Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Vruchtbaarheidshandelingen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-16.html)
+--- Topic: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI (/thread-8515.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 19-05-2017

Hey dames, hier een nieuwe update. Bloedtest was goed, hcg stond op 2100, was goed volgens de ivf verpleegkundige. 31 mei krijgen we een eerste echo. Zo spannend! nu begint het in mijn hoofd een beetje meer echt te worden.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 19-05-2017

Hoe gaat het bij jou flipje? heb je tp al gehad?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 22-05-2017

Flipje hoe is je tp gegaan vandaag??

Mus hoe voel jij je??

En hoe gaat het met de rest?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 22-05-2017

Embryo aan boord, nu afwachten....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 22-05-2017

Spannend flipje!! De duimen draaien weer


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 23-05-2017

Mijn ei was 18mm en bms 9... ovitrelle is gelijk gezet en dan zondag de tp


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 23-05-2017

waaaah Mus geweldig nieuws meis, gefeliciteerd :-)!! Hoe voel je je nu?
Flipje, ik ga echt keihard voor je duimen!! En Maymar alvast heel veel succes!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 26-05-2017

NOD is 1 juni, laatste wachtweek is ingegaan.... :?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 26-05-2017

Oeeeh spannend flipje!! Ga je vroeger testen?

Dankje blossom! Voel me best goed, alleen nog heel onzeker omdat het nogbsteeds wat ongeloofwaardig is. Maar heb toch volop gevoelige borsten en s'morgens een opgeblazen gevoel. Ook regelmatig wat steekjes en krampen en vooral nog geen bloed gespot. Woensdag hebben we de eerste echo, ga blij zijn dat we dan eens iets hebben gezien en dat het hopelijk goed nieuws mag zijn.

Maymar, spannend zondag tp! Ik hoop dat jullie ook allemaal positief mogen testen! Mijn duimen draaien


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 27-05-2017

Nee niet heel vroeg. Vorige keer gedaan en dat was niet leuk.
1 dag eerder misschien.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 31-05-2017

Flipje hoe is et?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 31-05-2017

maymar schreef:Flipje hoe is et?

Het is nog heel licht, maar het is zeker positief!

[Afbeelding: yei3noofnutxx.jpg]


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 31-05-2017

Jaaaa super meid!!!! maakt niet uit, licht of donker, positief is een feit!! Oh blij voor je! :-D


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 31-05-2017

[Afbeelding: 2lnvn13.jpg]

wij hadden onze eerste echo vandaag! veel zie je nog niet, maar we zagen een wit stipje pinken op het scherm :-D
ben nu 6w5 en uitgerekend voor 19 januari

Hopelijk volgen er snel nog echo's


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 31-05-2017

Yeahhhhhh super flipje!!! Geen pregnyl gespoten?? Gefeliciteerd meis!

Wat fijn mus! Nu word et al een beetje echt hè Big Grin gefeliciteerd


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 31-05-2017

Gefeliciteerd meiden!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 31-05-2017

Thanks meiden!!

@Mus, je kunt het proberen via mupload.nl
Ik had vandaag ook al ruzie met tinypic...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 31-05-2017

Wow flipje! Ik heb ze lichter gezien hoor. Dit is gewoon zonder twijfel positief. Nu een gezonde plakker!!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Aardbeitjes - 31-05-2017

Proficiat Flipje!!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 03-06-2017

Hoe is het met de rest?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 03-06-2017

Hier wel oké.... ovitrelle is er bijna uit dus hopelijk gaan de testen nu weer oplopen! Heb een sprankje hoop door wat klachtjes/kwaaltjes maarja dat zegt niet zoveel... hoop in ieder gebal dat ik jullie mag vergezellen op het zwangeren bankje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 04-06-2017

Wauw spannend maymar!! Ik duim voor je!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 05-06-2017

11 dpo vandaag en de testen lopen heel langzaam iets op.... vind et nog wat moeilijk om erin te geloven. Hopelijk lopen ze de komende dagen wat beter/mooier op

[Afbeelding: dfazintravybd.jpg]


