Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend aug/sept 2017!!! (/thread-8511.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-07-2017

24 werkdagen he? Haha. Nog 3.5 week.. Maar klinkt beter om in werkdagen te tellen:p

Lijkt me wel een moeilijke beslissing om hierna te stoppen.. Snap heel goed dat het zwaar is hoor..
Bij ons duurde het ook even voor het raak was.. En toen het verlies van 3 kindjes..
Maar toch.. De vraag: wat als? Zou echt knagen als we niet zouden blijven proberen..

Hopelijk is het ze nu gewoon gegund. Lijkt me idd moeilijk als je kinderwens niet vervuld is, terwijl het om je heen wel lukt..
Maar wellicht dat ze al hun liefde wel al jullie kindjes kunnen geven. Kunnen je kids af en toe uit logerenSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 29-07-2017

Hoe was de echo van je schoonzus Cindy?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 29-07-2017

Echo was goed Smile ze hebben een kloppend hartje gezien!! Zo blij!! Nog steeds wel beetje spannend want ze is pas 7 weken! Maar die bloeding was gelukkig niks ergs Smile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 29-07-2017

Blijft idd spannend weet ik helaas uit ervaring, goede echo's gehad wat toch mis ging..
Maar die kans is zo klein.
Duimen blijven hier draaien!!

Hoe is het met jou?
En hoe is het met Deb?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 29-07-2017

Thnx poko!

Vrijdag weer controle en echo gehad en kleine man doet 't super goed! Is nu over het geboortegewicht van ons zoontje heen Smile en dat merk ik ook wel haha de bewegingen zijn niet allemaal even prettig meer en de buik word nu echt groot! Vorige zwangerschap had ik klein buikje en veeel minder druk kindje!

Hoe gaat het met jouw?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 31-07-2017

Hoi dames,

met mij ook alles goed hoor! Nog steeds wel druk op het werk en krijg ook nog steeds niet echt de indruk dat er ook maar een beetje rekening met me gehouden wordt. Ja soms door een enkele collega, maar niet in hoe lang ik achter elkaar werk of hoe druk het is met aantal kinderen. Maarja nog 4 weekjes (met deze week erbij) en dan vakantie en daarop volgend meteen verlof. Dus het gaat snel.

Ow Cindy wat ben je toch al ver! En Poko gewoon lekker kijken hoe het gaat en anders al met 34 weekjes lekker stoppen. Dat is al bijna!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 31-07-2017

Wat vervelend dat er geen rekening met je gehouden word! Kun je dit niet aangeven op kantoor of leidinggevende?
4 weekjes nog! Schiet ook al op!

Jaa hier komt het wel erg dichtbij nu! Begin zenuwachtig te worden hihi


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 02-08-2017

Nou er wordt ook vanuit de leidinggevende geen rekening mee gehouden... Ik sta nog af en toe van 7:30-18:30 ingepland en sta vaak nog alleen met 5 kinderen op de babygroep (waarvan dan vaak 3 of 4 onder een jaar en 1 of 2 erboven). Gelukkig ook wel een aantal keer een halve dag.
Maarja nog maar een paar weekjes en dan kan ik genieten.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 04-08-2017

Dat is wel heel pittig deb! Gelukkig hoef je nog maar even!

Vandaag 37 weken! Nu mag hij komen al vermoed ik dat het nog wel even duurt haha maar alles is klaar voor de kleine man Smile heel spannend weer!

Poko hoe gaat het bij jouw?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 05-08-2017

Even een kleine update.
Ik lig sinds dinsdagavond in het ziekenhuis vanwege dreigende vroeggeboorte..
Gisteren is de longrijping voltooid en nu is het afwachten of mn lijf gaat doorzetten..
Als ik meer nieuws heb dan laat ik dat uiteraard weten.
Met de kleine is alles goed. Alle controles zijn goed..
Alleen het lijkt erop dat mn lijf haar eruit wil hebben.. Al kan het ook zo weer stoppen..


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 05-08-2017

Owjeetje poko! Dat is schrikken! Hopelijk blijft ze nog even zitten elke dag is meegenomen! Heel veel sterkte en succes!!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 06-08-2017

Ow jeetje Poko, dat is inderdaad even schrikken zeg! Loopt het allemaal even anders dan je gedacht had. Maar fijn dat de longrijping voltooid is. Hou je ons op de hoogte?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Koekie - 06-08-2017

O jee Poko! Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte meis. Ik denk aan je! X


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 07-08-2017

Hey meiden!!

