Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Vruchtbaarheidshandelingen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-16.html)
+--- Topic: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI (/thread-8515.html)

Pagina's: 1 2 3 4


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 08-10-2017

Het zag er goed uit, morgen ochtend moet ik weer terug komen.
Een paar van 12 mm, en een aantal kleinere die nog mee kunnen doen van 9-11 mm. Allemaal bij elkaar een stuk of 10, dus ik hoop dat die allemaal blijven groeien!
Baarmoeder slijmvlies was nu al 8,4 mm, dus dat is heel fijn.

Heel benieuwd naar de volgende echo....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 10-10-2017

Dat klinkt positief flipje! Hoe was de fm gisteren?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 10-10-2017

Het gaat zo snel, vanavond ovitrelle en donderdag punctie!

Nu ineens 10 follikels van 14-20 mm aan de rechterkant, en 2 follikels van 13 mm links (plus aan beide kanten nog een heleboel kleintjes). Dus eigenlijk een totaal ander beeld dan afgelopen vrijdag, want toen leek het gewoon evenredig verdeeld (5 links, 5 rechts ongeveer).
Maar who cares... als er maar rijpe eicellen uit komen! ;-)

Bms was nu zelfs al 11,5 mm dus dat was ook mooi.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 12-10-2017

klinkt goed Flipje! Ik duim voor een mooi en vooral kwaliteit vol aantal!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 12-10-2017

Ooohhhh wauw flipje! Dat is hard gegaan zeg. Heb je de punctie al gehad vandaag? Hoe ging het?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 12-10-2017

Jeetje mus jij gaat ook hard! Hoe voel je je?
Je banner is erg blauw... verwachten jullie een jochie??


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 12-10-2017

DERTIEN eicellen! Super blij, ik had gehoopt er tien te krijgen en ik dacht dat het er maximaal twaalf zouden zijn.
Hoe ver ben jij nu maymar?
Mus, dat gaat inderdaad heel hard bij jou.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 12-10-2017

Wauw!!! Supermooie score Flipje! Nu weer die spannende dagen hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel ze kunnen invriezen en dan begint de andere spannende wachttijd weer :mrgreen:
Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent maar vooral dat het kindje gezond ter wereld mag komen en pas over 9 maanden!
Mijn duimen draaien alvast overuren.

Ik ben (gek genoeg, want door de mmm lijkt mij dat je uitgerekende datum vast staat) 2 dagen vooruit gezet en ben vandaag 11w4d! Tijd gaat best wel snel eigenlijk! Mn buik is ook erg lastig te verbergen Confusedhock: maar willen het nog heel even geheim houden
Zaterdag gaat een vriendin van mij foto's maken voor de aankondiging aan de familie en de rest van de wereld :mrgreen: nu al zin in


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 12-10-2017

Wooow flipje! Mooi aantal is dat! Hopelijk een mooi aantal bevruchtingeN, komt zeker goed! Hopelijk idd snel een gezond kindje onderweg!

Het gaat idd snel hier, is niet normaal! En we krijgen idd een jongetje ;-) spannend! Hier lopen de echo's ook een weekje voor, terwijl met de terugplaatsing ze idd perfect weten wanneer hij is uiherekend, maar de gynaecoloog zei dat de datum bij isci meestal wel aanhoud.

Hoe gaat het met jou maymar? Gaat ook snel :-)


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 13-10-2017

Vies torretje ben je zeker.

Wat ben jij voor mafklapper dan????
Zo zielig dat je hier anoniem komt? Heb dan het lef je bekend te maken misselijkmakend figuur.
Torretjes of kevertjes zijn EXIT bij mij


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 13-10-2017

Excuus hoor...

Hier alles oké.. we gaan nog steeds door. Nu wachten op eisprong. Ik lees wel hoor..
Spannend Flip !!!!! Succes!! Ik hoop een mooi aantal bevruchtingen.

En Maymar... super fijn dat het verder goed gaat.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Trotsemama - 13-10-2017

Lieve meiden ik volg jullie nog steeds.
Tessa en maymar spreek ik privé.
Flipje veel succes meis.

Torretje of wie je ook bent.gaat alles wel goed in je boven kamer ?
Wie ben jij om haar met naam en toe naam hier te noemen!!
Als je dat lef hebt, heb dan ook het lef je kenbaar te maken !!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 13-10-2017

Maakt me niet uit hoe je in het echt heet maymar. Ben blij voor je !