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Poko - 05-06-2017

Gefeliciteerd maymar!! Hele mooie test voor 11 dpo!! Hopelijk is dit een blijvertjeSmile


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-06-2017

Ja maymar!!!!!! Is de onderste dan van vandaag? Mijn eerste test was ook op 11DPO, die was ook ongeveer zo.
Toi toi toi!!!! Krijg je nog een bloedtest?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 05-06-2017

Dank je poko! Ik durf nog niet te hopen... heb vaker dit soort testen gehad en toch ongesteld dus ik blijf nog erg terughoudend


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 05-06-2017

Ja de bovenste was gister met een 2de plas en de onderste vanmorgen met eerste.
Nee ik krijg geen bloedtest. Hopelijk goed oplopende testen en dan krijg ik tussen de 5 en 6 weken de eerste echo om te zien of et in mn baarmoeder zit


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 05-06-2017

Jaaaah, flipje en Maymar!!! Gefeliciteerd meiden, wat fijn al die positieve testen.

Hier helaas even een flinke dip gehad, na de vakantie op de eerste en tweede werkdag werd ik echt overspoeld met zwangerschapsnieuws van collega's. Allemaal meiden die binnen no time zwanger zijn. Het hakte er onverwachts keihard in. Nu gaat het weer beter. 24 mei hadden wij de afspraak met de verpleegkundige over het traject. 21 juni heb ik de uitgangsecho en als het goed is wordt ik dan 24/25 juni ongesteld. De verwachting is dat ik dan 30 juni de eerste controle echo heb. 30 juni hebben wij namelijk ook nog een bruiloft en wij willen dan liever geen punctie vlak voor of erna. Even duimen dus dat alles gaat zoals het moet gaan. Voor de zekerheid ga ik deze maand wel ovutesten gebruiken om goed te kunnen bepalen wanneer mijn NOD is voor de startdatum. Ooh meiden ik hoop zo ook dat die positieve test eens een keertje komt, ben er zo aan toe.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - muisje666 - 05-06-2017

Wat een geweldig nieuws hier meiden! Gefeliciteerd!! Zal nog wat meer hcg jullie kant op strooien.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 05-06-2017

Jeuj maymar!! wat een leuk nieuws!! heel duidelijke streep al hoor! Proficiat meid!

Oh blossom, je mag flink balen meid, ik begrijp echt wat je doormaakt als je zulk nieuws telkens te horen krijgt. Maar binnenkort mogen jullie ook beginnen, en zal het er ook snel zijn!
Ik snap wel niet waarom je ovutesten gaat gebruiken? Door de hormonen word toch je cyclus overgenomen? of starten jullie niet met IVF? Onze punctie was 16 dagen na de eerste dag van mijn ongesteldheid, vaak is dit rond de 14 dagen. Ik had om de 2 dagen een controle echo, zo konden ze goed in het oog houden hoe snel de eitjes groeide :-) Dus als ik het goed begrijp ga je mss 30 juni mogen starten met de eerste hormonen? Ik duim voor je, het is echt een spannend proces en hopelijk lukt het ook bij jou van de eerste keer! ik duim alvast!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 05-06-2017

Feliciteer nog maar niet hoor... test vanavond was veeeeeeel lichter Sad ben bang dat ik dus alsnog ongesteld ga worden...

Blossom spannend hopelijk is de IVF het succesverhaal voor jullie! Heel begrijpelijk dat al dat babynieuws moeilijk te verwerken is Sad ik vind het ook weer steeds lastiger worden... had zo gehoopt dat we voor een broertje/zusje minder moeite hadden hoeven doen maar helaas zijn wij ook alweer 2 jaar verder Sad
Hopelijk komt het qua datum goed uit rond die bruiloft


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-06-2017

@blossom ik denk dat het wel goed komt hoor met die planning! Ik had de punctie pas op dag 15, dus dat moet bij jou dan wel heel sterk verschuiven om zo dicht bij die bruiloft in de buurt te komen.
En uiteindelijk draait het toch alleen maar om het resultaat.... en echt goed uitkomen doet het toch nooit! Er zit altijd wel iets in de weg. Ik ben nu pril zwanger tijdens mijn eigen bruiloft, om maar een voorbeeld te noemen.... ;-)
Dus hopelijk ben ik dan niet misselijk en niet zo verschrikkelijk moe... maar dat zien we dan wel weer!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 06-06-2017

