liep hij iets achter ik weet zo niet meer hoeveel! Moest wat meer rust pakken en met 34 en 36 weken weer groei echo gehad! Hij zat op het onderste lijntje maar volgde wel het lijntje hij was dus die weken niet minder gaan groeien en volgde mooi zijn eigen lijntje! Met 39 weken controle bij verloskundige en ze vond mijn buik te weinig gegroeid volgende dag doorgestuurd naar ziekenhuis voor groei echo en toen was hij echt stuk minder gegroeid dan de bedoeling was! Dat en mijn bloeddruk die te hoog was hebben ze doen besluiten dat het voor baby en mij beter was als hij eruit kwam! Achteraf werkte de placenta niet meer goed waardoor hij laatste weken niet goed groeide


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-06-2017

Hij is toen de laatste 3 weken bijna niet gegroeid meer en had gewicht van 34 weken toen hij geboren werd! Dus echt te klein en vooral heeeeel dun! Nu niks meer van te zien trouwens haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-06-2017

Gelukkig dat alles goed gekomen isSmile enige reden waarom wij het nu al weten is, doordat ik mezelf afvroeg of ik wel voldoende groeide:
Qua voelen van de buik en de hartslag is alles ook in orde.
Dus hopelijk gewoon een groeispurt zo en dan is alles weer primaSmile

Nu met ehbo Baby en kind cursus bezig. Toch best handigSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 03-06-2017

Hoi dames! Ik heb al een tijdje niks van me laten horen, sorry!
Maar ik snap dat je er even van schrikt Poko...aan de andere kant kan er nog vanalles gebeuren en zo lang de kleine meid maar een mooie stijgende lijn vertoond lijkt mij het wel goed toch?
Cindy fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat. Jeetje als ik al zo ver was als jou hoefde ik nog maar 3 weken te werken haha.
Ik heb namelijk eerst 3 weken vakantie en meteen daarna wil ik met 34 weken met verlof. langer ga ik het toch niet volhouden met mijn werk in de kinderopvang.

Hier ook alles goed. Ik heb woensdag de 20 weken echo en dat vind ik stiekem toch best wel heel erg spannend... En nog wat leuks! Van de week heb ik onze mini voor het eerst echt duidelijk voelen bewegen Smile Ik lag in bed op mijn rug en voelde een schopje (of zoiets) en toen ik op mijn buik ging liggen voelde ik het nog een aantal keer. Nu voel ik af en toe van die kleine/lichte plopjes in mijn buik. Zo gek, maar zo mooi!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-06-2017

Ja het gaat echt snel! Ik moet nog 6 weken werken stop ook met 34 weken! Mijn vakantie plak ik erachter!

Oww spannend woensdag! Ook alweer op de helft dan Smile

Z'n cursus is wel handig idd poko! Ik roep ook al heel lang dat ik dat wil doen komt steeds niks van


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-06-2017

Wat heerlijk deb!!
Onze kleine meid is vandaag ook weer druk in de weer. Zo fijn gevoelSmile

Ik wil doorgaan tot 36 weken.. Hopelijk lukt dat. Kan ik daarna langer bij de kleine blijven..
Op zich doe ik lichamelijk geen zwaar werk.. Zit achter een bureau.. en neem tegenwoordig de lift.
Hihi.

Cursus is wel een aanrader. Ondanks dat je een boel wel weet, toch wel fijn zo'n opfrissing.
En weer even kunnen oefenen met reanimeren..
Was ook gewoon wel leuk om samen met mn vriend te doenSmile
En nu nog even lekker 2 dagen weekend. Super Fijn!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-06-2017

Succes morgen deb!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-06-2017

Veel succes morgen deb!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 07-06-2017

Hoe was het deb?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 09-06-2017

Hey dames!