Flipje mooi aantal ! Succes !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Semmie - 14-10-2017

Wat een figuur zeg!!!

Meiden, ik lees nog vaak mee en duim dat jullie allemaal een mooi lief kindje in jullie armen kunnen sluiten!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 15-10-2017

Lekker laten gaan joh.... wel lief dat jullie het voor mij opnemen Wink

Semmie hoe gaat het met jou?

Patrieske hoe staat het er nu voor bij jullie??

Flipje heb je al iets gehoord over de bevruchtingen???


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 15-10-2017

Sorry mus vergeet ik jou helemaal!
Leukkkkk een jongetje! Zijn jullie al uit de naam?
Apart hè dat dat toch nog zo kan afwijken qua groei van de baby, waarschijnlijk heel snel ingenesteld en snel gaan doordelen?!
Ik voel mij verder goed!! Wel erg moe maar verder geen vervelende kwaaltjes als misselijkhrid gelukkig


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 15-10-2017

Bij mij is er op fertiliteit gebied nog niks veranderd tov de vorige keer. Heb nu ook zelfs 2 maanden rust.
In m'n hoofd gaat het wel wat beter

Fijn dat je niet misselijk bent !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 15-10-2017

Nu zeiden ze dat het 12 eicellen waren, donderdag hadden ze 13 gezegd (misschien was er 1 niet rijp?).
Van de 12 eicellen zijn er met ICSI 8 bevrucht en 4 niet... Vandaag 1 teruggekregen, een mooie 8-cellige die goed op schema lag.
Nu wachten op een brief voor de uitslag hoeveel van de overige 7 de vriezer in kunnen.

NOD is 26 okt.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 16-10-2017

Ohhhhh ik ga zo duimen voor jou! Voor alle anderen hier natuurlijk mar volg je al zolang. Het is jullie allemaal gegund. Hopelijk gaat t meteen goed en 7 embryo's ingevroren.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 19-10-2017

Fijn dat het in je hoofd nu wat beter gaat Patrieske, dan is die rust in de mmm ook wel even prettig. Hoop dat je je gauw weer helemaal oké voelt en dat je dan weer er vol tegenaan kunt.

Flipje dat klinkt goed! Ik duim weee voor jullie!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 21-10-2017

Nog vier embryo's afgevallen, drie in de vriezer....

Hopen dat ze niet nodig zullen zijn.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 25-10-2017

Flipje morgen je NOD!! Heb je stiekem al getest?? Hopelijk blijven die 3 in de vriezer daar voorlopig ook even in zitten


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 25-10-2017

Ze blijven zeker nog even in de vriezer, de test is positief!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 26-10-2017

Jaaaaaaaaaaa duimen heeft geholpen! Nu een mooi lief plakkertje zijn dat kerngezond is. Super flipje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Poko - 26-10-2017

Jaaaa gefeliciteerd flipje!! Duimen draaien hier dat het deze keer goed mag gaan.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 26-10-2017

Super fijn flip ! Succes ! Ik duim


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 26-10-2017

Wat een leuke naam voor je dochter poko!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 26-10-2017

Jaaaaa whoehoeee Flipje!! Gefeliciteerd (foto??) Ik duim en hoop voor een gezonde baby over 8 maanden


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mary1986 - 26-10-2017

Een voorzichtige felicitatie flipje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 26-10-2017

Joepie flipje!! Wat een leuk nieuws om te lezen! Proficiat meid! Nu gwn een mooi plakkertje blijven!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Poko - 27-10-2017

Dank je wel PatrieskeSmile


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 29-10-2017

Ehm... dames.....
Check m'n onderschrift. ... !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 29-10-2017

Wow Patries echt??? Fotootje? :-)

@Poko: super leuke naam, die staat ook al sinds een jaar heel erg hoog op míjn lijstje!

Híer gaat het goed (lichamelijk in elk geval), nu 4w3d. Wel extreem bang dat het ons weer afgepakt gaat worden....
Bloedtest was goed, testen zijn echte knallers. Eerste echo is 16 november.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - muisje666 - 29-10-2017

Patriesje, wauw geweldig zeg. Wonderen bestaan 😍

Flipje, wauw voor jou ook geweldig zeg!!