Hier idd toch ongesteld Sad


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 06-06-2017

Ach lieverd wat klote Sad
Sterkte xxx


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 07-06-2017

oh maymar, wat stom :-(


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 07-06-2017

Ahhhh shit maymar!! *knuffel* :-(


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 14-06-2017

Shit Maymar wat ontzettend rot zeg. Hele dikke knuffel, zo naar dat het eerst goed lijkt te gaan en dan toch een ongi.

@ mus, ik zit nu in mijn aanloopmaand. Ik krijg deze maand alleen een uitgangsecho en op het moment dat ik dan weer ongesteld wordt haal ik de spuiten op en begin ik op dag 2 met spuiten. Ik wil deze maand alleen weten of het handig is om het door te zetten of nog een maandje te wachten ivm de bruiloft, vandaar de ovutesten om te kijken wanneer ik ongeveer ongesteld ga worden. Ik heb een kort protocol dus alles gaat op mijn eigen cyclus. Ze kunnen daar maar heel weinig in sturen. Dus als mijn lijf er dan klaar voor is kunnen we niet zo goed met een antagonist aan de gang om de eisprong te remmen. Dit kan met een lang protocol veel beter. Het is een snel proces maar ook een heel ad hoc proces. Ik reageer vrij heftig op de hormonen en mijn follikels groeien als een malle. Bij mijn eerste IUI met puregon had ik al op dag 10 de inseminatie en bij de tweede al op dag 11. En dat met slechts 50 eh/75 eh puregon....

Ik had vorige week donderdag in de ochtend een positieve test. Dus de verwachting is dat ik volgende week donderdag/vrijdag ongi wordt... Het wordt dus heel spannend wat dat betreft, de bruiloft valt op dag 9/10 van mijn cyclus. Ik ben dus erg aan het dubben wat ik moet doen.

Hoe gaat het verder dan met jullie Flip en Mus?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 15-06-2017

Dag dames zou ik hier mee mogen kletsen ondanks 3 kinderen had ik nooit verwacht de mediche molen in te gaan. Maar ik mag gelijk met ivf beginnen en moet op 29 juni starten met prikken vind het echt enorm spannend..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 16-06-2017

Oh wist ik niet blossom, hopelijk komt het snel goed dan! Langs één kant wel fijn dat het zo snel groeit bij je, maar te snel is natuurlijk ook niet handig. Maar het is goed dat jullie het weten, kunnen ze hier hopelijk rekening mee houden. Wat moet je spuiten? Hoop dat je er een beetje uitgeraakt met wat je gaat doen, en dat hopelijk de bruiloft niet alles te veel moet remmen. Ik hoop voor je dat het er ook snel mag zijn!

Moon, zeker welkom hier hoor! wens je heel veel succes met de spuitjes en de behandeling. Wij vonden het ook in het begin heel spannend (en stiekem ook een beetje leuk), maar na een tijd werd ik het toch wel wat beu, omdat ik toch wel wat begon te reageren op de spuitjes. Maar het is dan ook allemaal voor een goed doel he ;-)
Met wat moet jij beginnen?


Hier is alles goed, gisteren hadden we 2e echo, ben volgens de echo nu 8w5d, en het vruchtje was al 2,1 cm groot. Ook hebben we voor het eerst het hartje horen kloppen, was zo mooi, dat is er zelfs van begon te huilen haha. Verder voel ik me wel prima, alleen wat weinig energie de laatste tijd, maar de gynaecoloog zegt dat dit ook deels door de utrogestan komt. Nemen jullie dit nog dames? Want ik begin er toch stilletjes van te balen, als ik het telkens inneem, heb ik een uur daarna echt een grote energie dip van een paar uur.