Bedankt nog voor jullie succeswensen! Heeft geholpen hoor Wink Alles was goed met de kleine meid. Ze is echt heel bewegelijk en dat zien ze graag. Vanochtend heb ik ook al lichtjes wat aan de buitenkant van mijn buik gevoeld en ik zag mijn buik een keertje miniem bewegen. Dat is echt zo leuk! Ik hoop dat mijn vriend haar ook snel kan voelen.
Enige waar we op moeten letten is dat mijn placenta nu nog over de baarmoedermond ligt. Dit kan met de groei van de baarmoeder nog gaan verschuiven en hoop ik natuurlijk wel! Als dit niet of niet goed genoeg gebeurd kan ik namelijk niet gewoon bevallen. Maar ze zeggen wel dat het 9 van de 10 keer goed verschuift. Met 30 weken krijg ik hiervoor nog een check.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 09-06-2017

Wat fijn meis!!
Hier ook met 30 weken een extra check, maar schijnt idd in 9 van de 10 gevallen gewoon goed te komenSmile

Onze kleine meid slaapt bijna altijd tijdens echo's haha. Ach gelukkig voel ik haar overdag wel goed bewegenSmile
Kan het nog niet aan de buitenkant zien, maar dat kan komen doordat mn placenta voor ligt..

Morgen hopelijk een slag slaan met spullen kopen. Lijkt me een heerlijk idee als alles klaar is en we alleen nog kleertjes hoeven te wassenSmile
Merk wel dat ik slechter ga slapen en meer moe ben. Bijna 3e trimester.
En het is waar wat ze zeggen. Tijdens het 2e trimester heb je de meeste energieSmile

Jullie nog mooie weekend plannen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 09-06-2017

Fijn dat jullie meisje het goed doet Smile

Mijn schoonzusje had ook de placenta voor de uitgang liggen! Placenta is niet meer opgeschoven en is keizersnede geworden maar alles is goed gekomen gezonde baby en ze had zelf ook niet al te veel last!

Hier gaat alles super! Veel me nog steeds top! Savonds wel wat eerder moe maar ondanks ik nog 4 dagen in 3 ploegen werk en een dreumes heb rondrennen valt het me tot nu toe ontzettend mee allemaal Smile hopen dat het zo nog 5 weken blijft dan kan ik in m'n verlof lekker uitrusten haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-06-2017

Wat fijn dat je je nog zo goed voelt!! En nog maar 5 weken. Gaat snel zeg!!
Ik nog 10 weken, als ik het redSmile maar kijk het gewoon aan.
Als mn nachten zo slecht blijven dan stop ik ook met 34 weken.

Vannacht weer feest. Slapende opgezette handen afgewisseld door kramp in kuiten. O en mn blaas die geledigd moest worden..
Denk elke 2 uur wel wakker geweest. Vanavond maar weer op tijd naar bed en morgen rust dagSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-06-2017

Dat is erg vervelend als je slecht slaaptSad heb dat vorige zwangerschap gehad was op een gegeven moment gewoon oververmoeid en ik denk dat mijn kwaaltjes die ik toen had ook echt daardoor kwamen! Heb helaas geen gouden tip voor je behalve je rust nemen zoveel je kan


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 13-06-2017

Ja slecht slapen lijkt me slopend, helemaal met mijn werk. Ik slaap tot nu toe goed, maar droom wel vaak raar.

Daarintegen heb ik het best heel zwaar op mijn werk. Ik werk op een kinderdagverblijf maar het is gewoon heel druk en ik merk dat ik nog niet echt rustiger aan kan doen en meer aan mezelf kan denken. Dit zal in de toekomst toch wel meer moeten, want zo gaat het ook niet heel lekker...


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 16-06-2017

Op tijd aangeven als het te zwaar gaat worden deb! Geloof best dat dat zwaar is met al die kindjes!
Mijn werk is gelukkig lichamelijk niet zwaar alleen de wisselende diensten is soms wat zwaar! Maar nog 4 weken en dan lekker verlof!

Vandaag 30 weken! De weken vliegen voorbij zeg! Gisteren weer controle gehad en de kleine man doet het goed 😍
Mn buik begint nu echt in de weg te zitten! Loop overal tegen aan😂kan mijn veters haast niet meer strikken haha

Poko hoe gaat het bij jouw? Nog spulletjes geshopt?

wij gaan vandaag lekker een paar dagen weg met zn 3en!! Lekker genieten van elkaar en het mooie weer!
Jullie nog plannen?
Fijn weekend dames!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 16-06-2017

Wat heerlijk Cindy!! En wat fijn dat jullie mannetje weer goed gekeurd isSmile
Nog maar 4 weekjes werken, dat is echt aftellen!! Is echt snel gegaan!!

Idd rustig aan hoor deb. Je moet nog wel even, dus hoe meer je nu je rust pakt hoe langer je het volhoudt.