Ga hard voor jullie duimen dames!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 29-10-2017

Gefeliciteerd patrieske!

En wat moet t moeilijk zijn voor jou flipje. Je wil natuurlijk zwanger worden maar dan begint weer doe moeilijke fase van wachten. Die roze wolk zal voor jou nog ver zijn. Duim voor je!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 29-10-2017

Ooh patriesje, G E W E L D I G!!! Wat een wonder, ongeloofelijk is het! Hopelijk mag ook bij jou alles goed gaan!

Ik duim voor jullie dames!

X


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 29-10-2017

Dank jullie wel dames.
Flipje voor jou zal het zo anders voelen allemaal. Ik hoop zo dat het nu "gewoon" een gezond kindje.

Ik zat te wachten op m'n menstruatie om weer te beginnen met de hormonen.
Dacht shit stomme pcos cyclus weer. Het ging zo goed de laatste tijd. We hebben in de pauze wel geprobeerd te klussen op het moment maar vaak merkte ik m'n eisprong niet op.
Toch maar getest om uit te sluiten. Anders krijg je toch weer hoop naar mate de menstruatie uit blijft.
En dus een dikke vette KV knaller. Zo maf. Moest er echt van bekomen. Nu nog.
Vanmiddag cb gedaan en die zegt 2-3. Ik denk dat ik nu precies 5 weken ben


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Poko - 30-10-2017

Wauw! Gefeliciteerd Patrieske

Thnx flipjeSmile


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 30-10-2017

Gefeliciteerd beide! Geniet er van! Hopelijk ook snel voor jullie Flipje.. ik duim!

Helaas iui2 niks geworden.. ongesteld. Maar we gaan gewoon door. Blijven geloven.,


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Semmie - 01-11-2017

Echt niet leuk lieve tess....
Knuffel!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 01-11-2017

Ooooohhhhhhh Patrieske!!!!!!!! Wauw!!!!! Gefeliciteerd... sprakeloos.... wat geweldig zeg! Hoe voe je je?

Flipje hoe gaat het met jou?

Tess dikke knuffel meis, hopelijk de 3de IUI raak! Ik gun et jullie zó


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 04-11-2017

Hey meiden,

Lange tijd hier niet geweest, voelde mij vooral heel verloren na de eerste mislukte verse TP, de eerste cryo tp is ook achter de rug en wederom mislukt. Voel mij erg onzeker en verdrietig. Zeker omdat bij veel meiden het al bij de eerste TP lukt ( uiteraard heel fijn en heel erg gegund!). Ik begin aan mijzelf te twijfelen, wat doe ik verkeerd, kan ik wel zwanger worden. We hebben nog 4 cryo's, ik hoop zo dat het met een van die vier gaat lukken. Zo niet dan wil ik verder onderzoek laten doen in Düsseldorf.

Voor alle meiden die in de tussentijd zwanger zijn geworden: van harte gefeliciteerd!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-11-2017

Hou vol blossom, er is nog helemaal geen reden om aan je lichaam te twijfelen (al voelt dat voor jou natuurlijk heel anders!!). Dit is nu echt zwaar, als je er zoveel aan hebt gedaan dan wil je gewoon dat het snel lukt.
Een tp heeft helaas geen 100% kans van slagen, dus het is wel "normaal" dat het niet bij iedereen in 1 of 2 keer raak is. Maar dat zegt zeker niet dat het niet gaat lukken!

Voelt wel een beetje gemeen om dit te schrijven omdat ik 'makkelijk praten' heb wat dit betreft... maar je weet dat ik het goed bedoel.
Vier cryo's is nog heel veel kans!! We gaan er gewoon voor. Ik blijf voor je duimen en je steunen waar het kan.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 14-11-2017

Ha meiden! Ik zit al een tijdje op dit forum maar zie nu pas dat er een topic over zwanger worden met vruchtbaarheidsbehandelingen is.. Ik hoop dat ik me hier ook mag aansluiten.
Wij zijn bezig voor een tweede kindje, onze prachtige zoon is na 2.5 jaar aanklooien middels IUI gekomen. Nu zitten we alweer aan IUI 5, helaas nog zonder resultaat.
Ondanks dat we voor nr 2 dus nog niet zo lang bezig zijn, komt al het oud zeer van de 2.5 jaar verdriet voor onze zoon naar boven, inclusief de onmacht en onzekerheid.
Komt dit iemand bekend voor?
Ik hoop dat bij jullie al velen zwanger zijn of heel snel worden! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - blossom - 15-11-2017