Hoe gaat het met de andere dames?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 19-06-2017

Hier nog 3 dagen tot de echo... spannend!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 22-06-2017

@ flipje, dan heb je dus vandaag de echo?? Laat je even weten hoe het is gegaan?
@ Moon, ook van harte welkom! Ben wel benieuwd naar jouw verhaal, wil je er iets meer over vertellen?
@ mus wat fijn dat alles goed gaat :-). Super dat jullie het hartje hebben gehoord, kan mij voorstellen dat dit een gehele geruststelling is.

Hier heb ik de IVF een maandje opgeschoven, ik werd er toch wel een beetje zenuwachtig van. De onzekere planning en de bruiloft volgende week. IK wil er vol voor gaan en dat leek mij deze maand niet zo handig. Dus 12 juli de uitgangsecho en vermoedelijke startdatum IVF 18 juli.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 22-06-2017

Maymar, hoe is het nu met jou??


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 22-06-2017

Echo is verplaatst naar 26 juni, want flipman kon vandaag niet mee...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 22-06-2017

Hey blossom, als je je daar beter bij voelt, is het goed dat je dat hebt gedaan! Anders heb je al stress van voor je er mee begint! Dan kunnen jullie 18 juli en volledig voor gaan. Zal er ook snel zijn! Ben benieuwd! en spannend tegelijk.

Oh flipje wat stom, maar het is toch fijner als je met 2 kan gaan. De eerste keer wou ik da manlief er ook bij was, de 2de kon hij ook niet. Hij zal enkel meekunnen op 12w en 20w. Hoe voel je je voor de rest?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 23-06-2017

Dag dames ben mijzelf een beetje aan het inlezen hier hihi..

Even wat uitgebreider voorstellen ik ben dus 38 jr heb 3 kinderen oudste al 18 en op zichzelf en eentje van 13 woont bij zijn papa en de jongste 5 bij mij allemaal dus uit mijn eerste relatie. Ik heb nu bijna 2 jr een superlieve man en we willen dolgraag een kindje samen maar nu dus bijna een jr bezig en ik word niet zwanger en rond feb zijn we op de fertiliteitspoli terecht gekomen ik mocht wat eerder omdat ik een operatie heb gehad in 2015 en ben daar bijna aan dood gegaan ik was bang dat dat alles nog effect had op mijn lichaam maar ik ben helemaal gezond mijn man goede zaad conclusie het is vast de leeftijd en zo stelde de gyn voor om ons aan te melden bij het amc voor de ivf 38 studie. Ze maken 2 groepen en via de computer word je uitgeloot ene groep moet 8 maanden natuurlijke weg nog proberen en de ander mag gelijk aan ivf beginnen en zo willen ze vergelijken wat de grootste zwangerschapskans heeft zeg maar zodat ze in de toekomst dus ook aan stellen vanaf 38 jr kunnen aanbieden die verder gezond zijn. Na papieren in te vullen konden we 2 weken geleden terecht gesprek bloed prikken echo ik zat op cd 5 en we werden gelijk uitgeloot ivf ik vind het wel reuzespannend maar zie het als een extra kans. Afgelopen maandag had ik een echo op cd 12 en een ei stond op springen en we hadden de dag ervoor sex gehad dus het is wel afwachten nog of ik toch niet zwanger ben deze maand kan op zijn vroegst over een week testen. En donderdag 29e mag ik dus beginnen met prikken triptofem we gaan de volgende dag op vakantie tot 10 juli dus de prikken gaan mee en dan 13 juli weer echo. Ik vind het echt spannend vind het erg fijn om dus jullie ervaringen te lezen. Ik ga nu dus even inlezen waar jullie zitten in het traject.. veel liefs


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 27-06-2017

flipje, hoe was de echo?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 27-06-2017

spannend moon, ik duim voor je!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 28-06-2017

Mus schreef:flipje, hoe was de echo?
Niet goed helaas.... Cry


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 28-06-2017

Nee Flipje Sad jezus meis.... hoeveel moeten jullie nog te verwerken krijgen .... hele dikke knuffel!
Was er weer een afwijking te zien? Of geen kloppend hartje?
Sterkte meis