Wij hebben nu bijna alles in huisSmile alleen de verzorgingsspullen nog en alles wassen.. Maar dat komt nog welSmile
Vandaag weer groeiecho gehad en onze kleine meid heeft het super gedaan!! 299 gram erbij dus nu 927 gram.
Beentje en buik waren ook aardig bijgetrokken. Alleen haar hoofdje nog op de onderste lijn, maar daar maakt de verloskundige zich absoluut geen zorgen om.
Dus dat is mooiSmile Nu weer lekker ontspannenSmile
Het weekend even bij mn ouders langs, uiteten met mn lief en verder niet heel veel.
Lekker mn rust pakkenSmile De weekenden vliegen altijd zo snel voorbij..


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-06-2017

Wat goed dat ze lekker bij gegroeid is poko😊

Fijn gevoel he om alles in huis te hebben!
Ik heb op het moment erg last van nesteldrang ik wil alles af hebben😂 gelukkig hoeft er niet veel te gebeuren! Kamer van zoonlief is klaar dus maandag eens kijken of hij er wil gaan slapen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 22-06-2017

Hoe gaat het dames? Nog beetje vol te houden met deze hitte?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 23-06-2017

Hoi hoi.

Binnen is de hitte prima te doenSmile alleen last van vocht.. Maar dat hoort erbijSmile
Slaap gelukkig alweer een stuk beterSmile Wellicht toch wat rust nu de babykamer zo goed als af isSmile

Hoe is het met jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 26-06-2017

Fijn dat je weer beter slaapt! Geeft idd veel rust als dingen klaar zijn!

Owww nog 3 weken werken hier! Zooooo geen zin meer haha
Donderdag weer groeiecho benieuwd hoeveel de kleine man gegroeid is! Zo te voelen en zien zit dat wel goed haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 26-06-2017

Die 3 weken zijn vast snel voorbij!!

Hier momenteel heel veel last van harde buiken.. denk ook doordat zij wat groter is..
Want erg druk ben ik niet.. Maar wellicht dus ook met 34 weken met verlofSmile
Nog 6 weken dan. Hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 30-06-2017

Hoe gaat het met de harde buiken?

Onze kleine man is weer goedgekeurd! Voor nu geschat op 1900 gram!
Zelf alleen geveld door een griepje Sad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 01-07-2017

Gaat een stuk beter gelukkig!!
Vandaag een pret echo gehad en dat was echt super. Onze kleine meid is al 1343 gramSmile

Wat fijn dat jullie mannetje het ook goed doet!! En bah een griepjeSad Het weer is ook wel weer helemaal omgeslagen.
Doe maar rustig aan!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-07-2017

Hoe gaat het dames?
Kom tijdje niet op de site komenSad

Hier gaat het goed al word het wel zwaarder nu! Deze week nog 3 nachtjes werken en dan eindelijk verlof Smile

We hebben vorige week een huis gekocht!!!! Zooooo blij mee maar word de komende tijd zooooo druk haha 18 september krijgen we sleutel dus hoop het beetje dat mini mooi op tijd gaat komen of ietsje eerder! Gelukkig hoeft er maar weinig aan te gebeuren maar vind wel fijn als ik zelf ook iets kan doen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-07-2017

Deb hoe gaat het op je werk kun je het nog volhouden?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-07-2017

Wauw gefeliciteerd Cindy!! Super gaaf. En de sleutel op mijn uitgerekende datum.
Mooie datumSmile
Wat heerlijk dat je bijna verlof hebt. Dan is het echt aftellen.

Ik heb zojuist de suikertest gedaan.. Viel me alles mee.. Maar misschien door al die nare verhalen dat ik mezelf voorbereid had op het ergsteSmile
Nu ook 2 weken vakantie en daarna nog 2 of 4 weken werken. Ook aftellen.
Heb er wel zin in hoor! Merk wel dat ik in zo'n modus kom dat ik meer met de kleine bezig ben dan met werk..

Hoe waren jouwe vrije dagen Cindy? Genoten?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 10-07-2017

Dankjewel Smile

Waarom moest je suikertest doen? Fijn dat het meeviel lees er idd ook nie z'n fijne verhalen over!
Lekker vakantie! Gaan jullie nog weg of lekker thuis? En dan ook bijna verlof! Het gaat zo snel allemaal!