Hey Fook,

Van harte welkom hier. Het valt ook niet mee om alles nog een keer te moeten ondergaan. Wederom de onzekerheid, de behandelingen en de ellendige wachtweken. Ik hoop zo dat het dit keer sneller zal gaan.
@ flip, thanks meis. Ja het blijft erg lastig om de moed er in te houden. Na meer dan 3 jaar van nog geen teken van een mogelijke zwangerschap hakken er enorm in. Loop nu ook al de hele dag weer met de ziel onder arm in afwachting van een telefoontje of de ontdooiing goed is gegaan. Morgen dan hopelijk tp 3. Jij ook alvast heel veel succes morgen bij de echo!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 15-11-2017

Jeetje Blossom, wat heftig. Drie jaar al bezig en nog lege handen, dat lijkt me zwaar. Al goed nieuws hoop ik voor morgen tp?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 15-11-2017

Wow @fook, waren jullie al zo veel eerder bezig dan? Ik dacht altijd dat jullie ook in 2014 waren begonnen en dus dat je na +/- 1,5 jaar zwanger was. Zijn jullie dan pas zo laat doorverwezen naar de mmm?

@blossom Ik duim de blaren op mijn vingers voor je!

@Patries Hoe staat het er bij jou voor? Geen bericht = goed bericht?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 16-11-2017

@flipje, ja heeft 2.5 jaar geduurd voor ik zwanger was. Onverklaard waarom t niet lukte, n daarom vaak terug gestuurd met "probeer het nog maar even een half jaar ".
Daarom was t nu zo fijn dat we gelijk mochten starten met IUI, was eerst bang dat ze ons weer weg gingen sturen..
Hoe voel jij je?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 16-11-2017

Super gestresst, slecht geslapen, buikpijn....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 16-11-2017

Hoe laat mag je? Ik duim als een malle..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 17-11-2017

Pfff het begin is er!! Hartje klopt mooi.
De dokter ging eerst ff rustig mijn eierstokken bekijken op de echo, duurde dus even voor het goede nieuws kwam!
Was zo spannend, ik dacht echt even dat ze niets kon vinden...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 17-11-2017

Blossom heel logisch dat je de hoop soms even verliest, die hele molen vergt een heleboel van je vermogen. Probeer (hoe lastig soms) toch hoop te houden! Bij onze zoon was ik gelijk de eerst tp zwanger maar voor deze zwangerschap hebben we 7x een tp gehad voordat ik (goed) zwanger was.
Ventileer hier vooral je gevoel en ik hoop dat het jullie gauw gegund is!

Fook klinkt zeer herkenbaar van het oude zeer... ergens hoop je toch dat het deze keer wat snellee gaat en dat je wat minder teleurstellingen hoeft te verwerken Sad ook voor jou hoop ik dat het geluk gauw jullie kant op komt!

Super flipje!!!! De eerst horde is weer genomen! Nog een boel hordes te gaan... onbezorgd zwanger zijn zal er niet inzitten voor jullie maar hoop écht dat het deze keer goed mag blijven gaan!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 17-11-2017

Ahh sterkte meiden..wat lijkt me dat toch moeilijk als die wens niet vervuld wordt. Kan niet zeggen dat ik me voor kan stellen maar denk aan jullie.

Geweldig flipje! Hopelijk blijft deze lieverd plakken


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 19-11-2017

Gefeliciteerd flipje, super!! Ik hoop zo ontzettend voor je dat alles goed mag gaan dit keer!

Ik mag dinsdag weer voor de controle echo, en dan heel hard hopen dat mijn ei ietsje eerder komt deze cyclus.. Anders zit ik namelijk precies die twee dagen in Engeland en kan de IUI niet doorgaan.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 20-11-2017

Oh slipje wat fijn !! Ik hoop echt heel erg dat het vanaf nu gewoon goed gaat bij jou. Je hebt het zo verdiend !