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 28-06-2017

Wat erg...
Geen woorden...
❤️


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 29-06-2017

Vruchtje was nog maar 5 mm en geen hartje, maar het had al veel groter moeten zijn en het hartje had ook allang moeten kloppen...
De echo was bij 7w4d.
Ik denk dat het bij 6w al is gestopt.... Dinsdag terug om te kijken of het toch nog verder gegroeid is of dat er inderdaad geen leven in zit...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 30-06-2017

pff dit is zo verschrikkelijk :-(
mss ergens hoop ik nog dat het er toch nog plots is :-(

Oh wat erg meid, vind het echt mega verschrikkelijk, jullie verdienen dit echt niet!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 30-06-2017

Flipje, vind het zo erg voor jullie. Zo onvoorstelbaar hoeveel pech jullie hebben. Hele dikke knuffel en alvast heel veel sterkte voor dinsdag.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Cindy31 - 03-07-2017

Ahh flipje wat ontzettend k#t!!!!! Hoop op een wonder voor jullie! Succes/sterkte morgen!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 04-07-2017

Zoals verwacht, het vruchtje is gestopt bij 6 weken. Nu dus hetzelfde beeld als gisteren, een vruchtje van 5 mm en geen hartslag.
Nu maar afwachten wanneer het los komt.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 04-07-2017

(niet gisteren, maar vorige week bedoelde ik natuurlijk)


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 04-07-2017

Oh flipje, dit is zo verschrikkelijk! Veel sterkte meid!! Dikke knuffel


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 14-07-2017

Hey flipje, hoe gaat het nog met je meid? Dikke knuffel!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 16-07-2017

Het gaat wel goed. Uiteindelijk is de miskraam spontaan gekomen dus dat is "fijn".
Nu weer wachten en wachten, hopelijk kunnen we snel verder....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 18-07-2017

Flipje ik las even je verhaal,wat ontzettend jammer heel veel sterkte toegewenst!

Na 2 weken triptofem spuiten mocht ik afgelopen donderdag de fostimon erbij doen en zondag heb ik een echo.

Ik ben niet erg bang aangelegd maar ben doodsbenauwd voor de punctie zijn er mensen hier die ervaringen kunnen delen?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 18-07-2017

Oh flipje, gelukkig dat het nog vanzelf kwam, ik hoop dat jullie ook snel verder mogen. Hoe lang moet je nu wachten?

Hey moon, ik had me ook bang gemaakt, vooral door verhalen op internet, dus toen ik binnenging was ik super zenuwachtig. Maar eigenlijk viel het allemaal heel goed mee, buiten een paar prikjes deed de verdoving goed zijn werk. De volgende dag had ik ook niet zoveel last, buiten wat bruinverlies en wat mensutruatie achtigz krampen. Maak je niet al te veel zorgen! De verpleegkundige en de dokter vertelden goed wat ze telkens deden, zodat je niet verschiet. Ik had meer last van duizeligheid door de medicatie dan de pick up zelf! Veel succes meid!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 19-07-2017

Oh dankjewel mus voor je verhaal ja de arts zij nog google niet want ja idd op internet lees je van alles maar ik ga het gewoon over mij heen laten komen verstand op nul eerst nog maar afwachten wat het resultaat van het prikken is..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 19-07-2017

https://wensmama.blog/2016/02/25/icsi1-week-6-de-punctie/
Hier kun je mijn ervaring lezen moon. Ik vond het best zwaar, maar ik had ook echt veel eicellen dus de beloning was groot!
Hoe dan ook, ik zou het zo nog tien keer doen als het moest. Het is even pijnlijk maar het is ook snel weer voorbij.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 19-07-2017

Zo flipje dat is wel even tanden bijten he maar idd een mooi aantal eitjes,maar ik las dat je een injectie kreeg voor de pijn geen infuus met een roesje?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 20-07-2017

Klopt, het verschilt heel erg per ziekenhuis dus dat zou ik even aan je eigen arts vragen.
Pijnstilling was erg goed hoor, ik had pethidine (=soort morfine) plus dormicum (=kalmerend).


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - moon79 - 24-07-2017

Alles goed hier?