Na 5 nachten mocht ik gisteren naar huisSmile Wel nog altijd harde buiken en soms weeën, maar deze hebben gelukkig geen effect op mn ontsluiting.
Was wel wennen om hier thuis te zijn hoor. Met dit onrustige lijf.
Maar ook wel erg lekker. Mn eigen bedje.
Onze kleine meid zit nog veilig in mn buik en dat is super goed!!
Wel echt continu moeten schakelen afgelopen dagen.. Op een gegeven moment dan accepteer je dat ze komt..
En dan nu blijkt ineens dat ze nog niet komt. Wat ook helemaal goed is natuurlijk.
Heftige dagen, maar nu hopelijk weer rust.
Vandaag 34 weken!! En morgen start mn verlof:p Dus toch hihi. Geen 36 weken heeft mn lijf besloten.

Hoe is het met jullie dames? Gaar allemaal snel he?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 07-08-2017

Fijn dat je weer thuis bent met de baby nog in je buik!
Lekker rustig aan doen nu en genieten van je verlof!

Hier is het nog rustig al mag hij nu wel komen van mij haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 07-08-2017

Nog 18 dagen!! Zo spannendSmile
Kan ieder moment beginnen hè?Smile
Voel je je nog wel goed? Of ben je er wel een beetje klaar mee?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 07-08-2017

Vandaag volle maan had gehoopt dat het zou gebeuren haha
Nee heb nog nergens last dus mag nog niet klagen ben alleen heel nieuwsgierig!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-08-2017

Hoe gaat het poko? Is ze nog aan boord?

En deb nog vol te houden met werken?

Hier word het steeds zwaarder hij mag nu wel komen van mij! Afgelopen dinsdag controle gehad en werd toen op 2800 gram geschatSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-08-2017

Wordt ook wel spannend bij jou Cindy!!
Nog max 4 weekjesSmile En wat een mooi gewicht al!!

Hier is de kleine meid nog steeds aan boord. Was woensdag weer even spannend, maar sinds gisteren lijkt mijn lijf weer wat rust gevonden te hebben.
Bloeddruk is ook weer omlaag, dus mn verlof doet me goedSmile
Kennelijk toch meer stress dan ik dacht..
Maandag alweer 35 weken, dus ben super trots dat mijn lijf dit toch maar weer doetSmile

Wat is het slecht weer vandaag:o niet dat ik buiten kom, maar naar buiten kijken heeft nu toch iets treurigs..
Vriendlief is momenteel echt goed bezig. Heel het huis schoon aan het makenSmile
Vanaf week 37 ga ik dat weer oppakken.. Omdat ze dan mag komen, maar voor nu is het een heerlijk idee dat het huis schoon isSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-08-2017

Fijn dat ze nog lekker aan boord zit! Jaa verlof scheelt echt veel hoor! Alles lekker in je eigen tempo! Je mag ook echt trots zijn op je lichaam!

Jahet weer is nie zo lekker nu maar vind aan de ene kant nie zo heel erg haha als het te warm is is nie fijn nu en met lekker weer kan ik toch nie veel meer doen nu haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 12-08-2017

Ik vind het ook niet erg hoor hihi. Hopelijk is het in september ook niet al te warm..
Lijkt me alleen maar lastig met zo'n kleintje.

Noh wat is mn vriend chagi hahahaha. Die vindt schoonmaken niks voor de zaterdag..
Dus ik zei.. nee maar op de zondag vind je het ook niks.
Moet hem dus nog maar een keer aansporen tot dweilen.. En anders moet dat maar wachten tot ik weer aan de schoonmaak ga.
Ben toch een pietlut als het om schoonmaken gaat.. Dan vind ik mijn manier altijd beter haha.
Heb met een paar dingen kort geholpen en meteen harde buiken.
Dus ik weet dat ik me er nu maar niet druk om moet maken.

Jij voelt het nog niet rommelen?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 12-08-2017

Nee doe maar rustig aan! Schoonmaken komt anders wel als het wel gaat! Vriendlief hier doet het ook niet goed in mijn ogen met schoonmaken dus ben blij dat ik het nog zelf kan haha

Had dinsdagavond harde buiken die regelmatig kwamen en wel gevoeliger waren maar na een warm bad en goede nachtrust was het weer helemaal rustig! Ach hij komt wanneer hij wilt kan nooit lang meer duren nu! Heb vrijdag weer controle en als er dan nog niks is ga ik wel vragen of hij me kan strippen ofzo! Zit er nie zo op te wachten om 2 weken overtijd te gaan ivm de verhuizing haha zou nie zo handig zijn


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 15-08-2017

Dat snap ik!! En je tikt ook al bijna de 39 weken aan!!
Kan denk ik ieder moment wel gaan beginnen.