Blossom en fook sterkte dames!
Ik was bij de tweede ook de wanhoop nabij fook. De mmm hakt er dan op een hele andere manier in. Ja je bent al mama en dat is geweldig. Je weet echter ook wat je moet missen als het niet meer mag lukken.
Ik ging naar mijn 5e iui toe. En ineens zwanger in de mmm pauze. Ik sta er nog steeds versteld van.

Maymar hoe ver ben jij inmiddels? Gaat het goed ?

Ik ben strontmisselijk. En voel me erg beroerd. Het hoort er bij en het geeft niet (soort van) maar het is wel bikkelen.
Maar vorige week een kloppend hartje gezien !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 20-11-2017

Hahahaha slipje?! :-D

Wat fijn patrieske, ook bij jou een hartje. Gefeliciteerd!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 21-11-2017

Hahahahaha mega lol om slipje🤣
Van harte Patries! Blossom hoe gaat t bij jou?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - muisje666 - 21-11-2017

Breekt even in.

Flipje en Patries, geweldig nieuws. Steek elke avond een kaarsje voor jullie aan in mn huisje naast de mijne! Het moet goed blijven gaan!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 21-11-2017

Whahahaha ik moest ook ff hard lachen om slipje nadat ik 2x moest kijken of ik het wel goed las.
Wat super Patrieske van de goede echo! Wel naar dat je zo misselijk bent Sad
Hier gaat het goed! Ben alweer 17 weken en voel ons kindje al behoorlijk bewegen en boksen elke dag ♡ wel last van mn bekken/ischias maar verder heb ik absoluut niets te klagen


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 22-11-2017

Whahaha slipje !!!

Heerlijk dat je de kleine al voelt maymar !


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 04-12-2017

Einde verhaal, weer een miskraam.
Geen hartactie, foetus was ongeveer 9 weken groot.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Semmie - 04-12-2017

Dat meen je niet....
Ik heb hier geen woorden voor...
Hoeveel pech kan een mens hebben....

Knuffel!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 04-12-2017

NIET !!!!!!
Oh flipje wat vreselijk! Idd wanneer houd het nou eens op met de ellende?
Sterkte meid!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 04-12-2017

Ik kan niet zoveel meer zeggen. Hoe kan dit nu na een kloppend hartje. En dan is t weer al zover in de zwangerschap. Negen weken zwanger is al bijna twee maanden dromen van dit kleintje. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - fook - 04-12-2017

Vind t zo erg voor jullie flipje.. zo oneerlijk ..


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Poko - 04-12-2017

Las het net in je blog.. Ben er stil van.. Zo oneerlijk.
Heel veel sterkte!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mary1986 - 04-12-2017

Dikke knuffel flipje ... Sterkte!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Tessa23 - 05-12-2017

Jeetje Flipje.... geen woorden voor Sad


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 05-12-2017

Geen woorden Flipje.... wat is het ongelofelijk oneerlijk Sad heel veel sterkte en dikke knuffel


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - muisje666 - 06-12-2017

Heel veel sterkte Flipje. Het leven kan zo oneerlijk zijn.
Ik heb je blog gelezen. Als ik je 1 ding mag aanraden dan is het UZ Gent. Die doen daar volgens mij aan. Was ook het 1e ziekenhuis waar ik me een mens voelde en geen nummer.
En anders hoor ik heel veel positieve verhalen van Düsseldorf, maar weet niet of hun dat doen.
Wil je graag een hele dikke knuffel geven. 😗


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mus - 07-12-2017

geen woorden voor Flipje! het is gewoon oneerlijk! Heel veel sterkte meid!

Zelf ben ik van België en als ik je een ziekenhuis mag aanraden, wij zijn via het UZ Leuven geweest. Heel goede opvolging met alles en ook daar geen nummertje, zelfs tot op de dag van vandaag volgen ze ons nog goed op. Mss idd eens goed informeren.

Dikke knuffel!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 18-12-2017

Wauw muisje, HIJ IS ER!! Van harte gefeliciteerd meid.

Híer nog geen nieuws, nog altijd aan het wachten tot de miskraam op gang gaat komen. Tot nu toe nog geen druppel bloed verloren.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 19-12-2017

Wat ben je een mooi mens. In al.je verdriet kan je toch nog blij zijn voor een ander! Hopelijk komt alles snel op gang en kunnen jullie verder.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 13-02-2018

We gaan er weer voor. Zaterdag de eerste follikelmeting en hopelijk ongeveer een week daarna de cryo terugplaatsing...