*Ik had gister de eerste echo na 10 dagen fostimon prikken die arts keek zo raar naar het scherm toen ze eerst mijn baarmoeder zag ben je niet zwanger zij ze want je zag zo in het midden een bolletje maarja beetje vreemd leek me onwaarschijnlijk moest ook testen was negatief. En ik had niet veel eitjes 3 grote rechts en links een wat kleinere ik moet straks weer terug...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 09-08-2017

Hey Meiden,

Hoe gaat het hier?
Moon hoe ver sta je met de behandeling? weet je al iets meer?

Flipje, hoe gaat het met jou ondertussen?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 10-08-2017

Ha meiden,
Jeetje wat is een tijdje geleden dat ik hier geweest. Gelukkig kunnen we weer op de site.
Hier is veel gebeurd. ICSI 1 is gestart en heeft 6 embryo's van goede/redelijke kwaliteit opgeleverd. Afgelopen vrijdag de verse tp gehad en ik zit nu in die ellendige wachtweken.

Hoe is het verder met jullie?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 10-08-2017

ow spanned blossom!! 6 is super goed!! Ik duim dat het gewoon van de eerste keer lukt!
Probeer je zoveel mogelijk met andere dingen bezig te houden en er zo weinig mogelijk aan te denken.

Hebben jullie zelf gekozen voor meteen ICSI? of was dat op aanraden van de dokter?

ik duim!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 11-08-2017

Nee de uitslagen waren op de dag zo slecht dat alleen ICSI nog een goede kans zou opleveren. IVF durfde ik niet eens aan met het horen van de uitslag. We waren er op voorbereid, alle bloedonderzoeken waren gedaan.
Hoe gaat het jou? Je bent nu al gewoon 16 wkn, wat gaat dat snel zeg.

Tja met andere dingen bezig zijn, ik neem helaas nog steeds mijn eigen hoofd mee met alles wat ik doe. Vandaag realiseerde ik mij ineens hoe erg die 8x IUI er in hebben gehakt. Ik kan niet eens meer de knop omzetten dat ik volgende week een positieve test heb. Ben zo gewend geraakt aan het hebben van een behandeling en het weer falen daarvan. Ik durf gewoon niet eens te testen, kijk er ook totaal niet naar uit.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 17-08-2017

oh je er zeker geen zorgen om maken meid! hier had manlief ook zo'n slecht resultaat, dat het idd ook ICSI geworden is. Ik had heel veel bang voor misvorming, maar ook dat zit tot hier toe goed denk ik. Dus duim voor je dat het snel goed mag gaan! Wanneer moet je bloedprikken? of ga je wat vroeger testen? Ik begrijp wel dat je er enorm bang voor bent, zelf heb ik dit niet meegemaakt, dus kan er zelf niet goed over meespreken, buiten de tegenslagen toen het op de normale manier niet lukte. Maar positief proberen te zijn!! Laat je ons iets weten?

Hier alweer 17 weken (bijna 18 zelfs), blijft spannend, we beginnen stilletjes aan wat dingen voor hem te regelen, heeft lang geduurd. In september hebben we nog wat vakantie, dan gaan we verder alles in orde brengen. Verder gaat het heel goed, ook hij doet het wel goed, hij is al 2 weken voorop, de gynaecoloog zei al dat het een lange smalle zal worden :-D, dat zal die dan van papa's kant hebben ;-). verder mag ik echt niet klagen, af en toe krijg ik wel wat last van mijn heup, dus gaan we in het oog moeten houden. Maar al bij al geniet ik er super hard van, zo hard dat zelfs januari nog eventjes mag wachten!

succes verder meiden!
Ik duim voor jullie dat jullie snel in de andere groepjes mogen komen meepraten!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 23-08-2017

Helaas is het niet goed gegaan, ik werd ruim voor de testdatum ongesteld. Ben erg verdrietig en zit een beetje in de put. Er zijn dagen dat het goed gaat, maar soms barst ik ineens in tranen uit.
In oktober gaan we weer verder....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 26-08-2017

Heey meiden, lang niet geweest hier!! Kreeg steeds melding van onveilige website... heel vreemd.

Ik heb 11 augustus onze 7de tp gehad en deze is gelukt!!!! Ik ben weer zwanger, ben nu 4+4 en a.s donderdag echo om te kijken of et op de juiste plaats zit.
Ik hoop dat het deze keer toch eens goed mag gaan, heb er een goed gevoel over maar durf dit niet teveel toe te laten dat gevoel.