Hier gisteren controle gehad en alles gaat goed met de kleine meid.
Al helemaal ingedaald en vast in mn bekken. Had niet anders verwacht, maar het is wel echt duidelijk dat ik niet meer dan 10 meter moet lopen:p
Dus vriendlief maar gevraagd of hij me volgende week naar de kapper kan brengen met de auto.
Verder donderdag mn babyshower en iemand komt mn nagels doen, dus zo kom ik de dagen wel doorSmile


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 15-08-2017

Fijn dat ze het goed doet Smile

Oww lekker allemaal verwen dingen op de planning! Heerlijk! Geniet ervan!

Hier was meneer vorige week nog niet helemaal ingedaald! Maar ver lopen lukt me ook niet meer!
Vorige week nog een suikertest moeten doen omdat ik ineens zoveel dorst heb! Heb verder niks meer van gehoord dus ga ervanuit dat het goed was

Leuk een baby shower! Heb vorige keer ook gehad maar nu gezegd dat 't niet hoeft omdat die nog geen 2 jaar geleden is geweest haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 16-08-2017

Hey dames,

hier ook nog alles goed hoor. Werken wordt nu echt wel zwaarder, maar ik hoef nog maar anderhalve week en ook een paar halve dagen, dat scheelt.

Even een copy/paste uit ander topic over mijn echo's:

Hier alles goed hoor. Zaterdag dus voor de derde keer een poging gehad voor de 4D echo, maar helaas, helaas weer lag ze met haar benen over haar hoofd gestrekt (wel met haar hoofd naar beneden). De eerste keer heeft hij de groei gemeten en nu (3 weken later) weer. Daar kwam uit dat ze aan de kleinere kant is, tussen gemiddeld en laag in, naar de lage kant. We mogen nu volgende week woensdag nog een keer langs komen en dan kijkt hij nog een keer naar de groei of ze de lijn netjes blijft volgen of dat het gemiddelde nog verder omlaag zakt. Ik heb ook niet veel vruchtwater dus daardoor beweegt ze misschien ook niet super veel (voel haar wel goed hoor).
Mijn zus en ik waren ook geen grote baby's en de kinderen van mijn zus ook niet, dus misschien zit het gewoon in de familie.
Ik ben ook echt alleen nog maar bij mijn buik aangekomen en die is niet echt groot.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 17-08-2017

Bijna verlof deb nog ff volhouden!
Ow wat jammer van de 4d echo! Mag je nu nog een keer terug?

Een kleine buik wil niks zeggen over de baby! Hier was vorige zwangerschap hetzelfde ook kleine baby hij zat op de onderste lijn maar tot 39 weken volgende hij mooi z'n eigen lijntje hopelijk is dat bij jullie 'nu ook! Ze houden het iig goed in de gaten!

Poko veel plezier vandaag met je babyshower!

Hier nog alles rustig helaas! Morgen weer controle! Vanmiddag komen paar vrienden hier lunchen! 3n morgen laatste dag vakantie van vriendlief! Dus mini mag wel komen voor maandag dan is hij tenminste nog thuis haha


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-08-2017

Even snel een kort berichtje.

Donderdag op vrijdag om 0:15 (een paar uurtjes na mn babyshower) zijn mijn vliezen gebroken en ben ik na een pittige bevalling moeder geworden van een prachtige dochter.
Ze is geboren op 18 augustus op 7.32 en woog 2420 gram met een lengte van 47 cm.
Helaas zal ze voorlopig in het ziekenhuis blijven, omdat ze prematuur is.
Maar zodra ze goed zelf kan eten, mag ze mee naar huis.
Ik zal morgen naar huis mogen en moet haar dan helaas achter laten.
Hopelijk vliegt de tijd en mag ze snel mee naar huisSmile

Hoe is het met jullie?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-08-2017

Gefeliciteerd poko! Had al z'n vermoeden omdat het rustig was!
Mooi gewicht voor dat termijn! Hele mooie naam ook!
Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis!! Geniet ervan!

