Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Langer dan verwacht! - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Langer dan verwacht! (/thread-8516.html)



Langer dan verwacht! - muisje666 - 13-02-2017

De topic waar ik in schreef is weg gehaald. Dus maar een nieuwe gemaakt voor meiden die al lang bezig zijn voor een wondertje.

Ik zal hier maar niet m'n hele verhaal typen want dan ben ik nog even bezig. Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Maar komt er op neer dat we uitbehandeld zijn voor de mmm. Maar gelukkig wel zaad hebben en het proberen nog op de natuurlijke manier. Sinds januari aan de acupunctuur. Helaas toch weer ongi geworden deze ronde! Op naar een nieuwe ronde met acupunctuur. En wie weet bestaan er toch nog wonderen.


Langer dan verwacht! - Wishmeluck - 13-02-2017

Hoi,

Ik ben helemaal nieuw hier. Nog geen kinderen maar wel bezig voor de eerste en sinds januari loop ik ook bij de gynaecoloog.
Ik heb zojuist mijn eerste discussie geplaatst maar als ik jouw bericht zo lees heb ik helemaal niets om over te klagen.
Ik hoop voor je dat je toch nog zwanger kan raken! Ik duim voor je


Langer dan verwacht! - muisje666 - 14-02-2017

Hey,

Ik heb net je verhaal gelezen. Dat klinkt mij wel bekend in de oren. Het kan zijn dat je lichaam nog echt aan het ontpillen is zoals ze het noemen. Als je langere tijd anticonceptie hebt gebruikt kan je lichaam daar nog even overstuur van zijn. Dat kan maanden lang duren. Misschien gaat het nu de betere kant op omdat je een normale ongi hebt gehad. Ik zal voor je duimen!


Langer dan verwacht! - Mus - 14-02-2017

Hey Dames,
Ik ben nog aan het twijfelen of ik mee zou schrijven in dit topic, al begin ik me wel stilletjes aan toch ook aangesproken te voelen :-)
Zelf schrijf ik vooral in het topic 'begin 2016", ook nog een oud topic van jou muisje.

Ik heb je vroeger toen wij net begonnen met zwanger worden wat gevolgd, dus je verhaal ken ik een beetje tussen de grote lijnen. Ik heb dan ook super veel respect voor je meid!! en hoop dat er idd ooit gewoon een wonder mag gebeuren!
Zelf dachten wij 17 à 18 maand geleden dat we ook niet tot de groep "langer dan verwacht" gingen horen, maar ik denk dat we er nu toch stilletjes aan ook in beginnen te passen, jammer genoeg. En jammer genoeg is het nog niet het einde van het verhaal. Zelf zijn we nu met heel wat onderzoeken bezig, vooral bij manlief nu, en staat het zwanger worden ook even op on hold. Ik ben 2 maand geleden terug gestart met de pil, waar ik het toch wel moeilijk mee had aangezien er steeds die grote kinderwens is en je plots van de dokter te horen krijgt, dat het niet kan, en ook nog eens dat het niet mag. Heel frustrerend is het allemaal.

Maar nu heb ik het al wat meer kunnen plaatsen, er zijn nog slechte momenten, maar ik hoop gwn dat we toch ooit ook een geluk mogen vasthouden en geduldig zullen wachten :-)

ps: wat houd dat in een acupuncturist?

en verder duim ik voor alle dames die het terecht komen ;-)