Wij hebben veel gefietst laaste dagen was heerlijk weer voor en gaat beter als lopen haha gister bbq gehad bij mijn ouders erg gezellig ook!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 10-07-2017

Ik vind fietsen echt een kriem. Haha. Mn zadel zit zo hard.. Merk dat extra gewicht dan wel..
Misschien dat het met een ander zadel meer succesvol isSmile

Die suikertest is meer uit voorzorg. Ik drink best wel veel en heb vaak dan nog dorst..
Dus even checken of het heen suiker is.. Ik verwacht het niet hoor..

We gaan 10 dagen naar een huisje aan het water. Is van mn ouders. Dus ideaal.
Lekker een paar keer uiteten en verder niksSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 12-07-2017

Ik heb me ook al weer een tijdje niet laten zien... Sorry meiden!

Cindy gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat is inderdaad lekker druk zo... haha.

En Poko ik duim voor je dat er niks aan de hand is met je suiker. Maar veel drinken is natuurlijk wel goed, als het niet aan de suiker ligt. En wat heerlijk 2 weekjes vrij nu. Alleen vandaag wel bagger weer zeg.

Met mij gaat het goed. Ik ben bijna 25 weken en buik begint eindelijk een beetje te groeien. Ik ben eigenlijk ook nog maar een kilo of 4 aangekomen... Op het werk gaat het nu nog wel prima. Maar er komen nog drukke tijden an in de vakantie, minder kinderen, minder personeel dus meer alleen doen... Ik moet wel echt op mezelf blijven letten. Maar na deze week nog maar 6 weken werken, dus dat valt wel mee. Ik ben tegen die tijd ook echt wel aan vakantie toe...Heb sinds april geen weekje meer vrij gehad dan.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-07-2017

Mn suiker was helemaal in orde. Super blij mee!!
Gisteren weer controle gehad en de kleine doet het ook goed. Loopt ietsje achter qua groei (4 daagjes), maar dat magSmile

Deb alweer 25 weken. Wat vliegt de Tijd!! Hopelijk gaan die 6 weken ook snel voorbij voor jeSmile

Wij vertrekken zo naar ons vakantie adres.. Hopelijk hebben we de slechtste dag vandaag gehad. Hoeft ook niet heel warm te zijn van mij..
Zolang ik maar lekker mn rust kan pakkenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-07-2017

Fijn dat het goed gaat deb! Die buik komt wel gaat dalijk ineens heel hard!
Oww schiet ook al op nog 6 weken werken! Lekker lang vrij zo met vakantie ervoor!

Super dat suikertest goed was poko Smile veel drinken is alleen maar goed! Ik drink zelf echt veel te weinig en normaal heb ik daar geen last van maar nu merk ik wel echt als ik moet drinken!
4 dagen achterlopen is niks! Volgende keer kan ze goed weer voorlopen!

Ik mag vrijdag weer spieken! Ben benieuwd volgens mij is hij flink gegroeid aan mijn buik te zien en aan de bewegingen te voelen! Voelt soms echt niet prettig meer haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-07-2017

Oja poko hele fijne vakantie!! Volgend mij werd het weer wel weer wat beter! Droog en nie al te warm dacht ik!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-07-2017

Hoe was je echo Cindy?
Is al wel echt aftellen voor jou.

Hier is het vandaag echt mega mooi weer. Dus mn mooie nieuwe bikini aan, badje staat klaar en lekker lezen in de zonSmile
Etentje vanavond maar geannuleerd, zodat we even niks hoevenSmile
Voelt nu echt als zomer en vakantieSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-07-2017

Heerlijk van genieten poko!
Hier ook badje klaar en als zoonlief zo wakker is lekker samen erin!

Echo was goed Smile ze konden door zijn ligging alleen buikje meten maar die liep bijna 2 weken voor word een flinke denk ik haha
Jaa echt aftellen nu! Over 2.5 week zou hij al mogen komen! Is echt voorbij gevlogen! Begin nu ook beetje zenuwachtig te worden haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 17-07-2017

Wat een verschil met je vorige zoontje he? De kleine man heeft het goed in je buik.
Jeetje als je het zo zegt dan is het echt al bijna zover. 2.5 week en de kleine mag komen.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ben ook benieuwd hoe ontspannen ik blijf als ik op die termijn kom.
Voor nu voelt het nog ver weg en nog altijd onwerkelijk.