Hier is vanalles aan het rommelen maar niks serieus helaas!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - belle - 21-08-2017

Gefeliciteerd Poko!! Klinkt zeer heftig allemaal zeg.... Na nu bijkomen en genieten en hopelijk mag ze zsm mee naar huis, dan pas begint je echte feessie 💖💖💖 Sterkte Poko 💪💪💪


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Mus - 21-08-2017

Oooh poko, wat lees ik nu! Dikke proficiat met jullie meid, en wat een mooie naam! Geniet er van, hopelijk mag ze snel mee naar huis! X


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Mary1986 - 21-08-2017

Poko, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 23-08-2017

Poko hoe gaat het met de kleine meid? En met jouw?

Hier is gisteren onze zoon Jay geboren na een ontzettend pittige bevalling! We maken het allebei goed nu! Mogen vanmiddag lekker naar huis toe!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Mary1986 - 23-08-2017

Cindy31, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Rustig aan, geniet.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 24-08-2017

Owww, ik ben even niet op het forum en er zijn gewoon twee kindjes geboren! Wat ontzettend leuk!
Gefeliciteerd Cindy en Poko! Leuke namen inderdaad. Hopelijk kunnen jullie beiden snel thuis gaan genieten!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 24-08-2017

Dankjewel dames! Wij zijn inmiddels thuis volop aan het genieten! Alles gaat goed hier!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 25-08-2017

Dank jullie wel damesSmile
Beetje druk hier haha. 2x op een dag heen en weer naar het ziekenhuis en in de middag nog proberen te slapen tussen het kolven in..
Nu even tijd om een berichtje te postenSmile

Gefeliciteerd Cindy!! Wat fijn dat de kleine man zich heeft aangediend!! Geniet van je gezinnetje!!

Hoe is het met jou Deb? Bijna verlof of niet?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 28-08-2017

Ahh en hoe gaat het nu met jullie? Poko al zicht op wanneer de kleine meid naar huis mag?

En jaaaaa ik heb vakantie! En erna verlof Wink Ik kan het nog niet geloven, maar is toch echt zo haha.


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 28-08-2017

Oww eindelijk deb! Lekker van genieten!!!

Dat zal goed druk zijn zo ja poko! Denk maar even lekker aan jezelf en je kleine meisje we zien je hier wel weer een keer verschijnen! Hoop dat ze snel mee naar huis mag!

Hier echt 100% aan het genieten van m'n mannetjes!! Vanmiddag gaan we voor 't eerst naar buiten lekker even wandelen!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 29-08-2017

Pfff een dikke tegenvaller...Vandaag te horen gekregen bij de verloskundige dat mijn placenta nog zo'n 2,7cm over mijn baarmoedermond ligt. Ik heb nu meteen voor donderdag een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Maar als daar hetzelfde blijkt dan zal het waarschijnlijk een geplande keizersnede worden Sad


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 02-09-2017

Wat fijn dat je zo geniet Cindy!! Er zijn wat mooie dagen geweest om te wandelenSmile
Ik hoop volgende week ook te gaan wandelen met onze dame.
Ze is sinds woensdag thuis. En we genieten echt van haar. Ondanks de korte nachten.
Onze dame heeft haar dag en nacht ritme omgedraaid.. Gelukkig compenseren mn hormonen die korte nachten.
Nooit gedacht dat ik kon functioneren op zo weinig slaap hihi.

Wat balen dat je een keizersnee moet Deb. Maar dit is onmacht..
Hopelijk kan je het een plekje geven. Belangrijkste is dat de kleine gezond ter wereld komt.
Weet je al wanneer je kleine geboren gaat worden?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-09-2017

Hoe was het bij de gynaecoloog deb? Mijn schoonzusje heeft dat ook gehad! Hoor het best vaak laatste tijd!

Oww wat fijn dat ze lekker thuis is poko! Apart is dat hé die hormonen! Hier ook weinig slaap en nog een dreumes rond lopen en ik heb energie voor 10 heel de dag! Zal over een tijdje wel minder worden haha
Jij weer hersteld van de bevalling?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 03-09-2017

Mn herstel ging heel snel.. Moest ook wel doordat ik elke keer naar het ziekenhuis ging..
Alleen mn bekkenbodem zal nog wel even duren denk ik..
Blijft een gek idee dat ik soms wat urine laat lopen als ik hoest haha. Hoop dat dat snel overgaat.
Jij ook al hersteld?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 03-09-2017

Haha ja die spieren moeten allemaal weer wat sterker worden! Maar ook dat komt goed!
Fijn dat je snel hersteld bent idd wel fijn als je steeds op en neer moet!