Blossom wat klote zeg Sad geef de moed en hoop niet op! Heel moeilijk ik weet het... als je echt niet uit die dip komt, misschien dan eens praten met een medisch maatschappelijk medewerker? Iemand die gespecialiseerd is in de kinderwens


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 26-08-2017

Gefeliciteerd Maymar...
Hoop dat alles goed mag gaan


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 26-08-2017

Thnx tessa!! Jullie lekker aan het genieten van de vakantie??
Wanneer gaan jullie weer starten? Ik hoop echt zó dat de donor jullie wens mag laten uitkomen! Gaan jullie dan IUI doen of ook gelijk IVF/ICSI?

Geen aandacht aan besteden joh... iemand die te laf is om het onder der eigen naam te doen, is et ook niet waard om daar op in te gaan. Ik weet gelukkig wel beter Wink


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 26-08-2017

@maymar gefeliciteerd!!!! Ik dim voor je dat het goed gaat. En een doorzetter zoals jij zou juist wel kinderen moeten krijgen! ;-)

Hier helaas door onze embryo's heen, de laatste was niet goed ontdooid dus geen terugplaatsing meer gehad.
Nu weer van voor af aan beginnen.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 26-08-2017

Lief Flipje!! Dank je!

Wat klote dat de laatste cryo niet goed ontdooit is Sad
Zijn jullie nu dan al bezig met de nieuwe poging?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 26-08-2017

Het is pas net gebeurd (woensdag). Nu wachten op menstruatie, en lang protocol dus daarna weer een maand aan de pil...:x


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 27-08-2017

Wat een teleurstelling Sad hopelijk brengt de 2de poging dan het zó gewenste kindje! Dikke knuffel ik gun et jullie zó


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 28-08-2017

Patrieske, je berichtje van gister is verwijderd maar bedankt! Hoe gaat het met jullie?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 28-08-2017

Hoezo is mijn bericht verwijderd? Er stond niks ergs in.das echt belachelijk!
Want ook mijn interesse naar anderen is nu dus verwijderd. Terwijl bij iemand anders de helft is blijven staan.

Maar hier gaat het niet zo best maymar. De mk heeft heel veel tijd gekost met 2 curretages en herstellen enzo. En nu schieten we ineens door naar iui 5 alweer...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 29-08-2017

Raar dat jouw reactie weg is patrieske. Ach, het topic is in ieder geval wel weer terug naar positief nu... :-)

Maar jeetje 2 curettages, wat zwaar!! :-( Wanneer is je IUI5?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 29-08-2017

Ja vanwege restweefsel moest ik nog een keer. Pure tijdverspilling.
Ik sla nu een ronde over. Eerst maar even op vakantie.

Flipje ik hoop heel erg dat het nou eens een keer goed bij jou mag gaan meid !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 29-08-2017

Gatver wat een rompslomp dan aan je lijf Patrieske, heb je er veel last van gehad?
Groot gelijk eerst lekker genieten van je vakantie en dan met hernieuwde energie weer verder. Hopelijk word ieders geduld beloond


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 30-08-2017

Ehm nou het was de laatste trigger voor een emotionele burn out. Zit ook nog deels in de ziektewet.
Komt wel weer goed. Maar goed nieuws zou het proces wel versnellen.
Dat zal jij ook wel hebben, gelukkig Heb je nu goed nieuws. Hopelijk blijft dat zo.
Ik vind het altijd heel dubbel in de mmm. Zoveel heb ik nog niet meegemaakt. En ben nog zelfs bezig met iui. Niet eens ivf/icsi. En een bbz is zoveel zwaarder en gevaarlijker.
Van de andere kant is het ook geen race 'wie heeft de meeste ellende meegemaakt' en heb ik nog veel emotionele bagage van vroeger.