In de tussentijd hoop ik het traject in Gent of Brussel op te starten. Moet nog wel een verwijzing krijgen daarvoor ivm de afhandeling met de verzekering.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 13-02-2018

Oh spannend flipje ik ga onwijs voor je duimen lieve flipje


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - muisje666 - 14-02-2018

Spannend flipje! Heb zelf onwijs goede en fijne ervaringen gehad in Gent!
Hopelijk mag het bij jullie ook een keer lukken.
Dikke knuffel


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 23-02-2018

Hey flipe hoe is het? Hopelijk is geen nieuws goed nieuws?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 24-02-2018

Ja het gaat wel goed.

Dinsdag krijg ik hopelijk weer een terugplaatsing. Duinen jullie alsjeblieft met me mee dat het ontdooien goed gaat?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 24-02-2018

Ik ga voloo duimen meis!!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 27-02-2018

Helaas is alweer een embryo niet goed ontdooid... Gelukkig konden ze nog op tijd een tweede embryo ontdooien, dus de tp is door gegaan.
Maar nu is er dus nog maar één over in de vriezer.

Nu heel heel heel hard duimen dat deze gewoon blijft zitten.....


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 27-02-2018

Oh wat spannend. Ik blijf duimen voor eem gezonde plakker!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 25-03-2018

Hier weer super spannend. Cryo was een succes en ik ben zwanger, donderdag is de eerste echo bij 6w6d. Ik zie er als een berg tegenop.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 26-03-2018

Gefeliciteerd toch voorzichtig. Maar snap dat het plezier van echo's voor jou niet geld.
Ik duim en bid voor een gezond kloppend hartje en gezond kindje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 02-04-2018

Ik hoop het zo flipje !! Xxx


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 18-04-2018

Hoe is het flipje? Ik hoop op kleine gezonde plakker


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 20-04-2018

Ikke ook schreef:Hoe is het flipje? Ik hoop op kleine gezonde plakker

Lief dat je het vraagt. Intussen drie goede echo's gehad (6+6, 7+5, 8+4).
Komende week weer een echo (10+4). Het blijft onverminderd spannend.... Undecided


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 20-04-2018

Yeah! In ieder geval nog een plakker en hartje. Maar snap dat dit in jouw geval nog steeds niet gerust stelt. Ik hoop op elke stap weer iets meer vertrouwen en over een paar maanden het langverwachte gekoesterde regenboogkindje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - patrieske - 22-04-2018

Ik blijf duimen flipje ! Ik hou jou en je blog in de gaten. X


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 22-04-2018

Blog ligt er uit toch flipje? Of ligt dat aan.mij?


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 22-04-2018

Oh zie nu opeens dat wel lukt. Kreeg weken een foutmelding


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 23-04-2018

Ikke ook schreef:Oh zie nu opeens dat wel lukt. Kreeg weken een foutmelding
Heb er alleen al lang niets meer geschreven, ik durf even niet zo goed.
Komt deze week wel weer denk ik. Morgen echo...


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Cindy31 - 24-04-2018

Ik hou 't forum ook nog steeds in de gaten! Denk maar geen nieuws is goed nieuws! Hoop dat de echo weer goed was flipje! Duim hard voor je!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 29-04-2018

Echo was goed, morgen weer terug.
Als het nog steeds goed is kan ik dan bloed laten prikken voor de NIPT.
Vorige echo gaf veel goede hoop, maar nu is het toch weer heel erg spannend.


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - maymar - 04-05-2018

Flipje, je pb-box zit vol


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 05-05-2018

Gefixt


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 11-05-2018

Confusedhock: GOED NIEUWS GEHAD!!! :-D


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Cindy31 - 11-05-2018

Was de nipt goed flipje? Oww hoop 't zo voor jullie


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Ikke ook - 12-05-2018

Oh echt flipje. Ik zat je blog al te refreshen. Wat heerlijk! Nu blijf ik tot november duimen!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - Mary1986 - 12-05-2018

Van harte gefeliciteerd flipje!


Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI - flipje - 14-05-2018

Thanks meiden, eindelijk na al die ellende........ wat een enorme stap vooruit!