Ik was 2 dagen na de bevalling alweer m'n huis aan het poetsen 🙈😂 eigenlijk niet zo goed maar voelde me fit en had nergens last van! Na de 1ste bevalling ging het ook zo snel alleen had ik toen een wat strengere kraamhulp! Nu kwam de hulp de eerste 2 dagen pas smiddags 2 uurtjes omdat het heel druk en vakantie tijd was!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-09-2017

Haha ja ik was natuurlijk ook al heel snel in de weer alsof er niks gebeurd was.
Toch bijzonder wat een lijf allemaal kan doorstaan.

Nu pas merk ik hoe moe ik ben.. Maar dat komt ook door de max 5 uur slaap per nacht en dat in etappes.
Ben benieuwd of het gaat wennen. Ben in het begin zo chagie als ik net wakker ben.
Zodra ik eenmaal wakker ben dan gaat het welSmile
Vandaag mn eerste dag zonder mn vriend en het ging eigenlijk super goed. Ben daar wel heel blij mee.
Heb ook veel in huis kunnen doen als ze sliepSmile

Hoe is het met jou Deb? En hoe gaat het bij jou Cindy?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 06-09-2017

Tegen de tijd dat je gewend bent aan weinig slaap gaat ze doorslapen haha
Hier meneer veel last van krampjes zo zieligSad Mja ook dat gaat weer over!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-09-2017

Deb hoe gaat het? Nog vol te houden? Hoe lang moet je nog?

Poko hoe gaat het met de kleine meid?

Hier gaat alles goed! Druk met dr kids en maandag sleutel van nieuwe huis gekregen


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 20-09-2017

Hey Hey!

Gefeliciteerd!! Het klussen kan dus beginnenSmile
Leuk hoor! En wat fijn dat het goed gaat!

Niene doet het ook heel goed. Ze is afgelopen maandag door de kinderarts ontslagen.
Super fijn!!
Vandaag maakt ze kennelijk een sprongetje lees ik in oei ik groei.
Alleen maar huilen en bij me willen zijn. Arme meid. Ligt nu mega hard te snurken

ja deb hoe is het met jou? Het is bijna zover toch?


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 20-09-2017

Wat fijn om te lezen dat Niene het goed doetSmile
Oei ja die sprongetjes kunnen even vervelend zijn! Maar als ze voorbij zijn kunnen ze ineens zoveel meer!

Jay is ook 2 dagen heel hangerig en huilerig geweest maar hij was ook snotverkouden! Zo sneu voor dat kleine mannetje!
Gister naar consultatiebureau geweest weegt nu 4410 gram en 54 cm! 't groeit dus goed Smile
(
Ja druk aant 't ruimen en poetsen! Zaterdag gaan we over! Kan haast nie meer wachten zo zin in eindelijk een huisje van ons eigen! (oude huis was een huurhuis)


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Deb83 - 23-09-2017

Hey dames,

Sorry voor gebrek aan reacties bij mij... ik ben eigenlijk nog amper op het forum te vinden.
Maar wat ben ik blij dat het goed gaat met jullie en de kleintjes!

Cindy ook gefeliciteerd met het huis. Lekker dat jullie nu eindelijk over kunnen.

Met mij gaat het goed. Nu 35 weken en de kleine meid doet het prima. Ik heb al heerlijk een aantal weken vrij. Verder nog amper ergens last van. Af en toe wat moe, beetje maagzuur maar ik mag niet klagen. Ik slaap ook gewoon nog wel goed.
Donderdag hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en dan wordt de knoop doorgehakt en de keizersnede gepland. Ik ben echt heel erg benieuwd...


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Cindy31 - 02-12-2017

Hoe gaat het met de kleine dame poko?

En deb ik denk dat ze ondertussen geboren is? Hoop dat alles goed is gegaan!

Hier gaat het goed! Sinds 2 weken weer aan het werk. Wat gaat de tijd toch ontzettend hard! Jay is z'n rustig tevreden mannetje!


Uitgerekend aug/sept 2017!!! - Poko - 06-12-2017

Gaat hard hè? Ik ben ook alweer een week aan het werk..
Maar gaat hier inmiddels allemaal goed.
De kleine meid blijkt lactose intolerant. Geen borstvoeding meer dus.
Maar nu met haar nieuwe voeding gaat het goed. Helemaal een vrolijke meid is zeSmile

Vraag me ook af hoe het met deb is.. Lang niets meer gehoord..