Nou ja, ik ga zo weer lekker kijken hoe m'n mooie dochter slaapt. Dat relativeert wel. X


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 31-08-2017

Het heeft er dus flink in gehakt Patrieske! Idd positief nieuws versneld de boel wel wat meer maar het zal er niet voor zorgen dat je burnout magisch verdwijnt (helaas) Je bent in ieder geval positief ingesteld en dat siert je!
Wat je zegt, het is geen wedstrijdje wie er meer heeft meegemaakt. Een BBZ is m.i. niet erger dan een mk, ja het is een pittige operatie die je moet hebben en lichamelijk kost het misschien iets meer tijd maar mentaal gezien is het net zo zwaar! Je bent je kindje kwijt, je droom, je fantasie...
Schuif je eigen gevoel niet weg onder het mom "ik doe maar IUI" de hele MMM is stressvol en spannend en ronduit kut Wink
Maar gelukkig bestaat deze medische wereld en mogen we met veel geluk toch onze droom uit zien komen ♡
Dikke knuffel meis en je komt er wel weer! Hoop dat je gauw positief nieuws heb


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 31-08-2017

Wat een super lief bericht. Dank je x


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 04-09-2017

@patrieske, geniet lekker even van je vakantie!

@maymar, bij jou alles goed?

Wij zijn ook weer los: de eerste twee pillen zijn geslikt. 17 September begint het spuiten weer.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 04-09-2017

Whoehoee flipje wat fijn dat het weer begonnen is! Dat wachten vond/vind ik altijd zo vervelend! Al was het soms ook wel lekker om ff geen poespas aan je lijf te hebben en er gewoon niet mee bezig te zijn...

Hier gaat et tot nu toe nog goed! Afgelopen donderdag eerste echo gehad im de plaats te bepalen en gwlukkig zit het in mijn baarmoeder!! Lag ook mooi op schema. Zat alleen wel wat vocht/bloed rondom de vruchtzak maar niet zorgelijk (al maak ik me er stiekem wel wat zorgen om...) ze had het zelfs nog over dat het een 2de vruchtzak kon zijn maar dat geloof ik eigenlijk niet.
15de weer echo en dan zouden we meer moeten zien want dan ben ik 7+3

Succes met het spuiten e.d. flipje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-09-2017

Dat wachten vind ik inderdaad ook het allerergst. Nu aan de pil voelt eigenlijk nog steeds een beetje als de wachtstand, maar toch al iets minder omdat het startsein is gegeven en het behandelplan nu weer klaarligt.

Wat spannend zeg, maar so far, so good dus. Nog 10 dagen tot je volgende echo, ik blijf duimen! Die eerste weken zwangerschap zijn echt niet te doen zo spannend.... (dat zijn pas echt nare wachtweken)


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 13-09-2017

Hoe gaat het flipje?? Hoelang moet je nu nog aan de pil voordat je mag beginnen met de deca enz?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 13-09-2017

Eerst twee weken alleen de pil, en in de derde week komt de deca daarbij. Dat is komende zondag!
En als de pil op is de bloeding afwachten, dan een echo en dan starten met de gonal.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 13-09-2017

Jij hebt vrijdag je echo toch?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 14-09-2017

Dat komt alweer mooi dichtbij flipje!!!

Ja ik zou morgen idd de echo krijgen maar ben gister al geweest. Had gisterochtend ineens wat bruine afscheiding dus ik schrok natuurlijk!! Gelijk gebeld en mocht gisterochtend nog ff langskomen. Gelukkig een mooi kloppend hartje en precies op schema ♡


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 15-09-2017

maymar gefeliciteeeeerd!!!

Ik hoop dat ik de volgende mag zijn..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 15-09-2017

Dat hoop ik ook flipje!!!! Maar ik hoop vooral dat je de zwangerschap mag voldragen van een gezond kindje


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 04-10-2017

Flipje hoe gaat het??? Punctie al in zicht? Of heb je die al gehad??

Tessa hoe gaat het met/bij jou?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-10-2017

Nee het duurt nog even... morgen heb ik de eerste follikelmeting pas.
Ben benieuwd.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - noortje - 06-10-2017

Flipje, succes met deze behandeling. Ik volg je nog een beetje hier of op je blog. Hoop zo dat je nog een gezond kindje mag krijgen!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 06-10-2017

Hoe was de fm flipje?