Maar wat was het een heerlijke dag vandaag!! Morgen nog zo'n dag en dan gaat het woensdag weer afkoelen.
Vind het niet zo heel erg.. Want het is wel heel warm zo. Hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-07-2017

Ja is echt een verschil ben er ook blij mee! Heb tijdens eerste Zwangerschap ook heel veel stress gehad en nu niet denk dat dat ook wel meespeelt!

Bij jouw schiet het ook al op! Nog 6 weekjes en dan mag ze komen hihi

Jaa echt heerlijk weer! Morgenvroeg ff lekker naar de binnenspeeltuin en smiddags weer het badje in!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-07-2017

Hoe gaat het dames?
Poko hoe was je vakantie geweest? En aftellen naar je verlof nu Smile

Deb nog vol te houden op je werk? M'n schoonzusje werkt ook op de kinderopvang en vakantie tijd heeft ze het ook super druk!

Hier begint het nu wel zwaar te worden! Buik groeit nu echt met de dag kan moeilijk meer bukken enzo zoontje optillen gaat ook steeds lastiger!

Hier beetje spannende week! M'n broer en schoonzus zijn 2 jaar geleden na 3 jaar ivf ouders geworden van een dochter! Nu hadden ze nog 3 cryos in de diepvries en ze willen heel graag nog een kindje! De eerste 2 zijn niet goed ontdooit em de 3de zit nu op z'n plek en ze is vrijdag 7 weken zwanger nu heeft ze heel de week al wat bloedverlies Sad vrijdag krijgen ze echo of alles oké is! Ik vind het echt zo moeilijk! Dit is hun laatste kans voor nog een kindje en voel me zo schuldig dat het bij ons zo makkelijk ging! Hoop zo dat alles goed zit want het lijkt me echt zo kut als voor hun de droom hier ophoud en dan ook nog eens je schoonzusje elk moment kan gaan bevallen! Sorry ik zit hier echt zo erg mee dat ik het even kwijt moest!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-07-2017

Hey Cindy!!

Och jeetje wat een nare situatie. Kan me voorstellen dat het heel dubbel is.. Maar jij kan er niks aan doen dat het bij jou makkelijk lukt..
Dus niet jezelf schuldig voelen!!
Ik heb al heel veel succes verhalen gehoord van dames die een gezonde zwangerschap achter de rug hebben ondanks bloedverlies.
Dus het kan 2 kanten op. Mogen ze hierna niet nog een ivf poging doen om cryo's te maken?
Misschien naar België of Duitsland? Daar worden meer successen geboekt dan hier in Nederland..

Kan me voorstellen dat het lichamelijk zwaarder wordt. Niet voor niks de laatste loodjes..
Hier vinden ze me allemaal nog zo'n bescheiden buik hebbenSmile
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.. Hierna nog 14 dagen werken:p Ik tel wel echt af..
Merk ook dat mn hoofd gewoon minder aanwezig is:p
Vakantie was heerlijk trouwens. Lichamelijk ook wel heel fijn.

Meis rustig aan!! En lekker hier van je afschrijven. Mn duimen draaien voor je broer en schoonzus


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 25-07-2017

Oww 14 dagen nog maar! Dat is zo voorbij Smile en dan gaat je buik ook groeien :p laatste weken gaat het meestal heel snel met de buik!
Erg afwezig ben ik ook laatste weken zal er ook wel bij horen haha vind alleen soms wel irritant omdat ik het zelf merk maar kan er niks aan doen haha

Ja ze hebben nog 1 ivf behandeling over maar ze vinden het lichamelijk en geestelijk zo zwaar al die hormonen en ziekenhuis bezoeken dat ze nie opnieuw een behandeling willen aangaan!
Ze zei een paar weken geleden ook zelf lukt 't is 't heel mooi lukt 't niet dan is het klaar en is het ook goed Mja als het nie lukt is het toch wel even klote en doordat ik elk moment kan bevallen ben ik bang dat ze er mss wat langer verdriet om hebben!
Weet dat ik er niks aan kan doen en ben ook echt heel dankbaar dat het bij ons zo gaat heb het bij hun ook allemaal van dichtbij meegemaakt en het is niet niks al die behandelingen! En idd bloeding hoeft niet perse te zeggen dat het verkeerd zit! We wachten maar even af tot vrijdag!